Diskuze k článku

Jednotná perspektiva 2010

Příspěvků 57

22.2.2007 1:01

Myslím, že by se příspěvek měl oběvit co nejdřív celý

Jurry Justice 89.?.?.?

Myslím, že by se příspěvek měl oběvit co nejdřív celý. Jesli má Vladimír Stwora k dispozici práva k němu, pak není důvod váhat, protože ten kdo si ho chce přečíst si ho stejně dohledá na webu, kde už dávno visí v češtině. Zvědavec nemá zapotřebí si uměle zvyšovat návštěvnost obcházením čtenářů tím, že takovýto příspěvek rozčleňuje do tří částí. Nebo ano? Čtenář se pak cítí podveden, nezdá se vám?

129340

22.2.2007 7:31

RE: Myslím, že by se příspěvek měl oběvit co nejdřív celý

Vodotěsnej 62.?.?.?

Reakce na 129340

bohužel je to tak - http://www.mwm.cz/CD/c1173.htm

129349

22.2.2007 12:53

RE: Myslím, že by se příspěvek měl oběvit co nejdřív celý

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 129349

Ao, a článek vyšel i v tištěné formě WM magazínu. Velmi zajímavý je poslední odstavec dokazující, že autor přesně ví o čem mluví, a že jeho analýza je precizní:

"Celkem, nic nového. Obvyklý fašismus, neoliberalizmus, globalizmus, mondializmus, nový světový pořádek. Nazývejte to jak chcete. Podstata je jedna - podřizování a zničení jedné civilizace, té ´nižší´ - na úkor západní. Prostředky realizace tohoto cíle mohou být jakékoliv. První zkouška - Jugoslávie, dopadla vcelku úspěšně. Vojáci pro korporace získali mnohomiliardové zakázky.
Druhá zkouška se zřejmě odehraje za horami - nejspíš to bude Irák. I když to vůbec není důležité. A určitě bude třetí, generální, asi tak v roce 2007. Naleznou nějakou nevelkou zemi a velmi vážný důvod pro úder."
A pak, promiňte, budeme na řadě my, pánové.
Chce se někdo nechat oholit?

129364

22.2.2007 17:04

RE: Myslím, že by se příspěvek měl oběvit co nejdřív celý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 129364

Blize Rusku, blize

15:43 - Ředitel americké Agentury pro protiraketovou obranu generál Henry Obering řekl francouzskému listu Le Monde, že případná změna vlády v USA po příštích volbách neovlivní rozhodnutí vybudovat v Evropě nový protiraketový štít. [bliji]

Ano, tento clanek neni jen aktualni, ale vylozene trefny [zmaten]

129373

22.2.2007 1:37

nepodcenujme Putina

Belveder 64.?.?.?

Tento clanek muze znit mnohym citatelum vic nez verohodne a je v nem obsazeno mnoho realnych prvku,ovsem nepodcenujme Rusko.Putinovo
Rusko neni tou rozvracenou a chaotickou zemi,kterou se snazil ovladat vecne ozraly Jeltcin.
Ruska ekonomika zaznamenala v minulych letech nesmirny narust a jsem si vic nez jist,ze byvaly general KGB Putin poskytuje ruske vojenske obrane nemale sumy.A prestoze mnozi nazyvaji nase byvale bratry narodem alkoholiku,tak je mezi Rusy mnoho genialnich vedcu a vyzkumniku,kteri svoji genialitu prokazali svetu jiz nescetnekrat.Pripomenme si jen sovetsky vesmirny program.
Ty stare krizujici se babicky s uvazanym satkem jsou pro mnohe z nas jiz minulosti,ale jejich varovani moc dobre slysim.Nekdy mi ten sileny stav v nasem krehkem svete pripada,jako by se o svetovy mir samotny satan zasazoval.Svetu mir.

129342

22.2.2007 2:16

Slovnik zkratek

migX 86.?.?.?

Bylo by mozno umistit na zaver clanku maly slovnik zkratek? Dekuji.

129343

22.2.2007 3:53

RE: Slovnik zkratek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 129343

nemyslim ze rusi su na tom az tak zle ked uz aj cina dokaze zostrelit hociktoru druzicu..a ako mam podozrenei putin im jednoducho neveri..ci ma tolko penazi ako pred tym to je diskutabilne ale urcite ma tolko zbrani aby mohol odvratit utok...len jedno nechapem ozaj to zbrojenie stoji za to ...oni stale nechapu ze teraz aj cina aj india urobia to iste a jednoducho usaizrael nemozu vyhrat!!!ozaj je to tak tazke pochopit!!

129345

22.2.2007 4:34

Super Velmoc

texaskycizek 70.?.?.?

Tovarisi generale, doufam, pevne doufam, ze USA maji aspon polovinu toho co popisujete. Zni to moc dobre. V jedne veci se ale mylite. Neni treba se obavat US utoku. Staci, kdyz potencialni nepritel vi(Rusko), proti cemu vlastne stoji. Tak se mi zda z celkoveho tonu, ze tovaris Vladimir Krasilnikov je jiz v tom stadiu, ve kterem ho USA chce mit. Vi, ze je to marne. Ze nemaji sanci. Hrubou silu? Ano, tu maji. Ale jak on sam popisuje, je ji cim dal mene. A USA adresuje jednu specifickou cast za druhou. Neco by i pres vsechnu snahu proletelo. A to nestoji za to. Proto ja jsem ochoten rici, ze Vladimir Krasilnikov je obeti "sve" vlastni propagandy. Neni schopen uverit, ze nekdo s absolutni prevahou nezautoci. Jakto ze ne? Vladimir by preci zautocil, kdyby byl v te same posici. Jak se rika, podle sebe soudim tebe. Je zde jeden paradox. Ja ziji v Houston, Texas, kde je americka NASA. Mam zakazniky, kteri mne volaji protoze se jmenuji Vladimir. Hadejte proc. Mysli si, ze jsem Rus. Neuveritelne velke mnozstvi ruskych vedcu odeslo do USA po rozpadu CCCP. V NASA se muzete domluvit rusky. A totez plati pro technickou cast Pentagonu. Je to jenom dva dny co jsem mel na toto tema debatu s jednim Vladimirem, slaboproudy ingenyr, ktery odmitl promarnit svuj zivot v troskach delnickeho "raje". I babicku ma s sebou. A jak si zde libuje. Jeste jednou, doufam, ze ten general ma pravdu. Bude se mi lepe spat.
Texaskycizek

129346

22.2.2007 7:12

RE: Super Velmoc

dano 62.?.?.?

Reakce na 129346

ano, texaskycizek, niečo na tom bude. V U.S. sa ľudia maju naozaj dobre (relativne), bodaj by to tak mohlo byť všade na svete. Lenže potom si človek spomenie na machinácie Spojených štátov v Latinskej Amerike a inde na svete a ak používa rozum, musí mu dôjsť, že na tom čosi nie je v poriadku. Zamysli sa nad tym aj ty, pokiaľ teda máš mozog a vieš ho použiť a neomielaj dokola stále to isté. Zamysli sa, prečo je v U.S. tak dobre a pri tom inde po svete umieraju ľudia od hladu. Prečo je táto planéta zanesená bordelom. Ja viem, všetci na tom máme svoj podiel, ale predsa, niekto menej a nikto viac.

129348

22.2.2007 7:42

RE: Super Velmoc

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 129346

Pořád nerozumím jedné věci. Proč bych se měl obávat agresorů, kteří sedí doma? Rus sedí doma, Iránec sedí doma, Korejec sedí doma... A proč bych si měl myslet, že USA na nikoho nezaútočí, když jejich vojáci jsou po celém světě? Jo já zapomněl, to nejsou agresoři ale osvoboditelé.

129350

22.2.2007 8:20

RE: Super Velmoc

vychodnar 84.?.?.?

Reakce na 129346

Neni schopen uverit, ze nekdo s absolutni prevahou nezautoci.

HAHAHAHAHAHA A vy tomu verite? Kolko krajin napadli USA od konca 2.WW? Vyse 20. To nebol utok? Neplanuju sa vari dalsie utoky? Neprebieha vari aj teraz jeden? Skuste otvorit oci...

129352

22.2.2007 9:16

RE: Super Velmoc

trosecky 212.?.?.?

Reakce na 129346

Snad se Vam bude spat lepe, ale ne o moc, ze. Spite spatne, nebot jak je receno v clanku, od malicka jste ockovan menecenosti za komunistickou minulost ceskeho naroda. Velmi presne.

129357

23.2.2007 12:35

RE: Super Velmoc

Nasredin 82.?.?.?

Reakce na 129346

Velmi by mě zajímalo, kdy ten váš známý Rus do Ameriky přijel. V naší nadnárodní firmě pracuje rodilý Američan, běloch, povoláním obchodní analytik a velmi fajn chlap. Občas přijede do naší pobočky a dělá školení našim obchodníkům, kde je informuje o trendech na trhu. Posledně, když se vracel z Česka tak mu v USA při zavazadlovém odbavení našli v kufru vypnutý notebook - zapomněl ho nahlásit. Odvedli ho do kanceláře, musel se vysléct do naha o dívali se mu televizní sondou i do zadku jestli tam neveze nějakou výbušninu - a to už ale byl v USA ! Když to při další návštěvě u nás vyprávěl, tak tomu u nás nikdo nemohl uvěřit, že je něco takového možné - měli o něm všechny záznamy, kdo je, odkud je, že nemá s teroristy ani vzdáleně nic společného. Pod dojmem této události spousta mých známých prohlásila, že za takové ponížení jim návštěva USA rozhodně nestojí. Toto není Amerika kterou jsem znal a obdivoval, toto je totalita, kterou zavedla parta bývalých ultralevičáckých trockistů, kteří se překabátili na tzv. neokonzervativce. Všechny nectnosti totalitního myšlení jim zůstaly, jen fasáda se změnila. Podle mě jde Rusku v tuto chvíli o bytí a nebytí a jsou dnes ohroženi více, než když německé tanky stály pod Moskvou. A toho Rusa, vašeho známého, bych nepodceňoval, ten se ještě jednou domu vrátí, protože Rus nikdy na rozdíl od dnešních Čechů na svoji vlast nikdy nezapomene a pořád ji velmi miluje. Stačí si přečíst např. příběh pilota MIGu-25 Viktora Bělenka, který uletěl do Japonska.

129423

22.2.2007 8:16

Pripravovat se na valku!

XXL 208.?.?.?

Jedina moznost pro Rusko, jak se jeste zachranit, je cesta, kterou leta provadeji USSaci.Dodavat co nejvice konvencnich zbrani kazdemu, kdo si o ne rekne, kaslat na nejake mezinarodni dohody.Na hruby pytel hruba zaplata.Maji hospodarsky sanci ustat nove kolo zbrojniho kolotoce, protoze se netopi v dluzich jako bushevici.Kdo si cetl navrh vojenskeho rozpoctu USSaku na r. 2008, musi videt, ze Hitler byl slaby odvar.

129351

22.2.2007 17:20

RE: Pripravovat se na valku!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 129351

Putin nařizuje ruským ozbrojeným silám zaútočit na americkou armádu během invaze v Íránu. Ruští vojenští komentátoři dnes informují o tom, že prezident Putin vydal rozkazy ruskému Ministerstvu vnitra, aby ‚okamžitě‘ vyslalo zvláštní ozbrojené složky (Spetsnaz) do Íránu k ochraně ‚stěžejních‘ ruských objektů, včetně jaderné elektrárny Bushehr. Zprávy prohlašují, že Putinův rozkaz Ministerstvu vnitra obsahuje frázi: “proti jakýmkoli a všem nepřátelským jednotkám“, což je podle komentátorů otevřená výhružka ozbrojeným složkám Spojených států a Izraele, které se v současné době shromažďují k útoku a invazi Íránu. Podle těchto zpráv byl prezident Putin ‚silně‘ ovlivňován Saudskou Arábií a tlačen, aby vytvořil ‚štít‘ proti postupující agresi Spojených států v oblasti zálivu. Saudský král tento týden ve svých rozhovorech s prezidentem Putinem vyjádřil názor, že Spojené státy se po útoku na Írán zaměří na jeho stát oplývající ropným bohatstvím. [zmaten]

129375

22.2.2007 18:03

RE: Pripravovat se na valku!

Suchec 83.?.?.?

Reakce na 129375

Máš odkaz?

129379

22.2.2007 19:11

RE: Pripravovat se na valku!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 129379

Zadajte do googla "Spetsnaz iran"
http://opinionist.com/2007/02/14/dangerous-rumors-...
Je tam toho viac.
JJ bude "sranda"
http://www.netscape.com/tag/spetsnaz/rss
http://www.whatdoesitmean.com/index983.htm

129384

22.2.2007 23:45

RE: Pripravovat se na valku!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 129375

No a tu je asi reakcia
"Americká ministerka zahraničných vecí Condoleezza Riceová vo štvrtok vyhlásila, že Spojené štáty americké nemajú v úmysle zaútočiť na Irán. "Verejne vyhlasujem, že Spojené štáty netúžia po žiadnej konfrontácii s Iránom. Našou možnosťou je presviedčať zodpovedných ľudí v Iráne, že ich súčasný postoj je deštruktívny,""

129395

22.2.2007 8:34

??? ľudstvo

ludovit8 213.?.?.?

Pred časom som si čítaval kroniku ľudstva, roky 1900 a ďalej. Divil som sa prečo tak ľahko vznikla napríklad druhá svetová vojna. Veď celý svet bol poučený, niekto vojnu nechcel a zhruba v rokoch 1930-1939 začali Nemci a tým pádom aj ostatní (alebo naopak-nie som sudca) neúmerne veľa zbrojiť, všetci to videli. Zbrojenie má predsa len jednu možnosť a to vojnu.

Vtedy som nechápal, veď to bolo do očí bijúce - to zbrojenie, prečo s tým neurobili koniec už v zárodku. Ale bol som naivný.

Veď dnes sa deje to isté, neúmerný rast zbrojenia, všetci to vidíme. Budeme sa naozaj čudovať, ak nastane 3.sv. vojna? Veď každé storočie musí byť aspoň jedna.....

Ľudstvo je určené na vykapanie, je to proste vírus, ktorý až všetko z planéty vyžerie musí zdochnúť.

129353

23.2.2007 0:21

RE: ??? ľudstvo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 129353

Němci ve srovnání se svými sousedy zbrojili "průměrně", dokonce byl ignorován Hitlerův požadavek na více letadel, protože "by pro ně stejně nebylo palivo". Jejich zbrojení vypadalo jako horečné, protože dle Versaillské smlouvy mohli mít jen 100 000 mužů armády, žádné tanky a letectvo ani větší válečné lodě a ponorky. Od nástupu nacistů to pak začali "dohánět", ale ještě r.1940 zaostávali v počtu i kvalitě tanků za Francií a ani s počty letadel to nebylo slavné. Produkce tanků stěží nahradila ztráty z polského tažení (vítanou posilou proto byly naše LT-35 a LT-38). Skutečná totální válka s heslem "Kanóny místo másla" začala až po stalingradské katastrofě v zimě 1943.

129399

22.2.2007 9:20

Domnívám se, že vše je jinak

Jarmila 85.?.?.?

čtu teď neuvěřitelně zajímavou knížku, napsanou již před čtvrtstoletím Borovičkou- Mafie. Tato kniha mi otevřela oči, protože jsem díky ní objevila nové světové sovislosti.

Amerika totiž již v dobách prohibice byla totálně ovládnutá mafií. Za války pak již úspěšně a dokonale spolupracovala s námořnickými tajnými službami. A v dobách Kennedyho již ovládala i nejvyšší politiku. Když se Kennedy jen trochu vzepřel- odpráskli ho.

V Rusku probíhal podobný vývoj. Komunisti (vlastně taky dokonale organizovaní zločinci) až do poslední mrtě ovládli v minulosti všechny sféry života tak, že ani myš neproklouzla. Po pseudorevolucích ke své politické moci přidali i moc hospodářskou a kontrolují a ovládají dál všechny sféry života- úplně stejným způsobem. Není náhodou, že se v nejvyšší ruské politice pohybují samí miliardáři.

Amerika a Rusko, tito dva domnělí „soupeři“ se ve skutečnosti tajně spojili, takže i Evropa je již dávno pod americkoruskou mafiánskou kontrolou. O všeobecném morálním rozkladu Západu už dávno vím, že je úmyslně řízen shora, protože se vládcům hodí, aby se lidé nemnožili, aby žili singl, byli bezbranní a atomizovaní. Už komunisti neměli zájem na množení lidí, proto byly před revolucí antikoncepce i potraty zdarma. A tak přes všechny proklamace a tvrzení, že si vládci přejí množení- opak je pravdou.

Čili mafiánská Amerika (CIA) se spojila s mafiánským Ruskem (KGB) a tito mafiáni pod přetvářkou, že jsou soupeři budou zas horečně zbrojit. Osídlí půlku světa svými dokonalými vesmírnými zbrojními systémy. Nejvíce zdrojů má muslimský svět, takže to je ten nepřítel číslo jedna. Z mapy světa je proto třeba přednostně vymazat muslimskou miliardu lidí, protože sedí na naftě jako žába na prameni.

P.S. nejen Bushovi, ale ani Putinovi nevěřím ani nos mezi očima. [bliji]

129358

22.2.2007 12:39

RE: Domnívám se, že vše je jinak

Tuk 195.?.?.?

Reakce na 129358

Já tu knížku četl a je to moc zajímavé čtení , všem doporučuju i když je napsaná ještě za komančů , takže autor někdy "nemilosrdně nastavuje zrcadlo" [smích] , ale fakta jsou fakta...

129363

22.2.2007 21:38

RE: Domnívám se, že vše je jinak

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129358

>Amerika a Rusko, tito dva domnělí „soupeři“ se ve
>skutečnosti tajně spojili

Jarmilo, vy patříte asi k té malé skupině lidí která se dodnes nedokázala zbavit nenávisti k Rusku. Jinak by jste přece nemohla neustále zatracovat Rusko. V dnešní době je podle mne jasné (a většina lidí to uznává) že Rusko je jednou z našich mála nadějí na záchranu před americko-sionistickou světovládou. Dnešní Rusko už nemá s komunismem(neboli židobolševismem) nic společného, v čele dnešního Ruska stojí dobří vlastenci. Rusko a USA stojí absolutně jednoznačně proti sobě. Obě země reprezentují zcela jiný systém hodnot a Rusko se navíc nikdy nepodřídí americko-sionistickému NWO. Rusko a USA jsou prostě nepřátelé na život a na smrt.

>O všeobecném morálním
>rozkladu Západu už dávno vím, že je úmyslně řízen shora,
>protože se vládcům hodí, aby se lidé nemnožili, aby žili
>singl, byli bezbranní a atomizovaní.

Tak v tomhle s vámi naprosto souhlasím.
Ovšem je snad jasné že Rusko stojí vůči americko-sionistickým vládcům v opozici a že v Rusku jsou naopak podporovány tradiční hodnoty a pomalu ale jistě se Rusko blíží k opravdové národně-křestanské revoluci jež jednou provždy očistí Rusko od sionisticko-bolševických dekadentních jedů.

>Čili mafiánská Amerika (CIA) se spojila s mafiánským Ruskem
>(KGB) a tito mafiáni pod přetvářkou, že jsou soupeři budou
>zas horečně zbrojit. Osídlí půlku světa svými dokonalými
>vesmírnými zbrojními systémy. Nejvíce zdrojů má muslimský
>svět, takže to je ten nepřítel číslo jedna. Z mapy světa
>je proto třeba přednostně vymazat muslimskou miliardu lidí,
>protože sedí na naftě jako žába na prameni.

Tak to jste zcela na omylu. USA a sionisti usilují o světovládu a ovládnutí všech zdrojů. Hlavní překážkou k tomu je Rusko které se jasně staví na odpor americké agresi a podporuje antiamerické režimy. Rusko dělá v současti nejvíc antiamerickou politiku ze všech zemí světa. Ty tři muslimské země které Amíci ještě plně neovládli(Irán, Syrie, Libye) jsou spojenci Ruska a Číny a spolu s některými dalšími státy se snaží čelit americké rozpínavosti.

>P.S. nejen Bushovi, ale ani Putinovi nevěřím ani nos mezi
>očima. [bliji]

Já vás nechápu. Bush je vrah a agresor. Putin nedělá nic špatného, jen brání svoji zem. Je vůbec nějaký režim na světě který považujete za dobrý? A kdo podle vás může zachránit svět před NWO? Uvědomte si že Rusko je hlavní páteří antiamerických sil ve světě, spolu s Čínou a některými dalšími menšími státy. Vaše osobní antipatie vůči Rusku na tom nic nezmění. Já mám Rusko i Putina rád a vůbec mi nevadí že je jedním z našich hlavních spojenců proti americko-sionistické světovládě.

129391

23.2.2007 8:24

RE: Domnívám se, že vše je jinak

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 129391

Zorbo, pan Průchozí zde napsal tohle: Naleznou nějakou nevelkou zemi a velmi vážný důvod pro úder. A pak, promiňte, budeme na řadě my, pánové.

A teď si představte takovéhle budoucí události. Bude u nás vybudována americká základna. Jednoho dne KDOSI na nás hodí neutronovku a zařve při té strašné události 10 milionů připosraných čecháčků, kteří v pohodě dovolili, aby zde ta základna stála. Vše živé bude zničeno, ovšem krásná historická Praha i vše ostatní včetně základny zůstane neporušeno, prostě prostor bude jen vyčištěn od lidského hmyzu.

Ale ruskoameričtí organizovaní zločinci ovšem budou znát ihned viníka- budou jím samozřejmě zlí muslimští teroristé z Iráku, Iránu, Sýrie a já nevím odkud. Budou zkrátka pocházet ze země, která má nejvíc ropy, a kterou potřebují vyhladit. A tak než se svět vzpamatuje z té hrůzy, že zmizel jeden malý nárůdek, kterého Západ už tolikrát zradil a obětoval jako oběť, tak hodí neutronovku na vyhlédnutou muslimskou zemi a rovněž v ní vyhladí veškeré obyvatelstvo. Ropa a veškeré zařízení ovšem zůstane zcela neporušené k dispozici, k okamžitému použití.

129410

23.2.2007 16:05

... vše je jinak

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 129410

Nevytrhávejte věci z kontextu. Ten citát je z konce článku, k němuž se tady diskutuje. A napsal ho Rus, který se na závěr ptá Rusů: Budeme na řadě, pánové. Necháme se oholit?

Obávám se, že my nikoho nezajímáme. Směšná zemička plná Švejků, kteří za krabičku sardinek a pár šušňů půjdou pracovat pro novéhodné pány i v neděli. Jako za protektorátu, i jako později... My nejsme "ohební". Jsme suchozemské medůzy. Zajímavá je jen strategická pozice území, na kterém se placatíme uprostřed Evropy. Šalomoun prý na podobné křižovatce mezi národy dokázal vybudovat silné a velmi bohat= království... my zde budujeme velké cizí sklady.

129432

23.2.2007 20:40

RE: Domnívám se, že vše je jinak

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129410

Jarmilo, to co jste popsala ve svém příspěvku je podle mne naprosto nereálné. ČR je v současnosti bohužel loajálním satelitem USA a tak Amerika nemá žádný důvod nás bombardovat. Uniká vám patrně základní fakt. A tím faktem, zcela nepopiratelným, je to že o světovládu usilují USA a sionisté a že Rusko, spolu s Čínou a několika dalšími státy se nehodlají podřídit NWO a tak stojí Amíkům a sionistům v cestě. USA v budoucnu patrně rozpoutají velkou válku jejímž cílem bude definitivně se chopit světovlády a je jasné ža takovou válku povedou především proti Rusku a Číně(ostatně i Rusko má ohromné množství zdrojů energie které by Amíci rádi ovládli). Rusko a také Čína jsou pro Ameriku úhlavním nepřítelem, muslimské státy(a to už jen některé) jsou teprve na druhém místě. Já tudíž jasně podporuju Rusko a další antiamerické státy, nebot jsou naší jedinou nadějí že svět bude zachráněn před NWO.

129445

23.2.2007 21:56

RE: Nemyslím si, že by Amíci chtěli někoho ovládnout ...

Nasredin 82.?.?.?

Reakce na 129445

... nevěřím tomu, že by běžný Amík chtěl někoho ovládnout, že by například farmář z Missouri měl chuť jít do nějaké války s Ruskem, nebo že by řidič trajleru z Oregonu chtěl aby Amerika začala válku s Iránem ! Toto není přání běžných Amíků. Toto chce jen určitá vrstva lidí která Američany vnitřně není a nikdy nebyla. Tato vrstva jen umně využila nesmírné lidské tvořivosti a píle, která se v Americe rozvinula za politických svobod ustanovených zakladateli Ústavy. Tato úzká skupina lidí pohrdá běžným Američanem stejně jako Francouzem, Němcem i Rusem. Pro tuto zločineckou skupinu lidí jsou bežní Amíci jen dobrou potravou pro děla a proto je taky posílají do různých válek a mají tichou radost z toho, pokud jich co nejvíce padne - tím se tyto jimi nenáviděné národy navzájem oslabují a ničí. A musím říci, že se jim to daří. Bývalým mocným národům bílých lidí už dochází dech. Bílý člověk, který založil potravinovou soběstačnost bývalé Rhodésie dnes Zimbwabwe odtamtud utíká stejně tak z Jižní Afriky a dalších zemí. Mnozí černí Afričané dnes vzpomínají na to, že se za apartheidu měli mnohem lépe (viz nedávný průzkum mezi obyvatelstvem v Jižní Africe). Na místo bílého člověka nastupuje jen rozklad, korupce a kmenové vraždění. Podle mě ty nejvyšší kruhy, které rozpoutaly válku v Iráku vůbec neplánovali to, že by tam mohli vládnout, nebyli vůbec hloupí - cílem byl rozklad - totální rozklad společnosti. Cílem bylo zničení jednoho ze dvou silných arabských sekulárních států (druhým je Sýrie). Je úplně jedno, že američtí vojáci umírají v Bagdádu, mnohem důležitější je ovládat ropné studny a ty jsou v poušti. O totéž půjde i v Iránu - pokud možno vybombardovat, rozvrátit infrastrukturu země a výsadkem obsadit ropnou oblast na pobřeží - zbytek nás nezajímá, ať se tam třeba sežerou. Rusko je ale nebezpečné v tom, že dobře tuto chátru poznalo, když začala revoluce, tito zločinci ji vedli a organizovali. Už tehdy vykřikovali hesla o tom, že je třeba vyhubit milióny Rusů - a to se jim také povedlo - kdo ale dnes čte Souostroví GULAG, že ? - je to moc dlouhé (http://www.prop.sk/koniec_legiend.html). Proto je dnes Rusko takovým nebezpečím - Rusko zná své nepřátele velmi dobře a je odhodlané se jim bránit. Držme jim palce.

129446

24.2.2007 1:07

RE: Nemyslím si, že by Amíci chtěli někoho ovládnout ...

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 129446

Ano Nasredine, tohle s čistým svědomím kdykoli podepíšu.

129450

27.2.2007 0:47

RE: Nemyslím si, že by Amíci chtěli někoho ovládnout ...

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129446

>nevěřím tomu, že by běžný Amík chtěl někoho
>ovládnout......Toto není
>přání běžných Amíků. Toto chce jen určitá vrstva lidí

No snad bych s tím i mohl souhlasit. Ovšem je třeba si uvědomit že většina Amíků svoji zločineckou vládu podporuje. V psoledních volbách pro onu vrstvu mocných(tedy republikány i demokraty) hlasovalo 99% Američanů. A navíc doby vačná politika vlády a postavení hegemonní supervelmoci přínáší jistý prospěch i obyčejným Amíkům.

>Tato úzká skupina lidí pohrdá běžným
>Američanem stejně jako Francouzem, Němcem i Rusem. Pro tuto
>zločineckou skupinu lidí jsou bežní Amíci jen dobrou
>potravou pro děla a proto je taky posílají do různých válek
>a mají tichou radost z toho, pokud jich co nejvíce padne

Tak s tímhle nesouhlasím. Vždyt Americká vláda se vždy snaží minimalizovat své ztráty, což je důkazem že vládnoucí elity v USA se snaží šetřit životy svých vojáků. I když na druhou stranu je fakt že zatahují svoji zem do stále nových dobyvačných válek a v případě potřeby se nebojí své lidi obětovat. Na druhou stranu ta vládnoucí elita podle mne např. Rusem nebo Francouzem jistě pohrdá, ale myslím že k američanovi takový negativní vztah nemá.

>národům bílých lidí už dochází dech. Bílý člověk,
>který založil potravinovou soběstačnost bývalé Rhodésie
>dnes Zimbwabwe odtamtud utíká stejně tak z Jižní Afriky a
>dalších zemí.

No to je sice fakt, na druhou stranu ale mají Černé Africké národy právo na samostatnost jako kdokoliv jiný a je jen jejich věcí jak si budou vládnout ve vlastních zemích. Ovšem vyhánění bílích z některých afrických státu je samozřejmě neomluvitelné.

>Podle mě ty nejvyšší kruhy, které rozpoutaly válku v Iráku
>vůbec neplánovali to, že by tam mohli vládnout

Tak to bych rozhodně netvrdil. Podle mne je jasným cílem vládců z Washingtonu a spol. ovládnout Irák i s jeho ropou. To že se jim to zatím příliš nedaří je druhá věc.

>Cílem bylo zničení jednoho ze dvou silných arabských
>sekulárních států (druhým je Sýrie). je ovládat ropné studny a ty jsou v poušti.

Ano, s tím souhlasím. Je patrně otázkou času kdy napadnou i Syrii.

>v Iránu - pokud možno vybombardovat, rozvrátit infrastrukturu
>země a výsadkem obsadit ropnou oblast na pobřeží - zbytek
>nás nezajímá, ať se tam třeba sežerou.

Podle mne Amíci bud Irán vybombardují a příme obsazení nechají až na později. A nebo jej rovnou napadnou pozemním vojskem a obsadí jej celý. Myslím že spíš sáhnou k druhé možnosti.

Rusko je ale
>nebezpečné v tom, že dobře tuto chátru poznalo, když
>začala revoluce, tito zločinci ji vedli a organizovali.Proto je dnes Rusko
>takovým nebezpečím - Rusko zná své nepřátele velmi dobře
>a je odhodlané se jim bránit. Držme jim palce.

ano, s tímto vaším odstavcem naprosto souhlasím.

129571

24.2.2007 16:10

RE: Domnívám se, že vše je jinak

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 129445

Zorbíku, kde tam v tom Rusku vidíte jaké vlastence? Já tam vidím podivně zbohatlé miliardáře, zbrojaře a bankéře. Ani v Rusku totiž nevládnou intelektuálové, filosofové a básníci, ale bývalí komunisti a kágebáci. Tudíž si nemyslím, že Rusko a USA jsou nepřátelé na život a na smrt, ale že to na nás jen hrají, ve skutečnosti si vzájemně pomáhají. To jsou totiž stále stejné finty tajných služeb. Poté, co si Klaus se Zemanem hráli na šílené nepřátele, tak o něco později lážo-plážo spolu sepsali opoziční smlouvu, čímž zradili pravé i levé voliče. Tuto taktiku v politice pozoruji na každém kroku, naposled, když Klaus zase ječel, že nechce nic mít společného s Trautenberkem, ale hned vzápětí již spolu jeli hezky do Japonska, nebo já nevím přesně kam, ti dva výlupkové mě totiž už dávno nezajímají.

Taky nevím, kde jste přišel na to, že Rusko podporuje tradiční hodnoty, když je prolezlé skrznaskrz ruskou mafií. Tato mafie se dobře zabydlela i u nás, a tak má nejen v Praze pod svou nadvládou obchody se sexem i stánky s buřty na Václaváku. V samotnému Rusku je rovněž ta Vaše vzývaná tradiční rodina v rozkladu. Rusko rovněž vymírá a ruské ženy rovněž marně shánějí slušné muže do manželství.

Říkáte, že Bush je vrah. Ano, Amerika má své 11/9 a Putin má své podivné výbuchy v Moskvě, u nichž se nikdy nenašel pachatel. A taky Beslan, kde bylo zavražděno 300 dětí, a kde se zjistilo, že nejvíce výbuchů pocházelo z míst, kde byli státní vojáci, nikoliv teroristé. Zatím považuji za dobrý stát Švédsko, ale i tam se to může v brzké době pokazit, když se tam natáhnout do vedení zlé síly. Zachránit svět před NWO mohou všichni občané, když 99 % z nich přestane chodit úplně k volbám a bude žádat přímou internetovou účetní demokracii. My nejsme žádným loajálním satelitem USA, když tato země kolikrát ani neví, kde se nacházíme. Visíme jim Zorbo u zadku, takže nás kdykoliv pro své vlastní zájmy obětují a zničí. Domnívám se, že Čína je pro Rusko stejnou hrozbou jako pro Ameriku, proto se organizovaní tajní zločinci z tajných služeb obou zemí zkrátka spolu spojili v jednotné frontě proti muslimským zemím a Číně. Ne proletáři, ale bohatí mafiáni všech zemí spojují se.

129464

27.2.2007 0:32

RE: Domnívám se, že vše je jinak

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129464

V čele Ruska stojí vlastenci, jako např. Putin a další. Navíc jsou v Rusku na vzestupu nacionalisté a Putin s nimi úspěšně spolupracuje. Putin omezuje moc a vliv různých mafiánů a zbohatlíků. Nevím na základě čeho tvrdíte že nepřátelství mezi USA a Ruskem je jen hrané, stejně tak by jste mohla tvrdit že je hrané i nepřátelství mezi USA a Čínou či Iránem. Myslím si ale že snad všem je jasné že Rusko, Čína i státy jako Irán atd. stojí proti USA. Veškeré mezinárodní dění o tom jasně svědčí.

V Rusku jsou poměrně dobře zachovány tradiční hodnoty. Jistě že i tam proniká vliv globalizace, ale není to zdaleka tak strašné jako na západě. Navíc v Rusku sílí vliv nacionalistů kteří bojují za záchranu a obnovení tradičních hodnot. V Rusku je nadále silné vlastenectví, smysl lidí pro povinnost a i pravoslavná víra. Je fakt že i tam se najdou projevy dekadence(jako třeba nízká porodnost) ale s tím se snad časem vypořádají. Ostatně o síle tradic v Rusku svědčí to že si muži ze zdegenerovaných západních zemí jezdí do Ruska pro nevěsty, nebot Rusové stále ctí většinu tradičních hodnot, včetně tradičního manželství.

Jinak vaše srovnání Americké války proti terorizmu s Ruským bojem proti Čečenským banditům je naprosto mylné. Čečenští bandité jsou totiž v podstatě nástrojem sionistů a Amíků proti Rusku.

Dobrý stát je podle vás Švédsko? Uvědomte si ale že Švédsko je na tom stejně špatně jako kterýkoliv jiný západní stát. Švédsko je multikulturní, zdegenerovanou zemí(tradiční hodnoty tam již prakticky nejsou, feminismus a multikulti tam mají ohromný vliv, homosexualita a další zvrhlosti tam jsou silně prosazovány a tolerovány atd.).
A záchranu světa před NWO vidím v zemích které se rozhodnou proti NWO bojovat(tedy Rusko, Čína, Irán, Venezuela atd.) a v nacionalistech z Evropy i odjinud.
USA mají ČR zcela pod kontrolou, to snad nepopíráte? Jinak je mi jasné že amíkům jde jen o to aby je naše vláda poslouchala, jinak je jim ČR ukradená.

Vaše geopolitické úvahy jsou mylné. Rusko, Čína a další antiamerické státy(jako např. muslimské země Irán, Syrie, palestina či jiné země jako Venezuela, KLDR, Bělorusko atd.) tvoří jednotnou antiamerickou frontu. To je podle mne zcela jasné, stačí když si vyhledáte nezávislé informace na toto téma na internetu(např. Zvědavci, ale i jinde). Jasně to dokazuje i politika všech těchto zemí, Rusko spolupracuje s Čínou, Iránem atd. pořádají společná vojenská cvičení, Rusko jim dodává zbraně, jejich politici se navzájem podporují atd. Myslím že o těchto faktech nelze pochybovat, vzhledem k tomu že USA a sionisté usilují o světovládu a z jejich politiky je jasné že Rusko považují za svého úhlavního nepřítele.

129569

27.2.2007 7:59

RE: Domnívám se, že vše je jinak

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 129569

Na dnešních Novinkách píšou Zorbo tohle:
Mocnosti o sankcích
O možnostech tvrdších sankcí vůči Íránu za nesplnění rezoluce RB OSN zastavit obohacování uranu jednali včera v Londýně představitelé šesti mocností - pěti stálých členů rady (USA, Ruska, Británie, Francie a Číny) a Německa. Mluvčí britského premiéra varoval Teherán, aby nepodceňoval jednotu mezinárodního společenství.

A dnes ráno jsem se o tom bavila se svým mužem a ten zastává stejný názor jako já, když řekl: Samozřejmě, že jsou hlavouni USA a Ruska na tom radaru spolu již dávno domluveni. Vždycky to tak v historii bylo, že se špičky států na něčem dopředu dohodli bez ohledu na mínění „lidu“.

O jakých tradičních hodnotách v Rusku to furt Zorbo mluvíte, když je tam manželství v troskách stejně jako u nás? Kdyby Putin chtěl situaci radikálně ozdravit k lepšímu, tak by se zachoval podobně jako politici ve Švédsku: zrušil by bordely a radikálně by podpořil rodinný život, aby se lidem vyplatilo zakládat rodiny, nikoliv aby pro ně byl výhodnější singl život. Ti vaši nacionalisté nic nezmůžou, protože ryba smrdí vždycky od hlavy, takže morálku a způsob existence řadových občanů určují politici a jejich zákony, ne pár pokřikujících výrostků (notabene, kde i v jejich řadách se nacházejí agenti, kteří je vedou tam kam potřebují a placení provokatéři) Nízká porodnost není dekadence, protože již není třeba se přemrštěně množit. Ale dekadence je to, že byla zrušena láska a zodpovědný manželský vztah a nabízí se jen sex. Zápaďáci si nejezdí do Ruska pro nevěsty, ale pro levné služky a souložnice v jednom.

Švédsko bylo vyhodnoceno na prvním místě jako nejdemokratičtější stát světa.O podpoře homosexuality ve Švédsku nic nevím, ale mám přesné informace o tom, že je tam ve všech směrech podporována rodina, aby vzkvétala, a že tam zrušili obchody s veřejně prodávanými ženskými těly, a také hrací automaty si tam ani neškrtnou.

Můj závěr tedy opět zní: pokud zde bude vybudován americký radar, tak jsou na tom Rusko s Amerikou již dávno domluveni a klidně nás použijí jako oběť, jako záminku k napadení Iránu. Nepoužili by zde atomovky (kvůli záření) ale neutronovky (kvůli zachování krajiny), a pak by se do vyčištěného prostoru po Češích mohli ve velkém stěhovat přemnožení Němci. [oči v sloup]

129595

27.2.2007 23:39

RE: Domnívám se, že vše je jinak

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129595

Na tom že mocnosti jednají o sankcích není nic divného a nic to nedokazuje. Podstatné je to že zatímco USA neustále Iránu vyhrožují a chtějí jej napadnout, tak Rusko(a také Čína) Irán podporuje ekonomicky i vojensky a je jeho spojencem. O spolupráci Ruska, Číny, Iránu a dalších zemí zaměřených proti USA se dočtete na řadě nezávislých serverů(např. zde na Zvědavci je o tom informací víc než dost).

Radar je jasně namířen proti Rusku a Rusové dávají stále na jevo jak moc jim vadí. Takže je jasné že Rusové jsou proti radaru.

V Rusku není manželství v troskách tak jako na západě, o tom jasně svědčí fakt jež jsem zde již uváděl, totiž že muži ze západu si jezdí do Ruska hledat manželky. To jasně ukazuje že v Rusku jsou značně zachovány tradiční hodnoty i tradiční manželství a rodina. Nízká porodnost je špatná nebot vede k vymírání národa. Jinak nevím co máte na mysli tím zrušením lásky a zodpovědného manželství a nabízením jen sexu. Ovšem pokud tím myslíte zánik tradičního manželství a rodin(k čemuž došlo na západě) pak vám mohu říct že v Rusko patří k těm zemím Evropy v nichž se tradiční rodiny celkem zachovaly. Jinak pokud se nacionalisté dostanou v evropě k moci tak toho zmůžou hodně protože budou moct obnovit tradiční hodnoty.

Co se Švédska týče tak podle toho co vím je na tom stejně jako kterýkoliv jiný západní stát. Pokud vím tak každé druhé dítě se ve Švédsku narodí mimo manželství, což podle mne jasně svědčí o tom že tam rodinný život upadá stejně jako všude na západě (Nevím co máte na mysli tou podporou rodiny ve Švédsku). Jinak ve švédsku je hluboce zakořeněný feminismus, multikulti, pozitivní diskriminace, potraty, registrované partnerství a tolerance homosexuálů atd. takže Švédsko je podle mne zcela jasně dekadentní zemí a zákaz nevěstinců nebo hracích automatů na tom podle mne nic moc nezmění.

Já pořád nechápu proč odmítáte vidět že veškerá Americká politika je namířena proti Rusku. Je jasné že dobytí Iránu Američany bude znamenat ránu hlavně pro Rusko. Rusové jsou totiž hlavní překážkou na cestě k nastolení NWO. USA za posledních několik let obkličují Rusko svými satelity(viz. rozšiřování NATO, převraty na Ukrajině, Gruzii, Kyrgistánu atd.). Rusko se spojuje s Čínou a dalšími státy proti USA. Pro USA je důležité ovládnout Irán mimo jiné proto že tak získají přístup ke Kaspiku a upevní své pozice u Kavkazu a střední Asie, čímž uštědří další ránu Rusku.

129633

22.2.2007 10:13

Rusko v nesnázích??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Mám za to,že pan autor se poněkud nechal unést fakty a evidentně a ba přímo flagrantně je vidět,že tato studie- či rozbor-budoucího možného- je už off topic. Jak víme,Rusko na základě US-postupů samo přehodnotilo svůj přístup k dříve podepsaným smlouvám a US-již neplněným a začalo se touto otázkou dost silně zabývat. Takže nakonec víme,že neruší rakety,kterým dochází životnost,ale že tuto životnost prodlužuje,že tento rok nenasadilo do výzbroje 4-ks raket Topol-M,ale rovných 17ks a myslím si,že rok 2010- bude pro Ruské síly rokem,kdy budou v plné bojové připravenosti. Stačí si jen znova přečíst Putinův projev v Německu,kde byla spousta těchto myšlenek vyslovena a tím tudíž Rusko je si vědomo těchto problémů a budoucích dopadů!! Pevně věřím,že Rus bude ten,kdo USA- zastaví a v případě svého napadení smete USA .

129360

22.2.2007 16:44

RE: Rusko v nesnázích??

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 129360

Pokud jste si uvedeny clanek cetl (a ja ho cetl uz podruhe...) tak vite, ze Rusko nepotrebuje ani tak Topoly, jako nove krizujici a scramjet systemem pohanene balisticke strely a novou generaci SS-18 Lucifer raket s hromadou klamnych cilu a rusicek + manevrovanim.

Topol-M to nezachrani, navic je treba rychle prejit z jednohlavicoveho systemu na minimalne ¨5-6 hlavic na Topol-M... [mrknutí jedním okem]

129371

22.2.2007 17:44

RE: Rusko v nesnázích??

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 129371

To už dávno nesedí, je to opravdu starý článek napsaný hned po nebo v průběhu bombastické humanitární akce NATO v Jugoslávii.
Topol M1 dnes nese tři hlavice. Oproti Satanu je nahoře mnohem, mnohem rychleji, a to, včetně mobility, ho činí o hodně méně zranitelným v první fázi. Hlavice navíc nejsou pasivní, ale mohou měnit směr letu, případně jeho rychlost. To je činí v podstatě nezranitelnými vůči jakýmkoli dosud i v blízké perspektivě použitelným prostředkům obrany.
Lasery a podobné hračky jsou ve stádiu vývoje a hodí se jen jako ozdoba obálek časopisů... Pokud nejsou na oběžné dráze, neznamenají nic.

129376

22.2.2007 13:24

Rusko MĚLO mnoho geniálních vědců....

Juj 88.?.?.?

Tito lidé ale po rozpadu východního bloku neměli v Rusku žádné perspektiy a uplatnění a ani nebyl nikdo, kdo by je za jejich práci byl ochoten platit.... a tak odešli z Ruska pryč - převážně do USA a také do Izraele, kde ti lidé dostali šanci prožít tak kvalitní a zajímavý život o jakém by se jim ve staré vlasti ani nezdálo.

Dnešní Rusko, to je země, která žije převážně jen z exportu nezpracovaných nerostných surovin a žádnou moc velkou aktivitu na poli high-tech a vědy nevyvíjí - viz. třeba statistiky nositelů Nobelovy ceny za poslední roky, citací ve vědeckých publikacích, množství uznaných patentů, atd..... těmito všemi parametry se současné Rusko řadí spíš mezi rozvojové krajiny třetího světa.

129365

22.2.2007 18:24

A teď ještě prosím tu o Smolíčkovi-Pacholíčkovi

nitram 213.?.?.?

Reakce na 129365

Ten článek je starý a neodráží dnešní realitu Ruska jako znovu se vynořující mocnosti.
To právě US-boys přivádí k průjmům.

129380

22.2.2007 13:30

MF

MF 194.?.?.?

Článek plný nesmyslů. Ten člověk by měl psát, když je střízlivý. Ponorky Seawolf - jsou jenom tři. Dál se staví třída Virginie, podstatně levnější, určená spíše do pobřežních vod. Rakety USA /pozemní i námořní/ mimo pár kusů MX a Trident D5 všechny 40 let staré. Nové se nestavějí. Střely s plochou drahou letu - dolet max.2500 km a jiné se neplánují. Zato rusové nové rakety konstruují a vyrábějí vesele /Bulava, různé Topoly/. No a do Jugoslávie se američanům zrovna moc nechtělo. Nakonec tam museli, kvůli neschopným evropanům. To že vlastně zasáhli na straně albánců se mi také nelíbilo.

129366

22.2.2007 16:57

RE: MF

skud 88.?.?.?

Reakce na 129366

"Článek plný nesmyslů"

To je teda opravdu argumentace.
Jen provokuješ, urážíš nic jiného.

129372

22.2.2007 17:51

RE: plný článek

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 129368

Ano, to je materiál, s nímž je verifikovaný překlad článku z angličtiny publikovaný před více než dvěma roky na MWM.cz. Putin ho nepochybně četl taky... [mrknutí jedním okem]
Je dobré, že to zde editor opět zveřejňuje. Některé věci by se měly opakovat stále dokola, protože se nám ve víru dezinformací často vytrácejí souvislosti.

129378

22.2.2007 18:50

VŠE JE JINAK, JDE O HRU, JAKO VŽDY

Taktrochuznalec 83.?.?.?

Přátelé, svět vypadá jinak než vidíme. Lidské smysli je nedokonalí nástroj,není schopno zachytit realitu.Vědění je nástroj a ti, kteří připravují tyto akce moc dobře vědí.Lidská společnost se vyvinula na SOUDCE(strach-manipulace) - OBĚŤ.Nebudu se rozepisovat, ale povím Vám, že vše co se odehrává poslední roky je vše jistou stranou plánované už Lěta Páně.Všude kde "o něco jde" jde .....
Mohu Vám sdělit, že na planetě Zemi je několik desítek tzv. hvězdných bran,aby jistá moc měla lidstvo pod kontrolou musí do r.2008 všechny tzv.Hvězdné brány obsadit a mít pod kontrolou.Ne náhodou byl na místě kde je založen Izrael,Irák (zcela náhodou postříleny lidi (strážci brány),Irán...ne náhodou Putin přikázal bránit Irán atd. ne ropa, ale hvězd.brány.V Čechách jsou částečně také a víte proč se chce postavit Radar no hádejte 3x..Myslím to vážně. Země se připravuje na jistý cyklus,Glolfský proud, který ovlivňoval počasí u nás nahrazuje tzv.Labradorský a nastanou změny , ne jen v počasí. [smích]

129382

22.2.2007 21:08

RE: VŠE JE JINAK, JDE O HRU, JAKO VŽDY

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 129382

ty už to nekuř...

129389

22.2.2007 19:06

tajne zbrane

tabon tabon (zavináč) centrum (tečka) cz 84.?.?.?

Musim tady uvest o zbranich ktere vlastni Rusko,jsou to
Casticove-paprskove zbrane umistene na Mesici,pak Kosmosfery.
radar PRF a dalsi zbrane.Hvezdne vojny skutecne probihali pred
vice 20-lety,Rusko z obezni drahy Zeme,znicilo tajnou Americkou
zakladnu,ze satelitu KOSMOS casticovo paprskovou zrani,a pak
mesic obasadili Rusove.
Rusko zvitezi,blizi se magicky rok 2012 a Slovane sehraji
rozhodujici rolu.
Anglo-Americky spusob zivota padne,zvitezi lidova Slovanska
duse.

129383

23.2.2007 0:00

kapitan Jean Luc Picard

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 129383

Ano,slysel jsem o tomto prisne utajovanem projektu taky.Sedel jsem s jednim ruskym dustojnikem pred casem U Fleku a ten mi o cele akci podrobne referoval. Udajne se celeho tajneho programu zucastnil i kpt.Jean Luc Picard,ktery byl posleze odmnenen radem hrdiny SSSR.

129397

23.2.2007 1:19

RE: kapitan Jean Luc Picard

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Reakce na 129397

Beam me up Scotty! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

129402

23.2.2007 8:32

RE: kapitan Jean Luc Picard

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 129402

>Beam me up Scotty! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

Ja to znam takhle:

Beam me up, Scotty. There's no intelligent life on this planet.


[velký smích] [chechtot]

129411

22.2.2007 20:42

Nepodcenujme Rusko

Zorba 83.?.?.?

S hlavními myšlenkami autora článku souhlasím. USA zcela jasně usilují o světovládu a pravděpodobně povedou dobyvačnou válku proti Rusku. Aby USA získaly světovládu budou muset ovládnout Rusko. Mírovou cestou(tedy zorganizováním nějaké proamerické pseudorevoluce) to díky moudré politice Putina a sílícímu vlivu Ruských nacionalistů nepůjde. Jedinou možností tudíž zůstává ovládnout Rusko vojensky. Nevím jestli k tomu dojde v roce 2010 jak předvídá autor, osobně bych řekl že spíš později, vzhledem k současné angažovanosti USA na blízkém východě, ovšem nemusí tomu tak být.

Jisté ale podle mne je že síla armád je a bude zcela jiná než jak předpokládá autor článku. Jeho údaje jsou totiž již zastaralé a neodpovídají dnešku. Rusové si patrně hrozbu kterou předpověděl dobře uvědomili a pod vedením Putina se postavili znovu na nohy. Současné Rusko je hospodářsky a vojensky na vzestupu a je bezpochyby stále schopnější čelit úspěšně americké agresi(ostatně většina Ruských zbraní všech druhů se americkým vyrovná).

Proto si myslím že americký útok na Rusko nebude zdaleka tak drtivý a Rusko se svými spojenci dříve či později americký postup zastaví a přejde do protiofenzívy a USA nakonec rozdrtí. Válka jistě bude trvat mnoho let a bude strašná, ale já věřím ve vítězství antiamerické koalice. Rusové nejen že zbrojí, ale rovněž mají řadu spojenců a to především Čínu a s ní řadu menších zemí(Irán, KLDR, Syrie, Venezuela atd.). Stejně tak předpokládám že nedojde k použití jaderných zbraní, myslím že válka bude "jen" konvenční.

129386

22.2.2007 23:11

Tento článek mě zaujal už na MWM,

A.S. Pergill 89.?.?.?

vyšel i v papírové verzi před cca rokem a půl. Přiznám se, že patřím ke generaci, která zažila na prahu dospělosti zrádné přepadení a okupaci v srpnu 1968. Kvílení pronároda, který nás dvacet let okupoval a vysával, mým uším rozhodně neznělo nepříjemně. Je mi líto, jsou věci, na které se nedá zapomenout a které se nedají odpustit. Takže raději americký radar než opakování srpna '68.

129393

23.2.2007 13:11

RE: Tento článek mě zaujal už na MWM,

hc 194.?.?.?

Reakce na 129393

Rusko samo od sebe na západ nepůjde. Přivést ho sem může leda nějaký Napoleon, Hitler nebo... třeba Bush.

129426

23.2.2007 16:39

RE: Tento článek mě zaujal už na MWM,

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 129393

I já ji, pane, jako čerstvě plnoletý prožil. A měl jsem vztek. A asi na rozdíl od vás jsem tehdy s těmi vyjukanými kluky hovořil. Hodně. Za prvé, byli předtím na vojenském cvičení a provedli noční přesun... Neměli ani ponětí o tom, že je to invaze! Vždyť oni zpočátku vůbec netušili kde jsou! Někteří ti kluci pak docela normálně brečeli a styděli se. Hrozně. Na spoustě míst zpočátku vůbec nechápali, proč na ně lidé, ještě týden či dva předtím tak přátelští, najednou plivou a házejí kameny.
Byly tady ovšem i speciální jednotky, jejichž úkolem bylo rozpoutat teror... smyslem toho bylo vyvolat nenávist vůči všem jednotkám, a zpětně tedy i "správný postoj" zbytku okupační armády. To se jim docela povedlo, i když ne všude.

Co tím chci říct. Obyčejní vojáci, branci, ne profíci, jsou v každé armátě úplně obyčejní a většinou zoufalí lidé, kteří mají na světě jen jednu jistotu, a tou je jejich jednotka a kamarádi. Není nic jednoduššího, než tohle stádečko vystrašených lidí ovládnout a změnit na nelítostnou zbraň. Na této psychologii fungují armády, a s takovými lidmi se vedou války. Za války nemohou vojáci, příslušníci nějakého národa, ale politici, ti, kteří je zvolili, a pak ti, kteří vypracovávají "vojenské doktríny". Méně už pak generalita, která se snaží plnit úkoly a příkazy politického vedení za co nejmenších ztrát. Je-li vrchní politik současně vrchním velitelem armády, je to téměř vždy katastrofa! Viz Hitler, Bush a podobní šílenci, kterých bylo v dějinách dost.

Těžko mluvit o vysávání, součty pd čarou ukazují, že přítomnost okupační armády naopak v mnohém pomohla tehdejší normální i šedé ekonomice. Například všechno, co u nás postavili stavěli za své a nakonec to tady zůstalo. A velmi dlouho jsme platili ve srovnání s okolním světem směšné ceny za energii. Bohužel. Zdrželo to náš technický vývoj, ale záměr v tom nebyl.

Tím vším se nechci nijak zastávat jakékoli invaze a okupace libovolné země cizí armádou. Jen jsem chtěl uvést věci na pravou míru; nejsou jen černé a bílé, či modré nebo červené. Rusko není SSSR a nic podobného se nebude opakovat. A proto jsem tenkrát přeložil a zveřejnil ten článek. Stavět záležitost s EXTERITORIÁLNÍ americkou základnou proti tehdejší "bratrské pomoci" jen z trucu je přinejmenším zaslepené.

Je to úplně o něčem jiném: velký blbec s dlouhým klackem se chystá jít zjistit, jestli jsou sršni doma. A spousta jiných blbců tomu hodlá zblízka přihlížet.

Půjdete se na to také podívat?

129433

23.2.2007 23:54

RE: Tento článek mě zaujal už na MWM,

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 129433

Rusové už tehdy v '68 více-méně bezostyšně prohlašovali, že si nás dobyli na Němcích v roce 1945, a že si jen berou, co jim patří.
Kdyby spojenečtí vojáci za války proti Německu sáhdlouze zvažovali, zda někdo z těch, na které střílejí, nepatří náhodou k "úplně obyčejným a většinou zoufalým lidem", tak bychom buď nebyli, nebo bychom dřeli jako otroci na ýbrmenše někde na Sibiři.
Americká základna na našem území pro mě představuje podstatné zvýšení pravděpodobnosti, že pokud sem Rusové natáhnou svoje špinavé pracky, tak přes ně dostanou takovým způsobem, že zalezou na hodně dlouho. I záruku toho, že soulad jejich diplomatických a ekonomických tanečků s Německem bude patřičně narušený. A strategické oslabení Ruska vítám, jako strategické oslabení nepřítele.

129448

24.2.2007 10:52

RE: Tento článek mě zaujal už na MWM,

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 129448

Ouha. Promiňte, že jsem Vás okradl o Váš cenný čas, pane. Neuvědomil jsem si, že patříte k těm, s nimiž nemá smysl diskutovat, protože mají to své a od toho nehodlají ustoupit.

Ale přesto. "Spojenečtí vojáci"... [velký smích] [velký smích] [velký smích] Myslíte tu hurá partu, co se setkala se zlenivělými německými tatíky, co se celou válku váleli ve Francii? A přesto, díky úplně neschopnému US velení, které ty kluky hnalo bez rozmyslu na smrt, protože z politických důvodů POTŘEBOVALI vysoké ztráty, způsobili amíkům dost velké ztráty?
Pane, kdyby se tihle "spojenci" s touhle taktikou setkali s tou silou, kterou před sebou tlačili z východu Rusové, nezbyl by z celé spojenecké invazní armády ani mastný flek. Proberte si trochu historické záznamy. Myslím ty skutečné, ne heroické žvásty.

129459

23.2.2007 17:34

Kolik týdnů ještě zbývá?

Průchozí 213.?.?.?

http://www.voltairenet.org/article145412.html

129437

27.2.2007 9:50

Systém SOSUS

Dasstik 80.?.?.?

"A co ponorky? V roce 2010 bude v moři strategicky umístěna nanejvýš jedna jediná ponorka (z 2-3 "provozuschopných"[mrknutí jedním okem], které od samotného mola bude provázet desítka ponorek USA - absolutně bezhlučných lovců třídy "Sea-wolf", plus systém včasné výstrahy SOSUS"

Podle nějakého dokumentu o ponorkách byl SOSUS zrušen, protože Rusko už taky má ponorky, které jsou "absolutně" bezhlučné... pokud se nepletu, tak se k nim řadí i třída Tajfun.



Pokud se pletu, budu rád, když mě někdo opraví [smích]
O ponorky od 2.sv.v. dál se moc nezajímám.

129601

16.4.2007 1:20

Ja by som si dovolil iba par poznamok

Jan Pal 84.?.?.?

Socializmus a jeho idealy:
1. Socializmus skoncil v CSSR za ticheho suhlasu ZSSR. Alebo niekto pochybuje o tom ze by ZSSR nemalo dost prostriedkov na to aby si CSSR udrzalo ako satelit?
2. Socializmus v ZSSR skoncil vnutornym rozvratom, ziadna krajina pouzitim sili nezasahovala do vnutornych zalezitosti ZSSR.

ZSSR a skvele zajtrajsky:
1. Dobre sa pamatam na propagandu ktoru nam tlacili do hlavy. O robotnickej triede, o krajsich zajtrajskoch a dohnivajucom kapitalistickom zriadeni ktore je predurcene na zanik - namiesto toho to u nas slo od desiatich k piatim.
2. Absencia slobody slova a slobody nabozenskeho vyznania bola na dennom poriadku (aj u nas v CSSR)
3. Stalin a jeho gulagy bol tiez dielom socialistickeho zriadenia.
4. Politicky vezni existovali tiez iba za socialistickehho zriadenia

Vo svetle toho co ma teraz na rychlo napadlo a co som spomunel vyssie odmietam brat do uvahy vyplod propagandou zdeformovaneho mozgu nejakeho blizsie nespecifikovaneho pana Krasilnikova.

Jedine v com som ochotny s autorom suhlasit je fakt ze Rusy preteky v zbrojeni uz davno prehrali. Napriklad v roku 2005 a 2004 USA minulo na armadu priblizne 9 nasobok toho co Rusko. V rokoch pred 2004 to nevyzeralo o nic lepsie. Podla mojho nazoru v pretekoch zbrojenia Rusko zaclo stracat na USA na prelome 80tych a 90tych rokoch ked Americky ekonomika znacne prevysola ekonomiku USA.

Tymto mojim prispevkom nijakym sposobom nevelebim USA a nesuhlasim s ich agresivnou zahranicnou politikou, ale zaroven nerozumiem slepym zastancom Ruska ktori tvrdia ze jediny agresor a ten co moze za vsetko je USA. USA vstupilo do roznych konfliktov, zial za studenej vojny v drtivej vacsine bolo zaangazovane aj ZSSR. USA takisto ako ZSSR (neskor aj Rusko) predavalo svoje zbrane kade tade po svete podporujuc tu ci onu stranu.

A snad posledna poznamka na margo znalcov politiky ktorych prispevky som si precital by som chcel iba tolko ze si vazim toho aky maju prehlad. Mne by uplne stacilo rozumiet tomu s akymi financnymi skupinami je prepojena vlada SR a koho zaujmi vlastne haji. Kdezto po zhliadnuti pripevkov na tomto fore sa neviem ubranit pocitu ze najvacsi svetovi politologovia musia urcite pochadzat z Ciech.
[chechtot]

133001

Tuto stránku navštívilo 8 037