Diskuze k článku

Hysterie v Herzliji

Příspěvků 51

9.2.2007 5:19

Vypestovana inteligence

texaskycizek 70.?.?.?

Kdyz jsme zase u tech zidu, mozna nekdo bude schopen toto pouzit:
Vazeni, hodne casu se zde promarni nadavanim na zidy. Jak je to mozne, takove male procento obyvatelstva te nasi zemekoulicky dokaze nadelat tolik zla? Z jejich hlediska samozrejme dobra! Jak moji verni ctenari vedi, ztravil jsem vice jak rok soferovanim limusiny pro milionarskou zidovskou rodinu na Manhattanu v New Yorku. Pan byl majitelem soukromeho burzovniho domu na Wall street. On mel svoji limusinu a pani tez, aby se nemusela obtezovat s taxikama. Ja byl mlady kluk, asi 23-24 let. Oni byli jiz starsi lide s dvema vzrostlymi dcerami a asi peti vnoucaty. Teprve po letech, kdyz jsem mel vlastni rodinu, jsem si uvedomil nektere aspekty jejich zivota. Neverili by jste, jak ty jejich vnoucatka od asi 18 mesicu do sesti let mela strukturovany zivot. Vetsinou to byly hry, ale vse bylo se zamerenim na rozsirovani mozkovych schopnosti. Tehdy jsem si to ani neuvedomoval. Teprve pozdeji pri vychove svych vlastnich deti. Treba nekteri z Vas mohou tuto informaci pouzit. Lekari, kteri se zabivaji lidskym mozkem uvadi, ze mlade decko po urazu, ktery vyradi az polovinu jeho mozku se dokaze tak zregenerovat, ze po par letech se to vubec neda poznat. Pricitaji to tzv. plasticite mladeho mozku. Cim je mozek starsi, tim vice ztraci tuto schopnost. V dospelosti je toto prakticky nemozne. Takze, nejvice muzete pomoci svym detem, nebo vnoucatum, kdyz se jim timto zpusobem venujete. Vyslovene vyvinete rozsirenou mozkovou kapacitu. Myslim si, ze Zide jakozto rasa toto jiz vedi po staleti a neustale to pouzivaji. Konecne ani se to nemusi predavat jakozto specificka informace, staci, kdyz mlada matka opakuje to, co ji jeji vlastni matka naucila. A generace po generaci to opakuje. Treba to nekdo z Vas zkusi.
Vas Texaskycizek

128253

10.2.2007 0:43

RE: Vypestovana inteligence

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 128253

"kdyz mlada matka opakuje to, co ji jeji vlastni matka naucila. A generace po generaci to opakuje."
Tohle zapada presne do dnesni doby a planu NWO.
Tak zvane zahnednuti Ameriky zpusobi zanik generaci narodnich skupin a vypestuje se tak prosty lid, ktery nebude mit pevne zaklady v nejake sve hrdosti. Nove generace misencu budou otrocit vzdelane elite, aniz by vedeli co se s nimi deje. Proto take upada vzdelani. Ti co nenavidi vse americke si neuvedomuji, ze tato zeme je velka laborator, kde se vyzkouselo mnoho globalizacnich prvku.
podobne tahy se dnes zavadi v EU ale tam musi opatrneji. [pláč]

128344

10.2.2007 16:04

RE: Vypestovana inteligence

juniper 24.?.?.?

Reakce na 128253

Nedávno jste říkal, že jste studoval Korán, aby jste pochopil co žene muslimy do extremismu. Zkuste si také něco přečíst o Talmudu, který je základním kamenem židovské filosofie a možná Vám určité věci také dojdou. Moudrost spočívá ve sebevzdělávání a ne v omílání jedné životní zkušenosti, navíc ještě interpretované bez znalosti historie a souvislostí.

128391

10.2.2007 19:26

RE: Vypestovana inteligence

Had 89.?.?.?

Reakce na 128253

Inteligence se nedá vypěstovat.
Intelekt ano.

128406

9.2.2007 5:27

bomba

texaskycizek 70.?.?.?

Ted primo k tematu: Zide si velmi dobre uvedomuji, ze pristi US volby vyhraje demokrat. A ti jsou vetsinou mirumilovni. Rad bych pouzil jine slovo, ale mohlo by byt vymazano. Takze, George Bush nema co ztratit. Jiz kandidovat nemuze, tak ho asi do toho navezou. Samozrejme to bude nebezpecne, ale osobne doufam, ze to udelaji drive, nez pozdeji.
Vas, Texaskycizek

128254

9.2.2007 9:27

RE: bomba

Krtech 194.?.?.?

Reakce na 128254

Podněcovat k bombardování kohokoli jadernými zbraněmi je nadmíru rozumné a užitečné a jistě to pomůže k míru na celém světě [bliji] [bliji] [bliji]

Jste (cenzurováno, prosím neurážejte oponenta) stejně jako vaši chlebodárci jejichž píseň blijete pořád do kolečka jako flašinet

128265

10.2.2007 21:38

RE: bomba

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 128265

Pane Krtech-jeden priklad-Japonsko, jsou mirumilovni, nebo ne? Byli agresivni, nebo ne?
Kdysi davno jsem cetl historickou trilogii - Dzingis chan. V jedne casti Dzingischan resi problem s nejakym Kavkazkym narodem, ktery se opetovne bouril. Nechal je vsechny sehnat a vsichni museli projit okolo bojoveho vozu. Kdokoliv byl vyssi nez kolo tohoto vozu, tomu usekli hlavu, vcetne zen. (kolo asi jak u zebrinaku) Pravdepodobne vsichni pod 5-6 let prezili. Nechal je vychovat a potom tvorili jeho osobni gardu. Krute a asi dnes nemyslitelne? (Hitler ???), ale v kazdem pripade vyresil problem v predavani informaci z rodicu na deti a s tim predavani nespravedlivych zaujeti atd. atp. Vyresil problem, nebo ne? Byl krutas, ale premyslel logicky.
Vas, Texaskycizek

128417

10.2.2007 1:15

RE: bomba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 128254

Protože je problematické vám sdělit, co si o vás mnyslím, aniž by to bylo vymazáno, tak vám napíšu jinou věc:

Na koho si myslíte, že budu střílet, pokud nás zase zatáhnete do nějaké své války a budu k tomu střílení donucen?

Nehodlal jsem bránit Sovětský svaz: tím méně hodlám bojovat za USA!

Vy si holt nedáte pokoj, dokud neskočíte jako Atlantida:
jen v dávných pověstích...

KDYBYSTE neměli nasraný v hlavě, a přečetli si např., Mahabharatu a Ramajanu a vzpomněli si např. na Mohendžo Daro a Harrapu a na "skleněný" plochy v lybijské poušti a v Gobi, tak by vám došlo jak to dopadne! A to nemluvím o scifi jako je Peter Bogaty Poslední člověk či ještě lépe Miller, Chvalozpěv na Leibowitze!

TO totiž bude to co BUDE!

VY to celý zkurvíte a zničíte celou planetu (ve stylu australského filmu Na břehu či jeho předešlé US verze)
a POKUD to někdo přežije, VY to TAKY nebudete, pouze pokud se zas někdo najde za pár tisíc let - tak mu jako Dannikenovi zase bude někdo Z VAM PODOBNYCH vykládat, že maketa rakety Topol je "symbol pro sex" a maketa vrtulníku Cobra je "dnes už neznámý hmyz"....

VY to prostě MUSITE ZAS ZOPAKOVAT, že?
Když už nic, tak aby se naplnily předpovědi o konci světa tuším 21.12.2012, že???

Já nemám nic osobně proti američanům, tedy až na to, jaký čuráky nyní zvolí a je to asi "obecný náhled" i v literatuře (vč. americké) neb jen v posledních dvou scifi napsaných po roce 2001 jde o možný konec světa za "pomoci fanatiků v US army" a abyste neřek, že su já nebo autor rasista, v obou posledních šlo o "baby" a jedna byla "černá"...v hodnosti generála.

Z toho vyplývá, že řada autorů románů včetně scifi nejsou rasisti, akorát si myslí, že máte v armádě fašisty nebo psychopaty "bez ohledu na rasu, vyznání a pohlaví"... což se vám bude těžko vyvracet!

Už jsem četl v našem tisku i kydy na téma, že "Rusko je vlastně islámský stát" patrně v odůvodnění radaru u nás, neb "za 50 let bude z Moskvy Bachčisaraj" etc... na to musí někomu opravdu HODNE mrdat ve věži - a to se O MNE tvrdí že mám paranoidní představy!

Holt asi se najednou všichni nebojí komunismu, tak najednou bude Rusko islámistický... toho se TED bojí všichni, že???

A co navíc Čína, chinkonauta nebo jak se to menuje už má, sestřelovat družice umí.... při VASI paranoi bych doporučoval přečíst si P.K.Dick "Muž z vysokého zámku" a pokud se toho dožijete, předběžně tedy začít sepisovat životopis ve stylu "už v mládí jsem rád jídal rýži" ....

Krysa

Jo a když na to přijde, dobrá rýže je lepší jak blbej hamburgr ze zdechlý a zmutovaný krávy....

128346

10.2.2007 5:22

RE: bomba

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 128346

Vazeny pane Kryso, pisete - "a to se O MNE tvrdí že mám paranoidní představy!"
Ktery silenec by mohl tvrdit o Vas takove nesmysly? Jak vubec nekdo se zdravym rozumem by mohl dospet k takovemu zaveru?
Texaskycizek

128359

11.2.2007 12:12

RE: bomba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 128359

>Vazeny pane Kryso, pisete - "a to se O MNE tvrdí že mám
>paranoidní představy!"

>Ktery silenec by mohl tvrdit o Vas takove nesmysly? Jak vubec
>nekdo se zdravym rozumem by mohl dospet k takovemu zaveru?

>Texaskycizek

To bude asi tím, že nežiju v USA. Tam by moje představy ve srovnání s tím, co dělá tamní vláda, vůbec paranoidní nebyly...
Tady si až do nedávna řada lidí taky myslela, že domnívat se, že vláda dělá něco spíše proti lidem než pro lidi je paranoidní...
... ale dnes už si to nemyslí.

Např.: je snad paranoidní domnívat se, že sociální odbor ministerstva práce a sociálních věcí tu není proto, aby vám pomohl ale naopak aby vám nic nedal a sebral i to co máte?

Pokud ano, tak mi vysvětlete, proč jeho pracovníci neustále vyžadují na všechno další a další papíry ( na to na co jich v roce 2000 stačilo 6 jich mám nyní asi 20 a místo jednoho dotazníku 4 a to ještě není konec) a proč se místní socpracka tak raduje, když prohlašuje, že "tu podporu letos dostal zatím jenom jeden" ?!

A když samotné ministerstvo odmítá zaměstnávat zdravotně postižené? (dle metody "důvod se dycky najde"[mrknutí jedním okem]

Je paranoidní se domnívat, že vaším nepřítelem je vláda, když ministr práce klidně prohlašuje, že "nikdo nechce dělat" ač ministerstvo žádná místa nezajistilo ani nevytvořilo a vždycky se halasně jásá nad firmou pro 250 lidí ač nezaměstnaných je 460000?
Která to ostatně po vybrání "pobídek" zabalí, zruší, a odstěhuje se do Bulharska?

A je taky paranoidní se domnívat, že "cosi není v pořádku", když mě někdo udá, že jako nezaměstnaný jezdím na mopedu (půjčeném od otce) ale nikoho nesere, že cigáni berou podporu všichni, a přitom mají barák a jezdí v mercedesu?
etc....

Krysa

128460

12.2.2007 1:56

RE: bomba

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 128460

Pane Kryso, nevim jake zdravotni zavady mate, ale ja vidim spatny pristup k zivotu. Jste moc negativni. Ja bych Vas tez nechtel zamestnat. Dokazete prijmout radu? Vytvorte si svoje zamestnani. At je to cokoliv. Tez se mi nelibilo, ze jsem byl periodicky nezamestnany. Tak jsem si otevrel svoji firmu. Nejdrive na castecny uvazek.(kdyz nekdo zavolal, tak jsem "vysvetlil",ze ted v tento okamzik nemohu, protoze delam pro jineho zakaznika), a po praci jsem k nemu zajel. Casem se to rozhybalo a tu praci na plny uvazek jsem mohl opustit a venovat se svemu kseftu. Riskantni? Samozrejme, ale rika se risk-zisk, ne? Vas Texaskycizek.

128506

10.2.2007 1:21

RE: bomba

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 128254

Pane Cizek, neni pravda, ze demokrate jsou mirumilovni, ale nechce se jim obetovavat sve deti za zajmy par zidu.
V tom jsou chytrejsi. Zide citi, ze jejich nadvlada nad JewSA se chyli ke konci a tak se snazi horecne rozpoutat jeste jeden konflikt, na ktery vy jako danovy poplatnik budete prispivat.
Jen tak mimochodem. Co se stalo s temi detmi kterym jste posluhoval. Ja se vsadim, ze jsou z nich "self hating Jews".

128348

10.2.2007 13:35

RE: bomba

lesan 75.?.?.?

Reakce na 128254

Tak se mi zda ze ses asi ucastnil hodne valek osobne ,kdyz je mas tak rad ,ty valky a utoky a strileni a mrtve.Super .

Nevim jestli to vis, ale(jen pro tvou informaci)

ve valce umiraji lide.

128379

10.2.2007 17:48

RE: bomba

QWSAQ 193.?.?.?

Reakce na 128379

Potíž je v tom, že si jen málokdo dokáže představit co jsou to "lidé".

Dokud ve válce nezačne umírat "člověk", člověk se jménem, člověk s adresou, člověk s rodinou, a úplně nejlépe člověk, který patří k příbuzenstvu čtenářovu, s konzumentem to nehne.

Navrhuji obětovat obě křídla...

128400

9.2.2007 6:31

vasilr

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě vasir (zavináč) aim (tečka) com 68.?.?.?

Iran nezacal valku uz pres 200 roku. Snad mu nekdo pomuze.

128256

9.2.2007 10:45

Hystéria je oprávnená, ale...

Sid 91.?.?.?

Keby ajatláhovia trochu rozmíšlali, vedeli by, že pokiaľ zbombardujú Izrael atómkami, vyhubia aj svojich milovaných Palestíncov, lebo celé to je veľmi malá oblasť. Tak isto by asi zničili svoju Al-Aqsu, alebo by ju aspoň zamorili rádioaktivitov. Ale fanatikom je to asi jedno, prorok im všetko odpustí. Problém je, že by to zaplatilo životom okrem tisícov Izraelčanov aj milióny pokrokových Iráncov, ktorí sú ajatoláhmi znechutení. Lebo ako povedal Chirac, skôr než by bomby dopadli na Izrael, Teherán by bol zrovnaný zo zemou.

128273

9.2.2007 20:38

RE: Hystéria je oprávnená, ale...

guglik 84.?.?.?

Reakce na 128273

>Keby ajatláhovia trochu rozmíšlali, vedeli by, že pokiaľ
>zbombardujú Izrael atómkami, vyhubia aj svojich milovaných
>Palestíncov, lebo celé to je veľmi malá oblasť.

keby ste vy menej pysal a viac rozmislal, to bi tie vase pryspevki vizeraly aspon trocha k svetu.

>Tak isto by asi zničili svoju Al-Aqsu, alebo by ju aspoň zamorili
>rádioaktivitov.

pochopil som z vasho prispevku, ze keby Iranci mali a-bomby, tak by zamorili radioaktivitov. [zmaten]

pochopil som aj, ze by to bol pre Irancov vlastny gol, ak by tych "radioaktivitov" zamorili. (podla vzoru tulen, zamorili tulenov)

len za boha neviem prist na to, kto to maju ti RADIOAKTIVITI byt?

128330

9.2.2007 22:19

RE: Hystéria je oprávnená, ale...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128330

[velký smích] [cool] [mrknutí jedním okem]

128338

9.2.2007 22:52

RE: Hystéria je oprávnená, ale...

školský úrad 85.?.?.?

Reakce na 128330

dobry vecer pan oberlehrer! ste mimo temu a znovu len mentorujete [cool]

to je osobne napadnutie prispievatela, ak sa nemylim.

128339

9.2.2007 23:33

RE: Hystéria je oprávnená, ale...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128339

Leonidas urcite nebyl tak vztahovacny. Pravda potrefena husa neni Leonidas. Konec koncu sarkasmus a ironie jsou na Zvedavci bez vulgrismu povoleny. A budete mozna prekvapen, aby jste je mohl pouzit musi vam protistrana takrikajic nahrat na smec.

Jiste v mozku potrefeneho ptactva, pak na zaklade bolestiveho procesu muze dojit k vyhodnoceni situace, a zaverecne zjisteni muze vyvolat identifikaci s jistym specifickym kusem hoveziho dobytka. Toto zjisteni pak spusti emotivni projevy a vyvrcholi procesem frustrace mene casto agresivitou vuci okoli postizeneho. Stava se to vsak zridka, takze to nelze povazovat za tyrani zvirectva.

Jsem silne OT, dokonce i informacni hodnota je o hovne a ne o necem, co stoji za diskusi, byt od tematu, jak se to casto stane.Skoro podobne jako s kemou, napsano slusne a presto provokujici. Lisime se pouze v motivaci. Kemo by chtelo, aby Zvedavec zavrel kram nebo aby se aspon ponoril do "lidskych" nezmernych intelektualnich hlubin, ktere skryva nezvedavec.

P.S. Vsechny, kdo to docetli az po sem. Upozornuju, ze pokud by si juknutim na nezvedavce zkazili den, takze jsem je varoval a jsem tim padem z obliga. [chechtot] [vyplazený jazyk] [mrknutí jedním okem]

128340

10.2.2007 11:39

RE: Hystéria je oprávnená, ale...

Sid 91.?.?.?

Reakce na 128330

Môžete ísť učiť slovenčinu na gympel!

128373

9.2.2007 21:41

RE: Hystéria je oprávnená, ale...

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 128273

Ani jedno z tech tvrzeni neni pravdive. Jestlize vybuchne nevelka atomova bomba na lodi v haifskem pristavu, arabske obeti budou nevelke a zamoreni Jeruzalema rozhodne nebude takove, aby se tam nedalo zit. Izraelska armada bude v neprijemne situaci, kdy se bude muset rozhodnout, kam ma obratit odvetu, a vubec neni jasne, jak by se rozhodla.

Dalsi nesmysl spociva v tvrzeni, ze Palestince nekdo v muslimskem svete (napr. Iranci) nejak obzvlast miluje.

Budme optimisti. Ahmadinezad je jen loutka iranskych ropnych koncernu a pousti si zobak na spacir jen proto, aby vysrouboval ceny ropy.

128335

9.2.2007 12:14

No to jsou mi zvěsti, co se jeden od izraelců nedozví

Antiseptik 69.?.?.?

a já naifka jsem si doteďka myslel že největší hrozba je devastace planety a oteplování. A zatím to je Irán. Taky jsem nevěděl že se dá nukleární válce zabraňovat nukleárním útokem. Hergot to je jako prošoustat se k cudnosti, když už né přímo k panenství.

128279

9.2.2007 18:29

N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Ze pry Amerika je vladnuta dvema nejbohatsima lidma, kteri si to bohatstvi nevypracovali, ale zdedili. Vladnou penezmy, ale neumeji pouzivat logiku. Take je naprosto odporne, ze ostatni staty z NATO se klidne pripojily do nezakonych valek. Nyni USA a Izrael jsou pripraveni zurive uderit na Iran, ktery neni zas tak potrebne vyzbrojen a proto se oplati napadenim mist v USA. Jak i A.Khomeni prohlasil, ze jeslize Iran bude napaden, oni zautoci na ruznych mistech sveta. Dale je zajimave, ze kdyz se kontrolovala radioaktivita nad New Yourkem, ze izraelska ambasada ji nesmirne vyzarovala. Ale ze pry se nic nevysetruje.
Tak jak to vypada, cekaji nas ruzne katastrofy a doporucuje se, aby se lidi pripravili a meli doma potrebne zasoby aspon na mesic dopredu. Ale doufejme, ze vse se prezije zvolenim mirumilovnou cestou. Bush musi dolu, lidi by meli vsude vyrazit do ulic a jednat.
Oledne cizkovych zidu, oni maji racisticke nabozenstvi, ktere jim take dovoluje pouzit klamani, lhani a podvadeni. V krestanskych kostelech se ucilo naopak.

128315

9.2.2007 20:09

Je to vskutku fascinujici.

Rene Bartosek 68.?.?.?

I na Zvedavci, slysim lidi hrozit, ze Iran zbombarduje Izrael jadernymi zbranemi. Iran vsak nevlastni jaderne zbrane. Panum jak Sid to vsak nevadi a opakuji to dokola v diskusi jako realnou hrozbu. U nasich korektnich masmedii a politiku uz nejsem prekvapen. Chapu lidi jako Netanjahu, ze zacne vypocitavat tri cile mozneho nuklearniho utaku a demagogicky je prirovnavat k holocaustu.

Jiste Izrael ma geopoliticky dovod uvest Iran do podobneho chaosu jako Irak. Takze Netanjahu vedome ignoruje fakt, ze i podle informaci CIA ci primo od Mossadu se Iran k jedne nalozi dostane za nejdrive 5 let. Analytikum obou zminenych organizaci musi byt jasne, jak to je s fanatismem Persanu. Registruju teroristicke utoky v Pakistanu, Indii, Egypte, ale ne v Iranu. Jak bylo otevrene receno je to valka Izraele, kterou maji vybojovat USA. V sazce je vsak vice nez zajem Izraele, mnohem vice.

128326

10.2.2007 0:57

RE: Je to vskutku fascinujici.

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 128326

"uvest Iran do podobneho chaosu jako Irak"
Z hlediska Israele je to velmi logicky tah.
Hloupi americani za to ochotne plati nejen penezi ale i svymi zivoty. [bliji] [bliji]

128345

9.2.2007 20:29

Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Zorba 83.?.?.?

Buchanan je jedním z mála politiků v USA kteří mají rozum. Je představitelem skutečné křestanské pravice a jako takový je velkým odpůrcem agresivní politiky republikánů i demokratů. Nesouhlasí se světovládnými plány Washingtonu a Tel Avivu, je proti těsným vazbám na Izrael a nesouhlasí ani s vnitřní politikou vládních elit jež zavádějí totální multikulti a podporují dekadenci a morální úpadek. Je odpůrcem Bushe a jeho neokonzervativců. Buchanan reprezentuje opravdové konzervativce a křestany, oproti tomu Bush a jeho neokoni jsou jedna ruka se sionisty a jsou nepřáteli skutečného křestanství. Četl jsem od Buchanana řadu článků a musím říct že má pravdu a vystihl správně problémy světa. Varoval že pokud budou USA pokračovat v agresivní světovládné politice pak dříve či později narazí na zbytku světa a budou rozdrceni ve válce. Buchanan je skutečně vynikající osobností, bohužel je však ve své zemi výjimkou, nebot naprostá většina Američanů podporuje dobyvačnou politiku svých vládních elit.

128328

10.2.2007 11:59

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Sid 91.?.?.?

Reakce na 128328

Problém je, že svetovládne plány majú aj moslimovia. Ahmadinejad je popri svojej tuposti a fanatizme vlastne aj inteligentný, pretože pod plášťom antiimperializmu buduje najväčšie impérium na strednom východe. Islamskú "revolúciu" -dá sa vôbec pri niečom tak spiatočníckom hovoriť o revolúcii?- chce rozšíriť do sekulárneho Iraku, Libanonu aj na už dost zblbnutých Palestincov. Celá oblasť by sa zmenila na apharteidný kalifát podporujúci pedofíliu, tak ako to mullahovia majú radi- najradšej 9 ročné. To nech tam radšej majú vplyv USA a môžu stavať dementné Disneylandy.

128376

10.2.2007 15:50

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

case 62.?.?.?

Reakce na 128376

Jestli mate sam nutkave predstavy o malych devcatkach, ci nejaky jiny konflikt v sexualni oblasti, nenavistne a lzive prispevky nejsou nejvhodnejsi terapii.
Islam v zadnem pripade nepodporuje pedofilii a narazite-li na pripad nejoblibenejsi Mohamedovy(sAs) zeny Aishy, seznamte se s fakty (tim nemam na mysli blaboly na webech tridy EuroArabia).

Zena je za dospelou podle sharii povazovane pocinaje prvni menstruaci, navic neni toto pravidlo dnes prakticky uplatnovano(manzelky mladsi 15 let budou mezi muslimy velikou vyjimkou i v malo rozvinutych vesnickych oblastech v Africe).

CASE

128389

10.2.2007 16:05

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Sid 91.?.?.?

Reakce na 128389

Leila Mafi bola nútená robiť prostitútku vo veku osem rokov, a stále mala volákych klientov. Aj fízlov, gardistov a vlastných bratrancov. A dementi ju ešte odsúdili na smrť za činy nazlúčiteľné z cudnosťou. A zase muselo pol sveta prosiť o jej život. Aby ju nakoniec len zbičovali. Vek 18 rokov je vekom, keď už sú ženy na manželstvo pripravené aj mentálane. Nie je totiž ťažké terorizovať 12 ročnú, ktorú prinútia vidať sa.
PS: Myslím,že Eurabia je vynikajúci web- reálne politicky nekorektný.

128392

10.2.2007 16:34

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Reakce na 128392

Zneuzivani deti je celosvetovy problem a jeho obeti se pocitaji na miliony. Iran v tomto jiste nepatri ani do "top ten", tak nechapu co tu porad melete. Jestli se vam to nelibi, tak vstupte do nejake organizace, muzete zacit treba v Africe a postupne bojovat za prava deti i na ostatnich kontinentech, snad s vyjimkou Antarktidy. Zacit boj za prava deti bombardovanim Iranu muze jen naprostej tupohlav nebo velmistr chucpe...

128393

10.2.2007 17:49

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Sid 91.?.?.?

Reakce na 128393

Vo väčšine štátov však nie sú tieto deti odsúdené na smrť a bičované. A ich zneužívatelia nepatria do "elity pravoverných" ale medzi odpad. Taka je ale povaha islamského režimu. Náboženských policajtov žena prakticky nemôže obviniť, že ju znásilnili, lebo by ju mohli obesiť za to, že to chcela. Takýto systém nemôže zdravý človek tolerovať. Ani pokiaľ má sympatie k islamizmu alebo antipatie proti Židom

128401

10.2.2007 18:32

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Aja 24.?.?.?

Reakce na 128401

V Pakistanu prislo o zivot za lonsky rok 565 devcat a mladych zen v tzv. "zlocinech cti", to je oficelni cislo, to neoficielni hovori o tisicovce.

Nijak hlasite se o tom nemluvi, Pakistan jaksi nepatri do "osy zla", ze.

Navrhovane reseni....bombicka na muslimy, at je pokoj, se mi nejevi adekvatni.

Nechcete takovou situaci tolerovat? Nejste sam.
Mate jine reseni, nez flinty a bomby (nejlepe atomove)?

128403

10.2.2007 18:50

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Sid 91.?.?.?

Reakce na 128403

1. V Pakistane sa na týchto vraždách nepodiela štátna moc- aspoň nie oficiálne.
2. Musharaf sa snaží postavenie žien zlepšiť, napríklad zákonom o trestaní znásilnenia s konca roka 2006 ktorý tak vadil fundamentalistom.
3. Iráncov si vážim, sú to kultivovaní ľudia, keď som videl zábery predprevratového Iránu, myslel som že je to Európa.
Ale ako zakrútiť krkom mullahom a gardistom? Kým majú ropu, hospodárstvo si udržia a udržia si aj krutovládu. Jedine, že by sa v armáde financovali nejaké staré pro-šáhovské frakcie, ale tých asi všetkých vystrielali. V Afganistane napríklad vojnou padol Taliban a obyvateľov to nemrzí. Aj keď by som bol rád, keby teokracia padla bez vojny.

128405

11.2.2007 4:10

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128401

Jaci zdravy, normalni, rozumni ... lidi s necim mohou nebo nemohou souhlasit. Je libo si to rozdat v recnickych tricich "panko socialny inzenier"? Co to je vestina statu? Treba, ze vetsina zemi za poslednich deset let nezahajila agresivni valku? Nebo, ze vetsina zemi podepsala Kjotsky protokol? Nebo, ze vestina zemi neba jaderne zbrane?

Z jakeho duvodu tady predhazujete sympatie k temhle a antipatie k onem? Proc vetsina expertu na reklamu ciste z ekonomickeho hlediska nebude na Zvedavci plytvat reklamou je jasne, jak rekl velmi trefne Kevin. Takze ceho chcete dosahnout recnicky triky bez argumentu, mne osobne unika. [smích]

128435

10.2.2007 20:13

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

rusel.k 62.?.?.?

Reakce na 128392

Přečti si taky někdy něco z 2. strany,možná změníš názor:
www.osud.cz/cs/clanek.php?id=5589
Víš kolik je otrokářů, zneužívajících děti třeba v různých jiných státech Asie, v Africe,
kolik je pedofilů třebas v Německu, kolik dětí je nuceno od raného dětství těžce pracovat i prostituovat v t. zv. třetím světě?
To bys to tam asi všude taky řešil atomovkou, zamysli se nad sebou!!!

128410

10.2.2007 21:34

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Sid 91.?.?.?

Reakce na 128410

Prroblém ale je, že ajatoláhovia tento problém tolerujú a navyše trestajú obete. Ale chovajú sa tak k ženám každého veku. A nikdy som nepovedal, že na Irán má ísť atómka, veď by to zabilo aj milióny Iráncov, ktorí, ako som už písal ajatoláhov neznášajú. Padnúť by mal len režim a jeho zverstvá s ním. Kameňovanie, verejné popravy žien, bičovanie mládeže. Kôli tomuto všetkému je v Iráne vysoká závislosť na tvrdých drogách- vyššia ako v bezbožnej Európe. Iránci sú príliš vyspelí, aby ich ničila vláda klerikov. Chybu spravil hlavne prezident Jimmy Carter, ktorý zradil pokrokového Šáha. Keby bol ten prevrat rozdrvil už v zárodku a mullahov povešal na pouličné osvetlenie, dnes mohol byť Irán najpokrokovejšou krajinou v oblasti.

128416

11.2.2007 4:19

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128416

Iranci, Afganci, Arabove ti vsichni budou mit takovou vladu jaka jim bude vyhovovat ci kterou budou tolerovat. Stejne tak Americane, Britove, Nemci i Cesi. Nekolikrat jsem poukazal na inferno obcanskych valek v Iraku a Afganistanu. To je realny vysledek vnutit muslimum demokracii!!!

Vsechno, co kritizujete znasilnovani, popravy, poslapavani lidskych prav, korupce, muceni, i to co jste nejmenoval... To vse se deje v techto obcanskych valkach v mnohonasobnem meritku. Stejne tak jako nemuze cizi vojsko vnutit silou jiny politicky system Americanum v USA, tak se to evidentne nedari naopak.

128436

11.2.2007 4:22

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128416

Vse co jste uvedl k Iranu mimo obohacovani uranu lze rict, o Saudske Arabii, Egypte, Lybii Arabskych emiratech.... Jak vidno uplatnuje se dvoji metr a jsou rovni a rovnejsi.

128437

11.2.2007 13:43

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Sid 91.?.?.?

Reakce na 128437

Myslím si, že nie. Egypt a Lýbia sú klasické diktatúry. Idú proti svojim odporcom a neobesujú 16 ročné dievčatá. Islamská republika je však totalitný režim. Prebudováva spoločnosť podľa určitého vzorca. Neustále musí ľudí mobilizovať proti vonkajšiemu- Izrael,sionizmus, ale aj vnútornému nepriateľovi- odpadlíci od viery atď. Diktátorom stačí aby si udržali moc. Každý, kto je trochu iný, nie je pre nich nepriatelom. A v Saudskej Arábí je to stáročná tradícia- aj tak to rozhodne neschvalujem, ale v Iráne je to tak, ako keby ste to zaviedol trebárs v sekulárnom Turecku. Je to násilné a neprirodzené.
Bilancia islamského prevratu:
400 popravených vojakov a policajtov
800 civilistov- aj za to, že odmietli nosiť závoj
700 pokrokovejších ajatoláhov
600 liberálov a socialistov
1000 Kurdov
Prenasledovanie iných náboženstiev- napríklad verejné popravy Bahájok- ženy uznávajúce náboženstvo, ktoré hlása rovnosť pohlaví a toleranciu, najmladšia mala 17.
Rozpätie popráv:
9 ročné dievča za útok na revolučného gardistu
102 ročný básnik za nemravné básne.
Nehovorím, že treba nutne vojnu, nech napr. CIA otrávi ajatoláhom kus-kus alebo čo, ale ten režim musí preč. Obyvatelia sú na to pripravení, ako sme my boli napr. v roku 1968.

128464

12.2.2007 16:06

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128464

Zvenci to nikdo nezmeni. Podivejte se na Irak a Afdganistan. A jestli jde formalne o dikaturu, kralovstvi ci teokracii neni podstatne. To co popisujete jsou drobne "detaily na obrazech stejneho autora". Fundemntalni nabozensky zaklad a kulturni tradice je stejna. Ani Saudove a ani Kadafi nemohou jit ostre proti islamu. Zkusili to komunisti v Afganistanu a jak dopadli?

128554

12.2.2007 16:44

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 128464

Já naopak s Islámskou revolucí v Iránu souhlasím. Podle mne by si měli Evropské národy vzít z Iránu příklad a uskutečnit v Evropě křestanské revoluce. Iránský režim je správný nebot chrání kulturu, víru a tradice Iránu. Lidé tam milují svého Boha, vlast a řídí se tradicemi předků. Jistě že se může najít někdo kdo s tím nesouhlasí, ale to jsou spíš výjimky, většina lidí tam svůj režim jistě podporuje. Podle mne je to rozhodně lepší režim než demoliberální režimy v Evropě. Evropské národy jsou zaplaveny bahnem morálního úpadku a multikulti, Evropa je plná úchyláků(homosexualita atd.), drog, feminismu a řady dalších zvrhlostí, tradiční hornoty upadají atd. Oproti tomu v Iránu je mrávná, zdravá, národní společnost, v níž se lidé řídí hodnotami předků a kde není žádná multikulti ani dekadence(Opravdu nevím kde jsi přišel na to s pedofili a drogami, zní to jako nějaká nesmyslná sionistická propaganda). Podle mne bychom i my křestané měli brát své náboženství stejně vážně jako muslimové a i národy Evropy by měli bránit svoji kulturu a tradice před globalizací a amerikanizací.

128565

12.2.2007 16:27

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 128376

Jenže řeči o nějakých světovládných plánech muslimů(nebo třeba Čínanů, Rusů atd.) jsou jen výmysly sionistické propagandy, která se tak snaží odlákat pozornost od skutečné hrozby. Vždyt muslimové netvoří žádný jednotný celek, takže logicky ani o světovládu usilovat nemůžou. Představa že by se perský Irán sjednotil s Araby je utopická. Iránu jde jen o to zachovat si nezávislost a ubránit vlastní kulturu. Je jen dobře že ve světě jsou politici jako Ahmadenižád kteří se odmítají poddat americké moci a kteří brání svobodu a kulturu svého národa. Právě lidé jako Putin, Hugo Chavez, Šešelj, Ahmadenižád, Le Pen atd. jsou naší nadějí že NWO bude poraženo. Na islámské revoluci nevidím nic špatného, podle mne je jen dobře že Iránci brání svoji kulturu a víru. I v Evropě by podle mne mělo dojít ke křestanským revolucím, jež by zachránili Evropské národy a jejich kultury, tradice a hodnoty předků před globalizací, amerikanizací a demoliberalismem. nevím kde jste přišel na ty nesmysli s pedofili, vždyt je všeobecně známím faktem že Irán je zemí s vysokou a kvalitní morálkou. Já dám rozhodně přednost zdravé národní společnosti jež by se řídila křestanskou vírou(v Evropě) a tradičními hodnotam, před společností kterou zde nastolují USA(zdegenerovanou a multikulti).

128557

12.2.2007 16:43

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Sid 91.?.?.?

Reakce na 128557

Mali by ste si prečítať výpovede mladých Irániek, ako sa k nim správa náboženská polícia a za čo všetko ich byčujú. Po zbyčovaní väčšinou nasleduje znásilnenie. To je kurevsky morálne. Väčšina mladých Iráncov by Vám asi po piatich minútach rozhovoru jednu natiahla.Viete si predstaviť, že volade popíjate pivo a dostanete tridsať rán bičom? Alebo ste s nejakou ženou, oboch Vás zbičujú a ju ešte aj znásilnia. Dokážete si predstaviť, že Vás odsúdia na smrť za sebaobranu pred volákym zvrhlíkom? Drvivá väčšina mládeže je tam prozápadná. Ďalej si myslím, že Šešelj a Le Pen rozhodne majú názory na islam bližšie mne, ako vám. Obzvlášť Francúzsko si tej islamskej morálky minulý rok užilo dosť. Alebo tie autá v skutočnosti zapalovali Židia a sionistická propaganda ma presvedčila o opaku?
PS:Chavez je karikatúrou socialistu. skutočný socialista by sa z Iránskeho apharteidu asi dovracal.

128563

19.2.2007 18:50

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 128563

Naprostá většina Iránců(a samozřejmě i těch mladých) podporuje svůj režim. To že Irán je země s vysokou morálkou a že tam mají přísné zákony mi nevadí, je to jejich věc a je jen dobře že se řídí svými tradicemi. O tom bičování vím, o žádném znásilnování jsem nikdy neslyšel a pochybuju že to je pravda. Podle mne je rozhodně lepší Iránský režim kde chrání zdravé, normální lidi před zločinci, úchyláky atd. než demoliberální režimy západu kde jsou podporováni všeljací úchyláci a ochranováni zločinci. V Iránu nejsou zvrhlosti jako např. ochrana a podpora homosexuálů a jiných úchyláku, multikulti, amerikanizace atd. A ten kdo v Iránu dodržuje morálku a zákony se nemá čeho bát. Pokud někdo jedná v rozporu s tradicemi a hodnotami svého lidu, pak se nemůže divit že je za to potrestán.
Co se týká Šešelja a Le pena tak jste jen dokázal že jste naprosto mimo. Šešelj a Le Pen jsou v podstatě stejní hrdinové jako Ahmadenižád, jen v křestanské a Evropské podobě. Kdyby se dostali k moci tak by jistě provedli křestanskou revoluci, podobnou jako Islámské revoluci v Iránu. Jsou stejně antiameričtí a antisionističtí jako Ahmadenižád a tvoří společně s ním i s dalšími nacionalisty jednu antiamerickou frontu jež bojuje za záchranu všech národů a kultur světa před NWO. Ostatně oba spolupracují s celou řadou Arabských nacionalistů(tedy s politiky muslimského vyznání). Nechápu vaše postoje, na jednu stranu kritizujete některé antiami a jiné naopak nekritizujete. Co se toho zapalování aut týče tak to byl problém způsobený multikulti kterou nastolují a prosazují sionisté, kdyby byl ve Francii režim stejný jako v Iránu(i když samozřejmě v křestanské podobě) pak by k tomu nikdy nedošlo.
A Chaveze je v prvé řadě vlastenec který brání svůj národ před USA, proto spolupracuje s dalšími vlastenci(tedy i s Ahmadenižádem).

129213

14.2.2007 15:44

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

petr z jbc 85.?.?.?

Reakce na 128376

tak jako obvykle, i tady se mýlíte, jde o revoluci. neboť např. dle wikipedie: Revoluce (z lat. revolvere převracet) je zásadní změna určitého systému, zažitých hodnot nebo všeobecného statu quo. tedy tak jak si ji představujete vy, tak fungovat nemusi. zbytek vašeho příspěvku komentovat nebudu, bylo by to zřejmě marný v duchu "blb nikdy nepochopí že je blb"

128740

9.2.2007 20:32

smutne

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Je smutne, ze chce nekdo bombardovat stat, ve ktere se evropsti turiste mohou citit bezpecneji, nez v jejich vlastni zemi. Doufam, ze k valce nedojde, a ze se tam jeste stihnu podivat. Muj kolega tam loni v lete stravil s manzelkou pet tydnu, najezdili na motorce po Iranu asi 13000 km a moc se jim tam libilo. Vsichni se k nim chovali velmi pratelsky a motorku jim neocesali, i kdyz si na ni nechavali veci pres noc. V evropskych mestech malo vydany jev...

128329

9.2.2007 20:56

Pan Buchanan

albert1 148.?.?.?

Zorba hezky charakterizoval p. Buchanana. Svymi principy je to jeden z mala netypickych dnesnich Americanu (tj. cestny, inteligentni, ne-PC, s principy, majici prehled), v minulosti byl poradcem a pripravoval reci pro nekolik americkych presidentu (Nixon, Ford, Reagan). Pote co se vyjadril ze Capitol Hill je "izrelske okupacni teritorium", a napsal par knih kritickych multikulturismu (Death of the West - a to na US dnes zaslouzene prichazi!) a americkeho kolonalismu, agresi, a neopravneneho zapleteni se do obou svetovych valek - to byla jeho politicka smrt.
Osobne jsem se potkal s p. Buchananem, v 1999 kdy kandidoval na kandidata pro presidentsvi USA, jsem mu rekl ze kdyz ziska nominaci, tak je "jediny koho bych v Americe volil". Na otazku odkud jsem, kdyz jsem sdelil z Ceskoslovenska, "dobre, dobre. Ceska Republika? Slovensko?". Neco co od radoveho Americana neslysite; ti stale si pletou Ceskoslovensko s Jugoslavii, a ze by se Ceskoslovensko rozdelilo? "Dooooo whaaaaat now ???" [překvapení]

128331

12.2.2007 16:53

RE: Pan Buchanan

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 128331

Ano, Buchanan je skutečně dobrý a moudrý politik, ačkoli v dnešních sionistických USA patrně nemá šanci se prosadit.
Zajímala by mne jedna věc. U nás v ČR se dá sehnat jeho kniha Smrt západu. Zajímalo by mne jestli jste ji četl a jak ji hodnotíte.

128571

13.2.2007 6:25

Death of the West

albert1 216.?.?.?

Ci Smrt Zapadu. Cetl, a je to smutne proroctvi toho (kdyz neco zazracneho se nestane), co se stane (a ostatne to se uz deje) s Amerikou. A pak asi i se zapadni Evropou. Tak kdysi dopadla Indie (podivejte se jak to tam dnes vypada), tak dopadl Egypt (podivejte s ejak to tam dnes vypada), tak dopadl Stredni Vychod (podivejte se jak to tam dnes vypada). A tyto zeme kdysi byly kolebkou civilizace (s jinymi lidmy, ne toho dnesniho druhu). DNA zakony jsou prirodni zakony Boha, a ty se nedaji ozidit.Skvela kniha, p. Buchanan je koumak, ale dnes diky vladnoucim silam je sesazen.

128634

13.2.2007 15:47

RE: Death of the West

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 128634

Věřím že to je dobrá kniha.
Nerozumím ale tomu jak to myslíte s tím co se stalo s blízkým východem, Egyptem či Indií. Vždyt tam jsou zdravé národy které se řídí tradicemi a hodnotami svých předků, lidé tam stále ještě mají v úctě vlastenectví a náboženství. Multikulti ani morálním úpadek se tam zatím neuchytili a snad se ani neuchytí. Sionisté sicě dalají vše proto aby zprznili i ty národy a aby i tam rozšířili jedy multikulturalismu a dekadence(které již zachvátili západ) ovšem zatím se jim to příliš nedaří. Takže podle mne bychom si měli z národů blízkého i dálného východu či Indie vzít příklad a stejně jako oni bychom i my měli hájit svoji kulturu, náboženství, rasu a morálku.
Jinak Blízký východ a Indie (a také Čína) jsou kolébkou lidské civilizace, ovšem nevím proč říkáte že tam tehdy byli jiní lidé. Byli to v podstatě titéž lidé. Blízký východ obývali tehdy Semité stejně jako dnes(Babylonané, Asyřané či Aramejci jsou Semité stejně jako Arabové kteří tam žijí dnes). Indii rovnež obývají pokud vím stále stejná indoevropská etnika.

Jinak já věřím že k té převratné změně dojde a že se podaří zabránit sionistům v nastolení NWO. Rusko, Čína a další státy se nadvládě Washingtonu a Tel Avivu jen tak nepodvolí a doufám že společnými silami nakonec NWO porazí a všechny národy a kultury světa tak budou zachráněny.

A ještě jedna otázka ohledně té knihy. Četl jsem op pana Buchanana několik článků a ve všech zaujímal negativní stanovisko vůči Izraeli. Zajímalo by mne jestli vůči Izraeli zaujímal stejné stanovisko i v oné knize a koho označuje za viníka dnešního žalostného stavu západu?

128667

Tuto stránku navštívilo 6 551