Diskuze k článku
Klausovy námluvy s Paroubkem
Příspěvků 23
Ne, nemam zajem o kreslo premiera..
http://www.novinky.cz/domaci/primator-bem-zatim-o-...
6.10.2006 12:54
Extremisti plánovali v Prahe hromadné vraždenie
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3311740,00.html
6.10.2006 13:43
RE: Extremisti plánovali v Prahe hromadné vraždenie
VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?
Reakce na 118510
zacal bych byt na CR hrdy, ale bohuzel jde jen o pohadku
Hele "vířivko",
Vy asi bez těch samopalů a dalekohledů (viz. Vaše "sprintérské" foto) jakožto symbolů "síly" a bojechtivosti nemůžete ani dýchat, když takový blábol postujete do debaty o Tupolánkovi, Praseroubkovi a bezpáteřním pragmatikovi..
Něčemu takovému jako teroristický útok na chudinky modlící se "vyvolené" může zplna věřit jen mainstreamem důkladně propláchnutý mozek.
Prostě 50 léta á la republiku si rozvracet nedáme. Nyní tedy pouze: kupředu pravá, zpátky ni krok, zlým teroristům
ani píď... a nejhodnějším, nejgeniálnějším potomkům hrdlořezů z podkavkazí zase to nejlepší a v pořádném předklonu.
Nebo: ČR - pevná hráz sionismu a míru ve střední Evropě - tak na mě mj. zapůsobily oslavné články v Hosp. novinách, na spojence Izraele a odpůrce antisionismu V.Havla, který svojí první prezidentskou cestou do Izraele ukázal, od kterého zadku musí mít čelný reprezentant nové demokracie hnědý hebl...
Zahoďte samopal, zmizte do přírody, anebo okopávejte záhon růží, nebo...a to nebudu doporučovat... třeba se Vám vynoří i jiné nápady a myšlenky, než terorismus a pogromy proti Chazarům v ČR.
No, a Praseroubek nebo Tupolánek, volby a jiné taškařice - zajímalo by mě, zda "lid" napadne nevolit ani menší zlo, jak se stále větší oblibou slýchávám.
Dokáže si někdo představit tu estrádu, kdyby volební účast byla 0 (NULA!)a život by pokračoval dále a politici by vymýšleli obhajobu svých koryt.... no, to byl jen takový sci-fi žertíček.
6.10.2006 13:58
Ja nechapu, proc tolika lidem vadi Topolanek
... a to tak hodne, ze maji zapotrebi oznacovat ho za tupce, hlupaka a mnohdy pouzivat i ostrejsi vyrazy. Nevim, ale prijde mi, ze jak v ODS, tak predevsim v ostatnich stranach je velka spousta daleko horsich politiku a to jak z hlediska recnickych schopnosti, tak z hlediska schopnosti vzbuzovat v lidech sympatie. Je nutne si uvedomit, ze jestlize ma ODS ambice oslovit opravdu co nejsirsi spektrum svych volicu, musi jim nabidnout obecne prijatelneho lidra. Nelze chtit po pantatovy z Jizni Moravy, aby se ztotoznoval s politikem typu Vaclava Klause v obdobi jeho premierskeho uradu. Podle meho nazoru ma Mirek Topolanek v sobe velmi prihodny mix schopneho, feroveho a pritom dostatecne lidoveho politika na to, aby dokazal oslovit dostatecne velkou obec volicu. Nakonec zisk ODS ve volbach to pouze potvrdil. Poprosil bych tedy autora, aby se vyhnul takovym levnym oznacenim naseho pana premiera.
6.10.2006 14:05
A jeste jedna poznamecka pro autora
Paroubek panu Topolankovi zadnou sanci nedaval. Paroubkovi tanecky po volbach, kdy kazdou chvilku rika neco jineho a hlavne neco jineho nekomu jinemu jsou pro tohoto psychopata priznacne (ano, slysel jsem uz nekolik lekaru, kteri tuto diagnozu byvaleho premiera stanovili naprosto nezavisle a vzacne presne). Je nutne si uvedomit, ze Paroubkovi po volbach celou dobu jde o jedine - zustat u moci. Moc je totiz to jedine o co mu jde a je pro to ochoten udelat cokoliv. To, ze velmi pravdepodobne ma dostatek kompromitujicich informaci na pany Kalouska nebo Ambrozka je vice, nez priznacne. Nakonec, mel lidi na to, aby si takove informace opatril.
Politicky nekorektně lze psát různě...naprosto slušně a přesto tvrdě a nekompromisně jít po pravdě...a nebo uboze a sprostě prskat v bulvárním stylu, který znavažuje sám sebe. A to je styl Krále.
Topolánek...sám za sebe můžu napsat, že je jedním z mála politiků, o které bych si "kolo opřel". Možná je naivní, neboť se snaží prorazit nový styl politiky s lidmi jako Langer a další a proti takovým, jako Paroubek, Filip či Kalousek. Ano, je to snad jakýsi boj s větrnými mlýny...ale nezkusit to by bylo ještě horší.
6.10.2006 17:00
RE: Politicky nekorektní bulvár
Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 118519
Tenhle dojem mám taky.Když se k tomu přidají faktické nesmysly jako
" ODS bez koaličního potenciálu "......
Šmarjá pane Král, o čem byla koaliční smlouva s KDU a Zelenýma?
Drogy.Asi v tom budou drogy.
Nebo ženská ?
Máte pravdu.
Pan Topolánek možná není brilantní politik. Možná ani není nijak extra dobrý politik. Možná není vůbec dobrý politik - kdo to ví ? Možná by byl lepší někdo jiný, znamená to ale za stávajících podmínek něco skutečně podstatného ? Je tu a zrovna teď "po ruce" někdo jiný lepší ?
Topolánek je člověk, který ve mě budí mnohem více důvěry, že se z politiky u nás nestane ještě "větší svistvo", než kdokoliv jiný z celostátně známých politiků - potenciálních premierů.
Vcelku tedy nechápu, proč mu je panem Králem takto nasazována "psí hlava" ? Skutečně ne moc chápu smysl tohoto článku a tedy pana Krále bych vyzýval, ať svůj postoj nějak "dovysvětlí" ! Lze samozřejmě ohecně politikům v ČR podsouvat ledas-jaké úmysly a jsem dalek toho, nad politickou scenou v ČR jásat. Ale konkrétně v případě současného šéfa ODS, pana Topolánka, se nedomnívám, že je na místě být takto docela nezřízeně kritický.
Můžete mě klidně brát jako politického naivku, ale pan Topolánek mě svou osobností tak nějak "smířil" s ODS, kteroužto ODS jsem opravdu v dobách "panování" pana Klause moc "nemiloval". Aby mi bylo rozuměno - jsem naladěn středopravicově s velkými výhradami k levici v tom klasickém zastaralém smyslu chápání politické scény. Ukažte či jmenujte někdo sympatičtějšího a slušnějšího budoucího premiéra ČR ! Což bych tak nějak adresoval hlavně na pana Krále...
6.10.2006 20:47
RE: Politicky nekorektní bulvár
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 118538
no jo, ale vyberte si mezi vlastizradci lobbujicimi za US zakladnu na jedne strane a komunisticko-mafianske praktiky na strane druhe.....Cizi jho v podobe pliziveho NWO nebo vytunelovanou republiku? Obravdu squostny vyber, jen co je pravda...
No právě. Ten výběr je fakt dost obskurní. Jenže - dneska snad již ani netřeba v politice hledat nějaké vysoké ideály, jde již hlavně o holé přežití či dožití. Tedy nyní nám nechť již jde pouze o prosté fungování institucí a o alespoň utilitární slušnost. No a nabízí se nyní dost mizerný výběr ze dvou těchto pánů premiérů, z nichž ten zatím "poslední" premiér přec jen vypadá tak říkajíc slušněji. Tedy Topolánek - míním.
6.10.2006 21:01
RE: Politicky nekorektní bulvár
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 118538
Gejdošu, zklamal jste mě, čekal jsem od vás hlubší vhled.
Je fakt, že pan Král to trochu přehnal, je to jeho stigma. Ale obávám se, že trefil úlohu Topola pro tu bandu vzadu v ODS, ta ho lvům předhodila už předem. Oni teď hrají poslední kartu, komunál, když je nepodrží - tak začnou všechna ta nenápadná svinstva, díky kterým se dostali ke svým pozicím, dostávat na veřejnost. Je to tatáž karta, kterou hraje i USA a ti, kdo si z bible udělali nástroj k bohatství. Kalousek opět včas přehodil svým zmizením vyhybku, věděl, kdo bude hrát příští kolo.
No a když je komunál podrží, máme tu demokratůru s lidskou, spotřebitelskou tváří jak vyšitou. Přesně, jak si zasloužíme, protože jsme zapomněli čtení mezi řádky.
Klause asi Král tipnul dobře, ale Paroubka vidím jako schopnějšího - a kupodivu i férovějšího. Maska hajzla mu vyhovuje, vede k podceňování. Má radar na nasranost lidí, od určité hranice přestávají peníze hrát tu jejich stálou roli, něco se holt někdy už koupit nedá.
Navíc už dost schopných lidí čeká, až se tihle modří rychlokapitalisti mezi sebou vymlátí a nastane čas pro normální vztahy.
Zpravodajské pohádky o teroristech dobře odhadl "had", nevím, na kolik lidí tahle šaškárna zapůsobí. Je ale možné, že pro větší účinek tam lidi převlečení za muslimy, nejspíš z tajných služeb, něco bouchnou. Nás, blbečky je přeci nutné držet ve strachu, že?
Nestačím se divit, co jsou media schopná narvat lidem do hlávek,...
Ano, jde do tuhého, ale ne tam, kde nám to nabízejí. Jsou přeci kouzelníci, vědí kam nasměrovat pozornost.
No jo no, máte pravdu. Musím se přiznat, že ze mě jaksi vymizela "chuť" na ten s odpuštěním "bordel v okolo-pražské politice" vůbec myslet, natož to nějak do hloubky rozebírat.
Mi se to totiž začíná jevit jaksi stále méně a méně podstatné pro chod světa. Možná se tu zjeví nějaký zkémovatělý kemokrat, který vyblábolí "cosi o demokracii a zasloužené vládě". Tak dopředu odpovídám - dobře Vám tak.
7.10.2006 16:32
RE: Politicky nekorektní bulvár
Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 118560
Klause asi Král tipnul dobře, ale Paroubka vidím jako schopnějšího - a kupodivu i férovějšího. Maska hajzla mu vyhovuje.........
-----------------------------------------------------------------
No jasně,v Paroubkovi, v masce hajzla,se jistý druh voličů pozná.
Osudová přítažlivot.Neníliž pravda.Nebo si myslíte,že si hajzlovskou masku nasazuje jen tak?
Wratislave, Wratislave!? Zcela evidentně jste volič ODS! Tuto stranu Paroubek štve nejvíc! Co ODS na Paroubkovi vadí? No, hlavně to, že po takových "autsajdrech" jako byli Špidla a Gros má konečně ČSSD ve svém čele člověka schopného, razantního a průhledného. Navíc svou solidnost potvrdil tím, že odmítl ignorovat voličšskou základnu KSČM. (Co to je za demokracii, která by chtěla ze společenského života vyloučit cca 20% voličů?)
A co se týče těch "masek hajzlů" a pod., tak to by díky ODS v dobách budování prvobytně-pospolného kapitalizmu (léta 90-95) poslanecká sněmovna hýřila jak šibřinky na téma "co máme ve stájích". A senátu to vydrželo do dnes!
Senát v ČR, to je opravdu demokratická instituce!? Pro ty, co jsou v matematice slabší: Např. na křeslo 1 senátora připadá 10.000 oprávněných voličů; voleb se zúčastní 25% oprávněných voličů tzn. 2.500 osob; a z těchto 2.500 zúčastněných voličů dá vítězovi 51% voličů svůj hlas tzn. 1.250 hlasů???! A demokracie přestala existovat - rozhoduje o nás senátor, který dostal 12.5% hlasů z celé množiny voličů - a to platí o většině mandátů senátorů! Abyste rozumněli - to je dvoukolový většinový systém...
Paroubek patří do první ligy politiků, což se o Topolánkovi
říci nedá. A tohle tvrzení platí i když odmyslím o jaké strany
a programy jde.Politik na vrcholném postu musí mít talent
a schopnost "vůdce", "demagoga", který dokáže oslovit,
co největší množství, často nerozhodných voličů.
Politika je dnes věda, jak nejlépe a za co nejméně prostředků,
ovlivnit a "oblbnout",co nejvíce voličů.
Je všeobecně známým faktem,že 80 až 90% voličů, vůbec nezná
ani slovo z volebního programu příslušné strany
a záleží třeba na tom, jak se dotyčný "lídr" usmívá,jak je
oblečen a další "podstatné" kvality!,které se skutečnou
lidskou hodnotou kandidáta, nemají co dělat.
Televize je nástroj dokonalé politické manipulace a s tím se musíme již všichni smířit.
Žijeme v době "televizní" demokracie, kde vítězí Bushové
a podobní elementi. Stačí, když se budou dobře šklebit
na obrazovce a úspěch je zaručen.
Nakonec si všimněte, jak Topolánkovi, příliš televizní
"škleby" nejdou. Je toporný a je na něm vidět "hra".
Paroubek se chová docela přirozeně / nechci soudit, co obnáší
jeho přirozenost / a proto je přesvědčivější a úspěšnější.
8.10.2006 18:35
RE: Politicky nekorektní bulvár
Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 118639
Politika je dnes věda, jak nejlépe a za co nejméně prostředků,
ovlivnit a "oblbnout",co nejvíce voličů.
Je všeobecně známým faktem,že 80 až 90% voličů, vůbec nezná
ani slovo z volebního programu příslušné strany
a záleží třeba na tom, jak se dotyčný "lídr" usmívá,jak je
oblečen a další "podstatné" kvality!,které se skutečnou
lidskou hodnotou kandidáta, nemají co dělat.
---------------------------------------------------------------
Máte naprostou pravdu, ale oblbnout se dá jen ta blbější část voličů.Která strana se na ně obrací je jasné.
Těmhle voličům se prezentuje Paroubek v masce hajzla,Ráth v masce hulváta,Jandák v masce lidového blba a Škromach v masce tučného a hodného vepře.Lid tohle zbožňuje a řičí stejně, jako když si Krampol prdne v tv estrádě.
Topolánek ty televizní škleby nedělá, pač lidi na které s obrací, mají jiné "preference".
Já volím ODS.Až tu budou marťani a budou mít v programu daňovou, důchodovou a zdravotní reformu, možná budu volit je.
Určitě se ale nepřipojím k blbům, co chtějí trdlovat na Titaniku až do konce.Jim to vlastně ani nedochází.
Sympatické názory!
7.10.2006 22:07
RE: Politicky nekorektní bulvár
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 118538
Gejdošu, zklamal jste mě, čekal jsem od vás hlubší vhled.
Je fakt, že pan Král to trochu přehnal, je to jeho stigma. Ale obávám se, že trefil úlohu Topola pro tu bandu vzadu v ODS, ta ho lvům předhodila už předem. Oni teď hrají poslední kartu, komunál, když je nepodrží - tak začnou všechna ta nenápadná svinstva, díky kterým se dostali ke svým pozicím, dostávat na veřejnost. Je to tatáž karta, kterou hraje i USA a ti, kdo si z bible udělali nástroj k bohatství. Kalousek opět včas přehodil svým zmizením vyhybku, věděl, kdo bude hrát příští kolo.
No a když je komunál podrží, máme tu demokratůru s lidskou, spotřebitelskou tváří jak vyšitou. Přesně, jak si zasloužíme, protože jsme zapomněli čtení mezi řádky.
Klause asi Král tipnul dobře, ale Paroubka vidím jako schopnějšího - a kupodivu i férovějšího. Maska hajzla mu vyhovuje, vede k podceňování. Má radar na nasranost lidí, od určité hranice přestávají peníze hrát tu jejich stálou roli, něco se holt někdy už koupit nedá.
Navíc už dost schopných lidí čeká, až se tihle modří rychlokapitalisti mezi sebou vymlátí a nastane čas pro normální vztahy.
Zpravodajské pohádky o teroristech dobře odhadl "had", nevím, na kolik lidí tahle šaškárna zapůsobí. Je ale možné, že pro větší účinek tam lidi převlečení za muslimy, nejspíš z tajných služeb, něco bouchnou. Nás, blbečky je přeci nutné držet ve strachu, že?
Nestačím se divit, co jsou media schopná narvat lidem do hlávek,...
Ano, jde do tuhého, ale ne tam, kde nám to nabízejí. Jsou přeci kouzelníci, vědí kam nasměrovat pozornost.
Nepochopil jsem, proč jste napsal tento článek a už vůbec ne, proč ho relativně kvalitní Zvědavec pustil. Asi budu muset opravit své názory na tento web.
Jan Hlinák
Tak tahle věta mě fakt dostala.
"Jirka sice tenis nehraje (jeho tělesné proporce připomínající poslední fázi těhotenství mu to ani nedovolují), ale za to velmi rád konspiruje a vráží kudlu do zad svým protivníkům."
Ubohý článek, ubohý výlev antipatií autora bez jakéhokoliv sdělení čtenářům
Přečti si dnešní zprávy a pak se podívej na svůj článek!
Tuto stránku navštívilo 6 812