Diskuze k článku

Kdo ovládá Ameriku? IV.

Příspěvků 118

30.11.2005 3:04

Dve procenta ?!

kema 207.?.?.?

Pokud chtel pan Strom udelit ctenarum nazornou lekci jak nejlepe manipulovat s hlupaky, tak se mu to povedlo.
Podivejte se napriklad na jeho argument, ze pouze 2% americkych mest ma vice nez jedny noviny.
Jiste - dvoutisicovy Hicksville, Omaha ma jen jedny noviny, ale treba New York,N.Y. jich ma spoustu. (A v New Yorku pochopitelne zije o neco vice lidi). [smích]
A nektere z tech novin se daji koupit i v Hicksville. Plus takova spousta casopisu, ze z toho normalniho smrtelnika rozboli hlava.
A stovky satelitnich kanalu, rozhlasovych stanic a pochopitelne internet.
Ale podle pana Stroma si obyvatele 98% americkych mest mohou koupit jen jedny noviny.
A ty noviny vlastni zly Zid ktery siri v kazdem clanku sionistickou propagandu.
Kazdy kdo nekdy byl v Americe vi, ze je to pitomost. Ze si kazdy muze vybrat noviny nebo casopis podle sveho politickeho zamereni. A ze levicovy a protirepublikansky bias je spise pravidlem nez vyjimkou.
Takze nevim, koho se tady Mr. Strom snazi oblbnout. [oči v sloup]

80989

30.11.2005 4:51

RE: Dve procenta ?!

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 80989

Kdyz reknete 'noviny', co tim myslite?

Tituly? Hmmm... Takove Southam news v Kanade ovladaji (lepe receno ovladaly, dnes to bude vic) pres 300 titulu. Pro me je vsech tech 300+ titulu jedny a ty same noviny. K tomu neni co jineho rict. Tady se jedna o zdroje, o presentaci informaci(ci formu), druh komentaru a odpovednost za ne atd. A to vse je jednotne.

To same co Rude Pravo v Plzni nebo Hradci Kralove. Ty same noviny.

81006

30.11.2005 6:09

RE: Dve procenta ?!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 80989

Kema mate pocit, ze lidem na Zvedavci schazi usudek, schopnost myslet, vyjadrovat sve nazory? Rec tady nebyla o nejakych bezvyznamnych platcich. Byla tady rec o financovani novin, o majitelich a o etnickem puvodu techto lidi. O etnickem puvodu starem tisice let, pokud znate nejake rasove vice vyhranene etnikum rad se necham poucit. Take je znamo, kdo by vyhral mezi narody mistra sveta ve vyrobe penez nepodlozenych skutecnou hodnotou a soutez v kolaboraci ( nekdo tomu rika spoluprace, nekdo lizat prdel i s tema hnedyma kouskama). A jestli ma byt atomizace spolecnosti dost dobra pro nas, tak proc nam Ti chytraci nejdou prikladem? [oči v sloup]

81016

30.11.2005 6:23

RE: Dve procenta ?!

leho 66.?.?.?

Reakce na 81016

>Kema mate pocit, ze lidem na Zvedavci schazi usudek, schopnost
>myslet

To jste se René, trefil velmi přesně. Hlavně schopnost myslet na Zvědavci se téměř nevyskytuje...

81021

30.11.2005 6:27

RE: Dve procenta ?!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81021

Potrefena husa se vzdycky ozve!

81023

30.11.2005 9:11

RE: Dve procenta ?!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 81023

>Potrefena husa se vzdycky ozve!

Husa?

http://tinypic.com/i1y7hv.jpg

81036

30.11.2005 18:24

RE: Dve procenta ?!

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 81036

Kdepak husa? To je leho namaskovaný na bušíka. Nebo bušík na leha? Ono je to vlastně jedno. Oba jsou experti jen na srandu pro děti.

81123

30.11.2005 17:00

RE: Dve procenta ?!

leho 160.?.?.?

Reakce na 81023

>Potrefena husa se vzdycky ozve!

Presne tak, Bartosku, nezklamal jste...

81109

30.11.2005 11:54

RE: Dve procenta ?!

Nillbert Nullingsworth 85.?.?.?

Reakce na 81021

Jene Kulíšku - berete mi slova od úst! [velký smích]

81067

30.11.2005 15:18

RE: Dve procenta ?!

Baldwin 212.?.?.?

Reakce na 81067

Ty se máš tedy čím chlubit, s tím materiálem, který tvoří základnu přicmrndávačů na tvém rasisticko-militantním webu... [smích]

81089

30.11.2005 21:39

RE: Dve procenta ?!

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 81089

Nillbertík je takový náš pražský židovský džihádista. I ty výbušniny by rád někomu připevnil na tělo a pak odpálil. Jen nemůže sehnat žádného dobrovolníka.

81146

1.12.2005 12:57

RE: Dve procenta ?!

David 84.?.?.?

Reakce na 81146

>Nillbertík je takový náš pražský židovský džihádista. I
>ty výbušniny by rád někomu připevnil na tělo a pak
>odpálil. Jen nemůže sehnat žádného dobrovolníka.


Tak to je bidjuk (hebrejsky "presne"[mrknutí jedním okem]
[chechtot] [chechtot] [chechtot]

81233

30.11.2005 16:18

RE: Dve procenta ?!

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 80989

Pan Strom manipuluje jenom s nekterymi hlupaky. My ostatni sme si hned v uvodu precetli, ze se napric amerikou prodava cca 1456 periodik a podobnou hovadinu nas vydedukovat nenapadlo...

81101

1.12.2005 20:32

RE: Dve procenta ?!

kema 207.?.?.?

Reakce na 80989

Jiste se nebudete zlobit, kdyz vam odpovim vsem naraz.
Jedine co clanky pana Stroma dokazuji je to, ze mezi Zidy je spousta uspesnych a chytrych lidi. Tot vse.
V Americe si totiz muzete koupit noviny jakeho zamereni chcete. Panu Stromovi je asi lito, ze jeden z hlavnich deniku neni zurive antisemitisticky.
Neni, protoze by takovou sracku nikdo nekupoval. Kdyby byl o neco takoveho zajem, takovy denik by existoval a mozna by ho vydaval Zid. [mrknutí jedním okem]

Uvedu priklad: predevcirem vzbudil pozornost senator Joe Liebermann. Vratil se z inspekce v Iraku, kde byl behem 17 mesicu uz poctvrte.
Na rozdil od svych predeslych navstev zjistil, ze tam dosahla Amerika a nova iracka vlada znacneho pokroku. Po strance vojenske, politicke i hospodarske.
Liebermanova zprava vzbudila ten den nevetsi pozornost, protoze Joe neni republikan ale demokrat.
Zatimco levicova media tuhle zpravu temer ignorovala (vcetne britske BBC),pro ty sdelovaci prostredky ktere jsou vice napravo to byla hlavni zprava dne.
Ja vim, neni to perfektni, ale takhle nejak funguje demokracie.
Znate neco lepsiho, chytraci ?

81308

2.12.2005 3:13

RE: Dve procenta ?!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81308

Kdyby daly kontrolu na propagandu vam, tak by to brzo skoncilo fiaskem. Pouze totalni blb by mohl vlastnit velke deniky v USA a psat tak okate, ze bu to amiky trklo. Vzhledem na to, ze je v USA mezi lidma hromada zbrani ( a ti tvrdohlavi amici se furt nechtejch nechat odzbrojit) by mohlo byt taky velice rychle po srande. [oči v sloup]

81363

2.12.2005 5:21

RE: Dve procenta ?!

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 81363

Pane Bartosek, ptal se na toto uz i pan Kema, ale nikdy jste mu neodpovedel. Tak se ptam i ja. Kdyz tu ameriku tak nenavidite, tak proc tam tedy zijete? Nemuze to byt pro "lasku" k bliznimu.
Komunisti take americany radi nemeli, ale dolary jim dobre byli. [zmaten]

81381

2.12.2005 6:02

RE: Dve procenta ?!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81381

Ohledne vztahu k USA jsem reagoval opravdu castokrat, zvlastni ze slo vzdy o skupinu lidi Kema a jeho parta. Zkusim takovy vystrel od pasu, nejaky muj " stary dobry znamy" pouziva novy nick. Pokud vas zajimaji me postoje k USA mrknete do archivu a dohledejte si to sam. A jeste jedna vec krome vztahu na mou osobu a to jeste se zlym umyslem, ma vas prispevek nulovou informacni hodnotu.

81389

2.12.2005 6:33

RE: Dve procenta ?!

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 81389

Pane Bartosek, muj novy nick pouzivam jen pro lidi, do kterych si chci "rejpnout" [smích]
Mozna ze muj prispevek mel "nulovou hodnotu", ale to jeste neznamena ze to tu nemohu napsat. Zapomel jste, ze zijeme v "demokracii"?
Mozna ze vy, kteri "ilegalne" zijete a pracujete v USA nemuzete psat co chcete. [smích]

81391

4.12.2005 16:31

RE: Dve procenta ?!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81391

V poradku, protoze je na takove p...viny nema cas ani naladu, tak si na rejpani musi zalozit novy nick, aspon u me malickosti, protoze rejpal s touto vasi reakci prave prestal pro me existovat. [mrknutí jedním okem] Zastavam obdobny nazor jako editor, kdyz nekdo vyjadruje sve nazory ostre mel by byt znamo o koho jde, proto se podepisuju a nemam na spinave pradlo v rukavu skryty nick. [naštvaný]

81658

3.12.2005 6:24

RE: Dve procenta ?!

kema 207.?.?.?

Reakce na 81389

>Ohledne vztahu k USA jsem reagoval opravdu castokrat, zvlastni ze
>slo vzdy o skupinu lidi Kema a jeho parta

Reagoval jste, reagoval.
Ale vzdycky jste se vyhnul odpovedi.
Amerika ma zahranicni politiku takovou jakou ji ma uz pres padesat let.
Vedel jste velice dobre kam lezete. A presto jste tam vlezl a uz se ta zeme vas a vaseho ublizenectvi jen tak nezbavi.
Toz, tak je to.

81486

4.12.2005 16:26

RE: Dve procenta ?!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81486

USA vyuzivaji imperialni politiku minimalne 150 let, ale konec koncu Britove, Francouzi, Nemci, Portugalci, Spanele to delali taky. Takze v cem je problem. Mimoto za poslednich 50 let meli USA pouze dva konflikty ala Vietnam, jedn holt zrovna probiha, nachazime se zrovna ve fazi " jak dustojne stahnout ocas a odejit." Zpravodajske operace na udrzeni ci ziskani vlivu provadeji vsechny zeme s mocenskymi ambicemi. Nekdo jako CR to pochopitelne neni, kupodivu se striktne drzi mimo Nemecka tajna sluzba ( vice mene jde o kontrarozvedku). V kazdem pripade nevim, jak zpusobem bych vam uz dokazal podat, ze je rozdil mezi nenavisti vuci zemi a tvrdou kritikou jeji vlady, zrejme pro vas neni prijatelne, ze se jedna o dva ruzne objekty. Nu, coz to neni muj problem.

81655

4.12.2005 17:51

RE: Dve procenta ?!

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 81655

Proc tedy nezijete v Cechach a tvrde nekritizujete politiku jeji vlady. Snad si nemyslite ze ceska "demokraticka" politika nema zadne chyby? Uz jsem si precetl vas prispevek pro me, cili si nemyslim ze me opet odpovite. Muzete ale na toto odpovedet pamu Kemovi.

81677

4.12.2005 20:34

RE: Dve procenta ?!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81677

Dobra pro pana Kemu, ted neziju v Cechach, ale na adresu parlamentu i politiku toho moc lichotiveho nereknu. Pokud si vzpomene na valku s Irakem, tak Polaci aspon jasne zaujali stanovisko. Nas chudacek cesky politik nevedel jestli ma lizat prdel Bruselu nebo Bilemu domu. Pokud byli i cestne vyjimky, tak tem se omlouvam. Zatim k CR nezaujimam tak casto stanovisko, protoze jsem 8 let mimo misu, i kdyz perlicky okolo telefonnich operatoru, bank... ktere prosakuji v diskusich Zvedavce jako trampoty lidi s realnym stavem veci davaji lecos tusit.

81733

2.12.2005 5:32

RE: Dve procenta ?!

Aaron Katz 207.?.?.?

Reakce na 81308

Pane Kema, nerekl jste ovsem, ze pan Lieberman je Zid, ktery ma zajem na tom, aby Americke ozbrojene sily zustaly v Iraqu co nejdele, protoze bojuji, jsou zabijeni a mrzaceni za stat Israel. Israel, ktery vyuziva techto nezkusenych lidi, jak je videt z jednani Liebermana, mimochodem, ktery ma za zenu Cesku jmenem"Hotassa" nevaha zradit svou stranu, coz je u Zidu obvykle a lze, jen pro jejich benefit.
Jak daleko tato hypocrisie pujde. Dnes jsme se dozvedeli, ze Americane dodavali lzive clanky o progressu v Iraqu do jejich novin.
Zda se mi, ze USA bylo daleko lepsi, kdyz vas nepusteli do Country klubu a drzeli vas na uzde. Chvilka nepozornosti a dokazali jste obratit tuto krasnou zemi v bezcharakterniho nasilnika ktery se nestiti niceho. Az je mi z toho spatne.

81384

3.12.2005 6:36

RE: Dve procenta ?!

kema 207.?.?.?

Reakce na 81384

>Pane Kema, nerekl jste ovsem, ze pan Lieberman je Zid,

Ne, to jsem nerekl. Je me totiz uplne jedno, jestli je to Zid, plavovlasy Arijec (jako Hitler), nebo Cinan ci Papuanec.
Je to to clen senatu a lidi ho tam zvolili.

>Zda se mi, ze USA bylo daleko lepsi, kdyz vas nepusteli do
>Country klubu a drzeli vas na uzde. Chvilka nepozornosti a
>dokazali jste obratit tuto krasnou zemi v bezcharakterniho
>nasilnika ktery se nestiti niceho. Az je mi z toho spatne.

My, moravaci jsme tohle udelali.
Pane polni feldkurate, vy jste zesilel. [zmaten]

81487

4.12.2005 3:41

RE: Dve procenta ?!

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 81384

Velmi zpravne pane Katz!

A proto je jiz velmi dlouho a velmi dobre znamy fakt, ze je zcela ale zcela lhostejno, kdo si zasedne za presidentky stolec ve Vajthauzu. Udelali by nejlepe, kdyby tu maskaradu zvanou volby kompletne zrusili. Paklize to ovsem nemini delat tak, jak jsme to meli my za ne-realneho shokialismu.

Cehoz puvodci, jak jiz vime, byli ti sami lide....

81596

2.12.2005 13:08

RE: Dve procenta ?!

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 81308

Jedine co clanky pana Stroma dokazuji je to, ze mezi Zidy je spousta uspesnych a chytrych lidi.
-----------------------------------------------------------------------
A mezi nežidama je taky spousta chytrejch ne?
A je těch stejně chytrejch nežidů víc nebo míň než těch chytrejch židů..Odhadněte
Já bych řek, že mnohem a mnohem víc.Logicky by tedy média¨a pod.měla být v rukách nežidů né?
A babo raď,proč to je opačně.

81411

30.11.2005 4:40

V souvislosti s vlivem medii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

me stale a opakovane napada jedna otazka: je nutne se jimi nechat ovladat? Myslim tim vliv na mysleni lepe receno (ne)mysleni. Nam z Ceska (me specielne) se to asi lehce rekne, mame trenink. Ten ktery me vyvedl z komunistickeho ne-raje a ktery me naucil neverit prakticky nicemu.

Bulvalni platky, jejich skandaly, zivot 'bohatych a slavnych' atd, atd me jiz nekolik desetileti nezajima, jestli me vubec nekdy zajimal - pochybuji. Filmy fantas-magoras, horrory, spionomanie, kovbojky, tzv. action-crap jakbysmet. Nemohu pochopit a nerozumim, proc to nekdo vstrebava. Nemohu tez pochopit a nerozumim, proc nekdo vstrebava reklamu. Pri jeji neuveritelne ubohosti, pri absolutni pruzracnosti jeji neskutecne blbosti na ktere je postavena...proste nechapu. Jde to kompletne mimo me. Myslim, ze neprichazim o nic. Jen se tazi: je vetsina tomuto skvaru poddajna? A proc? Vzdyt lide na tomto kontinente nejsou az tak hloupi... anebo jsou. [zmaten]

81003

30.11.2005 6:26

RE: V souvislosti s vlivem medii

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81003

Nevim jak to ted v Cesku s hnojem typu Vyvoleni a Big Brother, ale rekl bych ze sledovanost bude vysoka, kdyz se tusim Prime vyplatilo presunout ten cirkus na Slovensko. Mam pocit, ze seznam.cz je jednim z nejnavstevovanejsich webu v CR, jak muzu od pocatku techto sracek sledovat, tak z hlediska kultury jsou cislo jedna. Samozrejme jsme ve svobodne zemi a clovek si muze vybrat. Domnivam se vsak, ze zcivilizovat clovek da fusku. Kdo si vybere dneska studium latiny, vzdyt to prece k nicemu neni ( ve smyslu vydelavani penez). Nepokladam se za nejakeho ignoranta, ale kdyz me 80-ti lety deda ( zlate srdce, zlate ruce) dava dohromady zada a pritom me v originale pri debate cituje Seneku ml., musim si to od nej nechat prelozit. Kladu si pri tom v duchu otazku proboha to jen celospolecensky progres za 50 let? A co bude pri tomhle vyvoji za dalsich 50 let? To, ze dosahujeme technickych uspechu neni vitezstvi. Vzdelani se stava cim dal vice nakladnym a tim i elitarskym. Nakonec to bude jak s majetkem zmizi stred a zustanou pouze elity a stado, protoze podle trendu je stado zrejme cilem mocenskych elit.

81022

30.11.2005 9:27

RE: V souvislosti s vlivem medii

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 81022

Na to by sis snad mohl odpovědět nejlépe sám, když tě zlákala vidina většího výdělku, nota bene, zrovna v těch "Spojených Státech Satanských". Docela odůvodněně předpokládám, že kdo se tak velmi zajímá o problém vzdělání a jeho následného využití, u toho bych se samozřejmostí očekával dostatečnou znalost svého vlastního jazyka, aby se nedopouštěl gramatických chyb, že si plete tvrdé Y a měkké I. "No, nepotěšil jste mě Bartošku, ale ani já vás nepotěším !" "Za 5 !" [smích]

Kromě toho, jestli ten 80i letý děda je doktor, tak tu latinu studoval, nebo aspoň její část, protože se jí používá k názvosloví v různých, vědních oborech. BTW, myslíš si, že před takovými sto lety, bylo více vysokoškolsky vzdělaných lidí ? Já si to tedy nemyslím. A pak už jen takovou malou podotázečku, jak to, že Češi a snad ani Slováci, nemají dnes žádnou špičku v krasobruslení. Dříve tomu bývalo naopak, aspoň sem tam. Není to taky proto, že to krasobruslení málo nese. U tenisu už je to trošku jinačí, ale taky se dá poznat proč. How simple, Watson. [cool]

81040

30.11.2005 21:13

RE: V souvislosti s vlivem medii

Forby 84.?.?.?

Reakce na 81040

Ono se rekne studovat latinu - samostudium mi moc neslo a sehnat ucitele je asi nemozne daval jsem asi 5 inzeratu a nic [pláč] a tolik bych ji chtel umet

81142

2.12.2005 3:28

RE: V souvislosti s vlivem medii

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81040

Cestinarka nevedela jestli me ma nenavidet nebo milovat. Nejhorsi gramatika, nejlepsi slohovky, vynikajici v literature. Radovy absolvent vetsiny college za poslednich rekneme 20 let ( nemam cas to hledat ve swlovniku jestli ti je dobre klidne risknu dalsi kouli [mrknutí jedním okem] by si v kontaktu se starym panem musel pripadat jako mentoska, takze v tomto srovnani na me pocet vysokoskolsky vzdelanych lidi udelal dojem. Mimochodem par co znam, by melo byt uciteli. V zajmu naroda doufam, ze najdou vynosnejsi uplatneni mimo oblast skolstvi. S tim sportem je to ponekud nestastna pararela. Kdyz jde o krasobrusleni, tak s rozpadem SSSR vzniklo hromada nastupnickych statu, kde se sportuje velmi dobre. Je uplne fuk jestli to je fotbal, hokej, biatlon, atletika... Taky jste zapomel na zeme tzv. tretiho sveta. Zatopek byl hvezda, ale borci z Keni a Etiopie by mu dali urcite zabrat. Kdyz se podivam na finale 100m, tak ti kluci behaj za USA, Britanii..., ale jsou cerni jako uhli. Jinak Watson dekuje za moudre podnety, vazeny Sherloku!! [mrknutí jedním okem]

81365

30.11.2005 11:53

RE: V souvislosti s vlivem medii

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 81022

O "kvalitách" VV nebo BB jistě není pochyb. Ale ruku na srdce, když tak občas vidím co se tam děje a slyším co si povídají musím přiznat, že proti Lehovi to jsou vzdělané, inteligentní, jemné, citlivé a vzdělané bytosti.

81066

30.11.2005 8:38

RE: V souvislosti s vlivem medii

Baldwin 212.?.?.?

Reakce na 81003

bohužel ano. většina lidí je ovlivnitelná tím co vidí, slyší, čte..
najděte si všechny příspěvky v diskuzích od leha a už nebudete pochybovat. klasický případ propagandou vymytého mozku.

81033

30.11.2005 12:47

RE: V souvislosti s vlivem medii

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 81033


najděte si všechny příspěvky v diskuzích od leha a už
nebudete pochybovat. klasický případ propagandou vymytého mozku.

2:Baldwin
Tak trochu nesouhlasim s rcenim "vymyty mozek".
Za nickname leho je osoba(osoby), ktere velmi dobre vi, co pise ( pisou ).
Vzdelany, inteligentni.....presne urcen k tomu, byt zneuzit k prospechu mocnych.
Zaplatit maji z ceho.
Jednou z jeho hlavnich motivaci jsou penize, druhotne ukazy se daji svest na pritomnost v okupacni jednotce- kryci manevr.
P.S. Subjektivni nazor. [cool]

81074

30.11.2005 13:44

RE: V souvislosti s vlivem medii

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 81074

To je zajímavé, co říkáte. Mně leho připomíná bolševické propagandisty z padesátých let. (Mimochodem, proto je tak populární, že lidem chybí ty kydy z Rudého práva, kterým se od srdce smáli.) Jenže ti se často nechali přivést pomocí argumentů do rozpaků, ne-li k zamyšlení. Leho opravdu připomíná spíš propagandisty normalizační, o kterých člověk neví, co říkají z přesvědčení a co za peníze.

81078

30.11.2005 15:23

RE: V souvislosti s vlivem medii

Baldwin 212.?.?.?

Reakce na 81074

Váš názor Vám neberu [smích]
Mně osobně připadá jako bezduchý automat, který na každou věc odpoví stejnou, navenek drobně pozměněnou, odpovědí typu -USA jsou skvělé a nic špatného nedělají- atd.

81091

30.11.2005 18:38

RE: V souvislosti s vlivem medii

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 81074

Idealisto, co to placas? Dobre vis, ze za nick Leho je Honza Kulisek ktery se s tim nikterak netaji a pise za sebe a pouze sve narory. To, ze jeho nazory jsou jine nez tvoje jeste neznamena, ze jsou propagangou a navic placenou.

To bych mohl stejne tak rict o tobe, ze jsi placen nekym, kdo nenavidi chazary
mam te za chytreho kluka a ty tady zacnes placat uplne nesmysly. Ze by to byl burcak? Preji mnoho uspechu v byznysu s amerikou ale probud se.

81128

30.11.2005 19:14

RE: V souvislosti s vlivem medii

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 81128

Dobre vis, ze za nick Leho je Honza Kulisek
Zdarec , pane Vcelicko [smích]
lontajn no si, ombre
Jak se máte stále, na tom božím světě.

Vidíte, kdyby nebylo hayzlů, podporujících Zlé dushe,
tak si ani nenajdeme cestu k sobě. [mrknutí jedním okem]
Třeba tu virtual, ale aspoň nějakou.
Mno,...at jsem strucny.
Skoda, ze nickname leho napsal tolik prispevku, ze se mi nechce projizdet tolik nic nerikajiciho materialu, ale jednou se nejak k tomu jmenu Kulisek moc nemel.
Takze ho tak neoslovuji. Ale kdybyste na tom moc trval, tak bych snad ty dva tisice prispevku
(ne-li vice) projel a dukaz podal. Ale vazne,...moc se mi nechce.
A s temi chazary....nechte toho,sakra.
Dobre vite, ze neni nenavist vuci chazarum z me strany.Jen jsem se parkrat zminil,
ze mi tri z nich (najednou) pichli kudlu do zad.Zeptejte se Mikina, tomu jsem to rekl z oci do oci.
Kua, kdy uz sakra pochopite(vsichni nechapajici), ze si branim jen svuj zadek a zadky pripadnych obeti, poukazovanim na holy fakt, ze mezi nimi se procentualne nachazi vice Zlych dusi, nez mezi ostatnimi lidmi, kteri mi zkrizili cestu, kdyz potravu jsem pro sva ditka hledal.
Na to mam plne pravo.
A navic.
Bussines s Amerikou nedelam. Snazim se pomahat manzelce delat bussines s CR.
Exportujeme ven z USA,.....tak pššššt.
Uz plnych 14let podporujeme vyvoz zbozi,...nejaky dotaz?
Vzbudte se

V [cool]
peace

81135

30.11.2005 20:36

RE: V souvislosti s vlivem medii

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 81128

>Idealisto, co to placas? Dobre vis, ze za nick Leho je Honza
>Kulisek ktery se s tim nikterak netaji a pise za sebe a pouze sve
>narory.
Lžidoktore Včeličko, kdyby Kulíška neodhalil admin, tak by se k tomu nepřiznal. I když, Kulíšek, to zní hrdě.

81138

30.11.2005 20:45

RE: V souvislosti s vlivem medii

leho 160.?.?.?

Reakce na 81138

Soudruhu Taborsky, editor - neboli admin me neodhalil ale sproste prasknul. Vy, komuniste, mate takove metody ocividne zazite...

81139

30.11.2005 21:28

RE: V souvislosti s vlivem medii

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 81139

>editor - neboli admin me neodhalil ale sproste prasknul.
Odhalil nebo sprostě prásknul, to si vyříkejte mezi sebou vy dva spolu. Prostě, leho je Kulíšek, i když na tom záleží kulový kemo.

81145

30.11.2005 21:48

RE: V souvislosti s vlivem medii

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 81145

Leho není jen tak nějaký Kulíšek, leho je seregant Kulíšek a teprve to zní hrdě!
Proto hlavně tomu seregantovi dělá čest svými příspěvky.
Jako Kulíšek by mohl být třeba i normální rozumný člověk. Ale jako seregant nikdy!

81149

30.11.2005 18:54

RE: V souvislosti s vlivem medii

leho 160.?.?.?

Reakce na 81074

>Jednou z jeho hlavnich motivaci jsou penize, druhotne ukazy se
>daji svest na pritomnost v okupacni jednotce- kryci manevr.

Sodku, penize jsou zdaleka na poslednim miste v me motivaci psani na Zvedavci, nikdo me za to neplati, nejsem totiz operativec zadne rozvedky, jak si tady mnozi mysli. Uz jsem se zminoval, proc sem pisu: Jsem fascinovan fanatickou zabednenosti individui sem pisicich, milionkrat jim mohu opakovat jak se veci maji, jelikoz bud primo vim jak to je z vlastnich zkusenosti nebo vim veci od mych kolegu a presto si tyhle individua porad melou tu svou...

81129

30.11.2005 21:49

RE: V souvislosti s vlivem medii

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 81129

...a presto si tyhle individua porad melou tu svou...
- - - - - - - - - - - -

Kdyz se ti moje sluzba v armade, Sodku, nelibi, tak odsud vypadni......


V pripade, ze nebudes spolupracovat, budes tam hnit dokavad nezhebnes...
V pripade, ze nebudes spolupracovat, budes tam hnit dokavad nezhebnes...
V pripade, ze nebudes spolupracovat, budes tam hnit dokavad nezhebnes...
V pripade, ze nebudes spolupracovat, budes tam hnit dokavad nezhebnes...

Vase slova, pane Kulisku

P.S. Na oznameni pana editora ohledne jmena za nickname leho jsem necekal.
Vedel jsem to drive, ale respektoval jsem Vase rozhodnuti, ze teda jako tedy ze ne e.

Jo,...a ty penize,...
tak to jsem myslel Zold pro okupanta. Jiz nekolikrat zminovany fakt, pane.
Kradou z pokladny nas vsech spolecne, plati takove jako jste Vy, lidi schopne za penize jit kraj sveta a zabijet ( kdybyste zabijel nepritele u nas doma, v USA, tak smekam a plny respekt, soldier )...
A to je ten kryci manevr.Jedu vydelavat a jako ze to je sluzba vlasti.
Hovno sluzba,....spina dosti silna.
Muj nazor , a mam zase na to plne pravo.
Namitate?
Stale mate chut, jen tak pro zabavu, presvedcovat na Zvedavci takove,s nazory jako jsou ty me?

...zase jednou bude klid a mir,...

V [cool]
peace
....kopretinami ucpeme hlavně samopalů

81150

1.12.2005 9:22

RE: V souvislosti s vlivem medii

Gdosy 85.?.?.?

Reakce na 81129

Milé leho, už delší dobu ignoruji tvoje příspěvky a nutno říct že bez sebemenších potíží. Ovšem i já jsem účastník diskuze zde na Zvědavci a přesto, že to panu editorovi nevadí, cítím se být zahrnut ve tvém tvrzení - fanatickou zabednenosti individui sem pisicich -. Tentokrát a naposledy reaguji slušně. Buďto piš konkrétně, nebo vůbec. Klidně si nechám mazat příspěvky a přesunout se na index, ale v tvém případě považuji jakékoliv, i nepřímé oslovení mé osoby za nepřijatelné. Proto buď tak laskavé milé leho a oslovuj jen ty, jichž se tvé příspěvky týkají.

81210

1.12.2005 23:19

RE: V souvislosti s vlivem medii

leho 160.?.?.?

Reakce na 81210

>Proto buď tak laskavé
>milé leho a oslovuj jen ty, jichž se tvé příspěvky
>týkají.

Ti, ktere jsem oslovil ve svem minulem prispevku, vedi velmi presne, koho ja myslim. Jak vidim, jedna z potrefenych hus se ozvala...

81338

2.12.2005 3:32

RE: V souvislosti s vlivem medii

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81338

Sergante ja si to prislovim snad necham patentovat, trochu originality. [mrknutí jedním okem]

81366

30.11.2005 8:39

Hlupost

Milan 84.?.?.?

[oči v sloup]
Je to hlupost ze American si moze vybrat, ked media su vlastnene jednou skupinou ludi.Pozlatko na vrchu je vzdy rozne ale jed vo vnutri je ten isty.Zrejme aj autor prveho prispevku patri k tej skupine vymyvacov mozgov alebo je nimi plateny preto ich tak trapne obhajuje.
[oči v sloup]

81034

2.12.2005 3:50

RE: Hlupost

kema 207.?.?.?

Reakce na 81034

>Je to hlupost ze American si moze vybrat, ked media su vlastnene
>jednou skupinou ludi.Pozlatko na vrchu je vzdy rozne ale jed vo
>vnutri je ten isty.Zrejme aj autor prveho prispevku patri k tej
>skupine vymyvacov mozgov alebo je nimi plateny preto ich tak
>trapne obhajuje.

Panko Milan,
a v Amerike ste boli? A noviny ste tam citali? A po anglicky viete?
Viete co? Do "vymyvacov mozgov" nadavajte svojej starej mame !!!!!! Do frasa!!!
[naštvaný]

81370

30.11.2005 9:37

Autor je (cenzurováno)

Ivo 83.?.?.?

(Zrušeno. Urážíte autora.)

81044

30.11.2005 10:07

Naprostý souhlas se závěrem článku - nezávislá média!

Profesor gymnázia 200.?.?.?

Právě nedávno jedno takové vzniklo i v Čechách: www.vzdelavaci-institut.com

Je tam přesně to, co je tabu a co židé nenávidí a cenzurují. Proč asi? Bojí se pravdy?

81049

30.11.2005 19:07

RE: Naprostý souhlas se závěrem článku - nezávislá média!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 81049

>Právě nedávno jedno takové vzniklo i v Čechách:
>www.vzdelavaci-institut.com

>
>Je tam přesně to, co je tabu a co židé nenávidí a
>cenzurují. Proč asi? Bojí se pravdy?

A vy jste profesor gymnazia? To ja v tom pripade jsem panna Orleanska.

81133

30.11.2005 20:28

Teď jste zase pro změnu panna orleánská, lžidoktore Seremede?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 81133

Není to zase tak dlouho, co jste o sobě s docela vážným ksichtem tvrdil, že jste lékař. Internista, Dr. Včelička.

81137

30.11.2005 21:44

RE: Teď jste zase pro změnu panna orleánská, lžidoktore Seremede?

zaplatil 70.?.?.?

Reakce na 81137

Mame stesti, ze ho tu mame....
....je to 'vcelka jenom zlata'! [chechtot]

81148

30.11.2005 23:57

RE: Teď jste zase pro změnu, podepsan Kadibouda faborskej

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 81137

Nic si z toho nedelejte Kadibudko, vy ste zase tvrdil ze stojite pod ocasem.

81162

30.11.2005 21:54

RE: Naprostý souhlas se závěrem článku - nezávislá média!

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 81133

>
>To ja v tom pripade jsem panna Orleanska.

Včeličko a skutečně ještě pana?
To by dnes nebylo dobré vysvědčení.

81151

1.12.2005 0:02

RE: Naprostý souhlas se závěrem článku - nezávislá média!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 81151

Kajo ciste mimo misu panna nejsem ani panak, natoz profesor gymnazia ktery resi verejne zidovskou otazku.

81163

2.12.2005 21:50

RE: Naprostý souhlas se závěrem článku - nezávislá média!

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 81049

>Právě nedávno jedno takové vzniklo i v Čechách: www.vzdelavaci-institut.com
<

Ty vado to je soda tak dokonce i ti Jehova Witness co mě furt v průchodu u nádraží vnucujou "Strážnou věž" jsou vlastně Židi proto je asi Adolf kterej to jako jeden z mála prokoukl posílal do Oswiencim etc s fialovým vinklem na pruhovaným mundůru (červenej měli politische, černej buzici a zelenej krimoši holt ti Němci mají rádi pořádek a systém tak to měli takhle pěkně rozdělený)
Tenhle Vzdělavací institut koná skutečně zaslužnou práci a otvíra oči nám co žijem v temnotách a Nohejlové a trodasové zase mají z čeho čerpat svoje moudra [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

81453

30.11.2005 11:58

Nejsilnejsi zbran -kontrola medii

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

"The most effective component of Jewish connection is probably that of media control. It is well known that American public opinion molders have long been largely influenced by a handful of powerful newspapers, including the New York Times, the Washington Post, and the St. Louis Post-Dispatch, owned respectively by the Sulzbergers, Meyers, and the Pulitzers, (all Jewish families)."

Alfred Lilienthal, The Zionist Connection II, 1978, pp. 218-219
Socialist luminaries like Bernard Shaw, Beatrice and Sidney Webb and PM Edouard Herriot of France, toured Ukraine during 1932-33 and proclaimed reports of famine were false. Shaw announced: "I did not see one under-nourished person in Russia." New York Times correspondent Walter Duranty, who won a Pulitzer Prize for his Russian reporting, wrote claims of famine were "malignant propaganda." Seven million people were dying around them, yet these fools saw nothing. The New York Times has never repudiated Duranty's lies. Modern leftists do not care to be reminded their ideological and historical roots are entwined with this century's greatest crime - the inevitable result of enforced social engineering and Marxist theology.

Western historians delicately skirt the sordid fact that the governments of Britain, the U.S. and Canada were fully aware of the Ukrainian genocide and Stalin's other monstrous crimes. Yet they eagerly welcomed him as an ally during World War II. Stalin, who Franklin Roosevelt called "Uncle Joe," murdered four times more people than Adolf Hitler.




The New York Times later apologized for what it called “coverage that was not as rigorous as it should have been”. At that time The New York Times was owned by the Jewish Sulzberger's media empire that included the Boston Globe, Lexington Dispatch (NC), Gainesville Sun (FL), Ocala Star Banner (FL), Lakeland Ledger (FL). Tuscaloosa News (AL) and the Spartanburg Herald Journal and the Santa Barbara News Press as well as other publishing ventures including magazines. The Sulzberger's are the nation's 25th richest family.

81069

30.11.2005 12:18

To bude náhoda

Gregory 85.?.?.?

Myslím, že to je náhoda, že většina médií v USA je vlastněna a kontrolována vyvoleným národem. Určitě se najde i nějaký místní plátek, který patří křesťanům nebo indiánům. Nebuďte líní a hledejte.

81072

30.11.2005 15:06

Je to serie triku, ktere funguji

js jsika (zavináč) hotmail (tečka) com 200.?.?.?

Zakladem je nase pohodlnost, oni proste vedi, ze rano si koupime noviny (ke kafi), kde vychazi take menove kursy, pocasi, kvizy apod., vecer k televizi, pocasicko, sport... Te konzumace je tolik a profesionalne je VELMI DOBRE provedena, ze to proste nelze dostat pod kontrolu - jedina moznost je necist noviny a NEKOUKAT se na televizi!!! Je treba hledat informace z meho okruhu zajmu z nezavislych zdroju a TEPRVE POTE si mohu 'dovolit' precist 'oficialni' denik pro porovnani - nejlepe stary nekolik dni. Verte mi, zkuste to, dostane to vase mysleni do uplne jine dimenze, zduraznuji ale TV NESLEDOVAT. Ani s vysokym IQ to neprekonate! Zkuste to predevsim, pokud jsou pro vas informace napr. odtud ze Zvedavce spatne prijatelne a pochopitelne.

81087

30.11.2005 16:50

RE: Je to serie triku, ktere funguji

Skzitesek 217.?.?.?

Reakce na 81087

Televizi nesleduji, noviny nectu (kniha mi prijde lepsi), takze jsem uz vyhral???
[smích] [smích]

81108

1.12.2005 20:26

Nevim, zda-li jste vyhral...

js 200.?.?.?

Reakce na 81108

Co je ale jiste, ze jste kulturni clovek [smích]

81307

3.12.2005 6:44

RE: Je to serie triku, ktere funguji

kema 207.?.?.?

Reakce na 81108

>Televizi nesleduji, noviny nectu (kniha mi prijde lepsi), takze
>jsem uz vyhral???

Vcera jsem se hodinu dival na BBC na vynikajici porad o politickem vyvoji v Izraeli (snad vite, co se tam ted deje i kdyz noviny nectete a na televizi se nedivate).
Presto si myslim, ze jste nevyhral. Spise jste neinformovany.
Ale to se da dohonit.

81488

5.12.2005 16:00

RE: Je to serie triku, ktere funguji

js 200.?.?.?

Reakce na 81488

Ale ano, jsou stanice, ktere se daji sledovat, ale je mnohem lepsi byt 'neinformovany', nez 'formovany' maninstreamem. Takze je mnohem lepsi si otevrit knihu.

81891

30.11.2005 16:47

Výborný článek, a zase se potrefené husy ozvaly

Magda 203.?.?.?

Bravo, pane Stwora! Vaše články jsou mi sympatické. Nebojíte se nazývat věci pravými jmény.
Židé kontrolují média. Tečka.
Držím palce!

81106

1.12.2005 0:22

RE: Výborný článek, a zase se potrefené husy ozvaly

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 81106

Milá Magdo pan Stwora není autorem tohoto článku. Autorem je Kevin Alfred Strom který je členem National Aliance o které se můžete dočíst "The National Alliance is a white nationalist organization based in the United States. The National Alliance claims to have members in various countries throughout the world. Membership is not based upon citizenship in one particular country. Instead, membership is contingent upon the person being of non-Jewish European (i.e. white) ancestry. The National Alliance describes itself as a white nationalist group or, at times, a "white separatist" group. Critics consider the group to be white supremacist and neo-Nazi. An article appearing in a 1989 issue of their magazine National Vanguard celebrated the 100th anniversary of the birth of Adolf Hitler, declaring him "the greatest man of our era". Více http://en.wikipedia.org/wiki/National_Alliance
Ale podle těchto stránek http://www.movementexposed.blogspot.com/ jsou ti bojovnící za "čistou rasu" nějak rozhádaní.

81167

1.12.2005 11:40

RE: Výborný článek, a zase se potrefené husy ozvaly

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 81167

a kdopak napsal Wikipedii? a kdo schvaloval jeji obsah? neni Wikipedia opet jedno zidovske medium? [zmaten]

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

81218

2.12.2005 3:37

RE: Výborný článek, a zase se potrefené husy ozvaly

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81167

V poradku madam Bovary, dle vasi klasifikace je to nacek. To v USA neni trestne, protoze by jinak museli soupnout do chladku vsecky dobraky okolo sionistickych organizaci. Beru na vedomi je to nacek, ale ted k obsahu toho co napsal, jaky je vas nazor?

81367

2.12.2005 22:02

RE: Výborný článek, a zase se potrefené husy ozvaly

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 81367

Milý pane Bartošku lidem jako pan Strom podle kterého "Židy ovládaná zábavní média mají hlavní roli při přesvědčování celé generace o tom, že homosexualita je normálním a přijatelným životním stylem (moje vsuvka asi neslyšel nic o dr Lauře Schlesinger) ; že není nic špatného na vztahu bílé ženy s černým mužem, nebo sňatku bílého muže s asiatkou; že všechny rasy jsou v podstatě identické ve svých schopnostech a charakteru" nemám zapotřebí vyvracet jejich pomatené názory "orel much nelapá" to je citát maximálně se můžu smát jejich nebetyčné debilitě a blbosti. Tito lidé mají vstup do slušné společnosti zakázán a právem na ně sedí označení "white trash" a zaslouží maximálně pohrdání všech slušných lidí. Jestli se i vy chcete zařadit po bok podobných zoufalců z okraje společnosti je to ryze váš problém. [mrknutí jedním okem]

81456

4.12.2005 14:11

RE: Výborný článek, a zase se potrefené husy ozvaly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 81456

Z homosexuálů není nadšena většina lidí na planetě, nejen dr.Schlesingerová. A pokud je někdo věřící a bere víru vážně, může homosexuály nejvýš tolerovat, ale nebude o nich tvrdit, že je to akceptovatelný normál. Posvátné texty prostě tak hovoří a nová zjevení zde komentovaná o tomto nemluví. S těmi popsanými mezirasovými vztahy je hlavní potíž, že pak zůstávají na ocet asijští muži a černé ženy www.isteve.com/IsLoveColorblind.htm a krom toho, kdyby do černých objetí skákaly nejen manipulované blondýny, bylo by za pár generací po běloších (každý míšenec je automaticky Afro-..., i když cca 20 % černochů v USA je černých sotva ze čtvrtiny). Nevím ,jestli to není neslušnost, ale byla by to věčná škoda.
A v podstatě identičtí ve schopnostech a charakteru budou snad Čapkovi roboti z R.U.R., až je dá někdo dohromady. Asi by planeta vypadala jinak, kdyby byla obývána pouze Čechy, Araby nebo třeba Číňany či Xhosy.
Domnívám se, že spíše tisíciletí než staletí měli přístup do slušné společnosti zapovězen šiřitelé výše zmíněných tvrzení, která někteří Židé mediálně prosadili pro některé Nežidy za pravdu. Doufám jen, že si v našem společném zájmu uvědomí, že běloši jsou jediným etnikem, které dá s sebou od nich nejen hluboce orat, ale ještě je má i občas rádo a přestanou dál tlačit na pilu.

81635

4.12.2005 16:57

RE: Výborný článek, a zase se potrefené husy ozvaly

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81456

Chapu to uz tady prece bylo ekonomicka kontrola Zidy v Nemecku 30-tych let. Tady Nemce tlacila bota, takze pak se k tomu dala programove pridat rasova nadrazenost a menecenost ( pro koho jsme gojim? ), zakaz tzv. michani ciste rasy a krve ( kdo dodrzuje velmi striktne genetickou linii v masovem meritku? )..., nevim jaky je vztah sionistu k homosexualum aj nepopularnim skupinam, ale predpokladam, ze by jste me mohla nabidnout odkaz. Doufam, ze je aspon toleruji, i kdyz to bych chtel asi moc. Mozna, ze vy se smejete debilite a blbosti, ja jsem vsak casto v rozpacich, kdy z lidem obdareni intelektem odmitaji prijmout casto velmi nehezkou realitu ohledne multi spolecnosti a sexualnich mensin. Mozna by vam neuskodila mensi studijni cesta do Francie, mistni moudri dosli k nazoru, ze za vsechno muzou zpevaci rapu z Afriky. [oči v sloup]

81663

18.12.2005 13:09

RE: Výborný článek, a zase se potrefené husy ozvaly

L. T. 194.?.?.?

Reakce na 81456

To jste napsala pekny "rant" Emmo.

Nicmene ponechal bych na kazdem jednotlivci, aby rozhodoval co chce ci nechce cist, pripadne s kym se chce ci nechce asociovat. Napriklad ja se obvykle paktuji s lidmi, kteri se mi nepokousi nic podsouvat, namlouvat a ani me zastrasovat stylem "precebyjsinechtel" nebo "damtidobrouradu".

Takovy ja jsem spata.

K doplneni sveho kadroveho profilu bych uvedl, ze se clankem zasadne nesouhlasim a jsem pro pokrok. On kdyby se nahodou jeden ukazal reakcnim a zaroven se nevhodne vyjadril k neexistujicim vazbam neexistujicich lidi mohl by take prijit k neexistujicimu skaredemu urazu. [vyplazený jazyk]

84173

1.12.2005 0:15

USA media

Emma Bovary 84.?.?.?

Pokud jde o americká media když se bavíte s konzervativcem podporujicím Bushe řekne vám že většina amerických medii počínaje New York Times a konče CNN jsou liberální (rozuměj levicová) a nedostatečně "patriotická". Za jedinou objektivní TV je schopen uznat Murdochův FOX a nebo Rushe Limbaugh (kterého autor Strom naprosto ignoruje přitom má poměrně značný vliv. Jenže Limbaugh je silně pro-israelský a přitom není Žid takže se holt nehodí do jeho simpletonských teorií)
Když se bavíte s americkým levičákem řekne vám že většinu amerických medií vlastní nadnárodní korporace které jsou spojeny s vládou a podle toho jejich zpravodajství vypadá.
Tenhle článek je trochu staršího data ale přijde mi zajímavý protože na rozdíl od nekonkretního plácání Mr.Stroma argumentuje konkretními věcmi.
http://www.blisty.cz/art/11635.html

81165

1.12.2005 0:31

RE: USA media

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 81165

Avšak, a mě to nepřekvapuje, Američané se vrátili do formy, zpochybňují své úřady, pochybují o Bushových úmyslech, kritizují obrovské množství peněz, které se vydává na válku proti terorismu - a k překvapení dvou novinářů z českých médií - jednoho z celostátního deníku a druhého z týdeníku, kteří se přišli do mého bytu podívat na americkou televizi (NBC, ABC, CBS, MSNBC, kterou vlastní Gates a General Electric, CNN, kterou vlastní AOL a Time Warner, CNBC a dva Murdochovy kanály Fox TV) - se americké televizní stanice rozsáhlým způsobem zabývaly "skutečnými" důvody, proč tolik lidí ve světě nenávidí Ameriku.

DOBRE NAPSANE, DIK ZA LINK.

81170

1.12.2005 0:52

RE: USA media

leho 160.?.?.?

Reakce na 81170

Vcelicko, vite, jake jsou duvody proc lide na Blizkem vychode nenavidi Ameriku? V clanku Blicich listu a ani nikde jinde se to pochopitelne nedoctete a pritom je to tak jednoduche. Ekonomika vsech statu v teto oblasti uz pekne dlouho stagnuje a jeji rust je nejhorsi na celem svete, vlastne se o zadny rust nejedna, spise je to kolaps. Co se tyce skolstvi, tak tam to jde jeste hur nez od deseti k peti, kluci (divky vetsinou zustavaji negramotne jelikoz se jedna o bytosti urcene pouze k rozeni deti a k otroctvi v domacnosti) se uci vetsinou nazpamet Koran a nenavidet USA v madrasach. Mladi lide nemaji zde vubec perspektivu v zivote, takze nemohou v zadnem pripade pocitat s nejakou seberealizaci kdyz nezdedi nejaky milionek $$$ na uplatky. No a jelikoz v zemich jako Saudska Arabie a Egypt jsou vlady zavisle na dobrych vztazich s Velkym Satanem, pak nenavist obcanu k USA je vyjadrenim nenavisti k vlade v jejich zemi, jelikoz kritika jejich vlad je nejmene tak pripustna jako verejna kritika komunistickeho rezimu CSSR v nasi byvale vlasti. A co by s tim nase vlada mela pak delat? Uplatnovat tu samou politiku jako Reaganova vlada vuci SSSR. Ovsem babo rad jak to delat, kdyz cely zapadni svet si vozi prdele v autech a financuje tak vyse zmineny arabsky bordel...

81174

1.12.2005 13:25

RE: USA media

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 81174

Bez ohledu na to, že jste zřejmě specialista na ekonomiku, školství, sociální oblast a také mezinárodní politiku uplatňovanou zeměmi Blízkého východu bude problém i jinde.
Živě si dovedu představit jaké nenávratné škody pro USA může způsobit setkání normálního občana z kterékoliv země s vámi. Poslouchat vás pět minut , nebo číst vaše příspěvky dokáže vyvolat škrtící reflexy téměř v každém člověku.
Vy tady zuřivě hájíte USA pomocí svých pseudoargumentů a nálepek a tím vlastně prokazujete vaší nové vlasti medvědí službu.
Doufejte, že ty vaše příspěvky vystřižené z Rudého Práva nebudou nikdy číst vaši chlebodárci. Myslím si , že by vás šupem vyexpedovali z USA ven.
A já se jen bojím, že by to bylo zpět do ČR.

81243

1.12.2005 16:57

RE: USA media

leho 66.?.?.?

Reakce na 81243

Dášo, co vlastně jste chtěla říci? To, že školství a ekonomika upadá v muslimských zemích je fakt, který si může každý gramotný člověk přečíst ze statistik bez toho aby byl odborník. A nebo je to jinak? Je také nepopiratelný fakt, že pokud mladí muži v těchto zemích si nenajdou kariéru v džihádu, tak jsou v drtivé většině nezaměstnaní a velmi chudí. Ženy mohou mít kariéru většinou pouze doma jako mašiny na děti a rohožky u dvěří. Nebo je tomu jinak? Vás jako ženu tohle ani trochu nezlobí? A v neposledni řadě pokud si pamatuji, tak v Rudém právu se psalo proti USA a ne pro, to vy nevíte? To mě také do jisté míry fascinuje...

81277

1.12.2005 17:46

RE: USA media

leho 66.?.?.?

Reakce na 81243

>Doufejte, že ty vaše příspěvky vystřižené z Rudého
>Práva nebudou nikdy číst vaši chlebodárci.

Dášo, vy tady vykládáte o Rudém právu aniž byste vůbec měla ponětí jak vlastně takový článek Rudého práva vypadal. On totiž vypadal přesně jako váš poslední příspěvek. Nekonkrétní napadání a pouze prázdná nic neříkající bla bla. Dodnes si pamatuji co Rudé právo například psalo po každém projevu Reagana. Napsali něco Hitlerovi, že projev byl snůškou lží a pomluv, že Reagan je úplný blbec, ale nic konkrétního nemohli napsat, to by si pak lidé mohli říci, že vlastně Reagan má pravdu. Na ten samý způsob jsou vaše příspěvky. Pokud byste náhodou chtěla, abyste nevypadala hloupě, tak napište konkrétně v čem nemám pravdu a proč. Pak můžeme mít nějakou debatu, ale takhle vypadáte velmi hloupě, jelikož to vypadá, že nejste schopná se na dané téma vůbec bavit...

81280

1.12.2005 18:40

RE: USA media

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 81280

Leho, zřejmě si myslíte, že Rudé Pravo jste měl v ruce jen vy. Tady jste na omylu. Dobře si pamatuju jak takové články vypadaly a nejen v Rudém Právu, ale i v ostatních novinách. Demagogické poučky a pindy o ničem přesně jako vaše příspěvky. Napadla jsem vás zcela konkrétně. Za to, že jste to nepochopil už nemůžu. Je mi srdečně jedno jestli ve vašich očích vypadám hloupě, mnohokrát jsem vám tady už psala v čem nemáte pravdu a proč. Vy místo argumentů jen donekonečna omíláte ty svoje džihádisty , velkého satana, paralelní realitu a podobné krávoviny. Zvláštní je , že ať už je debata na jakékoliv téma např. "Ptáci" vy zcela zaručeně zase skončíte u islámských teroristů. Tak mě napadá proč se vůbec obtěžujete se sepisováním vašich reakcí? Stačí přece sáhnout do archívu a kopírovat a kopírovat.....
Ušetří vám to spoustu času.

81289

1.12.2005 23:28

RE: USA media

leho 160.?.?.?

Reakce na 81289

Daso, ve svem predchozim prispevku jsem psal konkretne o velmi slabem hospodarskem rustu a vzdelavacim systemu v zemich Blizkeho vychodu, takove clanky v Rudem pravu nikdy nebyly. Vy jste odepsala pouze napadenim me osoby a nicim konkretnim, tak jako kdysi psavalo Rude pravo. Cinite tak i ve vasem poslednim prispevku. Vlastne si nepamatuji, ze byste kdy byla schopna se k necemu konktretnimu nekdy vyjadrit. Tvrdite, ze jste mne napadla velmi konkretne, ale ja ve vasich dvou prispevcich nevidim nic o skolstvi a ekonomice zemi Stredniho vychodu. Muzete mi pripomenout, kde a kdy jste se k tomu tady vyjadrila?

81339

2.12.2005 19:31

RE: USA media

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 81339

Blízký Východ není jen Irán a Irák. Ale také Bahrajn, Izrael, Jemen Jordánsko, Katar, Kuvajt, Omán, Saudská Arábie a další.
Právě ty bohatší země mají vyšší hospodářský růst než ČR a také USA a to včetně Turecka (5%).Naopak u Izraele to je jen 1%.
Také s tím vzděláním to není všude stejné. Jsou tam vysoké školy , které navštěvují i dívky, dále mnoho studentů z těchto zemí studuje na prestižních vysokých školách v Evropě a v USA. takže vaše tvrzení že:
Ekonomika vsech statu v teto oblasti uz pekne dlouho stagnuje a jeji rust je nejhorsi na celem svete, vlastne se o zadny rust nejedna, spise je to kolaps. Co se tyce skolstvi, tak tam to jde jeste hur nez od deseti k peti, kluci (divky vetsinou zustavaji negramotne jelikoz se jedna o bytosti urcene pouze k rozeni deti a k otroctvi v domacnosti) se uci vetsinou nazpamet Koran a nenavidet USA v madrasach. Mladi lide nemaji zde vubec perspektivu v zivote, takze nemohou v zadnem pripade pocitat s nejakou seberealizaci kdyz nezdedi nejaky milionek $$$ na uplatky.
Je bohapustá naprosto nepodložená lež. Bláboly v podobném duchu (tím mám na mysli kraviny vycucané z prstu)vycházely kdysi v komunistickém tisku. A na to jsem narážela.
Vůbec mě nepřekvapuje vaše tvrzení, že:Vlastne si nepamatuji, ze byste kdy byla schopna se k necemu konktretnimu nekdy vyjadrit.
S vaším způsobem chápání ani nejste schopen rozlišit konkrétní názor od nekonkrétního plácání.
Ostatně vaše věta: Daso, ve svem predchozim prispevku jsem psal konkretne o velmi slabem hospodarskem rustu a vzdelavacim systemu v zemich Blizkeho vychodu, takove clanky v Rudem pravu nikdy nebyly. mluví za vše. [oči v sloup]

81436

2.12.2005 21:11

RE: USA media

leho 160.?.?.?

Reakce na 81436

>Mladi lide nemaji zde vubec
>perspektivu v zivote, takze nemohou v zadnem pripade pocitat s
>nejakou seberealizaci kdyz nezdedi nejaky milionek $$$ na
>uplatky.

>Je bohapustá naprosto nepodložená lež. Bláboly v podobném
>duchu (tím mám na mysli kraviny vycucané z prstu)vycházely
>kdysi v komunistickém tisku. A na to jsem narážela.

Daso, ja jsem cetl zpravu UN asi pred rokem a pul a byla velmi kriticka, prakticky oznacila vetsinu zemi v oblasti co se tyce rustu ekonomiky a vzdelani jako nejhorsi na svete vcetne zemi jako Saudska Arabie, Katar, Kuvajt, atd. Cetl jsem take knizku od Stephena Glaina Mullahs, Merchants and Militants, ktery dochazi k tem samym zaverum a vini bushovu vladu, ze si neuvedomuje, ze je to prave chudoba a beznadej, ktera vyrabi v oblasti teroristy. Akorat Glain jaksi taksi prehlizi fakt, ze prave tohle je stezejni bod bushovy politiky. I kdyz Glain je modni antibushovec, v knizce podava osobni svedectvi sveho mnohaleteho pusobeni v oblasti. Pochybuji, ze si vymysli a lze. Daso a odkud vy vite, jak to v techto zemich chodi?

81447

3.12.2005 9:45

RE: USA media

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 81447

>Daso, ja jsem cetl zpravu UN asi pred rokem a pul a byla velmi
>kriticka, prakticky oznacila vetsinu zemi v oblasti co se tyce
>rustu ekonomiky a vzdelani jako nejhorsi na svete vcetne zemi
>jako Saudska Arabie, Katar, Kuvajt, atd.

No jo, vy čtete opravdu hodně.

>Cetl jsem take knizku od
>Stephena Glaina Mullahs, Merchants and Militants, ktery dochazi k
>tem samym zaverum a vini bushovu vladu, ze si neuvedomuje, ze je
>to prave chudoba a beznadej, ktera vyrabi v oblasti teroristy.
>Akorat Glain jaksi taksi prehlizi fakt,ze prave tohle je
>stezejni bod bushovy politiky.

To je ono. Bush si svým jednáním programově vyrábí teroristy.
Konečně jste pochopil to co vám tady pořád říkáme?

>I kdyz Glain je modni
>antibushovec, v knizce podava osobni svedectvi sveho mnohaleteho
>pusobeni v oblasti. Pochybuji, ze si vymysli a lze.

Knížku o , které píšete jsem nečetla a tudíž se k ní nemůžu vyjádřit.

>Daso a odkud
>vy vite, jak to v techto zemich chodi?

Leho, už vás někdo upozornil, že žijeme v 21.století? Skutečně nejsem odkázaná pouze na informace od Marca Pola a samozřejmě ty vaše zasvěcené.

81494

3.12.2005 14:02

RE: USA media

leho 66.?.?.?

Reakce na 81494

>>Daso a odkud
>>vy vite, jak to v techto zemich chodi?
>
>Leho, už vás někdo upozornil, že žijeme v 21.století?
>Skutečně nejsem odkázaná pouze na informace od Marca Pola a
>samozřejmě ty vaše zasvěcené.

Takže vy nevíte nic a zase jen tak plácáte...

81502

2.12.2005 21:18

RE: USA media

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 81280

>Rudé Právo napsalo že Reagan je úplný blbec<

No to teda si ten Rudas zase tak moc nevymýšlel ten Alzheimer se u něho začal projevovat ještě když byl ve funkci.

81448

3.12.2005 0:30

RE: USA media

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 81448

>>Rudé Právo napsalo že Reagan je úplný blbec<
>
>No to teda si ten Rudas zase tak moc nevymýšlel ten Alzheimer
>se u něho začal projevovat ještě když byl ve funkci.

Paní Emmo, buďte obezřetná při takovýchto soudech, tím Alzheimerem se taky ohání p.Táborský a ten přece žádný "blbec" není. [chechtot]

81466

3.12.2005 3:52

RE: USA media

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 81466

>Paní Emmo, buďte obezřetná při takovýchto soudech, tím
>Alzheimerem se taky ohání p.Táborský a ten přece žádný
>"blbec" není.

Alzheimera mozna nema, ale (cenuzrováno. nenadávejte). Hura na me cenzori.

81473

2.12.2005 4:06

RE: USA media

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81174

Chcete tim sergante naznacit, ze napr. SA dodava od 70-tych let ropu USA za velmi pratelskou cenu nezistne a doprovolne? Pripadne, ze reznika Kadafiho ke kooperaci se Zapadem vede zpytovani cerneho svedomi. USA disponuji obrovskou vojenskou silou, uz pouhy tlak teto zeme muze znamena plneni prani o nizhz by se nekdo jiny mohl nechat zdat. Ted se to vsak ponekud posralo. Irak se ukazuje jako nejhorsi nocni mura. Zustat je neunosne, odejit znamena nechat vzniknout neco horsiho nez Afganiatan ( kde se to 25 let nemilosrdne reze). A navic destrukce Iraku znamena silny Iran, pro nemuz nelze zasahnout. I kdyby na to byla v USA podpora, tak dalsi eskalace valky ohrozuje velmi vazne uz natolik krehkou geopolitickou stabilitu regionu. No, pripada me to jako casy opravdu priznive pro kulturni a socialni rozvoj tohoto regionu. Nehlede na to, ze vy situaci posuzujete pouze ze sveho kulturniho hlediska, a vase stanovisko co neni spravne dle me kultury je barabarismus, co k tomu rict.

81371

1.12.2005 1:57

Ultrapravice

Konrad 152.?.?.?

Reakce na 81165

vsak rovnez hovori o government-media complex. Limburgrovi nadavaji do Bushovych poskoku.
Jednim z predstavitelu je potomek ruskych zidu http://www.homestead.com/prosites-prs/. Volil Bushe, ale dost mu ted nadava, S Buchananem, ktery je ted nejvetsim milcem pitomych korouhvickaru - u nich je zrejme filosofie "nepritel meho nepritele je muj pritel" prijatelna [mrknutí jedním okem]) je Savage tak 50/50.

81185

2.12.2005 3:43

RE: USA media

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81165

Ty pripady jez jsou uvedny v odkazu ( mimochodem jak je u vas dobrym zvykem zajimavem) jsou vlastovky anebo soucasti vyvazeneho toku informaci, jez stoji v opozici oproti vladnim stanoviskum. V kazdem pripade pokud ti cesti novinari byli prekvapeni, tak potes koste u nas doma.

81368

1.12.2005 0:48

Americane nebrali slova svych narodnich vudcu vazne a ted plati za svou lenost myslet

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

(The Universal Jewish Encyclopedia states that "The Talmud is the real "bible" of the Jews and that it supersedes the Old Testament. This volume has been condemned down through the ages for preaching hatred for Christ and all Christians. Read "THE TALMUD UNMASKED" for the full shocking details.)

This prophecy, by Benjamin Franklin, was made in a "CHIT CHAT AROUND THE TABLE DURING INTERMISSION," at the Philadelphia Constitutional Convention of 1787. This statement was recorded in the dairy of Charles Cotesworth Pinckney, a delegate from South Carolina. "I fully agree with General Washington, that we must protect this young nation from an insidious influence and impenetration. The menace, gentlemen, is the Jews. In whatever country Jews have settled in any great number, they have lowered its moral tone; depreciated its commercial integrity; have segregated themselves and have not been assimilated; have sneered at and tried to undermine the Christian religion upon which that nation is founded, by objecting to its restrictions; have built up a state within the state; and when opposed have tried to strangle that country to death financially, as in the case of Spain and Portugal. For over 1,700 years, the Jews have been bewailing their sad fate in that they have been exiled from their homeland, as they call Palestine. But gentlemen, did the world give it to them in fee simple, they would at once find some reason for not returning. Why? Because they are vampires, and vampires do not live on vampires. They cannot live only among themselves. They must subsist on Christians and other people not of their race. If you do not exclude them from these United States, in their Constitution, in less than 200 years they will have swarmed here in such great numbers that they will dominate and devour the land and change our form of government, for which we Americans have shed our blood, given our lives our substance and jeopardized our liberty. If you do not exclude them, in less than 200 years our descendants will be working in the fields to furnish them substance, while they will be in the counting houses rubbing their hands. I warn you, gentlemen, if you do not exclude Jews for all time, your children will curse you in your graves. Jews, gentlemen, are Asiatics, let them be born where they will nor how many generations they are away from Asia, they will never be otherwise. Their ideas do not conform to an American's, and will not even thou they live among us ten generations. A leopard cannot change its spots. Jews are Asiatics, are a menace to this country if permitted entrance, and should be excluded by this Constitutional Convention.
##
JEFFERSON, THOMAS. 18th century American statesman. "Dispersed as the Jews are, they still form one nation, foreign to the land they live in." (D. Boorstin, THE AMERICANS) "Those who labor in the earth are the Chosen People of God, if ever he had a chosen people." (NOTES ON VIRGINIA)

Z tohoto duvodu Anglicky kral ustanovil v Magna Karta pravidlo,ze po smrti muze ,ktery byl zadluzen u zidu,nemaji zi...Kráceno (Editor)

81173

1.12.2005 20:01

RE: Americane nebrali slova svych narodnich vudcu vazne a ted plati za svou lenost myslet

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 81173

To byl Franklin tedy po čertech prozíravý, i když Židé ovládli USA po finanční a kulturní stránce cca o 50 let dříve. Kdyby média v USA ovládali Češi, nejspíš by nehrozila nějaká obhajoba "českých zájmů" a vesele by si šli navzájem po krku - rozdíl mezi kolektivní strategií asiatů a evropským individualismem. Pochopitelně, že mezi vlivnými mediálními moguly se najde občas i Nežid, jinak by si ho snad museli "vymyslet", protože absolutní dominance by "trkla" i ty nejnaivnější. Ale třeba s Turnerem se vypořádali zdatně, i když nebyl žádná potencionálně antisemitská konzerva, ale sdílel přesvědčení své ženušky "Hanoi Jane" Fondové (přinejmenším než se dala na pokání). S Židy se dalo v Holywoodu vyjít do konce třicátých let, dokud usilovali o uznání od gójů a snažili se glorifikovat jejich ideály pod dozorem katolické censury. Dnes už přetvářejí (spíš je na místě perfectum) USA veřejně k obrazu svému.
Slovy psychologa, "Zdá se, že západní společnosti jsou obětí invaze společností nezápadních,které jsou schopny manipulovat tendence západní kultury k reciprocitě,egalitarismu a silným citovým vazbám tak, že je pro jejich nositele maladaptivní." A k tomu je mediální dominance nezbytnou podmínkou.

81299

1.12.2005 5:54

Zide NEJSOU Israelite

albert 70.?.?.?

>Dovolit židům, s jejich 3000 let trvající historií rozvracení národů (od >dávného Egypta po Rusko),

Narodni Aliance a p. Kevin Strom prinasi velmi zajimave a pravdive informace o tom, jakym zhoubnym elementem pro CELY TRADICNI Svet moderni zide jsou. Ale ve sve informaci chybuji (Nahoda? Neznalost? Zamer?) v jednom: zminuji se o zidech a presentuji je, coby "tribe" (kmen), "rasu".

Zide nikdy v zadnem Egyptu NEBYLI. Biblicti Israelite byli rasou, ale (moderni, tj. soucasni) zide NEJSOU a nikdy NEBYLI biblickymi Israelity. Stejne tak jako desitky miliony dnesnich rasove ZMONGRELIZOVANYCH Americanu NEJSOU (ac mohou byt smisenymi potomky) Evropany. Staci dnes nahlednout do americkych velkomest.
Zide jsou to, jak je nazaval Henry Ford: International Jew(s) .. Jelikoz sami jsou productem rasoveho miseni, tak to (a jeste horsi, aby takove jeste vice NECHUTNE smesi mohli vladnout), chteji udelat jinym, a bili, evropskeho puvodu - jsou predevsim na zidove musce ..

http://www.charlotte.com/mld/observer/news/opinion/13272428.htm
Jews of different races find homes in both faith and ethnic communities
American Jews are often stereotyped as a monolithic people of European origin. Jews are in fact as diverse as any demographic group in America -- and perhaps the most diverse demographic group.

In a series of studies over four years, the Institute for Jewish & Community Research found that 1.2 million, or 20 percent, of the nation's 6 million Jews are black, Asian-American, Latino, Sephardic (of Spanish and Portuguese descent), Middle Eastern and mixed-race. This minority within a minority is growing, and has the potential to change the debate over the future of American Jewish life. [překvapení]

81196

1.12.2005 15:59

RE: Zide NEJSOU Israelite

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 81196

Stejne tak jako desitky miliony dnesnich rasove ZMONGRELIZOVANYCH Americanu NEJSOU (ac mohou byt smisenymi potomky) Evropany. Staci dnes nahlednout do americkych velkomest.
--------
Pane Alberte
A s kympak na Costa Ricca zijete?
Kdo Vam prodava pecivo, ktera servirka Vam poda kafčo,...a muzu pokracovat...
To pro Vas jsou opravdu menecenni lide?
Neverim, ze byste byl takovy hnup a tvrdil takove nesmysly, ze zijete s podlidmi.
Trochu jeste pritlacte a muzeme se bavit na urovni rasove nenavisti,
pokud Vam to lezi v zaludku,ze lide mohou byt jini, nez "bilovyvoleni".
Bylo by to to stejne, jako kdyz "samovyvoleni" vykladaji o Vas, ze jste obycejny goy(gentile).
Verim, ze se mezi lidi zn.HŇUP řadit nechcete.
Mate zcela urcite navic, pane.
Nebo se mylim?

[cool]

81273

2.12.2005 5:57

RE: Zide NEJSOU Israelite

albert 70.?.?.?

Reakce na 81273

(Zrušeno. Uštěpačný text, přecházíte do osobního tónu s rasovým a protižidovským podtextem.)

81388

2.12.2005 7:01

RE: Zide NEJSOU Israelite

albert 70.?.?.?

Reakce na 81388

A ton pana Sodka - ten snad nebyl osobni ?? Ci "rasovy"? Kde jste, pro Boha, v me odpovedi, p. Editore, objevil "protizidovsky podtext" ?? O zidovi v me odpovedi pro p. Sodka, ktery zrejme trpi nejakymi komplexy, nepadla ani zminka. Ze by se Vam o vecnem zidovi z tech Vasich vsech komentaru uz zacalo doopravdy zdat ? [překvapení]

81392

2.12.2005 8:23

RE: Zide NEJSOU Israelite

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 81388

>(Zrušeno. Uštěpačný text, přecházíte do osobního tónu s
>rasovým a protižidovským podtextem.)

Skoda, pane editore.
Na ten osobni podton jsem totiz cekal.
S manzelkou a detmi doma mluvime tremi jazyky a tak me zajima, jak to vidi pan Albert
z Costa Ricca, kdyz uz se tam jednou mezi ne "nacpal" a ted dela ramena.
Jen se divim te krasne bile slecne s cernymi vlasy ( potomek spanelskych pristehovalcu do Raje na Zemi ),ktera zajiste bude mit mix geny, protoze Spanelsko je sakumprask mix Catalanos, Moros, Gallegos a Vascos, ze ji nevadi jeho rasovy odstup.
Evropane, jako takovi, se docela slusne podepsali na naruseni rovnovahy mezi natives a prirodou na kontinentech zvanych Severni a Jizni Amerika ( vcetne Central ) a jeste vyskakuji.
Reknete to mistnim do oci, pane Alberte.
Tento komplex namyslenosti lidi z Costa Ricca ( stejny komplex namyslenosti maji treba Argentinci ), by se dal prirovnat ke svycarskemu v Evrope.
Prach jsi a v prach se obratis.

A jen tak mimochodem,....Costa Ricca a ostatni zeme Stredni Ameriky jsou pod jasnou kontrolou
chazaru,....
Z USA jste kvuli tomu odjel, v Cesku vladnou taky, takze neni kam, ...nemylim-li se [cool]

81393

3.12.2005 2:53

RE: Zide NEJSOU Israelite

albert 70.?.?.?

Reakce na 81393

>Skoda, pane editore.
>Na ten osobni podton jsem totiz cekal.
>S manzelkou a detmi doma mluvime tremi jazyky a tak me zajima,
>jak to vidi pan Albert
Tak to jsem na Vas hrdy !

>z Costa Ricca, kdyz uz se tam jednou mezi ne "nacpal" a ted dela
>ramena.

Ramena ? Co s tim myyslite ? Ze patrim k Vasemu druhu? Ci druhu jinych "Cechu" (ex-clenu SSM) dnes zijicich v $ zahranici?

>Jen se divim te krasne bile slecne s cernymi vlasy ( potomek
>spanelskych pristehovalcu do Raje na Zemi )
V tom mate recht: ma zena je bila, ma cerne vlasy, rudne chladem, ci vztekem. Je spanila.

>mit mix geny, protoze Spanelsko je sakumprask mix Catalanos,
>Moros, Gallegos a Vascos, ze ji nevadi jeho rasovy odstup.

Urcite ... Ze Vy trpite mindraky? Ale to neni muj problem, to je Vas problem. A Vasi oblibeni Chazari se musi z toho radovat, ja ne.
Pred lety jsem se setkal s jednim Starocechem, emigrant z 1948; v L.A.
A klidne Vam sdelim jeho jmeno: p. Hamouz. A mily p. Hamozu mi vykladal o nekterich ceskych emigrantech, co si z exotickeho hecu nabrali za manzelky indianky, ci mestiza z Guatemaly, a podobne. A pak s nima meli "diversifikovane" deti. Kdyz se tema detma mili ex-"Cesi" po case (s americkymi pasy, a velkymi rameny) prijeli ukazat do Cech, tak mile deti, kdyz videli ceska cikanata, tak se milych ceskych taticku ptaly: "And daddy, and mammies of these kids are also from Guatemala ???"
Snad jsem Vas mily pane neurazil. Ale kdyz ano, tak to neni muj problem, to je Vas problem. A moje zena ja Spanelka, rudne v obliceji, ma bilou pokozku (jako ja, ackoliv jsem blondak), zeleno-hnede oci.

>Reknete to mistnim do oci, pane Alberte.
>Tento komplex namyslenosti lidi z Costa Ricca ( stejny komplex
>namyslenosti maji treba Argentinci ), by se dal prirovnat ke
>svycarskemu v Evrope.

Lide na Costa Rice (ze Vy mluvite s pani Chicano? Ne Ricca, ale Rica. Chicano je asi neco takoveho, jako kdyz cikanio mluvi cesky).

>Prach jsi a v prach se obratis.
V tom mate naprosty recht. Na tom nezalezi, je-li jeden Evropan, negro, mestizo, ci nas oblibeny chazar-zid (ten ale veri, ze kdyz slouzi satanske kauze zname coby judaismus, ze se profiltruje, a je zpatky v byznysu na Zemi).


>A jen tak mimochodem,....Costa Ricca a ostatni zeme Stredni
>Ameriky jsou pod jasnou kontrolou
>chazaru,....
V tom mate taky recht. Stavitel meho "hradu" na CR je chazar. A tak ja, jako sprosty goj, delam jako ze nic nevim, ale mileho (polskeho) chazara drzim pod kontrolou. Ma zean, pred tim nez me poznala, nic nevedela. Mno, hodne se ode mne naucila. A tak na mileho chazara-stavitele musim dohlizet. Kdybych tak necinil - ulet by by v $1000-cich ..
Companiero, lo esta bien. o esta enojado con migo por algo que es no mi culpa?



> Z USA jste kvuli tomu odjel, v Cesku vladnou taky, takze neni
>kam, ...nemylim-li se [cool]
V to mate recht taky, (smiseni) potomci chazaru dne svladnou Svetu, at se podivate kam chcete. A Svet (tradicni) nici. Ale napric tomu vsemu, mi pais es precioso, porque no hay tan gran concentracion de este mixto satani...Kráceno (Editor)

81471

3.12.2005 8:34

RE: Zide NEJSOU Israelite

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 81471

Pane Alberte
Ma pani pochazi ze Stredni Ameriky, jejiho zastreleneho bratra jsme uz ale oplakali spolu v Kalifornii, jsme spolu 21let, v cestine vtipkuje a svuj prizvuk si drzi z hecu, ucim se od ni varit treba i znojemskou rostenou, mistni lide ji maji radi.
Ridi svuj export bussines docela dobre a se svou spanelstinou a anglictinou je doma ve vsech kruzich. A navic,...je socialne dobre zajistena jiz od sveho narozeni.
Ale rozmazlena neni, ikdyz jsem se o to v 90letech snazil.
Me deti, sk8áci-štatlaři se necamraji svymi jedinymi pasy, ktere maji, a jejich spoluzaci ani nevi, ze jsou US citizens a o ceske obcanstvi jsem pro ne jeste nepozadal.
Hele ( jen tak mezi nami, chlapy-OK? ),....oba šukáme rodilé středoameričanky, jejichž předkové okupovali místní natives, ....ale já mám své děti rád.
Vy, ve svém pohledu rasového nadřazení, se možná děti mít bojíte, nebo nemůžete.

Ale berte jak berte. Mé děti se cítí a jsou v rodišti Vašich i mých předků doma.
Budou Vase deti v rodisti Vasich predku doma take ? [mrknutí jedním okem]

V[cool]
peace


P.S. rica-ricca,....preklep/prehlednuti....heh, spanelsky neumim zas tak dobre, abych se za to musel stydet.

81492

2.12.2005 12:08

Geneticka stavba ,kazdeho z nas,ukaze ,zatim tedy ,nez nas multikuturarismus uplne znici ,nase predky.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

The Torah lights, the Torah shines, but only money warms."
Old Yiddish folk saying, [KUMOVE, S., 1985, p. 238] Tohle je vec ,ktera spojuje ,tak zvane zidy,jedni jsou cerni ,druzi "zluti",jedni bily a stale jsou zide,ale rasou nejsou.Jen pro zajimavost,kdyz nasli zmrzleho cloveka z doby ledove na vrcholu Alp,tak ,podle jeho genetickych znaku dosli k tomu ,ze jeste dnes musi mit pribuzne v tomto miste, mezi lidmi v udoli Alp zijicich, tedy ,v mistnim obyvatelstvu,ktere se nestehuje a po staleti a tisicileti setrvava na svem miste.To same ,se zachovalo u mnoha domorodych kmenu zijicich na ostrovech v tichomori,kteri rovnez si zachovali svoji genetickou zakladnu.Tohle ,ale ,tak zvani zide nemuzou udelat ,protoze "ciselnim vysledkem" vzdycky dojdou k asiatskymu puvodu a nikdy ne k semitickemu,Arabove jsou vice semiticky ,podle DNA ,nez, tak zvani zide.Evropsky clovek ,ma uz hodne smisenin ,nebot valky prinutili mnohe lidi opustit sve po staleti obyvane bydliste.Bohuzel ,dnesnim politickym prostredkem ,abychom se smichali a stali se nenarodnimi pozemstany-kosmopolity ,vlastne pohrbime ,jak svou kulturu,historii ,tak i svuj tisicilety puvod ,coz mnohym lidem nic nerika,ackoliv u sve cistokrevne cubicky by se zblaznili,kdyby ji obstastnil nejaky ,bez rodokmenu ,poulicni ulicnik.Proto ,kdo o sebe dba ,ma chranit svuj historicky puvod ,svou rasu ,svou kulturu,svuj rodokmen a svoje misto jez je tvym domovem, bohuzel ,z politickych a jinych duvodu mnozi z nas jiz nejsme tam ,kde bychom meli byt.
Takova Amerika ,to je kotel vsemoznych ras,Australie to same,ale ,proc je to Britsky ostrov,ktery mel idealni podminky k uchovani sve rasy.
Dnes v Rusku ,krici "pravicovy" a "neonacisti" "Rusko, Rusum !" a jsou kritisovani temi,jez nemaji zajem na sve rase ,na sve kulture a historii ,nezajem na sve rodine a na svem statu-narode.
Vina Nemecka a Nemcu zpocivala ,ze chteli zit,jako jediny monolitni blok na rasovem a historickem zaklade a chteli ocistit svoje misto od cizich vlivu,proto byl i Hitler navrzen dvakrate za muze roku,protoze odstranoval pricinu konfliktu,ktery dnes hejba s celou Evropou a driv a nebo pozdeji dojde do katastrofalnich a i tragickych rozmeru,coz si mnozi nechteji pripustit.
Takze,Amerika,ten kotel vsemozne lidske smiseniny,je ukazkou padu vlasteneckych zakladu a nynejsi vladci Ameriky vytezili z teto zkutecnosti a zatim tezidokud maji v technice navrch nad ostatnimi,otazkou je ,co se stane ,az se obevi nepritel ,technicky jim vyrovnany a narodne stmeleny,ten ,cas prijde ,uz ted mluvi ,co bude v buducnu s Cinou, ktera je na vzestupu moci a vlivu ve svete,coz je ukazkou ,co dokazal tento narod za poslednich par desitek roku.Svym mnozstvim a emigraci ,pohlti jine narody.Dnes ,mnozi ,tak zvani zide si kladou otazku ,co bude s nami v takovem to pripade,ale zapominaji,ze to jsou oni ,kdoz plne podporovali multikulturni spolecnost,pro sve zajmy.
Mnoha kulturni Amerika se nemela stat nikdy prikladem k nasledovani pro Evropu,dokonce i Australie ,dle jednoho profesora mela zustat u sve "bile politiky",rasove boure neprinesou uz...Kráceno (Editor)

81404

2.12.2005 19:42

RE: Geneticka stavba ,kazdeho z nas,ukaze ,zatim tedy ,nez nas multikuturarismus uplne znici ,nase predky.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 81404

Ten australský případ popisují zde www.vdare.com/sailer/050731_fraser.htm

81437

2.12.2005 22:42

RE: Geneticka stavba ,kazdeho z nas,ukaze ,zatim tedy ,nez nas multikuturarismus uplne znici ,nase predky.

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 81404

Svym mnozstvim a emigraci ,pohlti jine narody.

Heh, uz vidim pana Nohejla stepovat prede dvermi immigracniho uradu australske ambasady nekde v Evrope prosit o umozneni migrovat do zeme, ktera vzdy patrila potomkum cernych australskych aboriginals, cpal se, skemral , a pritom v CSSR mel moznost zit jako slusny clovek, nezavisle na rudem, ci fialovem systemu.
Ja jsem emigroval a ani jsem poradne nevedel, co zivot obnasi,...mlade 23lete ucho.
Ale Vy, pane Roberte, jste mel jiz vse poskladano, ...vlastne houby,...dodnes nemate.

Jste jen takovy uřvany starý fašounek,
hrajici si na neco extra.

Ale jste stejne hovinko, jako jsme vsichni, proti bohu vsemohoucimu (timto zdravím ty Nahoře).
Ukazte, oc jste lepsi, nez muj 15ti lety syn, rodily US citizen, clen te multismesi, kterou tak pohrdate, stejne jako pan Albert ( taky superego fašo, heh ).
Ukazte, panove, oc jste lepsi.
A muzete zacit neco o barve kuze, heh.
Good luck, homeboyzzz [cool]
P.S. Teda,aspoň český jazyk můj syn zvládá lépe než Vy, pane Roberte [mrknutí jedním okem]

81457

3.12.2005 4:14

RE: Geneticka stavba ,kazdeho z nas,ukaze ,zatim tedy ,nez nas multikuturarismus uplne znici ,nase predky.

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 81457

Pane Sodek, na slovicko....

nejste vy nejakej precitlivelej? Pan Nohejl Vas nenapada. A ani pan Albert. Proc prosimvas do nich tolik perete? Je to snad prilis tesnym spodnim pradlem? [smích]

I ja jsem multikulturalista, ale ponekud liberalnejsiho druhu. Proc se citit ohrozen, kdyz jim nejste? [zmaten]

81475

3.12.2005 8:52

RE: Geneticka stavba ,kazdeho z nas,ukaze ,zatim tedy ,nez nas multikuturarismus uplne znici ,nase predky.

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 81475

2:zaplatil
Pan Nohejl pise:
Takze,Amerika,ten kotel vsemozne lidske smiseniny,je ukazkou padu vlasteneckych zakladu
Pane, jsem US citizen, ma rodina je soucasti toho kotle a pan Nohejl emigroval do Australie.
Myslim, ze Vas dostatecne uspokoji ma odpoved. Pokud nikoliv, podivejte se na me prispevky pod nickname Idealista. Treba tam odpoved najdete snadneji.

V[cool]
peace

81493

4.12.2005 2:39

RE: Geneticka stavba ,kazdeho z nas,ukaze ,zatim tedy ,nez nas multikuturarismus uplne znici ,nase predky.

albert 70.?.?.?

Reakce na 81493


>Pane, jsem US citizen, ma rodina je soucasti toho kotle a pan
>Nohejl emigroval do Australie.

>Myslim, ze Vas dostatecne uspokoji ma odpoved. Pokud nikoliv,
>podivejte se na me prispevky pod nickname Idealista. Treba tam
>odpoved najdete snadneji.

Idealisto, nechci do Vas rejpat. Ale delat ramena, nekde na Znojemsku, ze Vy a vase diversifikovana rodina je "US citizens" - to je to co Vam pridava mezi ostatnimi Cizky ma pare ? Ja jsem tez (US citizen), ale jen na papire, abych se s tim nekde chlubil - k tomu mam dost daleko . Nebot verim, jeden muze zment kuzi (obrazne, zmena barevne kuze je komplikovana, pokud jeden neni $$$ M. Jackson $$$ - dosti obtizny ukol), ale srdce ne. Tak jsem sprostym Cechem, a prave na C.R., ze sebe nejakeho americkeho moulu nikdy nedelam, a delat nebudu. Stranim se jich, jak jen muzu. Jsem znam jako El Checo, Evropeo. A jsem na to hrdy, k nejakym arogantnim "US citizens", co si o sobe mysli (zatimco jejich mysle jsou naplneny souborem mindraku a komplexu menecenosti), ze jejich hovno nesmrdi, se nehlasim. A mohu Vam sdelit, mistni jsou fantasticti lide, a mindraky nejake "multikultury" a "(rasove ci etnicke diversifikace" - NETRPI. Proc? Asi proto, ze timto zido-integracnim procesem (Gracias a Dios!) neprosli. Ani ja (Gracias a Dios), ani ma zena (Gracias a Dios). And so - be it so.
Pura vida, y "Viva Costa Rica"!
San Salvador? Guatemala? Nicaragua? Nesoudim, jen tak jsem se zeptal. Nebot C.R. vs. jine zeme Stredni Ameriky, - to je jako nebe a dudy. Gracias a Dios!


81588

4.12.2005 4:38

RE: Geneticka stavba ,kazdeho z nas,ukaze ,zatim tedy ,nez nas multikuturarismus uplne znici ,nase predky.

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 81588

Ale Alberte,...vy jste se nejak rozcertil,... [smích]

Me jen celkove nejak nejde dohromady ta Vase zavislost na krestanstvi s tim rasofáškovským podtonem. Tak nejak, pane.
Asi opravdu nemuzete mit deti se svou hezkou damou a proto se navazite treba do deti mych, ktere se proste jen narodily, protoze se se svou pani mame radi, miluji ji a ona sla se mnou kraj sveta.
Jsou lide, zde na Zvedavci, kteri navstevuji osobne mou rodinu, chodi se bavit do klubu, ktery jsem postavil jen pro svou milovanou.
Ma Ritmo latino v těle a salsa, merengue i cumbia v jejim podani je hooodne sexy.[mrknutí jedním okem]
A kdyz to po tech letech chtelo zmenu, vytvoril jsem na tom stejnem miste pravou nefalsovanou pivnici s nepasterizovanym pivem ( znalci pochopi [mrknutí jedním okem] ), - to je to me ceske srdce - ,..ale jednou za cas si tu salsu a merengue odeprit nedame.
To je to multikulti, multi rasove a tak,...pane.
Ja v tom ziju a nebylo mi lito vyplaznout $200tis cash v 93tim roce, aby mistni meli(a my take casem i mozny zisk, jasne [mrknutí jedním okem] ) jedno ze zajimavych mist, kam se radi chodi bavit a dat si to prave-nepasterizovane a koleno s krenem k tomu.A nejen to koleno,..respekt sefkuchari.
A zase podotykam.
Jsou zde na Zvedavci, lide, kteri tam stale radi chodi.

Jako rodina zde zijeme zcela stridme a az prijde doba, kdy moji rodice jiz nebudou potrebovat nasi pritomnost,odjedeme.
Jsme totiz doma zde i ve slunne Kalifornii.
Je nam to uplne jedno.

>Ale delat ramena, nekde na Znojemsku, ze Vy a vase diversifikovana rodina je "US citizens" - to >je to co Vam pridava mezi ostatnimi Cizky ma pare ?
Myslim, pane, ze inteligentni clovek Vaseho kalibru by nemel mrhat casem psanim vet tazacich, zneni hloupeho.
Za posledni rok a pul jste zcela urcite mohl typnout, jestli jsem "chvastavy ubozak" ( ani neni proc se chvastat, heh [mrknutí jedním okem] ), nebo jestli jsem jen clovek, hlasajici sve nazory.
>Ja jsem tez (US citizen), ale jen na papire,...
Vam do svedomi nerejpu, ale ja prisahal Spojenym Statum Severoamerickym vernost.
A za svou prisahou si stojim, ikdyz Zle duse ( povetsinou chazarske ) a jejich vlezdoprdelkove tam nyni vladnou. Ale bude lepe, idealisticky pevne verim.
Vy uz jste mimo hru.Ale nevycitam Vam to. Je to Vase svate pravo se rozhodnout.
Good luck, hombre .... a na deti mi nesahej, OK?

V[cool]
peace

81603

4.12.2005 4:45

RE: Geneticka stavba ,kazdeho z nas,ukaze ,zatim tedy ,nez nas multikuturarismus uplne znici ,nase predky.

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 81603

Omlouvam se, bylo to jen $100tis. Dve stovky byla celkova investice do vsech aktivit v tom roce.
[zahanbení]

81604

3.12.2005 4:39

RE: Geneticka stavba ,kazdeho z nas,ukaze ,zatim tedy ,nez nas multikuturarismus uplne znici ,nase predky.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 81457

Dekuji za VSECHNY TY NAZVY A ZA TEN KOMENTAR ,JEZ PROHLASUJETE MYM JMENEM, co nenavidim a podobne ,KDYZ SI MYSLITE ,ZE VAM TO POMUZE,TAK SI ULEVTE OD TLAKU NA MOZEK.
Nakonec , vseho,dnesni valka je olejo-opiovou valkou a to bez diskuse,ze bych nekoho nenavidel,Taliban nechal znicit makova pole ,pod americkou kontrolou se Afganistan stal tretim nejvetsim producentem drag ,ve jmenu "demokracie " a svobody,nakonec ,to neni poprve,ze ano?
The Jewish Encyclopedia of 1905, states that Sassoon expanded his opium trade into China and Japan. He placed his eight sons in charge of the major opium exchanges in China. According to the 1944 Jewish Encyclopedia: "He employed only Jews in his business, and wherever he sent them he built synagogues and schools for them. He imported whole families of fellow Jews . . . and put them to work."

Sassoon's sons were busy pushing this mind-destroying drug in Canton, China. Between 1830 and 1831 they trafficked 18,956 chests of opium, earning millions of dollars. Part of the profits went to Queen Victoria and the British government. In the year 1836 the trade increased to over 30,000 chests and drug addiction became endemic in coastal cities.

Zasadne ,nikdo nemusi nenavidet Ameriku a americky lid ,ale muze nenavidet,ty ,co vladnou a ty,co posilaji mlade lidi umirat a ty,c o z valky bohatnou a organisuji "valky bez hranic a preventivnim opatrenim".takze i Americane ,brzo zjisti ,ze nenavidi tu Ameriku-vladu,co je zene na jatka za zidovsky baksis vyrvany z americkych danovych poplatniku.
At si pan Sodek spocita od konce druhe svetove valky,kolikrate Amerika vnikla na cizi uzemi s nejakou vymluvou a ovsem ,s tou vyhlasovanou "americkou demokracii" a kdyz narazili naodpor ,tak to bylo proto,ze jim lide tu jejich "americkou demokracii zavideli,ja si myslim,ze si ji mohou plne nechat a s nikym se nedelit, byl by asi ve svete klid.
Kdo ,koho nenavidi-1945-6
On July 7, after a full day of work in Salina's beet fields, the Germans were marched back to their compound. Following the evening meal, they went to their tents to sleep.
At midnight, the guard changed. Pvt. Clarence V. Bertucci climbed into the tower nearest the camp commander's office. Bertucci, a native of New Orleans, had a record of minor infractions of military discipline, but nothing serious.
Bertucci waited a few minutes for the previous watch to find their beds. Then he opened an ammunition box containing a belt of 250 bullets, slapped the belt securely into the tower's machine gun, and swung the loaded weapon toward the tents of sleeping POWs.
Thirty seconds after pulling the trigger the belt was exhausted.
Nine POWs were killed. The wounded were taken to the Salina hospital where it's remembered that blood flowed out the front door. One prisoner, nearly cut in half, would survive six hours.
Bertucci went quietly with a soldier who was ordered to bring him down.
Asked why he had gunned down the prisoners, he expressed a hatred of Nazis.

81479

3.12.2005 5:18

Z drivejska ,do dnesnich dnu,kdo ,vladne komu, v tom kolotoci penez jez delaji to, "Demokracii"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pohled z Evropy ,az do Ameriky-zide,muslimove a krestane, vse v ramci prehledu o veci zajmu.
When in Spain Christianity finally won out over Islam, jews were expelled and many went to Turkey to teach what they knew of gunpowder to the Islamics, to again aid the enemies of European Christianity. As another example, ungrateful treasonous jews brag in their own history books about how they assisted the Mongol invaders who swarmed into Christian Eastern Europe in the thirteenth century. In ancient Rome many saw the arrival of Paul as an attempt to undermine Rome to destroy her racially. The jew Paul, whose real name was Saul of Tarsus, never knew Jesus and was actually not one of the original Galilean Apostles. Paul did go to Rome however to preach a jewish version of Christianity to weaken Rome. The tradition continues today when jews Jacob Javits and Manny Celler rewrote American immigration laws in 1965 to open America's borders to a massive third world invasion.
Let us now consider various examples of jewish treason and manipulation in more modern times.



Today's biographers of Woodrow Wilson finally openly recognize that not only did Wilson foolishly write hundreds of letters to a mistress, but that the Sulzberger family's New York Times had in its possession all of the information regarding this mistress. The New York Times did publish inferences regarding Wilson's mistress, with the purpose of pressuring the pacifist Wilson into committing the United States to enter World War One. This is called blackmail. The reason the Sulzbergers were anxious to see America enter the war, is that in England Lord Balfour had signed the Balfour Agreement promising jewish leaders a homeland in Palestine if jews would help England against Germany. Note that later, in an arrangement between zionist leaders and the Third Reich known as the ''Transfer Agreement'', rabbis agreed to work with Hitler to relocate german jews to Palestine. World Wars One and Two were therefore fought with the purpose of establishing modern ''Israel''.

In an interesting parallel with Wilson, the pacifist Bill Clinton was also blackmailed over his jewish mistress ''Levinsky'' into bombing two countries at once, namely the jews' enemy Iraq, and also Serbia for reasons of imposing islamic ''multicultural diversity'' on the Serbs. Note that Monica Levinsky was then immediately hailed in the israeli press as ''Esther'', in reference to the jewish whore in the Bible who gave herself to a king to save the jewish people (from Saddam Hussein in this case). In his book ''The New World Order'' Pat Robertson should have mentioned the six page article in Look Magazine of Jan 25, 1966 entitled ''How the Jews Changed Catholic Thinking''. This revealing article names the jews who in the 1960's infiltrated the Vatican right to the top, and how they created the policies known as Vatican Two. They ruined the church. Amongst other degeneracies they let in all the queers.



Regarding the treasonous assassination of JFK...Kráceno (Editor)

81484

3.12.2005 5:24

Jen maly prehled o tom ,kdo vladne v Americe.-Pokracovani.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

everyone knows it was the ''mafia''. The key is Jack Ruby, real name Rubenstein, who was a business associate of Meyer Lansky the head of the jewish mafia. The jews were scared to death that JFK, whose father was a rabid ''anti-semite'' who was all for Adolf Hitler in 1940, would not support Israel in an upcoming war with the Arabs. The jews would not have it that any Kennedy be in the White House. The jews had to do it from their point of view. Note also that it is right in the congressional record that Jack Ruby ran guns to Castro to take over Cuba. Most of Castro's biographers believe Castro to be a sephardic jew. This would explain Jack Ruby's sending him guns, for American jews did always support Castro which is why no US president would ever think of bombing Castro off the planet. Indeed JFK was told by someone not to back the Bay of Pigs invasion. - But that was not good enough and the jewish mafia killed him. Whenever something such as that assassination is so well covered up by the media you know who did it.
*In Michael Chertof's mind, is MARTIAL LAW going to be used as the tool of "PAYBACK TIME FOR THE CHRISTIANS" by the Jews in power in Washington DC??? (Count on it goyim)

( By the way, in Russian, "CHERT" when spelled with the Russian "E" accntuated with the "YOH" markings over it, means "DEVIL."

"CHERTOF" actually means in Russian: "SON OF THE DEVIL."[mrknutí jedním okem]

HOMELAND SECURITY will truly play the major role UNDER MARTIAL LAW with it's NATIONAL RESPONSE PLAN, to send MILLIONS OF FELLOW AMERICANS AND CHRISTIANS/PATRIOTS TO THEIR DEATHS in the FEMA/MILITARY DETENTION CAMPS already in place for this AMERICAN HOLOCAUST.

WHY do you think that certain Jews in Washington DC such as WOLFOWITZ and RICHARD PERLE (who worked with WA Senator "Scoop" Jackson when HE ORDERED THE 20,000 PRISONER BOXCARS WITH SHACKLES FROM CHINA as a part of the NWO MARTIAL LAW AGENDA) and many OTHERS such as LIEBERMAN...why do you think THEY ARE SO RABID IN THEIR SUPPORT OF THE COMING NEW WOLRD ORDER AGENDA FOR "AMERIKA"???

Could it indeed be because they join with the other Jews in America in lusting for the hour of PAYBACK TIME FOR THE CHRISTIANS??? Sadly, I now firmly believe that it is.

Couple all this with the revelation that the militant Orthodox Jewish organization, LUBAVITCH CHABAD (based in NYC) is fully BEHIND the importation of the several MILLION GUILLOTINES (I have documented are now in America,) tied in with their Christian-persecuting "NOAHIDE LAWS" that will authorize EXECUTION BY BEHEADING for the "crime of blasphemy against God" or DECLARING JESUS CHRIST IS DIVINE AND THE SON OF GOD...and it is not difficult to see the various elements of Jewish involvement in the coming PERSECUTION OF THE CHURCH IN AMERICA UNDER MARTIAL LAW/NWO.

New York CIty is the headquarters of LUBAVITCH-CHABAD, a militant Orthodox Jewish organization that is violently anti-missionary/anti-Christian.

Lubavitch frequently persecuted me and other Christians in NYC as we sought to spread the Gos...Kráceno (Editor)

81485

4.12.2005 3:29

Zde je dobra ukazka z dissidenskeho Americkeho radia,jez zcela vystihuje situaci zid.vlady.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

American Dissident Voices Broadcast of December 3, 2005

Hello and welcome to America Dissident Voices, I'm Shaun Walker.

So, the Jews, the Liberals and Raceless-Capitalists also know
this and, although very slim, the possibility of an armed revolt
always exists.

When the Jews try to pass more hate-filled laws against our
nation, then at the same time, they feel a sense of fear because
they might be caught in the act. For example, the Jew US Senator
Arlene Specter (R-PA) has recently come up with a new bill to
give away US citizenship to non-Whites by the millions.

The Jew Senator Diane Feinstein (D-CA) is in favor of this
horrible bill. This bill itself can only hurt the White race,
create more problems in America, and make it easier for the Jews
to rule over a heavily divided nation.

The Jews know the ancient adage of "divide and conquer" and use
it against our race everyday.

But, these two Jews are not really anti-gun or pro-immigration
advocates. For example, both of these Jew Senators are against
having non-Jews move to Israel. Both of these Jew Senators are in
favor of widespread firearm ownership in Israel for Jews only. In
fact, the Jewess Diane Feinstein even drafted an amendment to a
firearms law many years ago, that gave permission to armed
foreigners to carry fully automatic machine-guns in America when
they were spying in America. An outsider might think such a law
is crazy, but the fact is, this law passed and allowed Israeli
spies, members of the Israeli Mossad, to carry their
fully-automatic Uzis while in America. The law stipulated that no
more than 50 of these agents would be armed at any given time,
but that they would do this on US soil, without even informing
the US government. This has been a law since the late 1980s.

So, neither of these Jew Senators, one a Democrat, the other a
Republican, is against firearms per se. They both have armed
guards that they use to keep them safe. They both want Jews in
Israel to be heavily armed, but they don't want angry White men
in America to have access to firearms.
The Jews know the ancient adage of "divide and conquer" and use
it against our race everyday.

But, these two Jews are not really anti-gun or pro-immigration
advocates. For example, both of these Jew Senators are against
having non-Jews move to Israel. Both of these Jew Senators are in
favor of widespread firearm ownership in Israel for Jews only. In
fact, the Jewess Diane Feinstein even drafted an amendment to a
firearms law many years ago, that gave permission to armed
foreigners to carry fully automatic machine-guns in America when
they were spying in America. An outsider might think such a law
is crazy, but the fact is, this law passed and allowed Israeli
spies, members of the Israeli Mossad, to carry their
fully-automatic Uzis while in America. The law stipulated that no
more than 50 of these agents would be armed at any given time,
but that they would do this on US soil, without even informing
the US government. This has been a law since the late 19...Kráceno (Editor)

81593

5.12.2005 3:07

Devadesat osm procent americke populace skace ,jak dve procenta sebevyvolenych piska.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ariel Sharon:
"We control America"
"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it."
- Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001.

Amerika je ve valce,denne muzem videt jejich straty,ktere nam milostive zidovsky tisk da ke cteni,ale zkutecnost je mnohem horsi,ale s tou nechteji pobourit krestanskou verejnost,takze ,mrtvy prichazeji domu za tmy,aby to nebylo do oci tak bijici.Tovarna na delani vest ,jez Vas mmaji chranit je ovsem v zidovskych rukou a tak jeji majitel ,jen za rok ma prijem na 72.6 milionu a pro svou dcerusku,13 letou udelal zidovskou oslavu na 10 milionu,proc take ne ,kdyz firma DHB Industries.Inc dostava od vlady-zidovske ,zakazky z Pentagonu na 77 milionu dolaru a pred tim 60 milionu dolaru,takze ,heslo zidovskeho rabbina na pohrbu jineho rabbina v Praze ,rekl uz v roce 1868 , rabin Reichorn : "Valka,to je zidovska sklizen", Proc take ne ,kdyz se podle Talmud zbavuji dobytka ,tak ,jak nazyvaji vsechny nezidovske obcany a "dobytek" je hluchy a slepi,takze ,zadna odezva,jak od politiku,tak od kostelnicku atak i od ostatnich obyvatel,spise se dockame opaku,ze tech par ,co vi,jako Zundel a jini pujdou "na hranici",protoze svet ,ve sve mysli ,je stale plochy a na tom chce zustat.
George Washington
( in Maxims of George Washington by A. A. Appleton & Co.):
"They (the Jews) work more effectively against us, than the enemy's armies. They are a hundred times more dangerous to our liberties and the great cause we are engaged in... It is much to be lamented that each state, long ago, has not hunted them down as pest to society and the greatest enemies we have to the happiness of America."
George Washington

Nakonec ,clanek z roku 1928-AReal Casem Agaisnst the Jews-Marcus Eli Ravage poslouzi k zamysleni tech ,co nekoukaji stale na sport a hollywoodks pornografie.
http://www.geocities.com/ababasters_archive/real_case.html?20053

Pro lepsi prehled nakouknete do
http://rense.com/general69/hol.htm
Rightly or wrongly, the Nazis blamed the Jews for America's entry into WWI as well as the unjust and punitive Treaty of Versailles which followed. It's also undeniable that international Jewry "declared war" (and launched an international boycott) on Hitler's Germany in 1933. Even the outrage know as "Kristallnacht" was provoked in part by a Jewish assassin (Herschel Grynszpan) who, on November 7, 1938, walked into the German embassy in Paris and shot and killed Ernest vom Rath, a German diplomat.

81815

6.12.2005 5:29

Az, lid prevezme vladu svych veci do svych rukou.....

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://judicial-inc.biz/christ13.jpg

Neni divu,ze si tak zvani zide ,vybudovali unikovou cestu do Israelu ,kdyby to v "Americe nevyslo" a hrozil by novy pogrom, ale takovy ,ze uz by nebylo komu platit odskodne.
http://judicial-inc.biz/christ17.jpg

Ona ,totiz hori puda temto "Bozim samozvolencum" ,kam se podivate a jak sami priznavaji ,teda ,ten propagacni antisemitismus tem ne semitum ve svete narusta na coz mnozi z nich neberou zadne upozorneni ,jak jsou si jisti sami sebou.
Savage Jews slash 12 yr old to death Bloodthirsty Jews slash child’s throat http://judicial-inc.biz/pics/Pag_9_38.jpg

Two adult settlers attacked a 12 yr old boy. One hit him with a iron bar and the other slit his throat and stabbed him twelve times.
Witnesses say they promised the boy work to lure him in. His friend Jaball Huasaum said they wanted sex.Jew police arrived and said it was Arab families that were fueding, but they would look into matter.
http://home.att.net/~kimmel_a/jack_barbara/settler344.jpg
Tohle vse ,za penize 98% danovych-krestanskych poplatniku, k zabijeni krestanu v Palestyne.
Vojaci si sami a nebo jejich rodiny,musi koupit ochrannou vestu,od firmy,kde jeji zidovsky majitel:I hear that Brooks - who in 2004 made $72.6 million in salary and exercised stock options, the highest pay of any exec on Long Island - has been given to angry rants and colorful threats in his dealings with agents, promoters and other rock-group functionaries.
Tak zvana "zidovska chytrost" roste na mrtvolach lidi.

5 youths from W. Bank settlement suspected of raping 9-year-old girl By Haaretz Service Five youths aged 12-16 from a West Bank settlement are suspected of raping a 9-year-old girl from the settlement dozens of times in recent months, Israel Radio reported Thursday.

IT IS THEREFORE IMPERATIVE THAT PLANS ARE MADE TO EVACUATE THE AMERICAN JEWISH COMMUNITY IMMEDIATELY TO ISRAEL!

In his classic book, 'TIME TO GO HOME' written in l972, Rabbi Meir Kahane, of blessed memory, Founder of THE JEWISH DEFENSE LEAGUE, prophetically writes the following concerning Jew-haters in America:

".....Theirs is not dislike of Jews---but Jew hatred. More important, their feelings toward Jews is not a sometime thing. It is an obsession, a drive, a thing that fills their waking hours. ....they exist today. They exist and call for the elimination, the extermination of the Jew. They preach expropriation, gas chambers, and holocaust! And they mean every word they preach......They openly preach fascism and nazism; openly praise Adolph Hitler, eulogize him and celebrate events that commemorate his memory; openly display the swastika and openly call for the elimination of the Jew and his influence in American life."

82026

6.12.2005 10:55

Co to je toto ? To pisal nejaky nacek?

Boris 212.?.?.?

To ze zidia maju v USA silny medialny vplyv je jedna vec, no zaraza ma, akym sposobom konci tento clanok. Ako keby ho pisal nejaky fasisticky nacek.

82067

6.12.2005 17:57

RE: Co to je toto ? To pisal nejaky nacek?

leho 160.?.?.?

Reakce na 82067

Borisi, vitejte na Zvedavci, komunisticko-nacistickem platku. Autor clanku Strom je podle me dost tvrde kovany nacek...

82117

6.12.2005 18:26

RE: Co to je toto ? To pisal nejaky nacek?

hostující 85.?.?.?

Reakce na 82117

...vitejte na Zvedavci, komunisticko-nacistickem platku...

Protože vašich příspěvků,leho,je tu poslední dobou zřejmě nejvíc,nedá mi to abych se nezeptal:A vy jste co,tvrdě kovaný komunista,nebo nácek?

82123

Tuto stránku navštívilo 8 611