Diskuze k článku
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Příspěvků 132
8.1.2005 0:43
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
autor je jaksi mimo. Vlada Mauru ve Spanelsku se radi k zlatemu veku nejen muslimske civilizace,ale i nab.pluralismu,kdy spolu zila nabozenstvi Knihy v miru a kulturnim rozkvetu.Takze o barbarskych hordach muslimu rozhodne nemuze byt rec. Zaslepenost nekterych radobyznalcu a odpurcu islamu uz nezna mezi...
MedoBedo, samozrejme mas pravdu, ale ta tvoje pravda plati asi tak do 12. stoleti. Veskery pokrok v poznani ve vede a v civilizaci pote prevzali krestane, i pres vystrelky jako inkvizice a podobne. Dnes muslimove predstavuji pro civilizovany svet velkou hrozbu, muslimske totalitni rezimy jsou kolikrat horsi nez komunismus ci jine krvave diktatorske rezimy v historii. A o tohle predevsim v clanku jde, je to varovani pred hrozbou muslimskych pristehovalcu pro DNESNI zapadni demokracie.
... 12. stoleti. Veskery pokrok v poznani ve vede a v civilizaci pote prevzali krestane ...
To je ale velmi nepresne vyhlasenie. A co cinske vynalezy napr?
Souhlas, autor je mimo mísu. Základni matematika, astronomie a lékařství přinesli do Evropy oni. Španělé dokonce posílali misionáře mezi Araby, aby se učili jejich řeč a překládali jejich spisy do španělštiny. V době, kdy u nás na polích makali negramotní nevolníci, tak oni poskytovali ve svých zemí zdravotní péči zdarma, v každém městě byl hotel se zadarmo noclehem a mohl bych pokračovat. Naopak Evropané se vyznačovali neuvěřitelnou krutostí i na vlastních lidech (jižní Francie). Informace o Arabech a jejich historii vyšla ve 100+1 tak před půl rokem. Naprosto objektivní.
Mno ja si zase pamatuji moc dobre informace o tureckych najezdech a ukrutnych maurech a o poturcencich (odvlecene deti z tureckych najezdu) hursich turka
Podle me francouzi udelali dobre, kdyz zakazali noseni tech satku - kdyz to tak potrebuji, tak at si to tahnou nosit tam, kde je tak po stoleti zvykem. End of story. Doufam, ze stejny nahled bude mit co nejdrive co nejvice lidi i vlad. Jedna vec je tolerance, a druha vec je fakt, ze oni si do sve kultury nikoho nepusti, ale nam ji rozvracet budou.
To proto, ze se nechame pod ruznymi tolerantnimi kecy a maskou pseudohumanismu.
Kdyz nic, tak ten fakt o poctu kostelu (krestanskych) v turecku je alarmujici, nemyslite?
PS. nemohl by autor malinko rozvest, co vlastne v tom zakone o regulaci nabozenstvi je? Regulace nebepecne ideologie (nabozenstvi - vsechna) mi prijde jako docela rozumna vec, samo, s mirou, ale presto...
10.1.2005 10:05
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Tojefuk nechci (zavináč) spam (tečka) cz 195.?.?.?
Reakce na 39994
"Kdyz nic, tak ten fakt o poctu kostelu (krestanskych) v turecku je alarmujici, nemyslite?"
To není fakt, nýbrž lež. Byl jsem v Turecku 2x. Je to muslimská země a je to vidět všude. Ale funkční křesťanské kostely i kláštery tam jsou. V Istambulu jsem dokonce1) narazil na arménský klášter (umím arménské písmo alespoň přečíst když už nerozumím, takže dobře vím, že nápisy nad vchodem a letáčky na nástěnce a k rozebrání byly v arménštině).
Jako v Čechách nenarazíte na mešitu přestože tady jsou, v Turecku nenarazíte na funkční kostel přestože tam jsou.
1)"Dokonce" proto, že Turci (a Azerové) v roce 1918 vyvraždili pár desítek až stovek tisíc Arménů a dneska neradi slyší i jen slovo "Armén".
Takže zákaz nošení křesťankých křížů ve francouzských školách mají na svědomí právě muslimové? Co se tady člověk všechno nedozví...
8.1.2005 7:49
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?
Autor pise vcelku presne, co znamenaji nynejsi muslimsti pristehovalci pro Evropu. Avsak z clanku by mohl mit clovek dojem, ze stredoveke feudalni rezimy v Evrope byly o hodne civilizovanejsi nez ty muslimske na vychode. Vzdycky to pravda nebyla, napr. do dneska prezili kopsti krestane v Egypte a dalsi krestanske enklavy v Jordansku a Syrii, coz by se po obdobi inkvizice v Evrope nemohlo stat, aby jine nabozenstvi prezilo na dannem uzemi. Na druhou stranu v historickem kontextu musim dat autorovi za pravdu: Meli jsme velkou kliku, ze muslimove byli vyhnani z Pyrenejskeho poloostrova a od Vidne, bez tehle vitezstvi by dnesni Evropa mohla mit podobu Iranu ci Saudske Arabie, coz je predstava dosti hruzna. S autorem tedy z vetsi miry souhlasim. Nerozumim ale jeho odporu proti okupaci Iraku, coz vyjadril v clanku "Irácký konflikt z hlediska mezinárodního práva – kdo je teroristou?", kde Richard Kral naprosto ignoruje nektera zakladni fakta, napr. ze Saddam pouzil chemicke zbrane proti civilistum, okupoval Kuvajt v roce 1990 a nedodrzel podminky primeri po porazce v prvni valce v Perskem zalivu. V Iraku dnes vidime, ceho jsou fanaticti nasledovnici islamu schopni a to je take velke varovani pro Evropu a ostatni svet.
http://www.zvedavec.org/clanky_1003.htm
Prispevek se objevil az po nekolika hodinach i s klikanim na "refresh", tot zajimave...
8.1.2005 15:09
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?
Reakce na 40020
Protože jste nebyl přihlášen a nevšiml jste si toho. Váš příspěvek tedy čekal na autorizaci.
Autor pise vcelku presne, co znamenaji nynejsi muslimsti pristehovalci pro Evropu. Avsak z clanku by mohl mit clovek dojem, ze stredoveke feudalni rezimy v Evrope byly o hodne civilizovanejsi nez ty muslimske na vychode. Vzdycky to pravda nebyla, napr. do dneska prezili kopsti krestane v Egypte a dalsi krestanske enklavy v Jordansku a Syrii, coz by se po obdobi inkvizice v Evrope nemohlo stat, aby jine nabozenstvi prezilo na dannem uzemi. Na druhou stranu v historickem kontextu musim dat autorovi za pravdu: Meli jsme velkou kliku, ze muslimove byli vyhnani z Pyrenejskeho poloostrova a od Vidne, bez tehle vitezstvi by dnesni Evropa mohla mit podobu Iranu ci Saudske Arabie, coz je predstava dosti hruzna. S autorem tedy z vetsi miry souhlasim. Nerozumem ale jeho odporu proti okupaci Iraku, coz vyjadril v clanku "Irácký konflikt z hlediska mezinárodního práva – kdo je teroristou?", kde Richard Kral naprosto ignoruje nektera zakladni fakta, napr. ze Saddam pouzil chemicke zbrane proti civilistum, okupoval Kuvajt v roce 1990 a nedodrzel podminky primeri po porazce v prvni valce v Perskem zalivu. V Iraku dnes vidime, ceho jsou fanaticti nasledovnici islamu schopni a to je take velke varovani pro Evropu a ostatni svet.
http://www.zvedavec.org/clanky_1003.htm
V křesťanské Evropě (byť ne ve všech zemích) dlouhodobě přežívala a úspěšně přežila komunita nekřesťanů - Židů. Podmínky, v jakých žili byly +- srovnatelné s podmínkami, za kterých dodnes žijí křesťanské (nebo s jiným náboženstvím) komunity v islámských zemích. Vyznavači islámu se v křesťanských zemích usazovat nechtěli a ve Španělsku, které je předtím vyhnalo, na ně byli alergičtí.
Problém měly náboženské sekty, které byly chápány jako "zločinné pozměnění" jediného správného křesťanství (on tak byl křesťanským světem několik staletí chápán i islám - jako křesťanská sekta). Proto se vůči jiným křesťanským společenstvím zasahovalo ostřeji než vůči Židům.
Nicméně byly i ve středověku křesťanské odnože, které se vzájemně tolerovaly. Např. mezi nestoriány a řínskými katolíky byly úmluvy o vzájemném uznání náboženských úkonů a katolík se mohl účastnit nestoriánské mše, aniž by k tomu potřeboval zvláštní dispens (jako dodnes pro účast na mši některé prostestantské církve). Praktický význam to mělo pro poutníky do Číny a přilehlých zemí, kde se nestoriáni po celý středověk vyskytovali - mohli provádět obvyklé náboženské úkony, aniž by byli vystaveni nařčení z hereze.
Neznam moc historii, ale souhlasim s autorovymi nazory na soucasnou situaci v Evrope. Soucasneho otevirani se statu jinym kulturam se dost obavam. Myslim, ze jsme si vybudovali urcitou kulturu, ktera je celkem stabilizovana a hodnotil bych ji pozitivne. Pristehovalci, pokud jich je dostatecne mnozstvi nebo pokud si rychle mnozi, vsak mohou nasi kulturu upravit, pripadne uplne zmenit. A kdyz mluvim o kulture, tak samozrejme nemyslim divadlo, hudbu atd.
Chtel bych jeste pripomenout jeden fakt - pokud vim (jestli se mylim, tak me opravte), tak jedine ve statech s "bilymi" obyvateli klesa pocet lidi (domorodcu). U vsech ostatnich ras obyvatel pribyva. Mame se relativne dobre, a tak se k nam samozrejme z chudsich statu chteji lide prestehovat. Tim si vsak polepsi par jedincu, kterym se to povede, my si naopak znacne pohorsime. Zivot v Asii a v Africe tyto presuny zrejme prilis nezlepsi. Proto jsem pro tvrdou antiimigracni politiku.
Zrejme budu nazvan rasistou. Mozna jsem rasista, ale duvodem je strach, ze spolecnost takova, jaka mi vyhovuje a ve ktere rad ziju, se casem zmeni v uplne jinou, a to nechci. Asi ted pisu jako primitiv, ale vyjadruju proste jen sve pocity.
Nevim, co dal psat, tak to bude asi vsechno
8.1.2005 15:13
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?
Reakce na 40014
>Zrejme budu nazvan rasistou. Mozna jsem rasista, ale duvodem
>je strach, ze spolecnost takova, jaka mi vyhovuje a ve ktere
>rad ziju, se casem zmeni v uplne jinou, a to nechci. Asi ted
>pisu jako primitiv, ale vyjadruju proste jen sve pocity.
Vůbec nepíšete jako primitiv. Vyjádřujte názor člověka, který ještě neztratil put sebezáchovy. Spolu s instinkty je tento pud potřebný pro přežití společnosti. Bohužel bývá zesměšňován, ponížován a ukřičen právě těmi, kteří na rozpadu společnosti už nějaký ten pátek pracujou. Nenechte se jimi umlčet.
Tohle všechno je jen půl pravdy. Naprosto nesouhlasim s výroky typu: Muslimové se celej středověk a novověk snažili dobýt Evropu, a když jim to nevyšlo, tak sem přijedou, rozmnožujou se u nás a obsazujou nás zevnitř. To je z historickýho hlediska naprosto přirozenej jev. Podívejte se na Evropany, ty se rozlezli úplně všude, obsadili nebo vyhladili co jim přišlo pod ruku... Byli nejsilnější, proto jsou teď rozlezlí všude možně a až do 1.sv. války byl celej svět jejich kolonie. Není dobře, že se s námi promíchávají, ale nedá se s tim nic dělat.
Argument uznavam, skutecne jsme se sr... vsude, ale stejne nechci, aby se z nas stali arabove nebo asiati nebo ... nebo ... . A slo by pro to neco udelat. Napr. bych neudeloval cizincum statni obcanstvi, ktere (pokud vim) nelze zrusit, ale trvaly pobyt. Kdyz se sem cizinec prizeni (nebo privda) a pak se rozvede, tak at pelasi zpet do sve rodne vlasti. A hlavne - nevzit Turecko do EU!!!
10.1.2005 19:57
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 40226
>A slo by pro to neco udelat. Napr. bych neudeloval
>cizincum statni obcanstvi, ktere (pokud vim) nelze zrusit,
>ale trvaly pobyt.
A co kdyz se tady narodi?
Uz jsem jednou psal:
Paradox
Predstavte si,ze jste clovek,ktery se narodil v zemi ceskomoravskoslezske,Vasi rodice i prarodice se narodili v teto zemi a stale existuji padnejsi duvody k tomu, aby Vam pri narozeni nemohlo byt dano ceske obcanstvi.Tak takhle si vazi tato zeme novenarozenych.Vlastni zkusenost.
Pridavam. Toto je pripad meho syna.
Jednim smahem byste resil vse.
To je pravda, opatreni, ktere jsem navrhl, by melo dalsi dusledky, ktere me samozrejme nenapadly, kdyz jsem prispevek psal. Ale zrejme by to reseni melo, dite by dostalo trvaly pobyt stejne jako jeho rodice. Statni obcanstvi by melo mit po svych rodicich - snad to takhle funguje. Pokud ne, muselo by se to resit jinak. Urcite byste byl schopen vyjmenovat vice problemu, ktere by s takovym opatrenim souvisely. Ale urcite byste byl take schopen najit jejich reseni. Nesmite ale myslet zaujate, protoze vas podobne opatreni postihlo. Ackoli je pravda, ze ja jsem take zaujaty, akorat na opacne strane "barikady" (neni mineno ve zlem).
11.1.2005 8:08
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 40253
> Nesmite
>ale myslet zaujate, protoze vas podobne opatreni postihlo.
>Ackoli je pravda, ze ja jsem take zaujaty, akorat na opacne
>strane "barikady" (neni mineno ve zlem).
Zaujate nemyslim, protoze jsem byl jeden z mala tech, kteri se , dle novych ceskych zakonu, kvalifikovali a ocanstvi, ktere mi komunisti vzali, jsem nabyl zpet a tim mohu resit i ceske obcanstvi meho syna. To podstatne neni.
Ale co ti ostatni, kteri se narodili zde a preci nemohou nest nasledky minulych konfliktu mezi rodici a byvalymi rezimy.
Uz jen ta skutecnost, ze cestina je jazyk, ktery temto detem priroste k srdci nejvice. Zeme, kde proziji to nekrasnejsi ve svem zivote- mladi, se k nim otoci zady.Atd.....
Prave naopak, nejste na opacne strane barikady.Jsme na stejne. Oba chceme pro zemi, kde jsme se narodili, to nejlepsi. Ale je treba myslet i srdcem, dusi ataq
Ja to mam jen vse 2x
Premyslim stejne take ve vecech bezprostredne se tykajicich USA, me druhe vlasti a rodiste meho prvorozeneho ditete.
Vy jste, zda se, moc velky idealista
Beru vase argumenty a nechavam se ovlivnit, ze ta opatreni by nemela byt az tak tvrda. Mel bych k tomu jeste hodne co rict (popr. napsat), ale lepsi by to bylo nekde v hospode u piva . Tak az pojedete kolem Plzne, tak se stavte.
Nekde jsem cetl clanek jednoho Francouskeho filosofa,
ze Evropa nebyla znicena ani dvema ukrutnyma svetovyma
valkama, ale bude znicena pomalou emigraci.
Nikdo, ale nema silu aby rekl, tak a neco se musi delat.
Na to je treba aby nase vlada byla silna. Paradoxem je
ale skutecnost, pise ten pan, ze my nedelame nic jineho
nez proti nasi vlade jen a jen bojujeme. Tim ztraci tato
vlada autoritu a tim padem silu. Vysledek bude prave
proto katastrofalni pro nas pro vsechny.
Tak a co ted ?
8.1.2005 17:14
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 40036
>Tim ztraci tato
>vlada autoritu a tim padem silu. Vysledek bude prave
>proto katastrofalni pro nas pro vsechny.
>Tak a co ted ?
Tak radej preventivne zacnu ty muslimy po tisicich vrazdit.....jen aby nahodou nekdy neprisli ke me domu do kuchyne.
Sto miliard uz je malo.Vic, vic,.....viiiiiic
Smýšlím podobně jako vy. Mě dokonce nazývali kvůli mým postojům nacistou, ale netřeba se kvůli tomu nijak vzrušovat. Samozřejmě je zapotřebí velmi tvrdá imigrační politika, která by zabránila společenskému a hospodářskému rozvratu. Váš pohled mně přijde sice správný, ale zbytečně defenzívní. Uvědomte si, že vy jste domácím občanem a máte tak právo spolurozhodovat o osudu své země. Muslimové a židé jsou jinorodými asiatskými etniky, kteří do chodu naší země nemají co mluvit. Tedy lépe řečeno - neměli by. Reálná praxe je vám zřejmě známa.
pane Zrsku, podivejte se kolem sebe a urcite uvidite cechy s mongolskou vyzazi, podle jmen poznate, ze mnoho rusu kteri v 68 prijeli jako okupanti zustali v cechach, jiste take vidite mnoho ukrajincu. Jak jiste vite, mate novy zakon ve kterem pripocitavate do souctu obcanu pristehovalce zijici na ceskem uzemi vice nez devadesat dni. Ceske zpravy vyhlasuji prvni prirustky ceskeho naroda a to pouze tim, ze se zacinaji v rychlosti pripocitavat "cizinci" Zatim je to pro cechy nezbytne, ani prispevky na deti nepomahaji k rustu statu. Je tedy nutne pouze na preziti, aby cesi prijimali pristehovalce. Je to mozna smutne ale naprosto nezbytne. Cesky narod vymira, stejne tak nemecky. Je to snad dano tim, ze narody s "vyssi" inteligenci neprodukuji potomky. Ceska vlada vypocitala, ze pokud nezmeni duchodovy zakon, ze v roce 2040 nebude z ceho platit. USA vlada to ma uz spocitane, ze to same se stane v roce 2025. Neni tedy jine vychodisko, nez se mnozit, nebo prijimat imigranty.
Ne, nemohu souhlasit. Kam az se chcete mnozit?!? Podivejte se do Asie, na Cinu a Indii, mnozi se a pomaha jim to??? Ja chapu, ze nas prubezny duchodovy system potrebuje injekci v podobe mladych pracantu, kteri budou odvadet vice "dani" (myslim ti veskere odvody vcetne socialniho pojisteni), nejlepe kdyz jich bude tak 5x tolik co duchodcu. Ale copak jde mnozit se takhle donekonecna?
Je to podle me absolutni odklon od prirody. Prodluzuje se vek, ktereho se prumerne clovek dozije, a s tim musi nastoupit i zvyseni veku odchodu do duchodu. Kdyz si vezmete nejake zvire, tak pokud se to zvire (rikejme mu treba Skippy) dozije delsiho veku, tak musi take dele "pracovat" - tedy shanet si potravu. Kdyby Skippy myslel jako my, lide, udelal by si 10 potomku, kteri by ho zivili. A jeho potomci by si udelali 100 potomku, kteri by zivili je. Samozrejme, ono se to deje i tak, ale my, lide, pocet zvirat redukujeme. Takze nedojde ke Skippyho premnozeni. Pocet lidi tez lide redukuji, ale uz ne tak agresivne.
Ted jsem se do toho trosku zamotal, ale proste nemuzeme prece porad chtit, aby nas pribyvalo. At nas klidne ubyva (samozrejme nejakym rozumnym tempem). Ekonomicke problemy musime resit tak jako tak. Co treba kdyby vlada misto snahy o zvyseni poctu obyvatel (zamerne nepisu porodnosti) se snazila, aby ji neutikaly penize ruznymi tunely, u kterych muzeme s lopatou a krumpacem videt i nase nejvyssi predstavitele? Kolik duchodu by pokrylo, kdybychom nemusely platit za Novu 10 GKc amikum?
A jestli nekdo tvrdi, ze potrebujeme vic pracujicich, tak jedine dobre - mame prece asi 10 % nezamestnanost, tj. 500 000 slovy petsettisic lidi.
Jeste citat na zaver - "Lidi je jako sracek" (i kdyz to bylo v jinem kontextu, je to vystizne).
Váš příspěvek je kombinace hlouposti a sprošťáctví.
Myslím, že pan Zrzek situaci vystihl (nebo spíš zopakoval všeobecně známý poznatek) zcela správně, včetně citátu z filmu Černí baroni.
12.1.2005 14:32
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
evik komfort (tečka) eva (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 40219
Nemohu souhlasit. Lidé se opravdu množí geometrickou řadou a už dnes je jejich počet neúnosný. Pokud to bude pokračovat,kam se dostaneme ? Civilizace zanikne a zůstane jen horda hladových, která se bude požírat navzájem. Číňané to pochopili a snaží se svou populaci alespoň trochu regulovat - bohužel, asi ne příliš účinně, protože už jich je 1mld 300 mil. Navíc již existují ekonomické úvahy, které nepočítají s růstem, ale se stagnací, resp. zpomalováním růstu. Mimochodem - nevím co je na tom pravdy - jsem někde na netu četla, že AIDS vznikl právě proto, aby byly infikovány a zlikvidovány tzv. "méněcenné rasy". Proto se také nejprve objevil v Africe. Je to hrozné a nesouhlasím s tím, ale jsem přesvědčená, že regulace migrace, porodnosti i globalizace je bezpodmínečně nutná v rámci přežití celého lidstva. Jenom nevím, jak to udělat. Určitě se najdou chytřejší, kteří nad tím už hloubají a vymýšlejí.
Eviku, dobra rada, kterou jsem zde uz jednou uvedl. Pro lepsi rovnovahu prelidneni na teto planete a jit vzorem pro ostatni, by bylo dobre, vyckat krasneho dne a pak vzit celou svoji milou a krasnou rodinku do parku a tam se vsichni odpalit. No a populacni balanc, bude takto vyreseny ...... Ale pozor !! neprehanet ! Tchyni, doporucuji vzit na tento picnic s sebou.
9.1.2005 20:22
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?
Reakce na 40014
>Pristehovalci, pokud jich je dostatecne
>mnozstvi nebo pokud si rychle mnozi, vsak mohou nasi kulturu
>upravit, pripadne uplne zmenit. A kdyz mluvim o kulture, tak
>samozrejme nemyslim divadlo, hudbu atd.
Jeden z nejhorsich problemu, proc se muslimove nemohou asimilovat do evropske demokraticke spolecnosti, je jejich pristup k zenam. Jakmile by totiz jejich zeny mely stejna prava jako jejich evropske protejsky, tak zacnou mit svoje kariery a vzdelani. Je statisticky spolehlive prokazano, ze jakmile zeny v jakekoliv spolecnosti maji prava na vzdelani a rovnopravnost na pracovistich, tak to take znamena nejlepsi antikoncepci. V takovem pripade by se muslimove asimilovali, prestali mit hordu deti v kazde rodine a stali by se normalnimi obcany rozeznatelnymi snad pouze barvou kuze.
>Proto jsem pro tvrdou
>antiimigracni politiku.
Samozrejme, kazda zeme by si mela tvrde vybirat imigranty a hlavne by se to melo zacit praktikovat u nas v USA. Imigranti by se meli vybirat hlavne podle vzdelani a profesi potrebnych v te danne zemi. Myslim, ze tu mame dost strihacu travniku a uklizecu.
9.1.2005 20:59
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?
Reakce na 40157
>Jeden z nejhorsich problemu, proc se muslimove nemohou
>asimilovat do evropske demokraticke spolecnosti, je jejich
>pristup k zenam.
Ano, pokud se alkoholem posilneny "krestan" dopousti agresivity proti zenam, tak "krestanska" spolecnost v mnoha pripadech toto nebere ani jako prestupek.
Hnup zustane hnupem, at uz je to "muslim" nebo "krestan".
A ze nekricite,pane-damo......anonymni
> Jakmile by totiz jejich zeny mely stejna
>prava jako jejich evropske protejsky, tak zacnou mit svoje
>kariery a vzdelani.
Kde jste se narodil(a), ze tolik vite o zenach muslimskych?
>Je statisticky spolehlive prokazano, ze
>jakmile zeny v jakekoliv spolecnosti maji prava na vzdelani
>a rovnopravnost na pracovistich, tak to take znamena
>nejlepsi antikoncepci.
A odkaz na statistiku....dolozite? Asi ne....uvidime
>V takovem pripade by se muslimove
>asimilovali, prestali mit hordu deti v kazde rodine a stali
>by se normalnimi obcany rozeznatelnymi snad pouze barvou
>kuze.
Nemit hordu deti znamena,podle vas, byt normalni.Jeste nedavno v Cechach bylo normalni mit ctyri,pet,sest...deti.Bilych deti ( aby nedoslo k omylu )
>>Proto jsem pro tvrdou
>>antiimigracni politiku.
A vy jste kdo?
Emigrant, nebo zavlecenec?
Ztezi odpovite.
>Samozrejme, kazda zeme by si mela tvrde vybirat imigranty a
>hlavne by se to melo zacit praktikovat u nas v USA.
U nas v USA.....look who is talking
>Imigranti by se meli vybirat hlavne podle vzdelani a profesi
>potrebnych v te danne zemi.
Co se v rodne zemi naucis.....pomuze ti byt politicky axeptovatelny pro zem "vyvolenou"
Myslim, ze tu mame dost strihacu
>travniku a uklizecu.
No, bylo by dobre nekdy poradne uklidit v Bilem dome
9.1.2005 21:03
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?
Reakce na 40157
>Jeden z nejhorsich problemu, proc se muslimove nemohou
>asimilovat do evropske demokraticke spolecnosti, je jejich
>pristup k zenam.
Ano, pokud se alkoholem posilneny "krestan" dopousti agresivity proti zenam, tak "krestanska" spolecnost v mnoha pripadech toto nebere ani jako prestupek.
Hnup zustane hnupem, at uz je to "muslim" nebo "krestan".
A ze nekricite,pane-damo......anonymni
> Jakmile by totiz jejich zeny mely stejna
>prava jako jejich evropske protejsky, tak zacnou mit svoje
>kariery a vzdelani.
Kde jste se narodil(a), ze tolik vite o zenach muslimskych?
>Je statisticky spolehlive prokazano, ze
>jakmile zeny v jakekoliv spolecnosti maji prava na vzdelani
>a rovnopravnost na pracovistich, tak to take znamena
>nejlepsi antikoncepci.
A odkaz na statistiku....dolozite? Asi ne....uvidime
>V takovem pripade by se muslimove
>asimilovali, prestali mit hordu deti v kazde rodine a stali
>by se normalnimi obcany rozeznatelnymi snad pouze barvou
>kuze.
Nemit hordu deti znamena,podle vas, byt normalni.Jeste nedavno v Cechach bylo normalni mit ctyri,pet,sest...deti.Bilych deti ( aby nedoslo k omylu )
>>Proto jsem pro tvrdou
>>antiimigracni politiku.
Jste taky pro?
A vy jste kdo?
Emigrant, nebo zavlecenec?
Ztezi odpovite.
9.1.2005 21:07
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 40157
Je velice obtizne se "probourat"
Takze zkousim jeste jednou:
>Jeden z nejhorsich problemu, proc se muslimove nemohou
>asimilovat do evropske demokraticke spolecnosti, je jejich
>pristup k zenam.
Ano, pokud se alkoholem posilneny "krestan" dopousti agresivity proti zenam, tak "krestanska" spolecnost v mnoha pripadech toto nebere ani jako prestupek.
Hnup zustane hnupem, at uz je to "muslim" nebo "krestan".
A ze nekricite,pane-damo......anonymni
> Jakmile by totiz jejich zeny mely stejna
>prava jako jejich evropske protejsky, tak zacnou mit svoje
>kariery a vzdelani.
Kde jste se narodil(a), ze tolik vite o zenach muslimskych?
>Je statisticky spolehlive prokazano, ze
>jakmile zeny v jakekoliv spolecnosti maji prava na vzdelani
>a rovnopravnost na pracovistich, tak to take znamena
>nejlepsi antikoncepci.
A odkaz na statistiku....dolozite? Asi ne....uvidime
>V takovem pripade by se muslimove
>asimilovali, prestali mit hordu deti v kazde rodine a stali
>by se normalnimi obcany rozeznatelnymi snad pouze barvou
>kuze.
Nemit hordu deti znamena,podle vas, byt normalni.Jeste nedavno v Cechach bylo normalni mit ctyri,pet,sest...deti.Bilych deti ( aby nedoslo k omylu )
pokracovani...
9.1.2005 21:10
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 40157
pokracovani...
>>Proto jsem pro tvrdou
>>antiimigracni politiku.
S timto souhlasite,...takze:
A vy jste kdo?
Emigrant, nebo zavlecenec?
Ztezi odpovite.
>Samozrejme, kazda zeme by si mela tvrde vybirat imigranty a
>hlavne by se to melo zacit praktikovat u nas v USA.
U nas v USA.....look who is talking
>Imigranti by se meli vybirat hlavne podle vzdelani a profesi
>potrebnych v te danne zemi.
Co se v rodne zemi naucis.....pomuze ti byt politicky axeptovatelny pro zem "vyvolenou"
Myslim, ze tu mame dost strihacu
>travniku a uklizecu.
No, bylo by dobre nekdy poradne uklidit v Bilem dome
Ak sa Europa skoro nevzpamata, tak je s nou koniec. Chyba uz len prijatie Turecka do EU a potom nepotrva dlho a sarija bude hlavny zakon, neveriaci psi budu biti a mesity budu na kazdom rohu.
Mimochodom, k tej historii by patrilo dodat, ze Europa bola chranena z vychodu Chazarskou risou. Da sa povedat, ze Chazari zachranili Rusko a severnu Europu pred Moslimami.
>Mimochodom, k tej historii by patrilo dodat, ze Europa bola chranena z vychodu
>Chazarskou risou. Da sa povedat, ze Chazari zachranili Rusko a severnu Europu pred Moslimami.
To je obycajne spekulovanie.
Odkial viete, ze prave ucinkovanie divokej Chazarskej rise, potom jej rozpad a nasledne rozsirenie konvertovanych judaistov (ktori sami sebe klamne hovoria "Zidia" po celej Europe, je pre Europu to naj?
A co sa tej zachrany Ruska tyka - (buduci) Rusi si predsa dokazali poradit s Chazarmi, mozno by si s odretymi usami boli poradili aj s tymi moslimami keby ich, ako hovorite, nezachranili Chazari.
TISÍCILETÁ VÁLKA MEZI RUSKEM A CHAZARY
Dr. Peter Beter
Zhruba před dvěma lety jsem hovořil o boji mezi křesťany a bolševiky v Rusku od roku 1917. Současné události nelze pochopit bez vědomostí o tomto boji o kontrolu Kremlu během posledních šesti desetiletí. Ale tento boj je pouze částí většího historického obrazu. To, co vidíme dnes, přátelé, je vyvrcholením války, trvající více než tisíc let, mezi dvěma nejurputnějšími nepřáteli na zemi. Je to válka mezi Ruskem a Chazary.
Království Chazarů zmizelo z mapy světa před mnoha stoletími. Přestože dnes mnoho lidí o něm nikdy neslyšelo, Chazarské království bylo kdysi skutečně hlavní mocností a ovládalo rozsáhlou říši podmaněných lidí. Dvě sousední supervelmoci s ní musely počítat. Na jihu a západě s Chazarskem sousedila Byzantská říše, kde byla v plném květu východní ortodoxní křesťanská civilizace. Na jihovýchodě Chazarské království sousedilo s rozpínající se Muslimskou říší arabských kalifů. Chazaři ovlivnili dějiny obou těchto říší, ale - což bylo mnohem důležitější - Chazarské království obsadilo území, které se později stalo jižní částí Ruska mezi Černým a Kaspickým mořem. Výsledkem bylo propletení historických osudů Rusů a Chazarů, které trvá do dnešní doby.
V případě, že jste nikdy neslyšeli o Chazarech, myslím, že bych se měl zmínit, kde lze o nich získat víc informací. Před třemi lety v roce 1976 byla o Chazarech vydána kniha od britského spisovatele Arthura Koestlera. Kniha má název "THE 13TH TRIBE - THE KHAZAR EMPIRE AND ITS HERITAGE." Americký vydavatel je Random House, New York, N.Y.
Historické záznamy dokládají, že Chazaři pocházejí ze směsi Mongolů, Turků a Finů. Již ve 3. století po Kr. byli identifikovatelní v stálých bojích v oblastech Persie a Arménie. Později, v 5. století, Chazaři byli mezi pustošivými hordami Huna Attily. Kolem roku 550 po Kr. se kočovní Chazaři začali usazovat v oblasti kolem severního Kavkazu mezi Černým a Kaspickým mořem. Chazarské hlavní město Itil bylo založeno při ústí řeky Volhy do Kaspického moře, aby mohli kontrolovat lodní dopravu po řece. Chazaři potom vymáhali mýtné 10% na všechen náklad, který byl přepravován po řece v městě Itil. Ti, kdo odmítli, byli zabiti.
Své království pevně zasazené na úpatí Kavkazů Chazaři začali přeměňovat na říši podrobených lidí. Stále více slovanských kmenů, které byly v porovnání s Chazary mírumilovné, bylo podrobeno. Staly se součástí Chazarské říše a byli donuceny Chazarskému království stále platit poplatky. Placení poplatků podrobenými lidmi bylo ovšem vždy znakem říší, ale ne po způsobu Chazarů. Takzvané velké říše světa vždy daly něco na oplátku za vybrané poplatky. Například Řím udělal z podrobených lidí občany; a za vybrané daně získali civilizaci a ochranu před útoky potenciálních nájezdníků. To ale nebyl případ Chazarské říše. Lidé, kteří byli poddanými Chazarů, dostali na oplátku za své platby jedinou věc, a tou byl nejistý slib: Chazaři se zdrží dalších útoků a plenění, dokud budou poplatky placeny.
Poddaní Chazarské říše nebyli tudíž ničím jiným než oběťmi obrovského vydírání. Chazarští vládcové byli tudíž všeobecně neoblíbeni a nenáviděni v oblastech, které ovládali, ale zároveň byli také obáváni pro jejich nelítostné zacházení s každým, kdo se jim postavil na odpor. A tak se Chazarská říše rozpínala, až zaujímala rozsáhlé oblasti nynějšího Ruska a jihovýchodní Evropy. V 8. století Chazarská říše sahala na sever až ke Kyjevu a na západě zahrnovala Maďary.
Kolem roku 740 po Kr. se stala ohromující událost. Chazaři byli pod stálým tlakem od svých byzantských a muslimských sousedů, aby přijali buď křesťanství, nebo islám; ale chazarský vládce, nazývaný Kagan, slyšel o třetím náboženství nazývaném JUDAISMUS. Zřejmě z politických důvodů zachování nezávislosti Kagan oznámil, že Chazaři přijali judaismus jako své náboženství. Přes noc se celá nová skupina lidí, bojovní Chazaři, prohlásila za Židy -- adoptivní Židy. Chazarské království začalo být popisováno soudobými historiky jako "království Židů". Následující chazarští vládci přijímali židovská jména a koncem 9. století se Chazarské království stalo rájem pro Židy z ostatních zemí.
Mezitím krutá nadvláda Chazarů nad ostatními národy pokračovala v nezměněné podobě. Ale potom se na scéně objevil nový faktor. Během 8. století postupovali dolů po velkých řekách - Dněpru, Donu a Volze. Byli východní větví Vikingů. Byli známí jako Varangiané nebo jako Rusové. Jako ostatní Vikingové, Rusové byli stateční dobrodruzi a divocí válečníci; ale když se střetli s Chazary, Rusové často skončili placením dávek jako kdokoli jiný.
V roce 862 ruský vůdce jménem Rurik založil město Novgorod a zrodil se ruský národ. Vikingští Rusové se usadili mezi slovanskými kmeny pod nadvládou Chazarů a charakter boje mezi Vikingy a Chazary se změnil. Stal se bojem vynořivšího se ruského národa za nezávislost na chazarském útlaku.
Za sto let po založení prvního ruského města nastal další významný moment. Ruský vůdce, princ Vladimír z Kyjeva, se roku 989 nechal pokřtít. Aktivně prosazoval křesťanství v Rusku a na památku je dnes Rusy uctíván jako "Svatý Vladimír"; a tak začala tisíciletá křesťanská tradice ruského národa.
Vladimírova konverze také přinesla spojenectví Ruska s Byzancí. Byzantští vládci se vždy obávali Chazarů a Rusové dosud bojovali za své osvobození. A tak v roce 1016 spojené ruské a byzantské síly zaútočily na Chazarské království. Chazarská říše byla rozbita a samotné království Chazarů začalo upadat. Většina chazarských Židů nakonec odtáhla do jiných oblastí. Mnoho z nich zakotvilo ve východní Evropě, kde se smíchali a uzavírali sňatky s ostatními Židy. Podobně jako semitští Židé zhruba o 1000 let dříve se chazarští Židé rozptýlili. Království Chazarů zaniklo.
Protože se pohybovali a žili mezi židovským lidem, chazarští Židé si předávali z generace na generaci pozoruhodné dědictví. Jedním z prvků dědictví chazarských Židů je militantní forma SIONISMU. Podle názoru chazarských Židů by země osídlovaná sta
Podle názoru chazarských Židů by země osídlovaná starověkým Izraelem měla být Židy znovu osídlena -- nikoli zázrakem, ale ozbrojenou silou. To je obsahem dnešního sionismu a je to síla, která vytvořila národ, který si dnes říká Izrael. Další důležitou součástí dědictví chazarských Židů je nenávist ke křesťanství a k ruskému lidu jako zastánci křesťanské víry. Křesťanství je vnímáno jako síla, která způsobila, že se staré takzvané království Židů, Chazarské království, zhroutilo. Chazaři chtějí obnovit svou nadvládu v Rusku -- a pokoušejí se o to již celé tisíciletí.
V roce 1917 chazarští Židé přešli hlavní milník směrem k vytvoření jejich vlastního státu v Palestině, jak jsem se zmínil minulý měsíc. Ve stejném roce vyvolali bolševickou revoluci v Rusku. Následoval tam křesťanský holokaust, jaký svět dosud neviděl. Chazarští Židé byli po více než 900 letech v Rusku opět u moci a dali si za úkol zničit křesťanství vyhlazením křesťanů -- více než 100 milionů z nich a současně 20 milionů věřících židů zemřelo pod rukama chazarských Židů. Ruští křesťané 60 let bojovali za svržení ateistických bolševiků a nakonec byli úspěšní. Nyní tisíciletá válka mezi ruskými křesťany a chazarskými Židy dosáhla svého vrcholu. V sázce je nejen budoucnost Ruska a křesťanství, ale také budoucnost židovského lidu jako celku.
Minulý měsíc 19. srpna 1979 zemřel v New Yorku rabín Joel Teitelbaum. Zemřel ráno a byl pohřben ve stejný den odpoledne. Bylo vydáno jen stručné oznámení a přesto se asi 100.000 Židů dostavilo včas na pohřeb. Je těžké si představit, kolik dalších statisíců Židů nepřijelo, protože se to včas nedozvěděli. O měsíc později, 18. září, si jeho následovníci dali do novin New York Times inzerát a jasně oslovili mnoho Židů. Kromě jiného se v inzerátu říká, cituji: "Byl nesporným vůdcem všech Židů všude na světě, kteří nebyli infikování sionismem"; a dále se píše, cituji: "S odvahou, která je v dnešní době velmi vzácná, nazýval sionistický stát jako 'dílo Satana, svatokrádež a rouhání'. Prolévání krve za sionistický stát se mu příčilo."
Tato slova, přátelé, pronesli ortodoxní židé truchlící pro svého zesnulého vůdce. A noví křesťanští vládci v Rusku by s nimi také souhlasili, že sionistický stát Izrael je podvod a krutý a nebezpečný žert na účet křesťanů, stejně jako židů. Chazarský stát, před tisíci lety nazývaný "Království Židů", byl parazit žijící z poplatků vymáhaných od podrobených lidí. Dnes podobně je přežití Izraele závislé na nekonečném toku podpory zvenčí. Rusové věří, že když je nezastaví, chazarští Židé zničí křesťanství pomocí sionismu a Rusko bolševismem; a tak křesťanští vládci v Rusku jsou nyní v ofenzívě proti svým odvěkým nepřátelům, Chazarům.
My Američané, kteří si říkáme křesťané, nejsme ochotni otevřít oči a pokusit se zachránit naši vlastní zemi nebo bránit svoji víru. A tak se naše vlast nyní stává bitevním polem křesťanských Rusů a jejich úhlavních nepřátel -- bolševiků a sionistů. A ať se nám to líbí nebo ne, přátelé, byli jsme d
Jsem zena, ale mam tez velky smysl pro sebezachovu a vubec zachovani vlastni kultury. Kdyz vidim, jaky dopad ma multikultura na americke lidi, neni mi zrovna do smichu. Americke rodiny se rozpadaji, nejsou zadne spolecne hodnoty a tim cela spolecnost znacne upada. Jednotlivci jsou paranoidni,boji se cehokoliv a kohokoliv. Clovek s nimi muze mluvit jen povrchne, protoze se boji aby nekoho neurazil. Neni nad homogenni spolecnost, kde se lide nemuseli bat a vedeli, ze dotycny ma podobne hodnoty. Tem, kdo se zastavaji muslimu jako "jen" dalsi nabozenstvi mezi jinymi at zacnou lepe sledovat deni, cist clanky jako tento a mozna, ze si uvedomi, ze pro sve deti nechteji mit situaci , kdy budou v minorite a budou jim diktovana muslimska pravidla.. us.altermedia.info/index.php?p=704 a orig. www.samfrancis.net
Ja si myslim, ze "bili" si vybudovali Evropu, prosli valkami a zase ji znovu vybudovali (viz Nemci, presto ze vedli valku, stejne jim clovek nemuze uprit to, ze tvrde pracovali) a je mi velice lito, ze za svou praci se ted dockavaji toho, ze jejich zdravotni, zubni pojisteni a jine vymozenosti pracujici , homogenni spolecnosti, jdou do haje, protoze stat to neni schopen kvuli imigraci utahnout. Stejne jako v Americe, Kalifornii, kde hordy Mexicanu vyuzivaji zdravotnictvi , kolikrat podvody , skolstvi aj. na ukor lidi, kteri na vybudovani Kalifornie pracovali. Nejvic mne muze nastvat, kdyz liberalove tvrdi, ze Mexicani maji na zivot v Americe stejne pravo jako Americani. Nemaji a nesmi mit "pravo". Ani muslimove nemaji "pravo" na ziti v Evrope, kterou nevybudovali, natoz aby si diktovali podminky.Na druhe strane kazda zeme ma vsak pravo si vybrat lidi, ktere potrebuje a chce prijmout. Timto zpusobem si Zapad a Amerika vybiraly pracovniky po leta az do nastupu liberalismu.(70ta leta?) To ohromne mnozstvi chudych lidi prinaseji nejen ruzne nemoci, ale i zhorseni hygieny, a celkove urovne spolecnosi.
Nejhorsi na tom vsem je ze "stupidni bily clovek" nejen dovoli, ale i podporuje. viz clanek Stupid White Men"us.altermedia.info/index.php?p=690#more-690
8.1.2005 17:11
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?
Reakce na 40041
Klepla jste hlavičkou o hřebíček, jak říkavali Šimek s Grossmanem. Nemohla jste to vyjádřit lépe.
8.1.2005 17:49
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 40041
> Stejne
>jako v Americe, Kalifornii, kde hordy Mexicanu vyuzivaji
>zdravotnictvi , kolikrat podvody , skolstvi aj. na ukor
>lidi, kteri na vybudovani Kalifornie pracovali.
Marg
Zena po padesatce, deset let v USA ( hmmm...vstup po sametu, ze? ),
tak takove "divne veci" byste psat nemela.
Vite vubec, co je ID# , social security #, green card, health insurance card....atd
Podvody ?
Mexican, to je obcan suverenniho statu Mexiko.
To je to stejne, jakoby jste napsala, ze hordy Cechu vyuzivaji zdravotnictvi,kolikrat podvody, skolstvi aj. na ukor lidi, kteri na vybudovani Nemecka pracovali.
To, ze jste bila jeste neznamena, ze jste neco vice. To, ze jste Ceska jeste neznamena, ze jste neco vice nez radovy American.
Opravdu jste asi klepla hlavickou o hrebicek, jak uz se vyjadril pan Stwora.
Precetl jsem si par Vasich prispevku, ktere jasne mely rasisticky podtext....takze
jen cerpam z vasich pohledu na vec.
Pekny den z Jizni Moravy, preji
Jak velkou cast Kalifornie a Evropy jste to vlastne svyma rukama vybudovala?
Americke rodiny se rozpadaji, nejsou zadne spolecne hodnoty a tim cela spolecnost znacne upada.
Ano rozpadaji. V Americe kolem 25 % v Cesku v homogeni
spolecnosti taky. Asi tak kolem 45%.
Neni nad homogenni spolecnost, kde se lide nemuseli bat a vedeli, ze dotycny ma podobne hodnoty.
Jake ma hodnoty hodnoty homogeni Prazak pred nehomogenim
clovekem trebas s New Yorku ?
To jen tak na okraj.
Pani Marg, citim se po precteni Vaseho prispevku vinnym, jelikoz jsem Cesky emigrant ( ale "bily" ), zijici v USA.
...ano, i mně se po ní stýská: panečku, taková česká ladovská vesnička, samí katolíci, vepřo, knedlo atd. Jenže stýskat si můžu třeba i po tom, jaké to bylo bezva v Čechách za Keltů nebo prvních Slovanů. Realita je jiná. A realita v současné Evropě je ta, že muslimská menšina tu je a zůstane. Nevtrhli sem, nepřitáhli sem, byli sem pozváni našimi bílými (post-)křesťanskými, ve svobodných volbách zvolenými vládci a tito vládcové jim dovolili přizvat si rodiny, takže jich tu je skutečně dost. Pokud se Vám to nelíbí, musíte se obrátit na evropské politiky 60.-80.let, to jim a jejim voličům chyběl pud sebezáchovy, pokud to tak chcecte nazývat. Jestli se ale nechcete smířit s realitou, nezbývá Vám než občanská válka s cílem buď genocidy nebo etnicko-náboženské čistky všech evropských muslimů. Tento postoj je ale IMHO svědectvím nikoli pudu sebezáchovy nýbrž niterné sebedestrukce.
Autor tohoto výrazně (a nesmyslně) islamofóbního textu ať si zalistuje v učebnicích dějepisu: Karel Martel nebyl franský král nýbrž majordomus a faktický vládce říše.
8.1.2005 23:44
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?
Reakce na 40041
Když teď hned všichni "latinos" odejdou s Kalifornie,
tak se okamžitě dostane do velikých a těžko řešitelných
hospodářských potíží , neboť se vám zhroutí takřka všechny
služby.
Je to stejné, jako když z Česka odejdou naráz všichni
Ukrajinci, tak se zastaví stavby, v nemocnicích nebude zajištěn
úklid a stravování a pod. To je jenom na okraj!
Takže vykládáte nesmysly!!!
Tenhle problém má hlubší kořeny a ne příliš snadné řešení.
A pan Stwora má také velice zjednodušené názory!
Když teď hned všichni "latinos" odejdou s Kalifornie,
tak se okamžitě dostane do velikých a těžko řešitelných
hospodářských potíží , neboť se vám zhroutí takřka všechny
služby.
Zase promluvil "odbornik" na Kalifornii. Jestlize vsichni ilegalni latinos odejdou, tak Kalifornie nebude vedet co s prebytkem penez, ktere musi vynakladat na skolstvi a zdravotnictvi tech ilegalu.
> Jestlize vsichni
>ilegalni latinos odejdou, tak Kalifornie nebude vedet co s
>prebytkem penez, ktere musi vynakladat na skolstvi a
>zdravotnictvi tech ilegalu.
>
To amerika tem ilegalnim latinos nedava kopacky? Pokud je nekdo ilegalni je snad vyhazonej. Co to je za pitomost ze amerika plati ilegalum skolstvi a zdravotnictvi? Kde ste to vycet? Nebo ste to zaslech na FOX?
Co to je za pitomost ze amerika plati ilegalum skolstvi a zdravotnictvi? Kde ste to vycet? Nebo ste to zaslech na FOX?
Nevycet. Ja mezi nema ziji.
9.1.2005 6:10
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 40109
MUSLIMSKA INVAZE DO EVROPY USPESNE POKRACUJE
>Co to je za pitomost ze amerika plati ilegalum skolstvi a zdravotnictvi? Kde ste >to vycet? Nebo ste to zaslech na FOX?
>Nevycet. Ja mezi nema ziji.
Pane editore
9.1.2005 17:11
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 40109
Je to na tobě vidět!
Je to na tobě vidět!
Peleska
Pane 68, vy se znate s panem Peleskou ?? Tyka vam
a "vidi" to na vas.
Jak on na takovou dalku vas muze videt ?? Asi jako
vidi on do tech Israelskych muciren. Moc by me zaji-
malo to, proc vy jako clovek zijici v te vasi slunne
Kalifornii mate mensi prehled o ekonomii, toto statu
nez pan Peleska s Ceska ? Ja nechci nikoho napadat.
Na nikoho utocit, ale nebylo by lepsi, kdyby tady
pan Peleska nebo kdokoliv jiny psal to co vi, pak
to tady bude jen jako "jedna pani povidala". Dam za
to krk, ze kdyby tady nekdo napsal clanek o soucasne
ekonomii Etiopie, protoze tam zije, tak pan Peleska
se vyjadri presne opacne.
Je to jen muj nazor.
(Cenzurováno. Pouze popichování, žádná informační hodnota.)
9.1.2005 17:10
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 40089
Je to smutné,kam až se dostala "většinová" populace,
ale když odejdou "latinos" , tak si nekoupíš ani burgra,
protože ti ho nebude mít kdo udělat!
A o ostatních službách ani nemluvím.
68 opět hýří duchaplností!!!!
Je to smutné,kam až se dostala "většinová" populace,
ale když odejdou "latinos" , tak si nekoupíš ani burgra,
protože ti ho nebude mít kdo udělat!
Ale Pelesko, neboj se, burgra bych si koupil. Kdyz jsi takovy odbornik na Kalifornii, tak jiste vis, ze v Kalifornii je kolem dvou milionu ilegalnich mexicanu, kteri samozrejmne neplati zadne dane, ale uzivaji zdravotni peci, samozrejmne zadarmo, protoze nemaji nemocenske pojisteni, posilaji deti do skol, dokonce vymahaji, aby deti byly vyucovany ve spanelstine. Naklad na jedno dite ve skole je 6 az 8 tisic dolaru za rok. Kdyz ten mexikan ma tech deti 6 az 10, coz je tak v prumeru, tak si spocitej, kolik musi stat za tu jeho rodinu zaplatit, aniz by od nej dostal na danich jedinny dolar. Tak si spocitej, jak je na tom Kalifornie ve vyhode. Na to vsechno musim ja, a dalsi poplatnici dani doplacet. Takze ten Tvuj burger neni zadny argument.
9.1.2005 17:59
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 40139
>Kalifornii je kolem dvou milionu ilegalnich mexicanu, kteri
>samozrejmne neplati zadne dane, ale uzivaji zdravotni peci,
>samozrejmne zadarmo,....
A jakpak se ti "ilegales" kvalifikuji na bezplatnou zdravotni peci,pane?
Tato otazka na zaklade toho, ze pan editor je velice benevolentni a dovoluje "varit knedliky mimo misu".
A jakpak se ti "ilegales" kvalifikuji na bezplatnou zdravotni peci,pane?
Tato otazka na zaklade toho, ze pan editor je velice benevolentni a dovoluje "varit knedliky mimo misu".
Normalni doktor, kdyz nevidi kartu nemocenskeho pojisteni, nebo kdyz mu nezaplatite dopredu, tak Vas odmitne prijmout. Jinak je to ale na pohotovosti, kde musi prijmout kazdeho, a nemohou si vynucovat potvrzeni o lekarskem pojisteni a nebo predplaceni sluzeb. Ani se Vas nesmi zeptat odkud jste, jestli jste legalni a nebo ne. Pohotovostni sluzba stoji horentni penize, ale tem ilegalas to samozrejmne nevadi. Takze takhle to obchazeji.
>Normalni doktor, kdyz nevidi kartu nemocenskeho pojisteni,
>nebo kdyz mu nezaplatite dopredu, tak Vas odmitne prijmout.
>Jinak je to ale na pohotovosti, kde musi prijmout kazdeho, a
>nemohou si vynucovat potvrzeni o lekarskem pojisteni a nebo
>predplaceni sluzeb. Ani se Vas nesmi zeptat odkud jste,
>jestli jste legalni a nebo ne. Pohotovostni sluzba stoji
>horentni penize, ale tem ilegalas to samozrejmne nevadi.
>Takze takhle to obchazeji.
____________________________________________________________
Souhlasim s vami SedesatOsmicko. Presne tak to pracuje, jak to zde popisujete. Nevim ale, jestli ve vsech statech USA. Je mozne, ze je to federalne ustanoveno. Mohu to potvrdit tim, ze jsem to sam zazil s nacerno pracujicimi Cechy, kteri meli uraz ( nic moc vazneho ), nebo jine zdravotni problemy a vse bylo ambulantne provedeno a nic se neplatilo. V tom je ma velka poklona, pro zemi vyvolenou.
Souhlasim s vami SedesatOsmicko. Presne tak to pracuje, jak to zde popisujete. Nevim ale, jestli ve vsech statech USA. Je mozne, ze je to federalne ustanoveno. Mohu to potvrdit tim, ze jsem to sam zazil s nacerno pracujicimi Cechy, kteri meli uraz ( nic moc vazneho ), nebo jine zdravotni problemy a vse bylo ambulantne provedeno a nic se neplatilo. V tom je ma velka poklona, pro zemi vyvolenou
Ja take souhlasim s tim, kdyz se nekomu shodou nestastnych nahod neco stane, tak at je mu pomozeno i treba zdarma. Ale to, ze my tady mame 2 miliony mexikanu, tomu rikam prizivnictvi. Nekdo to musi zaplatit a ten nekdo jsme my, danovi poplatnici. Mexikani jdou dokonce tak daleko, ze kdyz je zena tehotna, tak v poslednich hodinach tehotenstvi preleze hranici do Kalifornie, tam porodi, a to novorozene je automaticky obcanem USA, takze ma pravo na vsechny vyhody, vcetne duchodu.
10.1.2005 0:06
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 40171
> Mohu to potvrdit
>tim, ze jsem to sam zazil s nacerno pracujicimi Cechy, kteri
>meli uraz ( nic moc vazneho ), nebo jine zdravotni problemy
>a vse bylo ambulantne provedeno a nic se neplatilo. V tom je
>ma velka poklona, pro zemi vyvolenou.
Pane Lve
A votomtoye
Takze ne jenom Mexicani.
Ale ne jenom Cesi a Mexicani.....je jich hodne z celeho sveta, kteri prijedou na limitovane vizum a zustavaji "prescas".
Soudit pocinani vsech stejnym metrem, ne podle barvy kuze.
Ale to jaxi nekterym moc nevoni.
>Pane Lve
>A votomtoye
>Takze ne jenom Mexicani.
>Ale ne jenom Cesi a Mexicani.....je jich hodne z celeho
>sveta, kteri prijedou na limitovane vizum a zustavaji
>"prescas".
>Soudit pocinani vsech stejnym metrem, ne podle barvy kuze.
>Ale to jaxi nekterym moc nevoni.
_____________________________________________________
Pamatuji si, ze v nekterem meste USA, byla prestrelka gangu a na ulici byl zranen kulkou mlady hoch, ktery se doplazil do nemocnice a nemocnice mu odmitla dat prvni pomoc a milej hoch za kratko na nasledek zraneni zemrel. V televizi pak z toho byla velka patalie a velke souzeni nemocnicniho perzonalu. Vsechno se muze stat. Ale a predevsim si myslim, ze je nejak uzakoneno, ze pri vaznych urazech a nestestich, se dava nezbytna lekarska pomoc, v celem civilizovanem svete. Taktez predpokladam, ze bych dostal pomoc v nouzi i v Ceske Republice, v Iraku či v Izraeli. Mylim se ?
10.1.2005 6:01
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?
Reakce na 40181
Takze ne jenom Mexicani.
Ale ne jenom Cesi a Mexicani.....je jich hodne z celeho sveta, kteri prijedou na limitovane vizum a zustavaji "prescas".
Soudit pocinani vsech stejnym metrem, ne podle barvy kuze.
Ale to jaxi nekterym moc nevoni.
Ano, muze to byt o komkoliv. Ale v tomhle pripade pan ekonom Peleska prisel s tim, ze kdyby Kalifornie nemela ilegalni latinos, tak se zhrouti a je si nebudu moci koupit burger. Takze ja v tomhle pripade psal o latinos, kteri jsou v 95% z Mexika. Pokud se tyka zustavat "prescas" na limitovane vizum, tak to mne nevoni. To je porusovani zakonu.
10.1.2005 19:53
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 40207
Nenapsal jsem , že se zhroutí, ale že bude mít těžkosti,
protože práce , které dělají "latinos" nebude nikdo
vykonávat!
A s pakem, které překrucuje napsané, se odmítám bavit!!!
10.1.2005 18:15
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 40160
>Normalni doktor, kdyz nevidi kartu nemocenskeho pojisteni, >nebo kdyz mu nezaplatite dopredu, tak Vas odmitne prijmout. >Jinak je to ale na pohotovosti, kde musi prijmout kazdeho, a >nemohou si vynucovat potvrzeni o lekarskem pojisteni a nebo >predplaceni sluzeb. Ani se Vas nesmi zeptat odkud jste, >jestli jste legalni a nebo ne. Pohotovostni sluzba stoji >horentni penize, ale tem ilegalas to samozrejmne nevadi. >Takze takhle to obchazeji.____________________________________________________________Souhlasim s vami SedesatOsmicko. Presne tak to pracuje, jak to zde popisujete. Nevim ale, jestli ve vsech statech USA. Je mozne, ze je to federalne ustanoveno. Mohu to potvrdit tim, ze jsem to sam zazil s nacerno pracujicimi Cechy, kteri meli uraz ( nic moc vazneho ), nebo jine zdravotni problemy a vse bylo ambulantne provedeno a nic se neplatilo. V tom je ma velka poklona, pro zemi vyvolenou.
Souhlasim s Milanem Peleskou,
ja se stale zarazim nad tim ze imigranti jsou proti imigraci- nebo je snad rozdil mezi pristehovalcem z vychodni Evropy, a pristehovalcem z Asie
a propo v Evrope je 25 % lidi v duchodu, lidi v pracovnim veku je nekde jiz mene nez 50 % a bude jich stale ubyvat, v CR by nebyt imigrace pocet obyvatel klesal.
Vy si myslite, ze vsichni cizinci (popr. muslimove) prichazeji do Zapadniho sveta, aby byly teroristi nebo kriminalnci. Uz vidim Arabskyho prodejce v bistru nebo Ukrajinskyho delnika, jak prisli rozvracet Evropu.
A co v Americe, tam to je jak. Pracoval jsem s belochama, asiatama, cernochama, mexikama, Kubancema, Jamaicanama, Haitanama- budete se divit, ale jejich pracovni vykonost je vetsinou vyssi nez u rodilych Americanu, protoze prisly do bohatsi zeme a vazi si prace. Me se tahle multikulturalita prave libi a vy proti ni bojujete ?!
Nebo byste chteli mit jenom bilou Ameriku a bez pristehovalcu, co tam potom tedy delate vy?
Vim, ze vas stejne nepresvedcim, realita je totiz takova jakou ji clovek chce videt. Nekdo si vsima, ze nakej Asiat postrili na lovu nekolik lidi (a vyvodi z toho ze vsichni Asiati sou verbez) a nekdo se snazi s odlisnymi komunitami komunikovat a pochopit je (a hlavne nezobecnovat okamzite najake vlastnosti na cely narod).
Souhlasim s Milanem Peleskou,
ja se stale zarazim nad tim ze imigranti jsou proti imigraci-
Ja nejsem proti emigraci. Ja uvitam s otevrenou narici kazdeho emigranta, ktery sem prijde legalne a plati dane. Tak, jak jsem to udelal ja. I samotni mexicane, kteri sem prisli legalne jsou proti mexicanum, kteri sem lezou pres plot, protoze to stoji stat obrovske penize. Vy, kdyz chcete ridit, tak si udelate ridicsky prukaz, aby jste byl v aute na silnici legalne, ne? Nebo se na to vykaslete??
Mno, tak jak zachránit bílého amerického člověka před vymřením na na immigrantské machometánství?
Zaprvé bychom měli zbourat sochu Svobody s brozovou plaketou, hlásající světu:
"Give me your tired, your poor,
Your huddled masses yearning to breathe free,
The wretched refuse of your teeming shore.
Send these, the homeless, tempest-tost to me,
I lift my lamp beside the golden door!"
Anebo k ní dát alespoň upozornění, že to je míněno jen pro Židy.
13.1.2005 20:31
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?
Reakce na 40112
Tato plaketa byla ovšem osazena dodatečně, socha je oslavou svobody a nikoli imigrace. Rovněž by bylo záhodno se vrátit před zákony myslím z r.1965, díky kterým jsou USA "rovnoměrně" (tudíž převážně nebíle) zaváženy imigranty z celé zeměkoule dle hesla "lejno nebo fík, hlavně když to křupne". Rozdíl není v "barvě kůže" přistěhovalců, ale v jejich kulturních hodnotách. Pokud z USA bude chaotický nepřiliš výkonný rasový mišmaš a la jižní Amerika, asi už Evropu nikdy zachraňovat nebudou. To samé platí o muslimské imigraci, pokud opravdu Evropa potřebuje gastarbeitry (vzhledem k počtu nezaměstnaných o tom pochybuji, ostatně do r.1989 se občané SSSR vyskytovali jen v českých lesích a stavělo se ostošest, japato???), měla by sáhnout spíš do ruských stepí či na Dálný východ, nebo tu budeme mít další nevýkonný muslimský stát a s dědictvím předků se múžeme rozloučit. Vydávat muslimskou kolonizaci za realitu, s kterou musíme žít může jen zlomyslný omezenec.
8.1.2005 16:46
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Zda sa mi krajne amoralne,ak po storociach, ktore museli balkansky slovania "strazit a branit branu k europe" sa ich pripravujeme vystavit potupe a vydieraniu tym, ze o ich vstupe do EU budu rozhodovat aj Turci.
8.1.2005 20:18
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
je rozdil mezi muslimem-Arabem,muslimem-Turkem,muslimem-Alziranem,muslimem-Indonesanem,muslimem-Indem,muslimem-Britem,muslimem-Francouzem atd. Hazeni muslimu do jednoho pytle je kravina,ktera se vsem radobykulturnim krizakum jednou vymsti. Cernobily svet neexistuje a muslim rozhodne neznamena automaticky kulturniho barbara,fanatika ci pijavici. A hodnoty typu rodina,aj. na rozdil od nasi "vyspele" kulturni civilizace jsou u muslimu stale silne zakoreneny,bez ohledu na denominaci. MacDonaldizace nam prospela mnohem mene. A co koneckoncu prispelo k rozpadu starych osvicenskych islamskych risi? Zapadni nenazranost a cynismus v podobe kolonialismu.
Mrkněte se někdy na stránky českých muslimů (autory jsou konvertité, manželky muslimů, případně muslimové zde dlouho žijící a "naturalizovaní". Je to dost síla a člověk se přestane Španělům divit, že je po rekonquistě v zemi nechtěli.
11.1.2005 0:15
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?
Reakce na 40084
Mohl bych poprosit o link??
A zemím, které v minulosti vykázaly Židy se divíte?
>Opravdu jste asi klepla hlavickou o hrebicek, jak uz se vyjadril pan Stwora.
Precetl jsem si par Vasich prispevku, ktere jasne mely rasisticky podtext....<
No jo když si někdo chodi pro rozumy na Altermedia tak se tomu nesmíte divit Idealisto.
8.1.2005 20:46
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Nacionalismus za kazdou cenu neni reseni. To zavani Hitlerem.
>Nacionalismus za kazdou cenu neni reseni. To zavani
>Hitlerem.
_________________________________________________
Spravne pane. A jakpak se divate na Americky nacionalismus ?
Spravne pane. A jakpak se divate na Americky nacionalismus ?
Lev
Pane Lev
uberte, uberte, kde vy zase jste objevil v USA naciona -
lismu? Nepletete si to zase s necim jinym ? Jako trebas
rasimus, ci kdo vi co vy si myslite.
Uz tech utoku proti tomu hroznemu Americkemu imperialismu
by jsme mel nechat. Vzdyt vam to taky muze ublizit na zd -
ravi.
9.1.2005 2:39
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
mikmik mikmik (zavináč) zoznam (tečka) sk 217.?.?.?
Reakce na 40088
Hmm, mate pravdu, v pripade palestiny ide skor o podporu nie nacionalizmu, ale nacizmu.
A s tym poskodenim zdravia to je tiez uplna pravda. Este pred nedavnom bombardovali europu, staci hodit info v Belehrade. Oni Vam prezradia podrobnosti.
9.1.2005 13:41
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?
Reakce na 40072
Americky nacionalismus? nejde dost dobre hodnotit,protoze Americka narodnost neexistuje. Muzeme nanejvys diskutovat v rovine pseudonacionalismus Americana narozenemu na amer. pude pristehovalci vuci pristehovalci.
Dalsi rovinou je "nacionalismus" novodobych "krizaku",sionistu a krestanskych sionistu vuci pluralite vselikych narodu a kulturnich denominaci.
Jazykova rovina-v USA se mluvi amer.anglictinou u niz dochazi k jevu ktery mi popsal jeden American:"american English break the rules",coz se da vyjadrit jako zjednodusovani jazyka bez ohledu na pravidla,coz vede k upadku cloveka jako takoveho.
Tento problem aplikovany na Evropu v teto podobe neexistuje.Idealem je,ze kazdy pristehovalec do Evropske zeme s umyslem se v ni usadit,by mel prijmout a osvojit si jazyk a historii daneho statu. Nabozensky klic pokladam za BEZPREDMETNY,nebot stat by mel byt prevazne statem SEKULARIZOVANYM,schopnym zajistit nab. pluralitu vyplyvajici ze zakladnich lidskych prav.Krom toho 2.vatikansky koncil JASNE uznal islam jako nabozenstvi vedouci k Bohu. Problem neni v islamu,ale jeho vykladu. Nebojujeme s muslimy,ale s pseudomuslimskymi sektami,jejichz nazor se mnohdy VUBEC neztotoznuje s nazorem autentickeho islamu. Takze se nejedna o boj mezinabozensky,ale o boj proti sektarianismu. I nazor Bushe a jeho nohsledu je sektarsky,nemajici s autentickym krestanstvim PRANIC spolecneho. Problem neni v nabozenstvi,ale v jeho vykladu a prakticke aplikaci.
NIC VAM NEBRANI- podporovat liberalni muslimske skoly,ktere jsou primou opozici radikalnimu islamu.
- podporovat ortodoxni judaismus,ktery je primou opozici sionismu atd.
Jelikoz jsou ale lide kratkozraci a lini,tak se vse resi zbranemi.
A vy,kdo se bojite,ze budete pohlceni cizi kulturou-DOKAZTE ZE SI VASE KULTURA ZASLOUZI ZACHOVAT,zda to neni jen snuska pseudohodnot,nadhodnocenych neexistujicich jevu ci jen slepa,davno prekonana tradice. Clovek si vzdy osvojuje to,co mu prinasi JISTOTY.Tak at se nase kultura vyviji k tomu,aby tyto hodnoty poskytovala. Zapadni kultura typu USA je mnohdy NENABIZI.
------------------------------------------------
Ne brojeni proti novemu,ale precizace vlastniho.
------------------------------------------------
Zijeme v postmoderne,nikoliv ve stredoveku,ac se nas k tomu mnozi snazi dotlacit.
Dekuji pane MedoBedo, za Vase vysvetleni - Lev
9.1.2005 17:59
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?
Reakce na 40130
pomohlo-li Vam to v jakemkoliv ohledu,ci jste spokojen s odpovedi,pak jsem spokojen i ja,pane Lev
Dobré až na...
>Krom toho 2.vatikansky koncil JASNE uznal islam jako nabozenstvi >vedouci k Bohu. Problem neni v islamu,ale jeho vykladu.
K tomu se mi chce se vyjádřit:
to ovšem neznamená, že k tomu Bohu skutečně dovede.
Pokud to nedovede církev, která pořádá "uznávací koncily", jakou hodnověrnost může takové uznání asi mít...
Jakmile se tzv. živá nauka zvrtne v církve(organizace) je to dekadence této "živosti" a jasná předzvěst úpadku nauky-systému. Jedno zda to trvá pár tisíc let - viz. křesťanské církve jako následnice takto "živé spojnice" s Bohem a sice Ježíše Nazaretského.
A k tomu živá nauka - znamená to, že hlavní nositel-představitel (guru) tohoto (jakéhokoliv) systému je právě ve stálém spojení s pokud možno nejvyšší kvalitou bytí - dejme tomu zvanou Bůh. Pak tedy dokáže ukázat aktuálně uzrálým žadatelům k této kvalitě, či jejím mezistupňům(jiné, mnohem harmoničtější sféry,než ta naše pekelná)cestu.
Toto v církvích není a proto je zapotřebí všelijakých vykladačů a reformátorů a to již je napsáno přesně, že to je problém...
9.1.2005 20:18
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?
Reakce na 40147
pane Had,ja mel spise na mysli to,ze oficialni krestanske kruhy a zvlaste Vatikan proti muslimum nic nemaji,to jini a zvlaste sektari typu pan Bush se nam snazi vnutit ze bychom meli mit. Minimalne tem,co se drzi autentickeho islamu. Co se tyce cest vedoucich k Bohu-je jich prave tolik,kolik je zivych bytosti. Nabozenstvi tu jsou od toho,aby nam pouze nastinila cestu. I satanismus je cesta vedouci k Bohu. Dozvite se totiz vsechny moznosti kudy nejit,tim padem vam zbydou ty,kudy jit.Ale to uz je offtopic.
S drobnými, nepodstatnými výhradami, ale souhlasím.
Satanismus zná "cestu záporu"? To jsem nevěděl, jelikož mě nezajímá.
Stálý úsměv.
Musim podekovat panu MedaBedovi za jeho prispevek. Mohu se s nim na 100% ztotoznit.
Tedy MedoBedo, to je prispevecek! Dekuji Vam za nej. Bezvyhradny souhlas s durazem na tu pasaz o jazyku. Pouzivani spolecneho netrivialniho jazyka a jeho stoprocentni osvojeni si je podminkou pro kazdeho kdo chce byt pravoplatnym clenem spolku zvaneho narod. Bohuzel, jsou jedinci kteri nejdriv potrebuji oslepnout aby jim to doslo.
8.1.2005 22:42
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Nespojoval bych současnou situaci s historií výbojů a pod... protože mi nepřipadá možné srovnávat politiku středověkých STÁTÚ (pardon, nevím jak napsat kroužek nad velkým U) se současnou snahou muslimských JEDNOTLIVCÚ o zvýšení životního standartu či bezpečí.
Ale již jednou jsem tady psal, že se mi nelíbí, že pod falešnou rouškou tolerance se naše země (jedno zda USA, Kanada, ČR, SR) oslabují a z původně silných zemí se stávají nádražní halou přistěhovalců, plnou chaosu. Nádražní halou bez pravidel a tím pádem bez pevných základů do budoucnosti.
Oslabujeme se, všechny ústupky které jdou proti přírodě, státu, národu, občanům, rase ... nás oslabují. A kdo se nechá po kapkách oslabovat na všech těchto myslitelných frontách, samozřejmě zanikne, jako starý Řím, Řecko atd.
Jenže to nezměníme. Ani zveřejňováním, ani hlasováním ve volbách pro kohokoliv, ani násilím. Už to začalo. Nevím jak Vy, já se už poohlížím po zemi, kde by moje děti mohli vyrůst jakž takž v klidu a bezpečí. Zatím jsem takovou zemi nenašel ani v Evropě, ani na americkém kontinentu.
>STÁTÚ (pardon, nevím jak napsat kroužek nad velkým U)
zapnete si Caps Lock a napiste male ů...asi takto...Ů
8.1.2005 23:09
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?
Velice diletantský až prostoduchý článek. "Muslimské hordy" byli ve Španělsku 8 století, židé je mimochodem vítali jako osvoboditelé, křesťanům víru "islámští hrdlořezové "nezakazovali a nábožensky neomezovali.Byli spíš vyčúraní protože kdo se dal na islám měl menší daně(to byste možná byl dneska taky islamik) Při rekonqistě s Maury odešlo 1 1/2 milionů španělských muslimů,
kteří se báli pro změnu katolických hrdlořezů.Asi jste musel být inspirován holywoodskou slátaninou zv.El Cid protože jinak byste snad ani takovou blbost nemohl napsat. Mimochodem Rodrigo Diaz de Vivar zv.El Cid(Ztvárněný Ch. Hestonem jako ušlechtilý křesťan a vyhaněč musl. hord)nebyl žádný bigotní hrdina, nýbrž hrdlořez který se nechal najímat od Muslimů i Křeťanů.50 let po jeho smrti byla napsaná vynikající báseň Cantár de mío Cid,kde byl
líčen jako ušlechtilý rytíř.Jelikož jeho soukromá armáda bojovala,občas také proti muslimům, byl líčen jako příkladný křesťan.Navíc v době o které píšete byla arabská kultúra o proti evropské na výši(astronomie,lékařství,stavitelství atd.)takže jste mě uplně vyvedl z míry.Jsem pouhý zámečník a nikoliv arabista,ale bez základních znalostí dějin bych se vůbec nepouštěl
do tak jednoduchých hodnocení. Můžu vám dát odkazy na encyklopedické materiály,(tam jak jistě víte se na tom musí shodnout více znalců) kde by se ani nejzaujatější antiislamisté nepokoušeli napsat takovou blbost.Nejsem ani náhodou obhájce islamu, ale když vím, že jim křižáci na svých výpravách jedli děti,tak bych byl ve výrazech opatrnější.
%0
8.1.2005 23:57
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 40071
Akorát ,že nejsem anonym ,ale Nafťák, já se pod toho El Cida zapoměl podepsat a navíc to zkrátka s tim PC ještě neumim(vždyť už jsem taky starší model)
13.1.2005 20:57
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?
Reakce na 40071
Už na začátku diskuze bylo předznamenáno, že o té arabské nadřazenosti se dá mluvit cca do 11 st. - zužitkovali v Evropě pozapomenuté dědictví antiky. Do jaké míry byl El Cid slátanina, těžko posoudit, dnes Holywood točí "historická"díla podstatně horší, málokdo tu dobu pamatuje a kroniky jsou často zaujaté. Cid je zde navíc líčen téměř coby tolerantní multikulturalista. Doufám,že přiliš nepřikládáte víru zkazkám o křižácích baštících malé machometánky. Rovněž Maurům musela ze Španělska pomoci inkvizice, neutíkali sami před "mordýři". Tolerance kordobských chalifů ke křesťanům byla i krapet vynucená situací, protože zbytek arabského světa ovládl konkurenční rod a pokud nechtěli přijít i o zbytek držav, museli s domorodci dobře vycházet.
Při té příležitosti bych rád poznamenal, že do Evropy opět triumfálně táhnoucí Turci dokázali při svém slavném sekularismu vypudit z Istanbulu v letech 1955-64 80 000 Řeků a křesťanům pěkně ztrpčovat obchodní činnost (o masakru Arménů již za vlády mladoturků 1915 se přiliš nemluví, aby se neumenšoval primát utrpení Židů). I když zmínka v článku o zákazu křesťanských kostelů asi pravdivá není, to by EU snad vadilo alespoň stejně intenzivně jako kriminalizace cizoložství.
Kdyby Vám někdo dnes za nesdílení víry "Herrenvolku" napařil vyšší daně, asi byste to neměl za lišáctví, ale hodně nahlas byste vřeštěl o diskriminaci.
>Nejsem ani náhodou obhájce islamu, ale když vím, že jim křižáci >na svých výpravách jedli děti,tak bych byl ve výrazech >opatrnější.
PANE NAFTAK a delali si je na rozni do ruzova, nebo jen tak na rychlo?
9.1.2005 10:41
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 40091
Podle toho jak rychle spěchali do svatého města a podle tuhosti.>>Nejsem ani náhodou obhájce islamu, ale když vím, že jim
>křižáci >na svých výpravách jedli děti,tak bych byl ve
>výrazech >opatrnější.
>
>PANE NAFTAK a delali si je na rozni do ruzova, nebo jen tak
>na rychlo?
>
>
Nejsem ani náhodou obhájce islamu, ale když vím, že jim křižáci na svých výpravách jedli děti,tak bych byl ve výrazech opatrnější.
%0
Vazeny pane nulove procento,
to se taky rikalo o Cechoch co pod vedeni vedenim Barbarosy
jedli u Italskeho Milana deti. Skutecnost vsak byla takova
ze si je udelali ty deti jako figuriny s chleba. S tema
krizakama to bylo stejne. Slo tedy jen o psychologickou
valku. Tak vyhrnte si rukavy a znova se puste do studia Encyklopedii.
9.1.2005 3:30
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Precetl jsem si zoufale gesto,s tim,kdyz nebudeme mit emigranty z Ukarjiny,tak ,kdo vlasten bude vykonavat spousty ne zrovna lakavych zamastnani,kdyby vsichni emigranti odesli,tak jsme na "holickach".To mate pravdu ,kdyz prezrane komunisty v ramci "nejsme ,jako oni" co s nama zaplnili doly,hute, JZD,stavebnictvi a ruzne podradna zamestnani,tak dnes musite nit Ukrajince ,kteri mohli byt zcela dobre za svou zradcovskou politiku k Moskve poslani ,prave na ta dost neatraktivni zamestnani,aby si take "cuchli" k tomu ,jak zachazeli s nama,kdo byl"nepritel lidu".
Islam ,sam o sobe v islamskych zemich mel vysokou kulturu,mnoho znamych cestovatelu,kteri meli driv mapy Ameriky ,nez se dostavil Kolombus,znali hvezdy,lekarstvi a jine.
Avsak,dnes ,toto neplati,do Evropy jde mnoho lidi z islamskych zemich na podradnou praci,ovsem zde je kamen urazu,s nimi cele rodiny,takze ,domaci obyvatelstvo brzo pozna ,ze bude v mensine,ze kultura a historie krestanske zeme zcela zmizi touto cestou,tak,jak zmizeli Majove,Astekove a Omejove,tak zmizi ten nenavideny bily rassista,ktery vidi na rozdil od jeho vlastnich politiku nejblizsi budoucnost ,ktera nebude k jeho prospechu,kdy fianacni raj ,pro mnohe ,se zmeni v rozvojovou zemi,odkud mnozi pred desetiletim prisli,takze ,emigrace je nastroj Jedne Svetove Vlady na budouci ,jedno celosvetove hodnoceni za praci,jedno skolstvi,jedno zdravotnictvi,s tim ,ze promichanim obyvatelstva zmizi posledni znamky nacionalismu,sily celku na obranu pred zvuli politiku,ovsem tim i nebude nikdo volat politiky k zotpovednosti za upadek jejich zeme.
Co brečíte nad muslimy???
Budoucí Evropa bude obývaná dvěma náboženskými etniky
1. muslimy - arabové, turci a jiné národy, vyznávající islám
2. křesťany - cikány.
Němců, francouzů, čechú, poláků moc nezbyte. Ultravysoká porodnost cikánského etnika, způsob vyssávání státních zdrojů (srovnatelný s tunelováním československé ekonomiky Havlem s jeho kumpány z KSČ) a naproti tomu super nízká porodnost "bílého" etnika dává jasné perspektivy. Největší fór na tom je, že 90% cikánů přiznává národnost českou.
9.1.2005 11:36
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 40120
>Co brečíte nad muslimy???
>
>Budoucí Evropa........
Zizka
Okopirovat clanek, psany pred ctrvrt stoletim, a pak pridat svou smesnou vizi, ktera je psana s podobnym rasistickym podtextem jako nekteri "americasuperznalci"....
....tak kvuli takovym, jako vy, muze mit bily Cech v budoucnu problemy.
Vyvolas valku, budes muset bojovat.Prozatim je vas, neonazis, v Cecham poskromnu. Sem tam nejaka ta potycka s anarchisty, nebo se jdete mlatit palkami s cigany....
Ale v jednom ti fandim. Pakud jsi o sve pravde presvedcen, neuhybej.Stuj si za svym nazorem do te doby, pokud sam neuznas svuj omyl.Nenech se ovlivnit idealisty jako je Idealista.
Jedine snad tehdy az zjistis, ze lidsky faktor ma vetsi hodnotu nez strileni si olova do hlavy, bricha...atd
Nevím, v čem spatřijete rasismus. Statistika nemůže být rasisitická, jen realistická. Výsledky statistiky nejsou vizí. Při současném vývoji porodnosti budou gádžové tvořit za 80let pouhá 3% populace ve střední evropě. Rozbor výdajů na sociální oblast (podpory, příspěvky, dotace, atd.) nebudu raději uvádět, aby jste mě znova neobvinil z rasismu.
Pro neznalé - gadža je v cikánštině označení necikána.
Víte co znamená "Džakhére havárde móre?"
9.1.2005 16:05
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 40128
Zizka
Idealista je zde hlavne proto, aby nabidl sve poznatky o zivote a aby tyto poznatky mohly vest ke smiru. Ach ty idealy......
Ale az budu chtit jednat "vychcane" , tak mi vsichni zde budou moci byti ukradeni, vemu rodinu, passports a pojedu treba na Hawaii, hodime se na podporu, sve penizky "uliju" do svycarske banky..........vidite, a ja tady ztracim cas ti vysvetlovat, ze svym pocinanim muzes privodit ujmu na zdravi i majetku sobe i tve rodine. Tvoje vec.
Resime muslimy v Evrope, drzme se daneho tema.
9.1.2005 18:04
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?
Reakce na 40128
na Slovensku se mezi Romy a Cikany rika: "Slovaci robia peniaze a Romovia Slovakov." To hovori za vse. Ale je to dano i vztahem k detem,ktery je u nasich snedsich spoluobcanu uzsi,u nas bilych k nasim tomu tak neni.
9.1.2005 11:19
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Ty děti jsem péct neviděl,(v příspěvku to víc zabere) tak starý přece jenom nejsem a v enciklopediích obrázky též nemají.Vím,že jsem je viděl v nějaké publikaci,jako lidový záznam amaterských malířů ztvárňujících to, co při kříž.výpravách viděli.Že ti kluci křižáčtí nebyli všichni altruisti,na tom se snad ale shodnem.
Potkal jsem se v Paříži s kamarádem Novákem
vždycky známým orthodoxním katolickým křižákem.
Prohlednu ho a zeptám se: "kde máš Jardo kříž"?
"Ani se mě vole neptej, je tu za to "Mříž".
Už mě nemlaťte riligiozníci. Ahoj Nafťák.
9.1.2005 21:24
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?
Reakce na 40123
Fakt to myslím dobře , ale Nafťák je báječný poeta!
To jsou verše ! A jak to Nafťákovi krásně veršuje na
všechna témata. Tedy Nafťáku , klobouk dolů!
9.1.2005 14:32
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?
SEND THIS TO EVERY CANADIAN TAXPAYER YOU KNOW
Illegal Immigrants Poem
I cross ocean, poor and broke,
Take bus, see employment folk.
Nice man treat me good in there,
Says I need to see welfare.
Welfare say, You come no more,
We send cash right to your door."
Welfare cheques, they make you wealthy,
Medicare it keep you healthy!
By and by, I got plenty money,
Thanks to you, Canadian dummy.
Write to friends in motherland,
Tell them 'come fast as you can.'
They come in turbans and stolen trucks,
I buy big house with welfare bucks
They come here, we live together,
More welfare cheques, it gets better!
Fourteen families, All moving in,
But neighbor's patience wearing thin.
Finally, white guy moves away,
Now I buy his house, and then I say,
Find more people for house to rent."
And in the yard I put a tent.
Send for family they just trash,
But they too, draw welfare cash!
Everything is good,
Soon we own the neighborhood.
We have hobby -- it's called breeding,
Welfare pay for baby feeding.
Kids need dentist? Wife need pills?
We get it free! We got no bills!
Canadian crazy! He pay all year,
To keep welfare running here.
We think Canada darn good place!
Too darn good for the white man race.
If they no like us, they can scram,
Got lots of room in Pakistan.
9.1.2005 16:11
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 40127
>SEND THIS TO EVERY CANADIAN TAXPAYER YOU KNOW
>
>
>Illegal Immigrants Poem
>
>I cross ocean, poor and broke,
>Take bus, see employment folk.
Anonyme
Tak takovymi basnickami muzes houpat jedine ty, kteri nevi, co je to emigrace na kontinent za ocean.
P.S. A jak to bylo s tvymi predky versus kanadsti natives?
Ach jo.....
13.1.2005 21:12
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?
Reakce na 40132
Možná, že byste si měl uvědomit, že Kanadu jakou známe dnes nestvořili Pákistánci - ti z ní leda mohou udělat nový a větší Pákistán, ale předkové z řad Angličanů, Francouzů, Ukrajinců - evropských přistěhovalců. Kdyby tam nějakou náhodou někdy zabloudila muslimská lodice s osadníky, rozhodně by si tam dnes nepouštěli nevěřící psy a už vůbec by je neživili na welfare. Tolik asi k Vaší pozoruhodné logice typu když jste do Kanady mohl přijet Vy, může tam přijet úplně každý a komu se to nelíbí, je rasista, fašista, jí děti k věčeři atd.
13.1.2005 23:17
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 40513
>Možná, že byste si měl uvědomit, že Kanadu jakou známe dnes
>nestvořili Pákistánci - ti z ní leda mohou udělat nový a
>větší Pákistán, ale předkové z řad Angličanů, Francouzů,
>Ukrajinců - evropských přistěhovalců.
Hele, anonyme
Tvoreni nechej panubohu s.r.o. a uzivej si to, co ti bylo propujceno na dobu urcitou.Opravdu urcitou
Nic ve zlym, smrtelniku
10.1.2005 2:52
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Nacionalismus za kazdou cenu neni reseni. To zavani Hitlerem.
MedaBeda
Budete se divit ,ale jidinou ochranou k zachrane svych prav je jedine ten Hitleruv nacismus -vlastenectvi,kdybyste to nepochopil ,tak jedte do Israelu se zeptat,jak tam to delaji,ze zide z celeho sveta tam chodi slouzit do armady na zkusenou ,jak zachazet s Palestinci.
Budete se divit jeste vic az zjistite ,ze pro ten zidovsky stat zadny multikulturarismus neexistuje ,ale existuje v tech zemi ,kde zide sedi v krestanskych vladach a kde jej ,co nejvic podporuji a propaguji.
Nakonec i strycek Stalin ,velky to internacinalista v dobe druhe svetove valky prohlasil k ruskym obcanum branit svatou Rusi.
Mnohe mensinove zkupiny jsou pro demokracii ,ale v tom smyslu ,urvat pro sebe co nejvic na ukor vetsiny ,o to vic se dozaduji extra parv proti domacim lidem,mateli zajem uchovat si pravo ve svem vlastnim dome,tak nasledujte Israel,ktery rika zidovsky stat jen pro zidy a ne nikoho jineho.
V jejich vlastnim "demokratickem " senatu maji hlasy ,jako vystehovat z Israelu vsechny nezidy a uz jsme meli zacit vcera.
Krestansky zid ,nema pravo na obcanstvi statu Israel a nema pravo na vyhody a nema PRAVO KOUPIT MAJETEK-POZEMEK A JINE,TAKZE ,TEN NACISMUS NEMUSI BYT JEN V NEMECKU,NAKONEC ZIDE SAMI RIKAJI ,ZE ZAKLADATELEM ISRAELU JE ADOLF HITLER ,JE O TOM DOKONCE KNIHA,MUZETE SI JI OBEDNAT AMERIKY,mimochodem nejvic ectenou knihou v Israelu je Main Kampf.
10.1.2005 22:22
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?
Reakce na 40194
existence Izraele v nynejsi podobe od sveho zalozeni,i politickou stranu sionistu,jakoz i s nimi sympatizujici strany povazuji za velkou prohru a sram na tvari nasi planety. Ale je to muj osobni nazor.
Koneckoncu-komunismus resp. socialismus je dilem Zida,fasismus je dilem Zida,sionimus je dilem Zida. A za ti vsim stoji zidovska SEBENENAVIST.To je klic k celemu jejich narodu. Klic,jehoz sifru jsem dosud nerozlustil. Ale podklic ano. Trvaly konflikt vede k trvalemu sebezdokonalovani.A z toho Izrael tezi nesmirne ovoce. S jakymi nasledky-to ukaze az cas.
11.1.2005 12:38
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 40252
Pár vhodných odkazů:
http://www.volny.cz/l_kopecky/conspiracy/Psm.htm
http://ablecd.wz.cz/darkside/view.php?cisloclanku=2003112502
http://www.ivtt.net/judaismus.php
Odpověď je v dílech Grigorije Klimova a dalších.
Přejít sinajskou poušť by zvládli za týden na odchodu z Egyptu. Vodili je tam 40 let, než se vystřídaly 2 generace. Vyšli odtud úplně jiní, naprogramování lidé. Talmud ve své podstatě je tvrdší soubor mafiánských pouček než omerta, nenávistný k nežidům, a pasou je rabíni, kteří mají odlišné geny než zbytek stáda. Mojžíš měl za manželku dceru egyptského kněze.
Ten experiment trvá už dlouho, a experimentátoři museli už tenkrát mít tajné a rozsáhlejší znalosti o lidské psychice, než dnešní vědečtí manipulátoři s veřejným míněním.
10.1.2005 3:06
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Mne nevadi ani muslimove,Turci nebo prislusnici jinych cizich krajin, pokavad si hrajou jak se rika na svym pisecku.Historie je bohuzel jen tichym svedkem vsech tech nabozenskych ,narodnostnich a rasovych valek.Mocipani vzdy meli a mit budou zaslepeny oci mamonem a tak lidstvo jako ovce vedou na dalsi bojiste,kde se bude zase jen prolevat krev nevinnych lidi.
Osvicenci a obroditele naseho naroda,kteri to myslim s lidem mysleli jen dobre a uprimne,nikdy neusilovali o multirasovy nebo multinabozensky stat,ale snazili se o upevneni naseho naroda prostrednictvim jednotne kultury,jednotneho jazyka v duchu krestanskem a vime jak nesnadny ukol to byl a dodnes i je,uspokojit ruznym mensinove skupiny na uzemi nasi republiky.Bud to byli Polaci nebo Madari a spory se sudetskymi Nemci nejsou zdaleka doreseny.
Tesme se a radujme se z kultury a naroda nam vlastniho,ale nezapominejme respektovat a spolupracovat s narody cizimi.
Pokles porodnosti v evropské populaci hodnotím jako pozitivní adaptační mechanismus. Hustota osídlení je zde stále vysoká a určitá redukce pomůže udržet přijatelnou kvalitu životního prostředí (a snížení porodnosti je rozhodně humánější než střídání expanze a hladomoru). V porovnání s populacemi rozvojového světa je třeba vzít v úvahu jednak prakticky nulovou novorozeneckou a kojeneckou úmrtnost, jednak výrazně vyšší průměrnou délku života. Jestliže mají myši mnohonásobně větší porodnost než sloni, je to úměrné věku jakého se dožívají. Pokud tedy nemá počet obyvatel růst bez omezení, nemůže být věková skladba jiná (než převaha starších lidí), naštěstí způsob získávání obživy nevylučuje aktivní účast starších věkových skupin - těžké práce ubývá a pokud se chceme dožívat 80 let, nemůžeme prostě čekat, že nás budou živit děti. To je elementární logika!
-pokračování-
Argumentovat způsobem, že lepší kultura musí prokázat svoji životaschopnost je také zcestné. Kultura je fenomén, který s evolucí příliš nesouvisí - nikdo asi nepochybuje, že agresivní, i když primitivní kultura může bez problémů převálcovat kulturu jemnější. Lze diskutovat o tom, zda je na světě pro mírumilovnou, neexpanzivní kulturu místo, ale těžko můžeme evropanům vyčítat, že něchtějí následovat blbouna nejapného.
Kdyby nás začaly decimovat kobylky nebo neštovice, pochopitelně bychom se snažili tuto invazi zastavit a málokdo by asi takové "obohacení" naší kultury podporoval. Analogicky hlasuji pro přísnou kontrolu (=omezení) přistěhovalectví z kulturně nekompatibilních oblastí.
s vasim prispevkem by se dalo souhlasit, pokud by lide cestovali na koni nebo pesky. Neni tedy mozne zadrzet imigranty z mene vyvynutych zemi.
Na druhe strane bych nechapal cloveka, v jehos zemi se lepe zije aby prave odcestoval do Cech. Pocasi tam neni nikterak valne, ovzdusi take ne. No a pokud si myslite, ze je lepe vymrit po meci, proc ne, on uz se nekdo najde, komu se bude libit v zemi Ceske. Jsem rad, ze americane nebyli podobneho nazoru. Jiste, dnes mi nevoni, ze se latinos nechteji asimilovat a snazi se prosadit spanelstinu. To se nejspis v Cechach nestane, i kdyz Spanele jsou na tom asi hur nez Cesi. Na svete je stale jeste hodne mista, no a dve tretiny teto zeme je more, je tedy mozne se jeste prestehovat na "man made" ostrovy.Ja bych byl proto zrusit golfove hriste.
>Na druhe strane bych nechapal cloveka, v jehos zemi se lepe
>zije aby prave odcestoval do Cech. Pocasi tam neni nikterak
>valne, ovzdusi take ne. No a pokud si myslite, ze je lepe
>vymrit po meci, proc ne, on uz se nekdo najde, komu se bude
>libit v zemi Ceske.
A jak mi Včeličko vysvětlíte ty tisíce zejména mladých američanů, kteří jsou v Praze a v okolních městech. Jsou tady měsíce a roky a živí se učením angličtiny, pokud nepodnikají a nijak se jim nazpět nechce.
Pro úplnost dodávám, že mi nijak nevadí, nechci je v žádném případě vyhánět. Naopak, považuji je za mnohem rozumnější, než jsou mnozí američané v bušistánu nebo v Kanadě. Protiamerické demonstrace v Praze nejhorlivěji organizují právě oni. Proto jsem na jejich straně. Dokonce jsem tak mírumilovný, že mi nevadí ani těch pár stovek "státních zaměstnanců" bušistické vlády, kteří v Praze lenoší. V tom našem "centru vesmíru" toho mnoho podělat ani nemohou.
Nenapsal jsem , že se zhroutí, ale že bude mít těžkosti,
protože práce , které dělají "latinos" nebude nikdo
vykonávat!
A s pakem, které překrucuje napsané, se odmítám bavit!!!
Peleška Milan -- peleska (zavináč) email (tečka) cz -- 213.?.?.?
Ale budou se ty prace vykovanat, protoze podniky budou platit nizsi dane, tudiz muzou zvednout platy. A ja, kdyz si pujdu toho burgra koupit, treba i drazsiho, tak si o nej nebudu muset rikat spanelsky.
Tak, a ted si to nazduchej do sve fajfky a vykur si to Ty jeden odborniku na Kalifornii ze Zizkova.
11.1.2005 2:18
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
But beneath the surface, Dutch society, hailed for many years as a model of liberalism and racial tolerance, is in crisis.
LESSONS FOR BRITAIN AS FEARFUL DUTCH FAMILIES TURN THEIR BACKS ON A MULTI-CULTURAL SOCIETY
From David Paul IN AMSTERDAM
Sunday Express
December 19, 2004
BESIDE a giant Christmas tree in Amsterdam's Dam Square last night a Rastafarian was cheerfully selling lumps of cannabis to passers-by.
And there are some disturbing lessons for Britain in the alarming breakdown in the social order of a European nation just a one-hour flight from London or Manchester.
Rising religious and ethnic violence has erupted across Holland, with attacks on immigrants and revenge attacks by them in response.
In just one week last month, more than 20 mosques, churches, Islamic and Christian schools were either petrol bombed or vandalised.
Half a dozen Dutch politicians accused of being "enemies of Islam" have received death threats. Two are deemed to be in such danger they are living in police safe houses.
The Speaker of the Dutch parliament, Jozias van Aartsen, said: "Holy war has come to the Netherlands."
Holland's educated, white middle class fear for the future, despite having an income per head that is higher than in any major country in Europe, and they are leaving their homeland in droves.
Last year, more people left The Netherlands than arrived as migrants or asylum seekers, for the first time since the end of the Second World War. In the first six months of this year, the net loss to Holland's population was 13,313 people.
Those leaving are engineers, nurses, computer experts, lawyers, accountants and businessmen.(zkraceno )
Ano autor si o to na konci prispevku sam rekl. JE XENOFOB A RASISTA a nejsem si jist jestli tento clanek nenaplnuje nejaky trestny cin. Co to keca o omezovani prav Evropanu. Nebyli to muslimove ale vrchni soud !!! co omezil noseni symbolu a tudiz omezil sve obcany ve Francii. atd atdd .. nebudu dal reagovat
12.1.2005 11:28
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Nejmarkantnejsi dukaz ,kdo je rasista a kdo ne ,nam davaji muslimove sami o sobe.Australie vybrala na koncerte 20 milionu na pomoc Tsunami obetem,kriket vynesl dalsich 17 milionu,vybirani po ulicich a jinde dalsi miliony,premier prislibil billion dolaru,do zemi ,kde jsou muslimove.
Takze v Indonesii,v miste nejblizsim epicentru zemetrseni je muslimsk aoblast ,kde jejich mluvci prohlasil ,ze do mest musi mit australske a jine -krestanske oddily armady muslimske povoleni,bez toho,neni jejich pomoc vitana,dale je upozornil,ze i na vesnicich a vsude jinde tyto zachranci se musi ridit muslinskymi zakony a uznavat jejich kulturu-to myslim staci,ze ano!!!!
Tak ,ted v Evrope ,v krestanskych zemich stahnete z muslimskych zen satky ,aby uznali krestanske zvyky a kulturu,naridte jim dodrzovat krestanske zakony a do mest je vpuste jen na povoleni,nesmeji delat svou nabozenskou propagandu,deti v Evrope narozene budou chodit jen do krestanskych skol i s temi dovezenymi,zadne minarety a zadna muslimska kultura!!!!
Deti z oblasti Tsunami nesmi byt adoptovany i kdyz zcela ztratili vsechny sve pribuzne,aby se nestali krestany!!!
Radeji mi treba rikejte ,ze jsme rasista, ale hlavni je, ze ze mne nikdo nanadela vola !!!!!
Jak ,si krestansky svet ustele ,tak si lehne,jenom nevim ,proc za blbost politiku a vselijakych poskoku korektni politiky budou pozdeji trpet nevinni.
Indonesie neni ani tak muslimsky stat jako fasisticky stat, jehoz armada se dopousti zverstev na svem obyvatelstvu po celou dobu svoji existence (napr zavrazdeni 200 tisic !!! vychodotimoranu v 70. letech - za mlcenliveho souhlasu zapadnich mocnosti samozrejme- zive si pamatuju scenu z jednoho dokumentu, kde si australsky premier, pripiji s prezidentem Suhartou na povoleni tezby zemniho plynu Australii u pobrezi Timoru, zatimco Indonesska armada vyzbrojena zbranemi z Britanie masakrovala civilni obyvatelstvo na Timoru).
13.1.2005 21:18
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?
Reakce na 40504
Dlužno poznamenat, že se v případě Timoru jednalo o křesťany, v r.1966 o čínské komunisty.
Nevím, co jsem komu špatného udělal, že mi desetkrát denně cpe na okrazovku okno s nabídkou zelené karty do USA - v různých vybarvení a já to okno musím zavírat.
Nestojím o to, nechat se jet ponižovat do bušistánu.
Zřejmě stejné nabídky vyskakují i na monitorech počítačů v muslimských zemích. Vůbec se tedy nedivím, že někoho taková pofidérní nabídka zláká. I u nás se v počátcích soudobého kapitalismu našlo dost lidí, kteří uvěřili reklamním dopisům, že vyhráli milion. Hloupých chudáků, kteří by chtěli zbohatnout, se jistě všude najde dost. Nedivím se, když někteří z nich se do USA skutečně vydají.
Lze k tomu říci pouze tolik: O co si z Ameriky říkáte, to se vám dostane.
A jak mi Včeličko vysvětlíte ty tisíce zejména mladých američanů, kteří jsou v Praze a v okolních městech. Jsou tady měsíce a roky a živí se učením angličtiny, pokud nepodnikají a nijak se jim nazpět nechce.
Jestli mohu, ja, tak se pokusim o male vysvetleni.
Kazdy asi pul rok, je zde v novinach inserat, ktery
nabizi dekred v uceni druheho jazyka jako je treba
Anglictina. Desitky lidi se prihlasi, ne tento rychlo
kurs. Po absolvovani pak jeden den, obycejne zde v
universitnim auditoriu se sejde asi 6 az 8 lidi a ti
vybiraji kandidaty do zemi,ktere ucitele anglictiny
potrebuji. V lonskem roku jsem znal dva. Jeden je ted
v Karlovych Varech a jeden nekde v Polsku. Oba studo-
vali na technice a nedostudovali. Neprosli ani prvnim
rocnikem. Ten co je nyni v Karlovych Varech potom
zkousel nastopit asi do trech zamestnani. Vzdy po
asi pul roce byl vyhozen. Stejne se tak vedlo tomu
co je v Polsku. Oba dva se vsak shodli na jednom, ze
za nejich zivotni neuspech nemohou sami, ale, ze je
za to zopovedna spolecnost.
Nedelam zadne zavery, popisuji jen opravdovou zkusenost.
13.1.2005 5:04
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Tohle je zajimavy nazor,ale bude mit tragicky konec,jestli si to vubec pripustime ,pri sve inteligenci a vzdelani,ze "odchazime" vinou sve vlastni slabosti -materialismu.
Ne, nemohu souhlasit. Kam az se chcete mnozit?!? Podivejte se do Asie, na Cinu a Indii, mnozi se a pomaha jim to??? Ja chapu, ze nas prubezny duchodovy system potrebuje injekci v podobe mladych pracantu, kteri budou odvadet vice "dani" (myslim ti veskere odvody vcetne socialniho pojisteni), nejlepe kdyz jich bude tak 5x tolik co duchodcu. Ale copak jde mnozit se takhle donekonecna?
Autor nepostrehl,ze dnes jsou Cinane i po celem svete ve velkem mnozstvi,cili-vsude ,kam se podivate,tak jich pribyva ,naproti tomu ,Cechu ubyva i v jejich "vlastnim hnizde".
Jestli,nekdo vrdi ,ze to je dobre ,pro nas ,jako narod,tak bych chtel vzbudit vsechny ty narodni buditele,aby neco s tou sobeckou hlouposti neco udelali,nebot schvalovat vymirani naroda ,tak ,jako schvalovat vymirani rodiny,dokazuje ,ze internacionalismus zvitezil na plne care a ze Marx se docka sve odmeny na zkaze krestanskych zemi-konecne vitezsvi tech ,kterym se nasi predci branili po tisicileti,tak ted budem snad oslavovat i svuj vlastni pohreb,na strankach ceskych novin je povzdychnuti proc nemuzem adoptovat muslimske deti z asijskych zemi postizenych Tsunami,mam dojem ,ze asiati maji mnohem zdravejsi rozum a nejsou podchyceni materialismem ,tak ,jak evropani-krestane,mam-li je jeste tak nazyvat.
Obhaáci muslimů argumentují tím co bylo před 800 až 1200 lety , jak byli tenkrát velkorysí co svě vymysleli. Mezitím ale uběhlo neuvěřitelných 120 generací. Od nástupu fundamentalismu přírodní vědy v islámském světě upadly a pro by ne když je Alláh nepotřebuje. Muslimská Evropa bude znamenat úpadek vzdělanosti a potažmo i životní úrovně, protože nic není třeba vědět a vše řídí stejně Alláh. Bohužel jsou tady mraky zaslepenců , jež si vše malují na růžovo. Vám pomůže jen povinná návštěva země proroka a zahalené ženy abyste se vzpamatovali.
A tak transplantace mozku ?
14.1.2005 22:19
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 40588
>A tak transplantace mozku ?
Lojzo, o takovou sluzbu nikoho nezadejte!
Je to velice nebezpecne a jiny mozek by z Vas udelal jinak mysliciho cloveka.
Coz Vy urcite nechcete.
A verim, ze nikdo jiny na svete by o takovou sluzbu nepozadal.
já si jen vzpomínám, jak sem kdysi hovořil s jedním velmi vzdělaným profesorem z jedné vysoké školy. Dostali sme se i na téma Maurů ve Španělsku. V tu chvíli se mu rozzářili oči a on mi tenkrát řekl:"Hádej, v které době a kde bych nejraději žil??" Já sem tipoval různá místa a dobu, ale polovinu desátého/jedenáctého století, Andalusiji a vládu Abdarrahmána II. jsem vážně nezkusil Milý autore: zatímco v Čechách jsme ještě skákali po kmenech stromů a vydávali jsme při tom prapodivné zvuky, v Andalusiji (V Cordóbě) bylo asi 50 veřejných nemocnic (zadarmo pro chudé) kanalizace vysoké školy takové úrovně, že neměli v tehdejším světě srovnání. Mimochodem-tehdejší duchovní a světští vůdci ze západní evropy si navzájem stěžovali, že pokud pošlou někoho k Maurům tak se mu tam u nich tak zalíbí, že tam zůstane navždy. Takto dobrovolně asimilovalo docela hodně učenců Ano, oni byli agresoři a území Španělska dobyli. A my sme Čechy nedobyli?? Nechránili sme je?? zamyslete se nad tím, prosím! Ještě glosa na závěr: s tím množením: ano, dnes to ještě problém není. Zítra může být. Ale Čechům jako vymírajícímu národu může být jedno, kdo je zastoupí, ne??
Žil jsem 2 roky v Holandsku a autor má ve všem pravdu. Už nevěřím na multikulturní společnost a vůbec se nedivím xenofobním náladám pův. obyvatel. Jednou nás všechny sežerou a nedá se s tím nic dělat, je už příliš pozdě!
Ahoj,řekněte mi prosím Vás,jak zajistit to,aby mi nějakej muslim,jednoho dne nevykopl dveře a neuřízl mi hlavu,jen proto že jsem nevěřící?
Jak zajistit to,aby muslimové uznali i naši demokracii a lidská práva,ktrá jsou v rozporu s koránem?
taková krásná Zdenka Fantlová stála ve frontičce,kde se dělala zavrubná prohlídka...Měla v ustech schovaný prstýnek,který měla od svého milého,také židovského mukla..A při té prohlídce jí esesačka ZÁHADNĚ MIMOŘÁDNĚ NEPORUČILA otevřít usta..A proto MIMOŘÁDNĚ žije dodnes.Proto nelze hned uvažovat TAK,aby si tvor vzpřímený svým STRACHEM přivolal vzteklého LOJZU KAJDU s pěnou u krmivové základny a kalašnikovem na zteč.
Tuto stránku navštívilo 10 604