Diskuze k článku
Moskit
Příspěvků 125
tomu říkám článek ! zdaleka převyšuje zdejší obsah, velmi mě potěšil. když si dá autor s článkem práci, okamžitě se to pozná a já jen děkuji pěkně a vyslovuji přání - více takových !!
Hodně zdaru
Nejsem odbornikem na protilodni zbranove systemy, doma mam poude "devitku a dvaadvacitku , ale tento clanek je napsan velmi ctive a jsou v nem zajimace informace. Vice takovych clanku.
Jsou nekde k dispozici blizsi udaje o zminovane raketove krizi z roku 1998?
Moc hezke vysvetleni proc se vaporizace Izraele pri utoku na Iran bohuzel nedockame
Dokonce bych skoro i rekl, ze je to skoda...
A ano, je dobre vysvetlen rozdil mezi strelou, ritici-se nad plochym morem a nasazenim stejne strely v komplikovanem terenu a proti mestu - vyska letu by to vyresila, ale zase zpusobila zranitelnost strely - sakra prace...
Kdo pak ale ty emericky zkurvence zastavi od dalsiho utoceni na "teroristcke" zeme??? Ted jsem zahlid Bushe v TV jak kidal o miru - grazl, co vede utocnou valku a ma to plnou hubu miroveho reseni...
Moskyta na nej a nezajem, ze to bude jako strileni panzerfaustu proti svabovi
Nesouhlasim s clankem v jedinem bode - ze je nejaky rozdil mezi odpalenim Moskita z lodi a z pozemniho stanoviste (vetsiho auta) - ja tam nevidim zadny. Ano, lod muze byt v pohybu az 60km v hodine, ale to v zasade jen trosku zvysi vyuziti pevneho startovaciho paliva - tot vse. Startovat tak Moskit zcela urcite muze. Je otazkou, k cemu by to bylo, ale moznost likvidace carrieru v Perskem zalivu ze zeme zni slibne - no ne?
A jo, chtelo by to asi jadernou naloz, jinak se ta letadlova lod asi sotva potopi - vodotesne prepazky byly vynalezeny uz pred mnoha a mnoha lety
A autor v clanku podcenil fakt, ze pri nuklearnim otoku neni treba, aby byla lod poskozena - staci, kdyz posadka dostane dostatecne velkou davku zareni a za par minut budou k nepouziti a za par hodin historii
Ne, ze by na tom bylo neco pekneho, ale na tom, co amici po svete delaji take nic pekneho neni. Staci se podivat na zabery "boju" z Iraku - tank strili - do domu. Vojaci strili - M60 z postaveni aby shodili zed - hmmm. Kdyz k tomu pridame kobercove bombardovani a podobne svandy, tak be me zajimalo, jak si predstavuji obnovu mesta - to postavi cele znovu?!
PS. znate to porekadlo - kdo s cim zachazi, tim take schazi? Myslim, ze na Amiky, co se dali na atomove bomby a pouzili je proti jinemu statu, jako jedini, se to docela hodi...
Je opravdu zajimave, jak si muze nekdo myslet, ze americky prezident je grazl, jelikoz svrhnul jeden z nejhorsich rezimu nasi planety. Snad proto, ze je tam ropa ci asi proto, ze se tak stalo bez pozehnani a ucasti obcanu takove male nedulezite zemicky jakou Cesko je. Nalhavaji si ze Falludza je srovnana se zemi a ani se nepodivaji na zabery z mesta, aby nahodou nezjistili, ze zadne kobercove bombardovani se nekonalo a ze drtiva vetsina domu stale stoji. Americti vojaci nasazuji vlastni zivoty aby obyvatele mesta dostali mesto nazpatek pokud mozno v puvodnim stavu a zbavili je islamskych magoru. No a take jsou jine duvody proc je americka armada neporazitelna krome toho, ze maji nejlepsi zbrane. Ale o moralce, a hondnotach, ktere americti vojaci vyznavaji se tady rozepisovat nebudu, tomu lide na zvedavci by rozhodne neporozumeli...
13.11.2004 2:48
RE: Moskit
saso pocmarany ® sculeeto (zavináč) centrum (tečka) sk 82.?.?.?
Reakce na 36761
Pozrite si rozlozenie zasob ropy po svete a casovy horizont ich vyuzitia. Pozrite si kde sa stavaju americke zakladne v Iraku... Ma niekto link ako toto zvrhnutie brutalneho brutusa, ktory ohrozoval svet ZHN do 45 minut, prospelo firmam Hulliburton, Chevron, Occidentale, Harken atd?
Myslite si, ze lobby vrazila do svojho kandidata miliardy dolarov aby zvrhaval brutalne rezimy po celom svete?
Alebo je pravdepodobnejsie, ze islo o zabezpecenie dodavok ropy do buducnosti + kseftiky pre spominane firmy a dalsie firmy, ktore na buduce opat vrazia prachy do kampane svojho kandidata...?
Ano moralku a hodnoty poodkryli kolujuce perverzne fotografie z roznych lagrov... Naozaj tie hodnoty a moralka su ubohe, v tom s vami suhlasim
Tolka naivita... To snad nie je mozne...
Americky vojaci s..u na zachovanie domcekov pre rodinky... Zrovna tak ako s...i na rodiny vo Vietname, kde sa este dnes rodi kazde x-te dieta postihnute, v dosledku chemickych utokov z vojny... (ano, chemickych utokov vacsich ako Saddamovych voci kurdom. Listie padalo, este len sa dotkol "orange" stromov. Odniesol si to nielen ekosystem ale aj ludia - 500 az 600 tisic, ci uz dnes veteranov alebo rodin a VC, etc...)
O tom kobercovom bombardovani neviem, bolo by vsak asi kontraproduktivne, vzhladom na verejnu mienku a casto aj preto, lebo nicenie barakov vo velkom by vytvorilo iba dalsie ukryty pre "odpor"...
Anyway,
the best democracy money can buy...
Kdyby slo Americanum predevsim o ropu, tak obsadi Mexiko a ne Irak, ktery je na druhe strane zemekoule. Ma tzv. "naivita" pochazi treba z cetby literatury jako Mitrochnuv "Sword and the Shield" ci pameti Churchilla, od meho znameho, ktery dela ve Washingtonu a chodi do jidelny s lidmi od Secret Service a take me osobni zkusenosti v neposledni rade. Americti vojaci maji ve valecnych zonach presne stanovene pravidla boje, tzv. ROE's, neboli Rules of Engagement. Kdokoliv tato pravidla porusi, jde pred soud ci je velice prisne karne potrestan. Nevim, odkud mate svoje informace, ja je mam primo od zdroje a ne od Zvedavce nebo CNN ci levicovych platku jako New York Times ci jakekoliv ceskych novin. Moralku US Army vojaku nelze posuzovat dle nejakych fotek z Abu Ghraib. Jedna se o ojedinely pripad, vzdyt sama US Army to vysetrovala uz dlouho pred tim, nez na to prisli novinari, kteri z toho udelali nalezitou propagandu. Je znamo, ze prvni tiskova zprava o Abu Ghraib byla vydana 4 mesice nez to zaznamenala hlavni media. Takze jste uplne vedle jak ta jedle, zijete pravdepodobne v nejakem uplne jinem svete...
14.11.2004 16:36
RE: Moskit
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 36832
>od meho znameho, ktery dela ve Washingtonu a chodi do jidelny s
>lidmi od Secret Service
A ja bych Vas chtel poprosit,abyste aspon nedelal ty vlnky.
Smiesne, a tie vase zdroje Vam nepovedali kolko ropy je v Mexiku a kolko na Blizkom Vychode? A preco by napadali Mexiko ked ho maju pod kontrolou?
Okrem blizkeho vychodu sa uz neoplati ist nikam. Mozno take tiche akcie ako na Venezuelu, tak to este hej. Tam si to Hugo trosku pokazil tymi barterovymi obchodmi s Kubou a pod., resp. by bol aj za predaj v Euro. Nieco podobne ako dnes Iran, predtym Irak. To je sice len jeden z faktorov, ale babka k babce...
Takisto vystavba rafinerie nie je lacny spas, a navyse kym sa postavi vsetka infrastruktura tak inde ako na blizkom vychode a v Nigerii uz nic nebude
V neposlednom rade je tu verejna mienka zvysneho sveta vsak ano...
Ja mam zdroje od profesora, ktory sa tomu dlhodobo venuje a jeho predpovede zatial vychadzaju Neviem odkial su jeho zdroje, mozno naozaj zvedavec alebo Blesk
Kde zijete vy? Vy posudzujete moralku uplne vseobecne a ked Vam dam priklad konkretnych niekolkych vojakov (ktory tvrdili ze rozkaz bol od velitela, ale asi ziadne velke zviera nebolo odsudene, ale co uz), tak poviete ze oni to vysetrovali skor a to je len vynimka... Ved ide o tu moralku! Co na tom, ze to vysetrovali skor? To ako neboli vojaci?
A co tie pripady vyrobeneho hrdinstva, aj na tie by som upozornil...
A co prehladavanie domov psami? Ako chcu respektovat a ziskat na svoju stranu obcanov Iraku, ked sa ani nesnazia pochopit, co pre bezneho obcana znamena, ze mu beha po dome pes...
>Kdyby slo Americanum predevsim o ropu, tak obsadi Mexiko a
>ne Irak, ktery je na druhe strane zemekoule.
Panebože, takhle blbej není snad ani Bush!
Ïnformace, odposlouchané při srkání polífky Vaším známým
>, ktery dela ve Washingtonu a chodi do jidelny s lidmi od
>Secret Service
byste měl držet raději secret a neoslňovat s nimi tady. Mají také hovno co dělat s nesmysly, které tady postujete.
Poslyšte, pane leho, už takhle si skoro celý svět o nás Američanech myslí, že jsme blbci a ignoranti. Nedělejte to Vašimi příspěvky ještě horší; nebo se alespoň od normálních Američanů nějak distancujte, jako že třeba máte dvojí občanství nebo jste na výplatní listině izraelského ministerstva propagandy.
Jiří Táborský
Co si o nas, normalnich Americanech, ve svete mysli je mi uplne ukradeny. Jestli jsou taky urazeny, ze obsazujeme zeme s despotickymi diktatory bez jejich souhlasu je jejich problem, ne nas. Bohuzel, realita je uplne jina, nez jste si ji vybajil se svymi evropskymi soudruhy. Nechapu proc bych mel pracovat pro izraelske ministerstvo propagandy, to byste moh nejak rozvest. No a pokud mi Zvedavec nebude vymazavat moje prizpevky, bohuzel budete muset je nejak stravit anebo je ignorovat...
>Co si o nas, normalnich Americanech, ve svete mysli je mi
>uplne ukradeny.
To vám schvaluji, protože kdyby jste si to měl číst, tak nebudete moct v noci spát.
>Jestli jsou taky urazeny, ze obsazujeme zeme
>s despotickymi diktatory bez jejich souhlasu je jejich
>problem, ne nas. Bohuzel, realita je uplne jina, nez jste si
>ji vybajil se svymi evropskymi soudruhy.
Evropa má jen za povinnost, námi způsobené škody dobrovolně platit a hasit oheň, který jsme my vládcové světa roznítili, že ano.
>Nechapu proc bych
>mel pracovat pro izraelske ministerstvo propagandy,
samozřejmě, každý soukmenovec má obhajobu kořistnických zájmů Izraele v občanských povinnostech a dělá to bezplatně.
Jiste, Mexiko.... jenze proc si delat borde ldoma kdyz ho muzu delat na druhe strane zemnekoule? Navic mexiko ropu da rado a samo... Sadam chtel ropu prodavat a dokonce za Eura (jaka to drzost) kazdy kdo ma je nlementarni zanlosti o ekoomii dobre vi ze Dolar ma svuj kurz jen diky rope. Pokud by se ropa neprodavala za dolary ale i za Eura nebo se rovnou menila za zbozi je vymalovano!!!
Jinak dneska byl v TV (po dlouhe dobe sem ji zapnul!) zaber jak americky vojak (moralne jiste bezuhony) prsote strili do lidi lezicich na zemi, neozbrojenych a civilistu!!!!
Jsem zvedav kolik z tech 1600 zabitych povstalců má mín jak 15 let... neni to moc vesela predstava.
Jen pridam pripominku... zeptejte se znova na tyhle otazky az v souvisosti s rokem 1968 a ceskou republikou.. .vzpominate taky nas osvobozovali!!!
Grovik
die with smile
htp://gph.wz.cz
Americcti vojaci jsou ve vetsine zbabela prasata a jako takova bojuji. Americka Armada je stratificovana na tridnim zaklade a proto tim ze na nejnizsim stupni jsou ti nejmene intelektualne zdatni, kteri nemaji nijaky zajem jen slaby financni,(viz jejich pristup k boji ve Vietnamu) kde zabili sve dustojniky kdyz tito po nich chteli neco nebezpecneho.
Ti trochu chytrejsi kteri tvori dustojnicky sbor maji takovy strach o sebe, ze o opravdovy boj nemaji zajem. Jejich styl je zastrasovani, kdyz pak nepratelsti bojovnici objevi jejich slabiny, neni potom tezke je demoralisovat.
Iraccti hrdinove kteri nebojacne davaji sve zivoty pro budoucnost sve zeme a sveho Boha vkladaji do srdci techto z
zbabelcu strach a trauma ktere je pro tyto paralysujici. Ji si zacinaji uvedomovat, ze jejich usili je tak marne jako zkouset sebrat rtut z rozbiteho teplomeru spickou jehly.
Je hrozne smutne jak lide, kteri v zivote nepotkali americkeho vojaka, vykladaji, jaci tihle vojaci jsou. Samozrejme, vas nazor se vubec nezaklada na realite, jelikoz vy zijete nekde uplne jinde. Iracti bojovnici jsou magori, kteri bojuji za pravo otcu zabit sve dcery co poskodi jmeno rodiny chozenim na rande, za svet bez hudby, kin, restauraci, diskotek a vsech zvyku zapadni kultury jako napriklad davani nemocnym lidem kvetiny v nemocnicich. Je sokujici, ze se v evropskych zemi nachazi mnoho lidi, kteri by takovy svet taky radi...
Mnohem smutnější je to, co vykládají lidé, kteří naše vojáky "potkali". Jako Američan bych Vám byl vděčný, kdybyste držel hubu a nedělal vlnky.
Drzet hubu proste nebudu, za komunistu jsem musel a ted nemusim. Ja nejenze znam plno americkych vojaku ale potkal jsem i Iracany ktery je znaji z te druhe strany. Takze si dovedu dobre udelat usudek na rozdil od tech, co jenom bastej levicackou propagandu anebo jsou konspiracnimi teoristy ci oboji. Jste jeden z vetsiny na Zvedavci, co zijou, jak uz jsem tady napsal, v nejake paralelni realite, ktera nema se skutecnym svetem nic spolecnyho.
15.11.2004 0:22
RE: Moskit
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 36831
Hele Leho kecáš!
Irák byl a zůstane , pokuď se nedostanou k moci zásluhou
okupace USA fundamentalisti islámu,velice sekularizovaný ,tj.
bez náboženského vlivu na obecné děni ve společnosti!
Když nemáš argumenty podložené, tak vážně mlč.
Pelesko, ja mam argumenty podlozene velice dobre a nejenom z levicackejch ci jinech sdelovacich prostredku. Me zdroje jsou vetsinou moje zkusenosti ci zkusenosti mych dobrych znamych a kamaradu. Bohuzel, jak uz jsem napsal, mlcet nebudu a holt bud moje prizpevky ignoruj a nebo se s nima budes nejak muset vyporadat...
15.11.2004 13:12
RE: Moskit
saso pocmarany ® sculeeto (zavináč) centrum (tečka) sk 213.?.?.?
Reakce na 36856
Prosim VAs, kde vy zijete?
Vase podlozene argumenty:
Iracki bojovnici su magori, ....
USA oslobodzuje ludi a krajiny od diktatorov...
Rozdelujete zdroje na pravicove (tam je u vas pravda) a lavicove (to je propaganda)
Ste uplne mimo reality. Nechapete ani co je geopolitika, geostrategia, ani co je to velky biznis...
Stojite pred Bushom so slzami v ociach, ked hovori o slobodnych volbach a o svete, ktory je dnes "safer"...
Zijete vo svete, kde ostatni co nesuhlasia su komunisti, socialisti a neviem aky ...isti.
Nie ste schopny mysliet, davat veci do suvislosti... Vam uz niet pomoci, ste tak natlaceny kalerabom, ze by ste za Busha snad polozili aj zivot, rovnako tak ako nejaky fanatik za svojho duchovneho...
To, ze islamisti jsou magori vim z prvni ruky a ne z nejakych novin. To, ze saddamuv rezim byl jeden z nejhorsich na nasi planete je snad jasny komukoliv. Snad jenom Taliban byl horsi a to bylo znamo taky ze CNN a snadno dostupnych zdroju, mimo jine. Potkal jsem jak Afghance tak Iracany a ti mi sami povedeli co si o okupaci jejich zemich mysli oni a jejich spoluobcane tam zijici. Co je geopolitika a geostrategie? Tyhle vedy hovori o tom, jak Mossad planoval 11. zari ci neco podobneho? Porad nejak nerozumim tomu, proc odstraneni nejhorsich rezimu na svete je spatna vec...
Je velmi primitivne ba az stupidne oznacit vyznavacov islamu za magorov. Ide naozaj o xenofobne zovseobecnenie...
CNN? Vy mate teda zdroje... Mimochodom, viete kolko relevantnych spolocnosti je na trhu s masmediami a teda informaciami? Celych 9.
Ja som par ludi, ktorych sa to tyka, tiez poznal, niektori buhuzial zomreli. (Ved viete, humanitarna kriza, ci to nebolo na CNN?) A tiez mi povedali co si myslia o okupacii ich krajiny.
NIe tie pojmy nie su vedne odbory
Mossad a niekolko dalsich tajnych sluzieb neplanovali utoky 9/11, ale prave varovali pred moznymi vacsimi utokmi v USA. (pocitam, ze poviete ze zato moze Clintonova administrativa )
Mate pocit, ze sa chysta odstranenie rezimu v Cine nejakou hrubou silou? Okupaciou? Viete o niecom? Nedochadza vam to?
Nejde o odstranenie rezimu, ani Saddama...
Mate pocit ze sa od zaciatku operacie zlepsil zivot Iracanov v dnesnom "rezime" (vynechajte ale tych 100 000, ktori pocas nej zahynuli).
Ide o presadzovanie zaujmov statov - to je zjednodusene geopolitka a geostrategia. Viete kolko prachov sa do toho nalialo? Kde sa v Iraku buduju vojenske zakladne, kto ziskal zakazky? Ake su zasoby ropy vo svete do buducnosti? Aka je kvalita irackej ropy (obsah siry, vizkozita)?
Vy ste naozaj naivny...
18.11.2004 4:07
RE: Moskit
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 36856
Nejsou žádné "levičácké nebo pravičácké" zdroje informací!
Jsou pouze relativně pravdivé zdroje a potom ty prolhané
anebo píšící na něčí objednávku, což je skoro totéž.
Přiřazovat k informaci její původ je neskonalá blbost!
Haló noviny jsou noviny KSČM a přesto lze v těchto novinách
nalézt zajímavé informace, které třeba nenajdete v Lidovkách
a opačně.
Dost jsem byl již zde napadán za propagaci Haló novin,
ale soudím vše podle obsahu. Je nutné v Haló novinách
odstranit politický balast a potom lze i takovou tiskovinu
považovat za zřetele hodnou k přečtení!
Které noviny nebo jiné komunikační médium je dnes nezávislé?
Ani i tolik proklamované BBC jsou někdy na štíru kvůli
objektivitě. A to mají přijmutý morální kodex a dvojitý
systém kontroly a stejně chybička se vloudí.
Černobílé vidění světa je vždy na závadu!!
americká armáda seržante není tím nejlepším informačním zdrojem. Pokud by mělo jít o utajení nebo mystifikaci, tak v tom ve armáda vycvičená.
"Iracti bojovnici jsou magori, kteri bojuji za pravo otcu zabit sve dcery co poskodi jmeno rodiny chozenim na rande, za svet bez hudby, kin, restauraci, diskotek a vsech zvyku zapadni kultury jako napriklad davani nemocnym lidem kvetiny v nemocnicich. Je sokujici, ze se v evropskych zemi nachazi mnoho lidi, kteri by takovy svet taky radi..."
A neni to nahodou jejich vec??? Proc by se do toho meli srat nejaky troubove ze zamori? Pokud se Vam nelibi jak ziji, tak by jste je v ramci proklamovane demokracie meli nechat byt a nesnazit se jim vecpat hamburg-kulturu!!! Nebo snad pojedete do indie a budete je okupovat dokud nezacnou zrat HOVEZI GULAS?
>A neni to nahodou jejich vec??? Proc by se do toho meli srat
>nejaky troubove ze zamori?
Jejich vec to neni, jelikoz islamsti magori se snazi rozsirit tuhle ideologii taky do Evropy a vsude jinde, viz Holandsko. Nedavno jsem byl v New Yorku a tam jsem videl pekne velke diry po jakychsi mrakodrapech. Nemusim nikomu pripominat co tyhle atentaty pro Ameriku znamenaly. Na rozdil od poslusnych Evropanu my nehodlame si zvyknout na atentaty na nasi pude a tudiz radeji s magory bojujeme v Iraku a Afghanistanu nez v Americe. Vy v Evrope si ale myslite, ze bysme s nima meli bojovat na nasich ulicich v treba v LA ci New Yorku, asi abyste meli zabavu ve vecernich zpravach. Ale toho bohda nebude...
16.11.2004 12:55
RE: Moskit
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 36905
>Jejich vec to neni, jelikoz islamsti magori se snazi
>rozsirit tuhle ideologii taky do Evropy a vsude jinde, viz
>Holandsko.
>.... my nehodlame si zvyknout na
>atentaty na nasi pude a tudiz radeji s magory bojujeme v
>Iraku a Afghanistanu nez v Americe.
leho,...mluv za sebe
To delal s oblibou bolsevik,ze se schovaval za MY
A taky by bylo dobre si nejdriv udelat poradek ve vlastnim dome jeste predtim,nez pujdes cistit dum nekomu jinemu.
A navic,bez pozvani.
Ale nedivim se ti,strilis od pasu a usi mas nekde v jidelne u stolu,kde sedi supertajnispioni,kteri si otviraji hubu na spaciiir.Az boze......
A do Afghanistanu te posila kdo? Ti,co kseftuji s Heroin ? Ach boze.....
>leho,...mluv za sebe
>To delal s oblibou bolsevik,ze se schovaval za MY
Drtiva vetsina z mych znamych v Americe ma stejny nebo podobny nazor. Jak Cechoamericani tak cistokrevni Americani, vojaky v to nepocitaje. Nove ceske pristehovale ci nelegalni pracovniky do toho taktez nepocitam.
>A taky by bylo dobre si nejdriv udelat poradek ve vlastnim
>dome jeste predtim,nez pujdes cistit dum nekomu jinemu.
Poradek myslis jako udelat socialistickou revoluci a zavest diktaturu proletariatu?? Nebo myslis dat penize bumum a naucit je zit jako normalni lidi popripade z nich udelat ucitele a inzenyry?? To by jsme se nacekali, to nam driv islamsti magori srovnaj San Francisko a New York kompletne se zemi...
>Ale nedivim se ti,strilis od pasu a usi mas nekde v jidelne
>u stolu,kde sedi supertajnispioni,kteri si otviraji hubu na
>spaciiir.Az boze......
Dobre, co si povidaj statni zamestnanci v hospode je asi blbost, tomu my neverime, takze si precteme radsi Zvedavce ci treba New York Times, ti maji patent na pravdu, ze ano...?? Ach boze...
>A do Afghanistanu te posila kdo? Ti,co kseftuji s Heroin ?
>Ach boze.....
Povidackam o terroristickych vycvikovych taborech neverime, to je prece vymysl CIA a Mossadu...?? Ach boze...
16.11.2004 15:40
RE: Moskit
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 36913
>>leho,...mluv za sebe
>>To delal s oblibou bolsevik,ze se schovaval za MY
>
>Drtiva vetsina z mych znamych v Americe ma stejny nebo
>podobny nazor. Jak Cechoamericani tak cistokrevni Americani,
>vojaky v to nepocitaje. Nove ceske pristehovale ci nelegalni
>pracovniky do toho taktez nepocitam.
No vidis,ze jsem ti neradil spatne.Takze,poslechnes aspon ty z tveho okoli
>Poradek myslis jako udelat socialistickou revoluci a zavest
>diktaturu proletariatu??
leho,....PORADEK!!!....ne bordel
>Dobre, co si povidaj statni zamestnanci v hospode je asi
>blbost, tomu my neverime, takze si precteme radsi Zvedavce
>ci treba New York Times, ti maji patent na pravdu, ze
>ano...?? Ach boze...
A v ktere hospode se přetřásá Top secret jen tak?
Prisel bych naslouchat,jak jedna pani povida,....nebo pan uniformovany
>Povidackam o terroristickych vycvikovych taborech neverime,
>to je prece vymysl CIA a Mossadu...?? Ach boze...
Ti uz ti to do hlavy nesypali,ti to primo napechovali horemdolem.
Znas to o tom psu a holi?
Az se probudis,dej vedet. Jo,....a mluv za sebe.Kdyz mluvis o sobe,jako o Americanovi.Nepis MY.
Zni to dost trapne.Radej vem koste a běž vymést tu sinistickou spinu ze sveho domu,pokud teda jsi American.
Pro sionistu bude vzdy prednejsi Israel a pak ostatni zeme,vcetne USA.I kdyby to byla zeme,kde se narodil a obcanem teto zeme jest.
chlape Leho, mohl by jste mi poradit, jake drogy pouzivate ?
>chlape Leho, mohl by jste mi poradit, jake drogy pouzivate ?
Zadny, dokonce ani to pivo uz so pomalu nedam a jenom se divam na svet otevrenyma ocima. Na strednim vychode jsem byl nekolikrat, jak na dovoleny, tak sluzebne a v Izraeli taktez a to pouze sluzebne nekolik mesicu. Ziji v Americe a jezdim do Cech a zapadni Evropy. Mam zname v americkych statnich sluzbach a v armade, vetsinou v US Army a to dost dobrych kamaradu, dustojniku i serzantu. Ani nepocitam co jsem treba precet a ani moje aktivity v americkych akademickych institucich. A jake drogy pouzivate vy??
>Mam zname v americkych statnich sluzbach a v armade, vetsinou v US Army a to dost dobrych kamaradu, dustojniku i serzantu. Ani nepocitam co jsem treba precet a ani moje aktivity v americkych akademickych institucich.
Ne, že bych pochyboval o Vašich významných konekcích, pane leho, a ani by mne nenapadlo Vás požádat, abyste nám je prozrazoval, co je tajný, to je tajný (i když moudra takového seržanta z povolání by nás tu jistě nechala civět s otevřenou hubou). Stejně tak podržte v tajnosti, co jste přečetl, protože jak praví známe diktum: řekni mi co čteš a já ti řeknu kdo jsi - a to jistě také nechcete; jinak byste nepsal pod nickem.
Ale Vaše aktivity v amerických akademických institucích by mne oprabdu zajímaly a ty tajné nejsou. Posílilo by to Vaši kredibilitu, a bylo by to jistě i zajímavé, kdybyste nám tady o tom něco pověděl. Jinak to vypadá, jakože jen kecáte.
>prozrazoval, co je tajný, to je tajný (i když moudra
>takového seržanta z povolání by nás tu jistě nechala civět s
>otevřenou hubou).
To bych musel pak asi mluvit predevsim sam se sebou, jsem u US Army uz 15 let...
>Stejně tak podržte v tajnosti, co jste
>přečetl, protože jak praví známe diktum: řekni mi co čteš a
>já ti řeknu kdo jsi - a to jistě také nechcete; jinak byste
>nepsal pod nickem.
Churchilla, Mitrochina, Benese,
>
>Ale Vaše aktivity v amerických akademických institucích by
>mne oprabdu zajímaly a ty tajné nejsou. Posílilo by to Vaši
>kredibilitu, a bylo by to jistě i zajímavé, kdybyste nám
>tady o tom něco pověděl.
Ty tajne nejsou, ale nebudu to prozrazovat z jinych duvodu.
"Jejich vec to neni, jelikoz islamsti magori se snazi rozsirit tuhle ideologii taky "
hmmm koukam, ze jste opravdovy demokrat na jedne strane se ohanite tim jak a co AMERIKA muze a ze se nikoho na nic nemusi a nebude ptat a na druhe strane tvrdite ze neni JEJICH vec jake statni zrizeni, pripadne soudni system nebo nabozenstvi maji... obavam se, ze s Vami jakakoli debata postrada smysl protoze porad budete placat to svoje a bude Vam jedno jestli to dava smysl nebo ne
Dovolil bych si podotknout, ze Evropane nejsou jak pisete poslusni, ale narozdil od lidi jako vy slusni. (Uz jako bych videl Vasi odpoved: "Vy si nic dovolovat nebudete!" )
Ohledne toho zvykani si na atentaty... Pokud se budete chovat slusne a ohleduplne k ostatnim na svete, tak pak nebudete muset delat takovy humbuk po svete a chrastit na lazdeho zbranemi.
A ohledne te zabavy ve zpravach... K tomu mi staci vase stale sranda zpravy jako Clinton-Lewinska, zvyseni cen letenek z duvodu obezity hamburgeroveho naroda, apod.
Rozhodne nehodlam nikoho /a ani Vas/ urazet, myslim, ze i v Americe muzou zit normalni lidi, ale prijde mi k smichu americky patriotismus a vstepovani idei "my jsme americane, my jsme lepsi, my muzeme vsechno" KDO JSTE ABY JSTE TOTO O SOBE TVRDILI??? Evropske narody maji tak dlouhou historii, ze se o tom tzv. americanum nemuze ani zdat. V dusledku jste vlastne jen banda pristehovalcu
Jinak na dalsi Vas prispeve-odpoved nebudu reagovat. Reahgujete podle prislovi "hodinky a holinky - oboje se natahuje" a nebudu ztracet cas tim abych se rozepisoval o tom co jsem napsal ja a na co reagujete Vy
predtim mi v zapalu psani unikla kolonka jmeno, omlouvam se
Ehm... ale oni nam svoji kulturu nevnucuji... nebo snad ano?? Zatim vsechno co eskaluje okolo tohoto konfliktu a jemu predchazejicich veci je vysledek zahranicni politky USA... a to mnoho let nazpet.
Grovik
die with smile
http://gph.wz.cz
"Americcti vojaci jsou ve vetsine zbabela prasata a jako takova bojuji"
Je velice dojemne, kdyz Cesi posuzuji americkou armadu. To posuzujete v porovnani k hrdinne ceske armade? 1938 - kde byla armada? Skutecni vlastenci, kterym slo o republiku museli utect do cizich armad. 1948 - armada sedela v kasarnach a ti kdo bojovali v zapadnich armadach museli utect ! 1968 - armada zase sedela v kasarnach ! 1989 aramada v kasarnach, misto aby zajistila komunisty a nahnala je do zalaru! 2004 armada je nejsvetsi a nejdrazsi segment penzistu v Moskve studovanych dustojniku, kteri nikdy nevytahli paty z kasaren.
Cesi umi jenom nadavat a utesovat se jak jsou americani vsichni blbi. Na N.Psu jsem se dozvedel, ze jsem buran a na BListech jsem se dozvedel ze jsem z vidlakova a to poznali jenom z pohledu na mapu volicu USA! Koukejte navalit Stworovi kazdej tisicovku za to, ze vas tady necha lecit mindraky - usetrite za psychiatra a prasky!
>"Americcti vojaci jsou ve vetsine zbabela prasata a jako
>takova bojuji"
> Cesi umi jenom nadavat a utesovat se jak jsou americani
>vsichni blbi. Na N.Psu jsem se dozvedel, ze jsem buran a na
>BListech jsem se dozvedel ze jsem z vidlakova a to poznali
>jenom z pohledu na mapu volicu USA! Koukejte navalit
>Stworovi kazdej tisicovku za to, ze vas tady necha lecit
>mindraky - usetrite za psychiatra a prasky!
A že vás na PSU i na BL tak rychle prokoukli? Asi na tom bude dost pravdy.
Jen uplny IDIOT! Si muze brat do huby Ceskou armadu v roce 1938!!!! Neco si prectete, o politice te doby!!!! Pak tu poustejet spinu!!
Nechapu tu logiku jeste rok 1968 bych chapal ale 48 a 89 jsou politicke akty a ARMADA ma byt apoliticka a podrizena bezvyhradne nejvissimu veliteli!! Tot jedne z ukazatelu kvality armady.
V soucasnosti je CESKA aramda v zoufalem stavu je smutne ze nejbojeschopnejsi byla v letech 1970 - 1989 pak uz to slo jen z kopce. Evidetne na neci obednavku.... jako vsechno tady.
.
.
.
.
O tom psichiatrovi to asi vyte z prvni ruky ze??
Grovik
die with smile
http://gph.wz.cz
>Jen uplny IDIOT! Si muze brat do huby Ceskou armadu v roce
>1938!!!! Neco si prectete, o politice te doby!!!!
Poprve a naposledy Ceska armada bojovala za Ceskoslovensko v Rusku 1917-1918...
>>Jen uplny IDIOT! Si muze brat do huby Ceskou armadu v roce
>>1938!!!! Neco si prectete, o politice te doby!!!!
>
>Poprve a naposledy Ceska armada bojovala za Ceskoslovensko v
>Rusku 1917-1918...
oprašte si vědomosti z politického školení muzstva. V Rusku nebojovala "Ceska armada", ale česko-slovenské legie (pod různým označením a velením, ale nikdy jako armáda).
Nebojovali "za Československo", i když jejich zásluhou Česko-Slovensko vzniklo. A bojovali, protože se většinou rozhodli bojovat na základě vlastního rozhodnutí a nezabránili jim v tom (i když se o to velmi pokoušeli) čeští, i jiní, politikové.
Jinak, česká a československá vojska bojovala před i po vystoupení legií v Rusku. Tvrzení opaku je účelová židovská propaganda.
Mily pane Burane,
strileni do zranenych kteri se nemohou hybat neni zadny znak hrdinstvi. Vsimnete si, ze ja neporovnavam armady. Ja kritisuji tu Americkou. Neni mozne prehlednout chovani techto lidi a nedivit se. Muceni zajatcu, a to jak v Guantanamu, tak v Abu Gharib, ostrelovaci kteri strili nemilosrdne do civilniho obyvatelstva, bezohledne bombardovani a nyni zabijeni ranenych bezmocnych lidi. To rozhodne nevypada jako chovani moralnich lidi kteri prijeli sirit demokracii.
Jen na okraj. To jestli armada bude bojovat rozhoduji politici,
jak se chovaji individualni vojaci reflektuje kulturu naroda.
Mimochodem, obdivuji presny postreh ctenaru Sprchy a Britskych Listu zda se mi, ze Vas odhadli velmi dobre.
Zbranim nerozumim, ale neda mi, abych nenapsal svuj prvni dojem. Clanek byl nadmiru ctivy, pro mne velmi informativni a zdal se byt nezaujaty a podlozen mnozstvim odkazu. Toliko muj nazor. Diky za ten clanek.
13.11.2004 2:02
RE: Skvely clanek!
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 36756
Ano takhle to vypadá, když něco napíše člověk, který věci
rozumí a ještě dobrou čtivou formou.
Doopravdy klobouk dolů!
Konečně něco vím o Moskitech. Díky!!!
13.11.2004 2:41
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
O nove technice se muzem bavit do nekonecna,ale ve zkutecnosti vsechny tyhle veci jsou nam nanic,jenom vedou k odlidneni teto planety vramci "inteligence" nasich vyskumniku a ucencu,kteri nas spolecne s politiky a prumyslovymi nenazranci zavedou tam,kde zahyneme na lidskou blbost.
Kdysi jsem cetl o vyskumech v Britanii,kde se pojednavalo o tak zvane "Cerne smrti" ,coz byla bakteriologicka zbran ,ktera ,udajne ,kdyz se dostala do styku s kyslikem v ovzdusi,tak se retezovou reakci mnozila,az by sezrala veskery kyslik k dychani na teto planete,zadne bum,zadny ramus,zadny pocit ,ze neco ,kolem Vas se zmenilo.Laborator mela maly unika byla hermeticky isolovana ,"vedec" byl v minute bradou vzhuru,cast vzorku vzali do nepropustnych ocelovych kontejneru a celou laborator polili benzinem a spalili,jako jedine opatreni,jak zabezpecit ,ze ani miligram neunikne ven do ovzdusi.Tento horor,ale nekonci,nebot kontejnery ,zalily do betonu a ulozili v hermeticke mistnosti hluboko v podzemi,ale co bude dal? To je jen mala ukazka,kam lidstvo svou inteligenci a nebo blbosti speje,nezkoncime ani u ohniste pred jeskyni,vyhynem jak brontosaururi.Nuklarni zima je hadr proti tomu,az se chyter hlavy tak spletou,ze nam uz nebude pomoci,ted na Spilberkach odebrali vzorky Spanelske chripky,ktera zahubila na 60 milionu obyvatel,proc to asi dejali,reknete sami?
Článek je velmi dobře napsán jako poctivě zpracovaná kompilace informací z autorem uvedených zdrojů. Bezesporu odstavuje do patřičných míst příspěvky "expertů přes zbraně všech kalibrů", občas uveřejňované na českých webových stránkách; na mysl mi především přichází příspěvky Maxovy na Sprše a pp. Visingra Nullworthe tady.
Snad měl autor upustit od strategických hypotéz, které ubraly článku na serioznosti. Význam článku však autor nakonec otevřeně a správně vyjadřuje v posledních dvou odstavcích, že totiž (jak jsem tomu alespoň porozuměl) není možné se k dané problematice vyjádřit definitivně, protože zbraně a protizbraně jsou ve stálém vývoji. Snad bych jen dodal, že skutečně aktuální informace se nepublikují - pokud nejsou "odtajněny" nebo nemají sloužit k dezinformaci nebo k propagandě. A některé uvedené zdroje, jako například "Joe Vialls Investigation" (http://www.joevialls.co.uk/), i když zajímavé, bych bral se zrnkem soli.
Na konec chci ale podotknout, že jsem chronický stěžovatel a kdybych alespoň něco na článku nezkritizoval, tak bych neusnul - článek se mi velmi líbil a doufám, že nezůstane jedináčkem.
Nepřeje si zůstat v anonymitě, jenom zase zapomněl zmáčknout ten gombík se jménem.
http://warfare.ru/?linkid=1725&catid=312
>http://warfare.ru/?linkid=1725&catid=312
Na tom vasem linku se taky somruje o penize.
>TO OUR VISITORS
>
>Dear Friends,
>
>Thank you for visiting WARFARE.RU.
>If you like WARFARE.RU website, you are military professional >or enthusiast please donate for the development of the >WARFARE.RU project. All donators will be prominently noted on >the website.
>
>We have a lot of info to present on website but we have no >funds for completion.
>
>THANKING YOU FOR YOUR SUPPORT
Charity pro zbrojni sferu, neni to zert?
Článek laika jistě omračuje vyčerpávající fundovaností. Dovolil bych si však malé upřesnění.
S autorem lze souhlasit v tom, že:"Síla Moskitu tkví především v jeho ohromné rychlosti v kombinaci s malou výškou letu."
Dále pak:"Podzvuková protilodní střela (jako Harpoon) letí k cíli třeba i dvě nebo tři minuty a po celou tu dobu ji mohou napadat obranné rakety lodí, ale Moskit prolétne pásmem účinnosti obranných raket Standard SM-2 za pouhých 25 až 30 sekund. Kanony Phalanx jsou účinné do vzdálenosti jen asi 1,5 km ..."
Neznám tak dobře kanony Phalanx, i když o jejich účinné vzdálenosti (1,5 km) nepochybuji, avšak:"... a tu Moskit (řítící se rychlostí Mach 3) urazí za 1,5 sekundy!" - je dost slabý odhad rychlosti.
Autor sice uvádí, že Moskit je znám pod mnoha názvy a uvádí i několik variant, kupř. 3M-80 Moskit, 3M-80M Moskit-M ..... neuvedl však dosud utajovanou verzi "M-M-K" čili Moskit-Moskit-Katamaran. Jedná se o dvě rakety katamaránového spojení, tedy dvě pevně spojená tělesa. M-M-K díky součinnosti motorů obou pevně spojených raket, které pracují na pricipu "non plus kontra", dosahuje absolutní rychlosti dosažitelné pevnými tělesy v zemské atmosféře. Díky tomuto převratnému vynálezu ruských vědců, kteří čerpali z vědeckých prací svých sovětských předchůdců, byla zavedena nová jednotka měření rychlosti, protože rychlost "Mach 1,2,3 ..." se ukázala naprosto nedostatečnou, až směšnou.
Nová jednotka nese označení "Macho one". Ke stanovení této jednotky vyžili ruští vědci Dopplerova jevu, kdy frekvence záření pohybujícího se zdroje naměřená pozorovatelem v klidu je jiná, než tento zdroj vysílá. V experimentu na Kolymě se M-M-K pohyboval rychlostí 19000 km/s, což je asi 6,4% rychlosti světla ve vakuu. Tomu odpovídá energie 13,3 MeV, což je nejvyšší energie, jíž bylo možno získat na urychlovači těžkých iontů. Měření dilatace času bylo provedeno s nepřesností jen 2,2.10-7, což je asi čtyřikrát lepší výsledek, než v dosud provedených experimentech.
Díky této rychlosti je schopen M-M-K dosáhnout jakéhokoliv bodu na této planetě, stylem "Start-Cíl" do pouhých 2 sekund!
Nerad bych zde dělal z komára vemlouda; pravda, vembloud je pomalejší. Z uvedených parametrů ale jasně vyplývá, že nepřítel je - jak se lidově říká Vaporizován dříve než se stačí uprdnout, natož byť jen pomyslet, že je ohrožen.
Pro armádní nadšence zelené, bych snad ještě uvedl, že M-M-K je typ rakety, který se dá nasadit v těchto bojových variantách "Země-Vzduch-Země" "Vzduch-Vzduch" "Voda-Voda" "Země-Voda" a "Voda-Země".
Z koho voda ještě neteče, tak toho bych rád upozornil, že M-M-K (Moskit-Moskit-Katamaran, pro zapamatování) kopíruje terén bez výškového omezení, takže horydolyčernejles-BUM!
A pak, že se nebude vaporizovat
13.11.2004 17:26
RE: Moskit
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 36788
Dosáhnout bod na Zemi za dvě sekundy se mně /tedy pro moji
mysl /, zdá hodně fantasktní.
Ale už jsem zde zmínil.
Kdo měl vůbec tušení, že existuje nějaká atomová zbraň do
chvíle Hirošimy!!!!
Hmm, to je dobrej ulet) By me zajimalo, jak by se pri teto rychlosti udrzela v atmosfere a vubec z cehoby musela byt vyrobena, protoze by se okamzite roztekla)
>Nerad bych zde dělal z komára vemlouda; pravda, vembloud je >pomalejší.
Uff, Tome kde jste to vyhrabal? Vzal jsem si na pomoc kalkulacku abych mel alespon o trochu lepsi predstavu o te rychlosti a vyslo me 68.400.000km/hod. !!! (napr. vzdalenost Země-Jupiter 588,5 mil. km takze necelych devet hodin cesty) Pokud je tady nejaky poctar ktery by dokazal spocitat teplotu na povrchu telesa pohybujici se touto rychlosti v nasi dosti huste atmosfere asi by to cislo mnohonasobne presahovalo teplotu tani cehokoliv v nam znamem vesmiru. Takova strela by nepochybne vaporizovala sama sebe driv nez by se stacila k teto rychlosti jen vzdalene priblizit.
Tak radsi misto vemlouda a vemblouda udelejte z komara VELBLOUDA!
Jeste jste zapomnel, Tome, na:
Zeme-Zeme, Vzduch-Zeme, Zeme-Vzduch-Voda a Voda-Vzduch-Zeme, Voda-Vzduch, Vzduch-Voda.
>Jeste jste zapomnel, Tome, na:
>Zeme-Zeme, Vzduch-Zeme, Zeme-Vzduch-Voda a Voda-Vzduch-Zeme, Voda->Vzduch, Vzduch-Voda.
Díky za doplnění.
Pokud jste vášnivý cestovatel, když se zajímáte o všechny směry odkudá-dokudá a navíc i lovec, rád bych vás upozornil ještě na jeden, dosud málo známý směr. Tento směr "Země-Vzduch-Prase" publikoval na serveru Sprcha jistý pan Aha, skromnost sama, expert na balistiku kalených střel. Zda-li pan Aha používá kulky kalené osmiem, jak tady byl tento způsob kalení zmíněn, opravdu netuším, ale kliknutím na link se dočtete i o "přesné souhře pasáka se sviní" které jistě rozšíří obzory a směry nejen vám.
http://www.sprcha.com/comments/2004/8/30/93345/6111/1795#1795
Tome,
koukám, že pro Vás není žádný zdroj bezvýznamný. Také jsem se pídil v různých zdrojích, abych podpořil Vaši informaci o M-M-K, přesněji, proč mohou létat tak rychle, jak jste uvedl a jak mnozí pochybovali. Podle teorie akademika I. I. Raketiščonka, kdo maže, ten jede, M-M-K jsou mazány spermacetem kamčatské belugy (241g per hadr); v nouzi rybím olejem z tresčích jater (322g per hadr), který navíc při výbuchu způsobuje synergický efekt zvracení posádky zasažené lodi.
Protože u nás žije jen několik málo exemplářů kamčatské belugy v SeaWorldech a podobných edukačních zařízeních, a rybí olej je po 9-11 jen na lékařský předpis, naši výrobci raket simulujících M-M-K se museli uchýlit k syntetickým ersatzům. Slibné byly pokusy s vrstvou silikonového polymeru (jako se používají na spejs vehyklech), mazaného monomerem; nakonec se ale nejlépe osvědčil lubrikant KY-Jelly - namazané rakety (2 tuby per hadr) pronikají prostředím bez měřitelného odporu, podobně jako namydlenej blesk.
>Tome, koukám, že pro Vás není žádný zdroj bezvýznamný.
Koukáte dobře. Mudroslovím pana Aha jsem si zpestřoval dobu Vaší nepřítomnosti tady - tolik mi Vás připomínal! Měl jsem 100+1 chuť vstoupit s tímto Mistrem brka v kontakt. Neobával jsem se ani tak jeho kalených střel, jako jsem měl panickou hrůzu z toho, že mě Sprchařští intelikenti ubodují. 2/3 debat jsou tam o tom, jak správně bodovat, ale zabodovat slovem, to zvládne málokdo a jen někdy. Navštívil-li někdy tuto Boďárnu pan Čulík, je s podivem, že se nad bývalými revolucionáři fora BL, ještě od smíchu neubrečel k smrti.
Zpět k tématu. Jsem rád, že jste zde připomněl akademika I.I. Raketiščonka, který proslul zejména tím že, k snídani konzumoval ricinový olej (dvě decky per hrdlo) a po celý zbytek dne pak bez problému dosahoval plného vědeckého projevu.
Jen v rychlosti k základní myšlence (zájem debatérů stoupá, dotazy se množí) která vedla k sestrojení M-M-K. Skupina vědců, labužnicky popíjející ricinový olej (po vzoru akademika I.I. Raketiščonka) se zájmem pozorovala roj pářících se moskytů. TV ani video v té době nebyly a vědci se nemohli jinak uvolnit. Právě neexistence videoťéchniky přispěla k této převratné myšlence:
"Jestliže je moskyt schopen dosáhnout bodu "G" spolu s vyvrcholením za 2 sekundy, pak člověk - vzhledem k jeho mozkové kapacitě - musí dosáhnout ve stejném časovém úseku jakýkoliv bod na Zeměkouli."
Tolik tedy na vysvětlení:
a) katamaránového spojení = komár-komářice (moskyt-moskytice)
b) zdvojeného čelního odporu - není žádný (ne čelem!)
c) principu dvou motorů non plus contra (ložnice!)
Předpokládám profesní přípodotky od pana Táborského ohledně, snad ještě kratšího "aktu" mezi živočichy, spolu s poznámkou, že někteří jedinci homo erectus to zvládnou v čase -2s.
Na závěr bych chtěl poděkovat paní Aje, která velice bystře odhadla situaci a s jejímž výrokem naprosto souhlasím. Proto byl můj příspěvek takový, jaký byl.
Paní Aja, ještě jednou: (pro zapamatování)
["Tak si vas vsechny virtuelne predstavuju,vase svate nadseni,zari vam ocicka,jako kdyz jste dostali k Vanocum prvni flinticku-spuntovku.Ta vecna klucici hra na vojacky.
Tom ma pravdu,vaporizovat lze !!!
Vic takovych clanku?A nemohli byste si predplatit nejaky odborny "valecnicky casopis"?"]
Provolavam vecnou slavu vzajemnemu a neutuchajicimu souhlasu(nasleduje dlouhotrvajici potlesk,nejlepe freneticky).
>Provolavam vecnou slavu vzajemnemu a neutuchajicimu >souhlasu(nasleduje dlouhotrvajici potlesk,nejlepe freneticky)
Rukulíbám milostivá. Valník chryzantém, kopírující hlavy diskutérů, letí směrem k Vaší královské lóži.
>...jsem měl panickou hrůzu z toho, že mě Sprchařští intelikenti ubodují. 2/3 debat jsou tam o tom, jak správně bodovat, ale zabodovat slovem, to zvládne málokdo a jen někdy. Navštívil-li někdy tuto Boďárnu pan Čulík, je s podivem, že se nad bývalými revolucionáři fora BL, ještě od smíchu neubrečel k smrti.
Jo, Sprcha není pro panice, i když se tam z tohoto sociologického postavení někteří navzájem podezírají. Rafinací bodování tam dospěli k nulování a to musel pan Čulík smíchy už jen bezmocně sténat a škytat. Nevím zda to nulování bylo poslední vývojové stadium, protože potom byly tématem číslo 1 "sračky", cokoliv měl ten terminus technicus znamenat, a některé příspěvky tam na toto téma dosáhly nejvyššího ohodnocení.
Tome,
Vy musíte mít mimořádně vyvinutej šestej smysl nebo třetí voko, nebo obojí, které ve Vás vyvolávají tu (teď už jasně oprávněnou) panickou hrůzu z ubodování sprchařskými intelikenty.
Jste ostře sledován ničím bdělejším než okem zde známého Dr. Benwaye et al(http://www.sprcha.com/comments/2004/10/21/13128/339/1032#1032), vystupujícího na Sprše pod intelektuálně exotickým pseudonymem Boutros el Uam. Dejte si bacha, aby tam pro Vás nezavedli zvláštní in absentia nulovací rubriku!
Tome, nemohl by jste me, mene chapavemu vysvetlit o co vam slo ve Vasem predchozim komentari? Souvislost s linkem na Sprchu nejakeho pana Aha byl zamer? Podle toho jak rychle se pridal pan Taborsky soudim, ze ano. Nemate nejakou jednodusi verzi pro natvrdle?
Dekuji predem.
Tady není nic k nechápání, pane Druide. Když jste dopnil varianty možných směrů, uvedl jsem link na směr "Země-Vzduch-Prase", který je zrovna tak zajímavý a záhadný, jako pohyb pevných těles v kvaziprostoru.
Z příspěvku pana Táborského vyplývá, že má náramný přehled přes mazadla a zřejmě nějaké to Julioilo sám používá. Naolejuje-li se, není pak divu, že se zde objeví zrovna tak rychle, jako husím sádlem namaštěnej kulovej blesk.
>Když jste dopnil varianty možných směrů, uvedl jsem link na směr >"Země-Vzduch-Prase"
Tyto kombinatoricke doplnky nejsou ode mne ale od Dana. Nicmene vse vysvetlujici je link od pana Taborkeho. Timto mu dekuji.
>Tyto kombinatoricke doplnky nejsou ode mne ale od Dana
Omlouvám se, pane Druide. Šlo o nedopatření přehlédnutím
>Tome, ... Nemate nejakou jednodusi verzi pro natvrdle?
To bysem byl bejval nedělal, bejt Vámi, říct si zrovna Tomovi o verzi pro natvrdlé. To hraničí s masochismem; já ho znám (Toma)a dávám si většinou velkýho bacha, abych mu nějak takhle nenahrál.
Članek je poměrně obsáhlý co se slohové práce týče, ale celkem není přiliš relevantní, protože se jedná o velmi laicke zpracování. Kromě několika faktických omylů však u laického čtenáře nechává asi celkem pozitinvní dojem. Působí na mne spíš dojmem kecala z prodané nevěsty. Protože se snaží "počesku uchlácholit" bulíky s daty, které běžně zvednou všechny armádní experty ze židle. Proti Moskitům se snaží vyvinout posledních 20 NATO účinnou obranu, kanony Phalanx jsou proti střele absolutně neúčině, protože reakční doba kulometné zbraně na cíl blížící se trošku rychleji než je zdrávo je zcela nedostačující, protože střelu která přibližuje rychlostí, tak vysokou, že překoná svojí délku za vteřinu 360 jedná se o výkon hodný Villema Tella a odpovídá pravděpodobnosti, že zasáhnete kulku protivníka jedním výstřelem Prostě phalanxy jsou mimo hru, nehledě na skutečnost , že dráha letu střely se mění a střela z kanonu nejde po čisté křivce ale ve spirále s proximitou křivky.. Ale i tak dejme tomu, že Phalanx omylem trefí střelu (pravděpodobnost na hranici náhody (10 procent). Pokud střelu zasáhne z boku, existuje jistá pravděpodobnost poškození, která však střelu vzdálenou max 1km od cíle již cíl nezachrání. Faktem je však i Osmiem trvzená špice, která hravě překoná kolizi se střelou a jejím odražením. Jediným schopným argumentem zůstává buď chemický laser (zaměřitelný na cíl buď z vysokoletícího objektu přes optický odražeč - neomezený rádius ve viditelném horizontu letícího objektu(dá se zlikvidovat kdykoliv během letu střely, předpokládá se ale dobrá viditelnost)a nebo přímým zásahem z plavidla (max 10km). Ani jedna z těchto zbraní však není v takovém stupni vývoje, aby v budoucí 10 letech byla použita v masovém měřítku v bojové akci. Výšeuvedená střela má být nově vybavena zdrojem plasmy, který zamezí její odhalení radarovými prostředky. Nezapomeňme, že se jedná konstrukčně o 30 let starý exemplář, který spadá v dnešní době do kategorie muzeálních kousků. Za zmínku by jistě stála spíše daleko účinější zbraň VMF RF a to aquasonická torpéda typů shkval, která bezesporu admiralitu NATO zaměstnávají daleko více než ASRPM Moskit. Proti nim skutečně momentálně není obrany - ani té teoretické.. Autor však zapoměl také na další fakt - zničení zdroje útoku - ať již námořní prostředků nebo suchozmeským prostředků. Tou špatnou zpravou však také je, že střela je nově zapustitelná ze speciálně upraveného valníku o délce 40 stop, nebo aquatonického pouzdra, které se nechá vysázet ponorkami )..
Pridavam sa ku kladnemu hodnoteniu clanku.
Aj tak si ale myslim, ze skutocne najmodernejsie zbrane vsetky armady dosledne utajuju a uvideli by sme ich az pri bojovom nasadeni v pripade WW III. Rusi napriklad este koncom sedesiatych rokov predvadzali na vojenskych prehliadkach maximalne MIG-15, hoci vo Vietname uz bojovali MIGy 21.
Tak si vas vsechny virtuelne predstavuju,vase svate nadseni,zari vam ocicka,jako kdyz jste dostali k Vanocum prvni flinticku-spuntovku.Ta vecna klucici hra na vojacky.
Tom ma pravdu,vaporizovat lze !!!
Vic takovych clanku?A nemohli byste si predplatit nejaky odborny "valecnicky casopis"?
No ne, Ajo, Vy jste se tu pekne rozcertila Ja myslim, ze "vsem" zari ocka ne proto, ze ten clanek je o zbranich, ale ze se jeho autor snazil podlozit jej relativne pocetnymi odkazy, snazil se jej ucinit ctivym i pro laiky, trebaze je clanek pomerne dlouhy, a prilis mnoho a nekriticky neteoretizoval a nezevseobecnoval, nezvanil jen tak, ba dokonce i povicero obrazku dodal. A Tom? Tom si dela, s prominutim, prdel (viz. "Macho one" )
Dan
Neznám tak dobře kanony Phalanx, i když o jejich účinné vzdálenosti (1,5 km) nepochybuji, avšak:"... a tu Moskit (řítící se rychlostí Mach 3) urazí za 1,5 sekundy!" - je dost slabý odhad rychlosti.
Jak známo, zvuk urazí kilometr přibližně za 3 sekundy (zmáte z odhadování, jak daleko udeřil blesk), rychlost Mach3 znamená trojnásobek rychlosti zvuku, tedy asi 1km/s , pri dostřelu 1,5 km se raketa skutečně pohybuje v nebezpečném pásmu asi 1,5 s.
Nevím, jakou rychlostí se pohybují střely z kanónu (ale asi nebudou pomalejší, než střely z pušky, které se běžně pohybují nad rychlostí Mach 2), ale to zde není důležité, neboť jejich rychlost je známa a kanony mohou začít pálit ještě než se Moskyt ocitne v jejich dosahu, s tím, že až se střela dostane do cílového prostoru, tak tam (někde) Moskyt bude taky. Relativně jednoduchý balistický výpočet, který řídící počítač nepochybně provádí.
Tvrzená špice Moskyta je sice prima, ale protože Moskyt letí proti střele čelně, tak se rychlosti sčítají a střela do něj naráží rychlostí Mach 5, což také není k zahození
Neznám tak dobře kanony Phalanx, i když o jejich účinné vzdálenosti (1,5 km) nepochybuji, avšak:"... a tu Moskit (řítící se rychlostí Mach 3) urazí za 1,5 sekundy!" - je dost slabý odhad rychlosti.
Jak známo, zvuk urazí kilometr přibližně za 3 sekundy (zmáte z odhadování, jak daleko udeřil blesk), rychlost Mach3 znamená trojnásobek rychlosti zvuku, tedy asi 1km/s , pri dostřelu 1,5 km se raketa skutečně pohybuje v nebezpečném pásmu asi 1,5 s.
Nevím, jakou rychlostí se pohybují střely z kanónu (ale asi nebudou pomalejší, než střely z pušky, které se běžně pohybují nad rychlostí Mach 2), ale to zde není důležité, neboť jejich rychlost je známa a kanony mohou začít pálit ještě než se Moskyt ocitne v jejich dosahu, s tím, že až se střela dostane do cílového prostoru, tak tam (někde) Moskyt bude taky. Relativně jednoduchý balistický výpočet, který řídící počítač nepochybně provádí.
Tvrzená špice Moskyta je sice prima, ale protože Moskyt letí proti střele čelně, tak se rychlosti sčítají a střela do něj naráží rychlostí Mach 5, což také není k zahození ...
V podste ovsem neexistuje moznost ze by se srazila strela z kanonu s raketou CELNE!
Jen s predstavte balistickou krivku po ktere bude muset (chte nechte) strela letet. zatimco raketa se pohybuje primim smere v lespim pripade na ni budou streli z kanonu "prset" To je bohuzel holy fakt. Jakakoliv strela bez vlastniho zdroje ktery by ji udrzoval pri urcite rychlosti pokud jeji puvodni rychlost neni rychlsoti unikovou je nutne tazena gravitaci zpet k zemi.
Holt fyzika...
Jinak clanek je skutecne dobre napsany...
A snad mala nepresnost... v priade ze se strela bude pohybovat 3 m nad hladinou, tak ji urcit enikdo neprehledne.... v takove vysce musi pri takove rychlsoti zvedat okoo sebe solidni vlnu... coz ovsem nemeni nic na tom ze zasahnout ji necim jinym nez jinou raketou je asi dost vazny problem.
Tedy čistě a jen teoreticky, možnost čelního střetu rakety a dělostřeleckého projektilu existuje. Pravděpodobnost je astronomicky daleko vlevo od nuly.
To tedy poznamenávám jen proto, že Tom má zase pravdu.
>A snad mala nepresnost... v priade ze se strela bude pohybovat 3 m nad hladinou, tak ji urcit enikdo neprehledne.... v takove vysce musi pri takove rychlsoti zvedat okoo sebe solidni vlnu... coz ovsem nemeni nic na tom ze zasahnout ji necim jinym nez jinou raketou je asi dost vazny problem.
Výška je uváděna 15-20m nad hladinou, ale i tak to zvedne solidní tsunami. Hloubku rigólu za Moskitem uvádějí některé prameny až několik set stop.
Jen tak mimochodem, už jste slyšel o superkavitaci? Kupř. tady:
http://herodes.feld.cvut.cz/nonlin/superkavitace/superkav.php
a teď si tu srandu představte ve vzduchu ... To potom i takovej spermacet kamčatský belugy ... i když - namazat si tím spermacetem dřeváky, tak jsou z nich solidní sedmimílové botky ...
Brano doslovne mate samozrejme pravdu. Na druhou stranu i po tom 1.5 kilometru stale vyrazne prevysuje vodorovna slozka rychlosti te strely nad slozkou svislou. Vodorovne slozky rychlosti obou teles se scitaji, svisla slozka je vzhledem k jejich pomeru celkem zanedbatelna. Ano, zasahy budou spise na horni casti Moskyta, nez na dolni, ale stejne predevsim na predni casti. Diky svisle slozce navic budou dopadat pod trosku priznivejsim = kolmejsim uhlem, ale to bych za tak podstatne nepovazoval.
Dvě spojené rakety mají nejen dvojnásobný výkon motorů, ale také dvojnásobný čelní odpor (při stejné rychlosti). Maximální rychlost je dána tím, kdy čelní odpor vyrovná výkon motorů. (A nebo maximální možnou rychlostí pohonu, ale to zde vliv nemá)
Dvojnásobný odpor proti dvojnásobnému výkonu je patovka, nic se nezíská. (Akorát je pak dvojnásobná nálož, a odpor je větší o odpor spojujících prvků, ale to jsou detaily). Nemluvě o tom, že s rostoucí rychlostí vzrůstá odpor nelineárně rychleji (Letadlo se dvěma motory nedosáhne dvojnásobku rychlosti stejného letadla jen s jedním motorem)
Kopírování terénu vychází z rychlosti odezvy kontrolního systému (musí ten terén rozpoznat a upočítat nutné opravy - omezeno výpočetní náročností, zejména u rozpoznávání) a manévrovacích možností (nutno začít zatáčet daleko před překážkou, aby se překonala setrvačnost, s rostoucí rychlostí navíc klesá ovladatelnost rakety/letadla, snižuje se účinnost aerodynamických prvků). Pokud někdo nedokáže technologicky kopírovat povrch při nižší rychlosti, tak to při vyšší nezvládne už tuplem.
Takže zde narážíme na omezení fyzikálními zákony a proti tomu nepomáhá ani vyjímka podepsaná samotným politbyrem ...
trodasi vcera na CNN rikal jeden co napsal knizku "Amerika secret War" myslim to byl George Friedman, ze za Fallujah je neco vice, tady nejde oto zastavit teroristy, nebo obnovit mesto, tam jde oto zastrasit ostatni mesta a ostatni staty okolo jako Iran, Syrii ci Lybii aby se podridili tomu ci rika Bush. Jestli te to zajima, tak si presti===www.hitler.org/speeches/===jak hovoril Hitler, kdyz zavadel NWO, ja hovoril o miru, o demokracii a o tom ze nechce valku. Tady nejde o to obnovit domy ci mesta, tady jde o to aby se snizila populace lidi na svete o 2/3
Takze odstraneni muciren a cel smrti je nakonec spatna vec? Hitler pokud vim, mucirny, koncentracni tabory a cely smrti zavadel, nikoliv neodstranoval. Americka armada objevuje a odstranuje tyhle veci. A to je spatne, protoze tam muzou byt nejake jine zajmy? To bych teda rad vedel...
>Takze odstraneni muciren a cel smrti je nakonec spatna vec?
>Hitler pokud vim, mucirny, koncentracni tabory a cely smrti
>zavadel, nikoliv neodstranoval. Americka armada objevuje a
>odstranuje tyhle veci. A to je spatne, protoze tam muzou byt
>nejake jine zajmy? To bych teda rad vedel...
Pane leho, co kdybyste přestal rozmazávat mučení, koncentrační tábory a takové věci, v našem vlastním, americkém zájmu?
14.11.2004 4:58
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Shrnuto vse dohromady,tak musite zakonne dojit k jedne veci,ze Amerika nevolila ,ze dvou zel,to lepsi,ale ,ze Amerika nemela ve zkutecnosti naprosto zadnou moznost volby !!!!!!!!
14.11.2004 5:22
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
George Washington despised them. Benjamin Franklin called them “Asiatics”. Actually, they are atheists. Judaism is their cloak for conspiracy. Their papacy is the invisible Rothschild Dynasty. They call religious Jews “their lesser brethren” and exploit them for political purposes. “Anti-Semitism” is a myth, as “victims” as well as a political shiv. They brought to Judaism political corruption, subversion of government, societal destruction, financial crises and panics, depressions and even wars per the Protocols. Two hundred years ago, Thomas Jefferson said, “We have no paupers”. Today America has fifty million paupers and another fifty million on the edge of poverty. The American Dream is gone. They now hold a majority of American wealth.
WAR: Zionists have “had a hand” in every American war. The Civil War was not about slavery; it was about control of the country, the Rothschild Northern banks vs. Southern agrarians. The Robber Barons of the 19th century were financed by Rothschild, placing control of American industry in a few hands controlled by Rothschild. The greatest traitor in American history is not Benedict Arnold but Louis Brandeis, the Father of Zionism in America. Brandeis, Supreme Court Justice and blackmailer (of Wilson), prepared the Balfour Declaration with Rothschild which slaughtered 150,000 Americans in World War I for World Zionism, bringing it to world power. World Zionism declared World War II on Germany in 1933 from New York. Behind the scenes Zionists have involved America in all of the wars of the 20th century for World Zionism, World Oil and World Banking, all invisible Rothschild monopolies. War debt “fills their cashboxes” as well as the graveyards.
16.11.2004 5:17
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Kolik billionu dollaru strkaji kazdy rok do Israelu,tak ,ted se jim vse vrati i s uroky.
Presbyterian Church receives arson threat
Letter cites church's policies in the Middle East
The Associated Press
Updated: 5:08 p.m. ET Nov. 13, 2004
LOUISVILLE, Ky. - The Presbyterian Church (USA) has stepped up security at its headquarters and advised its churches to be on alert after receiving a letter threatening arson attacks because of its policies in the Middle East.
The handwritten letter, received Wednesday at the church’s Louisville headquarters, threatened to set churches on fire while people were inside in retaliation for “anti-Israel and anti-Jewish attitudes,” Jerry L. Van Marter, director of the Presbyterian news service, said Saturday.
The letter had no return address, but it was postmarked from Queens, N.Y., Van Marter said. The letter gave a Nov. 15 deadline for the church to reverse its Middle East policies, he said.
Church officials are taking the threat seriously and have contacted law enforcement authorities in Kentucky and New York, Van Marter said.
16.11.2004 5:27
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Jen ,tak dal panove.....
109 Italian Soldiers Dead So
Far From DU In Iraq
10-20-4
ROME, Italy (AGI) - According to the Italian Military Health Observatory a total of 109 Italian soldiers have died thus far due to exposure to depleted uranium.
The observatory stressed the fact that 41 pct of active personnel casualties relate to disease. According to Domenico Leggiero at the Military Health Observatory, "The total of 109 casualties exceeds the total number of persons dying as a consequence of road accidents. Anyone denying the significance of such data is purely acting out of ill faith, and the truth is that our soldiers are dying out there due to a lack of adequate protection against depleted uranium".
Super počtení!Díky za vysvětlení všech okolností Moskita!
Ein Panzer, berichtet die "New York Times", feuerte auf einen Rebellen auf dem Minarett einer Moschee - und landete einen direkten Treffer. Ein US-Marine, der anschließend die Lage erkunden wollte, wurde dem Bericht zufolge von einem Aufständischen erschossen, der sich noch immer auf dem Minarett aufhielt. Die Reaktion der Amerikaner: Ein Kampfjet radierte die Moschee mit zwei Bomben aus.
http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,328138,00.html
odvaha odvaznych americkych ....
(volny, ale presny preklad)
New York Times zverejnili z Faludze. US-tank vystrelil na rebelov v minarete mesity a trafil presne do stredu. US-Marine, ktory tam chcel kratko potom skontrolovat situaciu, zostal zastreleny jednym povstalcom, ktory sa este vzdy nachadzal v minarete. Reakcia Americanov: americke bojove lietadlo zrovnalo mesitu zo zemskym povrchom dvoma bombami.
takze tolko k ich odvahe.
nieco mi to ten americky sposob boja pripomina. tankom proti kamenom, obrnenymi helikopterami proti kalasnikovom a lietadlami s raketou vzduch-zem proti ochrnutemu v invalidskom voziku.
ktora, ze to este ina odvazna armada na sveta pouziva podobnu taktiku? co lojzo s lehom????
To je uzasne - tady se nadava Bushovi za to, ze americti hosi umiraji a armade za to, ze se snazi, aby jich neumiralo tolik
Docela by me zajimalo, jaky pokrik by se tady zdvihnul, kdyby armada vydala rozkaz, vojaci nechali letadla, tanky a pusky na jedne hromade a sli by protivnikovi nafackovat holyma rukama a do jednoho tam zarvali.
Docela by me zajimalo, jaky pokrik by se tady zdvihnul, kdyby armada vydala rozkaz, vojaci nechali letadla, tanky a pusky na jedne hromade a sli by protivnikovi nafackovat holyma rukama a do jednoho tam zarvali.
Ja by som teda neprotestoval
17.11.2004 22:09
RE: Moskit
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 37017
>{Docela by me zajimalo, ...
A co kdyby Iracane zacali na vojaky hazet kameni misto granatu.
Mozna,ze by to vojaci pochopili a pak uz by nebylo co resit.
Nebo ze by vystrileny dollar byl pro ne vetsi lakadlo?
Zeleny zakal,.....trpi tim hodne mozkove postizenych,...ani ten zold neni tak
dulezity.
>ktora, ze to este ina odvazna armada na sveta pouziva
>podobnu taktiku? co lojzo s lehom????
Presne tak, zadna jina armada na svete si nevazi svych lidi jako americka. Taky jeden z duvodu, proc je nejlepsi. Vy tomu rikate zbabelost, my tomu rikame zase jinak. Lidsky zivot neni nikdy nahraditelny, mesita se muze postavit vzdycky znova. Jen tak mimochodem, v novinach a i tech levicackych probehlo hodne pripadu statecnosti na americke strane, ale tohle vetsinou anti-americti individua ignoruji a tyhle veci proste nectou.
Jen tak mimochodem, v novinach a i tech
levicackych probehlo hodne pripadu statecnosti na americke
strane, ale tohle vetsinou anti-americti individua ignoruji
a tyhle veci proste nectou.
____________________________________________________________
Sakra agente "leho", vysvetlete mi laskave, jak je to s tema "anti-americany". Nemohu se opet ubranit dojmum, ze ti "anti-americani", jsou: Bush a jeho klan, vy, agent "leho" a vsichni smyslejici jako vy. Principy americke demokracie a svobody, jsou uplne jine, jak se nam to snazi vysvetlit vas soukmenovec z vasi nazi-party Bohem seslany Mr. Busch a vy leho.
Termin antiamerican je pro me clovek, ktery jedna proti zajmum tehle zeme, at psanim do chatu na internetu ci strilenim po Americkych vojacich z minaretu. Samozrejme, to jsou dva extremy a jelikoz mame demokracii a svobodu slova, tak to psani ci jine vyjadrovani nazoru tolerujeme. Ovsem taky musime odlisit svobodu slova od zamerneho poskozovani zajmu a zpusobeni ztrat na zivotech publikovanim propagandy. Takova propaganda je napriklad rozmaznuti pripadu v Abu Ghraib, kdy uz vinici byli temer pred soudem a pripad byl armadnimi justicnimi organy uzavren. Kvuli tlaku verejnosti armada byla nucena prijmout takova opatreni, ktera prakticky znemoznuji v nekterych pripadech vyslechy zajatych islamskych magoru a ziskani tak informaci, ktere by zachranily zivoty a to nejen americkych vojaku, ale i irackych civilistu. Dale pak nektere reportaze novinaru z boju ve Falludzi bych hodnotil jako zradne, za ktere by v minulych valkach by byli tvrde potrestani, ne li primo zastreleni. No a tak bych moh pokracovat...
>Termin antiamerican je pro me clovek, ktery jedna proti
>zajmum tehle zeme, at psanim do chatu na internetu ci
>strilenim po Americkych vojacich z minaretu. Samozrejme, to
>jsou dva extremy a jelikoz mame demokracii a svobodu slova,
>tak to psani ci jine vyjadrovani nazoru tolerujeme. Ovsem
>taky musime odlisit svobodu slova od zamerneho poskozovani
>zajmu a zpusobeni ztrat na zivotech publikovanim propagandy.
>Takova propaganda je napriklad rozmaznuti pripadu v Abu
>Ghraib, kdy uz vinici byli temer pred soudem a pripad byl
>armadnimi justicnimi organy uzavren. Kvuli tlaku verejnosti
>armada byla nucena prijmout takova opatreni, ktera prakticky
>znemoznuji v nekterych pripadech vyslechy zajatych
>islamskych magoru a ziskani tak informaci, ktere by
>zachranily zivoty a to nejen americkych vojaku, ale i
>irackych civilistu. Dale pak nektere reportaze novinaru z
>boju ve Falludzi bych hodnotil jako zradne, za ktere by v
>minulych valkach by byli tvrde potrestani, ne li primo
>zastreleni. No a tak bych moh pokracovat...
Pri cteni vetsiny vasich komentaru mam pocit,ze nejste realny,ze se mi jen zdate.
...a nebo jste skutecny americky vojak s vyraznou bolsevickou terminologii?Je-li tomu tak,vse je vysvetleno a jste omluven.
"Pri cteni vetsiny vasich komentaru mam pocit,ze nejste realny,ze se mi jen zdate."
To me take Ajo a marne premyslim, jestli to nebylo zpusobeno nejakou kombinaci jidla ci piti, ktera by u mne docasne vyvolala halucinace jmenem "leho" DOufam, ze me to brzy prejde
>Termin antiamerican je pro me clovek, ktery jedna proti
>zajmum tehle zeme, at psanim do chatu na internetu ci
>strilenim po Americkych vojacich z minaretu.
A co takhle spionáž ve prospěch Izraele, to je košér, žejo?
>Dale pak nektere reportaze novinaru z boju ve Falludzi bych hodnotil jako zradne, za ktere by v minulych valkach by byli tvrde potrestani, ne li primo zastreleni. No a tak bych moh pokracovat...
Mno, v kecání pokračovat jistě můžete, to Vám jde ze všeho nejlíp. Co takhle tady uvést příklad akreditovaného amerického novináře, který byl za reportování "tvrdě potrestán, ne-li přímo zastřelen"? Nebo jakéhokoliv novináře, který byl "tvrdě potrestán, ne-li zastřelen" třeba v době vietnamské války?
Jo, pravda je zrádná a měla by se trestat; žejo, seržante?
18.11.2004 1:49
RE: Moskit
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 36995
To je krásný příměr - Agent Leho !
Děkuji.
17.11.2004 0:33
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Ted nam probiha na TV zprava ,ze americti vojaci strileji i civilisty i kdyz jasne vidi ,ze nejsou zucastneni ve vojenske akci,par tydnu pred tim zase zastrelili,presneji dorazili zranene civilisty protoze jinak by se na nasledky sveho zraneni trapili,tak je dorazime-podivny to svet.
Takze slova americkeho velitele v dobe druhe svetove valky ,ze si v bojovem zapoleni nemuze na Nemece stezovat ,ze bojuji ,jako muz proti muzi si nic nezada s praktikami Americanu ,jez jsou rizeny Washingtonskou vladou a nakonec ,proc by meli nejake mezinarodni dohody dodrzovat kdyz jsou supervelmoc.Nikdo se nenarodi a antisemitsmem a s nenavisti,ale spolecnost v nem tyto vlastnosti vypestuje ,nekdy zamerne ,nekdy vlivem udalosti ,problem je v tom ,ze az padnou Americane do rukou nepritele,at uz od elity dostane jakekoliv jmeno,tak bude zadat slusne zachazeni,otazkou je ,jestli se mu to slusne zachazeni dostane vlivem ,jejich neslusneho zachazeni.
Jak se zda,tak Amerika a Americani se spolehaji ,ze valka nikdy neprijde do Ameriky za velkou louzi a proto si dovoluji,ted je jenom otazka ,jestli to neni falesna jistota na ktere roste nabubrelost vsech tech nedotknutelnych,kteri vstoupili nemilosrdne do cizich zemi delat vlastni poradek,uz jsme videl "chlapecky" z Bagdadu ,jak byli cely schlipli,kdyz padli iracanum do ruky-jen tak dal supermeni,jestlize na to verite,chudak supermen umrel a nikdo mu nemohl uz pomoci-Amerika se citi byt supermen.
17.11.2004 1:26
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Zide vzdy zalovali,ze v dobe holocaustu svet se dival a nic nedela,ted ,zide ridi holocaust pro Iraq a co dela svet,zejmena kdyz veskere informace jsou v rukach zidu.
We would never know how US soldiers are breaching the Geneva Conventions but for a renegade video aired by Australian ABC television. In it, a Marine shouts: “I’ve just injured one. He’s between two buildings”. One of his colleagues walks over to a tiny alleyway separating two houses, climbs up onto a metal drum, and fires his weapon in cold blood. “He’s done,” he announces flippantly.
We may never learn whether his victim, exterminated like a rat, was a hardcore foreign fighter, a local insurgent or merely a male resident of Fallujah prevented from leaving. Men aged between 15 and 55 were either rounded up or forced to fight to stay alive. Members of the Scottish Black Watch regiment, whose job they say is to patrol the ”rat run”, confirmed the status of fleeing Iraqis as rodents.
In a further breach of the Geneva Conventions, US troops prevented a Red Crescent convoy of emergency aid from reaching the main Fallujah hospital,
Hitler umoznil Mezinarodnimu Cervenemu Krizi pristup do vsech taboru,Cerveny Kriz nikdy nebyl v taborech Gulagu a nikdy v taborech Eisenhauerovych taboru a v taborech USA behem druhe svet. valky. *Nevim,proc inteligenti mluvi o osvicenem jednadvacatem stoleti,kdyz moralka je neandrtalska -jeskynni.
>Zide vzdy zalovali,ze v dobe holocaustu svet se dival a nic
>nedela,ted ,zide ridi holocaust pro Iraq a co dela
>svet,zejmena kdyz veskere informace jsou v rukach zidu.
To vypada jako dobry duvod emigrovat do Iranu ci Severni Koreje.
18.11.2004 1:44
RE: Moskit
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 36976
Hele Leho ty tak strašně kecáš!
A Irán, až se zbaví svých velice islámských "móresů"
ve společnosti / přijdou k moci mladí lidé nezatížení vlivem
islámských dogmatiků /, bude velice zajímavá země , včetně
turismu a dalších komodit, kterých má hodně!
>To vypada jako dobry duvod emigrovat do Iranu ci Severni
>Koreje.
To jsou mikinova fraze. Slysim ji od neho hodne casto.
17.11.2004 3:15
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
To se uplne klidne muze stat:
[email protected]
Russia planning attack on US
Tue Nov 16, 2004 16:34
64.140.159.193
Russia Preparing for Nuclear Attacks on U.S, Britain
NewsMax Wires
Friday, May 16, 2003
Russia will soon launch a mock nuclear attack against the U.S. and Britain during military exercises over the next week.
Moscow's Nezavisimaya Gazeta reports that Russia's strategic bombers and nuclear submarines "will deliver hypothetical nuclear strikes on the U.S. and Britain, while locating and destroying aircraft-carrier groups of the U.S. Navy."
The massive air, sea and land maneuvers are being conducted in the wake of America's stunning victory over Iraq, a longtime client state of Russia.
The paper said the exercises are taking place because "Russian military leaders have learned a lesson from the Iraq war, and intend to show the U.S. and its allies their determination to repel any potential threat coming from the West."
The Russian military, in plans drawn up at the request of President Vladimir Putin, argues that the only way Russia can deal with an escalating regional conflict with the U.S. would be to employ nuclear weapons.
Though Russia's military has been considerably downsized since the end of the Cold War and its conventional forces hold little weight against a modern equipped army, Russia has continued to invest heavily in strategic and tactical nuclear weapons.
Sometime during the '90s, Russia attained nuclear superiority over the U.S. While Russia's large strategic nuclear weapons have remained in parity with the those of the U.S., Russia's tactical nuclear arsenal has been estimated to include 20,000 to 40,000 weapons. Zkraceno
leho - ano, tvrdim, ze GWBush je grazl, protoze vyvolal valku se statem, jenz neohrozoval nikoho od 1991, kdy mu Amici dali zelenou k "vyreseni problemu s Kuvajtem" a pak ho silne "klepli! pres prsty...
Souhlas Ceska? Ten neni potrebny, jako je potrebny mandat OSN, jenz dodneska nebyl udelen, takze jde o obycejne napadnuti suvereniho statu z hlediska mezinarodniho prava. Jake protiarguemnty na to mate, krome invektiv o levicacich a podobnych "argumentu"...?
Ja jsem rek, ze to tam vypada jak po kobercovem bombardovani - jen same sutiny a kour, kam az oko dohledne. Tanky strilejici na domy (z nichz se zrcite nestrilelo, jen proste "blbe cumely"...) ...
Souhlasim s tim, ze bylo dobre svrhnout Sadama. Ale pak meli amici odejit. A nezabit pri tom tolik civilistu. Protoze estli chcete argumentovat klackem GWBushe, tak teroristy tohle jen vyprodukovalo. Pred napadenim Iraku byla podpora militantnich magoru (vycvicenych a financovynych CIA) nula, nula nic. Dneska Bin Ladina podporuje vice nez polivina obyvatel Iraku a Saudske arabie. O necem to vypovida, ne?
Je zasluzne, ze nasazuji sve zivoty. Ale kolik jich zmarili? A casto uplne zbytecne. ROE pravidla? Nebudte smesny. Kdyz si dovoli zabit zraneneho nepritele pred kamerou - co asi delaji, kdyz kolem nikdo neni, hmmm...? Co myslite?
Co to melete za kidy o tom, jak je US army neporazitelna? Z Koreje utekli. Ve Vietnamu dostavali 20-let na prdel tak, az utekli nakonec take. A moderni historie? Ze Somalska nedavno utekli slavni Rangeri a Delta take - takze - o jake "neporazitelnosti" se tu bavite? Jo, prerezavat rakosniky M60 v puli, to umi take. Ale nedej boze, kdyz maj alespon foukacky, to uz akveli US soldiers radeji berou nohy na ramena, volaji o podporu letectvy a zadaji tunu napalmu...
Agent orange a vedeni biologicke valky - to take nejak zapada do te slechetnosti a dobromyslnosti US army, ze???
Moralka a hodnoty nejvetsi spodiny US, co se necha zlakat do armady (kdyz jim predtim GWBush sebere praci, tak co maji delat, ze...) byly jiz predvedeny tolikrat, ze vyzvedavat je muze jen slepy, hluchy a neinformovany clovek, co v zivote nevidel, co po techhle prasetech zustane za spoust a kolik zla dokazou napachat...
Ale jiste, vsichni muslimove jsou magori, a znicili vam dve stare, osklive budovy s pozehnanim vasich tajnych sluzeb, takze je treba je vyhubit, ze
Mimchodem, rezim Saddama se ve svych ukrutnostech ani zdaleka nebylizil k tomu, co se deje v severni koreji. Tak mi objasni, proc nejde US intervenovat tam - cely svet by zatleskal, kdyby odstranili par magoru, dai svobodu a jidlo lidem a nechaji jizni koreu, aby to tam spravovala - i ty zakladny z jizni koreje by mohli stahnout, cize...? Proc ne, kdyz nejde o kontrolu strategicky duleziteho regionu pro ropu a jeji tezbu a take o udrzeni prodeje ropy za dolar, protoze byz toho cela US ekonomika a "emericky zazrak" splaskne ja bublina...
Mily pane Trodas,
Jen bych rad pripomenul, ze historie teto intervence zacala v roce 81 kdy Israel bombardoval Iracky reaktor.
President Husein byl postaven do situace kdy musel zonglovat nekolik frakci. Kurdy, Sunni a jeste jedny na ktere si ted nemohu vzpomenout. Jeho nejvetsim prohreskem nebylo muceni, ale antisemitismus. Pratele Israele uvideli svou sanci s prichodem presidenta Bushe a tu vyuzili. Nemuzeme ovsem opomenout sluzbu AM radia takzvany "Clear Channel" ktery propaguje jejich propagandu. Je velmi proIsrael. Skoro vsichni konferencieri jsou zide. Nekteri, jako Michael Medved nabozensti, jini jako Michael Savage aggresivni. Tito fanatizuji sve posluchace. Jejich propaganda je presne to co rika pan Leho. Coz se mi zda, ze je prezdivka na Lojzu.
Neoficialni teorie je tato, Iraq pod vedenim Hussaina byl na ceste k socialismu. Toto by mohlo destabilisovat okolni staty a stabilni vlady by ztratili kontrolu, to by ohrozilo prodej nafty (stabilni) do USA a kdo vi, co by se stalo s Israelem.
Co se tyce muciren. Hned jak je hrdinove z USA dobyli, tak dosadili sve vedeni, ktere dokazalo svou vynalezavosti vyrazit dech civilisaci.
Jo, este jsem zapomnel dodat, ze to se dobre dela, ten emericky zazrak, kdyz je zaplaceny z ciziho (viz. emericke zadluzeni) a kdyz staci tisknout bezcenne papirky, jenz jako jedina mena na svete nejsou jisteny zlatym pokladem/rezervou a tak - ale jen a jen poptavkou po rope...
http://www.trinicenter.com/oops/iraqeuro.html
http://www.mwm.cz/clanek1.php?id=1187
Takovy zazraky umim taky.
18.11.2004 5:18
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Nevim ,jestli uz jsem tak zahorkly od prirody a nebo opravdu vidim veci,tak ,jak jsou,jednoho dne se nam povede tuto zemi znicit,ze ani stenic epo nas nezustanou.Svete div se ,ja to nasel i Hitlerove praci,ktery nam to predpovedel v ramci celosvetoveho "Kamalismu".
--------------
Nov 17, 10:04 PM EST
Russia Developing New Nuclear Missile
MOSCOW (AP) -- Russia is developing a new nuclear missile system unlike any weapon held by other countries, President Vladimir Putin said Wednesday, a move that could serve as a signal to the United States as Washington pushes forward with a missile defense system.
Putin gave no details about the system or why Russia was pursuing it, and it was unclear whether the Kremlin's cash-strapped armed forces could even afford an expensive new weapon.
But in remarks that could also be aimed at a domestic audience, he told a meeting of the top leadership of the armed forces that the system could be deployed soon, the ITAR-Tass news agency reported.
"We are not only conducting research and successful tests on state-of-the-art nuclear missile systems, but I am convinced that these systems will appear in the near future," Putin said. "Moreover, they will be systems, weapons that not a single other nuclear power has, or will have, in the near future."
"We'll continue our efforts to build our armed forces and its nuclear component," he said.
ITAR-Tass indicated the new system could be a mobile version of the Topol-M ballistic missile, which have been deployed in silos since 1998. But Alexander Pikayev, a senior military analyst with Moscow's Institute for Global Economy and International Relations,
Zkraceno
19.11.2004 14:05
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Hodina pravdy prichazi,"Americani" rostourali cely svet a nasledky si ponese cela "bila spolecnost",zda se Vam to divne ,prvni naznaky jsou jiz zde.
Hunted For Being White
Aid Workers Faced Mobs Of Africans On The Rampage
By Colin Randall
The Telegraph - UK
11-19-4
As experienced aid workers they have seen some of the world's worst conflict zones. But nowhere, they believe, was as dangerous as the Ivory Coast capital of Abidjan when thousands of Africans rioted, intent on robbing, raping or killing foreigners.
Peter Robinson, a Scottish-Canadian architect who turned to voluntary work to get fit, has dealt with the Taliban in Afghanistan, found a mass grave in Kosovo and worked in Iraq.
His ebullient French colleague, Pierre Bourguignon, is a veteran of emergency evacuations from several trouble spots and has vivid memories of a Kalashnikov rifle being prodded at his throat in southern Sudan.
Zkraceno,i tak to postaci k prenysleni o rassismu,humanismu a multikulturnimu omylu.
20.11.2004 5:13
RE: Moskit
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 37169
>Hodina pravdy prichazi,"Americani" rostourali cely svet a
>nasledky si ponese cela "bila spolecnost"
>Zkraceno,i tak to postaci k prenysleni o rassismu,humanismu
>a multikulturnimu omylu.
RE: Fenomén Evropa
Reagovat
19.11.04 09:11
>kazdopadne mate me pozehnani.
Zdravim,pane Roberte
Dobre.
Pokud budeme uvazovat tak,ze nepritel #1 je lovec duse a timto povazujeme spolecne brainwashed nasledovniky Talmud,podminkou zustava ten fakt,ze jejich mytus o nadrazenosti musi se prolnout s realitou.
Proc ne,pud sebezachovy je silnejsi nez idealismus (aspon co se me osoby tyce).Do posledni kapky krve - samozrejme jejich,ja nechci vykrvacet
Pokud nepritel #2 bude cerny african,nebo jinobarevny asiat,nebo kyhocerta prislusnik plenici hordy a ve jmenu zachovani sve rasy bude zabijet na potkani,...proc ne.Do posledni kapky krve se budu branit.Samozrejme jejich krve,aby nedoslo k omylu
Ale pokud vidite nepritele v mlade modelce,ktera nese keltsky a maya genofond,pak teda vytasim svuj mec vykovany z idealů,podam Vam ho a uvidim,jestli byste nasel silu mi useknout hlavu a dostat svych rasovych presvedceni.Selhala by Vam ruka.
Takze,kdyz chcete zit v presvedceni,ze barva kuze rozhoduje o kvalite cloveka,nemohl byste delat ustupky...cernoch z Tramtaarie,nebo mixlá holka z casopisu,dle Vaseho presvedceni-oba na odpal.Zlikvidovat.
No,a s timto premyslenim byste vlastne byl fasista.A fasista je pro me presvedceni stejne neaceptovatelny jako sionista.
Takze pak je to jen boj zla proti druhe strane.
Ja ale zlo nepodporuji.Mam jine idealy.
Pekny den,preji
P.S. To pozehnani,to je krestanske pozehnani?
Pane Roberte
Odpovite ?
21.11.2004 2:01
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Jen zustante u svych idealu a pravidlum o ruzne barve kuze ,ze nerozhoduje,budoucnost je Vase ,co si udelate budete mit,za hloupost se plati dvakrat.
Vezmete si do kazde krestanske zeme vsechny jine obyvatele ze vsech koncin sveta a vykladejte jim o humanismu a rikejte jim jak podporujete multikulturni spolecnost,ale musite vzit na vedomi,ze ,kdyz pujdete neketrymi ctvrtemi Londyna a nebo nekde v Americe za tmy,tak se Vam dostane takove lekce na kterou jen tak nezapomenete,co dostanete tam ted v malem ,tak v budoucnu,az tihle vsichni se natolik rozmnozi ve "Vasem Dome",tak Vas z neho brzy vyhodi i s tim Vasim humanismem,az se to stane ,tak se stanete velmi tvrdym fasistou,co bud echtit svuj dum -rodny dum ,nazpet ,jestli to vubec bude mozne ,mozna ,ze budete emigrovat na nejake ostrovy ,co zustaly jeste neobydlene a tak si prepisete sva pravidla slusneho zachazeni,ktera se nam ,jako narodu uz tolikrat vymstila a stale jsme jak "gumy" nikdy se nepoucime,jenze tentokrate to bud eomyl posledni,verte mi,znam hodne lidi s pokrokovymi nazory,ale take znam hodne lidi ,ktere sve nazory zmenili pres noc ,kdyz hnali je ,z toho jejich !!!!!!!
Jak rikam ,co si udelate budete mit,kazdy ,dostane to ,co si zaslouzi.
21.11.2004 5:01
RE: Moskit
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 37257
>Jen zustante u svych idealu a pravidlum o ruzne barve kuze
>,ze nerozhoduje,budoucnost je Vase ,co si udelate budete
>mit,za hloupost se plati dvakrat.
>Vezmete si do kazde krestanske zeme vsechny jine obyvatele
>ze vsech koncin sveta a vykladejte jim o humanismu a rikejte
>jim jak podporujete multikulturni spolecnost,ale musite vzit
>na vedomi,ze ,kdyz pujdete neketrymi ctvrtemi Londyna a
>nebo nekde v Americe za tmy,tak se Vam dostane takove lekce
>na kterou jen tak nezapomenete,co dostanete tam ted v malem
>,tak v budoucnu,az tihle vsichni se natolik rozmnozi ve
>"Vasem Dome",tak Vas z neho brzy vyhodi i s tim Vasim
>humanismem,az se to stane ,tak se stanete velmi tvrdym
>fasistou.....
takze bych se stal take fasistou,pane Roberte
Takze uz chapu.DVA KOHOUTI NA JEDNOM SMETISTI.
Pokud bych mel aceptovat ideologii fasismu,mel bych take aceptovat ideologii sionismu.
Tak nejak probihala ta valka,kterou pamatuje i generace meho otce.Hmmmm
Prava,leva,predni,zadni
pozor kozle,neupadni
protoze nekde v Americe za tmy na tebe skoci nejaky bubak a udela BUBUBU!
Ale stejne Vam dekuji za odpoved.Vas nazor fasisty respektovat nemohu,protoze Chazari by plakali a sli by si stezovat na 5.nastupiste mistniho nadrazi.
P.S. Nechtel byste se nekdy priletet podivat do USA, me druhe vlasti a rodiste meho prvorozeneho syna?
Neni tam takova tma,...vetsi tma je v nekterych lidskych mozcich.Zaslepuje.
Zeby i muj mozek?....
Pekny den,preji
21.11.2004 16:00
RE: Moskit
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 37257
Pane Roberte
Pomohu Vam pri Vasem rozhodovani.
A takhle bila by Vam stacila?....nebo si ma Christy vzit belejsi pradylko
http://djuna.nkino.com/christy/03/03-08-08.jpg
Ach,...ten zrakovy klam
22.11.2004 2:08
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Pane Idealisto ,mate to trochu v neporadku,predevsim,clovek branici svou rodinu,svuj dum ,ktery si vlastnima rukama postavil a za material zaplatil je vlatenec,ted tedy podle zidovskeho tisku dostal jmeno fasista,takze jsme si jist ,ze byste branil svuj dum,svou rodinu ,kdybych Vam jej prisel brat,tak jsem to jednoduse myslel,proste ,normalni pravo-kdysi domovske pravo, na sve veci a na svou osobu,na sve deti a zenu.
Judaismus,zionismus,je opak ,tak ,jak jim rika bible ,ze budou v dome ,ktery nestaveli,budou cesat ovoce ze stromu ,ktere nesazeli,jeste jinymi slovy,jsou paraziti,prizivnici,coz muzou videt turiste v Israelu,kde se zide roztahuji v tom ,co nakradli,staveji domy za penize americkych danovych-krestanskych poplatniku,paraziti.
Vy je davate dohromady,jak ohen s vodou a v tom je zasadni chyba,jestli v ramci sveho hunanicmu jste ochoten jim predat svuj dum ,ktery jste vlastorucne stavel ,to je na Vas ,ale miliony lidi obyli zidy okradeni a jsou okradani kazdym dnem a kazdy neni od toho ,aby zivil prazita a jeste jej litoval,jak nam poplatni -zkorumplovani politici doporucuji-narizuji ,nedodrzovani-trestaji,takze ,Palestinci brani svoji zem ,kterou vve Spojenych Narodech spolecne s Britanii prirknuli zidovskym najezdnikum-terroristum do teto zeme ,aniz by se nekdo z UN a Britanie na to Arabu ptal,budte rad ,ze jsme v Mnichove dopadli pomoci nasich spojencu,kteri rovnez jednalio nas a bez nas,nic naplat ,nasi lide se nikdy nepouci,budeme se lisat jak psici k novemu panovi a ocima hltat kazde jeho nove prani-slovan,je odvozenina od slaves-otrok.
22.11.2004 9:38
RE: Moskit
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 37306
>Pane Idealisto ,mate to trochu v neporadku,predevsim,clovek
>branici svou rodinu,svuj dum ,ktery si vlastnima rukama
>postavil .....
Pane Roberte
Z Vasich prispevku jsem se taky docetl, ze Vas boj proti zlodejum nespociva jen dle skutkove podstaty kradeze, ale preventivne hazete spinu na kohokoliv, pokud se Vam nezda dost bily ( cim cernejsi, tim horsi ) a proti Zidum utocite, aniz byste se jich kazdeho zvlast zeptal, jestli je sionista ultrapravicak, nebo nikoliv.Nekdy se zminite, ale povetsinou je to řežba na plne kule.
Proto ta Christy, jako nastavene zrcadlo. Ta skutecnost, ze se geny michaji a michaji jeste neznamena, ze se takto deje na podporu sionistu a jejich zcestnych myslenek.Proti Matce prirode jsou sionisticke myslenky prach a spina a radej tyto dva elementy nikterak nespojujte, cernochu se nebojte, z Australie vojaky, za ucelem podpory sionistu, neposilejte.
Pekny den, preji
>slovan,je odvozenina od slaves-otrok.
Pane Nohejle, to je židovská mystifikace. České slovo "Slovan" je odvozeno od staroslovanského "Slavjan" - "Slava".
22.11.2004 2:44
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Zde mate fasismus,tak ,jak si jej predstavujete,jenom se mu rika zionismus a nebo take judaismus Chazaru,veci,recene tak ,ze i ten jimi vytrubovany Hitler by se za to nemusel stydet.
"We will have a world government whether you like it or not. The only question is whether that government will be achieved by conquest or consent." (Jewish Banker Paul Warburg, February 17, 1950, as he testified before the U.S. Senate).
"The Christians are always singing about the blood. Let us give them enough of it! Let us cut their throats and drag them over the altar! And let them drown in their own blood! I dream of the day when the last priest is strangled on the guts of the last preacher." (Jewish Chairman of the American Communist Party, Gus Hall).
22.11.2004 3:27
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Nasledky si prictete samy-ohen je dobry sluha ,ale spatny pan!!!
Since Jews stick together as a group, they pull and shove each other up the ranks of corporations and pull strings ensuring members of their race are given first shot at student openings in the major universities and top jobs throughout the areas of their dominance in every type of business imaginable.
Bryant also wrote that in 1929 Germany, in law and medicine, Jews were vastly over represented. In Berlin in 1931, 42% of the city's doctors and 48% of its lawyers were Jews.
The Jews in Weimar Germany used their propaganda levers to ridicule German ideals and culture. They even slandered the memory of the fallen German soldiers of that terrible war, World War One.
During the horror days of the great inflation, Jews by and large remained wealthy people and prospered at the losses of the masses. They took expensive vacations while ordinary Germans starved.
Today, Jews control vast areas of wealth in America. Estimates range all the way up to 70%.
Whatever the figure, it is huge and immensely out of proportion to their 2% of the population in American society.
Today, in 1999, the U.S.A. is totally dominated by Jews. Virtually every newspaper or magazine is owned by Jews. Their self-serving propaganda constantly fills the TV screen. The Federal government is totally under Jewish control. US military forces are the pawn of Israel. The banks, the markets are theirs. They systematically denigrate our Founding Fathers and our heritage and our Constitution.
22.11.2004 3:51
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
To je muj konecny prispevek,aby jste si porovnal rassisty s mirumilovnym programem ublizovanych holocaustovych pohrobku,kterym jediny Hitler slapl na prsty.
Kissinger, Eugenics
And Depopulation
By Leuren Moret
11-20-4
Dr. Henry Kissinger, who wrote: "Depopulation should be the highest priority of U.S. foreign policy towards the Third World."
Research on population control, preventing future births, is now being carried out secretly by biotech companies. Dr. Ignacio Chapela, a University of California microbiologist, discovered that wild corn in remote parts of Mexico is contaminated with lab altered DNA. That discovery made him a threat to the biotech industry.
Chapela was denied tenure at UC Berkeley when he reported this to the scientific community, despite the embarrassing discovery that UC Chancellor Berdahl, who was denying him tenure, was getting large cash payments - $40,000 per year - from the LAM Research Corp. in Plano, Texas.
23.11.2004 4:32
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Kdyz se naucite znat historii ,tu,ktera se zejmena nevyklada ve skole a nepublikuje v novinach ,tak dojdete k poznani,ze vubec nemusite hazet nejakou spinu na kde koho,zide sami vedi ,kde je bota tlaci i ten nejvetsi zionista -chazar dosel k poznani ,ze propaganda prazdne zeme -Palestina_ nebyla a neni pravdiva a nepotrebuji Vase zastani,oni sami vedi ,kam to vede ,tak ,jak to nastinil profesor Finkelstein a mnoho jinych.
Svet ,dobre vi,jak se veci maji i zidovsky tisk se splete a uverejni neco,co haze spinu ,zpet na ne.
Traffickers' New Cargo:
Naive Slavic women
--------------------------------------------------------------------------------
CONTRABAND WOMEN
A special report
The New York Times
Sunday, January 11, 1998
--------------------------------------------------------------------------------
By MICHAEL SPECTER
RAMLE, Israel — Irina always assumed that her beauty would somehow rescue her from the poverty and hopelessness of village life. A few months ago, after answering a vague ad in a small Ukrainian newspaper, she slipped off a tour boat when it put in at Haifa, hoping to make a bundle dancing naked on the tops of tables.
She was 21, self-assured and glad to be out of Ukraine. Israel offered a new world, and for a week or two everything seemed possible. Then, one morning, she was driven to a brothel, where her boss burned her passport before her eyes.
23.11.2004 5:31
RE: Moskit
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 37385
Ja o voze, a Vy o koze.
Cernoch-American,bububu bubak,temna mista v USA,pozor, auau, cerny zautoci, zabije, okrade.......neverte mu, je moc cernej, az Australie vidim tu hruzu, .......muj krestansky boze, děs běs!
A ta michana, vic cerna,....ta, co se s madarskym chazarem spolcila, ...ta na druhe fotce nejak zbelela, svete div se ! Tak ta uz neni posluhovacka ? A uz Vam ani nevadi, ze je to Kelt/Maya mix?
Holt, neni tak blba, jako ta Ukrajinka z Vaseho prispevku.
Aspon, prosim, neukazujte, jak jsou nektere bile holky blbe a pro mrzky peniz do okupovane Palestiny se zenou, doklady si nechaji spalit.......a te michane holce deset let svet lezel u nohou a Chazari platili a platili. A je jedno, jestli Zle duse, nebo Hodne duse chazarske.Proste cvakali, az se z nich kourilo.
Vase myslenkove postupy v tomto pripade postradaji logiku.A jeste jednou se Vas zeptam: Byl jste se sverit se svymi nazory u Vas v kostele? Teda, pokud jste krestan. Tak tam, ve zpovednici byste to nezvladl.
Rezte do sionistu, budu na Vasi strane. Piste blaboly o nadrazenosti, Vami privilegovane rasy, neshodneme se. Fasismus nepodporuji a mec z idealu jsem Vam podal.
Pohodu a posílá
23.11.2004 4:35
Moskit
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Hitler dobre vedel,kam by dospeli nemecke zeny,dnes politici nechrani sve vlastni obcanky,takze ,kdo byl lepsi?
To illustrate his point, Tyler grabbed a black calculator and started calling out the sums as he punched them in.
"Take a small place," he said, "with 10 girls. Each has 15 to 20 clients a day. Multiply that by say 200 shekels. So say 30,000 shekels a day comes in to each place. Each girl works 25 days a month. Minimum."
Tyler was busy doing math as he spoke. "So we are talking about 750,000 shekels a month, or about $215,000. A man often owns five of these places. That's a million dollars. No taxes, no real overhead. It's a factory with slave labor. And we've got them all over Israel."
The Tropicana, in Tel Aviv's bustling business district, is one of the busiest bordellos. The women who work there, like nearly all prostitutes in Israel today, are Russian. Their boss, however, is not.
"Israelis love Russian girls," said Jacob Golan, who owns this and two other clubs, and spoke willingly about the business he finds so "successful." "They are blonde and good-looking and different from us," he said, chuckling as he drew his hand over his black hair. "And they are desperate. They are ready to do anything for money."
Zpět k tématu "zázračné" rakety Moskit. už ten fakt, že je vývozním artiklem znamená. Znamená, že rusko má ve výzbroji něco strašlivějšího a mocnějšího, než je tahle prskavka. Jak řekl autor článku, sovětská doktrína neměla útočný charakter. Důvod byl více ekonomický než humání. SSSR věděla, že USNavy nemá šanci konvečně porazit ruské letectvo+PVO a provést invazi, nicméně byla schopna vcelku beztrestně zmasakrovat Sovětské námořnictvo a tím rusko odříznout. Nicméně veškerá síla amerického námořnictva začínala a končila v CVN. Nikoliv v CBG, jak se mýlí autor. Jejich eliminací by USnavy nebyla schopna odolat ani síle britského námořnictva natož relativně silného sovětského. Síla v lodních svazech však byla malá možnost dostat se k jádru, tedy CVN. Vývoj jasně směřoval k ke keonstrukci letounových střel a následně k jejich nosičům. Což vyvrcholilo konstrukcí obřích Oksar II a jejich střel P-700. Tyto střely zejména v revizované verzi jsou děsivé. Jsou dvakrát těžší než Moskit. Mají mnohem větší dosah(přes 500km). Mají vysoký stupeň AI a jsou vybaveny aktivní ochranou. Narozdíl od Moskita má schopnost identifikovat blížící se střely nejen pasivně, ale i aktivně. Navíc díky systému vzájemné komunikace nelze Identifikovat, zdali letí jen jeden granit, nebo jich je 8. Aktivní je pouze jedna. Navíc Granit je vybaven družicovým komunikačním protokolem, takže není možné aby mu svaz unikl svou rychlostí z dosahu. Také hlavice je mnohem silnější než ta na na Moskitu. Je tak silná, že v kombinací možnosti útočit ze zhora, je dost pravděpodobné, že by byla schopna ve většině případů SVN doslova rozpůlit. Navíc má mnohem silnější pancíř než Moskit a tak je mimořádně odolná. To, že se její přibližné charakteristiky dostali ven přisuzuji tomu, že Rusko si už dělá něco nového. Je více než jasné, proč si amerika vydržuje tak mimořádně velkou flotilu útočných ponorek, i když jsou to jednoúčelová a velmi drahá(1mld) plavidla. Nicméně jejich velké množství je opět kompenzováno technickou převahou ve smyslu družicového záchytného systému, který je pro USA zatím nepřekonatelným problémem.
Jo a jen tak mimochodem, tajfuny slouží všechny vyjma tho co zahořel.
15.8.2012 11:59
Ten cvičný cíl amíci nevyvynuli ale koupili od rusů
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?
http://www.militarybox.cz/news/ma-31-rusko-americky-raketovy-terc/
Tuto stránku navštívilo 9 975