Diskuze k článku

Bush versus Kerry

Příspěvků 78

4.11.2004 16:19

Bush versus Kerry

Jiří Táborský 4.?.?.?

To je ale blbej ftip. Takovej šibeniční.

36173

4.11.2004 16:56

RE: Bush versus Kerry

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 36173

Mno, já jsem nemyslel blbej jako blbej. Když jsem ho četl, tak jsem málem spadnul smíchy se židle. Pak mi ale došlo, že s ním budeme muset žít další čtyři roky a tak mě smích přešel.

36179

4.11.2004 18:07

RE: Bush versus Kerry

Tom 24.?.?.?

Reakce na 36179

Možná to ani tak dlouho nepotrvá. Počítám, že ten Kerryho trik Bushovi dojde tak v červenci a když si tam půjde vysekat díru ...

36190

4.11.2004 17:20

Bush versus Kerry

Peter Veliky 205.?.?.?

To by znamenalo, ze Kerry je blbejsi nez Bush, ponevadz Bush nad nim vyhral - no ne? Simple deduction, ze jo ! ([smích]

36186

4.11.2004 19:37

RE: Bush versus Kerry

Tom 24.?.?.?

Reakce na 36186

>To by znamenalo, ze Kerry je blbejsi nez Bush, ponevadz Bush nad nim vyhral - no ne? Simple deduction, ze jo !

Jasně, že je Kerry blbější. Protože když si Bush vyseká díru ve vodě v létě. Tak mu při tom nevomrznou uši.

36193

4.11.2004 19:45

RE: Bush versus Kerry

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36186

O tom, kdo vyhraje, nerozhodovali oni sami mezi sebou, ale rozhodovali o tom američtí voliči. Kdo je tedy blbec?

36194

4.11.2004 20:38

RE: Bush versus Kerry

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 36194

Ty vole,
/a to není u nás na Žižkově urážka, ale familierní oslovení -
prosím nemazat !/
voliči si zvolili toho, který v televizi lépe sehrál roli.
Takové volby nemají s "demokracií" ale už vůbec nic společného.
Bohužel. A uvidíme zdali pánové, kteří ovládají blbečka
v Bílém domě, mu napíšou lepší roli.
Možné je všechno.Irák bude roznětka.

36200

4.11.2004 23:29

RE: Bush versus Kerry

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 36200

>Ty vole,

Pane Peleško, už zase? Opravdu tak toužíte zpátky na watch list?

36216

4.11.2004 23:58

RE: Bush versus Kerry

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 36216

Již se nestane.

36217

5.11.2004 2:53

RE: Bush versus Kerry

Olbram 198.?.?.?

Reakce na 36200

Mily pane Pelesko,
nechapu, proc si myslite, ze volby nebyly demokraticke. Anebo, ze nemaji co delat s demokracii. Pan Bush jasne vyhral ve volebnim procesu. Neni to protoze by oblboval sve volice, ale protoze jim nabidl neco co pro ne bylo zaujimave. Neco co oni ocenili.
Zajimave je ovsem to, ze to co oni chteli nam pripada tak trochu zpatecnicke. Uz od stredy zidovsti "talk show hosts" hovori s velkym nadsenim o pristich ctyrech letech. Meli obrovsky strach z toho, ze Kerry by nebyl pro Israel v takove mire jako Bush. Pred volbami to bylo takove subtilni naznacovani, ted po volbach placaji rukama jako lachtan nad cerstvou rybou. Jejich nadseni nezna mezi. Uz se zase chystaji dobyt svet. Ovsem stejne jako Katolicky farar, ktery rozepina kalhoty osmiletemu chlapci, si neuvedomuji, ze nasledky jejich cinu prijdou mnoho let pozdeji. Az si tento uvedomi, ze mu bylo ublizeno.
Nikdo tyto volby neukazal jako boj dvou rozdilnych presvedceni.
O tom, ze vyhralo dva tisice let stare dogma. Clovek se divi, jakou posici ma vzdelani ve spolecnosti, kdyz v celostatni diskusi prohraje s zidovskym chlapcem ktery je skoro dva tisice let mrtvy. Je to ovsem chyba intelektualu, kteri nedokazali zpristupnit jejich teorie sirokym masam takovym zpusobem, aby je motivovali a dostali na svou stranu, nebo aby pochopili co lide chteji.

36223

5.11.2004 10:17

RE: Bush versus Kerry

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36223

>Mily pane Pelesko,
> nechapu, proc si myslite, ze volby nebyly demokraticke.
>Anebo, ze nemaji co delat s demokracii.
Já rovněž nevidím podstatný rozdíl mezi volbami v USA a volbami třeba v socialistickém Československu. Je pravda je drobný rozdíl tady je. U nás bylo na výběr jedinému kandidátu hlas dát nebo nedat. V USA mají voliči na výběr dát hlas jednomu nebo druhému kandidátu, které jim někdo vybral tak, aby jejich programy byly dost podobné. V USA je tedy s volbami spojeno velkolepé a drahé divadlo pro masy, což u jednoho kandidáte nenylo zapotřebí.
Demokratické volby bych si představoval tak, že nejen se mohu rozhodovat, kterému z řady různých kandidátů i s naprosto odlišnými programy dám hlas, ale že i sám mohu se mezi takové kandidáty zařadit. To není v USA možné. Volby stála cca 5 miliard USD. Oba hlavní kandidáti tedy museli dát dohromady nejměně po 2 miliardách.Jistou část každý ze svého, ale převážně od sponzorů.A kumu a za jakých podmínek dají sponzoři peníze?
Podívejme se na pana Stworu. Nepotřebuje miliardy, jen pár stovek. A zatím jsem nečetl, že by psal: sponzoři, už mi nic neposílejte, dali jste už až příliž, nepotřebuji tolik. Naopak. Penize se moc nescházejí.
No vždyť zkuzte někdo kandidovat na prezidenta USA. Kolika dolary vás sponzoři zahltí?
To podstatně větší demokracie je u nás, protože svobodně mohu kandidovat i bez peněz do kteréhokoliv orgánu, do kterého se volí. A mám reálnou šanci, být zvolen.

36241

6.11.2004 4:30

RE: Bush versus Kerry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 36241

pane Karle z Cech, pokud vy mate realnou moznost kandidovat a snad i vyhrat. Premyslim, proc mel pan Sladek takove problemy.

Co se tyce americkych voleb a jejich propagace. Kazdy inzerat neco stoji a je naprosto nemozne pri rozloze USA to vse odchodit pesky. Ovsem nejakym spusobem se musite volicum predstavit. Co se tyce kandidatu, nebyl to nekdo, kdo je vybral ale kazda strana si vybira sveho representanta. To, ze nakonec slysite pouze o republikanech a demokratech je duvod: pocet lidi v kazde teto strane. Bush tentokrate zvitezil (take) diky vericim krestanum (evangelistum). Reknete nam, kteri si pleteme CSSD s CSAD jak vypadaji takove bezfinancni volby v Cechach....

36300

9.11.2004 22:41

RE: Bush versus Kerry

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36300

>Premyslim, proc mel pan Sladek takove problemy.
Nevím jaké Sládkovy problémy máte na mysli. Kandidoval a nevyhrál, jako mnoho dalších.
>
>Reknete nam, kteri si pleteme CSSD s CSAD jak vypadaji
>takove bezfinancni volby v Cechach....

Samozřejmě "bezfinanční volby" nejsou ani v Čechách. Ovšem kterýkoliv občan si na svojí předvolební kampaň vcelku dobře může za pár měsíců našetřit. Nepotřebuje k tomu žádné sponzorské dary židovské lobby.Ta by mu také žádné příspěvky nedala, protože by se jí to nevyplatilo.

36481

10.11.2004 8:25

RE: Bush versus Kerry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 36481

pane Karle z Cech, dekuji za odpoved..mate to tedy pri volbach lehke. Tady si neusetrite ani na prvni iserat v TV. Ovsem nedavno jsem cetl, ze pan Gross mel billboards po celem CZ to mi chcete rict, ze na to usetril z vyplaty?
dik Vcelicka

36525

10.11.2004 13:44

RE: Bush versus Kerry

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36525

Pane Včeličko, s bilboardy Standovi u nás pomáhalo mnoho šikovných lidí
http://www.pragmatik.szm.sk/myslim.htm

36540

10.11.2004 21:47

RE: Bush versus Kerry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 36540

pane Karle z Cech, dekuji za link na krasne billboards...opravdu mate sikovne ruce v tom krasnem "cesku" to zde neni, kazdy chce za praci zaplatit a misto na ktere billboard stoji je take pronajmuto. Proste zlate ceske rucicky, kdyk ja to rikam porad. Na bruntalsku pry zvitezila komunisticka strana, nebude trvat dlouho a zvitezi vsude kde neni prace. Praha snad bude jedina, kde komunisti budou mit problem, no a kdyz padne Praha budete mit opet raj. Uz nebudete muset litat a shanet kde to prodavaji nejlevneji ale opet nastane poradek a po cele zemi se budou prodavat boty za stejnou cenu. Co je to za bordel, kdyz clovek musi litat a nakonec koupi vyrobu z ciny misto ze Zlina pardon z Gotwaldova[smích]vam uz znami Vcelicka

36579

11.11.2004 16:22

RE: Bush versus Kerry

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36579

>pane Karle z Cech, dekuji za link na krasne
>billboards...opravdu mate sikovne ruce v tom krasnem "cesku"
>to zde neni, kazdy chce za praci zaplatit a misto na ktere
>billboard stoji je take pronajmuto. Proste zlate ceske
>rucicky, kdyk ja to rikam porad.
Pane Včeličko, jistě jste při prohlížení linku pochopil nebo si vzpomněl, že zde v Čechách lidé jsou ochotni pracovat ve prospěch celku i zadarmo. Proti bušistánu : jiný kraj, jiný mrav.

>Na bruntalsku pry zvitezila komunisticka strana, nebude trvat >dlouho a zvitezi vsude kde neni prace.

Z toho vítězství komunistů nemusíte mít strach. Zatím nehrozí. Volením komunisté jen lidé dávají našim politikům na vědomí, že by měli začít pracovat pro občany a nejen hrabat každý pro sebe.

36644

6.11.2004 3:34

RE: Bush versus Kerry

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 36200


>voliči si zvolili toho, který v televizi lépe sehrál roli.
>Takové volby nemají s "demokracií" ale už vůbec nic
>společného.

Pelesko opet jsi ukazal absolutni neznalost a povahu americkych volicu a pomeru. Prevazna cast americke populace ma pozitivni mysleni, bez ohledu na to, jak jsou politicky zamereni. A to je skutecnost, kterou si budou muset demokrate v pristich volbach uvedomit, pokud chteji zvitezit. Americky volic totiz dava prednost kandidatovi, ktery vidi slenici na pul plnou, pred kandidatem ,ktery vidi sklenku na pul prazdnou. Vitezstvi Bushe nad Kerrym o temer ctyri miliony hlasu neni tesne, nybrz presvedcive. Ve state Californie, ktery dava viteznemu kandidatovi 55 volebnich bodu (270 je jich potreba pro vitezstvi) volilo jen 33% volicu. Pritom je tento stat z vice nez 80ti % republikansky. Kdyby jen polovina temer dvacetimilionoveho Los Angeles sla volit, byl by letosni vyledek voleb pro Kerryho ne prohrou, ale naprostou volebni katastrofou. Skutecnost ze Bush je president valecny, to jest nepopularni naznacuje ze duvera v jeho osobu u americanu od poslednich voleb prudce stoupla.
Pro tebe z toho vyplyva pouceni, aby jsi se pro priste vyjadroval k tematum, kterym rozumis a hlavne slusnejsi formou.

36298

6.11.2004 18:15

RE: Bush versus Kerry

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 36298

Poslyšte, bin Hurvínku,

jest-li na Vás někdo práskne sprchovskému Sanherinu, že sem píšete, tak máte průšvih jak hrom. Ledaže by to bylo z jejich pověření, diskreditovat těmi Vašimu bláboly Zvědavce jako website pitomců.

36330

8.11.2004 7:42

RE: Bush versus Kerry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 4.?.?.?

Reakce na 36298

Nevim, kde jste vzal informaci, ze Kalifornie je stat z 80% republikansky. Mily pane, Kalifornie je hrda, ze patri demokratum. Moc nam to ve volbach nepomohlo, protoze vysledek je takovy, jaky je...ale "na Kalifornii si sahat nenecham"... [smích]
No a vitezstvi o 4 miliony hlasu take neni mandatem, rozdil je pri poctu obyvatelstva nevelky, ale bohuzel to nezabrani tomu, aby dalsi ctyri roky nevedl tuto zemi ten ....... Tecky jsou tam proto, ze jsem pomerne konzervativni ve svem vyjadrovani a takove veci by jsem tam nenapsala.
Ach jo....
Snad je lepsi, ze to Kerry prohral, protoze ten svincik, ktery Bush a spol nadelali se neda uklidit. Az to bude o mnoho horsi snad lidi vice prohlednou. Zatim pro kupu lidi bylo dulezitejsi, ze Bush je silene verici (cemu to prave ted?), ze nesnese geje, ze je verny "rodinnym poutum"..i kdyz nad taticka si ceni nebeskeho taticka...ze, "zachranuje svet", jeho moralni hodnoty jsou tedy vyssi nez Kerryho...dalo by se psat...
Ale skoda pera...
Jenom tedy ta ma mala poznamecka, Kalifornska vetsina patri demokratum. Asi jste si to spletl s Texasem.
Alena P.-H.







36390

17.11.2004 6:46

RE: Bush versus Kerry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 36390


bush ale neni verici krestan, ale satanista.
viz skull & bones, bohemian grove apod.

To, ze dela do 'rodinnych hodnot' je jenom zasterka. Je to sociopat, paranoik, fasista, hromadny vrah, neleceny alkoholik a fetak s trvalym poskozenim mozku.

Ja ale taky mam pocit, ze je lepsi, kdyz vyhral Bush.
Kerry by lidi ukolibal a pritom ma v podstate stejny program.
Navic Kerry je jeho pribuzny (a oba jsou pribuzni od hrabete Drakuly). A oba dva kandidati jsou clenove Skull & Bones. Bush tam ma tajne jmeno "Temporary" a Kerry ma "Long devil".




36965

6.11.2004 6:14

RE: Bush versus Kerry

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 36200

Takové volby nemají s "demokracií" ale už vůbec nic společného.
Bohužel. A uvidíme zdali pánové, kteří ovládají blbečka
v Bílém domě, mu napíšou lepší roli.

Ale maji pane Peleska, maji,maji. To pak kazdy volic tady v Americe
vi, jak jeho kandidat je pohotovy, jak je originalni. Odpovida pak za sebe.
Neni to vzdy smerodatne. Jak vite 3x vyhral Kerry, ale nakonec zvolen
nebyl. Nevim, pane Peleska. Ale vase prispevky opravdu nekdy vyvo-
lavaji, moc smisene pocity. Nechci se zastavat presidenta Bushe, mam
sam k nemu mnoho osobnich vyhrad, ale nazyvat ho blbeckem a zau-
tocit na skupinu lidi co ho “ovladaji” se me zda dost imaginarni. Ale
ve spojistosti se jmenem PELESKA, me zde na Zvedavci jiz moc veci
neprekvapi, trebas jeho zjisteni, ze ja Lojza jsem Mikin.
Jsem zvedav na dalsi vase objevy pane Peleska.

36305

6.11.2004 4:16

RE: Bush versus Kerry

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 36194

O tom, kdo vyhraje, nerozhodovali oni sami mezi sebou, ale rozhodovali o tom američtí voliči. Kdo je tedy blbec?


25 % Americanu pane Karle. Ano 25 % Americanu. My tady
vime, ze jen asi 50 % slo volit v utery. S tech 50 %
volicu volila polovinana Bushe ( + neco navic) a druha
polovina Kerryho ( - neco min). A podle vas, nejlepsiho
experta na Americkou otazku ze stredni Evropy, byli stejne
kopeni "pejzatyma Zidama". Cili logicky zaver, ze voni
ti americane jak stale tady tvrdite, nejsou tak moc blbi.
Ale ja vam nechci v zadnem pripadem oponovat. To teda ne !!
Vy jiste vite, co tady pisete, vzdy tak najisto, rozhodne
a imperativne.
Klobouk dolu pred vasima informacema o socialnich pomerech
ve Spojenych Statech. Zejmena tak intimnich znalostech
vlivu Zidovske mensiny na rozhodovani osudu Ameriky. Jiste
vam neuteklo, ze to byli prave Mexikani, Filipinci a dalsi
emigranti co se nejvice podileli na volbach budouciho
presidenta USA. Skoda, ze neovladate anglictinu, jiste by
jste mohl prednaset politiku trebas na Harvardske Universite.

36299

6.11.2004 6:21

RE: Bush versus Kerry

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 36194

O tom, kdo vyhraje, nerozhodovali oni sami mezi sebou, ale rozhodovali o tom američtí voliči. Kdo je tedy blbec?



25 % Americanu jsou blbci, to je tolik, co volilo
Bushe, omlouva je to, ze byli podplaceni "pejzatyma
zidama". Tak jste to sam napsal. Pane Karel, udivuje
me, jak znate pomery tady v Americe.

36306

10.11.2004 1:53

RE: Bush versus Kerry

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 36194

Pane Karle, minule jste preci psal, ze volba americkeho presidenta je v rukach zidovskych rabinu, tak jak je to
doopravdy ?

36505

10.11.2004 13:32

RE: Bush versus Kerry

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36505

Židovští rabíni pane Lojzo rozhodnou o tom, komu v každé hlavní straně dá židovská lobby peníze na volby a tedy kdo bude za demokraty a za republikány na prezidenta kandidovat. Voliči v Bushistánu pak jen v tajném hlasování rozhodují o tom, který kandidát z těchto peněz zaplatil lepší show.

36539

10.11.2004 16:22

RE: Bush versus Kerry

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 36539

Židovští rabíni pane Lojzo rozhodnou o tom, komu v každé hlavní straně dá židovská lobby peníze na volby a tedy kdo bude za demokraty a za republikány na prezidenta kandidovat. Voliči v Bushistánu pak jen v tajném hlasování rozhodují o tom, který kandidát z těchto peněz zaplatil lepší show.




Dekuji pane, kdyby nebylo vas tak bych tady te Americe
vubec nerozumel. Dekuji, ze vy, co by ten nejlepsi
expert na Ameriku me otevirate oci.

36558

10.11.2004 17:12

RE: Bush versus Kerry

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36558

Jestlipak jste pane Mikine Lojzo už někdy slyšel, že pod svícnem bývá největší tma?

To samozřejmě neplatí pro Bušistán, protože nad bušistánci slunce nezapadá.

36563

10.11.2004 19:40

RE: Bush versus Kerry

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 36563

Jestlipak jste pane Mikine Lojzo už někdy slyšel, že pod svícnem bývá největší tma?

Vy si opravdu myslite, ze jen a jen Mikin, byl je a bude
kdo bude oponovat 95 % prispevovatelum do Zvedavce ?
No, ale nakonec, kdyz si clovek precte vase prispevky
tak bych se nemel divit. Vy budete snad i na smrtelne
posteli trvat na tom, ze vsechno je v rukach "pejzatych
Zidu". Podivejte se naspet do historie, kdo toto tvrdil.
Ja bych na takovou spolecnost nebyl prilis hrdy a pysny.
Za takove lidi bych se vice mene stydel.

36570

11.11.2004 4:09

RE: Bush versus Kerry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 36570

>Jestlipak jste pane Mikine Lojzo

Zasah. Presne doprostred terce.

36605

11.11.2004 15:56

RE: Bush versus Kerry

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36570

Milý pane Mikine Lojzo,
termín "pejzatý Žid" jsem ve všech svých příspěvcích zde na Zvědavci použil jen 1x nebo 2x a to jen jako synonymum za rabína. A zkuste si spočítat, kolikrát jste ho použil vy. Vám ti pejzatí Židé musí hodně ležet v žaludku. Zřejmě k ním budete mít velmi blízký vztah. Ale to je váš problém.
Mě pejzatí Židé mohou být ukradení, pokud v důsledku jejich oblbování jiných lidí, včetně Židů, nebudou umírat nevinní lidé.
A k vaší otázce, kdo v historii považoval Židy (především ty pejzaté) za strůjce zla? Od starých Římanů nejméně celá Evropa během posledních 2 tisíc let. A myslím si, že oprávněně, přestože mezi Židy byli i slušní a oblíbení lidé. Přečtěte si, co o Židech napsal před sto lety Jan Neruda. Nemusíte chodit daleko, fejeton je zde na Zvědavci.

36642

4.11.2004 20:14

RE: Bush versus Kerry

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 36186

V Čimelicích se říkalo, že i nejblbějšímu sedlákovi někdy narostou největší brambory ve vsi.

36198

5.11.2004 0:44

RE: Bush versus Kerry

oji 83.?.?.?

Reakce na 36198

To je porekadlo o zavisti, a zminene volby byly spise o tuposti.

36220

5.11.2004 3:00

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ja bych je oba poslal na lov medvedu ,jako navnadu ,ovsem.
Nehubujme na ne ,ale vezmete v uvahu ,ze si je Americani zvolili,jedni dokonce tvrdi ,ze to je nasledkem fluoridovane vody,ktera z celeho naroda dela blbecky,ale ze skusenosti vime ,ze mnozi co hraji roli blbecku ve zkutecnosti jsou to pekne podsivky a mnohym to mysli vic ,nez tem zdravim,takze ,pockejme ,kdo je hlupak a kdo chytrak behem casu ,jak se veci vyvinou,jedno je jiste ,ze uz prohlasenim ,ze Amerika bude pokracovat ve valce proti domelemu terrorismu da narust zamestnanosti na "body bag"na rubase ,pro zoldnerske hrdiny,na ktere se podle Zenevske konvence nic nevztahuje ,nebot vrazdi za penize ,na kohokoliv se poukaze ,takze,pan Bush rekl,ze kdyz Amerika nenajde spojece ke svym zoldnerum od zoldneru ze zahranici,tak bude sama pokracovat ve vrazdeni,takze ,nejake naznaky do budoucnosti,da-li se to tak rici tu jsou.

36224

5.11.2004 4:55

Bush versus Arafat

albert 66.?.?.?

Zatimco Dubya ve "volbach" zvitezil, tak Arafat jak to tak vypada, prohrava se Smrtkou, ktera se vice a vice pripravuje zaujmout trvalou polohu v zahlavi jeho postele [pláč]

A zde zionisticky "krestan" Dubya preje Arafatovi brzke uzdraveni.
Ackoliv v mysli ma neco jineho ...
("S Israelem na vecne casy a nikdy jinak !"[mrknutí jedním okem]
--------------------------------
Arafat Fighting for His Life in Paris
In Washington, President Bush (news - web sites) was asked by a reporter for his reaction to the report that Arafat had died.

"My first reaction is God bless his soul," Bush said at a nationally televised news conference. "My second reaction is that we will continue to work for a free Palestinian state that's at peace with Israel."

36230

5.11.2004 10:05

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

>
> .............
> LA VOZ DE AZTLAN NEWS BULLETIN
> .. Los Angeles, Alta California ..
>
> November 4, 2004
>
> Arafat may have been poisoned
>
> Dr. Christian Estripeau of Percy Hospital in Paris
> said today that Yasser Arafat, who is being treated at
> the hospital, is showing symptoms of arsenic
> poisoning. Dr. Estripeau added that more tests are
> needed to make a definite diagnosis.
>
> Arsenic poisoning is usually determined by a hair
> analysis. If arsenic is found in the hair follicles it
> will stay there for years. If it is in the hair
> follicles it is usually in the body as well. Arsenic
> is also deposited in the fingernails and skin.
>
> Symptoms of arsenic poisoning begin with headaches,
> confusion and drowsiness. As the poisoning develops,
> convulsions and changes in fingernail pigmentation may
> occur. When the poisoning becomes acute, symptoms
> may include diarrhea, vomiting, blood in the urine,
> cramping muscles, hair loss, stomach pain, and more
> convulsions. The organs of the body that are usually
> affected by arsenic poisoning are the lungs, skin,
> kidneys, and liver. The final result of arsenic
> poisoning is coma and then death.

36239

5.11.2004 17:17

Bush versus Kerry

Peter Veliky 205.?.?.?

Je vseobecne zanama Arafatova smylnost, kterou se vyznacoval po dobu jeho 'produktivnich' let.
Krevni zkousky ktere provedly Francouzi jednoznacne poukazuji na neprijemny fakt, ze milej pan Arafat chytil nekde AIDS.
To vite, ze to nebudou roztrubovat ani Izraelske noviny..
Arabum by tak spinili jedinou modlu kterou jeste maji, mimo Chomeiniho a Sadama kterej je v base.
Zadnej doktor,kteremu je milej zivot s vysledky ktere poukazuji na neco takoveho jako jsou AIDS s tim nevyrukuje!
Nemaji snad v Francii Muhamedanskou populaci ktera dosahuje milionove cisla?
Slyseli jste co se stalo fimovemu producentu v Holandsku, ktery si dovolil kritizovat zvyky muslimu (privadet k rozumu sve manzelky bykovcem)?

36269

5.11.2004 19:49

RE: Bush versus Kerry

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 36269

>........zvyky muslimu (privadet k rozumu
>sve manzelky bykovcem)?
Uz zas? [zmaten]
Porovnejte s podanim trestnich oznameni za ublizeni na zdravi pod vlivem alkoholu,staci jen pachanem v CR na zenach.A dalsi dennodenni ublizovani bez podani trestniho oznameni a to jen z duvodu neprekonatelneho strachu,nebo strachu z mozneho rozvraceni rodiny a timto ujme detem.

A s tim Arafatem,...to jste opet prehnal.Ale at si ctenari udelaji usudek sami.

36278

5.11.2004 23:46

RE: Bush versus Kerry

Olbram 198.?.?.?

Reakce na 36269

Mily pane Veliky,
jestli by jsme mohli kompromisovat. Kdyz Vy slevite z toho bykovce, tak ja si nebudu myslet, ze Zide zabijeji male deti a pouzivaji jejich krev jako pridavek do svych kulinarnich vyplodu. A take se rikalo, kdysi, v knizkach me babicky, ze Zide byli smilnici a radi prznili mlada nezletila devcata.
Tak co? Placneme si na to?

36289

6.11.2004 6:36

RE: Bush versus Kerry

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 36289

ze Zide zabijeji male deti a pouzivaji jejich krev jako pridavek do svych kulinarnich vyplodu.

Olbram -- 198.?.?.?

Mate velikou pravdu pane Olbram, manzelky panu
Einsteina a Freuda priznali verejne, ze to jejich
manzele maji velice radi.

ze Zide byli smilnici a radi prznili mlada
nezletila devcata, to je taky pravda, to se
zjistilo, ze to przneni devcat je jen a jen v
genech Zidu, videt, ze sledujete dobre vsechny
nove vedecke objevy pane Olbram



36309

6.11.2004 15:27

RE: Bush versus Kerry

Olbram 205.?.?.?

Reakce na 36309

Mily pane Lojzo,
Vite diky komu byla vetsina objevu v medicine v poslednim stoleti? Mysim, ano malym myskam. Vsecny tyto obeti pro vedu.
Ale jeste jsem neslysel nikoho, ze by je chtel mit doma.

36325

5.11.2004 20:33

Pane Idealisto....

Peter Veliky 205.?.?.?

Nezapomente ze muhamedi berou tryzneni zen jako pravo. Dokonce toleruji polygomy a v Afghanistanu sexualni zneuzivani malych chlapcu. (Pashtun kmen).
Co se tyce Arafatove nemoci, predaval jsem jen co jsem cet v Kanadskych novinach (tech lepsich, nenakazenymi Liberalni ideologii).. Ja mu ty AIDS nepreji - proboha ne, i kdyz je pro me terorista. Kumpan stejneho razeni jako Mandela a biskup Tutu.
Asi se pravdu nikdy nedovime - ze jo ?
Nemuzete prirovnavat 'normalni' sekyrovani zen k tomu co se v nem vyzivaji muhamedani.

36279

5.11.2004 23:35

RE: Pane Idealisto....

Had 194.?.?.?

Reakce na 36279

>Dokonce toleruji polygomy a v Afghanistanu sexualni zneuzivani >malych chlapcu. (Pashtun kmen).
Hmm, že by katoličtí kněží pocházeli z Paštúnie?

36288

6.11.2004 7:38

RE: Pane Idealisto....

mini minimus 217.?.?.?

Reakce na 36288

Pan Had, vy ste taky fundamentalisticky budhista?(dosadte si tu co chcete, doraz je na fundamentalisticky).
a na to, ze ste cital Castanedu, ste teda moc ukecany(pardon, upisany)[zmaten]

36311

6.11.2004 14:20

RE: Pane Idealisto....

Had 194.?.?.?

Reakce na 36311

Mini minimusi,
jak se projevuje podle Vás fundamentalista? Definujte a pak Vám odpovím, budu-li umět.
Ta poznámka byla na Petra Velikého. O Paštúnech se v tomto smyslu zmiňoval několikráte a tak mě napadlo, jak bude reagovat na očividné "hříchy", když se někde v diskuzi přihlásil ke katolictví.
To, že Jste zmatený tímto způsobem mě těší...asi Jste toho Castanědu četl málo pozorně. A navíc je to anonymní zóna a zatím relativně svobodná výměna informací, proč bych to nevyužil k naplnění jisté části "osudu", poučení i pobavení? A Jste na tom tak dobře, že dle četnosti a obsáhlosti mých příspěvků posoudíte, zda chybuji, či ne? Poučte mě.

36321

6.11.2004 23:19

RE: Pane Idealisto....

maxi minimus 217.?.?.?

Reakce na 36321

jednu definiciu som nasiel

Fundamentalista: privrzenec fundamentalnej analyzy, metody k urcovaniu kurzovej hodnoty jednej alebo viacerych akcii. [chechtot]
staci?

svet je nepojatelny, nevysvetlitelny

Don Juan "Tales of power" strana 65(aspon v mojom vydani)
(len vy sa niekedy zdate, ze mate odpoved na vsetko)

strielate na katolicizmus a zabudate, ze budhizmus bol napr. v Tibete zaciatkom minuleho storocia presne taka ista institucia ako hocijake inne etablovane nabozenstvo. podla knih Lobsanga, sa v klastoroch sa povalovali odkundesi, zlodeji, skaderuky-skadenohy a medzi nimi niekolko spravodlivych. este aj vtedajsi Dalaj-lama bol naladovy az strach. a ak sa dobre prizriete, najdete aj medzi krestanmi par skutocnych a nejakych osvietenych (Jesus, Frantisek z Asizy)

ale neberte ma vazne, len som chcel vediet ako budete reagovat. neviem sa toho zbavit aby som nepodpichoval. [zahanbení]

36336

7.11.2004 11:23

RE: Pane Idealisto....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 36336

[chechtot]
Tak k fundamentalistovi - to nejsem.
K nevysvětlitelnosti a nepojatelnosti světa - nesouhlasím, to mi nejvíce chybělo u čarodějů resp. Castanědy. Právě buddhistické poznání vzniku a fungování vesmíru, světa, života je až do etapy, kde již není kam pokračovat, co poznávat- svět a vesmír je pouhým subjektem ne objektem. Viz i Ježíš: "Já jsem překonal svět.." Přečtěte tedy "Učení Nagualů" od "GATO"-jakožto praktický zen buddhista (odnož sótó) a nagualista výborně porovnává..
Od Lobsanga Rampy jsem přečetl takřka vše, takže to, co říkáte vím velmi dobře. A tak tedy "zastřílím" i na buddhismus - co si můžeme myslet o "buddhistech", kteří vyvraždí vesnici, jež poskytla přístřeší jejich nepřátelům? Ani nedokáží bojovat muž proti muži. Ostatně, co je to za buddhisty,když mají nepřátele... Můžeme si myslet asi toto: "lidé nevydrží ani půl hodiny klečet před svátostí, aniž by ji neznesvětili"..G. Meyrink.
Takže jako v katolické církvi jsou jedinci, jejichž snaha je jistě upřímná a na druhé straně šmejdi, nemíjí to ani buddhistické "organizace". Vývoj nauk resp. systémů je vždy zatížen postupnou degradací - zdá se, že je to výrazná převaha nezásluh lidstva jako celku. Žádná nauka nepřežije "čistá, nezkreslená" dlouhou dobu.
Takže: "nestřílím" na upřímnou snahu jedinců, kteří se snaží žít podle JAKÝCHKOLIV LEPŠÍCH PRAVIDEL, ať se to nazývá třeba čalamáda s marmeládou. V debatě zde mi jde o "pitvání systému".
Ježíš nebyl jen světec, to je ještě pořád málo ke konečnému poznání, on byl o dost dále. Nemusíme chodit tak hluboko do historie. I současnost má světce(já to nejsem :lol[smích], jedním z nich byl např. i páter Pius, kterého se katolická církev stále snažila dostat od válu. Ale to už by zase bylo zbytečné přetahování, takže s Vámi v tomto klidně souhlasím.
Tak a víte, jak reaguji, s tím, že mám na vše odpověď (i proto jsem vstoupil do klábosení na Zvědavci-zkouším své reakce psané i nepsané) se zkuste ňáko psychicky vyrovnat[velký smích], třeba jako:" I toto pomine.."
Stálý úsměv, hodně praxe.
P.S. už Jste se ve snu podíval na ruce?

36353

7.11.2004 17:58

RE: Pane Idealisto....

google 217.?.?.?

Reakce na 36353

Stálý úsměv, hodně praxe.
P.S. už Jste se ve snu podíval na ruce?


tak to teda nie. ja vam poviem, ze ano, vy prdnete a ja spadnem [chechtot]

36362

8.11.2004 21:05

RE: Pane Idealisto....

Had 194.?.?.?

Reakce na 36362

Milý mini minimusu maximální,
>tak to teda nie. ja vam poviem, ze ano, vy prdnete a ja spadnem
chce to pevnější základnu, aby Vás žádný pšouk ani pošuk neporazil...[velký smích].
Natož přátelské posyčení...

36418

8.11.2004 22:53

RE: Pane Idealisto....

magnificus 217.?.?.?

Reakce na 36418


anyway monsieur Serpent, ovela dolezitejsia je otazka Nagual, ci little Buddha a preco?[zmaten]
nevidim jediny argument proti Donovi Juanovi, az na to ze jeho cesta je omnoho tazsia, neistejsia a napr. existencia Voladores je skutocne velmi nemila predstava. naproti tomu je Lobsang plny nadeje a nekonecnych sanci na spasenie/osvietenie pre kazdeho.

36422

9.11.2004 7:41

RE: Pane Idealisto....

Had 194.?.?.?

Reakce na 36422

Magnificusi minime z googlu,
Lobsang pro mě není autorita a "strážce Nauky" - v tomto je podání Dona Juana mnohem lepší, bylo to pro mě takové příjemné počteníčko.
Ale abychom mohli akademikovat, musel byste mít přečteno i pár knížek od K.Minaříka, edice Přímá stezka.
Od akamedikování k praxi - není to jedno, koho si co přitáhlo a oslovilo návody k praktickému poznávání bytí....?
Ss...

36439

6.11.2004 3:13

RE: Pane Idealisto....

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 36279

>Nezapomente ze muhamedi berou tryzneni zen jako pravo.
Zeptejte se tech tryznenych ceskych zen,kolika z nich se podarilo dovolat prava.
[naštvaný] [naštvaný] [zmaten] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [pláč]

36297

6.11.2004 0:51

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tohle se Petru Malemu nebude libit,ale je to z chazarskych pramenu.
*While the "pursuer" remained in the shadows, Jewish underworld figures roamed the streets without fear. Everyone knew them, they even entered Jewish literature. In his work, "In the Vale of Tears," Mendele Mocher Sforim (penname of Shalom Jacob Abramovitsch, 1835 -- 1917) provides an exceptional description of one type of Jewish criminal organization, cruel and dark. In the novel Jewish mobsters use underhanded methods to kidnap Jewish girls from poor, remote towns and then force them to work as prostitutes.

This was a fairly common phenomenon. The Jewish society described here by Mendele is perverted and rotten. Sixteen-year-old Biela, from the town of Kavtsiel, falls victim to this well-oiled scheme. She was promised work in a household and one of the prostitutes explains what she must do: "The virgins of Kavtsiel are in demand here, and if they are clever and know why they are in demand, they end up getting rich and everyone is happy." The innocent Biela doesn't have a clue about what is meant, but afterward learns from the older prostitutes and the pimps how to be seductive and how to perform.

36290

7.11.2004 7:36

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Svet je zkazeny do morku kosti,ale kdo vydelava nejvice na tom vsem.

A news item in October 1999 noted the breakup of an international ring specializing in the illegal drug "ecstasy." Israeli police announced that 49 suspects around the world had been detained; 24 were Israelis, most of the others were ultra-Orthodox Jewish Americans. [KILEY, S.] The Detroit Free Press noted that "ultra-Orthodox Jews served as couriers for a major international drug ring that operated in the Netherlands, Belgium, France, Israel, and the United States ... The syndicate, led by two Israelis living in Europe, was one of the world's largest producers of the synthetic drug ecstasy." [DET FR PRESS, 10-13-99, p. 59] The ring circulated tons of drugs, including cocaine and heroin. [DUDKEVITCH, M., p. 1] A few months earlier, "seven men were indicted in Brooklyn for allegedly operating an international drug ring that relied on Hasidic couriers dressed in black hats, dark suits, and side curls." [HAYS, T., 7-23-99, p. A8] The key six Israelis arrested in this Ecstasy ring included Igal Malka, Yariv Azulay, Oshri Ganchrski, Eyal Levy, Robert Levy, and Oshri Amar. They were caught with 300,000 tablets on-hand, worth an estimated $7.5 million; 100,000 pills a week were funneled by the gang into the New York metropolitan area. [HENRY, M., 2-25-2000, p. A1]

36350

7.11.2004 8:29

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tam ,kde nic neni,ani cert nebere a tam ani Americani se nikdy neukazi se svou demokracii.

The Congo and Zambia possess 50 per cent of world cobalt reserves; 98 per cent of the world's chrome reserves are in Zimbabwe and South Africa. More importantly, there is oil and natural gas in Africa from Nigeria to Angola, and in Higleig, south-west Sudan. Under Clinton, the African Crisis Response Initiative (Acri) was set up in secret. This has allowed the US to establish "military assistance programmes" in Senegal, Uganda, Malawi, Ghana, Benin, Algeria, Niger, Mali and Chad.

Olej,olej ,olej..........Iraq

36352

8.11.2004 0:27

Bush versus Kerry

trodas 82.?.?.?

Nohejl, o Iraku tam neni ani slovicko [mrknutí jedním okem] [chechtot]

...a o rope vubec ne... Clovece, umite vy vubec anglicky? [oči v sloup]

Nicmene souhlasim s tim, ze z uryvku dostavam strach, ze amikum jde o nerostne bohatstvi v Africe - ale kupodivu tam este neintervenuji, teda ne pote, co je mistni vypraskali z Somalska [chechtot]

36373

8.11.2004 5:35

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ze je Amerika zidovska ,to rika i Arian Sharon,ale ,co takove Mexiko.
"Partial List of High Level Mexican Officials of Jewish Descent":

SANTIAGO LEVY ALGAZI ( DIRECTOR GENERAL DEL IMSS )
JORGE GUSTAVO CASTAÑEDA GUTMAN
( SECRETARIO DE RELACIONES EXTERIORES )
JULIO JOSE FRENK MORA ( SECRETARIO DE SALUD )
ALEJANDRO GERTZ MANERO ( SECRETARIO DE SEGURIDAD PUBLICA )
AARON DYCHTER POLTOLAREK ( SUBSECRETARIO DE COMUNICACIONES )
ANDRES ROZENTHAL ( EX-SUBSECREATRIO DE RELACIONES EXTERIORES)
JAIME COHEN YAÑEZ ( DIR. GRAL. DE SANIDAD DE LA SECRETARIA DE LA DEFENSA NACIONAL )
DAVID PENCHYNA GRUB ( JEFE DE LA UNIDAD DE COORDINACION SECTORIAL DE LA SECRETARIA DE DESARROLLO SOCIAL )
ISAAC ROJKIND ORLEANSKY ( DIR. GRAL. DE PLANEACION DE LA SECRETARIA DE DESARROLLO SOCIAL )
GERARDO GUIDI KAWAS ( DIR. GRAL. DE ADMINISTRACION DE LA SECRETARIA DE MEDIO AMBIENTE )
EIKAR MEYER MURGUIA ( JEFE DE LA UNIDAD INFORMATICA Y TELECOMUNICACIONES DE LA SECRETARIA DE ENERGIA )
ANDRES ROSENZWEIGH PICHARDO ( DIR. GRAL. DE ESTUDIOS DEL SECTOR AGROPECUARIO DE LA SECRETARIA DE AGRICULTURA Y GANADERIA )
MARIO ROZENSTEIN SZRAIBER ( PRESIDENTE DE LA COMISION NACIONAL DE AVALUOS NACIONALES )
ALEJANDRO MUSI LETAYF ( DIR. GRAL. DE ADMINISTRACION DE PERSONAL DE LA SECRETARIA DEL TRABAJO )
GILBERTO JOSE HERSHBERGER REYES ( DIR. GRAL. DE ASUNTOS JURIDICOS DE LA SECRETARIA DE LA REFORMA AGRARIA )
WALTER BELLER TABOADA ( DIR. GRAL. DE PREVENCION DEL DELITO Y SERVICIOS A LA COMUNIDAD DE LA PROCURADURIA GENERAL DE LA REPUBLICA )


Zkraceno

36384

8.11.2004 6:41

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

"Those who cast the votes decide nothing; Those who count the votes decide everything."
--attributed to Communist Tyrant Josef Stalin

36387

9.11.2004 17:58

Bush versus Kerry

google 193.?.?.?

ok, je to na internete, ci musim do Ciech?

36468

9.11.2004 20:26

RE: Bush versus Kerry

Had 194.?.?.?

Reakce na 36468

Magnificente minime,
byl to dotaz k závěru naší debaty?
Pokud ano - www.canopus.cz - knihy www.mahayana.cz - "život" [smích].
Pokud ne, děkujeme zapomeňte...

36473

9.11.2004 22:21

RE: Bush versus Kerry

Kismet 217.?.?.?

Reakce na 36473

Vdaka vam, Hade.
....a sycte dalej!

36479

10.11.2004 2:04

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Z "americkeho dopisu",prestante uz jednou pro vzdy bojovat pro zidy,kdyz chteji valku,tak at oni sami bojuji a my budem pocitat dolary.

Crusades is on full throttle.That's it go kill those oil ragheads(Rush Lambiagh).We are in the dark ages--recall the church controlled all of europe and sent thousands to be killed into the east.Many never came home. The Church was soo powerful that a adecree was passed,that only Jews could be in business and make profit. The rest of the saps had to give all to the church. Now when things got bad--the church got word from god---to send 10 yearolds dressed in armour--the metal swords were to heavy and replaced them with wooden ones. over 32000 got slaughter once landed. Got sure helped them.After then--the Jews got what they deserved. Jewus.-now they are at it again.sad how our military is suckered again.
Recently i came across the Military site and found it-pushing the christian crusade war.I posted some concerns and got band. I suggest readers all register and submit our point of view. Our soldiers are made of tin. Let's us bring them to reality---IsraOIL

36506

10.11.2004 2:08

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jiny dopis z Ameriky:Letter to America from an ex patriot,

As I pack and plan my escape from America, I think of the country we use to
be, with elections that were real, votes that counted, fair play from both
parties, where is it now? America the first modern democracy is no longer free
or democratic, we are the laughing stock of the world, the baby souls with
power, the ignorant personified. A country where killing innocent Iraqis
children is no longer a problem, but a few clump of cells aborted is murder.
A country with a deficit so big it will choke our children, that is all
right, but using the word sensitive is looked down on. Lies have become truth,
veracity has evolved into lies, God has become a rich man. Jesus supports only
the prosperous, and cowards are heroes. Heroes get scrutinized until they
are called cowards. The word "liberal" meaning freedom lovers, has become a bad
word to these ignorant Americans. Talk show host of fascist leanings tell us
how to think and influence our policy with their daily lies and propaganda.

Serving your country has become the Bush's war, yet most of the Bush
chicken hawks that send our kids to die refused to serve in Viet Nam. We are the
sick agenda bunch with global hatred growing daily, America the home of the
ignorant and land of the stolen election, it is time for me to leave, so I will
in January.Zkraceno.

36507

10.11.2004 8:21

RE: Bush versus Kerry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 36507

pane Nohejl jak to ctu tak je mi jasne, ze tento pan jede do Australie [smích] nebojte prijede tam vic neskodnych americanu, nekdo vam tam uz konecne musi poradit[smích]
napsal vcelicka

36524

11.11.2004 22:16

RE: Bush versus Kerry

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 36524

Já myslím, že Nohejl nepotřebuje od nikoho radit!
Zatím, co většina vás zde jenom planě tlachá, Nohejl přináší
mnoho nových informací.
Já mu děkuji a přeji si, aby mu to ještě dlouho vydrželo!

36679

16.11.2004 10:46

RE: Bush versus Kerry

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 36679

>Já myslím, že Nohejl nepotřebuje od nikoho radit!
>Zatím, co většina vás zde jenom planě tlachá, Nohejl
>přináší

Pane Milane
Prispevky pana Roberta ctu,za ty mu dekuji,nicmene musim byt hodne opatrny,abych to nevidel tak jednostranne,jako pan Robert.
Dle meho usudku,usudek pana Roberta je pod silnym vlivem usudku druhych usudku,takze se muzeme navzajem uusudkovat az do finalniho rozsudku,ktery stejne prinese nekdo jiny.
Pekny den,preji

36904

12.11.2004 3:40

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Protivalecny musikal nezastavil,aby se neslo do valky,tedy daleko pred Pearl Haubour,nezastavil Vietnam a dnes umiraji za olej a dobro statu Israel mladi Americane,jak rikal rabbin,Goim neni clovek!!!
Thu Nov 11, 2004
1937 Anti-War Musical Revived in San Francisco
This Saturday, 42nd Street Moon’s new production of the Broadway Musical Hooray for What! opens in San Francisco. This will be the first time the Harold Arlen/Yip Harburg show has been performed in its entirety since its original run and tour in 1937-38, and its return is long overdue.

For Hooray for What! is not just a Broadway hit of yesteryear; it is also a razor-sharp examination and dissection of war—uniquely topical in 1937, and still surprisingly relevant today. Under its light and bubbly romantic-comedy surface brew themes of misguided and jingoistic patriotism, war profiteering, international conflict, the all-too-often empty gestures of treaties and peace conferences, and the importance of the individual in standing up for peace.

Chuckles is immediately co-opted by a huge munitions manufacturer with a slick front man named Breezy Cunningham, who bribes the scientist with the promise of continued support for his peaceful research. Chuckles refuses to give up the death gas formula, however, and international spy Stephanie Stephanovich is hired to steal it from him. Convinced she will soon wrest it from Chuckles’ grasp, Breezy takes them all to the League of Nations Peace Conference in Geneva, Switzerland, knowing he can find a willing buyer for the new death gas among the many bickering delegates from the worlds’ most powerful nations, who are all arguing and trying to get the upper hand and start another world war for excitement and profit.

36697

12.11.2004 3:49

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zajimava historicka knizecka je od pana Fyodora Volkova -ruskeho historika ,jez velmi dobre vystihuje dobu ,tak zvane bolsevicke vlady a boje proti zahranicni intervenci ,za ucelem ,tak zvaneho "zniceni noveho bolsevickeho statu ".Ja jsem obevil dobre pojednani o ceskoslovenskych legiich,ale mnohem pouycnejsi je zakulisni diplomacie ,zatimco vojaci intervence a bolsevici se navzajem vrazdi.Podle britskych archivu bylo v Rusku v roce 1919 44.600 Britu,43.600 Francouzu,13.700 Americanu,80 000 Japoncu,42.000 cechoslovaku,3.000 Italu,2.500 Srbu,3 000 Reku,no a kdyz bolsevici vyhrozovali za uzavrou mir s Nemeckem ,tak Londynska vlada zadala Lenina ,aby to nedela ,ze mu v pokracovani ve valce daji tuny pusek,naboju a jineho,coz Lenin pouzil i proti vojakum Britskeho expedicniho sboru,takze ,slovy laika,byl mnohy zapadni vojak zabit kulkou z Londyna,co dostal Lenin darem ,jen aby proboha neuzavrel mir s Nemci-takovy je svet.

36698

12.11.2004 10:27

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Americky lid se jednoho dne ,dopatra pravdy,driv a nebo pozdeji a milionarske volby se minou ucinkem na tento stat.
---------
WAS THE FEDERAL RESERVE BANK COMPLETELY EMPTIED OF GOLD IMMEDIATELY BEFORE THE WORLD TRADE CENTER ATTACK ON 9-11-01?

On the morning of September 11, 2001, there were $167 billion dollars in gold bars in Federal Reserve vaults in the basement of the World Trade Center.

Since the destruction of the twin towers, there has been much speculation as to what might have become of all of the gold.

A female caller to the Bill Bochiers radio program on WLW, Cincinnati (11-06-04) told of a report from her friend who worked at the WTC. The friend said that on the morning of 9-11 she was on her way to her job at the World Trade Center, along the route she normally took. As she turned a corner at the base of the Center, she saw two large flat bed trucks parked at one of the entrances. One of the trucks had already been loaded and had its contents covered by a large tarp. The second truck was in the process of having its bed loaded with stacks of solid gold bars.

Both sides of the street were lined by black uniformed troops with machine guns who kept an eye on the operation and on the surrounding area.

The bewildered woman kept a distance from the activity and watched as the second truck was loaded, and its contents covered with a tarp. The two trucks were then driven away with the soldiers traveling along as escort.

The woman was so stunned by what she had seen that she turned around and did not report to work that morning, which, as it turned out, most probably saved her life when the towers were attacked and destroyed only about an hour later.

36715

17.11.2004 1:26

RE: Bush versus Kerry

vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 36715

Two women tortured, brainwashed and prostituted by the Illuminati paint a disturbing picture of how the world is really run. Both say they were prostituted to world leaders as children.

They are Brice Taylor, author of Thanks for the Memories (1999) and Cathy O'Brien (with Mark Phillips) author of Trance-Formation of America (1995).

These books are consistent and confirm the revelations of Illuminati programmer "Svali" ("Illuminati Defector Details Pervasive Conspiracy."[mrknutí jedním okem] If you want to understand the world, you must read these three women.

Essentially every country is run by a shadow government, which owes its loyalty to the New World Order controlled by a 13-member Illuminati Council.

According to Svali, "each ruler represents an area of Europe held under its sway; and each one represents an ancient dynastic bloodline." American leaders are often direct descendents, whether legitimate or illegitimate.

According to Taylor, Henry Kissinger is the CEO for the Illuminati who naturally prefer to remain in the shadows. Our political leaders are chosen by their moral frailties and willingness to advance the Illuminati plan. Strings are pulled and they mysteriously rise to prominence. It doesn't matter which party they belong to. They secretly serve the "Cause."

36948

16.11.2004 5:41

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kterypak z tech zidovskych lordu nekrade?

Media Tycoon Lord Black
Charged With Fraud
BBC News
11-16-4

Media tycoon Lord Black has been charged with fraud by US regulators.

The Securities and Exchange Commission (SEC) said it was seeking an undisclosed amount of fines from the former owner of the Daily Telegraph.

Lord Black and his deputy are said to have fraudulently diverted some $85m (£46m) from newspaper group Hollinger International between 1994 and 2003.

The SEC said Lord Black and David Radler treated the company as if it was "their personal piggy bank".

'Cheat and fraud'

"Instead of carrying out their responsibilities to protect the interest of public shareholders, the defendants cheated and defrauded these shareholders through a series of deceptive schemes and misstatements," said Stephen Cutler, director of the SEC's division of enforcement.

The civil lawsuit also seeks to ban Lord Black and Mr Radler, from being company directors.

36895

18.11.2004 7:04

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Uz si zidi delaji 11Septembra legraci a obchod ,proc ,take ne?
9/11 terror used to sell cigarettes in Israeli papers

by Judy Siegel-Itzkovich,
THE JERUSALEM POST



The Dutch [one] that put the Americans into shock [helem, in Hebrew] and took them out of LM," says the full-page ad for Max cigarettes. The LM refers to the best-selling US brand L&M, while a slangy pronunciation of the Hebrew word for shock sounds like LM.

"There's no arguing about taste; everyone has his own opinion," said Eilon Zarmon, an owner of the ad agency who was asked to say whether he thought the promotion was vulgar, given the fact that some 3,000 people died in the Islamist terror attack on New York's World Trade Center on September 11, 2001. "We are not afraid of slaughtering holy cows," he added.

37062

18.11.2004 17:59

Nohejl nepotřebuje od nikoho radit!

Peter Veliky 205.?.?.?

Zastava se ho pan Peleska.
Vrana k vrane seda, jak jsme rikavali za davnych casu v CSSSR.

37100

18.11.2004 18:08

Britský teplous a zpěvák Elton John

Peter Veliky 205.?.?.?

Ja si vzdy rikal ze s nim je neco spatneho. Do te doby nez vylezl s closetu, jak rikaji zde jsem si myslel ze je jen excentric.
On a Navratilova (vsak vite ktera) by byli idealni par. Jak do vzhledu, tak do uchylnosti.
Jeho maskarni ubory a ty jeho abstraktni bryle ktere nosil na jeviste mi meli dat hint co je zac.
Jeho spilani USA bylo hnusne.

37101

18.11.2004 19:30

RE: Britský teplous a zpěvák Elton John

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 37101

Jeho spilani USA bylo hnusne.


Odpovidalo jeho hlubokemu vzdelani. Ano to je ten
stejny zpěvák Elton John, co si na mape popletl
Novy Zeland se svou vlasti. Ale na omluvu dodal
ostrov jako ostrov, stejne se tam mluvi anglicky.

Je stejne sledovat ony "hvezdy" kdyz trebas byly
na TV v programech "Chcete byt milionarem" a ted
mluvi se stejnyma hlubokyma znalostima o politice.
To jsou preci lidickove co maji 7 ci 8 trid zakla-
dniho vzdelani.

37110

18.11.2004 23:17

RE: Britský teplous a zpěvák Elton John

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 37101

Elton John složil docela slušnou muziku.
Zato ty jsi složil tak akorát uhlí ty nulo!!!!

37120

19.11.2004 4:43

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

New Report Mass Graves Of US Soldiers
Nov 16, 2004
By Bruce Kennedy, JUS

In August, reports began surfacing about incidents of dead American bodies being dumped into the Diali River by US helicopters in the early morning hours. Fishermen on the Diali river area , a small river originates in Iran and ends at Deglah, 60 kilometer east of Baghdad, were the first to notice the American practice of dumping bodies wrapped in black plastic bags from helicopters at dawn time into the river. Some of the bodies, still wrapped in plastic bags, were caught in their fishing nets.

Over the next few weeks more bodies were found in other locations including Al-Tharthar in Sammara and Wadi Hairan in Al-Ratibah. The bodies have been collected and buried in the general areas of those locations.

A new report has now surfaced on the Arabic website abolkhaseb.net, accompanied by some footage, which provides an in-depth analysis of the discovery of the bodies.

37137

19.11.2004 4:56

Bush versus Kerry

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdo z nasi armady dela mongolske hordy .

THE QUESTION WE MUST ASK OURSELVES IS, WHO MADE OUR TROOPS INTO MONGOLS ON A KILLING SPREE? We must also ask, as I did over 2 years ago, what is going to happen "'When the Killers Come Home"? We already have evidence from North Carolina and other bases that many of these men abused their wives on their return, others killed them, others are so mentally sick that they cannot return home. WHAT HAPPENED TO THE CHRISTIAN TRAINING OUR TROOPS HAD. I think it has been corrupted by the un-Christian commanders who claim they are Christians, like General Boykin, Settle in Morocco, Bush in the White House and the Israeli influence on our military commanders. This also is related to the new batch of ministers that have been sent in by the military, most of whom are "born again Christians, " who have somehow developed a hatred for Islam and an allegiance to Israel through their political indoctrination by such as Billy Graham, Jerry Falwell and Pat Robertson.

37139

Tuto stránku navštívilo 8 839