Diskuze k článku
Klamné vítězství
Příspěvků 74
22.10.2004 4:46
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Kdyz sledujeme zpravy o USA za nekolik roku,tak zakonite se dostanem k presvedceni ,ze Americane nechaji sebou orat a nechaji si od medii vsechno nakukat ,co oni chteji.Vrazda presidenta Kennedyho a nebo jeste drive Pearl Harbour teagedie,to jsou jen zacatky ,ktere se tahnou americkym demokratickym systemem,takze volby na Floride ,jesou jen soucasti retezu ruznych machinaci s davkou novinarskych kachen na oblbovani mass.Co budou tyto pristi volby,se da zcela zrejmne ocekavat ,zase jen bouda na lidi o zdanlive demokracii ,ktera uz zcela z tohoto policejniho agresivniho statu vyprchala ,ted jde jen o to ,kdy si to sami obycejni lide v Americe uvedomi ,ze jsou vodeni za nos a ze hlucna kampan a na to si Amerika potrpi nem anic spolecneho v demokratickem vedeni naroda ,naopak ,uvrhuje je tam ,kde by nikdy nechteli byt a dnes cely svet ma "Ameriky" plne zuby,Americane na cestach radeji nikomu nerikaji,ze jsou z Ameriky a dobre vedi proc ,tak ,jak zide jinde zapiraji sve zidovstvi.
22.10.2004 5:42
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Co ,rikaji sami Americane.
He stated that this challenge demanded a response from “journalists, educators, law enforcement officers, military personnel, the makers and interpreters of our laws and administrators of public programs from the City Hall and Country Courthouse to the White House and Supreme Court.”
(It’s sad that evidence points to the fact that all the above mentioned entities have been usurped by the Khazar usurers, and we stand virtually helpless to do anything about it. That is, until Americans awaken to the dangers and opt to reverse this situation ourselves, as only we can.)
The book’s jacket explains how the technology of social demolition began with Russia’s Lenin, and is carried on today in the world and in American society by the Communist Leninoids.
pane Stwora, o volby a jejich prubeh, se staraji statni sekretari, ne tajemnici (i kdyz nekdy jsou tajemni) snad oprava slova Fraud by byla take na miste, i kdyz o Fraud nejspis pujde
No, to se podivejme, jak to vypada s volbama v Americe a ja se blahova domnivala, ze prave prezidentske volby v Americe jsou ty nejcistci volby na svete. Uznavala jsem je....
Ted mi zbyly k zavideni jen ty jejich nadherne, velkolepe, prirodni parky...Neni to skoda???
>No, to se podivejme, jak to vypada s volbama v Americe a ja
>se blahova domnivala, ze prave prezidentske volby v Americe
>jsou ty nejcistci volby na svete. Uznavala jsem je....
>Ted mi zbyly k zavideni jen ty jejich nadherne, velkolepe,
>prirodni parky...Neni to skoda???
Paní Jarko, jistě víte, co je barnumská reklama. Co je s ní spojeno, to stoprocentně smrdí. A prezidentské volby v USA nejsou ničím jiným.
Ale ty přírodní parky nám k závidění ještě nějakou dobu snad zůstanou, než člověk svojí bezohledností a kořistěním přírody i na ty parky přivolá zkázu. GWB se snaží, aby to bylo co nejdřív.
Ale ty přírodní parky nám k závidění ještě nějakou dobu snad zůstanou, než člověk svojí bezohledností a kořistěním přírody i na ty parky přivolá zkázu. GWB se snaží, aby to bylo co nejdřív.
Pane Karel,
nezacinate to trochu prehanet ???? Prevazna vetsina
lidi chodi sem, aby se trebas dozvedela o te ci jine
politicke korektnosti ci opaku. Vy, jak se me zda
jen proto, aby jste vsem ukazal svoji vnitrni, osobni
nenavist k lidem Spojenych Statu a zidovske rasy.
My jsme ti, kdo v tehle prirode zijeme a vime kolik
milionu a milionu je investovano k zachovani tohoto
statutu, vy nam s Ceske Republiky s te zeme, ktera
ma nejhorsi poluci na svete budete kritisovat?
Ze zeme, ktera ma nespinavejsi ovzdusi, nejspinavejsi
reky na svete ? Kde lidi maji nejvetsi nemocnost souvi-
sejici se necistotou.
Myslete, az budete psat dalsi clanek na svoji integritu.
>>Pane Karel,
>nezacinate to trochu prehanet ???? Prevazna vetsina
>lidi chodi sem, aby se trebas dozvedela o te ci jine
>politicke korektnosti ci opaku. Vy, jak se me zda
>jen proto, aby jste vsem ukazal svoji vnitrni, osobni
>nenavist k lidem Spojenych Statu a zidovske rasy.
>My jsme ti, kdo v tehle prirode zijeme a vime kolik
>milionu a milionu je investovano k zachovani tohoto
>statutu, vy nam s Ceske Republiky s te zeme, ktera
>ma nejhorsi poluci na svete budete kritisovat?
>Ze zeme, ktera ma nespinavejsi ovzdusi, nejspinavejsi
>reky na svete ? Kde lidi maji nejvetsi nemocnost souvi-
>sejici se necistotou.
>
>
Pane Lojzo, píšete dobře česky a tak mě vůbec nemohlo napadnout, že jste přesvědčen, že Česká republika leží někde v Egyptě nebo v jihovýchodní Asii. Ale nic si z toho nedělejte, takových vás je víc.
Říká vám něco Kjótský protokol? Podle to, co píšete, asi nic. USA k němu nepřistoupily - že by v zájmu ochrany přírody? Kdyby protokol podepsaly, musely by snížit emise škodlivin do ovzduší. To by však snížilo zisky amerických firem.
Pane Lojzo, píšete dobře česky a tak mě vůbec nemohlo napadnout, že jste přesvědčen, že Česká republika leží někde v Egyptě nebo v jihovýchodní Asii. Ale nic si z toho nedělejte, takových vás je víc.
Vubec nejsem presvedcen, ze Ceska republika lezi
v Egypte. Pane Karel, nestaci vam, ze vase vylozene
komunisticke nazory, nesmirne archaicke, jsou aspon
pro me k smichu ??
Musite, se jeste zesmesnovat tim, ze budete ponizo-
vat velice primitivnim zpusobem, rovnym vasemu nedo-
statecnemu vzdelani mne a nektere dalsi lidi zde na
Zvedavci ??
Stejne tak vim a mnohem vic nez vy, co je to Kjotsky
protokol, ptotoze jsem se zucasnil 5 denniho kursu
Kjotskeho kursu v Montrealu pred lety. Ridil jsem
osobne diskuse na skodlivosti amoniaku v nasem ovzdusi.
Priste, prosim urazejte jine lidi. Trebas komunisty,
rasity, hloupe a nevzdelane lidi. Se mnou nestracejte
cas.
Mam za to, ze toto je magazin, ktery ma analysovat
politickou nekorektnost kolem nas, ale ne na to, aby
jste vy poucoval me.
>Vubec nejsem presvedcen, ze Ceska republika lezi
>v Egypte. Pane Karel, nestaci vam, ze vase vylozene
>komunisticke nazory, nesmirne archaicke, jsou aspon
>pro me k smichu ??
>Musite, se jeste zesmesnovat tim, ze budete ponizo-
>vat velice primitivnim zpusobem, rovnym vasemu nedo-
>statecnemu vzdelani mne a nektere dalsi lidi zde na
>Zvedavci ??
>Stejne tak vim a mnohem vic nez vy, co je to Kjotsky
>protokol, ptotoze jsem se zucasnil 5 denniho kursu
>Kjotskeho kursu v Montrealu pred lety. Ridil jsem
>osobne diskuse na skodlivosti amoniaku v nasem ovzdusi.
>Priste, prosim urazejte jine lidi. Trebas komunisty,
>rasity, hloupe a nevzdelane lidi. Se mnou nestracejte
>cas.
>Mam za to, ze toto je magazin, ktery ma analysovat
>politickou nekorektnost kolem nas, ale ne na to, aby
>jste vy poucoval me.
>
Pane Lojzo, není v mých schopnostech zesměšnit vás víc, než jste se zesměšnil nyní sám. Svým komentářem bych pouze vaší vizitku rozmělnil. A to by bylo škoda.
Tak moment panove, nevim co hrozi za zkazu americkym, prirodnim parkum, ale verim, ze vydrzi jeste hodne dlouho, ale chci rici hlavne, ze v Cesku se mnohe zmenilo k lepsimu..Reky, oproti drivejsim letum za vlady komancu, se ocividne zlepsily. Dokonce v nekterych jsou pstruzi a raci. A v Labi se muzete klidne v lete koupat.Ovzdusi se nam sice pomalu, ale jiste vylepsuje...Zajimalo by mne, kde jste vzal ty choroby z necistoty? Je pravda, ze tu mame dost Romu, kteri cistotou prilis neoplyvaji, ale mame tu i Romy zijici na vysoke urovni poradkumilovnosti. Mozna mate na mysli nektere bezdomovce, kteri ziji na ulici, nebo pod mostem. Jsou to vetsinou lide z vychodu, kteri tu hledali praci, ale bohuzel Cesko ji nema ani pro sve lidi...
Osobne kritizuji co se mi tady nelibi, ale presto.....je to moje domovina.
23.10.2004 12:39
RE: Klamné vítězství
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 35420
>..Zajimalo by mne, kde jste vzal
>ty choroby z necistoty? Je pravda, ze tu mame dost Romu,
>kteri cistotou prilis neoplyvaji,....
Hmmmm,pani Jarko
mozna,ze VY tu mate taky i mnoho Slovaku,Rusu,Nemcu,Albancu,Polaku,Rakusaku,Americanu,Holandanu,Chorvatu,Cinanu,Vietnamcu,.......
kteri cistotou neoplyvaji,ale jsou mezi nimi i takovi ti poradkumilovni.
Vite,ze v Kalifornii je tak cisto,ze lide se nemuseji zouvat pri navstevach,spinu nenanosi a navic ani neni zadouci,aby si sve boty zouvali.Co kdyby jim smrdely potem nohy a navsteva by pokazila vonavou veceri
Ne,to jsem nechtel.Dulezitejsi moment je ten,ze Vy pisete,ze VY mate.
Neni to spis naopak? Nemaji oni Vas? Nestezujete si porad? Pokud nekoho mate a nevyhovuje Vam,tak ho vyhodte.Pokud ho nemuzete vyhodit,tak ho nemate.Ma on Vas.
> Mozna mate na mysli
>nektere bezdomovce, kteri ziji na ulici, nebo pod mostem.
>Jsou to vetsinou lide z vychodu, kteri tu hledali praci, ale
>bohuzel Cesko ji nema ani pro sve lidi..
Toto neni pravda.Vetsina bezdomovcu v CR jsou pravoplatni obcane CR a vlada jasnymi kroky dokazuje,ze z nich dokaze udelat >white trash< .
>Osobne kritizuji co se mi tady nelibi, ale presto......je to
>moje domovina.
A vsech tech,na ktere svadite,ze jsou odpovedni za spinu,to domovina neni ?
Uz jen tim,ze vhodite volebni listek do urny a dopomohla jste spine k moci,sama tuto zem spinite jeste vic,i kdyz nevedomky.Coz Vas,dle zakona zdraveho rozumu,jasne neomlouva.
Pausalizujete.Treba je to adekvatni Vasemu veku.Vas vek neznam a proto takhle tvrde.Ale za timto si stojim a Vam to pisu i proto,ze si Vasich prispevku vazim.
Pekny den,preji
Vidim, ze jste mi vubec nerozumel..V kazde zemi se neco najde spatneho, ale take samozrejme dobreho. A u nas se priroda a vsechno deni okolo ni zlepsilo, to je pravda, ale nelepsi se zivotni uroven samotnych lidi, obzvlast rodin s detmi, nebo duchdcu, ano nekteri bezdomovci jsou pravoplatnymi obcany CR, ale co za ta svobodna leta od r. 1989 pro ne vlada udelala? Nic..A co se tyka chorob z necistoty, tomu jsem nerozumela zase ja, nevim o zadnych, jsem zdravotnice a tak bych mela neco vedet..A dalsi vec, ja na nikoho odpovednost za "spinu" nesvadim..To jste asi nepochopil dost jasne..Co se tyka voleb, to si lidi vybiram, ale bohuzel, nekteri mne i zklamali.Zacali se hadat mezi sebou a my koukali jak puci, co se to deje...Totiz tam je ta hlavni spina, kterou nasi politici hazi jeden na druheho..Inu pred volbama se kazdy cisti, tak o cem je jeste rec?????
23.10.2004 17:29
RE: Klamné vítězství
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 35449
>Vidim, ze jste mi vubec nerozumel..
> ano nekteri bezdomovci jsou
>pravoplatnymi obcany CR, ale co za ta svobodna leta od r.
>1989 pro ne vlada udelala? Nic.
Zdravim,pani Jarko
Rozumel jsem dobre,proto jsem napsal prispevek.
Vy pisete: bezdomovci jsou z vychodu
Ja pisu: temer vsichni jsou obcany CR
Velky rozdil,ne?
>A co se tyka chorob z
>necistoty, tomu jsem nerozumela zase ja,
Ale rozumela,dokonce jste to chtela svadet na cast minority.Ale to nadrazene: Mame tady.....to se Vam nepovedlo.Jste soucasti celku.
To jako kdyby v USA americti Indiani rikali: Mame tady potomky Italu,jsou to bordelari,ale nekteri jsou cistotni.To by byla mela
>ja na nikoho odpovednost za "spinu" nesvadim..To jste asi
>nepochopil dost jasne.
Nesvadite,ale v predposlednim prispevku jste to hodila ciganum na hlavu
>Co se tyka voleb, to si lidi vybiram,
>ale bohuzel, nekteri mne i zklamali.
Jak Vas mohl zklamat nekdo,o kom vite,ze jasne okradl Vas a kazdeho danoveho poplatnika minimalne o deset tisic.A preci jste ten listek s jeho jmenem vhodila..Nemluvme o zklamani,mluvme o >brainwashing<
>Zacali se hadat mezi
>sebou a my koukali jak puci, co se to deje...Totiz tam je ta
>hlavni spina, kterou nasi politici hazi jeden na
>druheho..Inu pred volbama se kazdy cisti, tak o cem je jeste
>rec?????
Vidite,jak nechcete videt ani slyset?
Ani Zelezny,ani ta druha nebyli zlatousci.Jen si vzpomente,jak prebirala CT.
Mydlila to hlavanehlava a najednou sedela v Sedmicce na TVNova.To Vam nestacilo?
A on?......skoda psat...
Pekny vecer,preji
Zdravim, pane Idealisto, docela by mne zajimalo, zda ve vasem okoli, ve vasi oblasti je vsechno v absolutnim poradku a zda nekritizujete vase nadrizene urady? Skutecne tak perfektne pracuji? Fajn, moc vam to preji a verte z celeho srdce...Jsem rada kdyz mohu cist, ze jsou lide spokojeni a stastni. A kdyz se jim k tomu prida i dobre zdravi, tak to rada ctu a rada vidim.Je to preci moje profese, aby se lide citili dobre....
Je mi lito, ze jsme si nejak neporozumeli, inu kazdy zijeme na jinem konci sveta a tim to asi bude..
At je to jak chce stejne se mi Narodni parky v Americe libi a pokud bylo u nas o nich neco k dosazeni v literature, stejne to mam..Bohuzel, znam je jen teoreticky......
23.10.2004 20:43
RE: Klamné vítězství
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 35462
>Je mi lito, ze jsme si nejak neporozumeli, inu kazdy zijeme
>na jinem konci sveta a tim to asi bude..
Dobry vecer,pani Jarko
Urcite si rozumime a navic poslednich 13let jsem vic na Jizni Morave nez kdekoliv jinde.Takze to prozivame radove stejne.
Zkuste si procist zpetne nas dialog.
Treba namisto ,,mame tady" priste napisete ,,zijeme tady spolecne" a kdyz si poslechnete jakou reci mluvi 95% bezdomovcu,tak uslysite cistou cestinu,cigany mezi bezdomovci najdete velice zridka a zahranicni bezdomovci uz davno presli hranice s Nemeckem,jejich cilova stanice.
Nezminoval jsem se o zadnych politicich a jejich praci,ale upozornoval jsem na to,ze jste volila politickou spinu.A tu spinu,jako treba chliv v obyvacim pokoji,nebo tak,jste hodila na jednu minoritu.Pausal.Spatne,....takovato slova prinaseji jen nevrazivost mezi lidi.Nikdo by nemel trpet za sve blizni,ale za sve ciny.Doufam,ze jste me pochopila.
Pekny vecer,preji
pani Jarko, reknete o kterem narodnim parku chtete vedet a ja vam poslu i fotografie. V Cechach jsou take nadherne mista a z pocatku v emigraci, jsem nase americke narodni parky prirovnaval k ceskym luhum a hajum Jak to rikal doktor ve filmu Vesnicka ma strediskova, i ja se kocham
Pane Vcelicko, moc a moc vam dekuji za vasi snahu. Ano prijimam rada vsechny fotky vsech prirodnich kras s celeho sveta. Ale pristi rok se muj zet chysta do Ameriky za Narodnima parkama. Verim, ze priveze tolik materialu a my se pekne "pokochame".
Co se tyka Cech, Moravy, Slezka a Slovenska mam o tom celou plnou knihovnu a nejen to, mam to i v nohach zakodovane. Tyka se to i Evropy...
Omlouvam se p. Stworovi, ze jsem zapricinila zmenu daneho tematu. Nevim, nejak to mi to vylitlo ze srdce.
P. Lojzo a p. Idealisto, uz jsem namela v umyslu reagovat na vase clanky, ale neco bych vam poradila az priletite do CR, jedte se podivat do Usti nad Labem, primo do Maticni ulice a zkuste tam nekde ztravit noc a pozeptat se ostatnich lidi, co tam bydli, jak jsou spokojeni se spoluziti s romskym etnikem..Dalsi rada, nejezdete tam, kdyz se ceka v teto oblasti navsteva p. Havla, nebo premierova, ci p. Uhdeho...To potom zacnou uklizet ulici i policajti, protoze na to nikoho nesezenou. A kdyz vam tam vylejou nocni vazu na hlavu a budou vam z oken vulgarne nadavat, nedivte se, protoze je porad nekdo obtezuje a nuti do poradku v jejich okoli, a nuti, aby v noci nedelali ramus a brali ohled na pracujici a aby si tam nepremistovali veci, ktere najsou jejich..A takovych oblasti je v CR vic, ale Maticni ulice je znama, nejen v Evrope.....
Hezky vylet do Usti nad Labem a prijemne pocasi........
25.10.2004 19:29
RE: Klamné vítězství
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 35539
>P. Lojzo a p. Idealisto, uz jsem namela v umyslu reagovat na
>vase clanky, ale neco bych vam poradila az priletite do CR,
Zdravim,pani Jarko
Vidim,ze Vy vidite,ale jen odsudpocud.Jasne a zretelne jsem Vam oznamil,ze Vase vyjadrovani se je prinejmensim arogantni viz.zminovane MAME TADY........
Na toto jste neodpovedela,bojite se priznat barvu.Pokud budete touto formou komunikovat s jakoukoliv mensinou,tak jak uz jsem se zminoval,mohlo by to dopadnout tak,jako kdyby severoamericti Indiani rikali,ze tam maji nejake Italy,jsou to sice bordelari,ale nekteri z nich jsou i cistotni.
Vase malomestactvi je do nebe volajici a prave kvuli temto nazorum bude mit majorita a minority stale velke problemy v tak malem statecku,jako je CR.
Prozatim VY nemate JE,ale oni maji VAS.A to je ten problem.Majorita,diky legislative,řve a bude to jeste horsi,pokud nevemou malomestaci rozum do hrsti a pudou na zkusenou do sveta,treba do Holandska.Je to za humny.
Rozumim,je pro Vas pohodlnejsi nadavat.Chtel bych videt Vas postoj k prislusniku etnika u Vas v praci.Pausalne jsou pro Vas spatni,takze pausalne jste i Vy pro toto etnikum spatna,a teda dokazujte jim,ze jste hodna a v praci pomahate vsem bez rozdilu.Neuveri Vam.Vsak Vy jim take neverite.
A pak ten nesmysl s bezdomovci.Uz takove hlouposti ,prosim,nepiste.
Drtiva vetsina bezdomovcu jsou z ceske majority a hotovo.A pokud neverite,bezte se projit po meste.Jakypak z vychodu?
A vubec se neobtezujete cist,co pisu.Poslednich trinact let ziju s rodinou v CR vic nez Kalifornii,takze me neodsouvejte na vedlejsi kolej tim,ze az se priletim podivat,tak bych mel zavitat do Usti.
Ikdyz jsem Idealista,vidim tyto nesvary dost realne a Vase prispevky ctu pozorne,proto nejen vidim,ale i citim ton Vasich prispevku.Takze,prosim,neplacat nesmysly.A aroganci stranou,nepomaaahaa.
Pekny vecer.preji
Pane Idealisto, nebuďte prosím tak nedůtklivý na paní Jarku. Ona to myslí a píše dobře.
>Vidim,ze Vy vidite,ale jen odsudpocud.Jasne a zretelne jsem
>Vam oznamil,ze Vase vyjadrovani se je prinejmensim arogantni
>viz.zminovane MAME TADY........
Skutečně máme tady, my majoritní většina tady u nás v ČR máme .....
>severoamericti Indiani rikali,ze tam maji nejake Italy,
Co říkají američtí indiáni o Italech nám je vcelku jedno. Něco o nich říkat klidně mohou, stejně tak jako o lidech jiné národnosti. Spíše bych si typnul, že hovoří o bílých a nikoliv o Italech nebo Češích.
>Vase malomestactvi je do nebe volajici a prave kvuli temto
>nazorum bude mit majorita a minority stale velke problemy v
>tak malem statecku,jako je CR.
Národnostní problémy, jak vidno ve světě, nejsou problémem pouze u nás.
25.10.2004 21:38
RE: Klamné vítězství
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 35574
>Pane Idealisto, nebuďte prosím tak nedůtklivý na paní Jarku.
>Ona to myslí a píše dobře.
Pane Karle z Cech
At to pani Jarka mysli treba dobre,ale takove vyjadrovani je zarodkem nesvaru.Pouze z dalky upozornuji a pani Jarka odpovidala tak,aby se nemusela ani slovem priblizit k tomu,nac jsem poukazoval.
>>viz.zminovane MAME TADY........
>Skutečně máme tady, my majoritní většina tady u nás v ČR
>máme .....
Tak jeste jednou.Pokud nekoho mate a jsou s nimi problemy,tak je vyhodte.Jestlize je vyhodit nemuzete,tak maji oni vas.Vy platite dane a oni si pak pro ne jdou na urad.Dle zakona.
Takze,...kdo ma koho?
Vy je mate jako pritezek,oni vas maji v hrsti.Takze obcanske valka v dohlednu.
>severoamericti Indiani rikali,ze tam maji nejake Italy,
>Co říkají američtí indiáni o Italech nám je vcelku jedno.
K cervenym prisel bilej(nekdy snedej z Kalabrie ),nebo k bilejm prisel cernej,...o to neslo.Slo o to,ze hmatatelnou spinu pani Jarka hodila na hlavu jednomu etniku a konec.Dalsi slovo do rvacky,ne?
>Vase malomestactvi je do nebe volajici a prave kvuli temto
>tak malem statecku,jako je CR.
>Národnostní problémy, jak vidno ve světě, nejsou problémem
>pouze u nás.
Tak at pani Jarka lije benzin do ohne a vytvori krasny ohnicek pro sva vnoucata.
pokracujem
Především musím pochválit webmastera - když to napíšu dlouhé, tak se to neodešle. To je velmi šikovné.
pokračování předešlého :
>Prozatim VY nemate JE,ale oni maji VAS.A to je ten
>problem.Majorita,diky legislative,řve a bude to jeste
>horsi,pokud nevemou malomestaci rozum do hrsti a pudou na
>zkusenou do sveta,treba do Holandska.Je to za humny.
Nevím jak to řeší v Holandsku, ale třeba v Řecku a ve Španělsku mají vyhrazené tábory mimo obce.
>Rozumim,je pro Vas pohodlnejsi nadavat.Chtel bych videt Vas
>postoj k prislusniku etnika u Vas v praci.
Dělal jsem různé práce, pracoval jsem v partě i s cikánama. Nebyl s nimi (teď jsem se zarazil na formulaci - nebyl žádný vzájemný problém, protože pracovali jako každý druhý - spolehlivě bez absencí. Takových však není mnoho. V takové případě cikán necikán, jsme si rovni. A povídali jsme si i o soukromých záležitostech a já jsem poznával kulturu skutečně odlišnou a jiné zvyky.
>Drtiva vetsina bezdomovcu jsou z ceske majority a hotovo.
S těmi bezdomovci máte pravdu.
No a že se vám nelíbí tón příspěvků paní Jarky - musíte se s tím smířit, protože nepíše optimistickou povídku na vaší objednávku
25.10.2004 22:10
RE: Klamné vítězství
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 35575
>Nevím jak to řeší v Holandsku, ale třeba v Řecku a ve
>Španělsku mají vyhrazené tábory mimo obce.
Kdybyste byl pozornejsi,tak byste videl,ze rec je o souziti majority s minoritami,nikoliv specificky o jedne minorite a jedne majorite.
>postoj k prislusniku etnika u Vas v praci.
>Dělal jsem různé práce, pracoval jsem v partě i s cikánama.
>Nebyl s nimi (teď jsem se zarazil na formulaci - nebyl žádný
>vzájemný problém, protože pracovali jako každý druhý -
>spolehlivě bez absencí. Takových však není mnoho. V takové
>případě cikán necikán, jsme si rovni. A povídali jsme si i o
>soukromých záležitostech a já jsem poznával kulturu skutečně
>odlišnou a jiné zvyky.
Timto potvrzujete,ze bylo dobre pani Jarce vysvetlit,ze jeji pausalizovani je cesta do pekel.Nase generace bude pykat za hrichy z minula,ale proc to neudelat lepsi pro nase deti a vnoucata? Kdo teda zacne?
>>Drtiva vetsina bezdomovcu jsou z ceske majority a hotovo.
>S těmi bezdomovci máte pravdu.
>No a že se vám nelíbí tón příspěvků paní Jarky - musíte se s
>tím smířit, protože nepíše optimistickou povídku na vaší
>objednávku
Kdyby byla pani Jarka jedna z tech,kteri lezou jinym do.....,tak bych se neobtezoval dodetailu rozebirat dane tema.
Jednou se mi stalo,ze me jedna arogantni pani v L.A.posilala tam,odkud jsem prisel.Tehdy jsem si uvedomil,ze me jen tak nekdo z USA vyhodit nemuze.
Kdyby mohla,tak to udela natotata.A to jen proto,ze jsem ji upozornil,ze dohodnuta cena za pronajem apartmentu byla vcetne lednice.Poprela to.
Ona taky,jako clen majority,premyslela,ze emigrantu je tam azaz.
I timto se musi clovek v zivote prokousavat.
Takze.Dle meho nazoru Vy tady,jako majorita,nikoho nemate,ale spolecne sdilite ten osud jineho pohledu na proziti tak kratkeho zivota a obe strany budou, kvuli svym predkum a malomestackym pohledum,v pasti .
Do te doby az obou stranam svitne. Tuk tuk,na bednu
Pekny vecer z Jizni Moravy.Babi leto trha teplotni rekordy
Vcera 21,4 C
hmm, pane Idealisto. Jak to tak ctu, tak jste se "pekne" obul do pani Jarky. Podle me, pani Jarka, zde neudelala takove vlnobiti. Mel by jste brat zeny - i pani Jarku jemneji a byt Gentleman - muz uslechtily. Myslim si, ze pani Jarka, si nazaslouzi, byt Vami tak napominana. Dekuji za pochopeni - Lev
26.10.2004 11:30
RE: Klamné vítězství
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 35576
>hmm, pane Idealisto. Jak to tak ctu, tak jste se "pekne"
>obul do pani Jarky.
Zdravim,pane Lve
Vymena nazoru je zdrava a myslim,ze proto jsme zde,na Zvedavci.
Nelibi se mi >doubleface< a tim vyrokem ''Mame tady" mi pani Jarka dala
nahlednout trochu hloubeji.....nic vic,nic min.
Zadne navazeni se z me strany.Prectete si zpetne postupnost vymeny nazoru.
Spis to ignorovani meho pobytu v CR me trochu rozhodilo,uznavam.
> Podle me, pani Jarka, zde neudelala
>takove vlnobiti. Mel by jste brat zeny - i pani Jarku
>jemneji a byt Gentleman - muz uslechtily.
Mlcenim bych utvrzoval pani Jarku,ze jeji nazor je spravny a takto treba pani Jarka dostane jiny pohled na vec a Idealista si idealisticky muze snit o tom,ze se toto stane skutecnosti
Kdepak,jeste dlouho to zde v Cesku takto nepujde
Ale nechci odbocovat.Pan Stwora by toto urcite nerad
Pekny den,preji Vam i pani Jarce
Pani Jarko,
ja jsem k vasemu prispevku nemel zadne pripominky.
Pane Lojzo, moc se omlouvam, ze jsem vas do toho zatahla take, ale ted se mi zda, ze bych mela napsat neco vice o tom , jak jsem to vsechno myslela a jak to skutecne v Cesku vypada. Nez neco napisi treba o Maticni ulici v Usti nad Labem, tak se tam jedu podivat..Nepisu blud, ale zase na druhe strane dokazu pochvalit stejnou etniku, ktera zije normalne. Konecne v nekterem ze svych prispevku to na Zvedavci je.Ano znam Romy a je jich dost a maji v poradku deti i domacnost. Jako zdravotnice,to znam.Dokonce jedna z mych cerenek se kamaradila s Romkou byla jsem prekvapena kdyz jsem ji videla po prve jaka je to slusna divenka a pozor velmi poradkumilovna.Inu byla nebo je vedena dobre.....
Co se tyka vyhozeni tohoto etnika neni mozne, velmi dobre se umi branit rasismem a nasi pani politici to respektuji.Vite, je to jejich mentalita..a neexistuje rada......
Pane Lojzo, abych to vysvetlila jeste lepe, doufam, ze budu mit tu prilezitost jeste, ale dotklo se me, kdyz jste napasal tato slova:" ze zeme, ktera ma nejspinavejsi ovzdusi, nejspinavejsi reky na svete?Kde lidi maji nejvetsi nemocnost souvisejici se necistotou." Snad jsem vam to vysvetlila v me nasledujici reakci dobre.Je to opravdu tak reky jsou ciste a to ovzdusi pripoustim v okoli treba Spolany Neratovice to neni o.k. Ale jsko zdravotnice nemuzu pripustit ze jsou tu choroby z necistoty, snad zase nekde, kde se zije treba pod mostem u bezdomovcu, ale o tom opravdu nic nevim, ale mohu slibit, ze se po tom podivam.Chapala bych tuto eventualitu, protoze nemaji moznost osobni hygieny.
Nevim z jakeho duvodu se do mne p.Idealista pustil,cozpak nevi, ze je to opravdu tezke to nase spoluziti s problemovym etnikem
skloubit??
Pani Jarko.
Ja, kdyz jsem zil v Cesku, tak jsem dost trpel na nachlazeni a chripky. Rekl bych, ze tak asi desetkrat za rok jsem byl nachlazen. Bral jsem to jako soucast zivota, protoze lide kolem mne tim trpeli take. Nekdo mene, nekdo vice. Kdyz jsem z Ceska odesel, tak to prestalo jako kdyz utne. Pricital jsem to zmene odolnosti meho tela. Nachlazeni se u mne objevilo tak jednou za deset roku. Potom jsem prijel jednou v listopadu, kdy uz bylo sychravo do Ceska na navstevu, a hned jsem onemocnel silnym nachlazenim. No, a prisel jsem na to proc, kdyz jsem se podival na zem. Vsude samy plivanec. Abych to upresnil, tak to ani neni plivanec. Tomu se rikalo chrchel. To, co hraje vsema barvama. Procestoval jsem hodne sveta, ale nikde jsem nevidel tolik poplite zeme jako v Cesku. Ja vim, ze vy zeny to nedelate, ale u muzu je to asi cast jejich kultury. Vy, jako zdravotnice mne urcite date za pravdu, ze to neprispiva cistote zeme ceske.
Pro 68....
Mate pravdu, ja to take nesnasim, kdybych nekoho videla osobne, bohuzel nemlcim...Protoze bydlim na vesnici, neni to tu videt / na vic bydlime na samote/. Vubec to nechapu. Nechci to svadet na nikoho, ale je to pri nejmensim tupec...
Znovu jsme se odchylili od tematu a tak se k nemu vratim. Jen trochu upozornim co jsem se docetla na NOVINKY.CZ.Na Floride se ztratili volebni listky, muze mi nekdo vysvetlit, jak se to muze stat skoro pred volbami? Myslim si, ze prezidentske volby jsou dulezitou soucasti vseho lidu..Jsem sama zvedava, jak volby v Americe dopadnou a jaky to bude mit dopad na polovinu, ne-licelou planetu.....
>Nevim z jakeho duvodu se do mne p.Idealista pustil,cozpak
>nevi, ze je to opravdu tezke to nase spoluziti s problemovym
>etnikem
Pani Jarko
Dopoustim se chyby.Nemel bych v tomto pripade reagovat.
Proste musim,protoze mě byste se naprimo nezeptala(rys charakteru) a pan Lojza asi ztezi odpovi superkorektne,to proste jaxi neni mozne.
ME PRISPEVKY NEBYLY O MINORITE-MINORITACH,ALE O VASEM ZPUSOBU VYJADROVANI,KTERY SDILITE S MNOHA DALSIMI PRISLUSNIKY MAJORITY A PROTOZE TATO TRADICNI PREDPODJATOST JE SKRYTA V HLOUBI DUSE MNOHA LIDI V CR A NEJSTE OCHOTNI SE NAD TIM ZAMYSLET,STEJNE TAK JAKO MNOHO CLENU MINORIT,BUDETE RESIT TUTO KAUZU DONEKONECNA.
TAK TO HODTE NA BEDRA DALSI GENERACI A TA PAK DALSI A DALSI.....
TO VASE SPOLUZITI S PROBLEMOVYM ETNIKEM JE POUZE JEDNA STRANA MINCE.AZ VASEK Z HORNI DOLNE NEBUDE BRAT HONZU Z DOLNI HORNE ZA CIZAKA,TAK PAK MOZNA BUDE DOBA NA DORESENI TETO SMUTNE KAUZY,VE KTERE SE OBCANE JEDNOHO STATU ZABIJEJI A NENAVIDI JEN PROTO,ZE JEJICH MENTALITA JE DIAMETRALNE ODLISNA.
PROSIM,JAK JE LIBO.
CHYTREMU NAPOVEZ,......
KONEC.
30.10.2004 10:21
RE: Klamné vítězství
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 35852
>Nevim z jakeho duvodu se do mne p.Idealista pustil,cozpak
>nevi, ze je to opravdu tezke to nase spoluziti s problemovym
>etnikem
Pani Jarko
Dopoustim se chyby.Nemel bych v tomto pripade reagovat.
Proste musim,protoze mě byste se naprimo nezeptala(rys charakteru) a pan Lojza asi ztezi odpovi superkorektne,to proste jaxi neni mozne.
ME PRISPEVKY NEBYLY O MINORITE-MINORITACH,ALE O VASEM ZPUSOBU VYJADROVANI,KTERY SDILITE S MNOHA DALSIMI PRISLUSNIKY MAJORITY A PROTOZE TATO TRADICNI PREDPODJATOST JE SKRYTA V HLOUBI DUSE MNOHA LIDI V CR A NEJSTE OCHOTNI SE NAD TIM ZAMYSLET,STEJNE TAK JAKO MNOHO CLENU MINORIT,BUDETE RESIT TUTO KAUZU DONEKONECNA.
TAK TO HODTE NA BEDRA DALSI GENERACI A TA PAK DALSI A DALSI.....
TO VASE SPOLUZITI S PROBLEMOVYM ETNIKEM JE POUZE JEDNA STRANA MINCE.AZ VASEK Z HORNI DOLNE NEBUDE BRAT HONZU Z DOLNI HORNE ZA CIZAKA,TAK PAK MOZNA BUDE DOBA NA DORESENI TETO SMUTNE KAUZY,VE KTERE SE OBCANE JEDNOHO STATU ZABIJEJI A NENAVIDI JEN PROTO,ZE JEJICH MENTALITA JE DIAMETRALNE ODLISNA.
PROSIM,JAK JE LIBO.
CHYTREMU NAPOVEZ,......
KONEC.
ME BY TEDA ZAJIMALO, KDO ?? VLASTNE JSTE ?:
Všechny příspěvky ze stejné IP adresy
Nalezeno 349 příspěveků, 10 různých jmén: , Brt, Eric Idealista, Idealista, Kuba, madbanana, matejcik, Modráček, mz98, Vladimir.
30.10.2004 18:44
RE: Klamné vítězství
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 35925
>ME BY TEDA ZAJIMALO, KDO ?? VLASTNE JSTE ?:
... na techto strankach nejsem kvuli tomu,abych provokoval lzi,ale abych idealisticky a bez panbickarstvi ukazal cestu cloveka k cloveku bez urazek a umyslem osobnimu prospechu.
...Chce,nebo nechce cesky obcan novorozence,narozeneho v teto zemi? Tak,jako treba Spojene staty.
Idealista 07.07.04 08:36
Halo,pane Lve
Copak,copak
Pochybnosti? No,to mi prijde hooodne lito.Hmmm,preci jenom Idealista od toho cervence napsal nejakej ten prispevecek.
I kdyz jsem strojar,tak techniku moc nezvladam a je to docela legracka se divat,kdo vsechno jede z jedne IP adresy
Treba s tim ma neco spolecneho prohlizec Safari,pres ktery jedu,...ale co ja vim....mam jine starosti,tady na Zvedavci.A to jen proto,ze si idealisticky myslim,ze......ale hlouposti ....zasiju se nekam na samotu a vsechny starosti hodim na hlavu nekomu jinemu
Dnes na Jizni Morave 21C,...docela uuulet
P.S. Ten prvni,breznovy,jsem nepsal. To jsem o Zvedavci nemel ani potuchy
26.10.2004 22:54
RE: Klamné vítězství
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?
Reakce na 35405
Nevím jak je špinavo v Česku, ale vím ,že nejšpinavější
politiku má právě Amerika!
Stačí si přečíst článek na Britských listech
"Bílý dům na prodej" z 26.10.
www.blisty.cz
Článek je plný argumentů a je to síla!
26.10.2004 23:12
RE: Klamné vítězství
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 35667
>Nevím jak je špinavo v Česku, ale vím ,že nejšpinavější
>politiku má právě Amerika!
Dobry vecer,pane Milane
Jeste ze vim,ze Vy vite,ze mnoho desitek milionu americkych volicu viii,kdo tu spinavou politiku dela, a dela ji tak sikovne,ze hodne hlupaku si mysliii,ze to delajiii Americane
>Nevím jak je špinavo v Česku, ale vím ,že nejšpinavější
>politiku má právě Amerika!
>Stačí si přečíst článek na Britských listech.......
Pane Peleska, vam staci precist jeden clanek v BL a okamzite vite, jak vypada politika v USA. Na druhe strane bydlite v Cechach ale nevite jak je tam spinavo. Z meho hlediska to nedava smysl. Verim tomu, ze clovek musi znat hlavne sve okoli a ne co si precte v nejakem magazinu. Myslim, ze moudry clovek si dela usudek podle toho co vidi a ne podle toho co cte.
Pokud jste si nekde precet, ze president Bush je prase, snazte se zmyslet, jak je mozne, ze 50% volicu v USA stale veri, ze je to president, ktereho amerika prave ted potrebuje. Populace USA je priblizne 280 milionu obyvatel z cehos v techto volbach bude volit mozna polovina. Takze procentualne 25% americanu veri, ze Bush je na spravnem miste. Muzete mi zdelit vas pocit, jak by jste reagoval, kdybych ja prohlasil, ze cesky president je prase a cesi jsou debilove? S tim, ze vlastne vubec ceskou politiku neznam? Pritom ovsem mohu s urcitosti rict, ze vim o Cechach vice, nez vy jste schopny vnimat nebo pochopit o Americe. Myslim, ze z vasi strany je na rade omluva. Pokud mluvite o americanech, mluvite take o me.
>Pokud jste si nekde precet, ze president Bush je prase, snazte se >zmyslet, jak je mozne, ze 50% volicu v USA stale veri, ze je to >president, ktereho amerika prave ted potrebuje.
To že několik milionů věří, je záruka správného hodnocení situace a správné volby?
Proč by se ty miliony nemohly mýlit? Poprvé by to nebylo a pomýlených a napravených zná historie dost.
pane Had, jestlize se myli 25% populace USA a bude to spatne, nastane korekce. Stejne jako bylo skorektovano mysleni Hitlera a mysleni Marxe.
Nic netrva vecne ani laska k jedne slecne Ten kdo nic nedela, nic neskazi, pokud budete cist Sokrata nebo Senecu zjistite, ze lidstvo se za poslednich 2000 let moc do predu nedostalo. Technicky upalujem do predu, myslenkove zustavame stejni.
>Nic netrva vecne ani laska k jedne slecne Ten kdo nic
>nedela, nic neskazi, pokud budete cist Sokrata nebo Senecu
>zjistite, ze lidstvo se za poslednich 2000 let moc do predu
>nedostalo. Technicky upalujem do predu, myslenkove zustavame
>stejni.
Pane Včeličko, tak tady s vámi stoprocentně souhlasím.Ovšem trochu inteligentní lidé přemýšlejí předem o možných následcích svých činů. V USA však zřejmě takoví lidé nemají zelenou, tam je hlavní jen okamžitý přínos v $.
>Ten kdo nic nedela, nic neskazi, pokud budete cist Sokrata nebo >Senecu zjistite, ze lidstvo se za poslednich 2000 let moc do predu >nedostalo.
Před lety jsem se i takovými texty probíral (velmi, velmi nedbale)ale z klasiků mě oslovil více Lao Tse, různí mistři Zenu, tibetské texty apod.
Dnes tvrdím, že jsou to svým způsobem mrtvé texty, které svádějí k "vysvětlování" a "korekturám". Upřednostňuji tedy návody k praxi, jak sám sobe se stát "studnicí moudrosti". Nicméně rozumím Vám a příjemně Jste mě překvapil.
K tomu myšlení bych přiřadil ještě jednu část kvalit nás lidských bytostí - klesá MRAVNÍ HODNOTA a z pohledu buddhismu se lidský svět a lidé stále více stávají "pretové"-bojovní ďáblové, jejichž hlavním potěšením je vraždění a boj...samozřejmě se slovním doprovodem, že jde o svobodu, lepší zítřky aj.
Co myslíte? Je to omyl?
>To že několik milionů věří, je záruka správného hodnocení
>situace a správné volby?
>Proč by se ty miliony nemohly mýlit? Poprvé by to nebylo a
>pomýlených a napravených zná historie dost.
Oni se nemýlí, oni jen věří tomu, co jim nabulíkuje židovský tist a reklama v televizi. Mýlit by se mohli, kdyby mysleli. To jim však nehrozí. Protože jen věří, tak potřebují vůdce, který je řízen Prozřetelností.
pani Jarko, nevim jak se voli v Cechach, zde na zvedavci, se dozvidate, jak se v USA u voleb podvadi. Logika vam snad pomuze, ze kdyz uz ted se o podvodech mluvi a opravdu presne, kde o podvody jde, ze urcite se podvody odstrani. Pokud ne, bude se o tom opet mluvit a nikdo to nezamete pod koberec. To, ze dnesnimu presidentovi pomohli pani soudci u hlavniho soudu spojenych statu, vi kazdy american. To, ze jeho bratr zfixoval volby na Floride vi take kazdy, jedna se tedy o podvod o kterem vsichni vime. Ovsem v americe, se pocitaji volebni hlasy pouze statne a kazdy stat ma tak zvany electorate coz je urcite mnozstvi bodu podle populace statu a ty jsou dany vsechny strane ktera v tom state vyhrala. Tim prakticky vyhral v roce 2000 Bush protoze vyhral 25 techto bodu, ktere ma Florida.
V kazdem pripade muzete byt klidna, jeste stale zde nevladne anarchye jako v Cechach a Narodni Parky zustanou Narodni Parky.
Pokud budete cist pana Karla, ptejte se ho na bambus, v tom je expert. Ve znalosti pomeru v USA je na tom velice spatne.
>To, ze dnesnimu presidentovi pomohli pani soudci u hlavniho soudu >spojenych statu, vi kazdy american. To, ze jeho bratr zfixoval >volby na Floride vi take kazdy, jedna se tedy o podvod o kterem >vsichni vime.
No vida, to je samozřejmě úleva. A co tedy s tím všichni uděláte?
Ale dobrá, nechám špičkování. Nesvědčí to kapánek o tom, že tak skvělá ta zem přece jen není, pokud má v čele lidi, ochotné k podvodům, aby získali moc a byli "vůdci"? Podvedli 1x, 2x....budou jen pokračovat. Nesvědčí to o tom, že politika všude je prostě hnůj a špína a "vysoká hra patriotů"? Nesvědčí to o kvalitách občanů USA, ČR, Číny...lidstva jako celku pokud tito umožní mít šmejdy na svém čele?
Měl byste tedy asi s debatérem Lojzou při každé obhajobě USA permanentně dodávat, že mluvíte za jednotlivce - neblby-nezmrdy(ne nadávka, ale typ dle D-Fense), se kterými se stýkáte a znáte, které ta politika také... atd.atd. Budiž Vám potom tedy přáno, že máte lepší kvality a přitahujete obdobné...
Třeba by pomohlo, kdyby každý se podělil nejen úžasnými encyklopedickými a jinými znalostmi, ale zkušenostmi, jak a kdy neudělal sviňárnu. Nebo to patří do korektního? Nebo nekorektního? Do Rychlých šípů? Ne, to bude idealistická, naivní a nereálná, nepraktická vsuvka. Vždyť přece jsme tak osvícenecko-civilizovaní...
Takže: sstálý úsměv okolnostem, Bushovi, chazarům, bolšounům a jiným navzdory.
To koukám!
Myslím,že za tohle by se nemusel stydět ani báťuška STALIN či jeho pohrobek taváryš LUKAŠENKO.
A ex ministr propagandy GOEBBELS se musí obracet v hrobě, jací oni byli ve Velkoněmecké Říši břídilové...
Myslím,že Američani a svět se mají na co těšit. I když, většina Yankees je tak otupena levným žrádlem a komerční TV,že je jim to fuk. A s těmi pár nespokojenci už si to "Big Brother" vyřídí.
Z casu na cas chodievam citat clanky aj na zvedavec ... s pociatku sa mi vas izine pacil tj ..obsah clankov a podobne dnes z odstupom casu mozem konstatovat ze je fajn ak clovek ma svoj nazor a moze si svoj nazor vytvarat , viem ze ani publicistika nie je objektivna a ani politika nie je korektna ale je to asi ako so vsetkym na tomto svete ze nic nie je dokonale. Z vasich clankov vsak mam pocit ze nie je dolezite o com pisete ale ze potrebujete byt za kazdu cenu na opacnej strane ako je nejaky hlavny prud. Z odstupom casu mam pocit ze ste len opozicia voci vsetkemu ... mam pocit ze nievsetky clanky su objektivne a korektne. Byt vzdy na opacnej strane ako je hlavny prud je fajn a dokonca z casu na cas mozete sa blizit k objektivnym skutocnostiam ... ale v poslednych vasich clankoch zistujem ze nie je ani tak dolezite ake clanky uverejnujete ale dolezite je len aby oli opozicne a stae nieco kritizovali. Myslim ze uroven vaseho izinu by sa dala vylepsit keby ste uverejnovali clanky v ktorych nie su stale nejake predsudky, lebo inak sa len stavate propagandou na opacnej strane. A ked sme uz u toho ak by ste nezil v demokratickej krajine nemal by ste moznost pisat a uverejnovat podobne clanky ako su tu. Myslim ze ak chcete naozaj pisat clanky a uverejnovat clanki k veci mal by ste navstivit krajiny kde vladne diktatura a snad pochopite. Potom si urcite zacnete vazit to co mate.
22.10.2004 17:02
RE: Klamné vítězství
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?
Reakce na 35401
A víte, že mě to taky napadlo? Opravdu se mi teď poslední dobou nashromaždilo nějak moc článků, jejichž jedinou "předností" je opozice.
Mily pane Blue,
Chapu, ze se Vam nejake clanky nelibi pro jejich kontrarianismus. Ja sam jsem autorem a pisi clanky na objednavku. Me clanky muzete objednat podle Vasi potreby.
Ma opravdova specialita jsou optimisticke povidky kde kombinuji nezive predmety s lidmi v moralistickych zkazkach a nebo tragicko optimisticke a nebo na opak.
Ukazka takovych povidek: Stenajici zidle, roztomila povidka, kde zidlicka je prodana do domu obtloustle pani. Zidle slouzi poctive ale, a zde se ponorime do zidliho monologu, kde zidle si stezuje na svuj osud. Jak povidka pokracuje, pani se zamiluje, zhubne a vse skonci veselou svatbou.
Za mensi poplatek nabizim sexualni detaily.
Dalsi povidka je z Druhe svetove valky, mlady zidovsky chlapec je odveden do koncentracniho tabora, kde samozrejme trpi. Opet monology, ovsem jen positivni. Seznami se tam s Rabinem a nauci se hrat na housle. Hraje prekrasne a tim si ho oblibi velitel tabora ktery si ho zacne brat domu na vecirky. Tam se do neho zamiluje jeho zena. ( a zde mohu pridat pikantni sexualni detaily)je pri tom pristizen a poslan velitelem na popravu. Podle prani muze byt v poslednim momente osvobozen. Pro zidovske klienty nabizim hrdinsky utek.
Jestli by Vam takoveto pribehy vyhovovali tak mi dejte vedet.
Pan Stwora si neumi vazit toho, ze zije v demokracii. Takovyto lide budou tak dlouho rypat az jim tu demokracii vezmou a potom nebudou mit nic. Ja sam si myslim, ze nejlepsi je chovat se pekne opatrne a nedelat vlny, nikdky nevite kdy se vam to nemusi vyplatit. Kultura by definitivne mela byt na objednavku a mela by spise hladit nez podnecovat.
23.10.2004 2:45
RE: Klamné vítězství
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 35428
Já vám nevím, ale jste přesvědčen , že chceme takový typ
demokracie , kterou nám politici v součastnosti předvádějí.
Kryl byl dobrý lingvista a on označoval takové režimy
za "domokraturu" a takové označení dobře vystihuje skutečnost.
Pokuď je demokracie opravdová, přežije jakoukoliv kritiku,
když je špatná, musí zahynout a na její místo musí přijít
nějaký hodnotnější společenský systém.
Možná, že ještě nebyl vynalezen, ale vývoj se nedá zastavit.
Dneska se pod pojem "demokracie" a lidská práva schovávají
taková svinstva, že je snad zbytečné o nich hovořit!
23.10.2004 2:46
RE: Klamné vítězství
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 35429
Opravuji "demokraturu".
23.10.2004 3:45
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
To nejsou volby,to je blazinec.
And guys, if you exploit a girl, it will come back to get you. That's called 'karma.' "
- Bill O'Reilly, "The O'Reilly Factor for Kids"
IN the annals of election year 2004, Oct. 13 will be remembered as the day it rained lesbians in red America. That was when we learned that Andrea Mackris, an associate producer on "The O'Reilly Factor," had filed her sexual harassment law suit, charging that her boss had an obsessive interest in vibrators, phone sex and, most persistently, erotic scenarios involving pairs of women. That night brought the final presidential debate, in which John Kerry's description of Mary Cheney as a lesbian so riled the Bush-Cheney campaign, not to mention the easily aghast Washington press corps, you'd have thought the vice president's daughter was accused of enlisting in a threesome with Bill O'Reilly.
Nevim, kde ten Gardian na to prisel, protoze takove detajly nevi ani americke noviny. Gardian je nutno brat s reservou. Minuly tyden si vymysleli novinari Gardianu dopisovou akci volicum ve state Ohio a misto aby pomohli Kerrymu spise mu ublizili. Pred dopisovou akci Kerry vedl v pruzkumech o 2-3%, po akci ten slaby naskok ztratil a momentalne ma naskok 0 az -2%. Ohio je dulezity stat v US systemu elektoratu. Pisi o tom Culik v BL a nebo London Telegraf :
http://news.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2004/10/22/wus22.xml&sSheet=/news/2004/10/22/ixnewstop.html
24.10.2004 4:40
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Ty "americke volby" se mi jevi ,jako jedna velka saskarna,kde hlavne v kolotoci milionu a ohlusovani davu se zvoli ten ,kteremu media udelaji za tucny balik ,co nejvic reklami,takze ,konecny ucet z obou stran jde do billionu.
Tady vubec nejde o to zda se zvoli chlap ,ktery je dobrym vedoucim,narodohospodarem,politikem,statnikem ,tam se za ten balik penez zvoli uplny blbec ,hlavne ,ze bude delat vsechno to ,co ti ,co na ten cirkus priplaceji budou z pozadi vladnout,tudiz ,se vyzvedne ,takovy kandidat,ktery je "pudlem" mezinarodnich prumyslovych koncernu a svetovych bank,at teda je zvolen Bush a Nebo Kerry oba maji jedno spolecneho,poslouchat ty ,co jim plati tak zvane demokraticke volby,kde rozum neni pritomen,kde od senatu pocinaje az po Bily Dum jsou herci,kteri znaji svoji roli nazpamet a tenhle druh "demokracie" chteji vyvazet do sveta,aby i jinde loutkove vlady dusili svuj vlastni lid a slouzili prumyslovym koncernum a bankam.Volby v Americe jsou nasim zrcadlem az kam jsme to dotahli v ramci pokroku v tom novem a osvicenem jednadvacatem stoleti,coz nekterym Americanum zacina pripominat dobu temna a Koniase.Bohuzel ,ovladnutim Ameriky budou chtit uplatnit na zbytku sveta ,kde jeste lidi jsou lidmi.
>Ty "americke volby" se mi jevi...
Pane Nohejl, mate to trosicku popletene, president a jeho kancelar, je pouze jedna tretina celeho vladnuti. Neni to zdaleka tak jednoduche jako to zde podavate.
Jak jiz zde nekdo podotknul, pak mate legislativu ktera se sklada ze senatu a house. Nevim jestli to je podobne horni a dolni snemovne. V senatu sedi senatori a z kazdeho statu tam sedi dva (tedy 100 dohromady) pak je house, kde sedi pouze reprezentanti POCET 435 a ti jsou zvoleni podle poctu obyvatel v okrsku ve kterem ziji, jako treti je hlavni soud USA, ten dava pozor aby se dodrzovala konstituce a resi dulezite soudni procesy.
Neni to tedy jak si predstavujete, ze presidenta tahaji za provazky "zide" a ten taha za provazky zbytek naroda. Hraci pimprdlat jsou lobisti, ti chodi do senatu a v Lobby presvedcuji senatory nebo reprezentanty co maji delat a kolik dostanou za to prispevku na volby a jine vydaje. S tim ovsem nic neudelame.KDO MAZE,TEN JEDE !!! money talks, bullshit walks!
"Ty "americke volby" se mi jevi ,jako jedna velka saskarna"
-------------------------------------------------------
Vubec se nedivim, ze se Vam to zda saskarnou. Otazkou je ci je to vina! Jestlize ctete noviny jako Gardian, tak se nedivim, ze jsto tohoto nazoru. V dnesnim vydani se dokonce modli a volaji byvale atetatniky Lincolna, Kennedyho a Reagana kde jsou, kdyz je cely svet potrebuje. Timto, po dopisove akci americkym volicum dostali zurnalistiku do zumpy. Ani za komunismu si nedovolil nikdo volat po atentatu na US presidenta jako dnesni britsky denik Gardian. Mimo jine nejoblibenejsi zdroj zprav pana Culika a jeho BL.
Cely clanek je jedna nadavka za druhou, jaky negramot je president a clanek konci:
"On November 2, the entire civilised world will be praying, praying Bush loses. And Sod's law dictates he'll probably win, thereby disproving the existence of God once and for all. The world will endure four more years of idiocy, arrogance and unwarranted bloodshed, with no benevolent deity to watch over and save us. John Wilkes Booth, Lee Harvey Oswald, John Hinckley Jr - where are you now that we need you?"
Problem je, ze novinari jak evropsti, tak americti meli do nedavna monopol na to, co si maji lide myslet a koho volit a ten nyni v dobe internetu ztraci a proto tyto besnici clanky Gardianu.
24.10.2004 23:00
RE: Klamné vítězství
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 35481
Pane Nohejl,
ono je to ještě horší. Světová mafie už se nezastaví před ničím.
Pokuď by někdo nechtěl poslouchat dostane olověný pozdrav.
Příkladů je ze posledních několik desítel let mnoho.
25.10.2004 3:22
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Nasel jsem zajimavy material ku cteni o te vlade a demokracii v Americe ve financnich cislech.Nebudu vse uvadet ,jen dam nastin myslenky,Americane v senate ,v Bilem Dome davaji zbranea dolary do Israelu,co by "pomoc" proti palestinskym kamenum.Israel v billionech dolaru ,cast techto dolaru z kapes americkych poplatniku obrati zpet k placeni americkych politickych stran a k uplaceni senatoru,kteri takto "legalne' si prijdou k penezum a dusledkem toho je ,ze zase odhlasuji pujcku Israelu ,ze ktere zase dostanou svuj podil,takze z zidovskych kapes ani cent a krestansky troubove plati vsechno a dokonce si plati i zkorumplovane politiky,doslo to tak daleko,ze se americky general vyjadril,ze neexistuje ,ze by nekdo si vubec dovolil rici zidum ne!!1
Mimo jine i rekl,ze ,nez se k nemu dostalo rozhodnuti vlady a nebo Pentgonu,tak to vse uz davno vedeli v Tel Aviv,takze ,cokoliv se tam usnesou,tak to jde ke schavleni do Israelu,neni divu,ze Sharon prohlasil 3 October 2001 "Amerika ,to jsme my!!!"
26.10.2004 4:32
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Tri procenta celkove Americke populace ,dela ,"americke " volby,tech 97% ostatnich obcanu nema zadnou hodnotu v demokratickem procesu Ameriky,vykladni skrine "demokracie".
Bush courts Jewish votes, sends Rice to address AIPAC
By Reuters
WASHINGTON -- A speech by U.S. President George W. Bush's national security adviser to a powerful pro-Israel lobbying group in Florida eight days before the election caps a concerted Republican drive for Jewish votes that has so far yielded minimal results.
>concerted Republican drive for Jewish votes that has so far yielded minimal results.<
mate pravdu pane Nohejl, tohle musi byt strasny sok pro pana presidenta, valku pro ty kluky pejzaty udela a oni se mu takle odvecej...Takze podle vaseho pruskumu americke verejnosti, predpokladate, ze vyhraje Kerry, no zitra jsi na nej jdu okamzite vsadit, ale ranuje take La Rouge, nevsadime na nej? Ten hlasi: "The end of our world is near"
27.10.2004 6:39
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Pane Vcelicka ,vzdycky jsme se spolu tahali o nazory navec ,takze o volbach v Americe ,pokud to jsou vubec volby muzem dojit k jedne veci,at dopadnou jak chteji,tak se politika Ameriky nezmeni,kdyby slo jenom o Ameriku,tak at si tam delaji co chteji ,co si vykoleduji ,tak budou mit,kazdy je zotpovedny za to co obdrzi,jenze politika Ameriky je voditkem amanipuluje s ostatnima zemema a v tom vidim hlavni nebezpeci ,pro nas vsechny ,jak priznivce ,tak kritiky,vsichni jsme bez rozdilu na jedne palube,zacneli se "lod " potapet ,tak je jedno ,kdo je banker a kdo zebrak,jak poucny je film o Titaniku i kdyz zde lepsi klasa sla do clunu driv nez ti co byli uzamceni v podpalubi,nakonec v ledove vode ,si vsichni byli rovni,nenechme veci dojit tak daleko ,proto se i ja angazuji a "ztracim" cas,abych usetril sve nasledovniky tragedie Titaniku,nejbezpecnejsi lod ,je ta ,co je vytazena na breh ,nenechme spustit na vodu Jedenu Svetovou Vladu,cetl jsem jejich program a je mi z toho nanic i kdyz vse je v prvotridnim baleni,propagace zbozi v TV je proto ,ze je to smejd a nejde na odbyt.
27.10.2004 7:19
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
V Americe ,uz pusobi komando podle Israelskeho vzoru zasahnout kdekoliv na svete proti komukoliv"Kdo neni s nami ,je s terroristy" -Bush.
Last week, with little or no public discussion, Congress passed The Global Anti-Semitism Review Act of 2004. To dispel any doubt as to why this was done, President Bush immediately signed it and took his bragging rights on the campaign trail. This legislation requires the United States Department of State to monitor and combat anti-Semitism everywhere in the world (Anti-Semitism is not defined in the legislation). The legislation requires creation of a special office in the State Department to oversee such activities and to make an annual report to the Congress. State would also be expected in any country where alleged anti-Semitic acts occurred to "combat" those acts and to publish country "report cards" in a report that is additional to the annual human rights report State already is responsible for publishing.
27.10.2004 7:44
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Americans burn U.N. flag
Radio listeners torch blue banner to protest United Nations Day
--------------------------------------------------------------------------------
Posted: October 26, 2004
1:00 a.m. Eastern
© 2004 WorldNetDaily.com
A group of talk-radio listeners in Montana burned a United Nations flag to protest a ceremony at the state's Capitol honoring the global body.
On Friday, KGEZ radio host John Stokes in Kalispell, Mont., got wind of a planned ceremony that afternoon at the state Capitol in Helena to honor the U.N. on United Nations Day (though Sunday was actually U.N. Day). Stokes tells WorldNetDaily the ceremony included members of the Montana National Guard carrying and presenting a U.N. flag that was to be hoisted over the building.
Právě jsem chtěl odpovědět panu Hadovi a v dotyčném příspěvku chybí tlačítko "Reagovat"
Mám tomu rozumět tak, pane Stworo, že se jedná o záměrné utnutí debaty mimo téma? Uznávám, že zaběhnutí od volební mísy to je. Kdybyste snad vyjímečně povolil moji konečnou odpověď panu Hadovi, budu vám neskonale vděčen.
>To Jste nečetl má moudra ...
Pane Hade, přiznám se, že jsem velice nepozorný a nesoustavný čtenář tohoto fora. Často se mi při této čtenářské nešoustavnosti stává, že mi lecos unikne, to i ono přehlédnu a mnohdy, zcela zaujat slovním obratem či neotřelou větou, odpovídám - nevím komu, nevím na co. Jedině tak se mohlo stát, že jsem nevzal v potaz vaše moudra o Bibli.
Co se týče náboženství, mě to připadá jako jízda jetele tramvají. Mění se nápisy zastávek, přehazujou se veksle, drandí se z konečné na konečnou a furt, a pořád dokola. Pak ten jetel umře někde mezi zastávkami, nebo na křižovatce dějin a už nemá ani kapku šťávy, aby řešil dilema: Jsem spasen? - Nejsem spasen?
Náboženství je prostě otázka víry. Pokud vám víra v náboženství zlepšuje kvalitu života, budiž vám to přáno.
P.S.
Změna textu.
Věta:"Co se týče náboženství, mě to připadá jako jízda jetele tramvají."
se mění na:"Co se týče náboženství, mě to připadá jako jízda jetele v amerických volbách."
Snad to teď projde ...
29.10.2004 2:33
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
K cemu je 97%americkeho volicstva ,kdyz jim maji vladnout v nadrazenem postaveni 3 % zidovske populace ,co jim odhlasuje ,tak zvana"Americka vlada" s "Americkym presidentem"???
Subject: Washington makes JEW the measure of all things
ETHNIC SUPREMACY STATUS CONFIRMED
Washington makes JEW
the measure of all things
Assuming their traditional Judeophiliac posture, the political prostitutes
in Washington have now officially granted special status to Jewry—
both in America and abroad—placing it off limits to criticism, a privilege
not enjoyed by any other ethnic or religious group. The following article
in a leading London daily describes this latest orgiastic exercise in
Judeocentrism.
US to rate its allies on their treatment of Jews
By DAVID RENNIE
The Daily Telegraph Wednesday, October 13, 2004
WASHINGTON—In another test of America's frayed relations with
France, Russia and other allies, the U.S. Congress has ordered the
State Department to start rating governments throughout the world
on their treatment of Jewish citizens.
The resulting report cards on anti-Semitism would be published in
annual U.S. surveys of human rights abuses around the world.
The proposed law was passed by the House of Representatives on
Monday, in response to what its sponsors called an alarming surge
in anti-Semitism, especially in Europe. It has already been passed
by the Senate.
Na Floride se ztratily hlasovaci listky, jsou velke obavy, ze to volici nestaci.../ Novinky.cz/
About Kerry (Playboy October 2004)
After prep school, Kerry matriculated at Yale, where his classmates gave him the playful nickname Senator Kerry. Upon graduation, inspired by his initial-sake, Kerry, enlisted in the Navy. He served as swift-boat officer in the Menkong Delta and was constantly trying to get his boat sunk so ho could rescue people. Upon completing an act of heroism, Kerry would receive a medal, witch he would then hold up in front of the poster of JFK in his room and shout, "I'm closing in, bitch."
...a tohle prosim vyslo v liberalnim Playboy Mno, Kerry nebude take zadnej svatousek a je treba se pripravit na to, ze at jakymkoliv zpusobem, Bush vyhraje volby. Zrovna jsem se bavil s protele jednoho z lidi, co v US znam, a rekl mi doslova toto:
lol, liberal propraganda - in reaction to the Adam Banse story about getting fired for brning back democrats votes
I support bush, but i don't. I hate John Kerry, i don't agree with his politics. So i voted Bush - to v reakci na poznamku, ze i kdyz je to propaganda, neokonzervativcu bych se bal vic...
Well, dale jsem se dozvedel ze Kerry pdoporuje okupaci Iraku - I kdyz ja jsem slysel hlavne ze chce stahnout do roka vsechny vojaky - takze bych rek, ze z tohodle chaosu muze vzejit zas jen Bush. A je dobrou otazkou, jestli to nebude dobre. Protoze za dalsi 4 roky zpusobi urcite tolik zla, a dostane stet na pokraj treti svetove valky, ze snad uz ti emericti volici konecne zareaguji a smetou tu preudoagendu z povrchu zemskeho - pokud ne, budou odsouzeni k zahube.
30.10.2004 10:19
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Udalosti na Floride zpusobyla u mnohych Americanu prevrat v jejich mysleni o americke spravedlnosti a demokracii,na coz byli Americane velmi hrdi.
Ted mnozi pozaduji nejvyssi soud ,aby zahajil rizeni proti soudcum ,co ustanovili Bushe byt presidentem v Bilem Dome a zaloba zni,ze soud ,ktery tak rozhodl okradl americke obcany o zakladni pravo voleb,ve kterych obcanstvo melo rozhodnout a ne nastrceni soudcove a tak bude zajimave ,kam az udalost dojde ,zda zkonci nekde zametena pod kobercem a nebo v ramci konstituce a volebniho prava americkych obcanu stane nekolik soudcu pred soudem nejvyssim.
At se to vezme z jakekoliv strany ,tak poskozeni o americke demokracii zde je a uvidime do jake miry se rozroste ,jakmile dojde k provedeni soudu na zaklade zaloby obcanu statu Florida a co s tim udela tisk.
31.10.2004 2:03
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Jeden hlas z mnoha "americkych hlasu".
Talk About The Talmudic Terrorists "
Sat Oct 30, 2004 14:27
64.12.117.6
Although what you state is very possible, I find that the way you suggest "to stop this occurence from happening", a means to "peacefully break American power" & usher in the New World Order.
Are you truely an American Patriot, or do you really favor a One World Government? Do you see "better Red than dead" or "life living under big brother's iron hand" as an alternative?
Do you follow the mindset that "although we have a mighty military, we can not use it because lives would be lost"?
Neither your option of "Bowing to the U.N.", nor a military naval blunder commited in the Persian Gulf are options that easily "digested". But! The option of the further erosion of America by bowing to world demands is completely unacceptable!
You also must realize that the way this "War in Iraq" & the "War against terroism" are being fought are full of mistakes & blunders.Why has our military been "ordered" to allow cities like Fallujah to become "safe zones" for the resistance? If "the stories" about Saddam's WMD being removed to Syria & Lebanon before & during the invasion are true,then why has this administration or any of the other allies not brought it to the public's attention? Furthermore, why is it that so many errors have been commited in the invasion of Afghanistan? Our "Afghan Allies" held back from seizing Tora Bora while Pakistani C-130's evacuated "people of extreme interest". The troop commitment to that theater ( & Iraq) is ludicrous & even suggests "planned failure"!!
Pokracovani.
31.10.2004 2:04
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Am I satisfied with the Bush administration ? NO!! Do I wish for the Kerry group to take over? NO! For both parties, in their own way, are dedicated to the weakening of America & it's downfall as a world power.
So what is the solution to the ever growing problem ?...........Nothing! There is nothing that man can do, absolutely nothing! For every time "man" believes that he has the correct solution, he only ends up compounding the problem & causing more!!
So, WHAT IS THE SOLUTION????..................Jesus Christ!! For those who have neglected to compare Bible Prophecy to history & current events...........YOU HAVE A VERY SEVERE WAKE-UP CALL COMING VERY SOON!!!
Do not place your hope & faith in either George Bush, nor John Kerry, for both are members of the Skulls & Bones. The Skulls & Bones supports a One World Government! Do you not think that this is odd, strange,even sickening?!
I myself have a son in law in Iraq. His unit is preparing to get involved in some very heavy fighting as we speak.I am proud of him. I am not proud of these leaders, nor those who wish to become his leaders! All that I can do at this point is to pray to God Almighty to place angels around my son in law & protect him during this conflict.Hopefully God Almighty will also reveal His Way to my son in law.
But, back to what you have suggested........I see no future in it & I will not be part of it.
31.10.2004 22:32
Klamné vítězství
Pavel Maresh ntpng (zavináč) austarnet (tečka) net (tečka) au 203.?.?.?
Realita volby Presidenta,
Divat se na tu komedii je skutecne otresne. Je to smutne ,ale je to tak. Je nutne si uvedonit ze Americane maji dojem , ze voli pro sveho presidenta. Bohuzel je to daleko od skutecnosti Electoral College voli presidenta Spojenych Statu ostatni je surova iluze
Pavel Maresh
1.11.2004 1:43
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Ted se media v Australii probudila a zjistili ,ze australsky premier ,pritel presidenta Bushe ,zasahl do volebni horecky s blahopranim Bushovi,ze bude jiste zvolen,jak je videt ,pan premier Australie neceka i v tom povedenem cirkuse ,kdo vlastne zvitezi v ramci "Hlasu volicu",ale uz dopredu dela vysledek,coz uz komentovaly zpravy,jako nechutne jednani k oponentovu Bushe _Kerrymu,co ,kdyz dolary vyberou Kerryho,co potom pan premier udela ,posle soustrastny telegram Kerrymu k jeho vitezstvi,ze on si pral Bushe,jak je videt,tak dobri pozorovatele techto"voleb" si zajiste prijdou na sve,dokonce i Sicilska mafie zustane v napeti sedet pred televisory,vzdyt je toho hodne ,co se priucit z te "demokracie",doufejme ,ze vse nezkonci "Chicago garazema",nebylo by to poprve a ani naposlet,co se ganstreri servali mezi sebou,trochu mi to pripomina ,Nekdo to rad horke" Milovniky operety a zkazeny dort,jestli si dobre pamatujete.
2.11.2004 2:33
Klamné vítězství
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Lide bdete,ale ,neblbnete.
If Laden [with hooked-nose] is from Yemenite Jewdom, it easily explains why Secret Jew Bush family had strong tie with Bin Laden family."
-Viktor Ivanov, "911 - Jew Did It!" (with photos of Bush wearing a Jewish beanie in Israel)
"The following is a partial list of Jews who participated in the Revolutionary War. Major George Bush, Major Louis Bush, Major Soloman Bush."
-National Jewish Welfare Board, Jewish Caalander for Soldiers and Sailors 1943-1944, "The Jews in the Wars of the United States"
http://www.sweetliberty.org/issues/israel/calendar.html
"A secret blueprint for U.S. global domination reveals that President Bush and his cabinet were planning a premeditated attack on Iraq to secure regime change even before he took power in January 2001."
-Ted Koppel: Nightline, March 5, 2003, ree Project for New American Century Corporation (PNAC), "Rebuilding America's Defenses", by Governor Jebediah Bush (R-FL), Donald Rumsfeld, Paul Wolfowitz, et al.
http://www.newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdf
Ono myslim staci se podivat na Curtisuv dokument pro BBC o trech dilech:
The Power of nightmares
...a jeden pochopi, o co se tady jedna...
Stahnout se to da treba pres eMule, sam to sdilim na svem serveru
Tuto stránku navštívilo 8 324