Diskuze k článku

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Příspěvků 83

13.10.2004 17:27

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Karel z Čech 212.?.?.?

Za této situace nemohu jinak a hlásím se jako antisemita, aby si mě ministerstvo zahraničí USA mohlo zaevidovat. Upřesňuji antisemita protiizraelský, nikoliv protiarabský.

34854

14.10.2004 10:06

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34854

>Za této situace nemohu jinak a hlásím se jako antisemita,
>aby si mě ministerstvo zahraničí USA mohlo zaevidovat.
>Upřesňuji antisemita protiizraelský, nikoliv protiarabský.
Pane Karle z Cech
Jak k tomu prijdou obyvatele okupovane Palestiny ( cti Israel ),ti,kteri jsou semitskeho puvodu,ale nejsou ultrapravicovi zioniste? Jsou treba jako nekteri potomci Khazar jews Chazaru,kteri taky nejsou zioniste,pouze meli tu smulu,ze jejich blizni se tlaci na vrchol sveta a zaroven ten svet topi v mori krvi.
Takze byt jasny antisemita,treba jen ten protiizraelsky....trochu odvazne.
Ikdyz se nekdo narodil v okupovane Palestine a je potomek nesemitskych Khazar jews jeste neznamena,ze ma zlou dusi.
Je to dost komplikovane,ale v podstate vime,kdo se snazi ovladnout vsechny a vsechno.
Pravi Zidi,ti asi tezko.Jsou zneuziti tak,jako treba symbol krize v krizackych valkach atd.
Zle duse,povetsinou sidlici v mozcich potomku agresivnich Chazaru,...tam hledejte prapuvod lidskeho nestesti poslednich mnoho set let.
Chazar-zionista zaproda jakoukoliv zemi.I tu,kde se narodil.Jen aby Israel vzkvetal[pláč]

34942

14.10.2004 11:04

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Had 194.?.?.?

Reakce na 34942

>Je to dost komplikovane,ale v podstate vime,kdo se snazi ovladnout >vsechny a vsechno.
No, a já to třeba nevím. Slyšel, ba i četl jsem vyjádření o onom spikleneckém spolku a nejen na drzém Zvědavci. Byla by to pro mě otázka: věřit - nevěřit. A tak to prostě neřeším a beru to jako podružnou zajímavost života v tomto slzavém údolí. A z mého úhlu pohledu: jestliže se vskutku tato světovládná touha oněch zlořádů táhne staletí, pak by museli znát ti jedinci jednu důležitou schopnost - cíleně se přenášet přes práh smrti a vybrat si vždy novou a zamýšlenou objektivaci-tělo. V Tibetě to nazývali "tulku". Jenže to má háček - kdo se k tomuto uschopní ztrácí zájem na světovládě a moci, neboť pro získání této schopnosti(i jiných) zpravidla přijme taková pravidla, která jejich používání činí ..zbytečným, ba překážejícím.A ty pravidla se dají shrnout - život je strast, a proto se zřekni mnichu všeho - a světa obzvláště. Takže při zříkání se není možno rozvíjet světovládné choutky. Je to pro mě rozpor. Ale ono to je možná tak, že si tyto touhy předávají z "otce na syna". A moc nad druhými je velké lákadlo. Myslím, že jsou to velmi marnivé touhy a navíc nezmohli by ani píp, kdybychom jim k tomu jako celek nedávali možnost. To, že si takto zanadáváme a zafilozofujeme je již "5 minut po dvanácté". Dobré je to pro nasměrování sebe sama jinak. Netvrdím, že vím nejlépe jak. Pokud to vím, tak samozřejmě pro sebe. A jestli potřebují oni světovládníci tyto zkušenosti - mají je mít, já je nezastavím, ale ani nepodpořím.
Mám pro Vás jinou informaci z pytle "absurdních" a ta je ještě bláznivější než "chazařina". Víte, že 2. světové válce mohlo zabránit několik bochníků chleba...?

34945

14.10.2004 16:08

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

TT 62.?.?.?

Reakce na 34945

To by muselo být dost bochníků chleba, aby to pomohlo zažehnat meziválečnou krizi..

34960

14.10.2004 16:26

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Had 82.?.?.?

Reakce na 34960

>To by muselo být dost bochníků chleba, aby to pomohlo zažehnat >meziválečnou krizi..
Už zase [velký smích] vždyť to má název "absurdní a bláznivější". Jako člověk má život čas od času na křižovatce, tak i svět je čas od času na křižovatce. Ten, kdo tu "křižovatku" vidí dříve než je běžné, může taky účinně zasáhnout, aby se světové dění vydalo jiným směrem. Ten někdo potřeboval na ten zásah v "říši příčin" pár dní klid a jídlo pro sebe a své blízké. Nedostal, co požadoval a tak nemohl zasáhnout ku prospěchu. Takový jedinec a takové situace se nevyskytují jako na běžícím páse...berte to jako pohádku, legendu, abychom nebyli ve při a pak případně i vepři..[mrknutí jedním okem].

34961

14.10.2004 16:35

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

TT 62.?.?.?

Reakce na 34961

Jo, už sem si všimnul... chápu i co máte na mysli. Ale 2.sv. válka byla v té době nutná. Proběhla by za každých okolností, třeba by proběhla jinak nebo o trochu jindy, ale proběhla by, ať už by si někdo toho problému byl dřív vědom nebo ne. 2.sv.válka byla jen logickým dotažením do konce 1.sv.války.. a ta byla zase vyústěním jiných válek, atd. Stejně jako teď, kdy lidstvu CHYBÍ pořádná válka. Lidstvo potřebuje války, bohužel.

34962

14.10.2004 17:23

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34962

Stejně jako teď, kdy lidstvu CHYBÍ pořádná válka. Lidstvo
potřebuje války, bohužel.
________________________________________________

Urcite to nemyslite vazne, pane petrmate, ani s tim "bohuzel". Pokud i ja se mohu povazovat za lidstvo, tak si osobne, zadnou valku a nasili nepreji a vubec mi nejak nechybi. Jo, pokud budeme hovorit o korporacich ( i nadnarodnich ), zbrojarskem prumyslu a loutkovych politicich, tak to "bohuzel", bych tam pak vtesnal. Ale jinak - ani nahodou. [cool]

34963

14.10.2004 18:05

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

TT 62.?.?.?

Reakce na 34963

Jenomže vy se za lidstvo považovat nemůžete.. jste jenom člověk. Stejně jako já.. LIDSTVO potřebuje války neustále. Válka je hybná síla pokroku, atd.

34966

14.10.2004 18:17

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Aiki jfojtik (zavináč) centrum (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 34966

Jste opravdu Pašák, velmi dobře napsano [mrknutí jedním okem]

Ještě trochu statistiky

http://www.ifamericansknew.org/

34967

14.10.2004 18:56

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Had 194.?.?.?

Reakce na 34966

>LIDSTVO potřebuje války neustále. Válka je hybná síla pokroku, atd.
Ano. A navíc válkami se stupňuje utrpení, které zrychluje zrání lidí a více jedinců poznává, že žijeme v černém věku(dle indické mytologie kalijuga, začala prý cca 3000 let před Kristem a potrvá 432.000 let - no, nic moc vyhlídky)...a chce s tím něco dělat-uniknout z pekla...Sss

34972

14.10.2004 22:26

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Scorpio eminence (zavináč) sendme (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 34972

V černým věku žiješ akorát ty masochisto. Utrpení lidem nepomáhá zrát, to by Israel byl nejvyzralejší stát na světě. Žije tam totiž dodnes spousta lidí co přežili holocaust ale poznat to není spíš to vypadá jako by je Hitler vyškolil jak páchat genocidu na jiných. [chechtot]

34982

14.10.2004 22:49

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Scorpio eminence (zavináč) sendme (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 34972

V černém věku žiješ akorát ty masochisto. Utrpení k zrání lidí asi moc nepomáhá, to by židi po holocaustu měli nejzralejší stát na světě. Zatím to ale vypadá tak, že se Izraelci naopak od Hitlera naučili jak páchat genocidu vůči jiným národům. [chechtot]

34985

15.10.2004 8:27

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Had 194.?.?.?

Reakce na 34985

>V černém věku žiješ akorát ty masochisto. Utrpení k zrání lidí asi >moc nepomáhá, to by židi po holocaustu měli nejzralejší stát na >světě. Zatím to ale vypadá tak, že se Izraelci naopak od Hitlera >naučili jak páchat genocidu vůči jiným národům. [chechtot]
Ále, ále kdopak se to probral k obhajobě krás života v tomto světě - nuže ponechej si své přesvědčení křesťansko-církevnického technokrata a já zase své- že život tíží a je třeba s tím NĚCO dělat.
Vidím skutečnost, kamaráde, a skutečnost je vzhledem k vzájemnému vraždění hrozná, nikoliv krásná, a proto mě nenadchne estétsví, technický pokrok, osvícenectví, demokracie apod. To beru jako nezbytné projevy života na tomto světě a vnější projevy niterných tužeb člověka po poznání, po lepším životě.
P.S. co to kafe? - dnes se stavím, jo a odpovídej na mejly.

35007

21.10.2004 12:03

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 34960

>To by muselo být dost bochníků chleba, aby to pomohlo
>zažehnat meziválečnou krizi..

Že by se Rothschildové nechali od svých záměrů odradit několika bochníky chleba? To by bylo proti Talmudu a židovským zákonům:
"Nepozdravuj Gojima, můžeš-li se vyhnout; dá-li ti kníže jejich peníze co almužnu, přijmi kvůli míru, ale rozdej tajně, aby se kníže nedovědělo, mezi chudé jeho; ze strachu před nepřátelskými následky můžeš modloslužebníku podat i léku, pak ale nikdy zdarma."

35288

15.10.2004 9:34

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34945


>No, a já to třeba nevím. Slyšel, ba i četl jsem vyjádření o
>onom spikleneckém spolku a nejen na drzém Zvědavci

Pane Hade
Vy,ze nic nevite? Prvni Vase lez [smích]
Dobre vite,ze za vse mohou jen a nen Zle duse.

.>Mám pro Vás jinou informaci z pytle "absurdních" a ta je
>ještě bláznivější než "chazařina".

Jakapak "chazarina"?
Chazari se chovaji tak,jak jim veli pud sebezachovy.Ze se to neslucuje s moralkou Dobrych dusi,za to oni nemohou.Tak jim to bylo dano do vinku,spis bych je mel litovat.Nemohu,za poslednich mnoho staleti jsou Zle duse mnoha z nich zodpovedny za zbytecna krveproliti.

35014

15.10.2004 10:08

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Had 194.?.?.?

Reakce na 35014

>Vy,ze nic nevite? Prvni Vase lez [smích]
>Dobre vite,ze za vse mohou jen a nen Zle duse.
[smích] ..vidíte, to mě nenapadlo blíže specifikovat a přistoupit na dělení lidí dle Idealisty - virtuálního.. - ne tedy lež, anóbrž nedostatečná definice, že. Lež je záměrné otočení významu, smyslu děje, slov atd. A to nedělám (jistě ne záměrně, pokud nezáměrně, tak z blbosti, pak to není lež, ale normální blbost..[velký smích]) anžto to život komplikuje[mrknutí jedním okem]. To ale ta blbost též, proto jsem v životě tolikrát seškrabával z huby bláto [chechtot] [chechtot]..
P.S. nám zde na severu prší, fouká hnusně je... j. Morava?

35016

15.10.2004 13:33

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 35016

Pane Hade
A chcije a chcije..... [pláč] [pláč] [pláč] [naštvaný] [pláč]
A jasne,nelhal jste.Pouze jste zatajil to,co mate schovano v tom nejtajnejsim koutecku-Vas subjektivni nazor.Nechtel jste to rict naplno,tak jste rekl (napsal),ze nevite.Takze umysl,nebo nenene? [smích]

35025

15.10.2004 23:14

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Had 194.?.?.?

Reakce na 35025

>A jasne,nelhal jste.Pouze jste zatajil to,co mate schovano v tom >nejtajnejsim koutecku-Vas subjektivni nazor.Nechtel jste to rict >naplno,tak jste rekl (napsal),ze nevite.Takze umysl,nebo nenene? >[smích]
Teď jsem poněkud znejistěl - já to myslím, tak, jak jsem to napsal, resp. napsali my dva - pochopil jsem Váš výraz "zlé duše" jako neřády chazery (nějaké- takové ty bakané), já tvrdím, že nevím a myslím to vážně, zda je to nějaké to spiknutí žido-chazarsko-bolševicko atd. Co ale vím, že zlé na světě se děje kvůli nám lidem, dejme tomu tedy - díky "zlým duším", toto ovšem jsem na mysli v proudu debaty zanedbal...
Lhát nepotřebuji, nebo na Vás dělají mé věty ve virtuálnu ten dojem ?[překvapení] [překvapení]
To znejistění na začátku - ne že mám nutkavou potřebu se obhájit za každou cenu, jde mi o VYSVĚTLENÍ takřka za každou cenu.

35042

16.10.2004 5:33

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 35042

>To znejistění na začátku - ne že mám nutkavou potřebu se
>obhájit za každou cenu, jde mi o VYSVĚTLENÍ takřka za každou
>cenu.

Hade
Kliiidek,nebo Vam z toho premysleni rupne.Mame pohov,venku chcije a chcije,takze modelky se schovaly a nam uz ty hlavy zase na chvili nemusi litat z leva do prava [smích] [cool] [smích]

35055

18.10.2004 23:21

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 34942

>Pane Karle z Cech
>Jak k tomu prijdou obyvatele okupovane Palestiny ( cti
>Israel ),ti,kteri jsou semitskeho puvodu,ale nejsou
>ultrapravicovi zioniste? Jsou treba jako nekteri potomci
>Khazar jews Chazaru,kteri taky nejsou zioniste,pouze meli tu
>smulu,ze jejich blizni se tlaci na vrchol sveta a zaroven
>ten svet topi v mori krvi.

Pane Idealisto, státy se zpravidla posuzují podle činnosti jejich vlád. Palestinci v Izraeli však určitě na konání Izraelské vlády a tedy státu, mají vliv jen velmi nepatrný. Na listinu antisemitů si mě bude zapisovat americká a izraelská vláda, nikoliv občané.
>Takze byt jasny antisemita,treba jen ten
>protiizraelsky....trochu odvazne.
Samozřejmě máte pravdu. Abychom mohli najít společnou řeč, je třeba pojmy předem definovat, ujednotit se na jejich obsahu. Dnes se však obecně považuje za antisemitu každý, kdo má jakékoliv výhrady vůči osobě židovského původu(?) a vůči Izraeli či podpoře jeho politiky genocidy Palestinců.
Já tuto genocidu neschvaluji a tak jsem zákonitě antisemita. A jsem na to hrdý.

35199

20.10.2004 6:04

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

albert 67.?.?.?

Reakce na 34942

>Pravi Zidi,ti asi tezko.Jsou zneuziti tak,jako treba symbol
>krize v krizackych valkach atd.

>Chazar-zionista zaproda jakoukoliv zemi.I tu,kde se
>narodil.Jen aby Israel vzkvetal[pláč]

Pravi zidi, levi zidi...

Posledni reference v Novem Zakone na vyraz "zid" (recky Ioudaios), ti co byli vynani z Palestiny Rimany v letech 70-132 AD, je k nalezeni v posledni kapitole NZ, Zjeveni Sv. Jana, 2:9 a 3:9, a podle NZ jsou to slova Krista :
"A ti co rikaji ze jsou Judahite (prelozeno "Zide", ve smyslu cast potomstva Israelitu) nejsou, lzou, a jsou sberi (recky "synagogue" = soubor) Satana".
A to jsou ti pred-chazarsti zide, vskutku hezka "rasa" a "narod" ..
O internacionalnim (NE-israelitickem) puvodu techto Judeancu/Zidu se lze docist v knize soudobeho historika jmenem Josephus Flavius "Antiquities of Jews", predevsim Kniha 13 (kap.9) - 20 : Edomite (dynastie Heroda), Babylonane, Fenicane, Syrians, Canaanite, Ishmaelite, Arabians, Samaritani, Adiabenite (kralovna Helena a jeji syn Izates kteri se konvertovali na judaismus), etc.
http://www.earlychristianwritings.com/text/josephus/ant-13.htm

Urcite i Josephus Flavius musel byt "antisemita" ..

35240

20.10.2004 8:39

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 35240

>Pravi zidi, levi zidi...
Pane Alberte
Pravi - mysleno bohabojni,s charakterem nepokrivenym,slusni lide
A co tak jedno promile populace,berete? Nechci pasalizovat.

35241

20.10.2004 15:57

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

albert 216.?.?.?

Reakce na 35241

>>Pravi zidi, levi zidi...
>Pane Alberte
>Pravi - mysleno bohabojni,s charakterem nepokrivenym,slusni
>lide

>A co tak jedno promile populace,berete? Nechci pasalizovat.
>
Idealisto, ty bohabojni, s nepokrivenym charakterem - to myslite ty zidy co nasleduji Talmud (tj. sepsana doktrina Farizeju, kterou Kristus tak urputne kritizoval)?
Jak sam uceny rabin Rodkinson prohlasil na prelomu stoleti, potvrzeno dalsim velerabinem Wise :
"Moderni zid je product Talmudu".

Ti "pravi" (spravnym jmenem Israelite, nebot Judenaci/Zide kteri byli vyhnani Rimany z Palestiny byla internacionalni, multirasova, multietnicka SMES. Viz Josephus Flavius) poslednich 2000 let NEEXISTUJI. Protoze z tech se stali - KRESTANE (viz napr. Acts, tisice PRAVYCH Israelitu prijalo Krista, a byli vyhnani nebo masakrovani NE-israelitickymi Judeanci/Zidy).

Tady mate napr. jedny "nepokrivene". Primo z jejich stranky:
http://www.hasidicnews.com/faq.shtml#12 [zahanbení]

35252

21.10.2004 10:21

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 35252

>... ty bohabojni, s nepokrivenym charakterem - to
>myslite ty zidy co nasleduji Talmud (tj. sepsana doktrina
>Farizeju, kterou Kristus tak urputne kritizoval)?

Pane Alberte
Vse zalezi na uhlu pohledu na dany problem.
Ja se na to divam "idealisticky" a myslim si,ze existuje cesta ven z toho
problema mierdero.
Verim,ze dusevne stabilni clovek se nenecha otravit studiem "knihy,obsahujici jed".Pokud to dokazal a stacilo mu to na ceste k bohu,nemusel preci utikat a nasledovat "kritika",ktery uz tim,ze kritizoval se(dle meho usudku)dopoustel chyby.Je to silena myslenka,kritizovat Krista,ale i on byl clovek a proc teda by se nemohl dopustit chyb? Dopoustet se chyb je lidske.Krestane mohou namitat,ze Kristus byl Syn Bozi.Pak uz to je stret nazoru a ja jim jejich nazor kritizovat nebudu.A ten clovek,ktery se od prvocatku chytani rozumu ciitil byt zidem(tak to slysel od svych prvobohu,maminky a tatinka) a pri studiu zjistil,ze jeho blizni sepsali jedovate hlouposti a neminil je nasledovat,tak tomuto cloveku nema nikdo pravo ho o jeho zidovstvi obrat a davat mu automaticky jiny status.
Idealista ma pravo si idealisticky myslet,ze takovi lide byli,jsou a budou mezi zidy a tyto Idealista nazyva temi Pravymi.Stale pisu o zidovske dusi,nikoliv o genetickem fondu.
A co se tyce me osoby,ja verim v slunicko,desticek,pekne zenske,dobre jidlo,pohodu,idealy,a pritom vsem jsem pro svou divnou povahu i temi nejblizsimi bran,nekdy,jako [cool] >pain in the ass< [cool]
P.S. Uz je deset,no..musim taky nekdy zdvihnout zadek a jit neco delat,aby mis bebés meli co jist.
Pane Alberte,prece jenom Vam dekuji,ze jste reagoval na me prispevky.Pan Vcelicka si uz koupil listky do prvni rady a tak se muze stat,ze zacnu studovat Talmud,samozrejme se nenecham otravit,vytahnu z toho tu pura verdad a vyresime to,protoze asi je to tak,ze se vsichni nechali "priotravit" a uz jim nezbyva nic cisteho,co by mohli polozit na stul.
P.S. Ochutnal jste nekdy ledove vino z Jizni Moravy?

35284

21.10.2004 14:26

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Had 194.?.?.?

Reakce na 35284

>Je to silena myslenka,kritizovat Krista,ale i on byl clovek a proc >teda by se nemohl dopustit chyb?
Naopak, nic šíleného ani případnému "idealismu" odporujícího. Ježíš (jenž se STAL KRISTEM - opět: Kristus=kosmický, bytostný stav, odpovídá v buddhismu definici "bóddhisatva", stav bezprostředně předcházející stavu buddhy.Když splníte podmínky, Idealisto, stanete se taky Kristem stejně jako kdokoliv jiný...) tím, že žil v lidském těle tak jistě byl "oslepován" stavy těla a teprve "zmrtvýchvstání"(proměna fyzis v záření) ho zbavila této zátěže. To ovšem již působil ne přímo v našem světě.
A chyb udělal několik, jedna z nich byly "zázraky". Použil svým úsilím nashromážděnou energii na vyvolání fenoménů, aby si "získal fandy" a zpětný odraz tohoto zneužití bylo velké utrpení jeho následníků-mučedníků. Jeho kritika je tedy nanejvýš dovolená a žádoucí - pro člověka, jenž nechce spadnout do pitomého kroucení očičkama pod krucifixem a dále fanatismu.
>zacnu studovat Talmud
To Vy nepotřebujete - Vaše kdesi již popisované volání:"Sláva!" má určitě větší účinek než biflování mrtvých textů... [mrknutí jedním okem]
K předchozímu: vyzkoušejte "Vnitřní smysl Nového zákona" od K.Minaříka.
Sstálý úsměv, dobré volání Sláva a tak ...

35300

21.10.2004 19:49

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 35300

>Naopak, nic šíleného ani případnému "idealismu"
>odporujícího. Ježíš (jenž se STAL KRISTEM - opět:
Pane Hade
Zkuste odpovedet na moznost,ci nemoznost existence toho jedince,odolnemu proti psanemu jedu. [mrknutí jedním okem]

35327

21.10.2004 21:27

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Had 194.?.?.?

Reakce na 35327

Zkouším:
to, co čteme, nás vždy nějak ovlivňuje a také to vypovídá o našem založení. Já si např. pojednání Marxe, Lenina, Stalina určitě s nadšením a studijním zápalem pročítat nebudu. Zato takový "Mipam, láma s Paterou moudrostí", "Tajemství Tibetu" apod. do toho se vžiji okamžitě. A ten "psaný jed" - vzpomínám, jak má máti, mé čtivo za mé nepřítomnosti odnesla do sklepa, že je jí z něj nevolno.Nepřečetla z něj ani slovo a tehdy se modlila velmi "zuřivě" a stejně tak já "zuřivě" hltal hodnoty z tohoto čtiva. Nejdřív jsem se vztekal:"taková kravina", knížky přinesl zpět (a už tam zůstaly, resp. stěhovaly se se mnou), a až po docela dlouhé době mi došlo, že jsem se tím čtením ocitl v jiných vibracích, které jejímu tehdejšímu zapálenému církevnictví musely být hodně nepříjemné, takže ona měla pravdu a já taky. Každý svou. A tak tedy: pro někoho "psaný jed" pro jiného "psaná studánka živé vody"..ani tady nelze paušalizovat. A pokud je člověk silný může číst i "jedy". Myslím ovšem, že je zbytečné cpát se jedy...leda by mu ta zkušenost z nějakého důvodu chyběla.

35333

13.10.2004 18:59

Oznámkujte Izrael

Aiki jfojtik (zavináč) centrum (tečka) cz 217.?.?.?

Nevím, ale zdá se mi to jak by to popsal zastupce USA v OSN jako nevyvážené, co takhle oznámkovat Izrael [naštvaný]

In a letter to the Israeli defence minister, Shaul Mofaz, published on
Tuesday, the rabbis said killing enemy civilians is "normal"
during the time of war and that the Israeli occupation army should
never hesitate to kill non-Jewish civilians in order to save Jewish
lives.
http://english.aljazeera.net/NR/exeres/BB82FCC4-F4D4-495F-8637-C3008159E1C8.htm


34868

13.10.2004 19:49

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitism

Scorpio eminence (zavináč) sendme (tečka) cz 160.?.?.?

No jestli tím USA chtěj chránit židy, tak nevím jestli je tento přístup to pravé ořechové. Moc bych proti tomu nebrojil, ať si pod sebou uříznou větev na které sedí, jen tak dál, protože v konečném důsledku toto známkování bude mít kontraproduktivní důsledek. Dovedu si sice snadno představit, jak mnoho vlád včetně té naší České provozuje anální alpinismus vůči USA, v tomto směru obzvlášť ochotně, ale vláda není občan. Lidé na světě si jistě rychle udělají vlastní úsudek o podobné věci a důsledkem toho bude jen ještě větší nevraživost vůči židům. Žádný člověk na světě nemá rád když se nad něj někdo vyvyšuje a co jiného je neustálé vynucování si zvláštního zacházení? Žádný jiný národ na světě si nikde neklade takové nároky jako právě židé. Toto ovšem platí pouze tam kde k tomu mají vhodné podmínky, tedy většinou v tolerantních kulturách jako je demokracie nebo nějaká forma osvícené monarchie. Toleranci a otevřenost těchto systémů začnou okamžitě zneužívat na úkor ostatních občanů. V takovýchto systémech se hrdě hlásí ke svému židovství ale pokud žijí tam kde již takováto tolerance není, okamžitě jsou obyčejní občané jako každý jiný, a hlásí se k té národnosti která je v daném státě dominantní. Myslím že se tu jen opakuje spirála dějin, ve starém Římě si židé také vykňourali všemožné výhody oproti ostatním národům a odvděčili se za to Římanům takovým zneužíváním těchto privilegií že vyvolali několik protižidovských bouří a Alexandrii a jiných tehdy řeckých městech a Claudius jim musel zakázal pobyt v Římě aby neustále nevyvolávali konflikty s ostatními obyvateli města. Později v roce 70 po kr. musel Vespasianus srovnat se zemí Jeruzalém aby byl konečně klid. Židé už to mají v krvi, někam se vetřít a pak tam zkusit okrádat místní obyvatelstvo a vyvolávat rozbroje, jakmile si to lidé nenechají líbit tak je hned antisemitismus a ne přirozená obraná reakce místních lidí, kteří by mimo to úplně stejně reagovali třeba i na příslušníky svého vlastního etnika kdyby se neustále dopouštěli stejných podvodů.
Nezbývá než věřit že se spirála dějin bude zase jednou opakovat a že jim časem jejich vlastní ochránce pořádně nakope prdel. Pak zas od nich bude na pár stovek let pokoj. [mrknutí jedním okem]

proč není také antičechismus, antislovakismus, antiiraqismus a antikohokoliv ze stovek národů které na této planetě žijí? Proč pro ostatní stačí zákon o hanobení rasy a národa a pro židy musí být extrazákon o antisemitismu?

34877

21.10.2004 12:15

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitism

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 34877

>
>*proč není také antičechismus, antislovakismus,
>antiiraqismus a antikohokoliv ze stovek národů které na této
>planetě žijí? Proč pro ostatní stačí zákon o hanobení rasy a
>národa a pro židy musí být extrazákon o antisemitismu?
>
Ostatní jsou jenom obyčejní lidé,gojimové, ale Židé národ bohem vyvolený. Nemohou se proto srovnávat. Jo a ještě bohem vyvolený je také Jirka z Křoví, který denně mluví se samotným BOHEM a vykonává jeho pokyny pro větší blaho národa vyvoleného.

35289

13.10.2004 20:56

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

vladuna 62.?.?.?

1) Nejhorší na tom je, že pro většinu platí: antisemitismus = antijudaismus = antisionismus. Naprosto žádné rozlišování. A ti sami budou pořád tvrdit, že Protokoly sionských mudrců je falsifikát vyrobený ruskou tajnou policií či kýmkoliv jiným ...
2) Některé fundamentalistické křesťanské skupiny věří, že Antikrist povstane ze Židů, z Izraele (ačkoliv sám nebude Žid), a vybuduje mocný stát. Nakonec se prý však postaví proti Židům samotným. Je zajímavé hledat paralely mezi různých náboženskými výklady a aktuálním politickým děním ...
3) Čína jakoby dříme a Rusko spí. Věřím, že nastane čas jejich probuzení. Pokud ne, bojím se, že se pan Orwell hluboce zmýlil (bohužel jen v letopočtu!) ...

34888

14.10.2004 21:11

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Pavel Zatloukal 81.?.?.?

Reakce na 34888

Protokoly sionských mudrců ovšem jsou vytvořeny carskou Ochrankou. Ve skutečnosti jejich obsah, tedy ono rozmlouvání o ovládnutí světa a výklad dějin z hledíska tohoto ovládání, který měl být údajně pořízen na prvním sionistickém kongresu v Ženevě 1897 je z pamfletu francouzského satirika Maurice Joly "rozhovor v pekle mezi Machiavellim a Montesqieu" z roku 1864. Tento pamflet byl poté použit v románu německého antisemity Goedsche "Biarritz" jako výsledek tajmného setkání rabínu dvanácti izrealských kmenů na pražském židovském hřbitově. V rusku koloval překlad tohoto románu už začátkem devadesátých let a Ochranka tu část která se stala budoucími protokoly doformulovala v roce 1895. Poté co znamenitý antisemita Sergej Nilus identifikoval protokoly jako výsledek výše zmíněného kongresu a poté co toto bylo vyvráceno s poukazem na veřejnost a otevřenost celého průběhu kongresu, přisoudil jejich vznik jakémusi tajemnému setkání mýtických mudrců v letech 1902-1903. Už nevysvětlil jak je ale možné, že jindy tvrdil že je již má od roku 1901.

Lingvistický rozbor protokolů jasně ukazuje, že nebyly sepsány nikým židovského původu nebo kultury, například termín "Král Židů" Židé nepoužívají a jediný kdo tento "titul" dle křesťanských pověstí měl, byl Ježíš na kříži.

Ale je hezky vidět, jak dnešním nevědomým antisemitům je tohle všechno jedno, prostě ono to přece potřebuje mít nějaké ty zlé celosvětové konspirátory no a Židi jsou vždycky dobrou volbou. Zajímalo by mě kolik kroků je zapotřebí od Stworových, Nohejlových a vladuninych či podobných zde názorů k holocaustu.

34978

19.10.2004 12:25

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 34978

>Ale je hezky vidět, jak dnešním nevědomým antisemitům je
>tohle všechno jedno, prostě ono to přece potřebuje mít
>nějaké ty zlé celosvětové konspirátory no a Židi jsou
>vždycky dobrou volbou.
Vážený pane, co si takhle zkusit odpovědět na otázku: Proč právě Židé jsou tou vždy dobrou volbou? Poučte nás prosím.

>Zajímalo by mě kolik kroků je
>zapotřebí od Stworových, Nohejlových a vladuninych či
>podobných zde názorů k holocaustu.
Stačí krok pouze jediný - zahájení jaderné války Izraelem. Holocaust pak nastane pro celé lidstvo.

35215

14.10.2004 2:07

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

"It just seeems the whole world is Jewish....The Jewish Connection can be found in so many people,plases..... and even animals".
M.H.Goldberg,Jewish author,1976,p.105

34910

14.10.2004 2:20

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

"America, land of the anti-Christ?", Pope.
Satan is called anti-Christ. Jesus Christ revealed (John 8:43-44) that the Jewish God was actually Satan and that the leading Jews were in fact the children of Satan. We all know that Satan demands evil, whilst God demands good. Famous German film director Wim Wenders said, that Bush was praying to his own God, big money: "When Bush talks about 'freedom' in every second sentence, he refers to big business that should be 'free' to unfold the way it wishes. ... Bush likes to pray in public, but he actually prays to his own God who appointed him. His God is America. ... I don't know whether it is true but the Pope was supposed to have recently said that America was the anti-Christ. I certainly can't blame him if he said this," Wenders asserted. (Die Welt, Sep. 25, 2004, page 28) If the Jews are the children of Satan, as Jesus teaches us, then it does not wonder that the Pope calls the United States (better USrael) the land of the anti-Christ, since the US are controlled by Jews, as Israel's Prime Minister Ariel Sharon publicly stated. Moreover, it is no secret that the Jewish organisations hold American lawmakers in a vice-like grip: "80 percent of all congress members working for Israel's interests." (Tages-Anzeiger, Basel, Apr. 22, 2002)

34912

14.10.2004 10:58

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Tomáš 194.?.?.?

Reakce na 34912

Je velice legracni, kdyz antikrist vola na antikrista, ze je antikrist. [smích]
Take je velice dulezite si uvedomit, o cem tam vlastne Jezis mluvi, kdyz mluvi, ze jsou z otce Dabla. Ale to by bylo na delsi rozebrani, ktere sem nepatri.
RKC byla vzdycky proti Izraelcum a vzdy se Rim snazil ztraceny Jeruzalem dobyt zpet. Vpodstate jde zase jen o mocensky boj, ktery trva uz staleti a RKC si k tomu zneuziva pasaze Bible, aby tak presvedcila sve ovecky a take jine cirkve, ktera chce dostat zpet pod sva kridla...

34944

14.10.2004 3:11

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

barbarian 68.?.?.?

od dnesneho dna sa stavam slavnostne antisemitom, vyborny pocit...

34916

14.10.2004 3:13

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nezijte v iluzich,at nemate osklive probuzeni.
President Bush :"YOU SEE, WE'VE SAID TO PEOPLE AROUND THE WORLD: "THIS COULD HAPPEN TO YOU, THIS COULD HAVE EASILY TAKEN PLACE ON YOUR SOIL, SO YOU NEED TO TAKE THOSE THREATS SERIOUSLY, AS WELL," BUSH SAID.

"We're beginning to share intelligence amongst our nations. Seymour Hersh has warned in his recent talks at Berkely about this secret US military unit. (there are more / HR). "The Iraq() war is not winnable" Hersh said: "My government has a secret unit that has been 'disappearing' people since December 2001. Rumsfeld decided after 9/11 that he could not wait. The president signed a secret document. There's a team of people, they fly in unmarked planes, they fly in Gulfstreams
, they have their own choppers, they don't carry American passports, and they just grab people." [end quote]

US 'Death Squad Protection Act'*

In the 29th of June 1995, #4 issue of the 'Intelligence Newsletter', there already was a story on the future threat of this kind of 'United States global Gestapo': 'Covert Unit Alive and Kicking.': The U.S. military's "'Black' Special Operations Unit, once known as the Intelligence Support Activity (ISA) is now operating across the world under a different name and could even see its budget and powers increase significantly as sharper emphasis is put on special operations and HUMINT in the post-Cold War period."

34917

14.10.2004 3:39

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Budou take sledovat zidovske plivance na krizi???

Armenian archbishop quizzed over spat with yeshiva student

By Amiram Barkat
Haaretz | October 11, 2004

The Armenian archbishop in Israel, Nourhan Manougian, was questioned
under warning by (Israeli) police yesterday after he slapped a yeshiva
student during a procession marking the Exaltation of the Holy Cross in
Jerusalem's Old City.

The archbishop slapped the student after the latter spat at the cross
the Armenians were carrying and at Manougian himself.

The incident developed into a brawl during which Manougian's ceremonial
medallion, which has been used by Armenian archbishops since the 17th
century, broke.

The yeshiva student was also detained for questioning.

Police are now considering whether to initiate criminal proceedings
against the Armenian archbishop and to charge him with assault.
Meanwhile, the incident has sparked much anger among the clergy of the
small Armenian community in Jerusalem.

Religious Jews, among them yeshiva students, customarily spit on the
ground as a sign of disgust on seeing the cross. The Armenians, who live
adjacent to the Jewish Quarter of the Old City, suffer from this
phenomenon more than any of the other Christian sects in the Old City.

Manougian says he and his colleagues have already learned to live with
it. "I no longer get worked up by people who turn around and spit when I
pass them by in the street; but to approach in the middle of a religious
procession and to spit on the cross in front of all the priests of the
sect is humiliation that we are not prepared to accept," he notes.

Zkraceno






34919

14.10.2004 8:06

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Ariel Shitstein 24.?.?.?

Vono je to zcela fuk,co žido-amíci uzákoněj dnes,protože zhruba za 50 let bude většina obyvatel v USA - hispanic anebo prostě non-white,takže potom bude všem těmhle tantrumům konec,hehehe.

34929

14.10.2004 8:11

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Jarka 160.?.?.?

Jejda, tak to budeme mit u Americanu zase bodik k dobru, protoze v Cesku se leze zidum "perfektne" do rekta./Latinsky: Rectum - cesky: konecnik/.

34930

14.10.2004 9:41

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34930

>Jejda, tak to budeme mit u Americanu zase bodik k dobru,
Zdravim,pani Jarko
U Americanu ani ne,ti ani nevi,kde je CR.
Ale dovolil bych si vlozit cast prispevku pana Alberta,radove nekolik mesicu stareho.Bez svoleni,ale doufam,ze namitat nebude.

Jadro dnesnich askeNAZI zidu je primarne zalozeno na genofondu Chazaru, sekundarne (v daleko mensi mire) ale obsahuje i genofond ze Slovanickych kmenu/narodu, mezi nimiz kdy mili Chazari za poslednich 1200 let parazitovali.

Jak svedci napr. Arthur Koestler ve svem velkodile "Thirteenth Tribe", v minulosti agresivni Chazari napadali slovanska ci varangianske sidla, a kdyz vybili muzskou populaci, tak odvlekli s sebou zeny a konvertovaly si je na "yidds" (zidovky).

Pozdeji, predevsim v dobach uvolnene moralky (vira v Krista historicky slouzila jako nejlepsi ochrana pred misenim s temito turko-mongoly asiatickeho puvodu, kriz s certem se neslucoval), rada jedincu ze slovanskych narodu (napr. na uzemi Cech, proto je dnes mezi Cechy tolik takovych hlasicich se k nejake te "zidovske krvi", a to tez vysvetluje proc mezi dnesnim ceskym "narodem" existuje tolik jedincu s pokrivenym charakterem, arogantnich ateistu majicich zast vuci Kristu a krestanske vire, pro nez moralita prakticky neznamena nic) se dobrovolne (diky liberalismu, ale casto, predevsim na stranach zen, take z ekonomickych duvodu - zide meli $) se misila s temito Chazary, ci lepe receno s potomky Chazaru.
pokracovani....

34937

14.10.2004 9:43

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34937

pokracovani....
Proto dnes na mnozstvi AshkeNAZI zidu jeden muze pozorovat nejen slovanske rysy tvari, ale i modre oci, svetle vlasy, apod.
Jako priklad dam Yitzak Rabin, Moishe Dayan, Kirk Douglas, Paul Newman, Joe Libermann, Larry King, Barbara Straisand, Klaus-Pruzinsky (ackoliv je mozne ze nekteri z vyjmenovanych jsou jiz "modifikovani", na TV se to tezko pozna) a mnozstvi jinych, kteri prave proto si mysli ze "jsou temi lepsimi zidy" nez nejaci zide tmavi (viz vzajemny rasismus zidu v Izraeli).


Diky takovemu vlivu slovanskeho (ale i germanskeho) genofondu, AsheNAZI zide jsou naprosto jiz od prvniho pohledu, geneticky a rasove odlisni od zidu sefardickych, ze Stredniho Vychodu, od velmi tmavych zidu-arabu z Jemenu, od cernych zidu-Falashu z Etiopie, od zidu z Indie (pripominajici Indy), od zidu z Ciny (s asiatickymi rysy), a pod.
Presto nejsou Slovany, a vseobecne, cisty Slovan, jehoz "cistota" byla zachovana diky krestanstvi vlastnich predku, tak geneticky s Chazary NEMA nic spolecneho.

34938

14.10.2004 11:26

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 34938

Takze se dnes ani nemusi poznat podle tvare, barvy oci i vlasu, kdo je zid. Doufam, ze jsem to pochopila dobre...Ale muze se to poznat podle chovani? Ja myslim, ze ano. Ale napada mne myslenka, zda v kazdem z nas neni kousek zida? Co si ja pamatuji nase rodina byla vzdy krestanska, ale samozrejme nemohu vedet co bylo kdysi pred x lety.Tak me vase prednaska poucila, jsem rada, necham se klidne ucit, ale mam malinke pochybnosti, zda ta malinka promile zidovstvi neni v kazdem z nas..To asi uz nikdo nedokaze, nebo ano??

34948

14.10.2004 15:52

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Tomáš 194.?.?.?

Reakce na 34948

No myslim,ze uz je docela dlouho vedecky dokazano, ze cela lidska populace je z jedne zeny. Takze pokud to byla zidofka... [smích]

34957

15.10.2004 8:30

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 34957

>No myslim,ze uz je docela dlouho vedecky dokazano, ze cela
>lidska populace je z jedne zeny. Takze pokud to byla
>zidofka... [smích]
No nevim jestli opravsdu vedecky, ale jiste mnoho lidi na to veri. v kazdem pripade to byla zena vyvolena bohem (nebo Adamem) a ten byl vyvolen bohem, tedy urcite zid. No a pak se nechali svest od hada a byl konec Iraku [smích]

35008

15.10.2004 23:29

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Had 194.?.?.?

Reakce na 35008

>No a pak se nechali svest od hada a byl konec Iraku [smích
NÉÉ, NÉÉ tak v tom nejedu..!!!

35043

18.10.2004 19:14

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 34938

pane Idealisto, precetl jsem si prispevek,ktery pisete na me jmeno, ve kterem opet vyzyvate "CHAZARY" k diskuzi..ovsem v jinych prispevcich odmitate diskutovat se zidem (nevim jestli chazarem) ale v kazdem pripade znalim zidem....jmenem: Nillbert Nullingsworth mohu se vas uprimne zeptat, proc se bojite diskuse s nim????
Antisemita nejsem,lidiii puvodu semitskeho si zastavam,kde mohu.
Jsem zastancem rovneho prava pro vsechny a nikdy by me nenapadlo vzit si pravo urcit,jestli ten jo a ten neee.Nejste,jen tak nahodou,cinny v politicke strane?
Ale do pisemne vymeny nazoru s Vami nepujdu.Nemam zajem.
Pravi Zidi,ti asi tezko.Jsou zneuziti tak,jako treba symbol krize v krizackych valkach atd.
Zle duse,povetsinou sidlici v mozcich potomku agresivnich Chazaru,...tam hledejte prapuvod lidskeho nestesti poslednich mnoho set let.
Chazar-zionista zaproda jakoukoliv zemi.I tu,kde se narodil.Jen aby Israel vzkvetal
Idealista -- idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com -- 62.?.?.?


35195

19.10.2004 16:05

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 35195

>....jmenem: Nillbert Nullingsworth mohu se vas uprimne
>zeptat, proc se bojite diskuse s nim???
Pane Vcelicko
Vy jste si opravdu myslel,ze se dam do diskuze s osobou,ktera zde vpadne,a to pouze aby si udelal zdarma reklamu a zaroven se diskreditoval obsahem techto fasistickych zvastu?
Ctete pozorneji ( uz podruhe se snazim Vam napovedet ),psano jest
...bez predsudku....
A Vy si myslite,ze tato osoba by byla schopna me presvedcit?
Urcite se ozve nekdo,kdo se bude lip presentovat.Vy uz jste si urcite koupil listky do prvni rady a nemuzete se dockat.

>Ale do pisemne vymeny nazoru s Vami nepujdu.Nemam zajem.
Toto jsem napsal jeste pred shlednutim,jim doporucovanych,sracek.

>Chazar-zionista zaproda jakoukoliv zemi.I tu,kde se
>narodil.Jen aby Israel vzkvetal
No,ten by se kvalifikoval. A pokud by to zaprodani udelal pisemnou formou,tak by byl schopen to napsat v cestine.
Ale tohoto "typka" nemohu vzit jako nekoho,jehoz nazor bych byl ochoten axeptovat,smeknout a podekovat.



35218

14.10.2004 18:35

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Ariel Shitstein 24.?.?.?

Reakce na 34930

Nevím kde se v Česku židolízci berou,ale máte pravdu,je jich tam požehnaně.
Zde je stránka jednoho z nejfanatičtějších židů v Česku.
Ta sbírka fekálijí stojí za to,to vidět..................
http://www.cmail.cz/vulgoalias/index2.htm

34970

14.10.2004 23:10

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Scorpio eminence (zavináč) sendme (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 34970

Prohlédl jsem si ten odkaz, taky ostatním také vřele doporučuji, vypadá to jak plakát z německa 30. let akorát je to obráceně, teď nejsou židi štvanci ale štváči. Toto u nás zveřejnit někdo jiný o jiném národě například o židech, skončí u soudu pro hanobení rasy, kdo je tedy rasista?

34989

14.10.2004 20:32

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 34930

Kdo dnes židům do prdele leze , životem se snadno veze !!!

34975

14.10.2004 8:48

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Ludek 195.?.?.?

Misto doplnujici poznamky by se mohl hodit tento link.. pouze pro upresneni predstav o "vyvolenych"... http://www.novinky.cz/04/17/87.html

34933

14.10.2004 9:23

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Pašák 213.?.?.?

Nevím, jestli je užitečné se ukájet vírou, že na ně opět dojde. Že historie, kdy se vždy vyškrábali ze dna na vrcholek a pak dostali na prdel, se bude opakovat. V podstatě jsou 2 možnosti. Ta horší spočívá v tom, že nyní mají moc, vliv, peníze a informace, které nikdy před tím neměli. Nikdy nemohli manipulovat jadernými zbraněmi ( nyní jsou jaderná velmoc č.1 - USA + Israel ), nikdy nemohli vytvářet geneticky modifikované choroby, nikdy nemohli den ze dne měnit názory stovek milionů lidí,.... - tahle možnost jim dává šanci, že by jim to konečně jednou vyšlo - dokonalá vláda nad světem, kdy zdroje, výrobní prostředky, moc a média budou sloužit právě jim a všichni ostatní dostanou nádhernou komparzní roli ruských mužiků.
Ta druhá, ožná lepší možnost je ta, že opět zasáhne prozřetelnost a svinstva vyráběná v israelských laboratořích ( otravné látky hubící pouze určitou rasu, např. )si najdou cestu ven a patřičně zmutují a obrátí se proti svým tvůrcům. Nebo nějaký délesloužící četař neudrží palec na knoflíku spouštějícm odpalovací mechanismus jaderného zařízení a ono to už nepůjde ututlat.... Pak ovšem nastane to konečné řešení, kdy na Zemi nezbyde žádný Žid a půjde to velice lehce díky tomu, že je všichni budeme znát a neschovají se.

Jediná otázka pouze je, kdy se to stane. Vzhledem k tomu, že USD je stejně nafouklá bublina, jako kdysi NASDAQ, a jako špendlík může fungovat rozhodnutí přesunout obchody s ropou do měny EURO, vidím horizont velice blízko...

34935

14.10.2004 17:36

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34935

Pane Pasak, velmi, ale velmi rozumne napsano. .... Co se tyce toho obchodu s ropou, tak Arabi preferuji vice EUro, nez USD, no a nejak to Bily dum znervoznuje ... hehe. Vdyt za chvili, kdyz ceny pohonnych hmot jdou neudrzitelne v USA nahoru, se brzy v prepoctu dostaneme v cene pohonnych hmot na cesky standart. [zmaten]

34964

15.10.2004 6:15

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 34964

Jen aby jsi se Lve nedivil, az to s Eurem dopadne jako s Rublem. Uz k tomu nema daleko. Ceny ropy urcuje OPEC a jdou nahoru na celem svete, americane to ale citi diky kupni sile meny nejmene. Na arabskejch trzich koupis za Dolar vse, za Euro ani prd. Mas to chlapce vsechno zatracene popleteny. Nejzvlastnejsi je ale na tom to, ze se jako americky obcan radujes z toho, ze Dolar podle tebe jde do haje. Tak jak to s tebou je ty vlastenecky brigadniku?

35005

15.10.2004 22:07

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 35005

Ben Hure blbě jenom kecáš!
Všude v arabských zemích i na venkově je euro normální
měnou a dnes lépe příjímanou , než dolar.
Všude jsou Němci a ti jako dobří a dá se říci nejlepší
turisté mají dostatek eura a to arabové vědí dobře.
Takže hloupě nekecej. Ty budeš asi nějaký silný
podporovatel amerického a hlavně židovského fašismu,
jak tak pozoruji z Tvých příspěvků!

35037

16.10.2004 1:20

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Ben Hur 68.?.?.?

Reakce na 35037

>Ben Hure blbě jenom kecáš!

Kam se hrabu na tebe Pelesaku.

>Všude v arabských zemích i na venkově je euro normální
>měnou a dnes lépe příjímanou , než dolar.

No hlavne v Turecku, kdyz vic nez polovina Turku si vydelava v Evrope.

>Všude jsou Němci a ti jako dobří a dá se říci nejlepší
>turisté mají dostatek eura a to arabové vědí dobře.

Kolik arabskych zemi na Strednim vychode jsi navstivil, ze si zase tak cintas na triko?

>Takže hloupě nekecej. Ty budeš asi nějaký silný
>podporovatel amerického a hlavně židovského fašismu,
>jak tak pozoruji z Tvých příspěvků!

Co jses ty to uz tady kazdy moc dobre vi, tak prestan nadavat, nez ti zase rupne v bedne.



35045

16.10.2004 5:33

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Lev 68.?.?.?

Reakce na 35037

Pane Peleska, nechte ho tak. Vzdyt je to jen Ben Hure. Vite jake je to stare, ale pravdive prislovi: "vul zustane volem a parez parezem". Takze u Hure, si neni z ceho vybirat. [smích]

35054

17.10.2004 0:16

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 35054

>Pane Peleska, nechte ho tak. Vzdyt je to jen Ben Hure. Vite
>jake je to stare, ale pravdive prislovi: "vul zustane volem
>a parez parezem". Takze u Hure, si neni z ceho vybirat. [smích]

Kdyz uz tady Lve vedes prednasku o volech a parezech, tak bych ti chtel pripomenout, ze jsi se nenaucil jeste opsat spravne ani muj nick.
Tema diskuse je : USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu, tak si svy nadavky a vlezdoprdelisticky poznamky adresovany Peleskovi posilej na jeho soukromou adresu, nikdo na ne neni zvedavy. Souhlasim ovsem s tim, ze pro diskusi o volech a parezech jsi si nemohl vybrat lepsiho partnera, nez je Peleska.

35105

14.10.2004 9:32

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitism

IVAn 83.?.?.?

Navrhuji ovšem nahradit slovo "antisemitismus" výstižnějším "ANTISIONISMUS" - k tomu se hlásím také. Dovětek - antisionismus vypěstovaný životní zkušeností, nikoli vrozený.

34936

14.10.2004 18:58

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitism

Had 194.?.?.?

Znával jsem jednoho "Pašáka" v Č.B. na kanceláři RB. Jest to tento?

34973

14.10.2004 20:47

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Pavel Zatloukal 81.?.?.?

Aha, to jsem rád, že na tomto "svobodném médiu" všichni "víme, co si máme myslet". To už se skoro podobá nějaké tajné spiklenecké společností, kde přece není třeba žádných slov, stačí jen mrknutí oka a všechno je jasné.

To že názory pana Stwory jsou hloupé a plné nenávisti (pozor, názory, nikoli lilium pan Stwora, jinak by tento názor neprošel cenzurou), to už je faktem poměrně dlouho (už dokonce mírně převyšuje Zajíčka na netem.cz neblahé paměti). Jen bych rád věděl proč zrovna Židé? A také zda stejně jako prostomyslnější část jeho čtenářů věří v pravdivost Protokolů sionských mudrců, nebo v Irvingovy slátaniny popírající holocaust. To by mohlo být zajímavé téma na diskusi hm?

Btw nejsem Žid a žádné židovské předky pokud vím nemám. Jsem jen fašouny z ivtt.cz čestně jmenovaný "židomrd".

34976

14.10.2004 22:46

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34976

Btw nejsem Žid a žádné židovské předky pokud vím nemám. Jsem
jen fašouny z ivtt.cz čestně jmenovaný "židomrd".
_________________________________________________

No jo pane Zatloukal, ale i to je mile.

34983

14.10.2004 23:43

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Pavel Zatloukal 81.?.?.?

Reakce na 34983

Taky jsem na to řádně pyšný. Kamarád to tam dotáhl až k titulu "zkurvenej židomrd", zjevně jsem je tam nepopichoval svými připomínkami o Zyklon B, Osvětimi a Degesch dost na to, abych tenhle vyšší stupeň taky obdržel.

34992

15.10.2004 22:10

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 34983

Rád bych věděl, jak takový židomrd vypadá?
Kdo může alespoň naznačit.

35038

16.10.2004 16:13

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Pavel Zatloukal 81.?.?.?

Reakce na 35038

Můžu vám posloužit aspoň popisem mé maličkosti, coby nositele titulu. Výška 179-180 cm váha kolem 75 kg krátké světlehnědé (jako dítě blonďaté) vlasy, toho času na ježka, modré oči, celkem hubený obličej, nos prostřední velikosti, brýle. Jen nevim, jestli jsem nějak reprezentativní vzorek >[mrknutí jedním okem])

35077

15.10.2004 10:37

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemi

Had 194.?.?.?

Reakce na 34976

Ten předchozí příspěvek (historie "Protokolů"[mrknutí jedním okem] byl mnohem lepší, zde Jste se postavil na platformu, kterou tak kritizujete - škoda.
>To že názory pana Stwory jsou hloupé a plné nenávisti (pozor, >názory, nikoli lilium pan Stwora, jinak by tento názor neprošel >cenzurou),
Nezdá se mi - jsou jen jiné, než je běžné. Prostě má strach z nadvlády "Zlých duší"(Idealisto-virtuální sorry) a tak dělá osvětu-po svém. Není zřejmě blb a tak je mu jasné, že za své osvětování cosi sklidí a také cosi může vyprovokovat. Že by to byl holokaust 2 - no, uvidíme. A k tomuto: nic se nezrodí jen tak bez bez příčiny, je tedy nasranost na vše židovské pouze projevem primitivismu a zášti, která je v nás, lidech, uložena a která by, nemajíc židovství, hledala jiný cíl? To se mi jeví jako pravděpodobnější a navíc se to děje. Osobně bych ani neholokaustil, ani ne "alkájdil" (ještě tak al-kakání, to musím..[velký smích]) atd.. Je to tedy na osobní zralosti každého, na zralosti společnosti, státu, rasy atd. jaké kvality žije. Jelikož se žije, jak se žije, pak tedy může (kdo chce)vidět, co jsme my lidé(žid, nežid, chazar, nechazar aj.) zač.

35020

15.10.2004 0:32

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Ariel Shitstein 24.?.?.?

Pouze židé mají povoleno zpochybňovat Holocaust..............
z této adresy si ztáhněte video:
david_cole_high_reso..>
http://www.reportersnotebook.com/video/david_cole/

http://www.reportersnotebook.com/

34993

15.10.2004 1:48

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Chceteli zkoncit hromadnou sebevrazdou,tak dejte zidum veskerou vladu sveta do rukou,na idioty to bude jedina medicina.

Zabilo ji 20 kulek
Tuto verzi zpochybnila pitva - patologové našli v mrtvém těle více než 20 kulek. Dva vojáci následně v deníku Jediot Ahrohnot uvedli, že pokyn ke střelbě jim dal velitel. Rozkaz údajně několikrát zopakoval. Poté, co holčička padla k zemi, ji důstojník dvěma střelami z blízka tzv. dorazil.

"Chtěl si být jistý, že je mrtvá. Nevím proč. Vrátil se proto ještě jednou k tělu a vystřílel do ní téměř celý zásobník. Bylo to otřesné. Školačka vypadala tak na dvanáct," sdělil listu svědek.

Obviněný velitel označil tvrzení svých podřízených za osobní mstu. Izraelská armáda však jeho verzi odmítla. Pachateli nyní hrozí několikaleté vězení.

Podle odhadů ochránců lidských práv bylo za uplynulé dva týdny v pásmu Gazy zabito nejméně 30 dětí. Mezi oběťmi je i desetiletá dívka, kterou zasáhla kulka před školou v jižní Gaze. Zemřela dnes, po komplikované operaci.

34998

15.10.2004 22:13

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 34998

Židovští fašisté začali v plné míře předvádět, co umí!!!!

35039

17.10.2004 3:20

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zide ovladajici Ameriku,co by krestanskou zemi,ale ted pod zidovskou spravou,spolecne s tak zvanymi zidy v Israelu sidelaji starosti s antisemitismem ale i zaroven s muslimskym sirenim po svete a citi se ohrozeni ,treba ,ve Francii s pribyvani muslimske populace a rovnez tak v Britanii a Holansku a varuji "Krestanske zeme" pred timto nebezpecim ,aby se tedy jako melo neco proti nim podniknout a zamezit jejich rozpivanosti a tim i nebezpeci,ze zid ve fRancii dostane par facek od muslima ,zde zijiciho.
Takze zruste minarety vyhazejte muslimy ven z techto zemi je radou zidu,ale ja bych vyhazel i synagogy i s zidy protoze take nejsou krestane a nemaji ,tak jak muslimove ,co tu pohledavat,jestli si nekdo piskne ,ze to je antisemitcke,tak upozornuji,ze to je i antimuslimske a jako domaci pan mam na to plne pravo,coz je vyssi zakon ,nez ten antisemitismus a ten antimuslimus a jine anti...
At konecne zvitezi zdravy rozum nad spinavou propagandou a majitel domu at jim zustane naveky.

35115

17.10.2004 4:30

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 35115

pane nohejl zkusime to z jineho konce [smích]
Tento týden začínáme číst druhou knihu Mojžíšovu &#8211; Šemot. Paraša začíná tím, že nám vyjmenovává celý Jakovův rod &#8211; 70 duší, z kterých se později vytvořil v Egyptě židovský národ. Poté, co zemřelo celé první pokolení (bratři Josefovi) přichází ke změně chování Egypťanů vůči rodině Jakova. Je psáno &#8211; &#8222;A povstal nový král v Egyptě, který neznal Josefa&#8220;. Naši Moudří zastávají různé názory v tom, co je myšleno tímto &#8222;novým králem&#8220;. Jsou tací, kteří říkají, že to byl skutečně zcela nový král, druzí tvrdí, že to byl ten samý, jen se začal chovat nově &#8211; nepřátelsky. Každopádně verš nelze pochopit tak, jak je psán &#8211; &#8222;..neznal Josefa&#8220;, protože to je nemožné. Josef vládnul v Egyptě 80 let a zcela změnil celou strukturu země, centralizoval vládu a majetek do rukou Faraona, tudíž je nemožné, aby pokolení, které přišlo po něm, vůbec nevědělo o jeho existenci. Je tím myšleno něco jiného &#8211; Egypt nechtěl znát hebrejce. Proč?pokracovani

35119

17.10.2004 4:32

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 35115

pokracovani
Následující verš vysvětluje &#8211; &#8222;synové Israele jsou početnější a silnější než my&#8220;. Což sice nebyla objektivní pravda &#8211; rodina Jakova byla jen malým procentem celkové populace a netvořili žádnou vojenskou sílu, ale přesto, pro tyto první antisemity v historii, fakt, že se židé začali množit a nabývat na síle, stačilo k tomu, aby zahájili celou sérii opatření proti tomuto vznikajícímu národu.

35120

17.10.2004 6:25

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jak budou antisemitismus sledovat z Israele,kdyz jejich zakladatelem podle jejich vlatsniho mineni je nenavideny rotchilduv potomek Hitler. To by mohli mit nacisti urcitou protekcni ulevu, nemyslite?

However, the visit by Madonna (who recently adopted the Jewish name Esther) got at least some of Ifergan's followers to think that maybe this was actually, as the age-old saying goes, good for the Jews. "If she feels ready to study kabbalah, why shouldn't she? Because of Madonna, people all over the world know that Judaism is a good thing," car mechanic Zion Avihesed said while a singer was belting out, "Bless the Lord that he didn't make me a goy / Bless the Lord that he made me a Jew."
So, who was more mystic? The goy Hitler, who founded Israel or Jews who asked for? For an explanation read the book of Hennecke Kardel, Adolf Hitler Founder of Israel, 1997, available at each Search Engine.

35121

18.10.2004 5:47

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

karel karel4u (zavináč) cz 198.?.?.?

Pripada mi to tak, ze mys se nasrala na kocku a privedla si s sebou psa na pomoc. Pes zastekal a zahnal kocku na strom. Jeste za ni skakal a stekal. Mys to videla a cela stastna zacala premyslet jak by mohla psa vyuzit proti ostatnim ktere ji sraly.
Ovsem mezitim kocka poskrabala psa na cumaku a on sam ztratil zajem. Psi si radi hraji a nemaji cas na dlouhe problemy. Eventualne mys zustala sama a na pospas kocce. Vypada to ovsem tak, ze kocka se sprateli s fretkou a spolu pujdou honit mys ted osamocenou a prekvapenou svou kratkozrakosti ve svem pratelstvi se psem.
Zda se mi, ze pan kocak uz ceka se zdvizenou pacickou u druheho vchodu do mysiho obydli.

35167

18.10.2004 11:58

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ono ,je to i jinak ,dnes ma Israel na 400 atomovych zbrani,kdysi napadl bez duvodu americkou lod Liberty a chtel to svest na Egypt,ukradli dokumenty z Ameriky a Amerika pozadala o jejich vydani zpet a Tel Aviv odmitnul ,jakozto odmita ,kterehokoliv zida ,ktery za kriminalni cin utece z jakekoliv zeme do Israelu ,ale Israel nuti vsechny vlade na svete zavrit antisemitisty do vezeni a kdo ma jiny nazor na holocaust nez oni ,tak take ,zavrit.Proste ,Spojenym Statum tohle "dite" prerostlo pres hlavu ,ackoliv mu sypou do "zlabu" peknou radku bilionu dolaru ,bez kterych by se Israel neudrzel a mnozi cinitele ve vyzvedne sluzbe a v armade dobra vi ,ze takovy nebezpecny "spojenec" je horsi nez nepritel a kladou si otazku z drivejsich prosakujicich zprav ,zda by byl Israel schopny hodit atomovku na Rusko a nebo Ameriku s tim ,ze se tyto dva staty pusti do sebe,takova israelska atomovka padnout na Washington s tim,ze je to iranska atomovka neni zadny vymysl,kdyz prihlednem ke zpravam dodanych Mossadem o nuklearnim materiali z Nigerie a drivejsi opodstatneni v bombardovani Libie ,dle depesi odtamtud vysilanych Mossadem ,ktere udal za Libijske a cele NATO a Amerika skocila na tenhle "zaruceny material" a uz vse jelo podle zidovskeho prani,jako ty zbrane hromadneho niceni v Iraku.Dnes Blair rekne ,konecne ,ze neexistuji,ale i tak je jejich valka "spravedliva".

35179

19.10.2004 2:14

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nebudou take delat ministersky odbor na sledovani antikrestanskeho chovani zidu ke krestanum ?



Monday, October 18, 2004



Jerusalem cemetery workers may have dumped waste in graves

By Jonathan Lis
Haaretz Correspondent

SOME 200 [non-Jews'] graves in the Givat Shaul cemetery in Jerusalem are suspected to have been


Mam silny dojem ,ze "krestanske vlady,narody,zeme * si nechavaji od zidu ......na hlavu!!!!!!

35201

19.10.2004 4:28

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 35201

pane Nohejl mate spatny dojem, nevim, kde ctete ze hrobnik je zid.

The Jerusalem police suspect that contractor Ezra Aslan, who is in charge of the cemetery's sanitation, had hoped to save on waste transport expenses, and instructed to have the waste buried inside graves instead.

Toto se deje na denim poradku a ne jen v Jeruzaleme. Tady v Buffalu zase hrobnik vybiral za pohreb a mrtvoly hazel do jezera.

35205

19.10.2004 3:01

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Vcelicka ,zde mate malou zpravu o "conversion-prevedeni z jedne viry na druhou,takze ,zde je dukaz ,ze cela tisicileti rabbini rekrutuji krestany a jine ,aby se stali zidy,ale potom rikaji,jednou zidem a na vzdy zidem.Jinymi slovy k Vasemu studovani o tyto veci dojdete driv a nebo pozdeji k poznani,ze ti puvodni Babylonsky-Iracky zide byli zcela jini,zjevem ,oblekanim ,zvyky,coz dokazuji jejich hlinene desticky a jine archeologicke dukazy ,ktere prisli Israelci znicit a nebo ukrast do Bagdadu,aby svet mel jen jednu theorii o tak zvanych zidech.Zide z Torah vini zionisty ,ze nejsou spravnymi zidy a zionisti tvrdi o Torah zidech ,ze jsou to herci a ne zadni zide,coz by melo k predstave o Chazarech jen dokreslit celkovy problem "bohem vybranych podvodniku".

Chief rabbi issues new rules on conversion on the sly

35202

19.10.2004 4:18

RE: USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 35202

dekuji pane Nohejl, ze na me myslite, mohu se vam priznat, ze v te cele slamastice zacinam mit poradny chaos. Zacal jsem tedy hledat v Egypte, kde snad zide opravdu zacali svou cestu, jenze porad jsem jeste jen v Egypte, je ovsem zajimave, ze uz u sameho pocatku byli zidi pronasledovani... bylo by zajimave, kdyby se nejaky zid, ktery chodi na zvedavce rozhodl, nam trosicku pomoc v jejich historii, ale opravdickou historii, ne propagandu, te je zde dost. Jeden zid prisel ale zase rychle odesel, i kdyz na sve website tvrdi, ze bude bojovat do posledni kapky krve ve jmenu sveho dedecka. Preji mu mnoho uspechu ale hlavne odvahu. Jeho website vypada stejne jako jeho jednani, predpoklada boj pouze s ostatnimi zidy ovsem nesnazi se presvedcit goye.

35203

20.10.2004 1:53

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Vcelicka 24.?.?.?

>Ale tohoto "typka" nemohu vzit jako nekoho,jehoz nazor bych >byl ochoten axeptovat,smeknout a podekovat.

pane Idealisto, neocekaval jsem, vasi lasku k bratrskemu zidu, pouze osvecenou debatu, ano listky uz mam do prvni rady koupene, ted jen cekam, jestli nejaky osviceny rabin nebo, jiny znalec zidovskeho zivota, zacne diskutovat s panem Nohejlem, nebo s vami, pripadne Albertem. Rad bych cetl verze obou stran. Pokud neco prozivam sam, jako ku prikladu zivot v USA, snazim se napsat muj uhel pohledu. O zidech vim pouze, ze nosi jarmulku a maji sabes. O chzarech jsem nevedel vubec asi jako Chikanos mi nic nerikali, ted jste mel moznost, si povidat s nekym, kdo je zarucene presvedcen o jeho zidovske pravde, nemyslite, ze by to bylo maximalne zajimave? Nebo ocekavate nejakeho zvlastniho chazara na bilem koni?

35238

20.10.2004 11:14

USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Za tisic let najdete zpravu,jak Washingtonsky zide byli pronasledovani a proto vedli valku proti Afganistanu a Iraku,tak ,jak i velitel vzdusnych sil zid-Nemenovsky- Wesley bombardoval jugoslavi v ramci antikrestanstvi.
Tento seznam bude připojen k celkovému seznamu zničených pravoslavných chrámu v Kosovu a Metochii:

1. Orthodox Cathedral of the Most Holy Mother of God of Ljevis, 14th century (Prizren)
2. Church of Holy Salvation, 14th century (Prizren)
3. Orthodox Cathedral of the Holy Great Martyr George, 20th century (Prizren)
4. Holy Archangels Monastery, 14th century (Prizren)
5. Church of St. George Runovic, 15th century (Prizren, courtyard of the Episcopate)
6. Church of St. John the Fore-runner and Baptist (Pec) with parish home
7. Church of the Entry of the Most Holy Mother of God into the Temple 19th century (Belo Polje near Pec)
8. Church of the Dormition of the Most Holy Mother of God (Djakovica) 19th century with parish home
9. Church of the Holy King Uros (Urosevac)
10. Church of St. Nicholas (Kosovo Polje)
11. Church of St. Catharine (Bresje near Kosovo Polje)
12. Church of St. Nicholas, 19th century (Pristina)
13. Church of St. Nicholas, 19th cenutry (Gnjilane)
14. Church of St. Sava (Kosovska Mitrovica)
15. Church in Vitina (Vitina near Gnjilane)
16. Devic Monastery, 14th century (Srbica)
17. Church in Donja Slapasnica (Kosovska Kamenica)
18. Church in Brnjak near Bela Crkva (Orahovac)
19. Church of St. John the Fore-runner and Baptist (Pecka -Zkraceno

35247

Tuto stránku navštívilo 7 831