Diskuze k článku

Světový řád se změnil již v roce 2022

Příspěvků 19

11.1.2023 8:48

genocida čechů pomocí banderovců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Ukrajinci budou moci oficiálně pracovat v české státní správě a na všech úřadech, umožní to Rakušanova novela zákona o úřednících, která právě přistála na vládě! Původně mělo jít o konvergenci evropské směrnice pro občany zemí EU, ale vnitro to rozšířilo i na osoby s trvalým pobytem v ČR bez rozdílu, tedy i na uprchlíky z Ukrajiny se statusem azylantů, kteří automaticky dostávají trvalý pobyt bez časového omezení! Ukrajinizace ČR se tak rozjíždí na plné obrátky! Změny zákonů mají urychlit trvalou a systémovou integraci Ukrajinců do české společnosti!

https://aeronet.news/ukrajinci-budou-moci-oficialn...

Vložený obrázek

Budou na úřadech, budou nám vyvlastňovat domy přes exekutory, budou nás "rakvit" v nemocnicích, mafie tu pojedou na plno, výpalné a vydírání.
Aby se co nějvíc jejich soukmenovců mohlo přesunout k nám.

401445

11.1.2023 10:45

RE: genocida čechů pomocí banderovců

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 401445

Ano, přesně tak, "ukrainizace" Čech se vším všudy pokračuje plným tempem pod velením místních chazarů a jejich helfrů a o nacionalizaci-fašizaci, banderizaci a promořování ukrajinskou mafií a s ní spojenou korupcí už není pochyb a děje se to řízeně ze shora přímo vládou a nikdo tomu z toho dvonohého dobytka nemíní čelit a tím pádem se filiálka Chazarského kaganátu, už podruhé rozvraceného Rusy, přesouvá k nám, do tzv. Nového Jeruzaléma....
Tak to dopadá s národy, jako je ten okrajinský, když se nechá ovládnout "židy všech barev a skupin" a tak dopadneme už brzy díky své tuposti i my...

Už opravdu nezbývá než tomu nasadit korunu při volbě p-residenta republiky a zvolit někoho z té bandy kandidátů židovské vlivové agentury ASPEN Prostitute of Prague, včetně Babiše, který se nechal z jejich IT stránky vymazat a dělá, že je s nimi v opozici...

"ANO, bude líp", každý den je to lepší a lepší, co se tu oni začali tak mohutně rojit, jako mouchy nad hovnem, nebo spíš nad mrtvolou naší státnosti...

401448

11.1.2023 12:32

RE: genocida čechů pomocí banderovců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 23.?.?.?

Reakce na 401448

My jsme to s tou naší "rusofobií", notně 30 let podporovanou pejzatci v médiích a filmovém průmyslu (Pelíšky apod.), dopracovali tak, že nás teď paradoxně může zachránit jen "rusofilie".

Čili nám nakonec nezbude nic jiného než po kolenou přilézt k rusům, aby nám pomohli s likvidací ukrajinských mafiánů a válečných zločinců, které tady Fiala pěstuje jak v bavlnce.

Protože my de facto už nemáme vlastní tajné služby ani policii ani soudy. Vše je poplatné banderizmu a velení tajných služeb USA. Když je befel ukrajinské zločince a vrahy chránit jak v bavlnce, tak celý státní aparát udělá vše, aby to tak bylo, případně exemplárně odsoudí čechy, kteří se budou chtít bránit.

Takže jediný, kdo nám může pomoct s vypátráním banderovských zločinců a mafiánů, jsou ruské orgány a ruské tajné služby, které to vše dokumentují a vedou si na ně složky.

Nevím jak vy, vážení, ale já tu jiné řešení už ani nevidím. Čím dřív tím líp.

401451

11.1.2023 10:46

RE: genocida čechů pomocí banderovců

SI451 37.?.?.?

Reakce na 401445

no uvidíte, že tohle čéši a čéšky opět potvrdí v nadcházejících volbách, stejně jako v Brazilii https://protiproud.info/politika/6945-zfalsovane-v...
postačuje naformátovat 30% lůzy a zbytek zařídí HP terminály

401449

11.1.2023 13:22

RE: genocida čechů pomocí banderovců

fili 95.?.?.?

Reakce na 401449

Článek v Protiproudu je dosti matoucí. Doposavat platilo, že Bolsonaro, platil za příznivce USA a jeho volba do úřadu byla v souladu se zájmy USA. Najednou v Protiproudu čtu, Biden podporuje Lulu a Bolsonara chtějí vyhostit z USA. Nebo jsem to nesprávně pochopil?

401453

11.1.2023 13:52

RE: genocida čechů pomocí banderovců

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 401453

https://thesaker.is/why-the-cia-attempted-a-maidan...

401454

11.1.2023 15:28

RE: genocida čechů pomocí banderovců

fili 95.?.?.?

Reakce na 401454

Článek jsem si přeložil. Je to naprostý zmatek. Snad nejlépe situaci vystihuje příspěvek v diskuzi.
Brazilský Majdan byl organisován za účelem vyvolat podobnost k útoku na kongres 6. ledna 21 a tím za každou cenu Trumpa znemožnit.
The Saker dne 10. ledna 2023 · ve 22:09 EST/EDT
Neexistuje jediná zahraniční politika USA. Existuje zahraniční politika CIA, zahraniční politika ministerstva zahraničí, zahraniční politika Pentagonu a spousta dalších „amerických“ zahraničních politik. Musím vám připomenout, že Bolsanaro byl považován za „brazilského Trumpa“. A pokud jste proti Trumpovi, nemůžete být pro Bolsanaro, proto (falešný) pro Lula postoj některých Neolibů.
Je to všechno svinstvo, opravdu, ignorujte slovesnost, podívejte se na skutečné činy.

401461

11.1.2023 15:24

RE: genocida čechů pomocí banderovců

čtenář... 86.?.?.?

Reakce na 401453

níže pan Hanuš dal odkaz, cituji z něho:
Mezi Lulovými ministry najdeme bolsonaristy, neoliberální rentiéry, konvertity v oblasti klimatického intervencionismu, praktiky politiky identity a rozsáhlou faunu politických nováčků a společenských horolezců, všechny dobře sladěné s imperiálními zájmy Washingtonu.
nejsem znalec brazilských poměrů, nicméně z textů na Protiproudu a Thesaker mi vyplývá jediné, ukažte mi jediného politika ( jihoamerického nebo klidně evropského ) který by nekamarádil za oponou s cia, tu více tu méně, a klidně si mohou jít po krku aniž by věděli, že jde o soudružskou rvačku - vítězem je vždy cia, to je snad jasné, a jasné je snad i to, že cia udělá naprosto vše, aby zachovala hegemona (tedy sebe) , ať je jakkoli v skrytu nebo ne.
Ano informace z různých stran jsou matoucí, nevíme totiž jestli ty různé strany nejsou vlastně jedna strana, spolehnout se již nelze na nic, možná na své ruce a čich, možná sluch, s očima pozorně - to co někdy vidíme tam není.

401460

11.1.2023 16:55

RE: genocida čechů pomocí banderovců

Cyrano 93.?.?.?

Reakce na 401460

"Ano informace z různých stran jsou matoucí..."

Víte, mám za to, že ten informační chaos je záměrný. Prostě lidi rozptýlit a nedopustit, aby se usebrali a "prozřeli". Vždyť to jistě znáte, to místo odpočinku, že nerozptýlená mysl přináší dobré stavy a jasnou mysl.

Kdesi psal K.M. o sexuální revoluci, že je to záměrné, proto, aby lidé ztráceli svou duševní sílu. Prý kdyby lidé neutráceli "životní sílu" tím sexováním, pak by s těma nahoře "zametli". (volná parafráze) A toho se prý ti ONI bojí.

No a ten informační chaos je pojistkou!

J.S. mi kdysi vyprávěl o pracovních sobotách za socíku. Říkal, že ONI přesně věděli, že ti lidé budou naštvaní, tedy, že budou pracovat ve špatném duševním stavu a ten špatný stav budou přenášet do svého těla. Vy určitě víte o těch souvstažnostech, zhoršování karmy světa...

Překvapilo mne, že jste vyjádřil poděkování Brežněvovi!

Nalevo, napravo, dole i na hoře je neuvěřitelné ZLO. J.S. psal o tom, že zlá karma světa se od potopy světa střádá, zhušťuje, aby se vybila před příchodem Višnuova věku. Není úniku...

401465

11.1.2023 19:54

RE: genocida čechů pomocí banderovců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 23.?.?.?

Reakce na 401465

Je to podstatně jednodušší. Jsme v polovině PRECESNÍHO CYKLU trvajícího 26 000 let. Tedy 13 000 let od potopy atlantidy. Jakýsi takový poločas.
Což není tak zlé, protože se ty průšvihy zopakují jen napůl. Je to taková prověrka, zda lidé za těch 13 000 let něco pochopili (zjevně ne).

Je třeba pochopit základní pravidlo existence tady na planetě, a vlastně i ve vesmíru.

VŠECHNY PROCESY VE SPOLEČNOSTI PROBÍHAJÍ V SOULADU S MRAVNOSTÍ JEJÍCH ČLENŮ

To znamená tam kde společnost funguje v souladu s vesmírnými principy "tvůrčího dobra" , tam to probíhá dobře.
Čím dál jsme vychýleni na druhou stranu směrem k destrukci a zlu, tím horší a katastrofálnější ty procesy jsou.

Potíž je nejspíš v definici zla. Dle vesmíru je i strach a zbabělost zlo. Proto to probíhá dost špatně i tam, kde lidé nejsou dle lidských měřítek zlí, ale prostě zbabělí a dostrašení.
Ostatně, říká se, že ze strachu se lidi jsou schopní dopustit těch nejhorších zločinů.

401471

11.1.2023 20:04

RE: genocida čechů pomocí banderovců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 23.?.?.?

Reakce na 401465

Lze to vysvětlit ještě jinak.
Prostě vstupujeme do období cyklu s vyšší vibrací. Celá naše planeta, celá sluneční soustava, příroda, vše živé i neživé. A člověk není vyjímkou.

Jenže do toho nového vysokovibračního věku není možno vstoupit pokud jsou lidé a národy zatíženy temnotou, zlem, karmickými závazky.
Proto tyto závazky musí vyplavat na povrch a být vyřešeny.
Proto je teď takový šrumec. Protože dřív to bylo vše skryté pod pokličkou.

Rusové si třeba musí vyřešit staletou karmickou záležitost s banderovci/benderovci. Český národ toho má taky dost k vyřešení. Proto se tu dějí tak nepříjemné věci.

A ještě je třeba aby si každý vyřešil věci na svojí osobní úrovni. Proto se lidem osobně dějí takové nepříjemné věci.

Prostě stoupáme vzhůru a nemůžeme stoupat, když jsme zatíženi "hříchy minulosti". Naprosto neúprosná logika, kterou naši předkové chápali, jen my se jim vysmíváme jako pomateným pánbíčkářům
Ale, kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp.

401472

12.1.2023 10:46

RE: genocida čechů pomocí banderovců

čtenář... 86.?.?.?

Reakce na 401465

nemám nic proti vašemu textu, prakticky s ním souhlasím, pouze mi nějak uniká kde jsem poděkoval Brežněvovi, nicméně za Brežněva to vypadalo na jistou stabilitu
studené války , běžné štěkání prestitutů a manévry vojsk v předem připravených pozicích, obchodovalo se ale celkem dost , občas si bojkotovali olympiády aby jako bububu, gojové musí mít každý den nové zprávy z bojiště [mrknutí jedním okem] aby věděli proč jsou zde

401492

11.1.2023 16:31

RE: genocida čechů pomocí banderovců

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 401453

Samozřejmě, že to chápete blbě, Bolsonáro úřadoval převážně v době Trumpa a s ním byli ideoví spřízněnci a byli spolu kámoši, ale Biden je pravý opak a proto Bolsonára nemiluje a už vůbec ne v jeho nynější situaci a jde všemožně na ruku zkorumpovanému Luluovi...

401463

11.1.2023 13:59

Západ zamrznul ve své nadutosti, ale jeho hegemonie končí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Ještě nějakou dobu budou nosatí majitelé Západu a jejich žoldáci kopat do Východu a západní otroci ohrnovat nosy nad zbytkem světa. Tím se ale hegemonie Západu nemůže dlouho udržet. Pro otroky Západu zamrzlé v čase a jejich sympatizanty z chudých zemí bude velkým šokem rychlý ústup Západu z dominantní pozice a potvrzení nového hegemona v Asii. Tento proces již probíhá a je nezvratný. A šok beznadějně zamilovaných do Západu ? To je jejich problém.

401455

11.1.2023 15:11

Jen další genocida Slovanů.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Současný děj v bývalých západních státech tzv. socialistického tábora, nám jasně ukazuje, jak se chazaři dokáží obětovat, pro další vítězství svých potomků. Většina jich už i z majetkem z okrajiny odcestovala a ti co tam zůstaly řídí Slovanskou vyhlazovací válku. Teď k tomu účelu ještě zacvičují naše žoldáky. Je neuvěřitelné, že Poláci po všech těch historických zkušenostech, znova usilují o zánik. Je v tom asi to jejich chazarské čachrování, kterým jsou prolezlý skrz na skrz. Poslední chazar z okrajiny uprchne na poslední chvíli a zabouchne za sebou vrátka. My se v tom kotli budeme vařit. Z toho potom bude nový holokost. Motroci chtějí být klamáni.

401459

11.1.2023 18:05

Gerasimov velitelem

Jirkap 62.?.?.?

Tak tomu bude velet Gerasimov ....máme se na co těšit [chechtot]

401469

11.1.2023 19:23

Je nebezpečné podceňovať Západ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

a špeciálne USA. Vôbec to nevidím tak " ružové " ako autor článku - ktorého čítam už dosť dlho.
" Koniec hegemóna " sa stal len ďalšou mantrou, ktorú preberajú aj renomovaní analytici zo Západu, aj z Východu. Myslím, že realita je ďaleko od predstáv a želaní mnohých pozorovateľov situácie.

USA sú ako tarantula, ktorá má svoje siete rozhodené po celom svete. Kým oponenti svetovlády Spojených štátov lavírujú, kolísajú, sú príliš pomalí v zjednocovaní - napríklad spoločnej meny, sústavne hrajú na obidve strany - napríklad Čína, India, Pakistan, Kazachstan, Arménia, Turecko..... USA sa z prvého šoku spamätali veľmi rýchlo. Vďaka doláru, ktorý štátom nedovolí odtrhnúť sa. Predstavitelia štátov niečo proklamujú, ale v skutočnosti nakupujú doláre, aby mohli splácať štátne dlhy. Situácia na trhu s dolárom je kritická. Je ho nedostatok. Hrozí kríza likvidity.

Absolútnym lákadlom a lepidlom, ktoré drží amerických lokajov pohromade - je možnosť roztrhať Rusko na malé štáty - tzv. delenie Ruska. Všetci susedia, vrátane Číny , Japonska...... preto vyčkávajú, zákerne ohrozujú RF v nádeji, že sa im kus ruskej zeme tiež ujde. To dodáva amíkom odvahu a silu. Napríklad už dnes upevňujú svoju prítomnosť v Indo- pacifiku cez spoluprácu v AUKUS, ASEAN.... Celý anglosaský svet sa spojil neobvyklou silou. Samozrejme, prinútili k spolupráci Filipíny, Vietnam, Južnú Kóreu. Ak k tomu započítame rýchle vyzbrojovanie Arktídy + Švédsko, Fínsko, Kanadu - musíme jasne vidieť, že polycentrický / multicentrický svet je v nedohľadne - ani za 10 rokov nie je reálny. A dovtedy si hegemón upevní svoju pozíciu a bude ešte mocnejší.

Na delenie Ruska sa tešia nielen amíci, ale aj celá Európa. Všetci sa chcú podieľať na delení ( vrátane Orbána, Dudu, Pobaltia, Moldavska....). To je aj dôvod jednoty Západu a ich lokajov.

Len dve udalosti môžu všetko zmeniť : krach na Wall Street a veľká vojna.

401470

12.1.2023 7:52

RE: Je nebezpečné podceňovať Západ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 401470

Souhlasím s Vámi. Západ je velmi nebezpečný a plán na zničení Ruska, jeho rozdrobení a vykradení existuje už velmi dlouho. Je dokonce poslední záchranou Západu před blížícím se krachem, přesněji umožnilo by ten krach zase o něco oddálit. Naštěstí žádný plán nevyjde podle záměrů tvůrců. Riziko velké války je stále větší, ale obrovská moc Západu je taky velice přefouknutá "bublina". Ostatně prasknutí přefouknutých "bublin" může Západ rychle ukončit asi tak jako pašeráka prasknutí kondomů s kokainem ve střevech. Obrovská krize je ale pravděpodobnější než poslední válka v dějinách, protože nosatá mafie ovládající Západ si vlastních životů velice cení. Ale pouze svých. Tentokrát by je ale luxusní podzemní komplexy v málo obydlených částech Kanady, Patagonie nebo Antarktidy nezachránily. A oni to dobře ví. Proto očekávám v horizontu měsíců až dvou let obrovskou globální krizi. Z ní se nejrychleji dostanou státy, které mají lidské a přírodní zdroje. My to, bohužel, nebudeme.

401484

17.1.2023 8:52

omg

cormel 93.?.?.?

.."aby násilím změnilo její hranice" a dál ten blábol nemá smysl číst. A ty Ruské referenda jsou o čem??

401618

Tuto stránku navštívilo 1 397