Diskuze k článku
Kde hľadať hranice politickej korektnosti
Příspěvků 29
Nevím proč smrt několika cikánských parchantů má být předmětem tak dlouhého článku. To jich tam na Slovensku nemáte dost?
Tí cigáni nezomreli- žiaľ.
Ten článok bol o obrovskom zaťažení slovenského zdravotníctva neprispôsobyvími cigánmi a o tom, že cigánska otázka je časovanou bombou pre slovenský štát.
25.8.2004 12:32
RE: Kde hľadať hranice politickej korektnosti
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 32511
>Nevím proč smrt několika cikánských parchantů má být
>předmětem tak dlouhého článku.
Zlyyy pane
Tak se mi jeviiii,ze Vasi vrstevnici z dob skolniho veku Vam museli hodne davat najevo,ze jste "jinej" a poukazovat na Vase kurdske a chazarske geny,ze si dokazete vyleeevat zlost na ubohem zivote "vybiiiracuuu popelnic"cikanskeho puvodu a to jeste ze zeme,ktere obcanem urcite nejste.Prosim,nechte Slovaky,aby si sami urcili,jestli vyhazovat penize za zdravotni peci nezletilym ciganum,nebo podporovat "white collar crime"pres program Kosickych zelezaren prevlecenych bolseviku.
25.8.2004 17:15
RE: Kde hľadať hranice politickej korektnosti
P.Peshmerga, Mgr.Paed 69.?.?.?
Reakce na 32527
Spolužáci mi v době povinné školní docházky nikdy nedávali najevo, že bych byl rozdílný. Jsem Caucasian, tj. árijec, pokud tomuto termínu rozumíte, modré oči a světle hnědé vlasy. Narodil jsem se bohužel trochu pozdě, abych kvalifikoval pro 12.Panzer Division SS "Hitlerjugend", ale "Es kommt der Tag...".
25.8.2004 18:30
RE: Kde hľadať hranice politickej korektnosti
Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 32545
> Narodil jsem se bohužel trochu pozdě, abych
>kvalifikoval pro 12.Panzer Division SS "Hitlerjugend", ale
>"Es kommt der Tag...".
Peshmerga-kurdsky bojovnik ... mnno,a zatim to je obycejnej nácek.Delate Kurdum ostudu,ti by na nezletileeee neutocili ani hloupymi nadavkami.Radej si dejte nejakou chazarskou prezdivku.Ti byli s SS jedna ruka.
Pane,utocit na deti? Ale,jak jsem si vsimnul,je zde vice takovych prispevku.Takze nejste sam dusevne postizeny.
Jestli je tento web smerovan k podpore Zla v dusich tzv.lidi,Idealista zde nema co delat.Takze,vyhral jste,vy likvidatore deti?
26.8.2004 4:58
RE: Kde hľadať hranice politickej korektnosti
P.Peshmerga, Mgr.Paed 69.?.?.?
Reakce na 32547
Doufám, že je to Váš poslední příspěvek, zavináčový idealisto.
(Prosim, respektujte pozadavek vydavatele. To se tyka i Idealistu.)
Jak psát příspěvky, aby prošly cenzurou...?
Můžete vyjádřit jakýkoliv názor. Můžete napsat, že článek je špatný nebo hloupý (bylo by jistě hezké doložit to důvody, ale není to podmínkou), ale nesmíte napsat, že autor je hloupý. Proč? To první je legitimní názor, na který máte právo. To druhé je osobní urážka - a na tu už právo nemáte. Totéž platí, reagujete-li na něčí příspěvek. Lze jej zpochybnit, lze vyjádřit i ostrý nesouhlas, ale jakmile přejdete do osobního tónu, bude váš příspěvek potlačen. Osobní výpady nebudou na tomto fóru tolerovány.
Rovněž budu omezovat plané špičkování a popichování a tzv. "nasírací příspěvky". To jsou takové příspěvky, jejichž jediným cílem je někoho naštvat.
26.8.2004 6:48
RE: Kde hľadať hranice politickej korektnosti
Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 32559
>Rovněž budu omezovat plané špičkování a popichování a tzv.
>"nasírací příspěvky". To jsou takové příspěvky, jejichž
>jediným cílem je někoho naštvat.
----------------------------------------------------------------
V tom případě by asi bylo nejvhodnější se na celou diskuzi vy...ignorovat. Nebo změnit název a říkat tomu "Nedělní škola", či " Občanská výchova pro pokročilé". Pokud by se ta cenzura opravdu do slova a do písmene dodržovala, tak by tady zůstalo pár lidí, kteří by nakonec zjistili, že toho není tak moc o čem psát. Mně vůbec nevadí nějaké špičkování, či ostřejší slovo, i na moji adresu, to do diskuze patří, důležitější jsou ovšem argumenty, o které by se měly i ty choulostivější sentence opírat. A protože tady nejsme v klubu filozofů, tak to i může podle toho vypadat. Není to tak dávno, kdy jistý p.Peleška, používal k podpoření svých slov výrazivo, běžně frekventované ve společnosti kladečů lina, či dlažby. Ale nemyslím, že by to zas tak moc vadilo, většinou to dostal zpátky podobnou měrou a bylo to 50/50. Nota bene, ono na některé příspěvky se ani moc jinak reagovat nedá. Však to uvidíme hned po tomhle tom.
>Doufám, že je to Váš poslední příspěvek, zavináčový
>idealisto.
>(Prosim, respektujte pozadavek vydavatele. To se tyka i
>Idealistu.)
>Jak psát příspěvky, aby prošly cenzurou...?
>
>Můžete vyjádřit jakýkoliv názor. Můžete napsat, že článek je
>špatný nebo hloupý (bylo by jistě hezké doložit to důvody,
>ale není to podmínkou), ale nesmíte napsat, že autor je
>hloupý. Proč? To první je legitimní názor, na který máte
>právo. To druhé je osobní urážka - a na tu už právo nemáte.
>Totéž platí, reagujete-li na něčí příspěvek. Lze jej
>zpochybnit, lze vyjádřit i ostrý nesouhlas, ale jakmile
>přejdete do osobního tónu, bude váš příspěvek potlačen.
>Osobní výpady nebudou na tomto fóru tolerovány.
>Rovněž budu omezovat plané špičkování a popichování a tzv.
>"nasírací příspěvky". To jsou takové příspěvky, jejichž
>jediným cílem je někoho naštvat.
___________________________________________________
Hele vy starej rejpale P.Peshmerga M..g..r.Paed, doufam, ze se hlavne a predevsim i vy ridite "pravidly hry" ! Nemohl by jste mi abraka dabraka dabra, zase a opet neco napsat v nekolika jazycich, ale aby to bylo slusne, stejne tomu budu houby rozumet. Drzte se pravidel zde vypsanych, OK ? A znate i Cinsky ? Predem dekuji dabraka babraka. Lev
A jsme zase u zamlzovani..A reseni? Zadne, Romove si uvedomuji, ze maji v mediich prevahu a pokud by slo o napsani pravdy, byl by to " elegantni" rasismus, tak o co jde? Ja si nemyslim, ze zamlzovanim pravdy, donutime Romy k prizpusobeni se ostanimu obyvatelstvu..Chce to psat pravdu!!!
Jinak se muzeme skutecne obavat toho nejhorsiho....
25.8.2004 13:54
RE: Kde hľadať hranice politickej korektnosti
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?
Reakce na 32517
> Romove si
>uvedomuji, ze maji v mediich prevahu a pokud by slo o
>napsani pravdy, byl by to " elegantni" rasismus, tak o co
>jde?
Pani Jarko
Jakoupak maji cigani prevahu v mediich? Vzdyt oni ani zadna periodika nekupujiiii,mnoho z nich ani neumiii ciiist.A pokud se jednaaa o TV,tak snad nejake sracky typu zabavneho, a to jen se diiivat,nikoliv byt aktivniii vystupovanim.To si majorita hliiidaaa tak,jako treba Mexicane a ostatniii latinos evropskych predku v "soap opera style" programs.
>Jinak se muzeme skutecne obavat toho nejhorsiho....
Ceho nejhorsiho se chcete obavat? Zijete snad mezi nema na Vychodnim Slovensku? A vite vubec jak chutna vyhozena jitrnice,vytazena z popelnice,kdyz vasi rodice misto toho,aby vas hlidali,jdou propiiit penize ze soc.podpory namisto toho,aby vas hlidali,kdyz jsou vam treba tri,nebo pet let? Meli jsme stesti,ze nevime,co je to hlad.To jsem si uvedomoval,kdyz jsem videl socialne slabe kupovat hromady jidla ve fast food stores a pak hromadne se toho zbavovat vyhazovanim do odpadkovych košů.
Ale California neniii Vychodni Slovensko.Ale mocipani delaji takove zakony,aby jedno dite melo a druhe hltalo zbytky z popelnic.
Pak jeste zustava otazkou,jestli to jsou Zliii panove,nebo jsou to lide.
25.8.2004 13:59
Kde hľadať hranice politickej korektnosti
> Romove si
>uvedomuji, ze maji v mediich prevahu a pokud by slo o
>napsani pravdy, byl by to " elegantni" rasismus, tak o co
>jde?
Pani Jarko
Jakoupak maji cigani prevahu v mediich? Vzdyt oni ani zadna periodika nekupujiiii,mnoho z nich ani neumiii ciiist.A pokud se jednaaa o TV,tak snad nejake sracky typu zabavneho, a to jen se diiivat,nikoliv byt aktivniii vystupovanim.To si majorita hliiidaaa tak,jako treba Mexicane a ostatniii latinos evropskych predku v "soap opera style" programs.
>Jinak se muzeme skutecne obavat toho nejhorsiho....
Ceho nejhorsiho se chcete obavat? Zijete snad mezi nema na Vychodnim Slovensku? A vite vubec jak chutna vyhozena jitrnice,vytazena z popelnice,kdyz vasi rodice misto toho,aby vas hlidali,jdou propiiit penize ze soc.podpory namisto toho,aby vas hlidali,kdyz jsou vam treba tri,nebo pet let? Meli jsme stesti,ze nevime,co je to hlad.To jsem si uvedomoval,kdyz jsem videl socialne slabe kupovat hromady jidla ve fast food stores a pak hromadne se toho zbavovat vyhazovanim do odpadkovych košů.
Ale California neniii Vychodni Slovensko.Ale mocipani delaji takove zakony,aby jedno dite melo a druhe hltalo zbytky z popelnic.
Pak jeste zustava otazkou,jestli to jsou Zliii panove,nebo jsou to lide.
Idealista.....62 (cookies trouble)
Nejak jsem nepochopila,co autor chce vyjadrit a to i pres to,ze v nazvu clanku je "politicka korektnost".
Ze ma Slovensko problem s cikany je vseobecne znamo,ze ho nikdo moc neresi,protoze neumi nebo nechce,to se take vi.
Ale,proboha,jakou v tom hraji roli deti(ci adolescenti),ktere se,at uz opravdu omylem,ci ve snaze si uzit "drogy" priotravily?Protoze je zdravotnictvi v problemech,mel je nekdo nechat jejich osudu,eventuelne umrit bez pomoci?
Nemohu se,jaksi,dobrat zadneho zaveru.
Souhlasím.
S politickou korektností to nemá nic společného. Autor se asi snaží zaujmout použitím módního výrazu. Kdyby to samé udělali bílí výrostci, nechal by je snad autor bez pomoci jejich osudu?
Tohle není politická nekorektnost, tohle je rasismus.
Ale vzdyt ty deti byly osetreny, to by si zadny zdravotnik nevzal na svedomi, aby je poslal pryc, jenom proto, ze jsou to romske deti..Myslim, ze v tom clanku slo o neco jineho. Nenapsalo se, ze slo o romske deti a to byl ten kamen urazu...Samozrejme, slo take o rodice, kteri meli spis zajem na jinem utraceni penez ze socialnich davek, nez o to, aby nakoupili jidlo a detem uvarili..Pak by snad nelezli do popelnic..I kdyz nevime...Docela mne stve, ze o nas po svete hovori, jako o rasistech a ja jsem presvedcena, ze vetsina naseho obyvatelstva tak nejedna...
Dokazal by nekdo poradit, jak tuto ozehavou otazku resit? Asi ne, kdyz si nevi rady prislusne urady, kdo potom?
Kazdy clovek, dostane li se do jakehokoliv zdravotniho problemu, musi byt, nebo mel by byt osetren, at jde o kohokoliv.
25.8.2004 16:02
Kde hľadať hranice politickej korektnosti
Jo,cikáni a rasizmus to je problém jehož řešení asi nikdo nezná je zde snaha jen utlumit situaci která se opravdu může vyhrotit.Před pár lety dva cikánští výrostci napadli mé nezletilé děti a jen tak z nudy je zmlátili děti z nich měli takový strach,že nechtěli ani říct kdo jim to udělal.Poté co jsem zjistil co se stalo jsme ze sousedem vlítly do toho jejich baráku a seřezali každého kdo nám přišel pod ruku a přiznám,že sem skopal i jejich cikánskou mámu co se tam k tomu připletla.Měl jsem štěstí,že nikdo nic nevyšetřoval a poblíž nebyl ani nějaký novinář.Nepřipadám si jako rasista,ale v určité situaci mne touto nálepkou leckdo muže označit.
Hitler mel pravdu, vy opravdu jste "untermensch". A nejhorsi je to , ze par kilometru na zapad nedelaji rozdil mezi Slovaky a Cikany.
Pane Karle,
mel jste na mysli, nas Cechy?
Pan Sedlacik, mylite sa, ta sprava prebehla, pokusim sa ju vyhladat v archivoch ak chcete, ale s urcitostou tvrdim, ze som ju zaregistroval v hlavnom spravodajstve jedneho z troch medii stv, markiza, alebo ta3, v tejto chvili si zial nesponiem presne, ale svoje tvrdenie na poziadanie dolozim.
Pro pani Jarku:
Dokazal by nekdo poradit, jak tuto ozehavou otazku resit? Asi ne, kdyz si nevi rady prislusne urady, kdo potom?
Nedokazal,pani Jarko.To musi nekdo chtit resit a evidentne se do toho nikomu nechce,obzvlaste ted s EU.
Ale vzdyt ty deti byly osetreny, to by si zadny zdravotnik nevzal na svedomi, aby je poslal pryc, jenom proto, ze jsou to romske deti..Myslim, ze v tom clanku slo o neco jineho. Nenapsalo se, ze slo o romske deti a to byl ten kamen urazu...
To by tak chybelo,aby nebyly osetrene,kazdy lekar sklada prisahu.
V tomhle pripade a je asi uplne fuk,zda byly deti slovenske,nebo cikanske,zda se to v tisku uvedlo,nebo ne.
Z autorova textu,jako by vyplyvalo,ze prasky i shnile jitrnicky snedly zminene deti jen proto,aby poskodily slovenske zdravotnictvi.
Kdybych byla hulvat,rekla bych,ze clanek nema hlavu ani patu,ale hulvat nejsem a tak to nereknu.
A jestli mi nekdo povi,abych sklapla,kdyz mezi cikany neziju,tak vycenim zuby.Ja vim,ze je to komplikovane,ze bych urcite hudrala,zlobila se,nadavala.Kriminalita,neprizpusobeni se,socialni vyhody atd.
Ale tenhle "pripad" nic neukazal.Nebo ano a mne to uniklo?
Kdyby to udelaly slovenske deti,byli by volani k zodpovednosti rodice?Kde je hacek?
Re: Pro Aju...
Kazdy zraneny, nebo jinak nemocny clovek musi byt zdravotnikem osetren, tedy i v tomto pripade. Je to povinnost, nas zdravotniku..Ale v clanku, jak ja jsem pochopila, neslo o to zda osetrit nebo ne..Slo o to, ze se v nem nepsalo jako o romskych detech, ale jen tak o detech vubec. To byla ta chyba, proc autor nenapsal, ze slo o romske deti?
No, jinak odezvu na to, ze to byly romske deti jste se docetla v nekterych prispevcich. Ja to ovsem nechapu, jsou to preci jen a jen deti..At uz romske, slovenske nebo ceske..
K zodpovednosti by se meli zavolat predevsim rodice, vzdyt mohlo nektere dite umrit a potom by to byl rasismus, ze ho lekari nemohli zachranit? A zase by se o tom psalo..Ja verim, ze lekari delali, co mohli, slo predevsim o deti.......
Dik,pani Jarko.
Pisete,ze autor poukazuje na to,ze nikdo nesdelil verejnosti,ze se jednalo o cikanske deti-v tom vidi problem.
Kdyby se priotravily slovenske deti,zdalipak by mu to stalo za takovehle "vystoupeni na barikady"?
Porad mi nejak unika pointa.
Ajo...
Ono je to tak, kdyby autor napsal pravdu, ze jde o romske deti, Romove by rvali, ze jde o rasismus, protoze se o tom pise. Podle nich, je nenavidime, ale me jde o to, ze deti byly osetreny a je mi fuk, jestli to stalo miliony...Ja vim, stalo se to na Slovensku, tak o ceske penize neslo, ale kdyby se to stalo v Cechach, bude u mne to same..Myslim, ze autorovi slo o to, aby poukazal jak se Romove chovaji, to jde zase hlavne o rodice, kteri projevili uplne jiny zajem, nez aby si hlidali svoje deti, kdyz se o nich hovori, ze Romove sve deti miluji..Znam par romskych rodin a to je parada, deti chodi do skoly, mamy jim uvari a okolo jejich bydliste je cisto..Tak proc to nejde s ostatnima? Take to nechapu...Myslim, ze na planete je zatim mista dost pro nas, pro vsechny.....
Na jednej strane su tu debilne vykriky akoze "ciganov vystrielat", apod., na druhej strane pchanie hlav do piesku, pseudohumanizmus, apod. Pritom riesenie existuje len by vyzadovalo silnu politicku volu a odolavanie vykrikom degenerovanych profesionalnych humanistov.
1. Dobrovolne rezervacie - 2 teple jedla denne, zakladne
ubytovanie a osatenie, zakladna zabava (ako TV) - zadarmo. Povinne odpracovanie aspon par hodin denne na co aj zbytocnych projektoch (napr. rucna vyroba jednoduchych veci, ktore by
stroj vyrobil rychlejsie a lepsie) Nikto by nebranil cloveku odtial odist. Velke transparenty o moznostiach vzdelavania - tiez bezplatneho a internatneho.
2. Nechces byt v takej rezervacii - dobre,ale akonahle sa zacnes zivit trestnou cinnostou, alebo si postavis nelegalnu chajdu, ohrozujes verejny poriadok tym, ze zeries z odpadkov, zobres,apod. - sup do basy. Ale nie dnesneho "fesackeho kriminalu" ale na nutene prace ! Aj keby mal jeden den vykopat jamu a druhy den ju po sebe zasypat. Nemakas - ziadne bitie, kdeze. Ale pridel zradla na hranici fyziologickeho prezitia !
3. Vzdelanie zadarmo - ale pod dohladom. Nestudujes - sup von zo skoly a mas moznosti 1 alebo 2.
Takto by sa v historicky kratkej dobe eliminovali socialne neprisobive elementy. Humannost spociva nie v tom neprisposobivych extenzivne, za nic krmit - ale v tom, dat im realnu sancu na zmenu zivota. Kto ju nie je ochotny vyuzit a aktivne ju odmietne, to uz znamena len jedno. Ze priroda si nezela, aby existoval...
Pro pana Lva
Pokud si vzpomínám, uzavřeli jsme před časem jakousi gentlemanskou dohodu ve smyslu "my se na vás, vy se na nás" (nezlobíme, nezlobíte, aby neměl nikdo pochybnosti). Tak ji laskavě dodržujte. Jinak, lick mich du Klugscheisser. Chtěl jste něco v čínštině, bohužel jste nenapsal v jaké čínštině. Tak Vám posílám jednu takovou lahůdku v kantonské čínštině, "Teo lei lou mou", nechte si to přeložit od nějakého rákosníka, máte jich tam dost. Na závěr ještě několik moudrých slov od Karla Marxe, "Proletarier aller Lander, vereinigt euch!", čili Holé dupy do kupy.
lick mich du Klugscheisser.
___________________________________
Dobra kombinace: "lick mich du Klugscheisser" = "vyliž mě chytráku". Vubec jste me neprekvapil Pešmergo Doctoré. Od vas neni co mileho ocekavat. Dulezite, ze jste mi nenapsal, i kdyz mate Talmud s Koranem - Svatou knihou, u sveho PC, ze jsem "neverici pes", jak jste to jednou napsal panovi djb.
28.8.2004 21:27
RE: Kde hľadať hranice politickej korektnosti
P.Peshmerga, Mgr.Paed 69.?.?.?
Reakce na 32645
Ono to mělo být správně "leck' mich..." (od slovesa lecken), ale to na Zvědavci nevadí, stejně jste za Protektorátu do školy na němčinu moc nechodil.
Pokud patříte mezi osoby, které vyznávají jedno Islámem uznávaných náboženství (křesťanství, judaismus), pak patříte mezi "Ahal al-Kitáb" (people of the Book) a nikdo Vás nemůže nazvat "nevěřícím psem" či ďaurem, infidelem nebo kafirem. O tom se jasně hovoří v Koránu, který nám byl prostřednictvím proroka Mohammeda ibn Abdullah (Peace be upon his name)zjeven. Proto v minulosti byli do otroctví prodáváni jen černoši bez vyznání.
Škoda, že tehdy neexistovala komunistická strana, takový Jakeš či Hoffmann - skuteční nevěříci psi - by také kvalifikovali na otroctví.Teď mi ale přišlo na mysl, že Komunistický manifest byl napsán v roce 1848 a ke zrušení otroctví došlo v USA až v roce 1863, ale zase na druhé straně Marx byl žid, never mind.
Jinak Vám přeji příjemné prožití posledního srpnového víkendu
Ok, zemrit blby decka je asi trosku otazkou lekarske stiky - ostatne, nemeli by byt lekari pohnani k zodpovednosti, ze vyhazuji takove nebezpecne veci bez znehodnoceni?
Ze by si je rodice meli lip hlidat, je ved druha a dalsi.
Ze by mely byt a FOFREM individualni zdravotni ucty je dalsi vec. Jen at si rodice na sve deti za neschopnost sve vychovy hezky priplati. Uz radeji nemluvim o tom, jak "velkou" mam vuli byt solidarni vuci lidem, co si dobrovolne nici svy zdravi kourenim a nadmernym pitim... No nic.
Co s neprizpusobivym etnikem? Ja myslim, ze reseni je snadnejsi a politicky korektnejsi, nez by se kdy mohlo zdat A sice:
PRIDAVKY JEN NA JEDNO DITE.
Rodinam s dvema a vice deti = zadne pridavky.
...v Cine k tomu este pridavaji nucenou sterilizaci zeny, kdyz ceka treti, ale to je zbytecny extrem...
Vsichni jsme (nebo meli bychom byti) zodpovedni. Pokud nekdo chce mit treba 50 deti, proc ne. Ale musi si je uzivit sam a ne natahovat rucicku ke statu. Z tehle filozovie vychazim.
Sekundarni dusledky jsou jasne - cigosi ziji z podpory pro sve deti. Ty nebohe deti jsou tak zvlcile a otresne, ze je jasne, ze z tech penez stejne videli jen zlomeny souseduv petik, co si este museli ukrast.
Jak bude politicka vule k tomuto kroku (a ze by se fofrem mela hledat jak v Cechach, tak na Slovensku), nasi "milovani" romsti spoluobcane nas fofrem opusti a potahnou do kraju, kde jim jeste jejich vyzivacne zpusoby toleruji a tolerovat budou.
End of story.
Autor priznava, ze ho cigosi nekolikrat jako maleho zlatili, okradli a ze se v dusledku techto zazitku stal rasistou, i kdyz toleruje slusne cikany - ti u nej maji pravo na oznaceni Rom
Vy budete bud hodne bohaty anebo hodne velky optimista.
(nebo je Vam pet let a predstavujete si to jak hurvinek valku)
Ze by mely byt a FOFREM individualni zdravotni ucty je dalsi vec.
Jo a co kdyz bude potrebovat nejakou operaci za milion nekdo treba s nadorem a 10 000,- cisteho mesicne? Utratite ho?
Uz radeji nemluvim o tom, jak "velkou" mam vuli byt solidarni vuci lidem, co si dobrovolne nici svy zdravi kourenim a nadmernym pitim... No nic.
Jsem nekurak a abstinent, ale verim, ze tito lide a tabakovy prumysl si to na danich zaplati nazpet.
Co s neprizpusobivym etnikem? Ja myslim, ze reseni je snadnejsi a politicky korektnejsi, nez by se kdy mohlo zdat A sice:
PRIDAVKY JEN NA JEDNO DITE.
Tak to uz jste se asi uplne zblaznil. My tady mame porodnost div ne nulovou a vy byst zrusil pridavky. No jestli Vam ta pomsta ke trem stum tisicum Romu, nebo kolik jich je stoji za to abyste zavedl dalsi demotivacni faktor pro mlade lidi, tak to nemam slov.
Vite oni ty ceske deti jsou jaksi nezbytne pro udrzeni ceskeho naroda a ono to neni zrovna nejlevnejsi a ne kazdy muze byt podnikatel. Uz takhle si dneska mnozi novomanzele muzou deti sotva dovolit i s temi pridavky. No, Vas bych asi nevolil.
Mimochodem, veskera slova typu cesky si muzete zamenit za slovensky.
31.8.2004 12:23
Kde hľadať hranice politickej korektnosti
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Ta politicka korektnost se da vyjadrit prikladem ,kde se odbyva ,zda v Moskve a nebo ve Washingtonu,jina zeme jiny mrav a jina politicka hladina soudnictvi ,co muzes a co ne.
American se chlubi,ze ma takovou demokracii ,ze muze klidne udelat svou lidskou potrebu, treba pred Bilym Domem a nic se mu nestane,policie nezakroci,takovou maji demokraciii a svobodu v Americe.
Rusak ,rika ,ze take u nich v Moskve muze pred Kremelskym palacem udelat tez ,svou lidskou potrebu aniz by hlidka pred Kremelskym palacem proti nemu zakrocila,natoz American je velmi mile prekvapen ,jak Rusove v demokracii pokrocili a dohnali "zapadni svet"
Po chvili se Rus ozve,ze to neni tak ,jak mu presne licil s tim ,ze muze klidne a beze strachu vykonat svou lidsou potrebu pred Kremelskym palacem:,Vis ,rozdil je v tom ,ze ja muzi to klidne vykonat ,aniz by se mi cokoliv stalo,ale nesmim si sundat kalhoty!!!!
Tuto stránku navštívilo 6 538