Diskuze k článku

Smrtonosná past pro USA

Příspěvků 21

20.7.2022 10:49

Pořád slyšíme pochybnosti o ruské taktice...

šifrin 213.?.?.?

Tak ono na tom asi něco bude. Ale na druhou stranu bych řekl, že onen podivný útlum vojenských operací bude mít i další příčiny - a když to Rusové postavili takto, bude to něco na způsob z nouze cnost. Ale na rozdíl Anglosasů dokázali něco takového vymyslet a uskutečnit.

397393

20.7.2022 15:21

RE: Pořád slyšíme pochybnosti o ruské taktice...

F&T 45.?.?.?

Reakce na 397393

Pokud jsem to četl a pochopil správně, tak rusové pozastavili ze 3. oddílů pouze oddíly střed. Takže 1/3 armády. A to dle Putina proto aby vojáci načerpali na dovolené síly. Dovolená trvá tak 14dní.

A mohou mít v úmyslu celkem cokoliv. Třeba zrovna nalákat další ochránce svobodné Ukrajiny aby ji přijeli bránit. Ono už jet na Ukrajinu bojovat moc netáhne.

A nebo chtějí boje protáhnout do zimy až Rusku přijdou na pomoc tradiční generálové hlad a zima.

397403

20.7.2022 11:58

Kde se nastěhuje a roztáhne Chazarját, tam je za pár let konec

J_Pitralon 77.?.?.?

Victorie Nulandová rozdávala na Majdanu koláčky, teď už se pokročilo, Ukrajincům dodávají raketomety. Obranná strategie sovětského bloku ... vytáhnout U.S. chazarját z jejich děr a pak je vzít přes jejich chmatácké pracky.

IBM a holokaust https://cs.wikipedia.org/wiki/IBM_a_holokaust

397395

23.7.2022 14:22

RE: Kde se nastěhuje a roztáhne Chazarját, tam je za pár let konec

Johann 62.?.?.?

Reakce na 397395

Tiež zaujímavé.
https://www.unz.com/pgiraldi/how-jewish-is-the-war-against-russia/

397468

20.7.2022 14:07

Jamely

Jamely 78.?.?.?

https://m.youtube.com/watch?v=-4GyLGia6TM&t=1249s
Kdo znáte Vladimíra Proroka, je to český analytik zaměřující se na rozhodování v politice uplstňujice teorii chaosu (zatím asi nejpřesnější model makro světa kontinua, jenž se týká většího množství částic) jde vlastně o na první pohled chaos, ale při bližším zkoumání je to detrrminovany organizovaný chaos který se nám tak jen zdá kvůli velkému množství vzájemně propojených prvků jež nejsme schopni namodelovat přesně dopředu, dělá se to pomocí logaritmickych funkci např u počasí, se vzdalujicim časem se přesnost zhoršuje
Američani ví že mají namalale a snaží se konkurenty, zejména Rusko teď i Čínu zadrzovat s tím, že doufá že to u sebe doma během toho dokáže zastabilizovat, vytváří okolo konkurentů zóny nestability, např Ukrajinu, jako jsou ty víry a anomálie v kapalinach
Je pravděpodobně, že ruské bezpečnostní síly tuto taktiku dobře pochopily a na tento algoritmus patřičně zareagovaly neboť taktika anglosasu je jak přes kopirak 300 let mozna víc, nechali anglosasum pocit že vítězí jak píše sun c a mezitím jednali
Pravděpodobně tak, že asymetricky anglosasum vrátí Ukrajinu jak bumerang po vsech stránkách

397398

21.7.2022 12:03

RE: Jamely - ...áno, fraktály! A kto druhému jamu kope...

Posledný motykán 78.?.?.?

Reakce na 397398

Ja tomu trocha rozumiem, o čom tu píše Jamely - teória chaosu, fraktály, Mandelbrotova množina a tak... Som rád, že to tu ktosi pripomenul. Tož, máme "politológov" veštiacich z piva, či malíčkov, potom sú tu tí s vedeckým prístupom - čítajú knižky, či rovno robia nejaký výskum - ktorí ale zasa svojou vedeckou hatlaninou nedokážu prostému pivnému ľudu zrozumiteľne vysvetliť, že "co tím autor chtěl říci"... Chce to niečo uprostred, o čo sa tu snažím napríklad ja...
Nekonečný prúd nadávok na našich otrokárov nám veľmi nepomôže, ani matematické analýzy - presné výpočty vychádzajúce z nepresných údajov. No kto chce porozumieť tomu, čo sa tu deje okolo nás, mal by začať štúdiom "Big Bangu", pokračovať Adamom, Abrahámom, Mojmírom, Masarykom, Mandelbrotom, Leninom, Hitlerom a Putonom, resp. si treba všímať aj všetko medzi tým. Proste treba nájsť Cestu poznania a tá človeka privedie k Pravde...
Áno, trocha mudrujem, ale zoberme si také hviezdy - napriek tomu že žiadny vedec na nijakej nebol, tak vedci vedia ich rozmery, teplotu, zloženie. Ako to vedia? No proste našli spôsob, ako ich zmerať - skúmajú kvapku a vidia celé more! Presne v duchu fraktálov. A v tomto smere oceňujem túto diskusnú platformu, lebo je to jeden z chodníčkov k pravde o tomto svete![oči v sloup] Ďakujem pánovi Stworovi![smích]

A môj názor k predmetu článku je už dávno zhrnutý v starom slovenskom prísloví - Kto druhému jamu kope, sám do nej padá! V tomto smere odporúčam tiež pri kopaní jám dôsledne dodržovať predpisy BOZP a používať primerané a nepoškodené nástroje (čakan, lopata, rýľ) a ochranné pomôcky (rukavice, helma)! Jasné?! A pivo piť nie pri práci, ale až po nej...[mrknutí jedním okem]

397423

21.7.2022 17:06

RE: Jamely - ...áno, fraktály! A kto druhému jamu kope...

Jamely 78.?.?.?

Reakce na 397423

a nebo tak, lidověji řečeno se to dá říci, máte pravdu
slovanské jazyky jsou v tomto krásné
efekt motýlího křídla nepodcenit

397427

20.7.2022 14:21

Realita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

môže byť iná, pretože málokto má všetky potrebné informácie.
Hovoriť o smrtonosnej pasci na USA, je silne pritiahnué " za vlasy ". Tak ako majú Spojené štáty svoje dno a koniec možností, tak aj Rusko.
Vonkoncom si nemyslím, že USA sú nejako ohrozené týmto konfliktom. Za prvé preto, že majú niekoľkonásobne bohatších lokajov, ako RF. Za druhé, kým dolár ovláda svetovú ekonomiku, USA sú chránené pred akýmkoľvek pádom, či rozpadom, alebo vnútornými nepokojmi. Za tretie, ani jeden štát si nepraje pád USA, pretože by tento pád ohrozil aj zvyšok sveta.
Dôkazom je správanie Číny : dnes má Čína po Japonsku najväčší badžet v dolároch. Niečo viac ako bilión. Keby Čína chcela pád/ zničenie USA, tak predala by cca 2/3 dlhopisov a akcii na jeden šup. Mohla to urobiť už dávno. Neurobila. Aj preto, že takto drží USA na uzde. Rovnako Japonsko a ďalší.
Na obchode s USA je závislá aj Európa - zásadne. Európa bude radšej robiť poskoka Spojeným štátom, len nech má voľný prístup na americký trh.
Spomeňte si ako reagovali všetci politici pri príchode Trumpa do kresla. To kvílenie a plač bol neznesiteľný - a pre mňa dôkazom totálnej závislosti Európy na USA. Nikto, ani Rusko, tak nevystrašilo Európanov, ako Trump.

Javí sa mi realistickejšia možnosť : USA nemôžu tentoraz prehrať. Ak pozastavia konflikt nejakým spôsobom ( pomocou Kyjeva ), do 3 rokoch máme 3. svetovú. Dovtedy sa Západ dozbrojí, zbaví závislosti na RF a začne totálnu vojnu.
To je jediný dôvod prečo by malo Rusko dotiahnuť svoje veci do úplného konca.

397400

20.7.2022 17:09

RE: Realita

R.E. 78.?.?.?

Reakce na 397400

Do 3 let Amerika nedozbrojí, ale rozpadne a vezme do té díry všeobecného zmaru i tu debilní Evropu a její tupé obyvatele...[oči v sloup]

397407

20.7.2022 20:40

RE: Realita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 397407

Asi ano. Tady čas asi neuvěřitelně rychle trhnul oponou a ti v zajetí minulosti si to asi nemohou sovnat v hlavách že je to možné, tedy dnešní lapsus/nevzdělanými. A teď evidentně nejde jen o ukr ale je to o evropském kolapsu díky velmi "zdařilým podlokajníkům globálních lichvářů kteří je mají na povel. A tedy je to scénář pro týrané obyvatele kalegriádou
https://www.youtube.com/watch?v=tllqGr6iTCQ
€araboafriky ECB výměny obyvatel na styl franfurtské školy s právy gryndíjlistů, elekroeko šmejdských verků se 7x vyšší negativní enviromentální stopou, gendristů a 123. pohlavních. (dáme jim tolik práv že se z toho po..rou. Vychází jim to. [bliji]
https://www.youtube.com/watch?v=BooiVypT2m0 Time 5:18
A tedy 12% takzvanou zlatou miliardu šikanovaným oligarchiádou to nedá ani náhodou s 95%? great resetovaných třeba až pod chudobu kostelních myší.
https://www.badatel.net/nato-verzus-rusko-co-sa-st...

397412

21.7.2022 16:02

RE: Realita

rosco 89.?.?.?

Reakce na 397400

"že majú niekoľkonásobne bohatších lokajov, ako RF. "
Kde jste ty bohace objevil? zrejme si pletete dluhy s bohatstvim, v porovnani s RF je Amrdol uplny zebrak, RF ma zcela zanedbatelne dluhy a nesmirne surovinove bohatstvi, prave proto ze Amrdol uz narazil na dno prazdne kasy, mame ten ukrajinsky prevrat a smesny pokus Rusko destabilizovat.
"kým dolár ovláda svetovú ekonomiku, USA sú chránené pred akýmkoľvek pádom,"
ponekud snite, Fed uz davno ztratil kontrolu nad biliony $ ktere hniji v tzv. Eurodollar market, to je financni atomovka ktere ceka az do ni nekdo cvrnkne. V cizine emitovane papiry znejici na $ byly pouzity k securizaci gigantickeho mnozstvi derivatu ktere hniji a jsou vazany ! ve zcela nekontrolovanem off exchange obchode mimo USA. Jsou to biliony $ nominal kde v pomeru k jistine (colateral) maji derivaty nesrovnatelne vetsi leverage a tedy riziko nezli to bylo v pripade kdyz se polozil Lehman brothers 2008 kde pomer byl 70:1.

" Keby Čína chcela pád/ zničenie USA, tak predala by cca 2/3 dlhopisov a akcii na jeden šup. "
nemate poneti o co jde, prodat najednou 1 bilion $ treasury bonds je vylouceno, za prve ten sajrajt uz nikdo krome Fed nechce a za druhy by kurs okamzite padl o 80% a Cina by oskubala sama sebe, ostatni exporteri jako Japonsko atd. to maji podobne, obdrzi dolarovy hajzlpapir za zbozi a nemaji to krome US TB kam investovat, zadny jiny dostatecne velky fungujici trh neexistuje. Veskere staty ktere 1971 pristoupily na zruseni Bretton Woods dohod a uznaly dolar se ozebracily samy, jsou v pasti ktera brzo sklapne a cele ty bilionove pohledavky poleti kominem.
Pokud cas pracuje pro nekoho, je to Rusko. Nehraje roli kde to nejdriv krachne, je to vsechno tak propojene ze poleti vsichni, zadny politicky tajtrlik tomu nemuze zabranit a na atomovou valku nema nikdo koule. Po krachu budou zeme s vyrobnimi kapacitami jednoznacne ve vyhode, USA kde ekonomika uz ze 70% sestava jen z presupovani dluhu sem a tam si kousne do hliny asi nejvic, Rusko bude mit male boule, Eurozona se velmi pravdepodobne rozpadne.

397426

21.7.2022 22:02

RE: Realita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 397426

Americkí bohatí lokaji sú všetky štáty, ktoré kupujú americké štátne dlhopisy a tým držia USA nad vodou a navyše, USA si preto môžu zväčšovať dlh bez obáv. Dnes je to 30 biliónov. Donedávna štáty radi kupovali americké dlhopisy, pretože mali istotu, resp. pokladali to za bezpečnú investíciu. Viete kde mali Rusi uložené rezervy, ktoré im Západ ukradol ( 300 miliárd v zlate a dolároch ) ??? V Londýne. A rovnako ako všetky štáty, kupovala ruská štátna banka americké dlhopisy, i keď nie za toľko dolárov čo Čína a Japonsko.
Posledné 3 -4 roky sa RF zbavovala amerických dlhopisov. Podobne Čína ( naopak Japonsko nakupovalo ). Čína mala za 1,1 bilióna dlhopisov, dnes ich má za 980 miliárd, Japonsko za 1,2 bilióna. Po krádeži ruských rezerv sa niektoré štáty opatrne zbavujú dlhopisov, čo vyvoláva hnev USA.
Máte pravdu v tom, že FED má záujem kúpiť svoje dlhopisy, ale sú niektoré debilné štáty, ktoré si dnes kupujú americké dlhopisy povinne nasilu, alebo aby sa zalíškali amíkom. Americká vláda pozorne sleduje majiteľov svojich dlhopisov.
Len 35 štátov nepodporilo v OSN americký návrh na odsúdenie RF - zo 196. Tak si spočítajte lokajov USA.
No a bohatstvo sa nepočíta len stavom štátneho rozpočtu, ale aj vedou, výskumom, zásobami prírodného bohatstva, stavom hospodárstva.... RF má ohromné zásoby prírodného bohatstva, ale veľké nedostatky v štruktúre hospodárstva - preto RF pokladajú za nedostatočne rozvinutý štát. Skrátka, cca 50% musia dovážať. A áno, RF je minimálne zadĺžená.
Čo sa týka Číny - musíte registrovať slovo " keby, kdyby ". Samozrejme, že Čína to neurobí, i keď by tým USA dorazila - lebo predovšetkým by sebe ublížila. No a kto sleduje udalosti, vie, že Čína Rusku nepomáha, naopak, čínske firmy z RF odchádzajú a dodržujú sankcie . To, že kupuje ropu ? Nuž, kto by nekúpil za cenu hlboko pod priemernou cenou ? Čínu je veľký pokrytec a vypočítavý " kamarát".
S Ruskom držia len podobne zmýšľajúce štáty. S USA lokajské a vazalské štáty. To je veľký rozdiel. V konečnom dôsledku aj priatelia RF cúvnu keď USA na nich zatlačia. Preto Rusko malo vždy len jedného priateľ - ARMÁDU a NÁMORNÍCTVO.
Inak, keby vaše predpovede vyšli, nebolo by to zle.

397434

22.7.2022 5:08

RE: Realita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 73.?.?.?

Reakce na 397434

Jestli berete tzv. zapad a specialne USA jako monolit, pak se jedna o hluboky omyl. Jsem tady 25 let a povidam si s lidma, co byli treba jako obycejni vojclove v korejske valce, kdyz se vylodovali v drsne palbe, tak se modlili i anarchisti [velký smích] [velký smích] Ani tihle lidi nepamatuji tak hluboke rozpolceni USA. Treba v Texasu uz zacinaji byt ti, co drzi skutecnou moc dost nasrani. Obecna nalada lidu, ktery volil Trumpa..., a skalni volici Bidena aspol. , co treba makali cely zivot v labor, z kazdy odpracovany hodiny na penzijni pripojisteni a maji ve ve stocks, cash...a jinem sajrajtu pul milionu. Ty hle volice bude tezky zahnat zpet do toho spravneho ovcince. Zfalasovat v tak vseobecne radosti znova volby? No, nevim jestli existuje nejaka lepsi cesta k obcanske valce.

Pravda, kdyz mi docvaklo do jake miry doslo k fasizaci govermentu na vyssi urovni, tak jsem si musel obema rukama zavrit hubu, aby pres ksicht netahlo, tam kde slunce nesviti. Ale mistni fasouni maji jeden problem, kdyz zkusi prevrat, tak americani, ktere neznate, protoze 70 % jich zije, jak na tom bohatem zapade asi kulturnim zvykem, od vejplaty k vyplate. Tak tihle, stoji za ustavou. Blbci prisli s blizicimi se podzimnima volbama, ze by Trumpa meli zavrit do basy, uz i kongresnik je varoval, ze lidi jsou i diky historickemu maximu ekonomiky USA, jak to vidi mluvci Bidena, nasrani tak, ze by mohli aktivovat 2. dodatek Ustavy. V CR nebo SR, to mate taky v zakonech. Akorat, ze v USA za nim behem 24 hodin pri pokusu o fasisticky puc, bude stat milion lidicek s flintou v ruce. Podle toho, ze mi kamos rekl, ze v hospode u piva je s Fialou vseobecna spokojenost, si nedelam nejmensi iluze. Ale nemyslim si, ze Kreml by hral na totalni krach USA. Riziko nuklearni valky by prudce stouplo.

Majdanem byla dlouhodobe ohrozena strategicka bezpecnost Ruska, a nakonec Moskva zareagovala, byla prinucena prosadit rubl jako platidlo v mezinaronim ksefte. coz by si jinak velmi rozmysleli, maji zpatky politickou prestiz na globalni urovni. A vojensky obsadi jihovychodni pulku UA, kde maji podporu, dale nepujdou protoze by to byl horsi Afganistan. Ten zbytek je entnicky rozdeleny, jedina moznost udrzet to na mape je zavest vojenskou diktaturu, ktera potlaci jakekoliv fasisticke bojuvky. Problematicke, aby zfasizovany zapad zavedl nefasisticky rezim. Udrzet to ekonomicky v chodu - nemozne, tak to proste zmizi z mapy, stejne jako i jine tzv. bohate staty. Muj velky favorit je CR. Idioti v CEZ nerezou vetev, ale rovnou cely strom. Takze zapad ztratil vojenskou, ekonomickou i politickou prestiz, naposledy byl takhle nakopany do riti 1945, taky po fasisizaci zkorumpovaneho politickeho systemu a ekonomiky, nejaky fuhrer nebo duce se objevi, ale kde vyhrabat Churchila ?

397436

22.7.2022 15:08

RE: Realita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 397436

Pre málo miesta stručná odpoveď :
1/ Texas sa vyhráža odtrhnutím. Takto sa za 200 rokov vyhrážali mnohé am.štáty
2/ V každom štáte sú ľudia pre niečo nespokojní. Ale za posledné roky nespokojnosť, protesty, majdany, farebné revolúcie...nemajú vplyv na globálnu politiku a jej vodcov - dokonca sa nenájde ani väčšina občanov v hociktorom západnom štáte, ktorá by podporila zásadné zmeny. Nemyslím, že sa amíci zmôžu na občiansku vojnu. A keď, nič sa nezmení v politike. Rovnako ani Európania.
3/ Čím bude Čína + BRICS silnejšia, tým bude sa Západ viac a viac zjednocovať. Tým sa bude nespokojnosť na Západe viac potláčať.
4/ Nezabúdajte, že Západ je aj Austrália, Nový Zéland, Japonsko, Izrael, domíniá v Atlantiku a Tichom oceáne, napríklad Holandské Antily, Surinam, Nová Kaledónia...... a ostatní lokaji, vazali
5/ Ani Trump politiku nezmenil a nezmení ak vyhrá druhýkrát.

Proste existujú plány, ktoré sa plnia nech je prezidentom ktokoľvek. Príkladom je odchod Johnsona a príchod Truss- čert ako diabol.

397449

23.7.2022 0:39

RE: Realita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 73.?.?.?

Reakce na 397449

Vsichni si uvedomuji, ze USA v celku poskytuji mnohem vice moci, takze i proto 200 let mocny a silny Texas zatim jenom povida. Ale pokud v tom jedete s lidma jako Pelosi ? ... Jejich klan delal rocni kseffty s govermentem za 100 milionu $, tedy nic moc na Ukrajine si cuchli k miliardam v profitu a tech klanu co jim to sypalo bylo vice nez dost, proto takovy rev proti Trumpovi, kdyz vedl primarne jednani s Putinem, aby mohl pozdeji tlacit na Cinu, protoze nevedeli co spolu upekli. tak si vynutil na Pekingu ustupky. Trump hajil zajem USA, coz temhle lidem bylo ukradene, ponevadz oni haji pouze takovy zajem USA, ktery je v souladu s jejich personalni klanovou agendou. Vicemene definice fasismu je mira korupce parlamentni demokracie, kde korporace zacnou tlacit pres korupci svoje zajmy bez ohledu na skody vuci pravnimu statu, jakmile se zhrouti pravni stat, nastane ekonomicky chaos, zhrouti se bezpecnost a lidi jsou nuceni vytvorit ozbrojene milice, aby nezili znovu na divokem zapade.

Zkuste si na Telegramu nejake videa fotky z Californie nebo pokud tam nekoho znate, tak mu zavolejte. Ti co meli nejake prachy co jim umoznili zmizet, tak zmizeli treba na Floridu. Pelosi probihajici ekonomicko-socialni kolaps v Californii nezajima. Chce prohlasit Rusko jako teroristicky stat, kdyz to neudela Blinken, ktery jako prumerny diplomat chape, ze nelze nakopat do riri cely svet, tak vyhrozuje, ze Kongres si schvali zakon, ktery mu umozni prevzit castecne moc exekutivy. Rozdeleni moci zakonodarne, vykonne a soudni jsou pilire pravniho statu. A veri, ze reseni "problemu" stoji na porazce Ruska, i kdyby to byla pravda, tak Rusko ekonomicky a politicky izolovat nelze, protoze o jeho suroviny, potraviny... je ve svete obrovska poptavka. Vojensky je porazit..., ted bojuji na svem uzemi, takze Vietnam z toho neudelaji. Sef CIA musel mistnim blbum sdelit, ze Putin je zdravy jako ripa....

Ted se hrouti bezpecnostni situace ve velkych mestech, nekdo vas streli pro par baliku, co mate v aute jako pracovnik Amazonu. Neco takoveho bylo nemyslitelne. Zhorsi se vseobecne bezpecnost lidi budou masove prinuceni reagovat a ozbrojeni jsou dobre. Jiste je tady alternativa policejniho statu, nejdele vydrzel za Tokugavu v Japonsku zhruba 200 let, ale vede to k izolaci, stagnaci a moralnimu upadku. Artefakt tri opicek, jedna zakryva oci, druha usi a treti usta. Nevidet - neslyset - nemluvit. To, ze nejaky americky delovy clun spustil revoluci. Vnitrni upadek a ekonomicka situace si vyzadala otevreni pristavu. A to prvni tri soguni meli mravni uroven vysokou, podivejte se na to molarni bahno na zapade. Navic ukoncili 400 let obcanske valky. Dneska bezi cast rychleji a policejni stat ve slozite civilizaci vyjde velmi nakladne. Jestli Texas a jine staty odtrzenim se vyhnou obcanske valce... Muze se to jeste pozdeji spojit, protoze tady je anglictina stale dominantni jazyk.

P.S. Na Sri Lance dosadili do cela "sveho cloveka", ale to neznamena, ze muze pokracovat ve stejne pitome politice.

397456

23.7.2022 8:42

RE: Realita

R.E 37.?.?.?

Reakce na 397456

"Podobnost a doblblost čistě náhodná": Ta Pelosi je naprosto stejně pomatená blbka, jako ta naše Adamová-Pekarová, jen jediný rozdíl mezi nimi je ten, že jedna je v nejlepších letech a ta druhá ve finální fázi poločasu svého rozpadu...

397461

23.7.2022 13:08

RE: Realita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 73.?.?.?

Reakce na 397461

No, jsou jiste zrejme kulturni rozdily. Anebo nenazrane zkorumpovane prasata reinvestovali prilis na vychodni Ukrajine, nejenom z USA podle revu z Polska, v EU je situace pikantnejsi, ze nektere megakorporace vydelali a nektere prodelali. dokud ale plyn s ropou tak nejak jsou, tak se spekuluje s energiemi. Kdyz reknete, ze Rusko z duvodu strategicke bezpecnesti nebude tolerovat dlouhodobe fasisticky rezim de factto na svem uzemi, tak neuveri, a v ceskem soft-fasismu hrozi tri roky na tvrdo za prokremelsky postoj. Je treba pouze opravit, ze na vychodni UA nebyla etnicky cistena mensina, ale vetsinova cast obyvatelstva. V CR to bylo naposledy za protektoratu. Scholz buduje ctvrty reich usilovne a Fiala sedi jako debil a drzi hubu a krok.

Slysel jsem, ze chteji dat do basy Strougala, to jsem smichy skoro spadl ze zidle. Nakonec napise pameti pro nejakou tajnou sluzbu z prvni ligy a to se zacnou potit i v Kremlu, ale co asi budou delat kmotri nejenom v CR ? ! Chodorovskeho vytahli jako lokaje z basy, protoze nekdo mazany nabouchal miliardy za plyn na Sachalinu a mel tolik zdraveho rozumu, ze vedel zadne dlouhodobe investice, tohle je docasne, protoze Kreml si to vezme zpatky. Starej od Pelosi ma dar jasnovidectvi, takze klan Pelosi zachrani od finacnich ztrat z investic na UA. Tedka zrovna vydelal na Wall Street. Meli by ho vymenit s Bidenem, financni mag by mohl vyjebat poprve v historii s faktem, ze penize nejsou pouze v co lidi veri, ale taky ekvivalent prace. Neexistuje prace, neexistuji penize !!! V USA se jeste muzete ptat v privatni TV, jak Pelosi, ktera slouzi na Kapitol Hill stovky let dosla ke 100 milionum majetku? Ono kongresnici a byrokrati aspol. ve vyssim govermentu jsou skveli na burze, proto US economy is best in history dle mluvci Bidena.
https://www.youtube.com/shorts/9JuOeZUe4lU
https://www.youtube.com/watch?v=pWoXXhik1Uo

397465

23.7.2022 22:21

RE: Realita

rosco 89.?.?.?

Reakce na 397434

" bohatí lokaji sú všetky štáty, ktoré kupujú americké štátne dlhopisy "
nesmysl, lokaji to jsou,az na nepodstatne vyjimky bohati rozhodne ne.
Nekteri nemaji jinou moznost nez investovat prebytky obchodni bilance, nekteri treba UK protoze maji magory ve vlade a aportuji Amrdolum.Japonsko, USA a vetsina EU jsou bankrot a zbytek bude bankrot az se ti prvni polozi.Zatim to drzi fixlovanim bankovnich i statnich bilanci az ji to bouchne pod prdeli.

"USA si preto môžu zväčšovať dlh bez obáv."
to je proste nesmysl, nechapete zrejme co to je ponzi system, neboli financni pyramida a jak funguje, to je to co bezi od roku 1913 a uvadite radu irrelevantnich udaju ale to podstatne vam uslo. Aby vubec udrzeli status quo, musi kazdorocni zadluzeni prevysovat to predchozi, jelikoz kazdy jednotlivy dolar vznika dluhem, je k tomu potreba aby se nekdo zadluzil ( s vyjimkou krachujicich dluhopisu ktere FED skupuje aby mohl predstirat ze maji nejakou hodnotu a vyjmout je z bilanci bank ktere by jinak krachly, tam jsou ovsem tez matematicke meze). jelikoz naprosta vetsina privatu i korporaci vezi ve dluzich az po krk, ty vyjimky jako Apple nebo Amazon to rozhodne nezachrani), byla jedina moznost ktera jeste zbyva emise statnich dluhu. Proto mame Corona saskarnu kde politicti tajtrlici vypotili nejakych 5+ bilionu $ novych dluhopisu. Tento system zahajilo uz v 90 letech Japonsko po burzovnim a hypotecnim krachu z ktereho se dodnes nevzpamatovalo a BOJ to dotahla na zadluzeni statu 260% BIP, ted se jim to zacina hroutit, protoze maji honicku udrzet urokove sazby na unosne hranici, ktera je kolem nuly!! Amrdol s tim zacal o neco pozdeji a uz se tez blizi hranici unosnosti a narazi do zdi, pouze blbeckove veri ze falsovat nebo tisknout menu neomezenou dobu je mozne. K tomu prijde sebevrazedna politika zelenych magoru kteri nemaji nejmensi poneti jake budou nasledky. Bez fungujiciho penezniho a bankovniho systemu a dostatku energie se zadny rezim nemuze udrzet, to prvni nemame to druhe nebudeme mit.

397473

20.7.2022 19:58

obrácený Afghanistán a kolonizace

Adam. 89.?.?.?

Dlouhá léta vyváželi „partneři“ Kyjeva všechny jeho zdroje ze země, ale nyní jsou nuceni pouze vkládat obrovské finanční prostředky, aniž by za to cokoli dostali. Pro USA a jejich satelity je to smrtící past.“
O tomhle jsem psal v prvních dnech války. Že je to prohrané pro Ukrajinskou armádu a bude celá země obsazená. Cílem Ruska je nechat je pomalu krvácet a vytahat z nich zdroje bez užitku.
Postupně budou do 10 let nuceni házet Ukrajinu přes palubu. Naše armáda je díky této mojí a Ruské taktice již zcela "odzbrojená a to jsem ještě ani nezačal se skutečnou strategickou iniciativou.
V podstatě je to postup zpátky ke koloniím 18. století.
Stejnou taktiku uplatnují invazní vojska v Evropě. Posílají neozbrojené jednotky na zteč a beze zbraní. Výsledkem je kolonizovaný Londýn i Paříž.

Tak proč ne i Ukrajina? Jaký je v tom rozdíl? Ostatně kolonizovaných se nikdo neptá.

397410

20.7.2022 22:24

Smrtonosná past pro většinu lidstva.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Parazitů násobně přibývá, degenerují a zdrojů ubývá. Zjistily, že nebude v lidských silách odcestovat na jinou obyvatelnou planetu, proto musí zredukovat početní stav Lidstva. Pracují na tom usilovně na všech úrovních. Pro zastření této snahy, hrají lidem různé komedie. Názorným příkladem je hra o krávy v Holandsku, přitom by stačilo jen omezit nebo zrušit dotace. Jenže potřebují nakrmit blbce a ti budou potom schopni pro demokracii i vraždit. Většina lidí chce být oblbována.

397415

22.7.2022 18:25

Už ted je to 54 miliard dolarů.

Adam. 89.?.?.?

Hmmm, tak to je skoro na 5 let.
Tedy se vsadte, že válka poběží dalších 5 let.
Dokud nedojdou ukrajinci nebo náboje. Hlavní je, je nekrmit.
Takže dalších 5 let otravných novinových článků. Ještě, že nemáme 20 let žádnou televizi.
Potom se jim akorát vymění vláda a ta bude tvrdit, že je to v pořádku.
Stejně jako vláda okupovaného Londýna a Paříže dělá,že nic... to přesně bude dělat nově dosazená Ukrajinská vláda také.

Dneska stačí dělat, že nic nevidíte. A bude vám procházet okupace. Kdy kdo slyšel, že by na okupovaném území byl nějaký protest.
Není důvod si tedy lámat hlavu s nějakou jinou okupací.
Okupace Golanských výšin dneska taky přece nikoho nezajímá.
Za pár let se na to také zapomene. Stejně jako v Afghanistánu.

397452

Tuto stránku navštívilo 2 074