Diskuze k článku

Mylné představy o komunistickém režimu

Příspěvků 40

15.7.2022 10:42

Pár poznámek

šifrin 77.?.?.?

Za socializmu jsem prožil skoro 30 let - ale nevěděl jsem, co to vlastně bylo. Pochopil jsem to teprve, když jsem se začal zabývat Stalinem (viz moje kniha Bůh synergie). Ostatně proto jsem přeložil knihu Sovětská civilizace - 2. díl mám právě v závěrečné přípravě k tisku). Tak bych měl k tomuto jinak velice dobrému článku pár doplňků (socializmus budu označovat jako sovětské zřízení):
1) Hlavním průšvihem "komunistů" bylo zásadní nechápání, co to vlastně je za zřízení. Ve skutečnosti se jednalo o návrat k předliberální (tedy tradiční) společnosti, ale po Stalinovi už nebyl nikdo, kdo by si to uvědomoval. Samotný Stalina sice vedl neliberální politiku, ale jeho samotná hlava ho "liberalizovala". Navíc vůdci společnosti přímo převzali liberální pojmy - a tím se dostali do zajetí liberalizmu. I samotný pojem "socializmus" je liberálního původu. Proto vrchnost (komunisté) vlastně nechápala, co to je za společnost a jak ji vést. To je také příčinou tak rychlého úpadku - revolucí zhora.
2) Tradiční společnost (tedy i sovětská) je ideokratická - má určitý soubor idejí (kánonů), vyloučených z JAKÉHOKOLIV posuzování. Sovětská společnost se zakládá na slovanské občině, ta mimochodem byla zavedena i u nás před Bílou horou a obrozovala se během národního obrození. Proto se u nás sovětské zřízení zavádělo poměrně snadno. Mezi základní ideje sovětské společnosti patřily pojmy jako třídnost, proletáři, internacionalizmus atd. - ale je třeba si uvědomit, že prakticky ve všech případech šlo o přenášky, nebo také vzory. Fakticky jde pouze o odmítnutí tzv. nominalizmu a návrat k realizmu Tradice. Nejde o to, že někdo "musel" něco dát - toto jsou zásady mravního zákona a tradiční (myslím že nejen slovanské) občiny. Jen pro nás, lidi liberálně vzdělané, to připadá divné. Viz také Jaroslav Čechura a jeho popisy předbělohorské doby v Čechách. Mluvit o kolonializmu je proto také nesmysl - ani Československo nebylo sovětskou kolonií.
3) Co se týče nepřítele, tak toho právě občina nevytváří vůbec a tehdejší vrchnost o tom povídala pouze v rozsahu své liberální deformace. Fakticky nepřítele vytvářel a VYTVÁŘÍ západní svět, o tom viz Sovětská civilizace a Manipulace vědomím (oboje Kara-Murza).
4) Z té ideokratické společnosti vyplývá i řada dalších věcí, jako právě "povinná nenávist a láska". Sem patří ve skutečnosti Desatero přikázání Božích v plném svém rozsahu (ale pozor - ve svém původním smyslu). Tedy není svobody slova, protože "Nevezmeš slovo (ne jméno!) boží nadarmo" - toto znamená zodpovědnost za vyslovené. Jednak se vyžaduje soulad s kánony a zároveň i osobní znalost toho, o čem povídám.
5) Rozdíl mezi tradiční a liberální společnosti je jen v tom, že liberalizmus zrušil závaznou platnost mravního zákona a půdu, práci a peníze přeměnila na zboží. Viz kniha Manipulace vědomím.

397295

15.7.2022 17:26

RE: Pár poznámek

rosco 89.?.?.?

Reakce na 397295

zoufale blaboly, nema ani smysl to rozebirat.
[chechtot]

397307

16.7.2022 1:30

RE: Pár poznámek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 397307

Dalo by vám to moc práce nebo - přiznejte si - na polemiku nemáte intelektuální potenciál? [chechtot]

397312

16.7.2022 11:19

RE: Pár poznámek

rosco 89.?.?.?

Reakce na 397312

proberte se clovece, na tyhle slataniny neni zadny intelektualni potencial potreba.
Ocividna neznalost ekonomickych zakonitosti a jejich navaznosti na politiku umoznuje podobnym "expertum" skatulkovat si vyvoj spolecnosti po libosti. Ono staci dnes navstivit nejake knihkupectvi a je jasne ze psat knihy dnes muze kazdy blbec, najit tam soucasneho autora ktery vubec stoji za precteni je beznadejny, pri tom mnozstvi skvaru casove nesplnitelny pokus. Je to primo umerne se zoufalym poklesem celkove vzdelanosti populace, ktere lze prodat jakykoli skvar, staci to dobre zabalit a medialne osetrit a bestsellery se to jen hemzi.Kdejaky potrhly Pjakin se bez problemu stane hvezdou.

397320

17.7.2022 1:56

RE: Pár poznámek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 397320

'Potrhlý Pjakin', jak píšete, přináší podle mne vysoce zajímavé koncepce. Stačí do jeho knih nakouknout, a pokud máte IQ alespoň v oblasti nižšího nadprůměru, nemůžete se do nich nezačíst, už jen abyste s nimi mohl (byť třeba jen vnitřně) polemizovat! A ještě se zeptám, když je kolem vás tolik hloupých a potrhlých lidí, a když už jste konkrétně zmínil 'potrhlého' Valerije Viktoroviče: co říkáte názorům a tvorbě profesora Vladimira Michajloviče Zaznobina? Také 'potrhlo', které vám nesahá ani po paty? Zbytečné číst? Všechno už vím?...

397333

17.7.2022 13:10

RE: Pár poznámek

rosco 89.?.?.?

Reakce na 397333

pokud vas bavi polemizovat s nesmysly, vas problem, me stacilo par odstavcu Pjakinovych zvastu a bylo mi jasne ze to je sarlatan, umi to ale stadu prodat a papousku je vzdycky vetsina, tak si to polemizovani uzijte.

397340

17.7.2022 10:09

RE: Pár poznámek

šifrin 77.?.?.?

Reakce na 397320

Dlouho se mi nechtělo na toto odpovídat, ale myslím, že si na hloupost musíme dávat stále více pozor - současný vývoj je výsledkem právě takovýchto hloupostí.
Víte, máme asi milión "ekonomických" teorií a ještě více "ekonomů" Ale čím tohoto smetí je více, tím je hůře. A to proto, že došlo k zpodstatnění celého tohoto předmětu - prostě podružnou záležitost jsme postavili na piedestal a začali jsme se ji klanět. Ekonomie prostě není pupkem světa, ale pouze pomocným nástrojem lidské společnosti, tedy společnosti živých tvorů, žijících mezi spoustou dalších živých tvorů. Ale my nejprve přestali hledět na ostatní živé tvory (toto je církevní reformace a Velká francouzská revoluce) a potom i na sebe - a z ekonomie se stalo 'zlaté tele'. Průšvih je v tom, že ty "ekonomické teorie" jsou zcela odtržené od života a vedou nás k rozvratu společnosti. A toto se bohužel v našich myslích začalo usazovat již za "socializmu". Proto přišel hadrák s Vencou Lahvem, Kožený, Klausovo pero a jánevímcoještě a proto přišel i fialový hnus, po němž bude následovat náš návrat do Bílé Hory. Toto jsou logické důsledky.

397334

17.7.2022 13:07

RE: Pár poznámek

rosco 89.?.?.?

Reakce na 397334

ja nevim kolik teorii mate vy, ja zadne nepotrebuji, cerpam z vice nez 40 lete praxe tady ve Svycarsku a troufam si tvrdit ze vim jak to funguje, respektive nefunguje a tedy pujde do kytek.
Tisice "ekonomu" ktere chrli dnesni zkorumpovane university jsou pouze drezurovani papousci v rezii pejzate bankovni mafie. To vase "MY jsme mysleli, MY jsme postavili na piedestal" je jen demagogicke saskovani, bolsevik tez vedel co si davy mysli. Vy jste ocividne nemyslel vubec, jinak byste nedal dohromady tenhle chaby elaborat. Kritizujete teorie a jste poplatny jinym, ktere s realitou uplne stejne nemaji nic spolecneho. Existence nejakych teorii neznamena ze system podle nich jede, dukazy lze najit v v blabolech obrezaneho saska Miltona Friedmana a jeho monetarismu nebo Keynese a dalsich. Kdykoli se politicti sasci pokusi podle tech zvastu jednat, jde to do kytek, vysledek prave prozivame. To samozrejme nebrani vam podobnym "expertum" papouskovat teorie jine, ktere v ruznych obmenach uz v minulosti tez nefungovaly. Z toho vyplyva pouceni ze politicti tajtrlici by nemeli strkat pazoury do ekonomiky a zajistit pouze fungujici pravni mantinely, vse ostatni vyresi trh ktery je uz vice nez 100 let systematicky sabotovan a nahrazen planovanou ekonomii ktera bez vyjimky vzdy konci krachem, a ze sily trhu se v konecnem dusledku vzdy prosadi zazijete v pomerne blizke budoucnosti, jeho neviditelna a socany tolik posmivana ruka bude totiz brzo velmi viditelna, i pro tech 90% ekonomicky negramotnych tupcu.Trh totiz funguje na obe strany. Pustte definitivne z hlavy ze politika muze diktovat nebo dokonce zmenit ekonomicke zakonitosti, ty jsou totiz souhrnem akce a reakce milionu ekonomickych subjektu a nelze je tudiz predpovidat ani zmenit, neodrazi nic jineho nezli podstatu lidske povahy a vrozeneho pudu sebezachovy. Na neznalost lidske povahy chcipl uz socialismus a chcipne na to i marxismem krizeny soucasny korporatni fasismus.To ze politicti sasci soucasny system nazyvaji kapitalismem a vonym trhem a tupci tomu veri je zcela irrelevantni.

397339

18.7.2022 8:54

RE: Pár poznámek

Vabio 188.?.?.?

Reakce na 397339

@rosco
Snažíte se rozříznout kruh jinde než pan Šifrin, to je vše.

Myslím, že "neviditelná ruka trhu", resp. ty Vaše zákony akce-reakce zcela jistě fungují (ale né vždy stejně, ne vždy za všech okolností a ve všech případech).

Ideologie také zcela jistě fungují (ale též né vždy, stále a vždycky).

Politika také funguje (ale né vždy a všude).

Vše je pouze souborem vlivů/tlaků na člověka (jako jednotlivce) a ten na základě svého vnitřního nastavení (které je u každého z nás zcela originální, byť určité společné "charakterisktické prvky" jsou pro různá území/národy/"jinak definované soubory" typické) dělá rozhodnutí a tím opět a jen některé teze/kroky/procesy potrzuje/vyvrací/zakládá/ruší/atd.

A opět při tom platí, že pokaždé se daný člověk chová jinak, protože vždy je aktuální situace zcela unikátní = ten soubor aktuálních vlivů podílející se na jeho momentálním rozhodnutí/rozhodování.

Sečteno podtržno, pokud se lidé uvnitř vyvíjejí (a to lze v podstatě jakýmkoliv směrem), tak podle toho aktuálního vnitřního dělají svá momentální rozhodnutí a tím je tvořeno "většinové" dění/směřování/fungování/nefungování. ... ALE toto lze samozřejmě řídit/usměrňovat/koordinovat/směřovat a tím opět celé to kolečko ovlivňovat/měnit.

A protože jakékoliv řízení vychází vždy jen z aktuálního vnitřního mravního (až nemrvraného) nastavení, tak dle míry/výše/dokonaloti této vniřní mravnosti daného jedince/souboru jedinců to řízení zajímají či aktuálně spíše nezajímají prostředky, ale pouze a jen cíl --> tak pak někdy je to vše řízeno přes ekonomii, někdy přes politiku, někdy přes tu politiku, jindy přes tamtu onu ... a nebo přes jejich rozporuplnost, přes jejich .... cokoliv, ale vždy tak, aby se masa hýbala požadovaným směrem toho, kdo řídí, či se o to snaží.

A vnitřní vývoj každého z nás probíhá vždy a neustále (ikdyž třeba jen stojí na místě, protože tím defacto degraduje) a tudíž jen na každém z nás záleží, jak to bude jako celek fungovat ... a cesta ideologie je jistě cestou použitelnou i zneužitelnou a neviditelná ruka trhu je též cestou ... a vždy je to jen a jen o tom, kam kdo (vždy však každý sám za sebe) chceme jít a dojít, co chceme skrze sebe tomu celému lidskému uskupení dát/vzít.

Neb z toho pak může vzniknout i vhodné řízení toho kolečka.

397351

18.7.2022 12:51

RE: Pár poznámek

rosco 89.?.?.?

Reakce na 397351

vy jste to primo odhlalil, ovsem mohl jste to naspat jednou vetou.
Nebudeli prset nezmoknem.!!

Osvem aniz si to uvedomujete zaroven si odporujete. prave proto ze vse kolem nas se neustale meni, castecne i nasledkem te manipulace, je nejake uspesne rizeni spolecnosti a ekonomiky dlouhodobe vylouceno, predevsim proto, ze uspesne rizeni predpoklada splehliva data a ekonomicke predpovedi ktere nikdy nebudeme mit, proto byl prave blbecek Friedman vedle kdyz predstiral ze vi, jaka je v danem okamziku optimalni vyse menoveho objemu a urokovych sazeb, coz je naprosto vylouceno, neexistuje jedinec ktery ty miliony variabilnich faktoru muze odhadnout a spravne predpovedet. Ano rizeni politickymi sasky je mozne a neustale to zkousi, vysledky jsou ale vzdy naprosto zalostne. Jeden chytry bloger v USA to perfektne vystihl:

In any given political situation, the best outcome one can reasonably expect generally happens when politicians do nothing. 
1. When politicians attempt to fix any problem, they are highly likely to make matters worse.
2, Politicians almost never do nothing. It’s why we have a messed up healthcare system, education system, public pension system, etc..

397359

18.7.2022 9:24

RE: Pár poznámek

šifrin 109.?.?.?

Reakce na 397339

"Ekonomické zákonitosti" jsou jen podružné dopady toho, jak "si hrají velcí kluci". Hospodářský rozvoj většinou probíhá v příkrém rozporu mj. i s jakýmkoliv trhem. Viz stará i nová Čína, starý Egypt, Sovětský svaz a koneckonců dokonce i Anglie. Ze Stalina Vám asi naskakuje vyrážka, ale stejně krásné jsou popisy vlády třeba Chubilaje.
A jinak fašizmus nemá s tím, co jsme znali jako reálný socializmus nic společného - to skutečně je liberální společnost.

397352

18.7.2022 16:11

RE: Pár poznámek

rosco 89.?.?.?

Reakce na 397352

""Ekonomické zákonitosti" jsou jen podružné dopady toho, jak "si hrají velcí kluci"."

tim jste ovsem definitivne prokazal ze o ekonomii nevite nic. Kdyby tomu tak bylo, nemusel se SSSR zhroutit, podobne jako spoustu jinych imperii drive.
Momentalne jsou totiz "velci kluci" v kapitalni panice a vymysli zoufale jednu vetsi pitomost nez druhou aby si zachranili prdel, tedy dalsi hrebiky do rakve te slepice, ktera jim pres 100 let snasela zlata vejce.

397360

15.7.2022 22:06

RE: Pár poznámek

Maximus1 88.?.?.?

Reakce na 397295

Vaši knihu mám a zatím jsem ji jen prolétl. Je velmi zajímavá a je tam spousta zajímavých informací a i detailů. Nicméně má jednu vadu, vy tam upozadňujete roli židovského etnika, které bylo u vzniku sovětské revoluce a které tam bylo vysláno mocnými židovskými finančníky jako byli Rothschildové, Warburgové a spol. a také jsem tam nenalezl tu hrůzu, kterou právě tito lidé spáchali vůči ruskému národu, ale nejen tomu a hlavně jak se zachovali ke křesťanství! Nicméně roli Stalina tam vykreslujete bez emocí a celkem dobře. Takže jsem si vás tipnul také na obřezánka, protože se mi nechce věřit, že jste při psaní na ty věci co uvádím nenarazil.

397308

16.7.2022 20:01

RE: Pár poznámek

šifrin 77.?.?.?

Reakce na 397308

Víte, nerad škatulkuji, například na obřezané a neobřezané. Kdybyste si tu knihu přečetl, našel byste myslím, že docela lahůdky ohledně Poale Sion a co to dále znamenalo. Ale také vedle lidí, jako Trockij a Zinovjev i lidi jako Mechlis a Jaroslavskij. Ale dům Rothshildů tam najdete také, včetně jejich pohůnků a jejich díla. Co se týče křesťanství, tak to se musíte obrátit k domu Romanových, "obřezaní" si sice také přiložili svoje polínko, ale tam příčiny hledejte jinde.

397328

15.7.2022 13:16

Katolicismus, fašismus, komunismus, liberalismus, švábismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Ohlupování a olupování otroků "božími" posly (třídou otrokářů a jejich přisluhovačů) pod různými lžemi:

„Liberalismus je v jistém smyslu jedinečným fenoménem v dějinách Ruska. Neustále se s ním bojuje, ale neustále se rozmnožuje. Bojovali s ním za carismu v Ingušské republice a bojovaly radikálně opačné síly – marxisté i monarchisté. V moderní buržoazní Ruské federaci proti ní opět bojují různé síly: od protiburžoazních po opatrovníky, zleva doprava. V buržoazní Ruské federaci neexistují žádná jiná společensko-politická hnutí nebo ideologie, které by byly vystaveny takové hanlivé kritice a byly by tak masy odmítány.
https://aftershock.news/?q=node/1129937
Ale navzdory tomu inteligence s jakousi maniakální vytrvalostí znovu a znovu prohlašuje, že se hlásí k liberálním myšlenkám. Tyto myšlenky jsou ve společnosti reprodukovány znovu a znovu. Proč tedy inteligence, představitelé ekonomické a politické „elity“ znovu a znovu volí tuto ideologii? Proč se to pořád přehrává? Co je základem této reprodukce? Jaké jsou kořeny liberalismu ve společnosti? K zodpovězení těchto otázek nestačí použít slavný Leninův výrok o inteligenci. Uvádí fakt, ale nevysvětluje důvod.

Z mého pohledu zásadního, podstatného původu liberalismu, mimo historický kontext, tehdy velmi správně zaznamenal významný sociálně demokratický menševik A. N. Potresov. Když na konci devatenáctého a na začátku dvacátého století přišly do Ingušské republiky liberální myšlenky a nemalá část inteligence přešla z revolučního tábora do liberálního, nazval tento přechod: „Emancipace inteligence z dělnického hnutí“. Toto je poměrně hluboká poznámka, která vyžaduje určité vysvětlení.

Marxismus definuje subjekt dějin jako masy. Jsou to masy, a ne jednotlivci, kdo tvoří dějiny, provádějí historický proces. V tomto kontextu je úlohou inteligence, myslitelů a tvůrčí elity sloužit zájmům mas, podřídit se službě masám. Inteligence může probudit masy, dát masám představu, ukázat směr pohybu, ale z hlediska historického materialismu se nemůže stát individuálním subjektem historického procesu. Tento osud je určen pro masy a inteligence se může stát subjektem nikoli samostatně, ale pouze jako součást této masy, která se rozplyne v masách. Je jasné, že taková role je pro mnohé představitele inteligence nepřijatelná.

A teprve nástup liberalismu jako společensko-politického trendu činí z jedince subjekt historického procesu. Podle liberální ideologie jsou jednotlivec nebo skupina jednotlivců nezávislými subjekty tvořícími dějiny a masy jsou objektem historického procesu. Tito individuální myslitelé, kreativní elita, již neslouží masám, ale vedou masy za nimi. Nyní určují, co je nutné a jak je to nutné. A pokud potřebují masy, aby dosáhly svých cílů nebo uvedly své myšlenky do praxe, zavolají je buď na náměstí, nebo...Automaticky kráceno

397300

15.7.2022 13:43

RE: Katolicismus, fašismus, komunismus, liberalismus, švábismus

šifrin 77.?.?.?

Reakce na 397300

Opatrně. Říkáte, že marxizmus definuje subjekt dějin jako masy. Ale liberalizmus je o ~ 2 století starší, než marxizmus... Být to, co píšete problémem, inteligence se vůbec nemusela marxizmem zabývat a mohla se věnovat jiné (lepší) filozofii.
Je to jinak: Inteligence je skupina lidí, definujících a opravňujících společenské zřízení - ať je jakékoliv. I ta "služba masám" je pouze obrazná. Většina inteligence se pouze vrhá tam, kde čuje tučnější peněženku. Mimoto další vlastností (především liberální) inteligence je to, že je velmi špatně vzdělaná a kromě svých pouček nic nezná. Nezná dějiny a neumí se z nich poučit, nezná a neuznává Tradici, jako zdroj poznání atd. Slovy Mao Ce-Tunga: Inteligence je nejméně vzdělaná a nejhůře vychovaná část společnosti.

397302

15.7.2022 16:21

RE: Katolicismus, fašismus, komunismus, liberalismus, švábismus

čtenář... 86.?.?.?

Reakce na 397300

Nějak nevím citujete-li pouze texty nebo s některými napsanými slovy konvenujete, ale to není důležité, ve vámi uvedeném a i ve výše textu pana Šifrina ( a i v textu článku ) bohužel chybí jaksi jádro pudla a to jest původ všech těch těch marxistů a liberálů, komunistů a socialistů a dalších parazitů a fráterníků pokroku.
Genetický původ - a ( jak píše V. P. ) 7/ Lhářům se nevěří, i když náhodou říkají pravdu. protože lháři nikdy neříkají pravdu zadarmo a pro dobro jiných . Nikdy.
Jste/jsme všichni oběti těchto genetických drzých lhářů a lotrů v měřítku tak gigantickém ( jak rozsahem tak i časem ) , že snad není na této planetě jediné autenticky pravdivé věci bez obludného nánosu lži a zisku. Vskutku dokonale zkurvený svět resp. antisvět.
Takže všechny tyhle debaty o tom jestli Stalin to či ono jsou mírně řečeno v rámci výroku : Intelektuálové mají mnohem větší schopnost říkat nesmysly než lidé bez vzdělání. P. Ustinov
Stalin je už téměř 70 let mrtvý a jako každý sebestředný "hrdina" nevychoval nástupce , čili vše co udělal ( údajně prý pro dobro lidu a i s kámošem Fordem ) šlo do prdele. Tak to obvykle se sobeckými zmetky chodí, že nakonec jsou jejich mrtvoly použity jinými sobeckými zmetky jako rohožka pro jejich boty při vstupu na rudý koberec do síně pomíjivé slávy ( inu alespoň byli chvilku v žitě, že ).
Podsouvání, že někdy nějaký "vůdce" dělal nebo chtěl dělat dobro pro lidi , je zase jen genetická lež. Žádný vůdce v dějinách nezrejpal staré babce zahradu.
Všeobecně vzato lidé si zlepšují své podmínky k existenci vždy a všude proti záměrům vrchnosti/vlády a jejích pohůnků. A vydávat krádež za zlepšení - marxismus - je dokonalé chucpe přesně pro gojský dobytek.
Šifrin uvádí : liberalizmus zrušil závaznou platnost mravního zákona a půdu, práci a peníze přeměnila na zboží. To je ovšem málo, liberalizmus přeměnil na zboží vše , úplně všechno. Logicky , když to jednou začne, nejde s tím přestat, dokud není konvertováno i to poslední lejno - vše má svého kupce. A příchylnost tzv. (třídy) inteligence k liberalismu je pouze kauzální následek konverze všeho na zboží, i ta (třída) inteligence je nakonec pouhé zboží s filipínskou kvalitou a zárukou 14 dnů bez možnosti vrácení. Pýcha jako "vůdčí hřích" je zárukou debility tzv. inteligence. Mluvíme zde o statistice, tedy mase inteligence. A ta masa inteligence nikdy nebude sloužit zájmům masy masy. Naopak masa mas bude vždy sloužit zájmům jedincům z masy inteligence. Je mi jasné a tvrdím, že chtít po šachových figurkách , aby chápaly proč se pohybují na tom kostkovaném podkladě je nemožné - tvrdit , že po dostatečné dlouhé době PŠM či VUMLu to lipová figurka pochopí je jen jako obvykle genetická lež , která slouží pouze a jen sobeckému zájmu mluvčího.

397305

16.7.2022 0:30

RE: Katolicismus, fašismus, komunismus, liberalismus, švábismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 397305

Stoupenci liberalismu slouží svobodě, ale lupičů, jak je vidět u Sorose, Schwaba, na Ukrajině a slyšet od naší milostivé liberálně sionistické pětikoaliční vlády.

Komu slouží liberální ideologie a v liberální propagandě vzdělaná inteligence?
Světová banka a MMF měly v úmyslu otevřít ukrajinské zemědělství banksterským korporacím. Tento zemědělským sektor, třetí největší světový vývozce kukuřice a pátý největší vývozce pšenice, globalistické lupiče a alchymisty převelice lákal. V posledních letech zahraniční korporace získaly více než 1,6 milionu hektarů ukrajinské půdy. A s vyzbrojováním a válkou za liberální demokracii je možné, že žid Zelenský upsal satanistům další statisíce hektarů.

„od poloviny 90. let Ukrajinci-Američané v čele americko-ukrajinské obchodní rady byli nápomocni při podpoře zahraniční kontroly ukrajinského zemědělství.

V listopadu 2013 navrhla Ukrajinská agrární konfederace zákonný dodatek, který by prospěl globálním výrobcům agrobyznysu tím, že by umožnil široké používání GM semen. Když byly GM plodiny legálně uvedeny na ukrajinský trh v roce 2013, byly podle různých odhadů vysazeny až na 70 % všech polí sóji, 10–20 % kukuřičných polí a více než 10 % všech slunečnicových polí (neboli 3 % celková zemědělská půda země).

V červnu 2020 MMF schválil 18měsíční úvěrový program s Ukrajinou v hodnotě 5 miliard USD. Podle webové stránky Brettons Wood Project se vláda zavázala zrušit 19leté moratorium na prodej státní zemědělské půdy po trvalém tlaku mezinárodních financí. Světová banka začlenila další opatření týkající se prodeje veřejné zemědělské půdy jako podmínky v půjčce na rozvojovou politiku ve výši 350 milionů USD (dále jen „balíček pomoci COVID“) pro Ukrajinu schváleném koncem června. To zahrnovalo požadovanou „předchozí akci“, která „umožnila prodej zemědělské půdy a využití půdy jako zástavy“... Bayer, Cortevu, Cargill ...Bill Gates,
https://www.globalresearch.ca/food-dispossession-d...
přičemž se bude schovávat za fráze o „volném obchodu“ a „rozvoji“ - lupičství.

>chybí jaksi jádro pudla
Jádrem je lupičská ideologie, ať už se to jmenuje katolicismus, islamismus, kapitalismus, komunismus, nacismus, fašismus, marxismus nebo liberalismus.
Není to o jednom národu z Blízkého východu, ale zlo je v té iluzionistické satanistické ideologii.
Sionista Trocký byl zapálen a bankstery instruován k věčné světové revoluci. Stalin jim vskutku pokazil plány, dodnes ho pomlouvají, co jim podlost stačí. Až teď nám Šváb vysvětluje, co bylo a je v plánu. Nebudeme nic vlastnit, a další maskot globalistů Gates, že má pro nás nejen GMO amarouny a šváby, ale i další viry, strašení a mRNA vrahcíny. V důsledku kolaborace liberální inteligence s vrchními parazity, dav neví...Automaticky kráceno

397311

16.7.2022 6:58

RE: Katolicismus, fašismus, komunismus, liberalismus, švábismus

šifrin 77.?.?.?

Reakce na 397305

...Podsouvání, že někdy nějaký "vůdce" dělal nebo chtěl dělat dobro pro lidi , je zase jen genetická lež. Žádný vůdce v dějinách nezrejpal staré babce zahradu.
Všeobecně vzato lidé si zlepšují své podmínky k existenci vždy a všude proti záměrům vrchnosti/vlády a jejích pohůnků. A vydávat krádež za zlepšení - marxismus - je dokonalé chucpe přesně pro gojský dobytek...

Vaše chyba spočívá v tom, že se opíráte o soudobé liberální názory. Ale za takových podmínek by lidská společnost (stejně jako společnost jiných tvorů) nikdy nemohla vzniknout - snažíte se totiž říci, že společenská organizace vždy byla proti zájmům jejích členů. Doporučuji Vám knihu C. Sagana Stíny zapomenutých předků.

397314

15.7.2022 13:26

veľa slov, ale všetko mimo

libertarian 31.?.?.?

Celý dlhý text nie je k ničomu, pretože nereflektuje na REALITU VŠETKÝCH režimov.
Žiadny režim v histórii sa dlhodobo neriadil princípmi, ktoré si napísal na svoju zástavu.
Každý režim v histórii sa postupne stal karikatúrou samého seba, a pritom ďalej mával zástavou, pod ktorou sa dostal k moci.
V akomkoľvek režime sa postupne dostávajú k moci gauneri, ktorí využívajú debilitu väčšiny populácie, a túžbu väčšiny populácie po bezpracnom pohodlhom živote.
V akomkoľvek režime sa ľudia ochotne vzdávajú svojej slobody - výmenou za nesplniteľné sľuby od gaunerov politikov.

Jediný režim, ktorý odmieta AKÚKOĽVEK ideologiu, a jediný princíp, ktorý ponúka , je SLOBODA -je ANARCHOKAPITALIZMUS. ANCAP, libertarianstvo. Tento systém je politologmi a filozofmi výborne popísaný, komentovaný, a mnohými obhajovaný. Vzhľadom na princípy, ktoré ponúka - je drvivou väčšinou populácie dlhodobo odmietaný. Slobodu bez vládcov, slobodu bez socialnych dávok a prídavkov - proste väčšina nechce.
Ovčania radi odovzdajú svoju slobodu a nezávislosť výmenou za SĽUBY socialnych dávok, podpôr, Tieto sľuby, ktoré by principialne bolo možné splniť jedine za peniaze odobrané týmto príjemcom dotácií.
Ovčania sú debili, a nedá sa s tým nič urobiť. Sloboda nie je kompatibilná s mentalitou väčšiny ovčanov.

397301

15.7.2022 22:44

RE: veľa slov, ale všetko mimo

rosco 89.?.?.?

Reakce na 397301

"Žiadny režim v histórii sa dlhodobo neriadil princípmi, ktoré si napísal na svoju zástavu. "

presne tak, proto zastydli socani kteri neunavne plivou na liberalismus, jsou naprosto vedle, ten totiz nikdy nebyl v praxi realizovan, duvod je jasny, znamenalo by to naprostou ztratu moci vladnoucich tajtrliku.
pokud jde o marxismus, respektive socialismus, je to podobne ale duvody proc to chciplo se lisi, neni to kompatibilni s podstatou lidske povahy existujici populace, zustane to tedy utopie.

397310

16.7.2022 7:05

RE: veľa slov, ale všetko mimo

šifrin 77.?.?.?

Reakce na 397301

Vykládáte tady o iluzi liberálů, nic jiného to není. Ideologickým základem tradiční společnosti je realizmus, základem moderní společnosti je subjektivizmus a postmoderní společnosti individualizmus. Ten Váš anarchokapitalizmus to je Postmoderna a to je smrt - tam nezůstalo nic z toho, co je nutné pro zachování života.

397315

16.7.2022 6:35

sloboda bez sociálnych dávok

prednohor 95.?.?.?

Tú slobodu bez vládcov a sociálnych dávok máme už teraz.
Akurát, že tá renta, na ktorú sme si vo forme daní odkladali po celý život pre pokojné dožitie je poslaná/vykompenzovaná na východ aj na západ, a tá banda plagiátorov,psychopatov,podržtašiek a imbecilov sa nedá pekne pomenovať, takže ani vládcov momentálne nemáme. My sme teda libertariáni už teraz, len si to dostatočne neuvedomujeme.

397313

16.7.2022 11:15

Sloboda je ilúzia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Človek už zo svojej podstaty nemôže byť slobodný podľa výkladu libertariánov, alebo liberálov. Príčina je veľmi prostá : človek nedokáže žiť sám - lebo len život v samote je sloboda = slobodný. Klasickým príbehom je Robinson Crusoe od Daniela Defoe.

Liberál - libertarián = indivíduum = individualizmus. Ani ten totálny individualista nedokáže prežiť bez stáda pomocníkov. Doslova , jeho sloboda je obmedzovaná nevyhnutným počtom " spolupracovníkov " , množstvom bohatstva - peňazí, kvalitou zdravia, silou sexuálneho pudu....

" Boj za slobodu" je bojom skupiny ľudí, ktorí túžia vládnuť a mať moc podľa svojich predstáv. Vidíme to a prežívame to pod vládou dnešných neoliberálov, ktorí si dali prívlastok " demokratický ". Dôkazom je vyjadrenie Harariho : Zbytočným a nepotrebným ľuďom zostane alkohol, drogy a počítačové hry + METAVERZ.

Vždy boli a budú slobodní = vládcovia, a tí ostatní otroci. V každom minulom i budúcom režime, či spoločenskom zriadení. Nech sa tomu hovorí akokoľvek.

Sloboda je vnútorný psychický stav, stav myslenia a kognitívnych schopností jednotlivca, ktorý nedosiahne každý človek.

397318

16.7.2022 13:48

vezmu to z jedné vody

čtenář... 86.?.?.?

Reakce na 397318

sloboda je obmedzovaná nevyhnutným počtom " spolupracovníkov "

s vaším názorem souhlasím , nikdy nevyřešenou věcí zůstala a zůstává vlastnostní charakteristika těch "spolupracovníků" a z toho plynoucí trable při distribuci "výsledku" společného i osobního úsilí ( samozřejmě , že máme v dějinách bohem vyvolené spolupracovníky , kteří mají nárok být vyjímečnými spolupracovníky nejen při té distribuci výsledků ale a priori jaksi ve všem [mrknutí jedním okem] )

s kolegou 78.?.?.? Reakce na 397305 mohu souhlasit a i s formulací "jádro je lupičská ideologie" mohu souhlasit, pouze ta lupičská ideologie nevisí ve vzduchu jen tak, někdo tělesný je jejím nositelem a šiřitelem abych tak řekl , což ovšem nezbavuje kohokoliv vlastní odpovědnosti za to , že touto lupičskou ideologií byl okouzlen a přidal se ke calverově bandě jakýmkoli způsobem a hrál dál tuto lupičskou ideologii tichou či hlasitou poštou

...a je velmi signifikantní, že zde někteří diskutující zcela záměrně tuto historickou zkušenost se "spolupracovníky" opomíjejí ( jak trefně uvedl Maximus1 o kolegovi Šifrinovi ),
Ještě výše k reakci kolegy Šifrina : vycházím ze svých šedesátiletých praktických zkušeností se "spolupracovníky" a společenská organizace ať už vycházela z čehokoliv tak vždy skončila proti zájmům jejích příčetných členů ( nepříčetný konformní dobytek je pouze substrátem pro růst plodin ) , je to totiž logický a neodvratitelný konec každé společenské organizace za situace, kdy biologicky mají členové této společenské organizace gaussovu distribuci rozumu a nerozumu, biologický imperativ je nepřekonatelný ( právě jsme toho svědky v posledních dvou letech v míře až nechutné ) , takže sepisujte knihy, zvědavci je budou číst a ( jak píše kolega rosco ) zasírat si jimi mozek, nikam to nepovede,
ani jedna z cest minulosti ( ani ta vaše vynášená občina ) nevedla nikam ke stabilitě, kdyby vedla byla by totiž trvalá a ani přírodní katastrofa by onen skvělý a všemi podporovaný model neohrozila ( tedy pokud by to nebyla totální genocida typu potopy) , takže proč ?
Odpověď není hezká, protože lidský druh je biologicky hloupý a agresívní, má inherentní parazity , kteří biologickou hloupost a agresi podporují a podněcují, což není tak složité, čímž se dostaneme k moebiově pásce. Stávající snahy o vytvoření adolfova nadčlověka terorem nad všechny meze nepovedou nikam do šťastné budoucnosti pro nikoho , jen další hovno na botě času homo sapiens ve vesmíru. Jedinou otázkou života vesmíru a vůbec je , jestli to stvořitel podělal záměrně nebo omylem. 42

397323

16.7.2022 20:36

RE: vezmu to z jedné vody

šifrin 77.?.?.?

Reakce na 397323

Mýlíte se. Nikdy jsem nepsal o "ráji". Každá společnost je pozemní, ale aby ta společnost měla šanci přežít, musí být její duch nadpozemský. A my jinak, než ve společnosti přežít nemůžeme. On ani ten Robinson nebyl mimo společnost, to spíše Mauglí - ale ten by opravdu v lidské společnosti nepřežil. Toto se týká všech společností všech živých tvorů. Nejen Vy v této diskuzi předvádíte zánik onoho společenského božství - a to je velmi nebezpečné.
Nic není dokonale stabilní, jakékoliv zřízení a jakékoliv učení nezajistí věčnou prosperitu. Naopak - čím rychleji prosperita nastane, tím rychleji dojde ke zhroucení a nic tomu nezabrání. Zářným příkladem je Sovětský svaz - trvalo mu pouhých 7 desetiletí k hvězdnému vzestupu i dokonání díla naprostým hlupákem. V případě občiny jde pouze o to, že v toku času nese "matrici", umožňující společnosti přestát i těžké časy a dopracovat se znovu rozkvětu. Liberalizmus toto ve své matrici nenese.
Ale toto není na povrchu. Ostatně: společenská organizace ať už vycházela z čehokoliv tak vždy skončila proti zájmům jejích příčetných členů - to se mi jeví jako hodně smutný pohled na svět. Já sice zažil lecjaké vylomeniny, ale v zásadě vždy přiznávám, že tyto "vylomeniny" jsou výsledkem nějakých - a velice často nedotažených - kompromisů. Je to pouze o účastnících toho děje. Najděte si něco o kopném právu. Ono skutečně nelze vyloučit vznik nějaké vylomeniny, ale obecně to je důsledek zániku občiny a jmenovitě kopného práva. A nebýt rozumných rozhodnutí, lidé by se dneška nedožili.
Takže Stalin - on si opravdu přál rozkvět ruské (sovětské) společnosti a věnoval tomu všechny síly. Ale vnější podmínky byly dané a navíc jeho vlastní úvahy ho občas směřovaly k sporným řešením.

397331

16.7.2022 14:53

I libertáni sklouzli do totalitalismu:

Peter Zinga 89.?.?.?

Je z(a)tracen, kdo nesdílí jejich ideu.

397324

17.7.2022 11:10

neuveriteľné......

libertarian 31.?.?.?

Je neuveriteľné, ako absolutne hovno vedia ovčania o libertarianstve, a pritom dokonale "vedia", aké je to zlé. A ešte aj verejne prezentujú, aké hovno vedia.

Ťažko predpokladať, že takýto ignoranti dokážu aspoň prstom pohnúť pre to, aby si uchránili svoje životy, svoje peniaze, .... pred gaunermi politikmi.
Hlupáci a ignoranti si vlastne zaslúžia otroctvo , len je smutné - a to je dôsledok demokracie - že to otroctvo vo voľbách tí ignoranti prenesú aj na tých, ktorí sa snažia ochrániť seba a svoje rodiny.

397335

17.7.2022 21:37

RE: neuveriteľné......

šifrin 77.?.?.?

Reakce na 397335

Je neuveriteľné, ako absolutne hovno vedia ovčania o libertarianstve, a pritom dokonale "vedia", aké je to zlé. A ešte aj verejne prezentujú, aké hovno vedia.
1) Zde se nebavíme o jakémsi libertariánstvu, ale o tom, čemu se říkalo reálný socializmus. Takže tady nějaké libertariánství laskavě netahejte.
2) O libertariánstvu vím opravdu velké Há, malé ó, římská 5, en a ó, ale Vy sám hned v následující větě velice přesně vysvětlujete o co jde a to opravdu jako vysvětlení stačí: aby si uchránili ... svoje peniaze, .... Protože tím pádem zase jde o jakousi variantu liberálních představ s všemi důsledky z toho vyplývajícími. Protože k zániku tradiční společnosti dojde, pokud se půda, práce a peníze promění na zboží. A jsme zase v hnoji. A jestli je to zrovna prasečí, nebo sviní je celkem jedno. Právě toto je to, co nás ničí. Milióny let naši předci ve snaze přežít vyvinuli tradiční občinovou společnost a nikoliv individuum a Modernu, nebo Postmodernu. Pokud by liberální společnost byla nějakým alespoň trochu rozumným řešením, vývoj by se touto cestou vydal. Nevydal se touto cestou, protože liberální představy nedávaly společnosti přežít.

397345

17.7.2022 23:24

RE: neuveriteľné......

rosco 89.?.?.?

Reakce na 397345

prestante s tou trapnou demagogii, couha vam z boty Marx, obcinu si bolsevik ideologicky privlastnil aby oduvodnil vyvlastnovani pudy.

"Milióny let naši předci ve snaze přežít vyvinuli tradiční občinovou společnost"

uplne se ztrapnujete, historici maji honicku vedet co bylo pred 4000 lety a vy vite co bylo pred miliony, obcina pokud existovala tak teprve v agrarni spolecnosti a ta pred miliony let jeste neexistovala, nejdrive tak pred 10000 lety s pocatky kultivace plodin a jeste dlouho to byly jen rodinne klany ktere to meli spolecne.Pred tim nebylo nutno vlastnit pudu, jeste se nic nepestovalo, pouze lovilo a sbiralo.
Pokud jste si ale nevsiml, v soucasnem agrarnim sektoru pracuje ve vetsine statu zridka vice nez 3-4 % populace, vetsina lidi zije ve mestech, nekdy prinos pro BIP nedosahuje ani 1%,chcete zavest spolecne vlastnictvi panelaku ve mestech a tim postavit spolecnost na nohy? Dejte si studeny obklad. Chaby pokus zpopularizovat komunisticke nesmysly zadnimi vratky.

397346

18.7.2022 9:56

RE: neuveriteľné......

šifrin 109.?.?.?

Reakce na 397346

My sice nevíme přesně-1 co bylo před 4000 lety, ale zato známe z čeho vznikla lidská společnost a do jaké podoby se vyvinula. Východiskem byla společnost šimpanzí - a v této podobě lidská společnost zůstala do vzniku zemědělství. To nastalo dříve, než píšete - přibližně před 50000 lety. Co se týče "rodinných klanů" - tak toto není pravda, to by byla genetická past. A že dnes jen pár procent obyvatel pracuje v zemědělství... víte, ono vlastně i v průmyslu vznikají společenské struktury podobné občině a zase jedině na nich byla společnost schopná prosperovat. Dnešní velkoměsta "očištěná" od průmyslu směřují k zániku, dnes zatím žijeme ze zbytků prosperity. Zkuste si přečíst třeba E. R. Service: The Hunters, nebo něco od K. Lorence.
1 - přesně... toto je takové zvláštní slovo. Ono většinou toho víme velice málo, ale tím "přesně" se oháníme. To jsou například i ty tzv. "Stalinské zločiny" (v kterých jsem se začal hrabat, když mě to "přesně" nějak začalo tahat za uši). A to není ani století. To je pouze manipulace vědomím a v žádném případě to není o nějakém "přesně".

397354

18.7.2022 12:24

RE: neuveriteľné......

rosco 89.?.?.?

Reakce na 397354

aha, tak najednou to nejsou miliony let ale 50000, usmevne, vy si to proste priohnete podle potreby. Vetsina zdroju uvadi pocatky kultivace plodin a obdelavani pudy mezi 9 a 12 t. let, nehraje to ale roli, nejak jste si zrejme nevsiml, ze agrarni spolecnost uz neexistuje a ta vase marxisticka obcina v prumyslu je pouze vyplod fantazie vasi mozkovny, nemohla by ostatne ani fungovat.Krome toho nechapete ze spolecnost pred zavedenim legalizace padelatelstvi a po nem jsou dva ruzne pary bot. Momentalni struktura ekonomiky se diametralne lisi od toho co bylo v te vasi obcine mozne.Jelikoz netusite jak soucasny na dluhu zalozeny monetarni system funguje snite o pitomostech ktere by zrejme podle vas meli nastolit nejaci dobromyslni aparatcici na podklade bumazky ktera vsem zaveli jak se maji chovat a ekonomicky jednat, docela byste se vyjimal v parte zelenych pejzatci nastrcenych magoru, kteri prave to dnes na nas hraji. Tupe stado je samozrejme mozne urcitou dobu oblbovat a nasmerovat, a take se to uz leta deje,ovsem pouze do okamziku kdy jde do tuheho a do tuheho jde vzdycky kdyz padelani obeziva narazi na hranice unosnosti a kreditni bublina splaskne. Na to chcipl uz stary Rim a dejiny jsou lemovany podobnymi pripady, to co dnes probiha neni nic noveho, nove jsou pouze giganticke dimenze navrsenych dluhu. Ten vas Lorenz je pouze dalsi z potrhlych psychologu kteri predstiraji ze vi co se deje v lidske hlave a udelal si z toho trafiku. Take antropologie nemuze naprosto nic ze spolecenskeho a ekonomickeho vyvoje vyresit, podstata lidske povahy se nemeni kazdych tisic let a pokud vubec s pribyvajicim rustem populace spise k horsimu, vypada to ze nasledkem civilizacni deformace se prumerna velikost lidskeho mozku zacina smrskavat, neni nebo spise dosud nebyl tolik vystaven existencnim tlakum a namaham.

397358

19.7.2022 18:58

RE: neuveriteľné......

šifrin 77.?.?.?

Reakce na 397358

Panebože, tohleto chodilo do školy? No potěš Bůh. Občina je pouze usazená (a narostlá) tlupa šimpanzí. Takže 6,5 miliónu let doby člověčí a dvakrát tolik šimpanzí. A s Marxem (kterého metodologii byste se měl naučit) nemá občina nic společného, Marx byl v době psaní Kapitálu čistokrevný liberál, ale natolik poctivý, že když pochopil, že liberalizmus je slepá cesta, vzal správně občinu - komunu. Ale její popisy nezpracoval ani on ani Lenin, protože ten pouze řešil žhavé politické úkoly a lámal liberální inteligenci, aby to "vzala" jako "zvláštnosti". Zbývá jedině Kara-Murza a Čajanov.
A jinak, čta váš příspěvek Vám dávám za pravdu - na Vás je vidět, že dochází k zakrňování mozku [mrknutí jedním okem]

397379

19.7.2022 22:02

RE: neuveriteľné......

rosco 89.?.?.?

Reakce na 397379

no vida jak jste se prima odkopal, jak vam ty invektivy slusi,potom v jednom radku udajne nema s obcinou Marx nic spolecneho a hned za tim ze udelal z obciny komunu,usmevne, takze si bezte vylestit to bolsevickou pecku kterou mate jiste schovanou ve skrini a pracujte dal na zavedeni obciny, kdyz se trochu vybicujete, treba date dohromady louku o 1000 m2, jen aby se vam tam ta tlupa simpanzu vesla.
Ano k zakrnovani mozku u lidstva uz dochazi, ale v prubehu tisicileti, Vas se to ale netyka, nemate nic k zakrneni. Ovsem nezoufejte, v te tlupe simpanzu se ztratite levou rukou.

397383

17.7.2022 11:30

Problemom je urbanizacia, brzdi mobilitu.

AntePortas 178.?.?.?

Komunizmus znicila urbanizacia a ta znicila aj kapitalizmus. Urbanizacia totiz od urciteho momentu predstavuje nadmerne hromadenie a nadmerne znamena skodlive.Do urciteho momentu je urbanizacia prospesna. No v jednom okamihu sa to zlomi a vsetko znici. To je to, co sa clovek musi naucit riadit.
Svet naozaj potrebuje novy system. V prvom rade musi zastavit a zvratit urbanizaciu. Ludia sa nemozu donekonecna kopit na jednom mieste. Je potrebne ich regionalne rozlozit a to tak, aby sa docielila sebestacnost zakladnych potrieb pre kazdy region a udrzal sa pokrok.
V tomto smere komunizmus zacal dobre. Vytvoril JRD a rozlozil velke fabriky po celom uzemi. Neskor sa vsak sustredil na urbanizaciu a vyhasol. To iste zazil aj kapitalizmus. To znamena, ze nie je problem v ekonomickych ci politickych systemoch, ale v nadnernom hronadeni ludi ci ineho zivota na jednom mieste. Suvisi to totiz s jednou vecou. Kolonizaciou planet. Ludstvo sa vyvija prirodzene a jasne to cele sneruje k tomu, aby sa dokazalo usidlit aj inde vo vesmire. Dovodom je mobilita. Slnecna sustava tu nebude vecne a to je dovod pre kolonizaciu vesmiru. Preto ludstvo musi vytvorit system, kde mala skupina ludi moze byt nielen sebestacna, ale aj pokrokova a to za vyuzitia co najmensieho mnozstva externych zdrojov.
Ked sa clovek usidli na inej planete, ako tam bude pestovat obilie, vonku na
poliach? A zvierata vyzenie na pastviny?
V sucasnosti uz ludstvo ma technologie, aby pestovalo rastliny a chovalo zvierata pod strechov. Dokonca vie rastlinnu a zivocisnu vyrobu prepojit temer bezozbytku.
Moja vizia je taka, ze bohaci konecne dostanu rozum a zacnu budovat male sebestacne mestecka cca pre 20.000 ludi, matrica napr. pat miest a v strede medzi technicka zona s fabrikami a zabavou. Vsetko postavene na robotizacii a s digitalnou identitou pre adresne odmenovanie ludi za ich prinos pre spolocnost, nech sa na ich uspechu nemoze nikto prizivit. Zakladne potreby za ucast a zbytok ako bonus za prinos, adresne.
Takyto projekt postavit na dobrovolnosti, teda aktivovat ho cez nove vyhody.
A vyhody pre spolocnost? Sebestacnost, mensie zastavane oblasti, menej poli, viac prirody, viac volneho priestoru = viac moznosti.
Zial, sucasne riadenie, bohaci, chcu len kopit a vsetko robit nasilu. Pokial svoje myslenie nezmenia, bud zahynu oni alebo zahynieme vsetci. Ti najbohatsi cakaju, ze cistku spravime za nich. Nie, nech si to utobia sami. Vzbury znicia nas, nie ich.
Ludstvo nie je premnozene, len su pri kormidle taki, co si aj sami zavadzaju.
Menej ludi = menej moznosti.

397336

17.7.2022 15:59

Napalm

Johann 62.?.?.?

Len mimochodom, keď už autor článku spomína napalm vo Vietnamskej vojne. Američania použili napalm už v kórejskej vojne (50-te roky). A síce masívne. Vtedy bol napalm akože nová zbraň. Na túto vojnu sa často zabúda, väčšinou je zatienená práve tou vietnamskou. Počet napalmom spálených civilistov v kórejskej vojne sa ráta na státisíce.

397342

17.7.2022 20:08

Skvelá debata

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

tu už dávno nebola. Poučná a inšpiratívna, podobne aj článok pána Podrackého.

Texty ma inšpirovali k istému, podľa môjho názoru, tomuto záveru :

Do dnes ľudská spoločnosť prežila / žila vo všetkých možných, aj nemožných režimoch, spoločenských zriadeniach - vrátane jaskynného života , rodovej spoločnosti s občinovým vlastníctvom, aténskej demokracie, egyptské kráľovstva faraónov, otrokárskej, feudálnej... spoločnosti, cez laissez-faire kapitalizmus/liberalizmus až po socializmus. Tým sme si v podstate vyskúšali nám známe režimy, s ktorými nebola spoločnosť nikdy celkom spokojná. Otázka dňa je:

Aký režim, aké spoločenské zriadenie by vyhovovalo 95% spoločnosti ? Nikde nenájdete jednoznačnú odpoveď na túto otázku, alebo riešenie, komplexný návrh novej, nevyskúšanej spoločnosti s ktorou by bola drtivá väčšina niekoľko storočí spokojná. Nech si vezmete do rúk akéhokoľvek autora k spoločenským problémom, histórii... každý je kritický k minulosti i súčasnosti, resp. vášnivo obhajuje niektorý z minulých režimov - všetky však z nejakého dôvodu zanikli.

Z uvedených dôvodov sa domnievam, že vývoj speje k jednej svetovej vláde, k veľkému resetu, ktorý sa inak nazýva NWO - Nový svetový poriadok.
" Vymysleli " ho práve tí, ktorí " pochopili ", že ľudia neboli a nie sú spokojní so žiadnym, sebelepším režimom - tak naordinovali len jeden režim pre všetkých - s jednou jedinou výnimkou : aristokratické klany, majitelia všetkého na Zemi budú vlastniť všetko, kým ostatní nebudú vlastniť nič. Napríklad : budeme bývať v nájomných domoch - a tie nájomné domy budú vlastniť práve tí, ktorí nám ordinujú šťastie v nevlastnení ničoho. Redukcia populácie za účelom dosiahnutia NWO, je už verejným tajomstvom.

397344

18.7.2022 7:07

RE: Skvelá debata

AntePortas 89.?.?.?

Reakce na 397344

Ludstvo uz predsa ma spolocensky system, ktory vyhovuje 95% populacie. Vola sa internet a pocitace. Je to idealny nastroj pre dosiahnutie blahobytu pre vsetkych. Hacik je v tom, ze to ludstvo nevie vyuzit, lebo ma neschopne riadenie. Ono sa zda, ze svet zije v modernej dobe. Nie, v modernej dobe su schopni zit len belosi. Vsetci ostatni so sebou neustale tahaju minulost. Niektori su este v praveku, ini v staroveku, v stredoveku a dalsi uz na prahu novoveku. A prave ti najzaostalejsi sa za posledne destarocia nakotili najviac. Kedze priroda nerobi nic zbytocne, tito ludia maju svoj ucel.
IT dokaze rozbit zlozitost na jednoduchosti. Vytvori system, kde moze vacsinu ukonov robit ktokolvek a to tak, ze ho len hodia do vody. IT mu umozni vzelavat sa v realnom case skrz obsiahly opis ukonu napr. instruktaznym videom. Pri praci moze ist presne podla neho. Takto to nielenze dokaze urobit, ale moze aj ukon vylepsit.
IT moze priniest siroku automatizaciu, armadu robotov, ktore zabezpecia mnozstvo beznych cinnosti, zatial co clovek sa moze venovat inemu. Zmensovaniu robotov, ich vylepsovaniu, riadeniu a spajaniu systemov do novych celkov. Tie moznosti su neobmedzene. Staci na nete vytvorit databazu s jednoduchymi ukonmi a odmenovat ludi za ich vylepsenie.
A realita? Stale viac ludi robi pre stat uplne zbytocnosti. Internet je cenzurvany a je nastrojom propagandy a reklamy, odmenovanie sa zamenilo za korupciu, lebo to tu chcu riadit ludia so zastaranym myslenim, deti. Preto trepu o velkych resetoch a podobnych kravinach, lebo nie su schopni zit v modernej dobe. To vedia len belosi, ku ktorym sa postupne pridavaju aziati. Zial, medzi belochmi je infiltrovanych mnozstvo nebielych, ktori sa sice bielym pododobaju, ale nimi nie su. Beloch je spaty s prirodou, odkial cerpa poznanie, zatial co ti druhi su spati s pustou a stepou, ktore si dodnes neboli schopni zalesnit, cize len kradnu tomu bielemu napady.
Ide tu o stret civilizacii. Pokrocilej a zaostalej. Paradoxne, ta pokrocila je zranitelnejsia, lebo pokrok a hruba sila su v nepriamej umere.
Nuz, som pokrokovy clovek, no zijem v spolocnosti mentalne zabudnutej v minulosti. Zial, nerobim si iluzie, ze sa to za mojho zivota zmeni.

397348

20.7.2022 17:02

RE: Skvelá debata

J_Pitralon 77.?.?.?

Reakce na 397348

Geny se teď po informačně-sociálním smartfounovém převratu budou šířit rychleji. To se pomixuje bleskově. Mladá holka má přístup na internet, umí anglicky, může se přes internet nabízet globálně, nechce prožít celý život mezi vyfetlama v českém Panelákově a nebude si zakládat rodinu na místě, kde jsou ukrajinské mzdy s perspektivou další ukrajinizace...

397406

26.1.2023 2:23

RE: Skvelá debata

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 1.?.?.?

Reakce na 397406

Neni nutne dlouhe psani,podstatu veci Vam rekne sam nepritel.
Rabin Wisel.
Kdyz reknu komunismus, tak tim myslim, judaismus, kdyz reknu judaismus, tak myslim kmunismus.!
To je zakladni kamen problemu, nic vic,nic mene.

401905

Tuto stránku navštívilo 1 024