Diskuze k článku

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Příspěvků 104

13.7.2004 1:09

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Pane Stwora..."Britové mučili nevinné zajatce"... Je rozdíl mezi tím pokud je "mučen" terorista a v kleci "léčen" duševně nemocný člověk. Opravdu velký rozdíl.

30793

13.7.2004 1:58

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 30793

Prominte,ze Vam do toho skacu,ale Vy opravdu berete najmute zoldaky za predstavitele Brituuuu? P.S. Ke klecim se nevyjadruji.Tomu vic rozumi psychologove.

30797

13.7.2004 8:59

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 30797

Snad psychiatři, že ano?

30807

13.7.2004 12:42

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 30807

Patrila Vase poznamka o psychiatrech k memu prispevku?Pokud ano,tak jen chci dodat ze opravdu je to prace psychologu aby urcili, jestli dojde pripadne k trauma z klece.Psychiatri jim mohou maximalne tak jen pomoci urcit spravne reseni.

30830

14.7.2004 21:08

Voboji

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 30807

Voboji, psychologove i psychiatri a pochopitelne i dalsi lide PRACUJICI s temito postizenymi.

30923

14.7.2004 8:09

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 30797

>Prominte,ze Vam do toho skacu,ale Vy opravdu berete najmute
>zoldaky za predstavitele Brituuuu? P.S. Ke klecim se
>nevyjadruji.Tomu vic rozumi psychologove.

pane Idealisto, pouzivate slovo ZOLDACI z bolsevickeho slovniku?
Nebo proste zduraznujete, ze vojaci nemuseli k odvodu ale berou vojnu jako sve zamestnani? Myslim, ze i Ceska Armada planuje mit takove vojaky.
[smích]

30905

14.7.2004 22:13

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 30905

Pane Vcelicko
Pokud je mi znamo,tak za vykonanou praci v armade dostane ten,ktery se dobrovolne prihlasi, nikoliv vyplatu,ale zold.A toto slovo je starsi nez bolsevik.Prosim,stuuujte si za Vasi vytribenou personalitou a toto slovo ke me nepripiiinejte.Ja Vam take sproste nenadavam.
P.S. Vytribena personalita ano,ale jen tehdy,pokud nejednate zkratove a misto serioznich prispevku pisete slova,ktera smrdi.Vy ne,nemate to zapotrebiiii.
Urcite si rozumime.Ale pravdou zustava,ze ja taky semtam pouziju smradlava slova,ale co jineho mam hazet na hlavu milackuuum fucking khazaruuum?
Ani nevite,jak slovo bolsevik smrdiii.Aspon teda me urcite. Pekny vecer,preji.

30925

15.7.2004 8:33

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 30925

`Idealisto dekuji za prani hezkeho vecera, co se tyce slova zoldak, tak si ho pamatuji ze skoly, kdyz jsme probirali husity a prave zoldak byl ten spatny nemec, ktery bojoval za Zikmunda.
Vzdy, kdyz vidim slovo zoldak, je to v nejakem textu, kde se jedna o nekoho spatneho. Nemyslim si, ze s vami musim mluvit takto polopaticky. No a take se vsimam, ze stale nadhazujete khazary...mate s nimi nejake zkusenosti? To slovo, jsem zatim videl pouze na zvedavci a pouzivaji ho pouze dva pisatele.
Mozna ze jste se jiz v zivote vsim, ze jaka koliv generalizace je vlastne stupidita pisatele. Nemam tuseni kdo/co je khazar ale je mi jasne, ze pokud je to clovek ucenlivy, ze v te skupine budou dobri i spatni. Da se to rict o kazde skupine i o te, zde na zvedavci.

30948

16.7.2004 3:39

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 30948



>Mozna ze jste se jiz v zivote vsim, ze jaka koliv
>generalizace je vlastne stupidita pisatele. Nemam tuseni
>kdo/co je khazar ale je mi jasne, ze pokud je to clovek
Pane Vcelicko
Nachazim dva mozne duvody,proc pokladate tuto otazku.Ten horsi je ten ,ze se snazite utopit Idealistu na lzicce vody.Ne,ten ve Vasem pripade zavrhuji.Druhy duvod by mohl byt ten,ze po precteni nekterych mych prispevku chcete vedet neco vice.Narcis nejsem(aspon v to doufam,vite,clovek nikdy nevi,co se skryva v jeho dusi).
Ale zkuste na chvili premyslet jako ja,jen tak,cvicne.
Vstoupil jsem na stranky Zvedavce jako kolemjdouci anonym,no a nickname Idealista vlasne vzesel pouze proto,ze nikdo z dopisovateluuu neprijmul mou nabidku komunikace s pomoci kamery.Vzdyt je to,tady na Zvedavci,hloupost.Tady mnoho lidi ma radost,ze beztrestne muze jeden druhemu nadavat,aniz by citil nejakou zodpovednost za sve pocinani.Ale protoze zadnou jinou zkusenost s dopisovanim prispevku nemam,skocil jsem vlastne po hlave mezi dva mlynske kameny,a to jako idealista Idealista.
Kdo vlastne si dnes troufne presne identifikovat clena nejake skupiny ci rasy dle charakteristickych rysu? Vzdy existuje sance,ze to nebude 100%pravda.Snad jen hlavy ucene pres genetiku.Ale moje otazka zni:Koho to vlasne zajima?No,ja jsem ten posledni,koho by to zajimalo a to z duvodu nejakeho drzeni si odstupu,nebo snad pripadneho utoku na nej s umyslem vrazdit,atd.
Co se chazaru tyce,jsou tady dopisovatele-specialisti.Nebo je mnoho ruznych cest k nabyti informaci.Ale stejne vsechny budou az z tzv,druhe ruky.Vzdyt vite,ze spatna a navic lziva kniha je jed.Anebo naopak.To zalezi,kam sahnete.Ovsem pak je tady neco jako skutecny prozitek,ktery docela spatne nesu asi tak deset let.Ale koho zajimaji moje osobni problemy! Ani me uz ne tak moc.Ale citim povinnost VAROVAT,a to jen proto,ze se stale ucime,no a kdyz uz ja jsem dostal,tak proc dopraaavat tomu zlu dalsi rozkos z pokusu o podriznuti dalsiho telete.Umyslne nepisi beranka,aby se toho ritualu nekdo nechyt.
Vira v dobreho boha,to je to,co lidi sblizuje.At je jakekoliv rasy a nabozenstvi.
A ted pozor,tenky led.
Kdyz mi bylo tak asi deset let,tak dobry buh byl ten pan na obrazu na stene u babicky,pak taky ten Manituuu od Karla Maaaje, no i ostatni dobri lide meli dobreho boha,kdyz byli dobreho srdce.A tam patrili i Zidi,ktere jsem sice tehdy nevnimal,ze by to mel byt nekdo jiny nez jsem znal ze skoly a ulice,a vubec jsem nevnimal kdo je kdo.To Vy urcite take.
Jak leta sla,a to at jsem byl kdekoliv,nikdy mi zadny Zid dobreho srdce neublizil.Naopak,dokonce jsem svou prvni zivnost rozjizel s jejich zbozim.Dik za to,ze to vubec vyrobili a ja mel co prodavat.
Mmno,a pak fatalni chyba.
Totiz,myslel jsem si,ze pokud nezistne pomaham svym blizkym,tak delam vec bohulibou a spravnou.Nevedel jsem,ze nekteri se za Zidy jen vydavaji.Lety se mu zacala kroutit pater.Charakter mel uz pokrouceny driv.
Vymenil blizni sve za mamon a blizniho sveho podriznout chtel.Chudak chazar....

30982

16.7.2004 8:53

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 30982

pane idealisto, ano chodim na zvedavce specialne ke cteni naseho vazeneho pana Nohejla, ktery uz nekolikrat psal o zidech kteri nejsou zidi a dokonce jednou o husach ktere prave preletali jeho barak. Tento filozof se urcite vyzna ve vasich chazarech lepe nez kdokoliv jiny. Chtel jsem to ale vedet od vas. No vidim, ze mate s urcitosti VUML, krasne dovedete rozvest jednu holou vetu do nekolika set vet rozvinutych. Myslim, ze jste se minul povolanim, vam by urcite sluselo kazat nekde v kostele. Stejne vam ale preji krasny den, v urcitem smyslu jste sympaticky [smích]

31002

16.7.2004 13:31

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Druid 81.?.?.?

Reakce na 31002

pane Vcelicko, moc by me zajimalo do ktereho kostela by jste chtel napasovat pana Idealistu s VUMLem na hrbu?

31010

17.7.2004 8:34

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31010

>pane Vcelicko, moc by me zajimalo do ktereho kostela by jste
>chtel napasovat pana Idealistu s VUMLem na hrbu?

No pokud je to pro vas tak nutne vedet, tak treba do pravoslavneho...tam urcite par panu z VUMLu najde [smích]

31035

17.7.2004 12:34

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 31002

>pane idealisto, ano chodim na zvedavce specialne ke cteni
>naseho vazeneho pana Nohejla, ktery uz nekolikrat psal o
>zidech kteri nejsou zidi

Zdravim,pane Vcelicko
Ano,na toto jsem chtel upozornit hlavne.Zidi,kteri nejsou Zidi.
Pokud se jista skupina obyvatelstva teto planety chova tak,ze pouze ze systemu bere a neni ochotna systemu nic dati,tezko tuto skupinu pijavic jine skupiny obyvatelstva prijmou bez vyhrad.A proto,ze mnoho lidi tuto vlastnost prisiva Zidum na kabat,nemohu s timto souhlasit a vystoupim verejne proti zidobijstvi.Pokud ovsem tuto,chazary praktikovanou,vlastnost vyuziva kdokoliv na teto planete,nazvu ho chazarem.Treba je timto presvedcim ke zmene chovani.Mam na to pravo,jsem totiz Idealista.A hlavne:kdo se ciiitiii,ten se vtiiipiii.Ze tato chazarska vlastnost vlezla mnoha NEbohabojnym Zidum pod kuzi,za to muze pouze cas a lidska hamyznost.Vsadil jsem na inteligenci ctenaru,vcetne Vas.Mohli jste cist mezi radky zpravu o tom,ze se mnoho takovych pijavic prisaaaalo na blbeho idealistu,ktery prichazi s cistou dusi a srdcem na dlani.Casy se meni.Naucil jsem se,zde v Cesku,nenavidet,mam ale dost sily se to i odnaucit.Nejsem sam,kdo dostal podpasovku.

>No vidim, ze mate s urcitosti VUML

Jsem vyuceny strojar a bolsevik me nedostal.Myslim,ze jsem Vas prosil,aby jste me neurazel.Pokud neni duvera z Vasi strany k prispevkum Idealisty,napiste mu to.

>dovedete rozvest jednu holou vetu do nekolika set vet
>rozvinutych.

Prominte,pokud Vam to vadi,ale jinak psat neumim.Mam pouze vyucni list,ale pokud Vas zajima me vzdelani,nebudeme timto obtezovat ctenare zde,na Zvedavci.

> kazat nekde v kostele......

Proc zrovna v kostele? A co takhle synagoga? Treba me ti s chazarskou dusi poslechnou a ti,kteri budou stat vedle nich mi pomuzou a huraaaaa,Idealista zachraaaaanil svet!!!
Pane Vcelicko,Vy jste genius.Nikdy by me nenapadlo,ze bych mohl se svym,spise praktickym,vzdelanim zivit i jako kazatel.


> v urcitem smyslu jste sympaticky [smích]

Prosim,podrzte si sve,v urcitem smyslu sympatie,na pozdeji.Pana Lva jsem zklamal,a kdybych zde nevystupoval jako "hodny Idealista".....vite,sympatie se mohou behem chvilky promenit v nenaaavist,lidem tu znamou vlastnost.

Z okouzlujici Jizni Moravy pozdrav posiiiilaaam

31039

13.7.2004 12:31

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

true.champion true (tečka) champion (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 30793

Terorista? Prosim? Mnozi z tech co byli sebrani jsou nevine obeti nedorozumneni. Teda pokud nejste z tech, kteri vidi v kazdem Arabovi teroristu. [oči v sloup] Zajimalo by me jak to delaji v Anglii. Je mozna fakt lepsi je priputat k posteli nez je hazet do klece to vypada vic humane...

30827

15.7.2004 11:39

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

dub 212.?.?.?

Reakce na 30827

oni je radějí nadrogují a vymijí jim mozek. to je přece vrchol humanity.
aspoň víme, jak si kdo humanismus představuje[velký smích]

30955

13.7.2004 12:52

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 30793

Re[vyplazený jazyk]ani Rowlingova necht si zamete pred svym prahem.

Myslite, ze britsti a americti vojaci JEN mucili teroristy? Take bojovali, strileli. A pri dnesnim vyvinu vojenske techniky muselo umirat i civilni obyvatelstvo vcetne deti? Neutikejme od tematu. Proc p. Rowlingova si opravdu nezamete pred vlastnim prahem? Je opravdu v jejim okoli velky poradek? Opravdu u nich neexistuje takovy lecebny , psychiatricky ustav jako u nas?Pochybuji silne. Na celem svete je hodne neporadku a za kazdym neporadkem jsou jen lide a PENIZE.....Bohati chteji jeste vic a chudi? Aspon se najist..Zase jsem utekla od tematu.Myslim, ze p. Rowlingova spis hledala nove tema pro dalsi hit...


Jarka>Pane Stwora..."Britové mučili nevinné zajatce"... Je rozdíl
>mezi tím pokud je "mučen" terorista a v kleci "léčen"
>duševně nemocný člověk. Opravdu velký rozdíl.

30832

14.7.2004 3:49

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Peter-montreal 65.?.?.?

Reakce na 30793

Dufam, ze bijes aj seba, blbobijec...

30899

13.7.2004 2:10

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Myslím, že by Blbobijec měl také začít bít sám sebe,
aby dostál svému nicku!!!
Právě problém je , že většina mučených jak v Iráku,
tak na americké základně na Kubě jsou nevinní lidé.
Není možné v 21.století používat inkviziční metody,
které spočívaly v přesvedčení, že nevinně mučené osoby
Bůh ochrání a mučit je nenechá!!!
A pan Stwora se také krutě mýlí!!!
Pokuď někdo poukazuje na nešvary, které jsou jistě ohavné
ze samé podstaty a dějí se v psychiatrických léčebnách
v naší republice je lépe přiznat takové pochybení a rychle
zjednat nápravu.Říkat, že si má raději zamést před vlastním prahem není přípustné.
Místo toho jsem právě od kritizovaných osob slyšel spíše
vyhýbavé odpovědi a žádná řešení.
Bohužel ani legislativní rámec v této oblasti není
v pořádku a dochází ještě stále ke zneužívání
psychiatrie třeba příbuznými, protože psychiatr má stále
nad nemocnými v podstatě neomezenou moc!!!
V jiných zemích již dávno došlo k úpravám v právních normách,
kde o všech věcech, kde dochází k zásahům v oblasti
lidských práv, rozhoduje buď soud anebo jím pověřený úředník
po soudním přezkoumání.
Též je takovému přezkumu podrobeno i umístění do "síťové"
klece.
Právě na základě oznámení "pacienta", který v Brně přišel sám
na ambulanci léčebny , byl silně rozrušen, žádal o léčbu,
které se mu dostalo hospitalizací a protože byl neklidný /zlobil/, dostal se asi na týden do "síťové" klece,
bylo zahájeno řízení pro zneužívání těchto zařízení!!!
Žádný článek nebyl přímou pohnutkou k veřejné kritice!!!
Ten byl pouze důsledkem!
V článku nejsou nějaká nepravdivá data, ale je zde zveličován
jeho smysl a účel.
Klece i když ze sítí asi nejsou úplně nejvhodnější
léčebná zařízení!
Při dnešní možnosti medikace, kterou psychiatrie má, je krajně
nevhodné podobná středověká zařízení používat!!!
Spíše je možné ještě psychice pacienta ublížit.
Nevím, ale o mozku a duchovních pochodech toho víme zatraceně
málo, abychom se mohli k nemocným lidem takhle chovat!!! Jsou pacienti, pro které i takové zařízení
je účelné,ale nesmí docházet k jeho jasnému zneužívání,
což se právě v našich léčebnách potvrdilo!!!
Použití musí mít jasný právní rámec a vyslovenou přesnou
indikaci!

30798

13.7.2004 4:11

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

barbaroslav barbaroslav (zavináč) pobox (tečka) sk 68.?.?.?

Reakce na 30798

no nic tak ich nadopujeme praskami, a ulozime do postele aby lezali ako mrtvi, neviem co je lepsie, ci myslite, ze existuje medicina potlacajucu mentalnu retardaciu? to by bush nebol ale taky debil (a ja by som tu mozno nepisal prispevok)
pan stwora ma pravdu, najzbabelsie je si vybrat najslabsi ciel, toto spominana pani robi, vsetci pseudohumanisti maju kopec reci o diskriminacii, ale aby sa otvorene postavili klamarom, kvoli ktorym zomieraju tisice? jasne, ze potom by jej usiel tucny honorar, nebola by slvna, vymazali by ju z historie...

30799

15.7.2004 11:45

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

dub 212.?.?.?

Reakce na 30799

pokud by se tento stát zachoval jako svrchovaná republika, tak by tuto paní zažaloval pro pomluvu s odškodným řekněme 2 miliony liber (které by pak věnoval na zlepšení podmínek v takových ústavech, neboť mnoho z nich se rozpadá; a tato dáma si byla plně vědoma své popularity, kterou v této kampani zneužila, takže výše odškodného by tomu měla odpovídat).
příště by si pak tato kus hovězího rozmyslela kraftat do věcí, kterým rozumí jako kráva rádiu a tento stát by měl po takovém procesu od podobných debilů na chvíli pokoj[smích]

30956

18.7.2004 9:46

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 30956

Re: P. Rowlingova..........

Mluvite /pisete/ mi ze srdce, protoze , jak je vidno nejsme svrchovany stat, tak se nas ministr zdravotnictvi zachoval, jak se zachoval, proste jsme jasny vlezprdelkove. Za totace jsme poslouchali Moskvu a ted se pekne amerikanisujeme, nemyslite????

Jarka

31068

20.7.2004 2:53

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 30956

Diky,perfekne receno!Taky to tak cejtim!

31118

13.7.2004 8:18

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 30798

Re: Pani Rowlingova necht si zamete pred vlastnim prahem.
V podstate mate pravdu, ze "klece" jsou spatnou lecebnou metodou, ale naskytne se otazka, zda psychiatricke lecebny maji dost zdravotniho personalu. A zase je to v penezich.Proc se p. Rowlingova plete do nasich lecebnych ustavu, je to nase vec a jeji zbytecna starost.Na celem svete se deje tolik bezpravi, tolik nevinnych lidi a hlavne deti zbytecne umira...Nemeli by na to popularni lide poukazovat a kritizovat?? A co iracke deti?? Kolik jich zbytecne zemrelo, kolik matek si vyplakalo oci nad zbytecne mrtvym ditetem??Kolik smutku a bolesti zpusobila ta zbytecna valka?Myslim, ze by p. Rowlingove praxe v Iraku neskodila...

Jarka

30803

13.7.2004 9:12

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 30798

Peleško, Peleško... Vy jste tak nevinný, že se obávám jestli jste už náhodou neprošel americkým "mučením". Nebo jste si vypláchl mozkovnu sám?

30808

13.7.2004 21:15

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 30808

Já jenom jízlivě konstatuji, pokuď má Blbobijec takovou přezdívku a vypráví nesmysly, je nutné, aby si šel občas
nafackovat někam na dvůr. To nikdy neškodí!!!
Nic více a nic méně jsem tím nemyslel.
Já se za nějaký hloupý nick neschovávám.
Jmenuji se Peleška příjmením a Milan jménem.
A nemusím používat nějaká přízviska jako Blbobijec a podobně.
Já vážně nevím, že se zde lidé mohou stydět za svá příjmení.
Snad , aby když "krafají" ty své "voloviny" je nikdo nepoznal!!!
A dnes ministr zdravotnictví zakázal používat klecová lůžka!
Najednou to jde. A tolik křiku pro nic.

30857

13.7.2004 22:26

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 30857

Peleško, Peleško... nemusíš nás přesvědčovat o tom, že se jmenuješ jak se jmenuješ. Pochyboval snad někdo o tvém ctěném příjmení a jménu? To ti zase jen tak přeskočilo, že jsi začal vášnivě psát o tom, jak se jmenuješ, že jo Peleško Milane?

30864

14.7.2004 0:38

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 30864

Jasně mně přeskočilo a ty jsi si dal přezdívku blbobijec -
blbý bijec - ta sedí!
A za Tvé písání si nasekej na holou!!!!
Vlastně za Tvé "duchaplné" písání!

30878

14.7.2004 1:19

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním

jednorozec> kupredu (zavináč) vsemi (tečka) smery 81.?.?.?

Reakce na 30864

>Peleško, Peleško... nemusíš nás přesvědčovat o tom, že se
>jmenuješ jak se jmenuješ.

Nemusíš nás přesvědčovat?

Kdo vy jste? Krom sebeurčených, neochvějně sebejistých blbobijců, samozřejmě.



30885

14.7.2004 8:01

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 30864

>Peleško, Peleško... nemusíš nás přesvědčovat o tom, že se
>jmenuješ jak se jmenuješ. Pochyboval snad někdo o tvém
>ctěném příjmení a jménu? To ti zase jen tak přeskočilo, že
>jsi začal vášnivě psát o tom, jak se jmenuješ, že jo Peleško
>Milane?

Ja kdybych se jmenoval Peleska Milan bych se urcite nechal okamzite prejmenovat... No pokud se mu nelibi nick Blbobijec..mozna, ze by se mohl podepisovat zkracene [smích]

30904

14.7.2004 14:03

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 30857

Re[vyplazený jazyk].Rowlingova necht si zamete pred vlastnim prahem.
Pane Peleska, opravdu si myslite, ze nas mimistr zdravotnictvi rozhodl dobre o zruseni klecovych luzek v nasich psychiatrickych lecebnach???Ztotoznuji se s nasi hlavou statu, ze jde o lacine gesto a o puntik do jeho pravomoci..Toto je velmi dulezita zalezitost a musi o tom rozhodnout odbornici.Vim, klecova luzka nejsou tim idealnim resenim pro nase nemocne spoluobcany, ale chci verit tomu, ze je to hlavne pro jejich bezpecnost, aby nemeli moznost se zranit, nebo zranit spolupacienty nebo i zdravotni personal. Jak by jste to resil Vy? Mne jde spis o to, ze se do nasich problemu micha popularni clovek, ktery by se mel zajimat o jine celosvetove problemy, treba o zbytecnou valku v Iraku, o zbytecne umirani civilniho obyvatelstva a hlavne deti.
Jarka

30917

14.7.2004 16:30

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 30917

A jak je to řešeno v západních zemích?
Tam se podobné věci nevyskytují!
To je přeci podstatný přínos do diskuze.
Nemusíme všechno přejímat, ale zde máme co dohánět!

30920

16.7.2004 11:11

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 30920

Re: P. Rowlingova necht si.........

Plne s vami souhlasim, ze mame co dohanet, ale nemusime hned poslouchat nejakeho hlasu z dalky a ze dne na den se priklonit k jeho nazoru avydat k tomu jista opatreni, jako udelal nas ministr zdravotnictvi. Takovato ozehava otazka se ma resit s odborniky,to je jasne, ale neni jasne proc se to resi az ted, kdyz uz je to stara zalezitost a proc nam to musi byt vnuknute odjinud.Opakuji je to nase vec a p.Rowlingova at si hleda tema na dalsi hit jinde. Toto je nas smutny pripad a vi se o nem, ale bohuzel neresi se nic, nikdo neprisel s dobrym napadem a nikdo nevi, jak to vyresit. Bez klecovych posteli budou muset byt nadopovani a sitove klece jsou na nic. Vite, my to nevyresime, jsou na to odbornici. Tak jim drzme palce.
Jarka

31008

13.7.2004 10:37

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním

petrxh 195.?.?.?

Reakce na 30798

Osobne mi prijde humanistictejsi zavrit pacienta na chvilku do klece, nez mu otravovat organismus "medikamenty".

30812

14.7.2004 12:20

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 30798

Tak spise,nez se z toho udela skandal,by se mely veci spise presetrit.
Ze se zneuziva,tomu sice verim ale taktez ne vsude a ne kazdeho.
Ty postele mi spise pripominaji detske postylky,v kterych jsou dodnes prakticky zavirana veskera batolata.Myslite,ze to ma vliv na jejich psychiku?Dite se odklada do "klece" aby dalo chvili pokoj,zaroven ale taktez,aby z postele nespadlo a neublizilo si.
Ja v tom takto pres foto zadnou tragedii nevidim.Verim,ze v mnohych pripadech to jinak nejde.
Cernosske matky nosi deti na zadech a pracuji pri tom ale at si nekdo zkusi nosit dospeleho cloveka?
odbocim;nabyvam pocitu,ze jsme az moc humanni spise tam,kde bychom byt nemeli nebo lepe receno-humanni chybne.Napr.co se vezenskych podminek tyce a sklony veznum zprijemnit zivot.Zadny kriminalni pripad noviny ani televize neudavaji populaci do detailu a lidem pomalu zacina uchazet to podstatne.Pripad se po case opomene,zamlzi a po case se uz nezda tak strasny,lide se zameruji na nesnesitelne podminky ve veznicich.Nerikam ze v pripadech justicnich omylu by to neprospelo.Ale kdo nahledne do kriminalistickych sborniku(ne kazdy to snese),ten musi uznat,ze tvrda opatreni vyloucit nelze.
Zrovna tak si myslim,ze jsou i nebezpecni pacienti,kteri v nejlepsim mohou na vychazku v retezech.
Takze skandal opravdu neni na miste.Neslo ji o nic jineho,nez o clanek,ktery by nalakal ctenare a mozna taktez o pospineni nasi zeme.Proc to dela?Asi ma komplex a potrebovala by psychologa,inu,jako mnozi na zapade.

30915

16.7.2004 8:45

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 30798

pane Peleska, specialne kvuli vam jsem se dnes, na nasem party zeptal jedne zdravotni sestry ktera pracuje v mistni nemocnici na psychyatrickem oddeleni. Otazka znela jednoduse, jake prostredky pouzivate k udrzeni nebespecneho cloveka. Odpoved znela zcela normalne. Pouzivame klece, ktere jsou delane ze silne site. To je prosim pro vas moderni amerika. Take se pry pouzivaji ohradky asi tak metr sedesat vysoke, ze ktere pacient nemuze vyskocit. Reknete to prosim vasemu presidentovi at ma nejake informace a nedela budouci problem.

31001

13.7.2004 5:16

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Jan 24.?.?.?

Nemám žádný soucit s blázny, protože jim žádný soucit nepatří! Naopak mám například hluboký soucit s manželi, kteří ve svém pokročilém věku nemají děti, ne proto, že by nemohli, ale proto,že podlehli porevoluční demokratické propagandě o kariéře a tak nakonec zemřou bezdětní, planní. Ještě více mě zachvacuje hluboká lítost s lidmi, kteří podlehli jedu multikulturní propagandy a adoptovali, cigáně, negře nebo vietnamče. O mezirasových sňatcích se ani raděj nezmiňuji.
Můžeme mít soucit s rodiči těch bláznů, ale ne se samotnými blázny, protože jakýkoliv takový soucit je nepřirozený a v extrému i životu nebezpečný.
Hned po revoluci byly sdělovací prostředky plné bláznů, a politici se mohli přetrhnout v navštěvování různých ústavů. Jedličkův ústav byl jeden čas v televizi nejmíň dvakrát do týdne. Člověk tak mohl nabýt dojmu, že jsme národ bláznů a různých kryplů. Celá takováto propaganda není nic jiného, než jeden z dalších smrtelných útoků na duševní zdraví a sebevědomí českého národa.
Je velký rozdíl mezi lidmi, kteří se blázni nebo kryplové už narodili a těmi, které potkalo neštěstí po té co žili zdravý život, jako třeba havárie nebo válka. Ti druzí si náš soucit zasluhují, ti první však žádný nebo minimální. Uvědomuji si, že zde míchám krypla s bláznem, což je samozřejmě zcela rozdílná záležitost, ale z hlediska národního je to velmi podobné. Je to totiž národ kdo se o ně musí starat a je to národ, který jimi trpí. Projevujeme přece svoji velkodušnost tím, že se o ně staráme, a myslím že dobře, ale je zcela nepřístojné, aby byli neustále vystavováni do centra národního života, až to někdy vypadá tak, že samotný účel existence národa je se starat o svoje blázny!

30800

14.7.2004 8:14

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

zdenek 194.?.?.?

Reakce na 30800

Je mi tě líto.

30906

14.7.2004 9:19

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 30800

Re: P.Rowlingova necht si zamete pred svym prahem.
Mily Jene, s Vasim prvnim odstavcem plne souhlasim, ale ja, jako zdravotni sestra lituji obe kategorie "blaznu nebo kryplu", jak jste je nazval Vy, mne se tyto vyrazy vubec nelibi, ale je to Vase vec. Proc lituji prvni kategorii, je to proto, ze maji smulu a nemohou prozit plny, nadherny, paradni zivot se svymi detmi nebo vnoucaty, jaky prozivame my. Druhou kategorii bych jeste rozdelila, mam na mysli autohavarie, zda si to nezavinil sam, ze je v takoveto situaci.Vzdyt urcite vite, co se na silnicich deje.
A ted k p. Rowlingove, at si opravdu zamete pred svym prahem a nase lecebne ustavy necha na nas. Opakuji znovu a znovu, ve svete je plno neporadku, zbytecne valky, zbytecne zabijeni a mrzaceni lidi, tam maji popularni lide zasahovat, my obycejni muzeme jen kritizovat. Jarka

30910

14.7.2004 22:45

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 30800


>podlehli jedu multikulturní propagandy a adoptovali, cigáně,
>negře nebo vietnamče. O mezirasových sňatcích se ani raděj
>nezmiňuji.

Pane Jane
Dle Vaseho nickname usuzuji,ze jste clovek.Ale take je mozne,ze se mohu mylit.

30928

15.7.2004 15:38

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Pašák 213.?.?.?

Reakce na 30800

Vážený pane Jane. Plně s Vámi souhlasím. Nebojte se, až vypukne opravdový světový malér ( a že vypukne ), Vámi zmínění blázni a kriplové budou první, kteří to odnesou a zmizí.
V současné době, kdy jen tahle malá republika plodí ročně 2 000 lékařských nedouků - zkuste si zajít k lékaři s úrazem, nebo nemocí a užijte si ochotu a odbornost zákroku - je zapotřebí pro ně najít práci, než zdrhnou za hranice pro lepší platy, neboli uplatnit to, co se tady za naše prachy naučili na někom, kdo jim zaplatí více. Proto se zatím o své blázny, přestárlé a nepoužitelné mrzáky staráme a vesele platíme daně, co nás stahují z kůže. ( Nabízí se otázka, jak by asi dopadlo referendum, kde by se vyčíslily náklady na tyto přítěže společnosti a možnost snížit daně jejich odstraněním )
První, co udělal Hitler, když se mu nedostávalo lékařského personálu na frontě bylo to, že se zbavil právě magorů a kriplů a lékařský personál nasměroval tam, kde ještě mohli pomoci.
Současní světoví vládci si panem Hitlerem, co se týče politiky, moc nezadají, naopak pouze zdokonalují jeho metody, poučeni jeho nemístnou shovívavostí a morálkou( nepoužívání chemických a otravných plynů ... - viz. poučná kniha Hitlerova válka).

30960

15.7.2004 16:50

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 30960

Pašáku, neslušela by Vám víc přezdívka Prasák?

30962

16.7.2004 8:35

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 30800

Jane vy mudrci, aby nahodou z toho kripla nevyrost genius, mozna ze potom by jste se za sve spartanske mysleni stydel.

31000

13.7.2004 6:57

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Nestálo by za to ve smyslu článku napsat autorce otevřený dopis? Mohla by z toho být dobrá ... bžunda.. (No.., jen aby potom nějakého neznámého Stworu nepřejelo auto..)

30801

13.7.2004 10:09

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

[překvapení]
Já vážněobdivuji DRZOST těch západních novinářů,s níž kritizují poměry v Česku. Rozhodně by si měli nejdříve zamést před vlastním prahem:
- V Německu "výtržníci" zapalují domy pro azylanty
- V Británii se řežou britští "výtržníci" s Indy, Pákistánci a to tak,že ve finále hoří auta na ulicích apod, jak jsme viděli v TV.
- V Dánsku vysílá "fašistická" rozhlasová stanice,jež ještě nedávno dostávala příspěvky ze státní kasy.

A tak bych mohl pokračovat s Francií,USA a dalšími zeměmi,jež mají tu pokryteckou odvahu kritizovat Česko či Slovensko... [naštvaný]

30809

13.7.2004 10:46

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 30809

O tom, že:
"- V Německu "výtržníci" zapalují domy pro azylanty
- V Británii se řežou britští "výtržníci" s Indy, Pákistánci a to tak,že ve finále hoří auta na ulicích apod, jak jsme viděli v TV.
- V Dánsku vysílá "fašistická" rozhlasová stanice,jež ještě nedávno dostávala příspěvky ze státní kasy." jste se dozvěděl od novinářů a navíc zrovna těch západních. Je s podivem, že vás o situaci v Čechách opomněli informovat východní novináři. Ostatně Vy sám kritizujete situaci v USA a jinde a také jste si zapomněl zamést před vlastním prahem - i když vy jste východní nenovinář.

30813

13.7.2004 12:34

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 30813

Pane Blbobijce
I kdyz me nekdy Vase nazory vytoci,tak ten Vas posledni prispevek - to sedlo.Porad se mam co ucit.Proc se ta divna pani nejede podivat treba do Brazilie na deti predskolniho veku.Svet je divnej.

30828

13.7.2004 12:36

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

true.champion true (tečka) champion (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 30813

Pane Blbobijec mne Americane nebo nejaky zapadaci nemaji co povidat. Bydlel jsem nejakou delsi dobu v Parizi a vim co je to za bordel. Amerika je dost nemocna spolecnost a navic dost namyslena na to, aby si to priznala.

30829

13.7.2004 12:50

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 30829

Pane champione
Kritizovat Ameriku a Americany Vam nyni neprislusi.Az tam budete leta zit,tak pak privitam Vas nazor.Pariz nebo Buenos Aires,who cares.(Preklad pro francouzsky mluvici: Koho to zajima,nebo treba: Vase postaveni mimo hru se nepocita.No neco v tom smyslu.)

30831

13.7.2004 14:41

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

true.champion true (tečka) champion (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 30831

Ja v Americe byl dvakrat a muj bratr tam i nejakou dobu zil a sam to kritizuje tak proc bych nemohl ja?

30840

13.7.2004 14:42

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

true.champion true (tečka) champion (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 30840

Momochodem dene travim nejakou tu hodinu diskusi s Americany na jednom mezinarodnim foru a nekdy mi pripada, ze zijou na jinne planete...

30841

13.7.2004 15:04

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 30841

Taky ze ziji,zeptej te se sveho bratra.Ale ten by tomu mohl porozumet tak aspon po 7 a vice letem pobytu ve Statech a pohledem obcana.Cesti turisti-to je samej zmatek ve vztazich mezi Cechy zijicich v teto neskutecne krasne a zajimave zemi.Jen kdyby ti khazarsti zmetci nedelali tolik svinstva.Vite,o kolik lepe se zilo Indianum v dobe pred nasilnym potlacenim? Uz zas lety mimo.Tak radej pekny pozdrav z Jizni Moravy,krasneho to kouta nasi vlasti,ovladane temi stejnymi zmetky jako Amerika.Severni,Stredni nebo Jizni.Jsou vsude a saji krev z poctive smyslejicich lidi.A sanci Vam daji jen kdyz se chcete hadat a zabijet se navzajem.Tak vzhuru hadanim k JEJICH LEPSIM ZITRKUM,panove a damy.

30844

13.7.2004 23:28

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

/\/\ /\ >< 83.?.?.?

Reakce na 30841

"Momochodem dene travim nejakou tu hodinu diskusi s Americany na jednom mezinarodnim foru a nekdy mi pripada, ze zijou na jinne planete..."

To se Vám nezdá. To je pravda. Američané opravdu nežijí na Marsu.

30870

13.7.2004 15:24

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 30831

>Pane champione
>Kritizovat Ameriku a Americany Vam nyni neprislusi.Az tam
>budete leta zit,tak pak privitam Vas nazor.
Když může kdejaký blb ze zámoří (vzdáleného i blízského) kritizovat naší republiku a nás, tak v rámci reciprocity máme právo dělat totéž, ať se to našim milým emigrantům a hlavně americkým připosrávačům líbí či nikoliv.

V té souvislosti je na místě připomenout citát ze Chvilky k zamyšlení z úvodní strany Zvědavce :
Amerika je jedinou zemí v historii, která zázračně prošla vývojem od barbarství k degeneraci bez obvyklého období civilizovanosti.
Georges Clemenceau

A k samotným klecím: je jistě otázkou, co může člověku uškodit víc - zavžení do klece nebo nacpání medikamenty s vedlejšími účinky? Ono je dnes dost o strach dělat personál nejen v psychiatrických léčebnách, v sociálních ústavech, v dětských domovech, ale i jen u služby první pomoci, jak je ze zveřejňovaných útoků proti zdravotníkům patrné. Klece jsou ochranou jak personálu zařízení, tak i chovanců - pacientů. Zneužití je možné kdykoliv a kdekoliv - všichni jsme jen lidé. Problém není v klecích samotných, ale v důsledné kontrole proti jejich zneužívání.
Konec konců američané zavírají do klecí na neomezenou dobu s mlčenlivým souhlasem veřejnosti pouhé podezřelé z nepřátelství k USA - de facto předpokládané politické odpůrce. Takové hanebnosti se u nás již od pádu komunismu nedějí.
Ovšem je možné, že američtí přátelé nás donutí totalitní praktiky po jejich vzoru obnovit.

30845

13.7.2004 21:40

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 30845

Pane Karle z Cech
Samozrejme ze na to mate pravo.Pokud se chcete postavit na uroven blbuuu ze zamori,nikdo Vam nebrani.Ale to Vy nechcete,prece nejste blb.Zrovna mi to rekl muj kamarad,ktereho si vazim,ten vi.Ja ne,jsem tady na Zvedavci jen kratkou dobu,neznam Vas.Jen jeste jedna otazka: Radite me k tem americkym priposravacum? Dekuji za odpoved.

30860

13.7.2004 23:33

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

/\/\ /\ >< 83.?.?.?

Reakce na 30860

No vono stačí si na www.justice.cz vypsat T.D.S.,s.r.o. a BLAU TOUR, spol. s r.o.

30871

14.7.2004 12:25

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Petr H 160.?.?.?

Reakce na 30845

Svatá pravda, myslís si to samé.

30916

14.7.2004 1:13

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 30813

Nejsou žádní východní nebo západní novináři.
Jsou jenom dobří , méně dobří a špatní novináři!
U nás je další druh a to jsou "duševní" prostitutky,
které ani za novináře nelze považovat.
Bohužel musím konstatovat, že Blbobijec je též odněkuď placen!
Nebo snad provokuje zadarmo?
Potom je to ovšem porucha ducha a potřeboval by "klecové"
opatření!

30884

13.7.2004 10:20

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

qwe 193.?.?.?

Paní R. vydělala hodně peněz psaním bezcenné literatury a tak, vadí-li jí to, ať to zaplatí. Ať udělá nabídku, že zaplatí veškeré úpravy a provoz těchto zařízení po dobu třeba 50 let. Znanenalo by to asi stavební úpravy a ke každému pacientu platit ošetřovatele. Aspoň by své peníze vynaložila účelně. Jestli je jí pro humanitární účely líto peněz ať drží hubu. Jinak to dopadne tak, že "klece" se odstraní a pacienti budou trvale na uklidňujících prášcích.

30811

13.7.2004 11:39

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Lendys 82.?.?.?

Naprosto s vámi souhlasím - Rowlingová si myslí, že když napsala slavného Harry Pottera, že má patent na všechno. Její nevole vychází z nějakého ušmudlaného článku, který také vůbec nepotírá skutečnost, jen dává Čechům nálepku kdovíjakých tyranů a zaostalců. Kdyby na vlastní oči přijela a přesvědčila se o svých soudech, tak si možná řeknu ...něco na tom bdue, ale ona staví kritiku z nějakých svých smyšlenek? přiznejme si to, jenom chce, aby o ní bylo slyšet, jaká je to samaritánka [oči v sloup] Ale ty klece na mě také nepůsobí nijak hororově - copak může lékař být nonstop u každé postýlky a hlídat, jestli si ty děti něco neudělají, nevypadnou, neublíží...vždyť ani neví, jakou nemocí kdo trpí a proč je nutná tato ochranná síť [zmaten]

30817

13.7.2004 12:06

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

odin 195.?.?.?

Všechno je to bouře ve sklenici vody. Paní Rowlingová by mnohem raději viděla ty děti zdecimované Neuleptiky a podobnýmy svinstvy která nám bratři amíci prodávají za nekřesťanské (muslimské?) peníze. Už za dob, kdy jsem léčil Včeláka (divím se, že ještě nepřispěl?) se síťová lůžka používala a většina pacientů je brala s povděkem. Takové lůžko je chránilo před útoky ostatních pacientů ( hlavně v noci, kdo by taky u nich celou noc hlídal, že?) a taky před sebou samými. Kde nemají síťová lůžka musejí použít kurtování popruhama, aby se ten chudák neumlátil. Pročpak se ta outlocitná pani neoškliví nad elektokonvulzivní terapií (elektrošokama) která je vynikající k léčbě těžkých depresí? Soudím, že by se jí z toho udělalo šoufl tak, že by už v životě nenapsala ani řádku.

30822

14.7.2004 22:39

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 30822


> která nám bratři amíci prodávají za
>nekřesťanské (muslimské?) peníze.
Mily pane Odin
Malem jsem se snizil k nepravostem a oslovil Vas hrube.Ovsem znovu pripominam,ze takhle by to k nicemu nevedlo.
Pane,pokud chcete neco prodat,tak zakladem je mit pro tuto akci tzv.solventniho odberatele.Pokud mate penize a koupite nabidnute zbozi,tak nikoho nemuzete napadat za to,ze jste si od nej neco koupil.Pokud nejste s vyrobkem spokojen,mate pravo se ridit popr.dle smlouvy o prodeji,nebo jinou,Vam vyhovujici formou,ktera je dle zakonu zeme.
No,a ten vyrok - nekrestanske(muslimske?).Jeste par takovych vyroku a muzete to tady na Zvedavci zabalit.Ostudu snad nechcete,ze ne.

30927

14.7.2004 23:11

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 30927

Idealisto, o čem to prosím Vás žvanite????? [překvapení] [překvapení] [překvapení]

30929

15.7.2004 3:01

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 30929

Pane Blbobijce
Nemyslim,ze Vy by jste neco koupil od amiku za nekrestanske penize a pak sel plakat na stranky Zvedavce a referoval o tom,ze preplacite zbozi,ktere amici nabiiiiziii.V pripade ze takto cinite Vas nabadam k tomu,aby jste tak necinil,protoze preplacet zbozi se ze zasady nesmi.Ukazovat to,ze na to mam a teda preplacim,no to tady na Morave delaji pouze lontaci,burani,strupi....rikejte jim,jak chcete.No a preplacet nabizene zbozi-leky,to se delalo za minuleho rezimu,a to z duvodu nedostatku kvalitnich leciv.Nyni plati zakon nabidky a poptavky.Pekny den

30933

15.7.2004 10:16

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 30933

Idealisto, no dobře, ale co je tohle to za žvást???
"Jeste par takovych vyroku a muzete to tady na Zvedavci zabalit.Ostudu snad nechcete,ze ne." [překvapení] [překvapení] [překvapení]

30951

15.7.2004 11:47

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 30951

Pane Blbobijce
Ano,za toto ranu do palice od Vas.Beru.Mohl jsem si uvedomit,ze na nektere vyroky mam jine reakce,nez ostatni ctenari.Trochu jsem podcenil tu skutecnost,ze pokud se rekne -nekrestanske-,tak se mysliii jine,ale ve spojeni s muslimy?To neznam.A tim potlaceni toho,ze se ve zdejsim kraji urcite mysli na jinou skupinu obyvatelstva?No to mi prislo primo provokativni,ale,jak uz jsem napsal,mel bych byt vic objektivni,vypady Idealistovi neslusi a ani se neshodujiii s jeho presvedcenim.Ale kdybych uvazoval idealne,a ne idealisticky,tak to bych byl nudny uz na tutaaac.Vite,kdyz slysim vyraz-nekrestanske-,tak zase vidim toho chazara,ten je realny.
Pekne pozdraveni z Moravy

30957

15.7.2004 15:51

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Petr Šebesta 213.?.?.?

Reakce na 30957

Nekřesťanské znamená následující : Křesťan by se měl řídit jakýmsi kodexem mravnosti, který mu byl dán Desaterem a Biblí. Zde stojí přikázání - Nepokradeš !!! Toto přikázání je na sedném místě - sedmička je od té doby, kdy Mojžíš tvořil Desatero přeškrtnutá z toho důvodu, že když přísedící Židé slyšeli toto přikázání, začali ječet : Škrtní to !!!!.... a Mojžíš v prvním popudu toto přikázání přeškrtl. Nakonec se ale s Židy dohodl, že Nepokradeš bude platit pouze mezi nimi a ve vztahu ke zvířatům Gojimům je neplatné.
Rčení Nekřesťnské peníze, cena... má význam zlodějské peníze, cena a já osobně si myslím, že má naznačit, že někdo něco vyrobil za cenu dejme tomu 10,- Kč a zatímco křesťan by to prodal za cenu řekněnme do 30,- Kč, nekřesťan - Žid to střelí minimálně za 60,- Kč, ale spíše za 600,-Kč, nebo spíše za 599,- Kč.
Takže rozhodně nemáme na mysli Muslimy, ale jiný národ, nesemitský - Chazary

30961

16.7.2004 9:16

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 30961

pane Sebesta opravdu Vam jeste nejdou zakladni pocty. Byl jsem presvedcen z vaseho schopneho clanku, ze jste inteligentni clovek. Ovsem co tady pisete o zidech a krestanech se podoba maximalnimu blabolu. V prvni rade, Mojzis mel prikazanich patnact, po ceste z hory Sinai zakopnul a pet jich po ceste robil. Dale vam vubec nejde nabidka a poptavka, pokud nekdo vyrobi neco za 10 kacek, jeste to neznamena ze to za 10 kacek proda. Musi o to co vyrobil byt zajem. Pokud je zajem velky, ale kus jenom jeden, s jistotou ho proda za mnoha nasobek. Pokud ovsem nikdo o jeho vyrobek nema zajem, muze si ho strcit do Pr... a zakukat. Tot k zakladum ekonomie. Na to ovsem nemusim byt zid. [smích]

31005

16.7.2004 12:03

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Petr Šebesta 213.?.?.?

Reakce na 31005

Ano pane Včeličko, máte pravdu, poněkud jsem se nechal unést a zapomněl jsem na fakt, že Židé se v primární sféře zásadně nevyskytují, takže to, že by Žid něco vyrobil, vypěstoval ... to, je pouhá iluze. Samozřejmě můžete začít blábolit o israelském zboží made by Mordechai, ale zatím jsem se s ním nesetkal.
Tu úvahu tedy musím přizpůsobit tomuto faktu. Řekněme tedy, že když nežidovský překupník něco koupí za 10 Kč, v nežidovském maloobchodě se to prodá za 30 Kč.
Bohužel tato cesta je již takměř nemožná. Zářným příkladem takového běžného obchodu je nákup čínského a tureckého zboží jedním z bratrů "Kenvelových" za 10 kč a v Praze si ten kus koupíme u druhého bratra za 599,- Kč. Tato čísla jsem si nevycucal z prstu.
Ale Vy moc dobře víte, o čem mluvím. Pokud děláte alespoň trošku do byznysu, musíte vědět, kdo sedí jako žába na prameni na výrobcích čehokoli a přes čí prsty zboží a služby přitékají.
Ostatně, všichni přece tvrdí, jací jsou Židé výborní obchodníci a co jiného je výborný obchod, než co nejlevněji nakoupit a co nejdráže prodat, v obojím je zapotřebí tvrdost, neústupnost, nátlak a prohnanost - tedy vlastnosti, jimiž B-h své Vyvolené obdařil na úkor jiných vlastností daných Nežidům.
Ale nebojte, dočkáte se samostatného článku. Brzy

31009

17.7.2004 8:54

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31009

Pane Sebesta, snad proto, ze se mi Vas clanek v podstate libil, doufam, ze pokud budete psat o zidech a jejich obchodech, ze se trosicku vice zamyslite. Nejen zide jsou dobri obchodnici, prikalad snad muze byt Bill Gates (na druhe strane nemam tuseni jakeho je nabozenstvi) Co se tyce vyrobku, to snad dokaze kazdy lopatak. Ovsem dat ten vyrobek do vyroby a jeste zarucit, ze se dobre proda, na to musite mit rozum. No a neverte vsemu co ctete, to ze se rika ze zid je dobry obchodnik, je pouze proto, ze rimane mu nic jineho nedovolili a egiptane take ne.Tim se stal za staroveku zid mistrem sveho povolani. Krestane jak vite nesmeli pujcovat penize na navratne procenta a jeste za prvni republiky jedini prekupnici starych odevu byli v Praze zide. Ocekavam tedy krasny a uplny clanek, ne pouze hloupe nadavky.
Neopomente pripomenout velikany jako byl Einstein a dalsi, urcite se vam podari je vyjmenovat. Nezapomente na tu polskou zidovku zijici v Parizi dokonce ji tenkrat rikali madam...
Mozna, az budete jmenovat vsechny zidy, kteri teto spolecnosti neco prinesli vas napadne par jmen "nezidu" kteri mozna take neco prinesli...no jsem oproti Vam v nevyhode, nikdy jsem nepatral, jestli ten ci onen chytry clovek je zid nebo nezid vzdy se pouze soustreduji na myslenku.

31036

19.7.2004 18:04

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Petr Šebesta 213.?.?.?

Reakce na 31036

Velikáni, jako byl Einstein. Mudrlante, víte, že onen jeho slavný vzorec byl publikován již před ním a prokazatelně v místě, ke kterému měl Einsten přístup ?? Myslím, že ho vymyslel jakýsi mladý Ital, to na okraj.
Další oblíbený velikán byl třeba Freud a jeho skvělý výklad snů, který udělá úchyla úplně z každého a jehož teorie jsou již dávno překonány a vyvráceny. Jsou dobré tak právě pro Židy, ale ne pro nás ostatní.
Nebo snad Kafka s jeho depresemi ??
Nebo snad Teller s jeho vodíkovou pumou ??
Jděte mi k šípku !!!
Jako Židy uznávám pouze self hated Jews ( seznam k dostání na netu ) typu Woody Allen, který moc dobře zná své Pappenheimské a dovede se do nich trefovat a ukázat je v plném světle ve své věčné rozháranosti, problémy se zažíváním, úchylkami, nenávistí ...
Nebo třeba Heller a jeho As good as Gold - to je prostě realita židovského života - to si přečtěte a pak si můžete honit triko.
Takový Rudolf Diesel, Henry Ford, Wagner, když tvořili svá díla, která je přežila se určitě nezaobírali svým vztahem k matce, či žárlením na fotra....

31109

17.7.2004 13:12

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 30961

Zdravim,pane Sebesto
Nedavno jsem take odpovidal radove ve stejnem smyslu jako vy.Myslim,ze by Vasemu prispevku sluselo,kdyby byl konkretnejsi.Napr.: Nekdo vyrobil za cenu dejme tomu 10,-...no,a za kolik to prodal,kdyz uz to vyrobil?Prece neprodaval za vyrobni cenu!Co se tyce cloveka s krestanskou dusi,ten by to prodal za 30,-jen tomu,kdo je ochoten to koupit za tuto sumu.A za tyto penize by to prodal jedine tehdy,pokud tato suma mu zaruci opatrit si zakladni zivotni potreby a prostredky k preziti v tomto systemu.Nekrestan,jakehokoliv jineho vyznani,by mel pred sebou stejny problem- jak prodat.Pokud by se jednalo o prekupnika s chazarskou dusi,ten se v tomto pripade nediva smerem dal a cekat,jestli proda.Toho zajima uz to,jak vysaaat goima tak,aby goim vyrobil za deset a chazar vytvoril takove podminky,aby goimovi nezbylo nic jineho,nez prodat za deset,nebo radej za miiin nez deset.A to je ten hlavni rozdil.ZIJ A NECHEJ ZIT.Toto chazarska duse neumiii. Bohabojny Zid je na tom stejne jako bohabojny krestan.Mezi krestany se taky skryvaji chararske duse.Radove pred jednim tisicem let na to doplatili Zidi.kdo vi,kam ta,satanu mila,duse vklouzne v budoucnu.Ale to muzeme omiiilat stale dokola.DOBRO-ZLO.Lide,vyberte si.


>Takže rozhodně nemáme na mysli Muslimy, ale jiný národ,
>nesemitský - Chazary

Pekny den,preji

31040

16.7.2004 9:02

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 30822

pane Odine, vase moudre poznatky napovidaji velke zkusenosti z nemocnicnich prostoru pro dusevne chore. Moznosti mohou byt pouze dve, ovsem vsazim na moznost prvni a ta je, ze jste zaslouzily pacient v nejake te nemocnici. No zkusenosti pacienta nejsou take k zahozeni. Ja jsem nemel tu moznost a tak jsem musel pockat az do dnesniho dne, kdy jsem se mohl na nasem party zeptat zdravotni sestry. Jsem tedy v naprostem souhlasu s vasim poznatkem. Dulezite je, aby ste nekousal, to pry vas pak privazi popruhy.

31004

13.7.2004 12:21

Navštívila paní spisovatelka někdy vůbec ČR?

Jarda Jarcho (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Tato paní si zřejmě někdo něco přečetla a okamžitě zaujala ostré vyhraněné a nekompromisní stanovisko.
Je vůbec zajímavé, jak se spisovatelé a herci a zpěváci jen na základě toho, že jsou díky své profesi známější než ostatní lidé, snaží do všeho mluvit, vše napravovat, všemu rozumět... i když třeba nezvládli ani maturitu z matematiky nebo nevědí, kde leží Ougadadougou nebo Tananarive.
Otázky se nabízejí přinejmenším dvě:
a) zná paní Rawlingová nějaká psychiatrická zařízení, zejména léčebny chronicky vážně nemocných, v Británii a jinde v západní části Evropy?
b) navštívila tato paní vůbec někdy Čechy nebo Moravu?
Tedy přesněji: má tato paní vůbec možnost něco srovnávat a k něčemu se vyjadřovat?

Vzhledem k tomu, že napsala dopis vybraným ústavním činitelům našeho státu, a zveřejnila ho (zřejmě si připadá jako světově uznaný arbirt morálky oprávněný dávat prezidentům a premiérům cizích států facky), bude asi muset pan prezident reagovat.
Já bych reagoval tak, že bych paní Rawlingovou vyzval k návštěvě České republiky s tím, že si může sama a bez doprovodu prohlédnout libovolnou psychiatrickou kliniku nebo ústav nebo libovolné jiné zdravotnické zařízení nebo zařízení sociální péče o děti a mládež.
No a pak by se vidělo.

Tím samozřejmě nechci naznačovat že souhlasím s klecemi a klecovými lůžky a svěracími kazajkami a podobnými věcmi. Nechci tím ani naznačovat, že souhlasím s nahražením fyzických klecí a svěracích kazajek klecemi a svěracími kazajkami chemickými.
Necítím se dostatečně odborníkem na to, abych mohl jednoznačně prohlásit, že pro psychicky nemocného pacienta je lepší vyřádit se v kleci nebo nechat se přiotrávit nějakým sajrajtem. To fakt nevím.

30824

13.7.2004 13:04

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Druid 81.?.?.?

Pane Stworo,
chapu, ze je okurkova sezona a vylovit neco zajimaveho je dost tezke, ale pouzivat nejakou PR kachnicku marketingoveho oddeleni predcasne zbohatle damy Rowlingove k oslim mustkum typu
"plot kolem postylky - plot kolem Izraele" je prece jen pod Vasi uroven. V tomhle pripade asi plati, ze z lejna bic neupletes a kdyz upletes, nezapraskas a kdyz zapraskas tak leda sebe. Jinak Vam fandim a preji Zvedavci Vse dobre a spoustu aktivnich ctenaru. [mrknutí jedním okem]

30833

13.7.2004 19:01

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Vladimir Pospisil 199.?.?.?

Kdyby Rowlingova kritizovala Bushe tak by se vam to vsem libilo ze ?

30852

14.7.2004 2:27

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 30852

Bush se snad už ani nedá kritizovat.
To je čistá politická mrtvola.
Ale je opravdu možné, když bude mít dost
peněz a přes televizi dostanou voliči patřičnou "masáž",
může být zvolen znova. Nic není vyloučeno!
To je "demokracie" za peníze.A příště můžou rovnou zvolit
horskou gorilu a úřad presidenta bude vykazovat stejné úspěchy!!

30895

13.7.2004 20:28

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

had 194.?.?.?

Dobrý den, nejdříve jsem přečetl tento článek ve Zvědavci (13.7.04- cca 16:30 SEČ) a poté zprávu na idnes, že p. ministr zdravotnictví se předpo..al a zakázal okamžitě klecová lůžka. Asi mám den blbec, ale tohle mnou skutečně zacloumalo - tak neuvěřitelnou "devótnost" od MINISTRA vůči člověku, kterému osud dopřál proslavit se a vydělat peníze, ale odbornost a přehled v dané tématice nejspíše nemá (pokud by měl, nepsal by takový dopis prezidentovi) jsem tedy neočekával a je to a opět a opět další utvrzení v tom, že politici si hlavně hlídají svá koryta, ale OBĚTOVAT SE PRO SVÉ VOLIČE a prosadit něco skutečně prospěšného - to ani náhodou. [pláč].Právě po této "skvělé" reakci na musím s článkem hlavně souhlasit a uzavřít: pane Stworo mnoho zdaru a pokud to jen jde snažit se - NEBÝT JAKO ONI...

30854

13.7.2004 22:22

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

zdenek 24.?.?.?

"britske jednotky v Iraku vyvrazdovaly cele vesnice"

a to jako kdy a kolik vesnic ?

30862

14.7.2004 7:13

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

/\/\ /\ >< 83.?.?.?

Reakce na 30862

Šéfredaktor tady může napsat co chce.

A když napsal, že "britské jednotky vyvražďovaly celé vesnice", tak to nemusí znamenat, že "britské jednotky vyvražďovaly celé vesnice".

To je podobné jako s tou "Bushovou juntou". On ví, že vědomě manipuluje, ale von může, protože americké volby byly také zmanipulované.

To je přeci jasné, ne? Nebo je na tom snad něco nejasného?

30902

13.7.2004 23:47

Copy z fora Lidovek - osobní zkušenost

Emma Bovary 62.?.?.?

KONEČNĚ SE LEDY POHLY
Autor: Náhodnej kolemjdoucí ([email protected]) Datum: 13. 07. 23:22

Léčba mě brutálními psychickými šoky - s dodatkem

Nevím, jestli je to všeobecná praxe, zas tak moc jsem toho naštěstí nestihl, ale to co jsem si prožil mně stačilo. Před 3-mi lety mi bylo 22, nebyl jsem teda dítě v kleci (pokud je i to s těma děckama pravda, tak je to teda pěkná ostuda), byl jsem zoufalej z toho, že si nemůžu najít pořádnou holku. Nelíbilli se mi prostě ty nány, co jsem s nima přicházel do styku. Líbila se mi jedna holka, ale pro ní jsem byl asi blbec, protože chodila na gympl a já makal. Podrobnosti nebudu rozepisovat, byl bych tu ještě zejtra. Prostě jsem mněl problém, kterej mi začal cuchat nervy, až mi vytvořil blud. Doma jsem začal bejt našim divnej, projevovalo se to tím, že jsem tolik nevnímal a občas ze mě vypadla hovadina. Tenkrát jsem potřeboval, aby mi nějakej doktor řekl co se se mnou děje, abych tudletu nánu pustil z hlavy, abych se vypovídal, protože jsem mněl už velmi těžkou hlavu, nechtěl jsem se však schodit před rodinou. Když mi máma navrhla, že pojedeme na psychiatrii, tak jsem souhlasil v domnění, že to bude na jeden den.
Přišel jsem k Doktorovi, ten se mnou prohodil 5 slov, z čehož zjistil, že jsem magor(celou půlhodinu před tím mluvil s mojí matkou). Pak mi pracovníci PO řekli, abych je následoval a šel za nima. Došel jsem za dveře do místnosti s chodbou, zamkli dveře. Začali na mě koukat jako na debila a předložili mi tiskopis, jestli bych jej dokázal vyplnit. Za každou kolonkou, co jsem vyplnil mi řekla sestra: "ano, jde vám to dobře" a usmála se na mě, jako bych byl prvňáček na ZŠ. Ve mě byla v tu chvíli malá dušička, strašně mně sralo, že si všichni myslí, že jsem debil, snažil jsem se teda. Nakonec mě sestra požádala (to se mi v tu chvíli líbilo[konečně na mě nezírá jako na malý dítě]), aby jsem se podepsal. Nevyčetl jsem z toho formuláře nic o tom, že na tom oddělení zůstanu, podepsal jsem se tedy. Po vyplnění jsem si uvědomil, že jsou zavřené dveře a máma se mnou není, chtěl jsem ji tedy vidět. Personál se na mě začal culit jako na debílka, už mi z toho bylo hodně na nic, tak jsem chtěl jít za matkou, že půjdeme pryč, stejně mi tady nikdo nepomoh, ani pořádně se mnou nemluvil, jenom jako s debilem. Jenže personál nejenomže mě neodemkl ty dveře, ale popadl mě a zavřel do postýlky se sítí. Píchli mi injekci, po který jsem spal dva dny, o kterých jsem dostával, když mne probudili hrneček čaje a prášek. Po dvouch dnech mě otevřeli klec(síť), a já mohl konečně na WC, divím se, že jsem se do tý doby nepochcal. Pak přišla psycholožka a začala se mnou dělat psychotesty. Zprvu jsem si myslel, že mne konečně začnou léčit, tak jsem se pustil do spolupráce s psycholožkou. Zadávala mi úkoly a já je chtěl řešit, jenže ty prášky co do mě nacpali mi v tom velice silně bránily. Nezbývalo mi než se maximálně soustředit a koncentrovat se na jednoduché ůkoly, začal jsem zjišťovat, že se mi hodně moc zhoršila paměť(sralo mi to [promiňte miten výraz], koho by ne, když se dostane do těžký situace a ona začne zlobit paměť). NKráceno (Editor)

30874

14.7.2004 0:34

RE: Copy z fora Lidovek - osobní zkušenost

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 30874

To není jenom tenhle případ!
Jsou daleko horší, kdy si vyřizují příbuzní
přes psychiatra účty.
A protože není dostatečná legislativní ochrana
je možné ještě 15 let po změně režimu zneužívat
psychiatrii. A ani není možné se na psychiatra
zlobit, neboť on v tom může být bez viny.
Jenom je šikovně zmanipulován!
Třeba starý člověk je nepohodlný a překáží v bytě
a lidé jsou dnes docela dobré "hyeny",
tak proč "starouše" nedat do blázince!
Zabijeme dvě mouchy jednou ranou.
Máme byt a o starého člověka se nemusíme starat!!!
Je přece blázen!
A hlavně když jde o peníze nebo dědictví.
To jsou potom diagnózy!

30877

14.7.2004 8:36

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

odin 195.?.?.?

to: Emma Bovary-ová. Promiňte, ale podle jména bych tipoval na ženu.
Opravdu srdceryvný příběh. Jedno oko nezůstalo suchý. Nu, hledat ve 22 letech maminku jestli se mi neztratila a duševně vykolejit protože ho nechce holka opravdu zasluhuje důkladné psychiatrické vyšetření. Ale raději kastraci. Protože z takových, co je nechtějí holky se klubou ti, co slídí po Krčckém lese a berou si sex násilím. Při dopadení a výslechu je pak začne -zlobit paměť- Vím co píšu, takových mi prošlo rukama desítky. Promluvte si někdy s tátou, kterýmu 13-ti letou dceru znásilnil takovej hodnej hoch, takovej tichej, plačtivej, (kuřeti by neublíži jak říká jeho maminka).

30907

14.7.2004 11:54

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Miro miroslav (tečka) kovac (zavináč) eei (tečka) ericsson (tečka) se 194.?.?.?

http://www.narodnaobroda.sk/clanok/11077/Cesko-zrusi-sietove-postele/

30914

14.7.2004 17:55

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Erik 217.?.?.?

"Je s podivem a pro mě nepochopitelné, že tito tzv. humanisté jsou najednou hluší a slepí, když dojde na odsouzení Izraele, který buduje nikoliv plot, ale neprostupnou zeď ukrajující ze zbytku palestinkého území."
Nezlobte se na mě, ale ta vaše protižidovská zaslepenost se pomalu, ale jistě blíží úrovni Roberta Nohejla. Spojit článek o poměrech v českých psychiatrických léčebnách se stavbu izraelské zdi, to chce opravdu hodně fantazie. Nota bene když je obecně známo, že jak veřejnost, tak i "intelektuálové" v západní Evropě mají mnohem blíž k Palestincům než k Izraeli; stačí ostatně srovnat stanoviska USA a EU k problému zdi.

30922

14.7.2004 22:35

Praktikantka

Kuba 62.?.?.?

V tom ústavu v Rábech se nechala zaměstnat na měsíc britská praktikantka. Co vlastně viděla (kromě těch klecových lůžek)?
Viděla snad v očích personálu, že z toho mají sadistickou radost, zavřít někoho do takové postele?
Viděla snad, že při kapacitě 80 obyvatel ústavu je zde 80 klecových postelí?
Zažila snad, že chovanci byli v těch postelích ponecháni sami sobě dlouhé hodiny bez možnosti pomoci, popř. kontaktu s vnějším světem?
Snažil se snad někdo namluvit té praktikantce, že pobyt v klecové posteli má léčebné účinky?

Pokud by na tyto otázky existovaly kladné odpovědi, znamenalo by to, že naše zdravotnictví (ale v tomto případě spíš systém sociální péče) má další vážný problém.

Mne může zrovna tak šokovat, že v zahraničí je únosné, když pečovatelé utlumují své nezvládnutelné chovance medikamenty.

30926

15.7.2004 2:15

Pan Peleska prohlasuje Bushe za politickou mrtvolu

Peter Veliky 198.?.?.?

ale pritom neopomnel dodat ze je docela mozne jeho znovuzvoleni Americany. Nechava si otevrena zadni vratka, aby ho za to pak nejaci zde Bushomilci (jako ja) nepopotahovali.
Nedovedu si predstavit Kerryho krasavce, kterej hodil sva Vitnamska vyznamenani do ohne - za patriotickeho americkeho presidenta. To uz radsi sametoveho Goreho.
Co se tyce Ceskych blaznu zaviranych v zamrizovanych postelich, v Kanade a USA jeste nedavno jim delali 'lobotomi' kdy udelali velkou diru do hlavy vrtakem. Snad by to meli Cechy tez naucit?
Neni tohle vsechno (klece) vina zidu - pane Nohejle?

30931

15.7.2004 12:49

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Seneka conx (zavináč) post (tečka) cz 81.?.?.?

Paní Rowlingowá se snaží pouze zviditelnit. Vybrala si ke své kritice málo početnou skupinu a to ještě ne ve své vlasti. Ó jak odvážné a statečné. Co takhle bojovat za to, aby každý občan České republiky měl práci a střechu nad hlavou ???
Možná, že se právě toho lekl pan Klaus. Když byl servilní Kubinyi, co potom, kdyby přišla Rowlingová s takovým požadavkem, by dělal vysmátý Škromach a naše děckokratická vláda?????

30958

15.7.2004 16:54

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

odin 195.?.?.?

Nechte Nohejla napokoji. Kdyby jste viděli svět a sionizmus v takových souvislostech jako on, taky by z vás padaly jiný perly.

30963

15.7.2004 20:56

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Klídek! Když jsem se s novým literárním počinem paní R. a tím, co vyvolal,seznámila poprvé a četla některé diskuze nejen zde, měla jsem z toho depku a téměř se modlila, abych se nikdy za sítí či v rukou lékařů neocitla. Pak jsem si uvědomila, že každý autor má někdy tvůrčí krizi. Harry "Potěr" již dospěl a brzy bude problém chrlit další stovky stránek. Média toto bohužel špatně pochopila a další se jen nabalovalo.Za čas se objeví novela zákona, která bude stejně dokonalá, jako ty předchozí. Každý si bude mantinely vykládat po svém a Švejk se bude i nadále smát z každého půllitru.Pacientů zmíněných léčeben si opět budou všímat jen nejbližší příbuzní (pokud vůbec) a doufejme, že také lékaři. A paní R. mezitím napíše trilogii "Přelet nad hnízdem za kačky", "Vyhoďte ho vola ven" a "Harry na prášcích". Toť vše.

30972

16.7.2004 0:34

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Emma Bovary 62.?.?.?

http://www.bbc.co.uk/czech/domesticnews/story/2004/07/040713_cz_cage_2130.shtml

30977

16.7.2004 9:40

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Jarka 160.?.?.?

Re: P.Rowlingova.......

Musim zase reagovat, ale tetokrat na naseho ministra zdravotnictvi. Nemohu pochopit, kdyz se jedna o zavazne prohlaseni umet se rozhodnout ze dne na den, jak to udelal ministr, aniz by mozna vedel o cem rozhodoval. Moc rada bych ho posadila jen na jednu sluzbu na psychiatricke oddeleni. Spatne jsem se vyjadrila, nesedel by ani minutu. Neni to jednoducha zalezitost sluzba u agresivnich i detskych pacientu. Je to obava o jejich zdravi. Jsem rada, ze mne Klaus nezklamal i kdyz mu toto rozhodnuti nezakazal, ale nesdilel ho.Prezidentske pravomoci jsou opravdu slabounke, ale musim podotknout vyjadreni naseho prezidenta k tomuto tematu byli obdivuhodne. Rekl to na plne pecky, zase poslusne jedname podle nazoru jinych.Nebylo to uz jednou tady?? Jarka

31006

17.7.2004 2:29

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

google 217.?.?.?

it is always the same old story.
su nam dane dve moznosti, alebo sa otvorene zucastnis na ich perverznej hre na monopoly a imperializmus (plat dane, bojuj za vlast kdekolvek ta poslu, bud clenom charitativneho klubu, venuj dolar z vyplaty na maleho cernoska z Tanzanie a dolar na brazilsky prales, rob karieru, nenavid lenivcov, vstup do strany, zucastnuj sa kazdorocne oslav Holocoastu a nedovol zabudnut novej generacii na hrozy spachane na bohom vyvolenom narode)a budes cteny obcan!
alebo sa z teba stane nice rebell(pises peticie proti klietkam v ceskych nemocniciach, zasadzujes sa za politicke prava Outlows, zien zarabat stejne peniaze za mensi vykon, za pravo deti volit od 5 roku zivota, za prava zralokov ta prehryznut na dve polovice, bez prava odvety, oznacujes kazdeho, ktory odmieta naplut na vlastnu zem nacionalistom, kazdeho, ktory je proti vlne pristahovalcov do vlastnej krajiny za fasistu, rasistu, kto odmieta homosexualne adopcie, za xenofobistu, mozes nosit punkovy uces)
ale vzdy to musi byt v medziach systemu. ak chces pouzivat drogy, tak ti system povie, ktore mozes(alkohol) a ktore nie(marihuana). ak chces bojovat proti atomu, prosim! tam mas Cernobyl, Temelin, Jaslovske Bohunice ale nikdy nebojuj proti atomovym testom americkej alebo aj ruskej armady(hoci 1 milion krat nebezpecnejsie), pretoze by si mohol na to skarede doplatit. ak chces tak sa angazuj v honbe na fajciarov, ale nikdy nebojuj proti leteckemu alebo automobilovemu priemyslu, ktory ta zabija ovela viac ako pasivne fajcenie(pricom sa da od fajciara vzdy odist, ale je tazko utieknut pred dosledkami kerozinoveho letectva) a popritom sa smies opijat do nemoty.
mozes nenavidiet teroristov, ale vzdy musia byt zo spravnej krajiny(Irak, Iran, Afghanistan)
ak nazves hrdlorezov, ktori zhadzuju laserovo zameriavane bomby do davov s malymi detmi a zenami, zlocincami-teroristami a oni cirou nahodou pochadzaju z Izraela alebo Ameriky, mas smolu, prekrocil si hranice systemu budes potrestany.
mozes si robit srandu z Poliakov, Rumunov, Cechov ale nikdy nie zo Zidov alebo homosov. (mohli by ta zavriet za hate crimes)
mozes oslavovat pad Berlinskeho muru, ale musis pomahat budovat ten Izraelsky. mozes bojovat proti imaginarnej genocide v Juhoslavii, ale skutocnu genocidu v Iraku, Izraeli a Afghanistane musis nazvat demokratizaciou.
ak mam povedat pravdu, tak je mi ta prva skupina dokonca trochu sympatickejsia, nez ta druha, ktora sa hraje na tych rebellov hraje a pritom velmi dobre vie, kde su hranice tej hry.

ako z toho von?
nezucastnuj sa toho posrateho divadla na volby, vybor je tak ci tak len medzi certom/Bush a diablom/Kerry a vitaz je vzdy Jahwe.
nepozeraj ich TV sracky a tiez tak vychovaj svoje deti, citaj, diskutuj s ludmi, neplat hollywoodsky brainwashing z vlastnych penazi, ak uz to musis vidiet, tak si pozhanaj ciernu kopiu, venuj sa rodine a skus pouzivat vlastny rozum, medituj. tam su medze systemu obmedzene a medze vlastnej fantazie neohranicene.
DROP OUT

31019

17.7.2004 3:53

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním

Lev 68.?.?.?

Reakce na 31019

Bolo, moc dobry clanek. Skutecne jsem si na tom pochutnal. Jsi dobry a skutecny. ..... No a ted se divej na to, jak nasi "oponenti", nam budou kopat do riti. Zdravi Te Lev

31022

19.7.2004 11:52

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Petr Šebesta 213.?.?.?

Reakce na 31019

Pane Google, já smekám !!!!!!
Bravo, bravo, bravo !!!!
Jsem rád, že je více lidí s jasným názorem a strategií a hluboce věřím, že nás bude jenom přibývat.

31098

20.7.2004 2:40

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prah

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 31019

Pan Google jasně poukázal na dvojí metr celé zahraniční
politiky USA jako světového hegemona.
Také útoky na WTC jsou toho dokladem.
Pokuď je měli na svědomí arabové, tak kdo léta jednostranně
podporuje Izrael? Kdo zasévá do světové politiky rozbroje
a nenávisti? Bohužel USA. A potom také sklízí, co zasel.
A stejně dopadne Izrael.
Nenechte se mýlit. Ona nějaká spravedlnost na světě existuje,
jenomže se pohybuje po hodně klikatých uličkách a dlouho
trvá, než na viníky dopadne!

31117

17.7.2004 4:30

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Je to pravda, že jednostranná podpora Izraele ze strany USA,
nadělala již nejenom v arabském světě, hodně zlé krve
a momentální imperialistická politika USA se bude napravovat
po několik generací!!!!

31025

18.7.2004 3:44

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

regulus umberto (zavináč) centrum (tečka) cz 83.?.?.?

Jedna pani mi rikala, ze jak je to s Izraelem a s okolnimi oblastmi, tak je to s celym svetem. Je to myslenka pro mne zajimava. Misto kde se meri teploty, tlaky dnesniho snad jiz globalniho organismu teto/nasi civilizace. (Nevim v kterych pripadech mereni teploty se v medicine zavadi napr. teplomer do konecniku.) Pan druid je zrejme dymkar, whiskar, krbar protoze se na spise vaznem serveru vytvorila podle me aktualni "svetonazorova" asociace a ne osli mustek, ci z hovna bic(sit kolem luzka, zed v Izraeli).

31061

19.7.2004 10:49

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Druid 81.?.?.?

Reakce na 31061

Regulus: Aha, uz to zacinam chapat. Pokud ma agentura JPP (jedna pani povidala) pravdu a je to jak rikate svetonazorova asociace pak jsou Izraelci dusevne nemocni lide se sklonem k poskozovani sebe i okoli a proto se dobrovolne zaviraji do klece. Asi by jim mela pani Rowlingova poradit, ze to neni nutne. Staci si vzit dukladnou davku neuroleptik a budou mit klid. Obavam se ale, ze takhle jednoduche to nebude. Jinak dymkar, whiskar ani krbar nejsem. Jsem Druid. [mrknutí jedním okem]

31096

18.7.2004 22:18

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Jan Šimůnek aspergil (zavináč) scifi (tečka) cz 81.?.?.?

Problém spočívá v tom, že v Británii apod. mají u těžkých případů cca 1 ošetřovatele na 1 pacienta, u nás 1 ošetřovatele na tři, nebo i víc. To už se nedá bez nějaké pomůcky zvládnout. Pokud se zruší klecová lůžka, budou pacienti hodiny ve svěracích kazajkách, nebo na prášcích ("chemická svěrací kazajka"[mrknutí jedním okem], nebo přikurtovaní. Z toho, co zaplatíme na zdravotním pojištění, se moc víc pořídít nedá. A pokud se pořídí, tak se na to vezme jinde, především tam, kde se nedostatek peněz promítne do většího rizika úmrtí pacientů (např. omezení nákladů na operace).

31080

20.7.2004 0:30

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

>Jako Zidy uznavam pouze............
Pane Sebesta
Pokud nekoho uznavate,tak ho z principu nemuzete hazet do stejneho pytle s temi,ktere neuznavate jen proto,ze jsou Zide.Copak Zide nejsou lide? Vzdyt ve Vas drima nenavist ke skupine lidi,coz je typicka vlastnost duse chazarske.Treba takovou mate a ani o tom nevite.
Kdyz jsem se podival na Vas prispevek a videl jsem,jak nejasno mate v tom,kde jsou Zidi silni-nakup a prodej,tak je mi jasne,ze je musite z principu nenavidet.Proste na ne nemate.Ja jsem si zvolil mnohem slozitejsi cestu.Snazim se od nich lec co pochytit,popripade byt lepsi nez oni a kdyz nekdo z nich na me vytahne dusi chazarskou,tak teprve pak je to pro me vyzva k boji s dablem.Prozatim prohravam,ale spinu na dusi nemam.Takze,vlastne vyhravam.Co si vic Idealista muze prat.Snad jen,aby stale videl usmev na tvari svych detiiiii.Pekny vecer.

31114

20.7.2004 0:54

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním

Lev 68.?.?.?

Reakce na 31114

Sakryš Idealisto, mi to pripada, jak tak zkoumam ty vase prispevky, ze vam nejakej chazar spapal pri obradu ( ritualu ) z Talmudu, vase ditko.

31116

20.7.2004 8:35

RE: Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31116

>Sakryš Idealisto, mi to pripada, jak tak zkoumam ty vase
>prispevky, ze vam nejakej chazar spapal pri obradu ( ritualu
>[mrknutí jedním okem] z Talmudu, vase ditko.

Sakra,pane Lve,trefil jste do cerneho.Nejhorsi na tom bylo,ze mi predem dali znameni,ze se hlasi k Zidum po predcich.Ale tehdy jsem s Zidy vychazel velice dobre,takze o tech,chazary naklonovanych,dusich jsem nevedel.Clovek se uciiii.Dalsi dite mi uz nesezerou.Peklo(symbolicky)jim nepreji,uz ho nosi sebou v dusi nyni.Preji pekny den
Dnes je na Morave tak krasny a slunecny den.Srdce zaplesaaaa....

31133

20.7.2004 7:43

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Plně souhlasím s tvrdým potlačením šikanování těchto postižených jedinců. Nemůžou se bránit před všelijakými úchyli a procentuální předpokklad, že tam jsou vyplývá např. ze šikan ve škole, ale i v práci. Všelijaké srandičky v pracovním procesu s cílem naštvat jsou častým případem. [vyplazený jazyk]


haha

31132

30.7.2004 9:18

Paní Rowlingová nechť si zamete před vlastním prahem

Jarka 160.?.?.?

Re[vyplazený jazyk]. Rowlingova...
Nas prezident odpovedel p. Rowlingove dobre. Jsem spokojena s obsahem dopisu i kdyz by se mohlo zdat nekomu, ze se tak nejak vymluvil...Obsahly dopis byl naprosto vystizny, slusny a seriozni. Snad si p. Rowlingova uvedomi, ze pichla do vosiho hnizda, obzvlast ted, kdyz bude mit treti miminko a nebude mit cas. My si svoje problemy vyresime, sice tento bude dost obtizny, ale jednou se to povede....
Jarka

31554

Tuto stránku navštívilo 8 569