Diskuze k článku

Kdo a komu „prohrál“ Kazachstán?

Příspěvků 19

12.1.2022 11:11

Článek je moc

kolokol 217.?.?.?

dlouhý a tak jsem to ani nečetl. Ani tolik nemusím. Už roky sleduji pravidelně Otázky - odpovědi V.V.Pjakina a tak jsem se stal konceptuálně pologramotným. Bylo mi tudíž pravděpodobně jasné od samého propuknutí Kazachstánu, že je to důkladně připravovaná operace, ovšem předčasně spuštěná pro oslabení vyjednávací pozice Ruska těchto dnů.
Pjakin to nyní přirovnal k převržení karetního stolku (Američany a spol.). Riskantní počin, který může skončit všelijak. Po brilantní akci ODKB se zdá být americký počin kontraproduktivní.

394136

12.1.2022 15:28

RE: Článek je moc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 394136

Více hlav více ví. To vám nic neříká?
Pjakina jsem taky poslouchal, ale neřekl jako obvykle všechno.
Dobrý byl i článek na i na AE, ale tenhle na Zvědavci od the saker přináší další informace navíc.
Lenost je jedna z nejhorších vlastnosti a navíc být líný číst.
Já všechno vím, já všemu rozumím, já mám o všem přehled. Vytvořit si na něco názor, aniž bych znal obsah! Bravo mistře.

394140

12.1.2022 23:06

RE: Článek je moc

kolokol 217.?.?.?

Reakce na 394140

Já si vytvořil názor nejspíš z jiných obsahů. Není tudíž platné vaše tvrzení, že nejsem obeznámen. Otázkou může být, s jak kvalitními obsahy jsem byl obeznámen.
Ano, lenost je špatná vlastnost, ale najdou se i horší. Mohl bych vyprávět, ale není třeba. A za mistra se zatím nepokládám. Přiznávám přece, že jsem konceptuálně pologramotný. A taky je zřejmé, že své názory pokládám opravdu jen za názory, když píšu o pravděpodobném scénáři.
Zato vaše vyjádření k mé osobě je naprosto kategorické, jste přece s mým obsahem tak skvěle obeznámen. Končím tedy zvoláním - bravo mistře!

394150

12.1.2022 20:04

RE: Článek je moc

JJ 46.?.?.?

Reakce na 394136

Nečudujem sa vám, tiež som nebol schopný to dočítať. Pjakin a ostatní podobní jurodiví vypleštenci sú ešte horší.

394145

12.1.2022 12:11

Ako dopadli pučisti.

abc 2a02:x:x:x:x:x

https://youtu.be/V5A9skJGbrU

394138

12.1.2022 14:51

analýza Kazachstanu, klanové boje

budetohorsie 2a02:x:x:x:x:x

https://outsidermedia.cz/kazachstan-neuskutecnitelna-nezbytnost/

skvelý článok o kazašských klanoch, aby ste uvideli kazašskú národnú realitu

394139

12.1.2022 16:46

Sakerovo jásání je předčasné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Raději bych se zdržel jásání a počkal několik týdnů, jak se situace vyvine. Pamatuji si dobře to ujišťování, že ukrajinský Majdan nemá šanci, jak se to Amíkům nepovedlo - a opravdu to tak v první fázi vypadalo. Jenže Rusko neudělalo nic a druhá strana, dotovaná 5 miliardami dolarů, měla výdrž.

Co je nesporné, ruská armáda se ukázala jako výborně připravená a akceschopná. Ale rozhodovat bude politika. Už teď se mluví o rychlém stažení vojsk ODKB. Když se Rusové stáhnou, boje se obnoví. Vývoj by mohl připomínat syrský scénář, v němž Gosudar periodicky ohlašoval vítězství, stahoval vojska a pak je zase vracel, což trvá až dosud.

Podle mého názoru se nic nemění na tom, že je Putin váhavý střelec, který zásadně nedotahuje věci do konce a jeho dřívější rezignace na postsovětský prostor je také fakt. První tah v Kazachstánu se povedl, Krym také. Ukrajina, Gruzie, ani Arménie se nepovedla, kampaň v Sýrii má polovičaté a nedotažené výsledky.

A samotné Sakerovy předpovědi jsou známé tím, že často nebo obvykle nevyjdou.

394141

12.1.2022 21:00

RE: Sakerovo jásání je předčasné

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 394141

Mýlíte se, nerozumíte tomu...ani Sýrii, ani Okrajině a ani Kazachstánu...nechte to koňovi, ten má větší hlavu...[velký smích]

394146

12.1.2022 23:01

RE: Sakerovo jásání je předčasné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 394146

Hm, takových chytrolínů, kteří předstírali, že věděli, i pokud jde o Majdan v roce 2014, zde bylo - jen se ke svým tehdejším názorům už nehlásí, včetně tolik opěvovaného Sakera, východní Evropou pohrdajícího.

Nedávno jsem psal, že Rusko diplomatickou cestou ničeho nedosáhne, což se přesně děje. K vojenskému řešení, které jediné by něco měnilo, se ale neodhodlá. Možná někde umístí své Zirkony, Kalibry a další rakety, což ale nemůže vyvážit vstup Ukrajiny do NATO a rozmístění amerických útočných zbraní pár set kilometrů od největších ruských měst. Ke zničení těchto odpalovacích zařízení se Rusko bohužel nikdy neodhodlá, pokud nebude samo napadeno. To se ale stát ani nemusí, když bude ruské věrchušce mířit americká pistole přímo na hlavu - úplně to stačí.

V Rusku vládnou oligarchové, kteří mají vždycky co ztratit a Putin není Stalin ani Brežněv, kteří by tohle nestrpěli. Rusko není Japonsko z roku 1941, prostě to půjde do vytracena - po několika měsících bude ruská věrchuška i s Gosudarem předstírát, že žádné podmínky USA a NATO nestanovili. Už teď se bojí slova ultimátum, protože za ním by musel následovat čin. Na ten bychom ale čekali marně a druhá strana to dobře ví - proto na své drzosti ani trochu neubrala.

394149

13.1.2022 1:53

RE: Sakerovo jásání je předčasné

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 394149

No, mám za to, že si z huby prdel Rusové dělat nebudou...
Slíbili v případě odmítnutí ústupků a seriózní domluvy a smlouvy tzv, "technicko vojenká opatření" a už s nimi i začali. Šmejdí se 76 Zirkony vyzbrojenými ponorkami po Středozemním moři a děsí s nimi americkou 6. flotilu i její hauptqartýr v Neapoli, která naprosto ztratila o těch ponorkách přehled.

Další zpráva přišla odkudsi z blízkosti Honolulu, kde soudruzi Američaní mají velkou nám. základnu s pohnutou historií a v jejím okolí zkoušeli svoje nové superryché vzdušné torpédo, se kterým chtěli dohnat ruský náskok. Po přiblížení se nějaké ruské lodi toho nechali, neb se jim okamžitě to vypálené zkušební torpédo vymklo z pod kontroly a div nezopakovalo to napadení Pearl Harboru z 41. a tak pojali podezření, že v tom mají prsty Rusové a ta jejich speciální "výzkumná loď" s výbavou REB...

Rusové dostali pifku i na ten jejich supertajný program s bezpilotními raketoplány pro boj ve vesmíru, který porušuje taký celý řad už dávno uzavřených smluv a Rusové se jím cítí ohroženi, což zdůraznili před pár dny, když sestřelili tou novou protiraketou tu už "mrtvou" družici z oběžné dráhy...Tak můžou dopadnout nejen ty raketoplány, ale i systém GPS, bez kterého si nejen americká vzdušná torpéda typu tomahavk ani neškrtnou...

Další k řešení je celý řetězec laboratoří v postsovětských republikách, který stejně, jako ta jimi před pár dny obsazená v Kazachstánu čurdila nějaká svinstva podobná těm, co aktuálně decimují lidstvo pod názvem kovid. Tam šlo o dýmějový mor a snaha o jeho využití v rozporu se smlouvou, jako ZHN...
Těch laboratoří je celá řada hned na Okrajině, ale i v Gruzii a kdo ví kde ještě a ty všechny se můžou stát legitimními terči, neb porušují smlouvu...

Ale také ignorování smlouvy o nešíření jaderných zbraní, kterou USA porušily, když rozestrkali svoje A-bomby po Itálii, Holandsku, Německu, Turecku, a nejspíš i Rumunsku a Polsku a přičemž nechali namontovat nosné zařízení i na F-16-ky německé luftwafe a přislíbili to i agilním Polákům, což je jasné porušení dosud platné smlouvy...

Vyšlápnuto mají Rusové kvůli Sýrii už i na Izrael, který se letos chystal na velkou akci proti Iránu, ale z té už sešlo, neb Rusko dodalo 30ks Su30 Iránu a tím jaksi podstatně omezilo a značně zkomplikovalo možnost beztrestného napadení Iránu izrael. letectvem...
Už předvedli, co jsou schopni s těmi americkými těžkými útočnými drony, když nedávno dva zlikvidovali tak, že při jejich operačním letu odkudsi z emirátů nad Sýrií převzali jejich řízení a křápli s nimi o sebe a proto je nikdo nemůže nařknout z toho, že je Američanům sestřelili...

Takže ono se už děje i okolo Donbasu a hodně lidí z branže je z toho nervózních.
Ty ruské prostředky REB bych nepodceňoval, ony mají dosah až 2500 km a tudíž z Kaliningradu, neb...Automaticky kráceno

394151

13.1.2022 1:55

RE: Sakerovo jásání je předčasné

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 394149

Dokončení:

Takže ono se už děje i okolo Donbasu a hodně lidí z branže je z toho nervózních.
Ty ruské prostředky REB bych nepodceňoval, ony mají dosah až 2500 km a tudíž z Kaliningradu, nebo z Donbasu prakticky můžou zasáhnout velkou část Evropy a velice jí znepříjemnit život co se týče od komunikací až po dopravu...

S těmi slavnými a stále rozšiřujícími se sankcemi jak USA, tak EU a okolí se moc nevzrušují a naopak EU a NATO může začít mít velké starosti, zdá se, že ta připitomělá hra na "partňory" už končí..

394152

13.1.2022 8:35

RE: Sakerovo jásání je předčasné

Zorro 85.?.?.?

Reakce na 394149

Velice se mýlíte: Rjabkov na tiskovce to řekl jasně, a jestli se nemýlím tak dvakrát ohledně Ukrajiny a Gruzie - NATO: "....never ever becoming a member of NATO." Tím je to dané.

394154

13.1.2022 11:02

RE: Sakerovo jásání je předčasné

kolokol 217.?.?.?

Reakce na 394154

Není se ovšem proč radovat z arogantního postoje NATO vůči zcela oprávněným požadavkům Kremlu. Jsem takovým vývojem zaskočen. Reakce však jistě přijde. Ze strany Ruska i GP, tomu se nedá vyhnout.
Podobná situace jako v tom filmu "K zemi hleď". Katastrofa za dveřmi, ale Západ jede podle osvědčených scénářů až do nejspíš hořkého konce. Jestlipak má Stoltengerg rezervované místo v raketě do neznáma?

394160

13.1.2022 13:28

RE: Sakerovo jásání je předčasné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 394154

Rusové se z Kazachstánu stahují (odsun začal dnes) a p-rezident Tokajev jmenoval do vlády dalšího rusofoba, Askara Umarova...

Bleskové vojenské vítězství Ruska se proměnilo v politickou porážku, přesně jako obvykle. Mouřenín, vlastně spíš Ivan Hlupec, udělal pořádek a může jít. Čistý Putinský styl vyklizení pozic. Příště přijdou do Kazachstánu udělat pořádek Turci, kteří už nikdy neodejdou.

Teď jistě skalní příznivci geniálního Gosudara odchod vojsk ODKB prohlásí za jeho mnohochodový geniální tah. Jenže Gosudar je také p-rezident, který jen výborně hraje své představení. Trocha řinčení zbraněmi, spousta silných slov a poté vítězný ústup.

Ona totiž ta rezignace na postsovětský prostor se projevila také tím, že Rusko dopustilo, aby nálady obyvatel v sousedních zemích řídila CIA. A tohle trvá už desítky let, zatímco v Rusku samotném je obyvatelstvo manipulováno stylem "za čem nam eto, eto, eto...", přičemž ono "eto" je vždycky něco v ruském okolí. Ivan Hlupec se nestará o to, co kdysi bývalo jeho, takže se stará Uncle Sam...

Možná se teď Rusko trochu probouzí, ale otázka je, jestli už není příliš pozdě.

394164

13.1.2022 18:15

RE: Sakerovo jásání je předčasné

kolokol 217.?.?.?

Reakce na 394164

Jde přece o umění možného. SSSR bylo rozprášeno, ekonomika a lidé drancováni daleko víc než u nás. Po 30 letech se Rusko staví na nohy, ale protivníků má kolem sebe stále dost. A kdyby jen kolem!
Jednotky ODKB udělaly, co musely a určitě profesionálně. No, nechápou partňóry požadavky Kremlu. Dnes nebo zítra se důsledky toho ještě neprojeví. Buďte trochu trpělivý a do války už vůbec nepospíchejte. Já byl v armádě 13 let, a bylo to peklíčko. A to jsem, tuším, ani žádnou válku nezažil.
To samozřejmě jen tak plácám, ale opravdu si myslím, že jednak není třeba se událostmi, které nám nejdou na ruku přílišně trápit, jednak bych rád plně přijal za své krédo - svatá sladká trpělivost (od svatého Krištofa Lotrínského). A mám za to, že kdyby tak postojovalo daleko více lidí, bylo by určitě lépe na světě (jako na žádné jiné planetě).

394166

13.1.2022 22:11

RE: Sakerovo jásání je předčasné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 394164

Znejes ako Milosevic v 1991. Inak hovoril o par rokov neskor.

394169

12.1.2022 17:24

Ani hory prachů vyždímaných z miliard otroků nebo vytvořených vlastní klávesnicí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

stejně jako moře podvodů, intrik, atentátů, lží a uměle vyvolaných krizí a konfliktů nezachrání zločinecké, neuvěřitelně prohnané a vždy velmi pokrytecké "elity" Západu před nevyhnutelným koncem. Skončí jako odporný biologický odpad na smetišti dějin, ne jako neomezení světovládci, o což nyní intenzivně, ale marně usilují. A už velmi brzy. A jejich poskokům ve významných funkcích také nebude co závidět.

394143

12.1.2022 21:38

RE: Ani hory prachů vyždímaných z miliard otroků nebo vytvořených vlastní klávesnicí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 394143

Putin je geniální hráč a západ ho definitivně přesvědčil,že si nezaslouží slitování.A tak krok za krokem opatrně našlapuje a daří se, přitvrzuje se za námi je Volha není kam a není díky bohu proč ustupovat.

394147

12.1.2022 17:56

Kontrolní otázka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Co mají společné USA, Kanada, Austrálie a Nový Zéland ? Správná odpověď je, že jsou to bývalé britské kolonie, které se později osamostatnily a svou matku poněkud přerostly. Ale společné geny tam jsou evidentní. A leklá ryba vždy smrdí od hlavy.

394144

Tuto stránku navštívilo 2 308