Diskuze k článku

Revanšistický nacismus v západním světě

Příspěvků 96

23.12.2021 7:42

Smutná pravda.

Jan Hanuš 193.?.?.?

Je to ve většině lidí. Ale bez toho Hitlera na čele by se to nestalo. Lidé jsou stádovití a tu ruku začali zvedat teprve když se ten Hitler objevil. On je tu zase, ale je skrytý, řídí to z bunkru, nechce se ukázat. Tušíme kdo to je, ale nemůžeme na něj.
Doufali jsme, že to dokáže třeba Putin, ale asi je taky moc slabý a těch místních Hitlerů je plno. Jsou v přesile.
Ale naděje ještě neumřela, musíme věřit a vydržet, všichni nepodlehli.

393687

23.12.2021 8:58

Faučismus není nacismus

Gój 46.?.?.?

Sorry jako, ale jakýpak nacismus? Národní obrození bylo vyvoláno za účelem rozvratu, rozděl a panuj. Nacismus za šaška Hitlera bylo pokračování toho zla, které přes desítky miliónů mrtvol sloužilo majitelům klíčů od FEDu.
V Německu, v Rakousku, v Itálii, na Slovensku, u nás - ve "svobodném" Západním světě vládnou banksteři skrze své poskoky. "Vědci", profesoři, novináři, politruci a politici. Mnoho lékařů se pod diktátem WHO a Kubkovy komory chová jako idioti, ve výsledku Mengelové. Genocida "neužitečných žroutů", kolaborací lepšolidí nedotknutelného vyznání po celém světě. Pro stařečky v ústavech prý nadiktovali nejen strašení, dušení hadrem přes pysk, ale i silnou dávku sedativ. Rychlost "uvolňování lůžek" si Faučisti mohou nechat zapsat do Knihy rekordů.
Kdo významnější se včas nedá na správnou stranu jako Babiš nebo Jaromír Soukup, skončí jako Kellner (Moneta po několikaletém úsilí soudruha Spurného a jeho majitelů už akvirovala Airbank a Home credit). Banksteři skrze své souvěrce, sdělovací prostředky, Aspeny, vlády, komise a zločinecké NGO terorizují obyvatelstvo. Jediná cesta podle propagandy je Tečka, přinutit otroky nechat se opíchat jedovatou šmakuládou. Kavárnou vysmívaný souvěrec, vyvolenec Miloš Zeman jede s hlavním proudem, na vlně covidismu. Policajti a prokurátoři jsou také užiteční idioti, a většina z nich se dokonce "dobrovolně" nechala opíchat. Kam vítr, tam plášť. Veřejné zdraví, kolektivní imunita - proti stále novým kmenům (?), dalším biologickým zbraním? Zachráníš přehlcenost nemocnic, když se necháš opíchat. Možná už brzy přestaneš spotřebovávat neobnovitelné přírodní zdroje a množit CO2. Kapacita krematorií je zatím dostatečná, jen plyn banksterské burzy a Zelený teror několikanásobně zdražují. Zbývá zprovoznění "ekologických" zařízení na využití těl obětí faučismu. Báječný nový svět

393688

23.12.2021 21:50

RE: Faučismus není nacismus

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393688

Hitler pracoval pre FED... Na internete sa fakt dá nájsť hocijaká absurdita.
Pritom stačí ani nie rok štúdia dobových prameňov a človeku ktorému funguje mozog nerobí problém prísť veci na koreň.
Ale zobrať si šialenú konšpiračnú teóriu a hneď jej uveriť je pohodlnejšie a pre mozog jednoduchšie.

393696

24.12.2021 0:51

RE: Faučismus není nacismus

Gój 46.?.?.?

Reakce na 393696

Pritom stačí nebýt připosránek a přečíst si tady několik článků o světových válkách, jejich financování, vlastnictví továren, toky komodit. První světová byla bankstery plynule přetavena ve druhou. Hitler, Šekelgruber byl takovým šaškem pro dav. Někteří z toho davu ještě nevystoupili a jeden, co se podepisuje Kixa, je v kixu poměrně často. Nedávno tady oslavoval toho ksindla Goebbelse jako vzor pravdomluvnosti.
Realita je, že obě světové války spáchali, stejně jako tu třetí, současnou sanitární páchají, banksteři, např. Rockefeller, Rothschild, Morgan...místo Hitlera mají Schwaba, Fauciho, Babiše, Čapútovou a podobné idioty (většina vlád, většina europarlamentu, celá Evropská komis, Aspen institut, WHO, NGO...).

393703

24.12.2021 10:26

RE: Faučismus není nacismus

Ander Kixa 194.?.?.?

Reakce na 393703

Budem predpokladať že nie si platený, alebo len iniciatívny troll. Bez urážky. Budem predpokladať že tiež patríš medzi tých čo si začali zisťovať veci, lebo vidia že sa tu robí niečo zlé, tak ako ja pred asi 12 rokmi. Čiže budem predpokladať, že sme na jednej lodi a tak by sme sa nemali hádať a rozkývať tú loď, ale zistiť ako fúka vietor a podľa toho napnúť plachty. Diskutovať áno, osočovať nie.
Ano, Starikova som čítal aj osobne zažil ešte u Chelemendika keď žil. Čo ti poviem - fyziognomicky typ Chodorkovského, s ktorým Putin zahral veĺké divadlo na zlého oligarchu a dobrého báťušku aby si získal Rusov, lebo vedia, že tam nacionalizmus funguje, podobne to vymysleli s Orbánom v Maďarsku...
Starikov je jedným z propagátorov tej "tvojej" zahmlievacej teórie. Neviem kedy vznikla, registrujem ju možno 6 rokov, ale spôsob jej vzniku je typický: už príliš veľa psov začuchalo stopu, tak im tam nasypeme trochu čili.
Samozrejme, že Hitler nemal dosť peňazí z predaja obrazov a členských príspevkov. Tiež bol podporovaný oligarchami a tu obídem nasypané čili - boli to nacionálne cítiaci bohatí oligarchovia, majitelia tovární Ford, Thyssen, Krupp, Boss, IG Farben... Napríklad samotný Ford postavil v Kolíne jedinú svoju európsku fabriku a celý zisk (rovná sa 100%) dával na financovanie NSDAP. Okrem toho svojmu veľkému priateľovi na každé narodeniny 20. apríla poslal zo svojho 50 tisíc. Nemusím prepočítavať koľko to asi bolo vtedy peňazí.
Ale to hlavné: štátne projekty ako infraštruktúra a armáda financoval novotlačenými papierikmi mimo banksterského systému a čo memal doma vybartroval tiež mimo toho systěmu. Od Warburga ani Rothschilda nepotreboval ani cent.
Čo sa týka Göbbelsa, alebo kohokoľvek, nikoho neoslavujem. Jediné, čo do diskusií píšem, sú holé informácie a logické súvislosti. Tak sa s tým skús stotožniť.
Tá čili teória postráda logiku keď ju chceš zasadiť do víru faktov o vzniku, priebehu a výsledku vojny.
Neurážaj sa a nestavaj sa hneď na zadné. Ak neprestaneš hľadať a porovnávať, tak sa dostaneš na koreň možno ešte rýchlejšie ako ja. Mne to trvalo dosť dlho.
Želám pohodové prežitie Kračúňa.

393709

25.12.2021 7:06

RE: Faučismus není nacismus

Maximus1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 393709

Prý bez urážky a hned ho urazíš v první větě Jánošíku z Horních Uher. Samozřejmě , že Gój má pravdu a ty v reakci na něj se utápíš ve slovních kličkách, že se smysl toho, co si napsal nedá ani pochopit, To je ztráta času se snažit ty tvoje zmatené výplody pochopit. Bez urážky, seš zmatený oslík z Hornouherska, dnes prozatím Čaputovska![velký smích]

393727

25.12.2021 11:25

RE: Faučismus není nacismus

U 188.?.?.?

Reakce na 393727

Preco urážate svojimi výrokmi, ktoré by mali byť adresné, všetkých Slovákov resp. všetkých obyvateľov Slovenska???

393736

25.12.2021 14:47

RE: Faučismus není nacismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 393736

Vďaka.

393742

25.12.2021 21:19

RE: Faučismus není nacismus

čehúň 213.?.?.?

Reakce na 393727

… napísal jeden Hlupák z nemeckého análu ….

393752

23.12.2021 15:32

Nevyhnutnosť zmien

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Chápem mnohých komentátorov súčasnosti, ktorí ju prirovnávajú k fašizmu. Pravdepodobne preto, že nič horšie z blízkej minulosti nepoznajú, prípadne majú to ešte v živej pamäti. Ale zdá sami, že to, čo sa deje, nie je fašizmus. Podľa môjho názoru dejú sa nevyhnutné zmeny, ktoré prinášajú Nový svetový poriadok= NWO.

Fašizmus to nie je už preto, že zmeny neuskutočňuje jeden národ tak, ako v minulosti to boli Taliani a Nemci. Dnes zmeny organizuje jedno promile ultraglobalistov, ktorí žijú medzi nami - na čele stojí americký deep state.

Súčasné dianie má jedno spoločné s fašizmom : tak, ako všetky vlády sveta obdivovali Hitlerov režim a ideológiu, tak aj dnešné vlády v každom štáte plnia požiadavky ultraglobalistov. Tak, ako podporovali nahlas, či potajme Hitlerov režim, obchodovali s Nemeckom, bankári požičiavali Hitlerovi peniaze, šírili propagandu nacizmu doma - tak dnes vlády, parlamenty, nadácie, lekárske komory, médiá........ podporujú a šíria Nový svetový poriadok( NWO)

Čo je to NWO ? NWO je depopulácia, digitalizácia, bezhotovostný kontakt, čipovanie, kovid pasy, sledovanie obyvateľstva, cenzúra, robotizácia 4.0, presadzovanie 5/6 G sietí, Metaverse, zánik klasickej rodiny, odstránenie národných štátov presadením multikulti, strata vlastníckych práv, strata občianskych práv, veselé využívanie genetického inžinierstva, klonovanie so súhlasom vlád......až po vznik 1 svetovej vlády, 1 svetového mozgu, na ktorý bude zvyšok obyvateľstva svojimi mozgami napojení. Myslím, že toto nemá nič spoločné s fašizmom. I keď z neho vychádza a zdokonaľuje metódy.
Cesta k NWO je už minimálne od roku 1965 plánovaná. Každý sa môže zoznámiť s bibliou NWO = Veľký reset.

393691

23.12.2021 17:46

RE: Nevyhnutnosť zmien

SI451 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 393691

Tak, tak, ono je to úplně jedno, jak se ten moloch_ismus zove a je-li blíže tam nebo onam, všichni jsme ho ignorovali přes půl století či dokonce přes čtvrt tisíciletí a tak ho tu máme v plné kráse a digitálním lesku.
V čase paretova pravidla ( 80% odpad 20% báze) a milgramova čísla ( 2/3 nemohou bez "autority" existovat ) je těžko kormidlovat na lodi šílenců, ignorantů a hlupců.
I kdybyste/bysme věděli celou tu dobu, a někteří věděli/vědí celou tu dobu, co s tím chcete udělat ? Neuděláte nic , co by mělo pozitivní výsledek. Chcete chránit ovce před vlky ? Ale ony to nechtějí a beran vás ubije rohama, Tak to bylo, je a bude ( i vlci se nakonec požerou mezi sebou ) .

Přeji všem poklidné a pohodové vánoční dny a přemýšlejte, jak se sype písek ho hodin.

393692

23.12.2021 23:10

RE: Nevyhnutnosť zmien

kolokol 217.?.?.?

Reakce na 393692

A proč to nenazývat fašizmem?
Organizační a politický základ fašismu bez ohledu na to, za jaké myšlenky se skrývá a jakými způsoby vykonává moc ve společnosti, je v aktivní podpoře davem „malých lidí“ (na základě jim vnuceného ideového přesvědčení nebo na základě živočišného instinktivního chování) systému zneužívání moci vládnoucí „elitou“, která:
- prezentuje nespravedlnost jako údajně pravou „spravedlnost“ a na tomto základě deformuje u lidí vnímání skutečnosti vší svou mocí, pěstuje ve společnosti nespravedlnost a brání tomu, aby členové společnosti projevili opravdové lidské kvality
- pod různými záminkami vší silou potlačuje každého, kdo pochybuje o prosazování této "spravedlnosti" a politiky, a potlačuje i ty, které z toho podezírá.
To jsem převzal charakteristiku fašizmu od Pjakina. Myslím, že je srozumitelná a dobře aplikovatelná na postupující коронабесие.

393701

23.12.2021 21:55

RE: Nevyhnutnosť zmien

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393691

Keby si si dal aspoň trochu námahy a venoval sa seriózne histórii tak by si neposplietal toľko výslovných kravín na takom malom mieste.
Chápem, Kiska, Fico, Sulík, Kollár a Matovič vám do hláv natĺkli, že aj keď ste sprostí a nemáte poňatia o histórii a súčasnosti, tak máte právo dokonca povinnosť chodiť voliť a tým rozhodovať o tom o čom nemáte páru.

393697

24.12.2021 19:23

Korporátní fašismus

Trevor 109.?.?.?

Reakce na 393691

NWO je korporátní fašismus.

393721

1.1.2022 12:10

RE: Korporátní fašismus

Ander Kixa 194.?.?.?

Reakce na 393721

Marian Magát toto obdobie nazval židokraciou. Vydal aj rovnomennú knihu.
marianmagat bodka kom

393870

23.12.2021 18:40

Západ ovládají psychopati a zločinci vlastnící banky, nadnárodní korporace a investiční fondy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

kteří sice pokrytecky propagují demokracii a svobodu, ale ve skutečnosti jsou to jen prohnaní zločinci, kteří intrikují, podvádějí, lžou a vraždí milióny otroků rukama svých otroků a poskoků. Jsou to otrokáři nejen "lepších" západních otroků, ale i velké části světa. Otroci na jejich pokrytecká slova vesměs slyší, protože jim znějí dobře. Ale "demokratickému" Západu vždy vládli výše uvedení psychopati a zločinci, kteří ovšem vlastní obrovské bohatství vyždímané z otroků a tím i mají obrovskou moc. Politici jsou až na vzácné výjimky jen jejich poslušné loutky. Nyní se otrokáři snaží zabít dvě mouchy jednou ranou. Vytvořením globálního digitálního koncentráku ( tzv. Nového světového řádu) se snaží vyhnout krachu svého, už jen na dluh a účet poslušného zbytku světa docela dlouho přežívajícího západního impéria a současně ovládnout celý svět. Nynější pandemie koronaviru a hlavně strachu z něj je jedním z jejich prostředků, jak ten globální koncentrák pod falešnými vlajkami dobudovat. Dalšími prostředky jsou např. jimi štědře podporované a financované náboženské a etnické konflikty po celém světě, organizování "barevných" revolucí v zemích, kde je ještě co ukrást, podpora migrace naprosto odlišných kultur ( nutný chaos je voda na jejich mlýn), podpora feminizace (ženy proti mužům, to se jim taky hodí), "humanitární" bombardování neposlušných a nehodících se, údajná ochrana klimatu a přírody (to je opravdu neuvěřitelná drzost, protože právě otrokáři se k přírodě vždy chovali jako k bezprávné otrokyni ) atd. Není třeba velké jaderné války, je třeba zlikvidovat tuto rakovinu světa, která vyhnala otroky do dvou světových válek a nyní chce jen kvůli svým ziskům a moci vyvolat válku poslední. Zlikvidovat rychle a definitivně a určitě přitom nehrát podle jejich pravidel.

393693

24.12.2021 12:39

RE: Západ ovládají psychopati a zločinci vlastnící banky, nadnárodní korporace a investiční fondy

Ander Kixa 194.?.?.?

Reakce na 393693

A Východ ovládajú akí psychopati?

393714

23.12.2021 21:36

Zlo je nutne prijat dobrovolne, inak dlhidobo neuspeje.

AntePortas 89.?.?.?

Ukazuje sa prstom na psychopatov. Vklada sa im do ruk vsenocnoct. Su oznacovani za veskere zlo. No vsetko je uplne inak.
Od pociatku sa vsetko stavia na dobrovolnosti. Ruska neboli povinne, ale ludia ich zacali nosit. Nemuseli, lebo na to nebol zakon. No oni chceli.
Testovanie nebolo povinne zo zakona. No ludia sa i tak dali dobrovolne hromadne testovat. Dali sa, lebo chceli.
Vakciny neboli povinne zo zakona. No ludia sa dali ockovat dobrovolne. Dali sa, lebo chceli.
Vsetci tito ludia to prijali dobrovolne. V okamihu, ked nadobudli vyznamny pocet, zacali k tomu nutit aj ostatnych. Zacali rozpravat nieco o zodpovednosti, o ochrane druhych. Dobrovolne prijali obmedzenia, karanteny, covid pasy. Dobrovolne prijali zlo.
Prijali ho, lebo sa bali. Bali sa, lebo veria. Veria skalopevne a nezlomne v nejaku novu chorobu. Veria v nu rovnako, ako veria v Boha. Veria v nu az za hrob. To ich viera prijala dobrovolne zlo. Lebo viera je jeho korenom.
Dokym tu tito veriaci budu, bude tu aj strach z fiktivnej novej choroby. Zial, pre mna to bude uz navzdy. Uz nikdy nebudem moct zit normalne. A pokial ti veriaci nakazia svojou sialenou vierou aj deti, aj pre ne to bude uz navzdy.
Ludia nepotrebuju slobodnu volu. Ludia potrebuju vieru. Ludia potrebuju zlo.

393695

24.12.2021 9:18

RE: Zlo je nutne prijat dobrovolne, inak dlhidobo neuspeje.

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 393695

AntePortas : Je smutné, že iba ty píšeš tú podstatnú príčinu problému . Ja tu príčinu nazývam debilita ovčanov (nie ľudí - pretože ĽUDIA by nemohli byť až takí debilní). Jedine ovčania sú ochotní postaviť sa do radu pre odvoz na bitúnok.

Je smiešne (ale skôr trápne) , že ľudia radšej obviňujú " banksterov" , "židov", kapitalistov, komunistov, marťanov, .......... hlavne nie svojich milovaných spoluovčanov, príbuzných, a hlavne nie seba. Prefíkaný politik si spočíta napichaných ovčanov, a hneď z toho vie, koľko dobrovoľných poddaných má na svojej strane. Každý napichanec je (možno nevedomky) vojakom tyranov.

Tato tyrania neskončí, pokiaľ budú ovčania ochotne pomáhať tyranom. A nakoľko tá ne-vakcína ovčanov geneticky zmutovala na debilných otrokov, nie je šanca na zmenu.
Ludia nepotrebuju slobodnu volu. Ludia potrebuju vieru. Ludia potrebuju zlo.
Tato noc nebude krátka.

393707

24.12.2021 12:46

RE: Zlo je nutne prijat dobrovolne, inak dlhidobo neuspeje.

Ander Kixa 194.?.?.?

Reakce na 393707

Áno, sú to debili. Dôverčiví debili. Preto debili, lebo majú prírodou dané predpoklady nebyť debil. Zvieratá nie. Pes bude dovtedy robiť zo seba debila za kúsok jedla, dokedy budeš chcieť. Ale keďže nie si psychopat, stačí ti jeden sed-ľah, poprosenie na zadných a hodíš mu to. Nikdy nezájdeš do krajnosti ako psychopati ovládajúci ľudí.
Ak tvoju dcéru znásilnia v noci v parku, tak na koho budeš nadávať? Na toho hajzla, alebo na dcéru, že prečo je taká debilná že chodí v noci cez park v minisukni?

393715

24.12.2021 15:48

RE: Zlo je nutne prijat dobrovolne, inak dlhidobo neuspeje.

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 393715

"budeš nadávať? Na toho hajzla, alebo na dcéru, že prečo je taká debilná že chodí v noci cez park v minisukni? "

- nasratý budem na toho hajzla, ale vynadám dcére - pretože ju chcem chrániť.
Nadávať na hajzla je asi tak užitočné, ako nadávať na zemetrasenie.

393719

24.12.2021 22:46

RE: Zlo je nutne prijat dobrovolne, inak dlhidobo neuspeje.

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393719

Vieš ako som to myslel tak ma nechytaj za slovo. Hajzlov treba odstrañovat, to sa dá na rozdiel od zemetrasenia.
Vidíš, podobne chránime aj tých našich debilov. Ale tých čo sa dali opichať sa už nepodarí.

393724

25.12.2021 11:34

RE: Zlo je nutne prijat dobrovolne, inak dlhidobo neuspeje.

U 188.?.?.?

Reakce na 393695

To nie je celkom pravda. Bez testu sa nedalo ísť do práce, preto bežný človek k tomu bol de facto nútený. Ono je fakt, že keby to odmietli všetci, alebo aspoň významná väčšina, nepresadili by to. Ale bežný človek ako jednotlivec nemá síl tomu odporovať, keď je k tomu tlačený stádom zblbnutých užitočných idiotov.

393737

25.12.2021 17:55

RE: Zlo je nutne prijat dobrovolne, inak dlhidobo neuspeje.

AntePortas 89.?.?.?

Reakce na 393737

Vyznamna vacsina je asi 1/3 obyvatelstva teda asi 40% dospelych. Ti neochvejne veria v covid a neda sa s nimi pohnut. Tato hromada ludi potom stiahne do pekla aj zbytok. Staci zacielit na tuto skupinu a v spolocnosti prejde cokolvek.
Slovaci maju este aky taky rozum. A to nas maju vsetci naokolo za mentalnu spodinu. Hlupak nevie, ze je hlupak, ale s istotou vie, ze hlupak je ten druhy.

393747

25.12.2021 20:16

RE: Zlo je nutne prijat dobrovolne, inak dlhidobo neuspeje.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 73.?.?.?

Reakce na 393747

Zkuste jiny uhel pohledu. Nepochybne dlouhodoba propaganda zmasti casem stado, ze by neockovane, upalili na hromadne na hranici fanatici za jasotu zbytku davu. Ale cas je neco, co se neda koupit. A nemuzete tlacit dlouhodbe agendu, ktera je ekonomicky silne destruktivni, coz je naprosto fundamentalni. Nekdo kolem roku 2000 bylo na netu video s Paul Volcker, generalni inspekto IRS, dostal zelnou rict neprijemnou pravdu verejne, Vymyte mozky to nezajima a ani by to nechteji pochopit. Mohli by kdyby chteli, protoze to neni nuklearni fyzika, ale nechteji, nemaji na takove "kraviny" preci cas!!.

Naklady na zdravotni system v 50 letech 4% vykonu a prognoza na rok 2020 17% vykonu, ctyrikrat tolik co vydaje na zbrojeni. K tomu suse poznamenal, ze to nejde ufinancovat. Lidi, co drzi moc v Africe, lat. Americe, Asii koupi to, co potrebuji k uchopeni nebo udrzeni moci, treba zbrane. Nakladna zdravotni pece je nezajima, reknou ze si to nemuzou dovolit. Lidi se narodi a umrou a vyjde to cynicky levneji, i kdyby ciste nahodou vakcinace fungovala. Navic mistni obyvatelstvo ma po cerstvych zkusenostech s Gatesem silnou neduveru v zahranicni zdravotnickou pomoc. Populacni explozi to neovlni, Jestli v CR zemrelo pri epidemii chripky misto 1500 lidi, 6 000 a dnesko to s covidem a vakcinaci vyskoci treba na 40 000, pak pri 10 milionech .... Biga farma narzila na financi strop v ekonomicky bohatych statech!!! Konkretne USA pri priznanem prijmu 30 tisic, vujde to slavne Obama care pro rodinu s dvema detma na 11 tisic rocne, plus na ctyri lidi a to kazdeho zvlast je "poplatek" 5 tisic na kazdy rok pri zdravotnich problem, Teprve za touto sumou to htadi pojistka. Kdyz mate smulu bouracka s rodinou v aute, kde se na nejakou lehkou zlomeninu nic nestane, tak pri 31 tisic z vasi kapsi, zacne teprve pojistovna hradit naklady na lecbu. Bavit se o Indii v tomto kontextu nema smysl.

Muze byt, ze se zacina potrvzovat ze pani Pekova s tou HIV, paj treba vyvinout leky na AIDS, protze hiv prenosne virove vzduch nelze ani kontrolovat a monitorovat!!. Big farma nema kam s marketem expandovat, fasizace na globalni urovni je neproveditelna, ale jiste lokalne probehne. Ale v USA se to nestane jak se obava pan Craig, za to dam hlavu na spalek.

393750

23.12.2021 21:59

toto čo je?

Ander Kixa 95.?.?.?

Myslel som si že každý príčetný človek už má dávno prečítané aspoň Protokoly. Ale vidím že sa tu asi začala schádzať mládež...

393698

23.12.2021 23:37

RE: toto čo je?

AntePortas 89.?.?.?

Reakce na 393698

Vazne? A po tych protokoloch si mam precitat, co? Bibliu? Koran? Leninove spisy? Marxov Kapital? Platonovu Republiku?
Na svete je len jedna vec ista. Kazdy z nas sa tu zobudil a raz aj nadobro zaspi. Cize, kazdy z nas nema ani najmensieho ponatia, co je tento svet za cirkus.
Zostava len tento svet skumat a snazit sa ho aspon stipku pochopit, aspon drobnu omrvinku. Na to sluzi skumanie javov.
Jednym z nich je viera. Je to presvedcenue, ze veci mozu byt v rozpore s poznanim, overenym dokazom cize objektivnou pravdou. Jej ekvivalentom v realite je cierna diera. Kto sa dostane za horizont udalosti sa, z diery, z viery, uz nikdy nevyhrabe.
Dalsim javom je cyklus. Clovek sa narodi, dospeje, zostarne a zomrie. To plati uplne o vsetkom naokolo. Neda sa tomu nijako vyhnut. Ak civilizacia vznikla, musi aj zaniknut.
Dalsim javom je spajanie sa. Jeden clovek zvladne nieco, dvaja o nieco viac a miliardy vymyslia stroje, ktore vsetkych globalizuju. Biliony by uz bludili po inych galaxiach a zili omnoho dlhsie.
Dalsim javom je symbioza. Hladat vyhody a vyhybat sa nevyhodam.
Takze, ty si pokojne ver v nejake protokoly, lebo veriaci tomuto svetu urcite "pomozu", a ja sa radsej budem venovat skumaniu javov, lebo odkedy som sa tu prebudil, mam dojem, ze tento svet sa zblaznil, kedze den co den popiera sam seba. Svet je absurdny, tak ako tie protokoly alebo kniha, ktoru vraj nahovoril Boh alebo choroba, ktora sa podoba vsetkemu a nicomu alebo virus, ktory existuje len v hovorenom slove. Len zlo je skutocne.

393702

24.12.2021 2:23

RE: toto čo je?

Ander Kixa 194.?.?.?

Reakce na 393702

Tie protokoly su zaklad. Uz to ta musi slusne zorientovat. Ale nech sa paci, aj Platon je OK, cokolvek co pomoze. Ale ro uz je nadstavba.
Vynikajuci je film TGSNT. Je na uloz.to. dlhy asi 7 hodin. A dobova literatura necenzurovana.
V prvom rade treba pochopit poslednych 120 rokov, To je zaklad pre skoncenie bludenia a pre vediet co robit. Vsetko ostatne uz len doplna skladacku.

393706

24.12.2021 11:16

RE: toto čo je?

AntePortas 89.?.?.?

Reakce na 393706

Nie netreba pochopit poslednych 120 rokov. Nie su dolezite. Plati, nove prostredie, nove vlastnosti. Kazdy den sa rozdavaju nove karty.
Teraz sa pokusim v kratkosti vysvetlit, co sa dnes deje.
Zacnem naoko nezaujimavou informaciou. Ziadny clovek uz dnes neporazi v sachu pocitac. Sach je matrica 8x8, kde ma hrac 16 figurok. Na uvodny tah ma 20 moznosti. Prvym tahom sa pocet moznosti zvysuje. Pocitac dokaze vsetky tieto moznosti obmedzit.
V reale to znamena, ze ak ma clovek 20 moznosti, co moze urobit, stroj ich dokaze vsetky eliminovat. A to bez ohladu na ich kombinacie teda synergiu. Ak teda dnesnemu cloveku obmedzia moznosti na pocet 20, strati slobodu.
Otazkou je vsak, aku velku matricu dokazu stroje obsluzit. Cim vacsiu, tym bude mat clovek menej slobody. Jedine, co stroj nedokaze, je celit neznamemu. Drviva vacsina vynalezov je defacto nahodnym javom. Vyplynuli zo synergie, ked vedec pracoval na niecom inom a popritom si vsimol novy jav.
Novym javom je aj ockovanie proti covidu. Stroj preto netusi, ako sa clovek rozhodne. Pritom, temer presne vie, kedy si clovem kupi chlieb. Ale nezname urcit nevie. Clovek moze tvrdit jedno a urobit druhe.
Jednou z moznosti, ako tomu zamedzit, je obmedzenie pohybu a socialneho kontaktu. Ten totiz zabranuje synergii, kde by mohli vznikat nove moznosti a tak by sa matrica mohla neumerne zvacsit az do rozmeru, kde to stroj neda.
Svet uz dnes riadia stroje, nie clovek. Clovek len vybera z moznosti, ktore mu ponukne stroj. Tak sa clovek dostava pod vplyv strojov. Covid je v skutocnosti ControlViaDigitalization. Je to kontrola ludi skrz stroje. Nielen niektorych, ale vsetkych ludi, aj tych, ktori si myslia, ze stoja na vecou.
Nepotrebujem citat nejake protokoly. Hierarchicke usporiadanie je prirodzene aj pre nasu galaxiu. Mne sa staci pozriet v noci na oblohu a dokym su tam hviezdy, viem, ze este sa nenarodil chytracik vrtiaci psom, ktory by to zmenil.

393711

24.12.2021 12:56

RE: toto čo je?

Ander Kixa 194.?.?.?

Reakce na 393711

Poznanie a pochopenie histórie je dobré na to, aby otroci uvideli svojich otrokárov v nahote, aby videli, kto sú ONI, prečo to robia a čo tým sledujú, v tvojej reči kto a prečo vyrobil tie ovládacie stroje.
Cisár je nahý, pamätáš?
Pozri sa na to z druhej strany. Každý obor má svoju achilovku. A identifikuješ ju veĺmi ľahko tak, že si ju úzkostlivo chráni. A kde je ICH achilovka?
Čo si úzkostlivo strážia vyhrážaním sa tvrdými trestami? Správne, históriu, hlavne posledných 120 rokov. Odhalenie a pichnutie do tejto achilovky je cesta z otroctva. Nie hneď víťazstvo, ale cesta. Dlhá cesta.

393717

26.12.2021 12:16

RE: toto čo je?

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 393717

"Poznanie a pochopenie histórie je dobré na to, aby otroci uvideli svojich otrokárov v nahote, aby videli, kto sú ONI....."

-PRIORITNÉ je pochopiť myslenie a konanie ĽUDÍ. K tomu môže pomôcť pochopenie histórie. Ale to KONANIE ĽUDÍ je prioritné, história je iba pomôcka. Ale aj ľudia sa môžu meniť, aj sa menia - takže je vždy nutné zohľadniť AKTUÁLNY stav v myslení, nie iba nejakú históriu. Ľudia pred 1000 rokmi, pred 100 rokmi, pred 10 rokmi a DNES konajú veľmi, veľmi odlišne. Dnešné myslenie a konanie je doslova šialené.


-

393761

28.12.2021 13:24

RE: toto čo je?

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393761

Áno, samozrejme. Všetko sa musí skúmať v kontexte doby.

393796

24.12.2021 12:31

Obdobnou propagandu....

Joseph Chlor 78.?.?.?

Reakce na 393706

...lze vysledovat na Slovensku i ve vztahu k omlouvání zločinů katolické církve (někdy je to právě že propojeno s jednostranně propagandistickým poukazováním na utrpení německých obyvatel Říše, když nastával její soumrak...zřejmě to nějak souvisí s pietou vůči Pacellimu a tomu, jak dohodl s Hitlerem a spol. Reichskonkordat ). Zatím ale ji nikdo nepodpořil tak, aby vznikly nějaké filmy, což se ale asi brzy napraví. Zdroje Vatikán má obrovské. Totiž takových paláců, co nyní prodává v Londýně, a do kterých tento kolaborant se Satanem (Kristus obdobné tvrdě a nekompromisně Satanovi odmítl) zaninvestoval peníze původně určené na charitu, bude asi více.
Je to jen o chabosti ducha, AntePortas to sdělil i za mě (já však , na rozdíl od něj, nemyslím si, že víra musí být nutně v rozporu s poznáváním, tak jako může klamat i zdánlivě objektivní popis skutečnosti, tak může klamat i víra....stejně tak ale mohou napomoci "pravdě"...víra navíc může posilovat odvahu i něco dělat, nejen žvanit; poznání mnoha lidem stačí - dál už nedělají nic, pokud nemají silnou víru v možnost změny, to je zdroj odvahy k čnu).
Ještě malá poznámka : Samozřejmě že krom financování hitlerovské proválečné ekonomiky poukazkami vnitřně administrovanými, byly použity i úvěry v tvrdé měně, a peníze v tvrdé měně. Během války zejména přes Švýcarsko.
No a že Hitler byl silně věřící člověk, o tom asi není pochyb. Ba snad až fanaticky věřící.
Podstata a kvalita jeho víry - to je věc jiná. Kdy určitě nebyl nijak originální - např. Starý zákon také občas dogmatizuje vyvolenost, opravňuje dokonce to boží vůlí páchat masové zločiny typu genocidy, zakazuje smíšené sňatky, slibuje územní expanzi....
Zvráceností je plná nejen historie, ale i bájeslovectví. Klidně naprojektované a naservírované i do nějakých protokolů, meze se propagandě nekladou žádné, hlavně když je účinná. No a právě že Hitler to byl, který psal o tom, že nejúčinnější propaganda je ta, kterou pochopí a přijme ten nejjednodušší z davu. Například takový, který bude donekonečna papouškovat , že za jeho špatný život a mizerné vyhlídky do budoucnosti mohou židé (nebo bankéři). Kdy předhodí davu i několik jmen, aby ten dav měl aspoň cosi konkretního, to mu stačí.

393713

25.12.2021 1:17

RE: Obdobnou propagandu....

Gój 46.?.?.?

Reakce na 393713

Takové lehké ohlupování, to je cesta k pochvale od majitelů klíčů.
Znova pro zpomaleného, Hitler byl šašek banksterů.
„Nadnárodním globalistickým společnostem a korporacím už nestačí lidi ždímat, v případě bank ještě zadlužovat – což je de facto forma novodobého otroctví, ale mají čím dál větší tendence občany vychovávat k obrazu svému,“ Tomáš Vyoral pro PL

Přidám autoritativně "myslící", banksterismu šťastně sloužící:

-„chtěli bychom, aby členské státy měly k dispozici nebo vytvořily síť nezávislých regulátorů, kteří budou na mediální trh dohlížet,“ dodala místopředsedkyně Evropské komise pro hodnoty a transparentnost Věra Jourová.
-podle činů poznáte je. A to platí jak pro partičku okolo Panevropana Petra Fialy v čele s novým ministrem pro likvidaci zdravotnictví a zdraví občanů Válkem, tak pro partičku okolo Aspen Institute úderníka Víta Rakušana nebo soudruhy okolo globalisty tlačených Pirátů
-„Občany by bylo třeba dopředu upozornit, že by se měli připravit i na možnost, že nebude vhodné či dokonce možné vycházet i několik týdnů z domu,“ psychopat Flégr
-„To, co vy říkáte, patří do uzavřené debaty odborníků. A ne to vykládat takhle národu, veřejně, lidem, kteří si na to nemohou udělat jakýkoliv názor,“ pravil soudruh Milan Kubek, ČLK

-kauza Kapr, kterou odstartovala influencerka Lucie Zelinková, když pod patronátem Komerční banky vysvětlovala, že 18 000 tun kapřího masa odpovídá 32 000 tunám CO2. „
-reportérka ČRo Zdeňka Trachtová. „Komerčka nekomerčka… Asi se shodneme, že ty předvánoční krvavé masakry v ulicích jsou přinejmenším nevkusné ne?“
-veřejnoprávní ČT, která připomíná, že i kapr „prožívá základní emoce“, například strach, což se odrazí i v jejich těle. „Cestou na sváteční stůl je tak možné popsat životní pohodu ryb...stres ryby, pokud si ji zákazník dá do vany,“ připomíná ČT a dodává, že chlor ve vodě dráždí kůži a žábry, nemluvě o neurologických potížích.“

393726

26.12.2021 16:01

RE: Obdobnou propagandu....

Joseph Chlor 78.?.?.?

Reakce na 393726

Ty musíš být nešťastný člověk.
Je mi tě líto. Zejména toho, jak miluješ své otročení banksterům....
Hezký den.

393764

26.12.2021 20:29

RE: Obdobnou propagandu....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393764

Pánové, nechápu podstatu vašeho sporu. Říkáte skoro všichni téměř totéž, jen jinými slovy, na jiných příkladech a v jiných situacích.

393766

27.12.2021 19:24

RE: Obdobnou propagandu....

Gój 46.?.?.?

Reakce na 393766

Chlor je kolaborant, to ho zřejmě činí šťastným. Hitlera popisuje jako silně věřícího, já ale šaška banksterismu. Protože bankstery viním ze zločinů (komunismu, fašismu, obou světových válek nebo covidismu a Green Deal a Great Reset), podle soudruha Chlora jim sloužím. On je vyvolenec, z toho vychází i jeho myšlenkové veletoče. Takových Pepků je většina v Senátu nebo ve sdělovacích prostředcích hlavního, banksterského proudu.

393780

28.12.2021 9:40

RE: Obdobnou propagandu....

Ander Kixa 194.?.?.?

Reakce na 393780

Tiež si veriaci. Síce asi neveríš v starého dobrotivého pána na nebíčku, ale veríš tej teórii, čo tu podsúvajú posledné roky gojimom na odvedenie od stopy a zároveň podporenie predstavy o Hitlerovi ako psychopatickom netvorovi.
Podľa tej "geniálnej" teórie totiž bankári podporovali Hitlera, lebo chceli aby ukázal celému svetu ako sa dá bez tých bankárov obchodovať a prosperovať.
Keby sa mi chcelo, tak ti tu vymyslím k tomu nejaký trefný príklad zo života na ktorom by si aj ty pochopil aká "nebetyčná" blbosť to je.
Ale ak už je to pre teba dogmou, tak se nedá nic dělat.

393786

28.12.2021 12:57

RE: Obdobnou propagandu....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393780

Mně se tedy zdá, že ačkoliv si do těch kolaborantů vzájemně nadáváte, nejste jimi ani jeden, určitě ne kvůli tomu, co si myslíte a napíšete.

Hádat se o Hitlera, kterého nikdo z nás osobně neznal... Podle mě je možné obojí a to dokonce zároveň, mohl být věřící (v co vlastně by měla znít další otázka), fanatik - vášnivě oddaný své vizi a zároveň mohl být bankstery, tajnými službami nebo někým nad nimi, zneužitý. Nikdo neví přesně, jak daleko jejich manipulace sahá.

Kromě toho, to, co nacisté, jeho stoupenci a jím vedený stát ve válce prováděli, byl za to Hitler zodpovědný, se muselo podepsat na jeho psychice, duši - chceme-li to takto říct. Stačí to, co je dokázáno bez jakýchkoli pochyb. Druhá strana má ale také máslo na hlavě, koncentráky nevynalezl Hitler. Atomová bomba, vyhlazení celých měst. Kruté zacházení s vlastními...

A nedělejme si iluze, ve válce je pro obyčejného člověka snadné se ocitnout na některé z válčících stran, aniž by si mohl vybrat. Nedostatek soucitu, to je to hlavní, co vyčítám nacistům, fašistům i komunistům, náboženským fanatikům a militantnímu islámu - podle mého mínění právě toto mění původně dobrý a ušlechtilý záměr či motiv, ve zlo.

393792

28.12.2021 13:22

RE: Obdobnou propagandu....

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393792

Skúste si zohnat - dnes už len na aukro alebo bazoši - literatúru čo vydával Kamas kým mu polícia nevykradla sklad alebo čokoľvek dobové bez súčasného komentára a pozrieť si ten zmieňovaný film. A dajte si do kontrastu stále hustejšiu propagandu na všetkych možných a nemožných kanáloch, vrátane tzv. alternatívnych, ktoré sústavne tlačia čo si máme myslieť.
Čo sa napríklad stalo v Katyni? Čo sme o tom vedeli pred 20 rokmi a čo teraz? Veď celý svet odrbávajú v priamom prenose aj v čase internetu - dvojičky, Kosovo... Treba sa spýtať starých rodičov. Mne hovorili, že nemeckí vojaci doniesli čokoládu a sovietski vraždili a znásilňovali.
A čo vraždenie civilistov na Ukrajine ustupujúcou sovietskou armádou prezlečenou do nemeckých uniforiem?

393795

28.12.2021 16:29

RE: Obdobnou propagandu....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393795

To máte těžké, mně prarodiče vyprávěli o německých okupantech přesný opak, než Vám. Možná se na Slovensku chovali jinak, Slovensko bylo jejich spojenec.

Sovětští vojáci naší rodině nic neprovedli, ani v roce 1945, ani v 1968, ani nikdy jindy. Přestože jsme komunisti nebyli, dokonce jsme měli v rodině ruského emigranta, který sem utekl před bolševiky. Možná to bylo štěstí, těžko soudit. Iluze o chlapech prošlých válkou si nedělám.

Mohl existovat i hodný Němec s čokoládou a zlý Rus. Historii jako celku se ale věřit nedá, vždycky je to propaganda, těžko odlišitelná od pravdy. Některé věci se ale popřít nedají.

Německo napadlo SSSR, ne obráceně. Hitlerovci na území SSSR vraždili každého, kdo se jim postavil a občas nebo často i ty ostatní. Že Stalin byl tyran se zpochybnit nedá, ale nebyl to SSSR, kdo si začal. Německé koncentráky nebyly rekreační letoviska, i kdyby tam měli klavír a vězňům promítali filmy.

Němcům se dostalo odplaty, přesně v duchu Hitlerova výroku "vítěze nikdo nesoudí". Prostě se v tom, kdo zvítězí, Hitler přepočítal a dobře mu tak. Všech nevinných je mi líto.

Nějaké řeči o záchraně Evropy před komunismem neberu. Protektorát určitě nebyl lepší, než tzv. socializmus, který přišel po válce. V tom minulém režimu jsem žil, vystudoval, do KSČ jsem nevstoupil, žádnou šikanou jsem netrpěl. V mnohém byl komunistický, tzv. reálný socializmus lepší, než to, co máme dnes. A když vezmu v úvahu, k čemu ten dnešní režim konverguje, tak úplně po všech stránkách. Jako student jsem se dal zblbnout, ale dnes lituji, že jsem fandil jeho likvidaci.

393799

29.12.2021 0:20

RE: Obdobnou propagandu....

R.E. 78.?.?.?

Reakce na 393795

Hele ty jeden nácíčku, máš pravdu, že ti Rusáci byli taky pěkný potvory, ale jedno je jistý, kdyby ti tvoji milovaní helmuti plácali po prdelích ty své gertrudy a nesrali se krást do Ruska, nikdo, kromě jich samotných by jim nic zlýho neudělal a tak po neúspěchu s tím Blitzkriegem pod Moskvou už jen sklízeli, co zaseli a podle mě byli k nim ti Rusáci až moc velkorysí...

Už jsem to tu jednou kdesi napsal, že můj strejda byl napřed partyzán na pomezí Ukrajiny a Běloruska a pak u Svobody ve sboru a tak o tom něco věděl a občas i povyprávěl a mě zůstal jeho deník a pár trofejí a relikvií z války...

Vzpomínám si, jak jednou povyprávěl, jak jeho velitel zavzpomínal na událost někde na jihovýchodě pod Moskvou, když náckům zamrznul ten jejich válečný stroj a oni měli pořád ještě jen letní výstroj, byli odehnáni z jedné vesnice tak rychle, že než se vymotali z těch vytopených dřevěnic, už je Rusák zajmul.
Po obhlídce vesnice přiběhl jeden vojáček a meldoval veliteli, že za jednou stodolou je velká hromada zmrzlých civilistů, vysvlečených do prádla...a když se podívali pak na ty nácky, co měli na sobě, hned věděli, co se tam odehrálo a protože jim těch Němců bylo líto, že jim je taková zima a že jim ten tvůj Dolfek neposlal žádné zimní oblečení, tak je pěkně všechny nahnali do stodoly a tu zapálili, aby se nácíčci krapet ohřáli...a tak to bylo správný, na hrubý pytel hrubá záplata a od té doby ta jednotka ruských ženistů žádné zajatce nebrala a o těch teutonských řitířích, co odhazovali zbraně a zvedali ruce nad hlavu tvrdili, že hajlují a to dokonce oběma rukama a tak podle toho s nimi i nakládali...

393810

29.12.2021 1:04

RE: Obdobnou propagandu....

Ander Kixa 194.?.?.?

Reakce na 393810

Nikto nie je môj milovaný ty chudák.
Mňa zaujímajú len fakty a na základe kecú tvého dědy či kto to bol si môžeš robiť závery aké chceš.
Môžeš si prečítať knihu od Suvorova, prípadne iných autorov a možno pochopíš, ako to bolo a či náhodou nepostúpili Nemci tak rýchlo do vnútrozemia preto, lebo sovieti (nie rusáci ako hovoria tebe podobní chudáci) boli v útočnom rozostavení napadnúť oslabenú Európu. Nemci ich predbehli asi o 3 týždne.
Ale podľa tvojho textu to skôr vyzerá tak, že ty zbytočne prečítaš aj 100 kníh.

393811

29.12.2021 1:46

RE: Obdobnou propagandu....

R.E. 78.?.?.?

Reakce na 393811

Choť do riti s tým svojím Suvorovom, já mám deník mého strejdy a ten má větší hodnotu než všechny ty tvoje bláboly i bláboly toho Suvorova a Spol., psané na objednávku...[chechtot]

393813

29.12.2021 8:37

RE: Obdobnou propagandu....

Ander Kixa 194.?.?.?

Reakce na 393813

A strejda čo v ňom píše o tom, prečo napadla nemecká armáda ZSSR spolu s inými armádami a miliónom dobrovoľníkov?
A čo tam píše o dezerciách v červenej armáde a strieľaní tých, čo chceli dezertovať a odmietali bojovať?
Píše tam niečo aj o Katyni?

393815

29.12.2021 9:01

Komunistům pomalou smrt! Inšalláh

Vím vše 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 393813

Deník vašeho strýce epicky nazvaný Deník velkého poseroutky jsem už četl, ale jsou to obvyklé kydy bolševických troglodytů, vesnických křupanů bez vzdělání a intelektu, jejichž životním maximem bylo kydat hnůj a pak za humny oplodnit blbou selku, z čehož vznikla další generace idiotů, jak je vidět z vašich příspěvků.
On tev váš strejc dělal celou válku jednomu sovětskýmu politrukovi pucfleka a vy z něj chcete dělat partyzána. Českej partyzán, to je něco jako yetti. Každej o něm mluví, ale nikdo ho neviděl...
[chechtot]

393816

29.12.2021 14:43

RE: Komunistům pomalou smrt! Inšalláh

R.E. 78.?.?.?

Reakce na 393816

Ču.áčku, ten můj strejda byl Čech, ale žil tenkrát ve Volyni, ale nesuď všechny Čechy jen podle sebe a svýho fotra, ne každý byl a je takový, že soutěží o titul hrdiny kapitalistické práce v německé robotárně pro říši a s radostí sponzoruje říšské národní hosty, jak to máte v rodinné tradici vy a co je dnes bohužel normou...
Ten můj strejda i jako silně astmatický penzista by vás i toho řádně nahnědlého lidového baviče Andera naučil v kostele pískat, ale on se najde brzy někdo i dnes, jen to chce mít trpělivost...

393821

29.12.2021 16:07

RE: Komunistům pomalou smrt! Inšalláh

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393821

Upäl si sa na jednu medzinárodnú lož a každý kto.ti ju chce zrútiť a ukázať pravdu, je tvoj úhlavný nepriateĺ. Toto dokáže medzinárodná boľševická propaganda. Gójovia sa vraždia medzi sebou.

393822

29.12.2021 16:15

RE: Komunistům pomalou smrt! Inšalláh

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393821

Namiesto toho aby si poďakoval tak by si vraždil. Normálny slušný človek je vďačný za každú príležitosť posunúť sa ďalej a rozšíriť si svoje vedomosti.

393823

29.12.2021 16:35

Takže strýc byl rusínský ksindl? Jak dobře jsem tipoval, že to byl vesnickej buran

Vím vše 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 393821

Zdravím zasloužilého marxistu, který má důchod takový, jaký vydělám za den s prstem v nose. Na mě se nezlobte, já nemůžu za to, že máte špatné geny. Dutá hlava, levé ruce a závist, to potom nezbývá nic jiného než se dát k bolšánům starověkým - křesťanům nebo novověkým - komunistům.

O mě strach mít nemusíte, já se budu mít vždy dobře. Ale vám už zvoní hrana. Rok, dva a pak hurá do cíněnky. A jak říkal Luďa Sobotů v jedný scénce s Wimmerem: S víčkem bych prosil, a pořádně zaklapnout...
[chechtot]

393824

24.12.2021 22:30

RE: toto čo je?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393706

TGSNT, nebo-li "Adolf Hitler - The Greatest Story Never Told" lavíruje mezi pokusem vidět za Hitlerem (také) člověka, mezi jeho přímou oslavou a povrchním západním pohledem na druhou světovou válku, podle nějž je komunismus to vůbec největší zlo a Hitler byl největším bojovníkem proti němu. Chybí zde ještě ukrajinský národní hrdina Stepan Bandera, ale ten, přece jen, vůdcových kvalit zdaleka nedosahoval.

Nad Hitlerem sice divákovo oko nezůstane suché ale zločiny hitlerovců, koncentrační tábory, vypalování slovanských vesnic, názory na tzv. méněcenné rasy,... to se ve filmu poněkud velkoryse přehlíží. Čechy tento film jistě zaujme názorem, jak agresivita Čechů donutila Hitlera zabrat Sudety a Mnichovská dohoda byla Hitlerovým pokusem o zachování míru.

Ta trocha pravdy, ve filmu obsažená, nic nového nepřináší a je lidem běžně známa - peníze kryté dluhem, role bank a kdo na tom všem vydělává. Obyčejní židé to ovšem nebyli a nejsou, stejně jako obyvatelé vypálených Lidic, Ležáků, Javoříčka a desítek ruských, běloruských a ukrajinských vesnic.

Za mne tedy - nestojí za to film stahovat, ani se na něj dívat, jediný přínos filmu je snad důrazné upozornění, že Hitler má stále svoje příznivce a obdivovatele, jejichž drzost i po tak dlouhé době nezná mezí.

393723

24.12.2021 11:34

RE: toto čo je?

kolokol 217.?.?.?

Reakce na 393698

No, ono to nemusí být vzájemně v rozporu, to, co se píše v Protokolech a to, co tu tvrdí o poddajnosti ovčanů "mládež". Samozřejmě přímou odpovědnost za konkrétní agendu (třeba právě tu covidovou) nesou úzké vlivové skupiny, ale tuto civilizaci tvoříme všichni společně. A většinové postoje "pokojných občanů" jsou základy, na kterých se může strojit totalita. A pak už záleží jen na historické situaci, jestli to bude nacismus 3.říše nebo sanitárně-digitální fašizmus, případně i globální.

393712

24.12.2021 12:51

RE: toto čo je?

Ander Kixa 194.?.?.?

Reakce na 393712

Skús si odpovedať na otázku: čo by robili Hitlerovci dnes keby boli pri moci?
Vyskúšaj to dať sem nech ti to okomentujem.

393716

24.12.2021 16:44

RE: toto čo je?

SI451 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 393716

- používání kondicionálu je jeden z příznaků duševní nedostatečnosti
- četba protokolů je inspirující pro úplně každého xindla , nejen pro některé xindly,
to znamená i pro blonďáky s červenou bugatkou
- vůbec nechápete , co pan Předbranský píše - i poznání je víra na x-tém schodě duše
- jste docela únavný

393720

24.12.2021 22:58

RE: toto čo je?

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393720

čo a akým spósobom písešete vy je teda prejav duševnej dostatočnosti, či nebodaj prebytku až pretlaku intelektu?
Kto je to Pŕedbranský a čo píše?
Kto sú to "xindlovia"??
Skúste písať tak aby to pochopil aj normálny človek, nielen hyperintelektuál.

393725

25.12.2021 7:27

RE: toto čo je?

Maximus 1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 393720

Ten človíček tady každého napadá a hlavně machruje. Prý protokoly atd. Ale ty protokoly vznikly v době kdy nebyla elektronika a věda technika se teprve rodila, Lidé nic nevěděli i mikrosvětě a např. o virech, které nyní na nás šikovně použili resp. poslali. A použili na nás testy PCR a AG a jejich nesmyslné výsledky berou jako vědou ověřené pravdy! Neskutečné. Ano, jsou to pořád ti stejní, co byli za vznikem s.protokolů, samozřejmě se přizpůsobili vývoji civilizace a s ní spojenou novou technikou a vědou. Jen jsou o nějakou tu generací mladší a co si to s námi díky tomu, že vlastní finanční systém světa chtějí navždy vyřídit a umenšit počet lidí na planetě na zlomek současného stavu na planetě. A pomocí peněz si pro své účely ochočili všechny ty politické poskoky, lidi z farmacie, velkou část lékařů, státní aparát s jeho represivním systém, lidi od masmédií atd. atd. a to ve všech ve článku zmíněných zemích a okolí. A dokonce i Rusko v tom jede a to už je na pováženou! Nakonec i toho báťušku Putina právě "oni" posadili do funkce!
Takže bychom se tady měli bavit spíš jak z toho a nikoliv tady na sebe dělat ramena a machrovat. Myslím, že tuším jak z toho, ale je to na mnohem výživnější a obsáhlejší diskusi!

393728

25.12.2021 9:10

RE: toto čo je?

kolokol 217.?.?.?

Reakce na 393728

K tomu Putinovi. Sledoval jsem jeho 4-hodinové setkání se zástupci médií. A samozřejmě došlo i na covid. A Putin jasně odmítl cestu povinné vakcinace nebo pokutování za odmítání, kterýžto požadavek media v Rusku stále silněji prosazují.
Jen se podívejte na takový snímek jako "Враги нарoда", odvisílaný ve státní televizi. Odporná fašistická propaganda navádějící k zúčtování s těmi, co mají na věc jiný názor.
Takže je třeba vidět, v jakých podmínkách Putin pracuje a jaké jsou jeho manévrovací možnosti.

393730

25.12.2021 13:35

RE: toto čo je?

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393730

Na základe toho čo viem a čo som si poskladal neverím, že to Putin myslí úprimne. Jednoducho musí takto hovoriť aby si udržiaval priazeň voličov. Treba sa absolútne prioritne sústrediť na výsledky a nie reči pri skúmaní "práce" politikov.

393738

25.12.2021 16:47

RE: toto čo je?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393730

Já zase četl vyjádření Dmitrije Peskova, prezidentova mluvčího. Ten se naopak jasně vyjádřil pro povinné očkování. Vyplývá mi z toho jediné - nelze věřit ani jednomu z nich. Trochu si zaspekuluji, může to být samozřejmě i jinak. Putin, domnívám se, si nechce rozházet ani jednu stranu, proto ta obojetnost.

Celý ten covidový cirkus, ale taky zdánlivě nesmyslný Green Deal, je dílo globalistů, snaha a první pokus nahradit války a jejich korekční mechanismy na světovou politiku a ekonomiku čímsi trochu humánnějším - aspoň z pohledu globalistických elit, protože světová válka by už byla příliš ničivá a svými efekty nevyzpytatelná. Zatímco Sars-cov-2 je neškodný virus na úrovni chřipky a celá jeho nebezpečnost je jen výtvorem marketingových a psychologických operací. Je to první pokus, zkouška nutná na doladění všech nutných technologií, příprava a podmanění si obyvatelstva, prostě vychytání všech much tohoto plánu. Byl by nesmysl zvolit virus opravdu nebezpečný hned napoprvé. Skutečná genocida může přijít později, ale cílem jistě není zničit všechno a vyhubit všechny. Pokusná laboratoř je ovšem svět už teď. Nová, globalistická říše nemůže být úplně prázdná.

Proti tomuto záměru stojí Pax Americana, zodpovědné za zničení řady arabských států, vyvolání migrační vlny do Evropy i Ruska, evropská energetická krize a samozřejmě ukrajinský majdan a snaha o vykradení Ruska i za cenu války - prostě záchrana bývalého postavení Ameriky a její měny, dolaru. Zájmy obou center moci se mohou v něčem shodovat, ale v tom hlavním stojí proti sobě a jedno z nich bude dříve či později zničeno, nebo ovládnuto tím druhým.

Vladimír Putin nemá na výběr, ke komu se připojit, s americkými neocony se domluvit nelze, přestože to zkoušel. Tedy se musí přiklonit ke globalistům a proto i v Rusku jede ten stejný covidový cirkus, jako u nás. Jestli s tím vnitřně souhlasí nebo ne, to nevím, ale příležitost k upevnění moci a kontroly obyvatelstva to je i pro Rusko. Kromě toho, nic jiného nezbývá, mít proti sobě neocony i globalisty je prostě příliš, pokud by se tito v otázce Ruska spojili.

Na kterou stranu by se měl přiklonit obyčejný člověk? Domnívám se, že obě varianty jsou čisté zlo a jedinou nadějí je, že "povstane satan proti satanovi", obě skupiny si navzájem v konfrontaci způsobí tolik potíží, že se jejich moc rozpadne. Další nadějí je, že přijde skutečná a nefingovaná globální katastrofa, která eliminuje současné technologie, využívané k vykonávání moci a lidstvo se vrátí o několik staletí či tisíciletí zpátky, a vše začne znovu.

Pak ještě existuje (malá) šance, že globalisté, pod vlivem celosvětového odporu, poněkud zkorigují a zjemní svoje metody, nicméně není reálné, že by se svých plánů úplně vzdali.

393745

25.12.2021 10:38

Další kolektivista?

Minimax 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 393728

Pokud byste věděl, jak z toho ven, mohl jste to rovnou uvést místo bezcenného příspěvku, který je jen formou hospodského žvanění přenesenou na internet. Samé emoce a nula faktů
Ale to se netýká jen vás, ale 95 % zdejších příspěvovatelů, zřejmě starších osob, kteří už nemají doma nikoho, kdo by je poslouchal a venku se bojí své názory říkat, aby jim někdo z huby nevyrazil protézu...

[velký smích]

393733

25.12.2021 13:42

RE: Další kolektivista?

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393733

Ja mám ešte vlastné zuby a áno, bojím sa diskutovať osobne, lebo viem, že vypadaním zubov to ľahko môže skončiť. Nie je isté, že mojich...
Skúste uviesť čo je zlé na internetových diskusiách? Práve naopak, jedine tu má človek možnosť premyslieť si dôkladne čo povie a nereagovať zbytočne pudovo a skratovo. Táto forma diskusie na diaľku je jediná efektívna. Musím zase poďakovať prevádzkovateľom portálov ako Zvedavec.
Tu človek s pomýleným názorom nie je zatlačený do kúta s kvalitnými argumentami a nútený pudovo sa brániť za každú cenu a vyznieť ešte hlúpejšie ako v skutočnosti je. V priamej diskusii VŽDY víťazia LEN šikovní klamári a manipulátori.

393739

25.12.2021 14:10

RE: Další kolektivista?

R.E. 78.?.?.?

Reakce na 393733

Nepřidávajte se k těm ovcím, Vy jeden Chytrý minimaxi a uberte plynu, ten je teď se všemi těmi energonosiči čím dál tím vzácnější, tak jím neplýtvejte...

Vy moc dobře víte, že ten Maximus má recht, ale pokud se mu už "klepe brada", tak jste na tu změnu vy mladí silní a hloupí a pokud je mezi vám i pár těch chytřejších, co ví oč jde, měli by jste si jich považovat a krapet je poslouchat, ale to bohužel není a tak musíte poslouchat i když nasraně, ty "co se jim klepe brada" a občas na ně i dát...
I Vám osobně jednou spadne hřebínek a budete si říkat, že jste to občas přehnal a že se dnes za své kecy kdysi, stydíte...

Máte pravdu v tom, že je to právě naše generace "již starců, co se jim klepe brada a někteří mají i vyndavací zuby", která to tu zkurvila, ale můžu Vám říct jedno, že jsme to udělali proto, že jsme těm vlastním fotrům nevěřili a věřili komukoli jinému stejně, jako to děláte dnes vy, mladí přeštudovaní šoloušci, co sice neumí zatlouct ani hřebík, za to ví kde vše potřebné najdou někde v síti, síti, která je dokonale chytila a oni o tom ani neví...

Tady v tom kdysi českém blázinci, jsou všichni padesát let pozadu a Vy nejste výjimkou a pokud chcete něco řešit, musíte si uvědomit stav věcí a nejít na ně řešení, ale Vy sám s tím nic nenaděláte, když všichni okolo jsou naprosto mimo a vůbec si ani neuvědomují, co se aktuálně děje a kdo je toho autorem...
Když jsem před třiceti lety bez nadšení okolo upozornil, že to před námi nebude žádný med, všichni do mě klovali, že "jsem škarohlíd a kazimrd a nepřeju jim, aby se měli, jako v Německu"...No a dnes vidíte, kam nás tihle chytráci dovlekli, stačí si prokádrovat vládu a parlament a kouknout se kam směřuje a kde ve skutečnosti je nejen ekonomika, ale i veškerá vnitřní i vnější politika...

Teď je to už jen na vás, mladejch, nebo už relativně mladejch a čím víc umírají ti starší, tím těžší to máte a to je vidět hlavně na volebních výsledcích a pak na nim odpovídající každodenní realitě. Mají vás vycepovaný tak, že i o to profláknutý kurevstvo před očkovacími středisky se strkáte, aby na vás náhodou nevyšlo a nic vám neuteklo...[chechtot]

393741

25.12.2021 16:12

RE: Další kolektivista?

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393741

Občas to TROCHU preženiem, ale nehanbím a nebudem sa za to hanbiť nikdy. Viem kde a kto som bol pred 20 rokmi a tiež sa za to teraz nehanbím. Nemám dôvod.
Dobre si uvedomujem v akej sme prdeli a nechcem to povedať nahlas, ale posledná nádej je, že to predsalen myslia dobre a pichaním ihiel chcú našu matičku zbaviť tých najparazitickejších a najkonzumnejších hlupákov čo si spotrebu vážia viac ako svoj život. Že nakoniec prežijú tí čo sú ochotní a schopní žiť v striedmej spotrebe a disponujú funkčným mozgom a teda tvoria dobrý základ pre genetický reštart.

393744

26.12.2021 2:50

RE: Další kolektivista?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393744

O tom, že organizátoři covidového podvodu a povinné vakcinace mají ty nejlepší úmysly, myslím nelze vůbec pochybovat. Jenom o tom svém dobru mají svoji vlastní představu. Málo kdo, snad jen skutečný a těžký psychopat si řekne: Tak, a teď se zachovám jako rozený a profesionální hajzl! Všichni přece dělají jenom dobro, ovšem téměř výhradně podle svých představ. Včetně i takového Adolfa Hitlera, k němuž, zdá se, chováte určité sympatie.

Obávám se, že jejich představě dobra odpovídá dost přesně to, co píšete - totiž eliminace několika miliard těch nejparazitičtějších a nejkonzumnějších, bezcenných hlupáků a s nimi i určitého množství těch, kteří se za hlupáky rozhodně nepovažují (který hlupák by si o sobě myslel, že je hlupák, že), včetně Vás. Patrně jim ale nepřipadne dostatečně prioritní ty hlupáky a domnělé či skutečné ne-hlupáky od sebe nějak oddělovat. Což je dost smůla, protože jinak, jak se zdá, máte s nimi na lidstvo dost podobné názory.

Příroda i náhoda se nakonec samy postarají o přežití některých. Kdybyste si ale myslel, že ti "nahoře" přeživším nějak fandí nebo drží palce, byl byste velmi naivní. Mají s lidmi nějaký záměr a za ne-hlupáky hodné přežití mohou považovat ty jedince, kteří jsou především poslušní, pracovití, schopní udělat cokoliv, respektují hierarchii a svůj vlastní názor ani svědomí nemají (kdyby jej měli a nechávali si jej pro sebe, mohlo by to být jednou dost nebezpečné).

393756

27.12.2021 10:08

RE: Další kolektivista?

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 393744

Ander Kixa :
Niektoré tvoje názory som bral ako rozumné. Ale TOTO, to je doslovná šialená absurdita :

"ale posledná nádej je, že to predsalen myslia dobre a pichaním ihiel chcú našu matičku zbaviť tých najparazitickejších a najkonzumnejších hlupákov čo si spotrebu vážia viac ako svoj život."
Nemám chuť to zdôvodňovať detailne, je to absurdné aj z kilometra. Tí napichávači sú sadisti presne ako napichávač Vlad Napichovač: Drákula

393771

27.12.2021 13:19

RE: Další kolektivista?

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393771

Drvivá väčšina mojich "názorov" sú rozumné, od slova rozum. Slovo "názor" nemám veľmi rád, mnohorakosť názorov kalí vodu a odvádza od skutočnej pravdy. Preto zaviedli demokraciu.
Nesnažím sa pretláčať moje "názory", mojou snahou je odhaľovať fakty a hlavne manipulácie a ich pôvodcov, ktorých snahou je fakty zahmlievať a páliť.
Čo sa týka tej šialenej absurdity - je to načrtnutá nádej, že aj tí napichávači chcú ostať žiť na zemi a nechcú zdrhnúť na Mars. Že budú potrebovať schopných otrokov a nie lúzu, ktorá sa stará len o to aby mohla čo najviac spotrebúvať a ničiť planétu.
A nemôžem akceptovať postoj "nechce sa mi to rozoberať detailne". Ja mám chuť rozoberať tak ak chceš diskutovať a k niečomu dospieť nie za hodinu, ale možno za rok, tak by si tento postoj mal zmeniť. Ja si veľmi rád prečítam tvoj rozbor, alebo odkaz na texty s ktorými sa v tomto ohľade stotožňuješ.
Skús sa na to pozrieť takto. Planéta je smrteľne chorá. Nestačí pribrzdiť, je nutná dôsledná a radikálna očista. Nielen planéta je chorá. Aj ľudstvo. Fyzicky. Geneticky kvalitní jedinci sa likvidujú vo vojnách a to čo by v prírode neprežilo, sa premnožuje. Pravda je v prírode a nakoniec sa vždy ukáže. Teraz je však neskoro nechať to na prírodu. Sme ďaleko za čiarou. Prírodné riešenie by mohla byť konečná katastrofa.
Pozri sa, akým spôsobom a na koho je cielená reklama na "vakcíny". Je cielená na geneticky kvalitných, alebo nekvalitných jedincov? Viem, že tieto slová znejú kruto, ale tieto slová používa matka príroda. A preto s nimi nemám problém.
Skús sa vžiť do vládcu sveta a poznajúc terajšie reálie prekonaj "nechce sa mi" a načrtni svoje riešenie na odvrátenie celoplanetárnej katastrofy. Rád si to prečítam.

393773

27.12.2021 18:02

RE: Další kolektivista?

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 393773

Tí napichávači sú sadisti presne ako napichávač Vlad Napichovač: Drákula.

"My si schválime zákon, a napicháme vás." -- Ako mám argumentovať, že to nemyslia vážne ???
- Svoj sadizmus dávajú politici najavo celkom otvorene, a ani sa nesnažia argumentovať, že to je pre našu záchranu. Síce to formálne HOVORIA, ale argumenty žiadne. Nevidím ani jediný ergument k tomu, že to robia s ušľachtilým zámerom a cieľom. Nemôžem argumentovať negáciu tvrdenia, argumentovať sa musí to tvrdenie.

Ak ty niečo tvrdíš, ty by si mal dať ARGUMENTY.

393777

27.12.2021 19:10

RE: Další kolektivista?

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393777

Ja tu hovorím o tých čo to celé vymysleli a pripravili, nie o bábkach ktoré to realizujú na najnižšej úrovni. Tí keby na ambasáde dostali inštrukcie že treba začať zatvárať do basy židov, tak to teraz robia.
Mne nejde o proti-argumentovanie. Skôr o akési predostieranie poznatkov a z nich plynúcich možných variantov vývoja v najbližších rokoch.
Ja som svoju verziu dal.
Práveže negácia tvrdenia sa musí argumentovať. Ak poviem "toto je blbosť a nebude to fungovať", tak musím vyargumentovať prečo a načrtnúť alternatívu, ktorá fungovať bude.

393779

28.12.2021 11:46

RE: Další kolektivista?

AntePortas 109.?.?.?

Reakce na 393779

Ander Kixa,
Vsimol som si, ze chodis na stranku bad....

Ku covidu mam len dve otazky:
Ako si overim covidtest, ked je jednorazovy, na jedno pouzitie a tak nie je mozne zistit ci ukaze dva rozne stavy negativitu aj pozitivitu?
Jeden test sa neda pouzit viackrat a tak zistit, ci by bol pozitivny aj negativny.

Aky je jedinecny priznak covidu?
Ked sa do cloveka zavrta kliest, infekcia sa prejavi scervenanym kruhom. Je to jedinencny priznak. Pri zltacke cloveku zozltnu ocne bielka. To je jedinecny nezamenitelny priznak. Pri covide ziadny taky priznak nevidim.

Tie dve otazky vyplynuly z fyziky. Fyzika moze prijat len overeny dokaz, t.j. poznanie. Ak ho nema, tvrdenie povazuje iba za teoriu. Ak teoria ponukne dokaz, ktory sa da overit, vznika teorem. Pri opakovanom overeni dokazu, vznika prirodny zakon, ktory fyzika popise a priradi k ostatnym prirodnym zakonom.
Pre fyziku je tak covid stale len teoriou.
Pisem o tom, lebo to doteraz ziadny vedec ani nikto iny nepisal. Akoby to nikoho nezauimalo. A z toho vyplyva len jedno. Veda je mrtva.

393789

28.12.2021 12:37

RE: Další kolektivista?

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393789

Nie som ani fyzik, ani medik. Som amatérsky politológ a ekonóm.
Kovid považujem za podvod zdola nahor. Podľa mňa je to umelý vírus, ktorý má byť slabý aby vážne nepoškodil zdravých jedincov s prirodzenou imunitou.
(Sú názory, ktoré dokonca tvrdia, že žiadne prenosné vírusy neexistujú a že vírusy sú v tele človeka ako splodiny očisty organizmu... Do tohto sa nemienim vŕtať, musel by som toho prečítať príliš veľa a aj tak s neistým výsledkom. Politika, ekonómia a psychológia sa dajú krásne zvonka pozorovať a pre mňa je ľahšie im porozumieť.)
Späť ku kovidu: normámy zdravý človek pred dôchodkom prejde cez kovid ľahšie ako cez chrípku. Testovanie je úplne zbytočné, testy sú falošné a slúžia na dodanie slabších a vystrašených jedincov do nemocníc, kde ich dorazia liečebným protokolom od WHO.
Takto sa zbavia starých a slabých. Slabí sú aj tí, ktorí sa nechajú ovládnuť strachom. Aby však odstránili aspoň 70% zbytočnej populácie, tak nasadili vakcináciu. Tá zoberie fyzicky zdravých jedincov, ktorí sú nevhodní pre nový svet, v ktorom nebude spotreba na prvom mieste. Pozri sa na koho je cielená kampaň za očkovanie: na slaboduchých a na tých, ktorí sa nechcú vzdať cestovania, prežierania sa a iného luxusu, z ktorého už planéta pomaly nestíha vstrebávať odpad. Zostane možno 20% takých, čo majú v sebe silu odolať tomu tlaku a uchýlia sa k veľmi skromnému životu. To je vhodný genetický základ pre novú ľudskú spoločnosť.
Takto to vychádza mne z toho čo som doteraz vypozoroval. Ľudstvo je geneticky zdegenerované do predposledného štádia, lebo neposlúcha prírodu.

393791

28.12.2021 13:48

RE: Další kolektivista?

AntePortas 89.?.?.?

Reakce na 393791

Ani ja nie som fyzik ani medik. No fyziku sledujem, lebo je to veda c.1 a nesmierne mi ulahcila zivot.
Nie je spotreba ako spotreba. Cestovanie nie je negativne, ani spotreba tovarov. Su prinosom, lebo vytvaraju synergiu potrebnu pre vznik novych moznosti.
Negativnou spotrebou je neunosne poskytovanie nerentabilnych sluzieb. Dovodom je prestarnuta biela rasa. Sucasna biela rasa a vlastne uz cast zltej rasy nie su schopne uspokojit potreby ludi na prahu a uz aj za prahom produktivneho veku. Tito ludia si myslia, ze je to o peniazoch. Ze ked si cely zivot setrili, tak im patri dostojna staroba. Z etickeho hladiska maju pravdu. Avsak z pohladu logiky je to neuskutocnitelne. Zbytocne mam na ucte peniaze, ked nie je toho, kto by to pre mna urobil. Mlada generacia je v prilis malom pocte, aby to bola schopna zabezpecit a tak sa vymyslel covid. Je to snaha o eliminaciu starych ludi.
Smutne je, ze stari ludia za tento stav nie su zodpovedni. Za toto je zodpovedne riadenie tak statu ako aj korporacii. Generacia nasich rodicov nastartovala modernu dobu. Stalo to mnoho sil, casu a energie. Podarilo sa, ale ich "odmenou" ma byt ich eliminacia, lebo ti, co mali dbat o ich reprodukciu, stat a korporacie, sa na to vytoto. Su to ich exkrementy, nie nasich rodicov. Aspon vidiet, aki su stat a korporacie svine. Mysleli si, ze to vyriesia importom migrantov. Zial, ti v modernej dobe zit nevedia, nieto aby ju zveladili. Sach-mat.
Korporacie a staty su tym najslabsim clankom civilizacie a ich neschopnost riadenia znici celu civilizaciu. Znicenim priekopnikov modernej doby zrujnuje vsetkych.
Pises o viruse, no on je tiez len teoriou. Ako som tu uz pisal, blazon idiot otravi studnu, vypusti virus, zatial co blazon inteligent otravi vodu v pohari, vakcinu. Oni nie su idioti, su to inteligentni blaznivi sialenci.

393797

28.12.2021 16:08

RE: Další kolektivista?

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393797

Mne to vychadza tak, že potrebujú dat dole 70-80% jedákov. Čiže nielen dôchodcov. Prečo?
Výroba potravín a hlavne výroba mäsa a ich distribúcia je najväčšia ekologická záťaž pre planétu.
Dovezením imigrantov nechceli riešiť to čo hovoríš. Je to boj proti bielej rase.

393798

28.12.2021 17:15

RE: Další kolektivista?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393798

Z jakého důvodu jen tak "málo"? K čemu jim bude ponechat 20% populace?

Když zavraždí těch 70-80%, proč by měli přát nějaké "dobro" těm zbylým 20%? Nejsou to jejich lidé, jejich národ, v kterém mají své kořeny, pro nějž chtějí zajistit životní prostor. Nejde o Drang nach Osten. Na obsluhu těch degenerátů stačí mnohem méně otroků.

K zabití těch všech lidí nemusí dojít hned, mohou populaci rozdrobit do menších oblastí, elektronických koncentráků a provádět na ní medicínské, genetické a sociologické pokusy. Než ti chudáci zemřou, poslouží vládnoucí partě k výzkumu prevence nemocí a oddálení stárnutí.

Osobně na svém životě nelpím - moje naděje tedy je, že funguje něco jako karma, zákon příčiny a následku. Který způsobí, že i ti hajzlové budou muset o svůj život bojovat a prohrají. Oč větší úsilí, větší obětování zbytku toho dobrého, co v nich zbylo, tím větší marnost a nakonec ztráta. Prokletí, které si způsobí sami...

393802

29.12.2021 13:02

RE: Další kolektivista?

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393802

70-80% je môj odhad a netvrdím, že sa nemýlim.
To, o čo im nakoniec ide, sa možno dozvieme ešte za nášho života.
Mňa utešuje nádej hraničiaca s istotou, že život o 10 rokov bude lepší. Vychádzam z toho, že horšie ako je teraz, môže byť už len nasledujúce 2 roky a potom sa to resetne.
Ja riešim hlavne to, ako sa chcú toľko peebytočných jedákov zbaviť a podľa toho sa chcem zariadiť. Ak majú odísť očkovaní, tak zhruba platí to čo hovorím. Ak majú odísť neočkovaní, tak nič nesedí, lebo zostane niekoľko miliárd očkovaných, čo pre vládcov nič nerieši. Jedine tak, že sa prestanú množiť a depopulácia prebehne nie za 10, ale za 100 rokov, ale to by nieslo riziko revolty obrovského množstva otrokov.
Stále mi to viac sedí tak, že zdraví a mysliaci otroci sa im budú hodiť viac.
Akokoľvek psychopatické sú to hlavy, aj im sa bude žiť lepšie keď budú otroci spokojní a nebudú musieť dookola riešiť revolty a teroristov.
Ak pripustíme, že sú za tým murári, tak to ozaj vyzerá ako ordo ab chao a zatiaľ mi nič nebráni myslieť si, že ich pôvodné šľachetné ciele nezapadli prachom.

393819

29.12.2021 17:22

RE: Další kolektivista?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393819

Ono to může být i tak, že postupně naočkují skoro každého, třeba i násilím. Na vakcíny se nebude umírat hned a taky jen s určitou pravděpodobností. Výsledku se dosáhne opakovaným očkováním, ve zkracujicích se intervalech. I tak jsou lidé odolnější a méně odolní, někdo přežije. Až bude dosaženo potřebného stavu, genocida může být zastavena.

Myšlenka podporovaného přežití těch samostatnějších, méně ovladatelných lidí mi připadá sebevražedná. Co uděláte, když Vám zabijí část rodiny, nebo dokonce celou, známé, přátele... Budete se nadšeně radovat z toho, že máte větší životní prostor, nebo budete uvažovat, jak byste si vyrovnal účty? Samozřejmě ti viditelní, kteří to vše, celý ten covidový cirkus veřejně podporovali, se zhoupnou první. Ti chytřejší z nich by už teď měli balit kufry. K vyřizování účtů tak jako tak dojde, je to jen otázka času.

A když jsme u toho životního prostoru, tak největší problém není ani to, že lidí je moc. Ale spíš to, že životní prostor je zasviněn produkty, které nikdo nepotřebuje, jsou miliardám lidí vnucovány, jsou na ně spotřebovávány suroviny a (zbytečná) lidská práce. I tvůrčí prostor je zcela zasviněn korporacemi a vědecko-technickými klany, takže jednotlivec nemá šanci svou myšlenku realizovat, i kdyby byla sebe geniálnější. Tou žábou na prameni nejsou ty miliardy chudáků, ale ti, co "všechno"už vymysleli, vyrobili a vnucují to těm miliardám jako nejvyšší dobro, ať tito chtějí, nebo ne - a samozřejmě za peníze. Oni se nestali konzumenty protože po tom tolik toužili, byli tak úmyslně vychováni, zmanipulováni a oblbnuti. Politiky, korporacemi a jejich reklamou.

Takže pokud se má začít uklízet, tak odshora, tam to smrdí nejvíc.

393825

1.1.2022 13:49

RE: Další kolektivista?

Ander Kixa 194.?.?.?

Reakce na 393825

Úklid shora už raz robil jeden maliar, ale všetci mu teraz nadávaju do zlocincov...

393875

1.1.2022 15:21

10 příspěvků za měsíc

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 393875

Dnes je 1. a vy jich tady máte už 5. Počítejte s tím, že už jich máte jen pět do konce měsíce.

393876

27.12.2021 21:48

RE: Další kolektivista?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393777

Když dovolíte, pánové - jestli tomu rozumím správně, pan Kixa se domnívá nebo doufá (případně obojí), že světové elity to myslí podobně, jako to se svojí eugenikou myslela Třetí říše. Tj. podobně, jako je prezentován jeden ze záměrů Adolfa Hitlera ve filmu, na který pan Kixa upozornil, ovšem s motivaci záchrany světa před přelidněním. Přežít mají ti geneticky hodnotní, zdraví a silní a zbytek ostatních už ne.

Nebudu hodnotit morálku věci - jestli se mi to líbí nebo ne (s Třetí říší vůbec nesympatizuji, ale to je teď vedlejší). Jsou tu dvě otázky - za prvé, je-li záměr elit pochopen správně a za druhé - pokud je na první otázku odpověď ano - jaká jsou ta kritéria, která mají splňovat přeživší. A možná ještě třetí otázka, jak moc se tato kritéria shodují s těmi, co by dal přírodní výběr.

Musíme se tedy nejdříve ptát, je-li cílem vakcinace skutečně likvidace části lidí. Pokud ano, tak na koho je cílena vakcinační propaganda (jak se správně ptá pan Kixa) a bude-li možné se přesto očkování vyhnout. Pokud ne, celá tato teorie padá. Pokud ano, je potřeba ověřit, jestli ten očkovací filtr funguje v duchu hypotetické eugeniky.

Kdo a z jakého důvodu se dá proti Covidu očkovat? Obvykle lidé konzumní, důvěřující elitám, nesamostatně myslící, neověřující si informace. Důvodem je obvykle strach - z nemoci, ze smrti a ze sankcí. Menšinově také nemoc. Zde vzniká první potíž - že by si světová elita chtěla vychovat otroky samostatné, nedůvěřivé, odvážné, nezlomitelné a nezastrašitelné sankcemi? Nebo vůbec nechce vychovat otroky, ale samostatné, svobodné a odpovědné lidi?

Napovědět by mohlo, jaké hodnoty ta elita řídící civilizaci vyznává a podle jakých vzorců sama žije. Problém ovšem je, že na ty správné lidi zřejmě vůbec nevidíme. Morálka pod-elity, tedy těch, kteří stojí o něco níže a na něž vidět je, takovému záměru neodpovídá - konzum na vyšší úrovni, sexuální zvrácenosti, pedofilie, podezření ze zneužívání a vražd dětí k omlazení,...

Takže si spíš myslím - a lepší argumenty, nebo jednoznačný důkaz zatím nemám - že teorie pana Kixa je mylná, žádný ušlechtilý záměr s lidstvem ze strany elit zde není (s úvozovkami nebo i bez, a to ani podle kritérií nacistů, prezentovaných ve filmu AH-TGSNT). Prostě naprosté sobectví, přes které elity vidí ostatní lidi jako nepotřebný hmyz, v otázce přežití části lidstva spoléhají na statistiku a žádná úmyslná zadní vrátka ponechat nechtějí. Nejdůležitější je zabít těch obyčejných lidí co nejvíc, se současnými technologiemi nepotřebují už prakticky nikoho a za geneticky hodnotné, hodné přežití považují hlavně sami sebe - kritériem a ospravedlněním tohoto názoru je přece jejich bohatství a úspěch.

393782

28.12.2021 13:10

RE: Další kolektivista?

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393782

Ďakujem za podľa mňa veľmi rozumný príspevok do debaty. Nie som skalopevne presvedčený o "mojom" variante vývoja, lebo nemám na to dostatocne pevný základ. Nemám ho totiž odkiaľ zohnať, všetko je stavané na analýze a syntéze takých vstupných údajov, aké mám k dispozícii. Môžem do toho použiť techniku, ktorú používam často a celkom sa osvedčuje: pozrieť sa na to zhora, alebo z opačnej strany. Keby som ja bol zvolený za kráľa sveta a mal by som za úlohu zachrániť planétu, ako by som postupoval. Dá sa to aj relatívne "morálnym" spósobom, ale ten je príliš zdĺhavý a podľa mňa je za minútu 12. A čo je vlastne morálne? Uprednostniť život geneticky nevhodného jedinca pred škodami, ktoré celej spoločnosti spôsobí jeho množenie?
V podstate by som skonštruoval podobný podvod, na ktorý sa nachytajú slabší jedinci.
Ale to som ja, človek, ktorý uctieva prírodu a jej zákony a túži po spravodlivej spoločnosti, ktorá je skoro vo všetkom opačná k tomu čo máme teraz.
A teraz odpoveď na vašu otázku, aké hodnoty zastáva elita, ktorú nevidíme? Keby na vrchných poschodiach došlo k revolúcii a výmene kádrov, ktorej výsledkom by bola zmena oproti doterajšiemu riadeniu pozitívnym smerom, vedeli by sme o tom? Nemôže byť už niekoľko desaťročí organizovaná sofistikovaná opozícia, ktorá sa dostala k moci? Ja na toto neviem odpovedať. Nemôžem teda vylúčiť, že elity pre nový svet budú chcieť tých, čo vedia myslieť a majú odvahu konať. Alebo ani nemuselo k žiadnej výmene elít dôjsť. Ak plánujú skutočne dlhodobo, tak to môže byť aj tak, že vojny, revolúcie, finančný systém, východ-západ, socializmus-kapitalizmus boli len nástroje v priebehu používania do istej miery testované s cieľom zmocniť sa planéty a potom spraviť poriadok. To, že vedľajším efektom je premnoženie a degenerovanie človeka a zdevastovaná planéta, je dôkazom, že úplne "čisto" sa to spraviť nedá, alebo že nie sú až takí géniovia...
Neviem, či nenapíšem blbosť - neboli náhodou pôvodné ciele freemurárov vznešené?
Keby to boli čistí zlomyselní psychopati, tak sme možno dávno po jadrovej katastrofe a oni živoria v podzemí...

393794

28.12.2021 21:11

RE: Další kolektivista?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393794

Také děkuji za odpověď. Je to hezká teorie, ale zatím (domnívám se) nic nenasvědčuje o záměru udělat pořádek v říši. Který král zlikviduje přednostně ty, co ho poslouchají?

Jedině když to není král lidské říše, ale majitel úlu, stáda nebo drůbeží farmy. Jsou slepice oddané svému majiteli? Ať jsou nebo nejsou, jeho to nezajímá, nemají pro něj jinou hodnotu než vajec a masa. Ať tu vládne kdokoliv - možná to ani není člověk - proč od něj čekat nějaké pochopení nebo s ním naopak sympatizovat? On toho schopen není. Poslušné slepice nažene do ohrady a s neposlušnými to možná taky zkusí, případně je rovnou zařízne.

Že by si řekl: do ohrady nechtějí, vážím si toho, té jejich touhy po svobodě - tak jim ji teda dám, a ještě je nakrmím, když se budou držet opodál... To se jen tak nevidí.

A pokud tu tedy někdo vládne a celá planeta i hodnoty, co vytvořil člověk, to všechno je zdevastované a zničené - důsledek čeho to je, čí "vina" (i když ta bytost v těchto kategoriích asi neuvažuje, ať je to člověk-zrůda nebo něco jiného) to je, než špatného řízení?

Jestli chce zabít tolik lidí - tak lepší mi připadá jaderný armagedon nebo jiná nefingovaná planetární katastrofa, v níž je nemalá šance, že zahyne sám. Příroda si poradí tak jako tak.

393804

28.12.2021 22:09

RE: Další kolektivista?

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393804

Ordo ab chao...
Nič nenasvedčuje že chcú planétu zničiť. Práve naopak.
To, že si nechajú silnejších nemusí znamenať, že to robia v našom záujme. Všetko robia vo vlastnom záujme. Ja si myslím, že viac sa im bude hodiť necelá miliarda schopných. A tí sa nebudú búriť a neposlúchať
Nebudú mať dôvod. Bude kopec voľných domov a bytov, žiadne zápchy a preplnené nákupné centrá, čistý vzduch, kvalitné potraviny...
Ako to odhadujete vy ak toto je podľa vás mylné?

393807

29.12.2021 4:11

RE: Další kolektivista?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393807

Tu miliardu schopných, nejsilnějších budou muset zprvu držet dál pod tvrdou kontrolou v nějaké verzi koncentráku. Protože všude budou stopy po bývalé civilizaci a těch zabitých lidech, žádná idyla to nebude.

Lidé, co přežijí, té sebrance darebáků vděční nebudou a půjdou jí tvrdě po krku, pokud bude sebemenší příležitost. Jestli taková možnost bude, to nevím, ale dřív či později se veřejnost dozví pravdu a vyvine úsilí, aby se to neopakovalo. Tzv. elity se budou snažit předhodit jiné jako viníky, což ale spustí dominový efekt a moc elit nakonec padne.

Nenastane vůbec žádný klid a mír, naopak budou občanské nepokoje a války za odstranění zbylých oligarchů, považovaných za viníky a zločince. Civilizace se propadne hluboko do minulosti. Sociální skupiny jako lékaři a vědci úplně ztratí kredit a důvěru pro svou roli v genocidě - to se děje už teď. V dnešní podobě už nikdy nebudou potřeba, nikdo je nebude zbůhdarma živit. Vědecko-technická úroveň civilizace i výroba se postupně propadne tak, že nebude stačit ani pro tu miliardu. Bude hlad bída, chaos, boj o život a obživu.

Elity se možná se někde opevní a zbytky technologií si zachovají, ale nakonec bude jejich sídlo dobyto, zničeno a oni nebo jejich potomci zabiti. Všechno se bude dít znovu - různé říše, ismy a války mezi nimi za kontrolu území, o zdroje, náboženství nebo naopak za svobodu utlačovaných.

Na nějakou ekologii nikdo nebude mít ani pomyšlení. Výroba a technická úroveň se ještě víc propadne, protože zdroje surovin a energie budou vyčerpané a jejich zbytky budou už technicky nedostupné. Znamená to stálý dlouhý sestup, možná na úroveň středověku nebo doby kamenné, ale vše bez snadno dostupných zdrojů. Takže návrat a znovu vybudování civilizace bude nemožné, konec.

Planeta před člověkem byla možná zachráněná, ale pokus o záchranu nebo narovnání lidské civilizace je neúspěšný. Globální prediktor, pokud je vůbec v té době ještě naživu, si ze zoufalství rve vlasy či tykadla, protože jeho obslužný personál se pomalu, ale jistě mění svou duševní úrovní v hýkající opice [velký smích]. A dobře té zelené svini tak, dobře už bylo a podobně hezké to už nikdy nebude...

393814

29.12.2021 10:25

RE: Další kolektivista?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393814

Kandelábry opuštěných měst nebudou stačit, lidé se budou vraždit nejdřív pro příslušnost k utlačovatelské kastě nebo jen pro takové podezření, potom pro suroviny, zbytky technologií a nakonec pro i jídlo.

Brzy se také zjistí, že za klimatické změny civilizace nemohla, ale už neexistují žádné technické možnosti, jak jim čelit. To všechno nakonec zredukuje lidskou populaci z původní miliardy na pár desítek miliónům rozptýlených po planetě, bez jakéhokoli vzájemného spojení.

A z mocného "goa'ulda" - pokud někde takový sedí - kdysi ovládajícího civilizaci a planetu, se postupně stává král opic, velký pan Uhu-uhu-hu, jak mu jeho opičí služebníci, potomci lidí, říkají [velký smích]. A protože za této situace páníček svým služebným primitivům už nemá co nabídnout, opičky jej, v nějaké chvíli, vezmou šutrem po hlavě, čímž velký vládce končí: Massa goa'uld už nic nemít, my už jej nepotřebovat - hu-hu-hu!

393818

25.12.2021 19:47

Nereagoval jsem na Vás

Minimax 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 393741

Já Vám přece nic nevyčítám, ostatně si myslím, že zkurvené je to tady geneticky minimálně tři sta let zpátky a idealizace např. První republiky mi přijde poněkud tristní. Nebudu soudit, jak si na tom stojí v zahraničí, ale zde je většinu obyvatelstva nutno vnímat pouze jako podřadnou hlušinu, nikoli ušlechtilý kov - myšleno charakterem.

Pouze jsem pánovi odpověděl, že místo planého žvanění má rovnou napsat, jak by současný stav řešil, když se tak holedbal, že ví, jak z toho ven. Hospodského tlachání, které je jenom ztrátou času, mám plné zuby. Diskuze má vést k výsledku, a ten následně k činu. Jasné? Srozumitelné?

Takže pokud má někdo efektivní řešení, ať to zkusí napsat v bodech. Jinak ať mlčí.

393749

25.12.2021 20:52

RE: Nereagoval jsem na Vás

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393749

Riešenia - 2 alternatívy. Mäkká a tvrdá.
Tvrdá je rýchla - ozbrojený puč. Jeho potlačenie cudzou armádou by mohlo urýchliť mozgové prebúdzanie sa otrokov a nahradiť dnes rýchlo umierajúcich disidentov novými.
Mäkká - pomalá. Postupné vzdelávanie voličstva.
Toto sú možnosti, ktoré počítajú s tým, že pichačkou sa nezredukuje počet otrokov o 70%.

393751

25.12.2021 17:07

Jsi kolektivista jako majitelé revolucí?

Gój 46.?.?.?

Reakce na 393733

„Jsme podvedeni globalizací, což je způsob nadnárodních korporací, jak zničit střední vrstvy podnikatelů, soukromníků, těch, kteří se sami živí rukama, na které se spoléhají. Ti jim vadí v cestě k totálnímu ovládnutí všech,“ vysvětluje Zelený-Atapana a pokračuje:
„Atlasem indiánů Jižní Ameriky. Materiál jsem k němu sbíral přes 50 let. Napsal jsem jej hlavně jako hold indiánům. Jim, kteří se nezpronevěřovali a někde se stále nezpronevěřují přírodním zákonům, které, jedině ony, diktují zákony přežití na této Zemi.
Zákon číslo jedna: Neberou víc, než potřebují!“

„Každý fašistický režim v první fázi rozdělí občany na privilegované a druhořadé. Covidový fašismus však nově není národní ani státní, jak bývalo dříve zvykem, ale je celosvětově neohraničený. Je produktem světové války superboháčů proti obyčejným lidem. Toto je pro mnohé matoucí a kroutí hlavou: „Přece by si to všechny státy nenechaly vnutit, kdyby to nebyla pravda.“ Diví se a nejsou ochotni připustit, že do většiny vlád byly předem nainstalovány poslušné loutky, které plní zadané úkoly. A jako bych slyšel otázku: ‚Kdo by tohle dokázal provést?‘ Takhle se však může ptát jen ten, komu nejsou známy pojmy jako Vanguard nebo BlackRock. Bez této znalosti si lze skutečný obrázek konceptuálního řízení světa jen těžko představit, natož mu uvěřit,“ prozrazuje Fr. Cinkl.

„Demokratické“ volby jsou pro loutkovodiče jen nevýznamnou komplikací. Stačí nalít peníze do financování kampaně těch „správných“ stran. Část voličů je automaticky ovlivněna mediální masáží a část podvědomě inklinuje k leštění bot mocných. Navíc zhruba třetina občanů k volbám nepřijde nikdy... Zajímavou novinkou doby „covidové“, která je zároveň dobou ultradluhovou, je, že v oblasti velkých půjček už není podstatné, zda dlužník svůj dluh splácí, ale zásadní je, udržet ho zadluženého navěky, nejlépe dědičně. Důležitý je totiž vznik podřízenosti vůči bankám... účinnějším nástrojem pro finančníky brzy bude úplné zrušení hotovosti, tedy jen přesouvání virtuální měny uložené ve formě číslíček kdesi na hard disku... mávání... čipovaným zápěstím pak v síti zanechá o všem dokonalou stopu. Vládnoucí mafie může v budoucnu zadat... „neočkovaná osoba – transakci nepovolit“. „My ti ukážeme, křupane, komu patří tvoje peníze a kdo je tvým pánem.“

393746

26.12.2021 1:27

RE: Jsi kolektivista jako majitelé revolucí?

R.E. 78.?.?.?

Reakce na 393746

Ano, už teď vládnou banky a "vlády" států jsou jim podřízeny a už jde jen o to plně ty "vlády" odstranit, jako naprosto odumřelý, svojí funkci neplnící si naprosto zdegenerovaný orgán a v rakovinový nádor se proměnivší, který je všem už jen na obtíž a otevřeně vládu a všechny její otěže i ty formální těm bankám předat a proto jsou do těch "vlád" nominováni na posty čím dál tím větší zoufalci a agilní diletanti, dětské doktorky dělají ministry války a generálové ministry zdravotnictví v době koronáče, aby vší silou zapracovali pro BigPharmu a její investory..

Strašné a proto se nedivme proč Moše Zeman a jeho kámoši z prognosťáku tak spěchali s likvidací celého našeho finančního systému včetně ČNB a jejího pokladu...

393755

26.12.2021 12:08

RE: Jsi kolektivista jako majitelé revolucí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393746

Jen malá ilustrace toho, že máte pravdu. Když Babišova vláda přišla s povinností testování zaměstnanců, nastal všeobecný zmatek. Nikdo přesně nevěděl, jak se to bude provádět, jaké testy se budou uznávat a vznikala nesmyslná nařízení, často sporná a popírající sama sebe. I v akademickém prostředí - například jste se měli testovat na pracovišti, ale bez platného testu jste neměli na pracoviště - univerzitu - přístup. Bylo to až legrační, jak se akademičtí funkcionáři, údajný výkvět vědy, sami zamotávali do svých navzájem sporných formulací.

A mezi tím vším zmatkem existovala jedna oáza připravenosti a logiky. IT oddělení, napojené na Microsoft a Google, už mělo celou agendu dávno nachystanou. Opět bylo fascinující sledovat, jak ten vládní i akademický zmatek prováděcích předpisů v čase řádu týdnů konverguje k předem připravenému IT řešení covidové agendy.

Ne, že bych byl příznivcem nebo obdivovatelem těch korporací, ale takto je možné občas zahlédnout, kdo to celé řídí. Když jsem se však se svým pozorováním podělil s kolegy - jen mávli rukou : To je ale blbost, co by z toho kdo měl...

393760

26.12.2021 13:44

RE: Jsi kolektivista jako majitelé revolucí?

SI451 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 393746

neberou víc než potřebují pan Zelený-Atapana popisuje druh přírodních lidí a to my již minimálně 150 roků jako celek nejsme. Výjimky nemají žádnou váhu a dokonce ani příkladnost.
Vy pane Gój dobře víte co to znamená, nejsme přírodní protože jsme jako celek tzv. "zžidovatěli" , to jest prodali jsme ty dobré vlastnosti druhu za ty odpudivé. To má zcela zákonitě následky a dopady na celek ve smyslu změny společenské i biologické evoluce ( pokud schopnost myšlení považujeme za biologickou schopnost organismu) nevratnou cestou k sebevražedné despocii ( dříve nebo později).
Poučme se ze staré kastovní indické hierarchie, kam směřujeme přirozeně svým způsobem zglobalizováním všeho. Architekti tohoto zvěrstva se ani nemusí moc snažit, stačí využít přirozených vlastností lůzy ( to je ta část populace , která existuje na úrovni zvířat bez schopnosti vyšších funkcí myšlení a rozpoznávání procesů a kauzality - většinou výsledek kladné zpětné vazby školství podporované tzv.negativním výběrem) a lůza se postará sama prostřednictvím své demokratické moci u voleb. Dáte-li možnost pariům a šůdrům se projevit , můžete se absolutně spolehnout, že demokraticky zničí skupinu vajšijů ( střední třídu , která nabyla dojmu že si kolaborací zachrání krk) a zbudou jen architekti ( brahmáni) a jejich výkonná složka kšátriové ( velký klacek) . Globalizace je výsledkem debility lidí ( konec citátu pana libertariána ) a zvrácenosti lidí. Výsledkem bude Hegemonie ( viz. film Atlas mraků - sdělení lůze ) - tedy společnost lůzy ( 95% páriů a šůdrů) , kšátriů ( 4,9%) a brahmánů (0,01%) . Brahmáni představují dále tedy výsledek sloučení 4 tzv. priorit (světonázor, chronologie, ideologie, ekonomika-drogy ) , kšátriové ( zdraví, zbraně a distribuce drog ) a lůza ( otrocká práce, závist, vzájemné žraní a sraní) . Konečně nastane mezi ušima lůzy stav blaženosti, protože všude kolem uvidí jen zmar a bídu a fízly ( viz. Elysium ) a už je nikdo v jejich světě lůzy nebude rozčilovat svojí vilou s bazénem nebo Superbem.
Toto je neodvratné, můžete to zpomalit a zemřít stářím dříve, než nadejde konečná fáze, ale brahmáni jsou nedočkaví a oblažili nás v rámci urychlení kovidismem, který se setkal u lůzy s nadšeným přijetím. Uvidíme jak grýndýl , nicméně ten už se bude týkat pouze významného zlomku lůzy, což je změkčení.
Pan Zelený-Atapana vlastně napsal historický román, protože zcela zmagoření brahmáni nedají pokoj ani pralesním úžovkám.
Když tu čtu ty apologetiky za tyrany a diktátory minulosti a současnosti, musím se pousmát s jakou vášní se lůza ( páriové, šůdrové a i vajšiové ) řítí vstříc svému
vysněnému a i zaslouženému konci.

393762

24.12.2021 20:42

Otcové zakladatelé předvídali a předcházeli

Trevor 109.?.?.?

Nechtěli, aby korporátní fašisté získali moc nad občany! USA zdůrazňovaly práva prostých občanů a měly od svého založení 1789 antimonopolní zákony!

John D. Rockefeller se klepal jako ratlík, kdy přijde americká vláda a v rámci boje proti monopolům mu znárodní Standard Oil...

Očkování začal vnucovat v USA liberální symbol John F. Kennedy a bastard Winthropa Rockefellera Bill Clinton, nastrčení do politiky... Robert F. Kennedy Jr. je stejně jako oni mimořádně drzý a prolhaný podvodník, řízená opozice, očkování v USA zaváděli jeho strýc a otec.

"Prezident John F. Kennedy byl silný zastánce očkování. Na počátku šedesátých let vytvořil zákon Vaccine Assistance Act of 1962. Tento zákon by zajistil očkovací programy pro děti po celých Spojených státech."
https://www.cram.com/essay/President-John-F-Kennedy-A-Strong-Supporter/P3WYSHAZ7MQW

Ze strany politiků v 19. století "ale nešlo o žádnou levicovou ideologii. Monopoly byly podle nich škodlivé právě proto, že deformují volný trh. Americká vláda tehdy umožňovala firmám narůst do velkých rozměrů jenom v těch odvětvích, kde to považovala za nutné. Ať už z technologických důvodů jako u automobilek či chemických koncernů nebo v případě takzvaných „přirozených monopolů“, jakými bývají telefonní společnosti a aerolinky. U všech ale úzkostlivě hlídala, aby nezneužívaly svého postavení, a především u „přirozených monopolů“ dbala na to, aby se nerozrůstaly do jiných segmentů průmyslu. Tam, kde to šlo, jako v případě zemědělství, místních bank a obchodů, se vláda snažila bránit nárůstu byznysu do příliš velkých proporcí.

„Nenecháme si líbit krále jako politickou sílu. Neměli bychom si proto nechat líbit ani krále výroby, dopravy nebo prodeje. Nepodvolujeme-li se císařům, neměli bychom se podvolovat ani autokratům trhu,“ hlásal v roce 1890 republikánský senátor John Sherman, po kterém byla pojmenována první významná antimonopolní legislativa v USA."
https://a2larm.cz/2018/04/proc-se-v-usa-dari-monopolum/

393722

25.12.2021 13:46

RE: Otcové zakladatelé předvídali a předcházeli

Ander Kixa 95.?.?.?

Reakce na 393722

Aj tak nezabránili tomu aby všetko podstatné ovládla jedna nepočetná zmrďácká mafia. Systém voľneho trhu to má v génoch. Nedá sa tomu zabrániť.

393740

26.12.2021 11:04

Autor měl dobré články,

caradoc 94.?.?.?

ale tohle nevím! Doktoři bez hranic je jen další idiotská skupina, která zachraňuje negroidy, domorodcům co jen mají pohlavní pud bez jiných atributů (práce, zajištění k přežití). O jaké revoluci 1680 mluví, může někdo informovat?? Já znám jen 1789,
1848, 1917. nemám obavu o anglosacký podvod 1776, kdy se trhli od anglického krále, ale svině zůstali stejní - genocida původních obyvatel.

393759

27.12.2021 0:18

Je to hlavne genocída konkurenčnej haploskupiny R1!

Posledný motykán 95.?.?.?

...nie je to nacizmus, ale fašizmus - diktatúra kapitalistov (nie kapitálu, ako sa zavádzajúco píše...), konkrétnych ľudí, ktorí ale vytvorili taký mocenský systém, že sa stali neviditeľní a do bojiska posielajú len svojich vojvodov - či skôr valachov a honelné psy, keďže ich pôvod je pastiersky, však Biblia to píše jasne. Inak takto Abrahám sa pôvodne volal Abrám, no oboje pripomína slovo brahmán (narážka na diskusný príspevok od SI451). Jeho otec sa volal Terach a očividne bol z Terchovej, kde tiež pasú ovce...
V každom prípade je to dôkazom víťazstva potomkov Kaina - pastierov, ktorí majú prísne hierarchickú štruktúru spoločnosti, kde bača je diktátorom a ktorú prostredníctvom monoteizmu nanútili svojim otrokom - potomkom Ábela, ktorí mali pôvodne pestrý parthenón nezávislých bohov, raz kooperujúcich, raz súperiacich, však ako bolo na dedine zvykom... No vďaka idei, že je tu Jeden (rusky Ódin) pán, ktorý rozkazuje, sa ľud bezmyšlienkovite podriaďuje ako ovečky, ba je i hrdý, ak ho tak nazve jeho farár a tak nie je problém "ovce s nulovou dojivosťou" nahnať na hroty smrtiacich injekcií...!!!
Pre mňa je ale desivé, ako generál NATO Lengvarský, toho času minister "zdravotníctva" SR, bohorovne tvrdí, že na covid nie je žiadny liek, jedine vakcinácia (nekonečná, do poslednej dávky...!) a nemalé množstvo slovenských politikov na čele s dámou, ktorá sa naučila Bútorove vety citovať na rozdiel od Kisku spamäti, verklíkuje to isté a to bez akýchkoľvek obáv, že budú niesť zodpovednosť za túto nehoráznu vraždiacu lož!!! Neboja sa volieb a ani novej vlády, ktorá by ich pohnala na zodpovednosť a do basy - je očividné, že na menšinový bezbranný odzbrojený zbytok, ktorý nemá vymyté mozgy, majú prichystanú inú formu likvidácie...!!! Koncentračné tábory, večné domáce väzenie, či "len" stopnutie kreditky? Desivé ale je, že sa tak deje v každej krajine obývanej kaukazskou rasou okrem tých východných (Irán, India) - jasná genocída haploskupiny R1 - pôvodne tiež pastierov, ktorí sa ale pokrížili s poľnohospodármi a vytvorili tak doteraz globálne najúspešnejšie etnikum, no naši globálni bačovia sú z inej haploskupiny, pôvodne zanedbateľnej, no podstatne ľstivejšej a hamižnejšej...!!! To oni sú tým vírusom, ktorý rozožral zvnútra štáty potomkov praotca "R1" a zmenil ich na svoje nástroje moci! No čo s tým? Mám obavy, že je to už len v rukách prírody, v rukách sprostého, zbabelého a lenivého stáda určite nie...

393768

1.1.2022 18:55

solo versus orchestr

wes 81.?.?.?

Precetl jsem si celou diskusi. Obvykle dosti ctu kolem, nez se pripojim, malokdy reaguju jen na 1 prispevek. V diskusi je hromada nazoru, casto si i oponujicich, ze kterych by slo poskladat skoro vsecko.
Také si kladu otazku, zda za silenou vakcinaci ceka depopulace, nebo je to spise kseft sledujici nekym pozadovane zotroceni a ztraty dosavadnich svobod.
Nekdo proste prisel na to, ze opet muze mit otroky, v jine forme, nez dosud. A nakolik se da tehle patologii celit.
Jina mozna verze je nadcasovejsi valka proti Rusku, kde je populace, ktera by o to nestala vylidnena, a nahrazena beztvarou napohled lepe manipulovatelnou masou po namnozeni imigrantu. Nebo imigranti slouzi jen na rozklad existujiciho systemu a vzapeti jeho ovladnuti vnejsi silou.
Nekteri rikaji, ze si vsimaji fyziku, dalsi, ze protokoly. Z meho pohledu tvurce, nebo predchudce protokolu pochopil, ze veci podlehaji rozkladu, zive taky, o to driv, cim jsou horsi podminky.
A ze velkou vodu lze nasmerovat nevinnym vykopanim uplne maleho potucku v zadanem smeru. Podminka je jedina, voda a energie musi jit z kopce. Musi se bourat a mit z ceho, ne stavet. Takze cele protokoly jsou o bourani, a fyzikalne lze na ne nahlizet jako na proces, ktery libovolnym zpusobem urychluje navyseni entropie. Tedy zvysuje bordel, snizuje usporadanost a uslechtilost puvodni soustavy. Musi mit z ceho, jinak to vicemene samo nepojede.
Proto ty imigranti, lgbt, falesna svoboda, falesna rovnost, vakciny... Delaji bordel a snizuji puvodne nabytou kulturu, usporadanost.
Nekdo psal, ze napad by mel... mozna nevidi partnera, nebo mu neco dalsi nesedi, kdyz nepise vic.
Vratim se k sobe. Kdo se podiva na zacatek mych prispevku, tak vidi temu covid. Proc jsem to pred 2 lety zacal resit? Proc jsem si po roce udelal novy nick po predeslem vyhozeni, kvuli konfliktu s trvale nechapajicimi a neduverivymi? Co jsem resil cely cas predtim?
Resil jsem masivni globalni lži. Ztracel jsem cas ne proto, ze bych se nemel s kym bavit, ale proto, ze jsem nechtel zit v prostredi obklopeny lzi.
Co se stalo? Pokud jsem si dal silenou praci treba s free energy, nebo s demolici wtc, kolik lidi zacalo pouzivat ruzne "protokolovske", "anglosaske" nebo proste jen necestne metody, aby zneplatnili obsah toho, co jsem psal? Proc to delali, kdyz si to nemeli jak overit?
Proc napsali to sve bez toho, ze by si to nejprve poctive srovnali, a kdyz napise nekdo, ze neco spocital, tak to udelal bud take, nebo sel od toho? Protoze je jednodussi neco opsat?
Ano, dalsi zde pise, ze rozhoduje vira. No a jak se oddeluje vira od reality?
Kdo treba (krome prof. Turaneka) se pokousi overit, zda opravdu ten grafen ve vakcinach je, a zda autor informace o "te moznosti, nikoliv zjisteni" nezahynul kvuli uplne jinemu konfliktu zajmu v celosvetove konkurenci ohledne grafenu? Vzdyt to mohla byt take skvela zaminka.
Proc ted uz nikoho nezajima, jak to bylo s tou "rizenou demolici" ? Protoze mame horsi starosti? Ne, ty jsou stejne. Porad bojujeme s tutez aranzovanou lží. A kdybychom predtim poctive vyresili demolici a dalsi, ...

393882

1.1.2022 18:58

RE: solo versus orchestr

wes 81.?.?.?

Reakce na 393882

klidne i svrzeni socialismu, nebo i celodenni sviceni, tak bychom byli dal v otazce covidu a nemuseli podlehat nekomu jako ovce. Vysli bychom v planetarnim IQ testu lepe.
Vedeli bychom, ze na dopravu do blizkeho mesta nam staci motor 10kW bez nutnosti pouzit destnik, rekli bychom gretenistum, ze si umime udelat svuj a lepsi elektromobil, smali bychom se z uhlikostopovych letadel praskujicich falesne chemtrailsy. Je to snad az zakladnim vzdelanim? Mozna i tim.
My proste dokola a dokola sedame podvodnikum na lep, neumime se spravne ptat. Vezmeme pujcku, rekneme si, ze nevadi, 10% jim dame navic za to, ze predstihnu souseda bez pujcky. Ale je nam jedno, ze za dobu splaceni inflace udela dalsich 20%, a ty penize nekdo stahne z okolni verejnosti jen proto, ze ja jsem pristoupil na pujcku. Pak se zerte navzajem. Stejne tak nektere najmy, nemovitosti, nebo i koupe Pepsikoly z Lidlu. Generace penez z luftu. Komu jsme nechali puvodni obchodni sit, co nas zivila? Mozna 20% nevyhod, ale kam poslo tech 80?
Dejme tomu, ze lidi napichaji. Zmeni se tim system generace penez z luftu? Sotva. Co muze byt toho vysledkem? Okupace a zotroceni planety. Pomozme si prirodou a fyzikou.
Pry zivy organismus entropii snizuje. Ani to neni pravda z pohledu celku. Pouze zpomaluje jeji zvysovani, Zeme a zivot je neco, zo umi narust entropie zdrzet, brzdit s uvazenim, ze zdrojem spadu je Slunce. Zivot na Zemi je pouze dusledek jiste konzervace slunecniho zareni.
Takze vhodne brzdeni muze zamezit explozi a katastrofe. Ve stabilnejsim obdobi je pak mozna i jista akumulace pro horsi obdobi.
Klicovy a nedoreseny problem je, co ona 30% mensina vlacena mediama. Oni proste nevi, chybi filozofie. Opakuji a pozmenuji cokoliv jen tak. Je to dobre i spatne.
Byl zminen problem zla. Zlo lze spis napodobnovat jako postup. Z urciteho hlediska je to jen nedostatek dobra, podobne jako tma nedostatek svetla.
Agenda se mozna nepovede, protoze je nekulturni a nema lidskou bazi. Pak Cina, Indie, masy nejsou jednolite.
Jednim z nejvetsich nepritelu je domyslivost. Protoze byva nasim zrcadlem. Domyslim si veci zpusobem, jakym uvazuju. A clovek je jen jakysi reaktor, ktery kdyz ztrati regulaci, nadela paseku. Zustava otazkou, kdo vsechno celoplanetarni akce spousti. Menovou reformu a nenakupovat od nej, odeprit zavazky. Nebo izolovat az bombardovat. Kdo to provede?
Agenda zjevne presahuje i nabozensky rozmer. http://www.nespokojeny.cz/jsme-uprostred-holocaust...
I to video s prekladem je zajimave. I cely portal:
http://www.nespokojeny.cz

Z pujcek na dluh jakoby vse prechazelo do zivota na dluh. Pritom by mozna stacilo organizovane odmitnout vsechny veritele a pul roku pockat. Obraceny lockdown. Vzdyt oni maji take zavazky. Nebo pul roku nechodit do Lidlu a chodit jen svym, kteri nic vic nepozaduji. Okamzite by vylezli media a urednici, kteri za Lidlem stoji. Oznacit, analyzovat. nevolit. Ale na to je treba udelat strukturu, ktera ma v tom jasno.

393883

1.1.2022 23:49

RE: solo versus orchestr

AntePortas 89.?.?.?

Reakce na 393883

Entropia je proces premeny foriem. Je prirodzena a prebieha neustale. Prejavuje sa cyklami, od vzniku po zanik. Nie je mozne ju zastavit. Nova forma je vopred neznama. Neda sa s urcitostou predikovat. Ziadny system sa tak neda presne dopredu urcit. Vzdy ho je nutne za jazdy doladovat. Kym sa doladi, prejde do dalsich cyklov a zacne byt neefektivny, az dokym nezanikne.
Bohaci maju svoje plany. Maju media, aby o nich neustale pisali a tak sa ludi snazia presvedcit, ze su dokonale. Nie su. Dokonala je len minulost. Ta sa uz zmenit neda.
Fyzika prinasa objektivnu pravdu. Popisuje javy, ktore boli viackrat overene. Viera neprinasa ziadne overene fakty, len presvedcenie. Fyzika nie je o presvedceni. Popisuje skutocnost, realitu. Je uz len na cloveku, ci ju prijme alebo vsadi na vieru, ze sa to odohra inak.
Podla mojho nazoru sa civilizacia dostala do posledneho cyklu, ktory prichadza po dojnej krave. Hovoria mu recesia, lenze toto je posledny stvrty cyklus, pad na uplne dno. Tento cyklus zasiahne uplne vsetkych, bez rozdielu. Tu uz nejde o moc a peniaze, ako si bohaci myslia. Riesenie je v zakone akcie a reakcie. Na kazdu silu vznika rovnako velka protisila. Bohaci vzhladom na svoju sebeckost a neschopnost premeskali moznosti, ktore im spolocnost ponukala. Tou primarnou moznostou bolo dobyvat vesmir a teraformovat planety. To je fuc. Kedze tento svet chyby neodpusta, protisila civilizaciu zhasne ako sviecku. Trest je primerany a bude mementom pre vsetkych, ktori tu zostanu, ak vobec. Svet sa proti ludom poistil, preto im dal jadrove zbrane a ine zbrane hromadneho nicenia. Vsadzam vsak na zmysel pre spravodlivost a tak svet necha prezit ludi, ktori svoj potencial zurocili, teda najma pracujucich. Budem velmi rad, ak sa mylim.

393889

Tuto stránku navštívilo 3 046