Diskuze k článku

Až očkovací past sklapne…

Příspěvků 49

21.12.2021 1:21

Ano, kovid i jeho řešení je binární biologická zbraň k vysněné...

R.E. 37.?.?.?

...a otevřeně do světa vyřvávané depopulaci a hloupí, hluší a slepí jí padnou za oběť jako první, už vlastně padají a přitom se ještě předbíhají ve frontách na ránu jistoty a to už 3. v pořadí...neskutečné, jak skvěle ten houf ovcí dokázali ti kazisvěti doblbnout...

393630

21.12.2021 3:02

Syfilis

vvv 185.?.?.?

Syfilis naopak prinesli namornici do Evropy z Noveho sveta. Mluvi se o puvodu z And.

393631

21.12.2021 10:32

RE: Syfilis

Bauer 2003:x:x:x:x:x

Reakce na 393631

pôvod syfilisu je nejasný.

393634

21.12.2021 23:34

RE: Syfilis

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 393631

Správně. Má to být původně nemoc lam.

Ty slabší verze, o kterých se spekuluje, nebyly tak virulentní.

393655

21.12.2021 6:10

Takže jde o konspirační biologickou válku světových elit s cílem depopulizovat planetu.

Oběť konspirace 68.?.?.?

„Důvod, proč jim nebyla řečena pravda, je ten, že jsou cílem vyhlazovací války, která je proti nim vedena. Naši pandemičtí manažeři a jejich pěšáci v médiích, veřejném zdraví a vládě nám chtějí ublížit, chtějí nám píchnout záhadnou látku, která způsobí zmatek v našem imunitním systému a zkrátí naše životy. Není to jen boj za osobní svobodu nebo tělesnou autonomii, je to boj o přežití. Hájíme naše právo na život.“
Co víc je k tomu třeba dodávat?

393632

21.12.2021 7:06

Jsou injekce mRNA očkováním nebo genovou terapií?

Honi soit qui mal y pense 46.?.?.?

Předpoklad, že přípravky mRNA, jako je ten od společnosti Biontech, jsou vakcíny, vychází z politické změny definice, která byla přijata bez parlamentní diskuse a skryta v 72stránkovém pozměňovacím návrhu před 12 lety. Dvě usnesení přijatá Komisí EU a německým spolkovým sněmem v roce 2009 umožňují výrobcům preparátů mRNA obejít přísnější právní regulaci genové terapie, pokud mohou prohlásit, že jsou tyto léky zaměřeny proti infekčním chorobám. Ve skutečnosti se však jedná o genovou terapii neboli geneticky upravený lék.

393633

21.12.2021 13:12

Názor z Prahy, ale nejen tam asi.

Jan Hanuš 193.?.?.?

Ať už je to jak chce, očkovaný chápe neočkovaného a naopak, chápe nebo nechápe o co jde, stejně se nejde vyhnout konfliktům i mezi kamarády a život to komplikuje všude. Snažíme se chápat toho druhého, ale stejně nás to rozděluje. Ten inzerát na seznámení v závěru tu nakonec bude. Zatím prohráváme.

393636

21.12.2021 13:34

Kedy sklapne?

Dan z Piesku 212.?.?.?

Nie je dôležité či, ale kedy?
Zatiaľ s bojuje vo vyspelých demokraciách a termín je 1. február.
Už aj naši plagiátoroviči sa nechávajú počuť, že od februára ...
To sú len vlhké sny, zatiaľ na Slovensku prevažujú neopichaní. Cez Vianoce sa situácia asi zlomí. Dnes máme slnovrat, do troch kráľov máme obrat a ďalšie snímanie masiek. Ale Olympiádu v očkovaní nestihneme vyhrať, dokonca sa ani kvalifikovať na "plán obnovy". Vo februári sa niečo škaredé chystá. A nebude to "očkovanie", dokonca ani cowID. To všetko sú len nástroje prípravy vojny.
Olympiáda je vítaná zámienka na menšiu vojnu. Že by zostala nejadrová je akosi málo pravdepodobné.

393637

21.12.2021 14:22

Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

Kosk 62.?.?.?

tím, jak si vesele v podobných textech odporujete. To si to po sobě nemůžete přečíst, nebo to někomu kdo je nezaujatý přečíst dát?

Na začátku třeba píšete, že: očkovací sérum... má dlouhodobější a vážnější následky a o kousek dál: tato nová technologie nebyla dostatečně testována. Nikoho z Vás nenapadne, že si tyhle věty protiřečí?

Jestliže něco nemáme dostatečně otestované, tak nemůžeme vědět, že to má dlouhodobé následky. A naopak. Nejde obojí dohromady. Klidně může být jedno pravda. Ale ne oboje.

Dá se tam najít řada dalších pitomostí, např "toxické hrotové proteiny". On snad někdo změřil, jak moc zrovna tenhle protein je toxický? Známe LD50? Asi ne. Je to jen kec. A když budete mít v sově ty viry, kdy každý má těch proteinů asi 20, tak to nevadí...?

Pravděpodobně mě odmáznete, tak jako tolikrát nějakým oukazem na to že jsem trol, idiot nebo tak nějak. Poslužte si. Ale zamyslet by se alespoň jeden z Vás mohl

393638

21.12.2021 16:44

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 393638

...a proč Vy pane Kosku ze sebe děláte toho velmi seriozního pitomce a to zrovna tady ??[chechtot][chechtot][chechtot]

393643

21.12.2021 23:36

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 393643

Protože logika je logika.

Věci jsou a nejsou, ale věc nemůže být sama sebou a současně svou vlastní negací.

393656

22.12.2021 8:36

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

Kosk 62.?.?.?

Reakce na 393643

Jistě, přesná ukázka toho, že na vyvrácení mého názoru asi nemáte a tak jen vykřiknete, že jsem pitomec. Hezký, už jste mi to řekl, já už to vím a co tedy teď mi vysvětlit, jak to že na jedné straně to nemáme dostatečně odzkoušený (tedy také ne dlouhodobě) a na straně druhé ale bezpečně víme že to má dlouhodobé následky... ? Děkuji.

393663

23.12.2021 13:01

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 393663

Stylizace vašeho příspěvku mně přesvědčila odkud fouká vítr.

393690

21.12.2021 17:01

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 393638

Neprotiřečí, naopak se podporují. Já jsem se nad tím na rozdíl od vás zamyslel.

393645

21.12.2021 17:14

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 393638

Připojuji se k Vašemu názoru, pane Kosku. A dovolil bych si dodat ještě jeden podstatný fakt.

Zdejší debatéři stále dokola omílají BLÁBOL O PLÁNOVITÉ DEPOPULACI. A zapomněli se podívat, jak se v poslední době vyvíjí natalita (česky porodnost) ve všech vyspělých zemích světa. VŠUDE STRMĚ KLESÁ. Depopulace prostě netřeba! Vymíráme z rozhodnutí plodné generace.

Důvod? Pro současné líné třicátníky je lákavější, užívat si adrenalinové zážitky. Než zajistit zplození a výchovu potomstva. Alespoň na úrovni prosté reprodukce. To je přece velmi nákladné a navíc pracné. A kdo tuto generaci zážitkujících bezdětných lidí bude ve stáří živit? Oni sami si nejsou schopni spočítat, že takovou zátěž žádný sociální systém neunese. A budou překvapeni žalostnou výší svých důchodů. Jenže pozdě "bycha honiti".

Hezký den všem [smích]

393646

25.12.2021 21:30

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 393646

Ale vy jste si sam odpovedel na problematiku depopulace. Kdo bude vydelavat na duchody, kdyz klesa porodnost a starsi rocniky prevysuji mladsi? Uz chapete kam to vsechno miri??? K depopulaci urcite skupiny a taky se jim to dari!

393753

21.12.2021 18:02

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

vvv 185.?.?.?

Reakce na 393638

Kosk: Ale prosim vas. Uz se vi, ze ma vax vaznejsi nasledky. Podivejte se na VAERS, i v Evrope nejaka ta databaze existuje. Napr. myocarditida. A ta neni jenom tak, ze by nemela nasledky i pozdeji v zivote. Uz rada tisicu lidi na vax zemreli. Neni to dostatecne dlouhodobe? A ze neni dostatecne testovana je fakt.

Zadne protireci. Neco se uz vi, neco se predpoklada z toho, co se uz vi, a neco se jeste nevi, protoze neuplynul delsi cas.

A neni nutno lidem nadavat, protoze se na to divaji jinak, nez vy.

393647

22.12.2021 9:04

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

Kosk 62.?.?.?

Reakce na 393647

Já Vám přeci nenadávám, myslím to v dobrém. Vážně Ale uvádíte to v daném článku jako že se to všechno ví. Ne že se předpokládá. Vy to tam předkládáte jako fakt.

Já můžu klidně třeba předpokládat že jste veverka. Já vím že to je pitomost ale předpokládat se dá cokoliv. Takže já můžu TVRDIT že veverka jste až Vás uvidím jak si loupete šišku na smrku. Do té doby to tvrdit nemohu. Stejně jako Vy by jste neměl současně mluvit o nedostatečně dlouhém testování a hned poté o dlouhodobých následcích.

Navíc moje kecy o veverce nikomu ublížit nemohou. Vaše o očkování, které zabíjí ale ano, On Covid zabíjí také a ty mrtvoly jsou skutečné. Takže Vaše články škodlivé být mohou.

393665

22.12.2021 10:31

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

nemám 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 393665

No jo, máte pravdu. Nicméně mé tělo je pouze mé a s prominutím seru na snahu všech těch dobroserů o "léčení" této pofidérní "choroby" na úrovni chřipky. Raději případně umřu na tuto nemoc se smrtností necelých 0,3 %, než se podvolit.

393670

24.12.2021 1:10

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

vvv 137.?.?.?

Reakce na 393665

Muzete predpokladat. Doporucuju. Kdybyste predpokladal, tak byste tu logiku tak nenasilnil. Nejspis nejpresnejsi je rict, ze existuji indikace. Tim se muj argument nezmeni.

A nadavate. Do pitomcu. Strcte si to nekam.

393704

25.12.2021 8:29

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

vladimir7 77.?.?.?

Reakce na 393647

Sú len dve možnosti, buď je Kosk blbej, alebo je zaplacenej. Prikláňam sa k tej druhej.

393729

26.12.2021 0:53

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 393729

Co je blbého na tom, když Vám vytknu, že nemůžete současně tvrdit, že (cokoliv) je vyzkoušené nedostatečně dlouho a v témže textu mluvit o následcích, které se objeví až za dlouhý čas? Je přeci blbost říkat, že to bylo testovaný jen půl roku ale víte určitě že za deset let Vám po tom narostou na hlavě tykadla. A v podstatě něco podobného děláte.

Ono je vůbec zvláštní že tak málo z Vás je schopno diskutovat k věci ale většina se soustředí na to jak oponenta urazit, zesměšnit atp. Já Vás k ničemu nenutím ani nepřemlouvám... Tedy snad k rozumnému argumentu, asi je to obtížné, se mi zdá..

Omlouvám se za delší text ale chápejte, jsem placen podle počtu slov, víte
[velký smích]

393754

26.12.2021 15:39

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393729

Diskutují Kosk rozhodně "blbej" není a jestli je zaplacený, nevíme. Víme, že správně využil nepřesných formulací ke kritice článku - budiž to poučení pro autory, napište to příště lépe.

Říkám to už dlouho, že přehánění a nerozlišování mezi možností a faktem kritice povinného očkování škodí. Známe jen jednu stranu mince - sporný ochranný efekt vakcín, trvající krátkou dobu, neschopnost zabránit přenosu infekce a jisté nežádoucí vedlejší účinky (které bych řadil mezi krátkodobé, tj. projevující se po krátké době, uplynulé od očkování), zatímco druhou stranu mince - dlouhodobá rizika v řádu několika let - neznáme z principu, protože taková doba zatím neuplynula.

Je tu také nové riziko - opakované očkování v potenciálně nekonečné posloupnosti, prosazované Pfizerem, které velmi podstatně zvyšuje riziko za cenu opět sporného ochranného efektu, v nejlepším případě se blížícímu původním očekáváním. V takové situaci je prakticky jisté, že se nežádoucí účinek vakcíny jednou dostaví a záleží jen na náhodě, při které pořadové dávce. Je možné diskutovat, jak vysoké by průměrně takové číslo bylo, nicméně jsou to podstatně odlišná pravidla a nová rizika celé očkovací hry, která vyžadují nové rozhodnutí.

Neměli bychom také zapomenout na fakt, že vakcíny stimulují vytvoření protilátek proti staré, původní variantě viru, takže prodělání aktuální varianty onemocnění chrání před reinfekcí podstatně lépe. Neaktuálnost protilátek také zvyšuje riziko syndromu ADE a nezodpovědné zvyšování titrů protilátek až do nebeských výšin n-tou dávkou hrozí vznikem imunokomplexů, které mohou trvale poškodit organismus.

Diskutující Kosk také tvrdí, že během očkování se do těla dostane podstatně méně patogenu, známého jako spike protein, než při infekci. To samozřejmě ale záleží na tom, jaká by ta infekce byla, jak masivní virovou dávku by člověk dostal, jak mu funguje imunitní systém a zda by byla infekce včas léčena. U mRNA vakcíny je podstatné, že se mRNA, zabalená v lipidových nanočásticích, může dostat krevním oběhem a lymfatickým systémem i tam, kam se Sars-Cov-2, závislý na buněčných receptorech, obvykle nedostává. Spike protein se tak může vytvořit prakticky kdekoli a vyvolat proti sobě útok imunitního systému, což je pravděpodobnou příčinou některých nežádoucích účinků vakcíny.

Není tedy pravda, že infekce Covidem-19 je vždy nebezpečnější, než očkování. Pro někoho ano, pro někoho ne. Každý by tedy měl mít možnost zvážit, na základě věku, zdravotního stavu a dalších faktorů, které zná jen on, které riziko se mu zdá menší. My se tady ovšem bavíme převážně o zdravých lidech, kteří Covid zpravidla již prodělali, často jako lehkou virózu a kterým očkování proti Covidu nic než zvýšené riziko zdravotních nepřináší.

393763

26.12.2021 20:22

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 393763

Chápu, že tyhle argumenty některým lidem připadají jako málo pádné a úderné. Nějaký grafen rozřezávající tkáň nebo cévy jako žiletky a jistá smrt po jedné dávce Pfizera vypadá a může na někoho působit efektněji, ale je otázka, je-li to pravda.

A když se ukáže, že není, tak - kromě toho, že lhát je nemorální a že účel nesvětí prostředky - dostane protivník do ruky silný argument. A úplně zbytečně. I kdyby se ukázalo, že ty vakcíny jsou úplně fajn a nikomu neškodí - stejně si zasloužíme, aby se s námi zacházelo slušně a ne jako s dobytkem, abychom měli právo na pochybnosti, možnost volby a ta volba aby byla respektována.

393765

21.12.2021 20:56

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

AntePortas 89.?.?.?

Reakce na 393638

Nie nenapadne, lebo tie dve vety si neprotirecia. Ide o dva uplne rozne javy. O dve nespojite mnoziny.
Dlhodobe ucinky sa mozu prejavit napriklad zapalmi, ci srdcoveho svalu alebo dalsimi inymi zapalmi, ktore vznikaju aj po dlhsom case po aplikacii "vakciny".
Nedostatocne testovanie znamena, ze "vakciny" neboli testovane primeranu dobu na primeranej vzorke ludi. Tato doba by nemala byt kratsia ako sedem rokov, kedze urcite procesy v tele trvaju roky alebo sa opakuju v dlhsich cykloch. V skutocnosti "vakciny" su stale len vo faze testovania a nikto nema ani predstavu, aky bude ich synergicky efekt pre organizmus. Zatial vyzera negativne.
V druhej cast prispevku sa zhodneme. Podla mna je vsetko iluzia, tak covid ako aj reci o zlozeni "vakcin". Ani jedno si neviem vedecky overit a tak pochybujem. Ten, kto ma zavrel do koncentraka a chce ma napichat nejakym sajrajtom, mi rozhodne nechce dobre. To je ciste zlo. Len som zvedavy, kedy to ludia konecne pochopia. Obavam sa vsak, ze ich viera v dobro bude silnejsia ako vsadepritomne citelne zlo.

393650

22.12.2021 12:06

RE: Proč ze sebe stále děláte neseriozní pitomce

děd 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 393638

Proč si neuvést pár základních faktů? Covid se prezentuje jako něco fatálního a není tomu tak. IFR (smrtnost) tohoto onemocnění se v Evropě pohybuje pouze kolem 0,3–0,4 %, globálně je pak IFR 0,15 % . U dětí dosahuje IFR 0,005 % a těžkým či kritickým průběhem onemocnění je postiženo celosvětově pouze 0,4 % aktuálně aktivních nemocných. Pro srovnání – tuberkulóza má smrtnost 43 %, anthrax 10–50 %, horečka dengue 26 %, bakteriální meningitida 10–20 %,dýmějový mor 30–60 %.
Jde o skutečnou pandemii strachu a lokální výskyty infekcí, doprovázené neobvyklými opatřeními, která způsobila relativně velký počet sekundárních úmrtí. Ta by jinak nenastala. Podařilo se brutálně vystrašit většinu lidí. Že jde pravděpodobně o úmysl, svědčí i to, že na zbytek obyvatelstva, které odolalo strašení, se chystá už jen teror v podobě povinného očkování.

393674

21.12.2021 15:32

očkovací past již sklapla , cvak bum bác

SI451 2a02:x:x:x:x:x

komu není rady tomu není pomoci

dlouhodobé blahodárné účinky koktejlu jedů jsou krásně vidět na krvi těch, co přijali znamení šelmy, s každým dnem poo víc a více
nicméně klidně vlezte do sklopce/želez/jámy kolikrát chcete a kubky si vezměte s sebou a tam se vzájemně chápejte , vždyť se obětujete pro lidstvo, aby bylo ANO líp a věru brzy bude ... jen ještě dovětek, aby to mělo šmrnc tak řádný hadry New Yorker - Dress for the moment:

https://www.youtube.com/watch?v=trwHCYTjmTY

chce to styl, Cháron není žádný lůzr z Prostějova [mrknutí jedním okem]

393640

21.12.2021 16:03

Tak me Napadlo

coinageboy 82.?.?.?

Co takhle na namestich postavit morovy sloupy proti C-19?
Vyhody jsou nabiledni:
1. Uchlacholilo by to lidi co veri ze "by se s tim melo neco delat"
2. Stalo by to mene penez nez pofiderni vakciny
3. Penize by zustaly c CR, pomohly par socharum a delnikum
4. Nikomu by to neposkodilo zdravi

393641

21.12.2021 20:37

RE: Tak me Napadlo

SI451 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 393641

Váš nápad se sloupy c-19 je vynikající, ale takhle by to proti viru nefungovalo. Nástřel byl proveden s lavičkou václava láhve za 0,85M a kolářovým hajzlem za 3,6M , takže lidové zkušenosti máme.
Vaše 1 až 4 se má takto: 1-výborně, ale 2,3 a 4 zcela chybně .
Musíte se na věc podívat odborně epidemiologicky, aby věci fungovaly ( zejména ve zdravotnictví ) musí být drahé, nikoho dnes z populace patřící na západ nezajímají levné čínské plastové c-19 sloupy, v době kdy se vše měří ve stovkách milionů dolarů nebo alespoň v olympijských bazénech. Odborně certifikovaný, parazitologicky vysvěcený sloup je prostě drahý - vyrobit jej umí pouze několik firem ( fajzr, moderna, sputnik, veselý netpýr Wu )
Pak tu máme antidiskriminační pohled : takový sloup musí být pro každého dostupný , to je do max 5 minut belhání ( jistě jste si všiml, že dnes již lidé nechodí rázně a vzpřímeně, ale přikrčeně se belhají - asi aby měli menší účinný průřez a vir je jen tak snadno netrefil ) .
No a nakonec takový sloup musí být z hlediska náboženského dokonale impotentně ekumenický, aby se místo u sloupu nestalo rozbuškou nepohody. A co se barvy týče, tak je evidentní, že tmavě šedá vyhovuje ( na šediváky si nikdo zatím netroufne ) .
Ještě musíte zohlednit hledisko grýndýlu, takže ke sloupu musí vést VN přípojka, aby bylo lze nabíjet e-koloběžky ve zrychleném módu.
Takže prostý součet 6258 obcí ( u větších připočítejme i městské části ) plus nějaké samoty a máme cca 10 000 sloupů. Ve smyslu 2.věty shora jsem si jistý, že cena za jeden c-19 sloup nebude nižší než 1,5M euro , což dělá cca 390 miliard euro. To by mohla být přiměřená oběť molochovi. Přidejme ještě akcie firmy El-tydýt, která sloupy postaví a bude provozovat, a pandémie pod Řípem a Špilasem bude na pohodu. Musíte se na věci kouknout tak nějak politicky !
Hezký, moc hezký nápad, 12x ročně procesí a prodej suvenýrů, úžasné.

393649

21.12.2021 16:12

Žiadam o právnu radu

juraj285 78.?.?.?

Vydieraním ma donútili očkovať. Odmietol som podpísať informovaný súhlas, odmietli ma očkovať. Čo mám robiť? Chcem sa očkovať, nedobrovoľne a nechcú ma zaočkovať.

393642

21.12.2021 22:00

RE: Žiadam o právnu radu

Josef Vaněrka 94.?.?.?

Reakce na 393642

Co máš dělat? Hlavně se jim na to očkování zvysoka vyser. To bys měl udělat.... [velký smích]

393651

21.12.2021 22:15

RE: Žiadam o právnu radu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 393642

Formy souhlasu
V každé situaci může být vhodná jiná forma souhlasu (ne nutně písemná) a zvolení špatné formy je chybou lékaře. Uvedené formy se liší důkazním břemenem. U ústního souhlasu se musí provést záznam do zdravotnické dokumentace, že byl pacient poučen. Písemný souhlas se do dokumentace zakládá.

Právní formy souhlasu jsou tři:

konkludentní (mlčky udělený) souhlas,
ústní souhlas
souhlas písemný – podepsaný pacientem

393653

21.12.2021 22:21

RE: Žiadam o právnu radu

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 393642

Je to jednoduché: namísto aby jste jim podepisoval ten "informovaný souhlas" po poučení o nezákonnosti a protiprávním jednání z jejich strany chtějte po nich, těch tupých očkovatelích, nebo Vašem Vás k očkování nutícím vedoucím, aby Vám podepsal, že přejímá veškerou zodpovědnost za škody a následky očkování, které Vám nastanou včetně toho, že se v případě vaší smrti zaváže o hmotné zabezpečené Vaší rodiny a v případě invalidity Vám bude dělat ošetřovatele...

Osobní zodpovědnost to chce od nich vyžadovat, aby věděli na čem se to aktivně podílejí...a aby jednou neblekotali před soudem stejné kraviny, jako essáci před Norimberským tribunálem, že "oni nic JEN plnili rozkazy toho zlého Himmlera/Kubka a že to všechno on a že oni byli přesvědčeni, že těm svým obětem ve skutečnosti pomáhají"...
Neserte se s nima, oni se s námi taky neserou!!!

393654

22.12.2021 9:21

RE: Žiadam o právnu radu

Kosk 62.?.?.?

Reakce na 393654

Ano, neserte se s náma! Hlavně až se Váš stav zhorší tak nevolejte 155. Nezahazujte se s nějakými zatracenými zdravotníky. Určitě po Vás jdeme a jen čekáme na příležitos Vás opíchat "šmakuládou" od hlavy až k patě.

Takže: NEDEJTE NÁM PŘÍLEŽITOST !! Už se nám klepou ruce s injekcema s očkovací látkou a slintáme blahem. Jinak pěkný den.

393668

22.12.2021 10:07

RE: Žiadam o právnu radu

děd 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 393668

Řádně vystrašený svědek covidův. My vás nechceme léčit, my vám jen chceme píchnout správně řečeno šmakuládu. A pak si dělejte, co je libo, to už není naše starost. A neotravujte, když se váš stav změní. Můžete se ale přihlásit s požadavkem na další opíchnutí.

393669

22.12.2021 11:06

RE: Žiadam o právnu radu

Kosk 62.?.?.?

Reakce na 393669

A to že při očkování je "šmakulády" cca miligram, a při léčbě je jiné "šmakulády" řádově gramy Vám asi nevadí..? Prostě není šmakuláda jako šmakuláda -- asi. Že jedno i druhé je vyrobené relativně nedávno a tedy vyzkoušená cca stejně také neva ..? Kde berete to přesvědčení, že je jedno děsně špatné a druhé fajn? Asi to víte prostě. Ale odkud?

Možná jsem jenom nechápavý, tak mě poučte.

Jo jsem určitě vystrašený. Tak se vezmu na tlamu roušku a odebeřu se do jídelny. Zatím se mějte.

393673

23.12.2021 18:41

RE: Žiadam o právnu radu

kolokol 217.?.?.?

Reakce na 393673

No, zkoušel jste to ze začátku s logikou a končíte s hysterií. Řekl bych, že ani jedno z toho vám příliš nesvědčí.
A asi byste neměl věci kolem covidu posuzovat jen ze svého úzce zdravotnického hlediska. Je to komplexní a v první řadě politická agenda.

393694

24.12.2021 15:29

RE: Žiadam o právnu radu

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 393694

Ano, hodnoťíte mě jak se Vám jevím. Fajn. Chápu. Ale stejně bych radši odpověď na to co tvrdím a ne popis toho co si o mě myslíte. To je přeci zcela nepodstatné. Nechcete to zkusit ještě jednou k věci a bez emocí?

393718

26.12.2021 10:06

RE: Žiadam o právnu radu

kolokol 217.?.?.?

Reakce na 393718

Moje včerejší delší odpověď s filozofickým náhledem neprošla. Tak jen krátce - ne není třeba. Byla by to zbytečná přetahovaná.

393758

22.12.2021 10:52

RE: Žiadam o právnu radu

SI451 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 393668

máš dost drzosti hlásat genocidu, ale už nemáš co žvanit na krevní obraz těch oslů s dávkami jedu, jsi pouze zločinec a jako takový budeš následně souzen, pokud se vůbec dožiješ těch časů budoucích, už nebude tlustá čára za minulostí pro takové zmetky , tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se ucho utrhne , a že jste té jedovaté vody nanosili za posledních 250 let

393671

22.12.2021 12:43

RE: Žiadam o právnu radu

R.E. 78.?.?.?

Reakce na 393668

Ano jste "svědek koviodův" a melete nesmysly stejně, jako ten zfašizovaný ýberOsel Kubek!!!

Uvědomte si laskavě, že vám nejsme na povel a že si vás neplatíme proto, abyste nás v zájmu nějakých chemických byznismenů z nás dělali laboratorní krysy a trávili za naše peníze namísto toho, abyste nás léčili. Jestli se vám to nelíbí, vyserte se na to a jděte ke všem čertům a nejlíp by jste udělali, kdyby jste se už konečně podívali proč a odkud, z čí to prdele ti otrávení netopejři vylítávají a kdo si nad tím mne své zkrvavené pazoury...
Je spousta jiných zdravotníků, kteří mají na věc stejný názor, jako já a ty si hodlám platit. Vás nikoli, Vás poženu k zodpovědnosti a vám podobné a to hned, jak bude vaše vina prokázána buď ze zlého úmyslu, nebo kvůli blbosti a ignoranci to ihned, jak to bude možné... a to samé se vztahuje na politiky, kteří to svinstvo zneužívají k prosazování svých mrzkých cílů a pakování se...

Celý ten covid je svinstvo od stejných autorů, jako ta akce 11.9. která aby přinesla kýžený výsledek, potřebuje právě takové pitomce, jako jste Vy a ten pološílený mastičkář Kubek...

393675

22.12.2021 19:15

RE: Žiadam o právnu radu

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 393675

No, takových diskutérů více. Umíš jen nadávat, vyhrožovat ale argumentovat, na to nemáš. To bys musel myslet, ale to není tak snadné jako sprosté vyhrůžky. No jsou Vánoce tak si užívej... [chechtot]

393685

22.12.2021 16:42

RE: Žiadam o právnu radu

Bauer 2003:x:x:x:x:x

Reakce na 393642

ja som bol na Slovensku naposledy 1. júla 2021. Zhodnotil som situáciu a .... zdrhol.

393681

24.12.2021 1:18

RE: Žiadam o právnu radu/ zase utect?

vvv 137.?.?.?

Reakce na 393681

Ja taky, do rijna v Cesku. Dodnes citim des a hruzu, co ze se tam deje. Chci se na stara kolena vratit zpet... ale ted nevim. Mam z toho opravdu blbou naladu.

393705

22.12.2021 15:58

Tieto konšpiračné somariny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a01:x:x:x:x:x

vyvráti aj záchranárka z Pezinku!!! [chechtot][chechtot]

393680

22.12.2021 18:52

Proč došlo k pandemii laboratorně modifikovaného koronaviru,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

k pádu tří "dvojčat" v N.Y. do půdorysu volným pádem, k masové imigraci zoufalců i zločinců z vykradených a vybombardovaných zemí do Evropy, k rozšíření úderné pěsti západních "elit" zvané NATO až k hranicím Ruska, ke gigantické pandemii strachu, k dramatickému kolísání hodnot komodit, měn, akcií, nemovitostí atd. ? Protože "elity" už jen na dluh a účet zbytku světa žijícího Západu chtějí urychleně nastolit globální digitální koncentrák (NWO) a vyhnout se tak dramatickému krachu svého impéria, jemuž se říká Západ.

393684

26.12.2021 21:51

Jedna praktická věc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Jestli chcete, podívejte se na toto video - Rozhovor s psycholožkou Pracher-Hilander:

https://nastub.cz/w/sbjTxdgJEW5MYwWbSsUtVb?fbclid=...

Na jeho základě si myslím, že bychom potřebovali nějaký viditelný, jednoduchý a nositelný symbol, že jsme proti povinnému očkování. Nemyslím, že by to měla být židovská hvězda se stříkačkou nebo něco podobného, vypůjčeného z jiné situace a jiné doby. Mělo by to být sjednocující, takové, aby každý, kdo má tento názor - že je proti povinnému očkování - neměl nejmenší problém ten symbol veřejně nosit. Je nás hodně a měli bychom o sobě vědět a navzájem se vidět.

Možná už takový symbol existuje - ví o něm někdo? Pokud ne, nejlepší by bylo, kdyby se návrhu ujal profesionál - aby to bylo hezké, jednoduché, úderné. A pak samozřejmě výroba a distribuce...

393767

30.12.2021 12:03

RE: Jedna praktická věc

Gój 46.?.?.?

Reakce na 393767

Odvážnější podobou by mohly být dvě zkřížené stříkačky se znaky C-19, nad tím lebka, to celé zákazové značce, červeném kruhu.
Všeobecně přijatelnější může být jedna stříkačka (červeně přeškrtnutá?) s nápisem covid nebo C-19 v červeném kruhu (zákazová značka).

...
V některých firmách zkouší trpělivost otroků antigenními testy, novinka spočívá v diktátu testování všech, tedy i opíchaných. Další Babišova lest některé rmoutí. Opíchaní Tfujzrem se mohou pokazit biologickou zbraní Sars CoV-2, mohou přenášet a šířit tento jed, jsou v očekávání vedlejších účinků. Ani před šťouracím terorem je opich nezachránil.

393834

29.12.2021 18:35

Důležité - PCR test stažen v USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Chci upozornit na důležitou zprávu, podle níž CDC stáhlo od 31. 12. 2021 PCR-test jako diagnostickou metodu pro onemocnění Covid-19:

http://vasevec.parlamentnilisty.cz/clanky/pc-rober...

https://www.globalresearch.ca/bombshell-cdc-no-lon...

https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/2021/07-21-2021...

Důvod je doslova bomba - PCR testy nedokážou rozlišit Sars-Cov-2 a chřipkový virus. Hořejší, Maďar, Prymula, Flégr a celá ta covidová parta velkých a slavných vědců by teď měla páchat veřejné harakiri a plazit se kanály.

V článku z parlamentních listů je bohužel nefunkční link na CDC dokument, proto přidávám ještě originální zdroje a linky. Šiřte, prosím to info co nejvíc, když aktuálně vláda plánuje povinné testování zaměstnanců 2x týdně.


V dokumentu CDC je dokonce tento link

https://www.fda.gov/medical-devices/coronavirus-di...

na platné testy na Covid-19 a virus Sars-cov-2. PCR test mezi uvedenými testy už není !!!

393827

Tuto stránku navštívilo 3 835