Diskuze k článku

Co všechno si necháme líbit?

Příspěvků 69

18.6.2004 18:00

Co všechno si necháme líbit?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 165.?.?.?

Technická poznámka:

Na stránku D. Černého jsem se bez problémů dostal s prohlížečem Mozilla Firefox 0.9. Flash plugin je ovšem nutný.

29937

18.6.2004 19:07

RE: Co všechno si necháme líbit?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 29937

Děkuji, opravím.

29939

18.6.2004 18:37

Co všechno si necháme líbit?

levi 80.?.?.?

Herr Schebesta, proc jste ten clanek nenazval "Co všechno si necháme líbit od zidu?"

29938

18.6.2004 20:57

RE: Co všechno si necháme líbit?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 29938

Já už se snad nebudu příliš rozčilovat, ale proč už jednou
nerozdělíte Židy na ty "normální" lidi a potom na ten
"židovský sionistický hnůj", kteří snad nemají z normálními
židmi ani co společného.
Je to prostě o slovech. A slova dokážou někdy i vraždit.
Nevím jak přesně označit dnešní vládu Izraele a potažmo i USA
a jak je vůbec nazvat. To mně dělá problém. Ale říci jenom tak
"židé" se mojí mysli vzpírá ,neboť tím ubližuji té části
nebo souboru lidí, kteří jsou jenom vlastně k oněm nekalým
"židům" přiřazovány.
A o dílu zmíněného umělce nevím , co si mám myslet.
To je spíše snaha upoutat za každou cenu.
On je také autorem natírání sovětského tanku na Smíchově
na růžovo.Je to určitě hodně kontraverzní " umělec".
Otázkou ale zůstává, co je umění.
Třeba se také postupem doby v Izreali a v USA dopracují doby,
kdy jejich umělci budou znázorňovat močící postavy na jejich
státní útvar. Možná jsme jenom avantgarda.
A Černý také může pojídat větší množství drog a to je potom
důsledek. Znám kupodivu Černého osobně, ale ne příliš.
Několikrát jsem s nim na nějakých vernisážích mluvil
a jeho mysl žije v jiném světě a v jiné dimenzi.
Tak trochu chvílemi případ na léčení.
Jinak nápady má ujeté a jak je vidět někdy blbé.
Potom je nutné, aby se našel někdo, kdo by jeho projekce
na veřejnosti trochu korigoval.To je asi celý problém.
A s jeho "židovstvím" bych to ani nespojoval.
Holt "magor" zůstane " magorem", ať už je žid , či nikoliv.

29950

19.6.2004 2:48

RE: Co všechno si necháme líbit?

Sidonius 24.?.?.?

Reakce na 29950

>Já už se snad nebudu příliš rozčilovat, ale proč už jednou
>nerozdělíte Židy na ty "normální" lidi a potom na ten
>"židovský sionistický hnůj", kteří snad nemají z normálními
>židmi ani co společného.
>Je to prostě o slovech. A slova dokážou někdy i vraždit.
>Nevím jak přesně označit dnešní vládu Izraele a potažmo i
>USA

>a jak je vůbec nazvat. To mně dělá problém. Ale říci jenom
>tak

>"židé" se mojí mysli vzpírá ,neboť tím ubližuji té části
>nebo souboru lidí, kteří jsou jenom vlastně k oněm nekalým
>"židům" přiřazovány.
>A o dílu zmíněného umělce nevím , co si mám myslet.
>To je spíše snaha upoutat za každou cenu.
>On je také autorem natírání sovětského tanku na Smíchově
>na růžovo.Je to určitě hodně kontraverzní " umělec".
>Otázkou ale zůstává, co je umění.
>Třeba se také postupem doby v Izreali a v USA dopracují
>doby,

>kdy jejich umělci budou znázorňovat močící postavy na jejich
>

>státní útvar. Možná jsme jenom avantgarda.
>A Černý také může pojídat větší množství drog a to je potom
>důsledek. Znám kupodivu Černého osobně, ale ne příliš.
>Několikrát jsem s nim na nějakých vernisážích mluvil
>a jeho mysl žije v jiném světě a v jiné dimenzi.
>Tak trochu chvílemi případ na léčení.
>Jinak nápady má ujeté a jak je vidět někdy blbé.
>Potom je nutné, aby se našel někdo, kdo by jeho projekce
>na veřejnosti trochu korigoval.To je asi celý problém.
>A s jeho "židovstvím" bych to ani nespojoval.
>Holt "magor" zůstane " magorem", ať už je žid , či nikoliv.
>
----------------------------------------------------------------

No tak pane Peleška, teď když napíšete něco, s čím asi bude většina čtenářů souhlasit, já samozřejmě taky, tak se chcete schovávat. Mně se ten Černý taky nezdá být nějakým velkým umělcem, ale já nejsem natolik fundovaný, aby se můj názor bral jako měřítko. Pokud bych měl hodnotit propacovanost a fyzické ztvárnění uvedených děl, mohu říct, že se mi zdají být vcelku vkusné. Jiná věc je ovšem to, co mají tahleta díla sdělovat, nebo vyjadřovat, a tady jsem poněkud silně zaujatý a dovolil bych si s Vámi souhlasit v hodnocení autora uvedených děl i toho jejich "sdělování". Před časem, tady u nás, na pobřeží Pacifiku, byla výstava použitých, ženských vložek, nějaké ztřeštěné japonky, nebo snad číňanky. Nějak se zdráhám, vlastně jsem silně proti tomu, abych takovou zrůdnost pokládal za umění, nebo toho pomateného autora za umělce. Někdo může namítnout, že jsem příliš staromódní, ano jsem, ale určitě ne příliš, Však taky kolik opravdu uměleckých děl, bylo v současnosti vytvořeno ? Nebo kolik je novodobých oper, které jsou opravdu díla hodná obdivu. Spíš mně to připadá, že se tihle rádoby umělci soustředí na vyhraněnost a originálnost, až je z toho potom vyšinutost. Nechci házet do jednoho pytle všechny tyhlety "quasi-umělce" a ty, jenž jimi opravdu jsou, ale takové, jako je ten Černý, klidně do pytle strčím.[cool]

29966

19.6.2004 17:03

RE: Co všechno si necháme líbit?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 29966

Já se nechci schovávat!
Jenom nebyla vypsána kolonka pod příspěvkem.
A automat napíše, že přispěvatel nechce být zveřejněn!

29990

21.6.2004 19:08

RE: Co všechno si necháme líbit?

j ch 66.?.?.?

Reakce na 29990

Proste chcijou tam dva buzeranti dle prava .Koukaji se na ptaky a jeden ceka az se druhy otoci aby mohl overit pred svatbou velikost prdelniho otvoru.

30037

18.6.2004 22:00

Pane Šebesta, to snad nemyslíte vážně?!

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

"Matně si vzpomínám na nedávnou výstavu, tuším ve Švédsku, kde Israelský velvyslanec strhl mohutný povyk a pokusil se zničit jiné umělecké dílo s nesporně zastřenějším významem - bazén naplněný rudou vodou, po kterém plula lodička s fotografií ženy BOJUJÍCÍ ZA PRÁVA PALESTINY."

17.1. 11:05 STOCKHOLM - Objekt autorské dvojice Dror Feiler - Gunilla Sköld Feiler je fontánou s bazénem, v němž je červená voda. Uprostřed "krvavě" zbarveného bazénu pluje plachetnice s portrétem palestinské advokátky Hanadi Jaradatové, která loni v říjnu v restauraci v izraelské Haifě vyhodila sama sebe do povětří a tím zabila dalších 21 osob a desítky zranila.

Vyhodit se v restauraci do luftu a zavraždit tak jednadvacet civilistů (i arabů), to je pane "boj za práva Palestiny".

[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

29952

18.6.2004 22:31

Co všechno si necháme líbit?

karel karel4u (zavináč) aol 149.?.?.?

To,ze pan cerny je zid mu neubira nic na schopnosti ostreho pozorovatele. Ja jsem prave prijel z dovolene z Prahy a mohu rici, ze jsem se setkal se stejnym stavem jaky popisuje. Bylo by chybou napadat zidy za co jsou a upirat jim pravo sebekritiky, nebot on je Cechem. Kritizovat je muzeme za to co delaji.

29954

18.6.2004 23:22

Co všechno si necháme líbit?

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Denně v Čechách močí všichni Češi a všichni v močí na svou rodnou zemi - dokonce, světe zboř se, na ni i se*ou/i když je to často přes mísu/. Osobně to považuji za poměrně málo provokativní, protože mi u tohoto "dílka" [oči v sloup] "chybí" postava močící ženy. To by pak teprve byl správný jekot a pobouření [vyplazený jazyk] . Myslím, že dotyčný Černý je stejně málo umělcem jako je stejně málo úspěšným provokatérem, protože kdyby byl co k čemu, udělal by to daleko veselejší, aby z toho bylo větší show [mrknutí jedním okem] a byl alespoň trošku komediantem.

29958

19.6.2004 0:43

Co všechno si necháme líbit?

Emma Bovary 168.?.?.?

Smyslem umění je mimo jiné aby nasíralo zaprděné maloměštáky. Je jedno jestli pana Petra Šebestu nebo vyslance židovského státu ve Švédsku. Oba si můžou podat ruce.

29961

19.6.2004 17:10

RE: Co všechno si necháme líbit?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 29961

Vážená Emmo,
a což takhle umění, které by mělo povznášet ducha,
přinášet do rozkotané lidské dušičky nějakou potěchu.
Je umění, které dokáže pohladit všechny bez rozdílu.
Ať už je to maloměšťák nebo kdokoliv jiný.
A máš pravdu, že jsou maloměšťáci zaprdění a potom také všelijací ostatní, ale mám takový dojem, že pro takové lidské
zrůdy, kteří dnes vládnou světovou politikou, je jakéhokoliv
umění škoda!!!
Je to příkladné házení perel sviním.
To se i David Černý namáhá marně.

29991

20.6.2004 11:47

RE: Co všechno si necháme líbit?

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 29991

NO ale kdyz si ty nazory srovnam s tim,jak byl jiste urcitou skupinou kritizovan treba François Villon... taky nasiral[chechtot]

30012

20.6.2004 13:41

RE: Co všechno si necháme líbit?

Jakub Stacho 195.?.?.?

Reakce na 29991

Jen kdyby jste trochu upřesnil, co má znamenat to povznášet ducha. To mi totiž s prominutím připadá jako z uměleckých projevů před 20 lety. Jinak plně souhlasím s Emmou.

30014

22.6.2004 0:52

Hi, hi, hi...

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 29961

"Smyslem umění je mimo jiné aby nasíralo zaprděné maloměštáky."

No to Emmo neni zadne umeni. Staci se jim vydelat na rohozku a jsou "nasrani" hned, na to neni treba zadne umeni. ;o)

30041

22.6.2004 10:43

RE: Hi, hi, hi...

Jakub Stacho 212.?.?.?

Reakce na 30041

Kdo má patent na rozhodování, co je a co není umění?
Já teda ne...

30065

19.6.2004 1:43

"Buzerace na americkém velvyslanectví"

Tom 24.?.?.?

Protože jsem se ani nepokoušel vyplnit "Přihlášku do strany" - "čitelně hůlkovým písmem" - bez které není možno poslat blablabla k šotům rubriky "ve zkratce", dovolil bych si tady (pokud mi to ovšem bude dovoleno) zablablovat k šotu "Buzerace na americkém velvyslanectví".

Jedlík Jurášek" na http://pravo.novinky.cz/p142a00e.html prohlásil:

"Vazne nejsu verici, ale ve stredu jsem videl Boha - je to American"

Toto tvrzení je irelevantní a zavádějící.

V momentě kdy nevěřící vidí Boha, stane se automaticky věřícím už jenom tím, že věří, že viděl Boha. K této zrakové halucinaci - kterou vyvolává kupříkladu blaženost z přežrání nebo světské praktiky církve, která dovede vyvolat halucinace sytého blaženství i u hladem umírajících - jenom tolik:

Kdyby jedlík Jurášek, po vizitě na americké ambasádě, zůstal alespoň trošku při smyslech, mohl prohlásit leda toto:

"Vážně je to k neuvěření, ale ve středu jsem viděl Hovado - je to americký úředník."

Je tedy otázkou, jakým monstprocesem na americké ambasádě nevěřící jedlík Jurášek prošel, když začal blábolit o Bohu ...

Z praxe totiž znám případy, kdy se nevěřící psi - prodravši se peklem ostnatých drátů železné opony - vrhali v zoufalství do náruče církve svaté, jako pogrilované skopové pokryteckému monstru přímo do chřtánu.

29964

19.6.2004 2:17

Co všechno si necháme líbit?

Aja 69.?.?.?

Mam pocit,ze pan Sebesta trpi sebelitosti."Co vsechno si nechame libit?"Je to snad fatalni a nevyhnutelne?
Autor(Cerny),bude nejspis provokativni,ale me by spis zajimalo,jak je mozne,ze reditel ND v roce 2 002 odsouhlasil instalaci Cerneho sochy masturbujiciho muze na strese divadla.
Nakonec k tomu nedoslo,ci-li,nekdo si "nenechal libit".
Neplacte,jak vam nekdo ublizuje a racte se branit,nekdy k tomu staci "selsky rozum".

29965

20.6.2004 13:48

RE: Co všechno si necháme líbit?

Jakub Stacho 195.?.?.?

Reakce na 29965

btw: Co se toho ND divadla týká, tak pro mě přestalo být "zlatou kapličkou", od doby, kdy pan ředitel uznal za nutné, změnit logotyp a bez jakýchkoliv znalostí vybral ten nejhorší. Pokud si ještě někdo pamatuje na staré logo ND s motivy lipových listů, může ho srovnat s tím novým, které vypadá jako vývěsní štít řeznictví. Copak ani na takovéto věci by se nemělo vypisovat výběrové řízení. Vdyť Národní Divadlo nás přece taky reprezentuje.

30015

19.6.2004 5:00

Co všechno si necháme líbit?

karel karel4u (zavináč) cz 198.?.?.?

Panove, me se zdalo ,ze toto je o tom , co pan Cerny rekl o Ceskych lidech . O jejich charakteru a kulture . Ale zda se mi , ze je to o tom ze nejaky ( mozna talentovany )zid si dovolil kritizovat ty svate Ceske lidi. Tu kolebku Evropske kultury.

29970

19.6.2004 5:31

Co všechno si necháme líbit?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Dilo ,tohodle umelce,rikejme mu tak ,neni zadnou kulturou,socha na "Kaplicce naroda Ceskeho" je spise urazkou narodni historie,at si takova dila dela v Israelu a ne v zemi Ceske,i kdyz hodne kolaborantu mu zajiste tleska.
Jeho kulturni paskvil odpovida jeho osobnimu charakteru a hlavne puvodu.

29976

19.6.2004 12:41

Co všechno si necháme líbit?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Me se ty veci libi... Je to o narodni identite ale autor uhodil hrebik na hlavicku. Je to nase ostuda ze si nechavame nas* na hlavu, ale strhavani soch nebo perzekuce umelcu kteri zobrazuji tyto negativni rysy nasi povahy nic neresi

29981

19.6.2004 15:15

RE: Co všechno si necháme líbit?

djb 194.?.?.?

Reakce na 29981

me se take nektere jeho vytvory libi, napr. mimina na zizkovskem vysilaci. Nebo viselec byl vtipny, hlavne kdyz uvazim, kolik lidi volalo policii a hasice, by zachranili visiciho az byl viselec odinstalovan. Vytvoru s vymesovanim take neni v tvorbe Cerneho zadna velka vetsina a jsem presvedcen, ze se jen snazi byt videt a sokovat, nic vic.
Obas je ale nejaka brza zapotrebi, napr. onanujici clovek na strese ND, je skutecne vec, ktera by se dovolit nemela, nebot to je przneni narodni pamatky dost zasadniho vyznamu a to ze to zakazano bylo, jen ukazuje, ze vsichni si tady jeste na hlavu srat nenechaji.

29984

19.6.2004 20:18

Co všechno si necháme líbit?

Peter peternitro (zavináč) msn (tečka) com 216.?.?.?

Denně v Čechách močí všichni Češi a všichni v močí na svou rodnou zemi - dokonce, světe zboř se, na ni i se*ou/i když je to často přes mísu/. Osobně to považuji za poměrně málo provokativní, protože mi u tohoto "dílka" "chybí" postava močící ženy. To by pak teprve byl správný jekot a pobouření . Myslím, že dotyčný Černý je stejně málo umělcem jako je stejně málo úspěšným provokatérem, protože kdyby byl co k čemu, udělal by to daleko veselejší, aby z toho bylo větší show a byl alespoň trošku komediantem.
Hbyte pokracuji: ZID TO NENI !!!/byl by na to prisel/
Vzhledem k tomu, ze ohranicovani nejakeho uzemi mocenim vychazi jasne z pravidel nasi matky prirody /predvolavam svedky Alika a Haryka/ tak to muze byt pojato jako zakladni myslenka Cerneho avantgarni tvorby. O umeni toho prilis mnoho nevim, however jeden z prispeku oznacoval technickou uroven dosavadni Cerneho tvorby za vice-mene dostacujici - to znamena, ze o to je take postarano!
Timto vyhlasuji copyright na myslenku prispevku "blbobijec" ,mnou rozvedenou!!!
Pokud bude prukazne, ze pouziti techto myslenek v nasledne Cerneho tvorbe prineslo financni uzitek pro: Mr. CERNY vyhrazujeme si timto pravo na financni odskodneni.
Peter CERNY
Toronto, Ontario

29997

19.6.2004 20:32

Co všechno si necháme líbit?

Peter peternitro (zavináč) msn (tečka) com 216.?.?.?

[zahanbení] Omlouvam se - patri k predeslemu prispevku.
TY,ty...- u toho bazenku, mohli by jste chcat trosicku jihozapadne??? - PLEASE!!! [mrknutí jedním okem]

29998

20.6.2004 1:07

Co všechno si necháme líbit?

Jedinecny 80.?.?.?

cely tento svet sa da charakterizovat obrazom placuceho klauna ..
len ked si vidi tie spravy v jeden ..

S. Wiesenthalovi udelili čestný rytiersky titul

Izraelskí vojaci strieľali v pásme Gazy na britských parlamentných poslancov

30001

20.6.2004 23:34

RE: Co všechno si necháme líbit?

Jedinecny 80.?.?.?

Reakce na 30001

oprava:
len ked si pozriete tie spravy v jeden den ...

[smích]

30025

20.6.2004 7:11

Co všechno si necháme líbit?

Frank Bousek 209.?.?.?

Komentovat na "vytvory" moralniho eunucha, velmi trefne zastupujiciho kulturni prinos clenu jeho kmene svetove humanite, by melo byt pod urovni nas vsech. O cem by se vsak melo hovorit, je vseobecny stav dnesniho kulturniho vyvoje v republice a pasivita, ci spise ignorance velke casti naroda, ktera tento vyvoj umoznuje! A jen tak na okraj: Uklidnete se, prosim, nebot vyplody Davida Cerneho vpravde nemohou byt pokladany za projev ceske kultury. Jak nam to vsem jiz pred vice jak sto lety vysvetlil nefalsovany cech Jan Neruda: Zid nemuze byt nikdy zcela nasincem. Nakonec vzdy da prednost zajmum sve rasy pred skutecnymi zajmy naroda...

30008

20.6.2004 18:07

RE: Co všechno si necháme líbit?

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 30008

Dávají křesťané přednost zájmům své víry nebo národa? [překvapení]
Dávají Češi přednost zájmů svým osobním nebo národa? [vyplazený jazyk]

Já tvrdím, že křesťané dávají přednost zájmům osobním a zájmům víry před zájmy národa [mrknutí jedním okem] A ti ostatní zájmům osobním před zájmy národnímy [cool] .

Proto není možné tvrdit, že je podstatné jestli je dotyčný "umělec" Žid, Eskymák nebo Čech. Ostatně co ostatní na Čecha Opočenského, který jednoznačně dával přednout souloži s mladistvými před zájmy [oči v sloup] národa [oči v sloup] ? Jeho "česká" - tedy "národní" díla spočívají ve vrtání děr do kamene. Jsou opravdu hezká a česká [velký smích] .

30017

20.6.2004 9:48

Co všechno si necháme líbit?

kavol 195.?.?.?

Mno ... hned v prvním odstavci mě uhodily do očí dvě věci:
- podle přiložené fotografie mi připadá, že pánové ani jeden nečůrají na Prahu, nýbrž prvý na Benešov, možná spíše i víc k jihu k Táboru, a druhý zhruba někam na Litomyšl ...
- slovní spojení "močícím falusem" mi připadá velmi zvláštní, neboť v češtině se slova falus užívá výhradně v kontextu sexu, a to dokonce specificky pro pyj ztopořený. Pokud v takovém stavu dokáže autor (sochy či článku) močit, měl by spíše navštívit lékaře pro dysfunkci žlázy předstojné nežli předkládat to veřejnosti jako standard. No a pokud nejde o erekci, pisatel stejně asi není zcela normální, jestliže má nutkání popsat situaci touto terminologií. A mimochodem, ani neumí česky, 7. pád falem!

Tím se ovšem pomalu dostávám k tomu, že za užitím těchto výrazových prostředků vidím spíše snahu očernit Černého ([smích]) za každou cenu co nejvíce, kterou naprosto nechápu ... ostatně i zde v diskusi se příspěvky více věnují "židobijství", nežli dílu samotnému. Že to sousoší jistým způsobem pouze odráží současný stav národa českého a jeho domoviny si zde dovolili na rovinu říci přede mnou snad jen dva přispěvatelé.
Proč se lidé tolik bojí pravdy a jejího zobrazení?
Proč, když někdo naznačí, že si (s prominutím) sereme do vlastního hnízda, je okamžitě vláčen bahnem, místo abychom se zamysleli nad předmětem jeho díla, kde k němu vzal inspiraci?
A tak je to ve všem, příčiny a souvislosti nikoho nezajímají, jenom honem odsoudit - viz např. zde Leto_Atreides a "boj za práva Palestiny".
Je mi z toho smutno [pláč]

... "Ne, nejsme na kolenou, ryjeme drškou v zemi!" (Karel Kryl, Pasážová revolta)

30011

20.6.2004 21:54

RE: Co všechno si necháme líbit?

Alena P. Hagen 68.?.?.?

Reakce na 30011

[smích]
Mate pravdu, obcas je z diskuse tady na Zvedavci smutno. A pritom se tady daji najit lide, s kterymi by bylo fajn si pokecat. Krome nich je tady ale taky par es "nedostizne a nepostizne inteligence", ktere prijemnost znacne omezuji. Nekdy si rikam, ze pan Stwora by sem mohl fakt poustet jen "normalni"lidi. Ale pak zase - cenzura je proti memu presvedceni.
No a jen tak na okraj - udelal jste maly a velmi spravny rozbor puoziti slova 'falus' v cestine. Na konci jste ale napsal "Ne, nejsme na kolenou, ryjeme drškou v zemi!" (Karel Kryl, Pasážová revolta). Kde slovo drska ma znit 'drzka'. [smích]
Ja nic, neni to dulezite. Ja ale na inetu taky pisi s chybami, proste to neni papir a pero, pisi rychle a mivam preklepy.

30020

20.6.2004 23:21

RE: Co všechno si necháme líbit?

kavol 195.?.?.?

Reakce na 30020

>Na konci jste ale napsal "Ne, nejsme na kolenou, ryjeme
>drškou v zemi!" (Karel Kryl, Pasážová revolta).
>Kde slovo drska ma znit 'drzka'.
>[smích]

Taky mi to s tím š nešlo "pod ruku" (stejně jako teď dvojí horní uvozovky [mrknutí jedním okem] ) ... ale viz Písně Karla Kryla od A do Ž, s. 109, Hitbox, 1995 - je to tam dokonce dvakrát, což lze těžko ospravedlnit překlepem (dovolil jsem si sice oproti tomuto zdroji změnit interpunkci a kapitalisaci, nikoliv však písmenko).

30024

20.6.2004 18:55

KAVOL PRRR!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Černého znesvěcování českých symbolů spěje k tomu, aby jsme tady v Čechách necítili žádnou národní pospolitost. Pak už nebudeme mít nic společného, a v každodenním boji za svůj chlebíček budeme stejní individualisti, kariéristi a společenští ignoranti jako ti přiblblí amíci.

Tak se velmi dobře eliminuje vnitronárodní solidarita a pospolitost! Pak už tady bude vládnout jenom byznys.

A Kavolovi doporučuji nastudovat dějiny Izraele, například Dějiny státu Izrael od Ericha Ternera - což je žid, který prošel Osvětimským koncentrákem. Ať se nemusí spoléhat na to, co mu (pro)židovšké noviny nalžou do hlavy.

30018

20.6.2004 22:43

RE: KAVOL PRRR!

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 30018

[chechtot] ...každodenním boji za svůj chlebíček ... [chechtot] A s kým vážený bojujete za ten svůj chlebíček /předpokládám, že i za masíčko a cukříček/? Že by voják z povolání na misi v Afganistánu? Přesvědčil jste mne, že nejste ignorant jako ti Amíci. A navíc dobře pobavil [cool] Děkuji.

30022

20.6.2004 23:47

RE: KAVOL PRRR!

kavol 195.?.?.?

Reakce na 30018

>Černého znesvěcování českých symbolů spěje k tomu, aby jsme
>tady v Čechách necítili žádnou národní pospolitost.

Nikoliv. K tomu spěje to, že Černého dílo si všichni vykládají jako útok na sebe a provokaci nějakého zpropadeného žida, namísto aby jej chápali jako varování, zobrazení reality, a poučili se z něj (např. nevolili politiky s řiťolezeckým chováním apod.)

>Pak už nebudeme mít nic společného, a v každodenním boji
>za svůj chlebíček budeme stejní individualisti, kariéristi
>a společenští ignoranti jako ti přiblblí amíci.

Ehm, mám zato, že právě americká "národní hrdost" je snad nejnabubřelejší na světě, nevím, jestli je to vhodný příklad ... (což nic nemění na tom, že ostatní vyjmenovaná negativa na průměrného amíka imho sedí)

30026

20.6.2004 19:06

Co všechno si necháme líbit?

Kebza 194.?.?.?

Výtvory pana D.Černého nepovažuji za umění takového typu,které bych chtěl mít doma a občas jej např.esteticky,či jinak využívat.Je to spíše presentace myšlenek,nebo filosofie,či dojmu o naší společnosti v materiální podobě.První pocit z jeho díla je často hrozný,ale není to nakonec vše holá skutečnost?
Není ten "kůň"/symbol/ sv.Václava nakonec opravdu chcíplý?

30019

20.6.2004 22:47

RE: Co všechno si necháme líbit?

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 30019

Máte pravdu. Navíc "sv." Václav je jedním z mála "svatých" co jsou na koni. To vážně nevypadá ani trošku mučednicky a dle mého úsudku ani trochu svatě [smích] . Zkrátka pro mne je socha na václaváku paskvil a ne symbol. [mrknutí jedním okem]

30023

20.6.2004 22:26

Co všechno si necháme líbit?

beznazoru beznazoru (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

David Černý se, dle mého názoru, dopustil trestného činu hanobení národa [chechtot] . A to národa v jehož zemi žije. Je evidentní, že mu češi smrdí, měl by tedy táhnout někam, kde nebudou žít takovní hnusní pivní omezenci a politická elita bude čistá jak čerstvý sníh. Bohužel takové místo asi neexistuje (no snad USA, Izrael nebo mars) a tak budu asi dále žít s pocitem méněcennosti, to snad proto, že pan David Černý má větší penis než já (sic kamený, ale počítá se) a v řitním otvoru má zabudovanou TV [naštvaný].
Jsem ČECH a jsem na to HRDÝ. Nějaký Černý mi může být ukradený.

30021

21.6.2004 12:46

Co všechno si necháme líbit?

vlk 213.?.?.?

1. prijde mi naprosto zcestne uvadet nabozenskou nebo narodnostni prislusnost autora, kdyz on sam n a ni neklade zadny duraz
2. david cerny dela umelecka dila, ktera dokazou oslovit, coz se o jinych umelcich pusobicich v cr rici neda
3. prijde mi jako projev zavisti, co tu lidi pisou, a zastiraji to vsim moznym
4. v CR mame zakon o hanobeni narodnich symbolu, a obrys ceske republiky nastesti timto neni, a tudiz neni duvod proc ho nepouzit
5. proc mam pocit, ze tu kritizuji danou situaci lide, kteri v cr trvale neziji, ale maji pocit, ze se tu porad deje neco, co nam ublizuje? jsem zvedav, kdy se rozpouta debata nad mistni kulturou diky neustalemu niceni krav v beneficni akci cowparade...

jinak receno, normalne tady na zvedavci s leccim souhlasim, ale tohle mi prijde jako vystrel mimo, zbytecnej ulet.. preberte si to sami...

30030

22.6.2004 3:24

Co všechno si necháme líbit?

Frank Bousek 209.?.?.?

Porekadlo : Nehazejte perly svinim, by melo znit: Nehazejte perly svinim a vlkum!

30050

22.6.2004 11:03

RE: Co všechno si necháme líbit?

vlk 213.?.?.?

Reakce na 30050

jasne, ja jsem ten spatnej.
zadny perly nechci, ty si nechte. jen by se mi libilo, kdyby nekdo soudnej promazal vsechny prispevky, ze kterych cisi nabozenska a narodnostni netolerantnost, protoze lidi tady musej porad dokola omilat, ze david cerny je zid. koho to zajima, kdyz se to nesnazi ve svych umeleckych dilech znazornit?

http://www.youngprimitive.cz/images/smile//blitinka.gif

30066

22.6.2004 5:27

Co všechno si necháme líbit?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nakonec nechme posoudit takova dila-veledila verejnosti,ja myslim ,ze praci pana "Cerneho" ,rikejme mu tak ,by rozhodne dobre posoudili v Israelu ,kde by mohl svuj vytvor umistit na strechu holocaust musea,urcite by doslo ke spravnemu osouzeni tech na ktere by socha .......
To je jedine spravne reseni a obeslo by se to bez nejakych tahanic,co myslite?

30053

23.6.2004 12:22

Co všechno si necháme líbit?

trodas 82.?.?.?

...hmmm, a co kdyz je to vzkaz nam, Cechum, at si na sebe uz konecne nenechame mocit vladou a podobnymy ourady, jenz by tu mely byt pro nas a konaji pravy opak? [oči v sloup]

Ja bych rek, ze by to mohl myslet i tak.

PS: umeni ma dvoji smysl. Povznes ducha ci nabidnout zralou provokaci. Mocici zena by nebyla od veci, kdyz uz jsme u toho feminismu [velký smích]

30079

23.6.2004 19:26

RE: Co všechno si necháme líbit?

68 68.?.?.?

Reakce na 30079

Pane trodas!!

Tady vubec nejde o to, jestli je to mocici muz a nebo mocici zena. Tady jde o to, ze David Cerny je udajne zid, a proto se tady musi prevalcovat bez ohledu na to, jestli je umelec a nebo neni.

Kdyby se reklo o Michalangelovi, Manesovi, Mozartovi a dalsich, ze byli zidi, to by jste videl, jak by hned vyrukoval pan Nohejl, Albert, Lev-insky a dalsi. Pes by si od nich kurku nevzal.

30085

24.6.2004 0:41

RE: Co všechno si necháme líbit?

Aja 69.?.?.?

Reakce na 30085

>Pane trodas!!
>
>Tady vubec nejde o to, jestli je to mocici muz a nebo mocici
>zena. Tady jde o to, ze David Cerny je udajne zid, a proto
>se tady musi prevalcovat bez ohledu na to, jestli je umelec
>a nebo neni.

>
>Kdyby se reklo o Michalangelovi, Manesovi, Mozartovi a
>dalsich, ze byli zidi, to by jste videl, jak by hned
>vyrukoval pan Nohejl, Albert, Lev-insky a dalsi. Pes by si
>od nich kurku nevzal.

A vite co,Brnaku?Je mi docela fuk,je-li pan Cerny Zid a nebo Rus ci Cech.Je mi jedno,jestli umi a nebo ne.Co by mi vadilo, a to tak,ze hodne,kdyby se ten masturbujici muzskej opravdu usadil na strese ND.Vam ne?

30092

24.6.2004 1:12

RE: Co všechno si necháme líbit?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 30092


A vite co,Brnaku?Je mi docela fuk,je-li pan Cerny Zid a nebo Rus ci Cech.Je mi jedno,jestli umi a nebo ne.Co by mi vadilo, a to tak,ze hodne,kdyby se ten masturbujici muzskej opravdu usadil na strese ND.Vam ne?
_________________________________________

Ale pani Ajo, to je ale naivita. Vzdyt ten mastrbujici muzskej na strese ND je samotnej Brnak # "68", tak proc by mu to melo vadit ?, no ne ? [mrknutí jedním okem]

30094

24.6.2004 3:09

RE: Co všechno si necháme líbit?

68 68.?.?.?

Reakce na 30092

Ajo,nejsem brnak, ale to nevadi. Rikejte si mne jak chcete. Ja s tim, co jste napsala naprosto souhlasim. Je mne jedno, jakeho etnickeho puvodu je ten ci onen clovek. Ja jen chtel rict, ze tady je David Cerny pranyrovan ani ne tak kvuli svym vytvorum, jako proto, ze je zid.

That's all folks.

30098

24.6.2004 1:17

RE: Co všechno si necháme líbit?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 30085

Pes by si od nich kurku nevzal.
______________________________________

Od vas taky ne.

30095

24.6.2004 16:14

Co všechno si necháme líbit?

trodas 82.?.?.?

Ale no tak, pratele! [překvapení] [vyplazený jazyk]
Preci se nebudeme jeden do druheho navazet kvuli rozdilnym nazorum... Ja si stejne myslim, ze je to provokace na Cechacky, aby se vzbudili a nenechali si slapat po hlavach... Vsiml si nekdo, ze posranci dospeli k zaveru, ze se za TV a radio bude platit, at ho mame, ci ne? [naštvaný] Se obavam, ze tohle je v primem rozporu s jakoukoliv logikou a odmitam dat byt korunu nadale na tyhle nesmysly. At si to plati nadale kdo chce [oči v sloup]

30113

24.6.2004 18:55

Co všechno si necháme líbit?

ferda mravenec pitlik (zavináč) tiscali (tečka) cz 194.?.?.?

kdy už konečně blbobijec pobije sám sebe???!!!

30116

25.6.2004 5:40

Co všechno si necháme líbit?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Sveho casu jsme v dobach komunismu ,rovnez zazili,tak zvanou kulturu,dokonce se nasel laureat,ktery chtel zmodernisovat Prodanou nevestu a tak kaplicka naroda Ceskeho zazila kulturni paskvil nejhorsiho radu ,Jenicek prijel na traktoru a Marenka hazela hnuj v JZD,samozrejme co by umelec dostal titul a financni odmenu ,ted nevim presne,ale snad 50 000 korun,samozrejme ,nikoho na to nemohli dostat.Takze ,tak zvana kultura muze byt vselijaka,take Stichla Rana ,sovetska hra prosla Narodnim Divadlem,jez pojednavala o trestnem zenskem oddile v dobe druhe svetove valky,hrdinky se mohli projevit odcinenim na nepriteli,kdyz se v civilu nejak provinily ,jedna z nich proto ,ze mela znamost s dustojnikem ,ktery uz byl zenat,druha za neplneni planu a a podobne.Kulturnim dilem bylo vse ,co oslavovalo komunismus ,ale zapadni film byl tak prostrihan,ze divak jen videl ,kdyz bili cerneho a nebo ,kdyz byl nekdo nezamestnany,ovsem ,dej to nemohlo mit,protoze zceny ze supermarketu byly tak vystrihane ,ze nikdo nevedel ,jak to tam vubec vypadaloa co "hrdina" vubec koupil,takze ,kultura je nastrojem rezimu,jestlize nekdo udela sochu a umisti ji na strechu Narodniho divadla,tak to divadlo je majetek Ceskeho Naroda ,ktery na jeho postaveni a obnoveni setril,tudiz je simbol a na to by zadny nemravny akt nemel patrit,bylo by zajimave ,kdo mu vubec dal k tomu povoleni a je uplne jedno ,jestli je zid a nebo ne ,tady jde o urazku Ceskeho Naroda a jeho historie a kultury.

30124

26.6.2004 1:42

RE: Co všechno si necháme líbit?

Blbobijec 212.?.?.?

Reakce na 30124

Pane Nohejl, k Vašemu textu ..."divadlo je majetek Ceskeho Naroda ,ktery na jeho postaveni a obnoveni setril.." jsem našel celkem zajímavý článeček na http://www.ardor.info/nd.html z kterého si dovoluji citovat:
nedávno se mě ptal v hospodě jeden známý, je-li pravda, že Národní divadlo tenkrát postavili za peníze Francjózefa. Nuže, podíval jsem se do oficiálního sborníku Sboru pro zřízení Národního divadla v Praze - a pravda to je i není zároveň. Císař dal, a ne málo - celkem 38 tisíc zlatých, za to se dal tenkrát koupit statek. Na druhou stranu to bylo něco málo přes jedno procento celkových nákladů, takže se zase tak moc nepředal (vzhledem k tomu, že Habsburkové dojili České království, kdy a kde se dalo). Ta kniha je docela vzácná, takže vám několik údajů z ní snad přijde vhod:

Národní divadlo v Praze - příjmy a výdaje do konce stavby (21. srpen 1850 - 30. červen 1884)

PŘÍJMY Rozličné dary, příspěvky, loterie a pod. 1.851.563 zl. 31 kr.
Sněmem král. českého povolené subvence 744.880 zl. 91 kr.
Prodané předměty 27.770 zl. 45 a 1/2 kr.
Úroky 146.534 zl. 98 kr.
Náhrada škody požárem způsobené (=vyplacená pojistka) 274.800 zl.
Uhraditi zbývá novou sbírkou (=schodek) 158.579 zl. 90 kr.
celkem: 3,204.129 zlatých, 55 a 1/2 krejcaru


VÝDAJE
celkem: 3.204.129 zlatých, 55 a 1/2 krejcaru

(Fr. W. Schwarz, t. č. účetní)

Císař a král František Josef I. daroval před požárem 18.000, po požáru 20.000 zlatých.
Jeho příspěvky byly zajímavě načasované: 5.000 zlatých dal roku 1866 (snad aby Čechům obalil sladkou krustou hořkou pilulku prohrané války a rakousko-uherského vyrovnání), 3.000 roku 1874 (tehdy byly volby do Českého zemského sněmu, ve kterých se poprvé objevili Mladočeši, takže možná na podporu konservativních Staročechů) a 10.000 roku 1881, těsně před požárem.

Takže ono to s tím sbíráním a šetřením nebylo tak úplně pravda, protože subvence nejsou sbírka atd.
A navíc to není ani nijak výjimečná divadelní scéna.
Pěkný den

30151

25.6.2004 5:52

Co všechno si necháme líbit?

Vcelicka 24.?.?.?

HALOOO PANE NOHEJL, POVOLENI NEDOSTAL!

30125

25.6.2004 12:46

RE: Co všechno si necháme líbit?

Petr Šebesta 213.?.?.?

Reakce na 30125

Pokud vím, tak ředitel ND mu to povolení dal, ale na poslední chvíli se to nějak zarazilo.

30133

26.6.2004 6:14

Co všechno si necháme líbit?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Co ,pro Cesky narod znamena Narodni divadlo,nemuzem dnes plner zhodnotit ale dobou jeho utvoreni po 300 letech v nemecko-rakouskem prostredi ,kde Praha byla vic nemecka ,nez ceska to byl husarsky kousek,nevim ,zda ,dnes bychom neco takoveho dokazali.Odpoved ,co pro nas dnes znamena Narodni divadlo najdeme v pristicj 100 letech v ramci spojene Evropy,kdy mozna ,se uplne rozplyne cesky narod do narodu evropskych a nejen tech ,prilivem emigrantu z ruznych zemi se zmeni hodnoty ceskeho naroda,mnohe zcela zaniknou,ale ,kazdopadne Vam patri podekovani za konstruktivni prispevek,ktery napomaha hodnotit dobu minulou a i budouci.Kdyz vezmete ,jak zili lide tou dobou ,jak tezce a za jakych podminek,tak si muzete udelat predstavu,co to muselo dat prace ,co preosti lide museli vynalozit na tento narodni projekt a myslim ,ze jakodedici bychom jej meli chranit a ne nechat nekym zneuzivat s necim ,co s kulturou nema nic spolecneho ,nebot nemravnost a sodomiie neni kultura ,at ji provadi kdokoliv.Nevim ,co dnesni kritici nazyvaji kulturou,ale pod mnohe hollywoodske filmy si clovek muze pristavit necky pod televisor ,co tam tece krve,to neni kultura to jsou jatka kultury.Kdyz jdu do obchodu koupit video a nebo CD ,tak kupuji klasicke filmy ,co maji vychovny chrakter a nebo Vam maji co rici,ale v zadnem pripade nekupuji rvouci kice plnekrve a krutosti provadene "hrdiny".

30154

26.6.2004 22:51

Co všechno si necháme líbit?

Emma Bovary 168.?.?.?

>Kdyz jdu do obchodu koupit video a nebo CD ,tak kupuji klasicke filmy ,co maji vychovny chrakter a nebo Vam maji co rici,ale v zadnem pripade nekupuji rvouci kice plnekrve a krutosti provadene "hrdiny".<

Roberte a co vsechno z te klasiky mas ve sve filmotoce. Neco od Hitchcocka, Billyho Wildera (pozor to byl zid[smích]) )nebo Maltezskýho sokola, Citizen Kane, Sever proti Jihu, Snehurku, Zlodeje kol?

P.S Jestli chces poradnej krvak s pozitivnim humanistickym poselstvim doporucuji taky Gaunery (Reservoir Dogs) a Pulp Fiction BTW reziser obou snimku neni ZID [smích]))

30172

27.6.2004 0:59

RE: Co všechno si necháme líbit?

google 217.?.?.?

Reakce na 30172

P.S Jestli chces poradnej krvak s pozitivnim humanistickym poselstvim doporucuji taky Gaunery (Reservoir Dogs) a Pulp Fiction BTW reziser obou snimku neni ZID ))
Emma Bovary -- 168...*



mozno prave preto, ze ich reziser nie je zid, stoja tieto filmy za nieco(aspon za tych 10 Euro na listok do kina), napriek zobrazenej premoci a nasiliu, na rozdiel od typickych zidovskych sraciek napr. s Bruce Willisom (Die hard I.,II.,III.,IV atd.)

PS.: Emma, na odhad tvojeho IQ cakam dodnes. nejake tazkosti?[zmaten]

30178

26.6.2004 23:35

Co všechno si necháme líbit?

jindra 132.?.?.?

Socha onanujiciho muze je pred taborskym gymnaziem uz x let. Fakt je ze se nejmenuje Narod sobe ale nejak jinak, ma to symbolizovat konec nemecke okupace.

Pred taborskou zemedelskou skolou je zase socha muze ktery kontroluje zdali se batole nepokakalo. Taky to ma neco do cineni s Rudou armadou. Ja bych rekl ze se Cerny nijak nevymyka, podivejte se v jakem prostredi jsem vyrostl.

30174

27.6.2004 15:13

Co všechno si necháme líbit?

Emma Bovary 168.?.?.?

>PS.: Emma, na odhad tvojeho IQ cakam dodnes. nejake tazkosti?<

Nejsem zadny genius. Jsem jen nadprumerne inteligentni. Mam IQ 118 podle Ravenova testu.

P.S Die Hard se dockalo uz ctvrteho pokracovani. To jsem nevedela?

30189

27.6.2004 20:13

RE: Co všechno si necháme líbit?

google 217.?.?.?

Reakce na 30189

Nejsem zadny genius. Jsem jen nadprumerne inteligentni. Mam IQ 118 podle Ravenova testu.

takze si to mam predstavit tak, ze zmerane 118-ky maju pravo u innych zistovat IQ odhadom? vid vas odhad u pana Nohejla[oči v sloup]


P.S Die Hard se dockalo uz ctvrteho pokracovani. To jsem nevedela?

ja tiez nie, ale sa docka, strpenie.[cool]

30200

27.6.2004 16:23

Co všechno si necháme líbit?

Peter peternitro (zavináč) msn (tečka) com 216.?.?.?


Socha onanujiciho muze je pred taborskym gymnaziem uz x let.

Kdyz jsme chodivali pravidelne pesky na pivo kazdou nedeli dopoledne z Dejvic ke "Kocourovi" na PLZEN!!!- pres Hrad -, tak tam nekde bylo klepadlo /mosazna, krasna rucni prace/ pri jehoz pouziti zasunuje muz svuj pyj hluboko do pochvy nastavujici se zeny.

Cerny zase neni az tak prevratny nebo avantgarni - jak komu LIBO!? To je ta DEMOKRACIE nebo ne?

30192

27.6.2004 16:39

Co všechno si necháme líbit?

Peter peternitro (zavináč) msn (tečka) com 216.?.?.?

To se ta debata poněkud zvrhla, alespoň se domnívám

Souhlasim, to je sranda jak se spousta lidi hada /ja to tak nemyslel/ - diskutuje o uplne kravine. Nekdy si zde na zvedavci rikam, ze Vase starosti bych chtel mit.

30193

27.6.2004 20:15

RE: Co všechno si necháme líbit?

google 217.?.?.?

Reakce na 30193

Vase starosti bych chtel mit.

vezmi si ich! [mrknutí jedním okem]

30201

28.6.2004 3:54

Co všechno si necháme líbit?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pani Emma ,co si vyberete na koukani,Voskovce a Wericha,Svet patri nam, a nebo Vlastu Buriana -U pokladny stal a ted z druhe strany Terminator?
V anglictine ,kdyz se koukam na stary film Anna z ostrovu a nebo Decameron,australsky serial Matka a syn,tak vzdycky ve mne neco zustane,ale kdyz vidim hollywoodsky krvak,tak nevim vubec ,co si mam o tom myslet a mimo jine ,tohle thema se opakuje ,jednou je to chlap,podruhe zenska,prisera je jednou zelena a podruhe seda ,proste,takovych slatanin muzou nasekat tisice ale stale je to jedno a to same.
Ja bych chtel vedet ,kdyz Hollywood je plny zidu ,jesli ty jejich filmy promitaji take v Israelu?

30209

28.6.2004 15:20

Co všechno si necháme líbit?

Michal, 46 let 195.?.?.?

[oči v sloup] Jéžišmarjá, to zas byl článek v duchu školometského "co tím chtěl básník říci". Za dílem D.Č. hledat projevy sionismu je přece nesmysl. Každý umělec se chce a musí nějak dostat do povědomí okolí, aby mohl být považován za úspěšného. A pokud si mám vybrat "popularitu" Knížáka, Opočenského nebo Černého, tak ten posledně jmenovaný je mi rozhodně nejsympatičtější. Autor má skvělé nápady, které by ostatní ani nenapadly - natož aby je dokázaly realizovat. Růžový tank, batolata na vysílači Žižkov i Václav na chcíplém koni jsou tak skvělé, že si už podle mého zajistily místo v budoucích publikacích o českém umění počátku 21. stol. Instalace D.Č. jsou přesně toho typu, které se hodí do fotografií a katalogů cestovních kanceláří, protože diváka pobaví a zaujmou.
Zaujmou, to je důležité. Černého díla chápu obdobně jako nyní probíhající "cow-parade" - na první pohled "kravina", ale zajímavá, člověk se zasměje, turisté se fotí... a možná po letech si takový americký nebo japonský turista z celého výletu do Evropy zapamutuje chaotickou změť zemí a ... Prahu ("jo tam byly ty krávy"[mrknutí jedním okem]. Mě jako domorodce to rozhodně neuráží. Stejně tak mě neuráží Černý - přál bych si spíš víc jeho instalací na veřejnosti, ať je v té naší malé zemičce trochu vzruchu a srandy!

30219

28.6.2004 20:22

Co všechno si necháme líbit?

Emma Bovary 168.?.?.?

>Pani Emma ,co si vyberete na koukani,Voskovce a Wericha,Svet patri nam, a nebo Vlastu Buriana -U pokladny stal a ted z druhe strany Terminator?<

Osobne bych preferovala V+W nebo Buriana nez Terminatora i kdyz Terminator podle mne neni zase tak spatny film. Byla natocena rada horsich.
Jinak nazor ze soucasny Hollywood produkuje same krvaky mi prijde dost neinformovany. Nechce se mi vyjmenovavat cela rada nekrvavych hollywoodskych filmu namatkou mne napada treba Forrest Gump nebo American Beauty.

>Ja bych chtel vedet ,kdyz Hollywood je plny zidu ,jesli ty jejich filmy promitaji take v Israelu?<

Pokud vim americke filmy at uz krvaky nebo ty ostatni se v Israeli bezne promitaji stejne tak do Israele vysila i hudebni stanice MTV.

30233

29.6.2004 4:55

Co všechno si necháme líbit?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Lide,zeptejte se psychologa ,co to udelas detmi,kdyz se stale budou koukat na nasilne filmy a budete prekvapeni ,co ,tak zvana kultura dokaze udelat s mladou generaci ,jak se tato generace v dospivani projevi v nasledku ,tak zvane kultury.Proc ,tedy zide skupovali vse ,co se tyka kultury a informacnich prostredku?
V Ausreali bezel serial ,o zelvach ,ktere na zpusobu japonskych samuraju bojovaly a klacky se triskaly po hlavach ,porad byl urcen pro materskou skolu,po nekolika tydnech teto kultury ucitelky meli dost prace s nasilnostmi na skolnim dvore ,kde deti zacli napodobovat ,to ,co videli v TV,tedy,presne ,zacali byt velmi agresivni jedinci na ostatni deti s tim pocitem ,ze se bavi,ale zabava to nebyla ,malem doslo k vaznym urazum.
Kdyby ,tak zvana kultura,nemela vliv na massy lidi,proc tedy zide investovali a investuji kdekoliv po svete se dostat na vedouci mista k ovladani kultury,Konrad Black ,ovlada Kanadu ,Murdoch ma vliv pomalu po celem svete Alan Bond skupoval ,kde co mohl ,o Americe ,vubec mluvit nebudem ,tam to drzi vsechno zide i s celym Disney parkem.Proc ,nesmi byt knihy ,historika Irwinga v nasich knihovnach,kdyz mame demokraticky rezim?

30247

22.11.2004 2:03

Co všechno si necháme líbit?

J. Boucek 195.?.?.?

Hodne me mrzi ze clanek i nektere z reakci jsou plne velmi otevrenych rasistickych narazek. Co ma narodnost nebo vyznani spolecneho s umenim - at uz se nam dotycne umeni ci umelec libi nebo ne?
Pokud ma autor nejaky osbni problem s konkretnim narodem ci nabozenstvim pak by si mel najit jine misto kde si ho bude ventilovat (idealne misto dostatecne skryte). O umeni se totiz polemizovat da a ma ale o vlivu prislusnosti autora k narodnosti ci nabozenskemu presvedceni na jim vytvorena umelecka dila?
Takove spekulace Evropa a nejen Evropa v minulem stoleti zazila a velmi nerad bych veril ze autorovi chybi dostatek inteligence aby se z udalosti ktere tyto spekulace vyvolaly nepoucil co podobne uvahy mohou zapricinit.
Pokud jde o autoruv nazor na tato umelecka dila pak se obavam ze naprosto neumyslne autora svym clankem potesil. Tato dila - mam pocit - maji pusobit kontroverzne a je lhostejne jesti pozitivne nebo negativne. Maji predevsim zaujmout a vyvolat reakci. To se ve vasem pripade autorovi opravdu podarilo. [smích]

37303

8.5.2005 7:25

Co všechno si necháme líbit?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě zenaruzena (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Co je to Umeni a co je to Ky^c?
UMENI je VSECHNO za co je nekdo ochoten Autorovi zaplatit!
Ky^c je seriove vyrabena ozdubka....a t.zn. i predmety denni potreby...
Nema smysl, kritizovat nekoho ze dela to co dela a delat mu reklamu. Jako obcan bych jedine mohla protestovat, aby z verejnych penez byl umelec financovan bez schvaleni obcanu.
Uz jsem zazila, ze obcane objednali stavebni firmu, a to jeho "umelecke" dilo nechali jerabem prepravit k nemu pred dum. Byla to ohromna kamenna krychle ruzne nariznuta...a vsude prekazela.....neverili byste co bylo kolem toho stehovani veseli...
Umelec se branil a obcane ho malem verejne umlatili.Za policejniho dozoru musel "umelec" opustit stanoviste....[smích]

51977

Tuto stránku navštívilo 9 237