Diskuze k článku
Praha zavírá vyhlídky na zlepšení vztahů s Ruskem
Příspěvků 23
Zabásnuť nejakého českého aktivistu páchajúceho špinavosti pod hlavičkou "mimovládky" na území RF a vymeniť ho za zatknutého ruského občana tak, ako sa kedysi vymieňali špióni?
se spřátelila s kyjevskými fašisty a útočí na čestné lidi. Náš člověk byl odsouzen fašistickou soudkyní na 20 let za účast na obraně lidí na Donbase. Pojďme už konečně prosadit ve volbách vládu, za níž se nebudeme muset tak hluboce stydět jako za tu dnešní. To jsou dnes satanisti u moci, braňme se!
Volím SPD, zbytek, který má šanci dostat se do PS, je všechno peleš lotrovská, prodejná, zkorumpovaná a vlastizrádná.
Mno alespoň si prosím přečti jejich vlastní webovku.
Není ti zvláštní že je to sebranka zazobaných oligarchů kterým už teče do bot taky a spoléhají na to, že mi blbci dole je zase zachráníme při tom jak se budeme pokoušet zachraňovat sami sebe.
To jsou ti samí paraziti, kteří ti tady udržují tak ubohé platy.
Jen se chtějí svézt s náma.
Celá SPD zavání řízenou opozicí. Takové záchytné místo na nespokojené.
Nevěříš ? Jeden příklad za všechny.
Jdi a najdi si tam Fencla. Pro Jihomoravský kraj.
A pak jdi na mapy cz a klikej okolo Hodonína na pozemky obzvlášť oblast kapřiska nesyt. A nech si vyjet v náhledu do katastru majitele. Nic to nestojí.
Už ? Lezou ti oči z důlků ? Měli by.
A hledej i ty ostatní proklepni si je. Vztahy a jejich firmy na finance cz
Lidi tohle není raketová fyzika.
No tak na webu má SPD program a ten je jasný. Nevím o tom, že SPD by byla sebranka zazobaných oligarchů a jestli nějaký Fencl je oligarcha (kdo jsou ti "jiní"?), tak věřím, že si vedení prověřilo, jestli je čistý nebo ne.
Také už SPD nevěřím. Volný má pravdu v tom, že Okamura mohl blokovat sněmovnu jako to udělali Piráti a mohl si tak vymoci projednání zákona o referendu. Za celá léta se o nic takového nepokusil. Navíc se k problematice covidu a k vakcinaci velmi dlouho vůbec nevyjadřoval. Ticho po pěšině bylo i na Nové republice. Sám David se na počátku pandemie řekl v nějaké diskuzi, že jako lékař s očkováním souhlasí.
Dlouho nad pandemií a vakcinací zavírali oči - bylo to až podezřele očividné.
Teprve, když začalo být zřejmé, že jim lidé přechází k Volnému bloku, začal být Okamura aktivní.
Zástupci SPD v EU také hlasovali pro EU rezoluci, která kromě jiného označila Rusko za viníka druhé světové války.
A Okamurova poslední akce mě také nenaplnila důvěrou. Včera v poslanecké sněmovně navhl zrušení pandemického zákona, i když neměl potřebný počet 40 podpisů poslanců, aby se to mohlo projednávat. Proto se proběhla pouze diskuze o pandemickém zákoně - tedy keci v kleci. A Okamura musel vědět, jak to dopadne - proč to tedy udělal? No proto, aby svým voličům mohl všude tvrdit, že navrhl zrušení pandemického zákona a vylepšil si tak image.
A další věcí je, že na rozdíl od minulých voleb nejsou nyní útoky na SPD tak urputné. To také nevěstí nic dobrého.
A nakonec je zajímavé i vysvětlení Bojka a Volného, proč opustili SPD. Tvrdí, že při projednávání EET se dohodl Okamura s ANO, že SPD při hlasování opustí sněmovnu, což SPD také udělala. Bojko s Volným to udělali poslušně také, protože si mysleli, že Okamura si s ANO vyjednal recipročně nějaké politické ústupky. Ale zjistili, že si jen vyjednal byznysové zakázky pro jiného člena SPD. Proto Bojko s Volným od SPD odešli.
Pokud se budeme bát hlasovat pro jiné strany s tím, že nepřekročí 5 %, budou ve sněmovně pořád ti samí a nic se nezmění.
Nyní už je ale situace tak vážná, že bychom se neměli bát riskovat a hledat skutečnou změnu. A tou SPD, bohužel, není.
Taky mě velice takhle zklamali.
Vždy jsem od nich slyšel to, co jsem chtěl slyšet.
Ale když jsem se pak díval na ty záznamy z PS a výsledky hlasování. Začalo se to ve mě lámat.
Všiml jsem si, že rádi slibují to, co je buď nevyhnutelné a stene se i bez jejich přičinění, tak proč si to nepřivlastnit, že ano.
Nebo to nezaručuje žádný výsledek.
Co se týče hlasování SPD, kdy Okamura naprosto zklamal a u mě to definitivně prohrál bylo jeho hlasování pro podporu Izraele, pak hlasování o Humusáčkově zákonu, týkajícího se tzv. "domobrany" a zákonu o kontrole nemainsreamových a nezávislých webů ve smyslu jejich cenzurování ministerstvem pravdy a kanceláří Sorosova řiťopicha Jandy...
To, že si nahání body na populistickém řešení nepřizpůsobivých je na to velmi slabou náplastí, kterou mu žerou jen primitivové z kruhů fotbalových fanoušků, kteří kromě fotbalu a šaškecu kolem něj, svět a jeho turbulence vůbec neuvědomují...
Možná máte pravdu. Okamurovi také úplně nevěřím. Ale věříte Volnému? Údajně provozuje byznys s chudobou. Nevím jestli je to pravda, ale od pohledu mu věřím ještě o trochu méně než O.
Mám několik důvodů, proč jim to hodím. Ve Volném bloku jsou osobnosti, kterých si vážím jako je např. Lipovská a Obrtel. Přes Obrtela je Volný blok napojen na Národní domobranu a na web Otevři svou mysl, který dělá skutečně kus dobré práce. Rovněž je napojen na lidi, kteří podali na covidovou mafii trestní oznámení v Torpédu21. Zdá se, že Volný kolem sebe záměrně sdružuje lidi, kteří "mají koule" a opravdu pracují pro věc a to je dnes skutečně potřebné. A samozřejmě, souhlasím s většinou jejich programu.
Na rozdíl od Okamury Volný blok establishmentu velmi velmi vadí - a to je další dobré znamení.
Z mnoha věcí je vidět, že ti lidé vyvíjejí neskutečné úsilí a občas s něčím zápolí zcela amatérsky - např. s vysíláním svých živých diskuzí na Facebooku. Takhle by nevypadala skupina s oligarchy v zádech.
Obvinění z byznysu s chudobou Volný vysvětluje celkem uvěřitelně na některém z videí na stránkách Volného bloku, oddíl TV. Ale už nevím, které to bylo. Můžete se ho na to přes Facebook zeptat. Živé vysílání a diskuze probíhá každý den od 19.00.
Volný tvrdí, že v interním volebním odhadu ANO mu přiřkli 7-20 %. Nevím, co je na tom pravdy, ale risknu to a prostě mu to hodím. Boj s covidovou mafií potřebuje neotřelé a odvážné metody a těch Okamura není schopen. Volný nepochybně ano.
15.9.2021 23:37
RE: Naše covidová mafie
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x
Reakce na 391341
Ti sponzoři budou chtít odvedenou práci.
https://cz.sputniknews.com/20210820/bohati-sponzor...
Pokud jde o tu bezpečnost, bohatí myslí na vlastní bezpečnost, ne vaši.
15.9.2021 11:38
RE: Naše covidová mafie
WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?
Reakce na 391336
Mluvíte mi z duše.
Nepochybně si musí takováto rizika uvědomovat. Ruský vláda na ně upozorňuje už řadu let .......
15.9.2021 23:44
RE: Každý Rus, který u nás žije, je ruský emigrant.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x
Reakce na 391338
On zde má dceru. Nebude hlupák, někdy jsou i jiné důvody proč žít v zemi nepřítele. Nebo ji alespoň navštěvovat.
Ruská vláda by mala zvážiť - a následne varovať - svojich občanov pred akýmykoľvek kontaktami s gaunerskými štátmi. Obrovské Rusko prežije v pohode aj s absolútnou izoláciou pred nimi. Ruskí ľudia, pokiaľ citia potrebu sa priateliť s gaunermi -nech si znášajú dôsledky.
Predstava, že gauner sa polepší, ak sa k nemu správajú slušne - je mýlna. Slušné správanie považujú gauneri za slabosť protivníka.
Osobně cítím odpovědnost za to, že jsme se stali pro Rusko gaunerským státem. Je to prohra nás všech, že varování ruské vlády svým občanům se dnes tak mohutně vztahuje na náš stát. My už v plánech západu nemůžeme být ani neutrální, my musíme být rovnou antiruští, a ještě premianti - Nikulin, Vrbětice a teď Franchetti. Tato vláda necítí špetku odpovědnosti za budoucnost této země.
Vidím to taky tak a k tomu názoru, že SPD je nejspíš "řízená opozice" se taky přidávám, ale bohužel to ostatní, co má šanci se dostat do prdlamentu, je už naprosto profláknuté a vyloženě patologicky škodlivé...
Já osobně dám tentokrát hlas Volnému, neb jeho způsob komunikace s těmi panáky se mi jeví jako nejefektivnější a právě kvůli němu mají možnost nechat si posranci prokrvit obličeje buď vlastním vztekem, nebo párem facek přímo od Volného a právě takovou prdlamentní rozpravu mám nejraděj, s řádně odůvodněnými a dostatečně pádnými a dobře mířenými argumenty a právě na ni platí ta posranecká imunita a nikoli na to, že se někdo ožere a někoho přejede, nebo ošuká, proti její vůli nějakou blbku...
Když už jsme zcela oficiálně spojenci té ukrajinské sionisticko-banderovské chunty, tak ať si z ní bereme příklad. V té jejich žvanírně je to občas taky jako když někde ve SS začne výprodej zboží...anebo když skončí nějakej špíl mezi Spartou a Baníčkem...tak ať s těmi fašouny držíme krok, když jsou tak inspirativní pro ty naše vládní koaliční politiky...
No ovšem, jsou tu politické strany a politikaří. Tak nebo onak i SPD. Ale SPD není jen Okamura, jako Volného blok není jen Volný. V SPD je také dost těch, kteří se velmi kriticky a věcně vyjadřují k vývoji v naší zemi.
A osobně musím přiznat, že vystupování pana Volného je mi poněkud proti srtsti. Cítím z něho jakýsi hrubý populismus. SPD je tu, dalo by se říci, už vyprofilovaná strana a účasti ve vládě se nevyhýbá. Pamatujete ještě, jak se sám Okamura svého času na to těšil? Než to Babišovi zatrhla Mama Merkel?
Já bych rád konečně SPD prověřil v první linii. A tak i tentokrát mají můj hlas.
Asi jste si nevšimli, že Babiš za vás vyhlásil válku Rusku v sobotu 17. 4. 2021 a 20. 4. 2021 také Poslanecká sněmovna.
“Praha si je velmi dobře vědoma, co bude po takovýchto ‚tricích‘ následovat,“ uvedla mluvčí ruského ministerstva zahraničí Maria Zakharova.
Babiš a spol. nevyhlásili válečný stav, ten je právní kategorií Ústavy ČR, ale vypověděli válku podle mezinárodní Haagské úmluvy o počátku nepřátelství z roku 1907. Vypovězení války, na rozdíl od vyhlašování válečného stavu, není v českém právním řádu upraveno. Stejně pokoutně jednal Zeman jako premiér v roce 1999, když ČR byla ve válce s Jugoslávií.
Usnesení Poslanecké sněmovny k informaci vlády k událostem ve Vrběticích
Brífink Andreje Babiše a Jana Hamáčka o Vrběticích 17.4.2021
Bizarní zlodějská svině Babiš z ukrajinské Jasině za pomoci Klause a Zemana ukradl 250 státních podniků a zemědělských družstev, vykrádá státní rozpočet i evropské dotace. V Poslanecké sněmovně 30 let nezasedají české politické strany, ale cenzurováno, editor kriminální gangy. Státní dluh není "jen" 2,416 bilionu Kč, ale dvojnásobek, během tříletých devizových intervencí vytiskli (skrytý dluh) 2,012 bilionu Kč. Takové politiky jinde na světě nemají, leda v Africe - Bokassa I.
Tak co s cenzurováno, editor uděláte? Zvedněte zadky a do boje! Pryč s vnitřními nepřáteli Čechů, Rusů a Slovanů!
Za pomíjivé prebendy a falešné pozlátko ze Západu zdejší zastupitelé a poskoci západních "elit" ve významných funkcích dlouhodobě ničí vztahy s přirozenými spojenci, kterým navíc bude brzy patřit 21. století. Pokud to těmto zkorumpovaným prozápadním vlezdopr.elistům zdejší otroci v blížících se volbách tzv. nespočítají, nezaslouží si lepší osud než ten, který pro ně tito vlastizrádci, egoisté a prospěcháři potají chystají. Samozřejmě stále podle not z šíleného Washingtonu a z šíleného Bruselu. Jinak to ani nikdy nedělali.
Ještě bych tedy shrnul, že vyhlášení války a válečný stav jsou dva různé právní termíny.
A vice versa Československo bylo do roku 1941 ve válce, ale ne ve válečném stavu, ani neprobíhal přímý ozbrojený konflikt. 16. prosince 1941 vyhlásil prezident Edvard Beneš dle Ústavy 1920, že Československá republika je ve válečném stavu s Německem a Maďarskem.
Podoba Babiše s protektorem Reinhardem Heydrichem je zarážející, stejné uši, oči blízko u sebe...
Dovolil bych si mírnou korekci.To,že jsme protektorát USA Bohemia and Moravia je nad slunce jasné.Ale srovnání Babiše se zastupujícím protektorem Heydrichem neodpovídá poměru sil v našem protektorátě.Protektorem (ne zastupujícím)je velvyslanec ambasády USA v Praze.Babišova vláda je obdobou protektorátní vlády z doby nacistické okupace(i obdoba Emanuela Moravce by zde našla).
V ČR bude žít na 3 000 000 Ukrajinců a Ukrajinek , loajálních zejména vládě v Kyjevě. V rámci svého občanství a členství Ukrajiny EU budou moci volit jak do parlamentu ČR, tak do Europarlamentu.
Co vše může nastat v " naší" republice ?
Tuto stránku navštívilo 1 773