Diskuze k článku

Stejní pochybní lidé vlastní Big Pharma a média

Příspěvků 21

27.7.2021 5:58

Ano, je to tak a lidé to vůbec ani netuší.

Maximus1 88.?.?.?

Malá technická.
Michael Morris v jednom díle knih "Co nesmíte vědět" rozebírá Rothschildy a Rockefellery, údajně jsou po ženské linii vzdálení příbuzní. To zase uvádí ale autor A.C.Hitchcock. M.Morris tam píše přesně to co je uvedeno v článku a uvádí příklady firem, které patří Rothschildům, rodině neskutečných predátorů a zločinců. Jejich majetek byl podle autora v r. 2010 cca 100 tisíc mld. USD a u druhých v pořadí Rockefellerů to bylo 10x méně. Píše tam přesně o BlackRock Inc. jako o největší společnosti na světě a je tam výčet části známých firem, které tato doslova chobotnice pod různými fintami vlastní.
Takže tito lumpové jsou za přeměnou Západu, za jeho plánovaný rozpad a likvidaci a přeměnu na něco jako je dnešní např. Libanon! Kdyby nechtěli, nic takového jako invaze imigrantů na Západ a např. BLM apod. by se nedělo! Na jejich výplatní listině je velká část západních politiků, ale mají pazoury např. i v Asii. Takový Toník Blairů GB si přišel bokem za dobu co byl v politice na 50 mil. eur. Málokdo ví, že rozmach Číny je zase jen za Rothschildovské peníze a že "Velkého Maa" vybrali zase právě oni (pozor, oni jednají generačně) v období 2.WW! To spiknutí těchto magorů je neskutečně obrovské a na jejich peníze přes Sorose a spol. jsou přisátí i naši politici, tedy většina. Jejich vliv na politiku jde několika směry, jedním jsou peníze, dalším tajná zednářská uskupení, dále díky svým lidem v politice a ve státních aparátech vystrkují k moci a rozhodování na potřebné pozice zase "jejich" lidi. Oni zneužívají židovský národ a to velmi fikaně, píše o tom šíře Henry Makow ve své trilogii o iluminátských parchantech.
Zatím si všichni z toho dělají šprťouchlata a bagatelizují vše co bylo výše naznačeno, ale realita je jiná. Nyní probíhá likvidace bílé rasy (9% celku) pomocí vakcinace spike priony mRNA a určitě v tomto směru přitlačí a "vakcíny" ještě více chemicky vyladí, aby byly více účinné. Ty nejsou experimentální, ale byly dávno ve vojenských chem. laboratořích připravovány.......
Tak shalom tupci, béé a béé a někteří i bůů....

390424

27.7.2021 9:41

RE: Ano, je to tak a lidé to vůbec ani netuší.

jokr 78.?.?.?

Reakce na 390424

Souhlasím s každým slovem. Palec nahoru.

390429

27.7.2021 11:50

RE: Ano, je to tak a lidé to vůbec ani netuší.

rosco 185.?.?.?

Reakce na 390424

"Oni zneužívají židovský národ a to velmi fikaně,"

to si snad delate sprtouchlata ne?
Za prve zadny zidovsky narod ani etnikum neexistuje, pouze nabozenstvim maskovana mafie alias Kosher Nostra a za druhe tyhle blaboly siri aeronet, podle nehoz udajni zli fiktivni a nejmenovani globalisti ublizuji hodnym ublizovanym sionistickym chudinkam v Israeli a v USSA. To je paradni primo goebbelsovska propagandisticka pirueta.

390434

27.7.2021 16:35

RE: Ano, je to tak a lidé to vůbec ani netuší.

co na tom zalezi 185.?.?.?

Reakce na 390434

Naprosto presne. Je videt ze existuji stale lidi jako vy, kteri se nenechali zmast. Aeronet ma dobre postrehy, ale prave v teto otazce tzv. Zidu a zidu to maji popletene. Jestli neznalosti, ci podle planu Satanovy Synagogy (internacionalni, tj. nadnarodni a nenarodni zidstvo), nevim ….

390441

27.7.2021 20:51

Aeronet je fake opozice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 390441

Aeronet je fake opozice, ve skutečnosti pracující pro temnotu.
Jenže její vrchní redaktor tam je v roli užitečného idiota a myslí si že pracuje pro dobrou věc, a o to je to nebezpečnější, protože to pak Aeronetu lidi všechno žerou.
Kde by bylo zlo bez naivních užitečných idiotů?

Přitom je to zcela zjevně web těch nejvyšších iluminátů, který zcela záměrně rozšiřuje atmosféru beznaděje a poraženectví. Šíří velmi nebezpečné polopravdy až lži, a má za cíl totálně rozložit a dezorientovat alternativní "konspirační" scénu.
Což se mu docela slušně daří.

Zkuste se vrátit z dovolené u moře nebo z procházky v lese u rybníka, pak se vraťte domů a ihned jděte na web Aeronet.

Okamžitě uvidíte, co to udělá s vaší náladou a s vaší psychickou pohodou.
A přesně o tohle jde.

V podstatě není rozdíl mezi ČT a všemi mainstream médii a Aeronetem. Všichni mají jen jeden úkol, šířit strach, beznaděj, odevzdanost. Jen mají různé cílové skupiny. ČT tupé stádo a Aeronet přemýšlivé lidi kteří už něco ví.

390448

28.7.2021 4:52

Informace je možné čerpat z libovolného zdroje

F&T 45.?.?.?

Reakce na 390448

Jak říká pan Pjakin, informace je možné čerpat z libovolného zdroje. Jen to vyžaduje informace pořádně filtrovat.

Při určitém způsobu použití a filtrace je možné i z aeronetu získat zajímavé informace.

Třeba zločinná smlouva albánské vlády s Pfizerem asi nebude úplný fake:
https://aeronet.cz/news/pfizer-leak-na-verejnost-u... Co podepsali ničemové v naší vládě je lépe nevědět.

390455

28.7.2021 10:06

RE: Aeronet je fake opozice

R.E 37.?.?.?

Reakce na 390448

Plácáte nesmysly stejně jako ti, co nechtějí anebo spíš nejsou vůbec schopni pochopit ten bizarní vztah Ž a ž, který je pozornému a dostatečně vzdělanému pozorovateli patrný téměř v každé jen trochu důležitější události a událostech proběhlých v minulosti, nebo se odvíjející nám přímo před očima a to každý den...Jste totiž, jak říká pan "VK" konceptuálně negramotní a nechápete ani co sám chcete a už vůbec ne tu spoustu událostí v souvislostech na sebe navazujících, ale jen jako pouhý seznam podobný tomu, když Vás stará pošle nakupovat do Lidlu...

Na naprostou většinu událostí a s nimi spojených souvislostí můžete přijít sám, ale chce to si těch souvislostí všímat a události rozpitvávat do detailů, neb právě ty mnohdy teprve ukazují na vzájemná napojení na události a osoby a jejich zájmy v nich hrajících nějakou roli...

Jak říká Pjakin: "nádo čitať tolstyje knigy" a ani to není ještě žádná jistota, že se Vám rozsvítí, když tam máte tmu, jako v prd.. a na objasňování nepoužíváte svůj nepříliš zkušený a spousto balastu zatížený mozek, ale bláboly podstrčené "odpovědným redaktorem" anorektické pětadvacetileté premiantce žurnalistiky, posílené nějakým postgraduálem u Sorose...

Možná až budete "nad hrobem" a to buď vlivem věku anebo ve fatální životní situaci, tak se Vám na chvilku rozsvítí a teprve potom si vlastně uvědomíte základ všeho a tím je vědět co od života chci a co je mými zájmy o naplnění kterých se mám, nebo chci usilovat...

U toho zloducha "VK" je kupodivu a většina jeho kritiků to nechce vidět, velmi velká pravděpodobnost, že se ty jeho vývody vyplní, neb se tak většinou s odstupem času i děje...jeho pohled a chápání věcí je vskutku neotřelý a je rozhodně inspirativnější, než jakékoli blbosti a tendenčnosti lidem sypaným do prasečích koryt poznání těmi presstituty a exaltovanými nevěskami živícími se odpadem z reuters, AFP, AP, BBC, CNN a hlásných trub tajných služeb, kterých je všude neúrekom a to jak institucionalizovaných, tak ve formě vlivných novinářů, ověšených eskimáckými cenami...

Věřte jen sám sobě (už vůbec ne tomu samolibému a poslední dobou už velmi popletenému dědkovi Kapalovi), máte-li k tomu dost fištrónu a odvahy a řiďte a řiťte (od slovesa "řítit se", nikoli od podstat.jm. "řiť" ) tím a vše, co se Vám dostane do hlavy, si sám ověřujte a to i věci už dávno prošlé a "zahrané" a nikomu nikdy neraďte, (pokud nejste farář, imám, nebo rabín) komu má věřit, kromě sobě samému...

390457

29.7.2021 21:00

RE: Ano, je to tak a lidé to vůbec ani netuší.

Maximus1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 390434

Hned se chytáte a zbytečně napsaných nepřesností.
Použil jsem volně vyjádřeno to, co napsal, vysvětlil a velmi dobře zdůvodnil židovský "odpadlík" Henry Makow (přešel ke křesťanům), kterému vy i já nesaháme ani pod kolena, co do znalostí a inteligence a toho co dokázal vytvořit. Samozřejmě všechno o chazarech, safardech a dalších záležitostech (talmud, kabala, zohar aj.) ohledně tohoto etnika dobře znám a tak nepotřebuji nápovědu. S vámi cloumá zřejmě nenávist k tomuto etniku, což docela chápu a po tom všem spojeným s tímto etnikem se tomu nedivím, ale to neznamená, že hned budeme tady vylétat jako čertíci na pérku a mistrovat se. Přečtěte si knihu "Jak byl vynalezen židovský národ" od Šlomo Sanda, moc zajímavé!
Mějte se.

390484

27.7.2021 8:49

Logická otázka

idevpas 178.?.?.?

A kto vlastní či ovláda Oxfam a Bloomberg?
Lebo ak sú tie globálne správcovské spoločnosti Fidelity, BlackRock, Vanguard, Solid State a spol. údajne tak všemocné, tak ako je možné, že nevlastnia aj tie vyššie spomínané mééédea, ktoré o nich tak "pekne" píšu?
Inak, pokiaľ mi je známe, tak dnes je "Time Warner" ( po novom "WarnerMedia" ) vlastnený nad-národným konglomerátom AT&T.

390427

27.7.2021 14:19

RE: Logická otázka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 390427

Je v celku lehke najit kdo ovlada AT&T. Jsou to ti sami kteri jsou uvedeni v clanku.

390438

27.7.2021 22:32

RE: Logická otázka

idevpas 178.?.?.?

Reakce na 390438

Čo sa týka Oxfam a Bloomberg, tak zrejme ide o nejakú konkurenčnú skupinu, resp. kontrolovanú "opozíciu", aby sa nepovedalo.
Oprava: Nie "Solid State" ale "State Street".

390449

27.7.2021 11:14

Mimozemšťané

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 78.?.?.?

Už několik posledních let jsou velmi časté TV pořady o návštěvách mimozemšťanů, jejich přebývání na naší planetě a jejich zasahování do našeho života. Rovněž je vydávána řada knih (např. Můj otec byl MiB) o tomto tématu s velmi pikantními podrobnostmi. Nevím tak ani tak, ale začíná mi to připadat jako odvádění pozornosti od zmíněných rodin a jejich vlivu na planetu.

390432

27.7.2021 20:45

RE: Mimozemšťané

ping789 31.?.?.?

Reakce na 390432

a četl jste vámi zmiňovanou knihu ? je to 700 strankový spisek , kde pokud by byla pravda pouhe 1% uvedeného, tak jsme úplně v prdeli a nikde jinde, jelikož jsou tam logické protimluvy a vzájemně si protiřečící pasáže tipuji na ekumenický autorský kolektiv tajných služeb s cílem dovyděsit gojské stâdečko s vyšší mírou zvědavosti než " co bude k večeři?" do stavu bezvědomí , samozřejmě s použitím informací, které už nešly utajit plus příhody Perryho Rhodana, to vše za účelem rezignace a návratu k modleni, neskutečná publikace, ale to je na dlouhou debatu

390447

27.7.2021 11:48

"Výborný " článok - na vine je kapitalizmus

libertarian 31.?.?.?

"Výborný " článok - na vine je kapitalizmus. Treba tie firmy znárodniť, a - samozrejme - aj všetky ostatné.
Tento článok výborne maskuje hlavného vinníka - štátnu moc. Bez moci politikov nad ovčanmi by tie veľké firmy škodiť ľuďom nemohli. Vďaka grázlom politikom si tie firmy podplatia politikov, a ovčanov majú v hrsti.
Dnes politici veľkej časti sveta siahli ľuďom na ZÁKLADNÉ ľudské práva, ale ovčania vidia iba zločiny Pfizeru. Svojich politikov milujú.

390433

27.7.2021 16:52

RE:

vito 178.?.?.?

Reakce na 390433

Človeče, dajte sa liečiť. Tieto vaše magoriny sú už minimálne 15 rokov za zenitom, vám tie absurdnosti museli natlačiť do hlávky hayekovské a sorosovské mimovládky, ktoré lovili svojich verných všade na školách od 90. rokov a u vás boli očividne veľmi úspešní, lebo ku každému článku dávate furt dokola rovnaké drísty.

Štátna moc je štruktúrne riadenie spoločenského celku a bude vždy existovať a bude vždy hierarchické. Rovnaké riadenie je aj v tých vašich dokonalých kapitalistických korporáciách, akurát že najvyšší stupeň riadenia je často neviditeľný a je schovaný za AKCIONÁROV, ktorí sú schopní zničiť ľudstvo a planétu, len aby dostali väčší podiel na planetárnom koláči.

Druhá možnosť je, že ste úplne jednoduchý trol, ktorému som venoval zbytočne 5 minút pozornosti.

390442

27.7.2021 12:52

Ano, to je historie.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Tak často ji však různí " historikové" redukují pouze až na ty výsledky - toho kde je moc, jak se moc přelévá, kterým směrem, nemluvě o tom PROČ.....to je většinou vůbec nezajímá. Zda ze strachu, slepoty, nebo ze setrvačnosti či proto, že vůbec nevědí o čem je řeč... to je celkem jedno.
Pak sesmolí nějakou učebnici a žebrají o granty a pod., aby mohli ty své banality prodat, aby z nich mohli žít. A spoluvyprodukovat další takové.
Leda tak sešvihat proutkem, ty zatvrzelé důtkama.

CO KOMU patří, to je důležité.
Ono totiž klidně se může stát i to, že nějaká skupina převezme moc v nějakém politickém centru a proto, že mají její členové zainvestováno (např. přes příbuzné či právníky) do konkurentů zemí, které jsou podřízeny tomuto politickému centru, tak bude mít zájem toto politické centrum oslabit, rozložit (přičemž hedge fond může investovat i do úpadků firem či států, tedy win win).
Není to až tak nereálné, zejména v prostředí globalizovaném, v prostředí upadající morálky, nahrazované jejími narcistickými projekcemi a obsahy. V prostředí panování politiků a političek, kteří de facto nemají žádnou reálnou odpovědnost, jen tu fiktivní, imaginární - to i ta feudální šlechta měla někdy tu odpovědnost vyšší a skutečnější.....

Pakliže tedy nějaký reset, tak i v tomto. Ve velmi důležitém oboru lidského poznávání a poznání.
Samozřejmě oproštěný od takových věcí jako je prvoplánový antisemitismus či ideologický boj pouze pro boj samotný. To by věc zbytečně kontaminovalo.

390435

27.7.2021 13:36

Změny lze dosáhnout .............

Zdeněk Černý 86.?.?.?

............... pouze změnou vlastnictví výrobních prostředků. K Marx, V.I. Lenin.

390437

28.7.2021 22:06

RE: Změny lze dosáhnout .............

SI451 31.?.?.?

Reakce na 390437

Tuto hlubokou myšlenku ve svých různých dobách dokonale potvrdily komunistické strany kominterny, zejména komunistická strana Číny v době právě jsoucí [mrknutí jedním okem]

390465

27.7.2021 20:42

zrušení nošení náhubků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Mám takový nepříjemný pocit, že to zrušení náhubků Nejvyšším správným oudem, nebylo motivováno starostlivostí o blaho občanů.
Ale že jde jen o vyřizování si účtů mezi Burešovo vládou a NSS. Nebo jde o politický boj, kdy burešovo protivníci využívají k politickému boji i soudy co mají pod palcem.

Protože NSS, dle webu http://paragraphos.pecina.cz je sebrankou těch nejhorších komunistických prokurátorů, o dost horší než jsou trockisti na Ústavním oudu.

Čili pokud se dostane po volbách k moci ta správná skvadra Piráti&S(a)TAN, tak jí všechny soudy potvrdí, že spalovat odpůrce roušek a vakcín v krematoriích ve stylu Hrušínského "Spalovače mrtvol", je v souladu s právním řádem i ústavou.

390446

29.7.2021 23:57

RE: zrušení nošení náhubků

Ahura Mazda 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 390446

Jak se hraje hra na blba s občany v ČR a na Slovensku?
Čtvrtým zabezpečením se staly parlamenty, které začaly posvěcovat pokroucené zákony omezující lidská a občanská práva. A pátým zabezpečením se staly soudy, které fungují jako přetlakové a upouštěcí ventily, a to jak v ČR, tak i na Slovensku, ale bez vlivu na výsledek. Všimli jste si, jak v ČR ruší Nejvyšší správní soud jedno opatření zdramini za druhým? A všimli jste si, jak slovenský Ústavní soud ruší jedno opatření slovenského zdramini za druhým? Tak pokud jste si všimli, tak jste si museli rovněž všimnout i toho, že se jedná o hru na blba.
Soud vydá rozsudek, zruší nějaké rozhodnutí zdramini a veřejnost složená z anti-Babišů, z anti-vaxerů a bojovníků za svobodu začne nadšeně jásat, že spravedlnosti bylo učiněno zadost. Jenže, už se neřeší, že to samé zdramini hned druhý den nachystá další výnos, de facto ten samý, anebo jako na Slovensku před 2 týdny ještě horší, a tím je rozsudek soudu pošlapán a negován.
Ovšem rozsudkem soudu došlo k uvolnění tlaku ve společnosti. Takže nové opatření zdramini se zase nechá v platnosti další 2 týdny, nasranost a tlak v populaci zase stoupne a naroste, a když to dosáhne určité výše tlaku, soud znovu zasáhne, znovu opatření zdramini zruší a tlak ve veřejnosti znovu opadne. A tak pořád dokola. Je to hra na blba, je to zkrátka kalech na goyim.
Soudy fungují v pandemii jako upouštěcí ventil… natlakovat, upustit, natlakovat, upustit…
Položím vám kontrolní otázku. Opravdu si myslíte, že si může vláda Andreje Babiše dovolit před volbami vypuknutí nepokojů obyvatelstva, že se musí dusit v rouškách ve strašném hicu? Ne, to prostě Babišova vláda nemůže riskovat. Stejně ani Hegerova vláda na Slovensku si nemůže dovolit povstání a masové protesty. Jenže, na straně druhé položím druhou otázku. Může si Babišova či Hegerova vláda dovolit přestat poslouchat globalisty, když peníze z mamutích vakcinačních programů jsou již rozděleny a přerozděleny do příslušných obálek? Ne, to si prostě vlády nemohou dovolit. Takže, jak to vyřešit?

https://aeronet.cz/news/video-dr-anthony-fauci-jiz...

390487

28.7.2021 12:45

Za penize v Praze dum

AntePortas 109.?.?.?

Toto je clanok o bielych konoch. V skutocnosti vlastni uz temer cely svet Pan penazi.
Peniaze dnes emituje uz len myslienka. Staci ich natukat alebo nahovorit do pocitaca. Tato myslienka sa tak uz nemusi viazat na konkretneho cloveka a tak vo svete prebieha boj o Pana penazi medzi jarmulkacmi a Cinanmi. Tlacit peniaze z nicoho, znaci priestor pre absolutnu korupciu a moznost kupit si cely svet a to nielen raz.
V skutocnosti ide o svet dvoch velicin. Jednou je abstraktno a druhou hmota.
Jarmulkaci razia svetom abstraktno. FB, NF, TW, Jablko a pod. Tvrdia, ze najdolezitejsia je informacia. Keby sa nou dal prestriet stol, tak by som s nimi aj suhlasil. UZ ste niekedy mali na obed na tanieri informaciu?
Cinania maju vyrobu. Dokazu vyrobit temer cokolvek v lubovolnom mnozstve. Vyroba je realna, je teda svetom hmoty.
Zial, jarmulkaci su stale o kusok popredu. Poslednou informaciou bol covid. Bez medii a politikov by ani nikto netusil, ze tu nieco take je. Navyse sa tym uplne nici hmotny svet, malo ci stredna vyroba, pricom sa ju snazia odtlacit do e-shopov, do sveta abstraktna. Hlavnu ulohu pri tvorbe pandemie zohrali media a korupcia. Zbytok dokonal vyvolany strach. Ako sa hovori "Kto sa boji, nech nejde do lesa".
Je len na ludoch, ktory system zvitazi. Ak budu ludia nadalej vacsinu casu holdovat abstraktnu, potom bude hmotny svet na ustupe. Vzhladom na to, ze clovek je z hmoty, treba sa pripravit na dosledky. Ale ak sa ludia dokazu vymanit zo sparov informacii, hmotny svet znova vstane z popola.

390459

Tuto stránku navštívilo 1 795