Diskuze k článku

Jak se změní život nenaočkovaných Rusů

Příspěvků 47

23.6.2021 0:31

Rusko se dalo ke globalizmu

vvv 89.?.?.?

Tak vypada, ze to tam jede taky do pekla. Chvili to vypadalo, ze se Rusko bude drzet sve cesty. Asi to byla jenom naivnost. Globalisti prevalcovali cely zapad. Zbyvaji uz jenom skrysky nekde v dzungli.

389547

23.6.2021 5:43

RE: Rusko se dalo ke globalizmu

Mika 46.?.?.?

Reakce na 389547

Je to smutné, ale to co říkáte je pravda. Rusko jede podle not globalistu a to vše je organizováno ruskými liberály, tzv.podpindos, kteří až doposud zaujímají veškerá důležitá místa ve státní sféře. Putin před několika dny jasně řekl, že očkování nesmí být povinné, přesto se děje opak. Znamená to, že nemá vše pod kontrolou.

V Rusku budou v září volby a tímto tahem proti národu se liberasti snaží v Rusku vyvolat nepokoje proti současné vládě a po změně režimu zavést silně pro-západní politiku, podobné jako v 90.letech.
Jestli k tomu dojde, tak je konec naším nadějím na lepší svět.
Vládci Země dosáhnou svého cíle - jednopolarniho světa.
Místo pro humanismus v něm určitě nebude. Lidé budou pouhými otroky.

Když Rusko nejde okupovat vojenskou cestou, musí se rozložit a dobýt vnitřně.
K tomu nyní tyto procesy vedou.

389549

23.6.2021 7:20

RE: Rusko se dalo ke globalizmu

Mika 46.?.?.?

Reakce na 389549

Velmi zajímavý rozhovor s bývalým důstojníkem, který si pamatuje rozpad Sovětského svazu a nyní srovnává s děním v současném Rusku.
Název : Putin chystá rozpad Ruska. Stojí za shlédnutí. Pouze v rj.

https://youtu.be/w101r5zzpV8

389550

23.6.2021 9:23

RE: Rusko se dalo ke globalizmu

ping789 31.?.?.?

Reakce na 389550

mám dojem, že nasledujici video vysvětluje globálni děni na všech 256 prioritách

https://m.youtube.com/watch?v=cPm2-lEux0I

nějaké dotazy ? goje žádám neopomenout info o roce vzniku skladby ...

389551

23.6.2021 10:30

RE: Rusko se dalo ke globalizmu

siky 181.?.?.?

Reakce na 389550

Nebyl by nějaký překlad? Třeba i do španělštiny? Nebo titulky cz/sp/aj?

389554

24.6.2021 11:04

RE: Rusko se dalo ke globalizmu

Anderson 89.?.?.?

Reakce na 389554

České titulky se dají nastavit v automatickém překladu.

389602

23.6.2021 12:27

RE: Rusko se dalo ke globalizmu

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 389550

Putin je tedy podvodník a klame nás. Zajímavé. To by byl zajímavý obrat, ale zatím se pokusím věřit, že je to další pokus o barevnou revoluci a že snad neprojde. Ale vlastně to souhlasí s tím, co říkal Pjakin, že nejvíc zrádců je v prokuratuře, na soudech, v policii, ale evidentně i jinde. A Peskov, ten je na druhé straně spolu s Medveděvem. Je to válka, dobře to v tuhle chvíli nevypadá.
A teď si konečně můžeme brát vzor i z Ruska. To naše Prygumy potěší.

389556

3.7.2021 23:05

RE: Rusko se dalo ke globalizmu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 389550

Tak video už je fuč.

389877

3.7.2021 23:10

RE: Rusko se dalo ke globalizmu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 389550

Náhrada zde: ПУТИН ГОТОВИТ РАЗВАЛ Владимир Квачков

389878

23.6.2021 11:37

RE: Rusko se dalo ke globalizmu

eda521 193.?.?.?

Reakce na 389549

Vidím to stejně - je to velká akce podpindosů, jdou napřímo proti Putinovi, který se vyjádřil zcela jasně. Po Jaltě 2 v Ženevě, kde Západ musel totálně kapitulovat, je to jejich skutečně poslední šance. Pokud neuspějí, končí nejpozději s koncem roku. Jen rozvrat a chaos je jejich šancí.
Věřím, že to Putin zvládne, není sám. Pak už bude záležet jen na nás, koho tu necháme nad sebou vládnout.

389555

23.6.2021 14:22

RE: Rusko se dalo ke globalizmu

Baduan 82.?.?.?

Reakce na 389549

No nevím co řekl Putin, ale jeho mluvčí Peskov se vyjádřil tak, že jistá diskriminace neočkovaných bude nevyhnutelná.

389561

25.6.2021 10:04

RE: Rusko se dalo ke globalizmu

kolokol 217.?.?.?

Reakce na 389549

Tak to nepochybně bude. Další pokus o podrytí Putinovy pozice. A další pokus o puč. Navíc toto téma je pro Rusy velmi citlivé. Patří mezi ty národy světa, kde je velká rezervovanost až odpor vůči vakcinaci proti covidu. Proočkovanost tamní populace je jen cosi pod 20%.
Jen jsem si tak říkal, a co třeba Afrika? Tam liberasti nemají napilno, proočkovanost asi 2%. Zřejmě je covid vůči některým rasám ohleduplnější...

389631

23.6.2021 17:44

RE: Rusko se dalo ke globalizmu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 389547

Nic není definitivně rozhodnuto. Pjakin se vyslovil : že otázka vakcinace a proč je tak malý zájem být očkován, souvisí s obdobím devadesátek,kdy byly na ruských občanech testovány západní léky. Tuto kauzu, dle Pjakina, je třeba řádně analýzovat a učinit rozhodnutí. Že pindousové jdou proti Putinovi a jeho pokynům a nařízením je ale holým faktem.

389565

23.6.2021 12:38

Jak je to možné :-(

Václav sluneční náčelník 2a00:x:x:x:x:x

Ještě před měsícem jsem uvažoval o emigraci do Ruska, pokud volby u nás nedopadnou dobře. A teď? Kam do prdele kam? Tady bych klidně zůstal a bojoval i za děti, ale proč? Proč když jsme na demonstracích skoro sami, co je 2000 lidí ?...

Začínám už lidi totálně nenávidět..

389557

23.6.2021 18:10

RE: Jak je to možné :-(

vvv 45.?.?.?

Reakce na 389557

Neni kam utikat. A emigrace neni nic moc. My jsme sli do exilu do Statu, a podivejte se, jak to ted vypada.

Spravit vlastni zem = jedina sance. Ne demostracemi. Od spodu.

389569

23.6.2021 12:58

prenos po ockovani im asi nehovori nic?

pritaprat 81.?.?.?

zaujimalo by ma, ci ockovanych budu aj nadelej testovat?
lebo im to budu roznasat dalej, kedze prenos je uz davno dokazany...

389558

23.6.2021 13:54

Už čtvrt roku jsem sem nic nepsal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Věc je jasná: Kovid je globální útok. Druhá premisa: Tzv. globální prediktor (omlouvám se za převzetí termínu) nikdy neprohraje.
Putin si myslel, že globálního prediktora přechytračí, že bude dělat to, co GP vyhovuje. Do určité míry se mu to dařilo. Ovšem GP dává Rusku jasně najevo, že buď se podřídí a půjde dál nahoru, nebo padne. Povinné očkování ukazuje, že Putin volil to první. Ovšem k čemu nám bude kurevs..ké Rusko, které půjde nahoru? Místo Ameriky. Sra..la nás Amerika, bude nás tedy sr..t Rusko. Všichni diskutující zde to jasně vidí a jsou zklamáni. Doufali totiž, že Rusk, které šlo nahoru bude slušný stát. Nyní by asi tedy chtěli, aby se Rusko globálnímu útoku postavilo. Ovšem tento útok vede GP. A Ládík větvička jasně řekl, kdo to je GP. Viděl jsem jeho článek na Pravém prostoru a na PL. Možná se i někdo další odvážil ten rozhovor převzít. Krátce a jasně to vyjadřuje české přísloví: Čiň čerovi dobře a peklem se ti odmění. Jen blázen si může myslet, že bude-li čertovi činit dobře, že až zesílí, čerta přemůže. Naopak: Čím více a lépe bude čerovi sloužt, tím bude silnější a BUDE SE STÁVAT ČERTEM. Taková je tragédia Ruska a taky tragédie světa. Jedině Ježíš Kristus přemohl svět. A bohužel ti, kdo si dnes myslí, že slouží Ježíši Kristu, si to jen myslí, ale ve skutečnosti slouží světu. Viz výroky z Říma i ze světových církví o dobrodiních vakcinace. Tito služebníci si svou hnusotu naprosto neuvědomují, stojí ve frontách na očkování a vedou k tomu i druhé. Neprohrává tedy jen Rusko, ale i církev. Eliáš naříká, že zůstal sám. Ale Bůh ho kárá: Zachoval jsem si 7.000 mužů, kteří se nesklonili před peklem. Dodejme, že tito můžové o sobě nevědí.

389559

24.6.2021 23:39

RE: Už čtvrt roku jsem sem nic nepsal

Anderson 89.?.?.?

Reakce na 389559

Hezky napsané. Naivní medvěd dostává historicky po čumáku. Uvidíme.

389619

27.6.2021 23:28

RE: Už čtvrt roku jsem sem nic nepsal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 389559

Větva je velký dřístal a pozér. Kvičí, že ho komouši omezovali v cestování, že nemohl do Jugošky, ale na emigraci neměl koule. Teď zas kvičí, že by musel zůstat doma v okrese a proto raději zdrhnul do zemí třetího světa. Měl by se tam vylifrovat napořád, když se mu ČR nelíbí.

389695

29.6.2021 18:26

RE: Už čtvrt roku jsem sem nic nepsal

vvv 193.?.?.?

Reakce na 389695

Vylifrovat vsechny kriticke lidi pryc? Jo, no to by se hodilo vsem totalitarum, kteri propaguji jenom jednu spravnou pravdu.

389735

23.6.2021 14:11

Ale čím očkují?

Martin Du 37.?.?.?

Je velký rozdíl, jestli máte povinný Pfizer a Astru nebo Poutník V! Kdyby se u nás tím očkovalo, tak bych byl taky pro, aby to bylo povinné! Možná to dělají proto, aby stihli lidí proočkovat kvalitní vakcínou, než se jím tam nacpou západní farma firmy!

389560

23.6.2021 19:39

RE: Ale čím očkují?

SI451 91.?.?.?

Reakce na 389560

Kdyby se u nás kleštili chytráci jako vy, byl bych taky pro, aby to bylo povinné, zachraň planetu zachráníš mír !

389571

23.6.2021 15:37

Nezapomínejte, že Rusko má vakcínu sputnik

F&T 45.?.?.?

O sputniku žádné ságy o poškození lidí nekolují. Takže tam to očkování není tak kritické jako u nás.

Kdesi jsem viděl srovnání, že nejvíce problémů/úmrtí způsobuje vakcína of Pfitzeru. Astra zeneka je až na druhém místě.

Když dva dělají totéž, není to totéž.

389562

23.6.2021 19:34

RE: Nezapomínejte, že Rusko má vakcínu sputnik

Baduan 82.?.?.?

Reakce na 389562

To ale přeci není o vakcíně. To je o systému celkového dohledu, který je kolem toho budován. V článku je to myslím i popsáno. Systém založený na QR kódech a lustrování na každém kroku. Kdyby to bylo jenom o vakcíně, tak to státy nařídí jako povinné očkování a je vymalováno. Tady o žádné zdraví samozřejmě nikomu nejde. Tahle vakcinační zástěrka slouží jenom k tomu, vychovat otroka k tomu, aby si zvykl na svůj digitální koncentrák. Každý dostane svoji digitální identitu, svůj QR kód a tím se bude všude prokazovat.
Že se to rozjede po Izraeli a Číně i v Rusku, jsem tedy upřímně nečekal.
Očekávám, že tlak na zavedení stejného systému se bude s příchodem podzimu stupňovat i v Evropě.
Proto tolik kvaltují s očkováním, jakmile bude 70% populace proočkováno, bude velmi snadné začít s represí nenaočkované menšiny, která se tomuto systému podvolit nechce.

389570

23.6.2021 22:46

RE: Nezapomínejte, že Rusko má vakcínu sputnik

R.E 78.?.?.?

Reakce na 389570

Přesně tak a ta stupidní už naočkovaná a přeživší zdivočelá tlupa tu čistku na neočkované dotáhne do konce 100%...a bude ty neočkované klovat stejně, jako loutkáři naindukovaní rouškoví fetišisti milovníky přirozeného dýchání "na ostro"...[velký smích]

389575

23.6.2021 15:43

Britský torpedoborec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Dnes vplul do Ruska,adekvátně střelba a varovné bombardování https://sharij.net/korabl-rf-otkryl-ogon-po-britanskomu-esminczu-v-chernom-more

389563

25.6.2021 11:14

Dávám příkaz k palbě!

Schmeiser 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 389563

Nedávno jsem zažil příhodu na chalupě. Soused má kohouta, kterému říká Putin. Je to takový ošklivý zakrslík, který dělá ramena a může se jevit na dvorku pánem /bez konkurence se aspoň dělá pánem/. No jo, ale najednou z blízkého lesa přilétl jestřáb a ze dvou slípek zbyly jenom fleky a peří. Co tehdy udělal Puťka? Racionálně to vyhodnotil, vzal nohy na ramena a v kurníku byl dřív než slípky.
A takhle to bude s Ruskem. Očekávám, že se Vláďa Putinů nechá dole štrejchnout a příští rok ho uvidíme v Ňů Jorku, jak oblečen v kůži vede průvod Gej prajd. Teď už jde jenom vo to, za jakou komunitu tam bude...[chechtot]

389637

23.6.2021 20:56

Nenapadá Vás, že i ti co si nemyslí totéž co Vy...

kosk 37.?.?.?

Nenapadá Vás, že i ti co si nemyslí totéž co Vy, mají lidská práva? Stejná jako Vy? Nechcete očkování, rozumím. Nechcete roušky, také rozumím (také jich mám plné zuby, zvláště co jsem prodělal "chřipečku" tedy Covid a mám problém ujít kilometr s hadrem na hubě.). Podle Vašeho názoru je to umělé, vytvořené na sledování, ovládání lidí a tak dále a tak dále (nebudu to vypisovat všechno, není to nutné, každý si tam přidejte/uberte co libo).

Umím si představit, CO Vám vadí, hůře už PROČ. Umím si taky představit, že téhle krize určité skupiny s radostí využijí... možnost sledovat lidi plošně kdykoliv, kdekoliv a při-čemkoliv je svůdná. Velice svůdná.

Nicméně i já mám právo alespoň na život. Nelíbí se mi představa, že na mě, či moje děti, nějaká skupina z Vás naprská několik mutací COVIDU v množství, které způsobí, že na tohle svinstvo pojdu. Že to přemůže moje očkování a nic jinýho příliš není. Pracuju v nemocnici kde na to lidi umírali, takže - pro mě - to je skutečné. Vám nikdo neumřel? To je fajn ale neznamená to, že to neexistuje. Parní válec taky moc lidí nepřejel, ale byl skutečný.

A Vy? Na moje právo kašlete. Zvysoka. Chováte se tak trochu jako Jourová, to co nechci slyšet to zakážu a budu trestat (ona může, vy zatím ne).

Lidi, kteří se dohodnout nechtějí už ze začátku, se taky obvykle nedohodnou. Ale máme společné města, státy a planetu. Nemůžeme jedni někam odejít. Musíme se nějak snášet a dohodnout. Není dobrý nápad se servat jako koně jen proto že nedokážu ustoupit ani o píď.

Zvažte to.

389573

23.6.2021 22:12

RE: Nenapadá Vás, že i ti co si nemyslí totéž co Vy...

Vita 178.?.?.?

Reakce na 389573

Zní to hezky, ale. Nemoc může vyvolat cokoli, i chemická látka. Infekční to není, zkoumali výskyt virů na poště a nic. Takže je to umělého původu a rozpráší to, jak je jim libo a kde. Chránit se rouškou či respirátorem je nesmysl. Celé je to Agenda podpořená použitím nové zbraně. A bude to trvat tak dlouho, dokud se unisono nevzepřeme a nenajdeme ty rozprašovatele. Pokud byste byl zasažen např. chemikálií na ošetření osiva a měl z toho zápal plic, nebude to jistě infekční nemoc, ale otrava. Atd atd. Je to variabilní a ONI si mohou s tou situací hrát, jak je libo. Na nás je pochopit, KDO a PROČ to dělá. Proč? Je to soutěž mezi Bohem, Stvořitelem a lidskou hloupostí, nenažraností a otroctvím. Je to o tom, že lidé nechtějí a ani se nesnaží hledat a najít jedinou Pravdu.

389574

23.6.2021 22:53

RE: Nenapadá Vás, že i ti co si nemyslí totéž co Vy...

wes 81.?.?.?

Reakce na 389573

Mne napada asi tohle. Predbihate realitu. Jeste ani nevite, zda ockovaci latka funguje, zda je opravdu ockovaci latkou, a uz me nutite ji pouzit. Vy totiz nejspis podvadite a nutíte me do zbrkleho rozhodnuti. Chcete, abych byl stejne zbrkly, jako vy. Ale ja nejsem zbrkly, jako vy, ani nechci byt.
Principem falesne reklamy navozujete dojem, ze vsechno je v poradku.
Jenze nase imunita se nemusi chovat, jak si to vy a dalsi prejete.
Muze si rict, ze "seru na ty spike, kdyz to neni poradny virus".

Polozil jste si otazku, zda se ty mutace vyskytuji ve spike, nebo jinde?
Proc by nase imunita mela reagovat na makovy nebo bramborovy spike jinak?
A kdyz reaguje stejne, proc ockovani nefunguje na ruzne mutace?

Nejjednodussim vysvetlenim prece je, ze nefunguje jak ma, a aby se neprislo na podvrh, tak nastupuje kamuflaz.

Vzdyt nam zde chybi klicove detaily, abychom mohli alespon ramcove chapat, ze nejde o podvod. Pak se nedivte. Jsou lidi, kteri na ten podvod skocit nechteji. Maji objektivni duvod tomu celemu neverit.

K tomu vsemu jsou jiz studie, ktere prokazuji, ze se spike rozlezaji po organismu, a nikdo jeste spolehlive nevi, co kdy zpusobi.

Neberte to vubec osobne. At to poslouzi jenom jako model.

389576

23.6.2021 22:56

RE: Nenapadá Vás, že i ti co si nemyslí totéž co Vy...

R.E 78.?.?.?

Reakce na 389573

He, pokud opravdu si upřímně stojíte za tím, co jste napsal, tak by jste měl spíš hledat "tu jeskyni, ze které ten otrávejen netopejr koronaviru vyletěl" a snažil se ji vypálit a ne skučet tu "jak zkurvená žebračka", že vás nikdo nechápe a nedovede ocenit..., jinak jste jen ubohý a navíc zbabělý pokrytec, zvlášť, když v tom zdravotnictví jste přímo u toho a těch praktik, které se okolo odvíjejí!!![oči v sloup]

389577

23.6.2021 22:59

RE: Nenapadá Vás, že i ti co si nemyslí totéž co Vy...

ping789 31.?.?.?

Reakce na 389573

S nelidmi jako vy už nemám společného vůbec nic. Naštěstí brzy pojdete na tu vaši milovanou "vakcínu" a svět bude od nelidí očištěn. Vy fašistické zrůdy nemáte už žádná práva, ani jediné po tom, co jste provedli za zločiny.

389578

23.6.2021 23:40

RE: Nenapadá Vás, že i ti co si nemyslí totéž co Vy...

Gój 46.?.?.?

Reakce na 389573

Vy pohrdáte mým právem svobodné volby! Ustoupit, projevit vstřícnost tím, že se nechám otrávit biologickou zbraní? Panáček se zbláznil z toho dlouhotrvajícího koronafašismu, a sedl na lep lstivým propagandistům? Co to je ale za zázračnou vakcínu, když vás neochrání před údajnou nemocí? Pěkně to banksterští poskoci vymysleli, ovčani se budou rvát mezi sebou. Blbější budou útočit na nezajedované, obviňovat je z nezodpovědnosti, sobectví, ze šíření nebezpečné nemoci, ale už si nepřipustí, že se účastní korona-teroru, organizovaného zločinu!

389581

23.6.2021 23:42

RE: Nenapadá Vás, že i ti co si nemyslí totéž co Vy...

vvv 217.?.?.?

Reakce na 389573

Propagandisticky troll se chova takto:
1) je to vsecko tvoje vina, ty vrahu babicek!
2) vim z prime zkusenosti, jak lidi hynou, boj se boj
3) nic jineho nez vakciny NEEXISTUJE!

Fuj. Poridte si vsici ivermektin ci isoprinosin, dodavejte vitamin D a zinek, a chodte hodne do prirody, do lesa, k vode, na slunce. Dychejte jako svobodny clovek. Hledejte pravdu (napr. ze vakcinovani vir prenaseji, a mozna prenaseji nicive hrotove bilkoviny). Odmitejte pokusy na detech! A hlavne neverte te pornografii strachu.

Nemorálnímu systému nejvíc pomáháte, když posloucháte jeho nařízení a příkazy.
Nemorální systém si nikdy nezaslouží oddanost.
Oddanost nemorálnímu systému znamená podílet se na jeho zlu.
Dobrý člověk odporuje nemorálnímu systému celou svou duší.

389582

24.6.2021 7:45

RE: Nenapadá Vás, že i ti co si nemyslí totéž co Vy...

Baduan 82.?.?.?

Reakce na 389573

Pane kosk. On vám někdo násilím brání se chránit a chovat zodpovědně? Upřímně, nevšimnul jsem si, že by někdo někomu zakazoval se očkovat, nosit ochranné prostředky, sociálně se izolovat a mnoho dalšího.

Pokud se bojíte nebo máte obavu, nikdo vám nebrání zainvestovat pro sebe a své děti do kvalitních, klidně i celo obličejových masek, nechat se každých 6 měsíců přeočkovat, nikam nechodit, omezit sociální kontakty na nezbytnou nutnost, nakupovat pouze on-line atd.

Váš příspěvek navíc postrádá logiku. Snažíte se nás přesvědčit o nutnosti vakcinace, kterou jste asi sám podstoupil, tudíž musíte mít v tuto vakcínu důvěru, že vás ochrání, jinak byste to asi nedělal. Nerozumím tedy potom tomu, čím bychom vás my ostatní měli ohrožovat?

Jste svobodná bytost a máte nepřeberné množství možností jak se chovat zodpovědně, chránit se atd. Nikdo vám tohle nezakazuje a tuto možnost nebere.
Já bohužel takové možnosti nemám a jako svobodný člověk si nepřipadám, neboť jsem právě lidmi jako jste vy, nucen proti své vůli nosit masku, je mi vyhrožováno, že pokud se nebudu očkovat, stanu se občanem druhé kategorie atd.
I já mám právo na život, tak to prosím respektujte.

389592

24.6.2021 19:24

RE: Nenapadá Vás, že i ti co si nemyslí totéž co Vy...

tora85 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 389573

Tak moment moment.
Pokud neverite vakcine, coz delate spravne, proc ocekavate ze jini budou "zodpovedni" a daji si steje neucinny koktejl i oni, kdyz to v zadnem pripade nezvysi ochranu. Protoze jak uz desitky let vime, imunitni odpoved na vakcinu je ruzna a ani kdyby se naockovalo v jeden okamzik 100% lidi na planete, vsichni se odizolovali do doby nez antigen ve vakcine vytvori protilatky, v nasem pripade protilatky nas protein, ktere tvori "preprogramovane " bunky, pak i tak mate problem. Protoze az 5% obyvatel bude mit imunitni odpoved tak nizkou, ze virus prezije v jedincich dal, dokonce muze mutovat dal, a vytvorit rezistentni mutaci, ktera udela u dotycnych superprenasece a jedete nanovo. Ale ted uz s tim rozdilem, ze mte oslabenou adaprivni imuntu se vsemi riziky origin antigen sin a ADE. Uz chapete jakou zvracenost na nas provadeji?Vakciny jsou podvod. Ale to je na dlouho. Ale zajimave ze sleduji indicky tisk. Ve statech indie kde ockovali a ockuji meli obrovsky narust i u ockovanych. Naopak, kde rozdavali balicky kde byl i Ivermektin, sly cisla rapidne dolu. Tady se mel uz druh rok razantne provadet vyzkum leciva. Toto je rychle mutujici virus a to co predvadi nase udajne imunologicke a vakcinacni spicky, je cista ideologie. A absence vedy.
BTW, Na slovensku vyplatil Pfizer za posledni pulrok skoro 3000 lekaru zainteresovanych ve vakcinach, vakcinovani atd. Je to informace stara par dni, prezentovana panem Jurajem Mesíkem na televizni stanici TA3.
Nedavejte vas zivot do rukou cizich lidi bez toho, aby jste se ptal, a zadal na sve dotazy i odpovedi, a ty se snazil co nejlepe analyzovat a vyvodit z toho zaver. Ucte se tomu. Trva to,ale obzvlast v ateistickych Cechach nepodlehejte vire bez dukazu.

389615

23.6.2021 23:48

50:50

kosk 80.?.?.?

Hm, dva z reagujících se alespoň pokusili něco napsat, něco smysluplného. Cením si toho, i když nesouhlasím. Ale prosím, každý máme právo na názor. Dva další se mě jen pokusili urazit, poslat někam a sprostě.

A vo tom to je. Urážíte mě jen pro to že mám jiný názor. Neznáte mě a protože jsme se nejspíše nikdy nesetkali tak jsem Vám těžko mohl něco udělat. Ale jen to, že existuju a myslím si něco jiného nežli Vy Vám stačí na to mě urážet. Poslužte si, je to zadara.

Ta Jourová, to jste vlastně Vy v jiném vydání. Nesnášenlivý jedinci, pro které je jen ta jejich pravda. Další zadupat. Neposlouchat, likvidovat

Ten náš svět bude přesně takový jací jsme my. Takový si ho totiž uděláme... jinými slovy bude to stát furt za hovno... (omlouvám se za výraz, ale lepší mě nenapadl)

389583

24.6.2021 2:28

RE: 50:50

vvv 195.?.?.?

Reakce na 389583

Zni to na automaticko. Jenom vinit, jenom ukazat, ze my co nesouhlasime, jsme "Jourova," my jsme ti nesnasenlivi, presto ze my pravo lidem na ockovani podle sveho gusta nebereme, a nebereme obcanska prava tem, kteri se tak rozhodnou. Koho chce "system" zadupat? Ne vas. Nas. Na nas chce usporadat hon, a vam, jak za starych casu, kdyz sel clovek do strany, dat vyhody. Zvlastni pas pry bude pro vas lepsolidi, jak za nacistu. Ale tady fnukate, ze vam se deje krivda. Fuj. [bliji]

389585

24.6.2021 5:20

RE: 50:50

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 389583

A co když je to tak, že se každý opíchaný stává biologickou továrnou na něco dalšího, co nás zdravé a neopíchané vyvraždí. Vás samozřejmě taky. Když takovou operaci mohl zvládnout vařený netopýr a nabudit vlhké sny Billa Gatese o vyvraždění planety, tak proč by to nezvládl nějaký človíček? Já se bojím Vás.

389587

24.6.2021 5:23

Tak v Rusku je to o něčem jiném

Heriot 185.?.?.?

Především jejích vakcíny, jsou mnohem kvalitnější a zejména dvě nové jsou skutečné vakciny, takže jejich použití v boji proti nákaze může být smysluplné. To za prvé.
A že Rusko je jistě terčem tvůrců Covidu, o tom přece není třeba pochybovat.
Za druhé, jestliže u nás jde o to očkovat a očkovat a plnit zisky západních farmafirem doslova přes mrtvoly, v Rusku, kde se očkuje ruskými vakcínami, tento důvod odpadá.
Takže tam bych se na to zatím díval střízlivě a určitě jinak, než u nás.
Tím netvrdím samozřejmě, že podpisům nejde vždy o to namydlit nějak schody Putinovi.

389588

24.6.2021 11:50

Totalitarismus je v celém světě stále blíže a blíže...

Miroslava 46.?.?.?

Ano, to je zatím jen začátek. V Izraeli se připravují donutit neposlušné nosit elektronické náramky. No a pokud agresivnější indická mutace bude málo k zabezpečení pokory lidi, na 100% se objeví mutace mnohem agresivnější.

389603

24.6.2021 14:17

Lidi, neberte život tak vážně...

Vždy připraven! 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 389603

...jednou chcípnout musíme.
Já bych zbytečně nestahoval kalhoty a nestrašil čtenáře jak malý děti nějakejma stupidníma pohádkama.
Vždycky si to můžu hodit a je lepší důstojně vodejít ze života vlastní rukou než se z něj nechat sprostě vyhodit jak vopilec z hospody. Výborná knížka na důstojnej konec je od Petra Bakaláře: Morana

389608

25.6.2021 9:42

RE: Lidi, neberte život tak vážně...

eda521 193.?.?.?

Reakce na 389608

Tohle můžete napsat sám za sebe. Ale pokud máte (aspoň někdy) na mysli širší společenství (národ), pak musíte mít na mysli děti jako budoucnost národa. Nemám problém s vlastní smrtí, ale s tím, jak je k záhubě veden celý náš národ, a nejen náš, ale mnoho jiných, bratrských i kulturně vzdálenějších. Je tu satanská síla, která chce Život znásilnit a proto každý z nás, kteří jsme jeho aktuálními příslušníky máme pochopit celou tu hru o Život a pracovat ve směru pochopeného. Život každého člověka je šance přispět Životu, ja na každém jak ji využije. Proto nemám rád kult Palachovy "oběti", vtisknutý na generace do hlav našich lidí. Kult chudáka, kterému nezbývá než sejít se světa vlastní rukou. Teď už se opravdu musíme rozhodnout, zda tady ještě chceme jako národ zůstat, nebo "nebrat život tak vážně".

389627

24.6.2021 13:52

To je něco jiného!

Atrat 195.?.?.?

Lidičky ruský, jestli to čtěte, běžte a nechte se očkovat a buďte rádi, že máte možnost očkovat se Sputnikem a dalšími kvalitními vakcínami! Neváhejte, než se vám tam dostane Pfizer!!!

389607

24.6.2021 22:22

To není náhoda

Formální dehyd 82.?.?.?

Prvně se globalisté snažili zničit Rusko pomocí Navalného a jeho kandidatury ve volbách (naštěstí zažehnáno univerzálním pomocníkem Novičokem), poté to zkouší skrz uměle vyvolanou pandemii s kolateráními škodami v podobě 3 milionů mrtvých globálně. Ve skutečnosti jde ale o útok na Rusko ke zmocnění se nerostných surovin, které budou ale globalistům na nic, protože je zdecimovaná populace nebude kupovat. To těm hlupákům ale nedochází.

389617

26.6.2021 11:51

Ruský

pietroo 217.?.?.?

svaz podnikatelů a odbory vyzvaly vládu k povinnému očkování všech dospělých. Čtu teď v sobotu na ruské televizi.
Možná to dostaly pokynem shora, aby to vypadalo, že lid si žádá.
Nejprve to zřejmě vláda zkoušela od lesa v regionech na Sibiři, nechala Medveděva vypouštět testovací balónky a zvykat si obyvatelstvo salámovou metodou. Putin se musí naoko tvářit, že on nic. Nebo, že jako chtěl dobrovolnost, ale situace jako ukázala, že to nejde... Klasická finta. Nařízení o povinném očkování zaměstnanců služeb a úředníků v Moskvě bylo oznámeno dokonce ve chvíli, kdy byl Putin ve Švýcarsku. To je prostě taková hra. Aby pan král zůstal pokud možno čistý. A všechno zlí rádcové bez jeho vědomí. Prostě jsou přesvědčeni, že bez očkování to nezvládnou.
Za teroru v roce 37 si někteří lidé mysleli, že Stalin nic neví, spisovatel Pasternak chtěl Stalina informovat. Někdo by mu to prý měl říct.

389672

26.6.2021 21:40

RE: Ruský

vvv 103.?.?.?

Reakce na 389672

Tato finta taky fungovala s Trumpem. Furt lidi kroutili hlavou nad tim, jak se z dalsich a dalsich lidi, ktere si prizval do vlady, vyklubaly bazinove prisery, a chudaka Trumpa sabotovali. A do dneska ho Trumpisti chrani od vsi hany.

Ale nemyslim si, ze to delaji proto, ze jsou presvedceni, ze to jinak nezvladnou. Tato hypoteza myslim uz taky vyprsela. Nejde o "zvladnuti." Kdyby to chteli zvladnout, tak uz davno rozdavaji zinek a vitamin D, honi lidi do prirody zhodil kila, a delaji profylaxi skrze ivermektin ci isoprinosin.

Delaji to proto, ze jim diktuje ta sama smecka bestii. Zbyva jeste jina hypoteza? NIc mi nenapada.

389677

Tuto stránku navštívilo 2 803