Diskuze k článku

Znamená to snad, že zprávě BIS o Vrběticích nevěříte?

Příspěvků 72

1.5.2021 1:14

Jistota na obou stranách ideové fronty tedy veliká, převeliká.

ID 178.?.?.?

Pokud chcete odpověď na otázku z článku, doporučuji shlédnout tento film. (1). Pokud požadujete pochopení širších souvislostí, prostudujte tuto knihu (2) případně i další texty a přednášky odsud (3)
Zajímavé je, že pro někoho je to jako když umyjete okno, pro jiného jen takové povídání, ...
1) https://www.csfd.cz/film/241254-agora/prehled/
2 ) https://www.databazeknih.cz/knihy/koreny-indoevrop...
3) https://www.gnostica.cz/

388416

1.5.2021 7:13

Tato loď

šifrin 77.?.?.?

Na této lodi během rvačky mezi pár rozumnými a hromadou bezmozků nastal požár. Loď hoří a začíná se potápět. A bezmozci získávají jasnou převahu a vítězí na celé čáře. A v okamžiku jejich vítězství převezmou loď do svého velení, ale první, co bude, že hodí čerpadla na vodu přes palubu, protože, třeba, dělají velký kravál. A tak vzápětí půjde ke dnu celá loď. To bude to jejich slavné vítězství.
Blahopřeji nám všem.

388418

1.5.2021 10:05

Stalinisto, nebreč a necvakej strachy zubama...

Tak pravil Zarathustra 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388418

Naopak, nic nehasit, ale na různých místech zakládat další ohniska požáru. Tahle judeokocábka musí jít co nejdříve ke dnu, nikoli na opravu do suchého doku. A čím dřív, tím líp. Že to nebude bez obětí? A bylo někdy?

388420

1.5.2021 13:18

RE: Stalinisto, nebreč a necvakej strachy zubama...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 388420

Prosazujete zničení starého a revoluci, místo obnovy a postupného vývoje. Tím máte ke stalinismu blíže než autor předchozího příspěvku - i když samozřejmě hlavní myšlenky stalinismu nezmínil ani jeden z vás, a tak jen prezentujete, že používáte jako nadávky slova, kterým nerozumíte. Vím, že je moderní nadávat ostatním stalinisto, komunisto a podobně - stejně jako za komunistů byla nadávka kapitalsto, kulaku, živnostníku... Paradoxně tyto "nadávky" používají podobní lidé dnes i za komunistů. Prostě ti, co nemyslí. K tomu, že nikdy nic nebylo bez obětí bych dodal, že sice ne, ale že často bylo těch obětí zbytečně moc.

388426

1.5.2021 16:06

To už vás na Střeleckém ostrově rozpustili?

Tak pravil Zarathustra 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388426

Děkujeme našemu kavárenskému rozumbradovi za jeho humornou vložku, ale musíme ho zklamat. Označením někoho za stalinistu nebo komunistu samozřejmě nelze chápat jako nadávku, ale zhodnocení jeho soustavy hodnot. O tom, že při útoku Německa na SSSR Koba cvakal strachy zubama, a dokonce i pomočil pravý peršan ve své pracovně, ví každý historik.
S první větou souhlasím, ale vývoj neznamená implicitně rozvoj, nýbrž změnu. A podle mě bylo často obětí příliš málo. Inu, všeho do času...

388430

1.5.2021 16:11

RE: Stalinisto, nebreč a necvakej strachy zubama...

rincewind 188.?.?.?

Reakce na 388426

To si mýlite s trockizmom a jeho permamentnej revolúcií po celom svete...

388431

1.5.2021 14:33

RE: Stalinisto, nebreč a necvakej strachy zubama...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388420

Pozor, nebezpečný provokatér!

388428

1.5.2021 19:16

RE: Stalinisto, nebreč a necvakej strachy zubama...

Bedřich 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388420

Jen tak mimochodem, když máte nik podle "hlavní" knihy Nietzscheho, tak to znamená, že uznáváte teorii - mimo jiné - i o nadčlověku? Pak je o vás jasno. Kdo by si zasloužil pak cvakat zuby?

„Hlásám vám nadčlověka. Člověk je cosi, co má býti překonáno.“
„Nadčlověk je smysl země. Vaše vůle nechť dí: nadčlověk budiž smysl země.“

https://cs.wikipedia.org/wiki/Tak_pravil_Zarathustra

V roce 1930 vypršela autorská práva na knihy Fridricha Nietzscheho, ale nacionálněsocialistický ministr Dr. Wilhelm Frick se postaral o další finanční podporu Elisabeth Förster-Nietzscheové. V roce 1932 povolala Elisabeth Förster-Nietzscheová do čela Nietzscheho archivu nacionálněsocialisticky smýšlejícího profesora filozofie práva Carla Augusta Emgeho a rovněž ostatní spolupracovníci archivu byli nadšenými nacisty.[2] Nacisté se stále více nechávali inspirovat některými myšlenkami Fridricha Nietzscheho a začali je zneužívat ke svým účelům. Kurt Tucholsky k tomu napsal: „Nietzscheho archiv a lidé kolem něho jsou vinni tím, že Nietzscheho světonázor poskytli německým válečným štváčům, ke kteréžto interpretaci ovšem dopomohla vágnost myslitelových textů.“

https://cs.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Nietzsche

388441

1.5.2021 23:52

RE: Stalinisto, nebreč a necvakej strachy zubama...

zarathustra 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 388441

pane Bedrich , vy jste Zarathustru necetl jinak byste musel vedet co to je nadclovek co tim FN myslel.
Nacisticky zrudy pouze prekroutili celeho Zarathustru k ucelu svojemu. Kdyby FN zil tak by proti tomu nutne protestoval a potom byl nacisty surove zabit asi tak.

388451

1.5.2021 23:45

RE: Stalinisto, nebreč a necvakej strachy zubama...

zarathustra 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 388420

co si beres Zarathustru do huby? Ty nevis ze to pan Stwora zakazal?

388450

1.5.2021 10:31

Samozřejmě

qwe 94.?.?.?

vylháno od A do Z

388422

1.5.2021 12:29

J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

Zorro 85.?.?.?

Jen si dejte dohromady jaká se tu děje prasárna. BIS asi o tomto vyjádření snad vůbec nevěděla, nebo respektive agenti USA o tom nevěděli.

Tak si poslechněte toto.

Je neuvěřitelné jak to média rozmazávají, krmí tím lidi a vyplachují jim mozky. Vůbec se nerozpakují z toho udělat mezinárodní skandál. A neuvažují o tom, jaké to bude mít následky .... Ani se nedivím, že nás má svět za velké pitomce.

https://www.youtube.com/watch?v=u9FMqsnoB1A

388423

1.5.2021 12:51

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

Barney 46.?.?.?

Reakce na 388423

Celé protiruské tažení západu je ze strategického hlediska nesmírně hloupé. Skutečným nepřítelem západu je (a hlavně bude) Čína. Zkuste si představit miliardu 450 miliónů bohatých Číňanů. Ekonomická síla této země a postupně i vojenská bude obrovská. Ekonomika USA jednou bude proti té čínské trpaslík. Rusko je přirozený nepřítel Číny. Ta například považuje některé oblasti dálného východu za své území dočasně okupované Ruskem. Společné protiruské a protičínské tažení západu žene tyto země do mírného spojenectví z rozumu. Kdybychom s Ruskem spolupracovali, získali bychom mocného spojence v budoucí (snad jenom) studené válce s Čínou. Ale elity západu asi nejsou schopny uvažovat dlouhodobě, narozdíl od Ruska a Číny.

388425

1.5.2021 17:03

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

hadrosaurus 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388425

Pane Barney. Píšete "Kdybychom s Ruskem spolupracovali...". Myslím, že motorem anglosaské strategie je závist nesmírné rozlohy Ruska. Angličané nehleděli na etnickou a kulturní příbuznost s Rusy, když tito se dostali do konfliktu s kulturně odlišnými Turky za Kateřiny II. a Mikuláše I. Začátkem XX-tého století byla anketa mezi carskými důstojníky na thema kdo je hlavním nepřítelem Ruska. Většina odpověděla že Anglie. Dokonce i Marx, ačkoliv nebyl ani etnický Angličan, ani plutokrat, pouze státní příslušník, Rusy nenáviděl. Myslím, že Západ chce Rusko nejprve rozbít a pak si jednotlivá "samostaná" území podřídit.

388434

1.5.2021 23:16

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

Barney 46.?.?.?

Reakce na 388434

Anglosaské zadržování Ruska tehdy mělo racionální i iracionální (strach ze Slovanů) důvody. Dnes je ale boj s Ruskem minulostí a s Čínou budoucností. Rusko má pouhou desetinu populace Číny a Čína roste každý rok o 6.5%. To je podle parity kupní síly o 1000 miliard USD ročně. Jestli anglosaský svět uvázne v minulém boji s Ruskem, čeká ho dlouhodobá stagnace, zatímco čínský svět vybuduje asijské a poté africké a jihoamerické impérium. Nemusí proto dělat žádnou speciální hospodářskou politiku. Stačí pouhý ekonomický růst.

388448

2.5.2021 13:52

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388448

Proč se na svět stále díváte jako na nějaké parcely? Ti co jej skutečně řídí ze zákulisí jsou všude a je jim jedno jestli bude vládnout anglán (amík), číňan jede-li se podle jejich not. Tedy mimo slovanů.

Jsou to jen zástupné bojůvky. Primárním cílem jsou surovinové zdroje potřebné pro chod globální mašinérie a lidská práva typu "já chci taky, protože..." jsou jen modem operandi proti nám samotným.

Jakmile začnou docházet i surovinové zdroje (a že jich v rusku je), tak pak začne ta pravá redukce viru jménem lidstvo.

A je jedno, zda bude v počtu 8, 10 nebo 15 miliard. Prostě dojdou zdroje, tečka.

Pro ekonomický růst, potřebujete zdroje, trhy a kupní sílu. Jakmile dosáhne střední třída v číně počtu cca 300 - 450 mil obyvatel budou číňané vyrábět pouze sami pro sebe a mi budeme co? Koukat, natahovat ruce, draze přeplácet naše technologie, které v klídku okopčili, když k nim sasíci z lenosti přesunuli výrobu všeho?

Se podívejte co se děje v elektronice nebo aktuálně v cyklistických komponentech. Několik mega fabrik v jižní asii, japonsku a americe. V Evropě nic. Přitom by stačilo, aby na každém kontinentu byla 1 či 2 fabriky a jsme plně soběstační, místo čekání 3 - 6 měsíců až slavnostně připluje lodička přes Suez.

Kulhá Vám to na obě nohy, protože vidíte jen na "špičku nosu" a nedokážete překročit horizont toho, že je to celé řízené a to co se dnes stává realitou bylo naplánováno před mnoha generacemi.

"Oni" neplánují na pěti či desetiletky, ale minimálně na půlstoletí ne-li celá staletí.

388462

2.5.2021 15:29

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

Mu 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388462

Vy opravdu věříte teorii spiknutí???? Plánovat na století??? A proč se jim to stále nedaří a svět nemají pod kontrolou??? Nebo tak podle vás vypadá vláda? Není to vše jenom další z řady nesmyslů?

388465

2.5.2021 19:37

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

wes 81.?.?.?

Reakce na 388465

A proc si myslite, ze kazde spiknuti se musi darit podle planu? Ty vase 2 otazky jsou prece nezavisle, nesouvisi spolu. Jedna vec je priprava spiknuti, druha jeho prubeh.
Byly drivejsi desetilete valky, at uz obchodni, nebo zbranove take spiknutim? Casto ano. Postavte si nejprve poradne vedle sebe pojmy, kdyz uz o tom chcete meditovat. At zase jednou pejsek s kocickou nevari gulas.

388467

2.5.2021 21:28

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

ping789 31.?.?.?

Reakce na 388465

obratlovcům vašeho druhu se skvěle vládne, dokonaly materiál , fangličky, kostelíky nebo mešitky, nástěnky, diplomy, občas flintičky a železný kříže při přemnožení, při slabem chovu byty zdarma a normalizace event. "levne hypoteky" , teze antiteze synteze , to je prča jak gojové krčí čílka , prý já nevěřím ....
[chechtot]

388468

2.5.2021 23:39

Piňdo789

Mu 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388468

lépe být obratlovec než hmyz. nebo také věříš nesmyslům typu chemtrails, smrtícího účinky 5G sítí, tajemnou vládu Iluminátů nebo že Země je placatá? Já tleskám tvýmu rozumu, kterej je důstojnej nástupce náboženskejch šaškáren.

388472

3.5.2021 10:27

RE: Piňdo789

wes 81.?.?.?

Reakce na 388472

Co do tohoto pletete 5G ? Vzdyt i na wikipedii jsou kolem toho nesmysly.
To, ze neexistuji reptiliani nema nic spolecne s tim, ze se tu deji pokusy o aranzovany diktat v necim zajmu.
Ze se z reforem stava diktatura.
Stejne tak chemtrails. Kdo to siri? No prece takovi jako vy. Oblbuji normalni lidi, aby meli v tom zmatek. Je to nechutne takhle lhat. Stejne tak lzou pak treba o Rusku/Vrbeticich, nebo v dalsich pripadech.
A vy tu ted budete chtit machrovat, ze 5G a chemtrails je fake.
Jasneze je to fake, ale podivejte se na adresaty, kdo to generuje. Vylezaji s tim treba aktiviste/priznivci z OSF, Sorosova "neexistujici" ale vesmes pitoma nadace.
Pritom neni jasne, zda je neplati treba nadnarodni firmy na pokladku optickych kabelu, jak jsem nedavno pochopil. Co Bellingcat, ten je uz podle vas v poradku?
Jaka placata zem ? Co vy tu vite o fyzice, jake je vase vzdelani, ze se tu nafukujete? Nemusi vsude sedet pitomci podle vasich predstav pane demagogu. Priste radsi piste vice k veci.

388478

3.5.2021 11:57

Jistý pan Moliére správně napsal:

Mu 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388478

Jste příliš divoký v tom náboženském hněvu,
stěží vás dovedu poslouchat bez úsměvu.

Takové rozohněné chování jsem viděl naposledy u jedné hajzlbáby v Karlíně, když jí kunčaft dal místo pětky bůra. Tu dát do generálskýho štábu, tak je válka s Ruskem ještě dnes.
Uvedl jsem pouze některé z kolujících konspiračních teorií. Zrovna tu o placaté zemi mi říkal jeden kovaný soudruh, bývalý příslušník StB a velice aktivní člen KSČM. Tito giganti ducha nezapřou ve své výbavě Lysenka a Lepešínskou.
Žádná diktature tady není. Nastudujte si, co to slovo znamená. Pokud se dnes chcete mít dobře a něco pro to uděláte, máte se dobře. Blbec však suší hubu a nezbývá mu nic jiného než kafrat a nadávat v zaplivané putyce čtvrté cenové. To je alfa a omega jeho nicotnýho života. A pak se zvednout a jít už od ranního kuropění budovat kapitalismus za podprůměrnou mzdu, za kterou bych ani neschodil nohy z pelesti. Slušný člověk před devátou neotevře voči, natož aby dokonce vstával. Prostě jak si to zařídíte, takový to máte a žádná nadace OSF s tím nemá nic společnýho.

388479

3.5.2021 14:09

RE: Jistý pan Moliére správně napsal:

ping789 31.?.?.?

Reakce na 388479

á další posila z ješivy, kolik máte vakcín bystřících věrnost ? že jste stihl takovou šířku přenosového kanálu ? a bez zakoktání , tleskám, byl byste dobrej do chovu, bohužel to neklapne na 99,99% [mrknutí jedním okem]

388483

3.5.2021 15:08

Díky za přání pane Piňdour,

Mu 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388483

mám vše, co potřebuju, i ty děti dnes už dospělé.
Vy jistě chápete, že pokud vám je osmnáct a jste chudý, můžete za to oprávněn vinit své rodiče, ale pokud je vám více než třicet a jste chudý, musíte z toho vinit jenom sebe a svou blbost, lenost a zbabělost. Ale protože to jsou základní stavební látky většiny populace, stále se nám na různých místech světa objevují různé socialismy, komunismy a další kreténismy, jejichž jediným cílem je vláda prolétů-chátry, loupící majetek svých pánů. Díky automatizaci, Průmyslu 4 a dalším moderním metodám je však dnes už většina chátry zbytečná a tak zbývá jenom nerudovská otázka Kam s ní? I likvidace musí být výnosná, přeci to ještě nebudeme dotovat.

388484

5.5.2021 0:56

RE: Díky za přání pane Piňdour,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388484

Skvělé. Já osobně budu pozorně sledovat až cenově dostupné počítače s cca 64 výpočetnímy jádry a slušnou databází v rámci plně funkční Industry 4.0 nahradí veškeré právníky za pakatel a ti se budou muset rekvalifikovat. Ale na co? Pekaře, řidiče, techniky, skladníky? [chechtot]

Jaké to štěstí, že jste penzionovaný a máte vše.

Skutečně máte vše nebo si to jen myslíte? [mrknutí jedním okem]

388517

3.5.2021 15:46

RE: Jistý pan Moliére správně napsal:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 388483

Tleskám pánovi s nickem Mu. Mezi rozohněnými příznivci Zvědavce se vyjímá svým racionálním uvažováním.

Jinak pro všechny znalce, kteří nám tu stále dokola zvěstují tajemství o tom, že této planetě vládnou ONI. Žádní ONI to nedokážou. Ani nikdy v historii to nějací ONI nedokázali. Nebo snad umíte pojmenovat místo a dobu, kde a kdy vládl lidem jakýkoliv KOLEKTIV MOCNÝCH? Cha, cha.

Proč to nejde? Protože MOC JE NEDĚLITELNÁ. Ještě nikdy neslyšeli? [mrknutí jedním okem]

388485

3.5.2021 20:41

RE: Jistý pan Moliére správně napsal:

ping789 31.?.?.?

Reakce na 388485

chápu, že si spolu rozumíte Vojto, tak třeba Si Ťin-pching si vystačí v Číně sám se svou nedělitelnou močí stíhá úplně všechno, a to neni nic proti Vladimirovi Vladimirovičovi, ten dokonce stíhá otáčet zeměkulkou, pánové vaše rácio mne pobavilo hodně

388491

7.5.2021 8:25

RE: Jistý pan Moliére správně napsal:

PaVo 37.?.?.?

Reakce na 388485

Ano, umím pojmenovat dobu i místo, kdy viditelně viditelně vládnou ti, co vymysleli Bibli. Židi. Od té doby až dodnes. A o nadvládu se teď perou mezi sebou, zednářští vedou.

Postupně přidávali další a další bohy, protože potřebovali lidi rozdělit, a povedlo se. Přes sliby o nebi po smrti za poslušnost, nacpali do lidí víru a přes ni je ovládali. Nazvali se vyvoleným národem a ostatní označili jen za dvounohá zvířata, a proto taky s lidmi tak zacházejí, nacpou je do válek, kdy se jim zachce, a vidíme to i dnes, debilizují a ovládají je přes novou víru ve vir a spasitelem je vakcína, která není žádnou vakcínou proti viru, ale injekcí jedů, které je zabíjejí. V tomto směru to řekl provokatér Mu správně. Lidi nepotřebují a nechají je si svou smrt i zaplatit.

Kolektiv mocných zednářských vládne téměř celé planetě ale ve finále ji neovládne, , protože chudák planeta je jedna a zájemců ji ovládat vícero. Dopadne to tak, že se vzájemně požerou a co přežije začne nové kolo, jako tomu bylo v minulosti, další civilizace a zase lenoši vymyslí nějakou víru, aby na ně druzí pracovali.

Co tím chtěl básník říct, že moc je nedělitelná? Nechám se poučit.

388589

3.5.2021 20:52

RE: Jistý pan Moliére správně napsal:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388479

Prepáčte, ale nedá mi pri tejto konkrétnej vete, asi ste ju len nešikovne naformulovali: „Slušný člověk před devátou neotevře voči, natož aby dokonce vstával“. Ak by všetci zo samej slušnosti pred deviatou ani oči neotvorili, nieto aby vstali, nikto by skoro ráno, alebo ešte neskoro v noci nenapiekol chlieb, nepripravil, nerozviezol tovar do predaja, nenasadol do nočných, ranných spojov rychlíkov, nesedel na lekárskej pohotovosti pre prípad ťažkých stavov, nešiel hasiť v noci požiar…. ??? Keby napr. nebolo tých hajzlbáb, ako ich nepekne nazývate, s podpriemerným zárobkom ( ktoré sú tuším tiež v robote pred deviatou), tak ktohovie, či a ako by fungovali verejné WC, keby ste pri nešťastnej konštelácii boli nútený utekať za najbližšie kríky a dúfať, že tam bude aspoň jeden lopúchový list, asi sa nemýlim, že aj rozohnená hajzlbaba by Vám bola dobrá (Súhlasím, že tety na verejných WC sa nemajú nemiestne správať).

388492

3.5.2021 22:15

RE: Jistý pan Moliére správně napsal:

wes 81.?.?.?

Reakce na 388479

Jo, tak Molier byl fantasta. A vy jste nejspis take. Radeji se do techniky nemichejte. Vzdyt ani neumite poradne precist a pochopit, co napise jiny a blabolite od veci. O nadaci OSF vite nejspis prd, nebo jste jejich kamos. Dal budete, pokud si treba proverite kontakt novinarky Holcove s pani Nemcovou. Jinak jste za saska. A dostudujte si spis ten rozdil mezi reformou a diktatem. Podle vasich uletenych nalad se mnoho lidem zit neda. Spis pisete o sobe.

388493

3.5.2021 23:01

Nikoli hlaveň, to pažba trefuje!

Mu 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388493

Děkuji za vřelá slova, ale toho ratia jste na údajného technika opravdu moc neukázal. Celý váš výlev je plný emocí, že bych snad svým příspěvkem nechtěně uhodil na strunu nějakého vašeho komplexu?
Máte pravdu v tom, že nejsem technik. Jsem právník, dnes už na odpočinku - nikoli v důchodu -, a jsem dostatečně bohat, abych si každého technika najal jako dámu nevalné pověsti a on se rád nechá. Chápe přirozenou hierarchii a heslo: peníze vládnou.

Nikde jsem nepsal, že je mé doporučení vhodné pro mnoho lidí. Ale proč se zajímáte o mnoho lidí? Necítíte povinnost k sobě? Myslíte si, že když budete šířit vaší verzi "dobra" v podání konspiračních blábolů, tak ozdravíte společnost? To už tu v minulosti bylo vícekrát a dopadlo to vždy tragicky.
Ale jestli vám jako technikovi dělá dobře všechno binárně rozlišovat - dobro x zlo, my x oni etc a touto optikou si zvolit nepřítele, kterého za vše činíte odpovědným (Židé, Ilumináti, zednářské lože, nadnárodní korporace, nadace OSF), vůbec vám to nebudu vymlouvat nebo vás dokonce urážet. Každý člověk má zkrátka svůj úděl a jestli chce svůj čas zde na Zemi promrhat podobnými hloupostmi, dobrá...

Na závěr ještě pár veršíčků od pana Moliéra, nikoli fantasty, ale mimořádně dobrého pozorovatele a dramatika:
Kdo zdravý rozum má - vyhne se krajnosti,
a žádá od lidí i míru v mravnosti.
Nehledám v lidech víc než co v nich může být,
proto mě nemohou nemile překvapit.

388494

5.5.2021 0:30

RE: Nikoli hlaveň, to pažba trefuje!

wes 81.?.?.?

Reakce na 388494

To tedy ziram, jak se Cestina rymuje s Franstinou. Napsal jsem to o tom fantastovi spise obrazne. Tyka se to i Vas podobne, protoze zde za me vykladate veci, aniz jste se zeptal, co si o nich myslim. Kazda skupina, kterou mate v zavorkach prece existuje a ma svuj rozsah pusobnosti. Take se od sebe lisi. A vy je nahazite do pytle a nekomu prisoudite. Z meho pohledu jste pak jasnovidec. Dejmetomu jste jen liny se tim normalne zabyvat.
Odkud jste vzal, ze co sirim ja jsou konspirace? Vzdyt poradne ani nevite, co sirim. A ze me za to jednou i vyhodili z diskuse, aniz poradne vedeli proc.
A dalsi omyl delate s tim, ze si zaplatite, koho potrebujete. Ale ja treba zlocincum, nebo podezrelym osobam neslouzim. Ciste proto, ze jsou z principu hodne nespolehlivi a rizikovi. Kdyz se nahodne neco v podobnem semlelo, tak byl vysledek obvykle spatny. Penize by se treba hodily na dobrou vec, ale od zjevne rizikove osoby je proste nevezmu. To budete mit asi problem pochopit. O nejakem koupeni si technika nemuze byt v mem pripade rec. Mam cenu natolik vysokou, ze za ni je jiz neprimerene riziko. A ani nezacnu o tom, jak se pan Soros (v zastoupeni) v tomto roce snazil. Proste se sem cpe. Kdyby jste si vsimal, tak to vite a nemichate se skutecnymi nesmysly [smích]
Jen v prubehu tydna jsem objevil 2 nadnarodni farmalobby. Lifebrain a J&P Medical research. A vy ze ne, zadne korporace.

388514

5.5.2021 1:14

Diktatura

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388479

Ad diktatura.

Richard Vokoun: Diktatura vs. totalita (KSP20: Totalita včera, dnes a zítra)

388519

6.5.2021 12:45

RE: Jistý pan Moliére správně napsal:

PaVo 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388479

Pro provokatéra Mu: pište, máte-li co říct, jaksi kolik jsi dal hajzlbábě nikoho informačne neobohatí.

Je tady diktatura, a ty ji vidíš, ale zapíráš a nadřazenost z tebe jen sálá, viz tvá drzá slova, že slušný člověk před devátou neotevře oči. Kdyby takto uvažoval každý, tak nemáš ani co do huby. Pochybuji, že vše co jíš sám si vyprodukuješ.

Diktát roušek či respirátorů, které nezajistí ochranu před virem, ale ničí zdraví lidí, to je ti málo? Testování nejen dospělých, ale i děti invazivními špejlemi taky nevidíš? Diktát vakcínace imunitu likvidujícím spike proteinem je doslova diktátem k sebevraždě. Dochází k porušování nejen základních práv a všech zákonů, ale máme diktát občanské války, za což už měli být všichni, co v tom jedou mrtví za vlastizradu. Diktát přenesený na zaměstnavatele, kteří pod pokutou musejí lidi testovat nebo vyhodit, je ti málo?
Lockdowny jsou diktáty nejhrubšího zrna, protože lidem brání v získávání prostředků k obživě. Jde o pomalé vraždění lidí, nejen o diktát.

Neopovažuj se použít slovo svobodná volba, dobrovolnost! Můžeš se zatím tetelit radostí, že v lidech ještě přetrvává lidskost a nechtějí se bránit stejně, ale ono k tomu dojde a i na takové, jako jsi ty. Hlad je za dveřmi a uvidíme, jak rychle budeš vstávat i o půlnoci, jen aby ses zachránil.

388559

6.5.2021 15:46

Jsou lidé, kteří musí být vedeni a lidé, kteří je musí vést

Mu 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388559

Podobné litanie shrnul už před čtyřiceti lety surrealista Effenberger do zajímavého názvu své knihy: Republiku a varlata. Ano, obojí Čechům chybí. Ale kde to sehnat, když v Lidlu to nevedou...[velký smích]

388569

5.5.2021 1:10

Mu je kábr nebo kádr?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388472

No zkusím to..., i když tuším, že je ztrátou času vysvětlovat exprávníkovi technické věci, když si na prkotiny zve techniky z té chátry, co nevystudovala zdarma práva za socíku, ale budiž.

Udělejte si pokus. Vedle postele či pod postel si v úrovni hlavy nechte nainstalovat moderní wi-fi hotspot a několik měsíců pozorujte co to dělá s vaším spánkem, když je celou noc zapnutý či vypnutý.

Jak víte, že je země kulatá? Byl jste snad ve vesmíru nebo jen uvěřil fotografiím a videiím?

P. S.: Za domácí úkol si nastudujte co je to skalární vlna, když už chcete diskutovat o páté generaci GSM. [mrknutí jedním okem]

388518

5.5.2021 19:16

RE: Mu je kábr nebo kádr?

wes 81.?.?.?

Reakce na 388518

Ja treba vim, co je to skalarni vlna, i kdyz me to stoji prispevek.
Je to "číselná vyvýšenina"... neboli kockopes. Kde jste to prosim vas opsal?
To muzeme klidne vymyslet pojmy typu "bananova pila", nebo "pokrivena barva".
Nekteri autori tim mysli podelnou vlnu. Ale furt jim k tomu neco chybi. A neumeji k tomu ani poradne napsat maxwellky. Nevi vubec, oc tam bezi [smích]
A kdyz to nevi oni, ani vy, tak kdo tedy?
Samozrejme zadne "skalarni vlny" se zatim nepouzivaji. Ma to jeden docela primitivni duvod.

388536

5.5.2021 0:46

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388465

Tak já se zde snažím vést plodnou diskusi na úrovni postmateřské školky s panem Barneym (Gumblem?) a von se nám tu zjeví jakýsi Mu.

Dobrý den, pane Mu.

Kdo jste (fyzické tělo nebo vědomí v něm hrající si na lidskou bytost) a co je dle Vás teorie spiknutí?

Plánovat na století? Proč ne, nic složitého. Když budete vlastnit kupříkladu 100 ha půdy, což je jen km krát km plochy, takže nic moc, když jste multimilionář (jste viďte?) a budete chtít profitovat, tak musíte např. plánovat minimálně 20 - 30 let dopředu při pěstování ovoce (jablka, hrušky, švestky...), ale když budete chtít kupříkladu pěstovat stromy na hudební nástroje či třeba na vinné sudy (dub, buk), tak už musíte plánovat minimálně na 50 - 100 let a ideálně postupně přikupovat další pozemky, abyste byl hen ten miliardář (oligarcha, po staru feudál či šlechtic) a měl "jistotu", že Vám majetek nepřebere někdo silnější, třeba po měči či svatbou s potomkem. [chechtot]

No a protože to už děláte nějakej ten pátek (století), tak to máte zmáklý, defacto byznys řídí vaši potomci, kteří se žení mezi sebou navzájem a Vy dumáte co byste dělal dál. A tak třeba řídíte vesnici, město krajského formátu, kraj, zem či... No prostě s jídlem roste chuť a jedinou brzdou jest morálka daného soudruha komisaře, pardon jednotlivce čili vědomí dlící ve fyzickém těle - skafandru, které zde hraje své hry. [mrknutí jedním okem] Hrajete hru na otce nebo jste otcem svých potomků?

Předřečník Vám již odpověděl jakou roli hraje lidský faktor v teorii her a řídících procesech na Zemi. Pokus, chyba, omyl, vyhodnocení, nový pokus... (2. sv. válka, 1. sv. válka, Napoleonské války, 30letá válka, stoletá válka...., Římská říše...) Furt to nějak nende, tak to zkusíme trochu jinak. Divide et conquer frčí stále, ovšem vždy aktualizované o nové poznatky. Tu na poli technickém, onde na poli socio-psychologickém. Stíháte si spojovat Big Picture? [cool]

Co je to víra? "Věř a víra tvá tě?" Tě co? Posune v rovině osobního rozvoje, osvobodí od myšlení a osobní odpovědnosti, kterou přenechá na muži na obláčku skrze proxy (muži v černém kázající z kazatelny), který sepsal manuál na 1300 stran? Věříte, že zítra vyjde slunce? Věříte, že po sobotě bude následovat neděle? Na základě čeho? Na tom samém základě, že někdo věří, že je země placatá, protože věří něčemu jinému než Vy.

No a to se vůbec nebavíme o tom, že i ti věřící věří různě po světě v něco jiného, a že Bohuš věřil, že paní doktorka má...

Problém netkví v tom v co věříte Vy nebo já, ale v tom v co věříme jaksi kolektivně. [mrknutí jedním okem]

388515

5.5.2021 13:24

Morálka, toť poslední azyl zbabělce

Mu 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388515

Vy jste rozený žertéř a za to jsem moc rád, protože je právě doba oběda a již staří Římané se nechali při svých hostinách obveselovati rozličnými zrůdami a kastráty. Svým stylem psaní mi připomínáte poměrně známého hochštaplera z magazínu Dingir, ale musí se mu nechat, že si existenci zařídil poměrně zdatně přesně ve stylu feldkuráta Katze a navíc se umí podělit: Obrátil se ke Kristu, aby mu pomohl udělat kariéru. Obrátil se k němu s naprostou důvěrou, že je to obchodní věc mezi ním a synem božím.

Já nevěřím naprosto ničemu kromě prokazatelné existence tří jevů: lidské hlouposti, chtivosti a nesmírné účinnosti dámského ohanbí, přesně vyjádřeného větou: Ku*da proti vodě, utáhne tři lodě...

388533

6.5.2021 11:36

RE: Morálka, toť poslední azyl zbabělce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388533

Jo, jo a já miluji namyšlené maloměšťáky co si myslí, že jsou něco echt, přitom nemaj ani na auto s vlastním řidičem, letadlo, tři rezidence s personálem 24/7/365 a choděj si honit ego na Zvědavce.

A to si říkaj, že mají vše co potřebují a o ostatních si myslí, že jsou hlupáci, které zbaběle brzdí morálka.

Jste jen sousto v potravinovém řetězci, které si koupí moje sekretářka kdy bude chtít. [chechtot]

P. S.: Příště zkusej něco k tématu, ať nejsou za šosáka. [mrknutí jedním okem]

388556

2.5.2021 16:33

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

Barney 46.?.?.?

Reakce na 388462

Na desetiletí plánují Číňané. Vyplývá to z jejich tisícileté historie. Rusové jsou šachisté. Ti plánují na několik tahů dopředu. Čím lepší šachista, tím na více tahů dopředu myslí. Západ "plánuje" (fuj plánují jen komunisté přece) maximálně do další čtvrtletní výplaty dividend (mající dnes původ jen v tiskárně FEDu). Na západě vládne ideologie volného trhu. Trh vyřeší vše. Není potřeba nic plánovat. Je to dokonce podle ideologie kontraproduktivní. Na trhu existuje jediné pravidlo. Maximalizace zisku za každou cenu. I za cenu přestěhování výroby do Číny, které západ dovedlo tam kde je.

K Rusku. Právě, že Rusko má tak obrovské zásoby všeho, tak se obávám budoucí války. K čemu směřuje to mediální protiruské tažení. Jedině k válce. A tu si nepřeji.

388466

2.5.2021 23:34

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

R.E 78.?.?.?

Reakce na 388466

Ano, jinak to s tou válkou nemůže dopadnout, neb když se všichni o něco snaží, to by v tom byl čert, aby se to nepovedlo...
A klasik českého bizáru, sám veliký myslitel Cibulka za pomoci svého famozního kyvadelka určil datum jejího vypuknutí dnes večer v ČT na rok 2025...
Takže máme ještě chviličku času abychom se na to zodpovědně připravili..[velký smích]

388471

3.5.2021 0:40

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

Mu 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388471

Cibulka je dobrej onan ale kdybysme na Rusko vyslali Vlastu Plamínka a docenta Nešpora, ten první by udělal proslavené štěně a druhej zase epesní hlemýždí smích, tak je hotovo i bez války...

388473

2.5.2021 23:33

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388462

ONI ale nemohou čekatž až dojdou zdroje celému lidstvu musí zbýt také pro Ně a proto nemohou tak dlouho otálet s konečným řešením....

388470

4.5.2021 23:40

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388470

O tom ale pšššt a nikoMu ani Muk bo spáči by se mohli vzbudit a v mateřské školce by nastal poprask, že pozítří dojdou jahody, a tak by podle jídeláku nemohly být popoztří tvarohové knedlíky s jahodami. [chechtot]

388513

2.5.2021 23:27

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388425

To je přrozené a dávné západ nikdy nebyl schopen a ochoten myslet a připravovat politická rozhodnutí s perspektivou více jak od voleb k volbám tím jeho politický rozhled stále více krněl a chátral nebyl schopen řešit výhled a perspektivu on i Taíček tomu ho....... hověl byl zahleděný na západ a doví proč ho obdivoval snad pro tu HUMANITU. Tak nás vykoupali a to několikrát řádně protože myšlenka všeslovanská byla a je nepřítelem číslo jedna.

388469

1.5.2021 19:28

RE: J. Tkadleček-ředitel KŘ P ČR Zínského kraje - jeho tehdejší vyjádření k Vrběticím!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 388423

Už to video ukradli a smazali... Cenzura jede.

388442

1.5.2021 14:47

Ústavní uspořádání - právní stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Především by mělo zaznít - od kteréhokoliv z hostů pozvaných do televize, že to čím jsme se oháněli v roce 1989, a v čem bychom nyní měli žít, a tvrdíme že v lepším a kvalitnějším žijeme je "právní stát.". A co si myslí nebo nemyslí BIS s jejím vedoucím a co o tom sepíše je úplně irelevantní.


A základy právního státu, na rozdíl od státu totalitního, jasně definují, že o vině nebo nevině rozhoduje soud.
A pokud soud nevyslovil žádný závěr k tzv. "kauze", tak jsou nevinní jak oni, tak vyhoštění. Protože do té doby platí presumpce neviny.

A naopak. Protože v tomto případě vynesl soud rozsudek v roce 2016 tak tento rozsudek platí a nikdo ani politici, ani kterákoliv, z tajných služeb, ani média s tím podle současného právního řádu nic dělat.

Právní a demokratický stát je definován mimo jiné oddělenými složkami moci. A moci exekutivní - výkonné, nepřísluší aby u koholiv rozhodovala o vinně, nebo nevinně, protože to není v její pravomoci.

Pokud si tuto pravomoc ale uzmula a ukradla vidíme tady nejhorší ohrožení právního řádu po roce 1989. A je to další pořádný kámen, který se odvali na naší cestě do doby třicátých let v Německu, třicátých let v Sovětském Svazu nebo Padesátých let.

V tehdejší době u nás o tom kdo je vinen, nebo není, rozhodoval nějaký Reicin, Doubek, nebo předseda strany Slánský. A míříme do doby kdy státní bezpečnost - zaměstanci vlády nikoliv volení politici, řídili společnost a vládu, nikoliv ona je.

Už to tu lehce dvakrát, třikrát bylo, v kauze Katarský Princ, a kauze Fajád, a v kauze Nikulin kdy se lidi v exekutivě posrali a ohnuli před někým a zásadu - toto nepřísluší nám ale soudu nerespektovali.

Jak politici, tak novináři by si měli uvědomit že pokud dnes na základě nějkých soupisků které se klidně můžou blížit pravdě, nebo jí klidně i být tak otvírají dveře kterými si zítra úplně stejně tak může přijít někdo pro ně.

Jediní kdo v totmto základním ústavním pořádku obstáli jsou Václva Klaus který to správně označil 50 roky, Miloš Zeman který správně uvedle, že jsou dvě verze a ministryně spravedlnosti Marie Benešová. Benešová jasně řekla že se k timu nemá co nejvyšší zástupce Pavel Zeman vyjadřovat v televizi protože mu ten případ nepřísluší. Jinak je tu pusto a prázdno. A pohled na revoluční opozici děsí ještě víc než pohled do vlády na končícího ministra vnitra a předsedu vlády. A na senátory jak by smet.

Ano lidé se bojí vyslovit svůj názor, i politici, protože se začali bát státní bezpečnosti a médií co se vrací do doby Rudeého Práva co žádalo trest smrti.

A o tom že tady ta 50 léta už nějakou dobu nastupují, se může každý přesvědčit na případu muže - právníka, který si dovolil tvrdil již před pár lety, že důkazy musí být opatřeny legitmní...Automaticky kráceno

388429

1.5.2021 17:39

RE: Ústavní uspořádání - právní stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 388429

opatřeny legitmní, legální a právní cestou. Už to ovšem neříká....

Muž vypadl z okna do kolejistě:

https://www.idnes.cz/praha/zpravy/muz-vypadl-z-okn...

388437

1.5.2021 22:59

Plukovník Vrbochet by měl urychleně

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 388437

vyrobit důkazy ve prospěch pravdivosti příběhu "Jak Čuk a Gek advokáta slibu mlčenlivosti nadobro zbavili" ( a davy konzumentů zaručené pravdy tak uklidnili)..

Je to strašné, to co píšete.
Také se mi vybavují všecky ty schůzky co spolu měli kdysi Hindenburg (také tam existovala korupční kauza - dotace a přepis sídla v Neudeck) , Goebbels (také mohl Hindenburga vydírat) , von Papen (také se chtěl zejména udržet u koryta) , Sleicher (také z ozbrojených, respektive represivních složek) , Hitler (také došlo k zosnování požáru - Reichstag).....a co bylo výsledkem.
Určitě i mediální podpora takového převratu proběhla, i šilené davy na náměstí nějak (zaplatili ?) dostali.

Komu to slouží ?

388447

2.5.2021 14:07

RE: Plukovník Vrbochet by měl urychleně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388447

"Komu to slouží?"

Přeci těm, co to zde reálně řídí.

Všichni, které jste vyjmenoval jsou jen marionety na jevišti.

Ty, co pozorujete v hledišti s dobovými transaparenty jsou jejich fanoušci.

Obojí však spadá do kategorie "užiteční idioti" a je jedno, že jedni jsou líní používat vlastní neokortex ve svůj prospěch a druzí nikoliv.

388463

1.5.2021 16:47

Myslim, ze veri jen kovani soudruhove

vvv 108.?.?.?

Takova snuska nesmyslu. A o chystanem beloruskem puci vetsina Cechu nevi.

Co mne ale dost sokuje, jak se to do nekonecna pretrasa. Furt do kola. Jako kdyby se vseci spikli, aby se opravdove zpravy nedostaly do kolobehu. Vse je ucpane Vrbeticemi. Tak, a ted si dam zavazek, ze uz o te kravine ani muk. [bliji]

388433

1.5.2021 19:13

RE: Myslim, ze veri jen kovani soudruhove

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 388433

Největší sranda na tom je, že když se p-resident "blbě" vyjádří o nějakých sedm let starých lumpárních kdesi na Moravě ve Vrběticích, okamžitě se seběhne na 10.000 pražských potkanů a uráží ho a nadávají mu do zrádců za to, že "nás táhne na východ směrem k totalitním a nelidsky se ke světu chovajícém režimům v Rusku a Číně, ale vůbec jim přitom nevadí, že na východ štěkající pražský krysařík v červeném svetru a podtatranský .undolízek odtamtud, z té špinavé Číny, vozí testy plné sajrajtu a nutí s nimi dvakrát týdně špárat jejich dětem a voučatům v hlavě aniž by je podrobila napřed testům a schválení ta kráva ze SÚKLu tak, jak to vyžaduje u vakcíny Sputnik, ale co zase naopak nechce od těch svinstev od západních dryjáčníků, které prokazatelně mají už na svědomí min. 3.000 mrtvých a tisíce težce poškozených lidí a přitom ani po druhé vakcinaci těm přeživším bez následků nezaručují imunitu proti koronáči...

Dokonce i takový pitomci se najdou, co si dělají z huby prdel, jako je slovutný zachránce Havla prof.Pavko, který agituje za očkování sloganem: "nechte se očkovat a udělejte konečnou tečku za koronáčem...", přičemž ve stejnou dobu vydává prohlášení sám hlavní administrátor korona-zmatků Bakšiš ve znění, že "bude se očkovat až do konce roku i třetí kolo a taky celý rok 2022 i 2023...."

Mám takový pocit, že tu už lidem řádně jebe a těm pražským a obtěžkanými funkcemi obzvlášť...

388440

2.5.2021 12:08

RE: Myslim, ze veri jen kovani soudruhove

Zorro 85.?.?.?

Reakce na 388440

To je perfektně napsáno. Dosti výživná diskuze na téma testování dětí je zde, asi tak v 1/2 pořadu.

https://www.svobodny-vysilac.cz/2021-04-30-sefredaktor-zpravodajskeho-portalu-aeronet-cz-pan-vk-komentuje-aktualni-udalosti/

388461

2.5.2021 14:13

RE: Myslim, ze veri jen kovani soudruhove

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388433

"A o chystanem beloruskem puci vetsina Cechu nevi."

Jak by mohli vědět, když ani neví, že ten samý model zde probíhal již od poloviny 60 let minulého století s drobnou pauzou po vstupu vojsk staršího a zkušenějšího bratra slovana, který měl vlastní krvavou zkušenost ze začátku 20. století?

Mě spíše šokuje, že ani mnozí z řad diskutujících a čtenářů, zde na zvědavci za těch 15+ let jeho existence stále nechápou, že mustr je tentýž, jen se mění kulisy a technologie.

Myšlení nejen, že "bolí", ale jest pro něj potřeba energii, čas a vzdělání na úkor zábavy, množení a pohodlíčka na dluh.

388464

1.5.2021 17:18

Dosti logicky vysvětluje tuto kauzu

Joseph Chlor 89.?.?.?

text z tohoto odkazu : https://vlkovobloguje.wordpress.com/2021/04/30/otazky-kolem-vrbetic-v/
Jak jinak se zavděčit americkým tajným službám (kdysi bývávala za to kulka - když dotyčný důstojník tajných služeb pracoval v zájmu jiných tajných služeb, cizího státu) a současně vykázat úspěšnou činnost . Tedy konečně odhalit a na trh s informacema a zábavou dodat aspoň pár ruských agentů, i když opět bez důkazů.

Tenetovu (nazváno dle šéfa CIA, který mj, působil při výrobě důkazů pro kampaň, která měla za úkol přesvědčit americkou veřejnost že Irák vlastí ZHN, dále např. znovuzavedl do praktik CIA mučení....) cenu obdržel také saudský korunní princ, také za proamerickou činnost - ale v saudské vládě.

Douška.
Kde se perou dva, třetí vyhrává.
Tedy případné vyprovokování a eskalace válečného konfliktu v geoprostoru Evropy, může nakonec posílit (USA až válečnou konjunkturou za WW2překonaly krizi, ne díky New Deal) nejen USA...ale i jejich (tvrdí to papaláši USA) nepřítele - Čínu. Což by tedy bylo dost absurdní (avšak pro ty, kteří těží z bezpečnostních rizik , jejich eskalací, ze zbrojení a válek a z poválečné obnovy....by to samozřejmě bylo dalším požehnáním).

388435

1.5.2021 18:08

Fašisti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

I němečtí fašisté věřili před přesně 76 lety v konečné vítězství třetí říše, protože mají ve svém čele Hitlera. Tihle věří ve "Sleepy Joe" Bidena. Zapamatujte si je a budete se bavit, jak tihle genetičtí lokajové se budou za pár let vtírat a podbízet Putinovi či jeho nástupci.

388438

1.5.2021 18:12

Protiruská hysterie se stupňuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

O objektivitě a vyváženosti zpravodajství v českých médiích lze už dlouho s velkým úspěchem jen pochybovat, zejména když se jedná o Rusko. Mnozí Češi a Slováci hodně rychle zapomněli,že při osvobozování Československa od nacistů zahynulo 360000 Rusů. Nacisté by nás Slovany bez výčitek svědomí buď poslali do plynu nebo v lepším případě do Patagonie pytlovat vítr nebo na Sibiř do dolů. Pro ně jsme byli a stále ještě jsme jen untermensch. Na to jsme také rychle zapomněli a dnes mnozí z nás za eura doslova lezou Němcům do zadku a na Rusy jen plivou. Smutná vizitka.
Nynější hysterie proti Rusku je vyvolávána z Washingtonu a z Londýna, protože opilý Jelcin slíbil Západu celé Rusko za kartony chlastu a pochlebování, zatímco Putin dal Západu jasně najevo, že Rusko mu nedá, protože patří Rusům, má se čím bránit a také tak učiní, bude-li Rusko napadeno. A jen na dluh žijící Západ by Rusko moc potřeboval vykrást, aby alespoň na čas oddálil nevyhnutelný krach dolaru, své hlavní zbraně na zotročování a vykrádání světa. Proto ta současná hysterie proti Rusku a Putinovi. Zdejší poskoci Západu se v ní doslova předhánějí. Přitom Západ nás v roce 1938 sprostě zradil a jistě by to bez výčitek svědomí udělal znovu, kdyby z toho měl nějaké výhody pro sebe.Dnes jsme jen pouhá kolonie Západu. Kdo ignoruje dějiny, musí je prožít znovu. Bohužel.

388439

1.5.2021 22:44

RE: Protiruská hysterie se stupňuje

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 388439

Nezapomeňte ale na nezpochybnitelný fakt, že zrádců a kolaborantů , popř. těch, kterým to bylo jedno - že jim vládne Heydrich, že takových lidí bylo zřejmě až několikanásobně více než těch, kteří byli za Hitlera zavíráni, mučeni, vražděni....a kteří proti němu bojovali (a umírali).
A že vesměs přežili spíše tito ( až na pár desítek nejzjevnějších vrahounů popravených po roce 1945), z logiky věci.
A že hlas krve (rodinná pouta) je velmi silný. Tento druh loajality , pokud je navíc posílen pocitem křivdy (např. že po roce 1945 se příslušníci dotyčných rodin měli špatně, respektive hůře jak za německé okupace) , ten křiví individuum, jeho vlastní osobnost a charakter, aniž by si bylo dané individuum vůbec toho vědomo...křiví ho tak zoufalým způsobem, že už není cesty zpátky, zejména pokud je takové individuum dostatečnou měrou akceptované příslušným, obdobně šíleným davem - různými spolky a společenstvími takovýchto individuí. Tak totiž toto individuum nabývá pocitu, že má pravdu.
Přitom léčba je snadná - zakoupit si plnou polní, lístek na vlak ....a jet vybojovat ten kampf sám (sama), respektive spolu se sobě podobnými individui.
Jenže takové kurvy a takoví křiváci to neudělají, oni se zas zdekujou a naženou na jatka jiné lidi. Tak jak to udělali už kdysi dávno jejich fotři, mutry či opové nebo onklové.
To je ta hrůza. A to, že tomu neumíme zabránit.

388446

1.5.2021 23:29

RE: Protiruská hysterie se stupňuje

Barney 46.?.?.?

Reakce na 388439

Smutné je poznání, že v celém českém mediálním prostoru jen kejhají husy, jak je ve Vašingtonu ideově naočkovali. Kdyby se vrátili komunisti, kejhaly by tyto husy podle nich. Vlastní myšlení je nedostatkové zboží. Bohužel. Zdejší prostor je trochu vyjímkou.

388449

2.5.2021 0:07

RE: Protiruská hysterie se stupňuje

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 388439

Malá poznámka: těch 360.000 mrtvých bylo našinců, sovětských vojáků zde při osvobozování padlo okolo 144.000 a také okolo 60.000 Rumunů...

388452

2.5.2021 1:33

Konec dějin

svatoslav.butora 2a00:x:x:x:x:x

Přeji hezký večer a odvážné myšlení. Nevěřím zprávám vygenerovaným v lůně Hada ani slovo. Nelze zanikajícímu systému hrůzovlády USA a spol. a tzv. spojencům věřit ani slovo. Dvouhlavé USA-Monstrum má již jednu (republikánskou) hlavu mrtvou a tá druhá (demokratická) hlava USA-Monstra kvůli nenávisti k Rusku a Číně blouzní od hladu po nových válečných obětech a nesplatitelných válečných investicích. Následkem syndromu věčné nenažranosti kručí celému jednohlavému USA-Monstru a jeho sluhům i v břiše a k údivu všech znalců myšlení i v hlavách rádoby spojenců. Se ztrátou rozumu gangu vládnoucího USA-Monstrem na konci dějin jeho loupeživé existence nikdo nepočítal. Je to škoda. Mohly ty velmocenské USA-gangy alespoň zachovat mosty pro pomoc, kterou budou normální Američani od okolního světa zachvíli potřebovat.

388453

2.5.2021 7:07

Biggest Cover-Up Since Iraq Exposed By Journalist Aaron Maté

Rudolf_K 2001:x:x:x:x:x

https://www.reddit.com/r/PoliticalVideos/comments/...

388457

2.5.2021 10:29

Zpráva.........

Rohador 90.?.?.?

......ke které nebyly uvedeny žádné zcela nevyvratitelné a pádné důkazy, je pouhou konspirační báchorkou --- a to Rusáky fakt nemusim.
Bohužel, tohle politické plácnutí do vody nás bude ekonomicky hodně stát. [pláč]

388459

3.5.2021 9:38

RE: Zpráva.........

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 388459

V tom pevně doufám.

388475

3.5.2021 9:39

Vrbětický bizár pokračuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Benešová by podle Stanjury měla skončit kvůli výrokům o Vrběticích… odSSáci se konečně dozvěděli, že v demokracii má každý právo na svůj vlastní názor. A došli k závěru „Žádný člověk – žádný názor“.
Stanjura… Víte co to je, když se o nekom řekne, že je degenerovaný? U nás v ulici bydlel jeden degenerovanej. Jeho otec byl polskej šlechtic a matka porodní bába. On zametal ulice a nechal si říkat pane hrabě.

P.S. Neví někdo, jestli se za posledních 10–15 let v Maďarsku nestalo něco nepěkného? Výbuchy? Otrava, novičok-ricín-skočec? Pokusy o atentát? Ne? Tak se těšte.

388476

3.5.2021 12:43

RE: Vrbětický bizár pokračuje

Barney 46.?.?.?

Reakce na 388476

Spíš bych sázel na nějaké akce v Německu. Je akutně nutné zastavit dostavbu skoro hotového NordStream II. Jinak hrozí vznik prosperující Evropsko-Ruské oblasti (výrobky za plyn a ropu), což si za oceánem fakt nepřejí. Zůstali by tam tak osamocení.

Německu se divím, že si tento tak životně důležitý projekt dokázalo vyvzdorovat. V ostatních případech se chová tak, jak se na okupovanou zemí sluší a patří.

388481

3.5.2021 17:29

RE: Vrbětický bizár pokračuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 388481

No jestli vyhrají Zelení – a není to vyloučeno, tak se ta kráva v jejich čele nechala slyšet že by to zastavila.

Sice mi není jasné jak, protože se jedná o soukromý projekt, povolení má, ale když se dosadí správný člověk na správné místo tak se jistě metody najdou.
Když dokázala vláda prosadit zastavení jaderných elektráren i když v Německu zemětřesení nejsou, jistě si najde nějakej klacek i tohle.

Společnosti vlastnící Severní Potok 2 by sebou pro jistotu měly hodit aby to stihly do září. A doporučil bych jim stavět z obou stran, speciálně z německý strany, aby to mohli spojit v neutrálních vodách, kde jim do toho Frau, Her Kancléř nebude moci mlucvit.

388487

4.5.2021 8:46

Ještě něco málo k těm Vrběticím...

R.E 37.?.?.?

Je to příběh o veliké lásce k SSSR a ještě větším protivenstvím k Ruské federaci.
Naše kavárna a její politická reprezentace představovaná demo-blokem tu kňučí a naříká, že ji Zeman s Bakšišem táhnou na Východ směrem k Číně a Rusku. Ale jeji obavy jsou liché, neb součástí toho jejich vytouženého Západu již jsme i když jen tak na krajíčku a namísto na kapitánském můstku pro něj makáme kdesi v podpalubí, v kotelně, kde se dá přijít k nějakému tomu úrazu...

Naše vlády, konkrétně ty poslední dvě, tvořené koalicemi ANO,asociálními pademokrady a předtím ještě lidovci si dělají z národa rukojmí a knechty pro špinavou práci, kdy nás zavlékají do těch zápaďáckých kšeftů s válkami a to zatím jen tím způsobem, že do nich dodáváme velice levně pozůstatky naší ČSLA, které všechny vlády od r. 89 rozkradli...

Výše zmíněné poslední dvě vlády se velice angažují nejen politicky, ale i dodávkami zbraní a munice v těch chronických konfliktech ohrožujících stabilitu a hrozící přerůst v celosvětový konflikt v Sýrii a na Ukrajině.
Není tajemstvím, že tam posíláme nejem miliony nábojů do pěchotních zbraní, ale i ty zbraně samotné, ale hlavně těžké zbraně a to dělostřelectvo a munici vEch ráží, kterými se pak pálí po syrské armádě, civilistech, opolčencích i Rusech v obou těch válkách...a taky se tam vozí zakázané nášlapné (protipěchotní) miny, které už podle námi podepsaných mezinár. smluv neměly existovat a tak jsou kolem firmy, která je v rozporu s mezinárodním právem pod dozorem vlády vyvážela takové zmatky, za které není možno nikoho brát k zodpovědnosti a tak se nedivme, že ten pololegální vebětický bordel vylítl do luftu a vůbec bych se nedivil, kdyby to opravdu provedli ti dva nepolapitelní Rusové...

Aktivní podporovatel války na Ukrajině, býv. min. ZV Zadolárek tu řve, jako přejetej o ruské agresi a přitom to byl právě on, kdo tak nadšeně hýkal i dalšími osly Z EU při návštěvě v Kyjevě na začátku toho fašistického převratu, zosnovaného námi -Západem a teď se mu nelíbí, že by ruská strana taky porušovala mezinárodní právo a jednala takto tvrdě ve svých zájmech okolo Dombasu a Sýrie...
Ať si celá ta posraná pražská kavárna uvědomí, že ona není izrael a že si nemůže pro americké zájmy dovolovat účastnit se na prasárnách v jimi vedených válkách!!
Obě ty války jsou v zájmu USA, které na nich krádežemi a rabováním vydělají, z nás na tom vydělají jen šmelináři se zbraněmi a zkorumpovaní poltici, jako je právě ten bezcharakterní Zadolárek a celá ta ekipa šašků, co si chodí pro instrukce a požehnání se šábesteklem ke zdi nářků stejně, jako si jezdí bundeskancleryn tetka Merkl pro schválení do Fashingtonu...
My nejsme Izrael s jeho nedoknutelností, který SI děnně porušuje mezinárodní právo a bombarduje Libanon, Sýrii, Irák, Irán a to naprosto bezd...Automaticky kráceno

388496

4.5.2021 8:49

POKRAČOVÁNÍ...

R.E 37.?.?.?

....My nejsme Izrael s jeho nedoknutelností, který SI děnně porušuje mezinárodní právo a bombarduje Libanon, Sýrii, Irák, Irán a to naprosto bezdrestně a jen proto, že jej tvoří z jedné čtvrtiny židé z Ruska, kterým Putin dělá poskoka...

Pokud by opravdu ve Vrběticích zaúřadovala GRU, tak se není čemu divit, neb našimi dodávkami zbraní, které, ač vyrobeny v sovětské licenci, se dnes obracejí právě proti ruským vojákům a to jak v Sýrii, tak na té Ukrajině a Rusové naprosto přirozeně a podle návodu a příkladu Izraele jen mohli vést "preventivní úder", aby snížili rizika svých vojáků a to je jaksi, dle mého naprosto přirozená reakce...

PS. tím nechci v žádném případě tvrdit, že tu trapnou záležitost má na svědomí Rusko, jen chci říct, že se ti naši političtí a vládní pinocchiové mají chytit za ty své rypáky, namísto aby je někam strkali, kam nemají, pokud si na ně vůbec dosáhnou...

Tady je poslední zpráva z Ukrajiny o naší humanitární pomoci tamnímu kovidem a Západem zuboženému lidu: Oskoločno-fugasnaja munice do 100mm kanónu "rapír" s časovacími zapolovači ze zásob ČSLA za pouhých 440,- dollarů za kus, se kterými jsou banderovci nadmíru spokojení, neb se vyznačují spolehlivosti a přesností, ze které co nevidět budou mít radost se seznámit i obyvatelé Donbasu, se kterými se jiste banderovci o svojí radost podělí:

https://www.youtube.com/…174

388497

4.5.2021 9:27

Vítejte zase v normalizaci

disident 83.?.?.?

Počátkem 70-tých let min.století začaly probíhat t.zv.prověrky zaměstnanců( mimo dělnické profese),kde byla kladena základní otázka:jaký má dotyčný názor na t.zv.vstup vojsk Varšavské smlouvy do Československa v roce 1968 (jsem pamětníkem).Pokud se vyjádřil negativně,byl to důvod k represi.
Dnes se již formuje první prověrková komise pod vedením soudruha Stanjury,kdy základní otázka kladená obětem honu na čarodějnice zní:souhlasíte s tím,že v případě výbuchu munice ve Vrběticích existuje jen jedna verze a to že výbuch způsobili ruští agenti.V případě negativní odpovědi by následovalo propuštění z funkce.Prvními obětmi této nové prověrkové komise jsou prezident Zeman a ministryně spravedlnosti Benešová.Dle fanatického zaujetí komise očekávejme další oběti.

388499

4.5.2021 17:16

Causa Vrbětice: vítězství nad Ruskem nebo střelba do vlastní nohy ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Média, BIS, mnozí politici a beznadějně zamilovaní do amerického snu ji vydávají za velké vítězství zdejší prťavé kolonie Západu nad nenáviděným, ale stále ještě obrovským a mocným Ruskem. Možná dostanou zdejší poskoci ze zámoří i nějaké metály a bakšiše. Pro zbývajících 10 miliónů Čechů tato uměle vytvořená causa ale znamená prostřelení vlastní nohy, a to právě rukama zdejších hodně naivních nebo zkorumpovaných poskoků upadajícího chazarského kaganátu v zámoří. Čas toto prosté sdělení prokáže v plné nahotě a bez příkras.

388506

Tuto stránku navštívilo 3 082