Diskuze k článku

Jen jsme plnili příkazy...

Příspěvků 62

9.5.2004 3:15

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Saga Abu Ghraib na pokracovani,vse jde podle predem urceneho planu "valecnych stvacu" ve prospech statu Israel a svetoveho zidovstva-chazarstva-zionistu.
Vojak ,zoldner byl vzdy oznacovan za osobnost jez prodala svoji dusi a stal se nastrojem ,toho ,kdo mu platil pravidelny zold,za sluzbu,ze bude poslan a bude zabijet ,tam ,kam jej poslou,bez jakekoliv souvislosti k jeho osobe,lidi ,ktere v zivote nevidel a se kterymi nikdy nemel zadne osobni nepratelstvi.Americky vojak je produktem umele nezamestnanosti ,jez zene obcana statu dat se do sluzeb mocnych prumyslovych koncernu ,jez svymi dollary manipuluji s politiky ,jak je jim zapotrebi.Takovy zoldner ,pokud padne do zajeti,kde z neho naraz spadne pocit nadrazenosti nad jeho obetmi ,kdyz zjisti,ze se karta osudu obratila,tak si naraz vzpomene,ze ve zkutecnosti ani nechtel bojovat ,kdyz on byl vlastne take jeden z tech mnoha chudaku,ktere za doliary vrazdil,ze on v tomto momente nejistoty o svuj vlastni osud ,je vlastne v ramci socialniho postaveni, jednim z nich a hleda omluvu na zaklade jeho osobni socialni bidy,do ktere se touto cestou dostal do rukou "vitezu", a je pripraven skemrat o svuj zivot,pokud by nepritel nechtel pochopit civilisovane mezinarodni zakony zapadnich mocnosti,o kterych mu nikdo z vedeni armady nerikal,nebot Amerika v ramci sve super-nemusi nic takoveho dodrzovat.Historic document: Abu Ghraib investigation The Classified Report of Maj. General Antonio M. Taguba: Article 15-6 Investigation of the 800th Military Police Brigade [pdf, 80K] -- see the role of an Israeli-owned "civilian contractor" interrogation firm, and a Mr "John Israel"
Zde v tomto ,pomalu nic nerikajic hlaseni generala Taguba je naznak toho ,jak v ramci zoldnerstvi,najatych vrahu,tak ,jak mafie ma sveho "hitman"najateho vraha ,tak stat ma najatou armadu vrahu a nejenom to ,tato armada si jeste najima a dela smlouvy s jinymi vrahy,kteri za ne udelaji spinavou praci,tedy presne ,zucastnuji se vysetrovani zajatcu,muceni a ovsem v pripade zen i poteseni nad nimi s plnou moci se i sexualne povyrazit ve jmenu "civilizace",ovsem ,okupantem s armadou najatych vrahu; nabizene demokracie,tedy ,jakoby?!?
V hlaseni,ovsem nenajdeme zadne detailni priklady ,nebot i pro veleni neni nutne vedet vsechno ,co se zde udalo pod patronaci Israelu,kdy i dvanactileta devcata jsou podrobena "vyslechu".
Odezva na sebe nedala dlouho cekat ,fotografie a video zaznamy nepodrazi Rumsfeldovi nohy a nepresvedci svet ani omluva od presidenta Bushe,tak ,tato akce zostuzovani arabskych svetu ,uz zacina byt odvetou Arabu na najemne vrahy ,bit i zenam v zoldnerskych uniformach,ktere pokud padnou do zajeti, budou "povyseny" do postaveni obeti v Abu Ghraib ,jako otrokyne sejku a jinych.Jak se zda "arabsky svet" se pouci z demokratickeho jednani zionistickych barbaru v uniformach a "obchodnich" najemnych smlouvach Americanu.
Drazi ,drive se nudici nezamestnani,co sepsali smlouvu s certem,tak ,tem cast jejich tela bude odriznut ,aby se nemohli ukajet na bezbrannych obetech.Takova je tedyKráceno (Editor)

28759

9.5.2004 3:17

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

posledni situace odezvy na zneuziti moci,kterou a zde nechame,kazdeho ctenare na jeho osobnim soudu-provadeji civilni zamestnanci vramci smlouvy ,co by vojenska policie se jmeny ,jako Steven Stephanowicz a John ISRAEL co by zarazeny clen 205 Vojenske Policejni Brigady,takze vlastne Israel se zucastnuje vyslechu a muceni Arabu ,pod patronaci vlady USA.
Takze ty obrazky se sexualnim muceni je jen odrazem toho,co zide v Israelu praktikuji ve velkem proti zenam "dovezenych" ze zemi vychodniho blobu a ovsem jejich Mosasad ve veznici Abu Ghraib,jak vyslo najevo z hlaseni generala Taguba.
Je, znam pripad ,ze v tak zvanem boji proti terrorismu,Mossad ,co by nadrazena sila nad porazenym Nemeckem ,se zucastnili vyslechu palestinskych uprchliku na letistich v Nemecku ,kde Palestinci na emigracnim a jinem urade se domnivali ,ze odpovidaji urednikum Nemecka a zatim je vyslichal v nemeckych uniformach clenove Mossadu, jake tam muselo byt prostredi "vyslechu" ,nechavam na fantasii ctenare.
Takze ,Israelske spolecnosti-podniky,se v ramci smluv zucastnuji ,tak ,jak v pripade Nemecka a jinde ,vyslechu veznu,tak ,jak i jejich smrtelna komanda pusobi ve vsech "spratelenych "statech s Israelem, je to tak ,jak nasi obcane se cas od casu dostali do rukou ruske NKVD ,jez pracovala skryte i na Ceskoslovenskem uzemi,tak ,jak pracovala ve vsech statech Warsavske smlouvy,jakozto nadrizeny organ pres nasi tajnou policii, o cemz by mohl vypravet general -zid Lorenc,rovnez i clen NKVD mimo jeho hodnosti v radach tajne Ceskolovenske policie,ten,jez nechal mlatit lidi na Narodni tride.
Ted ,jeste jde o to ,zda i jina krestansky a nebo zapadne znejici jmena nemeli pred prejmenovanim nejake to stein,takze i velitel teto mucirny brigadni velitel-zena- Karpinski,ktera se odvolava ,ze cast teto instituce spada pod CIA-jejimz velitelem je rovnez zid -Gregory Tenet.
Situace v Iraku ,bude prikladem pro ostatni zeme sveta ,co je Amerika a jaka je role zionistu na ceste k jedne svetove vlade a co od toho muze ocekavat radovy obcan ,kterekoliv zeme na svete a pocatkem toho vseho je spojeni Muslimu a Siattu poprve v cele historii 1400 roku jejich existence v odporu proti nositelum zapadni kultury" varene "v Jerusalemu od zionistu.
Nebyl to nahodou Hitler ,ktery naridil ochranu mladych divek a zen, narodnim zakonem,aby se nestali prostitutkama v rukou zidu v Nemecku,sam mel v dobre jeho sobni pameti,ze jeho babicka byla uvedena do jineho stavu v dome Videnskych Rotchildu,kde slouzila ?
Udalosti v byvale Saddam Hussein veznici,kde udajne se deli hrozne veci ,se deji dodnes ,ale pod "kontraktem-smlouvou" se zionisty a problem neni v tom ,ze se veci dostaly ven na verejnost,ale v tom,ze se praktiky Mossadu nemely vubec dostat na verejnost a za to se bude trestat,ne za to muceni,Ostrovsky mel hlubokou pravdu ve sve knize a neni divu ,ze na jeho hlavu byla vypsana rovnez odmena,tak ,jak za dopadeni Saddam Hussejna, ale i to se meni ,nebot 12 kg zlata ,za hlavu okupanta ,neni k zahozeni take,jak je videt ,to ceske "Jak,se do lesa vola,tak se ozyva" ma cosi do sebe a uz dneKráceno (Editor)

28760

9.5.2004 3:18

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

se mi nezda ,ze by mnoho lidi sympatisovalo s zidy a se statem Israel ,kdyby se jim neco moc spatneho stalo, doba holocaustoveho oplakavani zkoncila ani masova vystavba jejich musii po celem svete, nic na tom nezmeni.
Mam dojem ,ze tak zvana valka proti terrorismu zacina pomoci vypsanych odmen za hlavu nepratel nabyvat ciste obchodniho charakteru.
Kolik ,asi muze byt ,jinych ,velice podobnych ,najemnych spolecnosti, ktere ,jakoby,pracuji pro lokalni vladu v Kanade,Australii,Britanii a jinych statu -spratelenych s Israelem,ovsem, je otazkou nakterou Vam nemohou Vami "voleni" poslanci dat odpoved.
Israeli experts"It is not secret at all, there are many Israeli experts on torture in Iraq who are transferring to the Americans their accumulative experience of thirty seven years of torturing and mistreating Palestinians," al-Sanai told Aljazeera.net.He said that American officers joined Israeli army units in Jenin several months ago for the purpose of learning Israeli methods and techniques of repressing civilians, which the Americans, he said, later applied in Iraq."It took Israel 37 years to develop and perfect these barbaric methods of repression and humiliation. Surprisingly, the Americans surpassed and outmatched the Israelis in their savagery in less than two years."

28761

9.5.2004 5:07

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Plnili jsme jen prikazy,ale ,koho prikazy-Mossadu ?
This threat may be a consequence of others that we received from the Rabbi Abraham Cooper of the Weisenthal Center in Los Angeles and from Tamar Galatzan of the ADL of B'nai B'rith when she wrote , "We're going to keep an eye on him" that referred to our publisher. The threat was made soon after our Editor-in-Chief , Ernesto Cienfuegos wrote, "How journalists are censored!" that is published at http://aztlan.net/censored.htm

We believe that the below threat is to keep us from writing and publishing information we have that implicates Jewish involvement in the Abu Ghraib prison sexual scandals. We have reliable information that three of the individuals identified by General Antonio M. Taguba in the Abu Ghraib prison sexual abuses are MOSSAD agents working under cover of Pentagon "interrogation" contractors. These characters have a lot of practice with the Palestinians and they were in Iraq to teach the US Military Police. The MOSSAD agents had such influence that they even ordered Brigadier General Janis Karpinski to "stay out" of the Abu Ghraib prison cell where the torture of the Iraqi POW's took place.

28769

9.5.2004 6:00

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V Nurimbergu se najednou octlo na 1200 nove prijatych obcanu Ameriky-zidu v novych uniformach ,co by napomocnych soudu-vysetrovatele a TLUMOCNICI,CELKEM 1200 uredniku-ZIDU u mezinarodniho soudu a vysledek dopadl podle toho,nacisti priznali i poptavy v Katyni,k cemuz se pozdeji prihlasili Rusove se svym NKVD.Nic noveho pod sluncem pri situaci v Iraku,techto ,tak zvanych kontraktoru ,zkusenosti maji z Nurimbergu,ze ano ?

Former Auschwitz commandant Rudolf Höss was tortured by British officials into signing a false and self-incriminating "confession" that has been widely cited as a key document of Holocaust extermination. His testimony before the Nuremberg Tribunal, a high point of the proceeding, was perhaps the most striking and memorable evidence presented there of a German extermination program. (note 73) Höss maintained that two and half million people had been killed in Auschwitz gas chambers, and that another 500,000 inmates had died there of other causes. No serious or reputable historian now accepts either of these fantastic figures, and other key portions of Höss' "confession" are now generally acknowledged to be untrue. (note 74)

Aleksandr Solzhenitsyn has cited the case of Jupp Aschenbrenner, a Bavarian who was tortured into signing a statement that he had worked on mobile gas chambers ("gas vans"[mrknutí jedním okem] during the war. It wasn't until several years later that he was finally able to prove that he had actually spent that time in Munich studying to become an electric welder. (note 75)

28771

9.5.2004 9:50

Jen jsme plnili příkazy...

Bolo Sinsaev 217.?.?.?

Ein ehemaliger britischer Offizier enthüllt in der britischen Zeitung "Guardian", dass die berüchtigte R2I-Verhörtechnik auf britischen und amerikanischen Stützpunkten zum ständigen Lehrstoff für Spezialtruppen gehört. Danach sollen die Gefangenen unter Schlafentzug und ständigen Psycho-Misshandlungen so zermürbt werden, dass sie am Ende zerbrechen und jeden Widerstand aufgeben. Zu der Methode gehört es, den Opfern Plastiksäcke über die Köpfe zu stülpen, sie stundenlang nackt herumstehen zu lassen, ihnen sexuelle Misshandlungen anzudrohen und ihnen so ihr letztes Selbstwertgefühl zu nehmen.
www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,299080,00.html

byvaly britsky dostojnik prezradil novinam Guardian, ze povestna technika vysluchu R21, patri na americkych a britskych zakladnach k stalemu ucebnemu materialu pre specialne jednotky.
nepripustenie k spanku, psychicke mucenie, ze sa muceni vzdaju na konci akehokolvek odporu. k metodam patria hodiny stania s plastikovym sackom cez hlavu bez oblecenia, hrozenie sexualnym zneuzitim, kym sa im neznici posledny kusok sebacti.

takze metoda a nie nahoda.

28775

9.5.2004 11:50

Voják má poslouchat a ne diskutovat

Dezidor 62.?.?.?

V tomto případě je sice jasné, že se dělo něco nelegálního, ale ten argument obhajoby je vcelku správný. Armáda, kde by řadoví vojáci při bojové akci začali diskutovat o mezinárodním právu by asi moc lavně neskončila...

28777

10.5.2004 7:43

RE: Voják má poslouchat a ne diskutovat

oz 66.?.?.?

Reakce na 28777

V tomto pripade ale ide o nieco ine. Vsetky americke media postupne vsugeruvavaju presne toto (nenalost prava, puhe plnenie prikazov, prepracovanost ... a podobne nezmysly) je to velmi ucelove.
Pozrite si fotky este raz. Nezaraza vas, ze vojaci:
1. pozuju
2. maju z toho potesenie (usmevy na tvarach)
3. su si tak isti nedotknutelnostou za svoje ciny, ze si urobia desiatky fotografii do personalnych albumov. Ba co viac, pisu o tom maily domov.

V takomto pripade mi nikto nenahovori, ze plnili len prikazy, cudovali sa, nikto ich o nicom nepoucil atd., atd.
To by nemal byt proces za to, co vykonali na zaklade prikazu, ale za to, co spachali.

28812

9.5.2004 15:29

Jen jsme plnili příkazy...

excelent 194.?.?.?

Pro nás Čechy je to opravdu k nepochopení jak může být někdo tak blbý a sám sebe takto jednoduše usvědčit z morálního poklesu.Je to slehání systému nikoliv jednotlivců totálně selhalo vzdělávání a informovanost což zaráží dvojnásob při technologii jakou vojáci mají možnost užívat.Je to další potvrzení rozporu v pohledu na ameriku na jedné straně špičková technlogie na druhé neskutečně zaostalá mentalita většiny národa kterým muže ministr obrany vykládat ty nehloupější hovadiny a oni mu to schválí neboť zdá se,že tam spousta lidí ani neví co to ministr obrany vůbec je.

28780

9.5.2004 20:40

Jen jsme plnili příkazy...

albert 4.?.?.?

Cem se rika "white trash" (tj. bily odpad, potomci evropskych kriminalniku-vyvrhelu, dodnes verni tradicim svych predku), se muze jeden docist na nize uvedene lince.
Samozrejme to nejsou americke noviny.
Kdo zil/zije v USA, urcite se s takovymi "white trash" setkal. Ti nejenom ze nenavidi vse co neni jejich rasoveho druhu; ti nenavidi i Evropany, nenavidi svuj vlastni druh, sve vlastni "f-cking guts" ... A neni jich dnes malo, jsou jich miliony!

Co dela vec ale zajimavou, ze dnes nenavidi (k tomu jsou vytrenovani jako psici, na zaklade Pavlovskeho principu zido-sionistickym americkym systemem, tzv. ZOG = Zionisticka Okupacni Vlada) Araby, Afgance, Irance, mohamedany vseobecne.
Predtimm to byli Asiati, jako Korejci, Vietnamci.
Pak si jich miliony (jako refugees, etc.) nazenou do vlastniho hnizda zadnima vratkama, ti pak maji deti, mnozi se jako kralici, a takovi potomci se dnes s "white trash" smichaji a maji potomky:
vytvari zajimavy amalgam, take "prave Americany", pri nemz se jednomu, kdyz se na ne podiva, dela spatne od zaludku.
Pripadne, takovi predtim nenavidene "podrasy" emigrantu, prevezmou kontrolu nad predtim "pravymi Americany" osidelene oblasti. Napr. Orange County, Californie, dnes maly Siagon (kontrolovane Vietnamci). Ci nekolik milionu Irancu, predevsim v Californii. Afganci. Arabi. Hnedokozni luza z "South of the boarder". Miliony a miliony - budoucnost USA ...
Vskutku, budoucnost pro "prave Amiky" je ruzova, typy Michael Jackson, Tiger Woods, K. Powel, Kunduliza Rajc - mohou nasledovat v milionech ...
http://www.sundaytimes.co.za/2004/05/09/news/world/world02.asp

(vynatek z novin)
V Fort Ashby salonu se souhlasi, ze England, dcera tratoveho delnika, nic spatneho neudelala. Jedna ze stalych navstevnic, Colleen Kesner, rekla reporterum: "Plno lidi zde si mysli, ze ta vec ohledne toho Iraku je vyvedena z proporci.
Hosi-venkovane (pzn. rednecks = burani, krupani, lopaty) veri, ze kdyz jste jine narodnosti, jine rasy, tak jste pod-clovek (pzn., to veri i zide, podle Talmudu).
Takovym zpusobem jsou zde devcata vychovavane".

Ma-li nejaky cesky maldenec zajem se prizenit do USA, a vzit si za zenu takovou, jako je Lyndie England (to ze nevypada ani jako zena, to nevadi, hlavne ze je ta 'echt' Americanka. Kam se hrabe Anna Proletarka!), prosim.
V USA dnes o takove neni nouze, jsou jich miliony!


28791

9.5.2004 22:32

RE: Jen jsme plnili příkazy...

Komunista - neúplatný 193.?.?.?

Reakce na 28791

To nemusí být jenom Američan.
Britové se chovají stejně.Ani to nemusí mít "nařízené"!

28796

10.5.2004 3:35

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ta vec s fotografiemi ma daleko hlubsi vyznam,jejich ucelem je prohloubit nenavist mezi "Krestany" a muslimy,je to soucast zionistickeho planu na priprave dat tyto strany do nekrvavejsi valky,tak ,jak zide byli za prvni a i druhou svetovou valkou,kdo to nevi,tak nevi nic o svete,zide to sami prohlasuji,ze vzdy nas-krestany nahnali do valek ,ktere oni zosnovali,kdyz i Dessert Storm byla umele vyvolana valka a nejvyssi velitel byl zid ,teto "kretstanske sebranky".
Kdo se zabyva historii ,tak najde desitky rikladu podvratne prace zidu na zahnani kanonfutru pro zidovske zajmy,nicit jeden druheho ,co by nezide je jejich politika a kdyz neco jde spatne ,tak se vsichni zide stahnou do pozadi a odtud kritizuji jimi podplacene krestanske politiky a jejich statni system,pred jejich obcany,nebot to tak delaji staleti.Cely ten neocon je zidovsky,ale ,jakmile neco jede spatne ,jak v pripade "Chimney",tak nebyl videt na obrazovkach tydny,pred tim ,kdyz stval do valky proti Iraku,byl na TV kazdy den a ostatni delaji to same,to same delaji zide v jinych evropskych vladach.Nakonec existuje zaznam z projevu rabbina ,kde to vsecko toto rika ,co ja zde pisi.Kdyz Amerika spatne zkonci a lidi by se bourili a hrozila by revoluce,tak druhy den ve Washingtonu nenajdete jedineho "zida".
MOSSAD AGENTS INVOLVED IN IRAQ PRISON ABUSE
May 06, 2004
http://portland.indymedia.org/en/2004/05/287679.shtml

MOSSAD AGENTS INVOLVED IN IRAQ PRISON ABUSE
author: Mauricio Dolce

Mossad agents are behind the Iraq prison scandal

General Taguba's report about the Iraq prison abuse, strongly implicate John Israel, Steven Stephanowicz and Adel L. Nakhla; describes them as interrogators contract employees for Titan and CACI corporation.

Both Corporation has indicated that these individuals work for a sub contractor that they refused to name, the truth is that John Israel, Steven Stephanowicz and Adel L. Nakhla works for the Mossad, Arabic speakers and has been sent to train CIA, DIA and MI in interrogation techniques already used in Palestinians.

What has not been reported yet is that women and minors has been sodomized, pictures and video tapes has been withheld by the media to avoid further embarrassing the Army.nistickeho planu,proto zde vystupuje

28803

10.5.2004 4:34

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Just when you've persuaded yourself yet again that this isn't Vietnam, you're hit by another acid flashback. Last weekend that flashback was to 1969. It was in June 1969 that Life magazine ran its cover story "The Faces of the American Dead in Vietnam: One Week's Toll," the acknowledged prototype for Ted Koppel's photographic roll-call of the American dead in Iraq on "Nightline."
.
It was in November 1969 that a little-known reporter, Seymour Hersh, broke the story of the 1968 massacre at My Lai, the horrific scoop that has now found its match 35 years later in Hersh'sNew Yorker revelation of a 53-page U.S. Army report detailing "numerous instances of 'sadistic, blatant and wanton criminal abuses' at Abu Ghraib." No doubt some future edition of the Pentagon Papers will explain just why we restored Saddam Hussein's hellhole to its original use, torture rooms included, even as we allowed Baghdad's National Library, a repository of Mesopotamia's glorious pre-Baath history, to be looted and burned.
.
The Vietnam parallels are, as always, not quite exact. America didn't "withdraw" for another four years after 1969 and didn't flee Saigon for another two years after that. We're on a faster track this time. News travels at a higher velocity now than it did then and saturates the culture more completely; the stray, silent images from the TV set lodge in our brains even when we are trying to tune them out. Last weekend, the first anniversary of the end of the war's "major combat operations," was a Perfect Storm of such inescapable images. The dense 48-hour cloud of bad news marked the beginning of the real, involuntary end of America's combat operations in Iraq, come hell or June 30.
.
The first sign was the uproar over "Nightline" from the war's cheerleaders. You have to wonder: If the United States is so firm in its support of this war, by what logic would photographs of its selfless soldiers, either their faces or their flag-draped coffins, undermine public opinion? The practical effect of all the clamor was only to increase hunger for "Nightline" - its ratings went up as much as 30 percent - and ensure that the fallen's faces would be seen on many more channels as well. Those faces then bled into the pictures from Abu Ghraib, which, after their original display on "60 Minutes II," metastasized by the hour on other networks and Web sites: graphic intimations of rape, with Americans cast as the rapists and Iraqis as the victims, that needed no commentary to be understood in any culture. (The word "reprimand" - the punishment we first doled out for these crimes - may lose something in translation to the Arabic, however.)
.
Then there were the pictures of marines retreating from Falluja and of that city's citizens dancing in the streets to celebrate their victory over the American liberators they were supposed to be welcoming with flowers.
.
Through a cruel accident of timing, each of these images was in turn cross-cut with a retread of a golden oldie: President George Bush standing under the "Mission Accomplished" banner of a year ago. "I wishKráceno (Editor)

28806

10.5.2004 6:51

Jen jsme plnili příkazy...

Muceni? 212.?.?.?

Podle meho nazoru neni mucenim to, ze nekdo narazi Iracanovi pytel na hlavu a ani to, ze banda Iracanu dela naha Irackou pyramidu. Je treba priznat si, ze se tyto "obeti muceni" nedostali do lochu pro svou pasivitu, ale proto, ze byly a jsou vice ci mene aktivni v terorismu jak proti americkym vojakum, tak proti irackemu obzvatelstvu. Podle meho nazoru maji stesti, ze nebyli zastreleni na miste, ale zajati a timto zpusobem "muceni". Terorista na obojku je milosrdenstvi, protoze spravne by mel viset na opratce. Verejnost se mini priposrat z toho, jak se uzkostlive stara o to, aby temto teroristickym svinim byla poskytnuta a garantovana lidska prava, prestoze teroriste lidem berou zivoty a na nejzakladnejsi lidske pravo - pravo na zivot z vysoka kaleji.
Probudte se a spise vojakum zatleskejte za jejich schovivost vuci netvorum beroucich do rukou zbrane a vybusniny z nabozenskych ci politickych motivu plynoucich z lasky k rezimu Sadama. Ostatne soudim, ze Kartago musi byt zniceno.

28810

10.5.2004 16:10

RE: Jen jsme plnili příkazy...

P. Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 28810

Naprosto s Vámi souhlasím, tady o žádné mučení naprosto nejde. Ponižování, šikanování a neznalost arabských zvyků (nahota, ukazování podrážek bot apod.) to bych připustil, ale do mučení to má opravdu daleko. To by se museli Američané školit v Saudské Arábii, Jordánsku, Egyptě či ve státě Izrael (pár specialistů z Mossadu tam už mají, ale ti nejsou tak blbí, aby výsledky svého "přesvědčování" nechali nějaká blbá "ucha" fotografovat.
Každý kdo sloužil v českolovenské "socialistické" armádě, si prožil v přijímači podobného ponižování a šikanování více než dost. Pamatuji si na čtyři osobní poplachy za noc, čištění záchodové mísy zubním kartáčkem, mytí chodeb do tří hodin do rána a podobné legrácky od instruktorů a mazáků. Že jsem to osobně dlouho netoleroval a okamžitě zašel na politické oddělení divize, které tomu udělalo přítrž po "stranické" linii, to je druhá věc. Pak už jsem byl jen ignorován, neboť dobře věděli, že všechny přestupky budu okamžitě hlásit.
Ceterum censeo, Carthaginem esse delendam (Cato Starší).

28821

10.5.2004 18:50

RE: Jen jsme plnili příkazy...

Lev 68.?.?.?

Reakce na 28821

Vazeny pane Peshmerga, podle vas, o zadne muceni nejde, jelikoz se neprovadi u vas "doma". Pokud jste cetl dobre, bez chyb uvedene clanky z Webu ( BL ), TV a ja nevim jeste odkud, tak byli muceni i nevinni arabsti civiliste, vcetne deti. Pochopitelne, ze vam to nic nerika, ze ano.

Ironii celeho toho skandalu je to, ze Amici prisli "osvobodit", obyvatele Iraku od zrudy Saddama a sami ve zrudnostech pokracuji, s kteryma vy a vam podobni souhlasi. Mozna, ze Saddam i poradil Bileme domu, jak "zachazet" s Iracany. Vas priklad a odvolavani se na Saudskou Arabii, Jordansko, Egypt a
Izrael, je o necem jinem. My !!! Amerycane, jsme preci humanni narod a meli jsme prinest do Iraku
Zapadni "kulturu","demokracii" a "svobodu". Nerikal nam to mistr Bush nekolikrat v US TV ??, ale pokud si dobre pamatuji, tak nikdy !!, nam nehovoril o nejakem muceni. Vam ano ?
P.S. Opravte si prosim me preklepy a pravopisne chyby a pak teprve ctete - s uctou Abraka Dabra Lev

28826

10.5.2004 19:35

RE: Jen jsme plnili příkazy...

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 28826

Dorogoj Lev Mojsejevič,
Za polčasa do načala štykovoj ataki obchodit komandir polka. B odnom iz okopov obnaruživajet dvuch soveršenno rasterjannych i trjasuščichsja bojcov.
Vyše golovy, orly, sejčas voevat budem. A my ne orly, tovarišč komandir, my lvy. Ja Lev Mojsejevič a on Lev Abramovič.
Nadejus, dorogoj Lev Mojsejevič, što vy vsjo ponjali, a jesli net, nu vot, pošjol kuda podalše. S prazdnikom vas.

28827

10.5.2004 20:27

RE: Jen jsme plnili příkazy...

Lev 68.?.?.?

Reakce na 28827

Jste skutecne velmi vtipny a zabavny pane Peshmerga. Vas cist je chuťovka. Jen tak dal. Citim tu vasi osobnost. Proste, na Zvedavci jste nenahraditelny, i kdyz se rikavava, ze vsichni nahraditelni jsou, mimo "vy-vole-nych". [mrknutí jedním okem]

28832

10.5.2004 23:19

RE: Jen jsme plnili příkazy...

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 28832

Jsem rád, že jsem Vás při pondělku trochu pobavil. Rusky sice moc neumíte, to by Vaše reakce byla trochu jiná, ale chuj s nim. Pro další zábavu, ale jenom pro vy-vole-né, Vám zasílám další veselou básničku.
¨"Traktorista ja ljubila, traktoristu ja dala,
Celyj mesjac pizdu myla, pud soljarki vyskrebla".
Do vstreči.

28836

11.5.2004 3:37

RE: Jen jsme plnili příkazy...

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28832

Love Love zase skorujes, clovek kdyz na tebe nedava pozor tak vyvedes nejakou volovinu [oči v sloup]

28845

11.5.2004 4:03

RE: Jen jsme plnili příkazy...

Lev 68.?.?.?

Reakce na 28845

Vcelicko, bez volovin. Stale cekam na ty vase klokani pribehy s hakovymi krizi z Australie, ktere jste mi osobne slibil. U meho PC sedi cela Lvi rodinka a netrpelive ocekava vase reportaze. [zmaten]

28851

11.5.2004 6:56

RE: Jen jsme plnili příkazy...

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28851

Lefe, reknete rodince, ze muj zahranicni dopisovatel z Australie se nechce spinit s jeho soukmenovcem a tak mi neposila zadne dulezite informace. Nemohu tedy vasi lvi rodinku potesit, budete si muset sehnat informace sam. [smích] No a co by ste chteli vedet o Buffalu? Zrovna mame hezke pocasi, ale ma prijit destivo a zima.

28858

12.5.2004 10:31

RE: Jen jsme plnili příkazy...

Milanius milanius (zavináč) hotmail (tečka) com 213.?.?.?

Reakce na 28821

Naprosty souhlas, taky tu okazalou hysterii kolem toho ponekud tvrdsiho sikanovani par veznu moc nechapu (anebo ji chapu az moooc dobre). Nazyvat to ale mucenim?

Videl jsem bohuzel zaznam brutalni popravy toho chudaka , kterymu nejak fanaticka sebranka doslova urezala hlavu, o nem ale nikdo psat nebude, "to je v poradku".

28904

10.5.2004 7:33

Jen jsme plnili příkazy...

joshua chroust (zavináč) aol (tečka) com 66.?.?.?

Tak robert Nohejl muze a pripada mne jako kdyz nema moc rad zidy a ja zid nemuzu? tomu ale rikam antisemitismus . Pane Stvola jak jsem videl vasi fotku tak jste asi taky zid tak se mne zastante. Aron stejne prijede uz aby tady byl .

28811

10.5.2004 8:21

Jen jsme plnili příkazy - jeden důležitý aspekt

Jan Šimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Každá kultura má svoje "peklo". Tedy něco, co je jejími členy chápáno jako absolutní zlo, kterému se snaží za každou cenu vyhnout. Nám se v souvislosti s islámskou kulturou dlouho nedařilo nalézt její slabé místo: Kultura, produkující sebevražedné atentátníky je pro nás natolik nepochopitelná, že jsme netušili, jak lidi ochotné odejít do ráje k 72 pannám černookým (kterým se navíc bude panenství znovu a znovu obnovovat) postihnout, aby se toho báli.
Dnes už to díky personálu nápravně výchovného zařízení Abu Ghraib víme [smích]

Je to možná vošklivý, ale dnes můžeme prohlásit, že pokud nám Ussáma bin Ládin padne živý do rukou, tak bude běhat nahatej po čtyřech na vodítku za dozorkyní [chechtot] A rozhodně by to pro něho byl asi větší trest, než kdybychom ho usmažili na elektrickém křesle nebo pověsili, nebo udusili kyanovodíkem nebo sťali gilotinou nebo (račte doplnit podle gusta a nehodící se škrtněte).

28813

10.5.2004 17:58

Jen jsme plnili příkazy...

Martin 62.?.?.?

...společnost, ve které je hnacím motorem v kultuře násilí a krev, se musí čas od času odreagovat na živých obětech...

No fuj, tahle nepodlozena podprahova vsuvka je na urovni Jaroslava Kojzara.

28824

10.5.2004 18:30

Jen jsme plnili příkazy...

albert 216.?.?.?

Zajimave je, ze pochybovat nad pravosti fotografii na nichz jsou vezni muceni a ponizovani, ci pochybovat nad svedectvim tech, kteri to videli, je OK. Vzdyt i sami politici o tom pochybuji. Viz dnesni Lidovvky: "Britský ministr obrany Geoff Hoon dnes v parlamentu potvrdil přetrvávající pochyby vlády ohledně pravosti některých snímků zachycujících týrání iráckých vězňů britskými vojáky".
To je OK, no sweat.

Ale necht jeden zapochybuje o zidovskem schwindlu, o tzv. holokaustu! O 6 milionech "zplynenych" zidu! O pravosti denicku Anicky Frankove (napsane kulickovym perem, ktere se pro spotrebitele dostalo na trh az v 50. letech)!
Ci se pozastavi nad az trapnymi, smesnymi a nelogickymi "svedectvi" tzv. "survivors" (Tisice zidu zplyneno denne v hlavni oswietimske komore zavrene vetchymi drevenymi dvirky visicimi takrka na jednom pantu; prestavba a modernizace plynovych peci po druhe svetove valce Sovety; postavene kominy v Osvietimi nejsou ani pripojeny k budove; fyzicka nemoznost likvidace tolika lidi; 3 milionu zidu pred druhou svetovou valkou v Evrope vs. 6 milionu zidu "vyhubenych"; na zaklade tlaku revisionistu v 80.-90. letech pocet zplynenych obeti v Oswietimi byl pres noc "snizen" ze 4 milionu na 1.5 milionu, ale 6 milionu zustalo 6 milionu - ty jsou untouchable; a pod)!
To si dnes zadny politik jako Hoon nedovoli, aby o schwindlekaustu pochyboval, to by ho na fleku prinejmensim stalo karieru. A normalni clovek, pochybovac, je oznacen za "antisemitu", "rasistu", za "holokaust denier", za to zae "nenavidi" a pod. A v rade zemi jeden ktery rekne ze neveri v schwindelkaust, tak bude jeste kriminalne stihan.
To mluvi samo za sebe, co je dnes politicky korektni a co neni, a kdo vladne svetu.


28825

10.5.2004 21:26

Jen jsme plnili příkazy...

albert 216.?.?.?

Dnesni judeo-americka amedia se krouti, jak sladke venkovske devcatko Lynndie R. England z West Virginia, chudinka vyrustajici v maringotce, je zneuzivana. Vzdyt ona za nic nemuze, to je vina jinych, nadrizenych. A kdovi jestli k tomu vubec doslo, mozna ze ty fotograife jsou fake. Nebo neutrpela chudera vubec nekdy v detstvi nejake trauma (kde jsou vubec zidovsti specialiste-psychologove, aby se otevrene zapojili? Vzdyt nemusi jen tahat ty snury ze zakulisi)? Blah-blah-blah ...

http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/ap/20040510/ap_on_re_us/prisoner_abuse_england_3

Jo, pokud se tykalo o "sadistickeho hlidace" v Treblince, Ukrajince Ivana Demjanuka, obvineneho ze je tzv. "Ivan Hrozny", ktery byl na zaklade "dukazu" od Sovetu okamzite zprosten americkeho obcanstvi, pak (bez soudu) dopraven z USA do Izraele, tam veznen snad 7 let, a skoro popraven - to je jina ...
To, ze Sovetsky Svaz prisel s "dukazem" proti Demjanjukovi, poslali do USA jeho identicnosti kartu coby "nazi guard", karta ktera byla takovy "fake", ze se specialiste nad takovou ubohosti stydeli (ale bali se mluvit), to uz je jina.

Demjanuk byl nakonec v tichosti z Izraele propusten, obvineni a "svedectvi" (nejlepsi byl ten zid, ktery pred mnoha lety sam svedcil ze Ivana Hrozneho zabil pri povstani, ale po letech kdyz Demjanjuka v Izraeliu soudu videl, tak se v rozruseni "zhroutil" a "omdlel" pred soudem, posledni slova pred Holywoodem byla "To je ON, Ivan Hrozny!"[mrknutí jedním okem] ze byl "nacistickym hlidacem" v Treblince se prokazaly jako totalni lzi ...

Pozdeji, kdyz p. Demjanjuk (ma 4 tridy obecne skoly, ani neumi anglicky) byl zpet u sve rodiny v Ohio, tak zide prisli znovu, ze kdyz "nebyl v Treblince, tak byl tedy v Soriboru". Protoze, sakra, himlhergot, kvuli prosperite "holokaustniho prumyslu" nekde byt musel !!! [naštvaný]

28833

11.5.2004 1:33

Casy se zmenily?

jan 67.?.?.?

http://www.musarium.com/withoutsanctuary/main.html

movie (view movie)
photos

fotografie zachycujici lunchovani v USA v minulem stoleti. Natolik oblibena cinost, ze snimky se pravidelne vydavaly na postovnich pohlednicih, ktere si pak spravedlivi obcane se zadostiucinenim navzajem posilali za ucelem posileni verejne mravnosti a zakonu.

Vsimnete si zarazejici podobnosti vyrazu v tvarich a ocich amiku tehdy pred lety v USA a dnes na fotografiich z veznic v Iraku.

28841

11.5.2004 4:02

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tak robert Nohejl muze a pripada mne jako kdyz nema moc rad zidy a ja zid nemuzu? tomu ale rikam antisemitismus . Pane Stvola jak jsem videl vasi fotku tak jste asi taky zid tak se mne zastante. Aron stejne prijede uz aby tady byl .
Co jsou zide?????????
Dalsi pripravy zidu-Mossadu na dalsi americky 11 September,chyceni pri cinu,doufam,ze i policiste byli rovnez antisemiti !!!!!!!
May 10, 2004

UNICOI (WATE and AP) -- Two men were arraigned and held without bond in Unicoi County Monday after they evaded arrest and presenting false IDs.

On Saturday, Shmuel Dahan and Almaliach Naor, led Unicoi County Sheriff Kent Harris on a high speed chase.

Harris said he noticed a rental truck driving at a high rate of speed on U.S. Highway 21, a lightly-traveled road near the North Carolina border. He said the truck was weaving and wouldn't pull over after he began chasing it.

Harris said a witness brought troopers a vial the men had thrown out of the truck. Harris says when it was shaken, the thick liquid in the vial became warm.

After the men were taken into custody, officers found a "learn to fly" brochure in the truck, leading to concerns about security at the nuclear fuel services plant in Erwin.

Harris also said he thought it was unusual the men were driving on a remote road instead of Interstate 26.

The sheriff said Dahan gave officers a fake Florida driver's license and Naor gave them a fake identification card.

Dahan faces charges of reckless driving, contributing to false ID and evading arrest. Naor faces charges of possessing false identification and evading arrest. Both men are from Israel.

Lawyer William Lawson was appointed by the court to represent the men. He says they had rented the truck to haul furniture and got lost when they pulled off Interstate 26.

A spokesperson for the FBI office in Knoxville says they're monitoring the investigation, in case they have to join it.
Pro hlupaky vzkaz ,co veri na antisemitismus*
Tech chytrych zustalo na 3000 v troskach svetoveho obchodniho centra,zatimco zide ,zustali doma!!!!! Nejvetsi hlupak je "krestan" s vymytym mozkem !!!!

28850

11.5.2004 7:03

Jen jsme plnili příkazy...

Vcelicka 24.?.?.?

pane Nohejl nerozumim Vasi posledni vete, muzete ji objasnit?

>Nejvetsi hlupak je "krestan" s vymytym mozkem !!!! [zmaten]

28859

11.5.2004 11:31

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Vcelicka ,to jsou krestane,nebo take po staru nazyvani bily lide ,kteri praktikuji sve nazory a myslenky podle vzoru "papestejsi ,nez papez".Abychom si to plne objasnili ,tak Vam mohu rici ,ze krestane sebou nechaji orat pomoci zidovske propagandy,kostelem pocinaje a ucenim o holocaustu konce,potom neni divu ,ze to s nami tak dopada ,ze jdeme za nekoho jineho umirat do cizi zeme se ,kterou naprosto nemame nic spolecneho, v dusledku politiku ,kteri lezou zidum,vsak vite kam.
Kdyz nam vladnul komunismus ,tak jsem na vlastni kuzi poznal,ze nekteri radoby komunisti byli stokrat horsi ,nez mnohy z tech ,tak zvanych kovanych komunistu,tomu jsem mohl ric do oci ,co si myslim,ale tomu co se komunistum snazil nejak zavdecit ,tak tam jsem si musel davat velky pozor.Takze k dokresleni toho vseho bych chtel rici ,ze mezi nami jsou krestani ,kteri jsou nebezpecnejsi nez mnozi zide.Rekl jsem jednomu ,tak zvanymu zidovi,co jsem si myslel a on to same rekl mne,ale pozidovstenemu krestanovi,tam si jeden musi dat sakramensky pozor,to jsou svym zpusoben nebezpecni lide,tak,jak ti radobykomunisti a jini.To jsou me zkusenosti,za desitek roku mezi lidmi mnoha nabozenstvi a mnoha rozdilnych politickych nazoru,v Nemecku se bali ,tak zvanych miseling,pul ,krestan,pul zid.Mam dojem ,ze starsi obcane se mnou budou v tomto souhlasit.Jednou jsem mel moznost ,mluvit s tajemnikem KSC,za Prahu, Kozelkou,to ,co jsem mu rekl a bylo toho dost, jsem ,vsak nemohl opakovat v rodine ,kde jeden z nasi rodiny byl komunismem pripaleny,to by zkoncilo pro mne velmi spatne ,udal by mne!!!

28864

12.5.2004 7:49

RE: Jen jsme plnili příkazy...

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28864

Pane Nohejl, napsal ste to velice rozume, i kdyz stacilo rict POTURCENEC HORSI TURKA...jsem ale rad, ze jste to rozvedl a ukazal sve mysleni...myslim, ze si musim na Vas upravit nazor, je to mozna tim, ze mene pisete za sebe a vice kopirujete nazory druhych. Osobne vidim, ze mate mezi usima vic nec vitr.

28899

11.5.2004 11:53

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nazorny priklad za vsechny o hlouposti "krestanskeho" vetsinou katolickeho statu.
-----------------
"(Zionist) Jews are allowed to have dual-citizenship between the U.S. and Israel. America gives Israel $4 billion a year that it does not pay back (and this doesn?t necessarily include military secrets and hardware, plus occasional bank-bailouts and other matters). The Jews who are dual-citizens take a small portion of this $4 billion and re-invest it in American politics, choosing U.S. politicians who are likely to support Israel. (It is believed that Israel has somewhere around 300 different political action committees working inside of America, led by Jews with dual-citizenship.) Aside from Findley?s book, the book Stealth PACs also describes how some of these pro-Israeli groups use seemingly innocuous names to hide their pro-Israel agenda at American taxpayers? expense.

How much has this unchecked support of Israel cost American taxpayers? The well-respected economist Dr. Thomas Stauffer stated that America?s financial loss due to its support of Israel is about $1.7 trillion in today?s dollars, roughly one-third of America's deficit."

28866

11.5.2004 12:45

Jen jsme plnili příkazy...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Tu je linka na stranku jedneho experimentu, ktory uskutocnila Stanfordska univerzita (http://www.prisonexp.org). Uz davnejsie som cital knihu o 101. policajnom prapore od Christophera R. Browninga, kde boli v zavere vysvetlene dovody podobneho spravania, ake sa vyskytli u americkych vojakov. V podstate aj tito nacisticky policajti pachali podobne zlociny, akurat s rozdielom, ze aj vrazdili. Ako priklad bol uvedeny prave experiment Stanfordskej univerzity, ktory vykonal uznavany psycholog Philip Zimbardo.

Aby sa clovek stal vrahom alebo tryznitelom, nemusi byt vobec povahovo zly. Spomenuty pokus ukazal, ze k povyseneckemu spravaniu a zlemu zaobchadzaniu dochadza vdaka systemu. Samotne prostredie vzbudzuje zaujem o tyranie ludi. Respektive podnecuje pudy, ktore uz v sebe mame a ktore sme dovtedy potlacali.

Podobne triky americky vojensky a spravodajsky experti ovladaju. Preto sa im dari robit z americanov dementov a ochotnych vojakov. A z ochotnych vojakov vrahov a sadistov. Najsmutnejsie je, ze predtym to boli normalny ludia a ani si to neuvedomuju.

Dufam, ze bude este dost ludi, ktori sa ovladnut nenechaju a prekuknu toto divadlo.

S pozdravom

Matej Gregor

28870

11.5.2004 15:05

RE: Jen jsme plnili příkazy...

Lev 68.?.?.?

Reakce na 28870

Pane Gregor, chovani US mucitelu v Iraku, nic neomlouva. V jedne veci s vama absolutne souhlasim a to, ze je vinny system, ve kterem byli tito mucitele vychovani. Tento system se nazyva Nacionalismus. Od narozeni americkeho obcanka, se mu "vtlouka" do hlavy ( to same, jak to byvavalo i v SSSR ), ze jen on a jeho zeme, je cislo jedna, mezi vsemi zememi sveta, ze jen ta ! US "demokracie" a ta ! US "svoboda", je ta prava a nepospinena a ze jen !! USA jsou timto "vzorem", pro zbyvajici civilizovany i necivilizovany svet. Je v tom i kus nadrazenosti.

Ale, abych byl skutecne fer a ne jen jednostranny, i mezi tema vojaky ( zoldaky ) v Iraku, se jeste najdou lide s mozna i lidskou tvari. Ale kolik jich z jednoho sta asi je ?!

28872

11.5.2004 16:27

Jen jsme plnili příkazy...

Vevercak 194.?.?.?

S Izraelem do more!!! [naštvaný]

28875

12.5.2004 3:04

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Saga Abu Ghraib na pokracovani,vse jde podle predem urceneho planu "valecnych stvacu" ve prospech statu Israel a svetoveho zidovstva-chazarstva-zionistu.
Vojak ,zoldner byl vzdy oznacovan za osobnost jez prodala svoji dusi a stal se nastrojem ,toho ,kdo mu platil pravidelny zold,za sluzbu,ze bude poslan a bude zabijet ,tam ,kam jej poslou,bez jakekoliv souvislosti k jeho osobe,lidi ,ktere v zivote nevidel a se kterymi nikdy nemel zadne osobni nepratelstvi.Americky vojak je produktem umele nezamestnanosti ,jez zene obcana statu dat se do sluzeb mocnych prumyslovych koncernu ,jez svymi dollary manipuluji s politiky ,jak je jim zapotrebi.Takovy zoldner ,pokud padne do zajeti,kde z neho naraz spadne pocit nadrazenosti nad jeho obetmi ,kdyz zjisti,ze se karta osudu obratila,tak si naraz vzpomene,ze ve zkutecnosti ani nechtel bojovat ,kdyz on byl vlastne take jeden z tech mnoha chudaku,ktere za doliary vrazdil,ze on v tomto momente nejistoty o svuj vlastni osud ,je vlastne v ramci socialniho postaveni, jednim z nich a hleda omluvu na zaklade jeho osobni socialni bidy,do ktere se touto cestou dostal do rukou "vitezu", a je pripraven skemrat o svuj zivot,pokud by nepritel nechtel pochopit civilisovane mezinarodni zakony zapadnich mocnosti,o kterych mu nikdo z vedeni armady nerikal,nebot Amerika v ramci sve super-nemusi nic takoveho dodrzovat.Historic document: Abu Ghraib investigation The Classified Report of Maj. General Antonio M. Taguba: Article 15-6 Investigation of the 800th Military Police Brigade [pdf, 80K] -- see the role of an Israeli-owned "civilian contractor" interrogation firm, and a Mr "John Israel"
Zde v tomto ,pomalu nic nerikajic hlaseni generala Taguba je naznak toho ,jak v ramci zoldnerstvi,najatych vrahu,tak ,jak mafie ma sveho "hitman"najateho vraha ,tak stat ma najatou armadu vrahu a nejenom to ,tato armada si jeste najima a dela smlouvy s jinymi vrahy,kteri za ne udelaji spinavou praci,tedy presne ,zucastnuji se vysetrovani zajatcu,muceni a ovsem v pripade zen i poteseni nad nimi s plnou moci se i sexualne povyrazit ve jmenu "civilizace",ovsem ,okupantem s armadou najatych vrahu; nabizene demokracie,tedy ,jakoby?!?
Odezva na sebe nedala dlouho cekat ,fotografie a video zaznamy nepodrazi Rumsfeldovi nohy a nepresvedci svet ani omluva od presidenta Bushe,tak ,tato akce zostuzovani arabskych svetu ,uz zacina byt odvetou Arabu na najemne vrahy ,bit i zenam v zoldnerskych uniformach,ktere pokud padnou do zajeti, budou "povyseny" do postaveni obeti v Abu Ghraib ,jako otrokyne sejku a jinych.Jak, se zda "arabsky svet" se pouci z demokratickeho jednani zionistickych barbaru v uniformach a "obchodnich" najemnych smlouvach Americanu.
Drazi ,drive se nudici nezamestnani,co sepsali smlouvu s certem,tak ,tem cast jejich tela bude odriznut ,aby se nemohli ukajet na bezbrannych obetech.Takova je tedy posledni situace odezvy na zneuziti moci,kterou a zde nechame,kazdeho ctenare na jeho osobnim soudu-provadeji civilni zamestnanci vramci smlouvy ,co by vojenska policie se jmeny ,jako StKráceno (Editor)

28887

12.5.2004 3:07

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Steven Stephanowicz a John ISRAEL co by zarazeny clen 205 Vojenske Policejni Brigady,takze vlastne Israel se zucastnuje vyslechu a muceni Arabu ,pod patronaci vlady USA.
Takze ty obrazky se sexualnim muceni je jen odrazem toho,co zide v Israelu praktikuji ve velkem proti zenam "dovezenych" ze zemi vychodniho blobu a ovsem jejich Mosasad ve veznici Abu Ghraib,jak vyslo najevo z hlaseni generala Taguba.
Je, znam pripad ,ze v tak zvanem boji proti terrorismu,Mossad ,co by nadrazena sila nad porazenym Nemeckem ,se zucastnili vyslechu palestinskych uprchliku na letistich v Nemecku ,kde Palestinci na emigracnim a jinem urade se domnivali ,ze odpovidaji urednikum Nemecka a zatim je vyslichal v nemeckych uniformach clenove Mossadu, jake tam muselo byt prostredi "vyslechu" ,nechavam na fantasii ctenare.
Takze ,Israelske spolecnosti-podniky,se v ramci smluv zucastnuji ,tak ,jak v pripade Nemecka a jinde ,vyslechu veznu,tak ,jak i jejich smrtelna komanda pusobi ve vsech "spratelenych "statech s Israelem, je to tak ,jak nasi obcane se cas od casu dostali do rukou ruske NKVD ,jez pracovala skryte i na Ceskoslovenskem uzemi,tak ,jak pracovala ve vsech statech Warsavske smlouvy,jakozto nadrizeny organ pres nasi tajnou policii, o cemz by mohl vypravet general -zid Lorenc,rovnez i clen NKVD mimo jeho hodnosti v radach tajne Ceskolovenske policie,ten,jez nechal mlatit lidi na Narodni tride.
Ted ,jeste jde o to ,zda i jina krestansky a nebo zapadne znejici jmena nemeli pred prejmenovanim nejake to stein,takze i velitel teto mucirny brigadni velitel-zena- Karpinski,ktera se odvolava ,ze cast teto instituce spada pod CIA-jejimz velitelem je rovnez zid -Gregory Tenet.
Situace v Iraku ,bude prikladem pro ostatni zeme sveta ,co je Amerika a jaka je role zionistu na ceste k jedne svetove vlade a co od toho muze ocekavat radovy obcan ,kterekoliv zeme na svete a pocatkem toho vseho je spojeni Muslimu a Siattu poprve vcele historii 1400 roku jejich existence v odporu proti nositelum zapadni kultury" varene "v Jerusalemu od zionistu.
Nebyl to nahodou Hitler ,ktery naridil ochranu mladych divek a zen narodnim zakonem,aby se nestali prostitutkama v rukou zidu v Nemecku,v dobre jeho sobni pameti,ze jeho babicka byla uvedena do jineho stavu v dome Videnskych Rotchildu,kde slouzila ?
V taborech Gulagu,zeny a divky museli stat nahe pred “zdravotni komisi”.kde nikdo z nich ani zdravotnikem nebyl ,ale vsichni v uniformach NKVD se tesili a nejen to pohledem na nahe obeti ,pred dalsim ,aktem “muceni” ,kdyz sam velky zid Brija si vybiral zeny na ulici z jedouciho auta a jeho “sluhove” mu jeho “vyber” nalezite vecer pripravili,toto jsou stare zidovske methody za ktere jsou “Pronasledovani” cela staleti s oznacenim antisemitismu.
Udalosti v byvale Saddam Hussein veznici,kde udajne se deli hrozne veci ,se deji dodnes ,ale pod "kontraktem-smlouvou" se zionisty a problem neni v tom ,ze se veci dostaly ven na verejnost,ale v tom,ze se praktiky Mossadu nemely vubec dostat na verejnost a za to se bude trestat,Kráceno (Editor)

28888

12.5.2004 3:13

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

ne za to muceni,Ostrovsky mel hlubokou pravdu a neni divu ,ze na jeho hlavu byla vypsana domena,tak ,jak za dopadeni Saddam Hussejna,ale i to se meni ,nebot 12 kg zlata ,za hlavu okupanta ,neni k zahozeni take,jak je videt ,to ceske "Jakse do lesa vola,tak se ozyva" ma cosi do sebe a uz dnes semi nezda ,ze by mnoho lidi sympatisovalo s zidy a se statem Israel ,kdyby se jim neco moc spatneho stalo, doba holocaustoveho oplakavani zkoncila ani masova vystavba jejich musii po celem svete, nic na tom nezmeni.
_____________- _______________

Takze ,tomu ,co to trosku mysli,si dokaze udelat predtsavu budoucnosti "Jedne Svetove Vlady",jak budou na tom krestanske zeny v rukach samo-vyvolencu a , "bozich " oblibencu k vlade na zemi.

28889

12.5.2004 21:14

Jen jsme plnili příkazy...

Bohumil Kalvas bkalvas (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

a) ad udajne Plneni prikazu: vojak ma povinnost plnit prikazi nadrizeneho, tj. ok. Ale: pokud ma pochybnosti o regulernosti/opravnenosti/kompetenci, tak si muze prikaz nechat dat pisemne... a po te ho opravdu musi vyplnit. Az nasledne si muze stezovat. Dale no comment.

b) Muceni/Sikana/Ponizovani = ostudne/hanebne. Poprava americana = barbarstvi. Me to prijde na stejno: ani jedni akteri nereprezentuji (udajne) narod, pouze jednotlivce. btw co kdyz ten udelany chlapik byl CIA? A vzhledem k vecnosti, vesmiru "a vubec": co je horsi: trpet nekolik desitek sekund nebo nekolik dni + zustat zostuzen na zivu?

c) US forces cca 13 tis. ks = dobrovolni obhajci svych principu, kteri jsou nekam/kamkoli prosazovat neci nazor s rizikem umrti. Oproti tomu domorodci se IMHO = vlastenci a vubec bych je nedelil na ozbrojene a neozbrojene slozky. Oni jsou DOMA a nemaji na vyber, oni haji/brani.

d) kdo docetl az sem (doufam, ze aspon p. Stwora[mrknutí jedním okem]) doporucuji film Wag the Dog. Zajimave ve spojeni se zachranou vojina Jassica (nevim presne jmeno), kde bylo comando vs. nemocnice s doktory. Tvrzeni skoro unosu civila vs. osetreni vojaka se zlomeninou...

e) Kladu si otazku, co dela 21-ti leta vojacka ve valce. DLe mne by ve valce meli byt lide cca 30-40 let, kteri uz neco vedi o zivote, a ne studenti voj. fakulty na "stazi" (mucitelka i Jassica). To rovnez neco vypovida o narodu, min. o koncepci...

28915

13.5.2004 0:11

Jen jsme plnili příkazy...

gs 62.?.?.?

Vysledek znameho Milgramova experimentu ( poslusnost ublizit ) je co muze kazdy svoji vlastni zkusenosti potvrdit: ze mezi nami je az 80% hovad, ktery jsou schopni udelat cokoliv, co je nazyvano inhuman behaviour. Zadny rozdil mezi muzi a zenami nebo vekem.

Nema smysl analyzovat proc, moralizovat, proste to je nase hardware ( a lidske hardware je software). Jeste hure je, ze zbylych 20% prijme toto chovani, maji-li nejake vyhody z teto situace.
To je take vysvetleni, proc americti obcane stale podporuji agresivni politiku - dobre vi ze jde o 'statni zajmy', t.j. o jejich ekonomicke vyhody. Stejne plati pro ceske osly, kteri maji pocit ze jsou na dobre strane pro podileni se na koristi.

Neni duvod k optimismu, vice nafty je vytezeno nez nove nalezeno, ceka nas pokracovani sireni svobody a demokracie.

28916

13.5.2004 3:40

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

To ,co nam ukazuji z veznic ,kde muceni je rutinnou praxi,jak se vyjadril ,jeden dobre informovany clen americke vlady a ukazka ,jak se provadi smlouva na vyslechy a muceni zajatcu od israelskych expertu,takze joe Israel podnitil vic nenavisti k Americanum,ale odveta ,od uziznuteho prirozeni a nebo,ze vojanda se stane otrokyni,bylo zaskoceno popranou "Nicholas Berga",co by takytake kontraktora,jenze ouha on je zid a oni mu usekli hlavu,takze zid joe Israel a jini v jeho tumu muzou byt hrdi na vysledek sve propagace ,jak zachazet s lidma dle holocaustoveho navodu,bez odskodneni.
Kdyz v zoufale situaci Palestincu,kteri ztraceji sve domovi na svem uzemi od okupantu prijdou k tomu ,ze kazdy z nich oddela jednoho zida,tak ,jen MATEMATICKYM POCTEM ,ZACHVILI NEBUD ENA SVETE JEDINY ZID ,POKUD VSICHNI Z BILLIONY ARABU,PRILOZI RUKU K DILU.To je ,asi to ,pocem se politikum v Israelu zda,jinak to neni mozne .
Ze americti politici odsuzuji a vyhrozuji ,ze popravci zkonci pred americkym soudem ,tak mam dojem ,ze v situaci Palestincu se uz naprosto nemuz enic zmenit a ze se vyhruzka mine ucinku,nebot valka proti islamu je v plnem proudu,jenze bojiste z Iraku se muz eprenest do celeho sveta a zid nebude jisty zivotem nikde ,protoze vsud ejsou nasimi politiky v ramci multikulturni spolecnosti islamci,v Londyne se stavi jedna mesita za druhou a dnes lide i krestane berou do ruky koran k precteni,coz by pred vyhlasenim valky proti terrorismu nikdy neudelali,takze Bush napomaha ku skoleni krestanu,co vlasten islam je a lide nachazeji ku podivu mnoho spolecneho s krestanstvim -stejny Buh ,ale s rozdilnym jmenem.
Mam dojem ,ze si Amerika a Israel muzou navzajem pogratulovat,zatimco Talmud zavrhuje Krista islam o nem mluvi jinak,nez je zidovska -zionisticka doktrina.
Dalsi konflikty ,dalsich kontraktoru jen udela to ,ze to bude boj na zivot a na smrt-to je asi to ,co neocon-zid echteji.

28924

15.5.2004 8:02

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Cynismus právníka
Michael Saba v tomto měsíci zveřejnil v "Arab News" článek nazvaný: „Patří mučení k americkým metodám?“, ve kterém připomíná, jak profesor ústavního práva Alan Dershowitz napsal v "Jewish World Review" 30. ledna 2002 „Amerika v užívání mučení musí následovat Izrael“ a dodal: „Jen Izrael mezi demokratickými státy používá v rámci práva mučení.“ 8. listopadu 2001 Dershowitz na-psal v "Los Angeles Times" článek: „Cesta ke spravedlnosti mučením?“. Podle tohoto profesora práv (!) žádné technice výslechů (dokonce mučení) nesmí být bráněno. (Na tomto místě má cenu připomenout, že USA se brání uvádění u soudu důkazů získaných pomocí mučení obžalovaného). Dershowitz dodal:“Bolest pomíjí. Bolest není na světě nejhorším zlem“. Dershowitz, který psal o knězi kardinálu Wyszyńském „zločinný kardinál“, je radikální Žid, zapřisáhlý nepřítel Poláků, podporující hnutí za židovské nároky, autor knihy pod názvem „Hucpa“
(pozn. překl.: „Hucpa“ je zpolštěný tvar hebrejského slova „huspa“, což je výraz, který se dá chápat jako jedno ze synonym pro výraz „smělá msta“, použitý výlučně v souvislosti s Alanem Dershowitzem, jedním z kdysi čelných představitelů polské bolševické státostrany, ve které fanatičtí sionisté hráli po II. svět válce vedoucí úlohu přinejmenším do doby, než po roce 1949 nově vzniklý Stát Izrael, založený původně se sovětskou podporou jako stát, uvažovaný Stalinem za budoucího exponenta mocenských zájmů SSSR na Blízkém Východě, tuto úlohu odmítl a tím upadl ve Stalinovu hlubokou nemilost, v jejímž důsledku SSSR začal budovat arabské diktatury a vyzbrojovat je a část sionistických vedení východoevropských komunistických stran, pokud neutekla včas do Izraele nebo USA, se stala obětí mocenského boje uvnitř vedení komunistických stran a případně vykonstruovaných soudních procesů ..Don doby odpadnutí Izraele od SSSR však sionisté spolupracovali se sovětským režimem a jejich sionisticko-bolševické bandy vyzbrojované NKVD se na východních územích Polska, přepadených a okupovaných sovětskou bolševickou Rudou Armádou od noci ze 17. na 18. září 1939, v kolaboraci s ní dopouštěli ukrutných zločinů proti lidskosti na polském obyvatelstvu na polském obyvatelstvu – a nakonec i na té části židovského, které nechtěla s tímto režimem souhlasit – tu právě tito sionističtí bolševici po přepadení SSSR Hitlerovým Německem dokonce vystavovali nacistům na pospas, ta právě končila v plynových komorách nacistů, jinak sovětští komunisté také prohlásili Poláky za „nepřátelský“ národ, na kterém sionističtí bolševici, původní realizátoři vůdci VRSR ,prováděli tedy na „nepřátelském národě“ polském svou „hucpu“, neboli bezostyšnou mstu, k níž Dershowitz jako někdejší sionisticko-bolševický extremista i vyzýval).

28977

16.5.2004 10:15

Jen jsme plnili příkazy...

Vcelicka 24.?.?.?

>pozn. překl.: „Hucpa“ je zpolštěný tvar hebrejského >slova „huspa“, což je výraz, který se dá chápat jako jedno ze >synonym pro výraz „smělá msta“,



pro krinda pana pane Nohejl, kde jste to zase opsal? Znam pouze asi pet zidovskych slov ale jedno z nich je HUCPA jak to rikaj polaci a cesi tomu rikaji CHUCPA, neznamena to nic jineho nez "street smart". Duveroval jsem Vasi informaci o zidech ale ted o ni zacinam silne pochybovat. [oči v sloup]

28997

17.5.2004 14:32

RE: Jen jsme plnili příkazy...

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 28997

Pane Nohejl, já vám dám takový klasický příklad "chucpy" (chutzpa in jidiš). Syn zavraždí své rodiče, a pak se před soudem obhajuje a žádá o mírnější trest s tím, že je vlastně sirotek. Příště, až budete zase psát o Židech, přečtěte si před tím zajímavou knížku od pana Leo Rostena, The Joys of Yiddish.

29019

18.5.2004 7:49

RE: Jen jsme plnili příkazy...

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 29019

>Pane Nohejl, já vám dám takový klasický příklad "chucpy"
>(chutzpa in jidiš). Syn zavraždí své rodiče, a pak se před
>soudem obhajuje a žádá o mírnější trest s tím, že je vlastně
>sirotek. Příště, až budete zase psát o Židech, přečtěte si
>před tím zajímavou knížku od pana Leo Rostena, The Joys of
>Yiddish.

Jo jo pane Pesmerga ted se dozvime od pana Nohejla, ze chucpa znamena hebrejsky "zabit rodice" jo vy mu davate priklady.

[chechtot]

29034

19.5.2004 1:26

RE: Jen jsme plnili příkazy...

P. Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 29034

Pane Včeličko,
divil byste se, když čtete ty jeho příspěvky v té "australské češtině" a hlavně přetisky z cizích zdrojů, kdyby pan Nohejl tomu začal věřit? Já bych se ani moc nedivil, my těm Australanům šlapeme na "hlavy" a tak se to musí někde projevit. Ale když už chcete lepší definici, tak tady jí máte, "Chutzpa - gall, brazen nerve, effrontery, incredible "guts", presumption-plus-arrogance such as no other word, and no other language, can do justice to", no zkrátka typická židovská drzost.

29056

18.5.2004 0:46

Jen jsme plnili příkazy...

djb 194.?.?.?

Obrazky z vezeni se mi nelibi a s timto jednanim nesouhlasim. Nejsem ale nijak sokovan ani prekvapen. Toto jsou veci, ktere se ve valce/veznicich i v necem tak prostoduchem jako na vojne ci dokonce na internatu a ve skolach, dely a dit vzdycky budou. S tim se neda nic delat. Kdyz se sejde vetsi mnozstvi lidi, kteri maji nejakou moc nad druhymi, vzdy tam bude urcite procento "kretenu".
Jedina vec, ktera plati je, ze Americane nemaji v Iraku vubec co delat, ostatni jsou jen dusledky.

29029

19.5.2004 2:22

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Panove ,ja jsem ten clanek nepsal ,jen jsem jej predlozil k posouzeni ,jako dalsi mozajku k utvoreni si obrazku ,JAK TO VLASTNE TED VE SVETE BEZI.
Co, vlasten muzem za "prekvapeni" ocekavat od pristich dnu,kdo vlastne manipuluje s myslenim sveta a ovsem na tom mysleni vytvari svuj pristi prospech ,zatimco jini se stanou obeti sve vlastni iluse.Zvysovani napeti a nebo nenavisti v Iraku neposlouzi krestanum v zadnem pripade ,naopak nekdo vytvari situaci ,aby se muslimove a krestani nemohli dohodnout a ukoncit nepratelstvi,ktere ,kdyby olej v Iraku neexistival,tak by ani nebylo.Dnes po celem svete stoupa cena benzinu,coz je prakticky ukaz ,jak verejnost musi financne prispet na valku v Iraku,za kterou jsou prumyslove koncerny a banky sveta,jako vzdy ve vsech minulych valkach.
Stat Israel chce valku,ale sam valcit nechce ,pouziva druhych ke svym zajmum,kdyz si uvedomime ,ze stat Israel vzniknul pripenim kolonialni Britanie,ktera byla Ligou Narodu urcena spravovat ,pro nektere "Neexistujici Palestinu",tak ,tam je ten "zakopany pes ",tak to vse zacalo a dnes svet je na pokraji svetove valky pomoci Israelem organisovanych provokaci,ala mucitel Joe Israel a jeho pomahaci,kteri pod plastikem USA vytvareji ohnisko nenavisti ke zhorseni cele svetove situace ve jmenu "Velkeho Israelu" a jedne svetove vlady,politiky,jez muze
zkoncit jednim velkym hrbitovem ,nezapominejme ,ze na tomto pretechnizovanem svete je odhadem jen v atomovych zbranich na 30 000 nuklearnich hlavic.Nezapomente ,ze v tak zvane dobe "studene valky" svet byl nekolikrate na pokraji nuklearni valky ,aniz by lid eo tom neco vedeli,jen si najdete v archivu ,jak atomove bombardery,bez odvolani zpet z akce letely na Rusko a zjistite ,ze nevite ,co bude pristi minutu Vaseho zivota a to bylo pred desitky roku,co dnesni kompjuterova technika,jeden omyl v zarizeni a cely svet je v troskach.
-------------
Nagasaki Mayor Itcho Ito said:
"The citizens of Nagasaki have continuously struggled to realize a 21st century free from nuclear weapons. Nevertheless, no fewer than 30,000 nuclear warheads still exist on our planet, and the nuclear threat is today on the verge of expanding into space."

I am become death, the destroyer of worlds.

- Oppenheimer, Father of the Atomic Bomb

29059

19.5.2004 17:46

Jen jsme plnili příkazy...

Lev 68.?.?.?

BAGHDAD (May 19) -- Spc. Jeremy C. Sivits received the maxium penalty Wednesday - one year in prison, reduction in rank and a bad conduct discharge - in the first court-martial stemming from mistreatment of Iraqi prisoners at the Abu Ghraib prison.

Sivits, who pleaded guilty to four abuse charges, broke down in tears - dokonce se i rozplakal. Skutecne ?!, jak jsou ti nasi donaseci "svobody" a "demokracie" citlivi ! as he apologized for taking pictures - je zvlastni, ze se "omlouva", za fotografovani. Mozna, ze to je i duvod, jednorocniho vezeni - za foceni, ne muceni. "Muceni", je jen slaby dovetek. of naked Iraqi prisoners being humiliated.

''I'd like to apologize to the Iraqi people and those detainees,'' he said in his statement. ''I should have protected those detainees, not taken the photos.''

29082

19.5.2004 18:24

RE: Jen jsme plnili příkazy...

Peter Veliky 205.?.?.?

Reakce na 29082

Ja bych mu dal medal za to 'muceni' ale za foceni bych ho poslal do lochu nejmene na 20 let. Ale, jak zname vse spatne k necemu dobre. (in the long run)..

29083

19.5.2004 20:34

RE: Jen jsme plnili příkazy...

Lev 68.?.?.?

Reakce na 29083

>Ja bych mu dal medal za to 'muceni' ale za foceni bych ho
>poslal do lochu nejmene na 20 let. Ale, jak zname vse spatne
>k necemu dobre. (in the long run)..
_______________________________________

Ale Peto, Peto, Peto. Co budeme delat, az nas budou mucit oni ?? [zmaten] [pláč]

29087

20.5.2004 5:05

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Lide k posuzovani veci si berou v ramci lidskych zakonu za vzor soud s valecnymi zlocinci v Nurimbergu,ovsem,tohle je uz nekolik desetileti zakladni poucka pro vsechny media ,jenom ,tam ,kde jim to hraje do noty.Takovy Auschwitz byl udelan ,aby pracovni sila pracovala pro I.G. Farben,ktera byla v primem spojeni se Standart Oil,co vlastni zid Rockeffeler.
V archivech muzem najit material ,ktery rika ,ze jeste 26 brezna ,roku 1940 spolu tyto dve firmy zcela verejne spolupracovali a dokonce Standart Oil financoval SS straze z tak zvaneho konta Evropska Rockefelerova financni zakladny, kde byl jisty Daniel O'Brian,tato spolecnost se podilela i na podpore -financne ,eunasii programu.Takze ,penize z I.G. Farben ,za "otrockou praci" sly i do Ameriky,do zidovske kapsy,receno laicky.
I.G Farben byla ,jako spolecnost souzena pred soudem v Nurimbergu a vinena ,ze se kriminalne podilela na "ruseni miru" a "kriminalite proti miru",ackoliv tyto zakony dodatecne ,az po valce si Americani udelali sami,v dobe valky,proste neexistovaly, co vzit takovy dnesni Boing v Americe ,jehoz letadla rakety a jine dopadaly na Afganistan a Irak,nemeli by jejich bossove stanout pred soudnim tribunalem,dnes Americani pustili v Afganistanu palbu do svetebcanu,co rikate?
24 ,Tak zvanych ,podnecovatelu valky z I.G Farben stanulo pred soudem a takovy Carl Krauch,vedouci spolecnosti, dostal sest roku,ze podnecoval otrockou praci v Auschwitz,ale zadna zminka o Standart Oil,trosku na rozpacich byli soudcove s Heindrich Hoerlein ,vedoucim chemickeho oddeleni,na vyrobu ockovacich latek,leciv,jedu a plynu,nositel Nobelovi ceny v oboru lekarstvi,samozrejme ,jak by vypadali jejich -americti vedci ,kdyby on sel do kriminalu,tedy ,osvobozen .Dalsim ,byl Otto Ambros ,ktery byl vedoucim chemickych planu primo v Buna tovarne na vyrobu syntetickeho kaucuku a byl v komisi pro zbrojni prumysl a produkci,takze ,ten dostal osm roku ,ze i pro Standart Oil sepodilel na otrocke praci veznu v budovani tohodle komplexu tovaren,je jeste na snade dodat ,ze do roku 1937 byla firma I.G. Farben ve vedeni zidovske rodiny Warburgu,jez byli v bankovnim spojeni ,uz se zminenym Rockefelerem,jez se podilel na planech v nacistickem Nemecku eugenickem programu,takze ,nebylo divu ,ze jeste pred tim nez Amerika a Britanie vyhlasili valku Nemecku letel zastupce Standar OIl pres Nizozemsko v Britskem BOMBARDOVACIM LETADLE,nesouci stale Royal Air Force na setkani se zastupci I.G. Farben,pozdeji i president Truman,co by tim casem senator, zjistil ke svemu udivu ,jak dlouho ,tato spoluprace trvala,az do roku 1942,jen ,co se podarilo zjistit.Neni divu ,ze v akci Aartichoke najdeme i zminku,jak dostat predni nacisticke vedce do Ameriky ,nez pred Nurimbersky tribunal,ktery by zkoncil ostudou Ameriky,kdyby jiste veci se provalily na verejnost,uznejte samy.

29094

20.5.2004 5:44

Jen jsme plnili příkazy...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Hitler si sveho casu ,ke skonku druhe svetove valky,kdyz ,uz vedel ,ze Nemecko nevydrzi,tak ve svem projevu udelal predpoved pro viteznou Ameriku,nakolik se jeho predpoved vyplnila,necham na uvazenou milovnikum pravdive historie,ktera nas uci rozeznavat propagandu a pravdu.
------------
24 Unora 1945 Hitler rekl mimo jine toto:
Germany expects nothing from the United States, and the latter have nothing to fear from Germany. Everything combines to ensure the possibility of peaceful co-existence, each in his own country and all in perfect harmony. Unfortunately, the whole business is ruined by the fact that world Jewry has chosen just that country in which to set up its most powerful bastion. That, and that alone, has altered the relations between us and has poisoned everything.
I am prepared to wager that well within twenty-five years the Americans themselves will have realized what a handicap has been imposed upon them by this parasitic Jewry, clamped fast to their flesh and nourishing itself on their life-blood. It is this Jewry that is dragging them into adventures which, when all is said and done, are no concern of theirs and in which the interests at stake are of no importance to them. What possible reason can the non-Jewish Americans have for sharing the hatreds of the Jews and following meekly in their footsteps? One thing is quite certain - within a quarter of a century the Americans will either have become violently anti-semitic or they will be devoured by Jewry.

29098

22.5.2004 16:36

Fotky mohou byt vybornej strategickej plan US

Peter Veliky 205.?.?.?

Nenapadlo nekoho z Vas jeste, ze ty fotky z vezeni mohli americane sami nainscenovat jen aby jeste vice rozdrazdili Muhamedy a postvali je proti celemu zapadnimu svetu?
Tim by vtahli do konfliktu z Muhamedy celej zapadni svet.
Takhle by se ukazalo nejlepe kdo je opravdu 's nimi a kdo je proti'.
Nechce se mi porad verit ze by nejakej americkej dozorce veznu delal fotky a pak je nechal dostat se do rukou nadrizenych .
Nemam ani zrnko soucitu pro ty muhamedske fanatiky, kteri podrezavaji hlavu a v jednom dechu rvou Allah Abkar !
Tohle kdyby udelali zidi anebo krestane, kazdej muhamed by se opasal bombou a sel 'na ne'!
At se nam to libi nebo ne, zacatek valky civilizace proti muslimum uz zacal.

29167

22.5.2004 22:05

RE: Fotky mohou byt vybornej strategickej plan US

Lev 68.?.?.?

Reakce na 29167

Petre, v tom je asi ten "zakopany" pes. Vypada to dost neskutecne a k tomu vsemu prichazeji dalsi a dalsi fotografie a videa. Mate v necem asi pravdu, ze je to dost okate, ze to muze mit i nejaky strategicky vyznam, jelikoz Bush a jeho klan, doposavad lhali, kde se jen dalo a najednou se jen tak, bez zabran objevi tolik foto a videozaznamu. Stacilo se jen Bushovi omluvit Iracanum a urcite se muci a vrazdi dal, jako kdyby se nic nestalo, ale tentokrat, to uz bude v tichosti.

Mate stesti Petre, ze jste Kanadan, ale my, zde zijici v USA, jsme na tom daleko nejhur, jelikoz at se pohneme ve Svete kdekoliv, tak bude diky Bushovym + jeho klanem vyvolany teror, pro nas, pokud budeme nekde cestovat mimo USA, za a) hodne nebezpecno a za b) lide na nas ve Svete budou plivat tak, jak se plivalo na Nemce, po druhe svetove valce. Proste, udelali jseme si "dobrou" reputaci, pro zbyvajici Svet.

V jedne veci se mylite Petre. Sice nikdy jste neuvedl duvod, proc s takovou zasti nenavidite ty Vase muhamedany ( a nejste urcite na Zvedavci sam ). Nikoho nejak v poslednich stoletich muhamedani neohrozovali - NICIM !! Jedine ohrozeni snad pro nas je, ze nam Arabi priskrti kohoutky od ropovodu a jak dnes sam vidite Petre, ze cena pohonnych hmot v blahobytne Emerice, misto aby klesala, tak stoupa. Zeby inflace ?!

29170

23.5.2004 6:41

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Oni,clenove Mossadu,take maji sve rozkazy v Americe.Na co Americane cekaji ,na dalsi 11 September?




Two More Israelis In Van
Arrested Near
US Nuke Facility
By Daniel Hopsicker
[email protected]
5-22-4

For the second time in the past two weeks Israelis in a moving van have been detained near a U.S. nuclear facility, this time at the Kings Bay Naval Submarine Base near St. Marys, GA.

"Security scare shuts Kings Bay" reported the Jacksonville Times-Union on Saturday. "Kings Bay Naval Submarine Base was locked down for security reasons Friday after two Israelis were detained for questioning."

Two Israeli men attempted to enter the base about 10:30 a.m., on the pretext that that had been hired by a moving-and-storage company to pick up household goods at an address on the base, the paper reported.

One occupant of the vehicle was unable to provide base security personnel with proper credentials, a base spokesman told reporters.

"Base personnel then inspected the van."

What the MP's found has no doubt since become highly classified. But before that could happen, a base spokesman had blurted this much of it out...

"A briefcase was removed from the vehicle with a remote control robot, but nothing was found in it."


FULL STORY AT:

The MadCowMorningNews
www.madcowprod.com

"When Matt & Katie aren't enough."

READ A BOOK YOU'RE NOT SUPPOSED TO: "Welcome to TerrorLand!: Mohamed Atta & the 9/11 cover-up in Florida."

29175

23.5.2004 6:48

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jen jsme plnili prikazy-


Israeli Troops Kill
4-Year-Old Girl - Witnesses
By Cynthia Johnston
5-22-4

RAFAH, Gaza Strip (Reuters) - Israeli soldiers shot and killed a 4-year-old Palestinian girl Saturday in the latest bloodshed in the Rafah refugee camp, Palestinian medics and witnesses said.

The army had no immediate comment on the incident, in which witnesses said three other Palestinians were wounded.

Rawan Abu-Zeid's uncle Khader said the 4-year-old, who had been cooped up inside since Israeli tanks and armored vehicles rumbled into the camp Tuesday, had just left the house to buy something from a nearby shop.

"She took half a shekel from her father and left the house. As she left we heard heavy shooting and when we went out we found her on the ground, two bullets in her neck and head," said Abu-Zeid, noting Israelis snipers were positioned near the home.

Israel pulled tanks and troops out of the Rafah refugee camp Friday, under international pressure to the end fighting, but said the operation in the area was not over.

The 4-year-old's death brought to 42 the number of Palestinian deaths in the camp since Tuesday.

Reporters on a tour of the area with Peter Hansen, chief of the United Nations agency for refugees UNRWA, heard gunshots before the girl was killed. "We have now confirmation from the hospital that a girl was shot and killed in one of the two gun bursts we heard," Hansen said.

Also Saturday, medics reported the death of a 17-year-old who died from wounds sustained in violence in Gaza City last week.

An Israeli military source said forces had been "thinned out" in Rafah, a militant stronghold. Palestinian security sources said most of the estimated 100 tanks and other vehicles that had rumbled into the camp had left but some armor took up new positions outside the camp.

Israel faced U.S. displeasure after forces killed 10 Palestinians at a peace protest Wednesday. Troops said they did not aim to hit the rally.

Israel launched the raid after it lost 13 soldiers in Gaza last week. Israeli officials have said the operation is intended to uncover arms smuggling tunnels in the area.

Violence in Gaza has risen since Israeli Prime Minister Ariel Sharon proposed evacuating troops and Jewish settlers in a plan backed by most Israelis and the United States, but rejected by his right-wing Likud party in a referendum this month.

(Additional reporting by Shahdi al-Kashif)
© Reuters 2004. All Rights Reserved.

29176

24.5.2004 5:19

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Propaganda na plne obratky,takovy vydlazdeny general medailema,cert vem ,kde je sebral ,nebot je jich tolik ,jakobychom meli nejmin uz za sebou tricet valek,podle toho ,jak je ozdoben,tak Vam recni,ze zadna svatba to nebyla,ale ,ze terroristi neco oslavovali a nebo ,vubec nejaci cizinci co presli preshranice a take ,ze to tam nezabilo naprosto zadne deti,proze tam nebyli,proste,nikdo mu nemuze ric ,ze lze ,kdo by si to vubec mohl dovolit,ze ano?
--------------
By SCHEHEREZADE FARAMARZI, Associated Press Writer

RAMADI, Iraq - A videotape obtained Sunday by Associated Press Television News captures a wedding party that survivors say was later attacked by U.S. planes early Wednesday, killing up to 45 people. The dead included the cameraman, Yasser Shawkat Abdullah, hired to record the festivities, which ended Tuesday night before the planes struck.

The U.S. military says it is investigating the attack, which took place in the village of Mogr el-Deeb about five miles from the Syrian border, but that all evidence so far indicates the target was a safehouse for foreign fighters.


"There was no evidence of a wedding: no decorations, no musical instruments found, no large quantities of food or leftover servings one would expect from a wedding celebration," Brig. Gen. Mark Kimmitt said Saturday. "There may have been some kind of celebration. Bad people have celebrations, too."

az jednou padne atomova bomba na Pentagon ,tak budu verit ,ze o zivot prisla jenom uklizecka,ktera tam pracovala po sichte!!!


29193

24.5.2004 5:22

Jen jsme plnili příkazy...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Iraqi children celebrate during a wedding ceremony shortly before U.S. helicopters fired on the party, according to survivors of the attack, in the remote desert area near Mogr el-Deeb, Iraq (news - web sites), 600 km west of Baghdad and 20 km from the Syrian border, in this image made Sunday, May 23, 2004 from a Wednesday May 19 video obtained by the Associated Press. The attack killed more than 40 people, including Yasser Shawkat Abdullah, the cameraman who filmed the video. The U.S. military says it is investigating the attack and that evidence so far indicates the target was a safehouse for foreign fighters. (AP Photo/APTN)
Add News Photos to My Yahoo!

29194

25.5.2004 2:06

To stoji zato, si to precist cele na BL ....

Lev 68.?.?.?

Moderátorka: Vy jste zjevně s tím měl problém a šel jste za svými nadřízenými. Co na to oni řekli?

James Massey: Poté, co jsme tam usmrtili opravdu hodně civilistů, byl jsem opravdu nesmírně rozčílený. Měli jsme dopolední bojovou schůzi, můj poručík za mnou po schůzi přišel a ptal se mně, jestli jsem v pořádku. Já mu řekl, že nejsem v pořádku, že je to pro mě velice těžké, že se nemohu vyrovnat s tím, co tam děláme. On na mě chtěl, abych to vysvětlil, a já mu řekl: "No, pane, upřímně řečeno, mám pocit, že tu pácháme genocidu." A to se mu nelíbilo. Když jsem to řekl, věděl jsem, že má kariéra bude u konce. V podstatě mě donutili rezignovat na hodnost seržanta. Mně to nevadilo. Řekl jsem jim, že jsou v neprávu a že nechci jejich peníze, že nechci jejich sociální zabezpečení. A když jsem odešel z armády, byl jsem rozhodnut o tom svědčit komukoli, kdo byl ochoten poslouchat. Začalo to být opravdu ošklivé. Musel jsem si najmout právníka, protože se mě snažili označit za pacifistu, který odmítá bojovat. Řekl jsem jim, že pacifista nejsem, že jsem přesvědčen, že jsou války, které je správné vést, ale že si nemyslím, že by měli být vražděni civilisté a že nebudu pro americké námořnictvo zabíjet civilisty.

Moderátorka: Kolik vašich kolegů vojáků mělo stejný názor?

James Massey: Bylo tam docela hodně mých mladých vojáků, kteří se mě soukromě ptali, co to děláme. A samozřejmě, vzhledem k tomu, že jsem byl jejich nadřízený, nemohl jsem jim říci, co si opravdu myslím. Prostě jsem se vždycky na ně podíval a řekl jsem: Poslouchejte, vojíne, jste tady, abyste něco dokázal. Jste tady od toho, abyste pomohl tady zavést demokracii. A je to těžké.

Moderátorka: A když jste viděl ty fotografie, co se dělo ve vězení v Agu Ghraib, byl jste překvapen?

James Massey: Nebyl jsem překvapen.

Moderátorka: A myslíte si, že je tohle chování všeobecně rozšířeno?

James Massey: Myslím si, že toto chování je všeobecně rozšířeno v americké armádě, tečka.

Moderátorka: Co, po celém světě?

James Massey: Ano. V armádě, v námořnictvu, v letectvu.

Moderátorka: Proč si myslíte, že tomu tak je?

James Massey: Myslím si, že američtí vojáci, zejména americká námořní pěchota, je dehumanizována. Jsou dehumanizováni od prvního dne, kdy se octnou na cvičáku. Americká armáda intenzivně spolupracuje s Izraelci. [red]Přejali jsme velkou část svého výcviku od Izraelců. A moc dobře víme, co se děje tam. Oni v podstatě dehumanizují vojáky, aby měli sebevědomí a schopnost zmáčknout ten kohoutek, i když je to civilista[red]

Vynatek z BL .... a ted hovorte !!!

29209

Tuto stránku navštívilo 10 075