Diskuze k článku

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Příspěvků 60

3.5.2004 17:51

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

djb 194.?.?.?

Co vede americkou vládu k rozhodnutí, že armáda potřebuje vakcínu právě proti antraxu a ne proti něčemu jinému?

Stojí to za zamyšlení, že?

nuze, rekneme, ze USA vyvolavaji paniku aby lepe manipulovaly svymi obcany. Jednou z metod je strach z biologickych zbrani. Pokud zacnete ockovat celou armadu, bude pocit z ohrozeni vetsi, navic USA tvrdily, ze v Iraku maji zasoby antraxu.

tedy to zamysleni. vyvolani paniky - > ockovani navozujici pocit, ze se opravdu je ceho bat. A ze to je zrovna antrax? Proc ne, treba to vzali podle abecedy[smích]. Prece do tech vojaku nebudete rvat ockovaci latky proti 20ti memocem, kdyz pro efekt staci jedna. Mohly to byt cerne nestovice a ted bysme se ptali proc ne antrax? Z toho bych vedu nedelal.

28591

3.5.2004 18:13

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

LACO 81.?.?.?

Nestrašte! Také tipuji, že se ještě letos "něco velkého" stane, Křovák by si jistě rád střihl další období, ale tohle je už trochu moc a doufám, že kecáte [velký smích]
Ale letos tak do října je možné, že NĚCO bude "najednou nalezeno", NĚKDO bude "najednou chycen" nebo skutečně COSI někde "neočekávaně" bouchne...

28592

3.5.2004 22:17

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

djb 194.?.?.?

nerad do toho siju, ale zda se mi to trochu moc, tak zas par prehmatu z clanku, ac mene vyznamnych, takove drobnosti ve me vzbuzuji dojem poplasne zpravy a berou duveryhodnost zbytku.

Mnoho Američanů si postupně uvědomovalo
pochybuji[smích], to sice neni argument ale jen osobni dojem

a začalo věnovat méně pozornosti oficiálním médiím a více pozornosti zprávám z internetu.
podobne - to sotva


Vláda ... zatroubila do útoku proti blogům způsobem, který se dal očekávat. Varovali veřejnost a rodiče, že internet je rájem pro pedofily

toto je uz leta stara pisnicka, ktera vubec nesouvisi s aktualnim denim. A priznejme si, Internet JE rajem pro pedofily stejne tak jako pro babicky hledajici novy vzor na strykovani a ted mi reknete, o kom budete psat do novin??

Byla najata operativní skupina PR odborníků, která vypustila na internetu obvyklé desinformace s úmyslem očernit původní zdroj.
to je sice mozne, ale nezda se mi to, web je plny desinformaci, ktere se zpochybnuji navzajem, bez prispeni odborniku(napr. tento clanek), tady vlastne nalezne kazdy co chce. Nejake nove zpochybnovani jsem ani nezaznamenal.

umožnil internet, aby čtenáři, kteří poznali lež, okamžitě prezentovali celému světu protiargumenty a nevyvratitelné důkazy.
protinazory mozna, ale dukazy [překvapení] ??? Kdo kdy videl na internetu nejaky dukaz o tom, ze ten a ten stavel ten a ten ropovod, ze Saddam kupoval a prodaval a vyrabel to a to. Vzdyt to jsou jen opisovane informace, kdyby alespon kopie nejakych dokumentu a i pak, jak poznate pravost?? Mozna tak fotografie 11.9. ktere pochazeji z primych prenosu, ale jinak...


Když televizní stanice Fox odvysílala zprávu o odhalení největšího špionážního centra v Americe řízeného z Izraele , diplomatický tlak Izraele přinutil Fox, aby tuto zprávu ze svých webových stránek stáhla. Ale stažení nemělo očekávaný účinek, protože v té době už ji okopírovalo nejméně tucet jiných blogů.

nerad bych srovnaval sledovanost TV Fox se ctenosti 12ti nejakych blogu, kdyz to vezmu doslova. A ucinek to melo, napr. ja o te zprave nevim a nikdo v mem okoli take nedobra, nejsem american, ale trochu vic tyto veci sleduji). Oc jde? Pro me uz to je dalsi informace z internetu, i kdyz to najdu na tom blogu.

[i]A bylo to ještě horší. To, že stanice Fox zprávu stáhla, jenom zdůraznilo, jak hluboce Izrael kontroluje hlavni americká média, a přinutilo mnoho lidí zamyslet se nad tím, co všechno jim jejich oficiální média neřekla.


zacinam podezrivat autora, ze mnoho lidi definuje, jako vsichni koho zna, jenze on se patrne pohybuje v prostredi tech lidi, co tuto problematiku sleduji a tak ma zkresleny dojem

typickou zprávou bylo např. oznámení, že první zatčeni v souvislosti s 11.9. nebyli arabští teroristé, ale pět izraelských špionů Mossadu
pekne, slysel jsem, povazuji to za mozne, ale - dokazte to -

atd...
dochazi mi 3000 znaku, co dodat - autor je pres apokalypticky konec OPTIMISTA

28596

4.5.2004 15:10

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

lubos ltokar (zavináč) yahoo (tečka) com 195.?.?.?

Reakce na 28596

umožnil internet, aby čtenáři, kteří poznali lež, okamžitě prezentovali celému světu protiargumenty a nevyvratitelné důkazy.
protinazory mozna, ale dukazy ??? Kdo kdy videl na internetu nejaky dukaz o tom, ze ten a ten stavel ten a ten ropovod, ze Saddam kupoval a prodaval a vyrabel to a to. Vzdyt to jsou jen opisovane informace, kdyby alespon kopie nejakych dokumentu a i pak, jak poznate pravost?? Mozna tak fotografie 11.9. ktere pochazeji z primych prenosu, ale jinak...

----

A jses si jistej, ze do Iraku skutecne prisli Americane ? Z televize ? Videl jsi film "Vrteti psem"
A jak vis, ze Kolumbus prisel do Ameriky ? Videl jsi dokument ?

28627

4.5.2004 15:56

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 28627

A je vůbec Bush prezidentem USA ? :-}
A existuje vůbec nějaké slunce ? :-}
:-}

28630

3.5.2004 22:21

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

djb 194.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] nechtel jsem to uz dal rozebirat, ale toto je opravdu perla nade vsechny, takhle jsem se uz dlouho nezasmal [chechtot] [chechtot] [chechtot]

[velký smích] Výsledkem je, že blogy nyní ovládají zprávy v hlavních médiích. [velký smích]

...no to snad ne, to uz hranici ze sci-fi [oči v sloup] [oči v sloup] na to uz mi dochazi i smajlici [pláč]

28597

4.5.2004 1:24

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 28597

A máte kromě posměchu nějaké jiné vysvětlení toho, proč média nyní tisknou věci pro Bushe nepříjemné?

(Pokud mi napíšete, že je to přece proto, že mají v Americe svobodu tisku, tak už nemusíte nic dál říkat.)

28608

4.5.2004 8:06

No to je přeci jasný ne?

/\/\ /\ >< 212.?.?.?

Reakce na 28608

No to je přeci jasný. Proti Bushovi jde žid George Soros. Nebo to tak neni?

28618

4.5.2004 11:24

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

djb 194.?.?.?

Reakce na 28608

A máte kromě posměchu nějaké jiné vysvětlení toho, proč média nyní tisknou věci pro Bushe nepříjemné?

(Pokud mi napíšete, že je to přece proto, že mají v Americe svobodu tisku, tak už nemusíte nic dál říkat.)


to nebyl posmech ale smich. V tom je zasadni rozdil, zasadne se nikomu neposmivam.

Nicmene k otazce, mimochodem dost zakerne, ja a ani Vy samozrejme nemuzeme vedet proc pisi americka media tak ci jinak.
Navic, mame rozpor v zakladnim nazoru, Vy zrejme tvrdite, ze v Americe neni svoboda tisku vubec, ja tvrdim, ze tam je jakasi castecna. Bolsevicka totalita to porad neni. Taky tady kdekdo vedel, ze Pravo lze jak kdyz tiskne a nebyl to duvod aby psalo to a to. Informace se sem dostavaly ruznymi kanaly a s tiskem to ani nehlo. Chci rict, ze v americe je spis "doporucovano", jak psat, nez vynuceno. Je mozne, ze internetove fotografie vojaku mucicich iracke zajatce vzbudily v mediich ohlas, stejne tak se mohly objevit v mnoha protibushovskych platcich, ktere jiste existuji. Ale na tvrzeni, ze blogy ovladaji mainstreamova media je trochu brzo. Zas tak silny obrat to neni. Porad to ale neni duvod, aby totalne ovladana media musela zacit psat jinak.
Vemte si treba Mladou Frontu a clanek od rabiho Friedmana. Tento clanek vysel i v tistene verzi! A ted mi zase Vy napiste duvod proc najednou Fronta obratila? A obratila vubec? Proste to jsou noviny a nekomu to tam prislo jako zajimava zprava. Kazdy musi prodavat a z neceho zit. "MOISHE ARYE FRIEDMAN" ma v google 1250 odkazu. Nic zvlastniho.
Pokud by tisk byl 100% ovladan, tak neni duvod psat o moc jinak, jen proto, ze lide jsou informovani. Rekneme, ze ale tisk je 100% ovladan. I potom jsou jina vysvetleni. Treba se Bush ukazal jako trochu moc idiot a je na case ho poslat pryc a dat zase lidem pocit svobody ve volbach. Jeste nevime co prijde.

28620

4.5.2004 13:06

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 28620

Dobře jste to napsal. Souhlasím s vámi. A dobře to napsal i stříšky hned v příspěvku vedle. I Soros může mít část vlivu.

Skutečná pravda možná bude někde uprostřed. Výslednice (1) tlaku internetu, (2) částečné svobody tisku, (3) rozhodnutí skutečně mocných obětovat Bushe (4) vliv Sorosových milionů.

28624

3.5.2004 22:28

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Jasmina 213.?.?.?

Jako ve Spanelsku.Nebo to byl jen maly vybuch?

28598

4.5.2004 0:41

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 28598

Politická vládnoucí garnitura v USA má úplně největší problém
v Iráku a co je nejhorší, v poněkuď neřešitelné formě.
Když v Iráku zůstanou, bude to špatné, když odejdou ještě horší.
Možnost předání moci v Iráku do rukou Američany utvořené vlády
k 30.6.2004 je vysoce iluzorní a sami členové této vlády,
zoufalý úmysl okupační moci , zpochybňují.
Bezútěšná situace v Iráku a nemožnost najít rychlé řešení,
bude "hrobem" současné mocenské "kliky" v USA.

28601

3.5.2004 23:57

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

jezkovyvoci 81.?.?.?

Můžete mi prosím někdo vysvětlit, jak by Bush mohl vypnout celosvětový internet? [oči v sloup]

28599

4.5.2004 1:25

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 28599

Nikde nebylo napsáno, že Bush může vypnout celosvětový internet. Řeč je o Americe. A v rámci jednoho státu není žádný problém filtrovat všechno, co vláda shledá závadným. Viz Čína, Kuba, Spojené arabské emiráty a mnoho dalších zemí.

28609

4.5.2004 20:07

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

Rastislav Paluš r (tečka) palus (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 28609

A dodavam, ze narozdiel od Ciny alebo Kuby inet v USA tvori kostru celeho internetu. Takze ak by sa vlada USA rozhodla filtrovat servery v USA obmedzilo by to zasadnym sposobom internet na celom svete.

28634

4.5.2004 3:40

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

193.?.?.?

Proč by se toto mělo odehrát jen v USA? Jsou snad i jiné vazalské země které, ač budou mít podezření, budou rády svému pánu lízat ruku.

28612

4.5.2004 6:40

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdyz vidim,jak Amerika skace ,jak Israel-zionisti-zide piskaji a kdyz jsem precetl clanek ,kde 3-tiho OCTOBER=RIJna Arial ShaRON RIKA;Amerika ,to jsme my zide.!!!!tak dochazim k nazoru,ze Hitler nebyl to ,co do nas ve skole a vsechna media roky nalevala.Dnes ,kdy jsme vinou Israelu na pokraji treti svetove valky tomu plne odpovida.

Hitler's Speech in Munich, 24 February, 1939
"the Jewish question today was no longer a German problem: it had become a world problem." quoted in N H Baynes, The Speeches of Adolf Hitler, Oxford University Press, 1942, Volume I, pp.743)
--------------
WWI
"Full Responsibility for the First World War, lies squarely on the shoulders of the International Jewish Bankers. They are responsible for Millions of dead and dying."


(US. Congress-Record 67th Congress, 4. Sitting, Senate Document nr. 346)


WWI
"The Bolshevik Revolution in Russia was the work of Jewish planning and Jewish dissatisfaction. Our Plan is to have a New World Order. What worked so wonderfully in Russia , is going to become Reality for the whole world."


(The American Hebrew Magazine, 10. Sept. 1920)


WWII
"By using the new atheist exile politics they [the Zionists] provoked and increased anti-Semitism in Europe which led to the Second World War ... The worldwide boycott against Germany in 1933 and the later all-out declaration of war against Germany, initiated by the Zionist leaders and the World Jewish Congress ..."


(Rabbi Schwartz, New York Times, Sep. 30, 1997)

&raquo;The delight with which some Zionist leaders in Germany welcomed Hitler's rise to power, because they shared his belief in the primacy of 'race'&laquo;
----------------------------------------------

"Perhabs the most shocking example of this type is the delight with which some Zionist leaders in Germany welcomed Hitler's rise to power, because they shared his belief in the primacy of 'race' and his hostility to the assimilation o Jews among 'Aryans'. They congratulated Hitler on his triumph over the common enemy - the forces of liberalism. Dr. Joachim Prinz, a Zionist rabbi who subsequently emigrated to the USA, where he rose to be vice-chairman of the World Jewish Congress and a leading light in the World Zionist Organization (as well as a great friend of Golda Meir), published in 1934 a special book, Wir Juden (We Jews), to celebrate Hitler's so-called German Revolution and the defeat of liberalism:

28617

4.5.2004 12:20

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

brano branok (zavináč) hotmail (tečka) com 194.?.?.?

dodatok k článku: najprv vo voľbách použije tromf "chytenie" usamu ben ladena (spomeňme si na fotku vojakov, ktorí chytili saddáma v septembri v pozadí so zrelým figovníkom, keď vieme, že figy dozrievajú v júli). ten gombík bush stlačí až vtedy, keď to bude aj napriek úspechu chytenie usamu podľa predbežných výsledkov volieb vyzerať, že prehrá. tým vznikne chaos, ktorý využije na sfalšovaniu volieb a znovu "vyhrá" nejakýcm drobným technickým podvodom pri sčítavaní dierkových volebných štitkov (tak ako to bolo naposledy na Floride). Zároveň to bude využité na stiahnutie jednotiek z iraku, lebo vtedy bude už američanmi konštituovaná iracká dočasná vláda pri moci a bude to skvelý argument na to, aby sa mohli vypariť preč so zachovaním povesti neporaziteľnosti us army (viď scenár z Falúdže). tým dosiahne aj to, že v uliciach miest usa bude dostatok armády na potlačenie tých málo protestov ktoré vzniknú. predpodkladám, že bude zároveň vyhlásené stanné právo a nepohodlní aktivisti budú "omylom" postrielaní

28622

4.5.2004 17:35

Mozna trochu off topic

Silencer 147.?.?.?

Mozna je to off topic, ale nekde sem cetl tohle: Americké bombardování..... Iráku a iráckých měst Baghdádu,Falůdže,Nadžáfu, a dalších je demokratické a humanitární! Demokratické proto,že bomby zabíjejí demokraticky každého a nečiní rozdíl mezi ženami,dětmi,bohatými a chudými,starci a stařenkami či muži! Humanitární proto,že iráčanům v jejich rozbombardované zemi,se zničenou infrastrukturou,bez vody a elektřiny,humanitárně ukončí trápení! Jseš iráčan? Tak tumáš naši bombu! Ať vidíš jak vypadá naše demokracie a humanita!

28631

5.5.2004 3:54

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kam, se prijde kazdy "americky" politik poklonit ?
Drive politici "vychodu" se chodili klanet do mausolea na Rudem Namesti k Leninovi a ted "zapadni"-demokraticky politici si musi vzit cepicku a jit se poklonit a nejenom to ,prispet i financne ,driv nez je zvoleny,Schwarzen dal jeden milion dolaru,"za tu cepicku".
California Governor Arnold Schwarzenegger (news - web sites ) fixes his skull cap which fell off during his visit to the Hall of Rememberance at the Yad Vashem Holocaust memorial in Jerusalem in tribute to the six-million Jews killed in the Nazi Holocaust, Sunday May 2, 2004. Schwarzenegger is on an official 2 day visit to Israel to promote tolerence and to scout for business opportunities for the state of California. (AP Photo/Heidi Levine, Pool).
Takze ,kdo vlasten doopravdy vede v Americe valku,Americani a nebo zide z Ameriky?
Kdyz shodili "Americani" atomovou bombu na Hirosimu ,tak ti co na ni delali byli zide a pozadavek ji pouzit ,byli rovnez zide,kdo tedy bombardoval Hirosimu ,zide a nebo tak zvani Americane?
Atomic Bomb ;Decision-Scientifie Panel,June 16,1945
Recommendations on the Immediate Use of Nuclear Wepons,June 16,1945
A.h.Compton ,E.O.Lawrence .J.R.Oppenheimer,E.Fermi
A,dnes ,kdo je ve Washingtonu.
The List as Identified by Adbusters

Norman Podhoretz - Jewish
Irving Kristol - Jewish
Midge Decter - Jewish
Jeanne Kirkpatrick (Fomer US representative to the UN)
Paul Wolfowitz - Jewish (No 2 to Donald Rumsfeld)
Douglas Feith - Jewish (No 3 in Defence Dept)
Peter Rodman
Stephen Cambone
Donald Rumsfeld - Secretary of Defence-Jewish
Dick Cheney - Vice President-Jewish
I Lewis Libby - Jewish
Elliot Abrams - Jewish
Zalmay Khalilzad - Chief intermediary to Afghanistani & Iraqi opposition groups
John Bolton
Dov Zakheim - Jewish
Robert Zoellick - Jewish
Richard Perle - Jewish ( Former Chairman of the Defence Policy Board)
R James Woolsey (Former CIA Director)
Elliot Cohen - Jewish
Robert W. Tucker
Francis Fukuyma
William Kristol - Jewish ( Editor of Rupert Murdoch's The Weekly Standard - The Neocon bible)
Robert Kagan - Jewish
Gary Schmitt
Ellen Bork
David Wurmser - Jewish
Joshua Muravchik - Jewish
Reuel Marc Gerecht
Michael Novak
Fr. Richard J Neuhaus
Meyrav Wurmser - Jewish
Irwin Stelzer - Jewish
Rupert Murdoch - ?? Jewish (Chairman of Newscorp and The Fox Broadcasting System)
Richard Mellon Scaife
Thomas Donnelly
Ower Harries
Michael Ledeen - Jewish
Frank Gaffney
Max Boot
Gary Bauer
William Bennett
Daniel Pipes - Jewish
Lawrence Kaplan - Jewish
Marty Peretz - Jewish
Charles Krauthammer - Jewish
David Brooks - Jewish
Fred Barnes
John Podhoretz - Jewish
Neal Kozodoy - Jewish
Jonah Goldberg - Jewish

28645

6.5.2004 8:14

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28645

Robertku zajimave... tak kdo je z nich zid to uz vime, (i kdyz o tom pochybuji) no a ti ostatni jsou jakeho nabozenstvi? Protestanti nebo katolici [oči v sloup]

28665

6.5.2004 17:01

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

djb 194.?.?.?

Reakce na 28665

Pane Vcelicka, ono to je docela zajimave. Ja tedy nejsem primo radikal v myslence totalne ovladanych USA zidy, ale kdyz si vezmete kolik procent z obcanu USA jsou zide a kolik procent se ukazuje zde ve vlade, musite uznat, kdyz uz nic jineho, ze to je prinejmensim sociologicka kuriozita. Treba nic vic, ale zajimave to je. Kde se tam vzali.
Problem je v tom, ze zide maji stejnou barvu pleti, takze Vas to tak do oci netrkne. Ale rekneme, ze by polovina ceskeho vlady byli Romove. To by Vas uz asi zaujalo. Vemte si jen kolik reci nadelaji feministky okolo pomeru zeny:muzi ve vlade pri jejich zhruba rovnomernemu rozlozeni v populaci.

A ted body, kde me muzete za tuhle uvahu bit a na ktere bych i rad znal odpoved:
Netusim, kolik procent je z obcanu USA zidu, jen hadam, ze to bude okolo 2% (tj. zhruba tolik co u nas Romu)

Netusim, jaky je klic tohoto seznamu. Jestli to je nejaka hlavni cast vlady(ministri a jejich poradci) a to kompletni!, nebo jestli to jsou jedini zide v celem parlamentu(to je asi 500 lidi?], potom by to bylo uplne v poradku(jen 2x tolik).

28675

6.5.2004 17:03

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

djb 194.?.?.?

Reakce na 28645

Mohl bych Pane Nohejl poprosit o doplneni seznamu funkcemi tech lidi, ktere zastavaji?

28676

5.5.2004 23:45

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Jedinecny 80.?.?.?

Bush under fire from US ex-envoys

About 50 retired US diplomats have written to President George W Bush to criticise current American policy towards the Middle East.


http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/3681641.stm

28661

6.5.2004 6:49

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

In 1956 Churchill told President Eisenhower, "I am, of course, a Zionist, and have been ever since the Balfour Declaration." ( Herbert Mitgang, "The Official Churchill in One Volume," N.Y. Times, Nov. 6, 1991).

V Americe je uplne jedno ,kdo prijde k vlade ,nebot od dob presidenta Lincolna si vlastne Americane nikdy nezvolili sveho presidenta,vzdy dostali k voleni jen toho,co jim zide vybrali za presidenta,Bushova rodina ma pozadi zidovske a Kerry je zid take,Clinton se vyjadril,ze by sel bojovat za Israel,ale pred tim utekl od vojenske povinosti ve VIetnamu,takze tyhle volby je predem sehrany cirkus a Amerika ma vedeni zidovske ,vedoucim CIA zacinaje a vratnym v Bilem Dome konce.Od konce druhe svetove valky si krestane v provaDENI VLASTNICH VECI ,ANI "NESKRTLI" V MOSKVE -ZIDE A VE WASHINGTONU-ZIDE TAKE.
Dokonce i vudce americkych muslimu se obetoval a zaslal v naivni myslence ,ze pomuze Americe ,dva dopisy Bushovi a je o tom velmi hezke pojednani na dvouhodinovem poslouchani z jeho linky a opravdu to stoji za to poslouchat z ust Americana ,jak daleko to Americane dopracovali s zidovskouvladou v cele ,ze jsou na pokraji treti svetove valky,kde ,zionisti budou bojovat do posledni kapky krestanske krve.Avsak ,neco zde je poucneho,aby ,jak krestani,tak muslimove z pozadi atentatu Mossadu na obou stranach se nenechali vyprovokovat k valce ,k cemuz svedci a bylo tak urceno ,muceni zajatcu v Iraku zvysit nenavist a dostat tak obe strany do vetsiho konfliktu.Takze ,nejvetsim nepritelem ,neni Vas nepritel,ale Vas nejvetsi pritel!!!
Linka je ;
http:www.finalcall/com/pressconference
Zde Farrakhan odhaluje spinave praktiky za poslednich desetileti,jak dostava vlada sve vlastni obcany k tomu,aby bojovali za imperialisticke zajmy prumyslovych koncernu a Israel.
Tuto linku lze najit na Americkych Patriotech ,skratka APFN, pod nadpisem Lois Farrakhan speech.

28663

6.5.2004 8:26

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28663

>Zde Farrakhan odhaluje spinave praktiky za poslednich >desetileti,jak dostava vlada sve vlastni obcany k tomu,aby >bojovali za imperialisticke zajmy prumyslovych koncernu a >Israel.

Je nadherne Robertku, ze nam davas za priklad zfanatizovaneho negra Fuckarana... mas ale problem, (mozna).. predpokladam ze nejses negr, pokud nejses, Fuckaran a jeho kamaradi ti zakroutej krk.

28666

6.5.2004 18:32

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 28666

Poslyšte, máte-li argument, tak sem s ním. Ne-li, tak bych doporučil mlčet. To, co děláte, je jenom popichování.

Chápejte to jako varování.

28677

8.5.2004 9:37

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 28677

Pane Stwora, dekuji za varovani. Pokud si myslite ze popichuji omlouvam se. Pokud jste nerozumel memu argumentu pokusim se.
Uvedomuji si, ze jsem na strankach anti americkych, anti zidovskych, anti israelskych. O zidech vim velice malo, o americanech pomerne dost. Neni mi jasne, proc je tak dulezite stale dokola omilat zidovskou otazku. Na vasem webiku jsem se dozvedel o zidech vice nez za cely zivot. Stale ovsem nechapu.
Toto je prosim take odpoved pro pana dlb.
Podle obsazeni zidu v americke vlade, to neni tim, ze "zide" chteji vladnout svetu ale tim, ze jejich vira jim rika aby dokazali v zivote co nejvic. V prve rade aby chodili do skoly a udelali si doktorat. Mnozi ovsem radeji zvoli cestu pravnika je to podstatne lehci uceni. Pravnik nema daleko do politiky a tak jak jiste vite, prevazna vetsina americkeho senatu jsou pravnici no a protoze procentualne vyhravaji na pravnickych skolach zide, mame v senatu hodne zidu. To ovsem take plati pro vedecke vyzkumniky, herce, rezisery, farmacie atd. velice malo zidu je v americe u lopaty. To ovsem neznamena, ze mu budu zavidet jeho pozici a nebo pripadne hledat kazdou chybicku kterou udela. Prvorade je to clovek ktery chce neco v zivote dokazat. Pokud by se ovsem chtel stat v Americe presidentem tak mu to asi neprojde...prave to, ze je zid..priklad Libermann.
Pokud jeste vyzadujete nejaky argument, rad se nad Vasi otazkou zamyslim. V kazdem pripade je to pouze muj uhel pohledu. Jiste si vsimate, ze mnoho politiku se nehlasi k zidum..i kdyz mozna jsou ze zidovskych rodin.
s uctou k vasi praci

28726

8.5.2004 16:52

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

djb 194.?.?.?

Reakce na 28726

Ted presne nevim, zda je to pokracujici dialog s panem Vcelickou.
Nicmene, ackoli to tu ctu jiz dlouho, nikdy jsem kupodivu nedosel nazoru, ze bych byl na anti americkych, anti zidovskych, anti israelskych strankach. Dokonce ani anti homosexualnich, ackoli editor se otevrene priznava k tomu, ze prirodni odchylky neschvaluje, zadna cilena anti propaganda se zde nedeje.

Ale k veci. Vas uhel pohledu je jiste mozny(zide jsou pilni a tak sklizi zaslouzene ovoce). Ja bych, jsem holt na ty cisla, sice jeste uvital statistiky typu procentuelni pocet zidu mezi vystudovanymi vysokoskolaky, ale chapu, ze tohle asi po ruce nemate. Tady zase ale narazite na problem. Kdyz uz jsou zide tak pilni, ze se jim dari zastavat velkou cast vedoucich pozic, nebylo by i mozne, a i vlastne logicke, ze se z techto pozic budou snazit pomahat svym bliznim a svemu "domovskemu" statu? Podobne, kdyby ve vlade byli cernosi, muzete ocekavat vetsi postihy za rasovou diskriminaci, kdyby zvitezila strana s lesbickami a homosexualy, jiste by to prospelo zakonum o registrovanem partnerstvi atd... Jednoduse, pokud jsou zide ve vlade a majitele ruznych medii, lze ocekavat, ze se do sveta spise podiva clanek hanobici palestince a pokud se bude rozhodovat o nejake zahranicni pomoci, tak, koneckoncu to celkem ostatnim muze byt jedno, tak Izrael ma par bodu k dobru.
Tim nechci rict, ze zide jsou 100% pany ameriky a planuji genocidu vseho nezidovskeho atd... Dokonce tomu ani neverim, ze by zidovske lobby bylo az zas tak mocne, ale v jiste mire v americe existuje, o tom se snad neda pochybovat, pokud to jen trochu sledujete. Lze se hadat v tom, nakolik jsou tato lobby silna. To je otazka. Problem je v tom, ze existuje spoustu argumentu(nepamatuji si je, ale na tomto webu je naleznete, napr. prehanna financni pomoc Izraeli, USA uziva pravo veta v OSN proti Izrael napominajicim rezolucim, ktere schvali treba i vsichni ostatni clenove atd... to jsou proste fakta, co ale znamenaji?), ktere lze dat dohromady a skutecne vykonstruovat ne zas az tak paranoidni teorii o ovladani USA Izraelem. A tak chapu i tento web. Ze upozornuje na tyto souvislosti, s tim, at si kazdy udela zaver sam. Ale neni pravdou, ze by nutne kazdy, kdo tu je a kdo sem pise, nenavidel vsechny americany(jen Bushovu gardu a politiku) a vsechny zidy(jen to minimum, co ted sedi okolo Sharona,vcetne nej). Tedy tolik muj dojem. Mylit se muzu.

28736

8.5.2004 19:21

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

Lev 68.?.?.?

Reakce na 28736

Z velke casti s Vama souhlasim pane djb.

28741

8.5.2004 19:21

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

Aja 69.?.?.?

Reakce na 28736

Domnivam se,ze se nemylite a jsem vam,svym zpusobem,za vas prispevek povdecna.
To je to vecne skatulkovani a suplickovani,kteremu se tady tak uporne branim.
Jste proti valce v Iraku?Sup,nalepka "levicak".
Mate vyhrady k rediteli zemekoule a jeho administrative-jste antiamericky.
Nelibi se vam Sharonova politika?Jste antisemita.
Zastanete se Palestincu-jste okamzite zarazen mezi privrzence islamskeho terorizmu.
Takze dik. [smích]

28742

8.5.2004 19:30

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

Lev 68.?.?.?

Reakce na 28742

>Domnivam se,ze se nemylite a jsem vam,svym zpusobem,za vas
>prispevek povdecna.

>To je to vecne skatulkovani a suplickovani,kteremu se tady
>tak uporne branim.

>Jste proti valce v Iraku?Sup,nalepka "levicak".
>Mate vyhrady k rediteli zemekoule a jeho administrative-jste
>antiamericky.

>Nelibi se vam Sharonova politika?Jste antisemita.
>Zastanete se Palestincu-jste okamzite zarazen mezi
>privrzence islamskeho terorizmu.

>Takze dik. [smích]
____________________________________________________

Ano pani Ajo, to je prave o tom - ve Zvedavci, i kdyz i ja musim !! sebekriticky priznat, ze rozskaltulkovavam ( uff, to je ale slovo ), lidi - pisatele, do urcitych kategorii lidskych, ci nelidskych, charakteru. Nemohu se tomu ubranit, Bohuzel. [smích]

28743

8.5.2004 19:48

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

Aja 69.?.?.?

Reakce na 28743


>
>Ano pani Ajo, to je prave o tom - ve Zvedavci, i kdyz i ja
>musim !! sebekriticky priznat, ze rozskaltulkovavam ( uff,
>to je ale slovo ), lidi - pisatele, do urcitych kategorii
>lidskych, ci nelidskych, charakteru. Nemohu se tomu ubranit,
>Bohuzel. [smích]

..ono je to asi prirozene,ze sami sebe,ci jine,nekam zarazujeme,jenze to spektrum je daleko sirsi,nez se nam nekteri snazi namluvit.Je barevnejsi,neni jen cernobile.

28744

9.5.2004 8:34

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28736

pane dlb, dekuji za obsahlou odpoved. Ano odpovidal jste na to, co jsem napsal. Snazit se vycislit kolik zidu a kolik krestanu navstevuje vysoke skoly v USA je snad nemozne. Mam dite na vysoke skole ale nepamatuji se na formular ktery by se ptal na nabozenstvi. Z scitani lidu v USA se dozvite, kolik zde zije indianu, eskymaku, cernochu a mexikanu. Nedozvite se kolik zde zije Cechoslovaku, Polaku, Nemcu atd, co se tyce cisel je mozne, ze cernoch nenapise pravdu a evropan je pouze anglosas.
Snad Vas potesim timto link http://quickfacts.census.gov/qfd/
pokud neumite anglicky, zadejte mi presnou otazku a pokud najdu na tomto linku odpoved rad Vam ji prelozim.

28773

10.5.2004 20:25

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

djb 194.?.?.?

Reakce na 28773

Dekuji za link. Sice neodpovi na to, co bych vsechno potreboval k seriozni analyze "problemu", ale libi se mi jiz tak ze zajmu o demografii. A priznam se, ze zas tak me nepali, kdo vlastne veli Americe, abych ted stravil hodiny s kalkulackou a resil kazdeho krestana ci zida v kdejake trafice, nebo chtel tutez cinnost po nekom jinem. Kdyby nekdo vedel budu rad, kdyz se to nevi, co se da delat. Rekneme, ze vladnou zide. A ted mi reknete jak by to vypadalo, kdyby vladli americane. Co ja vim, co je vlastne dobre...

28831

11.5.2004 4:00

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28831

>Co ja vim, co je vlastne dobre...

Tak toto je daleko jednodussi...dobre je co prave je, az to dobre nebude, bude neco jine... [smích]
Kdo je ve vlade, musi poslouchat ty kteri vladnou. Vladnou ti, co maji penize. Penize maji ti, kteri jsou chytri. Je to tedy jak se rika o nicem [smích]

28849

11.5.2004 4:14

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

Lev 68.?.?.?

Reakce na 28849

Penize maji ti, kteri jsou chytri.
___________________________________

..... a kolik penez mate vy ?, Vcelicko hochu. [velký smích]

28852

12.5.2004 9:31

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28852

>Penize maji ti, kteri jsou chytri.
>___________________________________
>
>..... a kolik penez mate vy ?, Vcelicko hochu. [velký smích]

Lefe lefe, to preci chytry clovek nerika

[chechtot]

28902

6.5.2004 19:05

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 28666

Je nadherne Robertku, ze nam davas za priklad zfanatizovaneho negra Fuckarana... mas ale problem, (mozna).. predpokladam ze nejses negr, pokud nejses, Fuckaran a jeho kamaradi ti zakroutej krk.
________________________________________

Vite Vcelicko, ze ten "Robertek" vam pasuje nejvic ? A taktez vite Vcelicko, ze kdyz vas clovek jen na chvili spusti na Zvedavci z oci, tak hned udelate nejaky pruser. Mel by jste se stydet Vcelicko - a umite to vubec ?

28680

6.5.2004 6:56

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Minister Farrakhan speaks on the War on Terror; Iraq;
the Middle East and the Peace Process; Homeland Security;
the Patriot Act; the upcoming election and the Black Agenda.
http://www.finalcall.com/pressconference/

Minister Louis Farrakhan's
Letters to President Bush
December 1, 2001
http://www.finalcall.com/artman/publish/article_56.shtml
October 30, 2002
http://www.finalcall.com/artman/publish/article_330.shtml

Project for the New American Century's Letter to President Bill Clinton
January 26, 1998
http://www.newamericancentury.org/iraqclintonletter.htm

Project for the New American Century's Letter to Newt Gingrich
May 29, 1998
http://www.newamericancentury.org/iraqclintonletter.htm

28664

6.5.2004 8:51

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 63.?.?.?

je v tom neco logiky, kdo z toho prospiva.

btw. za onech casu pred par lety se vsechny trubky netove stykaly v IBM supercomputing v NJ. Pristi leta pribyl Wash na zapade a pak neco dalsiho, rekneme Atla. Dneska to uz nesleduju. Na cas jde otocit klickem.

28668

6.5.2004 12:04

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Mily Vcelicko,nejdriv si toho pana poslechni a potom vynes rozsudek,mam dojem,ze jsi od nej neslysel vubec nic,neni dulezity ,co o nem media rikaji a nakolik mas od nich vymyty mozek ,abys jej predem soudil ,protoze Ty ,bys ,asi nikdy nerekl verejne to ,co on.
Tolikrate kritisovany Hitler rekl ,take plno veci ,ktere se v ramci vymyvani mozku nerikaji ,jednim prikladem z Hitlerovi reci je:Kdo nebojuje za svou svobodu,tak si ji nezaslouzi.Ted si to srovnej s dejinaminaseho statu,ktery vydal sva pohranicni opevneni bez vystrelu,nase armada,ktera nas na vojne pekne prohanela a dodne s nevim proc se v dobe 21 serpna zavrela za dvere kasaren,takze ,my jsme narod Palachu ,ale nejsme narod obcanu odhodlanych bojovat vsemi prostredky ,presto si dovolujeme a kritizujeme Palestince ,kterym nesahame ani po kotniky.Rikame si narod Husitu,ale nevystrelili jsme si na nepritele pomalu nekolk stoleti.
Takze ,nejdriv si toho pana poslechni,nebot silne pochybuji ,ze by nekdo z dosavdnich ceskych politiku rekl sotva polovinu co Farrakhan,otevrene pred novinari celeho sveta,vzpomen ,ze i nas diplomat v UN ve dnech srpna odvolal nasi stiznost narodni ,ne vladni ,proti invasi peti statu Warsavske smlouvy,porazenectvi z nas dela velke kritiky,ze ano ?

28670

9.5.2004 7:36

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28670

Mily Nohejle, vazeneho Fakararana jsem poslouchal velice pozorne. Na rozdil od tebe, jsem AMERICAN, to co Fakaran troubi do sveta pouze dokazuje, ze je v americe svoboda slova. Pokud vis co rika, jses podradna rasa. Homo sapiens prisel z Africkeho kontinentu a ma cernou kuzi. No ale to vsechno vis a pan Stwora mi dal uz jednou dutku, takze radeji se nebudu dale zminovat co si myslim o Fakaranovi a Malcom X, co si myslim o palestincich a co o ceske zbabelosti.
Osobne pouze podotknu, ze jsem rad, ze jsme nechali Hitlera aby si udelal Bomen und Meren, jsem rad, ze Praha stoji a nevypada jako Berlin nebo Ostrava.

28772

6.5.2004 14:35

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

President Bush chysta dalsi dobrodruzstvi ze sveho seznamu mnoha zemi,jez musi byt demokratisovany podle "americkeho" vzoru ,tak zvane demokracie.Blokada a nebo sankce jsou vlastne vyhlasenim valky.
--------------------


Bush to announce Syria sanctions

The Bush administration will announce sanctions against Syria within the next week or so.
Officials in the White House and State Department have assured American Jewish leaders that the sanctions will be announced in the near future, though just which sanctions has yet to be determined. The Syria Accountability Act, which passed Congress last year, mandates sanctions because of Syria&#8217;s support for terrorism and efforts to develop weapons of mass destruction. &#8220;It&#8217;s imperative that this be enacted, because delay could be interpreted that they can somehow get off the hook each time,&#8221; said Malcolm Hoenlein, executive vice chairman of the Conference of Presidents of Major American Jewish Organizations.

Hoenlein said administration officials also told him that despite reports, there will be no statement from the Bush administration supporting compensation for Palestinian refugees.


28672

6.5.2004 14:59

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Saddam Hussein je obvinen ,ze pouzil plynu proti Irancum,ale ted ,Iranci obevili,ze by nemohl vrazdit,kdyby mu to "Americani" nedodali.
---------------------
ABC Online

Iranian gas attack victims to sue US. 05/05/2004. ABC News Online

[This is the print version of story http://www.abc.net.au/news/newsitems/s1101510.htm]


Last Update: Wednesday, May 5, 2004. 8:38am (AEST)
Iranian gas attack victims to sue US
Iranian victims of chemical attacks say they will take the United States to the International Court of Justice in The Hague for supplying Iraq with the weapons that scarred them, the official IRNA news agency said.

Iran's Society of Victims of Weapons of Mass Destruction will demand compensation from Washington and US firms, saying they supplied poison gases to Saddam Hussein's Iraq during his 1980-1988 war against the Islamic Republic.

The war killed hundreds of thousands on both sides and Iran has thousands of invalids disabled in chemical attacks.

"The US government issued over 780 licences allowing American companies to export sensitive weapon components," the group said in a letter delivered to the Swiss Embassy, which covers US interests in Tehran.

An Iranian court last week said the United States should pay $US600 million in compensation to survivors of attacks on the town of Sardasht which borders Iraq.

-- Reuters

28673

6.5.2004 16:49

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

djb 194.?.?.?

16:36 Nejméně 630 lidí přišlo v neděli v Nigérii o život při útoku křesťanských milicí proti jedné z místních muslimských komunit. Informoval o tom zdroj z Červeného kříže.

ach ta laska krestanska...

28674

7.5.2004 10:59

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Thousands of Nagasaki residents gathered in Peace Park today to commemorate the anniversary of the second atomic bombing. Standing near where the bomb exploded, participants bowed their heads, many clasping their hands in prayer as a bell rang out and an air-raid siren filled the skies.
Nagasaki Mayor Itcho Ito said:
"The citizens of Nagasaki have continuously struggled to realize a 21st century free from nuclear weapons. Nevertheless, no fewer than 30,000 nuclear warheads still exist on our planet, and the nuclear threat is today on the verge of expanding into space."

I am become death, the destroyer of worlds.

Zid - Oppenheimer, Father of the Atomic Bomb,jeden z tech ,co doporucovali jeji okamzite pouziti.

28706

7.5.2004 11:02

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Thousands of Nagasaki residents gathered in Peace Park today to commemorate the anniversary of the second atomic bombing. Standing near where the bomb exploded, participants bowed their heads, many clasping their hands in prayer as a bell rang out and an air-raid siren filled the skies.
Nagasaki Mayor Itcho Ito said:
"The citizens of Nagasaki have continuously struggled to realize a 21st century free from nuclear weapons. Nevertheless, no fewer than 30,000 nuclear warheads still exist on our planet, and the nuclear threat is today on the verge of expanding into space."
-----------------------------------

Tohle jsou jeho vlastni slova.
I am become death, the destroyer of worlds.
Zid - Oppenheimer, Father of the Atomic Bomb,jeden z tech ,co doporucovali jeji okamzite pouziti.

28707

9.5.2004 8:47

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28707

Tohle jsou jeho vlastni slova.
I am become death, the destroyer of worlds.

Vypada, ze jeden z vas neumi anglicky.

Nohejle myslis, ze by bylo rozumejsi kdyby dnes Japonsko bylo ta hlavni super velmoc?

28774

10.5.2004 3:29

I am become death,

Dr.Benway 152.?.?.?

Reakce na 28774

the destroyer of worlds.

Jsou skutecne Oppieho slova, nikoli vsak vlastni.

Je to citace z Bhagavad Gita a nabozenske texty maji casto podivnou gramatiku.
Nevyjadruje to vsak to, co Oppiemu nas oblibeny zidobijce od antipodu pripisuje, ale hruzu z potencialu atomove zbrane.

Na rozdil od Bobicka jsem v Nagasaki byl, a ac neprilis poteseni (vcelku pochopitelne), jsou si dnesni Zaponci vcelku vedomi nutnosti onoho razneho zasahu a atomove muzeum 300m od hypocentra je velmi objektivnim dokumentem.

Vysvetlivka panu sefredachtorovi - cizi slova v komentari nejsou nadavky [mrknutí jedním okem]).

28802

9.5.2004 3:47

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Precetl jsem si pojednani o inteligenci zidu a hlavne ,co chteji dokazat a dosel jsem ke konstatovani ,ze Jan Masaryk ,mel pravdu,ze mysleni boli !!!Rusky narod za nepremyslivost zaplatil 100 milionu zivotu,ze pustil k veslu zidovske doktory a pravniky a j.
Here is the most genocidal political movement in world history, which created the largest concentration camps and the most horrendous slave labor system of the 20th century, in which millions of Christians were slaughtered.
Matvei Berman and Naftaly Frenkel: Founders, the Gulag death camp system. Lev Inzhir, commissar for Soviet death camp transit and administration. Boris Berman: executive officer of the Soviet Secret Police and brother of Matvei. K.V. Pauker: chief of operations, Soviet NKVD Secret Police. Firin, Rappoport, Kogan, Zhuk: commissars of death camps and slave labor, supervised the mass deaths of laborers during the construction of the White Sea&#8209;&#8209;Baltic Canal. M.I. Gay: commander, Soviet Secret Police. Slutsky and Shpiegelglas: commanders, Soviet Secret Police. Isaac Babel: officer, Soviet Secret Police. Leiba Lazarevich Feldbin (Aleksandr Orlov): commander, Soviet Red Army; officer, Soviet Secret Police.
Feldbin was chief of Soviet Security in the Spanish Civil War. He supervised the massacre of Catholic priests and peasants in Spain. Yona Yakir: general, Soviet Red Army, member of the Central Committee. Dimitri Shmidt: general, Soviet Red Army. Yakov ("Yankel"[mrknutí jedním okem] Kreiser: general, Soviet Red Army. Miron Vovsi: general, Soviet Red Army. David Dragonsky: general, Soviet Red Army, Hero of the Soviet Union. Grigori Shtern: general, Soviet Red Army. Mikhail Chazkelevich: general, Soviet Red Army. Shimon Kirvoshein: general, Soviet Red Army. Arseni Raskin: deputy&#8209;commander, Soviet Red Army. Haim Fomin, commander of Brest&#8209;Litovsk, Soviet Red Army. At least one hundred Soviet generals were Jewish.
V Americe tito ctizadostivy zid eridi zahranicni politiku USA ,ktera za poslednich par roku zabiji ,at uz z jakehokoliv duvodu lidi jinych narodu,tak ,jak byl bombardovan Belehrad ,tak muz ebyt temito inteligenty zarizeno bombardovani Prahy.
Nakonec ,ctizadostivy rabbin rekl,ze israel muze vymazat Evropu,proc ne ,kdyz jsou jeste lide,co jimsednou i po 100 milionech obeti na lep propagande inteligence a ctizadosti,ale je take inteligence a ctizadovost kriminalni,mafianska,rasova atd, ale vse s prislusnymi akademickymi tituly,ze ano ?
Podle mne ,je primo tresten ,kdyz si spalite prst strcit jej podruhe do ohne !!!!!!
Vzpomente na hladomor Ukrajiny a prectete si clanky intelektualu z Ameriky tou dobou a dostanete odpoved na svuj nazor o inteligentnosti a hlavne cilech ,techto taky-lidi.The Classified Report of Maj. General Antonio M. Taguba: Article 15-6 Investigation of the 800th Military Police Brigade [pdf, 80K] -- see the role of an Israeli-owned "civilian contractor" interrogation firm, and a Mr "John Israel"

28764

9.5.2004 4:38

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jewish Occupied Governments: USSR a neb ,vysledek zidovske inteligence,ctizadosti "neco dokazat" a jine , v provadeni valek,revoluci a jineho.

These Christians are but a few of the 100,000,000 Christian innocents who were exterminated by All Anti-Christian Jewish Red Commissars in Russia under the orders of Trotsky, the Jewish Commissar of Commissars. Yet Spielberg will never Direct a "Schindler's List" Movie for them or their genocide. Why is that? Because Jews did it.

My relatives and my fellow Christians were murdered in the USSR under Jewish Marxism between 1917-1945, and many of the Marxists came to Russia from New York to do this to Christians in 1917 after Jacob Schiff, the Jewish anti-Christian maniac banker who owned The Guaranty National Trust, the largest bank in the United States, financed Lenin and Trotsky $35 million for the Red Revolution and the mass killing of these Christian souls. We must never forget this.

Perpetrators of the holocaust against Christian Russia transform themselves into "survivors" of a holocaust. http://www.jeffsarchive.com/Jews%20and%20Communism/Jewish%20Communists,%20The%20Documentary%20Record.htm
The portraits at left are of the same man but in two different incarnations. On the far left we see Martin "Gray" in retirement after a successful career peddling fake antiques to gullible collectors.
Lidem nestaci tyhle miliony obeti,nebot to nebyli oni,kdo zaplatili dan nejvyssi,coz je priznacne pro bilou-krestanskou populaci,kdyby byli zotpovedni ,tak by dnesni svet vypadal uplne jinak.

28768

10.5.2004 4:14

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Mily Vcelicko,s tim cim argumentujes je vsechno kdyby.....
Kdyby ,Anglie nuvalila embargo na Nemecko,a tam lid enumirali,tak jak 500 000 deti v Iraku,tak by Hitler nikdy nebyl zvolen,nebot to kdyby nebylo udelano z Anglie ,tak by Hitler a cele Nemecko nebylo rozbito,ze nezustal kamen na kameni.Japonsko bylo Americany,rikejme jim tak,nebot ti ,co tam vladnou ,co by neocon,byli tam za Roosvelta,tak uzavreli pro Japonce vsechny moznosti si nakoupit olej ,bez ktereho Japonsko nemuze byt.Jak prohlasil sam jeden americky cinitel ,v pripade embarga ze strany Arabu na olej se rovna vypovezeni valky !!
Takze ,to kdyby ,neni historicka PRESNOST,KDYBY ,HITLER NEZAUTOCIL NA RUSKO,TAK TY JSI DNES NEMLUVIL CESKY,NEBOT STALIN se projevil ,uz mnohem drive a ucinil pripravy na hranicich ke vpadu do Evropy,ale ,Hitler jej jen predesel o nekolik dnu.Kdyby nechali "internacionalisty " vyhrat ve Spanelsku,tak by mnozi zkoncili ,tak ,jak v republice RAD ,kde velel Bella Khun,ktery zavrazdil vic lidi,nez odslouzil za sto dni v jeho vlade.Kdyby Stalin se svou NKVD dosel do Prahy po zkusenostech 100 milionu obeti v Rusku a s propagandou Bronsteina ,ze utopi Rusko v krvy,tak tu Prahu ,uz nemohl Hitler bombardovat,ta by tam totiz uz nestala.Na zidovskeho komisare neplatili svejkoviny ,nakonec Hasek,co by rudy komisar celil popravci cete sam a unikl jen o vlas .Takze ,kdyby ,neni slovo do historie.
Bush rekl,ze udela preventivni opatreni,kdyby ,jako nekdo v budoucnosti mu chtel neco spatneho udelat,on to urcite nevi,za ano,ale kdyby......
Takze ,pujdes po ulici a nekdo Ti da par facek,protoze ,mozna -kdyby Ti je nedal,tak bys mu je nekdy mohl dat Ty.To je dnesni ganstreska politika zlocincu,kteri si osvojuji pravo kritisovat Hitlera,kteremu v ramci charakteru nesahaji ani ke kotnikum,Hitler nikdy nepouzil plynu a tanku proti svym obcanum ,tak ,jak vlada USA ve WACO?!?
Ten ,jeden ,co velel ,vrah-zid Clark -Nemenovsky se uchazi o presidenske kreslo,ten nechal bombardovat Belehrad a chtel aby Johnson napadl ruske oddili na letisti v Pristine,coz by byl zacatek treti svetove valky a zde je mnoho ,tech ,kdyby....
Kdyz se Clark stane presidentem,tak ,co muzem od neho ocekavat,od cloveka ,ktery v ramci sveho postaveni vrazdil,jak ve WACO ,tak v Belehrade?

28805

12.5.2004 9:43

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28805

>Mily Vcelicko,s tim cim argumentujes je vsechno kdyby.....

Ne to nebyl argument a uz vubec ne "kdyby" pouze otazka....MYSLIS NOHEJLE ZE BY BYLO LEPSI, KDYBY DNES JAPONSKO BYLA SVETOVA VELMOC? Ostatni jsem se neptal, jednalo se pouze o vyhru nebo prohru Sojenych Statu. Dale nemusim vysvetlovat, vidim ze mas dostatek znalosti.

28903

10.5.2004 4:42

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

From Waco to Yugoslavia:

The US military was at Waco

General Wesley Clark was involved in the siege and final assault near Waco, Texas that killed, by a combination of toxic gas and fire, at least 82 people including some three dozen women, children and infants. As outlandish as this claim may seem, it's a reasonable conclusion that can be drawn by any fair minded person who takes the time to examine the evidence. Further, there is substantial circumstantial evidence that, Clark, in addition to acting as a tactical consultant, may, in fact, have been the prime architect and commander of the entire operation.

28807

10.5.2004 4:47

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ultimately tanks from Fort Hood were used in the final catastrophic assault on the Branch Davidian compound on April 19. Certainly the Waco onslaught bears characteristics typical of Gen. Wesley Clark: the eagerness to take out the leader (viz., the Clark-ordered bombing of Milosevich's private residence); the utter disregard for the lives of innocent men, women and children; the arrogant miscalculations about the effects of force; disregard for law, whether of the Posse Comitatus Act governing military actions within the United States or, abroad, the purview of the Nuremberg laws on war crimes and attacks on civilians.

28808

11.5.2004 11:44

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Penize maji ti, kteri jsou chytri.

To je pravda ,ale ,kdyz si dostecne -chytre nakrade ,tak se usadi ,aby i demonstroval svou chytrost v majetku,tedy i v peknem dome a ma jachtu a prepichova auta ,tak chce ,aby u neho slouzili poctivy lide ,co nekradou ,jako on ,tedy ,co maji charakter,tedy svym zpusobem hloupi ,ale ty tak zvane chytre si nezamastna ovsem ,tem chytrym on sam neveri nebot vi ,co jsou zac , podle jeho VLASTNIHO PRIKLADU=CHYTROSTI,ze ano?.Takze on ,se svou chytrosti by byl v koncich ,kdyby se kamaradil jen s tema chytrym a jeste chytrejsima astemi nejchytrejsima ,kteri by jej v ramci sve chytrosti okradli,tak ,jak on chytre okradal jine.Prikladem je Cesky stat ,kde chytri tunelari ,vytunelujou ,co se da a vytuneluji se navzajem,tak,ze mnohym z nich toho moc nezbude a nezbude ani moc pro dalsi tunelare ,chytraky v budoucnosti,ale vsichni si mysli ,jak jsou chytri,ze ano?

28865

13.5.2004 4:02

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Vcelicka ,internet je nepreberna pokladnice historickych pokladu,ktere nam byly drive zapovezeny,ono to vezme hodne casu a hledani,ale co rikate teto perlicce o Hitlerovi o kterem nam vzdy vykladali,ze to byl silenec,fanatik a ja nevim ,co jeste ,ctete a posudte sam,samovzdelani Vas nic nestoji a na vic neskocite politikum na kdejakou blbost.Doporucuji cist vice ,nez jednou a to velmi pozorne.
--------------------
Adolf Hitler ,mimo jine rekl:
Zde neexistuje zadna moznost zotrocit nevinneho muze.Jedina sila a vlada ,kterou vlada ma ,je ovladani a vlada pomoci zakonu nad kriminalniky.Dobre,kdyz neni dostatek kriminalniku,tak ,aby vlada mohla vladnou nad lidmi ,tak si je musi udelat.Jeden zaridi tolik narizeni jez vejdou v platnost a stanou se zakony kriminalnimi,pokud jsou poruseny,takze vznikne situace naprosto nemoznou pro nevinneho cloveka se jim vyhnout a tim padem se nemuze temto zakonum vyhnout a stane se proti sve vuli kriminalnikem.Kdo chce narod ,kteri dba nazizeni a zakonu ?Zakonu a narizeni pro kazdeho bez rozdilu ?Ale ,kdyz uzakonis mnoho techto zakonu,co mozna nejvice ,tak dostanes plnou kontrolu nad jejich narusiteli-tak dostanes cely narod do sveho podruci,temito nedodrzovateli tvych narizeni.......

Adolf Hitler -Main Kampf

Dobra vlada v minulosti prijala jen 23 novych zakonu v letech 1900 ,spatna vlada roku 2003 ,ktera chce byt jedinou nekontrolovanou moci ve state,tak prijmula jen za jediny rok ,jen v jednom state Australie, v jednom jedinem state ze sedmi statu na 3000 stran novych zakonu.Prakticky je obcanovi vsechno zapovezeno,co by chtel delat.Pokud nechce porusit zakon ,tak nesmi vystrcit hlavu ven na ulici,ale i tak se urcite necim provinil.Pravnici vubec nemaji prehled ve vykonavani zakonu,nebot privalem novych narizeni a zakonu to nemohou proste obsahnout.Mnohe soudy se dostavaji do posic e,ze jeden zakon odporuje druhemu.Co jeden soud uzna ,druhy ,vyssi odvola a tak to jde az k tomu nejvyssimu.

28926

14.5.2004 9:01

RE: Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28926

Pane Nohejhl, tentokrat s Vami musim naprosto 100% souhlasit. Je ovsem jedno, jestli to napsal Hitler v Mem Boji nebo jestli to uz rikali rimane. Stale to bude jen pravdou.

Jiste slysite z mnoha stran, ze nepotrebujejeme nove zakony ale pouze pouzivat zakonu ktere mame. Cely zakonik by se dal shrnout pouze pod desatero prikazani. Zkuste tedy nekdy podle neho premyslet.

28964

24.5.2004 14:57

Přišel čas, aby Bush stiskl tlačítko poslední záchrany?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

NĚCO se přece už stalo, nebo je Bergova uříznutá hlava pořád ještě málo?
A že toho v této vraždě tolik nehraje? No a co, televize ten obrázek už nějak vylepší, ne?

29198

Tuto stránku navštívilo 7 498