Diskuze k článku

Pět minut

Příspěvků 79

27.3.2004 1:16

Pět minut

albert 216.?.?.?

9-11 Bush byl na Floride (ne v Californii), kde predcital malym niggletum ze vhuru nohama slabikare.

27118

27.3.2004 1:20

RE: Pět minut

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 27118

Díky, už jsem to opravil. A co se té převrácené knížky týče, to byl hoax. Montáž. Viděl jsem původní fotku. Bohužel nemám už na to zdroj.

27119

27.3.2004 2:17

Pět minut

Čertíkbertík certikbertik (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

"A když jsme u toho, vzal jsem si stopky a změřil čas, který potřeboval tajemník, aby pošeptal prezidentovi, že Amerika je pod útokem teroristů. Je to přesně 2,62 sekundy."

.....šeptl mu do ucha:"BINGO,EAGLE HAS LANDED"!
Škoda jen,že Chimp neměl po ruce talíř,býval by s ním švinul o podlahu a radostně,jako Řekové na svatbě,by zařval:"WHOPÁ"!
Ale asi se ovládal a udělal to až v Oval office,hehehe.

27122

27.3.2004 3:41

Pět minut

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Ono to bylo vsechno trochu jinak.
Ve chvili, kdy narazilo do jedne z vezi prvni letadlo nebylo jeste jiste ze se jedna o teroristicky utok. I po narazu druheho letadla se nezdalo pravdepodobne, ze se jedna o hromadny unos ctyr letadel s nasledujici hromadnou sebevrazdou muslimskych fanatiku. Uz samotna myslenka na neco takoveho je normalnim lidem nasi civilizace naprosto cizi.
System vzdusne obrany Spojenych Statu byl v te dobe zalozen na obrane proti letadlum a raketam jinych zemi. K sestreleni vlastnich civilnich letadel plnych nevinnych lidi nemel nikdo v ten den autoritu ani pravo.
V clanku zmineny prvni utok na WTC v roce 93 byl ostatne proveden pomoci bomby a nikoliv letadel. O tom se v clanku pochopitelne mlci.
Samotna reakce presidenta Bushe byla vysvetlena hned prvni den tiskovym mluvcim Bileho Domu. Ten jasne rekl, ze se v prvni chvili prezident rozhodl, ze teroriste nebudou diktovat jeho agendu a rozhodl se proto sve setkani s detmi ve zkracene forme dokoncit. Pisatel se o tom opet "zapomnel" zminit i kdyz o tom informovala vsechna media.

Jedenacteho zari byly muslimskymi fanatiky zavrazdeny tisice nevinnych lidi. Zneuzivat neceho takoveho k propagande proti napadene zemi je pekny hnus .

Kaja

27128

27.3.2004 3:47

RE: Pět minut

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27128

Kajo, co jeste vic dodat ?, snad jen to, ze jste neuveritelne povrchni clovek.

27129

27.3.2004 7:55

RE: Pět minut

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27129

Pane Lef tak se do toho pustime nepovrchne, zidi zustali doma, Americani jsou srabove, Bush mel vylitnout se zidle a rvat na cele kolo "the sky is falling" Jiste chapete, ze president Bush je takove nejake pate kolo u vozu. To neni jako Vas reditel JZD ktery vse pro cele JZD zarizuje... ovsem vy jste urcite nevyuceny psycholog takze co Vam budeme povidat ze ano.[oči v sloup]

27139

27.3.2004 8:19

RE: Pět minut

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27139

>Pane Lef tak se do toho pustime nepovrchne, zidi zustali
>doma, Americani jsou srabove, Bush mel vylitnout se zidle a
>rvat na cele kolo "the sky is falling" Jiste chapete, ze
>president Bush je takove nejake pate kolo u vozu. To neni
>jako Vas reditel JZD ktery vse pro cele JZD zarizuje...
>ovsem vy jste urcite nevyuceny psycholog takze co Vam budeme
>povidat ze ano.[oči v sloup]
_________________________________________________

Pane docente, doctore psychopatologie, Serezmrde Fcelko, co ode mne chcete slyset ?, jakou odpoved po me zadate ? Staci napsat a ja Vam s radosti vyhovim, nebot se rika "rikej lidem jen to, co chteji slyset" - American way

27140

28.3.2004 1:21

RE: Pět minut

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27140

Pane Lefe, v prvni rade slusna slova...to by mohl byt dobry zacatek..no a pak kdyz se zamyslite, tak prosim napiste neco zajimaveho, ne pouze nadavky. Pokud odvozujete svuj nick od toho zvirete, ktere se necha na africke savane obskakovat, prosim, budeme Vam rikat Lef, ale pokud jste si dal tento nick na pocest znameho prazskeho rabina, budeme Vas muset prezdivat Love. Tak a ted utrit penu a slusne odpovezte.

27184

27.3.2004 13:05

RE: Pět minut

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27139

Docent Szeremez,
kdyz uz po madarsky, tak poradne. (mez - dlouhe "e" = med). Ta vase teorie o absenci zidu v ten osudovy den, tak nejak kulha. Dival jsem se na list osob, ktere zahynuly v tech mrakodrapech, a je tam rada jmen jako Kohn, Cohen, Steinberg, Rosenzweig, Lowy, Maislin, Polaschek, Kaminski, atd. To jsou ciste krestanska jmena - asi podle Vas. Nebo ze by to bylo par blbcu, kteri neuposlechli varovani Mossadu?
To mel Bush zpanikovat, kdyz v te dobe jeste nikdo nic konkretniho nevedel? To ze se americka vlada dopustila chyb pred 9/11 a hned po utoku a dopousti se jich prakticky do dnesniho dne, ze prava ruka nevedela co dela leva, to je naprosta pravda. Utok na WTC je ale uplne nova kapitola, na kterou nebyl nikdo pripraven, protoze neco tak dabelskeho si ani CIA, FBI a jine organizace v te nejbujnejsi fantazii nedokazaly predstavit, a ze jim jinak predstavivost nechybi. Ale az do toho 9/11 to byly vetsinou unosy letadel, rukojmi, bomby, atd. Dnes, alespon doufam, uz vedi, ze je velky rozdil mezi krestansko-zidovskym myslenim a "myslenim" islamskeho fanatika. "Holt" nam chybi ten prislib tech 72 hurisek (vecnych panen).

27146

27.3.2004 17:57

RE: Pět minut

djb 62.?.?.?

Reakce na 27146

To mel Bush zpanikovat, kdyz v te dobe jeste nikdo nic konkretniho nevedel?

[smích]??? Zpanikarit? Vy rikate panikareni, kdyby prezident prestal predcitat detem a sel se v klidu informovat na podrobnosti? To je snad prijatelna obet, za tu chvili nejistot.
Samozrejme, opet to visi na tom, co mu tehdy vlastne rekli. Ale jak naznacil Kaja, Bush dostal informaci o utoku teroristy.

Ale az do toho 9/11 to byly vetsinou unosy letadel, rukojmi, bomby, atd.

A co bylo podle vas 11/9? Unos letadel, rukojmi v nem a bez bomb. Americky system by prave mel byt, a co hur, dokonce byl, schopen zaregistrovat unos letadla a delat s tim neco, jeste drive nez prisel ten "novy prvek", tj. nalet letadlem do obydlenych mist. Coz si take nejsem jist, ze byla nova myslenka.

je velky rozdil mezi krestansko-zidovskym myslenim a "myslenim" islamskeho fanatika.

to je obrovsky rozdil. Naprosto stejny, jako mezi islamskym myslenim a krestanskym fanatikem. Nemuzete srovnavat nabozenske mysleni jakehokoli druhu s fanatismem jineho druhu. Mozna byste mohl vedle sebe postavit islam a krestanstvi a islamske a krestanske fanatiky, to by melo smysl. Zjistil byste, ze fanatismus je v jakekoli podobe nebezpecny. Zadne nabozenstvi neuci apriori vyvrazdovani jinych lidi. Srovnavani krestanstvi jako toho dobreho a islamu jako toho zleho je usmevne o to vic, ze Koran neni nic jineho, nez opsana a prevypravena Bible. Prectete si to nekdy driv nez zase budete kritizovat.(necetl jste, ze?)

27159

27.3.2004 22:11

RE: Pět minut

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27159


In the name of Allah, Most gracious, Most merciful.

Pane djb - to bude asi znamenat dojebat ci neco podobneho, na rozdil od Vas jsem zil a pracoval pres dva roky v jedne arabske "republice" (Syrie), a tak jsem se nejenom naucil mistni jazyk mluvit ale i cist a psat. Pokud jde o Koran (Quraan - Umm al Kitab "matka vsech knih"[mrknutí jedním okem] a proroka Mohameda (peace be upon him), Koran jsem cetl vicekrat nez Vy, neverici pse, infidel kafir, a mam tuto posvatnou knihu hned vedle pocitace.
Allahu akbar, Ashashadu an la Ilaha illallahu, ashshadu ana Muhammadur rasullah. Death to infidels. Allahu ma'a es sabrin.

27172

28.3.2004 0:25

RE: Pět minut

djb 62.?.?.?

Reakce na 27172

priznavam, ze netusim, nac tak reagujete. Jedina prinosna informace je, ze jste asi cetl Koran. Stacilo napsat jednou vetou. Jinak Vas zklamu, pes nejsem. Dukazem budiz, ze neznam psa, schopneho se pripojit na internet. Ale neverici to zas jo. Jinak jsem rad, ze s ostatnim co jsem psal souhlasite. (a muzete dal hadat, co to znamena djb, zatim jste nevyhral)
Mimochodem, ze jste cetl Koran mi nestaci, me jeste zajimalo, zda jste cetl i Bibli. Teprve potom totiz muzeme zacit srovnavat.

27178

29.3.2004 16:13

RE: Pět minut

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 27172

Příjde mi nedůvěryhodné co tady říkáte! [naštvaný]

Snažíte se vyvolat pocit, že máte rád korán, zároveň ho prezentujete nesympatickými slovy "Death to infidels".

To i v Hospodářských Novinách je kvalitnější propaganda - dnes tam je o Evropské krátkozrakosti v boji proti terorismu, jmenuje se to Evropa žárlí, je u toho fotka nějakého žida z (filosofické?) fakulty Univerzity Karlovy. My v Evropě jsme vlastně zlé vychcané hovada, když nechceme bombardovat araby, jsem si uvědomil.

27239

28.3.2004 11:09

RE: Pět minut

Franco franco (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 27139

Jen povrchní člověk bez znalostí neví, že v čele družstva nestojí ředitel, ale předseda. [oči v sloup]

27204

27.3.2004 12:27

RE: Pět minut

Sidonius 24.?.?.?

Reakce na 27129

>Kajo, co jeste vic dodat ?, snad jen to, ze jste
>neuveritelne povrchni clovek.

----------------------------------------------------------------
To se takhle baví Vonásek s Kočišem, kdo že řekne lepší rýmovačku. No a Vonásek hned :" Kočiš, Kočiš, pro pivo mně skočíš !". Kočiš se usměje a praví :" Vonásku, Vonásku, ty jsi ale kokot".

A já jen dodávám :" Löwe, Löwe, ty jsi ale Vonásek ". [vyplazený jazyk]



Sidonius - Sidko, když chceš, třeba židko.

27145

27.3.2004 15:15

RE: Pět minut

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27145

To se takhle baví Vonásek s Kočišem, kdo že řekne lepší rýmovačku. No a Vonásek hned :" Kočiš, Kočiš, pro pivo mně skočíš !". Kočiš se usměje a praví :" Vonásku, Vonásku, ty jsi ale kokot".
A já jen dodávám :" Löwe, Löwe, ty jsi ale Vonásek ".
Sidonius - Sidko, když chceš, třeba židko.
_________________________________________________

Zdenku Matousku ( Sidonius ), pokud jste to napsal Vy, tech spousty detskych hovadin, tak jste me moc a moc prekvapil. Mel jsem k Vam urcity respekt, ale po tomto, ze mi davate neprimo najevo, ze jsem "kokot", tak jste si to u me pokakal na cele care. ( Lidi - ctenari Zvedavce, hluboce se omlouvam, ale tady clovek nemuze bejt vubec slusnej, i kdyby chtel. Diky za pochopeni - Lev ).




27152

27.3.2004 15:30

RE: Pět minut

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 27145

Ha. ha. To se ti povedlo Sidoniusi. Smutne ovsem je, ze zde ztracime cas s omezenym hlupakem, ktery o cele veci nedokazal napsat ani slovo.
Takze zpet k tematu:
podle me je na celem tom clanku nejvetsi nesmysl to, ze se nekdo snazi byt po bitve generalem. Dokonce nekolik roku po bitve. Kdyby prezident v tech prvnich peti minutach vedel, ze behem nekolika dalsich hodin zahynou tisice americanu, jednal by asi jinak. Jenze on to v te chvili pochopitelne vedet nemohl.
Nevzpominam si ostatne, ze by ho nekdo v te dobe za jeho chovani behem tech peti minut kritizoval.

27153

27.3.2004 15:47

RE: Pět minut

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27153

Ha. ha. To se ti povedlo Sidoniusi. Smutne ovsem je, ze zde ztracime cas s omezenym hlupakem, ktery o cele veci nedokazal napsat ani slovo.
__________________________________________________

Kajo, strasne rad bych se vracel k thematum v clancich na Zvedavci, ale nemohu, jelikoz me stale napadate a tim me od techto clanku odvadite, jelikoz se musim branit a jen Vam odepisovat, na Vase nelidske narazky vudci me osobe. Priklad je uveden shora, nad tou carou.

A pak, kdyz jsi prectu Ty Vase Kajo, vyroky k temto clankum, tak opet nemohu se vracet k temto clankum a k thematu, jelikoz zvracim Kajo.

27154

27.3.2004 15:47

RE: Pět minut

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 27153

Asi se všechno soustřeďuje do té věty, kterou mu pošeptali do ucha. Jestli mu řekli jenom: "Do WTC narazilo letadlo", tak je logické, že pokračoval ve čtení a nějak zvlášť se nevzrušoval.

Bylo by dobré přidat k tomu časovou osu. V kolik hodin se vědělo, že jsou unesena další letadla a kolik bylo přesně hodin, když mu to šeptali.

A to, že se tím žádná média nezabývají, není žádný důkaz. V minulosti už masmédia "přehlédla" mnoho důležitých události.

27155

29.3.2004 15:01

RE: Pět minut

Prevít (já) 194.?.?.?

Reakce na 27155

> Asi se všechno soustřeďuje do té věty, kterou mu pošeptali
> do ucha. Jestli mu řekli jenom: "Do WTC narazilo letadlo",
> tak je logické, že pokračoval ve čtení a nějak zvlášť se
> nevzrušoval.

WTC bylo cílem teroristů už dříve.
Věta "Do WTC narazilo letadlo" by měla vzbudit nemalou pozornost!
Nesrovnalostí je hodně, kdo chce, najde si jich
na Internetu tuny.
Co zaráží mě je letadlo "v Pentagonu".
Byla to část Pentagonu, co se měla přestavovat,
byla před ním přistávací plocha (helipod)
pro VIP návštěvy nonstop monitorovaná kamerami.
Když chtějí prokázat, že to byl Boeing, tak ať ukáží
alespoň jeden videozáznam...
... 11.září byl prostě plánovaný, nebo tiše vítaný
kamínek do mozaiky!

27237

27.3.2004 17:46

RE: Pět minut

djb 62.?.?.?

Reakce na 27153

Nevzpominam si ostatne, ze by ho nekdo v te dobe za jeho chovani behem tech peti minut kritizoval.

Mno. Ve Vasem prispevku vzse pisete:

Samotna reakce presidenta Bushe byla vysvetlena hned prvni den tiskovym mluvcim Bileho Domu.

To mi nesedi dohromady. Kdyz to vysvetlovali, tak se nekdo ptat musel. Ja si dokonce pamatuji, ze se to resilo uz tehdy. Ale vy ne? A tohle vysvetleni si pamatujete?

Chlape, vy jste nejakej divnej. Uz o kus vejs pisete, ze Bush nevedel ze slo o teroristicky utok a zaroven ze se omluvil, ze teroristum nechtel ustupovat atd.
Opakuju, ze nechci moc spekulovat o 11/9, nebot dukazy proste nejsou, ale Vy jste evidentne tendencni a z Vasich odpovedi je videt, ze zase stojite na strane USA nekriticky hlava nehlava a tudiz se od Vas nic kloudneho nikdo nedozvi. Proste proamericky bulvar. To je taky spatna cesta.

27158

27.3.2004 6:10

RE: Pět minut

Dik 24.?.?.?

Reakce na 27128

100% souhlas s Kajou

27137

27.3.2004 19:45

RE: Pět minut

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27137

100% souhlas s Kajou
_____________________________

105% nesouhlas s Kajou. A duvod ?! - je mimo misu !

27162

28.3.2004 1:11

RE: Pět minut

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27162

Pane Lef, tech 105% jste odkoukal od bolseviku ze ano [smích]

27183

28.3.2004 3:25

RE: Pět minut

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27183

Pane Lef, tech 105% jste odkoukal od bolseviku ze ano [smích]
_______________________________________________

Tuto narazku ( rejpanec ), Vam velkoryse odpustim, pane Vcelicka [mrknutí jedním okem]

27188

28.3.2004 10:38

RE: Pět minut

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27188

No vidite pane Lef jak vam to jde, tomu rikam VELKORYSOST [chechtot]

27201

27.3.2004 16:20

RE: Pět minut

kavol 195.?.?.?

Reakce na 27128

> K sestreleni vlastnich civilnich letadel plnych nevinnych lidi nemel nikdo v ten den autoritu ani pravo.

Je pro vás BBC dostatečně autoritativní zdroj? Pokud ano, cituji z http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/2224245.stm -
"President Bush and Dick Cheney then decided any hijacked planes approaching the capital would be shot down."
- článek se týká právě diskutovaného dne, můžete mi vysvětlit, jak mohli tito pánové dospět ku svému rozhodnutí, jestliže na to podle Vás neměli "v ten den autoritu ani pravo"?

Prostě jen blbě kecáte, důvěra v "tu svatú amerikú" a její dobré úmysly nemá sebemenší opodstatnění.

... jenom by mě zajímalo, jestli lidé jako vy píší to co píší jen proto, aby se pobavili bojem některých proti větrným mlýnům (zdravím přeudatného Lva [mrknutí jedním okem] ), anebo jestli jsou opravdu tak omezení a věří tomu, co píší? [zmaten]

27156

27.3.2004 19:58

RE: Pět minut

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27156

Moc dekuji pane kavol za Vase pozdravy a Vasi podporu. Musim Vas ale upozornit, jelikoz jsem "cerna ovce", pro me oponenty, tak si to ted od nich vypijete. Myslim si, ze strizlive a rozumne uvazujici lide, by meli drzet pospolu. Jeste jednou dik pane kavol - Lev

27163

28.3.2004 22:31

RE: Pět minut

kavol 195.?.?.?

Reakce na 27163

Nepřátel se nelekejme a na množství nehleďme [mrknutí jedním okem]
Mám pocit, že už se mi za tu dobu, co to tu občasně nvštěvuju, podařilo rozhádat se s téměř každým pravidelným čtenářem, takže nic nového - popravdě skoro mě mrzí, že se žádný atak zatím nekoná [cool]

Jinak ač nemám nic proti účelovému stádovatění (míněno pouze z vlastní vůle), preferuji v otázce tříbení názorů vlastní úsudek na základě dostupných informací, takže s tou pospolitostí bych byl opatrný ...

27214

27.3.2004 17:37

RE: Pět minut

djb 62.?.?.?

Reakce na 27128

Ten jasne rekl, ze se v prvni chvili prezident rozhodl, ze teroriste nebudou diktovat jeho agendu

Nechci spekulovat, kdo a co muze za 9/11, ale tahle veta priznava, ze Bush VEDEL, ze to JE teroristicky utok, coz trochu protireci Vasemu prvnimu tvrzeni, ze se nevedelo o co jde a co se ma delat. Nicmene o to mi nejde. Predevsim, prezident si nemuze proboha dovolit prohlasit, ze teroriste nebudou diktovat jeho agendu. Od toho je preci prezident a veli vsem moznym jednotkam. Kdyz je utok tak ma vseho nechat hned a jit to resit. To je jeho prace. Kdyby za studene valky na USA zautocilo Rusko, tak byste schvaloval, aby si armada rekla, ze agresori nebudou diktovat jejich rezim a nebudou rusit dovolene, daj si jeste kaficko a pak snad pujdou branit?
Bez spekulaci o co slo 11/9, po takovehle vete mel Bush odstoupit a jit na psychiatricke vysetreni. Pardon.

27157

29.3.2004 17:37

RE: Pět minut

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 27157

Jako byste tiše předpokládal, že Bush může něco ovlivnit... Není president USA spíše jen taková "modelka" která prezentuje politiku NWO administrativy?

27240

29.3.2004 18:35

RE: Pět minut

djb 62.?.?.?

Reakce na 27240

Nerekl bych, ze prezident USA je takova modelka, jako treba v CR. Tam jsou pravomoce preci jenom vyssi. Ale, podobne, i kdyby byl pouze modelka, tak tim spis se mel sebrat a jit delat, ze neco resi, ze ho to zajima. Informace, ze teroriste utoci na WTC letadly se mi zda dost silna na to aby prerusil predcitani detem z knizky. Kdyby byl treba na jednani s Putinem, tak by to bylo neco trochu jineho...

27243

27.3.2004 21:23

RE: Pět minut

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 27128

Hnus je do nekonečna omílat pouze jednu variantu
skutečnosti, která je předkládána veřejnosti k uvěření!!!
Žádné jiné vysvětlení není připustné!!!
Tak takhle přesně se chovali komunisté a to ještě v době
kultu Stalina!!!
Nevím zdali teď nemáme zase nějaký jiný kult -
jediné spravedlivé Ameriky a jejího dnes již zcela
zřejmně prolhaného prezidenta.
A papouškovat všechny různě překroucené a zjevně
nepravdivé zprávy jde Kareliusovi velmi dobře!!!!

27166

27.3.2004 21:53

RE: Pět minut

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27166

Pane Peleska, Vase znalosti o americke politice jsou vytecne, vyznate se take v politice ceske? Myslim, ze by Vam sluselo se hlavne zajimat o Vas pisecek a kdyz uz tam vsechno budete mit perfektni a ne jako v tretim svete, pak muzete radit Americanum. Ono totiz z Vaseho konce sveta vse vypada jinak.

27170

27.3.2004 4:20

Pět minut

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

To ,ze nam vladnou gansteri,to je svym zpusobem hruza,ale mnohem hroznejsi je ,kolik nasvete je uzitecnych idiotu,kteri jim pritakavaji,od utoku v Oklahome,kde nasli dalsi bomby uvnitr budovi az po obrovske letadlo ,jez udajne melo narazit do Pentagonu apocet mrtvych atech ,co neprisli do prace ,se uz jeden nedivy ,ze gansteri jsou u moci a ze je tak s nami zachazeno,kdyz uprimne receno jsou lide ,teri veri na vsechno ,co jim vlada predlozi v jejich vylhane skrince v jejich obyvakach,tihle lide nepouzivaji vlastni mozek a nasledky si pricteme sami sobe,jak rekl jeden politik jeden blbec a nebo cele stado,zadny rozdil,to jejen a jen soucet blbcu,nic vic,ze nekdo dela tohle ze sebe za velke penize,prosim,ale co je tech amateru,kteri tohle zerou z nadsenim a jeste svou blbosti nuti sve okoli verit na "zeleneho muzika s tykadly na cerveno"to je az k neuvereni.Americka vlada uz od roku druhe svetove vlady lze svym spoluobcanum a pres veskery,takzvany svobodny tisk se prakticky nikdo nedozvi pravdu,pokrok spociva v tom,ze lez jdouci kdysi nekamdva dny ,dnes vezme nekolik vterin,ale pravda ,vubec neni k mani,to ,co politici reknou vcera ,dnes uz neplati a oni Vam reknou ,ze nikdy nic takoveho nerekli,takze,co se tyce 11 Septembra 2001,tak to je zalezitost pro par premyslivych,ale velka vetsina lidi se zcelaspokojila s utokem terroritu,tak ,jak dodnes mnozi veri na capa ,ze nosi deti,s takovymi lidmi se neda nic delat.
Cast udajnych terroristu,co udajne zahynula v letadle,zktereho nicnenasli,tak sest techto "terroristu" je nazivu a nikoho to nezajima,ze se nasel neporuseny arabsky pas o par ulic je zahadou stoleti,jak takovy pas muze vypadnou z letadla z ktereho nic nezustalo,tak,jak i lze cist z obracene knihy a slyset TV onestesti v dobe ,kdy jeste nic v TV siti nebylo.

27131

27.3.2004 5:07

Pět minut

Propagandalf 193.?.?.?

Podle reakce jsou v zásadě jsou možné tyto interpretace:

(1) Busháma čekal na echo, že to vyšlo.
(2) Bushulman je tupej, prostě mu to došlo postupně.
(3) Pan prezident Bush je psychologicky vysoce trenovany a vi, že děti se plašit nesměji. Dokáže se ledově ovládat, i kdyby mu řekli, že na Washington dopadla atomová bomba. Pět minut sem nebo tam, hlavně nepolekat děti, že.

Tak co byste řekli, že je asi tak nejblíže pravdě, když budete usuzovat podle všech dalších "omylů" a "nedopatření", které se kumulují kolem Jiříka už v podstatě od jeho podivuhodného zvolení?

27134

27.3.2004 13:47

Pět minut

Bohuslav Danek 216.?.?.?

TO JE BLBOST, VIDEL JSEM VIDEO MOCKRAT A V MYCH OCICH PRESIDENT SE ZACHOVAL UPLNE NEORMALNE. NEVIM CO PORAD NA NEM HLEDATE, VZDYT VY JSTE UPLNE NEMOZNI A SMESNI.

27147

27.3.2004 23:28

RE: Pět minut

Jedinecny 80.?.?.?

Reakce na 27147

mozno, ale aspon vidim ked mi svieti Caps-lock

27174

29.3.2004 17:42

RE: Pět minut

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 27174

[chechtot] [chechtot] [smích] !

27241

27.3.2004 13:51

Pět minut

Dubya 212.?.?.?

Pro porozumeni soucasnemu svetovemu deni j e take nejprve dobre, seznamit se s temito fakty:

http://users.bigpond.net.au/trt/Illuminati-NWO.htm

27148

27.3.2004 14:19

Pět minut

peter veliky 205.?.?.?

Jezismaria, to jsou ale famy! Oni by snad ocekavali aby president pri predani te zpravy se zved a udelal radnou tiskovou konferenci.
Obdobne dohady a sinister spekulace/narazky jsme uz kdysi davno tomu slyseli v CSSR.
Na priklad 'mandelinka bramborova zaslana US imperialisty', ujistovani komousu v roce 61 ze Cuba nema na svem uzemi SSSR rakety atd, atd.
Vsechno to ti naivni cechacci zblafli. Zde nekdo chce pocitat vteriny ktere ubehly od predani zpravy a nasledne reakce presidenta..
Prirovnal bych to k tomu priznacnemu ceskemu chovani starych babek ktere roztrusuji ze '....Anca od vedlejc zahyba Vencovi...'
Krucinalhergot to snad ani neni mozne. Tuhle style debatu snad mohou uzivovat jen pensisti. Kolik jich na tomhle foru je? Nemaji nic jineho na praci?

27149

27.3.2004 19:42

RE: Pět minut

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27149

Pane Petre Veliky, ted snad budou vsichni na Zvedavci prekvapeni, co o Vas napisu. A sice, at jsem psal o Vas cokoliv a delal si z Vas nechutne posklebky, vcetne Vaseho nicku, tak si Vas svym zpusobem velice vazim - bez ironie, myslim to docela vazne. I kdyz jste, dalo by se rict v politicke reci, muj "oponent" a pisete veci, ve kterych se s Vama nemohu ztotoznit, i kdyby me napinali na skripec, tak je mi na Vas velice sympaticke, ze jste vyrovnany clovek a nedelate z niceho velkou vedu. Napisete si zde na Zvedavci to, co vam sedi a to, v co jste presvedceny a smytec. Nehadate se s nikym, nenapadate a nikoho neurazite, coz ja o sobe, nemohu napsat. Vazim si sveho oponenta, Petra Velikeho - Lev

27161

27.3.2004 20:42

RE: Pět minut

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 27161

Souhlas. Kéž by byli všichni oponenti takoví. [smích]

27164

28.3.2004 17:49

Az jsem se zacervenal..(:-)

peter veliky 205.?.?.?

Reakce na 27161

Dekuji pane Lev.
Velmi si vazim Vaseho posudku. Na oplatku, Vy jste jeden z tech
umirnenejsich (jak se to sakra pise)?
Co se tyce me predzivky, nevymislel jsem si ji ja, jak uz jsem se zde zminil. Uz jsem ji parkrat na chvili zmenil ale vratil jsem se k ni natrvalo.

27208

27.3.2004 22:02

Klidně deset

Martin Suchý suchymar (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Jak se zachoval pan president Bush bylo naprosto správné. I když si nemyslím, že je bůhvíjak inteligentní, tentokrát zvolil správné řešení. Proč bych zbytečně znervózňoval ty malé roztomilé černoušky? (to neni ironie) Lepší bude, když se budu tvářit, že se nic nestalo, budu se jim věnovat, vždyť od toho tu jsem a až poté budu řešit onen problém. Na tomto uvažování nevidím nic špatného, vždyť posuďte sami, co by se změnilo, kdyby Bush opustil ty děti dřív? NIC

27171

27.3.2004 22:18

RE: Klidně deset

Propagandalf 193.?.?.?

Reakce na 27171

Právě. Nic by se nezměnilo, proto to měl udělat, protože když je napadenej stát a neví se vůbec, co se děje, musí prezident okamžitě reagovat, konečně je i vrchním velitelem. Pár černoušků (nic proti černouškům) by se neposr. Dá se přece odejít i citlivě, ale rychle. Znovu opakuji: nejprve se vůbec nevědělo, kdo je pachatel a jaké další akce ještě mohou následovat. Takže ta reakce je naprosto podezřelá.

27173

28.3.2004 1:06

RE: Klidně deset

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27173

Naprosto spravne madarsky kolego, president Bush je podezrele individum no a kdyz si vzpomenete, ze druhy den uz vedel, ze v tom ma psty bin Ladin tak Vam urcite take neunikne, ze zde musi byt take nejake spojeni...no a kdyz se opravdu hluboce zamyslite. neujde Vam, ze 50 milionu za hlavu cloveka ktery musi jezdit na cisteni ledvin, je v kraji ktery dobre znate veliky obnos penez, za ktere si muzete koupit pripadne nejake kralovstvi i s Mohamedem.

No a s tim Szere-med je to naprosto jednoduche, par jedincum se nelibilo me civilni jmeno Vcelicka tak jsem jim poskytnul vtipnou alternativu..s madarstinou to ma pouze spolecny prizvuk...Jinak kdyz momentalne nectu vzdelavaci webzin zvedavec, tak sedim na prdeli a spicatim cmelakum zihadla [mrknutí jedním okem]

27182

28.3.2004 1:30

RE: Klidně deset

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27182

No a s tim Szere-med je to naprosto jednoduche, par jedincum se nelibilo me civilni jmeno Vcelicka tak jsem jim poskytnul vtipnou alternativu..s madarstinou to ma pouze spolecny prizvuk...Jinak kdyz momentalne nectu vzdelavaci webzin zvedavec, tak sedim na prdeli a spicatim cmelakum zihadla
______________________________________________________

Pane Vcelicka, jste protivnej chlap a je tezko se ve Vas vyznat, vceli lisaku. Ale s timto odstavcem a hlavne posledni vetou, jste me uprimne rozesmal. [smích] Lef

27185

28.3.2004 10:48

RE: Klidně deset

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27185

Pane Lef, protivnej chlap nejsem, rad se smeju a rad si delam sprtouchlata...takze, nesnazte se vyznat v mych prispevcich..
No a pokud se opravdu budete chtit vyznat, staci vic cist a vic premyslet.. ne jen od boku placat a myslet si ze to projde. [chechtot]

27202

28.3.2004 3:48

RE: Klidně deset

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27182

Szeremez ur,
soude podle toho co jste napsal, mam takovy dojem, ze jste na mnoha hodinach zoologie chybel. Jinak byste vedel, ze cmelaci nemaji zihadla, takze po prakticke strance neni u cmelaku co brousit.
Jo ejszakat kivanok, a viszontlatasra holnap, doktor ur.

27190

28.3.2004 10:36

RE: Klidně deset

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27190

Pane Peshmerga, na zoologii sem nechodil, cmelaky sem nestudoval a madarstinu take ne, vyzkousejte treba polstinu, rustinu, nemcinu, anglictinu a velice zakladni latinu..(jo i slovensky to zvladnu) pak budu schopen cist, co pisete. Pokud tedy mate zajem abych vedel co pisete. Jinak s tema cmelakama vite hovno.. ovsem to je zase jina story [chechtot]
Mimo jine, madarstina neni rec ale hrdelni nemoc...

27200

27.3.2004 23:30

Pět minut

Jedinecny 80.?.?.?

http://news.independent.co.uk/world/americas/story.jsp?story=505463

27175

28.3.2004 3:57

Pět minut

Rom z Toronta 69.?.?.?

Divim se vam vsem, hrozne se vam vsem divim... Pan Stwora, co by obdivovatel USA a jejiho prezidenta zvlast, vyhrabe nekde neco a panove, snad bych az mohl rict ritolezove, mu na to skoci... No a debata na urovni je na svete... Mozna bych vam mel pripomenout, ze krome vasi srandy jeste asi 10 000 primych pribuznych takovou srandu nema...Takze do toho, monitor znese hodne. S pozdravem Rom z Toronta.

27192

28.3.2004 10:54

RE: Pět minut

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27192

Pane Rom z Toronta ja myslel ze Romove jsou z Rima [překvapení]

27203

29.3.2004 18:01

RE: Pět minut

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 27192

Romové neumí psát tak dobře česky! A navíc si říkají romové jen před bílýma... Lhááář lhááář!!!!!

27242

28.3.2004 4:22

Pět minut

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Israel to kill in U.S., allied nations
By Richard Sale
UPI Intelligence Correspondent
Published 1/15/2003 7:14 PM


Israel is embarking upon a more aggressive approach to the war on terror that will include staging targeted killings in the United States and other friendly countries, former Israeli intelligence officials told United Press International.

Israeli Prime Minister Ariel Sharon has forbidden the practice until now, these sources said, speaking on condition of anonymity.

The Israeli statements were confirmed by more than a half dozen former and currently serving U.S. foreign policy and intelligence officials in interviews with United Press International.

But an official at the Israeli Embassy in Washington told UPI: "That is rubbish. It is completely untrue. Israel and the United States have such a close and co-operative intelligence relationship, especially in the field of counter-terrorism, that the assertion is ludicrous."

With the appointment of Meir Dagan, the new director of Israel's Mossad secret intelligence service, Sharon is preparing "a huge budget" increase for the spy agency as part of "a tougher stance in fighting global jihad (or holy war)," one Israeli official said.

Since Sharon became Israeli prime minister, Tel Aviv has mainly limited its practice of targeted killings to the West Bank and Gaza because "no one wanted such operations on their territory," a former Israeli intelligence official said.

Another former Israeli government official said that under Sharon, "diplomatic constraints have prevented the Mossad from carrying out 'preventive operations' (targeted killings) on the soil of friendly countries until now."

He said Sharon is "reversing that policy, even if it risks complications to Israel's bilateral relations."

A former Israeli military intelligence source agreed: "What Sharon wants is a much more extensive and tough approach to global terrorism, and this includes greater operational maneuverability."

Does this mean assassinations on the soil of allies?

"It does," he said.

"Mossad is definitely being beefed up," a U.S. government official said of the Israeli agency's budget increase. He declined to comment on the Tel Aviv's geographic expansion of targeted killings.

An FBI spokesman also declined to comment, saying: "This is a policy matter. We only enforce federal laws."

A congressional staff member with deep knowledge of intelligence matters said, "I don't know on what basis we would be able to protest Israel's actions." He referred to the recent killing of Qaed Salim Sinan al Harethi, a top al Qaida leader, in Yemen by a remotely controlled CIA drone.

"That was done on the soil of a friendly ally," the staffer said.

But the complications posed by Israel's new policy are real.

"Israel does not have a good record at doing this sort of thing," said former CIA counter-terrorism official Larry Johnson.

He cited the 1997 fiasco where two Mossad agents were captured after they tried to assassinate Khaled Mashaal, a Hamas political leader, by injecting hKráceno (Editor)

27193

28.3.2004 4:24

Pět minut

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?



He cited the 1997 fiasco where two Mossad agents were captured after they tried to assassinate Khaled Mashaal, a Hamas political leader, by injecting him with poison.

According to Johnson, the attempt, made in Amman, Jordan, caused a political crisis in Israeli-Jordan relations. In addition, because the Israeli agents carried Canadian passports, Canada withdrew its ambassador in protest, he said. Jordan is one of two Arab nations to recognize Israel. The other is Egypt.

At the time, Israeli Prime Minister Binyamin Netanyahu said, "I have no intention of stopping the activities of this government against terror," according to a CNN report.

Former CIA officials say Israel was forced to free jailed Hamas founder Sheikh Ahmad Yassin and 70 other Jordanian and Palestinian prisoner being held in Israeli jails to secure the release of the two would-be Mossad assassins.

Phil Stoddard, former director of the Middle East Institute, cited a botched plot to kill Ali Hassan Salemeh, the mastermind of the 1972 Munich Olympics massacre. The 1974 attempt severely embarrassed Mossad when the Israeli hit team mistakenly assassinated a Moroccan waiter in Lillehammer, Norway.

Salemeh, later a CIA asset, was killed in Beirut, Lebanon, in 1976 by a car bomb placed by an Israeli assassination team, former U.S. intelligence officials said.

"Israel knew Salemeh was providing us with preventive intelligence on the Palestinians and his being killed pissed off a lot of people," said a former senior CIA official.

But some Israeli operations have been successful.

Gerald Bull, an Ontario-born U.S. citizen and designer of the Iraqi supergun -- a massive artillery system capable of launching satellites into orbit, and of delivering nuclear chemical or biological payloads from Baghdad to Israel -- was killed in Belgium in March 1990. The killing is still unsolved, but former CIA officials said a Mossad hit team is the most likely suspect.

Bull worked on the supergun design -- codenamed Project Babylon -- for 10 years, and helped the Iraqis develop many smaller artillery systems. He was found with five bullets in his head outside his Brussels apartment.

Israeli hit teams, which consist of units or squadrons of the Kidon, a sub-unit for Mossad's highly secret Metsada department, would stage the operations, former Israeli intelligence sources said. Kidon is a Hebrew word meaning "bayonet," one former Israeli intelligence source said.

This Israeli government source explained that in the past Israel has not staged targeted killings in friendly countries because "no one wanted such operations on their territory."

This has become irrelevant, he said.

Dagan, the new hard-driving director of Mossad, will implement the new changes, former Israeli government officials said.

Dagan, nicknamed "the gun," was Sharon's adviser on counter-terrorism during the government of Netanyahu in 1996, former Israeli government officials say. A former military m

27194

28.3.2004 9:07

Nutnost

193.?.?.?

Prosim vás, co je to za velkou oběť tři tisíce lidí ve věžích za dobrou věc. Když mnohem více lidí zemře ročně na amerických silnicích.

27199

28.3.2004 22:27

RE: Nutnost

Jedinecny 80.?.?.?

Reakce na 27199

a kolko este nasilne strelnou zbranou .. 11 000 rocne ?

27213

29.3.2004 6:19

911: The Road To Tyranny

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

http://www.prisonplanet.com/120603roadtotyranny.html

27223

29.3.2004 6:23

PROTECTING THE TERRORISTS/ALLOWING THEM TO ATTACK

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

http://www.prisonplanet.com/911.html

27225

29.3.2004 6:25

Liberating America From Israel

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

By Former Congressman Paul Findley
9-12-2
http://www.rense.com/general29/lib.htm

27226

29.3.2004 6:39

Pět minut

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

http://www.propagandamatrix.com/images/280304bushcartoon.jpg

27227

29.3.2004 6:42

BODY LANGUAGE..........

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

http://buckfush.com/images/bush_Body_Language.jpg

27228

29.3.2004 6:44

Pět minut

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

http://buckfush.com/images/bush_Terrorist_Bombing.jpg

27229

29.3.2004 9:09

Pět minut

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Obávám se, že v dobře organizovaném demokratickém státě je president páté kolo u vozu, vyjma takových speciálních věcí, jako je spuštění "atomového kufříku".
Pokud by Bush hodlal okamžitě skočit do Airforce One a letět sestřelit unesená letadla, pochyboval bych o jeho duševním zdraví.
Také pamatuji, jak ještě dlouho po útoku druhého letadla zpravodajské servery celou událost označovaly za podivnou nehodu; o prvním útoku nemluvě.

27235

29.3.2004 18:49

Ceho se Kundoliza Rajc nejvic boji

albert 216.?.?.?

.. ze kdyz bude pod prisahou svedcit na publiku, ze nekdo se urcite zepta otazku typu :
"Na zaklade jake informace jste varovala 10. zari 2001 Vaseho "afro-american brothe'", Mr. Willie Brown, ex mayora San Francisca, aby 11.zari 2001 neletel v letadle? [zahanbení]
THE ASSISTANT TO THE PRESIDENT FOR NATIONAL SECURITY AFFAIRS CONDOLEEZZA RICE CALLED A FRIEND THE DAY BEFORE SEPTEMBER 11TH AND TOLD HIM TO STAY OUT OF THE AIR THAT WEEK
http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=1000



27244

30.3.2004 6:19

Pět minut

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

I Israelska vyzvedna sluzba varovala sveho premiera ,aby nepouzival letadla v urcenem tydnu a zmenil dobu navstevyv USA,jak je videt ,hodne lidio tom vedelo ,jen krestansti"troubove" ne a jeste navic ,kdyz to spadlo,tak dalsi prezivsi troubove z jine casti techto firem pomahali uplakanemu zidovskemu bosovi a slibovali bezplatnou sluzbu uhradit ztraty vzesle z teto katastrofy,vsude jinde by jej asi lincovali,kdyby zjistili ,ze zide neprisli do prace,takze "uplakana" tvar byla promitne ze svych zaznamu na videu tuto cast "katastrofy",za nekolik let to bude tak pozmenene ,ze se deti budou ucit,ze ty vyskove budovi "prastily" do tech letadel.Doposavad si nikdo nezeptal,jak je mozne ,ze zide ,celkem na 4 000,nebyli v praci,to nema nic spolecnehos antisemitismem,aspon ,doufam?

27250

30.3.2004 9:15

Ja se primo kralovsky bavim

snakefox 212.?.?.?

Lidicky tady se vzdy v tech diskuzich hrozne nasmeju jak se zbytecne mezi sebou hadate a o to tem nahore jde.Vy se jak prasteni poustite do sebe misto aby jste se pustili do nich.Krasne jim to vychazi jen co je pravda.Jen tak pokracujte,ono je fuk jestli vyznavate islam,krestanstvi nebo cokoliv jineho,hlavne ze se jako deti hadate mezi sebou tem co vladnou to tak bohate postacuje udrzovat v chodu [smích])

27257

30.3.2004 21:42

RE: Ja se primo kralovsky bavim

rnc rnc (zavináč) chello (tečka) sk 217.?.?.?

Reakce na 27257

tak babo raď, ako na nich.... každá rada je dobrá

Už samotná skutočnosť, že sa o týchto záležitostiach diskutuje slobodne, je významná, keď si uvedomíme, že cieľom US administratívy je voľnú, resp. akúkoľvek, diskusiu na túto tému umlčať či vôbec nepripustiť. Preto to propagandistické vymývanie mozgov vojnou proti terorizmu - máme na to priliehavé príslovie "zlodej kričí chyťte zlodeja" - a dalšími heslami. Ľudí, predovšetkým obyvateľov bašty demokracie, treba nastrašiť, pretože ľudia ktorí sa boja, spravidla vláde do vládnutia nekibicujú... Chybné by bolo podľa mojej mienky práve to, keby sme o týchto udalostiach a ich širších súvislostiach nediskutovali a namiesto toho rezignovane akceptovali oficiálne vysvetlenie. To je podľa môjho názoru zámer pánov sveta: prestaňte myslieť!, počúvajte nás!, nasledujte nás!, my sa už o "vaše blaho" postaráme. S pozdravom rnc

27282

31.3.2004 7:20

Pět minut

albert 67.?.?.?

Uvidime, jestli se nekdo zepta superynteligentniho bepecnostniho poradce americke vlady, negro Any Proletarky, pri te slavne, Ustrednim Vyborem schvalene depozice pred verejnosti (teda pardon, schvalene p. presidentem, chimpem, Jirickem Krovackem) otazku :
"WHO WARNED YOU, Condy-Condi-Candy? ? ? ? ?"

Teda pardon, zase jsem se splet'. Mel jsem na mysli, zda se najde nekdo, kdo bude mit odvahu tuto otazku polozit nasi popularni dochtorce Kundolize Rajc, bez niz by snad dnesni Amerika ani nemohla existovat ?

http://www.rense.com/general50/wwse.htm

27283

1.4.2004 0:12

RE: Pět minut

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27283

Albert je dobrý a stále lepší!
Kundolíza Rajc se mně moc líbí!Není nad lingvistu.

27290

1.4.2004 5:09

Pět minut

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zide maji zkusenosti s terrorismem !!!!!!!!!!!
http://www.haaretz.com/hasen/spages/410607.html

U.S. Jew pleads guilty to handling missile money


NEW YORK - A New York Jewish diamond dealer pleaded
guilty on Tuesday to charges that he unwittingly
handled a $30,000 payment for smugglers of a
shoulder-fired anti-aircraft missile who intended to
shoot down U.S. airliners.

Yehuda Abraham, 76, could be fined up to $250,000 and
sentenced to up to five years in prison for operating
an unlicensed money transmitting business, according
to the U.S. Attorney in Newark, New Jersey.

Abraham was arrested last August in an FBI sting
operation that also netted a British arms dealer
charged with trying to sell the missile to an FBI
informant at a hotel near the Newark International
Airport.

Abraham told a U.S. District Court judge in Newark,
New Jersey, that he had received $30,000 from the
informant who had agreed to buy the missile. He said
he did not know and did not ask what the $30,000
payment was to be used for when he accepted it at his
business office in New York in October 2002, and wired
the payment to a bank in Hong Kong.

Abraham told Judge Katharine Hayden that he had been
prepared to accept hundreds of thousands of dollars in
a separate arms smuggling deal with the same people
without knowing that it involved arms.

He will be sentenced on July 19 and remains in
custody, along with Moinudden Ahmed Hameed, whom
prosecutors describe as another financial middleman
who did not know he was involved in transactions
involving illegal weapons.

Prosecutors said Hameed, who is charged with
conspiring to operate an unlicensed money transmitting
business, arrived from Malaysia as part of the alleged
planned sale of 50 more missiles. They said he and
Abraham were to collect an initial payment of about
$500,000 from the informant.

The arms dealer, Hemant Lakhani, 69, has pleaded not
guilty to charges that he tried to sell the
shoulder-fired missile. Prosecutors have added charges
that he offered to procure anti-aircraft guns, tanks,
armored personnel carriers, radar systems and a "dirty
bomb."

Prosecutors have not provided details of the "dirty
bomb" charge, but the term is usually used to describe
a device designed to spread radioactive or chemical
agents.

The prosecutor, U.S. attorney Christopher Christie,
has described Lakhani as an arms dealer who wanted
Americans to be attacked and killed. U.S. authorities
said Russian officials had cooperated with their
international investigation into arms smuggling.

Lakhani's lawyer, Henry Klingeman, has said his client
was "not a terrorist" but a businessman who had traded
in women's clothing from London for 40 years, and was
drawn into conversations about weapons with an FBI
informant.

27293

2.4.2004 5:33

Pět minut

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nejaky kritik Ameriky a Bushe,ale i kdyby se nekdo takovy nasel,tak by stejne dostal vyhybavou odpoved ,takze je to jedno ,politici dnes se nemusi zpovidat verejnosti,kdyz vlastne sva "koryta" maji od velkych mezinardnich spolecnosti,tam se zpovidaji,jinak ,volic je vubec nezajima,volicum je kandidat predlozen-urcen,takze zadny velky vyber ,komunisti si udelali komunistickeho kandidata a potom narodni frontu,kde byl rovnez komunisticky kandidat,takze ,dnes cely svet pod tak zvanyma demokratickyma volbama drzi jen jednu lihen kandidatu k tomu ,aby byli zvoleni,protoze jim ani nic nezbyva,jsou k tomu urceni a vybrani k oblbovani verejnosti.V Americe voli miliony a ne hlasy lidi,Amerika chce tento ,tak zvany artikl svobody a demokracie vyvazet do sveta a ted ,tedy do Iraku,ktery vlivem osvoboditelu nastoupil novou cestu ,prikladem druhym arabskym statum ,tim,ze Bagdad ,ktery nikdy nepoznal pod tyranem Hussejnem ,co jsou dragy ,tak je dnes strediskem prekupniku s dragama,jako vsude tam ,kam vkrocil americky vojak,tudiz "opiova valka" na pokracovani s utvorenim noveho odbytiste na dragy,zkutecne humalni demokraticky vysledek za vsechny nase prachy ,ktere nam vlady berou na tuto spinavou valku pro olej,dragy a lokajnost ke statu Israel !!!
President Bush ,prohlasil,ze Amerika byla napadena 11 September ,protoze muslimove zavidi Americe svobodu a demokracii,Amerika ,zase nasla duvod k valce v neexistujicich zbrani hromadneho niceni,nejzajimavejsi je to,kolik politickych hostapleru - poskoku z jinych zemi, nasledovali tuto ideologii mocenskeho samooplakavani.Politici muzou mit z ostudy kabat a za nic nejsou verejnosti zotpovedni,verejnost tim padem je tak znudena ,ze se jich ani na nic nepta a to je to ,co politici ocekavaji od verejnosti.Takze mame bleskova media na lzi a pravdu se stejne nedozvime,to je ten pokrok,jak to mnozi nazyvaji.To neni jen 11 September,to je smrt Lincolna a Kennediho a cely ten kolotoc kolem Perl Harbor,Zatoka Svini a incident (Tonkinsky zaliv )u Vietnamskeho pobrezi a jine,ma toho az moc na vysvetlovani.

27309

2.4.2004 10:27

Pět minut

nenutmnetorict 63.?.?.?

dohadujete se o prdu kdo ma vetsi pravdu. typicky ceske.
V podstate mohle rict dve veci, "it happened" nebo "we are fu*ked". Melo by to zapadnout do kovbojskeho slovniku. Umi nekdo odezirat?

27313

2.4.2004 12:33

Pět minut

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

If Americanism prevails in this world, it will destroy mankind within the next 150 years, and this planet shall follow its orbit as a dead Mars through ether.

"Writer and historian Joachim Fernau in his book "Hallelujah. The History of the USA". Quoted by Heinz Köhler in Der Spiegel 19/2001, p. 12.

27318

2.4.2004 15:31

Pět minut

Karel z Čech 212.?.?.?


Nemělo by zapadnout
1.4.2004
http://www.blisty.cz/2004/4/1/art17547.html
Útok na svobodu projevu v Kanadě
Miloš Kaláb
Státní policie provedla v Kanadě dvě velké razie na kancelář i soukromá dům ottawské novinářsky proto, že psala o problémech, které měl kanadský občan syrského původu. Vracel se do Kanady přes New York a tam byl zatčen Američany a deportován do Sýrie. Nikdo neví, proč byl údajný terorista deportován do Sýrie.

Díky manželce, která se obrátila na všechny, kdo by mohli jejímu manželovi pomoci dostat se ze syrského vězení, a také díky kanadské vládě, která intervenovala u syrské vlády, byl pan Arar déle než po roce vrácen do Kanady. Po návratu vyprávěl o mučení, kterému byl v Sýrii vystaven, a chtěl vědět, čí je to vina, že přišel o více než rok života. Novinářka O'Neillová o tomto případu napsala do novin a tak se dostala pod drobnohled státní policie také.


27322

4.4.2004 7:48

Pět minut

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Official Confirms Reason for Iraq Invasion: It Was Best for Jews
Posted on: 2004-04-01 00:53:06

Philip Zelikow (pictured), the executive director of the 9/11 commission, has confirmed that a prime motive for the Iraq invasion was to promote the interests of Israel.

Zelikow's casting of the attack on Iraq as one launched for Israel appears at odds with the public position of President Bush, which has never drawn the link. The administration has instead insisted it launched the war to liberate the Iraqi people, destroy Iraq's weapons of mass destruction (WMD) and to protect the United States.

Zelikow made his statements while serving on the President's Foreign Intelligence Advisory Board (PFIAB), between 2001 and 2003.

”Why would Iraq attack America or use nuclear weapons against us? I'll tell you what I think the real threat (is) and actually has been since 1990 -- it's the threat against Israel,” Zelikow told a crowd at the University of Virginia on Sep. 10, 2002, speaking on a panel of foreign policy experts assessing the impact of 9/11 and the future of the war on the al-Qaeda terrorist organization.

”And this is the threat that dare not speak its name, because the Europeans don't care deeply about that threat, I will tell you frankly. And the American government doesn't want to lean too hard on it rhetorically, because it is not a popular sell,” said Zelikow.

The statements are the first to acknowledge that the war, which has so far cost the lives of nearly 600 U.S. troops and thousands of Iraqis, was motivated by Washington's desire to defend the Jewish state.

The administration, which is surrounded by staunch pro-Israel, neo-conservative hawks, is currently fighting an extensive campaign to ward off accusations that it derailed the ”war on terrorism” it launched after 9/11 by taking a detour to Iraq, which appears to have posed no direct threat to the United States.

To date, the possibility of the United States attacking Iraq to protect Israel has been only timidly raised by some intellectuals and writers, with few public acknowledgements from sources close to the administration.

27353

5.4.2004 5:11

Pět minut

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Aware American
The Evil Jew Speaks
Sun Apr 4 14:58:28 2004
198.81.26.75

Hello Readers, Hopefully you have read the pathological sickness that is within the jewish soul in the above posting. It was this same jewish sickness that killed the 30+ million in the kosher hell of the Soviet Union, that murders and brutalizes the Palestinians now and killed Jesus.
Oh Americans, these same evil jews are planning to do all they describe in that posting to you and your family here in America. The use of the nazi name is a classic case of projection, which is a very common feature of jewish pathology. Notice the concentration on excretory functions, another sign of jewish pathology.
Awaken America befor it is too late and the evil of the jew destroys your nation. These evil monsters have already killed members of my family and many others suffer under the brutal heel of Zionist tyrany. Awake America don't let it happed to you.

27384

Tuto stránku navštívilo 8 512