Diskuze k článku

Konečný úpadek USA

Příspěvků 40

1.8.2020 7:57

autor dobre vidí realitu, ale...

libertarian 31.?.?.?

ale zle vidí príčiny a dôsledky. Prehadzuje ich.

>> To je dědictví systému dvou stran,
- V USA NIE JE žiadny takýto "systém". Je to REALITA, spôsobená vôľou voličov. Je to DôSLEDOK, nie PRÍČINA.

>> USA nejsou žádnou demokracií v praxi. Volební cyklus je jen chiméra

- smiešne. USA sú demokratické - a to je príčina ich problémov. Spočiatku boli - v zmysle Ústavy - republikánske, nie demokratické. Boli PRÁVNYM štátom. Dnes sú demokratické, teda plne riadené voličmi. To, že voliči sú debilní, to je iný problém.

>> Je třeba změnit celé paradigma americké politiky.
- SMIEŠNE slová !!! Čo znamená "Je třeba" ?

>> Nebo musí být odstraněn a zcela nahrazen skutečnou demokracií?
- Čo je to "skutočná demokracia" ???? Dnes voliči rozhodnú, kto bude v čele štátu. Kto rozhoduje v "skutočnej demokraci" ??? Už nie voliči ??? V "skutočnej demokraci" voľby nebudú ??? V demokracii môžu voliči voliť múdro, alebo debilne. Toto je PRÁVO voličov v demokracii.

380828

1.8.2020 9:51

RE: autor dobre vidí realitu, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 380828

"To je dědictví systému dvou stran" - v USA je většinový volební systém, který vede k tomu, že existují dvě velké strtany, které téměř nelze nahradit, v USA tedy takový systém je. Lidé sice mají teoretickou možnost zvolit třetí stranu, ale je to jako vykládat někomu, kdo bere minimální mzdu, že je svobodný a může létat soukromým letadlem po celém světě, protože máme slavný kapitalismus, který odměňuje nikoliv práci, ale hlavně majetek. To, že něco není zakázáno, ještě nezanmená, že to člověk (lidé) může udělat.

" USA nejsou žádnou demokracií v praxi" - zde se jedná o definici slov, v Evropě se většinou mezi demokracií (systémem, kdy politici mají brát ohled na to, co chtějí voliči vždy) a republikánstvím (kdy lidé zvolí politiky a pak už jim do jejich rozhodnutí nemají co mluvit a určité ideály jsou nedotknutelné natolik, že voliči do nich nemají co mluvit vůbec) v tomto smylsu nerozlišuje - republikánství zde téměř není. Tím, že USA nejsou demokratické může být myšleno to, že díky lobbingu a sponzorování stran nakonec obě strany udělají to, co chce bohatá menšina, nikoliv to, co chce většina (a na to existují seriózní průzkumy).

"Čo znamená "Je třeba"? " znamená to, že se něco musí udělat, pokud tomu nerozumíte, kupte si slovník, to že neznáte nějaké slovo, není chyba autora článku.

"Čo je to "skutočná demokracia" ?" - na to už jsem narazil - znamenáto, že to, co chce většina je důležitější než to, co chce "elita" zbohatlíků. Systém dvou stran v kombinaci s lobbinkgem a systémem úplatků je zde vážný problém. Vy si vážně mylsíte, že v USA politici dělají to, co slibují před volbami podle svého nejlepšího vědomí a svědomí? A že výběr ze dvou stran umožňuje, aby si lidé vybrali to, co skutečně chtějí, nebo alespoň to, aby volili něko dalšícho? U nás je to možná špané, ale v USA daleko horší - USA však mají víhodu v tom, že jsou velmoc a proto mají větší možnosti.

380831

2.8.2020 8:40

Lide maji teoreticky moznost volit treti stranu

outrata 94.?.?.?

Reakce na 380831

Proc teoreticky? Jen potvrzujete libertarianova slova. Od ceskeho nespokojeneho obcana, voliciho stale dokola mainstream se take dovite, ze „neni koho volit“. Namitnete-li, ze v kazdych volbach kandiduje okolo 25 hnuti a stran (podobne jako v USA), bez vyjimky vam odpovi, ze „tyhle volit nema cenu“.
Co na to rici? Kdyz nema cenu volit nekoho jineho, pak je asi vsechno v poradku, ne? Anebo vas napada nejaky jiny duvod, proc obcane nevoli jine, nezli stavajici strany, kdyz tu moznost maji?

380845

3.8.2020 14:49

RE: Lide maji teoreticky moznost volit treti stranu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 380845

Jeho slova nepotvrzuji. U nás není koho volit. Ale existuje možnost, že se někdo objeví - i když asi ne tak brzy, jak někteří doufají. V USA ale, i kdyby se někdo objevil, nemá šanci být díky špatnému volebnímu systému zvolen. Slovo teoreticky tedy používám ve vztahu k USA, nikoliv k situaci u nás. A myslím, že je to velmi zjevné. A důvodů, proč lidé nevolí někoho jiného mě napadá hned několik - většinu lidí nutí součastný systém, aby si neustále konkurovali. Proto téměř nikdo nemůže mít čas vymýšlet něco lepšího. Dalším důvodem je ten, že součastný systém ja tak prohnilý, že slušní lidé se do politiky často ani neodváží, a pokud ano, existují způsoby, jak se jich "decentně" zbavit - a pokud to tak je, může být přijatelným řešením i revoluce a násilné sesazení elit. A konečně jsou důvodem lidé jako vy, kteří tvrdí, že když lidé volí stávající strany, tak je vše v pořádku. Mnoho lidí se prostě nechce hádat s hlupáky. Než se někdo najde, kdo se těmto lidem postaví, to skutečně může trvat dlouho. Důkazy, že všechno není v pořádku jsou více než jansé - prosazení protikorupčních opatření, nebo boje proti daňovým rájům, které jsou vždy vytvořeny tak, že bylo předem možné očekávat jejich nefunkčnost, neustálá tvrzení, že rostoucí rozdíly v příjmech lidí jsou v pořádku, ať už dorosout do jakkoliv absurdní výše... To vše je znakem toho, že vše v pořádku není. Jen někteří opoždění lidé to zatím nedokáží pochopit - možná musíme počkat na další generaci, která už bude méně zblblá neoliberalistickou propagandou - už dnes je vidět, že vliv této propagandy slábne (alespoň v některých západních zemích, my jsme jako vždy pozadu, ale bohužel, nejvíce je u nás vidět stejný typ lidí jako za komunistů - ti, kdo tupě prosazují stále to stejné do nesmysltného extrému). I v USA už se myšlení lidí posunuje, ovšem - a v tom je problém jejich volebního systému - nemůže se dostat do politiky (nebo se tam může dostat jen teoreticky). Měnící se přístup západních zemí v těchto věcech byl také poškozen jejich chybnými kroky k migraci a několika dalšími chybami, které jsou zneužívány proto, aby zpochybnili korky proti neoliberalismu, nebo chtete li, proti tomu "pravému" kapitalsimu. Ale opakuji, u nás je problém jinde než v USA, což jste zjevně nepochopil.

380897

1.8.2020 16:28

RE: autor dobre vidí realitu, ale...

rosco 185.?.?.?

Reakce na 380828

"USA sú demokratické - a to je príčina ich problémov."
naprosty nesmysl, USA byly od zacatku sveho zalozeni republikou elit a nikdy demokracii, demokracie predpoklada moznost volby, tu tupy Amrdol nikdy nemel protoze obe strany jsou pouze dvema kridly teze mafie, ovladane Kosher Nostrou, i kdyby vznikla jakakoli dalsi strana, zadna moznost volby tam nebude, uplne stejne jako v Kosher Eurosojuzu, veskere nove vznikle partaje jsou okamzite infiltrovany trojskymi koni pejzatcu, vyzkousena taktika kterou pejzata mafie praktikuje vsude od doby kdy se jim povedlo legalizovat penezokazectvi. Tajtrlici novych udajne opozicnich stran blekotaji cokoli co ovcan chce slyset, ovsem pouze do te doby nez jsou u moci, zaroven dela vladni klika vsechno aby opozici zdiskreditovala coz samozrejme navysi jeji popularitu, tupe stado nechape ze to je soucast taktiky.Paradni priklad je nemecka AfD, vladou prohlasena za extreme pravicovou a rasistickou ziskala rychle popularitu, netrvalo dlouho a utvoril se uvnitr partaje interni krouzek obrezancu. Uplne stejne SPD v CR, pomerne rychle se Pitomio odkopal a zacal blekotat o svatku holocaustu. Infantilni nesmysly o tom ze volici si jsou sami vini a maji moznost neco zmenit jsou mimo jakoukoli realitu.
Jedina sance se techto parazitu zbavit prijde po blizicim se ekonomickem krachu, i tak je ale pravdepodobnost velka ze stenice vyhozene dverma tam opet nalezou oknem.[naštvaný][naštvaný]

380841

2.8.2020 15:55

RE: autor dobre vidí realitu, ale...

Šifrin 5.?.?.?

Reakce na 380828

Tady se mýlíte i Vy. A to podstatně. Spojené státy americké (SSA) vytvořili bohatí a chytří (ale již ne moudří) lidé, kteří měli zájem zabránit svému znárodnění. A za tímto účelem vyvinuli velké úsilí. Viz tzv. "Listy federalistů". Dnešní SSA jsou dědictvím jejich mechanistických představ, zabudovaných do státních mechanizmů. Bohužel nejen SSA, ale celý západní svět. A ostatní části světa jsou pod ohromným ničivým tlakem těchto zhovadilostí.
Těším se na okamžik, kdy SSA zaniknou. Jen nevím, kolik mrtvých to doprovodí. Možná pár, možná celé lidstvo...

380858

2.8.2020 20:07

libertarian je idiot, nebo placený záškodník?

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 380828

> spôsobená vôľou voličov. Je to DôSLEDOK, nie PRÍČINA.
Tady je někdo idiot, nebo napuštěn talmudem, případně placen za debilizaci gojimů.



> smiešne. USA sú demokratické - a to je príčina ich problémov. Spočiatku boli - v zmysle Ústavy - republikánske, nie demokratické. Boli PRÁVNYM štátom. Dnes sú demokratické, teda plne riadené voličmi. To, že voliči sú debilní, to je iný problém.
Jste skutečně tak debilní, libertariane, nebo debilizujete za cizí peníze? Území Ameriky od vylodění "objevitelů" bylo pleněno podle lupičského nadání xido-zmrdů. Do uSSa byli podvodnou propagandou o ráji na zemi lákáni bílí a žlutí otroci na práci. Černé si xido-zmrdi nechávali odchytávat v Africe jako dobytek, pak je přikované nacpali na lodě.
Kde je ta demokracie, když měnu, sdělovací prostředky, policii, vojsko, vládu, školství, ideologii, pozemky, komodity…z rozhodující části ovládá xido-SSebranka?
Kdo je debilní, libertariane?

>> Je třeba změnit celé paradigma americké politiky.
>- SMIEŠNE slová !!! Čo znamená "Je třeba" ?
Ideálně dostat xido-SSebranku od moci, protože to není snadné, pak je důležité pomalu a pečlivě sdělovat lidem, že lstivý šmejd není SSpasitel, ale zhouba! libertarian se svým žvástem "SMIEŠNE" pasoval do role košer záškodníka!

>> Nebo musí být odstraněn a zcela nahrazen skutečnou demokracií?
>- Čo je to "skutočná demokracia" ???? Dnes voliči rozhodnú, kto bude v čele štátu.
Voliči mohou rozhodovat z navržených kandidátů, dodaných xido-SSebrankou. Ti ostatní, bez pozitivní mediální masáže, nemají příliš velkou naději na úspěch. U nás dokonce xido-zmetci stanovili 5% hranici pro účast v parlamentu.

>V demokracii môžu voliči voliť múdro, alebo debilne.
Co je to „múdro“, když podkladem pro rozhodování v uSSa je masivní lstivá xido-propaganda a výběr ze dvou špatných SStran (které jsou schváleny a dotovány bankstery), záškodníku litertariáne?

380873

3.8.2020 9:57

RE: libertarian je idiot, nebo placený záškodník?

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 380873

>> "libertarian je idiot, nebo placený záškodník?"

- heheééé..... Vás proste štve, že za vaše mudrosti vám nik nedá ani halier.

380886

3.8.2020 11:31

RE: libertarian je idiot, nebo placený záškodník?

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 380886

Kdyby ve mně byla neodolatelná touha dostávat halíře za šíření poznatků, bylo by nezbytné vyjadřovat se na jiné téma a jinde.
Podle mě psát o debilitě voličů, kteří jsou obtíženi zábranou myšlení, o níž psal Orwell, může neználek, nebo záškodník. Pokud k tomu přidává tvrzení o demokracii tam, kde ve skutečnosti vládnou banksteři, pak je to podle mě potvrzený záškodník.
Nebo ovčani si můžou za to, že jim xido-lichváři od doby Římské říše, Flaviovců vládnou? Ovčani si měli také spáchat zločinecký otrokářský systém, aby mohli konkurovat xidácké mojžíšské a talmudistické otrokářské zrůdnosti?

Mě spíš zajímá řešení - vzdálit se od růstu moci šmejdů. To je podle mě nadějné, pokud větší podíl lidí bude chápat, jaké lstivé a zhoubné bestie si s námi hrají na boží vůli nebo demokracii. Příklad - někde možná věří v syrské uprchlíky, "nezletilé" vousaté "sirotky" ze Somálska (propaganda Sereše, EU sojůzu a fašistické KDU čůzy Šojdrové). Většina lidí u nás však toto "obohacení, solidaritu a nápravu viny" odmítá, má ještě nějaký pud sebezáchovy.
Chápu, že někteří lidé jsou skleslí úrovní vymytostí mozků spoluobčanů, jenže průměrný člověk čumí na bednu tři hodiny denně - tam se až na malé výjimky vyskytují výplody xidácké SSebranky - od zpráv, historie, diskuzí až po "umělecké" filmy. Na některých pracovištích hraje rádio, furt - od duc, duc po "zprávy", prolhanou propagandu, právě teď o "pandemii". K tomu mají lidé zažitý strach z mocenských šmejdů a zakázaných témat (xidáctví, holo.aust, pachatelé SSvětových válek), to je způsobeno dlouhodobým působením xido-křesťanství a veřejným týráním kacířů - pro zotročení strachem většiny.

libertariane, už nepište delibity o debilních občanech - nejsou debilní, ale zdebilizovaní a ustrašení dlouhodobým působením xido-propagandy a xido-teroru!

380888

3.8.2020 13:39

RE: libertarian je idiot, nebo placený záškodník?

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 380888

Dovolil bych si zastat se pana libertariana. Tím ovšem nechci tvrdit, že to, co jste napsal, není pravda. Možná si pan libertarian říká, že když se on dokázal oprostit od té odporné propagandy, lhaní a už jim na ty jejich lži neskáče, může to dokázat každý.

380893

3.8.2020 15:34

RE: libertarian je idiot, nebo placený záškodník?

outrata 94.?.?.?

Reakce na 380893

To ale neni o jakesi schopnosti se oprostit od propagandy, ale o zajmu toto ucinit.
Dokazat se oprostit neni zadny problem, kdyz mate zajem.
Dukaz mate v moznosti volby nabidky referenda od SPD, coz u voleb vyuzila 1/10 volicu. 9 z 10 volicu nema na samosprave zajem a tudiz chce byt manipulovano. A to neni zadna debilizace, ale uz debilita. A pote, co volic nadava na stranu, kterou volil uz popate, pak je to debilita jiz bez jakehokoliv pardonu.
Volic taktez intuitivne pocituje, ze v 89. roce udelal chybu. Ale to si samozrejme neprizna, takze pak se snazi shodit vinu na Brusel, zidy, Zemana, Rusy, malo cyklostezek, propagandu atd.
Vzdyt celkova situace je pomerne prehledna, karty jsou jasne rozdany a v pripade sebemensiho zajmu neni zadny problem se zorientovat a dle toho i rozhodnout.
A presne to lide i delaji a rozhodli se pro to, byt manipulovani. Jiste, takove rozhodnuti lze nazvat ruzne, treba i jako pragmaticke, dle meho je ale debilni.

380900

4.8.2020 13:40

RE: libertarian je idiot, nebo placený záškodník?

Pátá Mojžíšova 7:24 78.?.?.?

Reakce na 380900

>To ale neni o jakesi schopnosti se oprostit od propagandy, ale o zajmu toto ucinit.
Obyčejní lidé jsou nuceni se starat o zajištění základních materiálních potřeb, makat 40 hodin týdně, jinak mají velkou naději stát se obětmi xido-exekutorské SSebranky (obvykle je v ČR v jejich pařátech 800 tisíc lidí). Po práci čumí až několik hodin na bednu, kde jede xido-propaganda. Ženy jsou převážně ovčanské, mají silné nadání neodporovat deprivantům, mocenským šmejdům. Prohlídněte a poslechněte si třeba tu blbku od Tomáše Kluse, a zkoumejte její vliv na něj – z kriticky myslícího člověka spáchala milionchvilkařského, serešovského, fašistického aktivistu!

Obyčejní lidé nejdříve potřebují velmi pomalu vstřebávat podstatu – že jsme po tisíciletí ovládáni lstivými šmejdy. Protože – zázraky se nekonají, rytíři nás nezachrání, vůdci jsou snadno zpracovatelní nebo likvidovatelní. Podle mě tlachání o debilitě lidí nevede k zachování druhů, ras, národů, rodů. Je potřeba opatrně jak malým dětem vysvětlovat, že např. propaganda o více než dvou pohlavích je podvodná a zhoubná. Normální jsou dvě pohlaví, žena a muž, samice a samec – tam sdělení pro tu chvíli ukončit. Pak zase něco příště!

>celkova situace je pomerne prehledna
Jak pro koho, v té smršti jejich (statisíců) zákonů, nařízení, lstí, lží a podvodů. Sám nevidíte xidismus jako zločinné spolčení proti lidstvu - od starověku provozovanou zrůdnou mocenskou a genocidní strategii (viz bible, talmud nebo xidovské hřbitovy a synagogy po celém světě), i když stoupenci xidismu jsou nalezlí ve všech parlamentních stranách.

Volič v 89. roce byl jen divákem, celá operace, převrat byl zorganizován moSSadem, CIA, KGB a STB jako místní služkou mezinárodního xidovstva, banksterstva. Takže vina je samozřejmě na mezinárodním xidovstvu s banksterskou vrchností, která ovládá Brusele.

(literatura ke studiu; bible, korán, talmud, Feuchtwanger – Xidovská válka, Xidovka z Toleda, Xid Süss, Hoy a Ostrovski- Lstí a klamem, Deschner – Moloch, Orwell – 1984, Dolejší – Analýza 17.listopadu, Koukolík - Život s deprivanty, Bakalář – Tabu v sociálních vědách…vzdělávací-institut.info)

David Duke; „Amerika a celý západní svět se neuváženě řítí do záhuby. Zničení
Rasy…spolu s útokem na její nejzákladnější
jednotku: rodinu…Zdálo se mi velmi nepřirozené, aby lidé organizovali svůj zánik…hnací silou těchto změn v naší společnosti je cizí prvek: organizované xidovstvo.
… radikální feminismus je veden xidy
…obrazovky…filmová plátna…noviny, časopisy a knihy…jeviště, kazatelny a pódia…rozhlasové a satelitní vysílání zaplňují každý rok desetitisíce příběhů o inteligentních,
soucitných, obětavých, tvořivých, morálních a odvážných xidech. Existují tisíce vyobrazení pronásledovaných xidů jako nevinných, ušlechtilý...Automaticky kráceno

380945

9.8.2020 11:32

RE: libertarian je idiot, nebo placený záškodník?

rosco 185.?.?.?

Reakce na 380945

status quo vidite naprosto spravne ale predstavy o tom jak se parazita zbavit jsou nerealne, nejake postupne vzdelavani ovcana aby mu to doslo je za prve na generace a za druhe kazda nova generace sestava z cim dal vice tupcu, ochocenych konzumistanem. Tudy cesta nevede, politicky se to vyhrat neda, pouze ekonomicky, proto je treba informovat populaci o tom jak funguje soucasne podvodne penezokazectvi, ktere je hlavnim zdrojem moci parazita. Predevsim skodlivost jakehokoli zadluzeni, soucasne letadlo funguje pouze tak dlouho jak dluhy rostou, a monetarni funkci zlata, cim vice zlata bude stazeno z obehu do soukromych rukou, tim vice to zacne v zakladech systemu praskat a domnivam se ze krach neni daleko, pred par tydny bylo nutno urychlene presunout stovky tun zlata z londynske LBA do USA protoze COMEX burza nemela dostatek zlata pro uspokojeni delivery pozadavku vybihajicich future kontraktu. Hlavni ale je aby si ovcan uvedomil, ze veskera moc potentatu spociva ve vyrobe obeziva z ridkeho prdu, jakmile bude nucen navratit se ke kryte mene, jejich veskera moc se vypari. Zcela nepochybne si navrat ke kryte mene vynuti trh reagujici na pud sebezachovy ekonomickych subjektu, uz to trva dlouho ale zlom neni daleko. Cim vice jednotlivcu si uvedomi ze ekonomicke zakonitosti nelze zlikvidovat rozkazy politickych neomarxistickych sasku, tim drive k tomu dojde.
[cool]

381090

9.8.2020 14:29

RE: libertarian je idiot, nebo placený záškodník?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 381090

Považoval jsem Vás, pane Rosco, za ekonomicky gramotného. Ovšem Vaše slova

> Predevsim skodlivost jakehokoli zadluzeni, ...

a

> nepochybne si navrat ke kryte mene vynuti trh ...

mně uvádějí do rozpaků.

Za prvé. Jakým mechanismem budete poté, co zakážete dluh, tvořit nové peníze pro neustále přibývající obyvatele této planety?

Za druhé. Čím budete v budoucnu krýt Vaši vysněnou krytou měnu?

Vaše odpovědi na obě otázky by mě velmi zajímaly.

Díky V.

381092

9.8.2020 21:34

RE: libertarian je idiot, nebo placený záškodník?

rosco 185.?.?.?

Reakce na 381092

chapat psany text je nekdy vyhoda, nikde jsem nepsal ze dluh hodlam zakazovat, pouze informovat populaci ze zadluzenim podporuji pejzatou mafii, tedy v tom smyslu.
Jinak je naprosto jasne ze mena bude kryta zlatem uz jsem to zde psal a take ze neocekavam ze politicti tajtrlici to dobrovolne zavedou, casem je k tomu trh ale prinuti., uz i pejzatec Greenspan alias SirPrintalot to po svem odchodu do duchodu priznal.Na tomto grafu lze nazorne videt co zpusobil zcela nepatrny pokles objemu kreditu v r 2008, kazdy kdo nema hlavu jen na to aby mu neprselo do krku si muze predstavit jaky pokles prijde nasledkem soucasne vlny bankrotu, ani soucasne zachranne saskarny politickych sasku na tom nic nezmeni, nemaji vliv na to kam ty sumy potecou a vzhledem k tomu ze 80% populace se z corony podelalo, je jasne z to bude pouzito predevsim na splaceni dluhu a splaceni dluhu znamena pokles celkovych dluhu, totez odpisy dluhu bankrotaru.Pokud byste jako vetsina radoby ekonomu chtel tvrdit ze zlata je malo, znamena to ze nechapete jak takovy system funguje. Bachorky nekterych snilku o tom ze to bude Bitcoin nebo SDR jsou samozrejme mimo.Krome toho to neni ma vysnena mena nybrz mena ktera bez jakekoli pochyby opet prijde. Ja nemam problem financne prezit i za teto nahrazky, vim co je treba udelat, sny prenechavam snilkum.
https://fred.stlouisfed.org/series/BCNSDODNS?cid=32256
[velký smích]

381098

17.8.2020 22:41

RE: libertarian je idiot, nebo placený záškodník?

sartre 213.?.?.?

Reakce na 380873

Ani jedno a zrejme ani druhé. Je to premúdrelý sebestredný niktoš.

381287

4.8.2020 8:50

RE: autor dobre vidí realitu, ale...

Xanidil 78.?.?.?

Reakce na 380828

Libertan - nemáš ponětí, co je to buržoazní demokracie a čemu slouží volby. Raději bys neměl psát takové nesmysly. [pláč]

380924

1.8.2020 9:27

Je to trochu inak

Golem 178.?.?.?

Pán autor proste len nerozumie politike.
1. v USA rozhodne nevládne Wall Street
2. "Trump" rozhodne robí dosť , ale robí to o čom neviete , že má robiť a preto vám to pripadá , že nerobí nič.

Neviete si ani predstaviť veľkosť mašinérie ktorú musia ľudia za Trumpom [mrknutí jedním okem] vyčistiť.

380829

1.8.2020 11:20

RE: Je to trochu inak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 380829

To se lehce řekne, jdi a začištáj. Ale hůř už udělá, aby krev nestříkala horemdolem, jsme přece humanisti, že[smích]

380833

1.8.2020 12:39

RE: Je to trochu inak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 380829

Wall Street možná oficiálně nevládne, ale pokud lidé odtud něco chtějí, vždy se to nějakým zázrakem vyplní. Po krizi v roce 2008 všichni věděli, že odměny na Wall Street jsou příliš velké a rizika, která podstupují banky a spekulanti jsou příliš vysoká - stát musel do mnoha firem (a nejen bank) nalít peníze (mimo bakny to byla hlavně GM), aby zachránil firmy před tím, aby je zlikvidovala nebo koupila konkurence z Číny nebo z jiných států. Daňoví poplatníci to zaplatili. Socialismus pro bohaté je jednou z politik, které prosazovali lidé z Wall Street a prosadili ji, i když krize ukázala naplno, jak to funguje. Dnes už si zase všichni dávají velké odměny a vydělávají na tom, že podstupují nepřiměřená rizika a až se to opět pokazí, daňoví poplatíci to boháčům opět zaplatí, protože USA si nenechá ekonomiku ovládnout jinými státy (alespoň ne tak najdendou). Pokud jde o Trumpa, ten skutečně robí dost, ale nikoliv pro stát, ale pro sebe a svoje ego. Jeho znalosti makroekonomie jsou navíc tristní. Pokud nevíme, co robí, tak nás poučte. Ale ať už dělá co chce, USA je na tom dost bídě. A nejen díky koronaviru - nárust dluhu za Trumpa byl enormní i před tím, navzdory zastavení sociálních reforem - jejich chybné využívání při koronaviru věci ještě zhoršilo. To jediné, s čím lze s Trumpem souhlasit, je protipřistěhovalecká politka.

380836

6.8.2020 14:00

RE: Je to trochu inak

Koděra 194.?.?.?

Reakce na 380836

"USA si nenechá ekonomiku ovládnout jinými státy (alespoň ne tak najdendou)"

To je částečně chybná úvaha. Dnes nevládnou USA, ale NADNÁRODNÍ KAPITÁL, který USA používá jako svůj nástroj, stejně jako to je s EU. Presidenta USA Trumpa je třeba vidět reálně - jeho snahou je vrátit USA do stavu, ve kterém byly v šedesátých a sedmdesátých letech, kdy globalizace kapitálu byla v začátcích a dnes globální kapitál byl tehdy kapitálem národním a v USA byla prosperita. To ovšem je marná snaha, protože globalizaci kapitálu nelze zvrátit. Historie nás učí, že velkým změnám společenského řádu předcházela vždy krize stávajícího společenského řádu. Katarzi vždy předchází velká krize, mnohdy katastrofa. Nadcházející krize kapitalismu je zákonitá, protože sám tento systém v sobě má podmínky pro její nevyhnutelný vznik. Lidstvo nečekají lehké časy.

381018

1.8.2020 14:29

RE: Je to trochu inak

F&T 45.?.?.?

Reakce na 380829

Trump narazil na napředstavitelný odpor a to co dělá, je v podstatě neustálé odvracení útoků. Jiný člověk na jeho místě by už dávno skončil impeachmentem.

Každopádně navenek Trump dělá to samé, co jakýkoliv jiný americký president - staví USA do role světového četníka. Pomalu už na to četníkování proti celému světu USA přestává stačit. USA všechno financovali tím, že drancovali celý svět za nekryté dolary.

Sankce proti Rusku mohly jakštakš něco změnit, když se k tomu přidají ještě sankce proti číně, tak USA půjde ke dnu. A na hladině ji neudrží ani EU, ta má svých problémů stále více. Migrace ekonomických migrantů do Evropy jsou také dílem USA s cílem destabilizace. Jenže takto destabilizovanou Evropu USA nemohou použít jako oporu.

380838

1.8.2020 11:28

duopol je patentován a frančízován všude

ping789 91.?.?.?

je to tak snadné v populaci s IQ 75 , máme to tu aktuálně už 30 let a funguje to výborně a levně na rozdíl od rudeho monopolu , gojove to stejně nepochopi [mrknutí jedním okem]

380834

2.8.2020 9:28

RE: duopol je patentován a frančízován všude

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 380834

Přesně tak !!! Tenhle politický wrestling po americku je cpán všude a tupá hovadka mu nadšeně svými kopýtky kopýtkují... a už 30 let !!!

Článek je to dobrý, krátký a výstižný, jen mu poněkud něco málo chybí v závěru...
Kdo ten nudný a neskutečně trapný cirkus, tu hru na demokracii diriguje ve funkci principála a majitele.

Stejně idiotský systém na oblbování už značně zpitomělého obyvatelstva byla snaha sem k nám indukovat a to se i podařilo tandemu Klaus & Comp.-Zeman a Spol.
Hraje se i u nás stejně pitomoučká stínohra namísto demokracie a pol.dialogu a jen občas dochází k alternaci herců, bavičů, šašků, kulisáků za pomoci jejich výpůjčky z jiných ansámblů, stále více netalentovaných a své role přehrávajících, což zpitomělé obecenstvo s rypákem plným popkornu a jiných náhražek už ani nevnímá....

Tento cirkus považovaný hlavně skřenčelým Klausem za ideální je jen zaručené posouvání se na okraj propasti a vytváření elitářského, novodobého feudalismu a otrokářství a doplněný občansko-aktivistickými užitečnými idioty a ovčansko-pasivistickým stádem konzumentů všeho je kopií toho amerického, tandemového řízení, kdy obě strany jsou ovládány a umně jejich excesy vyvažovány JEDINÝM ŠÉFEM/MAJITELEM a výsledek snažení obou proxi stran je jen naplňováním jeho vůle...

A dnešní kočkování "pražské kafilérky" se "zdivočelým chazarským hokynářem" přesně tohle předvádí, tady nejde o žádný souboj idejí, nebo politických směrů, tady jde jen o rvačku u koryta nad kterým má dozor MAJITEL... Babiš není kritizován za žádnou zhovadilost, kterých se dopouští už po druhé volební období, jde pouze o to s využitím jeho naprosto zřejmého konfliktu zájmů ho vytlačit od koryta a pokud ten páníčkovi poslušně aportuje, u moci zůstane...
A obávám se, že ani ta Okamurova SPD z tohoto scénáře nějak přesvědčivě nevybočuje...
...a to těm gójům nevysvětlíte a když jo, tak ony to stejně odmítnou pochopit...

380847

2.8.2020 14:07

...stinohra namisto politickeho dialogu...

outrata 94.?.?.?

Reakce na 380847

Tak zkuste nekde mezi sobe rovnymi, to jest beznymi volici, zavest politicky opravdovy dialog. A uvidite, ze vas nezaslapne cenzura shora, ale prave onen „prumerny obcan“, udajne touzici po demokratickem dialogu. A udela z vas blazna, konspirativce a vysinuteho jedince, „kecajiciho blbosti“, raritu neznalou veci. A posle vas do haje mainstreamovymi argumenty.
Znam to od vysoce inteligentnich, o politiku se zajimajicich lidi: Zeman nam dela ve svete ostudu a Caputovou muzeme Slovakum zavidet. V mnoha variantach, napriklad: Volil jsem ODS (Piraty atd.), znas nekoho lepsiho (nadejnejsiho atd.)?
Bohuzel, „prumer“ ma v hlave naprosto politicky vybrano a argument „jsou zpitomeli“ je tu naprosto mimobezny. Jestli uz byli pitomi, anebo se nechali zpitomet neni rozhodujici.

380855

2.8.2020 15:27

RE: ...stinohra namisto politickeho dialogu...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 380855

Přesně tak. Zkusil jsem to mnohokrát a vždy se stejným výsledkem.

380857

2.8.2020 18:28

RE: ...stinohra namisto politickeho dialogu...

simonx 89.?.?.?

Reakce na 380857

No vidíte, čímž se dostáváme k podstatě. Systém se tak dlouho drží, tj. dokonale seberecykluje bez jakékoliv možnosti změny, protože dokonale využívá mentality takové části populace, která postačuje (je nezbytná) pro tuto recyklaci a současně velmi chytře podporuje všemi prostředky udržení a rozvoj mentality této části populace správným směrem. Dohadovat se tedy o tom, zda to jsou degenerovaní lidé v populaci nebo nastavení pravidel v systému (jak se děje v příspěvcích výše), nemá smysl. Je to odvádění pozornosti od podstaty.

Uvedené je symbióza, proto to tak pěkně funguje a je to zdánlivě nezničitelné. Současně je to ale i klíč k odpovědi, jak z pekla ven.

380868

3.8.2020 15:08

RE: ...stinohra namisto politickeho dialogu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 380868

Nesouhlasím s tím, že součastný systém je u moci dlouho. Sytém se nedrží u moci dlouho. Srovnejte to se systémem panovníků v starověkých nebo středověkých královstvích - najdete zde i tisícileté systémy. Doba tohoto systému je značně omezená. Také nesoulasím s tím, že nemá cenu diskutovat o tom, zda jsou lidé zdegenerovaní, nebo zda je chybný systém. Pokud jsou lidé zdegenerovaní (a netvrdím, že to tak je) je nutné tomu prostě systém přizpůsobyt. Já si jen myslím, že lidé mění názory pomalu a tyto změny zaberou několik generací (s výjimkou několika lidí, kteří s novými myšlenkami příjdou a jejich součastníci je budou mít za blázny - ale to je v každé době, nejen dnes). To hlavní, co je třeba dnes udělat, je to, ukázat lidem, že vše není v pořádku, že se musí hledat změna. Změna nepříjde sama od sebe a pokud lidé budou věřit tomu, že vše je v pořádku, tak ji hledat nebudou. Je nutné dostat se z koloběhu "nemá cenu nic dělat, protože nemáme lepší řešení" a "protože nemáme lepší řešení, všechno je v pohodě a nemusíme lepší řešení hledat". Jinými slovy, je třeba podporovat nespokojenost. Není to moc, ale je to první krok k tomu, aby se něco začalo dělat. Kdo je filozof, může dělat více, ale úkolem obyčejných lidí je právě toto. Úkolem dogmatických lidí pak je (dnes i za komunistů) tvdit, že součastým systémem vybudujeme skvělé zítřky a je nutné jen držet hubu a makat na elity.

380899

2.8.2020 16:33

RE: ...stinohra namisto politickeho dialogu...

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 380855

Ano, diskutování je problém a zvlášť s blbci, "chlastat a mluvit o politice se má jen s kamarády", opravdovými kamarády...

Tuhle v jedné takové, typicky české hospodě, které ve své době byly právě těmi českými "hajdpárky", kde se scházeli rozumující sedláci s politizujícími kováři, vedli místní lidoví politologové odkojení supermerketovými akcemi a mainstreamem předvolební diskusi tak vášnivě a argumentačně nekompromisně, že nakonec byl jeden z těch diskutujících z té hospody kvůli kritice Babiše za použití postrku vyhnán a byl mu umožněn návrat až po čase a za policejní asistence...
Já už bych se nejspíš nas... a do takové hospody mezi ty omezence se už nevracel, ale on musel, on byl hospodský...[chechtot]

Je neuvěřitelné, kolik českých chasníků v montérkách pomalu i uléhajících na lůžko je ochotno za toho oligarchistického, nedomrlého a prolhaného ušatce z Čiernej pri Pi.i položit svůj i cizí život!!!


Tyhle praktiky a uvažování lidu obecného ve vztahu k politice nejsou nic nového. Už Hašek je, ty rvačky mezi např. socany a agrárníky popsal ve svých "hanopisech českého národa" a Lada zachytil v jejich ilustracích...[velký smích]

380862

2.8.2020 22:06

RE: ...stinohra namisto politickeho dialogu...

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 380862

Tohle se mi stává pravidelně. Existují i výjimky, obvykle se ale alibisticky do diskuze nezapojí a mlčí. Nemají odvahu se té tupé většině postavit a názor řeknou jen mezi čtyřma očima. Blbci se umí báječně podporovat a stává se z nich rozvášněná tlupa.
Naposledy jsem se skutečně naštval, ale naštěstí nejsem vázán na jednu hospodu. Ostatní ano, nikam jinam nechodí. Prostě jdu jinam.
Zcela výjimečně narazím na někoho, kdo to chápe, ale je to jako hledat houby v lese, když nejsou.
Mám strach, že je to marný. Lidi nechtějí používat mozek, chtějí to prostě naservírovat hotový. Většinou se dívají jen na televizi a ani se nenamáhají si něco dalšího najít. A ani ty jiné názory nechtějí poslouchat.
Za to ale mají přehled o všech slevách širokodaleko.

380874

2.8.2020 23:51

RE: ...stinohra namisto politickeho dialogu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 162.?.?.?

Reakce na 380874

No jo to je o tůrantech. [chechtot]
Nikdy se nezměnili od doby co vylezli z jeskyně možná ani předtím. Potom určitě ne, egoističtí omezení maloměšťáci ale mentalita je v prehistorii/intelektu. S €unijním mišmašem kultury 6. století islamismu a aplikace do multikultury zbastlení aktuálního práva jdou tací na úroveň strašáka do zelí. Bez rámce zajišťující standart je to tu situace jak hop a je tu lidoop.
https://uloz.to/file/byn3fy9XWsdF/polacek-karel-mi...
https://www.youtube.com/watch?v=SO5_QQVYlpA
Opravdu si myslím že lidé si neuvědomují na jaké pozici jsou a vážnost situace a rozptylují se mainstramem oligarchů čt který jim nic nezdělí před sklizní zisků. Protože bohatne se i jinak, tak že schudne okolí těm co mají vše ale překáží jim nesehnutí.
Chcete podat vše jednoduše a optimisticky ale to jsou vlastní klapky na očích že vaši volení jsou vzdělaní a že vás neokradou, opravdu?
https://www.svobodny-vysilac.cz/2020-07-30-studio-...

380876

2.8.2020 16:36

RE: ...stinohra namisto politickeho dialogu...

wes 81.?.?.?

Reakce na 380855

"Zeman nam dela ve svete ostudu a Caputovou muzeme Slovakum zavidet"...
Spis naopak. Jste asi malo informovany. Caputova je primy, originalni produkt Sorosovy mimovladni organizace Via iuris. Stejne jako ted jeji partner byvaly Greenpisak Rizman. Dalsimu jejimu radci Mazakovi (predtim i radce exprezidenta Kisku) je pripisovan podil na pyramidach nebankovek. A nejen to. https://www.eurorespekt.sk/majsky-bude-sediet-v-ba...Spis jen jednaji tak, aby neohrozili sebe, protoze v prubezne historii se ledacos zvrtne.

380863

2.8.2020 18:12

RE: ...stinohra namisto politickeho dialogu...

outrata 94.?.?.?

Reakce na 380863

To je nedorozumeni, mluvil jsem o nazoru prumerneho volice.
A jak pise vyse pan Stvora, situace je pro lidi, jako jsme my tady, naprosto k uzoufani. Peclive si vyberete diskuzniho partnera, lety provereneho a spolecensky orientovaneho kamarada, ale hned po prvych par vetach dostanete po palici temi nejtupejsimi mainstreamovymi argumenty.
V tragedii se tohle promeni, kdyz se vam to stane i v rodine, coz je, bohuzel, muj pripad. To se pak musite stahnout do osobniho individualniho disentu a promenit se v politickeho poustevnika, zijiciho ve sve oddelene spolecenske klauzure, bez naroku na porozumeni.
No ale i to je osud a nezbyva, nezli jej prijmout.

380867

3.8.2020 9:22

RE: ...stinohra namisto politickeho dialogu...

ping789 91.?.?.?

Reakce na 380867

Je neuvěřitelné, kolik českých chasníků v montérkách pomalu i uléhajících na lůžko je ochotno za toho oligarchistického, nedomrlého a prolhaného ušatce z Čiernej pri Pi.i položit svůj i cizí život!!!
a teď si představte, že by vatikán měl v 15.století k dispozici (českou) televizi[překvapení]

vše, co zde uvádíte, přátelé od kormidla vědí už tisíce let, na plebs a jews je 100% spoleh, kam ta loď popluje záleží dnes v požehnané době IT už jen na míře nudy kapitána, a tak my se tu ve Sluneční soustavě máme ...

380885

3.8.2020 14:03

RE: ...stinohra namisto politickeho dialogu...

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 380885

Vatikán vydržel dlouho a pořád ještě solidně drží a zajišťuje u těch co věří v boha měkký přechod na ještě stupidnější náboženství...
Vatikán dokázal hodně, přestože neměl tu televizi s těmi "růžovými zahradami" a idiotskými realityšou a gamrinhusligou, ale zas měl kostely s agitátory a sítí udavačů, jejich svátky a rituály a taky jezuity a hranice a popravčí špalky...to až teď se začala hledat náhrada i za tu stupidní televizi a tou je islám.
TV byla jen taková technická náhražka na přechodnou dobu, než mohamrdánské pluky bojovníků a jejich zapytlovaných poloautonomních inkubátorů pod vedením politruků/imámů potichu obsadí za asistence našinců-idiotů evropské bitevní pole na strategických místech a nevypudí nás ze svých pozic během cirkusu podobnému Bartolomějské noci...

380894

1.8.2020 15:59

FED

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

vsetko to zacina a konci pri FED-e a jeho chapadlach, co tlaci dolar pre americanov za 6 centov za dolar, trump ma za ulohu uzavriet ameriku do seba pre seba, musi ju nechat zbankrotovat aby sa pijavica FED pustila a zakapala, ale musi to spravit co najmenej krvavym sposobom

380839

1.8.2020 23:25

RE: FED

moucha 178.?.?.?

Reakce na 380839

FED je malá chobotnička, du po krku jinýmu zabijákovi.

380843

2.8.2020 19:13

Republikáni i demokraté jsou jen herci ve falešné hře na demokracii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Ten, kdo v Americe vždy tahal a dodnes tahá za provázky z bezpečného pozadí, jsou příslušníci rodinných klanů, které si postupně a velmi bezohledně přivlastnily největší tamější banky a korporace. Ostatní jsou jen jejich loutky, poskoci a novodobí otroci..Považovat Ameriku založenou na válkách, vraždách nepohodlných, naivních a bezbranných, gigantických loupežích, intrikách a podvodech za nejdemokratičtější zemi světa je buď projev naprosté idiocie nebo rektálního alpinismu.

380872

3.8.2020 15:46

Korporátna demokracia alebo korporátny fašizmus?

lubosmat 195.?.?.?

Ako chlapec som niekde čítal o tom ako vyháňali "odboroví" predáci v ranej neokoloniálnej Amerike do ulíc robotníkov konkurujúcich firiem aby presadzovali, resp. obhajovali svoju pozíciu na trhu. Bol to kolotoč organizovaných pouličných nepokojov, kde najskôr po sebe konkurenti kričali, kto koho prekričal vyhrával. Neskôr priši na rad bubny a nakoniec kohosi napadlo, že najme šikovných aziatov so žiletkami, ktorí budú protistrane na tých bubnoch rozrezávať poťahy. Skončilo to nakoniec podrezávaním hrdiel a roky trvajúcim linčovaním aziatov, u ktorých bolo podozrenie že ovládajú nejaké to bojové umenie.

Pouličná "demokracia" má v Amerike dlhé trvanie a aj prepracovaný systém, ako dosiahnuť želaný výsledok. Pozadie korporácií je rovnaké a voľby len slúžia na uvolnenie napätia, ktoré sa pravidelne pod pokličkou nahromadí, vlk sa nažerie a stádo zostane celé.

Nacistickú hydru vypestovali v Európe banksteri VB, Francúzska a USA, po vojne prevzali mnohé nástroje, ktoré v politike používali nacisti do svojho repertoára.

Demokracia je ilúzia pre masy, a fašizmus je to, čo reálne západná spoločnosť prežíva.

380901

10.8.2020 13:19

USA do kytek

Xanidil 78.?.?.?

Moc, opravdu moc mě mrzí, že amerikánci jdou pomalu ale jistě do kytek. Vedení země převezmou afroamerikánci a protože kromě prodávání drog nic neumí, tak to půjde do kytek. Ovšem problémy světa to nevyřeší. [chechtot]

381114

Tuto stránku navštívilo 2 292