Diskuze k článku

Nástup nové levice

Příspěvků 22

4.3.2020 1:17

Zmatení pojmů a entropie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Také s myslím, že o žádnou levici nejde. "Levice", která se nezajímá o pracující, o jejich zájmy proti zájmům velkokapitálu, který dnes bezmála vlastní svět a z ostatních lidí chce nadělat otroky, třebaže jinými prostředky než před sto nebo dvěma sty lety, případně se "přebytečných" lidí zbavit úplně, není levice, i kdyby se tak sama nazvala tisíckrát nebo milionkrát.

Je dost možné, že zmatení pojmů je úmyslné s cílem prevence potenciálního organizovaného odporu, ale možná jde i o atribut naší civilizace, projev informačního chaosu, všeobecného růstu entropie a následné "tepelné" smrti, která lidskou civilizaci postihne podstatně dřív, než okolní vesmír. A to prostě proto, že jde o rychleji se vyvíjející systém.

Vidíme to ve vědě, zaplavené drtivou většinou zbytečných publikací, vzniklých jen proto, aby byly započítány, v IT, které samo produkuje svoje vlastní (pseudo) problémy, zaplavuje a šikanuje uživatele množstvím inovací, které nechce nikdo jiný, než ti, kdo je sami vyvíjejí. To nakonec znemožní veškerou smysluplnou činnost.

Nikdo se s nikým nedomluví na významech pojmů, milióny zbytečných vědeckých článků nikdo nepřečte a uživatelé IT budou trávit veškerý čas aktualizacemi, následným záplatováním a proplétáním se myriádami zbytečných funkcí nových verzí programů, které nepotřebují, aby nakonec složitě a s potížemi udělali to, co předtím šlo snadno a jednoduše. Podobně to bude i v ostatních oborech lidské činnosti, u nichž bohužel nemám dost fantazie tyto jevy popsat.

Nadějí této fyzikální analogie je však to, že podle některých teorií, po tepelné smrti Vesmíru může dojít ke gravitačnímu kolapsu a následnému novému Velkému třesku, po kterém vznikne nový Vesmír. Nebo ten gravitační kolaps přijde dřív, než tepelná smrt. Ani jednoho se lidstvo vcelku a pohromadě nedočká, ale analogický kolaps této civilizace dost možná lidstvo přežije a vznikne něco nového, a doufejme, že lepšího...

377275

4.3.2020 13:23

RE: Zmatení pojmů a entropie

HVzV 2003:x:x:x:x:x

Reakce na 377275

AUTOR JE PŘIKLADEM OHLUPENÍ TISKEM A TV, NEPIŠEI NIC O FRANKFURTSKÉ ŠKOLE a NEOMARXISMU

do něhož je i zatahován i naš předseda vlády stranami ČSSD a KSČM a ty se nikdy od neomarxismu distancovat nebudou a nemohou.

JE TO TOTIŽ JEJICH IDEOLOGIE

Co vlastně chce FRANKFURTSKÁ ŠKOLA NEOMARXISMU?

1.Ovládnuti všech sdělovacich prostředků. Cilem je tzv politická korektnost což znamená v překladu šiřeni obyčejných LŽI a demolici informaci.

2.Cilenou změnu obsahu a vnimáni pojmů

3.Nejistý právni systém nastavovaný PROTI obětem zločinů (při znásilněni je prý vinna oběť)

4.Bezvýhradná podpora "přistěhovalectvi"s cilem zničit kulturni ráz země.

5.Zcela zvrácená tzv trestnost prý rasových zločinů,každy kdo uplatni kritické myšleni je prý rasista a fašista!

6.Rozšiřováni drog a bagatelizace jejich návykových účinků.

7.Zavislost na státni podpoře a preferovani"neziskovek"podporujicich dokonce i rozvrat státu.

8.ÚTOK na náboženstvi a degradace věřicich.

9.Zvrácená sexuálni výchova na školách a šiřieni nepřirozených praktik sexu..

10.Zničeni a stále podkopáváni autorit včetně učitelů a školy.

11.Cilený rozklad rodiny a degradace jeji úlohy ve společnosti.

JE TOHO VICE!

.dali jsme na tento web tu i tvorbu navrhu PROGRAMU avantgardy VOLIČŮ s cilem poukázat na jejich prvou aktivitu ,ale přispěvky se zpožďuji a jakoby zacházely za obzor.
Jsme tu všichni zvědavi co se bude tedy dit na ZVĚDAVCI dit dále[zmaten]

377290

5.3.2020 18:21

RE: Zmatení pojmů a entropie

kal.el 2620.?.?.?

Reakce na 377290

Dneska západní ho.noti vyfasovali nový zmizík, gumu a baterky.

http://www.novarepublika.cz/2020/03/valka-turecka-... První komentář
Dominantní i alfa samci až tržní zázraci co si tam v krajinách slunce a blahobytu pomocí protřelých krátí dlouhou chvíly a po vymydlení všeho jdou do evropy žít z daních nejchudších. Protože bohatí optimalizují. Tedy na úkor vymírajících návdavkem z bruselu s dokonalými komunistickými servisy které exloatovaní a znásilňovaní €araboafričanům odrobotují na tisk ECB pro ně.
Je to útok kalergiho armády.
https://tadesco.org/rakousky-kancler-kurz-rekl-je-...
https://pravyprostor.cz/z-blogu-vox-populi-sojdrov...
Nemusejí ani nadržení šmejdit po světě a škemrat sirotky na práci, druhých. Hotoví a nadržení příjdou jako profesionální tatéři i vícekvalifikovaní. [překvapení]

377316

4.3.2020 13:24

RE: Zmatení pojmů a entropie

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 377275

Autor presne chápe rozdiel medzi "starou" a "novou" pravicou. Vlastne tá stará a tá nová nemajú nič spoločné. Je teda absurdné nazývať ich podobným názvom.

Dobre to popísal editor :

"Už dlouho si všímám, že nám chybí výraz, který by popsal ty hnusáky, co se nám snaží diktovat život. "

- Ja ich nazývam slovom GAUNERI , a je to celkom výstižné.

377291

4.3.2020 19:02

RE: Zmatení pojmů a entropie

HVzV 2003:x:x:x:x:x

Reakce na 377275

PŘESTOŽE JSOU TADY ODKAZY CO ZA ŠPINAVÁ IDEOLOGIE TU JE VYBALENA NA OVČANY

jakoby ji nikdo nečetl.
Známo je,že poté ,když zmizeli dělnici a rolnici pokládani MARXEM za nositele světové revoluce a misto ovládnuti světa se dali nahnat do války proti jiným dělnikům,zjistil pozorný Gramsci,kde udělal ten strejda MARX chybu.
Nejprve se musi lidem vzit jimi uznávané hodnoty,rodina,náboženstvi stát,zakony a zpsobit ROZVAL instituci,anarchii zmatek a to tzv.POCHODEM INSTITUCEMI ,což se právě děje dokonce i dokonce s křečkem a národnim hrdinou krteckem!
Potom v tom rozvalu ovčané prý budou vďěčni MARXOVI za jeho "učeni!"

CO NAPOMÁHÁ TZV REVOLUCI MÁ BÝT MRAVNÉ A CO JI PŘEKÁŽI NIKOLI.Proto nastupuje špina nejhoršiho zrna!

EDITOR na konci článku hledá z neznámých důvodů ,pro tu ďnešni špinu rozvalu státu a pochodu institucemi ,dokonce nový název.
Je nám tu záhadou kam vlastně zdejši publikováni kritických článků směřuje ,kdyz se postupně zdá ukazuje,že je jakoby všemi silami bržděno připadné řešeni,ale hořekováni je VITÁNO,aby se ta beznaděj zvyšovala!

JASNÉ JE,ŽE SE SPIŠE NESMI PROPAGOVAT Ii NÁVRH PROGRAMU VOLIČŮ NPV.

a to přesto,že je známo o ČR domorodcich,že pracuji za třetinové mzdy a odevzdávali prý dokoce roku ven 300 miliard ,které chybi důchodcům a mzdám.
Dali jsme tu i to,že bylo odhaleno(nejen panem BABIŠEM),kde jsou dalši miliardy,penize,blokované bankstry z ČNB a vysvětleni, co je to požadovaná ZMĚNA na Solidárni stát.
To vydáno asi nesmi být.
Shodujeme se totiž tady v HVzV sjednoceně ,že je třeba se začit po 30 letech rabováni státu ptát,kde mizi naše penize a jak je možné,že ohlupeni domorodci pišou takové nesmysly o" nástupu prý levice,"aby jejich pozornost byla odvrácena jiným směrem.

BUDEME ZA TO TADY ZCENZUROVÁNI,KDYZ DŮLEŽITE PŘISPĚVKY VE KTERÝch JDE O NAŠE PENIZE
se začinaji odsunovat do ztracena a nyni snad i zmizi?
Co tedy máme dělat my mlčici většina občanů,kdo z vás má na to návrh?[zmaten]

377301

4.3.2020 9:29

za mě za jedna

cormel 93.?.?.?

Souhlas, klasická definice levice a pravice opravdu již nevyhovuje a ani podle ní již nelze parlamentní strany zařadit. Byť si to sám připouštím tak se toho také držím, protože neumím najít jiné výrazy, Autor se s tím popral velmi dobře o to víc, že hodnotově popsat levici je opravdu těžké.

377278

4.3.2020 9:34

Jádro problému je jinde, než jsou autorem diskutované body

Korupčníky jde pochytat 84.?.?.?

Někdy před 27 lety vycházely knihy F.A. Hayeka a M. Friedmana přeložené do češtiny. V nich byl dobře analyzován hlavní problém:

Zmutovaná demokracie. Podle Hayeka demokracie zmutovala v nebezpečnou šelmu a onou mutací je zdánlivě nezvladatelná korupce.

Od r. 1998 provádíme s kolegy a kolegyněmi simulace, kde navrhneme nějaké pravidlo a poté jej testujeme, zdali by dokázalo snížit míru korupce v zemi a přitom neohrozilo podnikání.

Fakta jsou tato: Když se podíváte do statistik, tak v ČR se ročně až k soudu dostane řádově 200 případů trestného činu korupce, což je neskutečně směšné.

Velmi hrubým odhadem zde ČR ročně dojde k cca 60.000 až 80.000 případům korupce, která není odhalena, vyšetřována a potrestána.

Profesionálové, kteří v některých oborech pracovali 10-15 let mi rutinně hlásí, že v jejich oboru je 70 až 80% všech smluv "poháněno" úplatky. Uvedu konkrétní příklad: Pojišťování firemních majetků. Nejsou to pojišťovny, které organizují korupci v tomto oboru, aby pojišťovny mohly tvrdit, že mají čisté ruce, najímají si zprostředkovatele.

V oboru stavebnictví - zakázky pro města, kraje a stát toto procento bude asi jenom o málo nižší.

Zastávám názor, že lze vymyslet pravidla, která velmi tvrdě zredukují korupci.
Korupce je největší pijavicí na celém státě. Nižší odhady říkají, že škody jdou ročně do desítek miliard korun, vyšší odhady říkají, že škody jsou přes 100 miliard korun ročně.

V druhém příspěvku rozvedu jednu politickou revoluční inovaci.

377279

4.3.2020 10:20

RE: Jádro problému je jinde, než jsou autorem diskutované body

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 377279

Korupci je možno srovnat s rakovinou, kterou je velmi těžké léčit. Korupce má s politikou nebo politickými zřízením málo společné. Jediným jmenovatelem je člověk, který ji vymyslel a do důsledku dodržuje protože to má zakodovane v genech. Pokud homosapiens bude chodit po této planetě, bude zároveň existovat korupce U zvířat něco takového není!
Jak zlikvidovat korupci? Snad jedině diktaturou a tvrdými tresty.

377283

4.3.2020 12:17

RE: Jádro problému je jinde, než jsou autorem diskutované body

Korupčníky jde pochytat 84.?.?.?

Reakce na 377283

Dovolím si nesouhlasit s Vaším názorem, že korupci nelze zlikvidovat.

Simulovali jsme pravidla (fiktivní zákony), kde to při simulaci dopadlo tak, že pro korupčníky by bylo lepší rovnou spáchat sebevraždu.

Bez diktatury. Tvrdé zákony, netvrdé. Pravidla tj. zákony lze vymyslet takové, že korupci lze výrazně potlačit. Proto odmítám Váš defétistický postoj.

Nicméně se oba můžeme shodnout na tom, že ročně soudit 200 případů korupce ročně proběhlých 80.000 korupcí, je výsměch právu a spravedlnosti.

377284

4.3.2020 15:33

RE: Jádro problému je jinde, než jsou autorem diskutované body

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 377283

Máte podle mě pravdu, že máme korupci zakódovanou v genech. Drtivá většina lidí dokáže udělat pro svou výhodu velmi nepěkné věci, bez ohledu na ztráty všech ostatních ve společenství.
Tvrdé tresty jsou jedna věc k eliminaci korupce. Druhá, neméně významná, je podle mě zařídit chod společnosti tak, aby ke korupci nedocházelo.
V soukromém sektoru korupce také kvete, ale v omezené míře. Například nákupčí pro firmu upřednostňuje ty dodavatele, kteří mu něco strčí. Má to ale svá úskalí a majitelé mají proti těmto filutům řadu opatření.
Z pohledu státu, pokud to vyjádřím takto hrubě, je lhostejno, zda se podnikatelé mezi sebou okrádají a podvádí.
Nejvyšší míra korupce je tedy samozřejmě namířena především vůči státu. Stát nemá tolik kontrolních mechanismů, z cizího, jak známo, krev neteče a při stavu soudnictví (samozřejmě zkorumpovaného) není třeba mít zásadní obavy z potrestání. Navíc má korupce jedno neoddiskutovatelné kouzlo - přináší výhodu jak korupčníkovi, tak i korumpovanému. Jak se dnes moderně říká win-win. Ztráta je pouze na straně státu.
A poněvadž korupce je obrovská, lze z toho bez zaváhání vyvodit, že stát (zkorumpovaní lidé na vysokých a nejvyšších místech) nemá na likvidaci korupce pražádný zájem.
Jinak by musel přistoupit k opatřením, která korupci velmi ztěžují či přímo znemožňují. Je jich celá řada, vzpomenu jen jedno - na státních zakázkách pracují pouze státní firmy atd atd.
V prevenci, která by byla míněna vážně, vidím daleko větší účinnost, než v trestech.

377298

4.3.2020 13:34

RE: Jádro problému je jinde, než jsou autorem diskutované body

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 377279

Pane, nemáte pravdu.
"demokracie zmutovala v nebezpečnou šelmu a onou mutací je zdánlivě nezvladatelná korupce."

- demokracia nezmutovala, demokracia vykryštalizovala na SVOJU PODSTATU.

Podstatou demokracie je, že voličská väčšina si zvolí vládu, ktorej odovzdá VŠETKU MOC v štáte. A zvolená vláda VLÁDNE v plnom význame tohto slova.

Vláda VLÁDNE NEOBMEDZENE, pretože v demokratickom štáte neexistuje ŽIADNA SILA silnejšia ako vláda. Takže - principialne to nemôže byť inak.

Je SMIEŠNE, že ovčania si pod názvom demokracia predstavujú kadejaké VYMYSLENÉ rôznorodé štruktúry - ktoré nemajú v Ústave ani v politologii ŽIADNU podporu.

"nezvladatelná korupce." - je vymyslený pojem. Nie je to ŽIADNA korupcia , to iba NEOBMEDZENÁ demokratická vláda naplno používa svoju moc na svoje obohacovanie. Klasická "korupcia" -má celkom iné fungovanie a iné princípy.
.

377292

4.3.2020 9:54

Jádro problému je jinde, než jsou autorem diskutované body II.

Korupčníky jde pochytat 84.?.?.?

Po největším problému: Korupci, jednu "nevídanou" politickou inovaci.

Představte si zemi, kde příznivci pravice, nízkých daní a ubohých důchodů mohou žít podle svých představ a pravidel bok po boku příznivců levice, vysokých daní a důchodů o málo vyšších než ubohých a tihle všichni mohou žít vedle osob, které žijí podle 100% komunistických pravidel.

Ukážeme si, že to je možné a že se jedná víceméně jenom o "softwarový problém".

Osoba sdělí úřadu, podle jakého souboru pravidel se hodlá řídit. Úřád toto zaznamená pro účely FÚ, sociálního zabezpečení, policie, soudů, atd.

Přechody z jednoho systému do druhého budou mít určité omezení, např. max. jednou za půl roku.

Říkejme tomu "Vícesystémová společnost" a je v praxi ověřeno, že je možná.
Tím příkladem v praxi jsou kibucy v Izraeli. Jakkoliv patřím ke kritikům sionistického režimu a etnických čistek, které páchá, kibucy mohou posloužit jako dobrý studijní příklad.

Lidi v kibucech nemají peníze - žádné peníze. Ty jim vedení kibucu zabaví. Což odpovídá 100% komunismu bez peněz.
Pokud chce kibucník navštívit nemocnou babičku ve městě, musí si podat žádost k radě stařešinů (něco jako kdysi u nás žádost o devizový příslib) a počkat, zdali mu dají 15 šekelů na vlak do města.
Maká se povinně, všechnu mzdu zabaví kibuc. Je to pouze pro dobrovolníky.

Jde o to, že když si pomýlení komunisté atp. vyzkoušejí plusy a mínusy svého vysněného ráje, mnozí vystřízliví a zařadí se do normální společnosti.

Takový vícesystémový režim lze použít i k satiře. Představte si (povolenou) komunitu, kde kapesní krádeže by byly povoleny (což odpovídá pravidlům víme které komunity). To by však bylo povoleno jenom na vyhrazeném prostoru, dejme tomu na nějakém hřišti. Kdo to považuje za šílené, je de precedens: Tělocvičny, kde se boxeři dobrovolně mlátí navzájem do hlavy a není to považováno za trestný čin, protože jsou "komunitou s pravidly". Tak něco podobného jde zařídit i pro naše spoluobčany, aby měli svoji vytouženou zábavu. Berte to jako satiru.

V praxi by lidé nemuseli žít v kibucech, byli by to vaši sousedé v paneláku, jenom by žili podle stanovených levičáckých pravidel, platili vyšší daně a měli by něco zadarmo, co vy máte pouze za poplatek.

Vícesystémová společnost je možná. Koho toto zajímá, může nám napsat na mail: [email protected]

377280

4.3.2020 23:55

RE: Jádro problému je jinde, než jsou autorem diskutované body II.

ping789 91.?.?.?

Reakce na 377280

To jsou iluze a nesmysly, co tu prezentujete. Kibuc nebyl a není komunismus, nikdy.
Vícesystémová společnost je jen pohádka lunatiků - nicméně existuje reálně, jen v jiné podobě než sníte dětské sny o Vinetuovi a jeho bílém bratru, snadno to identifikujete jako kastovní společnost - vyvoleným kastám systém slouží a nevyvolení šůdrové slouží systému , vícesystemová pravda a láska. Krysy, kachny, kuny, slepice, husy a lišky v jedné ohradě + nově šakali, hyeny a psi hyenovití , to je super projekt z aspenu nejspíše [velký smích]

377303

4.3.2020 10:19

Je to přežitek.

Jan Hanuš 77.?.?.?

Bipolárně černobílé to bylo jen po válce do "revoluce". Zvykli jsme si na to. Politici jsou obecně jen obslužná vrstva pro vládce světa a ještě k tomu na dost nízké úrovni, asi tak na úrovni herců a novinářů. Je jedno, jaký název tomu dáme, pořád je to jedna stejná pakáž. A všichni pracují pro prachy, rozhodně ne pro nás. A mimochodem - ty názvy někdo cíleně vymýšlí a nejsme to my. Jsou to jen účelové nálepky, které obvykle platí trochu ze začátku, ale ke konci už vůbec ne. Další nálepky budou..

377282

4.3.2020 12:52

Nástup nové levice?

Bubo 89.?.?.?

Autor jako obvykle napsal dlouhatánský elaborát, ale nijak přesný. Kdysi autora pamatuji jak velebil gaunery a zločince v rouše ODS, dnes o nich ani necekl.
Píše, že „Nová levice přichází zvenčí a nikdo ji nezval. Zatímco stará levice měla svoje zastánce v chudších vrstvách, nová levice přichází s náměty, které nic podstatného neřeší, a je závislá na vnějších silách“. Koho tím myslí, nenapsal. Komunisty asi těžko, ani je nevzpomenul. Nebo snad „ potloukající se nevýrazné politiky sociální demokracie, kteří většinou nějak manévrují?“
"Odstraněním Babiše by se (podle autora) problém nevyřešil, nejspíše by přišel opět jiný oligarcha nebo skupina". V tom má autor pravdu, zatím tomu bylo od sametu vždy - od ODS, přes US až k TOP 09.
"EU je (podle autora) totiž spjata s novou levicí." Kravina, tam vládnou příkazy z Washingtonu, NATO přes své dobře placené a zdegenerované politruky.
"Národ se (dle autora) rozdělí na levičáky konzervativního charakteru, jako je Zeman a na aktivisty nové levice jako je zástup pirátů a mnoho dalších, k zahraničním donátorům vazalských organizací." To sedí až na to, že to levičáci opět nejsou – žádné dělení kořisti zisků a dividend, ale vysoké daně a nízké platy.
„Milion chvilek je (podle autora) aktivistická organizace nové levice, přestože mnozí členové to ještě neví“. No zajímavé konstatování. Já mám jiný názor, že jde o 5.kolonu sudeťáků, US ambasády a EU.
„Zeman je údajně konzervativní levičák staré levice, novou levici odmítá. Proto musí být zlikvidováni všichni lidé s ním spojení. Prostě politická scéna se v zájmu nové levice musí „vyčistit“, pro její razantní nástup. Plamenné řeči nástup ohlašují“. Opět špatný úsudek. Zeman hraje vabank na všechny strany hlavně ovšem pro Západ a status quo. Jeho elitní kámoši po zásluze odměněni miliony, zbytek jen čumí a svobodně hlasuje do chudoby. Milion chvilek má za úkol, zabránit ohrožení ČT, nápravy zločinné privatizace, církevních restitucí, udržet oligarchy a zajistit nástup sudeťáků a šlechty.

377288

4.3.2020 13:37

Cituji :

Joseph Chlor 89.?.?.?

"...Nová levice, jak vidět, zoufale hledá „klienty“ a uměle je vytváří z migrantů, proto také takové klienty potřebuje do země nasadit, aby mohla hájit jejich zájmy, samozřejmě zájmy zcela nezasloužené a založené jen na rovnosti...."

V dnešním světě (bylo tomu kdy jinak ?) nerozhoduje levice, nýbržto ti, kteří disponují velkým kapitálem, zejména finančním. Jistě, mohou díky svému obrovskému vlivu použít " levici" k prosazování svých cílů - např. " rozděl a panuj", dovoz nových konzumentů, atomizace , oportunizace či banalizace politické aj. potenciální jejich opozice, vytváření " reality" - např. při pomoci přeuspořádání příčin a následků v řetězci transferu a metamorfozy kapitálu (zejména finančního) vynakládaného na investiční příležitosti " Krvavého kruhu" (zbrojení - eskalace napětí - konflikt - poválečná obnova - nové napětí - zbrojení - atd atd - včetně investic do " humanizace " Krvavého kruhu, právě že i prostřednictvím investic do příslušným způsobem loajalních skupin a struktur, tedy i do " levicových" žvanilů či užitečných udiotů )...
Nepleťme si prosím lokajské mzdy s ambiciozními zisky. To bych pro začátek doporučil všem těm, kteří chtějí vinit např. neomarxisty. Ti jsou, prosím, maximálně když tak jen těmi lokaji. V máločems se lišícími od vás (nás) všech - konzumentů globalkapitalismu a jeho četných výdobytků.
Douška.
Zmatením pojmů dojdou někteří kuliferdové pera a klábosnic nakonec i k tomu svému "poznání" , že příslušníkem (vůdcem ?!) levice je majitel hedge fondu Soros.
Soros : majitel hedge fondu , ale i fuhrer neomarxistů. [velký smích])))

377293

4.3.2020 14:13

sem-tam pravda, inak bludy

libertarian 31.?.?.?

Pan autor napísal veľa, ale väčšinou hluposti. Navyše vnutorne nekonzistentné.
Napr. taký detail :
"Nová levice se liší od staré tím, že ji nikdo nežádá. Neopírá se o žádnou vrstvu obyvatel, neplní nikomu dávná přání, pouze některým mladým lidem přináší "

Pan autor tú "novú ľavicu" zrejme nenávidí, a tak nedokáže priznať, že tú "novú ľavicu" priamo volí významná časť voličov. Tuto časť voličov považujem JA za dementov, ale to neznamená, že títo voliči neexistujú. V demokracii väčšinou víťazia DEMENTI, pretože podľa Gausovej krivky rozdelenia je dementov VäČŠINA.
-----
A ja preto nenávidím demokraciu, pretože - v demokracii väčšinou víťazia DEMENTI, pretože podľa Gausovej krivky rozdelenia je dementov VäČŠINA.
------
Pan autor si odporuje, alebo priamo klame veľakrát. Škoda sa s tým zdržovať. Spústu ľudí zrejme poteší - pretože im pohladí ich ego.

Je chvályhodné - že autor nenávidí ľavicu. Ale to neomlúva jeho nevzdelanosť.

377295

4.3.2020 14:17

Poznámka editora

libertarian 31.?.?.?

Panovi editorovi by som doporučil, aby namiesto editovania nasprostastých textov sám písal vlastné texty. Evidentne by stúpla kvalita Zvedavca.[smích]

377296

4.3.2020 15:13

Nástup demooligarchismu

casco 2605:x:x:x:x:x

Snížený etický standard je funkcí korupce. Avšak etický standard není invariant a jeho hladina může být mimo jiné ovlivněna jednáním osob, které jsou ze státoprávní nutnosti voleny do veřejných funkcí a tímto mediálně upřednostňovány. Pokud jsou do svých úřadů voleni duševně labilní lidé, kteří téměř patologicky odmítají pochybu o jejich vlastní neomylnosti, potom není divu že výsledkem je zvrácená analogie: Když prezident, první muž v zemi, může pomlouvat, tak pomluva vlastně nespadá do kategorie neetického chování. Tímto vzniká situace, která přispívá k destrukci základních tradičních hodnot, což urychluje společenskou transformaci.

377297

4.3.2020 16:38

Pravice, levice, střed,....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

To jsou jen kulisy odporné a bezohledné hry, kterou hrají s miliardami otroků maximálně stovky rodinných klanů schopných úplně všeho. Klanů bankéřů, vlastníků korporací globálního významu, akcií, starých aristokratických rodů apod. Ano, pro ně je to jen hra, při níž se zvráceně baví a na níž také dosud fantasticky vydělávají, zatímco naivní otroci se v potu rvou o dosažení symbolů úspěchu, ale někdy i o holý život. Není už čas toto stále se opakující a velmi odporné divadlo v 21. století definitivně ukončit ?

377300

5.3.2020 9:45

Nevím, je to o ničem...

Lovec idiotů 91.?.?.?

Přestal jsem to číst po téhle větě... "Konec tomu udělala premiérka Thatcherová návratem k privátnímu vlastnictví." Ano, to byl definitivní konec pro mnoho lidí. Surovinové zdroje opravdu nepatří do soukromých rukou.

377308

5.3.2020 14:58

ŹADNÝ NOVÝ NÁSTUP LEVICE NEEXISTUJE.JE TO PODVOD!

HVzV 2003:x:x:x:x:x

a to majitelů velkých peněz tzv "INVESTOŘU"!
Jednoduše domorodce ČR chtěji ZAS oblafit!
Potáhli totiž ve směru sily jako v JUDU a nasadili zuboženým ovčanům ČR nový chvat a to poté,když předtim ukradli všechen "národni majetek" a zbytek odvezli do šrotu,aby to dotunelovali!
Obsada dnes šufti za třetinu platu a ještě ji udělali na jazyku uzel cenzurou,aby drželi pusy!
K tomu všemu neštěsti se dali ovčané nacpat na Letnou v davu 250 000 ohlupenců a naivnich dušiček a ty ony duše nenapadne přitom nést tyčky s nápisem

CHCEME DO PRVNIHO ČLANKU ÚSTAVY TAM CHYBĚJICI SLOVO SOLIDÁRNI STÁT!

podobný státu SOCIÁLNIMU,ktery už dlouho vládne ve vyspělejšich zemich Evropy a u nás NIKDO nevi co to je,protože inteligence o tom psát NESMI!!!
Intelektuálové jsou nuceni lhát ,že tam u sousedhů ti kapitalisti kolabují ,ačkoli plati o dvě třetiny vice než nám v našem tržnim systému bez přivlastků,který už nechceme nebot ho k nam nacpal byvalý president ODS a ten je dnes na hovno !!
Vadným zákonem o exekucich se pomoci Prdlamentu legalizovala pro vlezdoprdelisty korupce a brzy budou exekucemi dobiti i ty neviňátka co kradou a davaji se podplatit.
Ten systém z nich uděla faširku a ne že ne ANO!

Vláda by takový zákon o exekucich nemohla nikdy odsouhlasit,kdyby v ÚSTAVĚ bylo v prvním článku alespon to JEDNO SLOVO SOCIÁLNI stát,když to pan prý SA man si ho na Letné do načisto prazdneho programu nechce dát!
Á slyšeli jste tu novotu?
Pan Babuš je prý TAKÉ na naši straně.Zjistil,že naši nepřatelé jsou BANKSTEŘI ČNB,nebot ano ,oni nechtěji Solidárni stát a i když vydělali na úrocich pr,ý 90 miliard nectěji se s nami podělit a zašili ty prachy do bunkru!
No o tom napišeme přiště,aby jste se pořadně nenasrali a drže nam vaši avantgardě štanglu,jinak bude po nás a ASANGE bude dvojka maslo!


FUJ,FUJ,FUJ to je hnůj! NO NI?
[bliji]

377313

Tuto stránku navštívilo 1 113