Diskuze k článku

Jak to, že černá Afrika odolává coronaviru?

Příspěvků 22

28.2.2020 7:44

informace od "pramene"

ping789 91.?.?.?

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koronavirus-miv...
a co jsme se dozvěděli:
- neotravujte s nějakými viry páč nemáme kapacitu na vyšetřování
- čínská rýma je blbina
- a vůbec nejlepší je zdravotnictví neobtěžovat, stejně vybereme bodíky tak jako tak
hlavně aby bylo v systému dost správných formulářů

377144

28.2.2020 9:56

RE: informace od

Pacholíček 80.?.?.?

Reakce na 377144

Taky jsem si toho všimnul. Lžidomedia zapnula všechny ,,konejšidla,, co jich jen mají.

Mejte si ruce bla,bla,bla, ....Je to jen taková chřipečka..bla, bla, bla...Její úmrtnost je směšná bla, bla, bla.......stát vás ochrání... máme kapacitu to zvládnout bla,bla, bla....atd,atd.

To jsem zvědavej jak to ti naši ministerští a kancelářští knedlíci a zkorumpovaní traviči a mastičkáři ( jež se hrdě nazývají lékaři) zvládnou. Zatím nám tvrdí že je všecko O.K.

Vnucuje se mi srovnání Čínské nemocnice postavené za 14 dní a našeho tunelu Blanka. Taky vidím ty obrovské miliardy co do té prevence nalila Čína a přesto postupující nákazu.

No, moc si přeju abych se mýlil a byl za idiota.

377147

28.2.2020 12:02

RE: informace od

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 377147

Jen opravdový debil věří těmhle vládám a tomuto systému a jen idiot si myslí, že mu státní Hamáčkově-Zemanovské zásoby na 1,3 dne, zachrání život!!!
Tenhle stát je po mrtvici a úplně paralyzován a mrtvý je požírán červy a hýbe se jen zdánlivě a to proto, že se na něm hemží paraziti, ke kterým zcela bezesporu patří i ti dva výše uvedení, což dokazují celými svými životy a za všech režimů, které prodělali…
Tohle všechno blbnutí okolo toho viru bylo “zahřívací kolo”na to, co teprve přijde…Lidi jsou jako hovada, zvykli si, že jim každý den něco nasypou do koryta jen proto, že mají něco na kontě a v pazouře s od vietnamců nalepenejma nehtama kus vixlajvantu, kterým jsou zvyklí platit. To vše je přelud, který se rozplyne v okamžiku, kdy vypadne např. el.proud…

V supermarketech, kde nejsou žádné sklady je jen to, co vidíte v regálech a pokud se něčeho během dne nedostává, v noci přivezou kamionem a pokud kamiony nebudou jezdit, nebude se žrát a s tou kartou se můžete tak akorát nechat vyfotit, nebo si udělat selfí, vyjde to levněji…
Dnes je svět jak rotující kužel (čamrda) postavený na špičce, stačí lehké šprtnutí a celé se to zhroutí…Nečekejte na to zhroucení v pasivitě a chystejte se na to, je jen otázkou času kdy se to stane a jaký “vir” to způsobí a mějte doma alespoň žrádlo na 3 měsíce!!!
Vlády ASPEN-agentů a p-residentů se šábesdeklem ani virtuální peníze v bance vám život nezachrání, ale pečlivě vybrané trvanlivé potraviny a pořádný klacek a spolehliví přátelé ano…

377152

28.2.2020 18:48

RE: informace od

moucha 178.?.?.?

Reakce na 377152

Ano příteli, spolehlivost není zrovna má silná stránka, zkusím na tom zapracovat. Jen bych tam místo 3 měsíců zásobení hodil 4.[smích]

377155

2.3.2020 12:30

RE: informace od

-x- 46.?.?.?

Reakce na 377152

Že Vás to ještě baví. [velký smích]

377211

28.2.2020 8:27

Nejpravděpodobnější vysvětlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

je, že to v Africe, podobně jako v Indii, nikdo neměří. V těch zemích jsou zoufalé hygienické podmínky, mnohem horší, než v Číně, ale lidé tam na různé nemoci umírají běžně a nikoho to nezajímá. Až tam vymře tak desetina obyvatelstva, možná si toho někdo všimne. Srovnejte si země podle vyspělosti a podívejte se, jak je to se zjištěnou přítomností koronaviru v nich.

Test na koronavirus je drahý a technologicky složitý, např. v ČR jsou schopni otestovat max. 100 lidí denně - jen pro srovnání. Pokud má někdo jen lehké chřipkové příznaky, což je docela dobře možné, i u nás ho pošlou do háje. Desítky let naše zdravotnictví není schopné adekvátně testovat, natož léčit Lymskou boreliózu, ačkoli jí trpí desetitisíce lidí. Počet nakažených stále rychleji stoupá, přenášejí ji nejen klíšťata, ale už i komáři a pavouci. Dáreček z Ameriky, kmen Borrelia burgdorferi, je mimořádně odolný a na rozdíl od domácích kmenů téměř nejde vyléčit. Tak co asi lze očekávat v případě prakticky neznámého viru...

Druhá možnost je, že teplé prostředí šíření koronaviru nesvědčí, ale to je jen neověřená hypotéza.

377145

28.2.2020 16:37

RE: Nejpravděpodobnější vysvětlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 377145

Souhlas. Afrika je napadena viry ještě daleko více než jiné kontinenty, ale nejsou peníze, přístroje ani lidi, kdo by lidi s příznaky chřipky testoval. A Afričané jdou k lékaři až tehdy, kdy je zpravidla pozdě na vyléčení. Právě v Africe nejvíce řádili a dosud řádí Ebola, Marburk, HIV 1 a 2. Západní "světovládci" vždy považovali a dosud považují Afriku jen za levný zdroj nejrůznějších surovin a její obyvatele za zdroj novodobých otroků na podřadné práce v bohatých zemích "demokratického" Západu, který patří "světovládcům" se zločineckou minulostí. I to i v 21. století. Šílená to vizitka pro celé lidstvo.

377154

28.2.2020 21:50

RE: Nejpravděpodobnější vysvětlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 377154

Jako se v Africe koronavirus schová mezi Ebolou a dalšími smrtelnými onemocněními, u nás lékaři mohou doufat, že se většina případů koronaviru nebude lišit od obyčejné chřipky. Připadá mi, že kde ho začali pořádně testovat, tak ho našli. Proto se také u nás testuje tak málo a jen případy, na které je mediálně nebo z vyšších míst vidět. Stejně by nevěděli, co mají dělat, takže je to celkem racionální a nadějná strategie. Je-li koronavirus relativně neškodný, hra na pštrosa vyjde. Není-li, stejně je to už jedno...

Pro ilustraci, na naší (nejmenované) univerzitě kolegové běžně učí i při chřipce, jelikož jsou všichni přetížení stovkami studentů až na hranici únosnosti a náhrada za ně není možná. Předpokládám, že na jiných školách (všech stupňů) je to podobné. Takže pokud by některá z "chřipek" nebo "viróz" byla ve skutečnosti způsobena koronavirem, nákaza by se rozšířila bleskově, bez možnosti jakékoli reakce. Po uplynutí inkubační doby by už bylo pozdě. Zrovna dnes, při dnešní přednášce množství mých studentů kašlalo, kýchalo a smrkalo a byl cítit typicky nasládlý pach, svědčící o tom, že někteří studenti jsou nemocní. Jako každý rok touto dobou... Naštěstí chřipku moc nechytám.

Ale nejde jen o školy, naprosto to samé je MHD ve velkých městech, stačí, aby se jeden nakažený projel metrem nebo tramvají či autobusem, a virus má půl Prahy, Brna nebo Ostravy či Plzně. Zabránit tomu nelze, tak jako stát nemá možnosti zachytit všechny nakažené, kteří sem přicestují jinak, než letadlem. Pokud by byl virus opravdu nebezpečný, během pár týdnů, nejpozději měsíců nejen naše, ale všechna evropská města "lehnou". Jelikož se toto neděje nikde v Evropě, kde už virus objeven byl, nejspíš to znamená, že je koronavirus pro naši populaci relativně neškodný a nic se nebude dít ani nadále, kromě mediální paniky.

377156

2.3.2020 2:00

RE: Nejpravděpodobnější vysvětlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 377156

Souhlas, Koneckonců české zdravotnické autority jasně říkají v publikovaných článcích, ať se na ně lidi vůbec sami neobrací se žádostí o testování, a to dokonce ani když jsou ochotni sami testování zaplatit. Tzn., že se testuje jen na základě rozhodnutí lékaře jen jakási špička ledovce,

377201

28.2.2020 13:32

Neodolava

nezalezi 193.?.?.?

maju to takisto, len o tom nevedia...uz je v subsaharskej Afrike

377153

28.2.2020 22:06

Pesimista

Jan Hanuš 77.?.?.?

Fascinuje mě, jaký velkolepý funus má několik Italů. Loni umřelo 38000 Američanů na chřipku a nikdo kvůli tomu Kaufland nevykoupil. Teď zmizela mouka a všelicos trvanlivého. Lidi budou péct chleba v zemljankách nebo ve sklepě. Kvůli Američanům nikdo loni nic nekupoval a chleba nepekl. Ten humbuk je tak obrovský, že to prostě nemůže být pravda. Někdo nás tahá za nos. Oni tu hybridní válku fakt umí. Možná přijdou i Marťani. Koneckonců, už tady byli. Nakoupil jsem bůček a budu ho jíst bez chleba.
P.S. Dal jsem si panáka, abych vydržel.

377157

29.2.2020 8:53

Panika nebo ne?

Baduan 82.?.?.?

Včera jsem viděl video z Číny, z města 1000 km vzdáleného od epicentra nákazy a život se tam vrací relativně do normálu. Samozřejmě tam jsou rozsáhlá bezpečností a hygienická opatření, ale z toho co jsem viděl a slyšel jsem nabyl dojmu, že apokalypsa se prozatím nekoná. Tamní obchody plně zásobené, na ulicích živý ruch. Lidé už normálně chodí do práce.
Kdyby ten vir byl opravdu tak smrtící a problematický, musela by přeci být dnes celá Čína na pokraji kolapsu. To se neděje.
Stejně tak je potřeba nahlížet na oficiální čísla s nadhledem. Je pravděpodobné, že počty nakažených jsou daleko vyšší než se oficiálně udává. Většina totiž má mírné příznaky a vzhledem k cenám testovacích kitů se je nevyplatí testovat.
Když už nebudeme věřit Číně a jejich číslům, podívejme se do zemí jako je Jižní Korea nebo Japonsko kde mají systém zdravotní péče na daleko lepší úrovni než v Číně a to samé bude platit i o hygieně. Čísla která z těchto zemí přicházejí nejsou nikterak hrozivá.
Když se podíváme do Itálie, k dnešku je tam smrtnost 2,36%, vážné případy 7,2%. Lze logicky předpokládat, že čísla nakažených budou vyšší neboť mnoho z nakažených nebylo testováno. A lze předpokládat že více mrtvých nebo ohrožených tam nebude neboť se všichni dostanou do nemocnice. Čímž ta čísla padají ještě více dolů.

Obezřetnost je samozřejmě na místě a v momentě kdy se vir dostane do ČR, měla by se přijmout veškerá možná opatření aby se jeho šíření podařilo zastavit. Reálně očekávám opatření která se dějí při epidemiích chřipky, pouze důslednější a ve větším rozsahu.
Taky bude záležet jak hodně disciplinovaní Češi budou. V Číně pokud vylezete na ulici bez roušky, tak vás ostatní pomalu zlynčují. U nás mám obavu, že se najde spousta "mistrů světa" kteří budou nějaká základní bezpečnostní a hygienická opatření ignorovat.

377160

29.2.2020 16:32

RE: Panika nebo ne?

moucha 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 377160

Já třeba hodlám nějaká základní bezpečnostní a hygienická opatření ignorovat totálně. I kdyby vedle mě na ulici chcípali bližní jako mouchy, tu scucanou roušku nebo respirátor si na hubu nedám. Ne kvůli zdraví, ale neslušelo by mi to.[smích]

377162

29.2.2020 17:23

RE: Panika nebo ne?

Jan Hanuš 77.?.?.?

Reakce na 377162

Chechtám se a chechtám.. Díky.

377165

29.2.2020 23:05

RE: Panika nebo ne?

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 377162

Správně moucho, pokud jsi ta moucha, co lítá z hovna na hovno a živí se tím, tak se nemáš čeho bát a roznášíš svinstvo po světě, nic se ti nestane, ke svinstvům jsou mouchy uvyklé...
Pokud ovšem nenarazíš na někoho, kdo tě nelapne anebo nerozplácne a v tom nejlepším případě ti neutrhne křídla a neudělá z otravného hmyza pěšáka, jak jsem to s mouchama dělal já, pokud byly, ale poslední dobou jich velmi ubylo...
Nejspíš ani těch jejich oblíbených hoven jení tak hojně a je o ně větší tlačenice a tak už došlo i na ně...

377170

1.3.2020 14:01

RE: Panika nebo ne?

moucha 178.?.?.?

Reakce na 377170

Žeru hovna a o lidskou rasu se moc nestarám, nudí mě ty blbý hovada s božským potencionálem. Ale usmlouval sem to na padesát, a to jsem ještě neskončil. Připadá Ti to málo příteli?[smích]

377186

29.2.2020 23:31

Afrika není schopna čelit pandemii coronaviru

Honi soit qui mal y pense 46.?.?.?

Afrika stejně jako celý další kontinent šíření viru nezabrání. Naopak, Afrika se stane jeho obrovským rezervoárem. Budeme mít situaci, kdy každý cestovatel, migrant a uprchlík, který se snaží dostat do Evropy z Afriky a který přijede na pláže ve Španělsku, Itálii a Řecku, bude pravděpodobně nositelem coronaviru

https://www.zerohedge.com/geopolitical/its-time-stop-pretending-all-africa-theres-only-3-covid-19-cases

https://www.zerohedge.com/geopolitical/harvard-professor-says-40-70-people-worldwide-will-be-infected-covid-19

377171

29.2.2020 23:53

RE: Afrika není schopna čelit pandemii coronaviru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 377171

Podíváme-li se na aktuální mapu rozšíření koronaviru

https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboa...

zdá se, že v Evropě počet nakažených čím dál víc koreluje s počtem migrantů, kteří do příslušných zemí přicházejí. Pouze v Řecku to zatím nesouhlasí. To by znamenalo, že scénář, o kterém píše první Vámi odkazovaný článek, se již naplňuje. Později uvidíme lépe, je-li to opravdu tak.

377172

1.3.2020 19:42

Již se na tom pracuje...

@ 37.?.?.?

Všechny nakažený vozit do Prahy a Prahu uzavřít do karantény a nepustit je ven.

377193

2.3.2020 3:52

5 let epidemie a 2-3-4-5 vlna která skosí všechny

Adam.......... 94.?.?.?

Čeká nás rozhodně 5 let epidemického umírání.

První vlna 1%

druhá přjde po první

třetí

a čtvrtá to již bude řádně zmutovaný(upravený)mimozemštany a skosí to lidi pořádně.

Když se to násobí nyní prvním rokem takovou rychlostí, tak po 5 letech to skosí skoro všechny.

Hubei ano již je huběj.

Oblast Hubei....60 000 nakažených 30 000 uzdravených a 3000 mrtvých.

Pěkná první vlna.

Otázka jsou ovšem mutace a to je čistá matematika,kterou nelze spočítat,protože nikdo neví zda se někdy někdo skutečne vyléčil,protože všem nakaženým se to prý vrací.
Můžou v sobě dokonce vir nosit ačkoliv příznaky jsou již vyléčené a propukne třeba až zase za rok.

Z číny je všechno včetně plastových fuseklí a pytlíků a elektroniky atd.Jakmile se to dostane mezi lidi roznesou to všude okolo.

Zabezpečené není nic.Jak se to dostane mezi lidi nikdo vás neobslouží,nikdo nepůjde do práce a nikdo nezaplatí.


Takže jak to potom bude asi fungovat ???Armáda nemocných žadonících o jídlo v armádě spásy?Všichny na sebe budou prskat?

A až se to roznese v obilnici Evropy na Ukrajině,kdo nás potom nakrmí?Když prasata se musela zakázat z důvodu dovozu mohamedánů?

Roušky nejsou a nebudou.Rouška se sama znečistí již během několika dní či tydnů.

Až to propukne v Africe pohrnou se sem na lodích a rovnou urááá do Itálie.Nikdo je nezastaví stejně jako dneska.Ostatně čím zastavit ?Střelbou jedině od pohraničníků na moři okolo Itálie.


Až začne třetí a čtvrtá vlna vzpomente si na tento příspěvěk...jen počkejte.

Obchody prázdné již při první vlně a to ještě neběží ani prvních 5 let spolu s virem.
Řepku babišovi okamžitě pokácet a začít obilím a bramborama dokud je ještě čas.....protože při dalších vlnách to bude špatné se zásobama i s jídlem.

Navíc až se nakazí pracující nebude možné je dávat do karantény,protože 60 000 nakažených v Hubei by ani ČR nezvládla.

Byl jsem jednou na pohotovosti a byl jsem tam 4 hodiny.Takže těch 60 000 ted putuje městem a hledá jídlo.Celé město je tedy zavřené a všichni v něm se také nakazí jako ve filmu Marco Polo 1982.

Na začátku byl jeden ,kterého nakazili mimozemštani a ted jich mají 60 000.

První vlna skončila začíná druhá vlna.....

377203

2.3.2020 13:05

Měl se včera uzavřít Staromák.

Kouba 46.?.?.?

Zjevně tam vypukla epidemie šílených krav přenesená taky na voly. Šířila se od tribuny. Nebyla nutná žádná velká dezinfekce, jen ty vypláchnuté mozky ponechat nějakou dobu v karanténě, třeba by nastalo hromadné vrásnění šedé kůry mozkové a v hlavách leckterých by se rozsvítilo.

377219

2.3.2020 20:05

Možná je to teplotami ?

Joseph Chlor 89.?.?.?

U nás se zase nevede např. viru západonilské horečky.
Možná že s rostoucími teplotami ustoupí nejen současná "epidemie" , ale i panika.

377236

Tuto stránku navštívilo 3 970