Diskuze k článku
“2000 slov dnes” od obyčejné ženy
Příspěvků 47
Nechci si hrat na chytreho!! Jak ja vidim svet dlouhodobe. Elity vzdy si udelali ideologii a s ni organizovali lidstvo. Posledni pokusna ideologie byl POSTMODERNISM, pred tim nabozenstvi. Co se pod tim skryva je : dekonstrukce cili zniceni lidskych existujich vztahu, zvyku , rodin , narodu s myslenkou , ze to bude nahrazeno necim novym odpovidajici novemu pocitacovemu svetu. A proto vse je na ruby , emigranti , sex moralka drogy... Trump i Putin byli oznacovany za postmodernisticky politici.
Postmodernism neuspel (cetl jsem kdesi) a ted ma prijit neco jineho ci se vratit do stareho konservativniho zivota.
Pytlik
Pozastavil bych se už u prvního přání o tom, aby se vrátil zdravý rozum. On si kazdý myslí, že má zdravý rozum. I ti, kteří zaváděli dnešní šílenosti byly přesvědčeni, že konají podle zdravého rozumu. I ti, co podporovali Hitlera si to mysleli. A kdyby se autrončin sen splnil, možná by hondě rychle vystřízlivěla. Npříklad to o EU: "Kooperace napříč Evropou je dobrá věc, ale nesmí být záminkou k diktátu" - kooperace je o tom, že nadiktujete pravidla, pokud se každý řídí vlasntími pravidly, je kooperace možná asi stejně, jako kooperace mezi muslimi a křesťany. Kooperace vyžaduje pravidla a je potřeba řešit, jak daleko a jakým směrem zajít. Jednoduché prohlášení, že chcete kooperaci a nechcete diktování pravidel svědčí o naprostém nepochopoení problému. A podobné nepochopení je ve většině bodů. Jak chcete podporovat talenty, když nevíte, jak je najít? Mnoho úspěšných lidí mělo na školách špatné známky. Snadno poznáte šprta, ale skutečný talent se většinou najde až když se dostaví úspěch a to je na podporu už trochu pozdě. Pokud jde o dotace, bez nich by jsme se nikam nedostali - internet, proudové letecké motory, mikropocesory, dotykové displeje, chytrý telefon, statlietní navigace - to vše jsou vynálezy, které vznikli jen díky dotacím. Nelze říct, že všechny dotace jsou špatné. Ale jak vybrat ty dobré? To je, oč tu běží. Autorka sní, a její sny jsou stejně nesplnitlené jako komunismus nebo udržitelný kapitalismus. Sny jsou hezké, ale brát je doslova může být někdy dost nebezpečné.
Vážený, sny paní Hamplové určitě nejsou nebezpečné. Jsou to sny o tom, aby lidé zůstali nebo se stali lidmi. Narozdíl od snů, které nám vnucuje na současném Západě vládnoucí ideologie liberální demokracie. A nějaké ty rozpory, o nichž mluvíte, přece ty myšlenky jako celek nehatí. Vždy tu budou nějaké rozpory při prosazování jakéhokoliv snu. Ale určitě je lepší sdílet sny s paní Hamplovou, než se smířit s nočními můrami, které malují současné západní "elity".
Zase si někdo myslí, že je chytřejší než druzí. Takové bláboly slyšíme ve sněmovně od poslanců dnes a denně. Jděte s tím už někam !
ovšem má to drodnou vadu na kráse. Nic z toho, co popisuješ, si u nás lidé nepřejí. Důkazem toho jsou výsledky voleb.
Pokud by si přáli moc a vládu rozumu a normální lidskou přirozenost, jistě by to dali ve volbách najevo.
Máte v tom trochu zmatek. Lidé volí dle předvolebních slibů. To, že tyto sliby nikdo neplní a dokonce plní pravý opak, je věc jiná. Strany, které nabízí vizi normální zdravé společnosti, jsou režimem označovány jako fašistické. A přestože je to naprostá hovadina, lidé se bojí, aby nebyli "fašisty". Tento vývoj není jen v Čechách, ale v celé Evropě.
Jediná možnost je nechodit k volbám a sebrat těm sviním poslední rozšířenou iluzi, tedy že ti odporní paraziti plní přání většiny. Alespoň se k moci dostanou ty největší zrůdy typu Kalouska (kterého ovšem rychle dohání ta stbácká svině Bureš) a celé to půjde do prdele ještě mnohem rychleji, což je však první krok k tomu, aby se lidi o své věci začali starat sami.
Co se týká článku, dávám jedničku s hvězdičkou.
Článek je to skvělý a měl by si jej přečíst každý, kdo číst umí a nepovažuje se jen za kus "hovězího"...
To není pravda, že lidi ty věci nechtějí, oni totiž vůbec o nich nepřemýšlejí a nejsou schopni si ani své zájmy nějak určit, oni jsou totálně líní přemýšlet a zvlášť o nepohodlných věcech, lidi totálně propadli konzumismu a krom maximalistického přežírání se všemi dostupnými i nedostupnými sračkami a prožitky se už ničím jiným nejsou schopni zabývat, tak hluboko už klesli...
...nejsou ochotni a ani schopni se vymanit z těch tělo i ducha ubíjejících chomoutů zápřahů krysích závodů, kterých se zůčastňují a kvůli kterým tak naivně mrzli na náměstích a "zvonili klíčema"...To byla jediná jejich světlá chvilka, kdy se projevili co vlastně chtějí, ale dostali úplně něco jiného. Přesně tak, jak to chodí v supermarketech, kde si jdete pro něco, co potřebujete, ale to v té hromadě krámů není, zato si však odnesete něco, čeho se pak s obtížemi zbavujete...
..a k tomu jsou ze všech stran a všemi masmédii a úchylnou pakulturou a jejími tahouny nabádáni...a zvlášť otřesně je na tom právě mládež do 50 let a to bez ohledu na stupeň a druh dosaženého vzdělání, ale i spousta starých je dnes řádně doblblá a máte pravdu v tom, že to dokládají u každých voleb, pokud vůbec k nim jdou...je to tragedie, musí přijít nějaký mor, aby se probudili a ten mor už je na cestě a je to ta mohamrdánská imigrace, která ty staré probudí, ale mladí se jí podřídí, protože jsou už jen bioroboty a biomasou ke zpracování a oni ač tvrdí opak, tak tu roli přijímají a na vině jsou ti staří, kteří jim mezi tím konzumistickým mlaskáním a furt plnou hubou nejsou schopni vysvětlit oč tu jde a to zvlášť, když ani oni sami o tom nic neví, neb jsou už i oni nejen pasivní konzumenti různých po-travinových náhražek pro tělo, ale i ducha...
,,pohleď,tma totiž padla na národnostní skupiny,, říká Bible. Ta tma je vliv Satana a démonů na lidi, v prvé řadě na vedoucích pozicích ve vládách, viz oči ještěrů problikávající u reportérů, politiků,a podobně. Vliv na obyčejné lidi je vidět v tom, že pro ten závoj tmy se nejsou schopni orientovat a davy nevěřících se zajímají jen o zábavu a prasárny, prznění dětí a vylomeniny všeho druhu. Popis produktu doby je v evangeliu. ,,Věz však, že v posledních dnech tu budou kritické časy, s nimiž bude těžké se vyrovnat. Lidé totiž budou milovat peníze, budou suroví, bezcitní,bez lásky k dobru, bez přirozené náklonnosti, domýšliví, utrhační, sebejistí, budou milovat rozkoše spíše než Boha a od těch se odvracej,,.Timoteovi... Vzhledem k tomu co vidíme že se děje ve světě, můžeme očekávat už jen zhoršování situace. Nakonec budou lidi obtěžováni démony, vypuštěnými z jámy, jak popisuje Zjevení Jana. Důvodem je bezbožnost lidí a neuznání Nejvyššího jako tvůrce člověka, a určovatele toho,co je dobré a co špatné. Můžou volit Babiše, Zemana, Petříčka, Hamáčka, všechno je špatně, jen podporou Božího Království se lze dopracovat odměny. Věčný život a věčná spokojenost z vlády, která již panuje a brzy se projeví zničením bezbožných a ukončením všech lidských vlád.
Proč sem taháte bláboly a nesmysly šmejdů? Místo oslavy rozumu a článku odvážné ženy?
To nejsou hlouposti ale proroctví a jestli nevidíte že se slova z dopisu Timoteovi od apoštola Pavla splňují,tak vám nic lepšího nenabídnu. Pořád lidi pláčou po spravedlnosti ale varování, že,, Pozemskému člověku nepatří záchrana,on jde zpět do zemské hlíny,,....a že máme očekávat vládu nebeskou, která zničí všechny lidské vlády stále přehlížíte. Jestli vám zní Boží sliby hloupě, tak vás v tom musím ponechat, máte svobodu věřit blábolům světa a slibům Kalouska, Petříčka, Merklice nebo vožunkra Junkra a celé vychcané Eurohujerské bandě, která nám diktuje poslušnost a vyhrožuje ptákovinami. Teror přichází a dočkáte se všeho, co popisuje Jan ve Zjevení.
Od narození spějem do věčných lovišť. Dříve ukládali zesnulé do hrobů, v současnosti většinou do pekla, do pece v krematoriu. Dokud žiju, chci mít svůj názor, nikoli hltat podivnou propagandu lepšolidí.
Proč bych měl věřit šmejdům jako Kraďousek, Pochetříček, Merkel nebo Juncker, a jejich bankéřské vrchnosti prosazující migraci a likvidaci národů a národních států?
J.V.Stalin říkal, že: "O výsledku voleb nerozhodují voliči, ale ti, co sčítají hlasy".
Tím neříkám, že volby nemají žádný smysl, ale že současný systém nezaručuje, že výsledky nebudou zmanipulované podle potřeb vládnoucí rádo by elity.
> Nic z toho, co popisuješ, si u nás lidé
>nepřejí. Důkazem toho jsou výsledky voleb.
- ZLO sa netvorí tak nejak samé od seba. Všetko zlo, popisované pani Hamplovou vytvárajú politici. Politici, ktorí sa do funkcií dostali výsledkami volieb. Takže ovčania dostávajú to, čo si zvolili. Aha...... asi poviete, že ovčania nevedeli, čo si volia! Nuž, ovčania fakticky nikdy nevedia, že si volia ZLO. Ale skoro stále si volia ZLO. Ovčania si volia politikov, ktorí im sľúbia, že :
- susedovi vezmú peniaze, a dajú tebe
- susedovi zakážu to, ono, všetko
- suseda sprdnú, zbuzerujú.....
Lenže - TEN SUSED, to si práve TY, ovčan.
Zlo vytvárajú politici, nikoli však ze své nemocné hlavy nebo podle přání ovčanů, ale podle teroru banksterů.
Oblbujete z přesvědčení? Nebo za cizí peníze?
Ovšemže si to lidé přejí Erwine. Háček je v druhé a třetí větě Tvého příspěvku. Jak si představuješ dosáhnout "moc a vládu rozumu ..." ve volbách? To by kdosi musel změnit celý volební systém, který je založený na politických stranách, jichž se za posledních třicet let při vládnutí vystřídala celá plejáda. Jeden parchant vedle druhého.
Pokud vím, o obecném referendu se kecá už několik (desítek) let a stejně se nic nevyřeší, protože takové referendum, které by mohlo změnit tento zparchantělý systém, právě ti vládnoucí parchanti nepřipustí. Takže jaká je tu u nás demokracie?!
Vůbec si nejsem jistý, že by tento náš problém mohla vyřešit třeba další revoluce, protože už určitě je nachystaná další sada kabrňáků, kteří "vědí, jak na to po novém a po našem", a zase by to bylo z bláta do louže.
Mám 75, nějak to už doklepu, takže je mi jen líto všech mladších ročníků.
Ve všech příspěvcích od Lovce až po vás souhlasím s tím, co píšete. Provokuju, vím. Nicméně je to poprvé od dob krále Klacka, kdy mají lidé možnost rozhodovat sami o sobě. Čistě teoretickou, samozřejmě.
Ti, kteří jim dali tu moc do rukou, byli docela klidní a dobře věděli, že ji nikdy nevyužijí. Že podlehnou líbeznému mámení a mazání medu kolem huby.
Proto nejsem zastáncem demokracie. Přál bych si, aby se moci chopil panovník, který by byl schopen a měl moc zajistit a dosáhnout toho, co popisuje článek. S výjimečnými pravomocemi a obrovskou zodpovědností. Velet musí vždy pouze jeden. Prostě není možné, aby ku prospěchu země a lidu vládla zlodějská vláda spolu s 200 tupci a stejnými zloději a zrádci národa v parlamentu. Demokraticky se ovšem nikdy k moci nedostane.
Dle mého skromného názoru je třeba jej dosadit jinak.
aby se všechna přání v článku vyplnila
Paní Jana Hamplová má krásne priania. Také krásne priania majú VŠETCI ovčania, všetci voliči. Lenže - potom sa čosi divné udeje, a tí ovčania dajú moc do rúk gaunerom politikom. Asi má tá demokracia nejaké slabé miesto. Hmm..... asi sú tým slabým miestom voliči. Predsa samotná demokracia nemá vadu. Treba
zrušiť voličov, nech si moc rozdelia politici - tí genialni ľudia, ktorým ovčania tak absolutne veria, že im dávajú do rúk svoje životy a svoje peňaženky.
Stavá se opakovaně podivná věc - takzvaný "Volby", což je zdejší hra typu "Vyděržaj pianěr". Odevzdání hlasu je aktem vzdáním se osobní moci a po vhození lístečku panuje vítěz voleb, jemuž ovčané odevzdali svou moc a poslušnost. Přitom každej pán ví, že jestliže dá plnou moc někomu, kdo sedí jednim zadkem na dvěstě židlích, brzo nebude pánem. Volby jsou referendum otroků, kde chybí odpověd NE. Vždy je odpověd jen ANO tak nebo ANO jinak, ale chybí odpověd NE darebáci mě vynechte. No asi tak jako v Pionýrský organizaci SSM.
DG 307 - Příběh II (Útržek dopisu) https://www.youtube.com/watch?v=0ma4jkscuuY
10.11.2019 17:39
Zpívánky bílejch koňů - tvá moc se lide navrátí bla bla navrátí...
Vždy rozhoduje pán, ne otrok, protože svůj majetek může řídit jedině pán. Pokud je národní majetek rozdán nebo rozprodán cizincům, nejsme už svéprávnými pány s podílem na vlastní zemi. Jen nájemná pracovní síla, který se řekne, co přesně do puntíku má udělat pro cizí zájem, aby pán byl spokojen. Pak zbydou pohádky o demokracii pro blaho otroků a o Blanickejch rytířích, co furt čekaj schovaný v hoře, a až vylezou prej budou cálovat ten 2 bilionovej dluh.
Druhá obří demonstrace na Letné (26.11.1989)
https://www.youtube.com/watch?v=yxmthRAIrGM
10.11.2019 18:32
==RE: Zpívánky bílejch koňů - tvá moc se lide navrátí bla bla navrátí...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?
Reakce na 374531
Ještě tam chybí záběr budovy letenského ministerstva vnitra, ve kterých i v těch chladných dnech stály skoro celý den skupiny úředníků, a dívaly se na to s úsměvy značícími nejvyšší porozumění. Ve čtyři odpoledne se z demonstrace oddělovaly skupinky stejně oblečených civilistů, vytahovaly píchačky, a odcházely si píchnout konec směny do vrátnice ministerstva vnitra. Tehdy mělo policejní ředitelství naproti dnešním více než pětačtyřiceti tisícům pouhýchasi dvanáct tisíc tajných..
10.11.2019 18:02
Skutečná demokracie a kapitalismus se vzájemně vylučují
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Kapitalismus je založen na hromadění kapitálu, majetku a moci v rukách relativně stále užší skupiny lidí, demokracie znamená vládu lidu,stále početnějších mas. Toho lidu, který je v kapitalismu ždímán, obelháván a podváděn ad absurdum. Tyto dva pojmy se vzájemně vylučují. Vydávat kapitalistické země za baštu demokracie je proto buď projev idiocie nebo úporné snahy o zachování tohoto přežilého systému.
Ale jedna ze základních podmínek je vyhnat židy a židovky z pozic - za třicet let jsou na pozicích úplně všude. Nejvíc v Práglu, to je jejich druhý Jerusalém.
Aby už se o tom jak jinak ustájit otroky a dát jim k poručníkování schopnější pasáky aby už toto bylo pryč. Přál bych si aby ti, co mají potřeby se vyjadřovat aby se rozhodli konečně, že to všechno je prostě špatně. Že samotná podstata "ekonomiky" založená na podstatě otročení aby to už bylo pryč. Přál bych si aby se konečně psalo o potřebách našich synů a dcer od naší mámy, že se jim vrací jistota a patřičnost s naší zemí přidělením rovných podílů na neprodejné půdě po předcích do vlastního držení aby měli jistotu a oporu v za konech, že je o to dědictví nigdo inteligentně neokrade. Přál bych si aby se psalo, že synové a dcery od naší mámy dosud nemají přímý, žádný podíl na úrodě z vlastní země, že je nedůstojné se o základní potřeby k životu ve vlastní zemi přetahovat jako námezdní vandráci v podvodném ekonomickém mechanizmu gde už většina otroků stejnak dělá jen servis tomuto genocidnímu systému nechutnou činností otravující ostatním život aby dostali na chleba a na nájem. Tsss.. .
Přál bych si aby si blboni uvědomili, že vyvážením našeho majetku, bohatství a "práce" nigdy nezbohatneme, že to je podvod a aby si uvědomili že peněz se může vytisknout a rozdat rovným dílem všem kolik bude potřebaa, že to vůbec nezáleží na hádépé, ale jen na tom aby bylo co si za ně pořídit. Přál bych si aby se intelektuálové začli rozvýjet a přemýšlet nějak jinak jak rozprostřít moc rozhodování mezi nás všechny a to způsobem jednoduchým a jasným, například volením potřeb na základě podaného textu s potvrzením. Přál bych si aby se tyto potřeby právoplatně sečítaly, veřejně se o nich diskutovalo a, měsíčně se uzávěrkovaly a na konci roku spočetly jako náš společný plán potřeb. Toto mi dává smysl a né vzlyky a pindy o tem jak vylepšit a navonět hovniválskou kuličku.
Jo a chtěl bych si počíst třeba o tem jak se ukončuje třeba výstavba našich a pro naše potřeby plně automatizovaných provozů 50m hluboko v zemi bez otroků, že se nám tím reálně zvýšil blahobyt nebo že po přidělení základních nepodmíněných příjmů sme se zbavili obludné razítkářské byrokracie, že byly zrušeny vymahačské ouřady na otloukání lidí a celej sociálnězdravotní banditizmuss, že to už chápeme, že se jednou každej pokazí a zestárne, podmíněně k systému. Že byl instalován velkej sečítací panel v bývalé panské kantýně, že lavice už spálili a že poslednímu vidlákovy byla´předána sečítací krabička aby kvůli volení své potřeby nemusel jet do města a mohl doma, v klidu, posouvat, "preferovat", potřeby v zemském a celostátním hlasování o potřebách. Nebo že učitel, kerej nenaučí, je pryč, falešný lekař co neléčí, je pryč, že pravníci co nechápou spravedlnost sou pryč nebo že z televize a rádií zmizely re-klamy , že se uvolnilo místo na řešení našich potřeb a ták...Heh
10.11.2019 22:54
RE: Přál bych si aby tyto eseje o sociálním inženýringu už skončily
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?
Reakce na 374538
Souhlas az na to ,ze je tezke videt kde zacina a konci SOCIALNI INZENYRSTVI a pochopit jake zamysli s nim vlastne maji. Je nutne pochopit , ze jsme situaci socialniho financniho diktatu a ten se promita do socialniho inzenyrstvi, z ktereho diky tomu NENI UNIKU!!
A tak nevim jestli clanek "OBYCEJNE ZENY" byl clanek ?? obycejne zeny ci vytvorem SOCIALNIHO INZENYRSTVI ktere se snazi vyvorit na mne JINY SOCIALNI PROFIL!!
A to prosim sleduji filosofa Zizeka a diky jemu mam mirne jasno v terminech :
neomarxismus, postmarxismus, neoconservatism, postmodernism, modernism, posthumanism.
Ten Posthumanismus je nejvice brutalni, a myslim ze je to zdroj vseho socialniho inzenyrsvi. Mam z toho spatne sny v noci.
bingo
11.11.2019 19:05
RE: Přál bych si aby tyto eseje o sociálním inženýringu už skončily
Reakce na 374540
Intelektuální blboni nám vykládají dějiny jako pro šílené idioty. Vymysleli nám dobu ledovou, gde mamut asi tak dvakrát větší jak slon se spokojil s pár žvanci zmrzlé trávy , kerá někerým aji zmrzla v hubě nebo k nám přišli s HisTórkama o tem jak Egipťani dobyli svět v pyramidách starších o desetitisíce let než oni nebo vynalezli hyp hop tézy o tem jak malí indiáni pižlali Machu Picchu řezáním čedičového kamene, bárs měděnými pilkami. Pak si vymysleli velkej Řím kerej vládl nejen všem městským státům plnejch kikánů co jako věřili papežovi, že má klíče od boží pokladny, že jim jako jednou on zaplatí celé Jevropě , ale i Gót-iku nebo Bar-oko nebo Ré-nesancu až se dokutáleli do kapita-lizmu ve dvou variantách. Jeden byl socialistický, to znamená že všechen kapitál patřil státu, čili jedné kapitální straně, gde blboni za budovatelskou "prácu" dostávali podestýlku a na chleba a straníkům eště štanglu turistického salámu a druhý směr byl o tem, že veškerej kapitál vlastnila stará proscaná šlechta, kerá si najala nosáče na vedení zahraničních účtů, přez keré všechno co blboni vybudovali sežrali v akci a gdyž je průser ukazujou na ně, že to voni.
Chyťte jé a blboni sou z teho vedle. Ti největší říkaj, pane ti na to maj fakt největší nosy, že kam se na ně hrabem s jejich inteligencí. No a voni naváděj blboně ve všech médiích na nějaké ještěrky nebo na Nanuky. Takhle si tady hrajem na Peška a celou kon-strukci drží pohromadě zvěsti, že předci neznali kolo, žárovku a po tmě spali v zemljankách. Heh
13.11.2019 14:25
RE: Přál bych si aby tyto eseje o sociálním inženýringu už skončily
Reakce na 374560
Jo je to dobře vymyšlený. Proto v referendech pro blboně, kde se odevzdává svéprávnost, je jedinou možnou odpovědí kladná odpověd, záporná chybí. Pak ještě, aby to nebylo tak trapný pro ty největší intelektuály, si můžou zakroužkovat někoho, koho maj rádi a znaj ho třeba z TV. Protože Pepa Moták chodí do posilovny, tak asi by to měl bejt von. No jasně kdo jinej.
11.11.2019 9:35
RE: Přál bych si aby tyto eseje o sociálním inženýringu už skončily
Reakce na 374538
Souhlasím, nicméně přidal bych ještě jedno přání - abychom už konečně pod vlivem "Oprásků" přestali prznit rodný jazyk.
11.11.2019 9:49
RE: Přál bych si aby tyto eseje o sociálním inženýringu už skončily
Reakce na 374538
Pravda, nikde není psáno, že musíme být mistři světa ve výrobě všeho a rozdávat svý produkty do celýho světa a to ještě za záchodovej papír. Já vypíšu na WC papír číslo, který znamená jakože hodnotu útržku a vy se o něj v kolonii poperte. A za každý vyvezený auto, dostaneš kus hajzláku ze Západu, jo? Pravda chvíli to díky blbosti člověka funguje, ale pak to skončí samozřejmě neslavně, jak v tom Detroitu. Lidi chtěj ráno housku mlíko, kafe a klid, vesměs nepotřebujou stavět někomu raketu, ve který se poletí na Měsíc. Dneska jim pokaždý v TV vyčíslujou HáDéPé jakože to má furt někam růst... No mámí jim hlavy, protože o svým majetku rozhoduje pán, ten ví, nikdy ne otrok, kterej o něm nic neví... Ekonomika, která je založená soběstačně, nemůže krachnout, ta exportní ekonomika krachne jakmile ztratí odbytiště...¨
Apollo 11 tisková konference https://www.youtube.com/watch?v=ifx0Yx8vlrY
11.11.2019 19:16
RE: Přál bych si aby tyto eseje o sociálním inženýringu už skončily
Reakce na 374552
Před rokem 89 sme byli machři, za hajzlpapír sme nenakupovali, páč všechno co sme potřebovali komanči odvezli za hranice, gde si to naši blboni mohli nakoupit za šílinky nebo za márky.
12.11.2019 8:17
RE: Přál bych si aby tyto eseje o sociálním inženýringu už skončily
Reakce na 374562
A to byl jen začátek... Pak přišla druhá banda a ta vyprodala do zahraniční celý portfolio zdejších blboňů. No že na ně budou radostně makat a ještě i za vlastní vodu z vodovodu budou cizincům rádi cálovat... Protože vystavovat účet a určovat jeho výši bude vždy pán, nikdy ne otrok. No jelikož jen svéprávnej pán může řídit svůj majetek.
"Voda drahá, cizinci dolují zisky, politici jim slouží a lidé šetří a neušetří - ČR je Absurdistán"
https://www.youtube.com/watch?v=Jb3tyg0a3qE
..pani Hamplovej majú ďaleko vyššiu cenu ako viaceré ironické príspevky k jej článku: sú to priania, ako sama nazvala, obyčajnej ženy. Všetci čitatelia Zvědavca (nielen) majú iste záujem žiť v podmienkach, aké si pani Hamplová „naivne“ praje. Sama určite vie, že svet nezmení, ale aspoň prispieva svojím dielom k tomu, aby ten svet lepší bol (zneje to ako riadne klišé, ale nech zneje) – aj keby „len“spôsobom prianí, s ktorými sa podelí a ktoré sú podané ľudsky a určite úprimne.
Jej článku sa nedá dať nič iné, len veľký súhlas.
11.11.2019 12:42
BEZBOŽNÉ NÁRODY, POHROUŽEJÍCÍ SE V PROPAST NEMRAVNOSTI, DLOUHO EXISTOVAT NEMOHOU
Paní autorka začala pěknými touhami a text zakončila hloupostí. Přece není tak těžké vzpomenout historii, když v bílé civilizaci dominovalo křesťanství. Díky němu i sama bílá civilizace byla v popředí lidstva ve všech aspektech. Prakticky všechny největší úspěchy ve vědě, kultuře, technice byly dosaženy právě v bílé křesťanské civilizaci!
Přitom téměř všichni géniové byli hluboce věřícími lidmi.
V 60. letech minulého století se začala vkrádat s ohromnou razancí sekulární politika v zemích Západu a spolu s tímto procesem se urychlila degradace bílé rasy ve všech oblastech, z nichž hlavní se stala depopulace. V současnosné době se už jedná o katastrofický úpadek všude, kde se jen podíváš - v mravech, v umění, ve vzdělávání, ekonomice, průmyslu...Před našimi zraky se bourají velké úspěchy v sociální infrastruktuře. Nevidět, že bílou civilizaci pohlcují jako slabou, neschopnou se bránit, jež ztratila spolu s Bohem i SÍLU DUCHA, migranti z Afriky a Asie, to musíte být skutečně slepcem.
Už se nám začínají postupně otvírat oči na tuto zkázu a hledáme viníka. Našli jsme směšné dětské důvody - prý nese vinu Merkelová. A opět se nikdo nechce podívat na problém hlouběji.
Vždyť lidské dějiny tolikrát, skutečně tolikrát dokázaly, že BEZBOŽNÉ NÁRODY, POHROUŽEJÍCÍ SE V PROPAST NEMRAVNOSTI, DLOUHO EXISTOVAT NEMOHOU.
Blahobytná budoucnost bez Boha a obrození křesťanství, to je nerealná touha této "obyčejné ženy" a mnohých. V popředí lze očekávat jen další úpadek přerůstající bud v chaos či v tyranii.
11.11.2019 19:37
RE: BEZBOŽNÉ NÁRODY, POHROUŽEJÍCÍ SE V PROPAST NEMRAVNOSTI, DLOUHO EXISTOVAT NEMOHOU
Reakce na 374556
Učení Ježíše Krista opravdu je jedním ze světonázorových proudů, které posouvají lidstvo ke Království božímu. Ovšem ve vašem případě se patrně jedná o ideologii Katolické církve.
Velmi těžko obhájíte, že "prakticky všechny" úspěchy ve vědě byly díky křesťanské bílé civilizaci. Nebo definujte kritéria pro zásluhy Paulismu na rozvoji lidstva? Nehledě na to, že všude po světě existovali učenci a géniové.
12.11.2019 18:57
RE: BEZBOŽNÉ NÁRODY, POHROUŽEJÍCÍ SE V PROPAST NEMRAVNOSTI, DLOUHO EXISTOVAT NEMOHOU
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 374563
Učenie Ježiša Krista JE totožné s ideami Katolíckej cirkvi aj napriek jej neutešenému stavu.
Filozofiu kresťanstva zastrešuje ako Starý tak Nový Zákon. Pri zmienke o kresťanstve Bibliu NEMôŽETE opomenúť, kresťan sa o ňu oprie a v zmysle jej náuky si svoje pomerne ľahko obháji. Podľa nej Božia moc ako absolútny činiteľ stvoril a stále dotvára, formuje, usmerňuje, riadi, atď. všetko v plnom zmysle slova (dokonca aj vesmír). Čiže v tomto svetle – rozmenené na drobnejšie - stojí aj za inšpiráciou všetkých učencov, géniov pri ich vynálezoch, objavoch, čo sa ale v zmysle svetskom ako odpoveď zrejme ťažko prijme, resp. neprijme.
Podobne je to aj so Sv. Pavlom, jedného z najväčších učeníkov Ježiša Krista (sú spolu so sv. Petrom nazývaní aj Kniežatá apoštolov): jeho náuka vychádza z Kristovho učenia, teda je inšpirovaná samotným Bohom. Kritéria pre jeho zásluhy (láska, konanie dobra, šírenie pokoja a pod., v Pavlových listov z Nového Zákona sú vymenované) sú definovateľné. Že dobro, pokoj,.. pozitívne vplývajú na rozvoj ľudstva snáď uzná aj ateista.
Kresťan a ateista len ťažko dôjdu k prieniku v debate. Iba ak by sa snažili pochopiť jeden druhého, čo ale pre niekoho bude znieť ako kresťanský kec, zmietne ho zo stola a... sa dodebatilo.
12.11.2019 23:17
RE: BEZBOŽNÉ NÁRODY, POHROUŽEJÍCÍ SE V PROPAST NEMRAVNOSTI, DLOUHO EXISTOVAT NEMOHOU
Reakce na 374596
Dokud křesťané nezavrhnou vše, co je v bibli a v celé ideologii křesťanství nemorální, nikdy nedojde k očištění církve. Do té doby se bude jednat stále jen o žido-křesťanskou nauku pro formování společnosti dle cílů těch, kteří Bibli po staletí redigovali pro své egoistické cíle.
To samé čeká všechna světová náboženství.
11.11.2019 20:41
RE: BEZBOŽNÉ NÁRODY, POHROUŽEJÍCÍ SE V PROPAST NEMRAVNOSTI, DLOUHO EXISTOVAT NEMOHOU
Reakce na 374556
Křesťanství bylo pozitivní asi tak do roku 500n.l. Potom bylo kompletně zcenzurováno a upraveno jako nástroj ovládání lidí. Bylo potřeba počkat až vymřou Ježísovi následníci a jeho přímé učení bude pozapomenuto. Pak už jen vyvraždili ty, kteří se snažili žít čistě.
A pročpak asi byli mezi učenci kněží a věřící. V středověku měla církev takový vliv, že se mu nešlo vyhnout. A vymývali mozek úplně všem lidem prakticky od narození. A pak také šlo o to, že běžní lidé museli pracovat na obživu.
Ne nadarmo už Jan Ámos komenský říkal, že antikrist sedí za papežským stolcem:
http://neuveritelnaodhaleni.cz/knihy/10-ze-cirkev-...
Díky bílé "křesťanské" cicilizaci byla většina lidí negramotná ještě v 18. století, snad i v 19. století!
Křesťanství a vědci? Vše podle vůle Bóóha Hóóspidina a jeho jakoby syna Jééžíše. K čemu myslet nebo věédecky pracovat? Proč robotit u bóóžího vyslance knížepána, a ještě zadarmo? Ze strachu z výprasku od drába? A to Bůůch a Jééžíš dopustili?
Davy migrantů z Afriky nemají cokoli společného s vírou v křesťanského Bóóha nebo dárků od Jééžíška.
Podobně jako u libertariána se ptám, oblbujete z šíleného logicky nezdůvodnitelného přesvědčení, nebo za banksterské peníze, za potištěný hajzlpapír?
12.11.2019 3:03
Zkazit lidskou dusi,snadne,ale,napravit,skoro,nemozne.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?
Velmi dojemne,az k slzam,ktere jsou nam na nic,veci zasly az moc daleko aneni cesty k navratu,neni,ani uniku,neni kam.Moralka zemrela,zakony rodiny se zhroutily,ve spolecnosti je boj muzu proti zenam,deti proti otcovi,feminismus nese sve katastrofalni nasledky a byl vyhlasovan anarchisty uz v roce 1907, tolik casu to vzalo na rozpadu spolecnosti,kde jedinym bohem je mamon a z neho vyplivajici nerezti dvacateho stoleti,cesta k novemu krveproliti,jez je dnes anizby si to mnozi lide uvedomneli,ze boj je uvnitr,tak,jako zvenku.Feudalni rad,s otrockym radem,s komunismem,kapitalismem a ted byrokratickym radem,tam "tezi" vsicni radoby pani sveta pod jednou vlajkou, s vyhledem,ze ten nejbohatsi s neomezenym prijmem znici tento svet,na jehoz zniceni se vsichni podilime,zaverem,muz nechce chranit zeny,takze, vykrik v Dansku,aby muzi neopousteli sve zeny muzeme oznacit jako posledni volani o pomoc tonoucimu.Rozvodu vic ,nez snatku,svatby k nicemu,jako Vanoce ,jen pro vydelek supermarketu,poenta Vanoc zemrela,jen detska nailita je do dne, kdy dite pozna ,ze bylo klamano,ze to vse .je jen reklama na mizerny produkt.
Spolecnost neni spolecnosti,kriminalita od podvodnych zalob na muze k ziskani deti a nevinne uvezneni muzu, otcu nese sve ovoce,rodina je v troskach,kdo to vse chce napravit,tak je utlucen driv nez zacne,nevinne deti v detskem veku,ale,mozi uz zlocinci v dospivani,coz vidime v kazdych zpravach na nasich tv,jez jsou vice kriminalnim hlaseni ,nez spolecenskych zprav,ackoliv media maji podil na zniceni vztahu, muze ,zena,cehoz uzivaji i politici ke sve nadvlade nad masami lidu, tam,ted pronikaji houfne zeny,obsadit mista muzu v ramci pristi katastrofy.Svet se zbavil zkutecnych hodnot,k tomu mnohe zeny napomohly,ted je otazka,ktera nemuze za stavu veci,jak jsou,byt nezotpovezena, modleni v kostele je k nicemu a,co dal?
Dostat zeny zpet do kuchyna,do domacnosti,vychovavala deti,deti by meli bezpecny domov a bezpeci na ulici,ve skole a jinde, opravdu by chteli veci ob
12.11.2019 3:51
RE: Zkazit lidskou dusi,snadne,ale,napravit,skoro,nemozne.
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 99.?.?.?
Reakce na 374576
Za to si ale může bílý muž sám. To on vyklidil pole bez boje.
12.11.2019 5:34
RE: Zkazit lidskou dusi,snadne,ale,napravit,skoro,nemozne.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?
Reakce na 374577
Pane Stwora na napravu lidskeho ducha prisel Jezis a pred nim 400 let Socrates na Svet.
Oba se stali modeli na nasledovani a byli nasledovani az do dnes.
Tudiz je doba!!!! na prichod noveho Sokrata ci Jezise aby se vytvorily NOVE!! MORALNI PRINCIPY pro dalsich 2000 let.
Neni mi ale jasne Jake BUDOU?? Ale tak to vypada.
Bingo
Nový Sokrates ani nový Ježíš netřeba. Ten původní Ježíš se totiž posadil po pravici Boží po vzkříšení a podle Bible od té doby podmaňuje uprostřed svých nepřátel. Očekáváme tudíž jeho návrat a pomstu na těch, kteří nás tu týrají. Nové morální principy budou nastoleny na 1000 let a ti co odporovali Bohu po celou dobu minulou až doteď, prostě zaniknou v Armagedonu.
Bingo, protože už přišel ! Jen tak, abyste věděl, protože máte rozumný náhled na věc. A pro nás je to o to příjemnější, že psal česky.
13.11.2019 1:51
RE: Zkazit lidskou dusi,snadne,ale,napravit,skoro,nemozne.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?
Reakce na 374601
Ja jen spekuluji nad vyvojem inteligence pocitacu a tak zvaneho Turingova Testu.
Najdete si to v Wikipedii.
Otazkou je : je to clovek na telefone ?? ci Pocitac ci zivy robot ??? Kdyz to nemuzu rozhodnout na zaklade me telefoni debaty pomoci otaze a odpovedi : jako co je laska , co je Buh atd. pak jaky ma smysl pojem jako duse , dobro, spravedlnost.
A co zmeny DNA, umely DNA, pocitace inteligentnejsi nezli lidi , lidske hybridy s pocitaci, kdy ?? modifikovany clovek prestava byt clovek a zacina byt robot.
Budou mit roboti moralku??
Tohle asi sami lidi nezvladnou a tak musi prijit nova Autorita Jezis-Sokrate a dat lidstvu pridavek k stare moralce z Bible.
Ja jsem nemel moznost to moc prostudovat , jestli nekko napise zroje rad si to prectu!!
Diky
Bingo
A proto si myslim ze musi prijit novy Sokrates ci Jezis, a dat lidem nove moralni zakony
Tady to napsat nejde, bohužel. Kvůli profanaci, byť na četu mezi neznámými lidmi. Prostě to vemte, jako že do vás někdo lehce strčil. Asi jsem měl být zticha.
Pokud si potřebujete zdůvodnit svoji existenci a provoz náboženstvím, jste jen zvířata, a jako taková se posléze divíte , že se jako zvířata v mezizvířecím styku chováte a jednáte a fňukáte, že je s vámi jako se zvířaty zacházeno. Stále se domáháte, aby vám někdo něco někdy dal zadarmo , ale zadarmo v tomto kosmu není, nebylo a nebude nic. Je to pouhá fyzika resp. podvojné účetnictví milá zvířata.
P.S. po lopatě: synové a dcery vaší mámy, co vám vaše máma a některý z fotrů měli říci a neřekli: nedostanete nic !
Tuto stránku navštívilo 2 099