Diskuze k článku
Čekání na Godota
Příspěvků 42
ale nikoliv k nam , jejich volicum ..V USA se to zvrhlo the USA first ,do ME /Trump/ the First. jeste horsi jsou Merkel, Macron a cele EU ani nezvolene..A jeste vice horsi jsou jejich zlociny. A pritom Ososcuji nas ,ze chystame a pachame zlociny, ktere oni planuji a uskutecnuji..PoSorosuji tak nepsane dohody psane a nepsane mezi lidmi a vladami,coz si ani kralove a cisari nemohli nikdy dovolit, bez risika vykopnuti smerem ke hrbitovu. A tak se vyse jmenovani tresou strachy ,doslova i obrazne ,zabarikadovani v bunkrech uradu, isolovani strachem ,vlastni i panikujici zbabelosti spatneho svedomi..A pocty policie a armad se zvysuji rozmnozovanim. Ale neni na ne spoleh a nikdy nebyl. Hlavne na tom mnozstvi. Proto se Zizkovi /a Husovi/ deti v historii neobjevuji. Ani spravedliva a protivalecna vlada Karla IV. Vlastne Karla the First. Ktery nas "nakazil" sny o lepsim moznem svete.
Karla sice IV.,ale zdaleka prvniho a jedineho na svete. A potom dlouho nic a s trochou sarkasmu ten jejich Karel Veliky /Charlemagne/.
Co je dole je i nahore. A tak terorismus dole a jeste horsi ,vladni nahore.
Symbol vladne, kdyz si teroriste a jejich sluhove rozdavaji ty Nobelovy ceny a jeste Miru. Arafat, begin a jini teroriste.Zaroven usiluji o zniceni a nejen Miru. I politici a byrokrati ,parasiti nosi dnes ty vesty plne dynamitu /jako teroriste i dole na ulicich/, prave na kterych vynalezce dynamitu Nobel ,zbohatl pohadkove a kazdy den pridavaji vice a snazi se privest k vybuchu..Vesty pak jsou dobre "usite " ze svobody a zaruky bezpeci" ,pro teroristy bez rozdilu. Jako napr.. Ilhan ze Somalie ,/i zvoleni do kongresu stoji miliony a kde na to vzala/. Silenstvi je normalni a prirozena vrazedna a zaroven sebevrazedna cinnost.. A proc se silenstvi /ja mam ten sen, Luther King/, rozpoutalo a okopirovalo od afroarabu k nam.. A proc nikdo ani netusi nic o tom co bude zitra? Nejen ze kazda demokracie je materska skolka pro psychopaty a pecuje o jejich vyvoj a navrat do vlady az do Antidemokracie teroru..Ludvik 16. zakazal obranu palace svym gardam. Teror fr. revoluce ,pak pokracoval i budovanim. Armada ubranila revoluci a vitezila nad svetem..Nic takoveho dnes..Stoltenberg ale a spol. jsou dnes nejvetsi nepratele NATO. V dobe kdy schazi jen par vterin ke svetove valce,strileni na letadlo, namisto ,aby stihacky vyprovodily letadlo z narodniho prostoru J.Koreje/a nic jineho/, je dobry priklad silenstvi. Zadny prospech. Odpoved na strelbu muze byt zmizeni J.K.z mapy sveta. Pozdejsi pripadna Obrana J.Koreje ,od USA, by paradoxne znamenala obranu, jiz neexistujici J.Koreje..
Hůře se to četlo, ale myšlenky - paralely jsou zajímavé (Nobel - dynamit).
A ano, žijeme v mateřské školce v níž si chce většina stále jen hrát, užívat a odmítá převzít odpovědnost za svův životní vývoj, protože by potřebovala nové lídry - učitele - rodiče na základce => vyspělejší společnost.
je uzasne co nekteri kuchari navari, tento vypotek by se dal nazvat mlete maso. Mimochodem na rozdil od Obamgutana a dalsich vylupku Kosher Nostry byl Arafat bojovnik vuci pejzatym zlodejum uzemi a diky jeho podpisu mirove smlouvy z Osla si tu Nobelovku zaslouzil. Nez ho ti dobytkove otravili.
25.7.2019 8:27
Článek sice situaci dobře mapuje, ale hlavní příčinu neuvádí.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?
Proč chtějí vůdci islaizaci? Vědí, že bez náboženské vůdčí myšlenky nelze pokračovat? V tom mají pravdu. Ale proč si vybrali islám? Kvůli jeho stabilitě. Bylo zde křesťanství, ale to si nevybrali. Proč? Kvůli neustálým jeho vnitřním rozbrojům. U nás máme příklad potrhlého Husa a bláznivých husitů. V Evropě rozkladně vystoupi Luther. Katolíkům se jej nepodařilo potlačit, vzniklo protestantství. A tak to trvá až dodnes. Katolíci mají v čele potrhého magora, který nakonec, chtě nechtě, slouží už taky islámu. Islám je stabilní, neměnný.
Sunité, Šiíté...v islámu je ještě mnohem více rozporu než v křesťanství. Jen se o tom tolik nemluví. Co Ímám to odnož nebo sekta, horší jak ve středověku, kde byli Adamité aj.Islám stabilní není. Stabilní je jen fanatismus, blbost a nevzdělanost...to je cílem. Takovým lidem se dobře vládne, lže a diktuje. Země je prostě placatá...bez diskuze.
26.7.2019 8:59
RE: Článek sice situaci dobře mapuje, ale hlavní příčinu neuvádí.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?
Reakce na 372745
Tak zaprvé: V celé této diskusi se skuhrá na občany, ovčany, že se nezmohou na to, na ono, na cokoliv. Když tu byla demokracie, tak lidi kecali, dělali a celkem nic nenapravovali. Když teď jde do tuhého, tak se všichni diví, že lidi nic proti tomu nedělají. I takový Protiproud je plný takového skuhrání. Co je jen výzev, že by se mělo, že by lidi měli něco dělat, vzít to do vlastních rukou. Až je mi z těch výzev blbě. Co si kdo myslí, že lidi budou dělat? Nic nebudou dělat. Zanadávají si, když nebudou mít co žrát, svrhnou jednu vládu, nahradí ji jinou, stejnou. Podívejte se na Řecko. Když tam zvítězila syriza, na každým plotě tady bylo: My jsme Řecko. Teď je syriza v prd.li a nic. Už nejsme Řecko? Prostě lidi nic neudělají, lidi jsou stádo, i Ježíši je nazval ovcemi. Co chci tím vším říct? Lidi potřebují něčemu věřit, krátce potřebují náboženství. Že tu je jakési krátké období bez náboženství? Je krátké a skonči to ve srabu a zase u nějakého náboženství. Nemysli si, že to Rotschil, Rockefeler neví, není tak blbý jako ty. Prostě každý rozumný člověk musí dospět k názoru, že bez náboženství to nejde. A globalisti to dobře vědí. Je potřeba dát blbému lidu náboženství a bude klid. Budou dělat, něčemu věři a bude klid. Asi jsi chytřejší než Morgan.
Za druhé: Jaké náboženství? Už zase hodně přemýšlíš. Potřebujeme něco primitivního, neměnného, stálého. Kecáš o rozporech islámu. To jsou jen nuance. Islám je nejlepší pro tupý lid. Křesťanství moc uvažuje, furt je tady nějaká reforma, pak reforma reformy, prostě křesťanství neuvádí lidi do klidu. Nanejvýš tak do třicetileté války. Sice píšeš o rozporech islámu, ale to je jen kosmetika. V křesťanství jsou ty pořádné rozpory. A furt vznikají nové a nové křesťanské církve. Už jich je tisíc. Katolíci měli půltisíciletí klidu, ale pak se to rozjelo. Krátce: křesťanství je nepoužitelné. A globalisit to dobře vědí. Asi jsi chytřejší než oni.
Za třetí: A aby nevznikl i v islámu podobný neklid jako v křesťanství, je potřeba vytvořit polointeligentní hnědou rasu. Blbou, všude stejnou, všude stejné náboženství, všude tupý islám.
A teď mi řekni, co je v těch úvahách globalistů blbě. A taky mi řekni, zda je proti těm jejich úvahám nějaká obrana. Zdejší diskuitéři i všude jinde vyzývají občany, ať se proti tomu postaví. Prosím tě, kdo se proti tomu postaví? Lidi mají co žrát, mohou se svobodně kur.it, ukájet se dle libosti, co jim chybí? Je mi líto takového Petra Hájka na Protiproudu, který furt burcuje. No jednou doburcuje, bude burcovat jiný, ale věci půjdou dál tak, jak jsem ve stručnosti popsal.
Závěr: Řešení bych ovšem viděl, ale není reálné. Pozvednutí tradiční katolické víry, pozavírat blázny od Procházkové přes Halíka až po prvého katolického papaláše, potřít protestantství a
Kde byla demokracie a kdy? Tady bylo nějaké období bez talmudistických?
Na co se mají občané zmoci, když je jim od malička vymýván mozek košer lžemi a jsou drženi zkrátka. Spousta lidí přežívá od výplaty k výplatě.
Lidé potřebují něčemu věřit. Tou vírou místo přirozenosti se schopností rozpoznat zlo mají jako být otrokářské debilizace? Ať už ježíšismus nebo mahamedánismus? Rozumnost se vyznačuje oddaností mrzácké podlé debilizaci? Na straně obětí, nebo na straně lstivého otrokářského chucpe chavrusu?
Pohrdat lidmi prostými, propagovat pánbíčkářskou debilizaci a ještě škatulkovat Procházkovou a Halíka do jedné příhrádky - může podle mě jen ...košer deprivant.
Pro většinu dětí (moderní lid) v mateřské školce (společnost) nejprve přijde zlom v podobě setkání s jinými dětmi (jiných rodinných výchov), následně dochází k homogenizaci myslěnkového světonázoru učitelkami v mateřince, ZŠ, SŠ a u těch nejhloupějších jedinců pak na VŠ.
Dříve byly dvě přihrádky. Komunistická a kapitalistická. Nikdo je nedělil, to až dnes. Nicméně, viděno starou optikou, výše uvedení patří do jednoho šuplíčku.
Vždyť o to tu eskimákovi jde a také se mu to daří, jako nikdy...To "rozděl a opanuj", jen těch pohlaví je oficiálně už namísto dvou celých 52 dle OSN a jsem přesvědčen, že další přibudou...
My na venkově to máme jednodušší, protože stačí vyjít na dvůr a hned mám jasno, na dvoře je kohout a slepice a v kravíně kráva a bejk a pokud je tam něco jiného, tak je to vykleštěnej bejk, čili vůl a u lidí je to stejně...Chlap s uřezaným ču.ákem a bez koulí nikdy nebude ženou, ale stejně, jako v tom kravíně jen volem....
A to je jen jedna z těch "dělících rovin", které vychcaný eskimák začal tak intenzivně pouřívat k porcování ovcí...
O to tu jde, svět znepřehlednit a vše doposud známé a osvědčené zpochybnit...
27.7.2019 13:11
RE: Panáček je nadčlověk?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?
Reakce na 372758
Pane, nadávání Vám jde dobře. Ale i v tom jste součást toho lidu, který jsem popsal. Taky nadává, ale drží hubu a krok. I Vy. Sice uvádíte jsousi domněnku, proč tomu tak je, že lidem Někdo vymývá mozek, ale nijak nevyvracíte, že lidi jsou takoví. I Vy. Rozdíl mezi námi je v tom, že Vy se domníváte, že pokud by tady nebyl ten Někdo, kdo lidem vymývá mozek, byli by lidi jiní. Já si sice taky myslím, že z mnoha stran dochází ke snaze vymývat lidem mozek, ale myslím si, že lidi jej vymytý nemají. Chtějí klid a pokud pracují, rádi pracují pro nějakou ideu. Po válce to byla idea budovatelská, později komunistická. No a ta idea by měla být pro ně stejná. Najíst se, uživit rodinu, což ale, jak patrno z dnešního rozkladu společnosti, nestačí. Jedinou takovou obecno ideou může být idea náboženská. Vy si to nemyslíte. Myslíte si, že hídlo, cestování a rodina mohou stačit. Když se podíváme na dnešní Západ, mnozí, ne Vy, pozorují, že to nestačí, že tu je jakýsi zmar. Vy si myslíte, že to je proto, že Někdo vymývá lidem mozek. Globalisti s Vámi hluboce nesouhlasí (ani já). Jsou přesvědčeni, že to spraví idea "islám", jakožot náboženství. Můžete Vy s tím nesouhlasit, ale je Vám to prd platné. Prostě islám se sem nasunuje vč. hnědé rasy. Tak jsem to i popsal. Že je potřeba náboženství, s tím s globalisty souhlasím; liším se od nich "jen" tom, že bych volil jiné náboženství. Kvůli tomu, aby lidi byli více lidmi a ne stádem. Váš postoj je, že není třeba náboženství, že je potřeba jen porazit Někoho, kdo lidi blbne. Přeji Vám hodně zdaru. A již dnes je mi Vaší snahy líto, neboť vidím, že bude marná. Ještě jednou: Hodně zdaru!
Ano, jsem součástí lidu prostého v Čechách po generace žijícího a talmudistickými zmrdy týraného. Uvědomuji si, že před velkolepým stěhováním do Země zaSSlíbené byla tahle lichvářská čeládka v každé obci zastoupená alespoň jednou rodinou. Jak je z vašich mrzáckých žvástů patrné, poměrně dost SSajanů, konfidentů SSvatých je mezi lidem pracujícím dodnes. Pro příklad je možné prohlédnou seznamy desetitisíců podpisů těch zmetků Milionchlívkářů. SSajani protestující proti jiným SSajanům - kteří nejsou dostatečně progreSSivní, alespoň dle přání košer banksterů. Mezi nimi exempláře jako košer David Černý nebo mladý Polívka.
Pokud talmudistická chátra ovládá sdělovací prostředky i školství, tak mají lidé jejich mrzáckými žvásty vymyté mozky. Jako ještě v první polovině dvacátého století měli lidé vymyté mozky ježíšismem, debilizací páchanou zde přes tisíc let také talmud-fašisty.
>se domníváte, že pokud by tady nebyl ten Někdo, kdo lidem vymývá mozek, byli by lidi jiní.
Pokud by lidem takoví deprivanti jako vy nevymývali mozky debilitami, rozhodně by se lidem prostým žilo lépe! Lidé mají zapotřebí si nejprve zajistit základní materiální podmínky života, k tomu nepotřebují vymývat mozky nějakou otrokářskou debilitou, ať už pánbíčkářskou nebo komunistickou.
Pokud někdo rozkládá společnosti, štve lidi proti sobě, štve děti proti rodičům, žáky proti učitelům, šíří mrzácké počítačové hry, pašuje hromadně mohamedánské krimigranty, podporuje cikány, buzeranty, nesčetně pohlaví – jsou to zase ti talmudističtí rozlezlí po celé Zemi!
Pro debilizátora opakuji; islám je otrokářská debilizace provozovaná zase talmudistickými zmetky! Je to ismus zahlcující lidem mozky zvrácenostmi, aby neměli možnost svobodně přirozeně myslet!
>je potřeba jen porazit Někoho, kdo lidi blbne
Především si uvědomit, jací zmetci nám vládnou a jak, že SSajani košer banksterských zrůd jsou mezi námi, kde kromě lichvy, loupení a ovládání mnohých podniků (i se základní komoditou - vodou) - provozují jak politické, tak jakoby nepolitické partaje, lstivě zvané neziskové organizace (např. Serešovy chucpe chavrusy, včetně Milionchlívkářů).
Gojimové se obejdou bez parazitů, ale paraziti talmudističtí se neustále vnucují, protože mají vymyté mozky podle SSvaté Tóry/Bible (podvodu) a Talmudu (spisků choromyslných rabínů), že jim patří celý svět.
Humanitární bombardování je zlo. Vměšování se do záležitostí jiných společenství (rozvracení Japonska, Osmanské říše, Vietnamu, Jugoslávie, Libye, Iráku, Sýrie...) je zlo, otrokářský zlořád!
Prvním stupněm k lidství je uvědomit si zlo, lstivé mocensky choré šmejdy!
Prý žijeme v demokracii, proto šmejdi, kteří škodí místní společnosti gojimů patří po zásluze za katr (např. všichni, kteří podporují krimig...Automaticky kráceno
Nikoliv lidi, ale ovce potřebují pastýře (náboženství = vyšší vedení).
Od určitého stupně rozvoje lidské osobnosti jedinec postrádá potřebu být řízen externě, protože si již vytvořil autoregulační procesy, získané zejména z poctivé práce na sobě samotném a chápe jak vnitřní, tak i vnější hranice rámce, ve kterém se pohybuje.
Ovšem takto vyspělých jedinců je asi jedno promile, možná méně, tudíž se čeká až 99,999% nejpreve dospěje.
Zaměstnat mysl proevoluční činností je klíčovým bodem a to i za cenu postupné redukce obyvatelstva na planetě.
Bůh varoval židy, že jestli ho opustí, on opustí je. To se nakonec stalo tak, že si židi zvolili lidského krále, kdy vysloveně při hlasování na shromáždění Jahveho zavrhli, a že chtějí lidského krále, i s daněmi, i s bolestmi. Tak se dočteme ve staré smlouvě (zákonu).
Byli jsme stvořeni s touhou uctívat a to že jsou lidé nevěřící je jejich vina, protože podle Bible...
„nechali za sebou všechen mravní smysl“. (Efezanům 4:19)
Jejich svědomí natolik znecitlivělo, že nemají výčitky, když dělají špatné věci.
Podle proroctví o času konce dojde k tomuto a už dlouho dochází:
2. Timoteovi 3:1–17
3 Věz však, že v posledních dnech+ tu budou kritické časy, s nimiž bude těžké se vyrovnat.+ 2 Lidé totiž budou milovat sami sebe, budou milovat peníze, budou sebejistí, domýšliví, rouhači, neposlušní rodičů,+ nevděční, nevěrní,+ 3 bez přirozené náklonnosti,+ nepřístupní jakékoli dohodě,+ pomlouvači,+ bez sebeovládání, suroví,+ bez lásky k dobru,+ 4 zrádci,+ svéhlaví, nadutí [pýchou],+ [budou] spíše milovat rozkoše než milovat Boha,+ 5 [ti,] kdo mají způsob zbožné oddanosti,*+ ale vůči její síle se prokazují [jako] falešní;+ a od těch se odvracej.+
Takže tady máme tu hlavní příčinu.
26.7.2019 9:00
RE: Článek sice situaci dobře mapuje, ale hlavní příčinu neuvádí.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?
Reakce na 372745
vrátit katolickou víru do středověku, ten nebyl temný, ale názorově jasný. Ustanovit jednotnou katolickou víru a potírat bláznivé hereze. Lidi můžou o světských věcech svobodně přemýšlet, v rámci této víry. Není třeba žádné tupé hnědé rasy. Ale, jak píši, není to reálné. Postavíš se proti tomu nejen ty, ale i Procházková, Halík i papež. Budou snít své nereálné sny. Dobře. Tak vyhraje Rotschild, Rockefeller a Morgan s tupou islámskou rasou. Těším se, až bude Procházková, Halík i papež se klanět na svém koberečku. I ty, který si myslíš, že jsi chytřejší.
Horší je ale co a jak. Základní problém je - jako vždy - v lidech. Kolaboranty je vždycky víc slyšet než slušné lidi. Nikdy bych neřekl, že v této malé republice se najde tolik užitečných idiotů - viz Letná.
Naprostý souhlas. Z té Letné je mi jaksi šouflich, když si uvědomím, že je to zinscenované na sezazení naší současné vlády a nastolení chaosu eurohujerů.
Bohužel je náš národ silně rozpolcen a nevím, co s tím. Naštěstí větší polovina volila Zemana, ne proto, že by byl tak úžasný - to byla oproti knížeti jediná možná volba.
Jinak globalisté neplánují chalífát po úplně celé evropě a země visegrádské 4 mají možnost se sjednotit, jak je v tomto čláku také navrhováno. Pokud se nechají převálcovat islámem, tak jsme si to z pohledu globalistů zasloužili!
Ale no tak,
300 000 ovcí z 10 000 000 národa?
3% – statistická chyba (omyl) ve vývoji populace.
To není omyl, ale záměrná a cílená propaganda na zálkadě zkušeností s manipulací davu. A na ní se dá nachytat daleko více než 3%. Ti lidé byli pouze komparz - asi to tak daleko nedohlédli.
Babišem vůbec nadšen nejsem, ale v daném okamžiku je lepší než ti, co se ho snaží odstranit.
Také jsem se částečně nachytal v roce 1989.
1. Väčšine ovčanov toto nevadí (aj keď nariekajú a nadávajú)
2. Väčšina ovčanov nemá šain, ako by to malo byť inak
3. Väčšina ovčanov NECHCE byť zodpovedná za vlastný život a za jeho kvalitu
4. Väčšina ovčanov považuje demokraciu za útulok pre nemakačenkov, pre ignorantov .
5. Väčšina ovčanov rada vymení slobodu za socialne dávky, podporu, dotácia na kadečo, a za sľuby od štátnej moci.
Pan autor ODMIETA priznať, že v demokracii by ovčania ČOKOĽVEK mohli zmeniť, KEBY to chceli zmeniť.
Pan autor ODMIETA pochopiť, že "zlá EU" je zlá do tej miery, do akej to dovolia ovčania.
=> Pan autor je blbec.
Narieka nad dôsledkami, ignoruje PRÍČINY.
Pan libertarian si nevšiml, že žijeme v korporátním fašismu, který si na demokracii pouze hraje, a ve kterém pouze peníze znamenají moc, a moc znamená peníze, což právě z mnoha lidí udělalo ty vaše "ovčany", protože prostě rezignovali na představu, že je možné něco změnit, popř. se prostě nechali zblbnout mediálními ohlupovadly, že základní kameny systému jsou status quo, a nelze je měnit. Ono se stačí podívat na politické spektrum, ve kterém existují pouze strany s korporátně-fašistickým systémem plně konformní, ba často přímo ho prosazující, a kdokoliv se trochu vymyká, byť jen v detailech, je okamžitě dehonestován, onálepkován, veřejně lynčován, vydáván za komunistu, fašistu, marxistu, xenofoba, antisionistu, nácka, lůzu, atakdále, atakdále...
Pan libertarian je ovčan, a ještě k tomu blbec.
Naříká-li kdo, není spokojen se stávajícím stavem a současně má představu jiného uspořádání. Většina občanů je zvyklá pracovat, nikoli usilovat o směnu svobody za sociální dávky. Co je svoboda v mocenském uspořádání s desítkami tisíc zákonů a nařízení?
V demokracii by občané mohli prosazovat své zájmy, ale jsou zákony a nařízení EU v souladu se zájmy obyvatel EU? Je islamizace Evropy přáním Pepíka, Ládi, Elišky nebo Mařky?
25.7.2019 11:27
opojná společnost je vězením
Prokopák prokop (tečka) ludvik (zavináč) centrum (tečka) cz 46.?.?.?
Dovolil bych si trochu rozvinout pěkný článek:
- Mluví se v něm o EU, ale ve skutečnosti to už je dnes vlastně jen Německo s různě podstatnými přívažky (státy Beneluxu jsou drobné, Itálie předlužená, Francie se ekonomicky propadá na úroveň Španělska,...). Jádrem problému je tedy politika Německa, která se skrze EU realizuje. A Německo je vlastně právní kolonií USA a VB. Sice je mu to nepříjemné a občas i trucuje (Severní proud), ale zrušit to nemůže, protože jeho politici jsou v moci lobistů loutkovodičů. A o tom, jak je směřována politika USA a VB (a obecně Pěti očí) nerozhodují obyvatelé těchto států, ale kdosi neviditelný za oponou, kdo vyměňuje figurky volené ve volbách. Vychází mi z toho, že dokud nedojde k pořádnému krachu, který oslabí pány v mlze, tak sice budou vidoucí vidět, ale nebude jim to moc platné.
- Co se týče českých občanů, firem, obcí i státu, tak jsme paralyzováni skrze finance strachem. Kdo dluží, ten je na oprátce a jakmile by přestal platit, tak mu bude sebráno, co potřebuje (u občanů třeba byt; u firem firma; u obcí, regionů a státu nemovitosti a vše privatizovatelné - viz Řecko). Kdo dostává důchody, tomu by byly zkrouhnuty. Kdo si vydělává (ať už u někoho, nebo jako OSVČ), ten se obává o příjem z práce, protože nejrůznější sankce by nejspíše přišly. Kdo nic nemá, ten se bojí, že ekonomicky nepřežije pokles příjmu. A kdo peníze má, ten se bojí, že by mu mohly být zablokovány a nedostane je.
- Máme-li mít nějaké šance na alespoň relativně úspěšné zvládnutí situace, tak musíme pracovat na sobě a nečekat na Godota. Musíme se začít orientovat na vlastní zkulturnění, skromnost, soběstačnost, společenskost, rodinu, pěstování vlastních znalostí a schopností včetně péče o zdravé tělo. a ne na hamonění povrchností - zážitků, požitků, majetku a moci.
- Ať už si to uvědomujeme, nebo ne, tak život je změna a současná doba je změnou těhotná. Je jen otázka, jestli nás ta změna zaskočí zcela nepřipravené, nebo jestli jí půjdeme naproti a získáme nějaké poziční výhody.
Sice to má být údajně pro ochranu vodních zdrojů, ale nelíbí se mi že to cpou do ústavy.
V 80. letech taky všechny národní podniky přešly pod stát (to byla větší zlodějina než privatizace, která to jen dokončila) a stát pak všechno rozprodal a rozdal estébákům a zahraničním korporacím.
Aby to podobně nedopadlo s vodou.
Vy za 200 000 vykopete studnu a pak přijde úředník, dá vám na ni zaplombovaný vodoměr a vy budete platit za vlastní vodu. A ještě vám nařídí vybudovat rozvod vody i k sousedům. Protože je voda státní majetek, NIKOLIV NÁRODNÍ ! - to bych byl pro, protože by to politici nemohli prodávat do zahraničí.
Takhle se ještě staneme zásobárnou vody pro okolní země a namastí si na tom kapsu zas nějaká Veolia.
Nejděsivější na tom je, že ta Veolia podniká (podnikala) v Israeli. A Israel je tak nacistický a fašistický, že na svém území, a zvlášt v infrastruktuře, nenechá podnikat nežidovskou firmu!
Čili Veolia je další židovský tunel!
nikoliv neoprávněně nás renomovaná americká investiční banka J.P. Morgan přeřadila na jaře 2017 z kategorie středně rozvinuté průmyslové země, kde jsme byli v podstatě od založení ČSR v r. 1918, do kategorie rozvojových zemí.;
To souvisí s 4letou devalvací CZK a podmínkami pro zařazení do příslušné kategorie. Pamatuji Sobotku a další, jak tvrdili, jak rosteme a jak se máme fajn. Koruna byla za cca 19.20 vůči USD, max. po intervenci měla někde kolem 25CZK/USD, devalvaci si tedy každý může spočítat, proto jsme se měli líp na dovolené v zahraničí a mohli kupovat "levněji" zboží etc. No, podle Sobotky to bude zřejmě tak, že čím dražší zboží kupujeme, tím víc dokazujeme, jak se nám daří...
O cenách na Slovensku vs. Něm./Itálie Infovojna 24.07.2019 + další témata.
V článku jsou ti co prosazují plán NWO nazývány opatrně "globalisty", bohužel pokud se budete zajímat do hloubky o koho jde, zjistíte, že jsou to především stoupenci britsko-amerického sionismu a v čele této skupiny celkem 22 rodin jsou Rothschildové a Rockefellerové. Patří tam samozřejmě i Morganové atd. Někdo výše si postěžoval o tom, že zisky z pitné vody jdou ven. Tak se podržte, Veolia je stejně jako 18 tisíc velkých sv. společností v ranku Rothschildů a zisky této společnosti končí v jejich bankách Barclay. A aby to mělo fazónu, tak si uvědomte, že židovský dámský krejčík Bakala vyvedl z ČR majetek OKD ve výši cca 105 mld.Kč a pro koho? Ostravsko patřilo před 2.WW rodině Rothschildů a řídili to z jejich panství ve Vídni. Už vám svítá v makovicích? Rothschildové si jen vzali část svého majetku přes nastrčeného Bakalu, kterého dostali do vysoké pozice Havel a Schwarzenberg. Je otázkou, kolik Bakalovi zmínění světavládci nechali, tipnul bych si že jen zlomek, ale miliarda by to mohla být. Jinak má tento jejich koník v ČR další úkoly, např. mediální masáž je jeho parketa! Všechno dění v ČR je jen jedno velké divadlo.......
Přesně tak!!! A článek by se měl spíš nazývat "ČEKÁNÍ JE NA KOKOTA!!!" To, co se tu 30 let děje, už opravdu volá doslovně "po krvi" a ono na ní i dojde...
25.7.2019 20:17
když se armén narodil, tak žid plakal
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 162.?.?.?
Reakce na 372738
Jen s těmi "globalisty" souhlasím. Rozhodně nevíme kdo shora řídí ty Rotschildy a židovstvo jako takové. Proto je dobré používat slovo globalisté, pro skutečné globální vládce.
A ne matoucí pojmy jako židé či sionisté, které manipulativně implikují, že nad nimi už nikdo vyšší a mocnější není.
A ten dotyčný si pak po likvidaci židů bude moct vytvořit novou, nebo neopotřebovanou světovou mocenskou strukturu.
No vlastně on ji už má. Jde o arménskou diasporu co je rozlezlá úplně všude. A ne nadarmo existuje přísloví "když se armén narodil, tak žid plakal". Oni jsou totiž stejně zdatní šmelináři.
A místo američanů si pořídil číňany jako náhradu. Teď jen špekuluje jak potichu zlikvidovat USA bez jaderného armagedonu a zombie apokalypsy.
Dokonce i doslouživší zednáře pomalu nahrazuje Scientisty.
Kdo tedy jásá nad likvidací židů, američanů a zednářů, ten je hodně mimo. A vlastně v roli užitečného idiota napomáhá plánům skutečného globálního vedení.
Nějak jsem ty Armény v seznamu 22 nejbohatších iluminátských rodin nedohledal. Mohl byste trochu napomoci? Např. ve Švédsku židovští Walenbergové, co mají největší díl hospodářství a přitom nechávají islamizovat tuto zem opravdu Arménii nejsou.
Každá židovská bankéřská rodina je nadnacionální. Je jim úplně jedno, zda budou žít ve Švýcarsku, Taiwanu či v Hongkongu. Už z principu jejich amorálního podnikání je s danou zemí (trhem) ani nesmí nic osobního spojovat.
Deut. 23:19...
Neber úrok od svého soukmenovce (žida) z peněz či zrna,
od nežida můžeš brát úrok, aby ti hospodin tvůj požehnal,
ve všech tvých věcech v zemi, do které jdeš, abys ji obsadil.
Jednoduchý povel běsným psům lichvy pro koncentraci oběživa. Přičemž víme, že lichva je hra s nenulovým součtem. Tedy vždy vyhrají lichváři v celkové statistice hry – napříč časem.
Řídící procesy na metodologické (světonázorové) úrovni nemají židé ve své kompetenci. Takže to, zda Švýcarsko bude za 30 let muslimské, katolické, atd., jde absolutně mimo jejich úroveň řízení. Tato úroveň je plánována dekády dopředu.
Oni se jí jen snaží plnit zadané úkoly. Protože vědí, že nejsou tím okem špičky pyramidy na 1 USD. Pokud je nesplní, jsou potrestáni, viz. např. klan Rothschildů a jejich nehody. Holt otrocká oddanost m-Amon-u...
Kým jsou plánovány "Řídící procesy na metodologické (světonázorové) úrovni"?
Děkuji.
28.7.2019 16:51
RE: když se armén narodil, tak žid plakal
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?
Reakce na 372748
Jeden diskutující tu popisoval, jak celé jedno uzavřené patro Reffeisen banky obsluhují výhradně arméni a všude jsou na dveřích arménské jména.
tohle smrdi aeronetem kde sionisticky troll pozorovatelka donekonecna omila blaboly o tom jak zli globaliste (fiktivni skupina ktera patrne priletla z Marsu) ublizuji dobrotivemu Israeli ktery za nic nemuze a je demokraticky a spravedlivy jako poleno. Co tomu rika tvuj doktor? Porad se to nelepsi?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Zem%C4%9Bt%C5%99esen%C3%AD_v_Arm%C3%A9nii_1988
Ďábel.
Když to tedy otočíme a podíváme se na věc z pohledu předchozích majitelů, tak si jen berou zpět, co už jejich bylo a komunisté jim vzali? Nebo je to jen další hra na silnějšího, který vymrdá*á se slabším? Stačí se přeci podívat do historie a zjistit, jak se tvořil majetek. Násilím. Dnes to holt nejde, tak se využívají jiné formy a prostředky. Peníze, moc, posty, média, ideosociologie, psychologie.
25.7.2019 22:30
Z EU vystoupit, a zadrátovat hranice, především s "demokratickým" SSvětem
Mohamedáni mají posloužit talmud-banksterům jako další ničící idioti k zglajchšaltování SSvěta.
>globalisté prostřednictvím vedení EU pracují tvrdě proti nám, neděláme v zásadě nic, abychom tento stav změnili. Vyčkáváme v marné představě, že vše samo časem „vyhnije“ či že se vše časem „samo vyřeší“.
Co ksindl opustil SSvatou zemi, jen zlo dle svého programu páchá. Nyní, kromě loupení, páchá výměnu obyvatel Evropy. Genocidu prostřednictvím nového vyvoleného lidu, tentokrát mohamedánských samců ( jak je dokáže zneužít, předl v Sýrii)
.
>vstupem do Evropy
Evropa, progresívní, proevropský, silně proevropský.
Fašisti si přisvojili název kontinentu, Evropy jako modly, ale za lstí je program vyhubení původního druhu obyvatel Evropy. Talmud-fašisti totiž vytrvale usilují o připašování co nejvíce mohamedánských krimigrantů, viz. fašistická zrůda Rackete. V Africe přibývá ročně 50 milionů lidí, kteří ale mají vrozený naprosto odlišný způsob života, rizikovou strategii, viz Tabu v sociálních vědách od Petra Bakaláře. Ke všemu neštěstí mají obyvatelé severu Afriky vymyté mozky talmud-islámem, zločineckou ideologií, která připouští jediný názor, ten debilizační, Alláh-fašistický!
>Je tedy třeba vrátit se zpět do normálních kolejí, ke klasickému „selskému rozumu…
Místo talmud-debilit rozum?
Potíž je, že lid je debilizován talmud-fašisty ovládanými debilizačními prostředky. Lid prostý má strach ze „závadné“ myšlenky. Zvláště ženy mají nadání přidat se na stranu moci, klidně šmejda, oddat se jakékoli debilitě, včetně mohamedánské (řízené talmud-bankstery).
Jak mohou lidé prostí zvítězit nad strachem ze "závadné" myšlenky?
Jak účinněji přesvědčit lidi prosté, že fašistovy myšlenky jsou veskrze zhoubné?
Občas čtu o tom (i zde), že se mají Češi špatně. Jednak to neslyším a nevidím u přibuzných a známých v ČR (mají zaměstnání, auta, chaty, byty, dovolené letecky, ...), jednak obecně Češi kupují králikárny (byty) za 4 miliony i více a to i ty, co jim postavili komunisti před 40 lety.
Už 7 let žiju v zahraničí, takže to stěžování (si) moc nechápu. Může mi to zde někdo vysvětlit?
28.7.2019 17:58
RE: Mají se Češi špatně?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 372794
Průměrná hrubá mzda je 32 tis. kč, která prý není pro většinu lidí dosažitelná. Ceny máme světové, kvalitu potravin "přizpůsobenou chuti", vodu ovládá v mnoha místech Veolia. Lidé se zadlužují, i na kotce v králíkárnách postavených za komunistů, které v Praze stojí několik milionů, orientačně sto tisíc metr čtvereční. Mladý pár, chce-li trvaleji zahnízdit, zadluží se na celý produktivní život, u lepšolidí.
Lidé se zadlužují i na zbytečnosti, protože reklama je mocná. V exekuci bývá osm set tisíc lidí. Stát je zadlužen 1700 miliard. Některé obce jsou zadlužené.
28.7.2019 22:08
RE: Mají se Češi špatně?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 23.?.?.?
Reakce na 372794
Ty chaty mají ještě ze socializmu a byty většinou z privatizace za 1/10 ceny. Neznám nikoho kdo by si z té almužny mohl dovolit byt.
Pokud ty byty a chaty nezdědili po babičce, nebo nedostali v restituci pozemky, ornou půdu, kterou za směšnou cenu prodali zahraničním investorům aby si koupili nějaký bezcenný panelákový byt v praze.
Tuto stránku navštívilo 2 081