Diskuze k článku

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Příspěvků 68

31.1.2004 1:40

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Je to hodně "surový" článek a předložené argumenty
bych považoval za hodně závážné.
Ale přeci jenom tak pesimistický pohled není pravdou.
Neznáme u nás především dosah a rozsah "šedé" ekonomiky,
která může tvořit až 30% hospodářství.
A také přeměna struktury společnosti na " informační"
je bohužel provázena podobnými neduhy.
A o Čechy nemám v Evropě strach. Těm se již podařilo
rozložit staré Rakousko blahé paměti.
A dějiny se opakují!

25230

31.1.2004 3:11

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Achmed Turec - Kej achmedt (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 25230

Souhlasim pane Peleska.
Jen bych jeste dodal, ze situace v roce 89 byla mnohonasobne horsi nez autori clanku uvadeji. Mena nebyla konvertibilni, cela ekonomika se hroutila diky tomu ze rusti bratri chteli najednou za naftu dolary, sluzby byly v prisernem stavu atd. atd.Cela zeme zkratka mlela z posledniho, coz se dnes rici neda.
Verim autorum clanku kterym bylo v te dobe 15 let, ze nejsou cleny KSC. Nic jim ovsem nebrani podobne pitomou stranu zalozit.

25236

31.1.2004 9:02

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Sidonius 24.?.?.?

Reakce na 25230

>Je to hodně "surový" článek a předložené argumenty
>bych považoval za hodně závážné.
>A o Čechy nemám v Evropě strach. Těm se již podařilo
>rozložit staré Rakousko blahé paměti.
>A dějiny se opakují!
----------------------------------------------------------------
No, já bych si tady trošku přihřál polívčičku. Možná se to někomu bude zdát poněkud odtažité od tématu, ale je to víceméně moje reakce na, řekl bych jaksi nezdravě sebevědomé, prohlášení Mr. Pelešky, o těch zdatných Češích. Tedy když jsem se učil str. zámečníkem v jednom menším brněnském podniku, tak v roce 68, kdy se k nám dostavili naši "spasitelé", mi bylo 16 let, takže o politice jsem neměl žádný přehled. Ale o to víc jsem se nechal přesvědčit veškerými anti-sovětskými a protisocialistickými řečmi starších, ne ovšem vždy rozumnějších, a kromě semtam nějakého vrhnutí rajčete na ruský tank, jsem třeba pomáhal mému mistrovi ( říkejme mu Petr, 28 let ) držet kýbl s barvou ( latexovou, ještě o ní bude řeč ), když psal na zedˇ "ZACHVATČIKI IDITĚ DOMOJ". Protože "Ivani" patrolovali každý objekt kde bylo trošku víc lidí, tak taky naši malou manufakturu hlídali dva vojáčci. Toho jednoho vojína pozval mistr automechanické dílny na svačinu a na kafe ( prý mu jich bylo líto, a opravdu, stačilo na ně pohledět ), a protože oba naráz jít nemohli, jeden musel patrolovat. Petrovi vůbec nevadilo, že se na něj kouká ruský voják se samopalem, já o sobě radši pomlčím. Jenže jak se pak ukázalo, ( on to byl nějaký Čerkes, nebo Kalmyk ) že rusky číst neumí, pouze se lámaně rusky domluvit. Když se pak vrátil ten, co se byl po několikadenním půstu posilnit, usmál se a poslal toho druhého na sváču. Pak nám pomohl opravit pravopisné chyby ( tenhle byl z Moskvy a chtěl u nás zůstat !? ) a dělal jakoby nic, No, ono takových nápisů bylo všude mraky, jak si mnozí vzpomínají. Jenže pak se to na konci 69. obrátilo a muselo se znovu malovat, tedˇ ovšem celá zedˇ. A já už nevím, zda to byla náhoda, nebo si Petr chtěl šplhnout, prostě zase jsem držel kýbl a natíralo se. A tedˇzase nevím, jestli to Petr udělal schválně, že vzal nějakou nekvalitní barvu,anebo ji moc rozředil. Prostě asi za rok, nebo o něco víc, to už v době hustého kom. temna, bylo delší dobu deštivé počasí a EJHLE, nápis se zase zaskvěl jako nový. No, to bylo vyšetřování a shánění doličné barvy, kýblu a štětce. A tak zase, jako obyčejně, jsme celou zedˇs Petrem natřeli. No a tedˇpřijde ta pointa. V krátém čase se Petr stal předsedou strany v podniku, mistra automechanickýho vyšoupli, prý za to že se pokoušel vysílačkou narušovat socialistické zřízení a já jsem šel na vojnu. Co se stalo s vojáčkama nevím, ale možná, že se starají o svá vnoučata někde v Ojmjakonu, či Magadanu. Tak jak tedˇ ty Čechy posuzovat ?
Ještě bych chtěl dodat k tomu, co uvádí p.Peleška, že Češi to Rakousko nerozložili, i když k tomu jistě také přispěli. Rakousko pošlo víceméně na úbytě, bych si já troufnul říct. Ale zase, kdyby se to nestalo, tak ta EU mohla být už dávno.

25248

31.1.2004 13:22

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Pasant 212.?.?.?

Reakce na 25230

Tady by možná nebylo od věci zamyslet se nad tím, co je "šedá ekonomika" a jaké jsou příčiny jejího vzniku. Například v Japonsku, díky geniálnímu daňovému systému, vůbec neexistuje.

25254

1.2.2004 17:52

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

M.Š. milo (tečka) ms (zavináč) centrum (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 25230

Pane Peleško,
jste jako socdemáci,problémy vidíte v šedé ekonomice,která prý brání skvělým zítřkům.To je holý nesmysl a výmysl těch,kteří tento stát potopili a nejsou schopni něco rozumného udělat.
Pokuste se spočítat,kolikrát ten který politik řekne,že tak jak to chce on,to mají tam a onde.Nedávno se téměř ti samí odvolávali na Moskvu a velkého bratra,prostě Orwel funguje dál.
Zářným příkladem je aféra ve GB.Výsměch demokracii,nebo si myslíte,že to není demokracie?
Patnáct let po převratu,a unás to jde s kopce.Zásluhou neschopných politiků,všehoschopné a přebujelé byrokracie,mizerných soudů a soudců... Má cenu o tomto vůbec diskutovat,když ono to funguje stějně po celém světě.Svět a státy na něm jsou zadlužené,žijí na úkor budoucnosti.Jednou to musí prasknout,tak jako ve třicátém na burze....

M.Š.

25290

1.2.2004 23:39

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 25290

Vážený pane M.Š.,
nikde jsem neřekl,že by "šedá" ekonomika byla škodlivá!
Je to paradox,ale ve státě kde je neúměrné zdanění,
může být nezdaněná ekonomická sféra,právě tou zdravější
částí celého ekonomického profilu.
U nás jsou to právě služby - především turistika -
kde veliké zdanění je silně kontraproduktivní!!!
Takže mně napadáte trochu mimo mísu!

25303

2.2.2004 23:10

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

joshua chroust (zavináč) aol (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 25303

Peleska byli jsme spolu na veceri v LA a hodne mne vypravel muj pritel jak zdatny pry jste ve vasem veku 74 let pri poprcavani studentek. Vasemu kseftu take preji hodne dalsich let. Mohu eventuelne zaslat Viagru.
Joshua -- chroust @aol.com -- 66...*

25342

3.2.2004 1:17

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 25342

Hele Chrouste Ty ale pěkně kecáš.
Nevím o kom a s kým si mluvil. V LA jsem byl minulý rok,
ale stoprocetně si mně s někým pleteš. 74 to není můj věk
a ty studentky nechám bez komentáře.
Než napíšeš nějakou ptákovinu,tak se raději přesvědč!!!

25348

31.1.2004 6:47

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Sidonius 24.?.?.?

Z toho článku mám dojem, že ti mladí by si asi nejradši uvázali červené šátky kolem krku a zapěli "Kupředu Levá...", a zase začali znárodňovat. Možná snad i právě proto, že ten soc-komunistický marasmus nezažili. Jenže tedˇ už by měli menší problém, ti povětšinou nejbohatší, jsou bývalí soudruzi, no a ti by se možná ke svému bývalému, svatému přesvědčení zase vehementně hlásili, ale zkuste jim nějak sáhnout na ten vytunelovaný majetek, jó, to by se snad vyrovnali i Pinochetovi, či Hussainovi. Bohužel, ta doba, kdy se mohli ("KOMANČOVÉ"[mrknutí jedním okem] dát do rezervací, už je dávno pryč. A navíc, bylo jich tolik, a byli všude, že by nebylo dostatek vhodných ( myslím kvalifikovaných ) náhradníků, kdyby se šmahem všichni zlikvidovali. Ale hlavně : "ruka ruku myje, a obě jsou špinavé !" Vono, když se člověk dneska podívá kamkoliv, tak je to všude skoro stejné, jen s menšímy, či většímy vyjímkami, ale stejně to stojí akorát za ten dezert, co se ho pokoušela vyrábět dcera c.p. Táborského s.p.A., pro NASA. Ona ta lidská nasranost a nespokojenost je věčná. Takže, von ten život stojí akorát za to, aby ho člověk dožil, vono se sním totiž víc dělat nedá. Avšak to si, narozdíl od p. Wericha, dovolím zdůraznit ! A pak už teda nezbývá, než jet dál, močálem černým, kolem bílých skal.


- c.p. = ctěného pana , s.p.A. = s progresivním Alzheimerem, může též být s pokročilým.

25246

5.2.2004 3:11

Záměna Sidonia s hovnem.

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 25246

Pane Zmatoušku,

vám ta hovna ležej tak v hlavě, že je máte už i pomíchaná. Moje dcera se z hovna bílkovinu udělat nepokoušela, nýbrž ten proces úspěšně vypracovala. Konečný produkt je sněhobílý, decentně voní a chutná jako krevetky na madlích. Mno, já Vám tu nebudu dělat chutě, abyste nám tady furt jen neslintal; prostě, dostala za to šest prvních cen v mezinárodní vědecko-technické soutěži a čert ví, jest-li to i Vy nebaštíte v icecreamu a v loufet buřtech.

Vy jste si ji zřejmě popletl se sovětským akademikem Mojsejem Áronovičem Šajsnbutěrem z doby panování Nikity Sergjéjeviče. Protože proletariát volal po másle už od revoluce, ÚV VKS(b) mu tehdy schválil jeho návrh dělat máslo z hovna. Za nějakou dobu se tam nedočkavý Nikita Sergjéjevič rozjel podívat a poptat se, jak projekt pokračuje. "Pokračujeme desetiverstovými kroky, soudruhu tajemníku," ujistil akademik Šajsnbutěr Chruščeva, "už se to dá mazat na chleba."

Takže snad i Vy pochopíte rozdíl mezi těmi dvěmi projekty, vezmete si z toho poučení a nebudete zmatouškovat o každém hovně.

25425

5.2.2004 6:26

RE: Záměna Sidonia s hovnem.

Sidonius 24.?.?.?

Reakce na 25425

>Pane Zmatoušku,
>
>vám ta hovna ležej tak v hlavě, že je máte už i pomíchaná.
>Moje dcera se z hovna bílkovinu udělat nepokoušela,
>nýbrž ten proces úspěšně vypracovala. Konečný produkt je
>sněhobílý, decentně voní a chutná jako krevetky na madlích.
----------------------------------------------------------------
No mně to bylo podezřelý už dávno, že Vy jste se toho dezertu pořádně přežral, poněvadž Vy to zase děláte naopak, děláte hovno z čehokoliv a leze to z Vás při každém projevu, ale na druhé straně, když se vezme v potaz ten Alzheimer, tak je to celkem omluvitelné, vono by se toho možná našlo i trošku víc. Tedˇ jsem zvědav jaký bravůrní šleh z Vás vysmrdne. Hlavně nezapomeňte na svého holportníka Toma, on si jistě taky rád přiloží "hovínko".

25428

31.1.2004 7:30

Cesta k trvale debilite

Roubicek Vladimir (tečka) Roubicek (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Uvedena fakta jsou cerpana ze zdroju podlehajicich metodice komunistickych vypoctu blahobytu. Komunisticko-socialisticky stat byl takto prezentovan jako oaza vyspele socialisticke narodohospodarske souteze brigad hrdinu prace v ramci petileteho hospodarskeho planu a centralistickeho rizeni socialicticke podnikove ekonomiky. Skutecnost vsak byla uplne jina. Vsechny podniky tehdy vice ci mene plnily ukoly petileteho planu a xx teho sjezdu KSC, ale toto delali jednak papirove a jednak v produkci orientovane na zeme RVHP - tedy v rublove socialisticke ekonomice. Papirove vysledky statnich a narodnich podniku nemeli nic spolecneho s ekonomickou situaci domacnosti a jednotlivcu. Navic nezapomenme, ze lide tehdy nemeli moznost reprodukce kapitalu a investovani, krome sporeni na vkladni knizku ve sporitelne. Tkatez zbozi a sluzby, ktere mohli nakoupit na trhu bylo takrka 100 procentne z tabora socialismu a to vcetne potravin a pochutin kubanske pomerance, sovetske hodinky, sovetska auta, barevne televizory z NDR, trabanty, eartburgzy, takze meritko spotreby jednotlivcu a domacnosti je opet zkreslene a navic je pametnikum jasne, ze to byli komodity opovrhovane. Nepodlehejme populismu a nesnazme se porovanvat cisla uplne jinych ekonomik. Je to opravdu nesmysl.

25247

31.1.2004 9:45

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Komouš 212.?.?.?


Tento článek je, bohužel, 100% pravdivý. Zrovna včera jsem se dozvěděl že končí Bateria Slaný. Stodvacet lidí půjde na dlažbu protože zahraničnímu vlastníkovi skončily daňové prázdniny. Zároveň tím zničí případnou konkurenci. To samé čeká např. i Aero Vodochody.
Zdá se, že se nám kapitalismus začíná něnit v otrokářsku společnost. Rozhodně bylo za "Komančů" lépe.

25249

31.1.2004 22:02

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Achmed Turec - Kej AchmedT (zavináč) seznam (tečka) cz 142.?.?.?

Reakce na 25249


> Rozhodně bylo za "Komančů" lépe.

Alespon pro rezniky, tajemniky a masochisty kterym se libil pobyt za ostnatymi draty [oči v sloup]

25272

1.2.2004 18:44

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

M.Š. milo (tečka) ms (zavináč) centrum (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 25272

Pan Achmed Turec,
je stejný demagog a manipulátor jako byli bolševici.
Pokud někdo kritizuje současný stav v česku,neznamená to ,že touží po návratu do dob před rokem 89.Kritika má sloužit k nápravě současné situace ,jež je velmi tristní.
Myslím že ty bláboly o demokracii,svobodě a nevím co ještě,které nám byly předkládány jsou z téhož soudku jako Marx.Leninismus.Jediným smyslem všeho,je ovládat a vládnout.Za tímto účelem je potřeba těm méně chápavým vymýt mozek,dát jim chléb a hry,televizi Nova a ještě přiblblejší Čt1,která neví kterým politikům má vlézti do zadku,pitomé reklamy,mizerné zboží,vietnamce a sekáče atd....Těm poněkud inteligentnějším,kterých je ostatně velká menšina,pokud se nechtějí zapojit a jít v proudu dáme přes prsty,urazíme jim hlavu případně zlikvidujeme hospodářsky,na to je v této zemi lidí ochotných dosti.Někam ti hajzlové zmiznout museli,co za bolševiků donášeli a i jinou činností se zabývali.Jaké funkce mají dnes je nabíledni.
Je to již téměř dva roky,co jsem na těchto stránkách psal o tom,že není dobré zmizení bipolárního světa,a také že se zmizení tohot fenoménu nevyužilo ke konečně lepšímu světu.Je až zarážející jak funguje iracionální pragmatismus a konzervatismus,jak hluboko jsou skryty temné choutky ,dejme tomu bývalých kolonialistů...
Svět se šance na lepší sám zřekl,co bude ví jen Bůh.

M.Š.

25301

2.2.2004 4:27

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Achmed Turec - Kej AchmedT (zavináč) seznam (tečka) cz 142.?.?.?

Reakce na 25301

Pane M.S.
Takze to, ze nesouhlasim s kouzelnym prohlasenim "za komancu bylo lepe" ze me dela stejneho damagoga a manipulatora jako byli bolsevici.
Aha. [oči v sloup]
O ekonomice bych se s vami byl ochoten bavit, ale tahle vase pitoma urazka na zacatku prispevku naznacuje, ze by to byla nejspis ztrata casu.

25310

2.2.2004 10:03

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

petrxh 195.?.?.?

Reakce na 25310

Mozna bylo mnoha lidem za komancu opravdu lepe, me nevyjimaje (mel jsem hezke detsvi i dospivani). V prvni rade lide nemeli moc starosti (teda pokud drzeli hubu a krok), ve dve padla a mohli se venovat svym zajmum. Nebyli uhnani a nemuseli se bat, ze neuzivi sve deti bez nutnosti makat az do noci a stejne se s nima, mimo vykendu, ani nepotkat. Stesti se dmn. (dle meho nazoru) neda merit poctem zbytecnych kramu, ktere si clovek muze koupit, ani poctem nejruznejsich zazitku, ktere stejne v pameti nejdrive vyblednou a pak zmizi uplne. Jsme jenom zpracovavani trochu dokonaleji, nez to delali komunisti, abychom se honili za zbytecnostmi a nepletli se mocnym do jejich veci. A mozna se honime ze sve vule, abychom zapomneli, ze jsme v podstate nestastni a ze nevime co s tim.

25318

2.2.2004 20:11

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 25272

Žádný řezníci, tajemníci nebo masochisti, ale promítači se měli nejlépe.
http://max.aktualne.cz/promitac.jpg

25335

3.2.2004 20:54

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

bývalý antikomunista 195.?.?.?

Reakce na 25249

Všechna příkoří, minulého režimu jsou mizivá vůči tomu co se děje dnes.
V mnoha věcech dávám autorům článku za pravdu. Bydlíme v bytech, které byly postaveny za komoušů, velkost populace dá se říct neklesala. V potravinách jsme byli skutečně soběstační, až na výjimky (neúrodné roky). Technologie v průmyslu sice zaostávala, vyráběli jsme téměř všechno a některá odvětví byla vyspělá. Zdravotnictví bylo dostupné, lékaři se více věnovali pacientům, některé úspěchy nám mohl závidět svět (likvidace obrny a jiných nakažlivých nemocí). Skutečně byla nulová nezaměstnanost. Tedy vše hlavní pro zdravý život zde bylo. Rozhodně bylo za komančů lépe!!!, za pouhých čtyřicet let komančové podstatně změnili život celé společnosti k lepšímu. Všichni lidé mohli žít důstojným životem a rodinám se dařilo.
Kdybychom věděli jak to dopadne po sametu .....
Nazdar přátelé, pravda a láska zvítězí …. jak to znělo hezky. Vládnoucí to dobře vymysleli a myslí si, že již není návratu.

25372

5.2.2004 11:40

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Josef 12.?.?.?

Reakce na 25249

Kdyby vlade zalezelo na tom , aby si lide udrzeli zamestnani, tak by ty danove prazdniny podniku jednoduse prodlouzili.

25433

31.1.2004 13:19

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Pasant 212.?.?.?

Důsledky "české cesty" v roce 2010

... Poplatek z dýchání bude platit každý občan ČR, v roce následujícím po dovršení 18 let, který je plátcem některé z daní - ze závislé činnosti (daně ze mzdy) či daně z příjmu z nezávislé činnosti a bude jej platit každá právnická osoba, podávající kterékoliv přiznání k dani z příjmu právnických osob. Plati se za možnost příjmu přiměřeného množství kyslíkem nasyceného vzduchu jakýmkoliv způsobem. Poplatek bude vybírán státem prostřednictvím pověřených orgánů (za tímto účelem přiměřeně navýšeného úřednictva finančních úřadů) v souběhu s platbami příslušných daní. Dle této logiky je poplatek z dýchání chápán jako zvláštní, na třetí subjekt dedikovaná daň z hlavy.
Daň se vybírá na zvláštní konto u ČNB ve prospěch prospěchu bez manipulačních či správních poplatků. Úročena je běžnými úroky ČNB. Osvobozen od platby je každý příjemce sociálních dávek a invalidního či starobního důchodu, který nemá jiné příjmy než tyto dávky a ti, kteří prokazatelně nedýchají.
Rozhodné období pro platbu této daně je jeden kalendářní měsíc. Je možno platit zálohovou platbou za delší období, máte-li v úmyslu dýchat tak dlouho.
Výše poplatku se stanovuje dle míry inflace za rok předcházející a tuto inflaci kopíruje skokem... [naštvaný]

25252

1.2.2004 18:23

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

M.Š. milo (tečka) ms (zavináč) centrum (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 25252

Navrhuji další vhodné úpravy,
daň ze stoličky,postele ba i zubu,každého cáru hadru,který si navleču.Apropó,zapoměl jsem,vždyť je vše již dávno zdaněno,honosným názvem,daň z přidané hodnoty.Jak úžasné,přidaná hodnota,zřejmě mám mylnou představu o tom co tento výraz znamená.Vždy jsem si myslel,že když někdo něco dobrého udělá,zvýší hodnotu,ať hmoty,myšlenky atd.Opak je pravdou,přidaná hodnota je možnost okrást bližního svého,zcela svobodně.Tak fungují banky,pojišťovny a včechna ta zlodějská verbež.
Tak se dívám i na způsob svobody,mě vsugerovávané.Patnáct let po převratu je jediná svoboda možnost okrádat bližního svého.Za pomoci úplatků.známých,bývalých blševiků a novodobých byrokratů,mohu kašlat na zákony a soudy.Ty fungují jen pro ty naivní hlupáky,kteří si myslí že pravda zvítězí,lež že má krátké nohy a v neposledku,poctivou prací že majetku nabydeš.
Jistěže,takhle to funguje stále,v menší či větší míře.Mám však dojem,že je to poněkud horší než v minulosti.Možná se mýlím,lidí přibývá,vyrobených krámů také,blbců je stale více a více,musí se nějak zaměstnat.Tak bují byrokracie,rozum se vytrácí ve prospěch iracionální pragmatičnosti,hloupost je výhodou,největší švejk sedí na hradě...Co dodat
Mám obavy ,že takhle funguje celý svět

M.Š.

25291

31.1.2004 13:29

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Herbert von Ruppert 81.?.?.?

Bohužel, je to ve své podstatě popis reality. A jak mám p. Pelešku rád, tenokrát jeho optimismus nesdílím. Myslím si, že perspektiva zachování českého národa není moc reálná, ale na druhou stranu - z historie víme kolik národů se pouze "mihlo" a dnes jsou téměř nebo úplně zapomenuty.
Mladí a úspěšní se stanou rychle součástí Evropy, ostatní budou asimilováni postupně, jinak se stanou obětí nenápadné na ekonomických základech postavené genocidy. Vytvoření materiálních podmínek nepříznivých pro založení rodiny se synergickým efektem psychologického působení na mentalitu, především změnu hodnotového žebříčku, je vlastně časovanou bombou, které odpočítává čas přežití našeho národa. Tvar demografického stromu je dostatečně znám - jsme národ vymírající.
Protože si myslím, že smrt je vždy ztrátou pro pozůstalé nikoliv pro nebožtíka, tomu je to už jedno, chápu i konec kteréhokoliv z evropských národů jako ztrátu Evropy samé.

25256

31.1.2004 15:28

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

soudruzi, byl to bordel za tech bolseviku, skoda o tom mluvit!!! diky jim sly nas statisice do vyhnanstvi!!!
to, co vsak prezentuje dnesni kapitalizmus s ceskou tvari, to jako se vidi malo kde. ano, presne, stredni trida pomalu mizi, par zbohatliku, typu "kdo umi ten umi"(rozumej lepe krast-cesky tunelovat) a nadvlada tridy nizke(relativne chude).
chyb bylo mnoho, nejzavaznejsi ta, ze nebylo vyporadani se z bolseviky!!!. tito si zaseta zrnka sklidili az do posledniho a sklizeji jeste dnes! a z teto chyby budou jeste dlouho a dlouhe nasledky pokracovat!!!
a podekujme panu klausovi o okradeni naroda jeho privatizaci!
cau stefan

25258

31.1.2004 18:55

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Achmed Turec - Kej achmedt (zavináč) seznam (tečka) cz 142.?.?.?

Reakce na 25258

Stefane, jak by to bez Klause a privatizace dopadlo je mozno se jet zeptat na Ukrajinu. Nebo staci zeptat se ukrajinskych gestarbaiteru, kteri v Cesku radi pracuji za polovicni mzdu.

25266

1.2.2004 1:21

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 25266

ano a pro ceske zlate rucicky jsou otevreny dvere na zapad a do usa!!!
stefan

25274

1.2.2004 2:37

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Achmed Turec - Kej AchmedT (zavináč) seznam (tečka) cz 142.?.?.?

Reakce na 25274

>ano a pro ceske zlate rucicky jsou otevreny dvere na zapad a
>do usa!!!

S tim souhlasim. Ukrajinci do Cech, cesi do USA. [velký smích]

25282

2.2.2004 0:01

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 25282


>S tim souhlasim. Ukrajinci do Cech, cesi do USA. [velký smích]
ja ne!!! ukrajinci na ukrajinu a cesi do cech.

stefan

25305

1.2.2004 2:35

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

jan 67.?.?.?

Reakce na 25266

>Stefane, jak by to bez Klause a privatizace dopadlo je mozno
>se jet zeptat na Ukrajinu. Nebo staci zeptat se ukrajinskych
>gestarbaiteru, kteri v Cesku radi pracuji za polovicni mzdu.

Proc tito lide pracuji za polovicni mzdu a co z toho muzeme vyvodit? Proc pracuji cesi a jini mexicane v usa za mene nez minimalni mzdu? Proc toleruji podminky sdileni jednoho bytu s deseti i vice spolunajemniky? Znamena to snad, ze mzda v USA nebo CR je natolik vysoka, ze i jeji polovina je pro tyto lidi atraktvni?
Kde je trik? No prece vydelavat penize v USA nebo v CR a utracet je na Ukrajine. Z minimalni mzdy nemuzete pri soucasnych emerickych cenach v US lidsky existovat - v CR vam tech $5.15 na hodinu zaruci stale jeste zivotni uroven daleko vysi, nez ma amik prezivajici za svou 'minimalni' v USA.



25281

1.2.2004 23:58

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 25281


>Kde je trik? No prece vydelavat penize v USA nebo v CR a
>utracet je na Ukrajine. Z minimalni mzdy nemuzete pri
>soucasnych emerickych cenach v US lidsky existovat - v CR
>vam tech $5.15 na hodinu zaruci stale jeste zivotni uroven
>daleko vysi, nez ma amik prezivajici za svou 'minimalni' v
>USA.

jane, prave jsme tu minimalni mzdu zvysili na 5.50 americkych mizernych penez!!! at si kluci privezou domu vice!!! a at si amik prilepsi na to preziti!!!
stefan

25304

1.2.2004 23:09

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 25266

Ano, ale nepochazi ten cesky prezident Pruzinskij taky z te Ukrajiny? Neni tedy i prikladem a motivaci tech "ukrajinskych gestarbaiteru?" Aby to tedy pro zmenu nebyla ukrajinska konspirace, vytvaret ekonomicke podminky k vyhaneni mladych Cechu do USA a tim vitat Ukrajince v Cechach.

25302

31.1.2004 15:39

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

karel karel 4u (zavináč) cz 152.?.?.?

I kdyz opomeneme vsechny ekonomicke indikatory a ruzne poucky, je tento clanek dulezity tim, ze ukazuje urcitou nespokojenost naroda. Je to zdani socialni spravedlnosti co udrzuje narod pohromade. Vsechny revoluce vznikly z tohoto pocitu. Napriklad kdyz vidite auto s majackem a mate pocit ,ze pan senator specha nekam kde bude resit problemy naroda s umyslem je vyresit citite neco jineho nez kdyz mate pocit ze jede neco ukrast. Casto mladi vedci bez vaznejsich zkusenosti se snazi aplikovat poucky ze skol ktere ovsem casto popisuji uzce jen jejich odvetvi a nejsou pouzitelne v sirsim meritku politickeho managementu. Je treba studovat dejiny sveta abysme neupadly do pocitu, ze ceska revoluce po roce 1948 byla to nejvetsi deni po vyhubeni mamutu.

25259

31.1.2004 17:12

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

karel karel 4u (zavináč) cz 64.?.?.?

Kdyz jsem byl ve skole, tak jeden pan professor na otazku jak rozeznat kam patrime socialne odpovedel takto: Test je velmi jednoduchy, Predstavte si dva lidi. Jeden ma v ruce nasadu od kostete a snazi se tuto nainstalovat tomu druhemu do riti. Zatimco ten prijimatel si stezuje v bolestech, ten druhy ho presvedcuje ze ta bolest nemuze byt takova jak ji popisuje. Preneste si tyto pocity do observace ekonomiky,to co citite kdyz sledujete zpravy .To je vase socialni posice.

25263

31.1.2004 18:04

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

v.novotny vita (tečka) nov (zavináč) worldonline (tečka) cz 212.?.?.?

V článku je dost polopravd. Ani před rokem 89 nebyla ekonomika státu soběstačná a uzavřená. Fungovala díky RVHP a Varšavské smlouvě. A díky tomu, že v tomto trhu jsme byli asi nejvyspělejší, mohli jsme na tento trh dodávat spoustu a spoustu výrobků, a nakupovat suroviny, které se ve zdejších krajích nevyskytují. Po zhroucení RVHP si nedovedu představit, že by se 10milionová země odtrhla od ekonomiky zbytku světa. Samozřejmě jsme to mohli udělat, ale výsledekem by byla podobná životní úroveň, jako svého času v Albanii (taky byli sami za sebe). Navíc uváděné čísla o ekonomice bývalé ČSSR jsou uváděny pouze v korunách, ale ne ve struktuře. Spousta těch korun zahrnovala obrovské neprodejné zásoby, miliardy utopené ve vojenském materiálu a těžkém průmyslu atd atd.

25264

31.1.2004 19:22

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Aja 24.?.?.?

Autori lici obdobi kolem 89 roku, v tehdy jeste Ceskoslovensku,jako temer "raj na zemi".Tezko posoudit pro nas,kteri uz tam ve zminene dobe nebyli.Ale ani laikovi s ruzovymi brylemi se to nemuze jevit tak jednoznacne.
Faktem je,ze po padu bolsevika se zdalo,ze cesta ke slusne spolecnosti nemuze byt ani tak moc slozita(ja vim...;-?), osobni zkusenost vsech se socialismem a pohlednuti se po okoli,jak to funguje jinde,to vsechno vzbuzovalo nadeji,ze komunisti dostanou,co zaslouzi a pri zmenach(at uz spolecenskych,nebo ekonomickych)se da vyvarovat chyb,kterych se "dopustily jine vyspele staty"....a houbelec.Jsme nepoucitelni a tudiz se chyby opakuji,ty boticky si holt kazdej musi rozslapnout sam.
Mozna by autor(autori?)mohli naznacit jejich vizi reseni.
P.S.V clanku je okrajove zminena restituce.
Ne,ze by po mne v Cechach zustal zavratny majetek,ale docela rada bych,kdyby mne ho byli vratili a dali mi moznost vraceni odmitnout.Jo,jo,jsem tak naivni,ze kdyby to byli udelali(v pocatcich),rekla bych dik,ja to tak nutne nepotrebuju a tady bude dobra kazda kacka na zvelebovani.Tohle gesto mne upreli a tu "trosku meho minula" si proste nechali.

25267

31.1.2004 20:05

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Daniel Rovný
Ředitel informačního portálu IDT.
Budeme jedině rádi pokud v komentářích pod článkem napíšete co si o našich otázkách a faktech myslíte.

Pane Rovny a spol., pro odpoved na vase otazky si budete muset zajit za obcanem Vaclavem Klausem.
To je ten, ktery to vse ridil a tudiz je za dnesni masasmus zodpovedny.

25269

1.2.2004 2:01

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

cesta mohla byt, jenze si to bolsevici "hodili" sami sobe, chvili cekali, jestli s nimi nekdo zatoci, ale jak by "nekdo" mohl, kdyz by musel zatocit take sam se sebou, ze? atak po uklidneni, si boslevisti reditele sami sobe "prodali" podniky, pak to rozprodali, spravneji tedy vytunelovali. a ten buzerant soudruh zidko klaus se s tou privatizaci pekne "vyradil" na ceskem lidu. a tak stale dokola a dokolecka! takze uz tam zbylo jen pivo a to uz myslim taky "nekdo" cizi vlastni. zbrane se jeste pred "sametovkou" vozily sem, do usa a byly vcelku popularni, dnes je nikdo nechce!! a co dal, nic dal! bude se plakat dalsich 20 let, tak jako za vlady cervenych!!!
stefan

25278

1.2.2004 17:51

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Achmed Turec - Kej AchmedT (zavináč) seznam (tečka) cz 142.?.?.?

Reakce na 25278

Stefane, ja si myslim, ze se behem te privatizace tech chyb nasekalo dost, ale slo to lip?
Privatizovat se muselo a to co nejrychleji. Kde mel sakra ten Klaus nebo kdokoliv jinej vzit schopne a nepodplatitelne uredniky, bankere, soudce a policajty ? Ti lide byli takovi, jako rezim ve kterem vyrostli. Mam pocit, ze by Klaus za praci v takovem sajrajtu zaslouzil spis medaili. [velký smích]
Pamatuji si taky, jak se Klaus divil nad rostoucim poctem bank a kampelicek. Ptal se tehdy, kdeze se vzalo v Cesku pres noc tolik bankeru ? Ze on sam vi jen o dvou nebo o trech. [smích]

25289

1.2.2004 18:42

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Joshua-Neil chroust (zavináč) aol (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 25289

Pane Turek jses proste genius a asi taky nas clovek, vladneme doma vladneme tady a ted soupneme i presidenta. Kdo nevi tak Clark je nas ,dale Lieberman , Kerry . Tak co. Holocaust surviver born 1969. Zdravi vas vsechny Adolf Sharon.

25300

2.2.2004 15:39

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 25289

v takovem sajrajtu zaslouzil spis medaili. [velký smích]
nebo kasirovat za nasledky holocaustu, ne???
>Pamatuji si taky, jak se Klaus divil nad rostoucim poctem
>bank a kampelicek. Ptal se tehdy, kdeze se vzalo v Cesku
>pres noc tolik bankeru ? Ze on sam vi jen o dvou nebo o
>trech. [smích]
ano, nejprve meli zlikvidovat komouse( jo moc by tan toho nezustalo, to je pravd!!) ale vzdy byse nekdo nasel, treba i z venku.
a neznam zemi, vyjma 3 sveta(sem patri i cely byvaly vychodni blok!!!!!), kde by jedinec dostal pujcku 50 milionu a otevrel si svou banku!!! ano, veritel dostal "par" milionu do kapsy a penize byly na svete a mohlo se pekne okradat ceskeho chamtivce, ktery touhou po mamomonu naletel na lukrativni reklamy az i 20% zisku!!! to kazdy debil musel poznat, ze to neni mozne!!! a privatizace??? jo ta se klausikovi povedla, obral vsechny i oto posledni!!!
stefan

25324

1.2.2004 2:02

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

ale ted uz jsem registrovany ne???
stefan a zase nic, asi neco delam spatne???

25279

1.2.2004 2:29

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 25279

Stefane, musíte se přihlásit!!! Zadat svoje user id a password vpravo nahoře. Váš profil je funkční, všechno je z mé strany v pořádku. [mrknutí jedním okem]

25280

1.2.2004 5:48

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25279

>ale ted uz jsem registrovany ne???
>stefan a zase nic, asi neco delam spatne???

pravdepodobne pri sledovani svetove politiky jsi prehlednul nejaky maly technicky detail.

25287

2.2.2004 0:05

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 25287


> pravdepodobne pri sledovani svetove politiky jsi prehlednul
>nejaky maly technicky detail.

zdenulo, sledoval jsem spise tennis od protinozcu, nicmene jsem byvale TDH-tupe dolni hovado, navic jsem studoval u dalkovych kabelu praha, atak mi vse trochu pozdeji dochazi. nicmene, dekuji za vecnou tvou pripominku, jinak to u tebe nejde, ze?
zfravi stefan

25306

1.2.2004 2:38

Chudoba a bida v USA

jan 67.?.?.?

25% of State's Kids In Poverty, Study Says
Hearst Newspapers 24feb01

Washington -- One of every four California children live in poor families, placing the state's child poverty rate among the industrialized world's highest, according to a study released yesterday.

California ranked second only to New York in the Syracuse University survey that examined child poverty in the United States, Canada, Europe and Russia. Of children under 18 in California, 25.7 percent live in low-income homes, according to the study.

"Some fraction of those are immigrants, but a large part of (poor families) are African Americans and Anglos working for low wages," said Timothy Smeeding,

co-author of the study, Child Well-Being, Child Poverty and Child Policy in Modern Nations. "Compared to the high incomes in lots of parts of California, there is a lot of rural poverty in the Central Valley and farming districts."

The study defines the poverty level as half of the net median income level in a state or nation -- a different standard than used in federal poverty guidelines. It estimated the poverty level in California between 1995-97 at around $20,000 -- significantly higher than the federal poverty line of around $16,000 for a family of four in 1996 and 1997.

Meanwhile, New York leads the industrial world with a 26.3 percent child poverty rate, the study indicates. But unlike New York, California is not among the 11 states in the nation that supplement the federal earned-income tax credit with additional tax breaks -- another factor contributing to the state's high rate of child poverty.

Nationwide, about 1 of every 5 children lives in poverty, ranking the United States behind Canada and Europe. In Canada, the child poverty rate was 14.7 percent. Most European nations were even lower: Only 2.5 percent of Sweden's youngsters live in poverty, and 8.7 percent in Germany.

Russia claimed the highest national rate of impoverished children at 23.2 percent -- just below California and New York.

The survey examined poverty rates in all 50 states between 1995-97.

Timothy M. Smeeding
Director, Center for Policy Research
Maxwell Professor of Public Policy
Professor of Economics and Public Administration
Director, Luxembourg Income Study



25283

1.2.2004 18:24

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Klaus - Pruzinsky 67.?.?.?

JAK JSEM DOKLAUSOVAL NARODNI EKONOMIKU K BANKROTU.

Po listopadu jsem na ceske politicke scene zaujal roli ekonomickeho mesiase.
Kolabornti ve sdelovacich prostredcich a v politickem zivote me zabalili do sametu, hedvabi a pentlicek jako jezulatko a polozili me na pedestal narodnich spasitelu.
Novinarske prostitutky a pochlebnici me glorifikovali a zasypavali uznanim jako genia vsech geniu.
Pro jedny jsem byl 'renomovanym ekonomem'. Pro druhe jsem byl budoucim nositelem Nobelovy ceny za Ekonomiku.
Narod cesky, ve vsem tom nadseni, pozapomnel odhalit ten hedvabny povijan a podivat se jak ten zazrak vlastne vypada.
Po listopadu jsem svou genialitu zameril na ekonomickou transformaci.
Svou divci fistulkou jsem obcas utrousil nejakou ekonomickou perlu.
Jako. 'Spotrebitele potrebuji vetsi vyber'. Nebo: 'Utahneme si opasky na tri roky a potom nam bude dobre'.
Pochlebnici mi rikali, ze se az divi kde se v te me jinosske fistulce vzala takova chlapacka rozhodnost.
Pro lid cesky, uvykly po 40 let si pomoci jak se da, se ty tri roky zdaly jako mavnuti kouzelnym proutkem.
Sveho ekonomickeho genia jsem zameril na zprevraceni ceskoslovenskeho ekonomickeho chleva krale Augiase od shora dolu, hlavou dolu, nohama vzhuru.
Po mem zasahu nezustal kamen na kameni. 2 miliardy Kcs, financnich rezerv zdedenych po bolsevikovi, jsem dal jako vstupne do Mezinarodniho menoveho fondu.
Bylo to nenavratne vstupne a prevysovalo vstupenku, kterou si napr. Velka Britanie zajistila clenstvi v MMF.

Neprejici ekonomicti odbornici vypocitali, ze ty 2 miliardy byly dostatecne na transformaci k trzni ekonomice. MMF nam za to poskytnul ekvivalentni pujcku v hodnote 2 miliard dolaru. Pujcka byla podminena tim, ze budeme kupovat spotrebni zbozi ze Zapadu. Verejne jsem se pochvalil, kdyz se na pultech objevovalo drozdi z Nemecka, pivo ze Spanelska, nemecky margarin a nemoderni hadry z Turecka.
Zduraznoval jsem, ze spotrebitele meli konecne kyzeny vyber. Jenomze ceske firmy se nemohly prosazovat proti subvencovanym dovozum ze Zapadu a krachovaly.
3 roky utekly a pry zadne zlepseni. Ekonomika zacala kolabovat ve vsech smerech.
'To nic', radil vnitrni hlas ekonomickeho genia ve mne,: 'Zvykli jsme si na lepsi uroven a kdyz si na ni nevydelame, tak si pujcime'.

V Hospodarskych novinach se objevovaly zpravy, ze zapadni banky nam duveruji a jsou ochotny pujcit. Genialni tahem jsem zajistil zahranicni pujcky za 48 % rocniho uroku.
Etablovane, uspesne zapadni firmy dostavaji navratnost na kapitalovou investici v hodnote 16 % rocne. Churava ceska ekonomika nemohla zajistit ani v nejdivocejsich snech navratnost 48 %.
Ale to nebyla moje vina.Za to mohou nezkuseni podnikatele.
Byla to kradez. O lup se podelila zahranicni banka a demokraticti cesti politikove. I na mne zbylo.

25292

1.2.2004 18:26

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Klaus - Pruzinsky 67.?.?.?

Byla to kradez. O lup se podelila zahranicni banka a demokraticti cesti politikove. I na mne zbylo.
Obraz teto zlocinne transformace se vyjasni, kdyz si do rovnice zloduchu dosadime Josefa Tosovskeho.
Ten nasadil lichvarske urokove miry, ktere by polozily i zkusene zapadni podnikatele. Pro ceske novacky zbyval jenom bankrot.
V soucasne dobe banky USA poskytuji 30-lety uver za 5 %.

Triumvirat dablu doplnil ministr financi Ivan Kocarnik (pravym jmenem Landauer).
Pro pripad, ze by se nekde objevila na povrchu ceske ekonomiky skulinka, kterou by mohl vyrasit vyhonek zdrave ekonomiky, Ivan Kocarnik udelal ze sveho ministerstva financi nejvetsi pracku spinavych penez na svete.
Pod jeho taktovkou se do anglickych banek valily stovky miliard ukradeneho narodniho bohatstvi.


OD BOLSEVIKA JSEM PREVZAL PLNOU STATNI POKLADNU.

Bolsevici mi predali vice nez 60 miliard Kcs kapitalovych rezerv. Ty jsem promyslene zlikvidoval predanim do MMF. Tim jsem zamezil nezavislemu pristupu k ekonomicke transformaci Ceskoslovenska. Od te doby se vse muselo delat pod taktovkou (bicem) MMF a zapadnich banek. Cesi a Slovaci se tak stali zavislymi dluzniky. Vychazel jsem z konceptu klasicke ekonomie, ze 'dluznik je nevolnik'. Tim jsem efektivne zamezil moznosti, aby se z pre-industrializovaneho Ceskoslovenska stal 'ekonomicky tygr', jako treba Tajvan nebo jizni Korea.
Od bolsevika jsem prevzal plusovou bilanci zahranicniho obchodu. Ceskoslovensko melo zahranicni dluh v hodnote 5 miliard US dolaru a zahranicni pohledavky v hodnote 6 miliard US dolaru. V konci me vlady mela jenom Ceska republika zahranicni dluh 26 miliard US dolaru. Per kapita vetsi dluh nez ma Rusko, ktere ma temer nevycerpatelne prirodni zdroje. Abych ukazal Cechum a Slovakum zac je toho loket rozbil jsem Ceskoslovensko a tim zasadil integrovane ceskoslovenske ekonomice smrtelnou ranu, ze ktere by se obe zeme ztezi vzpamatovavali i pri poctivem usili obou vlad. Moznosti jak sanovat zahranicni dluh jsem obratne likvidoval. Rusky dluh se mohl splacet dodavkami potrebneho zemniho plynu. Z dob bolsevika melo Ceskoslovensko extremne vyhodne dodavky ruskeho zemniho plynu za ceny, ktere byly hluboko pod trzni hodnotou.
Vyresil jsem to tak, ze jsem uavrel nepotrebnou smlouvu s norskym kralovstvim za podstatne vyssi ceny. Hloupym Cechum jsem namluvil, ze se jedna o potrebnou diversifikaci dodavatelu. Dale jsem zasantrocil vrcholove (splacene) stihacky typu MIG 29 za obolus Polakum. Tim jsem svazal svym nasledovnikum ruce a predal jsem jim neprijemnou ulohu koupit nove stihacky za nevyhodne ceny. Likvidaci zakladni ceskoslovenske ekonomicke struktury jsem popsal v predchozim prispevku.
Mozna nejakeho prostoducheho Cizka napadne otazka proc jsem to delal.
V prve rade sebezajem.

25293

1.2.2004 18:28

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Klaus - Pruzinsky 67.?.?.?

Pratele na Zapade mi za mou vstricnost koupili vilu v Davosu.
Pri tom ekonomickem zmatku a tunelovani jsem si nahrabal. Ze vsech tech zbytecnych obchodnich transakci - jako ten zemni plyn, stihacky ci prodej ceskoslovenske namorni flotily zidovskemu soukmenovci Viktoru Kozenemu - jsem od zprostredkovatelu dostal provizi.
K Cechum a k ceske zemi nemam zadny vztah.
Jsem, i moji synove, financne zabezpecen a mohu zit kdekoliv nas svete.
Moje rodina jsou puvodem Chzari-Zide z Halice, kteri se moudre z chudoby mezi svymi prestehovali do Cech.
My jsme skutecne oportunisticti Bludni Zide. Mezi bilymi gojimy se nam dari vsude.


KAZDY SE BOJI O SVOU KUZI.
Nekoho muze napadnout, ze jsem byl silene odvazny kdyz jsem bral uplatky a zucastnoval se hospodarske kriminality. Ani ja bych nechtel byt jednou stihan za korupci a rozkradani narodniho majetku. Ale ja jsem chytry a pojistuji se dopredu.
Samozrejme, ze bych mohl byt odhalen, kdybychom zavedli majetkove priznani, podepsane pod prisahou.
Ja ze sveho platu, akumulovaneho ze vsech funkci, bych si nemohl koupit vilu v Davosu.
Deklarovany majetek vsech polistopadovych tunelaru by byl jasnym voditkem pro
policejniho vysetrovatele. Proto tak usilovne bojuji proti majetkovemu priznani a vsem svym kolegum ve zlocinu slavnostne slibuji, ze jakoukoliv legislativu tohoto typu budu vetovat. Po tomto funkcnim obdobi budu zvolen na dalsi ctyri roky, takze se nikdo nemusi bat postihu.
A za sebe uz jsem vybral zidovskeho kolegu Vladimira Mlynare, ktery bude sledovat mnou vytycenou politiku, abychom sve zidovske bratry ochranili pred pravnim postihem a zajistili jim jejich nakradeny majetek na vecnost. Zjistili jsme, ze dynasticka vlada ma sve vyhody. Proto udrzujeme zidovskou vladni dynastii na Hrade, v uradu premiera a udrzujeme si zidovsky kontrolni balik v parlamentu.


25294

1.2.2004 18:29

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Klaus - Pruzinsky 67.?.?.?

ZA KOHO MNE MATE? ZA PANA PROFESORA NEBO PEPKA VYSKOCE?

Pepek Vyskoc anebo ekonomicky hochstapler?
V konceptu obcanske spolecnosti nekoho muze napadnout proc obcane Ceskoslovenska a Ceske republiky zamerne skodili zemi, jejimiz jsou obcany. Jedno vysvetleni by mohlo byt, ze genialni ekonom je vlastne Pepek Vyskoc a tak se nemuzeme divit vysledku jeho pocinani.
Ale tento pohled se prici teorii nahody. Kdyby Pepek Vyskoc nedelal nic a nechal vsemu volny prubeh, tak alespon 40 % vysledku by bylo pozitivnich. Teorie nahody stanovi pasmo distribuce nahodnych vysledku mezi 40 az 60 procenty. Ale vysledky transformace neukazuji ani jediny uspech. Pak se musime zamyslet nad tim, zda Velky Ekonom nebyl ekonomickym hochstaplerem, ktery dobre vedel co dela, a mel to nalinkovane ze Zapadu.
Nabizi se vysvetleni, ze jeho poslanim bylo zajistit, aby v byvalych komunistickych zemich nevyvstala konkurence pro demokraticky Zapad. Bylo zapotrebi zastrcit ty Vchodnare do pevne krabicky zadluzenosti a zavislosti, ze ktere se nikdy nevysvobodi.
Splacenim lichvarskeho uroku za zbytecne pujcky a obchodnim deficitem budou dlouhodobe subvencovat zapadoevropske demokracie. Posledni otazka, kterou je zapotrebi odpovedet je:
'Proc to delali. Proc cilene a systematicky nicili zemi, kde ziji.'
'Co maji spolecneho?'
'Co tim sleduji?'
Odpoved:
Nejsou to Cesi. Jsou to nepratelsti cizinci zijici na nasem uzemi a pouzivaji sveho ceskeho obcanstvi k rozvratu zeme.
Jejich spolecny jmenovatel je jejich - zidovsky puvod.

25295

1.2.2004 18:32

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Klaus - Pruzinsky 67.?.?.?

VY, CO BY JSTE ME RADI OBVINILI ZA 'ANTI-SEMITICKY POVL’, JSTE ZIDE NEBO CESSTI NADENICI?

Pokud jste Zide, tak vasi odpoved ocenuji. Branite svou tzv. “pseudo-rasu” a sve vysady.
Pokud jste Zide, tak bych vas dal za priklad ceskym hejskum a vejtahum, aby se misto priblbleho osobniho profilovani zacali zajimat o osud sve zeme.
Pokud jste Cesi, tak jste to nejnizsi co Dabel dokazal vytvorit.
MUZI SE RODI S POVINNOSTI BRANIT SVOJI ZEMI.
Cesti muzi by se meli rodit s povinnosti branit rodnou zemi proti vnejsim nepratelum jako je velkonemecka expanze, zido-americky globalizmus a proti vnitrnim nepratelum a skudcum, kterymi Zide jsou.
Bohuzel, vetsina ceskych muze je moralne a spiritualne podlomena 40-ti letym zidobolsevizmem. Jsou z nich zbabelci a hospodsti vysedavaci.
Nemaji odvahu postavit se zidovskemu Zlu a proto predstiraji, ze nemaji predsudky, a ze jsou politicky korektni.
A vubec, vzdyt to Zide delaji dobre a tak proc proti Zidum bojovat.
Je pro efektivni alibizmus. Navenek nemusi takovi vytecnici jako vy priznat svou zbabelost, protoze se profiluji jako intenacionalisti, globalisti a tolerantni lide.

Jenomze obrana rodne zeme nepripousti tolerantnost vuci nepratelskym cizincum, bezencum ze zemi tretiho sveta, Zidum, Vietnamcum a dalsi pakazi, ktera zamoruje nasi rodnou zemi.
Jestli nemate uplne vypity mozek v hospode “Na ruzku”, tak se zamyslete, ze polistopadovi prezidenti Havel a Klaus jsou zidovskeho puvodu.
Polistopadovi premieri Klaus, Tosovsky, Zeman a Spidla jsou zidovskeho puvodu.
Predni polistopadovi tunelari jsou jako vytrzena stranka ze clenskeho seznamu Prazske Obce Zidovske.
Ja sam, uz jsem vam ceskym nadenikum a slouhum, urcil sveho nastupce - Vladimira Mlynare - Zida.

25296

1.2.2004 18:34

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Klaus - Pruzinsky 67.?.?.?

K ZIDUM NENAVIST NEMAM, JSEM JENOM NEZAVISLY POZOROVATEL.

Dobri Cesi,
Kdyz neco kejha jako husa, je to operene jako husa, koleba se to jako husa, tak to nejspise bude husa!
Proc v tom stvoreni chcete hledat bernardyna. My Zide jsme byli odjakziva vykoristovali a lidskymi selmami. Na ceskem narode jsme pod taktovkou Rudolfa Slanskeho podepsali genocidou tisicu Cechu a Slovaku.
Ja nejsem zadny blbec. Jak jinak bych mohl oklamat tolik prislusniku ceskeho naroda.
Jsem vynikajici populista a masovy psycholog a lidem rikam to, co chteji slyset.
Agresi vuci Jugoslavii jsem odsoudil, protoze to dobre rezonovalo v ceskych myslich.
A to bylo vse. Prazdna slova me nic nestoji. Ruska mafie je skutecne problemem.
Jejimi prislusniky jsou nerusti obyvatele byvaleho Sovetskeho svazu jako jsou Zide, Cecenci a podobna kriminalni chaska. Jinak z Ruska Cechum nic nehrozi.

Michail Gorbacov osvobodil rusky narod od zidobolsevicke nadvlady a dal svobodu i Cechum a Slovakum. Bohuzel tyto narody, hlavne Cesi, nedocenili hodnoty osobni a narodni svobody, a osobni a narodni dustojnosti a nechali se nalakat na sliby ekonomickeho hochstaplera jakym jsem ja. Zadna politicka doktrina nezarucuje svobodu, spravedlnost nebo slusnost. Ani demokracie ne!
Kazdy system je zavisly na moralce a slusnosti obyvatelstva dane spolecnosti.
Slabosti zapadni demokracie jsou zjevne hlavne na prikladu Ameriky. Vzdyt jejich system se vice podoba Hitlerove Treti risi nez slusnemu clenu svetoveho spolecenstva.
Po celou povalecnou dobu vedou brutalni, zlocinne valky, provadeji genicidu nevinnych lidi, zanechavaji za sebou odporne valecne zlociny.
Zrovna tak v ekonomice, jak svedci posledni skandaly s Enronem vytunelovanym povedenym zidovskym manzelskym parem Fastow a pod.
Popletene to mate Vy, dobru Cechu!
Rusove Cechum a Slovakum prinesli svobodu dvakrat. Prvne v roce 1945 od nacistickeho Nemecka, a podruhe v roce 1989 od zidobolsevicke nadvlady.
Jenom zperkrechtely psi narod jakym jste vy Cesi muze byt tak nevdecny a kousat ruku, ktera ho krmi.
Kdyby Rusove chteli Cesko ovladat, tak nemuseli po listopadu odejit. Odesli dobrovolne. Nikdo je neporazil. Dali Cechum a Slovakum svobodu, ktere si Cesi nevazili a hned ji vymenili za fantasmagoricke sliby zidovskeho sarlatana.



25297

1.2.2004 18:35

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Klaus - Pruzinsky 67.?.?.?

PSI OBDIVUJI A CTI NOHU, KTERA JE KOPE A VDECNE KNUCI NAD DROBTY, KTERE SPADNOU NA ZEM ZE STOLU JEJICH PANU.

Doufam, ze jste se poznal v te analyze Cechu, kteri zakryvaji svou zbabelost
a osobni srabactvi za rouskou tolerance a obdivu ke svym nepratelum.
Doufam, ze jsem vam pomohl k sebe-analyze. A vubec, dekuji, ze jste si muj prispevek precetl v celistvosti. To, co pisi, je urceno lidem jako Vy.
Dobrym, prostoduchym lidem, kteri odmitaji videt Zlo ve svych zidovskych spoluobcanech.
Ale i Kristus nazval Zidy sve doby "genelogii zmiji" a "detmi Dabla", a ty zidy co budou tvrdit ze jsou Zidy, tj. ty dnesni, predurcil ze jsou - "Satanovou synagogou".
Mozne, ze jste nepochopil krestanske prikazani, ze mame milovat sve nepratele.
Toto prikazani je navod k dusevni ociste. Plati pro situace kdy nemuzeme sve nepratele odrazit, ci jim Zlo vratit. V takove situaci je lepe na vse zapomenout a pokracovat v zivote misto abychom se uzirali resentimentem.
Ovsem Kristus nikde nerika, ze bychom meli Zlo slepe akceptovat. Naopak Zlu se musime branit za kazdou cenu.
A k tomu ucelu Bible rika, ze:
''Buh nam dal spirit lasky, odvahy a soudneho rozumu''.
Spirit odvahy k tomu, abychom se postavili Zlu.
Spirit lasku k tomu, abychom se naucili milovat sebe same a tim mohli milovat i sve blizni; to jest rodinne prislusniky a cleny sveho naroda.
A spirit soudnosti k tomu, abychom rozpoznali Zlo od Dobra.
Preji vam, abyste se naucil pouzivat daru soudnosti, ktery vam Buh nadelil a naucil se rozeznavat obili od plevele.

25298

1.2.2004 18:38

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Klaus - Pruzinsky 67.?.?.?

DNES PRED ZIDY JE JEDINA OCHRANA: HERMETICKA IZOLACE

Zidy studuji, abych byl stejne chytry.
Prave studium zidovskeho problemu mi umoznilo rozeznat jakym jsou Zide nebezpecim.
O jejich zchytralosti nepochybuji a proto hledam cesty jak jejich zrudne zchytralosti celit.
Vim, ze je nemuzeme porazit, ale neztracim nadeji.
Posilu mi dava Bible.
Tam jsem nasel, ze Zide jsou potomci Satana, kteri se smisili s pozemskymi zenami, tudiz Zide maji nadlidske schopnosti, se kterymi se my nemuzeme rovnat.
Zide vzyvaji sveho Boha Stana, ktery jim pomaha.
Ale Bible rika, ze tomu nebude navzdy, protoze Buh Zidy vyhubi.
Verim, ze se te doby dockam.
Mezitim je zapotrebi zidovskou dabelskost odhalovat a lidi varovat, aby se mohli ochranit pred zidovskou zlovuli.
Jedina ochrana pred Zidy v soucasnosti je prozatim hermeticka izolace.


25299

2.2.2004 0:09

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 25299

vitej mezi nami, takovych potrebujeme vice!!!velmi dobre poznameno, trochu sice dlouhe, ale obsahle, diky za pocteni, zase se neco doucim!!! zdravi stefan

25307

2.2.2004 5:40

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25299

mnoho uspechu ve studiu preje Zdenek ;_)

25312

2.2.2004 15:30

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 25312

zdenulo, ty clanky jsou hlavne smerovany k tobe, aby ti to pomohlo sejmout ruzove bryle a udelat si konecne o zidech jasno!!!
have a nice weekend (i presto, ze ted je pondeli!!!) hahaha
stefan

25323

2.2.2004 18:37

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25323

>zdenulo, ty clanky jsou hlavne smerovany k tobe, aby ti to
>pomohlo sejmout ruzove bryle a udelat si konecne o zidech
>jasno!!!

>have a nice weekend (i presto, ze ted je pondeli!!!) hahaha
>stefan

ja mam ted na chvilku weekend cely tyden

jinak zadne bryle si sundavat nebudu, protoze s tim co se deje souhlasim. Proto jsem prisel na Americky kontinent. Az s tim nebudu souhlasit tak pred tim, nez zacnu kritizovat, odejdu do nejakych tech Vasich "dreamlands"

25329

3.2.2004 4:28

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 25329

zdendo, rozumim jsi-li zidko, musis podporovat sve !!! nejsi-li pak se kamera divi, ale mas pravo si ponechat ruzove bryle jak jen dlouho se ti zlibi, jsou tvoje!!
a dreamland?? hahaha , jo, ten jsme si vsichni predstavovali nejak jinak, ale i presto, je to jeste stale tady dreamland, myslim u nas v usa!!!
stefan

25352

3.2.2004 4:40

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25352


>a dreamland?? hahaha , jo, ten jsme si vsichni predstavovali
>nejak jinak, ale i presto, je to jeste stale tady dreamland,
>myslim u nas v usa!!!

>stefan

no vidis, ty jsi spokojeny tam, ja tady. Ja mam akorat jednu starost, na ktery den letos pripadne leto.

25354

2.2.2004 11:42

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Carlos 193.?.?.?

Tak jo, vyjádřím se k tomuto:

1. Za minulého "režimu" nebyly v naší republice nebezpečné nemoci typu Aids, Cholera, Tyfus, nebezpečné formy žloutenky a jiné.
2. Kriminalita byla na velmi nízké úrovni, žádná mafie, minimum vražd, velmi málo drog. Toto vše bylo z pohledu tehdejších lidí "exotické" a takto se i pohlíželo na Západ.
3. Zlodějny byly, ale v malém. Sem tam cihla, ale nic ve velkém, jako dnes.
4. Byla stoprocentní zaměstnanost - tj. žádné marnění lidmi, jako dnes, kdy 500 000 lidí nic nedělá a padesát procent z nich si libuje, druhá půlka si zoufá.
5. Obrana státu byla na špičkové úrovni. Dneska je armáda v rozkladu.
6. Fyzická zdatnost mladých lidí byla vysoká, dneska prudce klesá.
7. Porodnost byla vysoká (zásluhou pobídek v 70. letech).
8. Kdo nereptal a snášel nejrůznější i "úchylky" typu prázdných keců a serepetiček soudruhu sem, soudruhu tam, měl se dobře.
Nebál se o práci, věděl, že děti vychová v určité jistotě, když nemohl (nechtěl) postavit dům, dostal byt. Když chtěl pracovat jinde, z práce ho ani nechtěli pustit.

Když to podtrhnu a zesumarizuju, tak minulý režim má známku za jedna, co se týká péče o obyčejné lidi, tento režim má známku pět. To je vše, suché konstatování faktů.
Mně je teoreticky jedno, kde žiju, jestli v komunismu nebo v demokracii, je to režim jak režim, každý má svoje omezení. Voleného zástupce jsem neznal za minulého režimu, neznám ho ani dnes. Akorát dnes je vyšší šance, že mě doopravdy podvede. Bez zastání.

Vím, že ten blahobyt nemohl jít donekonečna, lidi jsou prostě špatní a to se opět projevilo.
Čao.

25320

3.2.2004 16:56

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Da King 213.?.?.?

Reakce na 25320

Cholera? Tyfus? To sa CR teda z daleka vyhybam...
Aids je u nas (SR) rozsireny menej ako 130 ludi (v tom su zaratani tiez iba HIV pozitivny)

Zamestnanost bola 100%? By som cakal ze napisete aspon 110% [smích] ked plany sa plnili na 500%, ano to je uzasne [velký smích] To sa robi v niektorych firmach az dodnes (aj zahranicnych).
Nikto nic nerobil, bol si isty ze to bude - nebude robit ani zajtra... Ziadna efektivita...

Akurat vcera som si pozrel so zaujmom na CT : Televizne Noviny z roku 1984, kde sa starosta tusim Mělniku stazoval,ze uz 15 rokov agituje, aby opravili jeden most, kvoli ktoremu je tam 15 km "objizdka" a stat to nie je schopny urobit... Ako dnes,no nie?

Fyzicka zdatnost? Aky je zdroj vasej info?

Obrana statu? Teraz mate to iste, co predtym, len ste v NATO... Okrem toho vas bude chranit vojak a nie roztraseny mladik, ktory by nepodrezal ani kura na nedelnu polievku.

Mna by skor zaujimalo porovnanie socializmu, resp. miuleho rezimu s rezimom pred 1948...
Mohli sme byt kludne socialny, tak ako severania, znizovat kriminalitu, nemat drogy, atd... a ja by som mohol zdedit maly podnik (zivnost) po mojom pradedovi... Ten rovnakotak kydal na komunistov ako ti teraz kydaju na kapitalistov.

25365

3.2.2004 20:41

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 24.?.?.?

Reakce na 25320

Jo, jo, Karlosi.
Podle vasich meritek to bylo vubec nejlepsi za Protektoratu Bohmen und Mahren.
Zivot ve svobodne spolecnosti neni zkratka pro kazdeho a takovi jako vy budou vecne remcat. A dobre jim tak !!! [velký smích]

25371

2.2.2004 23:02

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Lidi, nema smysl se tady vzajemne spickovat dilcimi analyzami. Cesta k pochopeni svetoveho deni neni jednoducha, ale pokud se po ni clovek vyda, uvidi, ze vse bylo, je a bude v rezii mocnych tohoto sveta - privilegovanych - a to uz davno pred tim, nez se kdokoliv z nas narodil. Kam se sila napne, tam se svet pohne a rekl bych, ze nikdo z tady diskutujicich uz nezije v iluzich, ze politika je jeste veci verejnou. Takze neztracejte ve svych uvahach ze zretele takove sily sveta jako mafie, tajne sluzby, cfr, FS, SS, trilaterala, bilderberg a buhvi kdo vsechno dalsi - tedy insidery - a zapomente na to, ze vetsina lidi co jsou mimo tyto sily - tedy ousideri maji jakykoliv vliv na vyvoj udalosti a to jak kdykoliv pred rokem 1989 tak i kdykoliv po nem. Jestli jeste nekdo veri napr. na na rovne sance ci na chytre ceske rucicky tak mu to neberu, ale je mu to zajiste platne jako povestny zimnik mrtvemu. Kdo se vazne zabyva hledanim pricin, toho, proc to po roce 1989 nejde k lepsimu, musi driv nebo pozdeji dojit k zaveru, ze sprava veci verejnych - politika - je na zapade uz davno zprivatizovana a rizena svymi spravci k obrazu jejich, nikoliv nasich. Takze co s tim ? Myslim, ze nic - skutecne nic jineho nez pokracovat onim mocalem cernym kolem bilych skal nezbyva, ale bez iluzi vlastnich predstav o tom, jak to vypada tam, kam se to vsechno riti a jestli to je lepsi nebo horsi nez tam, odkud jedeme. A pokud odejdeme z tohoto sveta s cistym svedomim, udelali jsme pro dobrou vec maximum. Alespon myslim. [mrknutí jedním okem] Prece jen se nam asi zije lepe nez lidem pred rekneme 200 lety a driv. Nebo ne ? A tento jediny fakt by nam ve snaze zit slusne mohl byt dobrym duvodem. Jinak je prece snad kazdemu premyslivemu mozku jasne, ze globalizace - dlouhodobe planovana a provadena insidery - neboli skorocelosvetove RVHP je nezvratne za dvermi a my outsideri se budeme za par let vyjadrovat k jejim aspektum se stejnou radoby-pravdou, jako se dnes vyjadrujeme k pomerum dnesnim. Jenom budeme starsi. Ale budeme i moudrejsi ?

25341

3.2.2004 8:33

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Jiří Valtr 205.?.?.?

Zkouska spojeni, porad se sem nemohu dostat.

25361

5.2.2004 15:24

Autoři článku nepochopili podstatu věci.

Saša 195.?.?.?

Co se to vlastně v roce 1989 stalo?
Prohráli jsme válku. Tu studenou.
Je lhostejné, že jsme skoro všichni toužili tuto válku prohrát. Nebo že jsme toužili být v ní na druhé straně.
V roce 1948 jsme se jednoznačně přidali na jednu stranu světového konfliktu, který se ukázal být velmi dlouhým. A strana, na niž jsme se přidali, se ukázala být tou prohrávající.

Nic na tom nemění to, že většina z nás o našem zapojení do té války v roce 1948 nerozhodovala.
Nic na tom nemění to, že většina z nás byla srdcem na druhé straně - u nepřítele.
Prostě jsme prohráli a neseme důsledky.
Jsme poražený stát.

Vítěz je naštěstí dost velkorysý.
Mohlo to všechno být dnes mnohem horší.

25438

5.2.2004 21:06

RE: Autoři článku nepochopili podstatu věci.

Beze jména 212.?.?.?

Reakce na 25438

>Co se to vlastně v roce 1989 stalo?
>Prohráli jsme válku. Tu studenou.
>Prostě jsme prohráli a neseme důsledky.
>Jsme poražený stát.
>
>Vítěz je naštěstí dost velkorysý.
>Mohlo to všechno být dnes mnohem horší.

V čem je vítěz velkorysý? Snad v tom, že nás občany poraženého státu nebere do otroctví a neprodává na trzích s otroky? Zřejmě má spočítáno, že privatizací dosáhne vyšších zisků. Proameričtí řiťový speleologové kolem disidenta Havla a přebarvivší se komunisté nás za jistě dobrou provizi prodali vítězům. Za babku u nás západní firmy privatizovaly nejefektivnější naše výrobní provozy za našeho nadšeného potlesku, že nám tím lidumilně přinášejí chybějící investice. Poněkud jsme při tom opoměli fakt, že žádná soukromá firma není charitativní organizací. Ano, koupily naše podniky, po dobu daňových prázdnin je dokonce i provozovaly a nyní jejich činnost ruší a stěhují se dále na východ, za dalšími levnými pracovními silami a daňovými prázdninami. Nám po zahraničních zachráncích zůstávají nezaměstnaní a oči pro pláč.

Provizi z úprivatizace shrábli naši úspěšní polistopadoví politici. Výnosy státu z privatizace jsou dávno utracené na zřízení bezpočtu nových úřednických míst a reprezentativní vybavení našich volených, státních i obecních zástupců a úředníků. Kde jsou ty doby, kdy občané souhlasně požadovali zrušení nadbytečných státních úředníků. Dnes jich oproti roku 1989 máme nejméně dvojnásobek a je to podle naší vlády stále ještě málo.

Tak teď ještě prodáme zbytek státního majetku zahraničním firmám, aby si mohly zlikvidovat nekalou konkurenci a pak již jen na podpoře v nezaměstnanosti budeme čekat, kolik nám EU do fondu této podpory přispěje, aby bylo co hladovým lidem rozdělovat. Vždyť v kapitalismu je každý strůjcem svého štěstí. Svobodně může jít kamkoliv do ciziny za prací, pokud to předpisy EU dovolí.

Vítěz bere vše. Nám tedy určitě.

25441

7.2.2004 22:08

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

bubeník 62.?.?.?

Souhlasím 100%. Jen bych dodal, že dnešní zdražování je důsledek rozkradení kapitálu za oněch 2,5 bilionu korun.
Operace KGB Golgota našimi chlapci, se povedla. Jsem zvědav, jak bude řešit penze, které zůstaly i po "zářné" privatizaci v péči státu, když mu zbývá jen Telecom, ČEZ a pár dalších "státních" podniků. Po ofčácích, ODS a Soc.dem potopa.

25466

11.2.2004 9:59

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

chroust chroust (zavináč) aaol (tečka) com 194.?.?.?

Poslouchejte Swora,

a) Prilozena posta zneuzila meho jmena a adresy.
b) Vyhledem k tomu, ze vy jste cenzor jste plne odpovedny za posuv informaci. Co z toho vypliva pro Vas Vam nemusim zduraznovat.
c) Rad bych veril, ze Vase povinosti pri pouziti a zverejnovani
informaci dobre znate.
c) V pripade , ze od Vas neobdrzim vysvetleni vcetne verejne omluvy nezbyde mi nic jineho nez resit celou problematiku pravni cestou vcetne postihu.

Dekuji
chroust

cc: viz prilohu pri ktere jste neopravnene pouzil me jmeno a adresu.


RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ... 02.02.04 23:10
Peleska byli jsme spolu na veceri v LA a hodne mne vypravel muj pritel jak zdatny pry jste ve vasem veku 74 let pri poprcavani studentek. Vasemu kseftu take preji hodne dalsich let. Mohu eventuelne zaslat Viagru.
Joshua -- chroust @aol.com -- 66...
joshua -- chroust @aol.com -- 66.
..

25562

Tuto stránku navštívilo 7 921