Diskuze k článku

Dostali Assangeho

Příspěvků 35

12.4.2019 8:25

Assange sa obetoval celkom zbytočne.

libertarian 31.?.?.?

V článku na voxpopuliblog.cz kritizovali samocenzúru v ČT. V diskusii som napísal niečo, čo sa hlboko týka aj uväznenia Assangeho :

" „tohle se z ČT nedovíš“

– realita je ešte OVEĽA horšia. Pretože nielen novinári, ale aj samotná väčšina ovčanov nemá záujem o FAKTY a PRAVDU. Často pred svojimi známymi vyslovým informáciu o novej veľmi zásadnej udalosti, a oni – nenápadne mi dajú najavo, že nech ich neotravujem, že nemajú záujem, že im to je jedno.
Realita je šialená : Svet sa na prdel obracia, a ovčanom je to ľahostajné. Ovčania veria, že ICH vláda všetko zachráni, a oni si budú iba užívať. Vlastne – im tú zasranú budúcnosť prajem. Ja osobne sa zariaďujem tak, aby to mňa zasiahlo minimálne."

=================

Assange robil záslužnú činnosť, o ktorú však väčšina verejnosti, ovčanov, vôbec nestála. Assange sa obetoval pre hlupákov, ktorí sú hrdí na to, že sú hlupáci. Assange sa obetoval celkom zbytočne.

370895

12.4.2019 11:49

RE: Assange sa obetoval celkom zbytočne.

Salimon 90.?.?.?

Reakce na 370895

Dobrý den,
nesouhlasím s Vámi. A to z jednoho hlavního důvodu. Fakt, že nedosáhnete viditelného vítězství neznamená, že jste neovlivnil běh věcí.

Suďte dopad jeho konání na celek nikoliv na několik lidí. 90-95% lidí bude údajně vždy mlčet, dokud jim přímo nesáhnete na jejich majetek nebo blízké. Pokud je tato statistika reálná a vy máte kolem sebe průměrný vzorek, pak jeden z desti až dvaceti Vašich známých se bude reálně zajímat o dění a bude sám aktivně konat. Ostatní se budou snažit především nějak přežít. A pokud se snažíte probudit revoluční náladu v takových lidech zásobováním je informacemi, které jsou jim nepříjemné, pak možná zbytečně plýtváte energií a sebe uvádíte do skepse.

Ale i na Vaše snahy platí, že Vaše úsilí nelze hodnotit pouze podle viditelných vítězství.
Záleží na tom, jakou formu informování svého okolí volíte. Předkládáte Ty nejvíce šokující informace? Pak asi mnoho nedosáhnete. Mozek se šokům prostě brání a to i u lidí, kteří jsou jinak odvážní. Pokud však studujete souvislosti, rozšiřujete své znalosti a následně klidně používáte argumenty, pak se některé argumenty mohou usadit i v hlavách lidí uvažujících odlišně. A vadí snad, že za Vámi nepřijdou a neřeknou, Jo, tys byl pašák, tys to věděl už tenkrát? Chcete ovace nebo něco svým konáním podpořit?
Pochopte, že drtivá většina lidí skutečně pouze přejímá myšlenky. Pokud jste v rozporu s majoritním názorem, je to pro ně velmi těžko uchopitelné a takové diskusi se vyhýbají. Pokud však dokážete tu a tam položit vhodnou otázku, nebo jim dodáte konkrétní důvod k pochybnosti, který si mohou sami časem ověřit, pak máte šanci něčeho dosáhnout.

A proto tvrdím, že Julian Assange něčeho rozhodně dosáhl. Dost věcí změnil. O "obětování se" bych nehovořil protože tento pán nemá, podle mých informací, sklony k sebeobětování. Spíš rozjel něco, co ho semlelo více než očekával (viz jeho zatýkání). To mu však nebere ani případné zásluhy, ani respekt k jeho práci.

Salimon

370901

12.4.2019 12:53

RE: Assange sa obetoval celkom zbytočne.

eda521 62.?.?.?

Reakce na 370901

Assange je skutečný hrdina dnešní doby, posun v informačním poli jeho zásluhou je obrovský - vždyť kolik lží by nám mohli servírovat bez možnosti jakékoliv oponentury, oni sami museli na existenci Assangovy práce reagovat, nemohli už psát jakoukoliv lež.
A souhlasím se Salimonem, že komunikace s okolím má vliv, i když opravdu nelze čekat plácání po ramenou. Spíše výčitku o černém vidění reality. Je to na nás - nejde jen o obsah, ale i formu. Jediné co můžeme ovlivnit jsme my sami.

370903

12.4.2019 13:29

RE: Assange sa obetoval celkom zbytočne.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 370903

Možná že šlo jen o to, aby se zapsal do dějin.Stejně jako ten /ta emerický vojín / vojínka. Pouhá primitivní demonstrace. Rozšíření o existenci svinstva mohlo být taky provedeno tak, že by se všude objevovaly DVD plné dat. Pak by se dosáhlo možná daleko většího úspěchu, ale bylo by to anonymní. Věznění na vyslanectví mi připadá jako totální šaškárna, které může využít jen protistrana. Buď jde o ideu, a nebo o pouhý zápis nějakého nevýznamného jména do historie. Vytváření mučedníků mi připadá jako kontraproduktivní.

[velký smích]

370905

13.4.2019 17:38

RE: Assange sa obetoval celkom zbytočne.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 370905

Jako skutečného bojovníka proti svinstvu bych si představoval nenápadného nepostižitelného apolitického neambiciozního ale všhoschopného člověka, který by leta úspěšně vedl systematický a neustálý boj v naprosté anonymitě, a i když by dosáhl podstatných výsledků, nikdy by se k nim neměl ze skromnosti potřebu hlásit, / natož za tzv. "protistátní činnost" od někoho brát nějaké výhody a nebo bakšiše /, protože by věděl, že to co dělá je pro něj nejen zábava, či otázka cti, ale to má i konkrétní smysl, že dělá něco skutečně užitečného pro lidstvo, a jeho práce nepřichází tudíž nazmar jako u těch sobě opačných, které v průběhu času svině, které zrovna vítězí, předkládají pracujícímu dobytku jako vzor který se jim buď hodí do krámu, a nebo naopak, jak názorný odstrašující příklad.


[velký smích]

370943

12.4.2019 14:14

RE: Assange sa obetoval celkom zbytočne.

martin bares 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 370901

Tathle diskuse je pro mne zajímavá. Libertanian si podle mne posteskl, nic víc. Salimon mluví o důležitosti formy - jak a kdy podat lidem bez zájmu a lidem sobeckým, informaci tak, aby alespoň trochu začali přemýšlet.

Protože tohle je pro mne nejdůležitější věc. V dnešní době lidského stresu, roztýlenosti v informačním moři bezcenného haraburdí, přesycenosti a uzavřenosti sám do sebe mnohem víc, než abych se rozhlédl.

Nerezignovat je těžké (a netvrdím, že libertanian rezignuje) a vytrvat ještě těžší.
Je třeba šetřit síly a snažit se vystihnout okamžik, období. Vím že se to lehce říká a hůře udělá. Sám to neumím, ale snažím se učit.
A schopnost se učit je důležitá.
Mohl bych psát ještě dlouho a užívat příklady, ale zas až někdo jiný napíše něco. Zdar. [cool]

370907

12.4.2019 14:18

RE: Assange sa obetoval celkom zbytočne.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 370901

Zpusob a vytrvalost s jakym se po strycku Julianovi jde svedci vice nez presvedcive o dulezitosti alternativy pro smerovani civilizace!! Ale zpatky k panu Assange. Vlady UK a Australie chteji zaruku, ze nebude v USA ohrozen na zivote, ale zaroven australsky premier od nej dava alibisticky ruce pryc. Jestli porusil zakon, tak to je jeho osobni vec jakoby uz ani nebyl obcan Australie. I bananove republiky jako napr. CR zadaji vydani svych obcanu, at uz obvinenych nebo odsouzenych a to v nechutnych kauzach jako treba paseraci narkotik. A nemohl jsem vcera verit vlastnim ocim, ponevadz soud v CR vydal verejne verdikt, ze vydani Nikulina do USA bylo porusenim jeho zakonych prav na nasem uzemi a tim doslo k poslapani prava CR exekutivni moci. Mluvi se o odkoskodneni, ale Nikulin ma byt nekolik mesicu "psychiatricky prezkoumavan" v USA, nemel by tedy ex-ministr spravedlnosti jit za tezkou zdravotni ujmu poskozenemu rovnou do basy? Svedove, kdyz jim doslo do jake hromady sracek spadli s kauzou Assange, tak se z toho jiste radi vyvlekli promlceci lhutou. V te dobe byla zlegalizovana jako vyslechova metoda waterboarding a na jeste "tvrdsi" uz nezakonne metody vyslechu existovali tajne veznice mimo uzemi USA. Jak se k tomu vsemu postavi UK, ktera mela "kulturni vyjimku" v ramci EU ohledne nadrazenosti britskeho prava nad unijnim, tot otazka ?!

Po tisice let chytri a bezohledni lumpove tvrdi, ze legalni muceni prineslo dulezite vysledky a tim bylo ospravedlneno toto bezprecedentni poslapani pravniho statu a lidske moralky. Ano mafie, kriminalnici, diktatury, fanatici apod. pouzivali muceni v historii lidstva a kdyz byli u moci tvrdili, ze to je podle prava. Pokud to byla dost cerstva historie a byla tato amoralni sebranka porazena na hlavu, tak skoncili odpovedne spicky techto struktur pod necim jako norimbersky tribunal. Druhy mytus o legalnim muceni, prej neni negativni efekt. Lidi s vysokym intelektem a moralni urovni, rezignuji na funkce a odchazi do soukrome sfery, k spratelnym velmocem nebo rovnou zradi a prejdou k nepriteli. Ti, co z ruznych duvodu zustanou, podlehaji vnitrni autocenzure. Proste nektere napady a informace s ohledem na dusledky, nemoralnim svinim nemuzete dat k dispozici.

Velmi vzacne situace - kdy cas je faktor pro zachranu jinych zivotu. Tam jsem jedine ochoten vzit si nekoho do pradla, ale vzdy se budu bit za to, ze takove jednani musi byt hrubym porusenim dobrych mravu a zakona se vsemi dusledky a riziky. Kdyz tato zasada je zlomena, tak reznici a hlupaci se dostavaji k moci. Ohledne "psychiatrickeho vysetreni", mam kamaradku kdy jeden z pribuznych mel vaznou nemoc a nizkou sanci na preziti a vzal experimentalni leky. Prezil a vedlejsi ucinky psychickeho charakteru udelali ze zivota peklo jeho blizkym. Nez tohle tak radeji posledni cigaretu u zdi a to i pokud bych prezil nekolikamesicni psychiatricke vysetreni. Se zlomenou vnitrni integritou zivot stejne ztraci smysl. S pripadnou "sebevrazdou" si uz nasi humanni politici nemusi delat starost, maji prece cisty stit.

370908

12.4.2019 15:18

RE: Assange sa obetoval celkom zbytočne.

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 370901

"A proto tvrdím, že Julian Assange něčeho rozhodně dosáhl. Dost věcí změnil."

- to uznávam, nepopieram. Aj ho obdivujem. Lenže :

Stálo mu za to obetovať veľkú časť svojho života za ľudí, z ktorých VEĽKÁ VäČŠINA sa absolutne nezaujíma o výsledky jeho konania ??? Obetovať sa za ľudí, ktorí to nielen ocenia, ale ktorých to aj následne motivuje k aktivite - to je záslužné. Ale - koľko novín, TV .... čo len spomenie zásluhy Assangea ??? Väčšina do neho skôr kopne.

"Pochopte, že drtivá většina lidí skutečně pouze přejímá myšlenky."
- hmm.... väčšina ľudí sú ignoranti a vychcálkovia. Myšlienky ich iba obťažujú.

370910

12.4.2019 19:02

RE: Assange sa obetoval celkom zbytočne.

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 370910

Ale Asange udělal, co považoval za důležité, zveřejnil konkrétní zločinnost banksterů páchanou skrze fašistický stát uSSa, fašistický pakt NATO.
Lidé mají různé touhy, potřeby. Někdo slintá po uznání, pochvalách, vyznamenání, jiný se bez toho obejde.
K těm vašim žvástům;
> „väčšina ľudí sú ignoranti a vychcálkovia. Myšlienky ich iba obťažujú“,
sdělím asi tolik, pokud byste chtěl lidem pomoci pochopit zlo, mocenské zlo, deprivanty, bankstery, můžete využít také hierarchii, ale síly sdělení. Protože lidé mají především strach z mocenského zla, to ani nemusí být uvědomělá vychcanost, ale podvědomý strach ze zločinců. Uvědomte si, že tento otrokářský zlořád, mojžíšismus, s kořeny v mezopotámských zlořádech, zde týrá lidi po tisíciletí.
Třeba mnoho lidí si uvědomuje, že „humanitární“ bombardování (buzerantismus, lidskoprávní organizace, mohamedánismus, změna pohlaví, korporátní fašismus...) má k lidskosti a lásce daleko – budete-li chtít jim „pravdolásku“ osvětlit, a potlačíte-li slintání po pochvale, zvolíte-li přiměřenou formu, sílu sdělení, budou mít vaši posluchači o čem přemýšlet.
[mrknutí jedním okem]

370917

12.4.2019 20:39

pořekadla praví zcela důvodně, že

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 370917

házení perel sviním je odměňováno metodou za dobrotu na žebrotu, nejspíše výsledek tisíciletých statistik rybího hejna, každopádně se téměř zcela ztotožňuji s pregnantním textem autora, až na ten hřebík, ten se konat nebude, prostředky nasazené na rybí hejno jsou gigantické jak nikdy za tisíce roků nebyly

370919

12.4.2019 10:51

Tragédie v přímém přenosu

svatoslav butora 88.?.?.?

Přeji hezký den v nehezky uspořádaném světě. Tragédie dle dramatu Hamlet podle Shakespeara pokračuje... Ofélie ve stavu úniku z reality naříká... Ze syna režimní moci (prince Hamleta) se po poznání obnažené pravdy stává v moderní verzi beznadějně osamocený hrdina (Assange). Není to ovšem stav úplné beznaděje. Něco vážného a důležitého pro svět se stane. I Shakespeare to věděl částečně předvídat. Až na to, že nemusel řešit ve svém dramatu co se stane s kočkou ve světě, který stojí "za kočku". Ve Světě Hnusu, který ovládnul dnešní svět o globální Moc usilujících entit se každá kočka musí digitálně zašklebit..., digitální svět bláznů opustí a objeví Svět Lidí.

370899

12.4.2019 17:27

Všimněte si fotky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Všimněte si fotky, kterou drží v ruce. https://www.lidovky.cz/svet/desitky-australanu-pod...

370912

12.4.2019 20:31

RE: Všimněte si fotky

Alfred 37.?.?.?

Reakce na 370912

Co je to za fotku?

370918

13.4.2019 20:02

RE: Všimněte si fotky

hel 86.?.?.?

Reakce na 370918

není to fotka, ale kniha! JA držel knihu amerického spisovatele Gorea Vidala nazvanou History of The National Security State.

370948

13.4.2019 11:55

RE: Všimněte si fotky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 370912

Vloženo přes proxy nebo TOR. Zrušeno

370933

12.4.2019 17:52

Je to hruza!

siky 181.?.?.?

Vzdycky jsem se ptal, jestli se tohle stane a ted se s tim nejak nemuzu vyrovnat. Ministr Pelikan se kdysi oznacil 'humanistu' a pak zlikvidoval nevinneho cloveka. Tohle bude mozna horsi. Kdo si mysli, ze se ho to netyka, je na omylu. Brzy vytvori system, kde staci jeden klik a jdete do lochu, nebo pozdeji na popraviste. Na Rusko bych ale zde nespolehal - ti nas nakonec podrazi. Musime se spojit a hnat tuhle komunisticko parazitickou chatru konecne od valu. Uz je to vice, nez zapotrebi.

370914

12.4.2019 17:58

Assange

Antimon 89.?.?.?

Myslím si, že vstanou "noví bojovníci". Ať je jejich důvod jakýkoliv (exhibicionismus, vysoký cit pro spravedlnost, vlastní přesvědčení apod.) vždy se najde nějaký následovník. I když dneska to bude mít těžší, protože tajné bude ještě tajnější. A případná represe ještě represivnější. Jenom jsem zvědav, jak se zachovají ty "nejspravedlivější organizace" jako je Člověk v tísni, Amnesty international a jiné [zmaten]

370915

12.4.2019 18:10

Assangeho činy nebyly marnost

Martin M 85.?.?.?

Tento člověk opět pozvedl hlas jednotlivce proti zparchantění systému...
Nemlčel před svým svědomím.
Konal s vědomím, že takové konání má další určité rovině smysl mj. proto, že NEBYLO ANONYMNÍ.
Nikdy nevíme, co vše riskujeme.
Konáme-li, "čerta starého" se zajímáme o "většinu" (co to prosím je, která z aktuálních většin to je...) která "mlčí".
Ano, souhlasím- na to že mají mozek a schopnosti je nejen prostá ostuda, že většina lidí ke svinstvům mlčí. Lidičky tak konají, často provozují "důsledné popírání"... jako kdyby mohli realitu a reálně probíhající děje popřít...
"Příšery prostě nejsou", a zakryjí se oči, "když jsem tam byl, tak jsem spal...", etc...
I jeden jediný člověk může změnit nemálo.
I jeden jediný člověk může ukázat směr milionům...
Vím, logicky ty miliony tou cestou nepůjdou,
ale kéž by již alespoň nezavírali oči a své svědomí do jakéhosi vnitřního "trezoru"- poslechnout jej se brání (není to často "výhodné" ), ale zahodit se jej BOJÍ... Mnozí netuší, že dají-li svému svědomí příliš často "pauzu", najdou ten "trezor uvnitř sebe" jednou vykradený...
J. Assange pro mne už vždy bude jedno z velkých jmen,
kdy ČLOVĚK povstal za LIDSKOST.
Přál bych si, aby si katani uvědomili,
že pokud mu ublíží ještě více nežli dosud,
význam jeho činů to jen posílí.
Výše uvedené nepokládám za žádná "velká slova".
Martin

370916

13.4.2019 4:31

Jak se mistodrzici na Cechy rozkatil a

favela 203.?.?.?

Reakce na 370916

o tom ,ze Demokracie spolehlive a vzdycky !! porodi neuveritelna, silena Monstra.
Churchill rikal :: Nejlepsi argument proti demokracii je 5 minut pohovor s volicem.
Nebo Linguet z Francie napsal v 1772 , jak je demokracie horsi otroctvi::
It is impossible of living by other means,that compels our labourers to till the soil whose fruits they will not eat and our masons to construct buildings in which they will not live. It is want,that drags them to those markets where there awaits masters who will do them kindness of buying them.It is want ,that compels them to go down on their knees to the rich in order to get from him permission to enrich him...To be every moment tormented by fear from hunger ,by fear of death,he is that free , by most cruel dependence......
A NZ. nove antiteroristicke ,teroristicke zakony , ktere hluboko deformuji a jak vime podobne zakony automaticky prinaseji z lidske spodiny to nejhorsi na povrch, tedy tohle bychom meli vzit uvahu pred smelymi soudy. A jake byly plany Hitlera, aby vyhubil Slovany ze sveta a potom udrzel vsechno bohatstvi vydirane po stoleti z Vychodu, ktere zide ukradali, odvazeli na zapad /Svycarsko/....
"...prvni sel zrat Khon ,za nim sel zrat Abeles taky zid"..zpivali trampove po hospodach pisnicku Zidovska Svatba a casem me napadlo ,ze autori meli na mysli asi svatbu ceske vladni nevestinky s zenichem vlady nekolika bohatych a prevazne zidovskych rodin.. Kterym patrila vetsina prumyslu dolu ,bank ,atd. Dalsi tretina , obrovskych pozemku patrila cirkvi a co asi patrilo prave se osamostatnenym Cechum v jejich zemi ? A kdo z toho mel obrovske zisky.Take po staleti financovali a bohatli na valkach a lichve. A pochybuji,ze by ty zisky byly ukladane v ceskych bankach..Zide vystridali slechtu i tu nejvyssi ,staveli si palace zamky daleko vetsi a prepychovejsi...
A Tak Petschek,taky zid si privlastnil doly mimo jine v CSR zbohatl na povalecne konjukture a rozhodl ,ze si v Bubenci postavi palac, kde by ukazoval sve bohatstvi a moc s tim spojenou poddanym. Benes tam byl "petschekny" vareny..Masaryk obcas. Misto moderni pohodlne vily, Neobtezoval se mluvit cesky. Jako by musel v Nemecku mluvit nemecky, ve Francii a Britanii jejich jazyky. Byl totiz Kral Uhli !!
Mensi skandal vypukl , kdyz se deti ve skolach ucili Marycku Magdonovu a dcerka musela basnicku prednaset. Stavbou posledniho palace v Evrope, byl Petschek posedly jako maniac a zbankrotoval. A tak se privedl do predcasneho hrobu a rodina pak pred Hitlerem utekla jinam.. Pokr.

370923

14.4.2019 4:33

Znepokojive otazky a pokr.

favela 203.?.?.?

Reakce na 370923

Dalsi predvalecna a velka cast statu byla v majetku sudetskych germanu a germanskych vetsinou slechticu s velkymi pozemky , lesy a rozlehle statky. Ani v Cechach nezili...A co patrilo Cechum ? Skrovna obydli, policka ,zahradky ,sem tam mensi statek,maly byznys ,male rodinne hospodarstvi..Narodni divadlo a nazev Cesko. ...A nas vykvet tech nejlepsich bojoval neohrozene za okupace prave za takove skromne cile. Dalsi odboj protikomunisticky ten bojoval za co ?
Za odstraneni komunistu.Za navrat pred 1938 ? A napriklad vkladat nase bezpeci zase do rukou britske vlady, ktera napr. napadla Cinu 2x a s cilem aby se kazdy cinan stal zavislakem na Opiu !! Mimo jine zlociny a snad i horsi.
Ohromne jsme ziskali s pomoci R.Armady, Stalina a prave tech komunistu...
Vlastnili jsme spolu s komunisty nasi zemi...Kde se Cech citi nejvic bezpecny uprostred zase Cechu a nejlip.. Cely ten cas jeste bez valek ! O to vice vystupuje nebetycna a podla zrada lupicskych Havlu a spol a vratitt nas pred 1938..Nejen ze zebroni o navrat Germanu, rozdavaji vse ...Navic chteji zrusit stat a narod i nazev je jiz cizi , Cechie !! a jako Hitler nas ,patricne ozebracene a zbavene vsech prav a nasi ceskosti ,chteji premistovat na Sibir do Patagonie atd. Dusledky pak jsou zase tragicke a traumatizujici..A opet hrozi okupaci, kdy islamisti zaplavi zemi a potom prijde dalsi vlna okupace pomoci lidskych prav, kde OSN prikazalo , ze mohou mit zen co chteji../Ale Evropan to ma zakazane prave temi samymi LDSKYMI PRAVY !!!/ HIGLEDY... Tedy za 15 let dalsi ,vnitrni okupace , stady porodnosti vytvorene ..bez mista a k zaduseni Evropanu....V 1945 pribyl do Ceskoslovenska velvyslanec Steinhard..Mel se pricinit aby Cesi neupadli do sparu komunistu. Ale zmocnila se ho posedlost ziskat a obyvat Petschkuv palac za kazdou cenu...Steinhard ,taky zid a zase v palaci rikali si Cesi ,co se zmenilo a podlehli..Tady bychom meli soudit ty komunisty s prihlednutim k jejich zasluham ze nase zeme byla vskutku a vubec poprve Nase !! A posuzovat, ty utocne komunistobijce v jinem svetle !!...Shirley Temple Black zahorela posedlou,ale zistnou laskou a horecne pro Havla a spol. a zvala je casto do palace na hostiny a chlast , aby dala najevo, ze jsou pod ochranou USA/CIA vlady a take ustanovila nove vztahy !!!,kdo je a bude vladnouci Elita u nas a kdo jsou poddani sluhove...Havel prijel az pozde /jako v 68 ,kdy do Prahy nejel, ponevadz se tam strilelo/,kdyz mladi lide a pak vsichni odstranili komunisty a ze sklepni diry se rovnou vymrstil na balkon..Cesi pak ,zrejme jsou neustale traumatizovani vsemoznymi zlociny a trpi Post Traumatic syndromem., z tech vsech moznych udalosti , kdy neni mozne zit v klidu..Nekterii se dokonce pomatli a je treba je jako skudce naoda odstranit...Verim,ze to nejsou cesi ani lide, ze pouze nosi masky..
Pak se dostavil velvyslanec Eisen a take mistodrzici, jak se ukazalo nad Cechy.
pokr..

370952

14.4.2019 12:15

RE: Znepokojive otazky a pokr.

svatoslav butora 88.?.?.?

Reakce na 370952

Přeji hezký den v nehezky uspořádaném světě. Pane, váš komentář je velice pravdivý. Řekl by jsem, že kvůli svobodě lidí a jejich potěšení z Pobytu ve Světě Lidí bude nutné svést nový souboj o vymanění se z nadvlády Světa Nadlidí... (tj. ne-lidí). Technický pokrok a slušný život bez válek by byl rychlejší bez té jejich sprosté zlodějské nadvlády. Nadlidé opět nehospodaří dobře. Už zase jim nestačí ukradené hodnoty. Už roztáčejí s pomocí OSN/UN novou spirálu válečného běsnění... Nashledanou v lepším světě.

370960

15.4.2019 4:43

Kde domov muj...pokr.

favela 203.?.?.?

Reakce na 370960

Snad nejspravnejsi otazka naseho naroda. Na kterou teprve komunisti /nasi dlouholeti nepratele/dali padnou odpoved. Az se vzpira klavesnice tohle jim priznat. A pak zase narod bojoval za svoji svobodu. Stalo se ze vlastenectvi prevazilo nad Pravdolaskou /Novotny/, a tak uz v zari 67 jsem se dozvedel o chystanem prevratu Slovaku a dosazeni senilniho svobody. Slovak =kdyz se objevi nekde diktator se ihned zacina plizit k nemu..A vina za srpen 68 pada na jejich hlavu. Husak agent KGB, dostal najednou velky prostor a hlavni slovo v mediich.Dokonce nasi generalove chteli velmi nenavideneho Husaka svhnout nekdy 1970. A jako v 38, 48 69 a 89 narod byl nahle odpovedny za spousty zlocinu....PARADOXEM zustava jako v 18 a 89 ,ze sotva jsme se osvobodili nastaly cetne utoky ze vsech stran a Parasitu nas zotrocit zapadu. Spolu se ostanimi staty Varsavske Smlouvy+Jugoslavie. Jak se rozvraci narod.
Velvyslance a jak se ukazalo Mistodrzicicho "pozvali" cikani na ucteni pamatky pracovniho tabora v Letech /2011/.. Kde byli uvezneni ti, co nechteli pracovat kradli a podvadeli..Byl Eisen,taky zid pozvan dle hlavniho zameru ideologu ve spojeni s cikany za ucelem nas obvinit a dohnat k poslusnosti...
Zucastnila a musela se cela ceska vlada i min.obrany, ktery tam nemel co delat a vladu nebranil. Plan a zamer byl uz predem jasny. Mistodrzici omdleval smradem s blizkeho veprina a to se stalo velkou zaminkou /daleko vetsi nez byl veprin a smrad na sireni "smradu" Ideologickeho..Hulakani dlouhotrvajic navzdory smradu/jeden smrad byl nahrazovan hulakanim za jiny horsi/...Hrali si do noty a zde bylo jasne zurive VMESOVANI do vnitrnich zalezitosti statu v rozporu s funkci "velvyslance"..Utok ,dalsi a hruby na nasi samostatnost a nezavislost i severenitu.
Nezbylo , nez se postavit na stranu prasatek a Cechu. Prasatka nemaji nejmodernejsi koupelny a toalety a neziji v palacich jako mistodrzitel, kde drive byly kovove veci ze zlata. Pach behem 5-8 vterin zmizi. A prasatka jsou nam lidem geneticky velmi blizka. Mistodrzitel se ukazal opet jako zbabelec, kdyz neobvinil ze SPIKNUTI !!, proti CSR vlady Britanie,Francie spolu s Hitlerem a Mussolinim. Prave proti nasi republice. Zeme nam neznama ,kricel odporny skret Chamberlain,ale vedel proklate vse o Sudetech /casti naseho naroda/a snazive rozhodoval o tom"neznamu" !! Britove navic /a nejen ti/, se zemi neznamou uzavirali Smlouvy a cile Obchodovali..Higledy..Mluvi se zde o prasatech ale uplne odlisnych..Tedy velvyslanec obvinil i prasatka ,ale nesel za vladou Nemecka aby ucinila napravu. Oh no !! nebo za brity a francouzi !! Kteri ty zlociny umoznili primo a tez proti tehdy daleko vzdalenym , Pigledy. cikanum !!
Venoval tez velmi vzdelany mistodrzici velkou castku penez !! a zucastnil se velkeho pochodu homosexualu. A tim ukazal svoji velkou Mizernou mezerovitost ve vzdelani /tez mozna/urcite umyslnou/, kdyz prave ucasti v pochodu kopiroval ty pochody agresivnich nasilnych a homosexualnich nacistu SA, za ucelem svrzeni vlady uchvaceni moci nacisty, mezi valkami !! Vsude i u nas se mezi valkami konaly velke sj...Automaticky kráceno

370984

14.4.2019 12:35

RE: Znepokojive otazky a pokr.

anonymous 89.?.?.?

Reakce na 370952

Zaujala mě ta písnička - Židovská svatba
Trochu sem hledal

V putice - kytara
https://www.youtube.com/watch?v=SDVUw8A5HPw
Slezina - na banjolinu
https://www.youtube.com/watch?v=O3Y2AtxYCdc
Koncert - celá kapela
https://www.youtube.com/watch?v=ytJ5xQZmyog

Text (ale bez akordů)
http://www.velkyzpevnik.cz/zpevnik/vlak-na-dobris/...

---

Ze stejného "playlistu"

Písnička "Vyvolení" [velký smích]
https://www.youtube.com/watch?v=GD2IHMzx_Go&li...

Neznámá písnička KK, neveřejně
Karel Kryl - Kádrují mě
https://www.youtube.com/watch?v=u7XwyMlxiwE&li...

No, po téhle písničce člověk pochopí, proč Vyvolený Václav nepodal Karlovi Krylovi ani ruku [velký smích]

... a další [velký smích]
HLUBINA PASKOV


No, som zvědavy kdy nás zase ti "Vyvoleni" budou za tuhle našu "pravdu a lasku" vyhazovat z práce a ze škol, a zavírat [pláč]

Pravda a láska (Made in VH) – JoRek
https://www.youtube.com/watch?v=d-Z68Bb6S78


Možná už to začalo. Nejdřív Assange, ...

Co to znamená?
Nikdo jim už nevěří
Teče jim do bot
Mají strach
Bojí se o penízky, o majetky, o "kapitál", ...
Bojí se trestu
...

Kdo to řekl, že "Dějiny se vyvíjí po spirále" ???
[smích]

370965

12.4.2019 21:32

Assangeho naivita

Leoš 88.?.?.?

Zůstat v samém centru země Velkého Satana to byla dost velká Assangeho naivita.Proč nezdrhl do Ruska?Zachránil by si kůži a byl by v pohodě.

370921

12.4.2019 21:44

RE: Assangeho naivita

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 370921

>Proč nezdrhl do Ruska?Zachránil by si kůži a byl by v pohodě.

Nestačil. Neměl to štěstí jako Snowden.

370922

13.4.2019 7:01

RE: Assangeho naivita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 370922

Udělat to klučina Rusům, tak by byl už dávno mrtvý.Soudruh Putin se s tím nemaže.

370925

14.4.2019 16:14

RE: Assangeho naivita

F&T 212.?.?.?

Reakce na 370925

Oddíly směrš (smrt špiónům) zavedl Stalin pro vyvražďování odpůrců.
Putin tohle nevymyslel a nelibuje si tolik v čistkách.

370974

13.4.2019 8:34

Assange + Snowden - zaměstnanci Globálního prediktora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Psáno přes proxy nebo TOR. Zrušeno.

370926

13.4.2019 18:35

Jan Korál - český Assange

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Vkládáno přes TOR nebo proxy. Zrušeno.

370946

13.4.2019 20:59

Zásah do vlastní nohy

zLeoš 185.?.?.?

Dotažením této parodie na spravedlnost - vyvlečení z azylu pod naprosto irelevantní záminkou - si zločinný režim dal další ránu do vlastní nohy.
Mnoho lidí díky tomu zahlédne škleb démona, ukrývaný pod maskou mediálních lží a propagandy,
Jen tak dál, zkurvenci!

370949

13.4.2019 22:09

trocha kabalistické numerologie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Vkládáno přes TOR nebo proxy. Zrušeno.

370950

14.4.2019 14:28

Kdo je kdo?

investigativec 89.?.?.?

Je to vynikající šance sledovat, kdo je kdo a kdo za koho/co kope !
Například žid, sionista a neocon Ondřej Neff se už "odkopal" [smích]

Jak se k tomu staví různá Media, Jedia, ... ?

Jak se k tomu vyjadřují Jurnalisti, Prestituti, Blogeři, ... ?

Jak Politici a Poblitici ?

Jak to vidí různé Partaje, Hnutí, Iniciativy, Nevládní organizace, ... ?

...


Podobně jako když svého času Topolánek prohlásil "Fisher je Žid, ten uhne", byla všechna "Jedia" plná "Holokaustu".

Nebo když Bělobrádek prohlásil, že zdanění Církevní zlodějiny je Antisemitismus.

...

I když český "zdravý selský rozum" tyhle souvislosti jaksi nevidí [smích]

370970

14.4.2019 18:28

Už zase vím h....!

Pacholíček 93.?.?.?

Já chtěl taky hrdinu co se objetuje" za stranu a za lidi" jako ve stejnojmenném vtipu. Ještě včera jsem pěl chválu na bohatýra a věc byla jasná a hrdina oslnivý.

No jo, ale dneska jsem si o něm přečetl článek od Henry Makowa ....no a už zase vím H....!

370979

16.4.2019 9:14

Assange an Agent of the Deep State

Bubo 78.?.?.?

Spíše věřím titulku atd.

371019

17.4.2019 21:38

Assange ( a pod.) - zhouba tkzv. " historiku".

Joseph Chlor 78.?.?.?

A dalsich...napr, tkzv. "ucitelu".

371057

Tuto stránku navštívilo 2 748