Diskuze k článku
Síť 5G představuje nebezpečí pro zdraví dětí
Příspěvků 44
1. Jak odlisili, oddelili vliv soucasne GSM, pripadne Wifi, ktery muze byt nasobne vyssi.
2. Stejne tak GSM, Wifi pronika stenami, postylkou, proto take funguje, autorovi unika predstava o sireni podobnych vln.
3. Kuze nepusobi jako antena, zadne odborne argumenty timto smerem neodznely, a se stoupajici frekvenci utlum spise roste. Mechanismus rezonance v mikrovlnce je neco jineho. Bezne nejprve dojde k odrazu. V mikrovlnce dochazi k mnoha odrazum, protoze jde o maly uzavreny objem. Venku se od cloveka vlna odrazi jenom jednou, a pak uz prakticky nikdy. To by nastalo az v kovove kleci spolu s vysilacem.
4. Oslovte techniky, radioamatery, kupte indikatory. Nedelejte protekci tmarum. Ne ja jsem pro zbytecny smog a zcela zbytecny transfer hromady dat. Mne by stacil i 33kbps, nebo 500kBps s videem. Pokud vsak budete trpet zbytecne filmy, hry, spionaze, operacni systemy, ktere 99% strojoveho casu nedelaji to, co by meli, pokud vetsina dat musi jeste jednou pres servery google, nebo v Polsku, tak vsichni vy davate zelenou vsem pripadnym rizikum. Momentalne ale nejvetsi riziko predstavuje GSM a Wifi, kdyz uz.
22.2.2019 15:16
RE: Clanek je neodborny kompilat
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 369810
Nejde o intenzitu, jde o frekvenční spektrum. Jenže tvůj 5G rozklížený mozek to pak stejně nepochopí, když neví ani teď o vlivu milimetrových el-mag vln na živé biopole. Velký průser je v tomto ohledu už i 2G. 5G bude mít následky zničující, zombifikující.
Absolutním šílenstvím je nebezpečná krátká vlnová délka !!!!! Šiřte protest proti 5G všude. Braňme naše životy a svět!
A podivat treba jen obrazky
https://www.google.com/m?q=radio+frequency+absorpt...
Venuje se tomu seriozne spousta lidi treba i z nasich fakult.
Nebudou vsichni zaplaceni lhari, neserioznost se casem muze vymstit.
>Nebudou vsichni zaplaceni lhari, neserioznost se casem muze vymstit.
Tohle můžeme stejně dobře říci o zaplacených užitečných idiotech, kteří řízenou demolici WTC označili za "palačinkový efekt". Nemám nejmenší pocit, že by se jim jejich neserióznost nějak vymstila. A vůbec celkově nemám pocit, že by se v posledních stoletích lhářům a podvodníkům, kteří formují dnešní svět vymstilo cokoliv.
A vás opravdu nechápu, předpokládám, že jste podobným zprůsobem jako neomezené šíření vysokofrekvenčních vysílačů VŠUDE okolo podporoval i polychlorované bifenyly, neomezené používání DDT, antibiotik podáváných preventivně zvířatům a podobně.
Ony i ty PCB byly naprosto "neškodné" viz WIKI:
V 60. letech se začaly objevovat první náznaky, že PCB látky nejsou tak neškodné, jak se myslelo. Ačkoliv se původně vůbec nepředpokládalo, že by někdy mohly proniknout do potravního řetězce, byly stále častěji diagnostikovány v tkáních organismů, zejména pak u predátorů na vrcholu řetězce, ale také v mléce a mase krav, koz a dalších podobných živočichů. Ukázalo se také, že u 12 kongenerů PCB existují významné negativní účinky.
Podrobný toxikologický výzkum postupně odhalil, že zatímco akutní toxicita PCB je nízká, výrazně nebezpečnější je chronické vystavení nízkým dávkám, vzhledem k jejich schopnosti perzistence a bioakumulace. Za nejvážnější jsou považována karcinogenní rizika, zejména pokud jde o rakovinu slinivky břišní a rakovinu jater.[4] Dále bylo prokázáno, že mají nepříznivý účinek na výkon imunitního systému, poškozují játra a snižují plodnost.
Vůbec ale nepředpokládám, že byste pochopil, o čem mluvím, takže spíše jen pro ty, kdo nejsou zcela zaslepeni kvákáním "vědců". Kdo posuzoval nebezpečnost PCB a schválil jejich použití? Komu se "neserióznost" vymstila? Stačí mi jeden jediný příklad.
Toxicitu DDT zcela jiste nezkoumali kuchari, ani lidi, jako vy, ale opet vedci. Opet odbornici. Navic DDT jste v pohode mohli pouzivat i u vas v rodine, bylo vsude. Ctenar pochopi, ze mi podsouvate nesmysly.
Ano, "odborníci" a "vědci" vašeho typu zkoumali a doporučili používat toto:
https://cs.wikipedia.org/wiki/DDT
Výroba a používání DDT je dnes zakázána ve většině zemí světa.
V roce 1962 vydala bioložka a spisovatelka Rachel Carsonová knihu Silent Spring (Mlčící jaro). V ní uvedla, že přítomnost DDT v živočišných tkáních a potravních řetězcích byla zjištěna i v lokalitách daleko vzdálených od míst jeho nasazení a že se hromadí v tkáních živočichů (bioakumulace).
DDT je toxický. U laboratorních myší byla zjištěna smrtná dávka LD50 při podání v potravě 135 mg/kg, u krys 87 mg/kg, u člověka pak 1500 mg/kg, i když byly publikovány i mnohem nižší hodnoty.[zdroj?] Do organismu může proniknout i pokožkou;
V roce 2000 byla zveřejněna studie prokazující, že rozpadový produkt DDT působí jako endokrinní disruptor narušující funkci androgenů. U laboratorních potkanů prokázal inhibici vazby hormonů na tzv. androgenní receptor. V roce 2005 časopis Environmental Health Perspectives informoval o zvýšení výskytu tzv. intersexuálních žab v důsledku používání DDT. V roce 2006 přinesl Journal of Andrology studii o snížení pohyblivosti spermií a zvýšení výskytu defektních spermií u mužů v závislosti na hladině metabolitů DDT v krvi.[7]
Podle amerického výzkumu vystavení DDT během puberty zvyšuje riziko vzniku rakoviny prsu zhruba pětinásobně, což je připisováno jeho schopnosti narušovat hormonální systém.[8]
Zamořen DDT je bývalý sklad pesticidů v Lubech u Klatov, které proniká i do povrchové vody na východní straně skladu. Obyvatelům této lokality se nedoporučuje, aby pili vodu z místních studní, a to na základě studie rizik, kterou zaplatil Plzeňský kraj. Náklady na odstranění zamoření se odhadují na 30 milionů korun.[9]
Ale do té doby, než lidi začali chcípat, "vědci" každého, kdo poukazoval na to, jaké je DDT svinstvo, označovali jako blázna. Samozřejmě naprosto neočekávám, že byste byl schopen pochopit, co se vám vlastně snažím vysvětlit.
Cituji vas: "Ano, "odborníci" a "vědci" vašeho typu zkoumali a doporučili používat toto:"
Naopak, nejspis prave odbornici a vedci "meho typu" vyzkoumali toxicitu. Radim se totiz mezi ty, co nelzou ani sami sobe.
Ale jste dost odbocil od temy. Rec byla tez o tom, ze jsem byvaly radioamater, co se jeste jako nedospely ucastnil soutezi, pak studium a praxe v oboru. A vy mne s cernym paskem zde chcete vabankem oponovat v debate v oblasti, kde nemate v poradku zaklady. Podobne je tomu ve fyzice, v prirodnich vedach obecne. Opakujete tedy jen nazory pseudoodborniku a pisalku z celeho sveta, aniz jste sam schopen je vyhodnotit.
Kdyz vam vadim jako osoba, proc nehledate jine, co rikaji totez? Vzdyt se objevil zde i pan, co delal analyzator/indikator pole. Ja mam doma dva podobne meraky, vy zrejme nic.
A neni pravda, ze seriozni pristroj stoji milion a ty za 10€ nic pouzitelne neumi.
Za 30€ lze poskladat indikator do 10-20GHz, komplet spektrak do 20GHz za asi 1500€, spektrak do 50-110GHz, za asi 3000€, starsi obsahlejsi pristroje v podobne cene.
Kde je to od cen, ktere jste tu lovili. Musite nejprve vedet, co chcete koupit.
Sice s vama nesouhlasim, kdyz v podstate tvrdite, ze frekvence je dulezitejsi nez vykon, ale podivejme, v jak sirokem pasmu se uvazuje 5 G, a tedy ze vlastne tu vasi frekvenci vubec nezohlednujete, jlikoz na tech spodnich se davno vysila se znacnym vykonem. Vy to ale hazite do 1 pytle:
https://techbox.dennikn.sk/siete-5g-sa-hlasia-aj-n...
Ted se jen divam, ze informace je z opozicniho deniku, ktery jinak nesnasim. Ale semtam i oni napisou neutralni veci a nemam s tim problem. S tim rozlozenim spektra maji pravdu, lze overit z vice zdroju, nezastiraji, do ceho vseho lezou.
Vy proste nemate jak vedet, ze jsem to ja, co dava veci do poradku. Nikoli na zaklade fam.
Zaverem si posvitme na tu vasi rezonanci. Prece mikrovlnky bezi na 2.5 GHz, a telo je ze 2/3 voda. Proc vas pak trapi zcela jine frekvence, hodne daleko od "rezonancni", pri ktere nastava nejvetsi absorpce? Proc neberete v uvahu, kolik z toho telo odrazi, a ze i v mikrovlnce by to bez mnoha odrazu nefungovalo? Nejspis proto, ze ignorujete dulezite detaily. Kompletne vodive, objemove propojene telo nemuze obsahovat tolik rezonatoru, kolik se vam zachce, jinak by take nerezonovalo nic.
Navic domnele navyseni absorpce podobne rezonanci pri absorpci s elektrickou, "antenni" rezonanci zodpovednou za prijem energie prakticky nesouvisi. Nestudoval jste anteny, a nevite, ze vodive plochy nemohou fungovat jako antena na vsechno. Tobychom uz davno misto slozitych anten polepovali strechy alobalem. Stejne tak zkuste jen o chlup zmenit vysilaci anteny GSM BTS, kolik pak vykonu zustane. Nebo upilovat z anteny mobilu. Mate po vykonu a po rezonanci. A doufat, ze nektera frekvence bude nahodou prenesena efektivne je jednak paranoja vyhry jackpotu, ale mnohem spise neschopnosti tela rezonovat a prijmout vykon, beztak mizivy.
Nastesti. I kdyz to s mobilama, wifi...zjevne prehanime.
Technologie a vedomosti by sa casom mali vylepsovat a tak by som logicky predpokladal, ze 5G bude menej nebezpecne ako 2G. Na 2G upozornoval isty vedec ako o vysokom nebezpeci a odporucal ukladat mobil min na vzdialenost 4m:
https://www.youtube.com/watch?v=NMZgaBL1BhU
Staci postavit kvetinu k 'bezpecnej' wifi a ona casom zoschne.
Jedna sa o vyvoj technologii smerujucich k niceniu a nie na rozvoj civilizacie.
GP je prilis hlupy, aby dokazal podporit tvorbu, nicit je pre neho jednoduchsie, pri niceni postaci nizsie iq.
Anglické články:
Bioeffects of Selected Nonlethal Weapons https://sigint.files.wordpress.com/2008/02/bioeffe... . Odtajnený dokument americkej armády z roku 1998 popisujúci fungovanie a vojenskú nasaditeľnosť elektromagnetických, akustických a laserových „nesmrtiacich“ zbraní na ovládanie správania jednotlivcov a davov. Tematické kapitoly: str. 2-6 (mikrovlnné ohrievanie obetí), str. 6-8 (mikrovlnný prenos zvukov do hlavy obete), str. 8-12 (úplné narušenie nervovej kontroly nad telom), potome ešte nasleduje kapitola o nasadení infračervených laserov.
Krátka verzia toho istého článku tu: https://diskuter.files.wordpress.com/2019/02/un_ag...
Curtis Waltman: Washington State Fusion Center accidentally releases records on remote mind control (18.4.2018) https://www.muckrock.com/news/archives/2018/apr/18... Vládne úrady poslali aktivistovi žiadajúcemu informácie o aktivitách Antifa omylom v prílohe niekoľko súborov z tajného výskumu venovaného technikám diaľkového ovládania mysle.
COM-12 BRIEFING – MIND CONTROL OPERATIONS – AQUARIUS GROUP ACTIVITIES (1992) https://href.li?http://stopthecrime.net/COMM%2012%... Uniknutý dokument z prostredia amerických tajných služieb, ktorý mapuje históriu používaných technológií, pričom posledných cca 6 stránok textu sa venuje najnovším trendom plánov na ovládanie davov pomocou "rádio-hypnózy" prostredníctvom vysielačov maskovaných ako vysielacie veže mobilných operátorov.
Nemecké články:
Biologische Auswirkungen krimineller Mikrowellen-Bestrahlung, 2004
https://diskuter.files.wordpress.com/2019/02/biolo...
Epizóda "Strahlende Zukunft" (Žiarivá budúcnost) z nemeckého kriminálneho seriálu Tatort venovaná téme nebezpečnosti mobilných vysielačov a teroru civilistov pomocou nelegálnych mikrovlnných zbraní
https://www.youtube.com/watch?v=7Qx9nxXX4ak
Sofistikované technológie na ovládania mysle
Technológie ovládania mysle - základný prehľad a fyzikálne princípy účinku
https://diskuter.wordpress.com/2019/01/31/technolo...
Na rozdiel od iných článkov z alternatívnych webov, ktoré sa téme kĺžu iba po povrchu, tu sú k dispozícii určité základy fyzikálnych postupov, ako všetky tieto technológie v praxi účinkujú. Užitočné ako základ k téme, na ktorom sa dá následne budovať ďalšie samoštúdium.
Témy:
- história a kódové názvy projektov
- hypnóza a tajné služby
- psychotropné drogy distribuované plošne medzi civilnú populáciu (rozvody pitnej vody, aerosoly z lietadiel)
- mikrovlnné vysielače (vysokofrekvenčné mikrovlnné vysielače na ovládanie davov, extrémne...Automaticky kráceno
22.2.2019 13:25
= RE: Mikrovlnné zbrane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 369813
Domnívám se, že příliš rozsáhlé rádobyodborné teoretické články s mnoha tajemnými odbornými názvy a hojnými odkazy jsou na internetu umístěny ve značných množstvích úmyslně, protože jejich distrubutoři dobře vědí, že dnešní normální čtenář není schopen přečíst ani stránku A4 s tím, že by si něco co čte zapamatoval, a tak při studiu delšího bloku textu pokud se už dostane alespoň doprostředka dokumentu, /nedej bože až nakonec/, už si nepamatuje co vlastně četl na začátku. Tak je vlastně dezinformace podpořena a zesílena. Také kdo si jen hraje, nezlobí...
Jistý známý autor polských vědeckofantastických románů tvrdí:
- Nikdo nečte.
- Kdo přece jenom čte, neporozumí.
- Kdo přece jen něčemu porozumí, za okamžik zapomene...
ad: "...že dnešní normální čtenář není schopen přečíst ani stránku A4 s tím, že by si něco co čte zapamatoval, a tak při studiu delšího bloku textu pokud se už dostane alespoň doprostředka dokumentu, /nedej bože až nakonec/, už si nepamatuje co vlastně četl na začátku..."
Možno ti to bude pripadať komicky, ale presne na takomto princípe fungujú účinky mikrovlnných zbraní na pasivizáciu verejnosti. Najklasickejším príkladom "civilnej" mikrovlnnej zbrane je wifi vysielač zamontovaný do notebooku a smartfónu. Užívateľ sa nachádza v jeho tesnej blízkosti (30 cm), takže absorbovaná dávka je častokrát vyššia, než zo všetkých okolitých wifi hotspotov.
Vplyv wifi na mozog človeka: neschopnosť sústredenia, problémy s pamäťou (nefunkčná krátkodobá pamäť, dočasné a trvalé výpadky dlhodobej pamäte, problémy so spracovaním textu, problémy so zrakom (dvojité videnie, problémo so zaostrovaním na text), psychický stav ľahostajnosti, pasivity, permanentná nízkoúrovňová depresia...
Sám som viacerými vyššie vymenovanými problémami prešiel a okamžite zmizli, akonáhle som začal vo svojom okolí tieniť najsilnejšie mikrovlnné zdroje (vypnutý wifi router, vypnutá wifi v počítači, vybudované tienenia proti okolitým mikrovlnným zdrojom).
Každopádne, to čo popisuješ, t.j. neschopnosť prečítať dlhý text a neschopnosť ho spracovať a zapamätať si, je typická práve pre tých, ktorí čítajú internetové texty z počítača/smartfónu pomocou bezdrátového pripojenia. Stačí text vytlačiť na papier a miera porozumenia textu a efektívnosti jeho zapamätania dramaticky vzrastá (aspoň u mňa).
Čo sa týka tých linkov, čo som dal
Neočakávam, že ich niekto okamžite všetky prečíta. Verím, že si ich niekto odloží na disk a že sa k nim v budúcnosti vráti, keď bude mať potrebnú náladu a znalosti, aby im porozumel.
22.2.2019 17:28
RE: = RE: Mikrovlnné zbrane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 369822
Mohl bych se už jen zeptat, jak píšete:
"vybudované tienenia proti okolitým mikrovlnným zdrojom ".
To jste je budoval sám, a nebo jste si to nechal zhotovit od nějaké odborné firmy, a kolik jste do toho investoval? Také by mně zajímalo, " jak Vám to okamžitě pomohlo". Nějaké psychologické testy, nebo tak...
ad: "To jste je budoval sám, a nebo jste si to nechal zhotovit od nějaké odborné firmy, a kolik jste do toho investoval?"
Svojpomocne. V prvom kroku som si stiahol na tablet aplikáciu na monitoring blízkych wifi signálov, vďaka čomu som po nejakej dobe skúšania identifikoval najsilnejšie wifi od susedov a miesto, kde presne sa za stenou nachádzajú.
Potom som urobil núdzové experimenty s tienením najexponovanejších smerov hliníkovými alobalmi (cena cca 2,5 eura za 5x0,5 metrové pásy). Alobaly mi ale úplne nesadli (nedarilo sa mi vyriešiť ich uzemnenie), takže som ich neskôr nahradil špecializovanými látkovými textíliami (bavlna, polyester plus 10% podiel kovových vlákien). Tieto textílie majú výhodu v tom, že vyzerajú vizuálne úplne decentne a nenápadne a nie sú elektricky vodivé (takže netreba riešiť toľko problémy s uzemňovaním). Na rozdiel od hliníka, tieto textílie signál neodrážajú, ale priamo pohlcujú a menia na teplo. Preto nemusím riešiť otázku zrkadlenia signálov medzi alobalovými plochami. Navyše tieto textílie nevydávajú pri každom pohybe šuchotanie, ako to s obľubou robí alobalová fólia. Náklady boli vyššie, cca 30 eur za meter materiálu. Okrem toho existujú aj výrazne drahšie vysoko účinné textílie v cenách 50-200 eur za meter, ale tie som netestoval.
Keďže bývam v malom podnájme, tak celkové náklady neboli veľké, pretože nebolo treba tieniť veľké plochy a nepotreboval som ani odtieniť všetky smery, stačilo odtienenie mobilného vysielača za oknom a najsilnejšej wifi od susedov.
ad: "jak Vám to okamžitě pomohlo"
- Výrazne lepší spánok (ľahšie večer zaspím, skôr ráno vstanem, potrebujem kratšiu dobu spánku v noci)
- zmizol pocit "mikrovlnného grilovania hlavy" v smere, kde stojí za oknom mobilný vysielač
- lepšie sa mi pracuje za pracovným stolom, som menej unavený, menej ma bolí hlava, zmizli pocity depresie. Subjektívne sa zlepšila pamäť a práca s textami.
Sme tak dôsledne zamorení elektrosmogom, že ho máme doslova na každom kroku a normálny človek ani nemá možnosť postrehnúť, že sa na nejakom mieste bez elektrosmogu cíti lepšie. Účinky ožiarenia totiž majú niekoľkohodinovú zotrvačnosť, takže aj keď sa človek dostane na chvíľu do čistejšieho prostredia (napríklad v parku alebo na ulici), tak ten efekt nestihne postrehnúť, pretože stále doznievajú zdravotné prejavy ožiarenia z domu, práce, vlaku, autobusu...
Elektromagnetické pole (dobře, vím, zjednodušuji) lze odstínit pouze vodivým stíněním CELÉHO prostoru (podlaha, strop, stěny). Má-li být stínění účinné, musí být provedeno perfektně, spoje ploch by měly být svařeny nebo pájeny, jinak mohou vlny prosakovat. Samozřejmě vadí otvory, pro nižší kmitočty lze použít hustá síta (všechna křížení ok musí být svařena nebo spájena), u mikrovln je to horší.
Zažil jsem kontrolu bedny, na kterou měl výrobce certifikát - neprošla! Ukázalo se, že výrobce použil jiné nýty než při certifikaci.
Doporučuji se podívat k odborníkům, třeba do Vyškova
http://www.vtusp.cz/a/zkusebnictvi
Čili to, co uvádí p. pozorovateľ, je fyzikální nesmysl, možná ale zafungoval placebo efekt. Je-li subjektivně spokojen, budiž mu to přáno.
Ono je to celé výrazne zložitejšie...
Pokiaľ by som chcel 100% tienieť celý byt, musel by som ho prerobiť na dokonalú farradyovu klietku, čo v tejto chvíli nechcem z viacerých dôvodov robiť (nielen finančných, nepáči sa mi hlavne samotná myšlienka zavrieť sa do elektricky vodivej klietky)
NIe som človek, ktorý by trpel vyslovene silnými prejavmi elektrohypersenzitivity. Takže na začiatok mi stačí, keď zmiernim intenzitu celkovej dávky a odtienim najsilnejšie zdroje.
Samozrejme viem aj to, že keď neodtienim celý priestor, tak časť žiarenia do bytu bude stále prenikať. Ale ako dostatočný úspech považujem to, že zatienim plochy, kde trávim najviac času: pracovný stôl a spálňu.
ad: "Elektromagnetické pole (dobře, vím, zjednodušuji) lze odstínit pouze vodivým stíněním CELÉHO prostoru (podlaha, strop, stěny)"
Ako hovorím, je to výrazne zložitejšie.
Dlhšie vlnové dĺžky, typicky signály mobilných operátorov (450 MHz, 900 MHz, 1800 MHz) prenikajú veľmi dobre cez pevné materiály a najefektívnejšie tienenie je pomocou elektricky vodivých fólií (hliník, meď, striebro, oceľ)
Frekvencie 2,4 GHz wifi sú už relatívne výrazne pohlcované materiálmi (útlm 15 dB tepelnoizolačné sklo, útlm 10 dB betónová stena, útlm cca 10-15 dB skriňa plná kníh).
Frekvencia 5 GHz wifi je ešte lepšie pohlcovaná materiálmi (útlm 20 dB na 10cm betónovú stenu), ale naopak zle tieniteľná hliníkovými fóliami.
Dané špecializované anti-emf textílie pracujú na inom princípe, než hliníková fólia. Je to technológia podobná ako používali americké stealth lietadlá. Rádiový signál nie je odrazený, ale zložitou vláknovou štruktúrov roztrieštený a premenený na teplo.
Praktické výsledky:
Nemám profesionálne meracie zariadenie, aby som zmeral presnú efektivitu pri tienení mobilných vysielačov. Ale vcelku presne som mal možnosť možnosť efekt tienenia wifi signálov. A tam som dosiahol útlm 20 decibelov (hliníková fólia) a útlm cca 15-20 decibelov (anti emf textília). Merané v zóne "tieňa". Útlm 20 decibelov zodpovedá odtieneniu 99% prichádzajúceho signálu.
Anti-emf textília má tú výhodu, že pohlcuje aj okolité odrazené signály, takže po jej inštalácii došlo k miernemu poklesu intenzity signálov v celej miestnosti, dokonca aj na netienených miestach (pokles cca 5-7 decibelov)
Odstínění prý pomáhá také dřevo.
Rakouský lesník a výrobce dřevěných stavebních panelů (Thoma?) v knize "Viděl jsem tě růst" píše o laboratorních testech těch jeho panelů, a tvrdí že podstatně zeslabují elektromagnetický šum. Ale detaily si nepamatuji.
K dřevěným panelům dospěl postupně tak, že když se přestěhoval do nového domu, děti začali trpět alergiemi. Tak vyházel všechnu dřevotřísku, lina, umělotinu, ... a nahradil to přírodním dřevem. A do roka byly děti zdravé.
---
Dalším aspektem oslabení paměti může být fluorizace vody, případně další "dezinfekční" aditiva, která dodávají vodárny. Pročpak asi u nás skupuje vodovody židovská Veolia? (Pustil by Israel na svůj trh nežidovskou firmu??)
Další problém je nedostatek vitamínů a stopových prvků v dnešních potravinách, který je následkem průmyslového hnojení a vyčerpání půdy několikanásobně menší než před padesáti lety...
I zednář a ochránce exekutorské mafie Židoš Zeman někde prohlásil, že řešením demokrafické krize by bylo, když budou lidé umírat hned po dosažení důchodového věku...
Miliardáři a "investoři" v "TED talks", když mluví o lidstvu, tak mluví o "celých dvou miliardách lidí"...
Jsou to jenom nepřímé náznaky, ale tímto směrem se asi ubírají duševní pochody "Jelit".
Můžeme jen doufat, že vyhubí dřív sami sebe aplikací duchovního principu "Přej a bude ti přáno"
Paměť selhává také následkem stresu a traumat. Bojuje-li třetina až polovina rodin v tomto státě se Zemanovou a Babišovou exekutorskou žido-mafií o přežití, pak se to v prvé řadě projeví na psychice.
Sebevraždy představují 1,2% ročních úmrtí!!!p
Kam se na to hrabou spalničky
...
23.2.2019 17:49
RE: = RE: Mikrovlnné zbrane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 141.?.?.?
Reakce na 369838
A už jsme u toho jak to působí. To že mobily zvyšují teplotu tkáně je zmapované a opatrnější jedou hlasitý odposlech a nedrží to na hlavě. Pro zjednodušenou představu jste také grilovacím objektem spekter záření mezi zrcadly ale blahodárné slunce jež evolučně tvoří melanin?/melatonin/ což je nejsilnější antioxidant snad dosud známý na ochranu buněčných struktur. Kdo si nedá dvě a dvě dohromady tam je jakýkoliv polopatismus marný a budou mlet své mantry oddělené od života organismů jako kdyby se jednalo o nějaké nehostinné prostředí někde v pekle a nikoliv ekologii vlastního prostředí tímto postihovaných.
23.2.2019 18:31
== RE: = RE: Mikrovlnné zbrane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 369838
Ta výměna alobalu za tu stínicí tkaninu je kladné technické zjištění, protože jednak alobal na mikrovlnách neuzemníte, jen můžete dosáhnout ještě toho, že se ve stíněném prostoru budou tvořit ohniska s daleko vyšší intenzitou než vně, která vzniknou sečtením odrazů od hladké vodivé plochy, což alobal je. Názorný pokus kde je možno jednoduše prokázat pronikavost mikrovln je, když uzevřeme mobil do nějaké kovové krabice a zavoláme na něj. Pokud nejsme někde v pásmu velmi slabého signálu BTS, a nebo krabice není zaletována, snadno se na něj dovoláme. Pro elektrickou složku mikrovln stínicí tkanina nesmí být vodivá, musí to být ztrátový odpor. Pro magnetickou složku to musí být naopak velmi vodivá a vzájemně dokonale vodivě spojená soustava mikroindukčností, které nesmí současně působit jako jako rezonátor. Proto je vždy dobré VF stínění několikavrstvé.
Chtěl bych ještě upozornit na jeden zajímavý "měřicí frk" některých odborných firem, které se často prezentují superdrahými zahraničními přístroji s certifikátem EU za nemalé ceny: Hodně často operátor úmyslně měří útlum stínění pouze těsně za stínicí folií. Pokud ho vyzveme aby měřil dále v prostoru a efekt zná, odkáže nás jako "superodborník" třeba na normalizovaný způsob měření. Pokud však vzdálí měřicí sondu dále od stínicí folie, okamžitě se smog zvýší minimálně desetkrát. Proto bych vždycky bral třeba stínicí pokrývku těsně na kůži, / přikrývka / ale zásadně ne netěsný stínicí prostor, od kterého jsme vzdáleni, jako v případě třeba stínicích závěsů a podobně.
Alobal spolehlive funguje i na milimetrove vlny, jen se musi vedet, co s nim.
Neznam zadny kov na svete, ktery by misto odrazu EM vlnu tlumil.
Dokonce ani zcela rezavy drat to nedela, mozna az hodne vysoko v GHz.
To je take duvod, proc totalne rezave anteny neztracely na kvalite.
Takze informace o tlumicim kovovem vlaknu ve tkanine je nesmysl. Muze dojit akorat k rozptylu, kdyz je zdrojem blizky mobil, ze vzdalene BTS apod. je to jedno.
Jiz jsem take 2x psal, ze stineni dovede fungovat a funguje jako odrazec, tedy pred nim se sila pole zvysi. V antenach se to vyuziva na pozici reflektoru.
Hrnec nemusi byt zaletovany, staci prekryti pokryvky a nedovolate se ani kdyz jste kousek od BTS, zalezi samozrejme na detailech prekryti.
Delit EM pole z hlediska stineni na magnetickou a elektrickou slozku ma dalsi uskali, a vede na ruzna nedorozumeni. Zalezi na interpretaci, a maji problem se domluvit i odbornici mezi sebou.
24.2.2019 17:42
RE: == RE: = RE: Mikrovlnné zbrane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 369886
Nezlobte se na mně, ale předpokládám podle toho co píšete, že jste neměl nikdy v ruce měřič síly pole, a to zejména někde u alobalu. O tom rezu jak píšete, pokud do rezavé antény o pouštíte nějaký vyšší výkon, jednak se silně sníží vf Q vodiče / činitel jakosti /, a jednak to při provozu ve tmě jiskří na povrchu a hřeje. Znám radioamatéry, kteří si suvereně postaví na 28 MHz anténu z instalačního drátu s PVC izolací, v domění že to bude korozivzdorné, a pokud měří sílu pole, jsou rozčarováni. Stejně tak používat na laděných obvodech místo postříbření smaltovaný drát. Zkuste se rozhlédnout po internetu,
třeba google : stínicí tkaniny .
Jsou tam nejen popisy vlastností a útlumu, ale i nemalá cena / asi 700 korun za plachtu z role 1 x 1,5 m /. Pro měření je možné si vyžádat od firem i jen malý vzorek bez ceny. Můžete si ho snadno rozpitvat, a podívat se na to pod mikroskopem.
Co se týče toho alobalu, zřejmě jste obětí teorií různých "vědců", kteří měří VF pole na kšeft tak, že ukazují, " jak tkanina přitisknutá na měřák stíní ". Pokud anténu měřáku vzdálíte od toho alobalu, či od stínici tkaniny třeba jen na několik centimetrů, síla pole vyskočí i 10 x. Za účelem kšeftu je to ovšem velice dobrý obchodní záměr, a málo známý trik, zejména když je zákazník amatér...
Vy mne asi zkousite. Postribreny drat v pi clanku za koncem pouziva ten, kdo to jinak neumi. Tema je ale o prijmu vlny, nikoliv o efektivnim vyzareni vykonu antenou.
Jeden z mala duvodu pro stribro je snad jen civka oscilatoru vypalena na keramice.
Pak nejde porovnavat zelezny drat s medenym a svalovat to na pvc bez korekce.
A ten alobal opravdu rozebiram pri prijmu, ne jako stineni v blizke zone vysilace.
25.2.2019 12:07
RE: == RE: = RE: Mikrovlnné zbrane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 369902
Naše vzájemná technická diskuse mi připomíná básničku z dětství.
Kampak, otče? k lesu ?
Krocana na trh nesu.
Co dělají vaše děti ?
Je svázanej, neuletí.
Vy mluvíte jako blázen.
Dejžto Pán Bůh, s Pánembohem...
_____________________
S tím stříbrem, smaltovaným drátem, rezem a PVC izolací jsem měl na mysli pouze zdůraznit takzvaný skinefekt, to je, že se VF energie šíří pouze pláštěm vodiš če, a to čím větší frekvence tím více. Pokud na plášti uděláme adsorbující dvojvrstvu, Q vodiče / vysokofrekvenční jakost / se drasticky zmenší. Pokud jste někde u profesionálních výrobků viděl na povrchu vodičů pí článku či výkonových obvodech něco jiného než stříbro, pokud to nebylo zlato u mikrovlných obvodů, poučte mne prosím, jako neznalého...
Jelikoz mi Stwora nepustil vysvetlujici prispevek k veci, vychazi mi, ze manipuluje a trpi vztahovacnosti. Zrejme opravnene.
Protoze nenapsal ani naznakem duvod, povazuju ho za neferoveho zaostalce.
Hlavne, ze mi omezil prispevky, a jine nechal tlachat.
3.3.2019 10:14
RE: == RE: = RE: Mikrovlnné zbrane
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?
Reakce na 370034
Ježíš, dejte už pokoj. Jste otravný jak ovad.
To co uvadi pozorovatel by bylo fyzikalni nesmysl tehdy, pokud berete telo pouze z toho zapadniho pohledu. POkud z toho vychodniho, pak se bavime o energiich, biopolich, meridianech...atd. Je zajimave, kolik lidi tvrdi ze je vse bezpecne. A ze organy nad nami drzi ochrannou ruku. Pak mi ale vysvetlete, jak je mozne, ze v Kanade statisticky kazdy druhy clovek onemocni rakovinou. V Cechach kazdy treti, v Nemecku kazdy ctvrty. Povalecna generace toto vubec nezna. Ze mel nekdo rakovinu, to byla vyjimka. Dnes?
Takze spis vy mate problem. Protoze nechapete, ze lidske telo, anebo celkove zive organizmy maji slozitejsi fungovani, nez to co jste se naucil v biologii na zakladni skole.
Navic se podivejte v cem se dnes lide pohybuji. Sklenene zelezobetonove konstrukce, ve kterych jsou do mrte umistenw dalsi wifi stanice. Ty konstrukce sice nezesiluji signal, ale jeho pusobeni na zivy organizmus je zesileny odrazy.
Rikam. Vy mate jeden problem, ze berete vodu pouze chemicky jako H2O, ale nedovedete pochopit jeji fyzikalni vlastnosti, rezonanci a pamet.
JInak kdyz uz jsme u te rezonance. Coz taky bude problem chapat pro nekoho kto se o to vubec nezajima nebo tomu neveri. Nebudu psat nic o Schumannove rezonanci a jeji dulezitosti pro lidsky organizmus. Jen napisu ze jsem si koupil generator schumannovy frekvence, s velmi skeptickym postojem. Pak jsem to mel doma zaple a mel zajimave reakce od lidi co dosli na navstevu a vubec nevedeli o tom ze si doma vyrabim nonstop zakladni frekvenci zeme.
Takze souhlasim s vami ze veci ktere popisuji technicky erudovani lide jsou jiste v poradku. Jenze oni nemaji zase vzdelani kterym by dokazali pochopit vliv na organizmus. A rikam, jestli je to vsechno ok, tak proc je takovy enormni narust rakovin. Asi to nebude jen dusicnany v salamech.
26.2.2019 18:11
RE: = RE: Mikrovlnné zbrane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?
Reakce na 369930
Videl jsem zajimave video, nemuzu najit nejakeho japonskeho vedce, ktereho napadlo pri tuhnuti vody pustit muziku. Pri klasicke muzice vznikali krystalicke struktury ledu, pri heavy metalu amorfni. Neoveroval jsem to, ale plyne z toho, ze voda ma ohromnou kapacitu jako zasobnik energie nejenom ve fyzickem vesmiru. Zive organismy jsou povetsinou voda, pokud existuje neco vice nez fyzicka existence ve forme energetickeho pole, pak zahusteni techto energii individualniho charakteru ve fyzicke rovine bude potrebovat nejakou bazi ci kotvu a tou bude na urovni zivota fyzickeho na Zemi voda. Pokud docasne vibrace zpusobene hudbou maji vliv? Tak co vsudypritomny signal ve smyslu umeleho sic slabeho permanentniho pole uz 5g site s vezi na kazdem km vzdalenosti?! Nechci spekulovat, zda nejake zlocinecke palice nemaji technicka zarizeni zesilit a modulovat a menit konfigurace a parametry pole na lokalni urovni. Jestlize zakladni slozka je ovlivnana, tak s vama souhlasim ze vice organizovane struktury budou taky. Jenomze jeste lze pozorovat pod mikroskopem kousky ledu a nevedet, proc se lisi?
To o cem hovorime je metafyzicke, tam to je o vire ci nevire. Prime empiricke dukazy jsou nemyslitelne, ale co si budem namlouvat i ciste formalni matematika stoji na axiomech, tedy na vire. Na druhou stranu evolucni teorie nema dostatecnou primou empirickou podporu, dokonce neni schopna odpovedet na neprijemne dotazy mladych oboru (zhruba 50 let trvani) molekularni biologie a biochemie a ziskala postaveni "vedeckeho" zlateho telete, a stale toto postaveni drzi. Pokud na prirodovedeckych fakultach odmitaji ucit studenty teorii o nerededukovatelne slozitosti (Behe, 1991) "molekularnich zivych stroju" a fungovani biochemickych systemu jako srazeni krve, imunita..., pak at si ze svych nazvu vymazou slovo vedecka. Zatim na Oxfordu zbabele pouze v novych zakladnich ucebnicich neuvadi slovo evoluce v rejstriku pojmu. Prirodo fakulta bude bohate vystihovat skutecnost a jiste brzo prijde dizertacka na tema Ferda mravenec. A o podporu statu i neziskovek se neni treba bat, uredni siml i managment neziskovek vyzaduji, aby vedec publikoval ctvrletne kratsi nejlip hovadiny srozumitelne i prumernemu absolventu socialnich a pravnickych fakult. At zije vedecky pokrok te nasi nejlepsi civilizace a informacni revoluce ctvrteho stupne!! Plan nejenom splnime, ale i prekrocime. Hodne dobry dokument podle podobnych klicovych slo na youtube taky neni k mani, byli tam prof. Marino, nejaky sved co jako prvni ukazal na agent orange jako karcinogen a zajimal se o karcinogenni vliv mobilu i signalu 2G-4G siti a taky vedci ze Samsungu ve Francii, kdyz opakovali pokusy alarmistu tak nezjistili nic apod. Alarmisti nedostali od EU ani narodnich vlad penezovady na dalsi vyzkum, nedali si pozor jake zavery ma jejich vyzkum prinest. Jo veda si musi demokraticky autocenzurovat aby se vlezla do ocekavani nadnarodnich korporaci, primo do basy nepujdete, ale ....
Nebyl to pan Masaru Emoto?
22.2.2019 17:51
RE: = RE: Mikrovlnné zbrane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?
Reakce na 369822
> Vplyv wifi na mozog človeka: neschopnosť sústredenia, problémy s pamäťou (nefunkčná krátkodobá pamäť, dočasné a trvalé výpadky dlhodobej pamäte, problémy so spracovaním textu, ...
Samozřejmě tomu tak není. Proč? Vesměs všichni vysokoškoláci dnes wifi užívají. Kdyby byli takto postižení, dokázali by skládat zkoušky, psát diplomky, uspět u státnic?
Souhlasím s Vámi (oba pánové), že lidí, kteří nejsou schopni porozumět psanému textu v populaci přibývá. Oficiálně se tento jev nazývá FUNKČNÍ NEGRAMOTNOST, viz https://turnerjiri.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=642200 . Ovšem příčinou zcela jistě není wifi. Příčinou je neustálá a rostoucí podpora porodnosti rodičů, s IQ na prahu imbecility. Wifi (při nejhorším) lze odstínit. Dědičnost ovšem v žádném případě neošálíme.
Vojta
24.2.2019 9:40
= RE: = RE: Mikrovlnné zbrane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 369827
Hlavní problém funkční negramotnosti nevidím v dědičnosti ale v tom, že se nějaký ambiciozní Blbec v nestřežené chvíli zmocní titulu a razítka, a stane se zárodkem další komunity funkčně negramotných. Každý Blbec vybavený titulem a razítkem pustí pod sebe jen ještě větší Blbce než je sám. Komunita pak roste geometrickou řadou a filtrace je dokonalá. Vypadá to jako v pokusu se spontální krystalizací přehřátého octanu sodného. Pak si starší naivní člověk vyhledá třeba zprvu se zájmem pár novodobých dizertačních prací, aby se podíval jak mladá generace Vědců pokročila, a je zděšen a deprimován tím co si přečte. Dosadit pak nahoru Blbce úmyslně je dokonalý prostředek geocidy. / Nechci konkrétně jmenovat naše tři české politické Černé Petry od roku 1989.../.
24.2.2019 16:49
RE: = RE: = RE: Mikrovlnné zbrane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?
Reakce na 369872
Hlavní problém našeho národa, pane "86" se jmenuje NEJSOU LIDI. Přesněji řečeno NEJSOU SCHOPNÍ LIDÉ. Ať pohlédneme kamkoliv (vrcholová i komunální politika, státní firmy, školství, podnikatelská sféra, armáda, věda, ...), všude se nám nedostává schopných lidí. Proč?
Jádro pudla je opravdu v dědičnosti. Zavzpomínejme, kolikrát byli z naší země vyháněni (či dokonce vybíjeni) schopní lidé. A nemusíme jít ani do dávné historie. Má jihočeská víska měla před válkou přes 700 obyvatel. Dnes jich má sotva 300. Po těch "eliminovaných" zbyl jen neudržovaný židovský hřbitov. A že mezi Židy byla spousta šikovných a schopných lidí. Kde jsou?
Pak nastal odsun dvou milionů Němců. Dovedete si představit kolik mezi nimi bylo schopných lidí? Stačí, když si vzpomeneme na jména, z nichž byly odvozeny zkratky ČKD, Wikov, Jawa, ...
Po roce 1948 uprchlo z naší země další kvantum schopných lidí. Proletariát v roce 48 neemigroval. Utíkali ti vzdělaní a inteligentní. Ti, kteří rozpoznali nebezpečí komunistické totality. Následovalo "zespolečenšťování" výrobních prostředků, rozkulačování sedláků, popravy a zavírání třídních nepřátel, ...
Poté ohromná vlna emigrace schopných Čechů po okupaci v roce 1968.
Podle Paretiho zákona zajišťuje 15% těch nejschopnějších lidí tvorbu 85% společenského bohatství. Blbci nikdy v historii nic nedokázali, pane "86". I kdyby se Blbec zmocnil celé hromady titulů a razítek, novodobé Baťovy závody v Čechách a na Moravě rozhodně nevybuduje. Je mi líto.
A doufat, že se Blbcům začnou rodit schopné děti? Dlouholetá zkušenost bohužel tuto naději nikterak nepotvrzuje. Je mi dvojnásob líto.
Vojta
24.2.2019 19:06
== RE: = RE: = RE: Mikrovlnné zbrane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 369888
Pane Vojta, já tedy netvrdím, že Blbci něco někdy kromě žvanění reálného dokážou, když se zmocní titulů a razítek, kromě dokonalého vybudování další geometricky rostoucí komunity Blbců, ještě horších než jsou sami. Groteskní mi jen připadá, jak v padesátých letech komunisti, které samozřejmě nemusím, nesmyslně zavírali hranice. Proč někoho proboha omezovat, aby emigroval, když chce ? Samozřejmě po zaplacení nákladů na jeho studium, a pod. Měl jsem možnost se v poslední době setkat s lavinou oněch jak píšete, "vysoce schopných", co kdysi zdrhli na Západ, a kteří se dnes houfně vracejí zde lacino dožít, protože na Západě by někde chcípli hladem pod mostem. Slyším opakovaně dosti drastické příběhy ambiciozních bílých negrů z východní evropy, kteří se během svých neustálých / nesmyslných /cest po světě přesvědčili o tom, že je na Západě budou vždy považovat pouze za nějaké východní zloděje, sluhy šoféry či zahradníky, uklízeče, albánce, kteří budou mít plat maximálně půlku toho co dostávají domorodci. Nadechnutí "čerstvého vzduchu svobody a demokracie" jsem sám dvakrát krátkodobě zažil v praxi v devadesátých letech v německu a americe, a protože jsem nikde nic nekradl, ani nebonzoval, div mi to nezpůsobilo rozedmu plic, a jsem srdečně rád, že jsem to měl rychle za sebou.Totéž bych přál i Vám. Vezměte si pas, a zaleťte si do emeriky !!!
NEBOJTE SE !!!..
Vojto, ty věčný prášile, tak nám objasni jaký a v čem třeba na té Jawě měli přínos ti tví kamarádi z Německa, to by mě zajímalo...
25.2.2019 12:33
RE: = RE: = RE: Mikrovlnné zbrane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 369909
Mně vždycky děsilo, když jsem viděl na vlastní oči, jak se lidé, co skutečně něco umějí, nechají koupit za bakšiš a zproletarizovat okolními ambiciozními protekčními Kriply, a třeba za bakšiš nebo dokonce úplně zadara odevzdají jakémusi "státu" "v pracovní době" často nejcennější co mají, to je prakticky použitelné výsledky své intelektuální činnosti, a nechají se přitom dobrovolně nesmyslně uhonit k smrti únavou v chlívě je jedno jestli kapitalistických či bolševických montoven, obroben, či parodiích vědeckých výzkumáků. Vždy si připomínám třeba leta, kdy jsem jezdil v jednom autobuse s doktorem Holým, který jak ráno cestou do háku, tak odpoledne při cestě zpět, pilně úřadoval při jízdě, a vyplňoval zručně jak jak piškvorky stohy úřednických formulářů. Jeho patentovaný lék schválili emeričani v den jeho úmrtí, a "vejvar miliard" / v podstatě opět bakšiš z toho, co to skutečně vynese / z patentních přihlášek, zaměřil přímo do mord vědeckých příživníků z jeho ústavu.
Meloun bezcenných českých bolívarů za Nobelovu cenu za polarografii.
Meloun za vynález kontaktních čoček...
Meloun za vynález pasivního radiotechnického radaru Tamara...,
a tisíce dalších.
Z toho musí jít hlava kolem každému, kdo se s tím podrobněji seznámí. Tohle čestně a spravedlivě nahradit, již nejde, to by bylo vpodstatě i pro tento zlodějský stát podstatně pracnější, než platit válečný reparace...
To můžete nějak dokázat, nebo je to pouze "...jedna paní povídala?"
V článku se manipuluje pojmy jako např.:
"...že mladí lidé (s menší tělesnou hmotností a rozvíjejícím se mozkem) jsou obzvláště zranitelní vůči radiaci, …".
Anglické "radiation" znamená záření obecně, ale u nás, v češtině, je pojem "radiace" chápán ve smyslu ionizujícího záření. To ovšem rádiové záření není.
Dále se tam mluví o "mikrovlnách" přičemž vysílání 4G je v pásmu cca 12 cm a 5G bude v pásmu cca 5 cm. To jsou centimetrové vlny. Byť jsou zahrnovány pod pojem mikrovln (1mm - 1m).
Vysílací výkony jak telefonů tak WiFi zařízení v počítačích jsou v úrovni stovek miliwatů až jednotek watů. Ze Slunce dopadá na zem až 1,5kW na metr čtverečný v poměrně širokém spektru.
Martin L.Pall,PhD,Professor Emeritus of Biochemistry and Basic Medical Sciences
https://ehtrust.org/wp-content/uploads/5g-emf-haza...
Chapter 4.EMFs Including Wi-Fi May Be Particularly Damaging to Young People pp.27,28
podkapitola "Wi-Fi v školách"
http://elektrosmog.voxo.eu/wi-fi
"Philip Parkin, generálny sekretár pre profesijné združenie učiteľov „Voice“ vo Veľkej Británii v júli 2008 prehlásil, že bol znepokojený správami spájajúcimi bezdrôtovú technológiu so stratou koncentrácie, únavou, zníženou schopnosťou pamäti a bolesťami hlavy. Verí, že dnešná generácia detí sú v podstate "pokusné myši vo veľkolepom experimente".Vyzýva k moratóriu na nové Wi-Fi siete a pozastavenie existujúcich, pokiaľ je to možné.
Hlásené príznaky u detí v školách s Wi-Fi zahŕňajú bolesti hlavy, závraty, nevoľnosť,vertigo,vizuálne a sluchové skreslenia,zrýchlenie srdcovej frekvencie (tachykardiu),stratu pamäti, poruchy pozornosti, kožné vyrážky, hyperaktivitu, nočné potenie a nespavosť.Niektoré z týchto príznakov sú prítomné aj v mnohých prípadoch hyperaktivity (ADHD),ktorá má za sebou 4-násobný nárast od roku 1997.Odhaduje sa, že až 5% detí má tento problém. Niektorí rodičia tvrdia, že deti sa už viac nemajú záujem stretávať s priateľmi a reportujú výskyt nových problémov so správaním."
"Nepriaznivé symptómy sa začínajú vyskytovať u citlivejších jedincov vystavených úrovniam signálu pozadia od asi 0.05 V/m.Typické úrovne pozadia v školách s Wi-Fi sú 2 až 40 krát vyššie, než 0.05 V/m.
Dievčatá sa rodia s nezrelými vajíčkami,ktoré čakajú do puberty vo vaječníkoch na ich uvoľnenie. V prípade,že dôjde k poškodeniu mitochondriálnej DNA (bez možnosti opravy) vo vnútri vajíčka prostredníctvom Wi-Fi žiarenia,táto poškodená DNA sa dostane k dcére počatej týmto vajíčkom a ďalším po sebe idúcim generáciám.
Učitelia v Spojenom kráľovstve požadujú odstránenie Wi-Fi zo škôl,pretože inak by mohlo byť ohrozené zdravie a plodnosť detí"
"Parížske knižnice vypli svoje Wi-Fi systémy na základe zdravotných ťažkostí členov personálu.40% ľudí pracujúcich v knižniciach sa sťažovalo na bolesti hlavy, závraty, nevoľnosť a únavu po tom,čo bol systém sprevádzkovaný. Zamestnanci sa dožadovali internetového pripojenia, ktoré malo byť vytvorené použitím štandardných káblov alebo optických káblov"
"Bežné úrovne signálu,ktorému sú ľudia sú vystavení v miestnostiach s Wi-Fi systémom sa typicky pohybujú medzi 0.1 až 3 V/m. Na podnet redaktora programu BBC1 Panorama bola v roku 2007 odvysielaná relácia, kde sa priamo na vybranom mieste vykonalo meranie expozície zo 100 m vzdialenej základňovej stanice mobilnej siete a následne meranie expozície v školskej triede vybavenej laptopmi s Wi-Fi konektivitou.Merania preukázali,že miera expozičnej dávky je v triede s desiatkou laptopov omnoho v...Automaticky kráceno
22.2.2019 12:22
těhotné ženy a pravidla košer moštárny
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?
Zajímavé je že o dětech se mluví, ale je hrobové mlčení na téma degenerativní poškození plodu těhotných žen.
Pokud elektrosmog má devastující vliv na děti tak na vyvíjející se plod je ten účinek 10x větší.
To je ale genocida gojů a o té se nesmí mluvit.
Znám jednu 35 letou bývalou kuřačku co předchozích 15 let vymetala hospody. Její novorozenec se přejídá mlékem při kojení protože to mléko neobsahuje potřebné živiny, a pak po kojení pravidelně ublinkává protože její mléko je plné toxinů. Důsledkem je pak ještě kojenecká obezita, kdy je chudáček vypasené jako prasátko a to neoslavilo ani první narozeniny.
A to dotyčná není žádná potetovaná vyžilá hrůza jaké vídáme ve všech dětských eko-bio kavárničkách pro matky na mateřské.
Začíná se dokonce mluvit o emočních toxinech které předává matka kojenci skrze mléko, pokud si nevyřešila svoje traumata a mindráky. Ale jen velmi pomalu a na těch nejalternativnějších webech.
Takže vlivy po všech stránkách chemicky, elektromagneticky a emočně-psychologicky otrávené civilizace na novorozence, jsou ještě nedostatečně prozkoumány.
Ostatně už ve starověku byli židé specialisté na jedy všeho druhu. Dokonce inv bibli je o tom zmínla jakou měl Herodes hrůzu z judejských travičů.
Místo upozorňování na nebezpečí toxinů pro plod, se točí tklivé pro-potratářské filmy nad kterými ženy slzí dojetím.
Nedávno vysílali velmi povedenou propagandu "Pravidla moštárny"
Vlastně to celé bylo o tom jak chudinky svobodné matky před válkou trpěly a umíraly když neměly přístup ke kvalitním potratovým klinikám a pak jak trpěly ty nechtěné děti v děcácích a útulcích. Skutečně mistrovské dílo židovské propagandy, samozřejmě to dostalo přes 10 ocenění od obřezaných kritiků, akademiků a recenzentů, zmanipulované ovce na ČSFD tomu daly 85%. Doporučuju shlédnout.
Zkusme postupovat logicky:
DVBt se bude rušit a nastupuje místo něj DVBt2
Důvodem přechodu je uvolnění pásma DVBt pro sítě 5G
Z čehož plyne že 5G sítě budou provozovány na frekvencích na kterých dosud vysílá televize.
Takže pokud vám nevadí vysílání televize, tak vám nebudou vadit ani sítě 5G.
Tak asi takhle.
Houno - Tak asi takhle.
Zkusme postupovat logicky na základě faktů:
DVBt: 474 MHz - 858 MHz
https://www.mapavysilacu.cz/channelsfrequency.html
5G: 3,6 GHz - 26 GHz
https://en.wikipedia.org/wiki/5G
Je to to samé? Dle vaší "logiky" ano. Má cenu dál rozvádět váš blábol?
Příště zkuste něco chytřejšího nebo lépe ozdrojovaného... Tohle je fakt slabota. Kolega to shrnul v jednom slově, ale raději jsem vám to rozepsal...
Tak asi takhle.
Už dnes je každé místo na Zemi zamořeno elektrosmogem na neúnosnou míru. V oblastech hustého osídlení zvláště. Spočítejte si ve svém okolí kolik je tam televizních a rozhlasových stanic, kolik satelitních stanic, kolik wifin. A to nepočítám radary z letadel a radary vojenské.
Jednotlivé vlny by nemusely být až tak škodlivé, ale jak známo vlny (jakékoliv) se skládají, interferují. Na některých místech se vyruší a na jiných se znásobí. Čím delší vlna, tím menší hustota maxim a minim, čím kratší vlna tím větší hustota maxim a minim. Existuje reálná veliká pravděpodobnost (jistota), že existují oblasti (velice malé) kde se potkají vrcholy (maxima) vln. A může se jich tak v jednom bodě potkat i desítky a stovky. A tak v jednom místě (bodě) je najednou špička (peak), která má desetinásobnou, (stonásobnou) intenzitu, než jednotlivá vlna. A protože zdroje vln jsou vesměs stacionární, tyto špičky mají také stabilní polohu. Představte si sídliště, kde každá rodina má 5 chytrých zařízení ...
Pokud se zavede ona 5G, která pracuje v milimetrových vlnách, tak v každém milimetru krychlovém budou vznikat tyto maxima i minima. Kolik jich bude ? Dle koncepce chytrého internetu a chytrých zařízení tato hustota může být "větší, než velká". A v takovém prostředí žijete a spíte. K tomu se přidají geopatogenní zóny a problémy jsou tu.
A nyní k titulku. Protože tato 5G bude všude a nebude před ní úniku, jak si zajistí ochranu před tímto grilováním oni vyvolení ? Nebudou mít chytrá zařízení a budou žít v odlehlejších oblastech ? Asi mají jistotu, že to shora, ze satelitů se dá přežít. No a ti ve městech se ugrilují, pokud budou stanice co 30 metrů.
Nevím už která nadnárodní organizace (Římský klub ?) konstatovala, že lidí je moc a pro zajištění udržitelného rozvoje (redukce lidstva na cca 500 milionů )se budou muset přijmout drastická opatření. Není 5G jedním z nich ?
A jak to bude působit v synergii - 5g,,4G, 2G, ostatní el. smog, éčka v potravinách, chemtrails, chlorovaná (fluorovaná) voda, antikoncepce, multi-kulti, imigrace, degradace vzdělání, zničení rodiny, atd. Nepřipomíná Vám to něco ? Dnešní demokratickou dobu ? Tak jsme doma. Psali o tom už v nějakých záznamech, či protokolech, ale ty nebyly pravé a byly podvrh ...
Nejsem si jisty zda autor rozumi tomu o cem pise. Mikrovlnna pasma (mezi ne 5 G patri) a jejich vliv se jen u nas (a taky v SRN) pripravovala pro budouci radioreleove spoje a testovala se skoro patnact let. Vcestne efektu na floru a lidske zdravi. A tehdy byly prisnejsi normy.
Jestli autor říká, ze neexistuji vyzkumy, tak nemá pravdu. Mozna mezi lety cca. 1965 az 1979 ještě nebyl na svete. Nebo v tehdejsim Ceskoslovensku.
Z ktereho analu jste se vynořil ? Ona je dnes celá populace zdravá ?
Donedávna si Pražáci utahovali z Brňáků, když se ptali kde je v Brně vlez do Metra.
Dneska se Brňáci ptají Pražáků jaké to je jezdit do práce mikrovlnkou
Ve špičkách se na každé stanici několik set telefonů najednou snaží přihlásit do sítě, přenést sms, informovat o volání, přenést internetová data, ...
Řekl bych, že likvidace slabších sociálních vrstev v Praze už začala ...
Kamarádka před pár měsíci vypadla z Prahy a přestaly jí bolesti hlavy, nespavost, depky, ...
Začíná už i chápat vtipy na Pražáky a občas se jim i zasměje
Vzhledem k tomu, že v Praze žije 50% zmrdů z celé republiky, tak bude likvidace Pražáků spíš přínosem.
Tuto stránku navštívilo 2 148