Diskuze k článku

Francii už může spasit pouze zázrak

Příspěvků 45

31.12.2018 7:25

Ekonomický pohled

K. 2a00:x:x:x:x:x

Domnívám se, že tím, že v Evropě muslimové zvítězí tak i zároveň prohrají. Důležité je pochopit, co je Evropa dnes z ekonomického hlediska, řekl bych, že je to výrobce "luxusního" zboží pro svět (BMW, fr. sýry, italská móda atd), kulturní a turistická destinace (Paříž, Řím atd) a zatím ještě i centrum vzdělání, i když to razantně ubývá. Po obsazení muslimy toto vše postupně zcela zmizí a Evropa bude bez surovin, vzdělání, výroby hi-tech i luxusního zboží a zřejmě i bez turistů. Nikdo ji živit nebude, bude pro svět nezajímavá a v podstatě mrtvá.Ani ten plyn z Ruska si nebude moct koupit.
Dovedete si představit například Švédsko, jako čistě muslimskou zemi s převahou arabských obyvatel? První velká zima je donutí k odchodu, když je nebude mít kdo živit, jako nyní.

368773

1.1.2019 13:51

RE: Ekonomický pohled

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 368773

Asi tak. Ty hovada, co sem chtějí natáhnout milióny nevzdělaných opic, nechápou, že ony udělají z Evropy další Afriku. Kam pak utéci, to je otázka. Do Ruska?

368790

3.1.2019 3:47

RE: Ekonomický pohled

ignorkazik 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 368790

Já chapu, zde bude nová Afrika. Ale studená.

A kam odsud utéct, fakt nevím.
Možná do Ghany, v Africe. Prej tam stát funguje, zatím, než přestane.

368845

1.1.2019 17:22

RE: Ekonomický pohled

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 368773

"První velká zima je donutí k odchodu, když je nebude mít kdo živit, jako nyní."

Tak nejak.

Švéd : "Viete, ako vybabreme s muslimami ? - vymrieme ! "

368794

1.1.2019 21:37

RE: Ekonomický pohled

none 193.?.?.?

Reakce na 368773

A doprdele, sorry Vladimire...

Byl jsi nekdy ve Svedsku? Ja jsem tam zil,na severu. Pred X lety jsem napsal (a zde), ceka je zmena, no z jinych duvodu. Cely sever, za polarnim kruhem (i Norsko), je Slovansky.

Typicky Islamska zeme? No jiste...

368800

2.1.2019 0:27

RE: Ekonomický pohled

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Reakce na 368800

Slovanský? Nerozumím. Vždyť za polárním kruhem skoro nikdo nežije. Dnes už ani ti eskymáci.

368808

31.12.2018 8:42

Zázrak

LuboDubo 84.?.?.?

Z tohoto článku mi jaksi vyplývá, že jenom křesťanská víra nás spasí. No, v čase vánočním jsou řeči o náboženství celkem pochopitelné. Já, jako ateista tvrdím, že z celé té víry v imaginární něco, se dá použít jenom tzv. Desatero, jako základ chování lidí mezi sebou, jako že je bůh nade mnou. Křesťanské, když tě někdo praští, nastav druhou tvář, to nás určitě nezachrání. A křižácké války už jsou pasé.
Pokud je tedy nad námi hrozba, že budeme rozmělněni a vyměněni, je potřeba si bránit otčinu. Takže za své bych si vzal větu z článku, že je třeba vyměnit "elitu". A schválně ji dávám do uvozovek. Protože jenom zírám, kdo všechno se může dostat do rozhodovacích funkcí a ovlivňovat tak život lidí.
A teď je tu otázka.
KDO bude tu naši otčinu, stát, národ a lidi bránit? Velice naivně jsme, z dnešního pohledu plánovitě, otevřeli hranice, zrušili ploty, které se teď ve světě znovu vesele staví. Zrušili jsme ZVS a v podstatě jsme na otevřeném poli bezbranní a nazí. Nechali jsme si rozdělit a rozbít republiku.
Naivita lidí z roku 89 nese svoje ovoce. Když jsem tehdy vysvětloval lidem, že naše pozice ve vztahu východ-západ je, jako by jsme bydleli pod přehradou a když se otevřou stavidla, tak nás ta masa vody spláchne, nikdo to nechtěl chápat. Je pravda, že můžeme volněji dýchat, ale zase jenom v mezi dovolených přikázání. Tu naši rodnou hroudu, naši kulturu, naše zvyky, bychom si měli bránit. Ale obávám se, že bránit tento stát v této podobě a stavu v jakém je, se moc lidí nepohrne. Já také ne.

368774

31.12.2018 9:32

RE: Zázrak

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 368774

Naivita lidí? Pusťte si slib prvního polistopadového prezidenta a dobře poslouchejte každé slovo a pak si to posaďte do kontextu toho všeho co se událo.

368776

2.1.2019 10:54

RE: Zázrak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 368776

Agent východoněmecké tajné policie STAZI soudruh Gunter Grass již v osumdesátých letech minulého století správně říkal:

"Přišla vhodná doba aby vláda vyměnila lid."

Znělo to jako dost naivní ironie, a nikdo tomu nevěnoval větší pozornost...

[velký smích]

368816

2.1.2019 17:36

RE: Zázrak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 368816

Tak chytří soudruzi nebyli. Tenhle výrok je od Bertolda Brechta, z jedné jeho hry. A soudruzi si to vysvětlili po svém.

368839

31.12.2018 10:18

RE: Zázrak

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 368774

To je kauzalni koloběh , dany třeskutou logikou. Dobre bydlo nese lenost a nezajem a to nese konec. Dějinami ověřeno. Plati to ve všech společenských měřitkách. Nemužete fraktalni struktuře vesmíru uniknout, když jste/jsme z něj zrozeni. Věci lze pouze oddálit a pokusit se nastolit dočasnou rovnováhu jinými prostředky. Ale k tomu musi byt projevená vůle v danem společenském měřítku. Vy ji vidite ? Já ne .

368777

31.12.2018 12:08

RE: Zázrak

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 368774

> Křesťanské, když tě někdo praští, nastav druhou tvář

"Chyba" v překladu. Původně to mělo být "když tě někdo praští, ukaž druhou tvář".

Samozřejmě se to muselo změnit, páč stádo tupých ovcí je pak lépe ovladatelné.

368779

2.1.2019 13:19

RE: Zázrak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2607:x:x:x:x:x

Reakce na 368779

Dobre den ruske prislovie ktore som pocul v t.v.hovori: ked ta niekdo udrie po tvari z jednej strany nastav druhu ale tu si uz udriet nedaj.myslim ze o tu druhu polovicu vety sa niekto,,umyselne postural”y>> Křesťanské, když tě někdo praští, nastav druhou tvář
>
>"Chyba" v překladu. Původně to mělo být "když tě někdo praští, ukaž
>druhou tvář".

>
>Samozřejmě se to muselo změnit, páč stádo tupých ovcí je pak lépe
>ovladatelné.
[bliji]

368825

31.12.2018 9:31

v čechii dóbre blaď

arne 46.?.?.?

Ať se na mě nezloběj ale život je tak nějak od přírody boj. Což u západních národů nějak odmítají chápat. Ono by to bylo fakt na dlouho, tak já to zkrátím - německé a babišové fabriky napříč Českem stále beznadějně hledají nové hřbety do svých provozů- co brání Francouzovi sbalit si ranec a jít do světa, konkrétně na neobohacený Východ? Ubytování na ubytovně, výplata krásných dvacet brutto, na oběd bageta nebo špagety s kečupem co si přinese v plastovém jídlonosiči. Jazyková bariéra žádná protože na pokec nikdo zvědavý není a tak nějak dorozumívatelně tady spíčuje ingliš každý druhý. Navíc i my jsme tolerantní, pamatuju zděšení že muslimáci prej sekaj buzerantům hlavy nebo co, že prý se to neslučuje s eurohodnotama. Tak když máme takové pochopení pro teplé, o co míň bysme měli mít pro Francouze? Takže, Francouzi, vydejte se k nám do Čechistánu, po Novém roce a normálně před šestou u brány.

368775

2.1.2019 17:40

korporace přednostně zaměstnávají barevné cizince

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 368775

Neříkejte dvakrát. Už dnes jsou v našich IT firmách češi v menšině. Z nějakého důvodu raději berou indy, pakistánce, turky, italy, španěly ...

Jako by ty korporace dostaly befelem zaměstnávat přednostně barevné. Něco se na těch bilderberzích přece naučit museli.

368841

31.12.2018 11:35

Že nás spasí křesťanství je pitomost...

R.E. 46.?.?.?

Křesťanství a ještě navíc pod vedením toho "potróblého Fanóše z Afdžentíny", jak mu říká babka od sousedů a v šiku zmatených křesťanů organizovaných naší nenažranou tluskou církví, plnou spekulantů a parazitů, vedenou vypaseným Dukou a pomatenými lumeny, jako je Hal(jz)lík, nás opravdu spasit nemůže to přeci nemyslíme vážně !!!

Každý spolek, každý stát musí mít nějakou ideu, která mu dává směr a smysl existence a když se podívám do historie, tak v našem případě to katolicismus být určitě nemůže a jestliže nás, jako národ v minulosti "podrželi" obrozenci a jejich činnost, tak nic jiného mě nenapadá...jedině snad by ještě připadalo v úvahu to, co pronesl kdysi tatíček Masaříček, že "stát žije z ideí na kterých vznikl" a jelikož my ani pořádně ty ideje o kterých mluví neznáme, tak nevíme, co rozvíjet, zda to vlastenectví, které symbolizují naši legionáři, nebo to židozednářské mafiánství, které se tak velkou měrou zasadilo o vznik republiky a její kartografické obrysy...
To mafiánství a řiťolezectví směrem k židům všech sexuálních i politických orientací mi připadá právě jako jediný aktuální směr a naše politická reprezentace to potvrzuje každý den a nejen naše, nýbrž i ta našeho dvojčete ze Slovenska, jak vidno...
Jak z toho všeho ven mě nenapadá a vzhledem ke hloubce a hustotě bažiny toho průseru, ve které jsme zabředlí my i celé nás svazující okolí, se asi nedostaneme, pokud nezačneme pořádně kopat a máchat rukama kolem sebe...
Jedno je jisté, Eintopfový gulage (lidový pokrm/koncentrák) přesycený exotickým kořením a vařený, aby vyhovoval kanibalům, je naprosto nestravitelný a pokud se z něj nechceme poblít a pos.at, tak nám nic nebyde, než z EU vystoupit, nebo se nechat vyhodit!!!
Ale to s Hamáčkem, Bakšišem ani Moše Zemanem nepřipadá v úvahu...
[bliji]

368778

31.12.2018 13:33

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 368778

V návaznosti na to, že spoléhat na starý rozvrzaný vůz křesnství tažený chromou, podviživenou kobylou a řízený ožralým sadistickým vozkou je velmi pošetilé připomene i tento velmi povedený článek z AERONETu, který veškeré dění okolo, zdánlivě nepochopitelné, vrhá trochu jiné světlo:

https://aeronet.cz/news/globalni-valka-o-preziti-t...


...evidentně jsme v daleko větším průseru, než si vůbec připouštíme...[chechtot]

368781

1.1.2019 13:46

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 368781

Pokud věříte tomu nesmyslnému článku, pak to je skutečně dost velký průser. Kolotočář občas zveřejní zajímavou informaci, ale k tomu přidá dvě naprosté hovadiny. Tak je to pořád dokola a kdo začně brát Aeronet vážně, tak se vystavuje riziku vážné debilizace.

368789

1.1.2019 18:45

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 368789

Lovče idiotů, dej si bacha, aby tě někdo neulovil - předpoklady máš. Články v médiích čteme proto, abychom je použili nebo nepoužili při formování našeho náhledu na svět, ne proto abychom jim věřili nebo nevěřili.

368796

1.1.2019 22:10

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

none 193.?.?.?

Reakce na 368796

Proc urazis a vyhrozujes? Slova jako "dej si bacha", zde jednoduse NEPATRI.
Dlouho jsem zde nepsal, studoval jsem rozdily v judaismu, krestanstvi a islamu, promin.

Co jsi udelal pro lidi TY?

Zvykej si jsem z5.

368802

2.1.2019 16:43

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 368796

Pokud někdo po přečtení nějakého článku napíše

>evidentně jsme v daleko větším průseru, než si vůbec připouštíme

pak došlo k formování náhledu na svět takovým způsobem, že byla přijata varianta reality popsané v článku. Jinak nevím, co si z vašeho příspěvku vzít, kromě toho, že by člověk neměl věřit všemu, co si přečte. Nicméně platí, že náš "náhled na svět" = víra.

Ale abych se ještě vrátil k tomu Slunci - pokud si někdo myslí, že ve vesmíru dojde k radikální změně během pár let, inu, co na to říct...

368831

3.1.2019 21:12

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 368831

Očekávání stavů přítomnosti v budoucnosti je svým způsobem oprávněně nejblíže pravděpodobné budoucnosti ( a také tomu můžeme říkat víra ) , nicméně dějiny planety jsou plné evidentně nepředpokládaných katastrof , které se realizují poměrně bleskově a následky mají po dost dlouhou dobu. Taková supernova si vybírat mezi málo a více se modlícími křesťany nebo jinými teisty nebude, atd..

368866

10.1.2019 0:48

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

ignorkazik 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 368781

Divná chyba v tom článku:

vem si venku šátek na hlavu, jak to dělá arab, sluneční záření sem a tam – zůstaneš zdravý a bílý – a nechoď v kraťasech! Ani tvoje robka nemusí nosit mini. Nebo musí? Je tak vychovaná. Tož Arabi ji převychovají, vo tom to je!

Takže bílý chlap nepřežije, ale naše dcerky ano? – kvůli radiaci to nebude.

368979

10.1.2019 0:59

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

ignorkazik 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 368979

myslím v článku na aeronetu.

A zde je přízpěvek z diskuse:
Tak za
1. kazdy lidsky druh ma svuj kontinent od pocatku veku
2. Zulu samani maji artefakty o kontaktu slovanu v Africe a predavani vedske kultury
3. I nektere zidovske kmeny byly vedske dokud nebily zamerne pohlceny chtonickou casti zidu a jimi umychaneho arab islamu. Tedy arabi misenci semitu a africanu pri genocide zahynuly miliony. Amerika to same v blede modrem
4. Vase chtonicka teorie VK je zavadejici a odvadi lidi od pravdy a faktu proc?
Semite se snazi vse michat diky sve nevedomosti kde poznanu ducha v sobe – casti absolutna je hrichem.
Vedska kultura indie persie a slovanu majice stejny slovni zaklad i symboly ,nauku a nematerialni povahu .
5. Nase kultura neni expansivni tudiz je zcestne nam implikovat nebo vkladat do ust slova ze se neumime adaptovat v africe. Nemame to zapotrebi protoze praci otroky nepotrebujeme ani nova uzemi. Co ale potrebujeme je mir a odusevneni lidi ,prozreni ze lzi a ulpivani na zvirecich pudech krvelacnosti cimz zabranime niceni planety a degenerovani lidi.
6. Pres 50% pakistancu a arabu pochazi z incestu! A co zide?? Viz kralovske rodiny anglo turkochazaru a ritchildu a ruznych sultanu.
7. My se umime adaptovat vsude viz etnolog Mnislav Zeleny. A take Pomoc Ceskoslovenska na budovani infrastruktury v africe,jizni americe i indii. My pomahame lidem v jejich domovine my nejsme kolonizatori .
8. Africane se neumeji adaptovat u nas proto v evrope nenalezaji nic jen vyhnanstvi a pocit placeneho otroka ..bohuzel jejich zivot jim nestoji za stesi a nikdy se nevrati odkud prisly. To by zidaciarabaci -chtonici museli prestat krmit dabla – jahveho nasi krvi a presta z nas zdimat energii ve forme prace za falesne penize – dluh ktery za ne platime protoze oni svetlu poznani neprocitnou .

Cely jejich system je manipulacni krvelacny sebemrskacsky zamer odlidsteni,odprirodneni a nahrazeni ziskem ,gmo, trans. Pro ne je svet velka fabrika kterou bohuzel uz 2000 ridi a ritime se pomalu do zahuby.

A jeste k duchovni linii…u nas jde po otci u zidu po matce.
Mnohozenstvi je zvireckost pramenici z ortodoxniho zido krestanstvi ,islamu a jejich pohledu na zenu jako horsi bytost nez dobytek.
Naopak u nas je zena bytosti jejichz dharma je poceti-porod materialniho i duchovniho tela – ditete a je tedy timto uz automaticky naplnena. Karmu ale musi stale udrzovat dle svedomi..Zensky udel je vzkraslit domov a rodinu a pomoct muzi v naplneni jeho dharmy i karmy ,nalezeni zivotniho poslani sveho a zaroven poskytovani zene ochranu i moudrost a trvani rodu zkratka dle svedomi jak u zeny.

Nakonec ….. svedomi je neco co chtonici nemaji protoze poznani ducha je zakazane tudiz se ridi jen napodobovanim a nicenim puvodniho duchovniho svetla poznani nahrazujice jej zvireckosti.
Nelze v souladu s prolhanou bibli promitat sve hrichy do beranka (fiktivni postavy jezise) a pak se zbavovat techto hrichu omyvanim se krvi podrezaneho beranka! Toto samo je hrich ale pro ne to neni protoze krev je to co jahve allah kali zada a to je to co lide nechapou....Automaticky kráceno

368980

10.1.2019 1:01

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

ignorkazik 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 368980

pokrač:


Nakonec ….. svedomi je neco co chtonici nemaji protoze poznani ducha je zakazane tudiz se ridi jen napodobovanim a nicenim puvodniho duchovniho svetla poznani nahrazujice jej zvireckosti.
Nelze v souladu s prolhanou bibli promitat sve hrichy do beranka (fiktivni postavy jezise) a pak se zbavovat techto hrichu omyvanim se krvi podrezaneho beranka! Toto samo je hrich ale pro ne to neni protoze krev je to co jahve allah kali zada a to je to co lide nechapou.
Clovek ze svedomym toto musi razne odmitnout a nenasledovat takove poznani fungovani sveta

Ducha- Jezise- ishas ,purusha,perun,svantovit,brahma (duchovni clovek soucast nekonecneho svetla poznani osvetlujice hmotu a prostupujice hmotu nezavisli na ni ) zide chtonici materialiste “vzali” a pribily na drevo. Timto drevo aktem Oni symbolicky zmaterializovaly ducha a na dreve-krizi (stagnaci elementu) jej “zabily”

Toto je jejich nauka. Zatemnit ,zabit ,zalhat,zamichat,znasilnit,zamaskovat ..

A ted se podrzte. Jezis zemrel za nase hrichy a tudiz pokud ho odmitnete tak se podilite na vrazde a tudiz mame pravo vas zavrazdit!

Adam a eva jedli ze stromu poznani(fikovniku) coz purusha ,perun, duch ,nekonecne svetlo poznani jehoz jsme soucasti ucinilo cloveka clovekem.
Satan – materialisticka stagnace naopak tvrdi ze sme mely jist jablka ze stromu zivota a chovat se jako telo hmoty bez ducha a jen expandovat hmotne statky kolonizovat cinit holokausty slovanu , cinanu ,africanu ,indianu nevedome cinit . Genocidy zidu(genocida je vyhlazeni casti obyvatel na uzemi mimo jejich puvodni uzemi.) Semite jsou nomadi tudiz nemaji stat ani stalost jinou nez vylhanou nebo tu co ukoristi tudiz na ne nemohl byt spachan holokaust.holokaust je jest definice vyhlazeni narodu kontinentu a jejich puvodnich obycatel.

takze odpoved je zrejma jasna od pocatku do konce.
Ne nemame zajem rasisticky kolonizovat afriku a znasilnovat africanky,rezat genitalie muzum aby nam pokud preziji slouzily bez viry na zivot. Upalovat lidi,rezat je pilami ,napichovat je na kuly,rezat jim udy, vypichovat oci trhat je na kusy varit v oleji ani hazet nemluvnata psum ci jak rakoussti nacci na lopate do uhelnuch peci nebo nechavat lidi udrit se k smrti, rvat jim srdce za ziva z tela a ne a nekonzumujeme krev a maso padlych protivniku ani neobetujeme zvirata.

Toto je mozno degeneraci kultury svetla k materializmu

368981

1.1.2019 3:42

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

neres 37.?.?.?

Reakce na 368778

Jedině obrat národa k Spasiteli skrze katolickou víru ho zachrání.
I vy sám jste toho vynikajícím příkladem.

368785

1.1.2019 13:53

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 368785

Zajímavý příspěvek. Sice nedává žádný smysl, ale proč ne.

368791

1.1.2019 15:56

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 368785

Vážený pane, je naprosto jasné, že jste obětí toho 2000 let starého bludu, postaveného na kultu zohavené mrtvoly přitlučené na kusu dřeva, bludu vytvořeného k ovládání lidstva a protože ten blud přestává už být v tom řízení účinný a to se děje min. 200 let, bude na nějakou dobu nahrazen agresivnější formou ovládání (mohamedánstvím) a po vyřešení problému s centralizací moci, bude i ten blud mohamedánský, už jako nepotřebný nahrazen jiným a to ještě zvrhlejším a primitivnějším satanismem...
Koncept řízení lidstva křesťanskou vírou je už mrtvý a už jen hnije a rozkládá se a to už i v jeho centru ve Vatikáně a ten náš jeho už dávno zchromlý úd neobživne ani zásluhou Duky a už vůbec ne Ha(jz)líka a ani Vy s prof.theologie Piťhou a svíčkovými bábami z jižní Moravy zániku Katolické církve nezabráníte..

Jediný spasitel, který přijde už co nevidět v úvahu, bude pořádný klacek a schopnost zareagovat na nadcházející dění vytvořením si určitých technických a organizačních předpokladů k přežití ve spolupráci s co nejširším okolím lidí stejně uvažujících a s ještě zachovaným prostým přírodním pudem sebezáchovy. Žádné pasivní a útrpné drmolení nesmyslů z bible, žmoulání amuletů a modlení se v kostelech pod obrazy ztrápených xichtů svatých ten průser neodvrátí, nýbrž aktivní odpor proti těm lidem a jejich organizacím, které za tím dnešním svinstvem stojí, kteří přes něj prosazují své sobecké zájmy ve snaze ovládnout svět a zotročit si obyvatelstvo planety...

No a co se týče toho pána, co zpochybňuje ten článek v Aeronetu bych měl jen to, že jsem si jej se zájmem přečetl a s valnou většinou sdělení souhlasím, neb ještě nejsem slepý a ladacos registruji i nezávisle na něm a co se týče jeho naznačené "fantasmagoričnosti", tak o tom kdo je větší blázen jestli pan "Lovec...", nebo pan autor "Velký kolotočář", nás rozsoudí poměrně blízká budoucnost...[velký smích]

PS: Jinak všem vše nejlepší do toho Nového roku...

368793

1.1.2019 20:24

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

abc 92.?.?.?

Reakce na 368793

Zjavenie 11:18
18 Ale národy sa rozhnevali a prišiel tvoj hnev a ustanovený čas, aby boli súdení mŕtvi a aby bola daná odmena tvojim otrokom, prorokom a svätým a tým, ktorí sa boja tvojho mena, malým aj veľkým, a aby bola privedená skaza na tých, ktorí kazia zem.“

Tak to dopadne. Ti, ktori prijmu, preziju, ti ktori neprijmu, zomru. Nie donekonecna nieco riesit a hladat vychodisko. Tak ako neprisposobivich podnajomnikov, ktori neplatia najomne, robia bordel a nicia byt clovek vyhodi a zazaluje, tak isto budu "vyhodeni" aj ti, co toto robia na Zemi. Pretoze cloveku Zem nepatri. Nevytvoril ju. Len tu byva, v podnajme. Az skonci vyhradeny cas, kedy sa preukaze nad vsetku pochybnost, ze clovek si sam vladnut nemoze a potrebuje, aby ho niekto viedol, potom sa to konecne ukonci.

368797

1.1.2019 22:41

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

none 193.?.?.?

Reakce na 368797

Myslis, ze prave teraz je cas na to sudit? Kdo Ti dal pravo, snad Boh? Citujes cast ev. podla sv. Jana, no zavadzas do uplne inych kontextov...

Bolo tam niekde pisane o tom, ze je nutne drbat do bezdomovcov, neplaticov najomneho, neprisposobivych podnajomnikov, ludi s nizsim intelektom????!!!!
Neser.....

Ja len tak, vot tak, tik-tak....

368804

1.1.2019 21:27

RE: Že nás spasí křesťanství je pitomost...

none 193.?.?.?

Reakce na 368793

Sorry, need to... You know.
Souhlasim, no..... Musime se malinko uklidnit.
Sam to citim, testosteron na max., tak malinko doplnime estrogen, dioxin, serotonim, oxytocin...

Mnoho let, nyni a tento rok, bude rozhodny.
Budme, malinko, v klidu[smích].

Stastny a vesely...

368799

31.12.2018 13:19

Svět kapitálu bez humanismu

svatoslav butora 85.?.?.?

Přeji hezký den v nehezky uspořádaném světě. Obsah diskutovaného článku o Francii se vztahuje i na Německo i na tzv.EU. Nechtějí vidět a slyšet ti, co tzv. "vládnou" to, co ve skutečnosti probíhá pod přímým řízením Globálního Minotaura, který má své doupě v útrobách tzv.OSN. Tato tzv.OSN se přetransformovala na mocenskou chobotnici ve službách věčně nenasyceného/ pažravého/hladového Světa Kapitálu a věčně nenasyceného/pažravého/neukojeného Světa Mohameda.
Tyto dva světy bažící po světovládě řídí přímo přes tzv.OSN procesy, kterým, kvůli jejich sparchantělým finančním "zdrojům" podléhají i prohnilé vládní procesy ve Francii i v Německu i v tzv.EU a v těch zemích, které si osvojily "lehký" život na bázi tzv. "bankovních operací". Centra Světa Kapitálu se tím chlubí na svých stránkách www.
Jediným hmatatelným výsledkem po ukončení fungování moci sparchantělých (tj. jenom vojenskou silou, ne hodnotami) "lehkých" peněz bude uchvácení moci a vlastnictví nad územím/půdou a životem lidí všech států, kterých vlády naletěly na přísliby podílu na moci Globálního Minotaura.
Proto existuje ten nátlak na přijetí panství Mohameda pod garancemi tzv.OSN a tzv.EU. Proto se v tom angažuje Velká německá Černá Paní. Ono jsou tyto instituce již všechny opilé představou o své světovládní moci. Neumí rozhodovat a vládnout a řídit. Umí jenom intrikovat/nařizovat/nutit jiné k přijetí svých zlých sparchantělých politik. Tomuto velmocenskému marasmu se dnes říká "diplomacie".
Řešení pro zachování svobodného života lidí a národů se nabízí samo. To řešení spočívá v odstranění moci tzv.globálních chapadel moci. Spočívá ve zrušení vlivu rádoby lehkých (sparchantělých) finančních pramenů. Spočívá ve zrušení účasti v systému "podřízenosti" přes tzv.OSN a přes tzv.EU, pokud je tato tzv.evropská instituce v hlubokém předklonu před mohamedánskými sluhy tzv.OSN a Světa Kapitálu.
Chci poznamenat, že Svět Mohameda je svět otrokářů a ohnutých zad. K jejich "bohu" se modlí prdelí vystrčenou k nebi... Skuteční křesťané se k svému Bohu modlí v duchu a v pravdě...Dlouho to trvalo, než k tomu postupnému osvobození od otroctví došlo. Snad to i v té Francii a Německu nezapomněli.

Svět Kapitálu ve spojení se Světem Mohameda ztratil jakoukoliv cenu. Má jen anticivilizační hodnotu rakoviny, před kterou je potřebné se chránit.

368780

1.1.2019 8:51

RE: Svět kapitálu bez humanismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 368780

https://aeronet.cz/news/video-vceli-medvidci-pry-v...

Novoroční nášleh a nesnažte se zvyšilovat nebo fakt. [smích]

Lubomír
Co když Vám chybí 96% vědění.
___________________________________________________________

Mnohem víc, je spíš zlomek zlomku vědění a je to ještě nabulíkovaný blby formantům. Klauni klaunů ale dost drsných sebezáhub s přínosy spíš omyly. Moc bych nedal na to že by superinteligence se chtěla snažit o zachování pohodlí na věky spórám plísně v intencích standartních obyvatel ale je možné že negativní entita by se nemusela nudit s intrikami majitelů politiků. Lidé mají samozřejmě větší kapacity vnitřních vesmírů jednotlivě a jako na kolektivy je hanba hledět vy západní ho.noty trhu vexláky se skořápkáři rvaček. Kapacity mohou vyrůst v prostředích znalostí ale jak se tam ochomýtnou pindos (kupčíci a penězoměnci) je to o vydupání a zubožení okolí včetně účastných sebezubožovačů. Viz jejich nizkoprahová zařízení pro plebs. Kdy si tedy udělají zlatou klec pro sebe ale svých výkalů intelektů omezenosti. Net v této podobě je luxus pro každého ale je zřejmé že omezenci chtějí dělat omezence a v podstatě je to pokus o opakování dějin honů na čarodějnice inkvizicí konqisty kdy tedy zubožení obyvatelstev bylo ne náhodou označeno za klerofašistický absolutismus kdy tedy nablblý korporativismus je schopen primitivním násilím na podstatě vědomí a myšlenek překonat svou tupostí středověké tmáře zhovadilých imbecilit oné totality bez sebekontroly zpětnou vazbou primitivními řekněme až dětinskými jednosměrnými myšleními primitivů ad absurdum se strojkem plácajících retardů plastelínu v .íču.

Gramatici nepuknou? Za 80 slov věty.
https://www.youtube.com/watch?v=Cw6WFF_4ynI&li...

368786

1.1.2019 21:53

RE: Svět kapitálu bez humanismu

none 193.?.?.?

Reakce na 368780

Vis, ono to je malinko jinak.

Vedli jsme velmi dlouhou debatu, o cem je vlastne Islam. Prosel jsem i koranem.
Clovek neni monogamni, prokazano jest, aaaa vim jak to je.
No ja jsem rekl jedno.... I kdybys 1000 pannen mel, stejne si vyberes a milovat budes, pouze jednu z tvych zen[smích]

To je vse, pro ne[smích].

PS: Vladimire, startujeme, je cas. Sorry za diakritiku, vse se napravi, zas[smích]

368801

1.1.2019 12:14

Zajímavé možnosti nenápadné dopravy migrantů do česka.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

https://mobil.idnes.cz/reklama-iphone-xr-praha-0vk...

Šest set kusů to je dvacet školních tříd, čtyři letadla, a vsadím se že to tady už zůstane...

[velký smích]

368788

1.1.2019 14:47

Hmm a co Afrika?

none 193.?.?.?

Ne, nic, no zakladni problem, kvuli cemuz drzi Evropa hlavu v kline je snad "Jedno Jaro"? V clanku ani slova.... Nebo snad neeeee? Taky muze byt na navrat, trochu pozde...

368792

1.1.2019 17:58

my jsme obtíženi ukrajinským břemenem

r.m. 31.?.?.?

jak nám globální četník poručil, evropský četník přišel pozdě [chechtot]

368795

1.1.2019 20:46

nejvíce se líbí ta patka dle jejich vzoru

Adam... 94.?.?.?

http://www.infovojna.sk/article/biti-kopance-nadavky-ctyri-migranti-brutalne-napadali-v-ambergu-nahodne-vybrane-lidi

Podle mě mají sestřih dle Německého vzoru jejich idolu.
Mají to dobře vymyšlené.
Propracovaná Německá dokonalost.

368798

1.1.2019 22:25

RE: nejvíce se líbí ta patka dle jejich vzoru

none 193.?.?.?

Reakce na 368798

Vis Adame,

berme fakty. Jenom v Iraku existuje 90% rodin, kde neni nikdo, komu by nezabily clena rodiny...

Premyslej. A nezapomen, nas se to netyka, prozatim.

Co se tyce Reichu, jak jsem kdysi psal. Nic se nezmeni, dokud z loze nevypadne Merkel Frau.

368803

2.1.2019 9:25

Na co autor zapomněl....

Kangaroo 194.?.?.?

Osobně se domnívám, že autor zapomněl na dvě zcela základní informace:

1. Bylo by velmi obtížné najít zemi na Západě, která se skrze kolonialismus nepodílela na vyssávání těch zemí, z nichž dnes přicházejí imigranti. Kromě největších parazitů Albionu a USA to byly i malé zemičky jako např. Holandsko a Belgie. Ostatně i Německo a Itálie se snažily urvat co se dalo... Zákon Karmy pracuje neomylně takže to co vidíme je efekt bumerangu.

2. Proč se autor nezmiňuje o tom, jakou úlohu má v tom všem národ nedotknutelný a Jahvem vyvolený, o němž smíme hovořit jen v dobrém? Bez jejich snažení by to nebylo možné, přinejmenším ne v takovém rozsahu. No ale snažím se pochopit, že v takovém případě by dostal autor pořádný výprask....

Přeji hezký den.

Kangaroo

368814

2.1.2019 10:29

Stačí se zamyslet

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

nad tím, kdo nejdříve podporoval bombardování a vykrádání zemí Asie a Afriky a poté pokrytecky podporoval dovážení imigrantů z těchto zemí do Evropy, a přijdete i na to, proč to dělá. Filantropii a altruismus za tím rozhodně nehledejte, není tam. Chování mnohých lídrů EU mi připomíná šíleného psychopata, který poté co bombardoval, ničil životy a majetky si pozve přeživší z těchto zemí do své vlasti a čeká od nich, že ho za to budou milovat a pracovat na něj do roztrhání těla. Absurdní představa, ale právě to se stalo a stále děje. Zajímavý je i fakt, že Merkel, Macron, May jsou bezdětní, takže budoucnost Evropy jim může být u zádele. Vzpomeňte též na slova skutečného vládce Ameriky, nebožtíka D. Rockefellera : ... a z chaosu pak povstane Nový světový řád. Je neuvěřitelné, jak i lidé v éře informatiky a internetu jsou naivní a lehce manipulovatelní a kolik lží, podvodů a okrádání vydrží. Moderní otroci tak paradoxně i nadále zůstavají největší oporou zločineckých "elit" vládnoucích z bank, korporací a fondů celému světu. Úpadek školství, kultury a morálky vydatně napomáhá zločincům a činí z moderních otroků snadno ovladatelné stádo ovcí.

368815

4.1.2019 18:34

RE: Stačí se zamyslet

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 368815

Jeden africký představitel se vyjádřil na veřejnosti, že plně podporuje emigraci do Evropy, protože tím jeho stát vyprazdňuje vězení a psychiatrie, a dodává, že pokud by se někdo vrátil, tak je stejně jediná možnost to zase pozavírat a nebo spíš postřílet. Tento názor mi připadá velice nadčasový a je i velice pragmatický, protože mi připomíná jednoho našeho politického sametového velikána, který kdysi vyháněl sovětská vojska z československa, a vedle se valily opačným směrem ještě větší proudy východních emigrantů, a za prachy mafií a KGB v česku skupovaly vše na stojato za babku...

[velký smích]

368882

2.1.2019 11:34

Kolaps Francie

senil1 94.?.?.?

Bohužel Francie se hroutí do kolapsu. A stačí jedna velká ekonomická recese a tato země se ekonomicky a sociálně zhroutí a začne občanská válka. Jakákoliv snaha o reformu skončí masivními protesty, takže demokratickým způsobem ji není možné reformovat.

368818

2.1.2019 12:22

RE: Kolaps Francie- UŽ ABY TO BYLO !!!!!

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 368818

Pane, ten článek ve Vašem odkazu je chujovina a to už v začátku, když tvrdí, že "francouzská ekonomika je socialistická..." !!!

Co je "socialistického" na ekonomice kde ta skupina nejvíce vydělávajících soukromých firem, korporací a jednotlivců neplatí skoro žádné daně a kde tažení celého zkorumpovaného a za koule židovskou finanční mafií drženého byrokratického státního aparátu má na hrbu jen těch pár procent zaměstnanců a živnostníčků opravdu produkujících něco smysluplného ?!!! A to se nebere ještě v úvahu, že nebýt soustavného a bezohledného vysávání tzv. "bývalých" franc. kolonií i "nových" kolonií v podobě zemí vých. Evropy, tak by už Francie dávno zkrachovala.
Je to přesně to samé, co krystalizuje i zde, kde navíc spousta soukromých firem v českých rukách bere z daní placené dotace a neplatí daně, neb je registrována kdesi v prdeli a každá cizácká firma má dlouhá léta "daňové prázdniny", všelijaké pobídky a darem pozemky se sítěmi v prům. zónách placených plátci daní, které v "nekalé konkurenci" likvidují náš už notně zubožený domácí průmysl a živnostníky...

To, že takovou politiku dělají i strany mající v názvu "sociální, socialistický" (viz. tzv. moderní evropské sociálně demokratické strany, nebo NSDAP) , neznamená, že jde o socialismus v jakékoli podobě. Služba nadnárodním korporacím, židovským fin.mafiánům, vedení kořistnických válek a intervencí a likvidace vlastního národa a jeho ekonomiky za pomocí invaze parazitů z muslimských zemí také v sobě nemá nic socialistického a socíálního, právě naopak!

To vše nemá se "sociálností" nic společného to je asociální a zločinné a může o tom sebeskvětnatěji prndat jakýkoli "ekonom/národohospodář".
Kdyby byli všichni doktoři takoví odborníci, jako je v ekonomii pan profesor Klaus a ti jeho kolegové a žáci, tak by už celý rod dávno vychcípal na dětské nemoci ! [chechtot][chechtot][chechtot]

368824

2.1.2019 16:18

RE: Kolaps Francie- UŽ ABY TO BYLO !!!!!

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 368824

Senil si sem jen cpe reklamu na svůj server. Otravuje s tím na každém alternativním webu. Nediskutuje, pouze spamuje, takže jste se rozepsal zbytečně, i když k věci.

368828

Tuto stránku navštívilo 3 600