Diskuze k článku

Hrách na stěnu házet

Příspěvků 90

9.1.2004 11:16

Hrách na stěnu házet

Roman 193.?.?.?

Len dodavam rezolucie aj s moznostou kontroly odkazu na strankach OSN -
http://prop.sk/rezolucie.htm

24094

11.1.2004 4:48

RE: Hrách na stěnu házet

Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?

Reakce na 24094

prop je stranka KKK grand wizarda Davida Duka ktory zneuziva Slovensky znak na propagandu jeho rasistickych teorii. Staci sa pozriet http://prop.sk/linky.htm a uvidite koho zaujmy ta stranka presadzuje.

24199

11.1.2004 5:01

RE: Hrách na stěnu házet

Lev 172.?.?.?

Reakce na 24199

>prop je stranka KKK grand wizarda Davida Duka ktory zneuziva
>Slovensky znak na propagandu jeho rasistickych teorii. Staci
>sa pozriet http://prop.sk/linky.htm a uvidite koho zaujmy ta
>stranka presadzuje.
_______________________________________

Co tady rvete Igore !! Uz zase nekoho udavate ?? Vzdyt vy jste zrovna takovy rasista, jak vas kamarad Duk !! Lev

24200

11.1.2004 5:52

RE: Hrách na stěnu házet

Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?

Reakce na 24200

Pan Lev, rozdiel je ten ze ja nikoho nelyncujem ako David Duke a ja nikoho nevyhdazujem do luftu ako moslimi

24202

11.1.2004 18:47

RE: Hrách na stěnu házet

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 24202

Je velmi zajímavé,jak se vždycky po určité době zde na Zvědavci
objeví pravidelně nový verozvěstové a zastánci sionistického
řádění a vraždění.Teď je to zase momentálně Kanin.
Nikdo ať mně nevykládá, že nejde o koordinované působení
těchto kreatur , možná i placených.
Nejsem zastáncem nějakého nálepkování a označování,
že Kanin udává a jiných názorů. Ono stačí pozorně číst.
Takový lidé nediskutují!!! Oni mají úmysl a možná
i úkol šířit a rozsévat své lživé, podlé, nenávistné
a útočné myšlenky.
Jejich názory jsou ryze demagogické a vlastně papouškují
pouze oficiální, prolhanou a podvodnou Izraelsko-americkou
současnou propagandu.
Teď nevím , co budou ona individua hlásat, když je Bush
jednoznačně odhalen bývalým ministrem financí USA , který
jasně řekl , že Bush plánoval přepadení Iráku bez příčin,
ještě dávno před útokem na WTC a také již rozděloval
ropné "pašalíky". Co nám řekneš Kanine o proradnosti muslimů?
Vůbec se dnes nedivím rozlobenosti v islámském světě!!!!!!
Všechny kecy o nebezpečnosti Iráku pro světový mír,které celý svět, včetně RB OSN slyšel od vlády USA, byly sprosté a podlé lži!!!!!!!! Co Kanine , tam si vezmi příklad.
Jsi také podobný lhář?
Odkuď máš instrukce, aby si otravoval tento server?
Pane Stwora jsou tu různí kousavý diskutéři,
ale navrhuji Kaninovy nasadit "výchovný" náhubek ,
myslím tak jednoměsíční,aby prozřel !!!!

24212

11.1.2004 20:25

RE: Hrách na stěnu házet

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 24212

Vy, který jste zastáncem svobody slova a mnohokrát jste mě žádal, abych umožnil Mikinovi volný projev, najednou chcete, abych cenzuroval někoho jiného?

Bohužel nemůžu s tím nic v tomto případě dělat. Igor neporušuje pravidla. Nenapadá osobně. To, že má jiný názor, k vyloučení nestačí. Ať už ho sem poslal kdokoliv.

24213

12.1.2004 1:37

RE: Hrách na stěnu házet

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 24213

Ano máte pravdu pane Stwora,
jenomže já jsem nesouhlasil s vyloučením Mikina na pořád.
Víte, když dovolíte, použiji takového starého úsloví -
- jsou lidé hráči a sráči.
A v tom je velký rozdíl. Mikin byl jenom hráč a neuvěřitelný "rýpal". Dokonce ,když nemohl psát do Zvědavce,
vynadal mně i na můj email a hodně nevybíravě.
On člověk ujede a ani neví ,jak se mu ta slova do klávesnice dostala Já sám bych někdy potřeboval " náhubek",
co napíši za "ptákoviny".
Jenomže je rozdíl, když někdo někoho prostě pošle někam do řitě
v té chvíli,když si to třeba dotyčný zaslouží
a potom jsou lidé , kteří "štvou" naprosto programově!!!
To je přeci ale někde jinde!!!
Když někomu vynadám k jednomu tématu, tak se může stát, že
u něčeho jiného jsem s ním v názoru ve shodě.
To je asi základ nějaké výměny názorů.
Doufám, že se na tomhle principu dohodneme a také co je nejdůležitější, měla by diskuze především sloužit
k obohacení diskutujících o jiný názor.
To je veliká přednost, takhle vedené debaty.
Vždycky budou lidé, kteří nemají co říci a jenom prázdně tlachají a to je již riziko.
Holt si musíme někdy přečíst i "mozkové blití"
některých přispěvatelů. Nechci jmenovat.
Jenomže - číst neustálé výpady na tutéž notu od jednoho
a toho stálého "týpka" je únavné!!!
To nemusím číst Zvědavce.Přečtu si některé noviny
a mám to " nafukování hlavy" stejné jako třeba od jmenovaného
elementa!!!
Opravdu děkuji diskuzi na Zvědavci, že jsem si obohatil
a někdy zásadně obohatil názorovou mnohost.
Paní Malvarika je zářným příkladem a další jiní.
Pan Nohejl i když hodně jednostranné názory , jednoznačně
mu děkuji, za tu dobu co čtu Zvědavce jsem si poopravil
vzdělání.
A dokonce i odpůrcům paní Malvariky a pana Nohejla děkuji
za některé vtipné repliky.
Zvláštní poděkování uděluji panu Táborskému!!!
Ten je mimo kategorie!!!
Ten má nepřekonatelné "hlody" a ještě má hodně velký dar,
který je vzácný. A to je dar humoru!!! Upřímně jsem se zasmál!!! Díky !
Nejsem zastáncem nějaké cenzury.Jenom takový "výchovný"
štulec by to chtělo, ale asi to není tak jednoduché.
Tak to budeme muset s těma " mozkovýma krávama" a to nemyslím teď nějak adresně, prostě vydržet.
Omlouvám se všem,které jsem kdy napadl a ještě možná napadnu,
nemyslím to zle. Děkuji za pochopení a také zde postrádám
v poslední době takový ten osobní rozměr diskuze.
Třeba lidé napsali jenom ve zkratce, co je zrovna trápí
nebo těší.
To víte , cizí neštěstí potěší!!! / Pokus o vtip!/ Nebo zmírní
vlastní utrpení,když vidím,že ten druhý je na tom ještě hůře!!
Děkuji diskuzi na Zvědavci a panu Stworovi především,
že to s námi vydržel a ještě snad nějaký čas vydrží!!!!

24228

14.1.2004 11:18

RE: Hrách na stěnu házet

Josef M. 168.?.?.?

Reakce na 24228

Správně pane Peleško, všem, kterí s námi nesouhlasí musíme zavřít huby!

24371

12.1.2004 10:28

RE: Hrách na stěnu házet

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 168.?.?.?

Reakce na 24213

Jiste, Igor nenapada osobne. Zato Peleska ano. [zmaten]
Kaja

24251

11.1.2004 20:51

RE: Hrách na stěnu házet

Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?

Reakce na 24212

nuz... pan Peleška... kto tu tvrdil ze Irak bol napadnuty kvoli WTC?... Irak bol napadnuty lebo nedodrzal podmienky primeria z 1991 roku a v 1998 roku vyhnal zbrojnych inspektorov. Utok na Irak meskal 5 rokov.
Co sa tyka vaseho utoku na moju osobu, nevidim dovod. Ja nepapuskujem USA oficialnu propagandu. Ja tiez tvrdim ze prezident Bush klamal (ked prehlasil ze islam je mierumilovne nabozenstvo). Ja som tiez nesuhlasil s Americkym bombardovanim (Srbska). Ja som tiez politicky nekorektny!
Ja suhlasim s pravidlami diskusie ktore pan Stwora zaviedol a dodrziavam ich (neda sa to povedat o Vas a o panu Lev ktori mna osobne napadaju a ocernuju) predpokladam ze zvedavec nieje klubom islamofilov do ktoreho ini pisat nesmu.

24216

12.1.2004 20:03

RE: Hrách na stěnu házet

Tony (zavináč) 24.?.?.?

Reakce na 24216


nuz... pan Peleška... kto tu tvrdil ze Irak bol napadnuty kvoli WTC?... Irak bol napadnuty lebo nedodrzal podmienky primeria z 1991 roku a v 1998 roku vyhnal zbrojnych inspektorov.

Hloupost Iraq v r.98 zadny Inspektory nevyhnal,ti byli odvolani UN na "prani" Clintona a Bushe ,kteri chteli Iraq bombardovat.Navrhuji psat pravdu,ne,lez nebo stupidni propagandu. [oči v sloup]

24269

12.1.2004 20:21

RE: Hrách na stěnu házet

T 24.?.?.?

Reakce na 24269


Hloupost Iraq v r.98 zadny Inspektory nevyhnal,ti byli odvolani UN na "prani" Clintona a Bushe ,kteri chteli Iraq bombardovat.Navrhuji psat pravdu,ne,lez nebo stupidni propagandu.

Chyba se vloudila.Melo byt na prani Clintona a Tonyho B. [zahanbení]

24271

12.1.2004 23:37

RE: Hrách na stěnu házet

Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?

Reakce na 24269

nuz... pan Tony... samozrejme ze boli odvolani aby ich USA nezbombardovalo... nebudeme predsa bombardovat zbrojnych inspektorov. USA bombardovalo Irak v 1998 roku lebo Saddam nespolupracoval na 100% s inspektormi. Podmienky primeria z Desert Stormu boli spolupracovat na 100%, nie na 98% alebo 99%.

24281

13.1.2004 4:15

RE: Hrách na stěnu házet

T 24.?.?.?

Reakce na 24281

nuz... pan Tony... samozrejme ze boli odvolani aby ich USA nezbombardovalo... nebudeme predsa bombardovat zbrojnych inspektorov.????????Napsal jste,ze je Sadam vyhnal,coz je samozrejme lez a neznalost faktu.Tak jak lhali tenkrat,tak lzou dneska,viz Mr.Neal vcera na Sixty minut.Jsou lidi,kteri jim to dal basti.Dneska na BBC nechteli nazvat Bushe hlupakem,tak ho nazvali clovekem "intellectualy desinged".Proste neinteligentim,nechapajicim,neschopnym pochopit voco utika.

24289

13.1.2004 12:54

RE: Hrách na stěnu házet

Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?

Reakce na 24289

nuz, pan T... ako mali postupovat ked Saddam neplnil podmienky primeria?... mali Irak bombardovat s inspektormi stale v Iraku?.... Saddam spolupracoval s inspektormi iba na 98% (mozete si precitat v http://prop.sk/interview_SR.htm ) - je to tam aj v Slovencine, aj v Anglictine.
Podmienka primeria bolo spolupracovat na 100%, nie na 98 alebo 99%

24294

13.1.2004 22:51

RE: Hrách na stěnu házet

Lev 172.?.?.?

Reakce na 24289

Pane T, souhlasim s Vama, ve vsech smerech. Vazeny pan Igorm ma problem s Islamem. Doufam, ze jste cetl jeho stranky, ktere zde na Zvedavci, s radosti predhazuje. Islam = sami krvelacni vrahove. Tohle je nazor naseho pry ?!? "ateisty", pana Igora. Verite tomu, pane T ?

24330

12.1.2004 0:07

RE: Hrách na stěnu házet

Aja 24.?.?.?

Reakce na 24212

Teď nevím , co budou ona individua hlásat, když je Bush
jednoznačně odhalen bývalým ministrem financí USA , který
jasně řekl , že Bush plánoval přepadení Iráku bez příčin,
ještě dávno před útokem na WTC a také již rozděloval
ropné "pašalíky".
Zaznam rozhovoru s Paulem O Neilem dnes vecer na CBS(nedele).

24222

13.1.2004 17:09

RE: Hrách na stěnu házet

Vratislav 213.?.?.?

Reakce na 24202

Pán Igor.Neohrozujete?Ale ana.Strikate prujmom hluposti.

24304

13.1.2004 18:15

RE: Hrách na stěnu házet

Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?

Reakce na 24304

pan Vratislav, ja rozumiem po Cesky, nemusite sa snazit prekladat vase prispevky pre mna do Slovenciny. Teraz, ked ste sa uz vyburili na mojej osobe, mohli by ste sa konkretne vyjadrit aj ku mojim prispevkom a ku mojim strankam ktore mozete najst na
http://www.geocities.com/kaninislam/
alebo
http://www.geocities.com/mohamedani911/
Vopred Dakujem

24310

9.1.2004 12:59

Hrách na stěnu házet

zalozak 203.?.?.?

Zajimave. Musim se priznat ze jsem neznal konkretni detaily a je pravdou ze konzistentni veto USA i u zcela bezzubych rezoluci je opravdu jen vysmechem cele RB OSN. Ale prekavapeni to neni.

Pred lety bych si rikal ze kdyby takovahle informace (stacil by pouze seznam a statistika) pronikla do sirsi verejnosti tak by se prece musel neco stat. Ale uz si to nemyslim.

Vite. p. Stwora, plytvame tu vsichni hodne energie na identifikaci zdroju spatna (zcela opravnene) ale holym faktem zustava ze vetsi casti te masy ovladanych je to jedno ci se tupe podrizuje (viz omezovani ustavnich svobod, otisky prstu ci prosta ignorace do oci bijich nesrovnalosti ). Dokonce se najsou i taci kteri jsou na to hrdi ci preventivne jsou ochotni predat veskerou kontrolu nad sebou jinym pro takzvany pocit bezpecnosti.

Dovolim si trochu filosofickou a lehce "obcasky zbabelou" poznamku. Myslim ze lidstvo nikdy nebylo svobodne a vice mene si muzeme vybrat mezi zivotem na viditelnem retezu vojenske diktatury ci politickeho nebo nabozenskeho fanatismu ci virtualnim (stejne ucinem) retezu "takzvane konzumni demokracie". Uz sam princip voleb takzvanych zastupcu ktery pripousti mnoha milionove dotace politickym subjektum prece nam vsem rika ze je to komedie . Je snad logicke ze spolecnosti ktere utrati miliony za "sponsoring" nekoho nakonec to opravdu nedelaji nezistne. A proc taky. A my presto verime ze jde o volby demokraticke... nebo spise si rikame ze by jinde mohlo byt hur.


Omlouvam se za novorocni skleslost a rozhodne vas nechci odrazovat od prinaseni informaci z druhe strany ani v nejmensim.

24095

9.1.2004 17:50

Hrách na stěnu házet

david 213.?.?.?

Jo pánové, je to tak. Nejsem u netu dlouho a jednou jsem se pořidal k diskuzi na Seznamu.cz o Iráku vs USA. No to sem si dal. Ta fanatická zblblost zastánců obou stran mě málem vyděsila. To jak bez rozmyslu převezmou jakékoli názory, ztotožní se nimi a propagují je. Ne druhou stranu nerozpoznají věci podstatné - zrovna ty kontroly USA - pan Pehe jim v Neviditelným psu fandí a národ s ním. A kolik dokáže bejt mezi lidma nenávisti a s jakou chutí jí projevují při sebemenší příležitosti - teď naposled v souvislosti s úmrtím a pohřbem Růžičkové.Už ty komentáře nečtu a jen si tiše říkám " snad je takhle blbej jen českej národ ". Ale cejtím že není (sám)

24099

9.1.2004 22:11

Narod?

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 24099

"pan Pehe jim v Neviditelným psu fandí a národ s ním."

Ha, ha. Pehe mozna, ale narod? Neprehanejte! Anebo jste diskusi necetl az dokonce.

24114

9.1.2004 19:53

Hrách na stěnu házet

pasant 212.?.?.?

Dokud bude mít kterákoli země při hlasování v OSN právo veta, je tato organizace k ničemu.

24106

9.1.2004 22:43

RE: Hrách na stěnu házet

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 24106

Pokud by měl mít v OSN stejné hlasovací právo lidožrout z Afriky jako zástupce vyspělého státu, tak je tato organizace také k ničemu.

24119

10.1.2004 6:25

RE: Hrách na stěnu házet

Čertíkbertík certikbertik (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 24119

.....hmmm,pokud vím tak slavný terorista Mandela celé roky vyřvával......One man - one vote! A jak ho amíci milovali a zbožňujou.Běda ale aby přišel do UN s takovým nějakým nápadem....One country - one vote.To by ho amící vodkopli jak prašivýho psa,hehehe.Celá ta organizace je pouze na dvě věci-na hovno a na nic.
Okupovaná Palestine je toho umírajícím důkazem.

24146

10.1.2004 11:27

RE: Hrách na stěnu házet

nitram nitram (tečka) r (zavináč) email (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 24119

Pane Písecký, díky za informaci, že v Africe jsou ještě lidožrouti. Domníval jsem se, že posledního lidožrouta teď soudí v Německu a jde o Němce.
Pokud je vaše informace nepravdivá, jste lhář a ze souvislosti i vyplývá, že zřejmě rasista.

24151

10.1.2004 17:21

RE: Hrách na stěnu házet

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 24151

Hladomor prináša so sebou ľudožrútstvo. Keďže sa v Afrike tento nešťastný fenomén (hladomoru) vyskytuje, načim predpokladať, že ho ľudožrútstvo sprevádzať bude.

Ďalej si dovolím tvrdiť, že príslušný nešťastný Nemec nie je posledný ľudožrút. (Pričom v budúcnosti môže byť ľudožrút černoch a Nemec zároveň.)

Tiež dodávam, že pojedanie ľudského mäsa je samozrejme nezdravé, avšak snaha dostať sa na vrchol potravinového reťazca je viac-menej prirodzená.

Teda, v kontexte tohto webzinu sa samozrejme treba zamyslieť aj nad tým, či celý ten humbuk s nešťastným Nemeckým ľudožrútom nie je iba zhubná sionistická provokácia, keďže to, že ľudia sa jesť nesmú je možno len jednou z x sionistických lží, denne nám predkladaných.

24163

10.1.2004 15:49

RE: Hrách na stěnu házet

Jiří Valtr 205.?.?.?

Reakce na 24119

>Pokud by měl mít v OSN stejné hlasovací právo lidožrout z
>Afriky jako zástupce vyspělého státu, tak je tato organizace
>také k ničemu.

Vas argument se jevi logicky a v pocatcich traveni prichozich myslenek dochazi v hlave uderne. Pri hlubsim zamysleni se vsak stava pustou frazi, a protoze jste jej pouzil ucelove zamerne, je mozno ten vas argument ohodnotit jako hajzlovsky.

Vy sam dobre vite, ze i pri sebevetsi snaze by se vam, i kdybyste se roztrhal, nepodarilo stat se jedincem s hlasovacim pravem v OSN, tedy vyslancem (vyvolencem) sve zeme. Je sice teoreticky mozne, ze nektera zhovadila vlada africkeho kontinentu by mohla lidozrouta jako zastupce zeme do OSN poslat, nicmene si nemyslim, ze na te pude by ty choutky mohl realizovat, a kdyby se pokusil, asi by se tam dlouho neohral.

Vy ovsem slovo lidozrout pouzivate ve snaze snizit hodnotu zastupce nektere mene vyvinute africke zeme na uroven divocha, a to v protikladu s americkym zastupcem. Neznam vsechny zasady OSN, ale myslim si, ze postoj, jakym jste se tu prave zaskvel, neni pripustny. Obsahuje v sobe totiz prvky rasizmu a ne ryziho multikulturalizmu, tedy vzajemne tolerance k rozdilnym odkazum, kterezto zasady nejvic prosazuje prave USA.

Jinak OSN je vskutku k nicemu. Tedy skoro k nicemu. A to i (nebo mozna zejmena) zasluhou prava veta. Velmoci timto zpusobem vnucuji ostatnim zemim svoji panovacnost, jez uz je davno prezita (nebo by byt mela) prave samotnou myslenkou OSN, tedy zorganizovanim SPOJENYCH narodu. Ma-li se ocekavat vysledek na zaklade SPOJENI, nemuze tam figurovat zadna forma nadvlady. A pravo veta urcitou nadvladou je.

24156

10.1.2004 17:04

K tomu kanibalismu

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 24156

Pověra o přenosu síly a schopností získaná sežráním jejich nositele se táhne napříč celým Africkým kontinentem. Koho má kdo sežrat zpravidla určuje kouzelník. Určuje i to zda sežrat srdce, či jinej orgán, podle toho co za sílu potřebuje příjemce. Oblíbenost lidských orgánů je ovlivněna i lokalitou, na muslimském severu se nejvíce pije lidská krev a jedí játra, což prý činí bojovníky nezranitelné.

Povídá se, že i Francouzskej prezident Giscard d'Estaing si pochutnal nevědomky na masíčku, když si za Bocassou jezdil pro diamanty. Ale to nebyl jeho jedinej problém s kamarádem Bocassou. Větší problém byl v tom, že Bocassa se rád díval na ubíjení malých dětí a rád je sám ubíjel. Po desítkách.

Giscard, který od kamaráda Bocassy měl kupu diamantů poslal za Bocassou svýho poradce pro africký záležitosti se vzkazem, aby Bocassa tolik neblbnul. Poradce to Bocassovi přednesl. Ten se tak rozčílil, že seskočil ze trůnu poradcovi rozbil hlavu královským žezlem.

A tak to tam potom řešila Cizinecká legie. Bocassa utekl - měl opravdu hodně moc diamantů a zlata.

Podstatně větší lidožrout byl Idi Amin. Toho zase zbraněmi podporovala Velká Británie.

Pan Amin byl opravdu gurmán, ve svém paláci měl spoustu ledniček, kde přechovával své pochoutky. Sežral dost podstatnou část své rodiny. Nejraději měl manželky, ale sežral i vlastního syna (za to že furt remcal). Své oběti si vyhledával podle schopností, které na nich obdivoval a zrovna je potřeboval, pozval je do paláce "na koktejl", tam dostali ránu palicí a putovali do ledničky.

V podstatě všechny tyhlety africký režimy lidožravejch "politiků" udolali vlastní vojáci a zavedli svoje manýry. Ještě horší.

PS: Máme právo upírat jim jejich zvyky a způsob života? Máme takovýmto zástupcům afrických států kuli jejich zvukům upírat hlasovací právo v OSN?

24159

10.1.2004 18:38

RE: K tomu kanibalismu

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 24159

Nedávno tu dávali velice zajímavý pořad o Bocassovi v televizi. Byl to jistě megalomanický blázen a odporný diktátor a nechával lidi sežrat krokodýlama, nicméně je už prakticky vyvráceno, že by byl lidožrout. Na to byl moc pofrancouzštělý, moc velký obdivovatel Napoleona a de Gaulla. Ten kuchař to svědectví o kusech lidí v ledničce prý vydal pod nátlakem opozice. A i těch jeho obětí nebylo prý v úhrnu ani zdaleka tolik jako Idi Amína (opravdového lidožrouta) nebo Mobutua.

OSN: buďto jeden stát - jeden hlas, lidožrout nelidožrout, anebo rozpustit (asi bych dnes byl pro [naštvaný])

24169

12.1.2004 2:28

RE: K tomu kanibalismu

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 24169

Tak to by taky Yo Yo Band měl upravit svojí hitovku.

http://mylyrics.euweb.cz/lyrics.php?SID=1406

24233

12.1.2004 7:17

RE: K tomu kanibalismu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24169

Pane Vodníku,

ten Idi Amin taky nežral manželky a děti, ani nevedl okultní debaty s uříznutými hlavami v ledničce, ani nebyl úplně negramotný (dotáhl to na poručíka v britské koloniální armádě, jako jeden z jediných dvou černých Uganďanů; a nedostal frčky za boxování jako Zátopek za běhání) a ani neměl progresivní paralýzu. To jsou jen kyselé hrozny zhrzené lásky Mossadu, které tady Honzík Písecký důvěřivě opakuje.

Krátce po vyhlášení samostatnosti Ugandy (1961) byl Amin (poznámka pro přecedu Nováka, aby se mu to všechno zase nepletlo: shoda jmen s Pučálkovic Aminou je zcela náhodná. Amina byla navíc vegetarián a neobcovala s Mossadem) vyslán do Izraele na para výcvik. Tam upadl jak Mařenka s Jeničkem do věrného milování s Mossadem, které vydrželo vedle jeho čtyř manželek a více než třiceti odalisek přes deset let, během kterých Amin fungoval jako spolehlivý izraelský agent. Kromě zbraní pro Ugandu a kolemsekonající větší a menší africké války proudili jeho kanály izraelští instruktoři a poradci - a tak snad za všechny ty prasečiny, co se tam děly, není Amin zodpovědný tak úplně sám.

Jinak lidožroutství není jen africká specialita a určitě už ne machometánská, jak tu zvěstoval pan Novák. Nějaký pan Jardada sdělil na Britských listech, že i "původní Slovani" byli lidožrouti, právě tak jako původní Američané. Nejznámější tím ovšem byli Papuáni a jejich přípravě "dlouhého vepře" na rožni holdovali i jinde. Kontinetálním Afričanům se to poslední dobou po tolika masakrech už přejedlo a zachovalo se tam labužníkům už jen jako "jungle meat" z lidoopů a opic. To je tam ale odedávna tradiční pochoutka, skoro tak dobrá jako originál lidská pečeně, jak o tom píše Valenta v jeho Druhých houslích. Snad trochu riskantní, protože opice mají kromě blech taky AIDS a Ebola virus a virulentní TBC a podobné neřádstvo. Ale právě to snad ty gurmány rajcuje, jako ty Orientálce, co žerou jedovatý nafukovací ryby.

Mno, o židovskýchch krevních rituálech nestojí za to ani mluvit, to je obyčejně takovej skoro jen symbolickej kanibalismus, jen pro chuť, ne na nažrání. Židovského původu je i čistě symbolický kanibalismus, praktikovaný některými křesťanskými církvemi.

Situační kanibalismus u horolezců, polárníků, trosečníků nebo při hladomorech je ovšem jiná kapitola z živočišné říše.

24244

12.1.2004 9:31

Ale ale.

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 24244

Ale, ale. Uganda vyhlásila samostatnost v roce 1961?

Přechod k nezávislosti Ugandy byl trochu složitější, než si představujete. V rámci národně osvobozeneckého hnutí za získání nezávislosti vystoupil r. 1953 král Mutesa II. s přehnanými požadavky. Velká Británie vyhlásila výjimečný stav a krále ze země vypověděla. Roku 1955 ho znovu akceptovala. Roku 1960 vystoupila Buganda(Buganda -původně nejvýznamnější stát ze států z kterých vnikla Uganda. Další byly Toro, Bunyoro a Ankole) z protektorátu, ale setkala se s odporem hospodářsky slabších provincií protektorátu.

V roce 1962 vyhlásila Uganda nezávislost a stala se monarchií v čele s britskou královnou Alžbětou II. Ministerským předsedou se stal Milton Obote. R. 1963 byla vyhlášena republika v čele s prezidentem-králem Mutesou II. - komplikovaný státní útvar spojující monarchii s republikou a unitární stát se spolkovým. Roku 1966 provedl ministerský předseda Obote, sledující prosocialistický kurs, státní převrat a převzal úřad prezidenta. Podle ústavy z roku 1967 se Uganda stala jednotným státem v čele s prezidentem.
- -- --- -- -
Jan tak mimochodem, kde jsem tvrdil, že lidožroutství je jen africká, či jen muslimská specialita? Proč lžete, když Vám lze lež tak snadno dokázat?
- -- --- -- -
Jedovatou nafukovací rybou myslíte japonskou rybu fugu? A Orientálcema Japonce? Ale ale.

24248

12.1.2004 21:41

RE: Ale ale.

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24248

Přecedo Nováku,

správně jste vypátral na inetu, že Uganda vyhlásila nezávislost v roce 1962 a že jsem se seknul v roce 2004 o rok v datu historie Ugandy z minulého tisíciletí. Uznávám, že je to ode mne neomluvitelná nedbalost a že jen díky Vaší sčetlosti v historii Afriky a jinde a Vašim detektivním schopnostem mi ta snadno prokazatelná lež neprošla - můžete si udělat zářez na Vaší zbrani se zavřeným příklopcem a buďte hrdý, že máte něco společného s Bushem.

Původně šlo ale o to, že jste jste tady tvrdil, že lidožrouta Amina podporovala zbraněmi Velká Británie. Později jste Amina změnil na Ugandu, což je podstatný rozdíl, protože Amin se dostal k moci až v roce 1971 pučem, podporovaným Izraelem a brzy potom se stal otevřeným nepřítelem Británie. Dovoz izraelských zbraní a poradců do Afriky zprostředkovával jako izraelský agent ale už dlouho předtím. Vyprávělo se tehdy (jako ftip, detektive Babočko, nepátrejte po tom na inetu), jak mu prodali i dva křižníky a tím trumfovali prodej ledniček Eskymákům.

"...kde jsem tvrdil,"ptáte se, "že lidožroutství je jen africká, či jen muslimská specialita? Proč lžete, když Vám lze lež tak snadno dokázat?"

Mno, asi jsem si špatně vyložil Vaše předchozí sdělení, že "Pověra o přenosu síly a schopností získaná sežráním jejich nositele se táhne napříč celým Africkým kontinentem...na muslimském severu se nejvíce pije lidská krev a jedí játra..."

K Vašemu dotazu ohledně jedovatých nafukovacích ryb sděluji, že jsem nemyslel žádnou specifickou japonskou nafugovací rybu a lituji, že jste si tím zamotal hlavu, zda Japonci jsou nebo nejsou Orientálci. Lidi jsou různé, žejo, někdo rád vdolky, druhý zase holky, někdo jedovatý ryby, jiný zase kadávery z psychiatrie. Mno, však Vy to víte nejlíp.

24278

12.1.2004 22:41

RE: Ale ale.

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 24278

Pane Táborský,

no vidíte, nejste ani schopen přesně datovat události a k těmto svým nepřesným údajům dodáváte povídačky co se povídaly. Kupte si nějakou encyklopedii, když zapomínáte.

Vykládáte si špatně má sdělení a na základě tohoto špatného výkladu píšete nesmysly. Zkuste se tedy víc soustředit, ať ty pohádky co píšete mají alespoň hlavu a patu.

"Ale právě to snad ty gurmány rajcuje, jako ty Orientálce, co žerou jedovatý nafukovací ryby."

Můžete tady zde čtenářům sdělit, jaká že to "jedovatá nafukovací ryba rajcuje" gurmány Orientálce, tedy obyvatele zemí Blízkého východu a Egypta? Hlavu jsem si tím nezamotal, zdá se, že pořádně zamotanou ji máte Vy.

Jestli ne tak ty Orientálce doložte, určitě by to tady mnoho čtenářů zajímalo. Nebo jednoduše napište, že si pletete Orientálce a Japonce, ať máte tenhle Váš další trapas za sebou.

PS: Už máte na hlavě datle, Bushovo knižní máslo a nafukovací rybu. Co z toho uvaříte, to jsem teda zvědavej, ale ne každej si s tím od Vás nechá krmit uši.

24279

13.1.2004 9:31

RE: Ale ale.

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 24279

Môj komentár prosím neberte, ako vráženie noža do chrbta. Vaša snaha prieť sa s starým demagógom Táborským, narodeným v minulom tisícročí, je môjmu srdcu milá. Však dovoľte mi vysloviť postreh, že obyvateľa ďalekého východu (akým je aj Japonec) skutočne môže nazvať niekto menej rozhľadený orientálcom, keďže orient, ako vieme je východ.

S pozdravom:

24291

13.1.2004 17:27

RE: Ale ale.

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24279

Přecedo bláznožroutů Nováku,

Vy jste se musel před Vaším včerejším blábolením zase přežrat těch karbanátků z psychiatrickýho oddělení! Až Vás musel i viacej zozhl´adeny dotóre Murt napomínat! Já jsem si tedy všim´ už dávno, že myslíte jinudy než hlavou a trochu jsem se cítil zaskočen Tomem, když Vám nedávno napsal, že prdelí píšete. A Vy teď píšete, že si ode mne nenecháte krmit uši. Čoveče, zaveďte si do těch Vašich tělních otvorů a dutin nějaký normální funkční pořádek!

Už minule jsem Vám napsal, že nafukovací jedovatou rybou jsem nemyslel žádnou specifickou japonskou nafugovačku. "Nafukovacích ryb” (čeleď Tetraodontidae), angl. puffer nebo blowfish, fish, něm. Kugelfish (a mimochodem, Fugu je neplatné synonymum pro rod Takifugu, až budete zase dělat chytrýho), je spousta rodů a druhů, především v teplejších mořích celého světa, někde i v brakických a sladkých vodách. Neznám žádný druh, který by se vyskytoval jen kolem Japonska, ale Vaše eventuální poučení bude, jako vždycky, všemi místními srandymilovnými čtenáři jistě vítáno.[smích]

Vaše omezená kvalifikace Orientálců na obyvatele Egypta a Blízkého Východu je hodně archaické, řečeno milosrdně. Orientem (lat. oriens) označovali staří Římané východ; země, kde vychází slunce, protože dál na východ než na Blízký Východ se zřídkakdy dostali. Pravým orientálním kobercem se myslí obyčejně peršan nebo afgán (i kdyby byl z Liberce) a to už jsme na Středním Východě, žejo. A když uvidíte inserát, že petite orientální kráska hledá štědrého muže, tak to není tlustá chlupatá Turkyně nebo židovka, ale většinou Vietnamka, Thaika nebo Japonka. A to jsme už v té zemi vycházejícího slunce, Vy jeden agente se žluklým máslem.

24306

10.1.2004 20:56

RE: K tomu kanibalismu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24159

"Pověra o přenosu síly a schopností získaná sežráním jejich nositele..."

Jak tak čtu Vaše příspěfky, přecedo, tak mám dojem, že ten "přenos síly a schopností" je víc než pověra a že Vaše maminka chodila stát frontu na maso do márnice ve cvokhauzu.

V Koránu se nevyznám a tak nevím, zda muslimům v severní Africe dovoluje pít krev a jíst lidskej léberwurst. Ale Idi Amína docela určitě nepodporovala zbraněmi Velká Británie, ale Izrael - a na začátku právě proti Velké Británii. Dokonce mu postavil letiště, protože Amin byl nejosvícenějším politikem a proto nejvěrnějším spojencem Izraele v Africe - dokud se jednou na nějaké recepci nevyjádřil obdivně o Hitlerovi, protože mu Izrael za zbraně účtoval nekřesťanské (jaké, blbec, čekal?) ceny. A bylo po spolupráci a nejosvícenější státník v Africe se ze zoufalství dal přes noc na lidožroutství, jak odhalili jeho izraelští důvěrníci. A taky hned dostal syfilis ve třetím stadiu, jak sdělil světu jeho izraelský lékař. A Vy to tady, zřejmě v důsledku žraní karbanátků ze schizofrenickejch kadáverů, jen papouškujete. Copak si neumíte udělat ani svůj vlastní schizofrenickej úsudek?

24175

12.1.2004 1:46

RE: K tomu kanibalismu

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 24175

Já abych měl jasno pane Táborský,
čeho je Novák "přeceda" ?
Nebo Vy snad víte,že něčemu nebo někomu předsedá?
To bych rád věděl čemu?
Jednou jsem byl někde v mládí na vesnici a tam si dělali
krásnou srandu,když někdo vedl krávu za ocas ,byl "vedoucí" !
Čeho je ten element Píseckej asi tak "přeceda"?
To jsem nějak mimo!

24230

12.1.2004 9:15

RE: K tomu kanibalismu

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 24230

Asi určitě jste mimo, protože i ten nejhloupější vesnický vidlák ví, že kráva nemá ocas, ale že má oháňku.
Takže jestli někdo na vesnici řekl v přítomnosti tura domácího a Vaší přítomnosti slovo "ocas", nemyslel tím to, "čím končí kráva".

24247

12.1.2004 1:58

RE: K tomu kanibalismu

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 24175

Pane Táborský, když jste tu Tomovu husu omílal stále dokola, tak jsem si říkal, že zřejmě pro nedostatek invence nejste schopný vymyslet něco vlastního a musíte brát tam kde je.

Celkem rozumně vzato mi je nějaká husa cpaná mi dvěma dospělými pány kamkoli ukradená, protože nemá nic společného s mými názory a už vůbec je nevyvrací, což jediné by mi asi vadilo. A na to ani vámi cpaná mi husa nemá, to asi musíte uznat.

Co už mi vadí trochu víc je to, co Vám asi nikdo ještě neřekl a nebo Vám to řekl a Vy jste to už zapomněl. V diskusi mi nevadí, že napíšete, že jsem blbej, zakomplaxovanej, ušatej, plešatej a že mám malýho. To riskuje každý, kdo přijde na internetu do diskuse a celkem jsem proti takovémuto iracionálnímu plácání imunní a i provozovatel na tomto serveru se snaží takovéto příspěvky občas omezovat.

Co ale asi nevíte, že je považováno za nepsané hranice osobního popichování je to, že se do diskuze nezatahují rodinní příslušníci a to zejména děti a maminky a podobně. Možná jste na internetu novej, nebo už nevím jak si to vysvětlit, ale maminky se nechávají i v osobních urážkách stranou. Ne, že bych já měl nějaký obzvláštní problém tyto Vaše nemístné narážky přejí mávnutím ruky, přestože moje maminka neměla zrovna lehký život, ale jestliže Vy už máte za potřebí používat i takovéto argumenty, tak to asi o něčem svědčí.

Takže nechám jen na Vašem uvážení, zda budete používat i nadále takovouto argumentaci. Sám se rozhodněte jestli potřebujete něčí maminky nechat stát "frontu u márnice ve cvokhauzu" jako argument.

"V Koránu se nevyznám a tak nevím...."

V Koránu se nevyznáte, ale z toho si nic nedělejte, to se nevyznal ani Idi Amin. Oni Koránu nerozumí všude stejně ani pravověrní muslimové. Idi Amin stejně jako Vy a jako podstatná část Afričanů Korán nečetli, protože jim v tom zabránila negramotnost. To je v Africe docela problém a proto v Africe není ani jednotný názor na to, co tam je a co není dovoleno.

Přestože Idi byl dobrej Ugandskej boxer, tak číst se nenaučil. To že to dotáhl na prezidenta a že dokázal svými projevy zvednout osazenstvo OSN ze židlí k frenetickému potlesku si nevysvětluji tím, že by tam jeho projevy byly tak dobré. Dokonce si myslím, že z těch 144 zástupců nějakých 25 o kterých by se dalo s jakouž takouž tolerancí tvrdit, že byli zástupci demokratických státu všichni netleskali. Tolik co se týče mého úsudku.

Co se týče vyzbrojování Ugandy jako britského protektorátu do roku 1962 a nebo už v době Amina jako Obotova šéfa armády, nebo Amina jako prezidenta, tak Británie hrála prim. Izrael se taky snažil, ale to jsou židi a ty zpravidla nedávaj nikomu nic zadarmo a tak jejich "obchody" neměly dlouhého trvání.

Historie Ugandy je docela smutnou, ale ne neobvyklou kapitolou vývoje poválečné Afriky:
http://www.narmyslenka.cz/hist/hist010.html

24231

10.1.2004 1:24

Hrách na stěnu házet

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Organisace Spojenych Narodu ma za ucel delat ve svetove verejnosti dojem ,ze se jedna o humanistickou organisaci na zaklade rovnosti narodu,receno rovnou,je to organisace pro idioty ,kteri tomu veri ,tak ,jak verili ve Spolecnost Narodu,kteri sli k jednani o stanoveni podminek pro Nemecko ,ktere pozadalo o klid zbrani ,ale ,okamzite bylo vyhlaseno ,ze se Nemecko vzdalo,ackoliv nemecke armady byly vsude mimo uzemi Nemecka,tak SE UDAJNE SJELI ZASTUPCI "NARODU"A JAK AMERICANI,TAK FRANCOUZI,TAK BRITOVE,celkem dohromady bylo 117 zastupcu jen a jen zidu a to udajne meli byt representanti "NARODU!!!!!!"
Rovnez i bankeri meli k tomu ,co rici,takze za nemeckous tranu ministrem vnitra byl banker Wastburg-zid a za "americkou stranu" byl jeho bratr Wastburg take a penize z obou stran valecneho konfliktu sli do jedne a te same kapsy,to zcela znemoznilo Ligu Narodu a tak tri zide vypasli dalsi stat pravidel pro Spolecnost Narodu atd. bycho mohli pokracovat do nekonecna,tohle vedel v Korejske valce i Mac Arthur ,kdyz videl jak na vedenim akci jsou povereni jen ajen komunisticky generalove ,kteri si obcas i v dovolene zabojovali ze strany Ciny proti vojskum OSN,proto byl general Mac Arthur odstranen ,aby se nestal jedinym nezidovskym presidentem USA.
Amerika a Israel rika jasne ,budem soudit valecne zlocince,ale ne nase!!!!!!!

24128

10.1.2004 1:30

Hrách na stěnu házet

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

" snad je takhle blbej jen českej národ ".
Nahled Davida na cesky narod ,sam se asi za Cecha nepovazuje ,jak je vidno.jestli mluvi o nenavisti,tak at si precte posledni zpravy ze strany zidu o tisicilete nenavisti krestanu ,zidu ,kteri ziji v krestanskych zemich,zatimco ,krestani nemaji pravo zit v Israelu,je to volani "zlodeje ,chytte zlodeje",cesky narod neni blbi,ale chybi mu informace a na tech sedi zidama kontrolovany celosvetovy tisk.
-----------------
GLOBAL FIRE
Melbourne* Židovský predstaviteľ Isi Leibler, veľký zástanca multikulturalizmu v Austrálii, vraví, že taká politika nemá v Izraeli miesta.
"Toto je krajina, ktorú založili a vytvorili ako židovskú krajinu pre Židov.", povedal jeruzalemským novinám.
Pán Leibler však prv tvrdil, že multikulturalizmus v Austrálii, to je čosi, "na čo môžeme byt všetci hrdí, že sa na ňom podieľame a sme jeho súčasťou." Tento zakladateľ Jetset Travel sa pred dvoma rokmi presťahoval do Izraela ako predseda Svetového židovského kongresu. Nedávno publikoval esej, kde tvrdí, že sionizmus, alebo teda židovský nacionalizmus, ohrozujú teraz v Izraeli "post-sionisti". "Post-sionista, to je taký, ktorý sa díva pozitívne na zaniknutie Židov v zmysle etnocentrickom, ako národnej skupiny; taký nevidí Židov ako zjednotených ľudí.", povedal novinám Jeruzalem Post.
Pán Leibler ďalej povedal, že post-sionisti presadzujú v školách univerzálnu agendu, namierenú proti židovskému nacionalizmu a k vytvoreniu multikulturálneho štátu.
Lenže pán Leibler (65) má opačný názor, keď ide o multikulturalizmus v Austrálii. Počas Pauline Hanson debaty v roku 1993 varoval, že multikulturalizmus ohrozujú extrémisti. "Je potrebné sadnúť si a hľadať cesty, ako znovu zachytiť ducha multikulturalizmu, o ktorom sa ja domnievam, že môžeme byt všetci hrdí, že sa na ňom podieľame a sme jeho súčasťou.", povedal vtedy pán Leibler.



Súvisiace články: Kultúra kritiky
Rozmnaitost a multikulturalizmus

24129

10.1.2004 2:25

Hrách na stěnu házet

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jen pro Davida k porovnani!!!!!!!

"Thus an Orthodox Jew learns from his earliest youth, as part of his sacred studies, that Gentiles [non-Jews] are compared to dogs."

Israel Shahak, Jewish History, Jewish Religion, Pluto Press, London 1994, page 94 (ISBN 0 7453 0818 X)

24137

10.1.2004 2:45

Hrách na stěnu házet

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Potrebujes nova jatra,taksi je "zastrel" a mas je.

Date: Thu Apr 18, 2002 1:46 am

Subject: "Come on, dogs!"

In October 2001, Harper's magazine published the "Gaza Diary" of journalist Chris Hedges. Hedges' entry for June 17, 2001 provides even more shocking evidence of the wanton and deliberate killing of Palestinian children by Israeli soldiers at Gaza's Khan Yunis refugee camp.
--------------
Israel admitted that doctors at the L. Greenberg Institute of Forensic Medicine at Abu Kabir had harvested the organs of 3 Palestinian youth killed by the Israel army near Khan Younis. Attempting to cross the border between Palestine and Israel , the 15 and 17 year old boys were struck down by tank missiles courtesy of the Israeli militia.
--------------
Rabbi Ginsburgh asked rhetori-cally: 'If a Jew needs a liver, can you take the liver of an innocent non-Jew passing by to dave him? The Torah would probably permit that. Jewish life has an infinite value', he explained. 'There is something infinitely more holy and unique about Jewish life than non-Jewish life'."

(Prof. Israel Shahak and Norton Mezvinsky, "Jewish Fundamentalism in Israel", Pluto Press, London 1999, page 62)

Nakolik se lisime od "lidozroutu"?

24138

10.1.2004 4:01

Hrách na stěnu házet

T.J. Chroust chroust (zavináč) aol (tečka) com 205.?.?.?

Pokud budou OSN reprezentovat takove charaktery jako je Kato Kavan nemuzeme predpokladat, ze tato organizace bude schopna plnit sve puvodni poslani. Nebo, ze by to byla kmenova problematika pane Nohejl?
Chroust

24142

10.1.2004 12:06

Hrách na stěnu házet

malvarika 213.?.?.?

Pane Stwora, je to výborná práce. I když výsledek je tragický.
Jednou jsem v diskuzi upozornila na to, že Izrael od svého vzniku nesplnil ani jednu rezoluci a jakýsi „rozumbrada“ mi upozornil, že nerozumím tomu, že to byly rezoluce doporučující a nikoliv donucující. A on je v tom rozdíl ten, že když jsou vetované, tak už nemohou být zavazující, ale právě jen doporučující.
Chci upozornit všechny bezmezné milovníky Ameriky, jak jde dohromady to, že jsou šiřitelé svobody a demokracie a dodržovatelé lidských práv, když vetují všechny rezoluce, které se týkají lidských práv, zabíjení civilistů a ničení jejich majetků.
Je to všechno jedna veliká sprostá lež. Tak jak kašlou na osud lidu Palestiny, tak kašlou na irácký lid. Proč by měli mít zájem na jednom lidu, aby se zbavil krutého diktátora a druhý lid nechali vraždit a ještě s tím souhlasit???? A pod okupací ho nazývat teroristy a Izrael nazývat svobodným a demokratickým státem a proto mu dovolovat ta největší svinstva? Je to tím, že v americké vládě jsou hlavně sionisti, a proto politika USA a Izrale je naprosto totožná. Ony mohou všechno a ostatní nic. Kdo nebude sionisty poslouchat, tak mu bude jeho zem rozmlácena. To neni žádná politika ale naprosté barbarství a gaunerství. Je to všechno deprimující, ale pane Stwora pište o tom všem, možná, že mnohým temito fakty otevřete oči, i když svět nespasíte. Ale lidé dobré vůle musí držet při sobě a musí proti této zvrácenosti bojovat, ať už slovem nebo činem. Musí dokázat těmto vládám, že nejsou ovce. Totalita je strašná tragédie pro lidstvo, ať přichází odkukoliv. To si mnozí emigranti neuvědomují a pořád ještě žijí v minulosti a všechny skutečnosti přítomnost ignorují. A přitom následují stejné heslo“ Se Spojenými státy na věčné časy“, ať udělají, co udělají za špinavost jim nevadí. Myslí si, že jdou s časem, který totálně prohráli.
Stojí na špatné straně, té která svou arogantností a svým šílenstvím muze zničit naši planetu další světovou válkou a připravit utrpení mnoha milionům lidí. LIDSTVO JE NEPOUCITELNE.

24152

10.1.2004 13:45

RE: Hrách na stěnu házet

presporak 152.?.?.?

Reakce na 24152

malvarika, napis aj o dodrzovani rezolucie 181 zo strany Hamasu, Brigad Al-Aksy, Islamskeho Dzihadu. Ktora arabska krajina dodrzuje rezoluciu 181?

24154

10.1.2004 15:58

RE: Hrách na stěnu házet

Da King 213.?.?.?

Reakce na 24154

Tie "organizacie", co si vymenoval, nie su krajiny...
Izrael ano.

24157

11.1.2004 0:29

RE: Hrách na stěnu házet

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 24172

Izrael vznikol nelegalne a neopravnene na ich uzemi - partizansky odboj

24183

10.1.2004 17:11

RE: Hrách na stěnu házet

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 24154

Podivejte se, tady se pise o vsech rezolucich, na ktere tak "svobodny a demokraticky" Izrael kasle, tak piste o tom, a neplette sem jednu jedinou rezoluci, kdyz se jedna o okupaci a Izrael nebyl schopen splnit prvni rezoluci OSN O VZNIKU DVOU STATU, palestinskeho a izraelskeho ...celych 55 let !!!!!!!!!
Takze se nemame vubec o cem bavit...

24161

10.1.2004 17:15

RE: Hrách na stěnu házet

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 24161

Tento muj prispevek patril presporakovi, prestoze si nezaslouzil jakoukoliv odpoved.

24162

10.1.2004 19:15

RE: Hrách na stěnu házet

L.K 80.?.?.?

Reakce na 24162

nebylo to tak ze r.181 rok 47 Izrael prijal a mj.na zaklade teto rezoluce v 48 vyhlasil stat.Na ktery ihned zautocili arabove(lepereceno potycky byly jiz drive).Arabove tuto r. neprijali a je celkem poucne si precist reakce na toto treba tehdejsiho Irackeho predstavitele na pude OSN.

24171

10.1.2004 13:31

Hrách na stěnu házet

ladA 193.?.?.?

mysim, ze nejde o to, ze lidstvo je nepoucitelne. jen ty co se pouci(prozijou, jedno co, nemusi to byt zrovna valka) proste zestarnou zemrou a na jejich misto prichazeji mladi, nepouceni, nezkuseni, neovlivneni prozitkem. a jde proste jen o to, ze lidem jde poras a stale jen o to stejny. jakoze lidi to mame zakodovany v genech. a je na nabozenstvi, jak se s tim vyrovname, ktereho boha budeme uctivat, jake zasady dodrzovat, ceho se bat. jsem krteny, mse obcas navstevuji a tak jsem na sv. mikulase navstivil v chramu sv. mikulase jedninecnu msi, jedinecnou jednak proto, ze ji vedl sam arcibiskup Vlk, a take proto, jak na mne cela "zalezitost" zapusobila.
dnesni forma krestanstvi je prezita (je mi 25 a take par chvil jsem stravil s krestanskou mladezi-te nadeje moc nedavam), navic pro lidi snad nemuze byt ani prijatelna, ma-li mit clovek trosku oci otevrene. nevime, co se honi zidum hlavou, jaka je jejich vira.. vlastne vime.. je to videt z toho, co po nich zustava. po cloveku zbyte to, v co veri. co zbylo po stredovekem krestanstvi? kostel preplnenej zlatem a na kazdym sloupu trimetrova socha "satanase" v rouse kneze s vidlema v ruce, zamracenej (az kricici, hoodne se zlobici) pan, a ty vidle vrha jak jan zelezny ostep plnou silou do lavic s vericimi. ve sv. mikulasi jsem byl asi poctvrte, ale nikdy ne pri msi, kterou navic vedl druhy clovek po papezi. rikam na rovinu, byl to opravdu silny zazitek. tech soch tam bylo aspon 12, kazda zhora hledela na sve ovecky pri tom mirice trojzubcema pripravena kdykoliv snad ne rovnou probodnout, ale minilane pekne popichnout (pri neposlusnosti??). dost mi to koresponduje s clankem ze zacatku roku o ozbrojenci z new yorku. a ted se ptam - nerikal uz nekdy nekdo, ze nejvetsi zlo na svete je papez? a neni ted ten "sef popichovatelu" bush?
to neni o nepoucitelnosti.. lide to znaji, vedi o tom, ale nikdy si neprozili.
jinak budem mluvit za 10 let[smích]

24153

10.1.2004 14:36

RE: Hrách na stěnu házet

sorbe 62.?.?.?

Reakce na 24153

Lado,
na to, ze mas /promin tykani od babicky/ 25 let, mas skvely postreh! Rada Ti davam za pravdu.

24155

11.1.2004 1:39

Hrách na stěnu házet

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

vazeni pratele, jsem zde neznamym klientem pro nektere, ale musim zduraznit, ze dnesni OSN je tzv. muppet show, kteremu uz ani deti nevenuji pozornost.
maji ho pod palce stejne zidkove, kteri si delaji v teto "scene"
co chteji, jinymi slovy, co je proti nim si vetuji, co pro, to mocne podporuji!!! pred 27 lety, kdyz jsem opustil rodnou hroudu
jsem raval smrt rudym, nechci ventilovat to, co se mi chce rvat dnes!!!!
stefan

24190

11.1.2004 4:14

Hrách na stěnu házet

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Muzou Spojene Narody potrestat Israel,ze ma otrokyne-prostitutky,coz zidovsky zakon dovoluje -vis Talmud.Co udela to slavne UN ????
MILLIONS IN SLAVERY AS UN NAMES 2004
ABOLITION YEAR

On 10 January, the United Nations launches 2004 as the International Year to Commemorate the Struggle Against Slavery and its Abolition.

Millions of women, children and men are enslaved around the world -- no region is free from this abuse. Slavery today takes many forms: entire families are forced to work as bonded slaves in South Asia, men are used as forced labour in American agriculture and women are trafficked into Europe's sex industry.

In Haiti, which this month celebrates its founding as the first republic established by freed African slaves 200 years ago, children as young as four are trafficked internally as domestic workers (restavèks)....

For more about this and other stories see 'news'

News release



YOU CAN HELP STOP CHILD LABOUR

More than 70,000 children in Tamil Nadu, India work; 7,700 are below eight years old and most are in hazardous forms of work making fireworks, matches, working in tanneries and the garment industry...

24197

11.1.2004 6:33

RE: Hrách na stěnu házet

T.J. Chroust chroust (zavináč) aol (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 24197

Pane Nohejl:
Co takhle adresovat to co uvadite na adresu Kato Kavan. Urcite by Vam ze sve minule pozice Vse vysvetlil to proc je za Rozvadovem odpocivarna obdobna Manile. Pochybuji, ze nektere kultury predelate(me).
Chroust

24205

11.1.2004 22:42

Světovláda

eXpansion rcisar (zavináč) volny (tečka) cz 160.?.?.?

Amerika chce vládnout světu a nikdo proti tomu nic neřekne. Co se jim nelíbí zakážou, co neprosadí v OSN dosáhnou silou a všichno jim lezou do pr, protože naštvat USA znamešná konec.

24218

12.1.2004 1:26

Hrách na stěnu házet

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

3 Rijna 2001 se nechal slyset Ariel Sharon pred novinari,kdo vlastne vladne svetu pres Ameriku,tim ,ze kontroluje a ovlada "Americkou zahranicni "politiku.Doslova rekl ,jakpak Amerika ,my-zide ,jsme Amerika!!!!
Takze jste trosku vedle ,vse ,co dnes dela "Amerika" ,jakoby ve jmenu Ameriky je vlastne neviditelna ruka Israelu ,ktera ridi Ameriku,aby delala to ,co si v Israelu preji.Americani od dob presidenta Lincolna si nikdy vlastne nezvolili sveho "krestanskeho " presidenta ,vzdy vybrali jim nastrcenou figurku,jak to naposled udelali s Bushem na Floride.Ted ,vychazi najevo ,ze plan na prepadeni Iraku byl tvoren daleko pred 11 Septembrem-listopadem a uz predem rozdelovali,komu ,co bud epatrit a kam potece olej.
. Members of this group are the architects of the pro-Israel Middle East policies and the principal planners of the current war against Iraq and other plans on the table to attack Iran and Syria as well. Among these are:-
 Paul Wolfowitz (US Deputy Secretary of Defense),
 Richard Perle (Pentagon Defense Policy Board [Member]),
 Douglas Feith (Under Secretary of Defense and Policy Advisor),
 Edward Luttwak (National Security Study Group of the Department of Defence),
 Randy Scheunemann (President, Committee for the Liberation of Iraq),
 Henry Kissinger (Pentagon's Defense Policy Board [Member]),
 Dov Zakheim (Under Secretary of Defense),
 Kenneth Adelman (Pentagon's Defense Policy Board [Member]),
 Lewis Libby (Vice President Dick Cheney's Chief of Staff),
 Robert Satloff (U.S. National Security Council Advisor),
 Elliott Abrams (National Security Council Advisor),
 Richard Haass (Director of Policy Planning at the State Department),
 Robert Zoellick (U.S. Trade Representative),
 Ari Fleischer (Official White House Spokesman),
 James Schlesinger (Pentagon's Defense Policy Board [Member]),
 David Frum (White House speechwriter behind the "Axis of Evil" label),
 Joshua Bolten (White House Deputy Chief of Staff),
 Eliot Cohen (Pentagon's Defense Policy Board [Member]) and others.
Co vse se deje v zakulisi ,muzeme posoudit z afery kolem novinarskeho barona Konrad Black,Perla take zaslouzily lord v duchodu Kissingera,ktery dela desitky roku vsem americkym presidentum zahranicni politiku s Brezinskym,vsichni zide ,ovsem,jak ani jinak nemuze byt.

24227

12.1.2004 2:39

Hrách na stěnu házet

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Svet je ,jak nam bylo oznameno ve treti svetove valce.Dnes by se rissky marsal letectva,Herman Goering dozil 111 roku,ale zajimave je ,co rekl tenhle hrdina prvni svetove valky o valce vubec ,jako takove a o obcanech ,kteri jsou nuceni jit bojovat i kdyz jejich presvedceni je zcela proti valce,myslim ,ze jeho slova jsou velmi presvedciva a maji nam ,co rici i dnes za nasi dnesni situace ,ve ktere jsme se nechtene octli,nakonec posudte samy.

"Naturally the common people don't want war: Neither in Russia, nor in England, nor for that matter in Germany. That is understood. But, after all, IT IS THE LEADERS of the country who determine the policy and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is TELL THEM THEY ARE BEING ATTACKED, and denounce the peacemakers for lack of patriotism and exposing the country to danger. IT WORKS THE SAME IN ANY COUNTRY."
Hermann Goering, President of the Reichstag,
Nazi Party, and Luftwaffe Commander in Chief,
from Gilbert, G.M. (1947). Nurenberg Diary, New York: Signet

24237

12.1.2004 16:46

Čtenáři Zvědavce si moc iluzí nedělají

Dramenbejs 195.?.?.?

– tedy co se týče Izraele a USA.

Ale co s tím? Co můžeme udělat proti tomu, aby "naše" vláda lezla do zadku USA? To už si radši přeju tvrdší ruku EU, protože Evropské Unii se naše vláda vysmívat nemůže, svým občanům ano.

Lidé si musí uvědomit, že jsou otroci. Že někteří psi mají více svobod -- už jste se potřebovali v centru Prahy vymočit, bez peněz?
Platím peníze, které budou použity na mé zotročení -- na dokonalejší výběr daní, na státní média, na policii, na vojsko (to je otročina sama o sobě), na soudnictví (grcat!).

Jak z toho ven? Lze žít bez peněz?

24257

13.1.2004 3:03

Hrách na stěnu házet

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tak ,jak nekteri komunisti si vlezli do usedlosti svych obeti ,ktere udali a nebo dononce dovedli az na sibenici,tak ,dnes zide pomalu a jiste , zacinaji na poli prava se hlasit o osobni majetek svych obeti ,tak ,jak je to v procesu s David Irwingem,ktery neveri na holocaust a tak musi byt okraden ,dle "prava" o to posledni.

It makes curious reading. It seems Lipstadt is worried I may succeed with my November application for the return of virtually all the possessions that Baker Tilly, the official Trustee, seized with my home in May 2002, when I was in Seattle. The items quoted in this witness statement show that the Trustee's solicitors DLA actually advised the Trustee to settle with me at once, many months ago, and no longer to resist my repeated demands for the return of items: upon hearing which, Lipstadt has now freaked out and stuck her boot in -- nothing, but nothing, must be returned to me. She feels entitled to it all.

24288

14.1.2004 6:32

Hrách na stěnu házet

Lev 172.?.?.?

Nuz... dost o Iraku, za chvilu sa treba pripravit na Iran a Syriu
Igor -- [email protected] -- 172...*
_____________________________________

Co to ma znametat Igore. Jak to myslite "pripravit na Iran a Syriu" ! Vy jdete snad valcit ? A proc ? Mate snad strach o nas, ze nas Ti Arabi napadnou ? Nezapomente ale, kdyz tak stvete do valky, ze hlavy padaji na obou stranach a vam je to snad jedno, ze se bude prolevat krev ? Pochopitelne ne vase. Ah jo, vzdyt jste zde uz uvedl, ze na valku vam stahuji dane. Hm, jste skutecne mirumilovny tak, jak se to popisuje na vasich webovych strankach o tom pekelne vami nenavidenem Islamu. Vzdyt vy nejste lepsi, nez oni. A kolik to bylo tech procent ktere nechal Saddam tem inspektorum prohlednout podle tech dohod, ktere USA tak "prisne" vsude dodrzuji ? Jen 98% ? Ten nehodnej Saddam. Fuj, fuj, fuj.

24361

14.1.2004 13:44

RE: Hrách na stěnu házet

Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?

Reakce na 24361

Pan Lev, rad prispejem dalsich 1000 dolarov na Iran a na Syriu tento rok [mrknutí jedním okem] Niekto predsa musi vicistit ten Augiasov chlievik.

24376

14.1.2004 16:45

RE: Hrách na stěnu házet

Lev 172.?.?.?

Reakce na 24376

>Pan Lev, rad prispejem dalsich 1000 dolarov na Iran a na
>Syriu tento rok [mrknutí jedním okem] Niekto predsa musi vicistit ten Augiasov
>chlievik.
__________________________________

No jasny Igore. Vy jste clovek patricim k tem "vyvolenym" a nedotknutelny antisemitismem. Cili, jste ta lepsi rasa [velký smích]

24383

14.1.2004 6:44

Hrách na stěnu házet

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Pochopil jsem to dobře, že tady někdo tvrdí, že Japonsko není považováno za Orient???

24362

14.1.2004 16:52

RE: Hrách na stěnu házet

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24362

Mno, to vydedukoval místní přeceda Novák po několikadenním studiu autoritativného internetového naučného slovníku CO TO JE? z toho, že "Orient Expres" má konečnou v Cařihradu a nikoliv v Tokiu.

Předem Vás ale upozorňuji mu neodporovat, hlavně ne v tom, že vlak neumí plavat.

24384

14.1.2004 17:03

RE: Hrách na stěnu házet

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24384

Oprava: "...hlavně ne tím, že vlak neumí plavat."

24385

14.1.2004 22:33

RE: Hrách na stěnu házet

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 24384

Na příspěvku pana Juchelky mě zaujalo, jak opatrně nadnesl téma. Ať má pravdu ta nebo ta strana, tak on se jen zeptal...

Pane Juchelko, pan Táborský nejprve napsal, že Orientálci jedí jedovatou nafukovací rybu, pak napsal, že nespecifikoval žádnou zemi tudíž ani Japonsko a nakonec přišel s tím, že Japonci musí být orientálci, protože on viděl na webových stránkách Japonské "ženy na prodej" s nápisem "orientální krásky". Pro Vás snad prostitutky nejsou důkaz?

Ofotil jsem heslo "orientální oblast" z Malé encyklopedie akademie věd:

http://max.aktualne.cz/oblast.jpg

Orientální oblast je tam vymezena řekou Indus - jižními svahy Himalájí - řekou Jan-c-ťiang- Filipínami - Sunskými ostrovy po Wallesově linii. Viz. mapka:

http://max.aktualne.cz/orient.jpg

Nicméně mě ta encyklopedie přivedla k myšlence zeptat se na Akademii věd České republiky. Pan Vladimír Ando z Orientálního ústavu akademie mi dnes na dotaz, zda je správné nazývat Japonce Orientálci naprosto jasně sdělil, že to vhodné není. Že pro vzdálenější oblast Číny, Mongolska, Korey a Japonska se vžilo označení "Dálný východ" a že tedy Japonce je vhodnější nazývat obyvateli Dálného východu a nikoli Orientálci.

Pan Táborský by měl jít na Akademii věd je přesvědčit, že se v tom pletou, že podle prostitutek co viděl na internetu je jasné, že v Orientálním ústavu nevěděj, kde je Orient.

Pak už by měl cestu do Bohnic volnou.

24415

15.1.2004 2:36

RE: Hrách na stěnu házet

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 24415

Pane Nováku, přesto, že jsem byl v Japonsku několikrát, a dokonce jsem jedl rybu fugu (průměrný zážitek, a prostitutky jsou na Internetu rovněž rozhodně k mání víc než v Japonsku), nebo právě proto, nechápu, o co Vám jde. Japonsko samozřejmě je Orient, pokud chcete říci dálný Orient, klidně si poslužte. Je to součást běžného úzu a dokonce v Japonsku jsou společnosti, které ve svém názvu mají orientální, apd. To je zbytečná diskuze... Původně jsem z rozličných komentářů nepochopil, komu o co šlo (četl jsem povrchně...).

24434

17.1.2004 5:49

RE: Hrách na stěnu házet

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24434

Mno, teď už jistě víte, komu o co šlo. Mně šlo jako vždycky o srandu a přecedovi zase, jako vždycky, hádat se jak Kischova babička o jakoukoliv volovinu, pokud možno nejdál od původního tematu. Chvílku je taková kombinace zábavná, ale přeceda nikdy neví, kdy přestat.

24546

18.1.2004 2:16

RE: Hrách na stěnu házet

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 24546

Když pan Táborský píše "šlo jako vždy o srandu", tak mu nemůžete věřit, protože je to taky sranda a možná ta nevětší, co kdy napsal. Když říká "jak Kischova babička", tak ví o čem mluví, protože ji dobře znal, ještě jako malou holku.
Předseda, neví kdy přestat? Zato náš "srandista" to ví dobře, ale drží se tu v diskusi líp než ty přezrálý datle.

24575

18.1.2004 2:22

RE: Hrách na stěnu házet

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 24434

V Japonsku bylo spousty turistů a věřím, že jste tam byl i Vy. Japonská historie, kultura, náboženství a současnost mě vždy zajímala a proto vím, jakej úlet je Váš termín "dálný Orient".

V tom případě je taková Morava taky takový "blízký Orient". Orientálnost v názvu mají mnohé podniky i v Praze, to mi můžete věřit. Dokonce jedna hospoda v našem městě se jmenovala Orient a dokonce i osazenstvo bylo orientálního vzezření, způsobeném indickými předky. Ty názvy byly psány Hiraganou, nebo Katakanou? To by mnohé napovědělo.

Snažte se nečíst povrchně. Pak možná pochopíte, že Váš názor pro mě z jistých důvodů nemá váhu názoru Akademie věd.

24577

14.1.2004 11:07

Hrách na stěnu házet

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tady v zadnem pripade nejd eo Saddama ,kazdy jiny by byl obzalovan ,protoze americti jestraby ,chteji kontrolu nad olejem a predevsim tohle nedonosene dite .Israel chce dostat veskera arabska olejova pole pod svou kontrolu ,nenechte se mylit ,ze kdyby k tomu doslo,ze budete od "Mojseho-Roubiska " kupovat levny olej ,kdyby mel kontrolu pres veskere zdroje,kdo na to veri ,tak vzivote neprostudoval zidovske ksefty,ktere jsou levnejsi ,jen ,kdyz maji silnou konkurenci,jakmile se dostanou do vedouci posice,tak Vam pomoz Panbuh,ktery Vam nebude nic platny a budete platit ,jak mourovati za kazdej litr,co Vam bude nutny k nacepovani,zapad-vychod bud emit naprosto jednotne zidovske ceny.Cely to UN je jen cesta k jedne svetove vlade a je smune ,ze i zide s trochou vlastenctvi k zemim ,kde ziji musi varovat prihlouple "GOyimi" o tomto konecnem otrokarskem rezimu ,ktery nastoupi,kdyz si prectete materialy vyznavacu Torah,kteri Vam po lopate vysvetluji,ze ne vsichni zide jsou pro politiku Israelu a pro politiku jedne svetove vlady,tak je opravdu ostudna "hluchota a slepota" rekneme "Bile rasy" o prichazejicim nebezpeci ze starny zidu-zionistu ,kteri sni o nadvlade nad VSEMI ,KDOZ NEJSOU ZIDE,proto se Kuras nechal dodatecne obrezat aby unikl konecnemu soudu a byl clenem klubu VYVOLENYCH samovyvolencu.

24370

Tuto stránku navštívilo 8 965