Diskuze k článku
Amerika terorizuje planetu
Příspěvků 139
6.1.2004 17:07
Amerika terorizuje planetu
Jan Šimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?
K samotnému sběru dat:
Tady se projevuje velmocenská arogance američanů (viz známý bonmot, že američan je jenom dobře umytý Rus). Asi by bylo záhodno zavést podobné opatření pro američany, a to i kdyby v té kameře neměl být film a ty otisky prstů se "ukládaly" do WC mísy.
Je určitým přínosem, že Ali z Bombistanu nemůže jezdit přes hranice sem a tam s různou identitou (a třeba přivážet jednu bombu za druhou). Američanům se budou lépe chytat ilegálně pracující, přišedší na turistická víza.
Data z fotografování a otisku jednoho prstu jsou reálně na houby (každý trouba si teď při páchání plánované kriminální činnosti ten jeden prst přelepí, aby příslušný otisk nezanechal), maximálně budou identifikováni nějací pachatelé neplánovaných trestných činů (v afektu, opilosti apod.).
Nicméně je nutno řvát, protože je to jednoznačná sonda do reakcí obyvatel a příště se mohou sbírat i data opravdu citlivá. A právě v tomhle je hlavní nebezpečí té akce.
6.1.2004 20:54
RE: Amerika terorizuje planetu
Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?
Reakce na 23883
>Je určitým přínosem, že Ali z Bombistanu nemůže jezdit přes hranice sem a tam s různou identitou (a třeba přivážet jednu bombu za druhou). Američanům se budou lépe chytat ilegálně pracující, přišedší na turistická víza.
>Data z fotografování a otisku jednoho prstu jsou reálně na houby (každý trouba si teď při páchání plánované kriminální činnosti ten jeden prst přelepí, aby příslušný otisk nezanechal), maximálně budou identifikováni nějací pachatelé neplánovaných trestných činů (v afektu, opilosti apod.).
Prehledl jste jeden podstatny detail. V okamziku, kdy se znelibite rezimu, ktery o vas ma vsechny potrebne informace, jste vyrizeny. Najednou zjistite, ze je z Vas terorista spoluodpovedny napriklad za nejaky vybuch. Branit se nebude mozne, protoze vsechno bude sedet, budou vyfabrikovany dukazy s vasimi otisky prstu, podle fotografie vas identifikuji vyfabrikovani svedkove, casove linie vaseho cinu budou diky presnemu mapovani pohybu osob dokonale sedet a velmi vam omezi alibi... atd... A to je jen jeden z moznych pripadu zneuziti osobnich informaci. A verte tomu, ze lide tomu uveri a butede nadobro vyrizeny. Pravda nebude nikdy akceptovana, lide jsou duverivi a pravdou se pro ne stava to co vidi v televizi. Deje se tak timto zpusobem jiz dnes... neni nejmensiho duvodu, aby tomu bylo v budoucnu jinak.
Cili, to co se nyni deje neni jen dalsi byrokraticka zalezitost slouzici k udrzovani strachu z terorismu, ale take nastroj totalitniho rezimu slouzici k prime perzekuci a likvidaci nepohodlnych osob. Kdyz se zamyslite, tak tento system je k potlacovani zlocinu ci k "boji proti terorismu" zcela k nicemu. Jedinym cilem je sber dat, ktera budou v budoucnu pouzita proti nam.
6.1.2004 23:48
RE: Amerika terorizuje planetu
SKiD skid1 (zavináč) post (tečka) cz 147.?.?.?
Reakce na 23900
Naprosto s vami souhlasim. Krasne to bylo znazorneno v (americkem!!!) filmu Neritel statu (Enemy of the state, hl. role Will Smith). Stacilo rozhodnuti jednoho(!) cloveka, a zivot jednoho pravnika byl lidove receno "v hajzlu". A malokdo z nas ma takoveho pritele, jako mel on, aby nas z te slamastiky vytahnul....
Stejne se tady rozcilujeme zbytecne. Za 50 let budeme bez destnych pralesu a cert vi, co budeme dychat, na co budeme jezdit a cim budeme topit (nerostne zdoje NEJSOU nevycerpatelne) apod. Hezka vidina budoucnosti,co?
7.1.2004 10:31
RE: Amerika terorizuje planetu
Jan Šimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?
Reakce na 23900
Pane Janský,
tohle zvládala STB už někdy v 50. letech a bez kamer a otisků jednoho prstu sebraného při přechodu hranic. Na vámi popisované věci bohatě stačí třeba "boj proti drogám" (v řadě tzv. "civilizovaných" zemí můžete být odsouzen za to, že se u vás při prohlídce "nalezlo" např. psaníčko s heroinem) nebo "boj proti dětské pornografii" (zejména u počítačů s Windowsy není absolutně problém nahrát zvenčí do počítače prakticky cokoli - nehledě k tomu, že policvejní "expert" tam může najíát i věci, které tam v době zabavení nebyly).
Ten "boj proti terorismu" má alespoň tu přednost, že jakýsi terorismus reálně existuje a představuje reálnou hrozbu i pro běžného občana.
Jen pro představu - ono přece jen stačí, aby se VAŠE sejmutá fotografie s VAŠÍM jménem a PATŘIČNÝM textem (třeba i s "nějakým" tím "pozadím"...) objevila v jakémkoliv všeobecném médiu. Pravděpodobně ihned poté změníte názor na to, jak moc takovéto "sejmuté" informace budou "vadit". Nejde totiž ani tak CO se snímá, ale KDO to snímá...
Markéta M.
8.1.2004 13:32
RE: Amerika terorizuje planetu
Jan Šimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?
Reakce na 23968
Vážená paní!
K něčemu takovém, co popisujete, to fotografování na letišti vůbec nepotřebujete. Stačí počítačem upravená fotka z pasu (protože pokud vím, američané zatím nemají občanské průkazy).
Tohle riziko se zvýši jen zanedbatelně, protože kdo něco podobného chtěl dělat i v minulosti, a měl za zadkem státní mašinérii, tak to klidně udělal. Existují daleko rizikovější věci (některé jsme jmenoval výše).
Tvrdými kontrolami cestujících na letištích v USA přece Amerika neterorizuje planetu. Copak planeta hodlá přiletět letadlem na nějaké americké letiště?
Když přijdu k někomu na návštěvu, musím se tam chovat tak, jak on si přeje. Když se někde zouvají, musím se při vstupu zout.
Anebo tam nechodit.
Já do USA nehodlám nikdy v životě cestovat. A tak je mi úplně jedno, že ti, co do USA cestují, tam musí zanechat svou fotku a otisky prstů. Já bych tedy do tak blbé země fakt nejel. Ale ať si doma dělají, co chtějí.
6.1.2004 21:26
RE: Nadpis článku je více než mimo.
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 23884
Sašova reakce mi připadá pochopitelná - pokud ti něco takového vadí, do USA samozřejmě nejezdi.
Chtěl bych jen dodat, že takový přístup není příliš racionální - cestoval jsem již do zemí, kde sice na takové formality na letištích kašlou, ale osobní data tam nepodléhají téměř žádné ochraně a člověku v těchto zemích hrozí různá další reálná nebezpečí, která v USA dnes většině cestujících nehrozí. Osobní data jsou navíc v USA chráněna často mnohem více než v jiných, podobně vyspělých zemích (kde platí rutinní používaní kreditních/debitních karet, apd.).
Napsal jsem již někde jinde, že s touto, do očí bijící, hloupě navenek urážlivou metodou zavedenou na amerických letištích nesouhlasím, ale na druhé straně nevidím nic špatného na tom, mít lepší přehled o tom, kdo je ve skutečnosti v zemi, pokud by to bylo provedeno jinou formou.
Proti terorismu tento konkrétní systém nebude mít samozřejmě žádný účinek, ale na chytráky s prošlými vízy, malé kriminálníky, apd. to bude zpočátku asi stačit. Pochybuji ale, že systém byl dán do provozu pro tyto účely. Překvapuje mě, že se ale o takových věcech dovídáme až den před jejich zavedením... Předpokládal bych nějakou minimální veřejnou debatu...
Je rovněž nutno si uvědomit, že tento přístup ze strany USA je křečovitým výrazem období hledání ztracené bezpečnosti při návratu do reality (reality ohrožení), po útoku na WTC. Vsadím se, že kdyby k podobnému šoku došlo třeba ve Francii, divili bychom se dnes, jak Francouzi rychle oprášili gilotínu, apd. Zkušenosti Evropy s terorismem, které respektuji, byly přece jenom poněkud v jiném měřítku.
Počkejme, až se do federálního systému takto získaných osobních dat nabourají nějací hackeři, pak bude třeba najít nějakého šikovného právníka a bude o zábavu postaráno.
6.1.2004 23:52
RE: Nadpis článku je více než mimo.
SKiD skid1 (zavináč) post (tečka) cz 147.?.?.?
Reakce na 23884
tady jde spis o princip:
vas muze americky soud soudit v USA za jakoukoliv prkotinu (jako napr.,ze jste mel u sebe petardy-za to je 250.000 USD pokuta a az 10 let natvrdo,zvlaste,pokud jste Arab), ale zkuste dostat Americana pred jakykoliv jiny soud,nez americky...
8.1.2004 8:28
RE: Nadpis článku je více než mimo
kokos superkaja (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?
Reakce na 23884
>Tvrdými kontrolami cestujících na letištích v USA přece
>Amerika neterorizuje planetu. Copak planeta hodlá přiletět
>letadlem na nějaké americké letiště?
>
>Když přijdu k někomu na návštěvu, musím se tam chovat tak,
>jak on si přeje. Když se někde zouvají, musím se při vstupu
>zout.
>Anebo tam nechodit.
>
>Já do USA nehodlám nikdy v životě cestovat. A tak je mi
>úplně jedno, že ti, co do USA cestují, tam musí zanechat
>svou fotku a otisky prstů. Já bych tedy do tak blbé země
>fakt nejel. Ale ať si doma dělají, co chtějí.
nevim co tim myslis nejde o to ze tz informace se budou uzivat jen v americe ale po celem svete
Amici si mohou delat co chteji, kdyz se vam to nelibi tak tam nejezdete.....
6.1.2004 19:05
RE: Amerika terorizuje planetu
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 23889
>Amici si mohou delat co chteji,
Jen se svými nevolníky, milá dámo. Jen se svými.
>kdyz se vam to nelibi tak tam nejezdete.....
Nejel bych tam, ani kdyby mě osobně zvala Jennifer Lopez.
6.1.2004 21:38
RE: Amerika terorizuje planetu
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 23890
Pane Stworo, a byl Vy jste někdy z Kanady v USA? Někde dál od hranice? Já jsem nikdy neviděl mezi oběma zeměma takový rozdíl, akorát se mě vždycky kanadští celníci s přísnou tváří hrozně vyptávají, jestli vezu do Kanady zbraně...
Mimochodem, proč byste sem jezdil za ženskýma, to je na tom Kanada tak blbě?
6.1.2004 22:00
RE: Amerika terorizuje planetu
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 23908
>Já jsem nikdy neviděl mezi oběma zeměma takový
>rozdíl, akorát se mě vždycky kanadští celníci s přísnou
>tváří hrozně vyptávají, jestli vezu do Kanady zbraně...
Pravda. Není skoro žádný rozdíl. Kanada je taková chudá sestřička Ameriky. A co se zákonů týče, jsme na tom stejně, často i hůř.
>Mimochodem, proč byste sem jezdil za ženskýma, to je na tom
>Kanada tak blbě?
6.1.2004 22:36
RE: Amerika terorizuje planetu
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 23912
Neměl jsem v úmyslu naznačit, že Kanada v mé mysli hraje ve srovnání s USA nějaké druhé housle. Pouze mi připadaly všechny hraniční procedury poměrně sladěné a ne specificky Kanadské - až na ty zbraně...
Jednak se týká i jiných občanů, než Amerických, kteří tam třeba musí (služebně, obchodně). Druhak nevidím nic pozitivního nebo omluvitelného na tom, mám-li si odříci návštěvu krásné a zajímavé země jen proto, že její politici mě buzerují nad únosnou míru (pokud mi tedy toto opatření tolik vadí).
Jestli "musi", protoze sami obchoduji, pak jim nezbyva nez zkousnout tuto neprijemnost nebo obchodovat s nekym jinym. Jestli jsou vyslani svou firmou, a toto opatreni jim vadi, necht se rozhodnou jestli budou loajalni k firme nebo k sobe. Pockejte az budou kazdemu kontrolovat zadnice a zenam navrch vaginy, to teprve bude revu! Podobna situace jako kdyz prislusnik jednoho kmene jde na navstevu na uzemi jineho kmene. Ne ze bych nad tou situaci jasal, ale uvedte mi duvod, proc by si nemohli stanovit SVA pravidla, pro vstup na SVE uzemi?
6.1.2004 22:37
RE: Musi??
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 23917
>... ale uvedte
>mi duvod, proc by si nemohli stanovit SVA pravidla, pro
>vstup na SVE uzemi?
Mohou si stanovit svá pravidla. Dokud tím neporušuji moje práva, je mi to jedno. A mým právem je nebýt bezdůvodně šmírován.
Mno jo, ale kdo definuje Vase prava na jejich uzemi?
7.1.2004 1:14
RE: Prava
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 23927
Na jejich území musím respektovat jejich zákony.
Ale právo té země končí tam, kde začíná můj nos. S tím se nedá nic dělat. Oni nemají právo vědět o mně i v době, kdy na jejich území nejsem.
Kdybych měl 100% jistotu, že ty mé otisky o fotografie zničí v opkamžiku, kdy opouštím jejich zemi, ani nemrknu.
Mno, to je právě ono. SVOJE pravidla na SVÉM území. Je to území toho vepřového ksichtu Ridge? Jak to vidím, jako Američan, já, tak to je především moje OSTUDA.
>Já do USA nehodlám nikdy v životě cestovat. A tak je mi úplně >jedno, že ti, co do USA cestují, tam musí zanechat svou fotku >a otisky prstů. Já bych tedy do tak blbé země fakt nejel. Ale >ať si doma dělají, co chtějí.
mno....
on je problem v tom, ze to, co ted polehoucku zavadi amerika brzy zavede i evropa a jine zeme
navic tohle sbirani na hranicich a letistich bude pozdeji doplnovano o sber informaci z bank zamestnavatele ...atd
takze nakonec clovek vubec nemusi vytahnout paty z cech a stejne o nem amici budou vedet vsechno na co si vzpomenou
kdo nevidi do budoucnosti dal nez ze v 19:30 zacinaji zpravy na N@VE ten ma pocit, ze je vsechno tip top a jeste si rika: ja mam svedomi cisty tak proc by mi to vadilo ?
....treba proto, ze tento sber informaci je uskutecnovan krome jineho proto, aby byl vyuzivan pro vyhodnocovani jednotlivych skupin obyvatel ...totiz jejich reakci na nejruznejsi podnety ( k tomuto ucelu ted slouzi ICQ jez ( jenz ?? ) je pod kridly Mossadu....
Co ale lidé, kteří mají čisté svědomí ale nemají rádi, když jim někdo strká prst do řiti? Já vím, já vím, všem se jeden zavděčit nemůže.
7.1.2004 7:49
RE: Amerika terorizuje planetu
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?
Reakce na 23898
ICQ je pod krídlami Mossadu?
Ahá, tak preto chceli toto vyplniť...
https://www.mohr.gov.il/form_eng.html
a ked vyplnis a zasles nejake kupony, tak nieco dostanes ???
7.1.2004 22:06
RE: Amerika terorizuje planetu
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?
Reakce na 23981
Prvá cena je vraj lasserový holiaci strojček. Za 10 000 konzerv tresčej pečene.
Odpoved Brazilie rozhodne nie je spravna. Najlepsia odpoved je odmietnut to a v ziadnom pripade nezavadzat nieco podobne. To, ze Brazilia to akoze zaviedla ako odvetu je iba vyhovorka a bolo by to zavedene aj tak, ale mozno o par mesiacov neskor.
Pan Stwora, ako sa podla Vas da realne vyriesit tato situacia? Nepiste, ze sa to uz neda, alebo ze sa to nebude dat zrusit, ked to raz bude zavedene. Riesenie vzdy existuje. Len na to ludia neradi myslia. Spomenu si az ked uz nebudu mat co stratit. Vsetky 'revolucne' ideologie od libertarianizmu az po komunizmus pocitaju s masami, co uz namaju co stratit...
6.1.2004 21:51
RE: Amerika terorizuje planetu
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 23902
Brazílie to zavedla pouze pro Američany...
>Brazílie to zavedla pouze pro Američany...
No a? Je to rovnako nezmyselne ako zavadzanie odvetnych ciel, alebo odvetnych viz. Je to ako reakcia urazeneho decka.
6.1.2004 22:33
RE: Amerika terorizuje planetu
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 23911
Souhlasím, já jsem jen reagoval na tuto Vaši větu "To, ze Brazilia to akoze zaviedla ako odvetu je iba vyhovorka a bolo by to zavedene aj tak, ale mozno o par mesiacov neskor.", z které se mi zdálo, že si myslíte, že Brazílie měla už předem připravený podobný systém, jako u nás, tzn. pro všechny cestující na víza do 90 dnů...
>Souhlasím, já jsem jen reagoval na tuto Vaši větu "To, ze
>Brazilia to akoze zaviedla ako odvetu je iba vyhovorka a
>bolo by to zavedene aj tak, ale mozno o par mesiacov
>neskor.", z které se mi zdálo, že si myslíte, že Brazílie
>měla už předem připravený podobný systém, jako u nás, tzn.
>pro všechny cestující na víza do 90 dnů...
Podla mna to aj maju pripravene a nielen oni. Amikov maju teraz na "pokusy"
Nerekl bych, ze se jedna o reakci urazeneho decka. Jedine Americane mohou apelovat na svoji vladu, aby tato opatreni zrusila. Ale jaky budou mit motiv, kdyz oni sami mohou bez problemu cestovat takrka vsude?
Proto jsem pro odpoved na kazdou podobnou vec stejne jako proti jednostranne vizove povinosti. Pokud nasi obcane musi mit do nektere zeme vizum, nevidim jediny duvod, proc by obcane te druhe zeme vizum k nam potrebovat nemeli.
7.1.2004 16:28
RE: Amerika terorizuje planetu
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 23978
Otázka recipročních víz je něco naprosto jiného, než zmiňovaný program otisk-foto. Musíte tlačit na Vaši vládu, aby vízovou povinnost pro Američany zavedla a nebo na své spoluobčany, aby zde nepracovali načerno a na prošlá víza, pásli prostitutky, apd. Nemyslím to nijak zle, ale to, že po Češích USA víza vyžadují je naprosto v pořádku, to, že navíc na letišti všechny nostitele víz fotí a berou jim otisky prstů je něco jiného...
Mno, a kromě toho, ověřování žádosti o vizum dává vydávajícímu státu mnohem víc času a důkladnějších prostředků zjistit "kádrový profil" žadatele, než je fotografie a otisk prstu. To je nakonec účelem vizového systému a ten má nežádoucí osoby ze vstupu do země předem vyloučit. Vydat někomu vizum a potom ho do vydávající země nepustit na základě zlomků informací a třeba i vrtochu držitele štemplu na letišti, které má už v kompletní formě FBI, CIA, immigrační oddělení Domobrany a mohly je před vyjádřením pro konzulát libovolně dlouho studovat a analyzovat, mi připadá jako idiotský overkill. Nějaký smysl by to snad mělo při bezvizovém styku vstupu, ale právě tam se to nedělá. Mno, zase jedna záminka, aby nám mohli říkat, že jsme pitomí kovbojové.
6.1.2004 21:57
RE: Amerika terorizuje planetu
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 23902
>Odpoved Brazilie rozhodne nie je spravna.
Čím víc nad tím přemýšlím, tím víc myslím, že máte pravdu.
>Pan Stwora, ako sa podla Vas da realne vyriesit tato
>situacia? Nepiste, ze sa to uz neda, alebo ze sa to nebude
>dat zrusit, ked to raz bude zavedene.
Podle mého názoru to musí vyhnít. Je to jako rakovina. Pacient se už nedá zachránit. Pravda, doplatíme na to všichni. Ale i kdyby Bush dnes umřel, tak se situace přiliš nezmění. Mají to pevně pod kontrolou. Je to lavina, která už nabrala směr i rychlost a teď už bude jenom ničit. Musíme holt doufat, že to aspoň někdo přežije.
>Len na to ludia neradi myslia. Spomenu si az ked
>uz nebudu mat co stratit. Vsetky 'revolucne' ideologie od
>libertarianizmu az po komunizmus pocitaju s masami, co uz
>namaju co stratit...
Situace je dnes horší, než kdykoliv v minulosti. Pravdaže takových diktátorů byly stovky. Ale ještě nikdy tito diktátoři neměli prostředky ke zničení celé planety. A ještě nikdy neměli pod kontrolou masové sdělovací prostředky celého světa a finančnictví celého světa. A své lidí ve všech vládach světa. Dříve bylo vždycky kam utéct. Dnes už není kam.
>Situace je dnes horší, než kdykoliv v minulosti. Pravdaže
>takových diktátorů byly stovky. Ale ještě nikdy tito
>diktátoři neměli prostředky ke zničení celé planety. A ještě
>nikdy neměli pod kontrolou masové sdělovací prostředky
>celého světa a finančnictví celého světa. A své lidí ve
>všech vládach světa. Dříve bylo vždycky kam utéct. Dnes už
>není kam.
Ved ani "oni" nemaju kam utiect. Ked dojde ku krvavemu konfliktu, tak im to dost jasne dojde...
Ked dojde ku krvavemu konfliktu, tak im to dost jasne dojde...
Tak jim dost jasně dojde, že jim stačí třeba nepřijít do práce ...
Prosím, pokračujte, nějak to dáme dohromady
7.1.2004 1:49
RE: Amerika terorizuje planetu
Darryl MacLeod tbajzat (zavináč) rogers (tečka) com 65.?.?.?
Reakce na 23902
Na to, ze by to mala Brazilia pripravene, nie su dokazy. A uz vobec by som to nepovazoval za reakciu urazeneho decka. Dat ochutnat Americanom ich vlastnu medicinu (a to vratane drzitelov diplomatickych pasov a statnych navstev) je v podstate jediny sposob adekvatneho vyjadrenia nesuhlasu. Pozrite si na BL reakcie, vsetci americania si priam nadseni. Nech teda absolvuju ponizujucu proceduru aj oni... Nezaviest reciprocne opatrenia je len assclimbing. Ja osobne by som nim zaviedol aj vizovu povinnost.
Ok, asi by to nebolo zavedene specialne voci Americanom. Ale je dost pravdepodobne, ze sa tento druh buzeracie skor, ci neskor rozsiri do dalsich krajin. Do EU, Ruska, Brazilie, atd.
Napriek tomu si myslim, ze Brazilia reagovala ako urazene decko. Presne ako v situacii, ked jedno dieta buchne druhe a ono mu to musi za kazdu cenu vratit.
ale vysvetlite mi co je na tom zle?
ked jedno decko buchne druhe, tak je priam povinnostou toho druheho decka buchnut to prve a nie raz. nech to prve zisti ake to je a aby to uz nikdy nespravilo. nemyslim sa ze chovat sa ako kokrspaniel ktoreho ked kopnem do zadku tak sa mi bude este lisat je zrovna spravny pristup.
presne tak ako ktosi napisal - americanom treba dat ochutnat z vlastnej mediciny.
>ale vysvetlite mi co je na tom zle?
>ked jedno decko buchne druhe, tak je priam povinnostou toho
>druheho decka buchnut to prve a nie raz. nech to prve zisti
>ake to je a aby to uz nikdy nespravilo. nemyslim sa ze
>chovat sa ako kokrspaniel ktoreho ked kopnem do zadku tak sa
>mi bude este lisat je zrovna spravny pristup.
>presne tak ako ktosi napisal - americanom treba dat ochutnat
>z vlastnej mediciny.
Ja sice (uz, asi) neoplacim, spise se nad ataky povznasim, protoze si myslim, ze kdyz povetsinou nenasleduje protireakce, touha atakovat okoli se casem jaksi automaticky eliminuje sama, ale to, co jste tu napsal, je prece jen neco jineho (je to jine klima) - pripada mi logicke, ze by to mohlo byt na Americany ucinne, trebaze jen do jiste miry: treba by se o takovou malickost nejaky prezidentsky protikandidat mohl i oprit..., a to vite, behem predvolebniho teatru muze byt, zejmena v USA, ucinne na stado kdovico, i zdanliva hloupost. I kdyz naopak nevim, jestli to ma smysl pri tom elektronickem scitani hlasu; nejak pravdivosti te formy neverim, protoze ji vubec nerozumim, a na druhe strane vidim, ze se da zretusovat kdovico, tudiz snad vsechno.
je to takova vopicarna, protoze kdyby byla urcena k ucelu ke kteremu udajne ma slouzit, nesmeli by ourady vynechat nikoho, vcetne obcanu zemi s nimiz maji USA bezvizovy styk a vcetne vlastnich obcanu. Nechapu, proz by mela byt reakce Brazilie nespravna... Reciprocni opatreni bylo udajne zavedeno pouze pro obcany USA. Kdyz vas bude soused pumpovat o osobni informace (napr. cislo konta a mnozstvi na nem ulozenych penez, bydliste, telefony, otisky prstu, rodne cislo, cislo pasu, obcanky, fotografie, jmena rodicu atd., atd.) - coz klidne muze zadat nez vas vpusti na SVE VLASTNI uzemi - a jeste vas na hranici sveho pozemku treba i svlekne do naha a zkontroluje a klidne vas v nekterych pripadech posle zpet odkud jste prisel, proste proto, ze se mu z nejakeho duvodu nelibite, tak nechapu, proc bych nemohl stejna opatreni prijmout ja, kdyz soused chce na ME VLASTNI uzemi.
6.1.2004 22:56
Amerika terorizuje planetu
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Genius na vymyvani mozku ctyricatych let dr Joseph Goebbels prohlasil s naprostou jistotou ze "trikrat opakovana lez se stane pravdou"Mel stoprocenrni pravdu.Dnesni podvodnici,zlodeji a patologicti lhari z Ameriky uvadeji Goebbelsovu viru do praxe. Je to odporne,bohuzel je to tak. Pouzil jsem Bismarkova slova na techto strankach v minulosti, musim je opakovat i dnes. "Ti kteri kteri nebojuji o svoji svobodu na ni nemaji pravo" Musime identifikovat ty lotry kolem Bushe a beze strachu poukazat ne ne co jsou zac.
7.1.2004 3:30
Amerika terorizuje planetu
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Predevsim ,musime vedet ,co je Bush sam o sobe ,abychom mohli dobre posoudit situaci a to ,uz napsal Abert o jeho minulosti,ale mnoho lidi ma velmi kratkou pamet,mnohym ztrata pameti je jako vynosny obchod,ze ano?Nakonec najdete si zidovsky kalendar pro vojaky a namorniky, z roku 1943-1944 ,cislo 5704 a bude Vam mnohe jasno,kdyz ne tak nahlednete na vsechny svetove vudce na valecnem poli,co hnali "krestany" na jatka.
Dnes vecer,shodou okolnosti mluvil "American" o zmene "Americke zahranicni politiky",ktera vystoupila z isolace a zacina menit svet dle sveho prani a jak dodal "ma tolik sili ,ze to muze uzkutecnit po celem svete".Takze je pravdou ,ze Amerika se stala celosvetovym serifem ,mluvime o Americe ,ale boss Ameriky je Areal Sharon ,k cemuz se sam hlasi ,zcela nepokryte,uz je jedno jestli je neco pravda a nebo ne ,na tom ted v techto celosvetovych planech nezalezi,takze Geobles by se jeste mel hodne a hodne ucit.Dnes ma Amerika na 2 miliony lidi za ostnatymi draty a mnozi obcane "nesouhlasici" s Bushovou politikou v ramci "demokracie " a "Bezpenostnich opatreni" muzou byt uplne bez souhlasu soudu zbaveni statniho obcanstvi v nekolika hodinach.
Historicky vzato se nedivim takovemu Waislovi,kdyz mu dali v Auschwitzu na vybranou ,cekat na "Rudou armadu" a nebo evakuovat do zazemi s Nemci,ze radeji sel s Nemci,nebot mnozi ,co prosli jak nemeckym,tak ruskym Gulagem to mohli porovnat docela si libovali v tom nemeckem koncentraku v ramci pravidelneho stravovani,coz se nedostavalo v tom Gulackem,nebot nebyl duvod k pravidelnosti.
Ted jde jeste o to ,jake budou historicke zazitky z tech Bezpecnostnich koncentraku Ameriky,zatim jen muzeme cist ,ze Britsti "osvoboditele " ukopali k smrti Irackeho obcana v byvalem sadistickem sidle sileneho Ali,jak se zda ,tak nekteri to osvobozeni nevydrzi,ze ano?
Nakonec "Britska kolonialni politika " ma dlouhou tradici.
[Churchill in favour of gassing 'lower grade' of races]:
"I do not understand the squeamishness about the use of gas. I am strongly in favour of using poisonous gas against uncivilised tribes." -- Writing as president of the Air Council, 1919
Nove americke opatreni, v celkovem kontextu ocekavane, nakonec neni az takovym prekvapenim. Souhlasim s vami p. Stwora ze reakce lidi otistene na blistech ci v komentarich za idnes a pod jsou skutecne na povazenou ale I ony spise reflektuji realitu spolecnosti a obecnou ignoranci a neochotu byt samostatnym jedincem. Snahy stale vice se "totalizujici" vlady USA nejsou uspesne jen kvuli jejich moci a zazemi ale predevsim proto ze lide sami se vice a vice vzdavaji vlastne dobrobolne svych svobod a ocekavaji ze za ne problemy nekdo vyresi. A neplati to zdaleka jen o USA.
K vlastnimu tematu - ty fotografie a otisky prstu jsou opravdu jen tresinkou na dortu (nakonec si obe mohou urady obstarat az o tom vite tak jako tak). Nicmene reakce jsou nepochopitelne… zejmena v USA se snimani otisku a foto - tzv. zapis - donedavna povazovalo za jistou formu oznaceni cloveka jako potencionalniho zlocince. Dokonce se tim I strasili mladistvi - byla to jakasi forma mirneho trestu a vystrahy. Kdyz nekdo blbnul stravil noc na stanici a vzali mu otisky a fotku.
Naproti tomu, byl-li clovek takto "oznacen" nepravem mel (a myslim ze stale v USA ma) pravo na to aby se takoveto zaznamy zrusili a dela(lo) se to formou soudniho rozhodnuti. Mozna ze ty zakony jsou stale jeste platne!
Jinak se obavam se ze jsme svedky spise ocekavaneho vyvoje zdegenerovane spolecnosti kde pouze skupinka tech kteri maji prostredky vyuzila moznosti a celkovych nalad. Stejne tak se tomu delo v historii nastupu komunismu, fasismu a vlastne davno predtim. Nakonec kdyby ta spolecnost byla jina nikdy by nemohli projit lzi a fabrikace - alespon ne tak beztrestne a v takove mire. Dokonce si zacinam myslet ze mame jako tzv. Zapadni spolednost to co zaslouzime.
Suhlasim s americkymi opatreniami a podla mojeho nazoru by mali podobne postupovat vsetky ostatne krajiny dokial sa nevyriesi problem islamskeho terorizmu. Ja nemam co skryvat a som ochotny dat moj odtlacok prsta a fotografie kazdej krajine do ktorej chcem cestovat.
Islamsky terorizmus je ako rakovina. Podobne ako telesny imunny system musi byt schopny rozoznat "benign" od "malign" tak aj statny bezpecnostny system musi byt schopny rozoznat "dobrych od zlych". Viem ze moj nazor nebude velmi popularny na tomto fore ale nemienim aby moji vnuci museli zit pod islamskou Shariou.
7.1.2004 6:34
RE: Amerika terorizuje planetu
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 23952
Pane Igore, promiňte, že se do toho zde opět pletu, ale nějak mi uniklo, jak má/může toto nejnovější Americké opatření na letištích zabránit terorismu...
Máme snad k dispozici otisky prstů budoucích teroristů?
Dokážu si představit, že to trochu zpřehlední záznamy bývalého INS a možná i pomůže FBI, ale ne při honu na teroristy, jen v mallech bude na nějaký čas možná více odpadků a špinavější podlahy...
7.1.2004 14:02
RE: Amerika terorizuje planetu
Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Reakce na 23955
Pan Alex, preto som sem moj prispevok dal aby sa do neho ludia plietli.
Nie nemyslim ze toto opatrenie zabrani terorizmu (podobne ako imunny system tela nezbrani vopred chorobe)
Tento system vsak umozni (ak bude robeny dosledne) zistit pachatela/pachatelov terorizmu a ist po spolupachateloch. Nesuhlasim ze tych 27 ci kolko krajin je vynatych. Teroristi z 9/11 prisli vacsinou z Nemecka ktore je vynate. Je velmi lahko ziskat obcianstvo v Nemecku, GB, Francuzsku pre islamistov. Napriklad Abu Hamza al Misri z finsbury mesity v GB, prejde cez kontrolu bez odovzdavania odtlackov.
7.1.2004 15:03
RE: Amerika terorizuje planetu
jednorozec> kupredu (zavináč) vsemi (tečka) smery 81.?.?.?
Reakce na 23986
>Napriklad Abu Hamza al Misri z finsbury mesity v
>GB, prejde cez kontrolu bez odovzdavania odtlackov.
To se vám opravdu povedlo.
(Pro méne zasvecené: Sheikh Abu Hamza al Masri má místo rukou dva takové pirátské háky.)
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/2668343.stm
7.1.2004 16:52
RE: Amerika terorizuje planetu
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 23986
Pane Igore, zjistit pachatele a jít po spolupachatelích? Vždyť to může být sebevrah, který se odpálí v plném městském autobuse, apd., a k čemu nám budou otisky - podívejte se na ObL. Nebo půjdeme a po vzoru Izraele a pokud z útočníka něco zbude, zbouráme buldozerem dům jeho rodičů v Saudské Arábii? Takovými opatřeními na letištích jen nahráváme do rukou našich kritiků - lavina nepřátelských pocitů je již dnes připravena v záloze a stále se zvětšuje. Místo toho, abychom po 9/11 získali natrvalo, nebo aspoň na delší dobu světové sympatie, něco, o co jsem se i já před a po 9/11 ve světě snažil osobním příkladem a co bylo naprosto nevyužitou povinností naší diplomacie, stali jsme se jednoznačně symbolem světové arogance, a v očích mnoha už není rozdílu mezi státní arogancí naší vlády a teroristy. Indeed, v očích mnoha již není rozdílu mezi kterýmkoliv běžným Američanem a teroristou. To je asi ten hlavní důvod, proč by měla být celá ta naše neokonzervativní pakáž co nejdřív zašita do pytle s nějakým rozzuřeným šejkem a hozena přes palubu... Vy byste se třeba dokázal skutečně mravně rozhořčit, kdyby byl další větší teroristický útok v USA proveden Iráčany?
7.1.2004 18:13
RE: Amerika terorizuje planetu
Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Reakce na 23991
Pan Alex. Obetiam WTC terorizmu su sympatie sveta na houby. Odtlacky prstov sa s velkou pravdepodobnostou zachovaju aj po samovrazednom bombovom utoku. Vzdy je lepsie vediet kto ten utok vykonal a do ktorej mesity chodil v USA, ci GB, Francuzsku alebo v Saudskej Arabii. Ked si moslimi sami nevedia alebo
nechcu urobit poriadok s islamskymi teroristami tak mame dve moznosti
A - ten poriadok s islamskymi teroristami urobime my
B - prestupime na islam a budeme dufat ze sme prestupili na tu spravnu islamsku sektu lebo aj rozne islamske sekty sa terorizuju navzajom (shihiti sunitov, suniti shihitov a wahabici aj sunitov aj shihitov)
Osobne sa radsej postaram aby bol poriadok s islamom urobeny ako by som prestupil na islam.
Ja som radsej za vcasne preventivne opatrenia aby nemuselo neskor dojst neskor ku extremnym opatreniam. Moslimi by sa mali trosku poucit z historie:
1941 Pearl Harbor - 1945 Hiroshima Nagasaki
2001 WTC - 2005? Makka? Medina?
7.1.2004 22:08
RE: Amerika terorizuje planetu
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 23996
Pane Igore, snažte se proti tomu vnitřně bojovat, jinak ve Vás ten terorismus opravdu jednoho dne zvítězí. Vím, že se na diskuzních fórech lehce píší různé extrémní názory, sám jsem tím byl možná občas vinen, ale Vy už jste skutečně téměř dokonale definován svým domnělým nepřítelem... Myslíte, že kdyby nám zde někdo něco odpálil za Irák a my se revanšovali v Mecce (či jinde), tak by to bylo lepší, než kdybychom nešli do Iráku?
Nevypadá to dobře, ale přesto doufám, že budeme mít brzy presidenta, který se aspoň pokusí vykročit rozumnějším směrem a metody ze zvláštní školy a vzájemné fackování necháme Bushovic rodině a Wolfowitzům. Bohužel tento potenciální nešťastník asi stráví většinu svého období uklízením po svém předchůdci a rozhodně mu nezávidím...
8.1.2004 0:15
RE: Amerika terorizuje planetu
Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Reakce na 24014
nuz... pan Alex... a za co nam odpalili WTCcko?, diskoteku v Bali indonezanom, a za co bolo skusene odpalit WTCcko v 1993? Mozno ze by sme to svetove policajtstvo mali prenechat Sovietskemu Zvazu, Cine, Kolumbii alebo Saudskej Arabii a Iranskym bradatym ayatolacom.
8.1.2004 1:40
RE: Amerika terorizuje planetu
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 24028
Za tím byl Irák? I don't think so! Proč nezlikvidujeme Saudský režim, nebo neobsadíme kmenovou oblast v Pakistánu, kde se údajně skrývá ObL? Nebo to byli nějací nadnárodní muslimové? Irák byl typický fanatický muslimský stát?
Viděl jsem někde fotografii našeho presidenta zapalovat behěm Vánočních svátků v BD svíčky na menoře - možná to bylo kvůli tomu...
8.1.2004 5:43
RE: Amerika terorizuje planetu
Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Reakce na 24031
Mozno by bolo dobre pozriet sa blizsie na ten obrazok Busha zapalujuceho sviecky na manore podobne ako sme sa pozreli na obrazok Busha citajuceho knihu hore nohami
8.1.2004 16:36
RE: Amerika terorizuje planetu
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 24049
Já jsem viděl jiný obrázek a o tom, že v BD mají menoru mluvila Laura Bush. Menora pochází myslím ze Lvova...
Obrázek Bushe, čtoucího knihu vzhůru nohama, je podařená taškařice; Bushova podřízenost zájmům Izraele už ale k smíchu není, zvlášť když si ve svém znovuzrozeném křesťanském blouznění věří, že je to boží vůle.
7.1.2004 19:48
RE: Amerika terorizuje planetu
Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 23955
Otisky prstů těch co se zrovna vohřejvaj na Guantanámu asi k dispozici máme. Tihle hoši co se vypravili do Afghánistánu lovit americký skalpy budou mít po propuštění asi docela problém si jen tak do států přiletět pod cizím jménem. A to je myslím docela dobře, protože ty co teď seděj v těch klecích už jednou prokázali své odhodlání pro věc.
Mě taky nevadí, když dáte svůj otisk prstu a svoji fotografii.
tak ty mas dost Igor .. este aj keby sme podozrivo vyzerajuce utoky za poslednych 5r ako 11/9 a podobne vsetky pripisali moslimskym extremismom, ake cislo by sme dostali? bola by to aspon polovicka poctu ludi, ktory zomru v USA rocne nasilnov smrtou pouzitim strelnych zbrani?
Vážení přátelé i nepřátelé,
tak si teda myslím, že titulek "Amerika terorizuje planetu" je naprosto" mimo mísu. Sejumutí otisku prstů atd. není teror a nikdy jím nebude. Podle mého názoru se USA mění na "Pevnost" proti všem potenciálním cizincům, k čemuž má samozřejmě nejen důvod, ale i předpoklady. Osobně se divím proč na Bagdád a Iraq nehodili tak tři až pět atomovek a preventivně jednu až dvě na Paříž a Berlín. Tam je barevného kovu a levicových zmatenců až dost. Už se těším, jak budete brblat nad mým militaristickým atomovým postojem, ale holt je to tak. Není nad atom a vodík. Čágo belo šílenci.
7.1.2004 10:16
Amerika terorizuje planetu
Čertíkbertík certikbertik (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
USA - we salute you.......
http://blazen.cz/data/46.jpe
7.1.2004 10:21
Amerika terorizuje planetu
Čertíkbertík certikbertik (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
.....yeah,USA´s gone bananas.....
http://members.shaw.ca/harrisonflick/ape.mov
7.1.2004 10:26
Amerika terorizuje planetu
Čertíkbertík certikbertik (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
......když takovou velmoc,jako je USA,vede Chimp - kterej je nejenom blbej ale i slepej,tak se máme na co těšit,hehehe....
http://www.wasserauto.de/img/Bush_Fernglas.jpg
8.1.2004 0:34
RE: Amerika terorizuje planetu
Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 23970
Tak něco podobného se mi stává občas, když si jdu zastřílet. Připevním terč, nabiji pušku, natáhnu závěr, přiložím dalekohled k oku a vidím tmu. Pak tu krytku sundám, ale podstatně častěji se mi to stává s fotoaparátem. S dalekohledem se mi to nestává, protože jsem ty krytky ztratil (ruskej výrobek co nebyl drahej a tak jsem je ani moc nehledal).
Pokud i tento snímek není také fotomontáž, tak mě docela potěšilo, že prezidentovi USA se to stává také a reportér to pohotově zachytil. Jsme jenom lidé a tak jsme trochu podobní, Bush i já.
7.1.2004 10:28
Amerika terorizuje planetu
Čertíkbertík certikbertik (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
....a tenhle kretén nás má ochránit před teroristy......
http://www.wasserauto.de/img/Bush_Lesestunde.jpg
Jakej kretén? Snímek jasně dokazuje, že náš pan prezident umí číst i vzhůru nohama, ne jen jezdit na bicyklu bez držení.
Jakej kretén? Snímek jasně dokazuje, že náš pan prezident umí číst i vzhůru nohama, ne jen jezdit na bicyklu bez držení.
Drbou ho zlé huby, co? To já zase slyšel, že dokáže pronést jeho projev do kouta i v kulaté místnosti a také vzhůru nohama. Jen s nedejte, takového prezidenta vám závidí celý svět.
No právě. Ještě, že se ho zastane taková fotografická autorita jako přeceda Novák. Čím psal, že to fotografuje? Zorkij? Jo, to byla mašina! Šasí jakoby okopírované z předválečné Leica, optika z Box Tengoru. Jo, s takovým vybavením, to se mu ty husy fotografujou. Mimochodem, dal jste mu ten tip s tím vápnem? Že píše furt jako by byl ještě vodšpuntovanej.
Kdepak Zorkij. Nedávno zakoupil něco z bazaru od Zeisse a fotografuje na formát A4. Prej to je úžasná metoda - vobtiskne ksicht na papír a když s ním zamává na náměstí ve Slaném, tak ho zdraví lidé až v Salcburku.
Budete mu muset poslat ten pytlík vápna i s návodem. Dal jsem mu echo na dolním foru a máte tam také odpověď na na ty druhé gusle.
9.1.2004 1:30
RE: Amerika terorizuje planetu
Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 168.?.?.?
Reakce na 24042
Tak vidite pane Taborsky. Zase jste naletel.
A ja jsem tak doufal, ze se z toho debaklu s datlema aspon trosicku poucite.
Pamatujete, jak se nakonec ukazalo, ze tam ty datle visi jeste tyden po Saddamove zatceni ? A jak jste utekl z diskuse o svem vlastnim clanku jako malej kluk ?
Kaja
No tak to vidíte, Kájo, jak jsem zapoměntlivej. Jak že se to ukázalo, že tam ty datle visely ještě týden po Saddámově zatčení?
9.1.2004 9:56
RE: Amerika terorizuje planetu
Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 130.?.?.?
Reakce na 24088
Tak, tak, tak Taborskej. Jste zapomnetlivej.
But you know what dude ? I can't hold your hand all the time !
Takze si to budete muset najit sam !!! Doporucuji vam zacit s vasim vlastnim clankem a reakcemi ctenaru. Zejmena stranky 4 - 6 kdy jste se zmohl pouze na podivne vtipkovani o peckach, prochazejicim konecnikem simpanze.
A to pote, co sam veliky Culik z Britskych Listu uznal a dementoval svuj omyl o znasilnene kurdske princezne a datlich. Take cetba tohoto casopisu, ktery rozhodne nikdo nemuze obvinit ze sympatii k U.S. foreign policy by vam rovnez neuskodila.
A protoze to byly zrovna B.L. ze kterych jste sve moudrosti cerpal, malinka omluva by snad byla na miste, co rikate ?
Kaja
Poslyšte, Kájo,
co Vám pořád haraší, že bych se Vám měl za něco omlouvat? V úvodu článku jsem napsal, myslel jsem, že dost jasně, že se světem šíří šeptanda o chycení Saddáma Kurdy a o pomstě šejka za znásilněnou dceru a ty datle mi připadly a stále připadají jako šlápnutí do hovna těmi, kteří ty obrázky s datlemi pustili do světa.
Je naprosto normální zvyklost, že se k lizu pouští jen "akreditovaný" tisk. A k takové žurnalistické a politicky šťavnaté lahůdce, jako chycení Saddáma, se připustí jen ten "nejakreditovanější". Nebo se ani nepřipustí, ale dá se jim k dispozici připravený materiál a obrázky k účelovému použití a vysvětlí se jim, co se, v zájmu národní bezpečnosti, může a nemůže. Za takové klamání může kápnout i Pulitzer.
Jak dokazují obrázky zemědělské usedlosti usedlosti s několika pózujícími vojáky a díra v zemi, že byly ty fotografie zhotovené v polovině prosince? Nijak, jen jsou předloženy k věření prostým duším, podobně jako ty trapné malůvky a fotografie prezentované Radě Bezpečnosti naším ministrem zahraničí. A nějak mi tam chyběl Saddám s rukama nad hlavou, jak jsem si zvykl vidět na záběrech podobných situací.
Ty někým postřehnuté žluté datle mne zaujaly jako velmi pravděpodobné oops, protože v půli prosince by tam v tom klimatu měly nebejt. A tak mi jako mnohem pravděpodobnější připadlo Tomovo vysvětlení, že to byly žluté Saddámovy podlíkačky, signalizující obsazenou díru. Protože věřit, že to byly datle v prosinci, to chce opravdickou víru.
Nedělám si iluze o inteligenci naší inteligence, ale snad ani ten největší blb v armádní rozvědce nebo CIA by hned nevykvokal, že chytil Saddáma. Nejdřív by z něj dostali potřebné informace o organizaci, kontaktech (my Goerge, jak bychom potřebovali ty o stycích s Alkajdou), společnících, pomocnících, skladech zbraní (my Rumcajs, jak žížníme najít ty sklady ZHN), plánech odboje (rozuměj: terorismu), případně ho použili jako volavku na pochytání hledaných lojalistů. Potom, až by byl vymačkanej jak citrón a jeho komplicové by se mohli domáknout, kam se ztratil a že zpívá a začali by (už pod naším dohledem) přezahrabávat v poušti anthrax, rakety, atomové a chemické zbraně - teprve potom by jeho odchyt "vytěžili" na propagandu nebo demoralizaci odboje. To bych bral jako dobrý argument, proč to předčasně nevytroubit do světa. A do takového scénáře by pak pasovaly i ty datle.
10.1.2004 2:19
RE: Bushova administrativa ztrapňuje Ameriku
Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 168.?.?.?
Reakce na 24109
Pane Taborsky.
Vy jste skutecne oznacil tu historku o znasilnene princezne za septandu. Ale az pote kdyz jste napsal ze, cituji: americke a kanadske prostredky zatim o tomto dulezitem detailu mlci. Nedava vam to smysl ? Me take ne. Proc by se ty media zabyvaly septandou, zejo.
A ty fotky datli byly zverejneny nejen v den zadrzeni ujo Saddama. Po nekolika dnech tam tech novinaru pustili mnohem vice a nechali je dokonce lezt do Saddamovy nory. A ty datle mezitim nikdo nesezral, takze tam furt visely. Jeden trs hned u hrobecku, dalsi o kousek dal v housti. Bylo to videt i v televizi.
Cela ta konspiracni teorie by vyzadovala spolupraci stovek vojaku, clenu televiznich stabu, fotoreporteru a kdovi koho jeste. Proto ji nejspis i Culik z B.L. dementoval.
Bylo by mozna na miste, kdyby jste udelal to same. Omlouvat se pochopitelne nemusite.
Kaja
8.1.2004 0:20
RE: planeta terorizuje Bushe
Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 23971
Zkuste si na této fotografii všimnout jednoho malého detailu. Zadní obálka knihy, kterou drží v ruce pan Bush obsahuje jiný obrázek, než kniha kterou drží v ruce ta žákyně tmavé pleti.
Přesněji ten samý obrázek, ale opačně orientovaný. Od shora dolů je otočen správně, ale zleva doprava je však otočen opačně.
Špičatý černý objekt pod kterým je na černé lince černý objekt ve tvaru obráceného písmene "V" na knize, kterou drží v ruce pan Bush, směřuje doprostřed knihy, směrem k její vazbě. Na okraji obrázku jeho knihy je kulatý černý objekt na okraji knihy.
Žákyně, která s největší pravděpodobností, drží tu samou knihu má snímek na zadní straně knihy orientován opačně. Tedy těmi špičatými černými objekty směrovanými ke kraji knihy a kulatým k vazbě. To je velmi, velmi zajímavé. Že by panu Bushovi vytiskli v tiskárně extra knihu s obraceným obrázkem na zadní straně obálky?
Podezřelé na snímku je i to, že v místech, kde pan Bush knihu drží, má podstatně rozmazané prsty a v jejich místě je snímek nepřirozeně neostrý a barevně pomíchaný.
I horní (černý) proužek na hraně vazby, který se často a obvykle u učebnic využívá pro orientaci knihy v knihovně má pan Bush nahoře, shodně jako ta žákyně.
Já si to vysvětluji tak, že prostě ten grafik, který tuto fotomontáž dělal neodvedl kvalitní práci. Udělal zmetek, kterého si každý bystrý člověk hned všimne.
Je mi divné, že si toho nevšiml pan Táborský - odborník na fotografie a už vůbec nemohu pochopit, že si toho nevšiml pan Tom - odborník na fotografii se specializací na záměrně nakloněné horizonty, protože ani osa spodní hrany toho obrázku není souběžně s hranou knihy, ale směrem k okrají se od ní vzdaluje. Naopak u horního okraje se obrázek ke hraně přibližuje. Je tedy jasné, že autor fotomontáže snímek nejen špatně orientoval, ale i ne příliš přesně natočil úhel jeho umístění.
Takže závěrem bych si dovolil tvrdit, že "kretén" jak nazval pana Bushe pan Čertík bertík není pan Bush, ale autor té fotomontáže a i pan Čertíkbertík by se nad sebou měl zamyslet.
PS: Tu fotomontáž dělal nějakej školák.
8.1.2004 1:54
RE: planeta terorizuje Bushe
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 24029
Dobré oči, přiznávám, že bych si toho nevšiml...
9.1.2004 0:26
RE: planeta terorizuje Bushe
Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 24034
Tak Vy jste si to Bushovo knižní máslo z hlavy alespoň s Čertíkembertíkem setřel a já zase musím uznat, že to tady každý také nedokáže. Takový Tom si ho po té, co se začalo roztékat začal rozmazávat po obličeji a za ušima a tvrdit, že to co "mu závidí celý svět" přeci není máslo. Táborský přidal knižní máslo k datlím a když k tomu přidá ještě nějakou mouku, tak už může na hlavě upéct koláč.
A úplně nelepší byl pan Lev, který si dodatečně ze solidarity s touhle dvojkou dal na hlavu taky jednu kostku.
Alespoň z toho máte poučení, že ne všechno co se na internetu vidí je pravda a člověk musí používat úsudek. A v tomto případě to nebylo obzvláště složité.
9.1.2004 3:15
RE: planeta terorizuje Bushe
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 24082
Nemám problém takovou fotomontáž odsoudit, ale nezdá se mi, že bych si musel stírat nějaké máslo z hlavy - obrázek jsem tady neumístil, ani jsem se na jeho základě Bushovi nevysmíval a už vůbec netrávím čas na internetu vyhledáváním podobných koláží. Na druhé straně jsem slyšel Bushe mnohokrát mluvit zpatra (bez prompteru pro telata), pravda, dnes už čím dál tím méně, a rozhodně u mě není rehabilitován...
Když už jste to zde ale nadhodil, jsem zvědavý, kdy první vlaštovky ze strany obhájců irácké okupace začnou uznávat, že se v Iráku žádné tuny bojových otravných látek nenajdou (komisi Pentagonu, která byla pověřena hledáním dnes bez fanfár stáhli) a že president USA lhal a tím na dlouhou dobu poškodil reputaci naší výzvědné služby a omezil naši budoucí spolupráci a vytváření spojenectví se zeměmi, jejichž pomoc můžeme jednou potřebovat k dalším, tentokrát třeba oprávněným, zásahům proti skutečnému ohrožení...
9.1.2004 4:18
RE: planeta terorizuje Bushe
Igor igor_kaniN (zavináč) post (tečka) sk 172.?.?.?
Reakce na 24084
Pan Alex... suhlasim ze Bush nieje prave najlepsi recnik... co sa tyka spojencov... o tych sa hovorilo (co si len ja pamatam)ze ich stratime este za cias prezidenta Reagana a myslim ze ich budeme este stracat storocie alebo dve
9.1.2004 4:54
RE: planeta terorizuje Bushe
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 24085
Pane Igore, máme za spojence Rumunsko, Polsko a Pakistán (mezi jiným), to není tak špatné, máte pravdu. V RB ale není zrovna vidět vstřícnost a pohoda... Až je budeme příště opět potřebovat, jsem si jist, že se v Radě nakonec nějak domluví, ale bude nás to nepohybně něco stát (v diplomatickém slova smyslu), něco, co jsme možná nemuseli obětovat a nebo obětovat později. Irák prostě pohltil příliš mnoho našich zdrojů a odhalil příliš mnoho našich neschopností, celá operace za to nestála a omezila naši schopnost manévrovat v přístí krizi (o vytvoření celé řady dalších problémů, s nimiž náš neohrožený misleader nepočítal, ani nemluvě).
Pane Nováku, to by snad stačilo, ne?
Sranda je sranda, ale podrazy - kterými tady oblbujete - to je skutečně svinstvo.
Tu amatérská montáž s "otočenou knížkou" znám. V zájmu srandy jsem vás tady nechal rozkejhat. Nečekal jsem ovšem, že vaše žluklé máslo budete mazat o ústa jiným.
Ta mazanina se potuluje po inetu už drahně pátků i s výkladem, který tady vydáváte za svůj originální postřeh. Jeden příklad za mnohé:
http://www.snopes.com/photos/bushbook.asp
Takže váš heroismus Šerloku, si můžete ... ano, přesně tam - jako tu husu!
A pro jistotu si to ucpěte tímto vaším veleskromným výrokem:
"Alespoň z toho máte poučení, že ne všechno co se na internetu vidí je pravda a člověk musí používat úsudek. A v tomto případě to nebylo obzvláště složité."
Co pro vás bude složité, snažit se psát, alepoň někdy, hlavou a ne jen pořád prdelí.
9.1.2004 23:30
RE: vulgarita terorizuje každého
Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 24092
Pane Tom ???
Jaké podrazy a jaké svinstvo? Já jsem zde na Zvědavci nikdy nepoužil žádné slovo ani z poloviny tak vulgární, jako Vámi použité slovo "svinstvo". Nikdy jsem Vám ve svých příspěvcích necpal husu ani nic jiného nikam kam Vy mně. A ještě jste to utěsňoval (Tom 07.01.04 09:06) knedlíkem.
Já Vám totiž nepotřebuji cpát nic do žádných tělních otvorů jako Vy mně, ani to prosypávat vápnem jako Vy (Tom 08.01.04 06:23 ). Já ve svých příspěvcích nepotřebuji používat slovo "prdel" ani žádná jiná vulgární slova jako Vy.
Od okamžiku, kdy jsem sem přišel máte nutkavou potřebu reagovat na mé příspěvky a v podstatě tu už žádné jiné ani pomalu nemáte. Jestli máte s mými slušnými příspěvky nějaký problém tak si ho vyřešte.
Tu fotku pana Bushe jsem zde viděl poprvé a klidně mi to nemusíte věřit. Já čtu pouze seriózní zpravodajské servery a tam se takovéto fotky neobjevují a je asi jasné proč. Když jsem tady tu fotku viděl, tak mi bylo divné, že by absolvent dvou vysokých škol a bývalý nadzvukový pilot nevěděl, jak má být orientovaná kniha.
Jestli Vy jste věděl, že je to fotomontáž, tak jste to mohl napsat přede mnou. Nenapsal jste to a místo toho jste napsal: "takového prezidenta vám závidí celý svět". Tak co se zlobíte?
Ta fotomontáž je zfušovaná a proto si toho přede mnou mohlo všimnout spousta lidí. Čertíkbertík si toho holt nevšimnul a proto to sem asi dal, jinak nevím proč by to sem dával. Ani pan Juchelka nevěděl jak to s tou fotkou ve skutečnosti je a ten internet sleduje.
A zase mi tam cpete k huse nějakej heroismus? A ucpáváte výrokem. Máte tu vulgaritu pane Tom vůbec za potřebí?
Tome,
chtěl jsem Vám poslat dokumentaci o novém detekčním systému na našich letištích, která koluje od pondělka kyberspejsem, ale píseckej detektiv Babočka je už tak trapnej, že by třeba zase spustil splavy jeho originálních úsudků, shledal by na tom chlupy a machroval by tady zase s máslem s prošlou lhůtou.
Kdyby se ale někdo o autentičnosti dokumentu pochyboval, tak tady je, navrch kůže, vespod kůže, každý podívat se může: http://home.chello.no/~siamak.javid/etc/NewAirportSecurity.swf
(typ swf Zvědavec nebere a tak si případní zájemci musí do adresového okénka svého browseru adresu překopírovat).
Tak už to zřejmě pan Stwora upravil (díky za zprostředkování, Tome) a stačí si jen kliknout, pustit myš pod sukně a odhalovat zbraně hromadného ničení.
Ano, to je ta hezčí stránka detekčního systému. Nechtěl bych však být v situaci kontrolního kontrolóra, když to detekuje tu odvrácenou stranu, v předklonu - a do hloubky
Trochu jsem to zvojtil - extension .swf se nezobrazí přímo zde v textu, ale kliknutím na přímý link se normálně zobrazí volaná stránka.
11.1.2004 1:40
RE: planeta terorizuje Bushe
Sidonius zdenekM (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 24145
>Tak už to zřejmě pan Stwora upravil (díky za
>zprostředkování, Tome) a stačí si jen kliknout, pustit myš
>pod sukně a odhalovat zbraně hromadného ničení.
To snad říkal už i Napoleon, že celý svět se točí kolem ženského přirození, akorát jednou to bylo naopak, to když Sověti vystřelili Těreškovou do luftu.
10.1.2004 9:35
RE: planeta terorizuje Bushe
Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 24144
Tenhle detektor má zásadní nedostatek a to, že nekontroluje předměty ukryté pod kůží. Tato práce se stále musí provádět ručně: http://milked.free.fr/animated/malaxage1.swf
Přesto, že je o tuto práci na letištích velký, tak stále shánějí důchodce na brigádu. Co?
Také jste mohl napastovat link rovnou na celou galerii, aby každý věděl, co ho v zájmu ochrany proti terorismu na letištích čeká.
http://milked.free.fr/animated/
11.1.2004 23:15
RE: planeta terorizuje Bushe
Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 24167
To jsem nemohl Tome. To by mohlo spustit nekontrolovanou lavinu turistek do USA, které by jen zneužívaly boje proti terorismu jako příjemného zpestření návštěvy Států.
Stačí, že americkým daňovým poplatníkům užírá z blahobytu osvobození Iráku. Kdyby pan Juchelka zjistil, že mu z koláče ujídají ještě tyhle kontroly - trefil by ho šlak.
Pane Píseckej,
to, že ten detektor neukazuje, co je pod kůží, je jeho ohleduplná přednost, nikoliv nedostatek. Kdo by stál o to vidět, že máte v řiti husu zašpuntovanou knedlíkem a (autocenzurováno) naopak v hlavě?
8.1.2004 2:06
RE: planeta terorizuje Bushe
Čertíkbertík certikbertik (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 24029
....máte pravdu,člobrdo.Cítím se trapně a vduchu se omlouvám Chimpovi.Pouze tentokrát a jenom v tomto případě.Jinak svůj názor na prolhaného Chimpa neměním.
Já si to vysvětluji tak, že prostě ten grafik, který tuto fotomontáž dělal neodvedl kvalitní práci. Udělal zmetek, kterého si každý bystrý člověk hned všimne.(Jelikoz Vy Jene, bystry jste. Toto je Vas cisty dukaz ).
Je mi divné, že si toho nevšiml pan Táborský - odborník na fotografie a už vůbec nemohu pochopit, že si toho nevšiml pan Tom - odborník na fotografii se specializací na záměrně nakloněné horizonty, protože ani osa spodní hrany toho obrázku není souběžně s hranou knihy, ale směrem k okrají se od ní vzdaluje. Naopak u horního okraje se obrázek ke hraně přibližuje. Je tedy jasné, že autor fotomontáže snímek nejen špatně orientoval, ale i ne příliš přesně natočil úhel jeho umístění
________________________________________________________
Mily Jene N/P, podle toho, co nam zde dospelym se snazite vysvetlit, uz vime davno, dalo by se rict', jeste drive, nez ta nestastna fotografie, byla zde, na Zvedavci, panem certikembertikem prezentovana. Podle cehoz usuzuji, ze by jste byl dobry, psat poucky pro deti materske skoly. Panove Taborsky, Tom i certikbertik, ktere zde tak vehementne jmenujete, neskocili na spek, tak jako Vy priteli. Dekuji za Vasi pozornost pri cteni tohoto artiklu. S uctou ke vzdelanym lidem, Vas Lev
Dobré oči
Ofšem, ofšem to je velice amatérsky udělaný obrázek. Na té kýčovitě naaranžované scénce by kupříkladu stačilo prohodit symboly a nemusela by se za něj stydět ani Litěratůrnaja Gazéta při ÚVKSS.
Je také možné, že fotograf byl nametenej jako kára, měl volšový ruce a držel foťák jako prase kost ... viďte, pane Nováku z Asi.
Co to máte s očima? Připevním terč, nabiji pušku, natáhnu závěr, přiložím dalekohled k oku a vidím tmu.
To se jeden pak už jeden ani nediví, že Vás docela potěšilo, že prezidentovi USA se to stává také a reportér to pohotově zachytil. Jsme jenom lidé a tak jsme trochu podobní, Bush i já.
Vy musíte mít asi hodně divoké sny. To jste asi byl Vy, kdo poslal ty své noční můry sem, že?
http://www.ftipky.cz/pic.php?id=2897&ko=999&radit=dat
Tome,
já bych ty divoký sny přecedovi Novákovi nevymlouval, on má s Bushem společného víc, než si myslí. Akorát o Bushovi víme, že si mozkovnici v první fázi vypálil drogami a špiritusem a v druhé fázi mu dutinu docpali svými bludy Billy Graham, Džery Falwell a Pat Robertson. A u Píseckého Nováka zatím nevíme, od čeho to má.
7.1.2004 10:39
Amerika terorizuje planetu
Čertíkbertík certikbertik (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Pokrytci a prašivkové.....
http://www.hermes-press.com/Ashcroft_dog/ashcroft.gif
7.1.2004 10:42
Amerika terorizuje planetu
Čertíkbertík certikbertik (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
http://www.hermes-press.com/bush_impeach.htm
To bych vážně rád věděl, proč někomu vadí opatření Brazilie, když mu nevadí opatření USA. Je snad málo případů, kdy USA vyslaly do světa svoje agenty-teroristy? A nemůže z USA přijet terorista do Brazilie? Teď to má tedy ztížené. Vy, co souhlasíte s opatřením USA buďte spokojení: svět se stal opatřením Brazilie ještě bezpečnější. Jinak osobně jsem rád, že to Brazilci zavedli aspoň tohle, válku Brazilie bohužel vyhlásit dost dobře nemůže.
7.1.2004 11:06
Amerika terorizuje planetu
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Jak se zda ,tak se to Americe zacina oplacet,ted americti turiste cekaji dlouhou frontu v Argentine na letisti a jak je videt ,moc se jim to nelibi.Nakonec ,ten boj proti terrorismu je veden jenom proti muslimum,coz se i nekteri snazi vnutit do E-mail posty,ale doposavad nikdo nevysvetlil v tom 11 Septembru,jak je to stemi umelci ,co se snazili dostat se do valdnich budov a ti filmari,co to akorat stacili zaznamenat,jak ty dve budovy sly dolu a byli z toho cely radosti bez sebe a take jak tech 4000 "muslimu"neprislo v ten osudny den do prace a jak musela FBI pustit bez vysetrovani tech 200 zadrzenych Israelcu bez stupnich viz do Ameriky,takze ty kontroli se mi zdaji byt uplne zbytecne,zejmena ,kdyz v onen osudnyden byl vydan prikaz stihackam nestartovat do zadne akce,nebo.ze bych se mylil?
Nakonec ,tohle velmi nakladne divadlo stejne nebude k nicemu,kdyz nekdo primo v Americe si v kuchyni "navari" bakterie z male zasoby a potom v tichosti to roznese treba v podzemni draze ,jako se stalo v Tokyu,nebo v ZOO, v divadle ,v kine,mistni vodni zdroj a jine,kdyz budem uvazovat logicky,bez paniky,tak dojdeme k presvedceni ,ze stejne vsechno neochranime at delame opatreni sebe vic !!!
V pripade jedne kravy ,ktera byla oznacena nakazou,zlikvidovali na 400 krav a to jeste nejsou u konce opatreni,ted si predstavte nekolika milionove mesto a nekde "prochazkou" rozsypana bakterie velmi rychleho nakazeni i treba ucinna nekolik minut,co to ,tam nadela v tom davu lidi.
7.1.2004 11:25
Amerika terorizuje planetu
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
FBI CAUGHT USING "ON-STAR" SYSTEM IN GM VEHICLES TO LISTEN TO VEHICLE OCCUPANTS' CONVERSATIONS!!
SYSTEM CAN BE ACTIVATED REMOTELY-WITHOUT VEHICLE OCCUPANTS KNOWING THEY ARE BEING MONITORED!
Court tells FBI to stop doing this! So, you say, I have a GM car but it doesn't have ON-STAR?" Surprise: it does! I have information from a Chevrolet dealer that ON-STAR has been in ALL new GM vehicles since the year 2000 but is not activated for use by the owner unless they pay the fee. The system, however is already in the vehicles and CAN be remotely activated to eavesdrop on you!
7.1.2004 22:49
Co vsechno dneska
Dan daniel (tečka) zyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?
Reakce na 23979
Co vsechno dneska nedostane clovek za svy penize navic! Jeste kdyby tak o tom vedel ;o)
Jsou take lide, kteri chteji do USA a otisk prstu s ochotou daji a jeste na tom vydelaji - zelenou kartu!
President Bush v dnesnim odpolednim projevu navrhne kongresu vytvorit zakon na legalizovani pobytu ilegalnich pracovniku z Evropy a Jizni Ameriky. Navrhuje jim udelit zelene karty a moznost ziskat US ridicsky prukaz. Jedna se o 8-10 milionu zahranicnich pracovniku v USA ilegalne. Ziska se tak otisk prstu ilegalu , plus zaradi se do rad platicu dani. Zmensi se tako moznost teroristu se zamichat mezi ilegalni pracovniky , kteri ziskanim legalnich dokladu zrychli odbaveni na vstupnich prechodech. Protestuji soucasni emigranti, kteri jsou v USA legalne, protoze se zvysi konkurence v ziskani prace, a podnikatele v sede bezdanove ekonomiji.
Nepredpoklada se, ze proces snimani otisku odradi navstevniky USA, naopak vzhledem k nizkemu dolaru a vyzsi kupni sile turistu hlavne z Evropy, se zvysi navstevnost USA v r.2004 na 40 milionu proti 32 mil. v r. 2003. Podminka je , ze nedojde k dalsimu teroristickemu utoku.
"Navrhuje jim udelit zelene karty a moznost ziskat US ridicsky prukaz."
Fajn, takze se zda, ze bych mel brzy prejit do ilegality misto abych se tu placal na pracovni vizum a tezko, pretezko se snazil ziskat "zelenou" kartu. Neni nic jednodussiho, jdete to US a stante se ilegalem, po roce vam daji "green card" a ridicak a po peti letech obcanstvi a mate to v kapse!!!! Ze ja se snazim!
Mimochodem, US ridocak ma spousta ilegalu, je to jedna z prvnich veci, kterou je dobre si zaridit, aby nikdo nepoznal, ze jste tu nelegalne.
"Zmensi se tako moznost teroristu se zamichat mezi ilegalni pracovniky ..."
No tak se zamichaji mezi legalni, bozinku.
8.1.2004 0:12
RE: Yuch!!
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 24020
Doufám, že něco takového neprojde Kongresem. Ten náš kašpar se už úplně pomátl!
Vzdyt jsem napsal, ze protestuji legalni emigranti, kteri nekdy cekali az pet let v Australiji, Kanade a p. na povoleni k emigraci.
8.1.2004 1:58
RE: Yuch!!
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 24027
Do jisté míry máte pravdu, i když já jsem Americký občan, ne legální emigrant, ale to není v tomto případě vůbec důležité. Podle mě nelze prostě odměňovat nelegální emigraci. Jde o kontrolu přístupu do země...
Mno, řekl bych, že je to spíš odměňování za protizákonný čin a Bushova parta doufá, že tím získá mexické hlasy. Jenže Mexikáni se zdají být chytřejší než Bushovi našeptávači a nějak se o tu jeho legalizaci nederou a dávají přednost falešným dokladům před jeho sliby. Taky proč? Jejich děti, narozené v USA, jsou automaticky americkými občany a kdo bude deportovat jejich rodiče?
7.1.2004 23:01
A jeste...
Dan daniel (tečka) zyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?
Reakce na 23999
Jeste jsem zapomel, vetsina, ne-li dokonce vsichni z tech lidi, co se udajne podileli na 9/11 utoku tu byla na legalne. Nebo se pletu?
Mr. Stwora, mate noveho fanusika! Igor Kanin je znamy udavac! Zabava sa podavanim trestnych oznameni a posielanim emailov zamestnavatelom ludi z internetovych diskusii. Zameriava sa na slovenske, ceske a aj americke servery.
Igorko, tymto Ta zdravim a ocakavam nejake linky na tvoje zaujimave stranky. Nezabudni tu vsetkych udat.
8.1.2004 4:24
RE: Igor Kanin = udavac
Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Reakce na 24002
nuz... pan Roman z Kanala... viem ze ked nemate argumenty tak napadnete autora. Nebolo by pre mna problemom pisat pod hociakym inym pseudonymom a nakolko moj internet provider je AOL a moje IP sa meni kazdym prihlasenim tak by ste neboli schopni ma identifikovat podla IP cisla. Viem ze som medzi islamofilmi velmi nepopularny pre moje stranky o islame. Zialbohu ziaden z islamofilov sa nebol schopny vyjadrit konkretne ku obsahu stranok. Ak niekto z vas najde co len jednu nepravdivy fakt na mojich strankach tak ich odstranim z internetu a ospravedlim sa moslimom. Tu su je link na moje stranky a ocakavam konkretne vyjadrenia
http://www.geocities.com/kaninislam/
a zrkadlova stranka ak by ta prva bola pretazena
http://www.geocities.com/mohamedani911/
Nevadia mi tvoje stranky.
Vadi mi, ze si UDAVAC! Udavas ludi za to, ze vyjadruju svoje nazory na internete. Najlepsie je, ked sa na podnikovej porade od svojho sefa dozvies "nejaky Igor Kanin mi napisal email ze si pocas pracovnej doby internetovy rasista".
8.1.2004 23:47
RE: Igor Kanin = udavac
Igor igor_kaniN (zavináč) post (tečka) sk 172.?.?.?
Reakce na 24070
nuz... pan z kanala... prezradte koho ze som to udal
Volam sa Roman Kanala a obcas sa mi stava, ze napisem clanok proti fasizmu,
MS-DOS alebo organizovanemu zlocinu. Pretoze sa podpisujem vlastnym menom
na rozdiel od hromad anonymov, obcas si nejaky dusevny malorolnik uzurpuje
moje meno, hoci aj skomolene, a podpise nim nejaky blabol.
Na tieto texty som bol upozorneny. Myslim, ze kazdemu je jasne, ze som ich nepisal ja.
7.1.2004 22:23
Amerika terorizuje planetu
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
pomerne jadnoduche vychodisko z teto vyderacske situace. Prestanme pouzivat letecke spolecnosti,pouzivejme vlaky autobusy osobni auta. Prestanme letat na dovolenou v zahtanici. Navstivit zeme kam se muzeme dostat vyse uvedenymi dopravnimi prostredky.Tyto obrovske spolecnosti nemohou existovat bez NASICH penez a ja Vam garantuji ze za par mesicu "investori"donuti americkou vladu tento komunisticky, gangstersky terorismus opustit.
7.1.2004 22:34
Amerika terorizuje planetu
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
pane Taborsky. mate svatou pravdu. Pamatuji Ruske vojaky v 68 roce kteri cetli nase okupacni noviny nohama vzhuru.Je mozne ze tento korala ma skutecne problem a proto si ho Zide vybrali za Fuhrera.
7.1.2004 22:41
Amerika terorizuje planetu
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Pane Nohejl,
americke automobily mohou byt zastaveny s Remote control a nedovoli lidem opustit automobil.Tyto experimenty provadela firma Cadillac pred sedmi lety. STB byli boys Scouts.
8.1.2004 3:04
Amerika terorizuje planetu
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Ja si nemyslim ,ze Bush je kreten,ten dobre vi ,co dela.Za prve on sam se ulil nekolik mesicu z valky ve Vietnamu,cili,on osobne je deserter,take se nepodrobyl lekarske prohlidce ,protoze byl asi na dragach a prislo by se na to,sam priznal,ze jeden cas byl na kokejnu.Kdyz nahledneme na jeho rodinne pozadi,kde v roce 1765 v tak zvane "nedulezite revoluci,jak byla oznacena v zidovskem kalendari pro vojaky a namorniky,tak na strane 15 najdeme jmeno Mathius Bush,jez byl dan za priklad k nasledovani "hrdinskych cinu",na strane 16 najdeme tri majory ,George Bush,Luis Bush a Simeon Bush,takze ...
‘We shall drive the Christians into war by exploiting their national vanity and stupidity. They will then massacre each other, thus giving room for our own people.’ Rabbi Reichorn in Le Contemporain, July 1, 1880
nuz... vidim ze ma tu uz par ludi predbehlo s obrazkom citajuceho Busha. Mame v podstate tie iste zavery. Na tejto stranke ukazujem ako bol obrazok diletantsky zmanipulovany.
http://www.geocities.com/kaninislam/citajuci_Bush.html
8.1.2004 7:48
RE: Amerika terorizuje planetu
Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 24047
Pane Igore na těch stránkách na Geocities máte chybu v HTML kódu. Ty obrázky jsou tam adresovaný do adresáře dokumentů uživatele Miro na disku C:.
Na tento adresář máte přistup pouze Vy a proto se ostatním uživatelům internetu obrázky na té stránce nezobrazí a stránku je potřeba opravit.
Ta stranka o Bushovi drziacom knihu opacne je pretazena. Dal som ju na moju zrkadlovu stranku
http://www.geocities.com/mohamedani911/citajuci_Bush.html
8.1.2004 21:00
Amerika terorizuje planetu - A pročpak?
Bohumil Kalvas bkalvas (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Nechapu, co se komu nelibi...
a) To se nekdo stydi za sve prijmy / pribuzne / osobni udaje?
b) Pokud se to někomu nelíbí, vždyť nikdo nikoho nenutí,
aby do US cestoval...
Prijde to prijde ponizujici jen tehdy, pokud "amici" nebudou mit shodnou proceduru vsude, kde ji zavedli...
btw ja volim za b)
(zrovna dneska jsem slysel na BBC J.Bushe "... vsici jsme historicky pristehovalci, a proto jsme lepsi nez ostatni..." - neni to rasismus?)
Amerika je nezavisla a tvrda zeme. Ne jako Ceskoslovenska republika, prisluhovac hnedych nebo rudych. At si kazda zeme rozhoduje o svem osudu. Onen titulek mne pripada krasne blby a nevystihujici realitu. Tudiz vhodny pro Zvedavce.
9.1.2004 22:06
RE: Amerika terorizuje planetu
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 24107
Chtěl jste snad říci, že Amerika je v rukou bandy zločinců
a momentálně tahle banda je nezávislá na mínění většiny
občanů USA, kteří jsou onou bandou stále profesionálně
obelháváni!!! To je krásná nezávislost.
A také jsou stále tvrději strašeni terorismem!
Ale to je jiná kapitola a daleko delší!
9.1.2004 22:51
RE: Amerika terorizuje planetu
T.J. Chroust chroust (zavináč) aol (tečka) com 205.?.?.?
Reakce na 24113
Peleska:
Z Vasi reakce mam pocit, ze to bylo vlastne spravne ,ze Klaus by zvolen komunisty. Takze jak je to vlastne stou zlocinosti?
Vidte, je to skutecne krasna Demokracie kdyz jezdi na cervenou. Takze tech kapitol je asi trochu vice.
Chroust
9.1.2004 23:52
RE: Amerika terorizuje planetu
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 24120
Hele Chroust na Tvoje pocity Ti zvysoka!
Netahej mně do spolku s Klausem!
Jinak když čtu ten Tvůj příspěvěk, tak zase já mám dojem
zdali nejsi trochu "přikouřenej", protože postrádá něco,
co bych nazval zdravou úvahou.
10.1.2004 2:22
RE: Amerika terorizuje planetu
T.J. Chroust chroust (zavináč) aol (tečka) com 205.?.?.?
Reakce na 24125
Poslouchej Peleska:
Mel by jsi jit na prochazku, Ja sice vim, ze venku mrzne, ale tobe by to mozna neskodilo se trochu schladit. Obvzlast kdyz mas problem rozlisit kontinent od politicke moci.
Promin, ze jsem chybel kdyz se probiral polopatismuz.
Chroust
10.1.2004 3:46
RE: Amerika terorizuje planetu
T.J. Chroust chroust (zavináč) aol (tečka) com 205.?.?.?
Reakce na 24125
Peleska:
Uplne bych zapomel,Vam podekovat za to, ze jste se trefil.
Ano, Chroust je nesklony. Takze radeji do toho mrazu nechodte.
Chroust
9.1.2004 22:35
RE: Amerika terorizuje planetu
T.J. Chroust chroust (zavináč) aol (tečka) com 205.?.?.?
Reakce na 24107
Pane Hansi,
Je docela skoda, ze jste jediny ze vsech respondentu, ktery si je plne vedom toho, ze Amerika jako takova je kopa hor,rek, poli, plani a plazi, ktera jaksi nema moznost nikde a nikoho terorizovat a kdyz ano tak maximalne zemetresenim nebo huricanem , ale to je asi tak vse.
To ze ma Amerika v soucasne dobe vladu, ktera se ani americanum nelibi je neco jineho a daloby se i rici, ze historicky neobvykleho. To co ctete v tisku o terorismu a bezpecnostnich opatrenich nema ani hodnotu casu. Skutecny problem je v tom , ze kdyby se vlada nevenovala terorizmu musela be se venovat vnitrnim ekonomickym otazkam a tim by se stala nezvolitelnou v listopadu a tak se snazi odvest pozornost naroda / volice od skutecnosti formou zastrasovani na jine fronte. Pokud si vzpominam z dob studia, tak je to pomerne zastarala forma ovladani davu a dlohodobe nefunkcni, takze prijde doba leceni
a pamatujte na to co rekl Marx:
" Je to az nepochopitelne, ale Amerika jako narod vzdy vysla z kazde krize silnejsi"
Jeden z mala parametru, ktery muze tuto krivku ovlivnit je lidska zavist, ktera za poslednich dvacet let prerostla hranici unosnosti. Jak jsem jiz jednou podotknul, Demokracie a filosofie svobody byla zastrelena pri ceste od divadla ke skladisti. Smutne je ,ze se do dnesniho dne nenasel nastupce.
Myslim, ze university na celem svete se maji z ceho zodpovidat. Prohlaseni, ze Amerika terorizuje planetu je zrovna tak absurdni
jako prohlaseni, ze colt zastrelil prezidenta nebo auto prejelo psa. Washingtonsky spolek, prerozdelovani a zavist to je uz o necem jinem.
Prijemny den preje
Chroust
10.1.2004 2:01
Amerika terorizuje planetu
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
President Bush dal amnestii milionum nezakonne pristehovalym do Ameriky a otazkou je proc to asi dela ,co tim sleduje,ne ovsem on primo ,ale ti multinationalni spolecnosti ,kteri vydelavaji ohromne sumy na malo placenych silach ze zahranici a to je to podstatne ,proc?
Proc,miliony nezamestnanych Americanu upadnou jeste do vetsi nezamestnanosti,proc ,tak zvanou nezamestnanosti je utvorena akce s heslem ,nemas praci ,tak vstup do armady ,tak jak "Hrdinka"Jesseca a mnoho ji podobnych,je to delano proto ,ze na domacim trhu vznikne potreba preziti jenom tim ,ze vztoupim do armady ,ktera uz ma instrukce ,kolik zoldneru bud epotrebovat a kde budou vyuziti ve jmenu tech multinationalnich zajmu na zlodejne v jinych statech ,ve vykradani prirodniho bohatstvi uz jedno ,pod jakoukoliv propagandou ve jmenu spravedlnosti a dobra tohoto svetoveho lidstva,nebot jim jde jen a jen o nase dobro ,budovane na mrtvolach druhych.Amerika ma trilonove dluhy ,ktere nemuz enikdy splatit,takze ,kdo vlastne vlastni Ameriku.Americane ,vlastne ziji v pronajate zemi,kdo vlastne vlastni Ameriku a koho musi vlada poslouchat pri "na prvni pohled" ,ze neco ridi z Washingtonu,kdyz jim vlastne nic nepatri ,takze neni ani co ridit,kdyz to nevlastnite,ze ano?
Ekonomicka zavislost dela z cloveka otroka a vramci sveho otroctvi se snazi delat otroky z jinych!!!!
10.1.2004 2:10
Amerika terorizuje planetu
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Hanzi ,napsal "Amerika je nezavisla a tvrda zeme.
Uz jsem se dlouho ,tak nezasmal_!!!!!
"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it." -Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001.
10.1.2004 3:34
RE: Amerika terorizuje planetu
T.J. Chroust chroust (zavináč) aol (tečka) com 205.?.?.?
Reakce na 24132
Pane Nohejl,
Nikdy jsem netusil, ze pochopim nemce, kteri nesouhlasili s dobou ve sve zemi v obdobi 1930-45. Myslim, ze dnes rozumim tomu jak reagovali a jak se citili. Nemyslite, ze historie rada chodi dokola?
Chroust
11.1.2004 6:25
Amerika terorizuje planetu
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
PROGRAMMING NOTE: 60 Minutes CBS Sunday; Former Treasury Secretary Paul O'Neill will say in an interview with Leslie Stahl that the invasion of Iraq was planned months before the attacks of September 11th. This is required viewing.
*NOTE: On Monday 12 January we will launch the TO Straw Poll. This will be your opportunity as TO readers to define our preference for a challenger to George W. Bush. Don't forget this Monday cast your vote in the TO Straw Poll. Who is your choice for Democratic nominee?
11.1.2004 14:12
RE: Amerika terorizuje planetu
Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Reakce na 24204
911 nema nic spolocne s Irakom. Invazia Iraku mala zacat v 1998 roku ked Saddam vyhnal zbrojnych inspektorov z Iraku a tym porusil podmienky primeria ktore podpisal v 1991 roku. Clinton zanedbal svoje prezidentske povinnosti!
vy ste zanedbal pokyny osetrujuceho lekara a nic sa nedeje
12.1.2004 2:44
Amerika terorizuje planetu
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Latham slams Iraq involvement
The Howard government's decision to join the US-led coalition in the war on Iraq was a mistake, Opposition Leader Mark Latham said.
"It was a war justified primarily to find and eliminate weapons of mass destruction - none were used in the conflict, none have been found since," Mr Latham told Sydney radio 2UE.
"I think they made a mistake in going to a war on Iraq, whatever the reason or motivation was I think it was a mistake."
Mr Latham's comments followed British Prime Minister Tony Blair's remarks that he would resign if a report into the suicide of weapons expert David Kelly found Mr Blair had lied about Britain's justification for joining the war.
Tohle je liberalni levicova propaganda. Urady U.S.A. maji svate pravo naridit kontroly jake si preji pri vstupu do sve vlastni zeme. Jdete k nekomu na navstevu a reknou vam abyste se zul - tak se zujete. Chcete jet na navstevu do Ameriky? Tak se zaridite podle toho jak si domaci preji. Muj dum, muj hrad.
Znate me tu jako Chroust. chrousteinstenMoje meno fsak je Joshua Chroustejnestein. Zivym se jako fsichny zidi ruznymi slusbami pro me pratele za malou uplatu.Take casto nafstevuji Velky Israel dokonce jsem mjel tu cest potkat pana Natanahu a Baraka . Nechteli mne fsak pustit k Vudci Saronovi ktery je pritelem moji babycky.. Chci tu nabidnout svoje sluzby pro vas fsecky treba preklady a tak.Take muzu pomoct sestrojit fselijake stroje moje hlavni poslani je fsak ekonomye a takk rad sesrtojim ruzne programi jak rychle zbohatnoout. Sam jsem toho prikladem a kazdemu rad pomuzu za smesne malou komision.Necham prespat napiste J
Tuto stránku navštívilo 9 690