Diskuze k článku

Co předcházelo imigrační invazi. Novodobé dějiny v souvislostech, krok za krokem

Příspěvků 74

8.9.2018 21:20

Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

ppppp 81.?.?.?

nez jste schopen zpracovat. Treba mate v 90% clanku pravdu,nedovedu vsechno posoudit. Co ale posoudit dovedu vyrazne lepe, nez vy je pad WTC, protoze jsem inzenyr techniky, s obsahlou praxi a vysledky. Tak si tady nevymyslejte.
Docent Nemec z Brna stejne jako jeho asistenti v teto veci, a tez zastanci jako Karaskova by meli vratit tituly, protoze nerespektuji podminky, na ktere je vazany.

Takze v teto veci jste na strane tech spatnych. Zde vubec nejde o to, zda vladni zprava lze, ale o to, ze nejste lepsi a lzete jeste vic. Nemam jak zjistit, z jakeho duvodu tak delate, zda pouha neznalost obsahleho problemu, nebo spise fanouskovstvi jako na fotbale. Neco z toho je popsano zde:
https://www.youtube.com/watch?v=IOZJR_KyQJQ
Proste 100x opakovana lez se pravdou nestane. Jste natolik povrchni, nebo liny, ze pisete a pisete, ale nejste si schopen overit elementarni tvrzeni.
To prave vy jste ten nasilnik, protoze fyzice nerozumite, ale budete pritom tvrdit, jak co nemohlo spadnout. Vy to proste neumite spocitat, ani jednoduche veci. Tak co se do toho prosim vas serete !!!
Vzdyt vy vubec nevite, od jake svetlosti podlazi se podobna konstrukce dovede dominopadem zbortit, na jakem miste odshora musi nastat poskozeni, aby jev nastal. Tak co tady prosim vas vsichni vestite. Napiste sem ty cisla. Nekoukejte nesmysly na netu, jak nekdo postavil model WTC z preklizky, chce byt slavny a vy mu to zerete. Nedavno jsem pastnul 2 linky praci prof.Bazanta. Nikdo ani buu, jako pstrosy. Tak bud se do toho pustte, jak treba, na nejakem zakladu, nebo neoblbujte.
Vase nektere pseudoargumenty rozemele i vesnicky kovar.

366374

8.9.2018 22:00

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

4b 109.?.?.?

Reakce na 366374

Zdravím pane 5p,
úplně to tady nesleduji, ale když na vás narazím, zdá se mi že pořád píšete jak to nebylo. Bylo by tedy možné napsat, jak se podle vás celá věc odehrála v trošku širším kontextu. Vaše hypotéza kdo,proč,na čí objednávku,za jakým účelem, jak, proč takto ? Děkuji...jen váš názor. Khalezov má taky jen svůj názor.

366375

9.9.2018 2:39

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 366375

Nerad delam hypotezy jen tak. Spise popiram ty zjevne falesne, co vetsina zda se odmita, ptejme se proc jsou lidi takhle jednodusi.
Zjistit jak to bylo doopravdy je narocne, ale da setomu priblizit oprasenim nesmyslu.
Presto se pokusim odpoved rozsirit ve smyslu vasi otazky. Dost to vystihuje tohle, pastuju z jine diskuse:
...este aj takato vec. Ak by niekto zorganizoval riadeny pad budovy, v ktorej boli ludia, tak mu je do znacnej miery tiez jedno, ako spadne, zase tie budovy nepadaju nikdy ako klaty, stromy. Navyse ak slo o poistny podvod, takstacilo akekolvek masivne poskodenie, nebolo treba nic tak dosledne. Navyse prakticky pri kazdej riadenej demolacii vzdy prevazuje gravitacna energia, iniciacna vybusninou je mala. Preto odporcovia dominopadu vlastne rozporuju beznu prax demolacii, pritomto aj ti, co to robili su tak popleteni, ze dokazu tvrdit opak. Ja pripustam aj dialkove prevzatie riadenia Boeingu, alebo mohol byt nejaky dodatocny termit v lietadle ako poistka na isty poziar. Ale nie v budove. To mi technicky nesedi.

Kdo to opravdu organizoval opravdu nevim. Jen je mi opravdu smesne, ze polovina opravdu technicky vyspeleho naroda hodne lacino skocila na rizenou demolici.
To povazuju za hodne spatnou vizitku, prakticky zcela znemoznujici priblizit se realne k dalsim moznym souvislostem. Kdyz nejsme schopni poradne vyhodnotit ani technickou stranku, o co hur to dopadne s vyhodnocenim te organizacni, s moznou hromadou intrik navic.

366380

9.9.2018 4:31

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

vox ... 37.?.?.?

Reakce na 366380

Von autor není jen intuitivní statik,
ale i brilantní církevní historik.
(O dalších aprobacích se zmiňovat nebudu.)

366382

9.9.2018 5:24

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

co na tom zalezi 162.?.?.?

Reakce na 366380

Mr. ppppp,
pisete ze jste inzenyr. Inzenyr ceho? Ze by jste znal statiku? Jak jste tou vysokou skolou prosel? Clenstvim a angazovanosti v SSM?
Netvrdim, ze bych byl nejaky expert, nejakym egoistickym titulem Ing. se neohanim. Utekl jsem jsem tesne pred promoci na prazske technice v 1978. Ale v US leteckem prumyslu, kde titul Ing. se nepouziva dokazat nejakou socialni nadrazenost, se celkem uspesne pohybuju od roku 1980 (pocinaje na F-18/A, Northrop Aircraft, navrzene bez nejakych "video her", ale s mozkem na pravem miste. Dodnes daleko lepsi jak predrazeny zentour F-35, na nemz, na Fwd Fuselage jsem tez pracoval), v profesi structures stress engineer.

Tudiz, mym chlebem je statika, pevnost pruznost (na nejake dnesni video hry FEA Patran / Nastran, etc,, seru z vysoka, nejake mackani knofliku nic nikdy nevymyslelo, a to dokazuje kde dnesni US aviation industry se nachazi).

To co se snazite ve svych argumentech prosadit, je v konfliktu s fundamenty statiky, s pevnosti materialu, i se selskym rozumem. Ale snad, aspon muzete bolsevikovi podekovat, ze vam ti tu bumazku kdysi vydal.
Amen

366383

9.9.2018 8:49

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

vladimir7 77.?.?.?

Reakce na 366380

Pane ppppp vy ste asi duševne nemocný, alebo ste niekým platený.

366392

9.9.2018 9:36

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

rosco 185.?.?.?

Reakce na 366380

"Navyse prakticky pri kazdej riadenej demolacii vzdy prevazuje gravitacna energia, iniciacna vybusninou je mala."
naprosto presne,pri rizene demolici !!! Tim si ale odporujete, pokud to tedy nebyla rizena demolice, je treba vychazet z predpokladu, ze horici kerosin ktery zpusobil taveni hlavnich ocelovych nosniku se z tanku letadla rozlil naprosto soumerne a pravidelne a predevsim soucasne aby taveni nastalo u vsech nosniku zaroven. Kdo tomu veri, veri patrne i na Jeziska, na to nejsou treba zadne vypocty nybrz logika. Ostatne uz fakt ze Silverstein uzavrel par mesicu pred tim pojistku na takto presne definovany pripad a skutecnost ze tisice pejzatych cirou nahodou ten den mely volno mluvi sam za sebe.

366396

9.9.2018 10:05

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 366380

Mediální podvodníci z mainstreamu bohužel ty reporty nikdy nečetli. Pokud jsou v nosnících díry od thermatu, tak to asi mohlo mít vliv na stabilitu budov.

FEMA 403 -- Appendix C https://www.fema.gov/media-library-data/20130726-1...
9/11: explosive testimony https://www.youtube.com/watch?v=kJwE65Y32Y4
Molten Steel And NIST Lies https://www.youtube.com/watch?v=2bv95zzBh18

366399

9.9.2018 10:55

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 366399

Opiste si prosim do google prekladace alespon odstavec C.2 prvni zpravy a nesirte vymysly. Jsou tam napsany 2 klicova slova eroze a sira.
Zprava vypovida o chemicke erozi oceli pri styku s materialama obsahujicima siru, jakym je napriklad i guma. Vubec nic o termitu, termatu, tam je reakce zcela jina. Mate tam take vzorec FeS, coz je prirodni mineral, dokumentujici ochotu zeleza reagovat se sirou. Najit gumu u oceli neni zasadni problem, v rychlosti me nenapada, z ceho by sla sira jeste takhle uvolnit.

366402

9.9.2018 21:08

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 366402

Ta síra se do termátu přidává, aby snížila se teplota potřebná pro roztavení oceli. Byla to tenkrát taková slabší akce.

Hypothesis, Dr. Steven Jones - film o nálezu nanotermitu ve World Trade Center
https://www.youtube.com/watch?v=Bdml7ZxTQY0

366417

9.9.2018 22:49

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 366417

a to je čo za somarina...."aby se snížila teplota tavení oceli či jak to tam bolo????
Tá sa nezníži nejakým prídavkom síry do niečoho...KUA nejaké chemické/metalurgické elementárne znalosti by ste mohli mať

366418

11.9.2018 10:32

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 366418

[chechtot][chechtot][chechtot] Bratře ze Slovenska, když se do vody přidá sůl, změní se teplota varu? Doporučuji se vrátit na základní školu.

366447

9.9.2018 23:28

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 366417

Nevyhodnocujete uz dobre kombinace.
Vyron kovu z budovy mel konkretni barvu, ktera vypovida o teplote tekutiny. Vam chybi zakladni metalurgicke poznatky a pletete si reakci Fe+S s tavenim oceli. To je pak zbytecna diskuse a zahazuju proto i prispevek, protoze jiz neverim, ze se pokousite diskutovat obcas normalne.
U vas je proste mozny jakykoliv nesmysl. Vy si vubec neuvedomujete potrebna mnozstvi siry a placate pojmama jen tak. V zivote jste asi nevidel reakci siry a zeleza. Sira se nepridava pro snizeni teploty taveni oceli, to jste odkoukal nekde blud. Pouziva se na snizeni teploty zapaleni smesi.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Termit_(chemie)
Take sira reaguje v ramci smesi termitu. Vne smesi je nezadouci, protoze zpusobuje krehkost oceli, sira musi z oceli pryc, proto neradi berou ve srotu ocel obsahujici gumu, plasty krome pvc pritom nevadi. Je nesmysl, aby zpusobovala nejakou vnejsi erozi, takova smes je nezadouci, a nema cileny vysledek.
Navic sirniky zeleza se na vzduchu rozkladaji na tuhy oxid zeleza a oxit siricity jeste predtim, nez roztaji. Takze nic podobneho jako tekouci sirnik se nekona. Samotna sira by se take neudrzela, a stejne by prednostne reagovala s hlinikem, pokud by slo o termit. Dokonce se doctu, ze fluor v termitu, lze samozrejme udelat ruzne reakce s chlorem, nebo fluorem, ale chybi duvod, kdyz stejne udelaji bezne termity, nic zasadni se nezmeni. To jen dale mate. Nezavisle jsem nasel i jineho ctenare, ktery rovnez predpoklada, ze ta sira je z gumy. XRF analyzu neudela objektivne kazdy.

Jak koukam po netu, jak s temahle pojmama caruji, tak jde o totalni alchymii.
Takze konecne priznejte barvu tekuteho kovu, tim i teplotu a druh, tabulku ceskych hasicu s teplotama horeni a prislo by i na dalsi fyziku.
Nac ze mne delate pitomce, kdyz tu fyziku a chemii stejne nedate a jste nuceny opisovat bludy po jinych plagiatorech, o kterych predpokladate, ze kdyz chodi na univerzitu, tak to umi a hlavne nelzou.

366420

10.9.2018 22:33

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 366420

Zato Vy jste forenzní inženýr jedna radost. Když zjistíte, že se vypařily části nosníků komplet a zbytek je děravý jak ementál, tak budete lidem tvrdit, že ono samo?
Možná by pomohl mokrej ručník na hlavu.

366439

11.9.2018 10:35

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 366439

Pana Pětipalačinku prosím nechte na pokoji. Snad za šíření těch šílených bludů dostává nějaké peníze, snad ze sebe blba nedělá zadarmo. To by bylo hodně smutné. Takže nejlepší si bude tohoto novodobého "génia" nevšímat. Nějaká smysluplná debata nemá smysl.

366448

9.9.2018 10:46

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

4b 109.?.?.?

Reakce na 366380

Děkuji a šlo by malinko více rozvézti..moznym souvislostem......te organizacni, s moznou hromadou intrik navic.

366401

9.9.2018 8:40

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

RomanTička 37.?.?.?

Reakce na 366375

To je jednoduché. Stalo se to přece tak, jak nám to řeknou na ČT24. [chechtot]

366389

8.9.2018 23:38

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 366374

Tak koukám, že pětipalačinkový ynžinýr zas popustil uzdu své zvrhlé vášni navzdory všemu a opět hájí tu jasnou a nadevší pochybnost zhovadilou akci, jako vždy...jen aby ti při tom nepraskly koule a neodpadly ti, jak budova č.7, ty jeden ynžinýre..., ale v jednom máš pravdu a to, že i když tu svojí připitomělou teorii, přebranou od bushistů budeš opakovat do skonání světa, stejně se pravdou nestane....[velký smích]

366377

9.9.2018 2:47

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 366377

Problem s koulema si res nekde u kulecniku. Ty proste nevis, ze ve wtc7 nehorel pouze papir a nabytek, tak nez to zjistis se laskave zklidni. Zatim ses tu proti mne anonym bez referenci. Vzpomen radsi na kvalitu sve diplomky, cos opsal od koho misto poctu. Kdy konecne prestanete stvat, a jeden z tisicu ctenaru zvedavce zajde ke kovari a zepta se, jak se veci maji. Tahle celonarodni lenost me uz dojima.

366381

9.9.2018 8:53

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

RomanTička 37.?.?.?

Reakce na 366381

A co hořelo ve WTC7 jiného, než papír a nábytek? Že by tam těch 100 metrů dolétl ten hořící kerosin z dvojčat a věžák složil do základů tak skvěle, že i demoliční odborníci zrudli studem?
Demoliční firmy by asi měly změnit metodiku, 5-ti péčkové hořící létající palivo holt předčí všechny termity dohromady a nemusí se instalovat několik tejdnů.... [chechtot]

366394

9.9.2018 10:38

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 366394

Odpovim sumarne, protoze otazek je moc, a odbocek od temy jeste vic.
RomanTicka: Uz podesate pisu, ze ve WTC7 horely zasoby paliva pro dieselagregaty celeho komplexu WTC, ktere byly umisteny nepochopitelne na podlazich tusim 7-9, at me nechytate za slovo, kdybych se o jedno dve spletl, bylo to na netu, nemam cas to ted hledat. Rovnez na netu je ten pozar. Tak to bud prijmete, nebo si to overte.
Stejne tak byli svedectvi, ze i ve WTC7 byli jezirka tekuteho kovu. Jak tam vznikly nevim, zda nateklo neco z propojeni sachtama z WTC1,2, co by bylo dost daleko, nepravdepodobne, nebo spise stejnym tavenim hlinika v budove. Bud to prijmete, nebo muzete rict, ze ty svedectvi jsou smyslena. Ja tvrdim, ze udrzbar vyznamenany Bushem nikdy v zivote tekouci ocel nevidel, jinak by nemohl rvat takovou blbost.
Opravdu nemam na vsechno cas, zejmena kdyz me hloupe stylizovanymi odpovedmi vodite dokola. Kdyz si takhle zasadne vymysleji v jednom, a neznaji barevne teploty kovu, nejsou to odbornici, ale jasnovidci schopni napsat cokoli.

eli: Vy jste sice podle popisu strojar, ale prilis jednoucelovy. Chybi vam znalosti z oblasti metalurgie a chemie, nebo i z reseni rovnic. Kolik jste provedl realne vypocetnich simulaci na PC, kde jste uplatnil svuj model rovnic? Troufnu si rict, ze ani jednu. Jinak by jste zachytil, jake bludy tlaci lidem do hlavy Nemec, kteremu jde jen o svou popularitu a prospech, ze inzenyrum lze ho nesere, postaci, kdyz mu to basti. Kdyz jste strojar, proc nedate cisla? Spocital jste si pevnosti, merne teplo nosniku, vyhrevnost paliva misto kecu o Talmudu a Hiphopu? To je takovy hiphop, jako vy strojar, placl jste do vetru... Preco si myslis, ze ty si ten lepsi inzinier a este zosmiesnujes kolegu? Ved ani nevies, s kym hovoris. Vies po kolkych inzinieroch som musel veci opravovat?

co na tom zalezi: co do toho pletete socialni nadrazenost? Titul ing. je odborne osvedceni, nikoliv socialni. Vasim chlebem je statika, pevnost, pruznost? Vyborne. Ta sup bez zbytecnych reci nastudovat podvod takestatika doc.Nemce, a klidne si proklepnete i nazory Karaskove v jeho "loznici". Az budete hotovy a opravdu pochopite, tak se muzete treba omluvit, kdyz zadne hry. Pozor na tu jeho viskozitni konstantu, az pochopite ty jeho rovnice.... Jak si vubec troufnete na tento ton, kdyz nereagujete na ma drivejsi cisla. Dominopad odstartuje uz asi od 0.5m svetlosti podlazi a vice nez zhruba dvacitka podlazi odshora k mistu poruseni.

gippius: souhlasim. Rozebiram to tak urputne proto, ze me zajima, proc tolik lidi zjevne lze, a jak le ta lez zazrana a nakazliva, nepomuze ani titul. Skutecnych inzenyru nebylo nikdy dost. Hodne jich zustalo jenom na pozici papiroveho robota.
Take si myslim, ze nejaka sekta spojena s US vladou mela na tom zajem. Pak vsichni odvadeji pozornost prinejmensim proto, ze nechteji, aby se proflaklo, ze i hromada jinych budov dovede spadnout stejne.

Ostatni: Od veci, nebo zbytecne posmesky.
Cest pamatce padlych v nesmyslnem konfliktu. Hanba jasnovidcum mlzicim objektivni zpravy a falesnym inzenyrum.

366400

9.9.2018 10:57

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

RomanTička 37.?.?.?

Reakce na 366400

Tak jiná otázka: Co v těch dvojčatech tu ocel tavilo? Když teda natekla až do WTC7... [chechtot]
Kerosin rozlitý vyvine max. 600°C, smísený se vzduchem v ideálním poměru v karburátoru u motoru asi 1000°C. Ocel začíná tát asi při 1500°C. To je rébus, co?
Když přiložím do kamen nábytek a papíry do kopírky, tak se ty kamna roztečou? [chechtot]

366403

9.9.2018 12:09

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 366403

Dovzdelejte se, nez polezete serioznim ceskym hasicum do zeli.
Rikaji neco uplne jine, nez vy, mate tam hezky na podnose teploty.
Uz jsem to take psal, berete mi jen prispevek. Nebudte bezohledny, a nejprve zjistujte.
http://sdh-olesnik.blog.cz/1102/teplota-horeni-a-b...

366408

9.9.2018 20:36

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

vm 84.?.?.?

Reakce na 366408

No, mě na tom třetím baráku, (WTC7) mate jen jedna věc. Kouk jsem se na video, kde reportérka BBC podává informace on-line přímo z New Yorku o pádu dvojčat a současně i o pádu WTC7. Fór byl ale v tom, že ta reportáž, opakuji on-line byla vysílána 20 minut před pádem WTC7. Na tom videu je to krásně vidět, jak reportérka mluví o pádu a barák pořád stojí.Jak mohla vědět 20 minut před pádem, že spadne? Na video se pane 5p můžete podívat https://youtu.be/5Xz5GgtjUfU

366416

9.9.2018 23:02

Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 366400

Tak nám pane ppppp prosím odborně vyložte, jak takto velké letadlo beze stopy zmizelo v té díře cca 6x6 metrů v bloku Pentagonu?!?

Vložený obrázek

Záběr bloku Pentagonu je z doby těsně po nárazu na snímku doplněného o vyobrazení dopravního letadla v jeho reálné velikosti vůči reálné velikosti předmětné části budovy.

Celý blok se zřítil až cca po 30 minutách po nárazu. Toto lze doložit množstvím záznamů z té doby. Stačí zadat do google.

Letadlo dle výkladu USA "odborníků" po nárazu zcela zmizelo v na snímku viditelných otvorech v přízemí budovy. Křídla včetně podvěšených motorů a výškovka letounu se údajně při nárazu složily ke stěnám jeho trupu. Proto naprosto nepoškodila nic co se nachází vpravo, vlevo a nad otvorem, kam se celé letadlo vpresovalo a následně beze stopy zcela vysublimovalo!!!

366419

9.9.2018 23:49

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 366419

Zrejme jste chtel uvest tohle
http://leva-net.webnode.cz/images/200004790-c4a80c...
Vynechte dojmy. Obrazek je neduveryhodny, realne je na videu tolik dymu, ze tezko urcit kudy letadlo a jak proslo, vcetne smeru. Existuje na netu foto zevnitr ringu, kde je dira, kterou proletel motor, a na dvore je v troskach videt i zbytky turbiny motoru.
Online zaznam neni, prumyslove kamery bezne nedelaji tak rychlou snimkovou frekvenci, letadlo proslo mimo snimek.

366421

10.9.2018 19:38

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 366421

Sakra...pentagon... a nikde žádný špičkový kamerový záznam???...To je světová velmoc?? No potěš koště..."ppppp" ...žvaníte nesmysly...

366435

10.9.2018 21:13

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 366435

Páni chazárci se nám prostě musí starat o zábavu. Mimo jiné rozpoutali už dvě světové války a i tahle nevinná akcička s jakože devatenácti Araby byla jejich práce.

"Anatomie velkého podvodu" https://www.youtube.com/watch?v=SQXm6mA929A
"Kde je pravda. 11 září-Co se stalo v Pentagonu ???" https://www.youtube.com/watch?v=hQL2e6PhsTI
"Ministry Lies, lies, lies" https://www.youtube.com/watch?v=6S0HznBnrCE
"Trump On 9/11: Bombs Must Have Been Used"
https://www.youtube.com/watch?v=zZZErrFgzOI

366438

11.9.2018 13:36

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 366421

[chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot] Tak to je hodně dobré!!!!!! Větší blábol jsem ještě neslyšel. Takže prošlo mimo snímek. [chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot]

Člověče, už to asi chápu, vy si z nás všech prostě děláte prdel. A je samozřejmě jasné, že WTC 7 chytlo od vedlejší budovy!!! [chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot] Asi tam cáklo trochu benzínu. Už chápu, na kterém "ústavu" jste "studoval" a možná ještě "studujete".

Ne, vážně, co kdybyste už skončil s tou svou agitkou, je to otravné a únavné, zejména ty pasáže, kde ze sebe v jednom kuse děláte nějakého odborníka (což už samo osobě je na nějakou odbornou diagnózu), přestože zbytek jasně svědčí o naprostém opaku.

366450

11.9.2018 14:25

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 366450

Letadlo by dobre nezachytila ani TV kamera pri 25snimku za sekundu a 50Hz prokladane. Vam unika, ze TV systemy znam opravdu detailne.
Pri tomhle uhlu, vzdalenosti, rychlosti. Staci umet pocitat zakladku. Jenom si zkuste napsat, kolik metru to letadlo proleti pri 800km/h pri tech 20ms alespon pulsnimek.
Kolik toho bude videt. A nezkousejte ze tu rychlost neda. Bez vysunuti klapek v pohode. Misto zvaneni chytte vsichni tuzku.

366452

11.9.2018 17:53

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

4b 109.?.?.?

Reakce na 366452

Naprostý souhlas pane 5p. Na PE a kolem je a bylo umístěno asi kolik kamer ?
Kolik záběrů bylo zveřejněno a sz kolika kamer....tužka mi to nebere..Ještě jste mi prosím neodpověděl na moznym souvislostem......te organizacni, s moznou hromadou intrik navic.. Rád bych znal váš názor právě na ty souvislosti v kombinaci s odmítáním verze o kontr. demo. Předpokládám s vašich vyjádření že nejedete ani po ofiko verzi, ani po termití, už vůbec Khalezovovu. Prosím o vaši verzi. Prohlašuji že pokud se dozvím od vás něco zajímavého alespoň z 20% podané
tak jako termití nebo Khalezovova nebo ofiko, zaplatím Zvědavcoj za vás na přízpěvky do konce roku.
Děkuji

366459

11.9.2018 22:10

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 366459

Proc myslite, ze ta kamera (nezavisle na poctu kamer) zobrazi rychle letici objekt spravne? To prece zasadne zavisi od jeji konstrukce. Tez kdyz se pul/snimek sejme treba kazdych 20 ms, tak to nemusi znamenat, ze se sejme najednou komplet, a ze nejaka cast nemusi v te rychlosti chybet. Scan neprobiha nutne plosne jako u fotaku. Prenos bodu ma konecnou rychlost a nemusi probihat ani postupne, vse zavisi na konstrukci.

Co je nize obrazek benzinky a snimek po 2 sekundach, proc naivni autor fotky ocekava, ze se mu zobrazi letadlo, kdyz o te kamere nic nevi. Navic za ty 2 sekundy proletelo to dokreslene letadlo na fotce mnohem mene, nez 440m, co odpovida 800km/h. Autor nezvladl fyziku zakladky, vse si jen tak vymyslel.

366462

12.9.2018 16:26

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 366462

Promiňte ale otázka zněla jinak. Vůbec nemyslím že každá kamera musí zobrazit rychle let. obj. správně. Podstatné je co bylo zaznamenáno na těch nezvěřejněných nemyslíte ?Poprosil jsem vás o vaši verzi a pořád nějak nic. Tolik přízpěvků co by dalo na dva články. Radši na každého štěkáte jednotlivosti. Píšete že máte vzdělání a praxi proto mě upřímně zajímala vaše verze. Spíše mi připadáte jak učitel, kritik, než člověk s praxí. Když vás někdo vyzve na tvorbu, tak skutek utek.....
Svoje přízpěvky nepovažuji za přínosné a kdykoli je pan Vladimír nemusí pustit na svém hřišti. Proto na toto vlákno už nereaguji. Děkuji za pochopení.

366473

12.9.2018 18:20

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 366473

Mne prece take skoncily prispevky a nepocitam, ze je pusti. Proc nedovedete pouzit stejna kriteria a cekate odpoved, navic na spatnou a podsunutou otazku. Stejne jako mota dokola nesmysly Lovecidioutu.

366479

12.9.2018 19:38

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 366479

Pane Pětipalačinko, chcete snad rozporovat to, že vaše "argumenty" nahrazujete tvrzením, že jste odborník na všechno? Co vím, tak jste odborník přes statiku, architekturu, tv a fotografickou techniku, chemii, fyziku, metalurgii, medicínu, a ani nevím, z kolika dalších vědních odborů máte doktorát.

Sjezdil jste celý svět a všude jste všem dobře poradil. Víte, že jako jediný člověk na světě máte ve všem pravdu a ostatní jsou banda blbců. Člověče, proč sem vůbec chodíte? Vždyť vás musí chtít na všech vědeckých sympoziích po celém světě. Tady je vás opravdu škoda.

I když už jste tu napsal stovky příspěvků o palačinkovém efektu i o tom, jak je možné, že přes všechny ty palačinky a vysoké teploty a požáry a letadla tak rychlá, že je nezachytí žádná kamera, najít neporušené pasy únosců, kteří naplánovali zlovolný útok v jeskyních, stále jste tu hrubě nedoceněn.

Jako odborníka a doktora přes všechno vás vzdělávání místních blbů musí stát nesmírné množství času a tím i peněz. Co kdybyste raději zaměřil svou nesmírnou inteligenci a neuvěřitelné znalosti ze všech vědních oborů na zlepšení života na planetě? Kdo by mohl být povolanější než vy? Vždyť vy jste Tesla, Newton, Gauss a Plank dohromady! [chechtot][chechtot][chechtot]

366480

1.11.2018 18:48

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 366480

Neprehanejte, Lovce. Tohle vsechno se uci, lepe receno ucilo na zakladce. Kdyby jste ji delal poctive, jako ja, tak vam staci precist opetovne ty knizky.
Doufam mi dovolite tohle ucivo uplatnit. O neco vic se doplnilo na stredni a vysoke skole. Vy jste zde ale natolik lini, ze jste nesahli ani po te zakladce a wikipedii, radsi budete zvanit o tom, co se vam vice libi, a co je napohled vice presvedcive [smích]
Pokud by jste si zamlada v nejake z tech disiplin zasoutezil, tak by jste vedel lepe urcit vase misto v rebricku, a nebyl by jste odkazany delat fanouska papouska.
Nejspis vim lepe, jak vy, kde se nachazim, proc delate ze mne statika jen proto, ze umim napsat simulacni rovnice, nebo ze si nejakou energii spocitam z hlavy.
Nezavidte, clovece. Tohle musi inzenyr umet, jinak je to papirak, dalmatinec z rodu 1500.
Mate jinak pravdu s tim mym plytvanim casem, i pres ty posmesky. Za ne si vsak nic nekoupite. Ale ja to zase beru jako trening. Vedec je vedcem, jen kdyz rybu jen tak nepusti. Spocitat si orientacne energie dominopadu mi trvalo asi 2 dny i s dohledanim dat. I cas v diskusich mi bude chybet. Ale na rozdil od papousku nemusim lavirovat, a vim, co rikaji cisla, a kdo opravdu oblbuje [smích]
Verte tomu, ze kdybychom si napsali test fyziky a chemie ze zakladky tak vyhraju s leckym s vysokym naskokem. Do profesi a vyssi teorie pak radeji ani nechodme.
Casto rychle poznam, kdo si na odbornika jenom hraje. To mi staci. Nemusim byt vsude na spicce. Treba obecne dobrou uroven mivaji inzenyrske diplomky z Brna. Ty ostatni bud neznam, nebo jsou slabsi. Jak rikam, zanechte kouli, a pokud vam na tm opravdu zalezi, tak se kuste presvedcit, posunte veci dal. Nepotrebuji se tahat za lacinou reklamou jako ten Nemec. Wald byl vyrazne serioznejsi, a Bazant klobouk dolu. Tesla? Kde jste nechal Dobrovolskeho?

367422

1.11.2018 19:28

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 367422

[chechtot][chechtot][chechtot] Tolik slov o ničem. Všichni už tu vědí, jaký jste odborník a všichni se tomu vždy dobře zasmějí. Důležité je, že si tím zvyšujete sebevědomí a už jen proto má to vaše psaní nesmyslů smysl.

Samozřejmě vím, že tyhle věci přednášíte na celém světě. Proto vím, že doc. Ing. Ivan Němec CSc., ze stavebni fakulty VUT Brno se mýlí:

"Kdybychom aplikovali jen samotný tento jev na pád výškové budovy, tak už v důsledku tohoto jevu, který je naprosto neodiskutovatelný a kde nejsou žádné subjektivní parametry, ale je to čistá mechanika a matematika , by rychlost pádu byla zhruba o 30 % pomalejší ve srovnání s volným pádem."

"..tak by nám vyšlo z diferenciální rovnice, že by budova spadla 79 metrů, pak by se pád zastavil a kdybychom vzali jiné parametry, abychom přinutili budovu spadnout celou, tak by například pro parametr alfa Raleighova útlumu 0,147, budova spadla celá, ale pád by trval 103 sekund (video prokazuje rychlost pádu severní věž 11 sekund, jižní věž 9 sekund)."

"Musím říct, že v naší studii nejsme v rozporu se závěry komise NIST, nebo s prací profesora Bažanta, kterého si vážím jako odborníka, protože tato zpráva (NIST) se zabývá jenom statikou a nezabývá se dynamikou pádu, kdežto my začínáme od toho, že budova začíná padat, čili tím kde profesor Bažant končí a zabýváme se dynamikou toho pádu. Jestli ta budova měla začít padat to nezkoumáme, už předpokládáme, že padá."

Pište víc, já to sice nečtu, protože na hovadiny nemám čas, ale jak říkám, když vám to pomáhá...

367423

2.11.2018 0:21

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 367423

Jenom kratce.
1. Tech 30% je uplna pitomost vycucana z prstu, kterou vyvrati i jednoduchy model, kde jsou energie v cislech. Nemec keca zcela do vetru, je mi jedno, co ma za titul a hlavne od koho. Neexistuje, aby pri vysce podlazi pres 2m padala budova kolem 100 sekund.
Ma dosazene spatne cisla, nebo spatny model.
2. Ve vypoctech si dela co chce a spise jen mota odborne terminy dohromady. Ve skutecnosti nema seriozne simulovanou ani energetickou rovnici. Uz vubec ne dynamiku borceni konstrukce.
3. To co Nemec nazval dynamikou padu neni dynamika padu konstrukce, ma dosazne spatne cisla, spatny model. Co se babe chtelo, to se ji snilo.
Bazant vubec neresil statiku. Nemec tomu bud nerozumi, nebo nechce rozumet.

Vam Lovce se divim. Kdyz nemate navic cas, proc se michate do veci, ktere nejste schopen posoudit. Pomaha vam, kdyz zde propagujete falesne hrace?

367427

12.9.2018 20:45

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 366479

Ne sice k Pentagonu, ale k WTC:

http://impiousdigest.com/russia-presents-evidence-against-us-uk-and-israel-as-being-the-actual-911-terrorist-2/all/1/

Jak pane ppppp vysvetlite, ze v troskach WTC bylo nekolik tydnu roztekle zelezo, a ze pod nim byl krater rozteklych kamenu? Ze se cela budova rozpadla na prach? Ze v okoli tech budov vyhorela vsechna zelezna auta, zatimco stromy zustaly v poradku? Ne, na to energie z volneho padu rozhodne nestaci.
K tomu seismicke zaznamy, take neodpovidaly volnemu padu tech budov...

Dale, utok na WTC byl predem naplanovan... (viz dole odkaz tarot)
Evidence, kdo za utokem stoji, je prehrsel...

https://archive.4plebs.org/pol/thread/185340174/

K Pentagonu jen poznamka: ze mel ale ten terorista stesti, kdyz trefil zrovna ucetni kancelar (cele to musel obletet, excelentne zakrouzit, aby se strefil ze spravne strany), zrovna den pote, co byla oznamena ztrata $2.3e12 ? A zrovna ten vrchni ucetni, co za to zodpovidal, byl zaroven CEO ve firme, vyrabejici dalkova ovladani pro dopravni letadla... No fakt meli stesti, co rikate?

366482

1.11.2018 18:25

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 366482

Pokud to opravdu jeste povazujete za diskusi, tak jen kratce.
Nikde nebyla teplota taveni oceli a vys. Neexistuje jediny dukaz. Vsechno jsou to spekulace lidi, kteri maji v metalurgii hokej. Navic i druhou ligu.

Nikdy jsem netvrdil nikde, kym byl utok naplanovan, proc, nebo ze nebyl naplanovan.
Pisu sem proto, ze mi vadi, ze nekdo dalsi ma spatne svedomi, nebo se potrebuje kryt, tak vyrabi obrovske mnozstvi dezinformaci, ktere skodi pak vsem, celkove.
Lide pak neveri nikomu, ani odbornikum. Spise zase naleti sarlatanum, kterych je vic, protoze studium sarlatana je levnejsi.

367420

11.9.2018 20:00

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 366452

Chvilku mi to trvalo, než jsem to našel.

Ze strany USA po letech uvolněný záběr z kamer nedaleké benzínové stanice:
Vložený obrázek


Jak by to mělo vypadat, pokud by vskutku do Pentagonu narazilo dopravní letadlo:
Vložený obrázek

Zde je ke shlédnutí celý záznam, tak jak jej USA uvolnily:
https://youtu.be/zze32ZEjt30

Přátelé, ale ten článek je pokud jsem jej správně pochopil o neudržitelnosti dolaru?!? Nebo snad ne.

366460

12.9.2018 9:36

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 366452

[chechtot] Koukám, že jedete dál podle zajetého scénáře. Nejdříve se pochválíte, jak obor zvládáte na nejvyšší úrovni. Každý obor, v každém jste odborník. Pak napíšete nějaký totální nesmysl. Pokud vám tento nesmysl někdo rozporuje, dalším vaším argumentem je, že jste odborník. To je naprosto fascinující.

Vzhledem k tomu, že se videem živím přes 25 let, nechám vaši "objevnou" teorii bez komentáře.

Pane Pětipalačinko a je vůbec nejaký odbor, kde nejste špičkový profesionál? Vy musíte být v ústavu hvězda. Jelikož vím, že máte i doktorát z psychologie, sdělil byste, jak se lidé vašeho typu nazývají? Tím myslím ty, kteří naprosto nepochybují o sobě a považují se za nejchytřejšího v širokém okolí, možná na celém světě? [chechtot]

366466

10.9.2018 0:02

RE: Pane ppppp. Kam podle Vás tedy zmizelo to letadlo???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 366419

Obrázek se nezobrazuje, tak odkaz k místu kde lze nalézt:

http://leva-net.webnode.cz/images/200004790-c4a80c...

366423

12.9.2018 20:07

Cenu za nejlepší, nejpřesnější, nejlevnější, a nejrychlejší demoliční postup získává...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 366400

(malá chvilka napětí)
... získává zdejší génius pětipéčko a kolektiv profesorů...
Demolice kerosinem, jak geniální a přitom prosté. Postup je vhodný zejména pro demolici výškových staveb v husté zástavbě kvůli velké přesnosti, která nezávisí ani na typu paliva, stačí cosi vhodné pro diesel-agregáty, v nejhorším by možná vystačil i řepkový olej (můj zlepšováček). Na umístění paliva taky příliš nesejde, stačí od sedmého podlaží výše, letadlo vůbec není potřeba, jak plyne z trochu rozpačitého vyjádření samotného pětipéčka:
>Uz podesate pisu, ze ve WTC7 horely zasoby paliva pro dieselagregaty celeho komplexu WTC, ktere byly umisteny nepochopitelne na podlazich tusim 7-9, at me nechytate za slovo,

Ověřeno na WTC, třikrát bezchybně.
Toť vše, prosím o potlesk uznání pro jednoho z mála géniů, které tato planeta kdy nosila. Předstihl všechny demoliční inženýry - hlavy studované nejmíň o století.

366481

1.11.2018 18:12

RE: Cenu za nejlepší, nejpřesnější, nejlevnější, a nejrychlejší demoliční postup získává...

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 366481

Mnohym asi uniklo, ze WTC7 byla postavena v podstate nabastlenim na 7podlazni zalozni elektrarnu, a ze v ni horelo i palivo pro agregaty, celkove masivni pozar vice, nez 6 hodin. Pozar neni zepredu dobre videt. Existuji videa zezadu, kde videt je.
Par dalsich detailu vnasi prof.Wald, pry se nasli i motory letounu WTC1 nebo 2.
Retoricky to akorat neni podane jako od absolventu sorosovych univerzit kde se vice zada spise dobre okecat, nez pocitat a delat:
https://www.youtube.com/watch?v=jTVT8KlVf9o

367419

9.9.2018 7:24

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

eli 58.?.?.?

Reakce na 366374

Nie som zastancom interpretacie tychto tzv. "Novodobych dejin" v tomto clanku, lebo sa priklanam k nazoru, ktory je casto oznacovany
v mocenskou elitou kontrolovanych mediach, ako konspiracny. Tento nazor, je samozrejme zalozeny na vykladoch zidovskeho Torahu, zhrnutych v Talmude, ktory predstavuje akysi pravny system v zidovskej teologii. Urcite, uz kazdy z nas, je s tymto tzv. pravnym zidovskym systemom ciastocne oboznameny. Internet ponuka siroku dokumentaciu k tomuto tematu. Jeden z dobrych zdrojov, mozem doporucit:

http://www.svobodne.estranky.cz/clanky/odkazy-ke-zdrojum.html

Nemienim sa tomu tematu venovat podrobne, dovolim si len pripomenut, ze ideologia
v tejto zbierke zidovskych zakonov, prakticky tvori platformu vyvoja ludskej pospolitosti dobre dokumentovaneho historickym a sucasnym vyvojom v globalnom meritku.
V tomto clanku su pomerne podrobne opisane vedlajsie spojitosti s tymto procesom, ale jeho podstata, tu transparentne absentuje. Tento ideologicky dokument, silne rezonuje
v povedomi svetovej ortodoxnej zidovske komuny, ale jeho dogma, predstavuje doslova existencne nebezpecenstvo, pre tuto komunu. Ako hlboko, je tato diabolska ideologia zakorenena vo vedomi zidovskej spolocnosti, dokazuje aj anketa uverejnena na YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=M60FUPVtq9k

Tato skutocnost dala podnet k hlbokemu rozkolu v tejto komune, ktory nielenze izoluje staru a novu generaciu, ale vytvara v nej aj otvorene a velmi silne nepriatelske napatie. Teda, podla mojho nazoru, tu nejde o napatie medzi tou, ci onou velmocou, ale o napatie vo vnutri svetovej zidovskej komuny, ktora prakticky tieto velmoci plne kontroluje.
V jednoduchej forme podane, stara talmudicka odnoz kontroluje Putina, cize Rusko, ta neoconzervativna, zasa Ameriku, plus pridruzene satelity.
Co sa tyka znalosti fyzikalnych zakonov, tak na dokaz ich platnosti, by som rozhodne nepouzil nejakeho vyznavaca Hip-Hopu, ktory si zrejme lieci kocovinu fantazirovanim
o zakonoch statiky, kinematiky a vlastnosti materialov, na you tube. Mam technicke vzdelanie strojnickeho smeru, nadobudnuteho doma a doplneneho v zahranici. Pracoval som v automobilnom priemysle dlhe roky, mam skusenosti v navrhovani ich konstrukcii, kde bezpecnostne kriteria, tvorili vychodiskovu platformu celeho vyrobneho procesu. Vyhodnocoval som vysledky bezpecnostnych testov vecsieho mnozstva prototypov
a mozem zodpovedne prehlasit, ze video, ktore bolo verejnosti podhodene z 9/11, nezobrazuje skutocnost. Nebudem sa vyjadrovat k samotnemu kolapsu dvijiciek, pretoze tam kolapsovala i tretia budova, ktora zasiahnuta ziadnym lietadlom nebola, chcem polozit doraz len na ucinok narazu lietadla do budovy konstruovanej so zelezobetonu, ktory musel sokovat kazdeho zdravouvazujuceho cloveka. Nie je prakticky mozne, aby lietadlo konstruovane z lahkych kovovych zliatin, zmizlo v utrobach tychto zelezobetonovych kolosov bez toho, aby z neho upadla co i len jedina skrutka. Ide o absolutny nezmysel, ktory bol drzo a nehanebne podvrhnuty svetovej verejnosti
a som skutocne sokovany, ze clovek s v...Automaticky kráceno

366387

9.9.2018 8:37

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

RomanTička 37.?.?.?

Reakce na 366374

Doporučil bych pro tvé zklidnění dát se na výrobu palačinek a pokud to nezabere, tak odbornou pomoc z oboru psychiatrie. Co je moc, to je moc. Kognitivní disonance je sice jen negativní vlastnost, ale u tebe ji tři mrakodrapy přetavily v něco diagnostikovatelného.

Na závěr kvíz: Jak se dá z DNA určit totožnost cestujících z havarovaného letadla, které shořelo tak dokonale, že z něho nezbyly ani motory, které mají vydržet žár v popisu práce? [chechtot]

366388

9.9.2018 17:42

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 366374

Nevím, zda vás někdo platí nebo jste jen beznadějně zamilovaný do mýtu zvaného americký sen.Ten už, mimochodem, dávno skončil i v Americe. Věřit tomu, že parta Arabů s plastovými nožíky na koberce vycvičených v jeskyních kdesi v Afghanistánu, unesla čtyři B 767 a navedla je vlastní pilotáží na WTC 1 a 2, Pentagon a čtvrté, pokud se nepletu, udělalo kráter v zemi kdesi v Pensylvánii, může jen hlupák nebo zamilovaný blázen. Na pilotáž velkého dopravního letadla několik hodin létání na maličké Cessně kdesi v arizonské poušti opravdu nestačí. To by vám piloti dopravních letadel určitě potvrdili. Ostatně zbytky letadla, které údajně narazilo do Pentagonu, prakticky vysublimovaly. Spíše tu díru udělala nějaká raketka těsně před koncem záruky. Zato Attova "občanka", která vypadla z hořícího mrakodrapu jako naschvál, byla neporušená. I zkušení piloti řekli, že trefit Pentogon v takto nízkém letu a dvojčata je majstrštyk i pro špičkového pilota. Jsou popsány případy, kdy do mrakodrapu vlétli omylem i větší éra ( B 707) a mrakodrap sice hořel, ale nezřítil se a už vůbec ne do půdorysu. Zato mnoho stavařů (taky inženýrů) po shlédnutí videí řeklo, že zřícení dvojčat i WTC 7 byla jasná řízená demolice. Do WTC 7 k tomu ještě nic nenarazilo. Zato tam byly kanceláře např. CIA s dokumenty, které bylo třeba zničit. L. Silverstein nechal jako vlastník budov dobře pojistit všechny své budovy plné azbestu jen pár dní předtím. Mezinárodní tým chemiků pod vedením prof. N. Heritta z Kodaně jasně řekl, že v prachu z WTC se našly zbytky nanotermitu. Ten v garáži opravdu nepřipravíte ani kdyby jste dlouho nespal a hodně pracoval. Zato řeže ocel jako ementál a mají ho dost ve vojenských skladech. Problém je, že ho je třeba na zničení mrakodrapu dost tun a ty do hořícího mrakodrapu nedáte za padesát minut. Tak bych mohl pokračovat ještě dost dlouho, ale přesvědčovat zamilovaného blázna nebo provokatéra opravdu nechci. Pokud chcete mít jasno, zeptejte se po pár flaškách dobrého pití Bushe jr., Cheneyho, Rumsfelda, Perlea, Rowa atd. Ti o tom určitě taky něco ví.

366414

9.9.2018 19:00

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 366414

Co by jste jeste chtel vic? Dal jsem na sebe kontakt, telefon, reference na odbornika, nebo ceske hasice , a vy si porad melete pisnicku naucenou z internetu.
Proc argumenty nectete, jen po jinych opakukete? Proc se ptate na totez, kdyz to bylo nekolikrat argumentovano? Zrejme neumite cist, jenom psat.
KAZDY JEDEN z argumentu, ktere uvadite je falesny a kazdy jeden byl vyhodnoceny. Neni v mych silach reagovat na vsechny line, kteri nedovedou kliknout ani na stranku ceskych hasicu.
Asbest je kravina, A Silversteinu mohlo byt ukradene, jak shodit budovy, kdyz bylo jasne, ze nebudou prazdne. Mate pozdni logiku. Ale porad busite o demolici, a zastirate s ostatnima fakt, ze i ostatni mrakodrapy mohou po jakekoliv iniciaci kleknout stejne.
Hlavneze boeingy nemaji autopilot, prevzeti rizeni neni dnes problem, zvlaste po uprave. V letadle jsem zjevne nebyl, tudiz nevim, co se tam delo.
S Pentagonem si nabihate na vidle, protoze se 20x jiz psalo, ze ona dira je zvnitrku ringu a ne zvenci, kde stena klekla driv, nez ustoupil dym. Casti turbiny a motlru boeingu byly po prorazeni one diry vyfoceny na dvore.
Papirovi inzenyri rekli, vedi velke hovno. Zprava o termitu je lez, protoze neuvadi mnozstvi odseparovaneho pojiva a samotna vzorka nehorela. Cely tym lze za penize. Dalsi argumenty o termitu jsou v tehle diskusi, kterou jste zjevne necetl, protoze nenavazujete.

...rekneme jeste R. Tickovi, at benzin/naftu/petrolej nalije na studeny plech a pak na horky. Nebo na porovite nekovy. Pak pochopi, zda teplota horeni je 600C, nebo 1200C. Protoze jen basni o Silversteinovi, ale nepodiva se na souvislosti, ani jenom ten link na hasice zde vyse.

Stejne jste obelhavani jako ovce i v jinych vecech. Jako pitomci. Jeste si delate psinu z cloveka, ktery s vama opravdu ztraci cas [smích]

366415

9.9.2018 23:55

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

RomanTička 178.?.?.?

Reakce na 366415

Tak ten čas neztrácej pitomče. Jestli za tohle "ztrácení času" nejsi placen, tak jsi opravdu hodně velký pitomec......

366422

11.9.2018 3:20

Byla to perfektní demolice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 366422

On není pitomec. To jste si tu diagnozu příliš zjednodušil. To je jiná nemoc. On si vsugeroval, že je opravdu veliký odborník na všechno, a tím jak mu odporujete, ho v tom jen utvrzujete, je to prorok - spasitel nás blbů.
Jak by mohl skutečný odborník diskutovat o teplotě podle barvy tekutého kovu, odezíraného z obrazovky, když ta barva spíše vypovídá o režimu nastavení obrazovky než o tom tekutém kovu. To, že našel odkazy na několik spřízněných "odborníků", patří k věci. Celá ta oficiální verse je ale jinak argumentačně děravá jak řešeto, to si fakt jeden musí vzít do "práce " tu největší rybu - barva tekutého kovu odezíraná z monitoru.
Že, ta demolice byla připravena opravdu perfektně, dokonce třikrát, umožnilo ji osladit všemi hollywoodskými efekty - dýmovnice, čekání, a konečně překvapivý pád.
Že gravitace je sviňa, a ne vždy je demolice jako podle pravítka do půdorysu jsem našel na Youtube:
Top10 wrong demolition
https://www.youtube.com/watch?v=XHcCbY2wY38
TOP 100 BEST Implosions Explosion - Building Demolition Compilation #1
https://www.youtube.com/watch?v=6EYXzULmOJs
High EXPLOSIVES, TOP 33 Spectacular BUILDING DEMOLITION
https://www.youtube.com/watch?v=9eh7hMOMWoo

366442

11.9.2018 13:45

RE: Byla to perfektní demolice

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 366442

> On není pitomec. To jste si tu diagnozu příliš zjednodušil. To je jiná nemoc. On si vsugeroval, že je opravdu veliký odborník na všechno, a tím jak mu odporujete, ho v tom jen utvrzujete, je to prorok - spasitel nás blbů.

Jen úplný idiot si o sobě myslí, že je geniální a všichni ostatní jsou blbci. A NIKDY se mu nepodaří se tohoto dojmu zbavit. Na to je moc blbý. Jsou na to odborné statistické studie. Inteligentní lidé o sobě většinou pochybují a jsou schopni své názory korigovat dle skutečnosti.

Zbytek problémů pana Pětipalačinky asi nemá cenu řešit.

366451

12.9.2018 13:09

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

Martin1 185.?.?.?

Reakce na 366374

Ano, souhlasím s Vámi. Už selským rozumem lze dojít k závěru, že vysoké teploty a velká kinetická energie stačila k tomu, aby vše proběhlo, tak jak proběhlo - jak jsme viděli, tedy jen následkem úderu velkých dopravních letadel natankovaných hořlavinou do budov. A co víc, i u nás se ukazuje, že dřívější výpočty pro stavbu budov a mostů nebyly asi tak zcela správné a byly zanedbány asi mnohé nepříznivé vlivy, které mohou nastat. A mezi ty je potřeba na prvním místě počítat teroristické činy a někde i zemětřesení.

366470

12.9.2018 17:47

RE: Pane Kyticko, vy si berete vetsi rybu

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 366470

Přesně. Selský rozum jasně říká, že tři baráky spadnou naprosto totožně (zřítí se do základů), přestože je v nich masivní ocelová konstrukce, která by se OHNULA a ne VYPAŘILA.

Velká kintetická energie byla tak velká, že baráky dobu stály, ale ta kinetická energie měla asi nějaké zpoždění, takže je to také pochopitelné.

Třetí barák spadl také sám od sebe, protože na něj z vedlejší budovy cáklo trochu benzínu (asi). Sice tam chyběla ta kinetická energie, ale asi si jí půjčil z baráků odvedle.

Celý útok provedlo pár fousáčů z jeskyně, ale naštěstí velká kinetická energie a vysoké teploty nezničily jejich pasy, které se pak našly dole v sutinách. To je také jasné každému sedlákovi, že když mu shoří stodola, najde cenné papíry v sutinách.

Vše dává perfektní smysl. [chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot]

366475

8.9.2018 22:36

Dívadlo není divadlo

svatoslav butora 85.?.?.?

Přeji hezký večer. Úvodem oceňuji plasticky popis dějinných souvislostí, které vygenerovaly současný stav degenerovaných vztahů mezi národy a státy ve světě jenom a jen kvůli nenasytným ambicím USA a spol. po světovládě. Svět se dívá na tuto evoluční úchylku se zatajeným dechem, jak tato šílenost v USA a kolem USA a kolem jejich darebácké zahraniční politiky skončí. Je to doopravdy dívadlo a ne divadlo. Technologie Moci Sluhů Smrtihlava (SS) je založena na nepřetržitém prolévání cizí krve. Převodním můstkem pro realizaci jejich krutovlády nad světem je jejich služka - sparchantělá OSN/UN/. Ty národy, které vidí bezperspektivní a rakovinou myšlení postižený systém "vládnutí" a "hospodaření" USA a spol., by měly OSN/UN/ opustit. Tato "mírová" instituce je nereformovatelná, protože je v područí světu a lidem nepřátelské mocnosti (SS).

366376

8.9.2018 23:55

Západ upadá, ale podle scénářů xido-banksterů.

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

… arabský svět je ovládán xido-bankstery a dalšími xido-šmejdy, protože islám byl a je mocenským nástrojem xidáků/xido-chazarů

…xido-fašisty po staletí ovládaná Afrika, kde je nyní asi 1,3 miliardy lidí, a každý rok přibývá přes 50 miliónů dalších otroků závislých na xidácké zvůli.

Celý proud negramotných inženýrů s IQ 70, a s mozky vymytými xido-islámem, směřující do Evropy, je xidáckou „spásou“ gojimů, ke kalergismu.

Starověký Řím, který stejně jako současný hegemon …byl ovládán xido-zmetky, již před "vládou" Flaviovců, pokud je alespoň trochu pravdy ve Feuchtwangerově díle (Xidovská válka).

>… temného středověku na půl tisíciletí (možná déle), včetně zavedení radikální formy tehdy agresivního křesťanství se vším tehdejším tmářstvím.

Křesťanství, xudaismus a mohamedánství byly jen a pouze xidáckými/talmudistickými vynálezy, xidy provozovanými mocenskými zrůdnostmi.

Zdebilizuj, zotroč, rozeštvi a panuj!

>… zachránit tak sebe a jimi obývané centrum sestupující západní moci…šířením chaosu, s cílem vzájemného boje všech proti všem. Při té příležitosti by jistě rádi vyřešili i útočící hordy barbarů, jakož i ideová centra jejich moci. To včetně jejich současných "přátel" ze zemí, jako je například Saudská Arábie.

Ničení, štvaní lidí proti sobě a chaos je xidákům vlastní, ale že by ničiví zmetci změnili svou evoluční strategii

„vyhubíš pronárody“-

na; zachraň sebe,

považuji za málo pravděpodobné.

Co se týče jejich saudských „přátel“, to je jen oblbovačka pro gojimy. Tam nevládnou žádní „přátelé“, ale talmudističtí nadlidé. Saudové jsou loutky.

Gorbačov byl xido-banksterský poskok, o žádnou perestrojku ve prospěch gojimů nešlo. Pro ověření tohoto tvrzení lze zkoumat penězovody banksterů v xido-socialistické soustavě, činnost jejich poskoka Sereše a různých zločineckých a záškodnických organizací jako Charta, Solidarita…

>Gorbačovovi prvotní snahy restrukturalizovat hospodářské principy východního bloku perestrojkou

Restrukturalizace, ale zlegalizovaným loupení ve prospěch korporátního fašismu!

>jednu z nejvýznamnějších rolí
…hrály xido-fašistické obce rozeseté po všech částech planety, kde se nacházejí xidácké „svatostánky“ a hřbitovy. moSSad tyto spolupracovníky nazývá myslím sajany, možno také použít kolaboranti se zlem, sluníčkáři nebo pátá kolona.

Na závěr si dovolím souhlasit s tvrzením, že
>hračičky (zbraně hromadného ničení) se kterými disponují, mají moc uvrhnout celou planetu do stavu nepodporující jakoukoli životní formu.

Proto je důležité znát a chápat, jací jsou talmud-korporátní fašisti ničiví zmetci. A že jejich souvěrci jsou mezi námi; sluníčkáři, vítači genocidy, přátelé NATO...

366378

9.9.2018 1:56

Kdo napsal tyto blafy, nezaslouží abych to celé četl

ignorek 2a02:x:x:x:x:x

Tyto blafy: " je nevyvratitelným faktem, že Východ je na vzestupu a Západ upadá. Dále že arabský svět je rozzuřen a dal se na pochod směrem na slábnoucí západ. Minimálně 3 století západem zbídačovaná Afrika rovněž. " To nemá cenu číst.

Afrika je afrika, utlačovali a vyváželi odtud za penize - otroky chytali místní "králové", vozili je židé přes oceán - stejně jako evropské frau - když chcete, dám odkaz, kdo obchoduje s "bílým" - naším masem dodnes.
A západ je civilisace smrti.
Kdejaká nerudnost tu má navrch, a ještě se propaguje!


Můžete se pousmát, ale faktem je:
dnešní síŤ pedofilů/pederastů supluje židozednářskou síť, brzy vznikne arménská síť -- bezstrukturní řízení, jak vy říkáte:

jak je toto možné!?

Budete se dívit, když struktury, jako například státní zástupce a soud, vyzvrácí osvobozující rozsudek za jasný čin.

Čili celá státní mašinérie najednou nefunguje, nebo funguje jinak, než by jeden čekal. Tak tomuto se říká bezsstrukturní řízení. Jeden by také mohl myslet hned - mafie! ale NE. Omyl. Mafie je zase něco jiného.

A tak si tu (zatím) žijeme.

366379

9.9.2018 5:53

Oodvazna skolacka byla nejen pionyrkou , ale i prukopnici .

Favela 103.?.?.?

Reakce na 366379

Vzala si 5 kg sutr a tak byla I vetrudesti vzdorna a vzdoroval statecne a uspesne , jak jinak,vetru desti a take nevzdelanosti zaroven,, hura za disciplinou, kazni a ideologii do skoly. Taktez chytre prosazovala Leninovo heslo .Muzeme rict,ze byla na vzdelani nadseny Zavislak, taktez jako ucitelka , ktera asi sutr nepotrebovala ,vzhledem k sve vetsi hmotnosti Pozdeji snad. Clanek s naplni podobnou, ktere me soucasne strasi v tmach zaroven. Nebot , vstanou novi Hitlerove, vzdycky a automaticky. Sotva odstranili napriklad Wilhelma ,fasistu , vyskocil zase Hitler atd. Co vam zadny slvny a medajlemi obdareny sebecensurujici autor nerekne. Utekl masovy vrah /Wilhelm/do Holandska a Vlady celeho sveta jako !!, pozadali o vydani a Holandsko jako !!zamitlo.Ovsem vlady meli a maji moc prinutit maly statecek k poslusnosti. Ale bylo to kupodivu zase Rusko , ktere neskryvalo zadne zlocince se dockalo invaze 18 statu na svem uzemi..Higledy a Pigledy...Wilhelm byl regulerni imperialista a ze zavinil smrt 20 milionu, dalsich 20 na chripku a strasne utrpeni tech co prezili valku. Chtel dobyt Rusko a vylouipit dalsi staty a to je je pro ne /imperialisty/ zcela pochopitelne.A vrana vrane..Zadny trest pro jednoho z NICH. A komu ze zalezi na tech milionech ? Rusko ma nejen bohatstvi a taky humanitni sklony a schopnost nakazit stado, a proto musi byt nepritel za kazdou cenu. Je take zajimave ,ze dlouha povidani se daji zjednodusit. Jde vzdy a pouze o zvysovani a hromadeni zisku a majetku. NIKDY NEMAJI A NEMELI V HISTORII DOST.
Je velke risiko si dnes zacit s volbami , nebot vzdycky voli Putin. Predstira tez,ze hraje hockey s Firsovem.. Afera s S. pak pomaha zakryt imperialistum vazne problem...A stoupajici obavy. V Syrii brani teroristy, ubyvaji diky Rusku a budou treba na dalsi 9/!! ? Kdyby Lenin vstal z mrtvych ,dockal by se nejmene kresla min.skolstvi v USA vlade. VYpukla horecka vzdelavaci podobna te Horecce zlate. Potrebujou lepsi otroky to je jasny, / treba na vyroby novych hruznych zakonu proti nam/,ale Clinton ,taky regulerni Hitler /masakry Srbska/ napr./,zavedl nejprve velmi represivni zakony /je take valka zakonu proti nam , vyhlasena ale ta je zakonnou ilegalitou pro teroristy/,A zaroven vykradl socialni zabezpeceni. Proto, Dal postavit soukrome veznice pro 15o tisic veznu..Teror neni nic noveho. Vedel,ze budou treba.A tak drzi record v poctu uvezneneych. Ale bylo zatim I neco jineho. Jekot tisice decibelu o znasilnovani zen dosahl vrcholu a zacaly ty pruvody..A co vam zase nikdo nerekne, ZE POCET ZNASILNENYCH MUZU DALEKO PRESAHUJE velmi nizky vyskyt znasilneni zen. Nezaplatite pokutu za parkovani a dete. Ve veznicich jsou povoleny zlociny , ktere jsou jeste jinde jeste zakazane..Pachaji se tam hromadna , beztrestna znasilneni a konci sebevrazdami a psychickymi poruchami...Zaroven s tim zacali ty Pochody jasotu a pychy. Kdyz je uvidite , vzpomente si na ty mnozstvi znasilnenych /ktera se nesmi uverejnit/,a jejich prava a zivoty znicene nadosmrti arostouci vyskyt sebevrazd..., Clintonovym zlocinem. Vstanou novi Hitlerove. Jeden skoncil a dalsi vy...Automaticky kráceno

366384

9.9.2018 6:03

A zajimavy a nevysvetlitelny je vyskyt Hakovych Krizu

favela 103.?.?.?

Reakce na 366379

v krestanskych katakombach v Rime...POKR....
Jeden zase skoncil a dalsi ihned na nas vyskocil, /Truman/, masakry v Hirosime a jinde ,v Koreji na pomoc krvavemu diktatorovi a vubec ne na obranu demokracie..Nasledovaly dalsi valky a masakry bez konce..Az dodnes...A pokracuji....A kdyz vy zahlednete a uslysite , uvidite ty nekonecne jasoty a povyky ,vzpomente si take na sebe..Protoze to vse se rozsituje kazdym dnem...
I na vas se siri a hrozbou proti vam dnes jeci ten triumfalni jasot psychopaticke pychy...

366385

9.9.2018 9:59

RE: Kdo napsal tyto blafy, nezaslouží abych to celé četl

Antiseptik 107.?.?.?

Reakce na 366379

Že se vždy najde nějakej zloduch co bude páchat zlo je jasné. Co ale není jasné je to kdo ty otroky od nich v USA kupoval? Tam hledejte viníka. Všechno zlo se dá jednoduše zlikvidovat, když nebude poptávka bude nabídka v hajzlu.

366398

9.9.2018 8:42

Ale podle masmédií to byl Usáma bin Ládin a 19 Arabů s nožíky ???

J_Pitralon 178.?.?.?

Vesnický amatér Dr. Goebbels by jen zíral, jak chazar neoconi vyvolali svými čachry válku a za ideologické podpory lumpen-kapitalistické špíny a za potlesku méééédii omámených ovčanů způsobili humanitární katastrofu globálního dosahu, včetně migrační tsunami. Nikým nerušeni si na tom ještě dobře mastili kapsy.

[zmaten]

"Americké století - Věk teroru" https://www.youtube.com/watch?v=NFcJVxn2qhk
"9/11 Truth March in Brussels - 09-Sep-2007" https://www.youtube.com/watch?v=KaixrURYk7s
"Los Angeles anti-war demonstration" https://www.youtube.com/watch?v=pL4W0taQJYE
"Sharing the truth, Eva James" https://www.youtube.com/watch?v=icM12q83fGE
"James Risen Says War Profiteering Is Out Of Control And Driving The "War On Terror" https://www.youtube.com/watch?v=F9DT-0RWJac
"9/11 conspiracy theories" https://www.youtube.com/watch?v=fJMQbfWvk4U

366390

9.9.2018 8:49

Dost nedovařený, byť do značné míry pravdivý článek.

gippius 213.?.?.?

Ty věže nejspíš opravdu nebyly odstřelené, stačí, když US nechaly ty darebáky útoky provést a tak to patrně i bylo. Prostě to Američané s velkou pravděpodobností aktivně dopustili. Navíc to udělal Usáma, který byl s americkým establishmentem v kontaktu. Ale ano, jeden z těch domů spadl dost nepravděpodobně, protože nebyl přímo v epicentru.To stačí, netřeba si přimýšlet další věci.
Sobotka není premiér, premiér je ten miliardář, to si autor nevšiml?
Drážďany nebyla genocida, byl to "jen" normální nálet, který se mimořádně povedl, navíc zasáhl město přeplněné uprchlíky. To bych rozhodně do toho nepletl. I tak toho mají USA na svědomí dost a dost.
Jinak by článek taky potřeboval nějakou aspoň mimimální korekturu, těch pravopisných chyb, o čárkách mezi větami ani nemluvě. Taky je mnohdy zbytečně emotivní. K informovanosti patří především fakta a argumenty.

366391

9.9.2018 16:51

RE: Dost nedovařený, byť do značné míry pravdivý článek.

RomanTička 89.?.?.?

Reakce na 366391

Ty věže odstřelené nemohly nebýt. Vždyť i sám soudruh Silverstein se hned 11.9. prokecl, že WTC7 odstřelili.

366412

9.9.2018 8:51

Článek je z roku 2016, tak sorry za toho Sobotku.

gippius 213.?.?.?

Jo?

366393

9.9.2018 9:03

Největší svinstvo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

je to, že neuvěřitelně vyc.caní darebáci vždy záměrně vyvolávali krize, konflikty, převraty, války mezi otroky,zasévali nenávist mezi národy, rasami a náboženstvími jen proto, aby se udrželi u moci a soustavně na smrti, bídě a neštěstí stamiliónů naivních otroků fantasticky bohatli."Elity" jsou jen nažehlené zrůdy s lidskou podobou, lidi ne.

366395

9.9.2018 9:47

Klobouk dolů

Antiseptik 107.?.?.?

Velmi dobře shrnuto. Srozumitelně. Z plků ppppp bych si nic nedělal, důležité je že tak jak se 911 oficiálně popisuje je zcela nemožné, takže popisovat proč je jakákoliv alternativa blbost a přitom nepřednést alternativu možnou je hodno pouze Pitomce Prodaného Putinem Pentagonu za Pakatel.
Souhlasím že vznik emigrace z Afriky a Středního východu má hluboké kořeny z dob kolonizace která se vlastně sice zrušila ale její následky se nikdy nijak neřešily.

Důležité je hlavně vysvětlení co se děje ohledně financí. Vysvětluje to nutnost Ameriky přemístit výrobu do Číny, jinak by při lokální výrobě rostla inflace z každým tiskem dolarů ať papírových či virtuálních. Pokud nové dolary skončí ať v Číně neb třeba v šuplíku nějakého Afgánce z vesnice nic to v USA neohrožuje. Problém dneska je Trumpova snaha navracet ty dolary domů. To by byl vlastně dost problém. Nedivím se Putinovi že ho varoval že způsobí pád dolaru.

Svět má mnoho problémů a pouze jedno řešení. Ovšem těžko uskutečnitelné. Odmítnout to podporovat.

366397

9.9.2018 11:02

V článku vůbec nefiguruje slovo žid a sionismus,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

což jsou hlavní hybatelé "migrační krize" nebo alespoň jedni z těch nejhlavnějších.
https://www.youtube.com/watch?v=c3WjrQCwoVI

366404

9.9.2018 11:05

ne tak docela

rosco 185.?.?.?

clanek obsahuje spoustu pravd, polopravd ale i nesmyslu, nemam v umyslu komentovat vse, ovsem bod h) je naprosto mimo. MMF je sice nastrojem na ozebracovani zadluzenych statu ale rozhodne zadne dolarove rezervy svym clenum nenuti, clenske staty jsou povinny drzet rezervy SDR, coz je kosik peti men, dolar ,libra, euro, yuan, Yen a celkova suma vsech techto rezerv cinila v dubnu ekvivalent 291 miliard $, coz ze v porovnani s dolarovymi rezervami vsech statu s bidou kasicka na kafe. Stale opakovane nesmysly o rezervach na nakup ropy se opakovanim nestanou pravdou (i pres dohodu Saudu o prodeji za $) Jediny duvod proc dollar je rezervni mena jsou prebytky obchodni bilance exportnich zemi, ktere za sve zbozi automaticky obdrzi (obrazne receno) cerstve potisteny papir a vzhledem k mnozstvi nemaji jinou moznost to jinde investovat.. Dolar zustane rezervni menou tak dlouho dokud zeme jako Cina nebo EU nebudou ochotny tahnout masivni dlouholete deficity obchodni bilance, neboli, nakupovat v USA vice nez tam prodavaji, nebo spise do te doby nez se cely system polozi, coz je nevyhnutelne. [chechtot]

366405

9.9.2018 11:09

Vybrakování Sibiře

Sozzled zgragen (zavináč) seznam (tečka) cz 2a00:x:x:x:x:x

Doposud největší nenávist Západu /(m.j.) Anglie vyvolalo odmítnutí ENERGETICKÉ CHARTY Ruskem, vypracované po rozpadu SSSR za Jelcina Západem. Tou je smlouva o investicích Západu do nerostných zdrojů Ruska s tím, že Západ bude vlastníkem jak nerostného bohatství, tak i plyno- a ropovodů v Rusku. Obráceně připuštěno ENERGETICKOU CHARTOU nebylo. Kdyby Rusko tuto smlouvu podepsalo, muselo by například mnohem později vyplatit Chodorkovskému ca =100,- miliard dolarů.

366406

9.9.2018 11:27

Podstata imigrace do Evropy.

Sozzled zgragen (zavináč) seznam (tečka) cz 2a00:x:x:x:x:x

Nejvyšší finanční vrstvy mají často problém s vládami států. Mnohem menší problém mají dohodnout se s roztříštěnými skupinami obyvatel. Právě imigrace vytváří různorodé skupiny obyvatel. Stát ztrácí rozhodný vliv. Paní Merkl je členkou Bilderbergu, kde jí zřejmě tato strategie byla určena. Imigrace lze do značné míry potlačit investicemi do pracovních míst zemí, ze kterých imigranti přicházejí. A to se neděje, jen snad Čína investuje opatrně do Afriky.

366407

9.9.2018 15:48

Ach jaj...

maršal Žukov 87.?.?.?

Takto to vyzerá, keď si niekto myslí, že zjedol múdremu psovi kckct.
Nestačí mu chvastať sa tým raz, má potrebu to ešte zopakovať

366411

9.9.2018 17:16

Pár kacířských myšlenek navrch.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Vždy když se objeví jakýsi, více či méně zdařilý popis globálně monetaristického stroje, vynoří se odkudsi diskutující s koulejícíma očima navrch hlavy, a začnou třeštit o majetcích toho ani ne procenta lidstva. Ten majetek má však jakousi hodnotu jen v daných souvislostech, a kdyby si k tomu přidali třeba ještě zbylé planety sluneční soustavy, tak se nic na věci nezmění, ten majetek "užívají" pouze zprostředkovaně, a jen pokud fungují korporace a otroci.
Celý ten mnohokrát přebarvovaný zdokonalovaný otrokářský systém po celá ta staletí nepřináší nic nového, kromě poznání, že vím, že nic nevím, a zpopelňovaní zdrojů planety. Pokaždé když se zjeví nový objev, je z důvodu (obvykle) zisku nasazen do provozu dříve, než se zjistí všechny zejména škodlivé důsledky jeho nasazení (viz např. naposledy vymyšlené samorozpadající se plastové tašky). A tak se pořád cosi vyrábí a původní zdroje surovin se rychle zmenšují i záměrně krátkou životností oněch výrobků (kurvítka). Výrobky tak rychle přechází v konečné stádium - popeliště. To částečné prozření potřeby třídit odpad, nic neřeší, snad jen trochu oddálí vyčerpání surovin.
Kdyby výrobní činnost nevykonávali otroci – bioroboti, ale automaty – stroje. tak by ten růst zisků šlo mnohem více urychlit, o zkrácení užívaní na nula vteřin. A čerstvý výrobek by mohl být okamžiitě podrcen a případně zčásti roztříděn na druhotné suroviny. Výrobci - korporace by ušetřili na mzdách a tak by mohli naplnit i podstatnou redukci obyvatelstva třeba i v kvalitě Kalergiho plánu.
Konec konců, míst pro skutečnou tvůrčí činnost v současné době je neskutečně málo, špičku v technice drží několik málo firem, někteří už jen kopírují, či do popeliště inovují aplikace.
Lidstvo vůbec nemělo nastoupit do fáze honby za ziskem, tuto svobodu jednotlivce si mělo zakázat.
Z člověka se tak stává přetěžovaný zdroj a hladový konzument a tím pádem i šroubeček monetárního stroje, který malému množství zajišťuje iluzi velkého bohatství, za cenu zpopelnění planety.

366413

10.9.2018 18:17

Pekne napsano

P.A.Semi 79.?.?.?

Velmi pekne napsano...
Je zajimave, jak presne to lze popsat a nezminit pri tom slovo "žid". Vime ale, kdo jsou ty "rodinné klany", co vlastni FED a ovladaji rusofobni politiku v USA, v kongresu i v mediich...
(Na druhou stranu nutno podotknout, ze zatimco je v USA 6M zidu, techto vlivnych smejdu jsou zrejme jen desetitisice, tedy v radu promile...!)
Ohledne krize 2008 - na zachranu tech bank bylo natisteno velke mnozstvi dolaru, z nichz cca 6 bilionu (US $6 trillions) poslal FED neznamo kam, Blankfein pred kongresem dosvedcil, ze si uz nepamatuje, kam je poslal... To se pak "kapitalistum" skupuje prumysl po cele planete, kdyz na to maji...)

Je tez zajimave, ze clanek dava pekne do souvislosti prave 9/11, krizi 2008 a migranty 2015, protoze prave tyto spolu vyznamne souvisi :

http://pialpha.cz/tarot.html

(Luciferiansky (zednarsky) plan pohrom - katastrofy Shmitahu, ktere zahrnuji Hitlera 1938, Hiroshimu 1945, 9/11 v NewYorku 2001, migranty 2015, a ctyri ruzne financni krize vcetne te posledni z 2008... Mezi nadchazejicimi polozkami planu je i genocida bileho obyvatelstva v roce 2029...)

366433

12.9.2018 13:53

ŽDU-ČSL v praxi

r.m. 31.?.?.?

Vložený obrázek [bliji]

366471

Tuto stránku navštívilo 3 224