Diskuze k článku

Výročí 21. srpna předmětem politického boje

Příspěvků 58

13.8.2018 0:38

Autor ani po 50 letech nechápe...

R.E. 46.?.?.?

...o co tenkrát šlo a podle toho, co píše zde i jinde, nechápe ani oč jde dnes...[chechtot]

365709

13.8.2018 8:16

RE: Autor ani po 50 letech nechápe...

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 365709

Bohužel asi těžko je schopen dát si věci do historického kontextu a chápat, že Rusové vždy nesou globální zodpovědnost.

"NATO bombardovanje Jugoslavije 1999" https://www.youtube.com/watch?v=gelCe981y0I

365714

13.8.2018 16:36

invaze NATO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 191.?.?.?

Reakce na 365714

Objevují se jsitě konspirativní informace, že kdyby sem rusové bleskurychle nevtrhli, tak by na naše území hned následující den vtrhly vojska NATO. A to by nezůstalo jen u pár mrtvých simulantů jako při ruské "okupaci" ale byly by to statisíce mrtvých a možná by se rozhořela 3. světová jaderná válka na našem území.
Ale ruská rozvědka to zachytila a vyhodnotila za 5 minut 12.

Bohužel zdroj nedohledám. Ale ono to časem vyplave na povrch.

365726

13.8.2018 17:28

RE: invaze NATO

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 365726

Ten článek je hodně pomatený. Autor by si měl něco pozjistit nejen o Vietnamu, ale taky o bombardování Laosu a Kambodži. To bylo vybílené do mrtě. Inu, lidskoprávní demokrati.

365730

13.8.2018 18:03

RE: invaze NATO

kolokol 93.?.?.?

Reakce na 365726

Zajímavé je, že podobně jako tu situaci kolem Československa před 50 lety, vidí Valerij Pjakin současnou situaci kolem Běloruska. Kdo tam dřív zaujme vojenské pozice?! A Rusko prý nemá příliš na výběr.

365731

14.8.2018 17:36

RE: invaze NATO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 365726

Nemyslim, Americane se dusili ve vlastni stave ve Vietnamu. Britove se nam snazili zvednout moralku, ale odhaduju, ze sledovali vlastni cile (emigrace technicke, politicke i vojenske inteligence na zapad bylo neco jako darek k vanocum, o tom se jim ani nesnilo). Civilni i vojenske rozvedka meli ne par dni ale nekolik tydnu nebo mesicu informace, ze koncentrace vojsk Varsavske smlouvy kolem hranic je neprimerene nejakemu cviceni a informormovali vedeni. A zapadni Nemci ti byli demilitarizovani. Vite co hned tri dny po plysaku tlacili, aby se tankum urezali laufy. NATO melo vcelku z tech 5000 tanku VS vitr. Slysel jsem, ze lampasu co zdrhlo z vychodniho bloku se udelalo "cvicne druzstvo" a Amici s nimi hrali paintball, nez se naucili sem tam zastavit ve vhodne situaci a rict tak nam predved co umis, prej byli pomalovani od hlavy az k pate. Vsecko neni o tom, jak rychle se pohybuju a o palebne sile. Kdyz pochopili, ze specialne svoje brance nemuzou vycvicit na urovni VS, tak napechovali do Evropy mnohem vice raket.

Zajimave jsou spise etnicke slozeni polibdira. Cituji: "Podle historických dokumentů bylo v roce 1968 v sovětském politbyru, jmenovaném dva roky předtím, jedenáct osob. Kromě Brežněva to bylo pět Rusů, jeden Bělorus, jeden Lotyš a Ukrajinci Nikolaj Podgornyj, Dmitrij Poljanskij a Pjotr Šelest." Jak kdo hlasoval ohledne potlaceni "kontrarevoluce"? O tom, ze etnicky aspekt neni... Byli jsme nejbohatsi zeme vychodniho bloku a taky se po bratrske pomoci rabovalo, takovym primitivnim zpusobem v kufrech ale samozrejme uvedomeli vyspeli a aktivni soudruzi na to meli sve zpusoby ve velkem. Pamatuju jak nam jedna studentka v 89 z SSSR rekla, ze ten bordel co byl u nas, si oni mysli ze jednou bude komunismus. Moc lidi nevedelo o zivotni urovni v CSSR, prece jenom na studia do zahranici se bezni lidi nedostanou.To, ze etnicti Rusove nebyli v invaznich armadach me dost prekvapilo! Jakoby si od toho myli ruce a nechali to vyzrat s rozinkama i svinstvem Breznevovi. A o tom, ze behem Chruscovovi i Breznevovi ery etnicti Ukrajinci v SSSR delali hromadne uspesnou karieru nemam nejmensich pochyb.

365753

15.8.2018 7:24

RE: invaze NATO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 365753

To byl právě ten rozdíl mezi kapitalizmem a socializmem. Kapitalista se snažil z populace udělat nevzdělanou lůzu, která bude dřít v jeho továrně 12 hodin a nebude mít ani čas ani intelektuální kapacity a vzdělání na to aby se vzmohli na nějaké protesty, nebo dokonce něco chtěli radikálně změnit.

Stalin měl heslo "kadry dělajut vsjo" neboli "na všetko nám treba špecialistou". Prostě západ měl cvičené opice, zatímco my měli vzdělané specialisty. Český průmyslovkář má dodnes schopnosti jako americký vysokoškolák (zadlužený až po uši).
Já osobně znám pár starých dělníků co odešli do důchodu, a ti by strčili svým rozhledem a znalostmi do kapsy nejen amerického středoškoláka, ale v lecčems i vysokoškoláka.
To je docela zarážející, když nám denně cpou do hlav že komunisti kašlali na lidi a chtěli je akorát vyhladit jako Hitler.

Prý to soudruzi v USA natolik podcenili, že když viděli tu zoufalou zaostalost NASA vesmírného programu, tak horečnatě začali překládat ruské učebnice z azbuky a zavádět je na amerických univerzitách.
To jsem zvědavý jaké šokující věci se časem ještě dozvíme.

365769

13.8.2018 3:10

Bratia zachvátčiki,

Jarda z Brna 185.?.?.?

díky za váš vpád. Bylo mi osm a u Čedoku v Brně jsme v autobuse čekali na odjezd na tábor a já vyplázl na rusy jazyk.
Byl jsem za to vynadán, že prý jestli chci aby nás zastřelili.
Když jsem se z tábora vrátil, před barákem na mne čekal tank a na plotě bylo vápnem napsáno:,,Slon ježka nespolkne,,.
Ať je to jak chce, ti Ivani nás zachránili o těch asi 50 let od nástupu těch vrahů a zlodějů z USSA.
Konec stejně bude velkolepý, Jahve si opět udělá jméno a tyto Satanovy tlupy vymaže ze země a z matrixu.
Přijď, pane Ježíši.

365710

13.8.2018 5:19

RE: Bratia zachvátčiki,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 162.?.?.?

Reakce na 365710

Tak!

365711

13.8.2018 16:02

RE: Bratia zachvátčiki,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 365710

Tobě dobře drbe. žes neježísoval za komancu hrdino.

365721

13.8.2018 21:54

RE: Bratia zachvátčiki,

r.m. 31.?.?.?

Reakce na 365721

když čtu podobný výblitek chválící invazi Ivanů a Ihorů je mi překvapivě na blití. To může vymyslet je palice vymydlená náboženstvím. [velký smích]

365735

16.8.2018 8:54

RE: Bratia zachvátčiki,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 163.?.?.?

Reakce na 365710

Když jsou Rusové zachvatčiky, tak co jsou potom EU a USA ? Pro to snad ani není slovo.

365818

13.8.2018 6:52

Bylo to zajisteni

Qwe 37.?.?.?

Sfery vlivu, naprosto stejne zasahovaly USA ve sve. Vime, ze Breznevovi se do toho moc nechtelo, uvedomoval si nasledny rozkol v kom. hnuti, coz se i stalo (eurokomunisnus ve Francii a Italii). Tehdy jsem to vnimal velmi negativne, po dnesnich zkusenostech s USA a kapitalizmem vubec bych na Breznevove miste rozhodl stejne. On totiz take zodpovidal svoji politikou za bezpecnost SSSR. Co se da delat...

365712

13.8.2018 8:17

RE: Bylo to zajisteni

omar 147.?.?.?

Reakce na 365712

Súhlasím. Veľmi ťažko sa to prehĺta, ale asi mali pravdu. Jedna z prvých "cvetnych" mala byť v ČSSR. Státisíce mŕtvych, rozbité hospodárstvo, nástroj propagandy proti ZSSR. Statefuckeri po debakli vo Vietname potrebovali body. Hovno im záleží na "ľuďoch" a "národoch".

Taký vtip: Dvaja Česi(Slováci) pozerajú online vojnu v Iraku. Bomby, výbuchy, mŕtvi. Jeden hovorí druhému: "To je dobre, to je naozaj dobre... Čo je dobre, Ty debil? Že v roku 1968 ZSSR nebol demokratickou krajinou!"

https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=mmR8Y-a6b8c

365715

13.8.2018 8:06

Naše korporátně - fašistické NWO si holt rozvracet nenecháme.

J_Pitralon 178.?.?.?

Daleko smutnější než přítomnost Rudé armády po '68 je fakt, že dnešní US patolízalové mají celé 21. století hlavu vzorně zabořenou do písku. To je výsměch normálnímu myšlení do obličeje na otevřené scéně.

"Music of the Vietnam War" https://www.youtube.com/watch?v=KnnLrmboOYE
"9/11 conspiracy theories" https://www.youtube.com/watch?v=fJMQbfWvk4U

[zmaten]

365713

13.8.2018 8:53

Horka novinka

ppppp 81.?.?.?

Americka ambasada chysta masovou oblbovaci kampan o svobode a o tom, jak se Americane podileli na SNP.
Jiste proto, aby zde Rusove neovlivnovali volby jako prvni.
Zuriva diskuse pod clankem
https://www.hlavnespravy.sk/na-turne-po-slovenskyc...
Cilem je hromada mest/obci a pulmesicni turne.
Ukazkovy pokus o falsovani historie. Tez kandidat na prezidenta, slunickar Mistrik, sponzorovany ESETem jiz cumi z obrovskeho poctu bilbordu davno pred zacatkem kampane. Odhlasovali si totiz novelu, ktera dovoli neuvadet naklady pred kampani.

365716

13.8.2018 16:00

RE: Mírně vystydlá novinka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 365716

Při čtení brožurky Jiřího Lederera ´Jan Palach. Zpráva o životě, činu a smrti českého studenta´ (Praha, 1990) mne pak napadlo ještě jedno možné vysvětlení ohromné Palachovy mediální popularity. Lederer píše, že se Palachova matka jmenovala za svobodna Kostomlatská. "Toto jméno není v Československu příliš rozšířené. Odborník na rodová jména mi vysvětlil, že většina Kostomlatských jsou Židé, kteří žili dlouhou dobu v Polsku. Prý se původně jmenovali Kohnové a při protižidovských pogromech utekli do Čech, přijali jméno Kostomlatský a rovněž tak přijali evangelickou víru," píše Lederer....

365720

14.8.2018 22:23

RE: Mírně vystydlá novinka...

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 365720

Mozna jich takovych popularnich bude vic. Kdo to kdy projede.
Posledne ten nas celoplanetarni protest az do Madrid, Peking, Vancouver, co zabily ty dva take nabyl na neslychane popularite. Ale mozna se jen hodil.

365763

13.8.2018 13:55

Podrackého nemá smysl číst

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

podobá se domácí huse, která taky nic nechápe a jen breptá, je upřímný stejně jako ona. Jen šest poznámek k tomu, co jsem jen na začátku zahlédl, k dalšímu čtení jsem se už nezmohl:
1. Tehdy jsme byli částečně nesamostatní, dnes úplně. Rusko nám rubl necpalo.
2. V r. 68 postupně docházelo k převratu, který by vyvrcholil situací, v níž jsme dnes.
3. Pořád je potřeba rozlišovat ruské bolševiky a ruské trockisty (bez toho nelze pochopit z Ruska nic). Obě skupiny se nenáviděly. Akce vojsk byla čistá práce ruských trockistů.
4. Trockisti dnes vládnou Západu, rozbití SSSR byla čistě jejich práce.
5. Husák to myslel dobře, ale prakticky to dovedl až k převratu 89. Copak neviděl, že celý národ slintá po Západu – toto slintání ignoroval, nenabídl alternativu, buď ji neznal, nebo nesměl vinou ruského (trockistického) dohledu.
6. Celá doba od r. 1953 až do r. 1989 je doba ruské zrady. A i v letech 48 – 53 se to tu bilo mezi trockismem a bolševismem, dělalo se kvůli tomu mnoho chyb, lidi byli právem naprdnutí valnou měrou už tehdy, další volby by už dopadly jinak.
A bylo by toho mnohem, mnohem víc, celou tu dobu jsem prožil, většinou jako pronásledovaný.

365719

13.8.2018 16:36

RE: Podrackého nemá smysl číst

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 365719

Přesně tak, po Únoru po "procesech" až do 68. byl relatiní klid, ale protože těm "procesovaným" otrnulo, zkusili to znova a protože jim to nevyšlo kvůli invazi udělali tu "Velkou listopadovou sionisticko-homosexuální revoluci" oni, nebo jejich potomci v 89. Lidi, až na pár, by se jim na ní vysrali a kdyby věděli, co je a svět s pomatenými obřezanými paranoiky v USA čeká, tak by nehrkali klíčema, ale celou tu bandu flamendrů by rovnou pověsili, bylo to všechno jen jedna jediná akce, součástí Velkého plánu i když se to táhlo půl století a dnes to jen pokračuje a málo kdo to chápe...[oči v sloup]

365727

14.8.2018 13:39

RE: Podrackého nemá smysl číst

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 365727

Vidím, že sem zacli psát členové OV KSČM Frýdek Mistek

365748

14.8.2018 17:11

RE: Podrackého nemá smysl číst

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 365719

ad 5)
Husák to moc dobře věděl, ale nemohl s tím nic dělat, protože mezitím se trockisticko-židovsko-prozápadní pátá kolona ve straně rozrostla do takových obřích rozměrů (ale i v armádě, policii, STB atd.) že mohl jen smutně koukat, jak si ti supi privatizují napřed KSČ a pak všechno ostatní.

O koho z nové generace se Husák tehdy mohl opřít? Maximálně tak o Štěpána a dost starého Jakeše. Jinak všichni perspektivní svazáci toužili po kapitalistických cingrlátkách a rozkradení národního majetku do vlastních kapes.

Kde se uprostřed elitních bolševických papalášů najednou vzal takový zuřivý neoliberální kapitalista jako Klaus?

Už kdysi si Husák postěžoval na "střední kádry" které totálně zdiskreditují jakýkoliv dobrý úmysl, který jim shora pošlou.
Stejně jako dnes, kdy ty samé střední kádry jakoukoliv směrnici EU zkurví takovým způsobem, že je z toho vždy jen další "bič na mukly" (tedy na dolních 10 milionů) a ekonomická pohroma pro drobné živnostníky a malé podnikatele.

365752

14.8.2018 22:10

RE: Podrackého nemá smysl číst

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 365752

Na první pohled se Váš příspěvek zdá rozumný, ale není to tak úplně. Husák si mohl do politbyra najmenovat koho chtěl? Nebyl pod rusko-trockistickým dohledem? Spíš mi vychází, že nemohl a že byl. Takže máte pravdu, že alternativu znal, ale nemohl, nesměl s tím nic dělat. Filip dneska řekl, já s ním obecně, světonázorově velice nesouhlasím jakožto s materialistou, že Brežněv byl Ukrajinec, byl to trockista jako jeho předchozí supertrockista Chruščov. Takže mám pravdu v tom, že z Ruska k nám šla v letech 53 až 89 jen a jen trockistická zrada. A rok 68 s invasí do toho plně zapadá. Takže Husák byl prakticky nastrčená obět. Podívejte se: bolševik Stalin po 25 let bojoval proti potratům, za něj byly přísně zakázány. Nastoupil Chruščov a všechny satelity musely kolem r. 55, 60 potraty povolit. Tady se plive na Plojhara. Ano, nepodal demisi a před trockistickým židoChruščovem se skolnil, chlastal stále víc až se upil. Upil se ze zběbělosti. Ale v úřadě nemohl nic dělat, stejně jako Husák, který ale nepil a nějakou dobu se snažil vzdorovat. Proti trockistickému Rusku ale prohrál i on. Jak to správně popisujete. A dnes je trockismus na vrcholu slávy a běsnění po celém Západě. Říkají tomu mylně neomarxismus, ale jde o křišťálově ryzí trockismus.

365762

15.8.2018 9:29

== Čeští prezidenti - basmani.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 365762

V čechách je prezident - mukl dlouholetá tradice. Jak někdo nebyl odsouzenej k smrti a nebo neseděl, nemůže bejt dobrým českým prezidentem, protože na to nemá kvalifikaci.

Kdyby třeba soudruh Lahev nebručel, tak tu dneska nejsou komunisti. Již nikdo nepamatuje na to, jak ještě na letiště Ruzyně, nynější Veškrnovo , přstál kdysi z Moskvy Antonov, vysunul se žebřík jak pro slepice, z něj seskákali soudruzi Kocáb a soudruh Horáček, a křičeli nadšeně na na ploše se jak cukrová třtina ve větru se klátícího jak slíva opilého muže v ošoupaném svetru dlouhých nemytých vlasech a počůraných texaskách:

Vašku, budeš prezidentem! Gorbačov nám to dovolil !!!

Podívejte jak fatálně to třeba dopadlo se soudruhem Klausem, a nebo soudruhem Zemákem, kteří nebručeli . Typičtí úředničtí outsiedeři v bez odborných kvalifikačních předpokladů.

Kromě klasického basmana jako dr. Gusta Husák tu byl ještě jeden daleko zajímavější, a to sachsenhausenský heftlink, pak vězeňský kápo a nakonec prezident československa Tonda Zápotocký. Ten když věšel na apelplace dosouzené heftlinky na šibenici, a podkopával jim radostně stoličky, říka třebal:

My víme, pane redaktore, že jste čestnej člověk, ale to víte, rozkazy jsou rozkazy a postupy jsou postupy. Každý hájíme své.

To, že měnová reforma nebude a je to jen šeptanda imperialistů mu promiňme za daleko nadčasovějščí:

Není možné soudruzi, pěstovat kult zaměstnance, kterému je vše dovoleno !!!

[velký smích]

365778

15.8.2018 11:21

RE: == Čeští prezidenti - basmani.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 163.?.?.?

Reakce na 365778

"Není možné soudruzi, pěstovat kult zaměstnance, kterému je vše dovoleno"

Tak přesně tohle je esence trockizmu. Papalášsko-muklovský systém, který se rozmohl po Stalinově a Gottwaldově smrti.

Ale s tím Lahvem nesouhlasím. CIA spolu s STB měly vyšlechtěnou řadu jiných "disidentů" a kdyby to nevyšlo s Vaškem, třeba kdyby přišel zechcanej, vožralej a poblitej na balkon Melantrichu, tak by vytáhli z klobouku jinou figurku. Tigrida nebo jánevím koho dalšího.
Vždyť havlův kult vybudovali doslova během pár týdnů, předtím ho nikdo neznal, všichni tam chtěli dubčeka (kterému se stala docela záhy "nehoda"[mrknutí jedním okem].

To stejné s Klausem. Ten byl v podstatě šašek, jen takový maskot privatizace. Tu špínu v pozadí dělali lidi jako Dlouhý, Kočárník, Ježek, Kalvoda atd. A to si ještě nejsem jistý, jestli jim celý privatizační projekt nepodstrčila už komplet hotový CIA, která měla svoji pracovnu na každém ministerstvu, ve Fondu národního majetku rovnou centrálu.

365787

15.8.2018 14:32

RE: == Čeští prezidenti - basmani.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 151.?.?.?

Reakce na 365778

Už Vám bylo jednou řečeno: nepište hlouposti. Působí to jako průměrný čecháčkovský kutilský výtvor nastrčeného havloida. Než budete příště činit politicko-společenské analýzy, zopakujte si prosím základku. Třeba pak už nebudete vypadat jako totální negramot.
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí....

Pro administrátora: Prosím, aby diskuse na Zvedavce byly zabezpečeny heslem, které prolomí pouze individuum s IQ > 30. Děkuji.

365796

16.8.2018 10:14

== RE: == Čeští prezidenti - basmani.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 365796

Slušelo by se, kdybyste jako jistě intelektuál autoritativně řekl:

Již jednou vám mnou bylo řečeno, abyste...!!!

Jinak se na Vás mohu dívat jen jako poslanec českého parlamentu za ODS Václav Klaus mladší starší se svým mrazivým fascinujícím úsměvem. Václav Klaus nejstarší jeho úsměv pragmaticky vyměnil kdysi hned po vstupu spojeneckých vojsk, za trabanta. Určitě zase v extázi vykřiknete co to tu jako nastrčený havloid melu, a požádáte okamžitě administrátora, aby zvýšil IQ hesla, které prolomí individuum, které sem pronikne, na minimálně 35, ale pak si to heslo již budete muset zapsat na papírek, abyste ho nezapoměl. S tím trabantem je to však pravda. Trabant stál v sedumdesátých letech minulého století stejných dvacet tisíc československých korun, jako operace degenerovaného synátora, které však jeli chirurgové v NDR v tu dobu za tu cenu běžně s 95 procentní úspěšností. Téměř stále před veřejností ukrývaný Klaus nejmladší který však již díky své superaktivní slovenské máti nenápadně prošel hafo funkcí v různých správních radách například ČEZU, a objevil se znenadání až jako garde Lýdie Mištinové na Karlovarském filmovém festivalu, protože profesor Klaus, min 35 x honoris, tedy spíše již multihonoris causa festival letos ignoroval, však zase vzhledem jakoby z rodiny vypadl. Takové genetické testy by asi zvědavého člověka přivedly k překvapenému výkřiku. Operace by v tomto případě byla asi podstatně dražší než trabant...

[velký smích]

365820

17.8.2018 11:30

Kadete Bíglere.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 365820

MYŠLENKY MÁTE, LEČ CHYBNÉ, ČESKY ŘEČENO, MLUVÍTE HLOUPĚ A NAVÍC DEMAGOGICKY.
Jděte do sebe. Více studujte a nastudované nezapomínejte a nepřekrucujte. Na začátek bych doporučoval Marxe a pak se můžete obrátit třeba níže, Hegel, Feurbach atd., nebo nahoru Lenin a jeho kritici i následovnící. Až pak se teprve zkuste projevovat ve veřejné diskusi. Jinak Vaše maloměšťácké bláboly působí na člověka jako průměrný čecháčkovský kutilský výtvor. V tom lepším případě.
Zasloužil byste si jiné publikum, na iDěs byste byl mezi svými.
Sbohem.

365860

17.8.2018 19:36

RE: == RE: == Čeští prezidenti - basmani.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 365820

s.O., svět zjevně na vaše "pravdivé lži" ještě není připraven, většina stále myšlenkově dlí v tom gojimském divadle které tu pro nás vytvořili a prohlédnout matrix slutečně do hloubky většině stále dělá problémy. Vytrvejte a nakonec se uznání dočkáte.

365879

13.8.2018 16:17

to bude zas v álejích nablito...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

to bude zas v médiích nablito... obzvlášť v ČT a ČRo

už s tím pomalu začínají, hezky v předstihu. Za chvíli začnou vytahovat Miladu Horákovou (toho času usvědčenou spolupracovnici západoněmecké tajné služby, kterou chytli přímo na hranicích s tajnými materiály, jejichž vyzrazení by závažně poškodilo ČSSR), pak pussy riot a nakonec "Putlera".

Jen tak pro zábavu budu sledovat kteří z naší umělecké fronty se budou prostituovat na obraze a kvílet jaká to byla tragédie.

No stejně jsme měli kliku, že ta CIA plánovaná barevná revoluce nevyšla v 68. ale až v tom 89. roce.

365722

13.8.2018 17:11

Chudáky není třeba dojit, stačí je naučit, aby se dojili sami

Ahura Mazda 109.?.?.?

odjakživa jsmem byli nárazníkové pásmo, narazil jsem na informaci, že to nebyla okupace, ale záchrana, páč na naší západní hranici byla připravena armáda.
Ale nemám ověřeno.

Každopádně vřele doporučuji tuto knihu, kdo zná ví a kdo nezná, tak teprve pozná:

Stewart Steven
VÝBUŠNINA
Operace CIA Splinter Factor

365728

13.8.2018 17:23

Zapad nas Zaprodal

coinageboy 207.?.?.?

Zapad nas zaprodal jak se stalo v dejinach casto.

Vpad vojsk Varsavske Smlouvy byl predem nahlasen USA a NATO.
Ani Sovetsky Svaz nebyl veden takovymi tupci aby neohlasene posunuli vojska na hranice NSR, vydesili NATO a tak rozpoutali 3 ti svetovou valku.

365729

13.8.2018 18:07

RE: Zapad nas Zaprodal

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 365729

Ze nas Zapad kdykoliv hodi pres palubu, netreba pochybovat. Nicmene, v tomto pripade nesouhlasim se slovem "zaprodal". Zadnou smlouvu o pomoci, pokud k nam prijdou vojska SSSR s nami nemel...

365732

14.8.2018 10:10

RE: Zapad nas Zaprodal

arni 46.?.?.?

Reakce na 365729

Západ nás háknul docela dobře. Všechny montovny a fabriky kde Čech maká jsou Západu, krámy kam chodí Čech nakupovat patří taky Západu, naše už není nic ani ta voda ani ta Škodovka takže i zadek si může Čech utírat a vozit leda v něčem ze Západu. Armáda je spíše parodie na armádu, takže nějaká obrana taky nehrozí, i když ten Západ by možná českého bojovníka v nouzi i zaplatil aby mu tady před případným chaosem podržel majetek. Tak koupená země se jen tak nevidí. A vy budete říkat že nás Západ nechal, hee[překvapení][bliji]

365744

15.8.2018 10:14

RE: Zapad nas Zaprodal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 365744

A chceš říct že za komancu byly ty fabriky naše? Vždyť třeba uran z Jáchymova ficet zadara rovnou do Ruska

365780

13.8.2018 21:49

Chronologicky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Od Kubánské krize (1962) a tomu předcházející rozmísťování raket v Turecku byla snaha rozmístit rakety v zemích Varšavského paktu a jeho satelitech. Nevím co je pravdy na tom, že prezident Novotný byl proti rozmístění jaderných zbraní na území ČSSR, ale je faktem, že Antonín Novotný abdikoval na funkci prezidenta (proč?) a na jeho místo nastoupil generál Ludvík Svoboda 30.3.1968. Těsně cca pár měsíců před invazí?...Chtěl si někdo pojistit přes Generála (s dobrými vztahy se SSSR) hladký průběh invaze? Nebo ho radši voj.rozvědka dopředu dosadila? Těsně před invazí v srpnu navštěvuje ČSSR J.B.Tito (Jugoslávie) a N. Ceaușescu (Rumunsko)...o čem si povídali?...předávali informace našim? jaké? proč?...tyto dvě země odmítli okupaci. A byli to historicky tyto dvě země (Jugoslávci a Rumuni), které byli připravené s námi bojovat v roce 1938 po Mnichovu jako "Malá Dohoda"...dokud E.Beneš neodvolal mobilizaci...zajímavé souvislosti. Samozřejmě, že rozvědka musela vědět, že se okupace bude konat, ostatně se na letišti v Ruzyni už pár hodin před invazí pohybovalo tolik Ruských "turistů", že rozvědka nemohla nic dělat...ostatně stejně náhodné velké množství ruských "turistů" se objevilo pár dní před divokou popravou N,Ceaușesca...imperium vždy likviduje ty, kteří toho moc ví....

365734

14.8.2018 7:57

RE: Chronologicky

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 365734

Nehledejde ve vsem za kazdou cenu konspiracni teorie a radejii si zjistete fakta. Ono to vazne tak divne nebylo, ze Novotny abdikoval. A pokud by slo o hladky prubeh zasahu, jiste by se nasel nekdo vhodnejsi, nez Svoboda.

365740

14.8.2018 15:37

RE: Chronologicky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 365740

Nevíme přesně co se dělo v zákulisí, takže stejně nemůžeme rozhodnout, jestli se o konspirační teorii jedná nebo ne...

365750

14.8.2018 8:43

RE: Chronologicky

geras 80.?.?.?

Reakce na 365734

V druhé polovině 60. let se nedařilo nahrazovat rakety středního doletu R-12 a R-14, tzv. "kubánské", nadprůměrné v době svého vzniku, ale rychle morálně stárnoucí. Projekt SS-14 dle západního značení nabyl spolehlivosti až v roce 69, projekt SS-15 nedotáhl výš než na 50 % úspěšných startů V době předcházející roku 68 se to lámalo - stará versus moderní elektornika ? Pásy versus kola ? Vojenští stratégové měli černo před očima.
Možná jeden z faktorů srpna jako výsledek uplatnění doktríny "když to nedoletí, tak to dojede". Ovšem až roku 1983 se jediná úspěšná rakety menších doletů z 60. let, OTR-22, vydala na misi do ČSSR, a dlouho nepobyla.

365741

14.8.2018 11:55

RE: Chronologicky

Alfred 89.?.?.?

Reakce na 365734

...."Nevím co je pravdy na tom, že prezident Novotný byl proti rozmístění jaderných zbraní na území ČSSR, ale je faktem, že Antonín Novotný abdikoval na funkci prezidenta (proč?)..."

Tak Novotný byl nejenom proti umístění jaderných zbraní u nás, ale, a to je hlavní, byl proti umístění sovětských vojsk na našem území, když my jsme byli jediná středoevropská země kde SSSR vojska neměl. A s tou "abdikací" to bylo tak, že byl z funkce prezidenta prakticky vyštván. Vše pak gradovalo k tzv. demokracii až do 21.8. Výsledkem bylo "dočasné umístění vojsk..... Náhoda?

365746

14.8.2018 20:40

== RE: Chronologicky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 365746

Prezident Novotný byl velice svědomitý a charaktorní člověk, a když dostal nějaký úkol na který nestačil, plakal prý doma ženě na rameni. Chce to prostě umět s klidem velitele poslat když je třeba něco demonstrovat, pár tisíc lidí na jatka, jako soudruh generál Svoboda, a dovést se na to pak při přebírání medajle vykašlat...

[velký smích]

365760

15.8.2018 9:24

RE: == RE: Chronologicky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 151.?.?.?

Reakce na 365760

Po bitvě každý generál, Vy též. Dostanete příležitost, kadete Bieglere, při prvním nočním útoku! [chechtot]
P.S. Už nepište hlouposti. Působí to jako průměrný čecháčkovský kutilský výtvor.

365777

15.8.2018 11:18

RE: == RE: Chronologicky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 365777

Děkuji Vám že jste si všimnul v záplavě zdejších komentářů právě mého průměrného kutilského čecháčkovského výtvoru, a jsem tím nesmírně poctěn, protože čeští prezidenti a jejich životní příběhy jsou leta mým nejoblíbenějším hobby. Hledat a vybírat tyto příběhy z knih v knihovně je pracné a časově náročné, a jsem velmi vděčen naší technické revoluci 21 století, že existuje internet. Každý správný psychiatr třeba ví, že když postaví na chodbě svého oddělení dvě internetový konzoly a sleduje to za rohem v kanclu, ví za odpoledne o svých pacientech daleko víc, než kdyby se je snažil vyšetřovat nejmodernějšími lékařskými metodami pomocí psychofarmak. Kdysi jsem četl historický román ze sedumnáctého století, myslím že se to jmenovalo Kulhavý ďábel od Ságeho, kde Ďábel odkrýval stropy lidských obydlí, a ukazoval svému pánu, donu Kleofášovi:

Podívej, všude kam se podíváš jen choré mozky.

Dnes už Ďábla nepotřebujeme, neboť existuje internet. Ještě k těm českým prezidentům, tuhle jsem četl že dr. Gusta Husák dovedl dělat naprosto profesionálního psa. Běhal prej po zemi po čtyřech, otíral se o nohy, a štěkal a kňučel. Pisatel, jeho spoluvězeň, psal, že možná i vrtěl ocasem, ale nemohl to zkontrolovat, protože byli všichni oděni ve vězeňských uniformách. Vyžadovali to od něho vězenští dozorci, za cigaretu. Když tohle dovedl dělat za cigaretu, co asi dovedl dělat za funkci...

[velký smích]

365786

15.8.2018 15:38

RE: Chronologicky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 365746

S těmi vojsky SSSR ve střední evropě to bylo tak, že to byla víceméně okupační správa šmejdů co více nebo méně podkuřovali Hitlerovi. Východní němci byli náckové, Maďaři byli poloviční náckové, Poláci se rusům snaží uškodit kde to jen jde posledních cca 400 let, Slováci taky poloviční náckové-hlinkovci.
A to jsem pominul různé banderovce a ustašovce, protože to není už středoevropský region.

Češi byli prakticky jediní kdo si s náckama nijak nezadal, proto nebyl důvod tady mít větší vojska. Kromě účelů geostrategických - proto tu byly minimálně sklady jaderných hlavic, možná i rakety. Prostě sověti potřebovali mít taktické rakety co nejblíž imperialistům, protože v západním německu je měli imperialisti taky.

I to je důvod, proč měla ČSLA ofenzivní postupy na napadení německa, protože jsme byli nárazníkové pásmo, které by počátek 3. světové schytal nejhůř, nejspíš by z nás byla radioaktivní pustina. Tak by bylo lepší bojovat na území německa.

365799

14.8.2018 9:56

Zajímavá fakta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 151.?.?.?

Mám po ruce též zajímavá fakta o okupaci ČSSR ze srpna 1968 – Ukrajinci - Chruščov byl Ukrajinec a daroval své rodné zemi Krym, v politbyru KS SSSR rovněž byla naprostá většina Ukrajinců, jen jediný Rus. Proč se tedy divit, že byl v roce 1956 zvolen do vedení politbyra Nikita Sergejevič Chruščov, odpůrce J.V. Stalina. Tato velmi zajímavá fakta jde velmi dobře zjistit z knihy o Celní správě ČR.
Okupace Československa Rusy v roce 1968 ? Ani náhodou! O situaci v Československu v dubnu 1968 jednalo politbyro KS SSSR ve složení: 7 Ukrajinců (včetně L. I. Brežněva),1 Bělorus, 1 Litevec, 1 Kirgyz, 1 Kazach a jen jeden Rus. Když po vášnivé diskuzi došlo k hlasování o intervenci do ČSSR, tak intervence zvítězila v poměru 10:2 - (Litevec se zdržel a Rus byl proti).
Do Československa byly dne 21. srpna poslány dvě sovětské armády, a to 1. ukrajinský sbor, složený výhradně z Ukrajinců, a 1. záložní uralský sbor, v němž bylo téměř výhradní zastoupení zauralských národností. V první vlně do Československa přišlo tedy celkově 63 Rusů, z toho bylo 42 armádních žurnalistů. Až v roce 1970 se začal záložní sbor stahovat zpět do SSSR a 1. ukrajinský front začal být nahrazován nově vzniklým 3. sborem, jemuž se přezdívalo zahraniční a v něm pak už byla většina Rusů, kteří však s 21. srpnem 1968 neměli nic společného. Ve své podstatě okupace Československa byla ukrajinskou záležitostí! Takže si to dejme vše dohromady s tím, co se dneska odehrává na ukrajinském Majdanu....
A těch agentů CIA v Praze, co si o nich štěbetali už i vrabci na střechách Hradčan a Letné, nešlo však o ty pražské pamětihodnosti, nýbrž o vojenské letiště a Letnou, resp. o sídliště postavené pro sovětské letce v severočeské Mimoni.

365743

15.8.2018 11:27

RE: Zajímavá fakta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 163.?.?.?

Reakce na 365743

7 Ukrajinců, 1 Rus, 3 další národnosti, to je dohromady 11 lidí v politbyru.
11 je číslo které jako svůj symbol používá Globální prediktor. Je to náhoda?

365788

15.8.2018 13:30

Sloní ukrajinská stopa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 151.?.?.?

Reakce na 365788

To nevím.
Vím ale, že Pražské jaro bylo potlačeno tankovou divizí, trvale rozmístěnou na jihu regionu Odessa, konkrétněji v Bolgradu, kde se narodil a vyrostl ... Petr Porošenko.

365792

18.8.2018 12:43

RE: Sloní ukrajinská stopa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 365792

Nějaká líheň banderovců?

Vypadá to na "cizineckou legii" která přijela k nám. Že většina z osádky tanku neuměla pořádně rusky a byli to nějací stepní mongolové, to byl zřejmě záměr. Nikdo v CCCP nepotřeboval, aby se s námi domluvili a ještě se tu nakazili naší dubčekovskou barevnou revolucí.

Každopádně je zvláštní, že skoro všechny svinstva v SSSR mají na svědomí "inostránci" tedy gruzínci, ukrajinci apod. (o židech raději nemluvě). Stalin v tom byl světlou vyjímkou.

365890

14.8.2018 12:10

Nebezpečný Podracký

Heriot 185.?.?.?

Podracký byl roce 1968 členem KAN a to hovoří za vše. To byl přesně ten hnus, který začal tehdy vylézat a který invaze zahnala zpátky do děr. Je to grázl a manipulátor, který se nyní jakoby skrýva za objektivitu, viz jeho články k volbě Zemana, ale přitom ho shazoval jak mohl.
Totéž se týká tématu roku 1968. Do jakoby nezaujatě se tvářícího článku nasoukal svůj fanatický antikomunismus, lži a rusofobii, kam se jen dalo.

365747

14.8.2018 21:43

Z MRAVNÍHO HLEDISKA JE KAPITALISMUS MNOHEM HORŠÍ NEŽ REŽIM MINULÝ

Miroslava 89.?.?.?

Hlavní problém minulého režimu tkvěl v jeho bezbožnosti, protože společnost bez Boha není schopna dlouhé existence. V současnosné době probíhá to samé a právê sekulární politika EU vede k sebezničení evropské civilizace. Není podivné, že odpor proti cizim kulturám jsou zatím schopny klást jen země Varšavské smlouvy?

Ještě mě udivuje, že autor článku uzřel totalitu v minulém režimu a v tom současném ne. Nechtěl by ho na vlastní kůži otestovat? Například napsat články demaskujicí LGBT jako velmi nebezpečnou zvrácenost? Stejně tak může napsat články o nelidské - vlčí podstatě kapitalismu, také by se hodilo otestovat totalitárnost současného režimu kritikou současného hegemona...

365761

15.8.2018 5:07

Kdo byli v 1968 ti "Rusaci"

co na tom zalezi 162.?.?.?

Cist prispevky, clovek se jen musi smat .. Chazarska zido propaganda kontrolujici ceske mysle se toci na plne obratky ..
Ja je videl, ty "Rusaky" ke konci srpna 1968, vracel jsem se pres Prahu z chmelove brigady. Pred nastupem na strojni prumyslovku v Celakovicich, bylo mi 15 .. V Praze jsem ty "Rusaky" videl: 150 cm asiati nekde ze stredni Asie, ani neumeli rusky. Videl jsem je, jak v Praze u Tesnovskeho nadrazi zi v kruhu sedli na zem, turkicky si zkrizili nohy, a poslouchali toho co umel cist a cetl jim z novin .. Nevim co to bylo za jazyk, ale ne rustina.
Je smutne, jak dnesni Cesi s vypatlanyma mozkama chazar zido lzemi nenavidi Rusy .. Ti utrpeli pod Krista nenavidejicim komunismem vic jak nejaci cechackove ..
Kdo zasel zlo komunismu? Pro ty co rozumi anglicky, skvela zprava od Frank Britton, z 50-tych let ..
Amen
http://www.whale.to/c/Behind-Communism-by-Frank-L.-Britton.pdf

365766

16.8.2018 4:38

RE: Kdo byli v 1968 ti "Rusaci"

co na tom zalezi 162.?.?.?

Reakce na 365766

A pak jsem ty prave "Rusaky" vidaval, kdyz jsem jezdil z domova pres Lysou nad/Labem do strojnicke prumyslovky v Celakovicich. Vlaky od Nymburka a Moskva - Milovice se mijely prave v Lyse nad/Labem. A tam jsem se jim, jako 15 lety, 16 lety kluk mohl divat do tvar tech "Rusaku", vlaky staly hned vedle sebe. "Rusti" oficiri v chazarskych papachach, s nima jejich bachrate barysni, citil jsem tu jejich "vonavku', smrdelo to jako chcanka na sto honu. Typicke chazarske ksichty. Ne, to nebyli Slovani. A v v te dobe jsem o nejakych zidovskych chazarech, a tom ze ti zpusobili satansky komunismus, nic nevedel. Koukal jsem na ty "Rusaky", a byl jsem zmaten ..
Na podzim 1968 se mi splnil sen: V 15 letech jsem zacal hrat za sve rodne mesto fotbalovy krajsky prebor dorostu, proti klukum o 4 roky starsi. Tehda, v zari 1968, mi klub koupil krasne kopacky Bardejovky, cerveno-cerne, se sroubovacima spuntama. Mel jsem se je vyzdvihnout u byvaleho "Bati" na namesti. Prisel jsem tam, a tez tam prisel nejaky vysoky papalas okupacnich vojsk. Ten polozil na stul stos stokorun, v zivote jsem neco takoveho nevidel. Snad to bylo 10 tisic Kcs. A rika prodavacce: "Davajte botinky". Ona, "A jake? Panske, damske, detske, a jake cislo?" Tavarycs: "Vsjo". A manul rukou ukazuje na regaly.
Neveril jsem vlastnim ocim. Ale muj bratr mluvici 10 jazyky, doktor filozofie, sberatel fanatik nusmatik, v te dobe predseda Ceskoslovenskych numismatiku mi pak ukazal dve 100 Kcs banovky: Trosicku se lisily velikosti, a byly tam graficke rozdily. Dnes muj nebostik bratr mi vysvetlil, ze bolsevicke politbyro z Moskvy, aby motivovovaly at chazary, Rusy, ci kohokoliv z CCCP, tak jim v Moskve natiskli falesne ceske 100 korunove bankovky. Ty byly pozdeji tajemne stazeny CSSR kolaborantskou vladou, ale zpusobilo to obrovsky vnitrni dluh.
To si pamatuju z 1968 az dodnes, jako by by to bylo vcera .. Pak po mnoha letech, kdyz padl Sovetsky Svaz, tak jsem V USA ve sve profesi (letecke inzenyrstvi) potkal emigranty z byv. CCCP, tzv. "zidy", kteri priznali ze byli v komunisticke strane, a v Rude Armade .. Ale kdyz se jim to vse pod Gorbym sesulo, tak v pohodli emigrovali do USA, a jeste pritahli s sebou stare chazarsko-zidovske rodice, byvale komouse, a ti v USA, aniz by hnuli prstem, dostali od USA penzi .. Tolik z mych vzpominek, a jsem vdecny Bohu ze jsem pred 40 lety vzal drahu, a nikdy se do dnesniho "Jude Protektorat Deckel & Knedl" nevratil.
Pochvalen bud Pan Jezis Kristus. Amen.

365810

15.8.2018 6:53

zednářský boj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Politický boj znamená že politické strany bojují mezi sebou o přízeň voličů. A ne to co se děje teď, že politické strany ruku v ruce bojují proti celému národu.

To není politický boj. Spíš bych to nazval bojem židozednářským.
Už jsme na tom jako v USA. Všechny strany mají tutéž eurounijní, proimigrační a antipatriotickou agendu. Kdyby neměly různé loga a jiné ksichty ve vedení tak byste ty strany těžko navzájem rozlišili.

Jen se koukněte co se po Sobotkově likvidaci stalo s ČSSD. Dokonce i ti staří matadoři v jejích řadách si všimli že je tam něco hodně špatně. A že ti mladí neomarxističtí eurounijní svazáci mají volební program "v podzimních volbách pod 5%"

365767

18.8.2018 23:53

"Pražské jaro 1968" = pokus o privatizaci moci i majetku (toho v socialistickém vlastnictví)

Pátá Mojžíšova 7:24 46.?.?.?

To si snad pan Podracký dělá legraci;
> postavit komunistický režim na přirozených společenských mechanismech

Co je přirozeného na xido-fašistickém banksterském podvodu (viz Deschner; Moloch / Klimov; Boží národ / Rakovského protokoly / Čapek; Proč jsem se nestal komunistou), mně uniká.

„Spravedlnost“ zahajovalo počáteční velké lupičství se žvásty „zespolečenštění výrobních prostředků“ a „diktatura proletariátu“. Už slovo „diktatura“ je působivé a mnohé vysvětlující, ale „diktatura proletariátu“, to je teprve síla! Jakože dav si bude jednotně vládnout dle osnov xido-fašistického podvodu marxismu-leninismu??? (viz Rakovského protokoly)

Dovoluji si upozornit na davovou debilitu.
(Poznámka; Pokud by se lidem do samosprávy nevnucovali šmejdi xido-deprivanti se svými lstivými žvásty a zločinnými úmysly, pak by to ovšem znamenalo vyloučit davové rozhodování o čemkoli. Dav je debil (viz Koukolík, davová debilita). Pro dobrou správu je nezbytně nutné individuální uvažování, dobré promyšlení dostupných informací (nikoli desinformací) každým voličem samostatně, a pak tajné volby v referendech, ve svobodných referendech.

Další perla páně Podráckého;
> odlišné vnitřní politické prvky, které vedly k větší demokracii a svobodě

Problém celého toho krámu byl v osobách a obsazení, v sajanech, ve spolupracovnících banksterů ze SSatanovy SSynagogy.

O co šlo v „pražském jaru 1968“, ukázala devadesátá léta – o svobodu, ale především korporátního fašismu.

365899

19.8.2018 8:17

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 365899

Ukažte mi, který režim, ideologie nebo státní zřízení za posledních 1500 let není aspoň z poloviny "xxx-ido".
To můžete zavrhnout úplně všechno (neboli vylévání špinavé vody z vaničky i s dítětem).

Například to Stalinovo slovanské pojetí xxido-komunizmu byla ještě ta nejlepší varianta, když vezmeme do úvahy, jak jim tam xxxido-chazaři těch 70 let sypali písek do soukolí a snažili se to sabotovat kde se dalo.

365903

19.8.2018 16:52

"pravdolásku" lze vysledovat už říši s Flaviovci -Vespasián, Titus, Domicián(viz Feuchtwanger)

Pátá Mojžíšova 7:24 46.?.?.?

Reakce na 365903

> Ukažte mi, který režim, ideologie nebo státní zřízení za posledních 1500 let není aspoň z poloviny "xxx-ido".
Japonci o nezávislost na lstivých lupičích z Předního východu usilovali několik set let. Ale byli „pravdoláskařsky“ přesvědčeni. Nyní má Japonsko u xido-banksterů nesplatitelné dluhy, a to i přes obrovské, šílené, otrocké pracovní nasazení inteligentních lidí.

>Například to Stalinovo slovanské pojetí xxido-komunizmu byla ještě ta nejlepší varianta, když vezmeme do úvahy, jak jim tam xxxido-chazaři těch 70 let sypali písek do soukolí a snažili se to sabotovat kde se dalo.

Mně to spíš připadá, že to byla ze strany xido-bolševíků sebeobrana před likvidací xido-globalistickými bankstery. Xidi se rvali mezi sebou. Jedni chtěli absolutní moc na celé Zemi, druzí chtěli přežít. Co ale na bolševismu bylo Slovanského, mně uniká.

„Komunismus“ bylo lstivé lupičství spáchané šílenými poskoky podle zadání banksterů, za účelem následného ovládnutí xido-světobčanskou banksterskou vrchností z vrcholu pyramidy moci. Podobně jako později slavný holok… Okrást všechny, učinit lidi závislými, a nasadit tyranii Strany (jak předpovídal Orwell v 1984).

365913

20.8.2018 5:02

RE:

co na tom zalezi 162.?.?.?

Reakce na 365913

Uz jste si prosel nesrovnalostmi ohledne "veseni" Salzmana-Slanskeho, a dalsich 7 zidu, aby se mezi gojimy, v budouci Jude Protektoratu Shabbez Deckel & Knedl rozpoutala histerie, ze zide (kteri komunismus vynalezli, financovali, uvedli do chodu) jsou "kontrarevolucionari", "neprateli socialismu", "agenti zapadniho imperialismu"?
Je az neuveritelne, jak velka vetsina gojimu skocila na spek "veseni" zidu 4. prosince 1952, kdy to nikdo nevidel. Stejne tak jako "rozpraseni popele" v noci nekde za Prahou, kdy krome rozprasujicic StB to taky nikdo nevidel. Zatimco na veseni KH Franka koukalo na Vaclavaku deseticice dychtivych gojimu, i povesena chudera Milada Horakova (tu jeste kat tahal za nohy, nechtela vydechnout) byla fotografovana, podobne jako lynchovany Benito Musolini.
A pak jak krasne jsou nesrovnalosti oficialnich verzi, jedna rika ze Salzmanovsti zide byli zpopelneni stejny den, a popel v noci rozfoukan za Prahou na v noci. Ale jina verze rika ze byli spaleni az po Novem Roce 1953 (cca 3 tydny v mrazaku?), a zase v tajemnosti popel rozfoukan StB na vozovku, aby autobusy vozici gojimsky proletariat do prace brzo rano neklouzalaly ..
Ale jak rikaly babicky, Lez ma kratke nohy ..
Je smutne videt, kam nase vlast dnes dopracovala, ze nikdo se nad touto lzi nezastavi .. Ale, prece to rekla UV KSC, tak to musi byt pravda. A tak i zapad tomu musi verit taky.
Kde je ta nejvetsi tma? V noci, v tunelu, v prdeli cernocha ...

365919

20.8.2018 19:58

RE:

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 365903

...to si myslíte Vy, ale jak je vidět, tak ta tupá kavárenská lůza si víc lebedí v okupaci nikoli té "ruské", ale nacistické, kdy umíralo denně tolik občanů ČSR, kolik padlo za oběť té "ruské" za dlouhých 20 let...jsem zvědav, zda se ti stejní okupace nemilující rypáci z dnešní demonstrace před ruskou ambasádou sejdou také v počtu odpovídajícímu významu a důsledkům té německé...zatím si na 15. března nevzpomněl už několik let nikdo a ani z těch oficiálních prasat, které tu živíme, jako na krmníku...[naštvaný]

https://www.novinky.cz/domaci/481075-pred-ruskou-a...

365932

Tuto stránku navštívilo 2 688