Diskuze k článku
Alza překročila hranici
Příspěvků 48
Doporučuji, Mironet nejlepe pobočka v Praze Břevnov, když sem tam byl naposledy tak fungovali ještě klasicky postaru mají prodavače co se vyznají poradí i pomůžou.
V prave v tomto mironete jsem nakupoval jeste pred alzou. Bohuzel nekolikrat lhani. Zbozi nabizene v akci za jinou cenu po objednani v den vyzvednuti cenu navysili. A podobne praktiky. Bohuzel musim rict, ze co do rychlosti sluzeb a kvality, jsem nikdy nemel s alzou problemy. Jen jednou, a to jsem jim pohrozil advokatem, a vse nakonec vyresili sami. Chapu ze reklamni logo ktere huci v kazde reklame je otravne. Na druhou stranu je to firma, ktera se vypracovala z niceho, a ja jim jejich obchodni uspech preji. Samozrejme, cim vetsi firma je, tim vic preslapu muze udelat. Jan Hus starter pack je velmi hloupy marketingovy cin. Ale nema smysl si stezovat, to jen povzbudi toho, kdo to vymyslel, protoze se bude o alze mluvit a psat jeste vic, a tim jeste vic reklamy. Ten hloupy napad bych obratil proti firme a v otevrenem dopise bych zadal za zavedeni i Jan Palach starter kit. Na veci spojene s alkoholem bych zadal Havel starter kit (byl to velky a znamy alkoholik) atd atd.
10.7.2018 14:19
10 omylů o mistru Janu Husovi. Nezemřel pro pravdu a nemusel zemřít vůbec!
Reakce na 365194
11.7.2018 8:36
RE: 10 omylů o mistru Janu Husovi. Nezemřel pro pravdu a nemusel zemřít vůbec!
Reakce na 365199
Tak to je slabota.
Celostátní a stoprocentní bojkot... Nic jiného na tyhle paka neplatí... Teprve když vidí negativní výsledek "reklamy" tak se zamyslí... Tedy, pokud mají čím...
Nebola niekedy na jar v Prahe akcia "umučenie Alza-panáčika"? Sestra mi niečo také spomínala, ale nič som na nete nenašiel.
Ubezpečujem Vás aj ALZU, že v tejto predajni už nikdy nič nekúpim.
Ja som to v Alze, ktorá si to veselo, škrekľavo a nevkusne "vyřvává" aj na Slovensku, niekoľkokrát skúsil tiež, v ich starom obchode to ešte ako tak šlo, ale po presťahovaní sa bližšie do centra mesta, keďže chlapci "Jdou s dobou" to bola onakvejšia "pakárna", Skonštatoval som, že nie som asi "IN", nepostavil som sa do radu niekde na "ŠTART" a opustil som túto zrobotizovanú predajňu bez "pořizené". ..
Tovar čo som potreboval, som si nechal cez inú internetovú predajňu poslať priamo na adresu a bol som v "POHO".
Občas prechádzam okolo ALZÁCKEJ predajne, keď idem z obeda popri výdaji tovaru pre motorizovaných zákazníkov, majú to na západnej strane objektu. V lete cca. od 12 až do večera tam praži slnko ako v pekle, kolóna aut ako pred MC Donaldom (kam mimochodom už tieź roky nechodím), hotový horor.
Chlapci svojov nevkusnou reklamou vliezli kadekomu pod kožu ako vši, pre mnohých ľudí je asi ťažké sa ich jednoducho zbaviť.
Naprostý souhlas! Bohužel jediné co mohu udělat je od dnešního dne v Alze nic nekupovat. Daleko horší věc je že podle mého 99% toto vůbec ale vůbec nezajímá.
Myslím že současnou dobu a hlavně morálku již žádným normálním způsobem napravit nepůjde. Bohužel
Musím se připojit. A to uvádím, že jsem již několik let nepsal nikde žádný příspěvek do diskuze jelikož na to nemám čas a už mě to unavilo.
V případě alzy ale musím.
Něco tak otravného jsem nezažíl a myslím si že jejich kampaň je otravnější než mouchy poletující kolem čerstvého hov..
Již samotná kampaň mi řekla, že tito jedinci musí být úplně vyhrabaní a na základě toho jsem zásadně nikdy nenavštívil jejich stránky a naprosto ignoroval jejich nabídku, i kdyby to zboží rozdávali zdarma.
Sám sebe se teď ptám, proč to vlastně zde píši?? ..vždyť jim vlastně teď pomáhám. Já je záměrně ignoroval, jelikož jsem dopředu věděl, že na toto dojedou, že toto může dělat jen parta idiotů.
Kéž by tato firma opravdu zmizela a už po ní nikdy nebylo ani vidu ani slechu.
Toť můj pocit a názor.
Alzo, já si u tebe fakt nikdy NIKDY nikdy nic nekoupím.
8.7.2018 21:22
V té Alze musel být někdo Sakra zfetovanej.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?
Díval jsem se na obsah toho balíčku. Je plný předražených krámů, nad kterými by se ofrňoval snad i pyroman. Navíc je označován jako "Starter" což může naznačovat, že se v nabídce Alzy brzy objeví další balíček (tentokrát pro pokročilé). Copak bude asi ten obsahovat? Pochodně, ohňostroje, plamenomety, výbušniny nebo snad Zemanovy rudé trenky?
Ne, vzhledem k dozrávající situaci v EU bude další ALZA-balíček obsahovat propriety a podrobný návod ke zhotovení a použití improvizovaných zápalných prostředků vhodných k nasazení proti pohyblivým a stacionárním technickým cílům i živé síle ve formě "zápalných lahví", lidově též nesprávně zvané "Molotovovy koktejly" a po nich přijde další balíček pro vyspělejší kutily a to ke zhotovování improvizovaných výbušných systémů na západě známých pod zkratkou IED s možností širokého použití spotřební a výpočetní techniky a mobilních telefonů od těch blbých, pro důchodce až po ty chytré-šmírovací pro blbce...
Reklamu jsem neviděl. Kupodivu samotní věřící to berou s vetší nadsázkou. Kamarád evangelik již mnoho let provozuje upalovani husy v předvečer svátku Mistra Husa.
Mnoho samotných věřících jsou dneska zcela běžní a nerozlišitelní lidé. A tou vírou jen občas mávají jako kusem hadru.
Toť rituál hodný kmenového zřízení vedeného šamany ze starověku. Věru lidstvo pokročilo...
No, potěš pánbu, tak to ten Váš kamarád bude asi takový evangelík, jako je např. buzík Putna katolík...
samozrejme. alza nic takoveho nenabizela. zmrd stwora lze, jako kdyz rude pravo tiske.
že na koncert slavné kapely do Letňan zajdou desítky tisíc lidí, ale ani jeden se nezastane (nápisem třeba na tričku) J. Assangeho. To Lennon byl jinej, když ho požádali, aby se zastal člověka, kterého poslali v USA v 60.letech na 10let do lochu, přijal a zahrál, po víkendu byl chlap z lochu venku a on měl pak 10let CIA za zadkem a každý měsíc musel chodit na imigrační s doklady, viz film USA vs. John Lennon.
Alza je typický obchod pro masy, internet funguje, zisk ohromný, prodejny tragické. Občas je bojkotuju (naposledy tři roky, tragické chování při závadě na noťasu), ale když něco potřebuju rychle, tak srovnám služby, ceny, přehlednost webu, a pak holt u nich občas nakoupím.
Tuhle blbost jistě vymyslel nějaký kreativní šéf marketingu, úplně vypatlaný. Ten by měl dostat zpětnou vazbu, že tohle je opravdu závadné.
Čtu tady ty komentáře a nestačím se divit, řeči o morálce a bojkotu a vzápětí jiná nenávistná slova.
Nemám rád podněcování a rozdmíchávání nenávisti, což tento článek splňuje, a jak zjišťuji tak tento server brojí proti "neprávu nespravedlnosti a zotročování ve světě", ale sám může zbytečně rozdmíchávat nenávist???
Kázat vodu a pít víno.
Není rozdílu mezi Vámi a "zlem" ve světě, jediný rozdíl je, odkud na to "zlo" koukáte.
Žijte trochu s nadhledem a koukejte se na okolní svět otevřenýma očima a s láskou.
JvK
Co je podle Vás nadhled. Co tak napsat starter pro Palacha? Bylo by to stejné nadhledávání?
Prostí lidé se neproberou, pane JvK. Proč? Protože neschopný (a neschopných prostých lidí je drtivá většina) není schopen rozpoznat ani tu svou vlastní neschopnost. Prostý člověk je sám se sebou navýsost spokojený. Za jeho neúspěchy přece mohou jiní. Obvykle ti úspěšní. A proto ho úspěch schopných těžce frustruje. Proč někteří ano a já ne? Výsledkem je závist. Závistí se ovšem ani hlupáci nechlubí. Tak najdou záminku k nenávisti. Viz tento článek i drtivou většinu komentářů pod ním.
Pan Aleš Zavoral (zakladatel a vlastník Alzy) je mládenec, kterému bylo v roce 1989 13 let. Nic nezprivatizoval. Nikomu nic neukradl. A přesto dnes vlastní firmu v ceně cca 10 miliard korun. Takový úspěch je (z pohledu prosťáčků) naprosto neodpustitelný!
Ti, kteří své nenávistné komentáře přidali bez hlubšího zamyšlení, nechť mi laskavě prominou.
Přeji pěkný den všem
Vojta
Pravda neviditelna spravedliva ruka trhu. Stejne jako Marxova utopie predstavuje hranicni mantinely v kterych funguji ruznorode ekonomicke smeny lidskych civilizaci. Vytycit tyto hranicni podminky je jiste dulezity pocin pro ekonomicky pokrok, ale velmi nebezpecne je k oboum extremum dlouhodobe smerovat. Ultramarxismus rusi volnou soutez napadu a toku investic a na druhou stranu cisty volny trh je v ostrem kontrastu s lidskou mentalitou hromadeni a kontroly moci. Proste vetsina lidi nedokazi drzet moc, aby jim to nezblblo makovici. Historie ukazuje neuprosne zrcadlo soucasnosti. Tak zhruba v roce 95 tri chytry lidi udelali internetovou sazkovou kancelar, na vlastnim softwaru, meli vyresene platby pres kredity a spousta jinych napadu... Co myslite za jak dlouho jim advokat Sazky poslal dopis, ze by to meli zabalit? Nekolik mesicu.
Pokud jde o ekonomickou soustez je treba si priznat, ze neexistuje zadna lajna rovnych prilezitosti pro vsechny a to i kdyby jsme dokazali mavnutim carovneho proutku zavest nedeformovany volny trh mocenskymi zasahy na popud lobistu apod. Proste lide se svymi schopnostmi a talenty lisi biologicky, a to nemluvim o kulturnich vlivech. Jiste pokud by zivot ( socialni experiment takoveho druhu je natolik nemoralni, ze .. ) rozdelil geneticky stejne dvojcata, jedno v decaku a druhe v jeho rodine treba ze stredni tridy, nemam pochybnosti jak by vypadalo statisticke rozlozeni "ekonomicke" uspesnosti takovych sourozencu v jejich zivote.
Priroda ale i lidska spolecnost jsou postaveny na dynamickych rovnovahach, zvirata jsou do znacne miry determinovana prostredim. Clovek ma inteligenci a mnohem mene deterministicky ovlivnovanou svobodnou volbu, schopnost odhadovat budoucnost, ale taky mnohageneracni historickou pamet (tradice). Slozite veci v mnohacetnych komlexnich vazbach a dynamickych vztazich vytvari kulturu a z ni ekonomika, politika, vzdelavaci system...a to vse je provazano s moralkou. Ekonomika je jednim z mnoha ucinych nastroju kultury a civilizace. Debata o tom co je dulezitejsi by byla jako zda eukaryota se obejde bez mitochondrie a naopak zda tato organela putrebuje bunku, evidentne jsou komlexne provazane. Rozpad moralky, vedl vzdy k rozpadu kultury!! A tom si myslim predevsim je tento clanek
9.7.2018 19:39
== RE: Lidi proberte se
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 365178
Majitelé takových firem jako Alza, Seznam a podobně se po velmi krátké době pokud se kšeft rozjede, stávají bez rozdílu bílými koňmi v rukou mafie a dalších příživníků, a jen se pak většinou s úžasem dívají někde na ředitelství co se to kolem nich děje, a nevědí která bije. Správu za ně převezme nějaký buď šafář, a nebo to koupí další podstatně větší a bohatší ambiciozní zloději, kteří to pak po nějaké době bezohledného vykrádání položí na lopatky. Vždy jsem se musel tiše smát "pilným chudým, poctivým a úspěšným prodavačům kopírek z roku 1989", kteří pak končí za pár let ve Frobesu na předních příčkách, protože pochopili princip kapitalizmu, to je, podělit se s kámoši, ale ne bratrsky, ale pěkně minimálně půl na půl, a podle zlatého pravidla podnikání bezchybně realizovali základní zákon obchodu:
Ukradni cokoli hodnotného tak aby všichni viděli že jsi zloděj, a my ti zaručíme, pokud nás budeš poslouchat, beztrestnost..
Pravdoláskařské žvásty vybízející k smířlivosti, toleranci, k trpění zla jsou gojimům vnucovány po staletí. Vrcholem je relativismus nebo vnucovaná láska k tyranům.
Tento článek se vyjadřuje k počinu světoobčanské obchodní firmy, předstírající býti českou, jejíž vedení je zase zapleveleno tou sektou pohrdající gojimy. Z jejich nadání pochází i ohníčkářský vynález.
Mě by zajímala smířlivost „spravedlivých“, kdyby Alza (nějakým záhadným omylem) nazvala ohnivou skupinu holoxxx.
Obhajovat počínání zrůd může někdo z nevědomosti, ze zdebilizovanosti – důkladného dlouhodobého vymývání mozku, nebo prostě proto, že je z jejich ghetta, postižen talmudismem. Podobně jako takoví dovedou žvatlat o neschopných, neúspěšných, frustrovaných, závistivých a nenávistných Čecháčcích, gojimech.
Zlo, o kterém se zde píše, je převážně dílem talmudistických nadlidí.
Zdejší autoři a diskutující snad zorganizovali a provozují lidská jatka v Sýrii pod falešnou vlajkou? Nebo hromadně pašují do Evropy, na účet a k tíži Evropanů, mohamedánské černochy z Afriky ve vojenském věku?
Tolik asi k rozdílu mezi talmudistickými „bohem“ k lupičství vyvolenými, a zde se převážně vyjadřujícími autory článků a diskutéry, obyčejně gojimy.
Shalom
…
K článku: v románu Penězoměnci advokátka Margot vedla svérázně spor s bankstery kvůli zlomyslnému snížení vyčleněných prostředků na revitalizaci sídliště.
Navrhla klientům projektu sídliště řešení: Důkladně využít služeb banky. Sehnat co nejvíc lidí, každý nechť si založí konto a uloží minimální částku, pět peněz. A následující den je zase vybere.
Prý sehnali několik set lidí, k tomu zastřešující odborářskou organizaci. Pozvali senzace chtivé reportéry.
Takový zájem klientů pobočka banky zažila poprvé. A další dny prý byly zase dlouhé fronty klientů před bankou.
Založit účet, pěkně pomalu si nechat všechno vysvětlit, vložit pět peněz. Následující den výběr, pak zase malý vklad…
Projekt byl za několik dnů obnoven v původním rozsahu.
x x x
Nyní je prý možno objednávat zboží po internetu. Stačí pročíst podmínky nákupu a vrácení. Možností je….
Pravda proti tomu Frljicovo hnusu to neni tak do oci bijici, ale pred tydnem se nahata modelka-polokurva vyfotila a v pozadi byla Zed narku a fotka byla nazvana Zed hanby. A to me prastilo do hlavy jako kladivo, protoze mi to nastavilo zrcadlo pro sebe jako vericiho v Boha. Hlava mi nebere kde prisli na takove jmeno, Buh ma dycky posledni slovo. Jde o nasi lhostejnosti vuci utrpeni lidi i k vire. Vice takovych fotek nebudce to jsem jisty, posune se perimetr verejne pristupnosti a ... Vystrelky druhu Frljic nebo Alba nejde vyloucit, ponevadz jsou soucasti prej nasi kultury a svobody projevu.
Nejak to srovnam s "pujckou na oplatku" v souvislosti s memy. Podrazacka strategie bude jednoznacne preferovat erozi moralky vseobecne. Co budou hlavni cile? Nabozenstvi, ktere je korenem moralky, a silne moralni vzory z historie dane kultury. Jake budou ucinne metody? Stokrat opakovana lez se stava pravdou. Pokud v tomto prislovi lez zacneme chapat jako sofistikovane a maraketingove upravenou informaci, pak.. Treba reklama s mistrem Janem z clanku je primivitivni, takze malo nebezpecna. Kdo bude nejdulezitejsi cilova skupina? Mlada generace, ktera se da nejlepe kulturne tvarovat. Vicemene jde o prepsani tradicniho memu za novy s novou moralkou.
Jake ma Instagram pravidla? Treba se co 24 hodin aktualizuje. Co ma pro loutkare nejvyssi prioritu? Zamestnat loutku casove? Mit cerstve informaci o uzivateli? Vytvorit psychickou zavislost? Nebo tvarovat nove kulturni memy na loutce? Zajimavy aspekt je - strategie z teorie her existovali nez vubec vznikla informatika a studium chovani systemu. Dawkins presvedcive ukazuje, ze geny ktere nemaji vedomi se siri populacemi a statisticky nebo nalezenim rovnic jakoby "hrali" nejakou ze strategii. Z toho vyplyva dusledek, ze pred objevy statistiky a pocitacu v lidskych kulturach podle stavu moralky systemy padali bud do "pujcek na oplatku" nebo podrazu a kolabovali nebo presli zpet do "pujcky na oplatku".
Globalizace nutne na zaklade socialniho inzenyrstvi vyzaduje jednu vcelku jednoduchou kulturu. Evidentne primarni odpovednost vuci Bohu je nevyhovujici. Otazka zni co vsechno pro tuto vyslednou kulturu je nevyhovijci, jak ma tato globalni kultura vypadat ale hlavne zda dlouhodobe je pri soucasne ruznorodosti lidske civilizace nabozensky i kulturne, zda je nejaka globalni kultura schopna se vytvorit a stabilne dlouhodobe existovat? Sledovani vlastnich ruznorodych sobeckych cilu muze nevedomky kopirovat nejak strategii a ovlivnovat usporadani kultury. Informace a jejich vymena je v pozadi kazde kulturni revoluce v historii, proto chytre vlady cenzuruji informace pred chytryma lidma co se prilis nezatezuji dusledky. Internet zcenzurovat nelze, pokud moralne lidstvo padne...
https://www.lidovky.cz/svet-se-zhrouti-nebo-vznikn...
protestanti jsou tady v Canade sionistickych nazoru a Jana Husa maji za jednoho z jejich protagonistu. Kdysi jsem delal pro jejich modlitebnu a casto jsme diskutovali o Izraeli a zidech s jejich kazatelem. O Janu Husovi toho znal hodne. Bohuzel vsichni byli byli pro zidovsti a sioniste. Byl jsem prekvapen jak solidni lide muzou byt zblbli a neobektivni.
9.7.2018 7:16
"Tak proč ho tedy zajímá Jan Hus? Že by typické kalení vody?"
Proto že:
J a n z Husince s e nekriticky s t a l - zejména od počátku XX.st. - s y m b o l e m ba až fetišem a n t i k a t o l i c i z m u (a rovněž protihabsbur. antimonarchizmu) v Českých zemích.
Je to patrno již z toho, že se dnes vystačí s jednoduchým klišé o "upálení za pravdu" bez jakýchkoliv dalších konotací a souvislostí. Nejsou již zapotřebí.
Nemusím snad dále rozvádět , z jakých důvodů po něm rádi sáhnou i spolky a skupiny ne zrovna nakloněny Církvi (a starému řádu vůbec).
ALZA se stejně, jako spousta jiných západních firem zapojila do plánované a právě kulminující kampaně za zpochybňování české státnosti a to útokem na jeden z našich symbolů, stejně, jako byla změna oficiálního názvu země na to Zadolárkovo Česko/Czechii, útok na označení státní hranice na "zemskou" ze strany BRD, útok na státní hymnu a státní znak na dresech hokejistů, přenos pravomocí na EU a Německo a podřízení brigády rychlé erekce pod 10. Panzerdivision a "vzdušné síly" s vypůjčenými létadly pod Luftwaffe...abychom si pomalu zvykali...my starší se strapčíme, ale těm mladejm to visí u prdele a celá sionisticko-sudeťácká 5. kolona je nadšená a tvrdě na tom maká viz. vedávný článek na Aeronetu...je to na
Podezřele všudypřítomná reklama těchto firem které se zabývají prodejem šmejdů jako třeba Alza / ale třeba i OBI a podobně / je vždy předzvěstí jejich krachu. Někdo by si mohl myslet, že příchodem "kapitalizmu" do česka v roce 1989 se stane zákazník náročnější než za socializmu, kdy nic nebylo. Obrovské haly s dvaceti prodavači a dvěma zákazníky denně působí absurdně. Zcela naopak, prodej šmejdu však zřejmě prosperuje. Někdy to trvá neuvěřitelně dlouho, a je pozoruhodné, co zákazníci vydrží. Kdo má možnost poslouchat manažerské rozhovory, ví, za jaká zvířata jsou jimi zákazníci považováni, a na deficit se pak přijde až třeba po několika ročních uzávěrkách u centrály v zahraničí, a nebo u zdroje, který takovou firmu dotuje. Mezinárodní firmy jsou většinou obrovské, a vozit něco do malého česka, to je jako obchodovat s nějakým absurdním hotentotským mikrokrálovstvím. Na tom obchodu nebo spíše obchůdku se většinou přiživují jen děti místních domorodých náčelníků, které si k tomu najmou zase své arabské zahradníky jako prodavače, kteří pak ani mnohdy netuší co prodávají. Stejně je to i naopak, pokud třeba česká firma se snaží expandovat do zahraničí. Příživa zainteresovaných je při poměru koruna/euro více než 25:1 pro domorodce jistě výhodná, jakmile však začne ohrožovat větší zahraniční firmy, tak ty ji prostě obchodně vymažou...
Nakupuji na Alze ještě od dřevních dob, kdy se to jmenovalo Alzasoft.
Žádný problém.
Nechte Alzu na pokoji a nakupujte si kde chcete.
9.7.2018 13:41
RE: Nechte Alzu na pokoji
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 365162
nevím, na základě čeho jste nabyl přesvědčení, že tu někoho zajímá, kde nakupujete (absolutně nikoho), ale pokud je někdo nevkusným hovadem a vypatlaným blbem, nic na tom nezmění, i kdybyste u něj nakupoval i s celou rodinou po tři generace.
nijak ho to neomlouvá a neospravedlňuje a maximálně to vypovídá o vás.
dub
Zdravím,
idiotská reklama s uječeným zeleným zmrdem je vtíravá a nepříjemná, do značné míry se jí dá předejít instalací addonů do internetového prohlížeče a vyhozením televize
Ve zmiňované firmě jsem přestal nakupovat ihned jak s tímto stylem reklamy začali.
Co mne děsí mnohem více než reklama samotná je fakt, že firma s takovým stylem reklamy slaví úspěch. Je to pro mne dalším dokladem pokročilé debilizace mladé generace.
Naprostý souhlas. Nevím, čím to je, ale jakmile se mi někde objeví odporně řvoucí paňáca Alzák, na rozdíl od jiných reklam, vůbec nevím, co nabízí. Utkví mi jen ten otravnej křik, než to stihnu típnout.
Zeleného skřeta taky nemám rád. To ale neznamená, že v Alze nic nekoupím.
Ne na základě reklamy, ale když potřebuju něco koupit, na Alzu se taky podívám.
Úspech je hlavne v tom, že kupujúci akosi dopredu vie, že kupuje "laciný šmejd" a pomerne jednoducho je schopný a ochotný tento "laciný šmejd" vyhodiť do odpadu, bez akejkoľvek reklamácie.
Po roku 1989 bol u nás na severe Slovenska BOOM nakupovania na trhoch v Poľsku, všetko od vyrezávaných varešiek až po spotrebnú elektroniku. Kolegiňa mojej manželky z práce sa veľmi čudovala mojej žene, že si na Slovensku kupuje drahú naparovaciu žehličku "ETA", vraj na trhu v poľsku majú za zlomok ceny podobné, ona si kúpila hneď dve, keď sa jej jedna pokazí, že bude mať náhradu.
Hrozné na tom je, že nakupovanie pomaly jednorazových odevov, hračiek, nábytku, spotrebnej elektroniky, a čo ja viem ešte čoho sa veľmi rozmohlo.
To že si ľudia nevážia živoného prostredia, sa pochopiť dá, ale že si nevážia ani svojich peňazí pri nákupoch, to sa už dá pripísať len úchylke.
Udělal jste naprosto správnou věc pane Stworo.Zuřivý a agresivní sionosta jako Stejskal si nezaslouží citovat.Není snad odpornějšího člověka,jehož blogy se zjevují na Neviditelném psovi.Pak ještě Ondřej Neff sám.Taky mám blokaci do diskuzí na NP.Evidentně kalí vodu,tak jak je to jejich zvykem.Já se těmto lidem snažím ukázat smířlivější tvář,ale pokaždé se mi dostane zuřivé nenávistné odpovědi.Některým lidem holt není pomoci,přestože se je snažíte zachránit před sebou samými.Však on jim jejich omyl dojde už velmi brzy.
Ta věc s Alzou je na paragraf.
Taky jsem s Alzou skončil a to po zkušenostech s reklamací vadného zboží. Ten jejich přístup už nikdy nechci zažít.
9.7.2018 22:08
Holocaust starter kit - Himmler limited edition
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?
To by mě zajímalo jestli by ti vtipní chlapci měli koule na oficiální výročí holohoaxu prodávat třeba takový "Holocaust starter kit - Himmler limited edition" obsahující plynový zapalovač s lebkou (Totenkopf), pytel uhlí a symbolicky insekticid proti vším Diffusil, a brýle "himmlerky" neboli lennonky jako bonus zdarma.
Mají tam rotu zmrdích úředníků na reklamacích, ti zkoušejí všemožně neuznat záruční podmínky, nutno jim pohrozit soudním znalcem a soudem, pak teprve vrátí za zmetek kupní částku. Hodně lidí takto okradli. Už nikdy nic z Alzy!
tak jako všechny reklamy, můj mozek je prostě nepřijímá, nejsou pro mě důležité. Vzhledem k tomu, že nemám televizi, dost jich mě míjí a z Yotube si raději cokoliv stáhnu, než bych se nechal otravovat nějakým žvatláním, co je pro mě to nejlepší. Na mé schránce visí „Nevhazujte, prosím, reklamy“, což je respektováno. Objeví-li se v ní výjimečně nějaký leták, ukládám jej do koše k tomu účelu připravený.
S Alza a jejími zaměstnanci mám ty nejlepší zkušenosti. Reklamace pokaždé vyřídili k mé spokojenosti opravou, či vrácením peněz, nebo výměnou zboží. Na základě mé zkušenosti ovšem nemíním zevšeobecňovat.
Podobně dobré zkušenosti jsem měl také s firmou Mironet, ale svou blízkostí se pro mě stala Alza dostupnější. Myslím si, že je každého věc, kam chodí nakupovat, důležité je, že je spokojený.
11.7.2018 9:18
český podnikatelský šmejd versus zahraniční korporace
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2604:x:x:x:x:x
Já v Alze s reklamacema nikdy neměl problém. Na rozdíl od malých firmiček kde vám neuznají nikdy nic. I to je důvod proč jsem nucen nakupovat ve větších zmrdifirmách jako Alza. Protože tomu většinou nešéfuje české hovado pro které jste jen špína. Pro ty zahraniční hovada jste sice taky špína, ale zatraceně si dávají pozor aby to nepodělali tak, že se dostanou do červených čísel a budou to muset vysvětlovat na centrále v cizině.
Jsou české firmičky dávno profláklé naprostým ignorováním zákonů a zákaznických práv, kolikrát byli i v nějakém pořadu typu Černé ovce, a stejně tu dál vesele 20 let podnikají.
A stejné je to i se zaměstnavateli. Když sem přišly zahraniční firmy, tak lidi hromadně utíkali od českých podnikajících vychcánků právě k nim. Tedy jen do té doby než od českých šmejdů ty zahraniční firmy okoukaly, že se tu se zaměstnancům neplatí a jedná se s nimi jak s póvlem a nikdo se jich nezastane, ani úřady ani politici.
Dokonce ani taková otřesná nadnárodní firma jako IBM (dodavatel prvních mechanických počítačů nacistickému německu za účelem sčítání židů) nemá problémy s nabíráním lidí, když tito vidí rozdíl mezi českým podnikatelským šmejdem a korporátem, kde jen z principu zjednodušení správy, platí aspoň rámcově nějaké pravidla a zákony.
A ten germánský feudalizmus v německých firmách je ještě o kus lidštější než třeba ve firmách amerických nebo nedej bože v nějakých asijských. A to všechno je pořád ještě lepší než český podnikatelský šmejd. Jsou dokonce případy kdy prý nutili nezaměstnanou manželku svého zaměstnance, aby jim šla zadarmo dělat domácí práce (praní, žehlení uklízení) místo podnikatelovy manželky a vyhrožovali toumu zaměstnanci vyhozením když tam manželku nepošle.
Rodinné dynastie na úřadech práce a inspektorátech práce tyhle věci samozřejmě nezajímaly.
tá zelená zrúda sa k nim hodí...český a slovenský národ sa už konečne musí naučiť bojkotovať vsetkych tych lidlov debillov fascov...mame vždy možnost nedať im svoje prachy tak to využivajme
13.7.2018 4:49
Nejde o mistra Jana a ekonomickou sprostotu, ale..
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?
Vysoko cenim, ze kardinal Duka jako obcan podal zalobu za ty prinosy svetove kulture od Frljice. To znamena k nelibosti svych nadrizenych a jako primas cesky nad sebou moc sarzi nema. Ale plati kdo se ke Kristu neprizna k tomu se on taky znat nebude. Tady je takova zajimava vec pani Wagnerova sedela v prvni lajne na predstaveni mohli pouze kulturni znalci starsi 18-ti let. Aktivisti (dle pi Wagnerove sic neprimo receno, ale nacisti) prerusili predstaveni, kdyz se umelci zacali svlekat. Nevsimla si tedy, ze jedna umelkyne vytasila z kundy ceskou vlajkou, ale za to urcite vi, ze to nebyla ceska vlajka, ale divadelni rekvizita, ktera ciste nahodou vypadala jako ceska vlajka. Treba to nevytahla herecka z kundy, ale slo taky o divadelni rekvizitu ktera vypadala jako zensky vercajk. Pokud jde o umeleckou metaforu utlaku krestanske Evropy vuci muslimum (tusim 1683 bitva u Vidne, a neprijit Sobieski v hodine 12-te,..), tak priste vytasit z kundy rekvizitu vlajky EU, tak bude tato metafora logicky pochopitelna i nam sprostemu lidu.
Ale pani Wagnerova, ktera nevidela, vi ze Slusni lide to videt taky nemohli, prej stali otoceni zady. Doufejme ze jako soudkyne byla lepsi nez divak ci svedek nebo obzalovany. Jako svedek stoji za dve veci nevidela v inkriminovany cas, ze doslo k nejake udalosti, tudiz nemuze vedet, zda v tento inkriminovany cas nekdo tusim z 20-ti lidi to videt mohl nebo ne. Aspon to mi rika muj rozum nastesti nejsem soudce a diky Bohu nejsem nejakej vsivej advokat. Pravnik byl kdysi muz prava, advokat je... Pozuruhodne je, ze srovnani s Ortelem (nevim ktera bije, nedelam do kultury) nepripada do uvahy. Holt je kultura a kultura, jak rika doktor Halik bezny verici a zrejme i obcan tomu rozumet nemuze a dokud nedospeje do urcite kulturni urovne, ... Snad si mi tomu podari ve zdravi vyhnout a zustanu primitiv, s temahle kulturnima lidma radeji nic nemit.
V kazdym pripade bez dotaci, kdo ma rad takovou kulturu, at si to zaplati v plne vysi. Husa na provazku pro me za me muze kocovat v maringotce nebo si platit pronajem jak to delaji amaterske, ochotnicke nebo alterantivni ci extremne-radikalni formy divadla. Budova v centru se Brna misto x milionu dotaci, muze x milionu vydelavat za pronajem. Tak se to resi v tech vyspelych demokraciich. Mam tuchu, ze momentalne by Frljic se svym divadlem nedostal vizum do USA bez zduvodneni. Vite, kdyby to slo v USA do velkych novin, tak by to poskodilo dost jmeno CR, takze kardinal Duka timhle soudem chrani povest CR (19 beznych obcanu nema dostatecnou vahu), kde se verici nelze ignorovat, a to jsou i USA.
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/eliska-wagner...
13.7.2018 10:18
Co tady otravuješ Stworo s tím katolickotalmudistickým Husou.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?
Původně jsem myslel, že článek je dobře napsaný, a vystihuje podstatu prohřešku Alzy. Ale diskuse ukazuje, že to podstatné nezabírá. Diskutuje se hlavně o Alzovi ze všech možných jiných stran - služeb, reklamy, srovnávají ho zde s Mironetem… Alza nakonec v tichosti svůj přešlap odmazal, ale to je ale hlavně zásluhou zdejší “Páté...” neb Alza se zalekl, že si ke všemu odhodlaná "Pátá..." veřejně vytáhne z vaginy toho jejich zeleného skřeta...
Ovoce práce zdejších antikonfesijních bijců je to nepochybné. A v souvislosti s TGM, a Husovi jako pilíři 1.republiky jde i o jasný talmudistický spiknutí. Takže pokud jste chtěl vzbudit pohoršení nad přešlapem Alzy vůči Husovi, měl jste začít osvětou. Že není katolík jako katolík, že i katolík může vymyslet něco nadčasového, že může být soucítící s plebsem i sociálně. Já zkoušel tu osvětu jen pár chvil předtím, než jste objevil Alzův přešlap, a jistě víte jak jsem ve zdejší diskusi dopadl. A vůbec si nejsem jist jestli byste s tou osvětou Vy uspěl.
Někdy to zkuste
že dělá u eretz komanda mne nepřekvapuje. Víc mne (příjemně) překvapilo, že nesehnal jinou práci než "u nich". Stejskal je typický vyžírač hostitelské země. Srdce v Izraeli, žaludek v Čechách.
Z Aktuálně ho myslím vylili, protože přehlédl jedno diskusní vlákno ohledně velitelů našich státo demo ptákostran,které Bakala sponzoroval.
Český debilní ksindl si nechá líbit všechno a kupuje jen dle nejnižší ceny.
Každý bude nadávat na zelenýho uřvanýho kripla, ale ve chvíli kdy dojde na nákup (tedy moment kdy je možné ikázat hrdost a postoj), jde vše stranou
Kupoval jsem tam harddisk před cca 15-17lety kdy měli jeden krám v Holešovicích. Od dob otravného uřvaného zeleného čuráka už nikdy. A je mi úplně u řitě zda je u nich produkt levnější. Takže mi přijde komické, že pan Stwora zeleného panáka zkousnul, ale teprve až Hus ho přiměje k bojkotu. A na jak dlouho? Uděláme přece jen vyjímku až bude nějaká megaakce? To jsem velmi zvědav.
I bez aféry s Husem považuji každého, kdo v tomhle reklamou obtěžujícím krámu nakupuje, za duševního kripla..
Tuto stránku navštívilo 3 748