Diskuze k článku

Zastavení bílé genocidy: Izraelský pohled

Příspěvků 52

13.2.2018 8:30

Filtry

Pacholíček 93.?.?.?

Tohle se mnoha lidem nepropasíruje přes filtry ale jen houšť a větší kapky.V soukolí začíná vrzat .
Za sebe děkuji. P.

362499

13.2.2018 8:46

Odvážné

Jan Hanuš 94.?.?.?

Souhlasím skoro se vším, ale ty zákony se mi nelíbí, to tu fakt bylo a objevuje se to v jiné podobě zas. Stačilo by migranty ekonomicky znevýhodnit. Podporu by si zasloužili spíš ti, co alespoň někdy pracovali. Nebo i ti, co nestihli odpracovat potřebný počet let do důchodu a nyní žijí jako žebráci. Kdyby tyhle podmínky platili pro jakékoli imigranty, donutilo by je to k práci nebo k odchodu.

362500

13.2.2018 9:13

Dvojitý standart

senil1 hrubisko (zavináč) centrum (tečka) cz 94.?.?.?

Nejvíc mě štve ten dvojitý standard. Na bíle rasisty je používán přísný metr, na proti bílé rasisty nikoliv, ti si můžou říkat co chtějí.

http://www.epshark.cz/clanek/180/americky-profesor...

362502

13.2.2018 14:28

Ženám se líbí silní mužové!

Miroslava 46.?.?.?

Lidé Západu se vzdali Božího Řádu a mravních hodnot z něj vyplývajících, tudíž ztratili i sílu ducha. Maximálně co mohou bílí západní mužové vymyslet, vyjít v minisukních na mítink na ochranu žen (https://www.youtube.com/watch?v=grhPAMF6VpI). To se tedy jako mladá žena vůbec nedivím, než takové bačkory, tak si bílé ženy začínají vybírat muže z jiných kultur. Ženám se líbí silní mužové, schopní je reálně ochránit!

362504

13.2.2018 15:53

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 362504

>Ženám se líbí silní mužové, schopní je reálně ochránit!

Samozřejmě ano. Ale při tom dělají všechno možné, aby ty silné muže potlačili, ponížili, usoudili k smrti, potrestali a duševně kastrovali. To je výsledek ideologie feminismu, nejzhoubnější ideologie v historii světa. Teror slepic. Ženy mužatí a muži jsou tlačeni do defenzivy. Být mužem je v podstatě trestné. Zvlášť bílým mužem. Přitom muži jsou poměrně křehcí, jsou slabší bytosti než ženy. Žena je nositelkou rodu, proto ji příroda musela udělat silnější. Odmaskulinovat muže není těžké. Jenže pak si ho přestanete vážit. Takže holky, vyhrály jste, ale je to děsivé Pyrrhovo vítězství.

362508

13.2.2018 20:00

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a04:x:x:x:x:x

Reakce na 362508

Zrušeno. Psáno přes proxy.

362517

13.2.2018 22:04

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 362508

Vážený pane Stworo,

děkuji Vám za odpověď.

Souhlasím, feminismus – to je špatné, ale je pouhým následkem bezduchovnosti sekulární ideologie, kdy byly vyhnány ze všech sfér státu a společnosti křesťanské hodnoty, křesťanské myšlení, víra v Boha. Jsou-li světlá učení vyháněna ze života lidí, tak jejich místo nevyhnutelně zaplní feminismus, ideologie LGBT, ospravedlnění eutanazie, potratů, likvidace rodiny, drog, rozvratného stylu života, nekonečný konzum,…. A hlavní – vytratí se SÍLA DUCHA NÁRODA, jejichž nositelé byli převážně muži.

Síla ducha se vytratila a chudáčci mužové se najednou stali zcela bezmocnými před megerami-feministkami. Když jsem se podívala na to video s těmi holandskými politiky, zastyděla jsem se za evropské muže. Je mi jasné, že zaštítit naši kulturu, naši svébytnost, naše národní hodnoty není komu.

Jsem zarmoucena nad osudem bílé civilizace. Možná ne nadarmo nás Bůh zbavil dostatečné porodnosti, protože pokud se nic nezmění, jsme nestrašlivější hrozbou blahobytné budoucnosti celého lidstva.

362525

14.2.2018 14:07

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 362525

Na Boha bych to všechno neházel, jeho falešný obraz žárlivé, mstivé a kruté bytosti stojí za většinovým nepřijetím těch hodnot, které vyznáváte. Každému následku předchází příčina a té zase jiná, další, až k té prvotní příčině existence všech věcí. Ale každý, kdo se v tomto řetězci příčin nachází, přidává k výsledku i svůj vlastní díl odpovědnosti. Bůh nás plodnosti nezbavil, trestáním a škoděním někomu, tím se vůbec nezabývá. Nalomenou třtinu nedolomí, doutnající knot neuhasí - ta slova přece každý křesťan musí znát. Věci mají svoje příčiny a následky, celý Vesmír na tom funguje a s plodností lidí i s přijetím či nepřijetím křesťanství je to také tak.

Mnoho lidí se rmoutí, že naše, bílá civilizace zaniká. Ale jaká je to ta "naše" - ta, v níž máme status montovny, kolonie a smetiště pro nekvalitní zboží a potraviny? Přijímáme jejich hodnoty a bojíme se, že dopadneme stejně? Budoucí muže i ženy vychovávají oba rodiče, otcové i matky. Žena nemá v rodině vládnout, ale ani nemá všechno nechávat jen na muži, a sebe sama stylizovat do role ubohé, neschopně a fňukající oběti. Že nemá kdo bránit naši kulturu a svébytnost? Tahle "holka" v tom má jasno:

Vložený obrázek

Vsadil bych se, že její synové taky. Občas potkávám na fakultě studentky a doktorandky ze zemí bývalého SSSR. Měkká slovanská tvářička, ale násilníka by utloukly okovaným podpatkem. Jejich matky nebo babičky neměly problém s tím se postavit po boku svého muže nebo převzít jeho roli, pokud by byl raněn nebo zahynul. To je také "bílá civilizace", a podle mne je mnohem víc "naše".

Osobně věřím v to, že vědomí člověka určuje jeho osud. A nebo minimálně to, jak jej prožije. Nemá tedy smysl fňukat nad tím, že něco není, jak bych chtěl, ale převzít svou současnou situaci do vlastních rukou.

362542

14.2.2018 18:09

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 362542

Vážený pane, děkuji za odpověď.
Hlavním posláním Krista je toto: Bůh je světlo a není v něm žádná tma. (1 Jan 1:5) Bůh přišel do našeho světa, aby překonal starozákonní představu o Bohu jako zlém a mstivém soudci. Tudíž, hledáme-li odpověď na mravní otázky, je třeba se orientovat na Evangelium a na samotný Ježíšův život. Vše, co odporuje pochopení absolutní lásky Boha, Jeho milosrdenství, Jeho soucitu, je třeba odmítnout. Zlo v našem světě činí ďábel, právě on je zodpovědný za všechno utrpení v tomto světě. A posláním lidstva je přetvoření našeho světa dle Božího zámyslu. Ďábel tento zámysl znetvořil tím, že zkazil duchovní harmonii člověka.
Dobře jste napsal o vztahu příčiny a následku. V počátku všeho buď stojí Bůh, anebo jakési bezdušné, bezsmyslné, nevědomé absolutno (zákon). Stojí-li v počátku všeho Bůh, i u lidstva se objevuje smysl života, který je v neustálém zdokonalování rádi spojení se s Tvůrcem. Naopak řídí-li vše bezdušný, bezsmyslný, nevědomý Zákon, kterému se všechny procesy vesmíru podřizují, tak vlastně existence člověka a lidstva ztrácí veškerý smysl. Je zřejmé, že dokonce člověk se selským rozumem s pomocí elementárního úsudku může pochopit, že svět, v jehož počátku stojí Bůh, je mnohem přesvědčivější, logičtější, umožňuje mnohem přesvědčivěji objasnit jevy okolního světa. A hlavní – dává smysl existenci člověka a lidstva.
Když jsem psala o ztrátě ducha bílé civilizace, mínila jsem tím tu naši západní. Sláva Bohu, v části bílé civilizace – v Rusku probíhá naopak vzestup síly ducha národa a ohromným vkladem k tomuto procesu přispívá i Ruská pravoslavná církev.
Doufám, že i v našem národě se najdou vnitřní síly a pochopení, že jeho spása je pouze v přibližování se k Bohu a rozmnožení křesťanských hodnot.
A vrátí-li se v národ víra v Boha, tak i síla ducha se obrodí sama sebou a vyřeší i různé drobné problémy, včetně vzájemných problémů mezi ženami a muži.

362550

15.2.2018 13:08

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 362550

Xxdovská zločinecká genocidní sekta má ve vás oddanou pracovnici.

>To se tedy jako mladá žena vůbec nedivím, než takové bačkory, tak si bílé ženy začínají vybírat muže z jiných kultur. Ženám se líbí silní mužové, schopní je reálně ochránit!

Vy, osoba jakoby se oddávající xxdovské debilizaci pro otroky s přezdívkou křesťanství, pohrdáte „bačkorama“, když v xxdo-fašistické debilizaci pro gojimy jest; „…abyste se zlým nejednali jako on s vámi; ale kdo tě uhodí do pravé tváře, nastav mu i druhou; a tomu, kdo by se s tebou chtěl soudit o košili, nech i svůj plášť. Kdo tě donutí k službě na jednu míli, jdi s ním dvě…“ (Matouš 5,40…)

Kdo jsou silní mužové z jiných kultur? Otroci xxdovstva. Lidé obvykle zdebilizovaní svatoválečným a pedofilním xxdo-islámem. A xxdovskou propagandou o ráji v Evropě, o mladých bílých otrokyních.

>Bůh přišel do našeho světa, aby překonal starozákonní představu o Bohu jako zlém a mstivém soudci.

Matouš ukazuje, že Ježíšův příběh je naplněním závažných vyvoleneckých a genocidních starozákonních zaslíbení. Ježíšovo učení zákon neruší, nýbrž naplňuje jeho smysl, viz Matouš 5,17.

Já se oddané jakoby křesťance divím, že svou ochranu nepřenechá neviditelnému, nepoznatelnému, strach vzbuzujícímu, vševědoucímu a všemocnému xxdovskému bohu (Hospodin, JHVH, Jehova, Alláh…)

362577

15.2.2018 17:31

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 362550

Paní Miroslavo, mě Vaše odpověď potěšila. Mám sice určité výhrady k organizovanému náboženství (které ale nechci otvírat), ale jsem rád, že Boha nevidíte jako zlého a mstivého soudce, vzbuzujícího strach (to by i můj vážený spoludiskutující a občasný oponent pod nickem "Pátá ...", kterého tímto upřímně zdravím, mohl mít aspoň malou radost).

Mám obecně lidi rád a křesťany také. Nemyslím si, že byste toužila po "silných mužích" Afriky, jak si tu někteří myslí. Prostě si do slov jiných promítáme naše vlastní postoje, zkušenosti a obavy, a přes tento filtr ta slova chápeme. Sdělení, že muž by neměl být bačkora, je jistě samo o sobě pozitivní a je pěkné a příjemné i zjištění, že ho žena takového mít nechce. Přeji Vám mnoho pěkných, pravdivých zkušeností a prožitků na Vaší Cestě.

362580

15.2.2018 21:49

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 362580

Děkuji za dobrá slova. Doufám, že naši čeští mužové budou schopni ochránit naše duchovně-mravní hodnoty, naši překrásnou národní kulturu, budou schopni vytvořit podmínky pro mravní povznesení národa, nedopustí na naší zemi ničivý proud migranů z cizích kultur.

362586

14.2.2018 18:18

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 362542

> převzít svou současnou situaci do vlastních rukou

Zdánlivě pěkná myšlenka, pane profesore. Ovšem! Já soudím, že ony davy mladých Španělů, Francouzů, Rusů, ... i Čechů, kteří jsou dnes ve věku, kdy by měly mít vlastní potomstvo, mají svou situaci "ve vlastních rukách". Mít děti jim přece nikdo nebrání. Přesto je natalita bělošské populace v Evropě zoufale bídná.

Vždyť lidé, žijící ve dnes populačně upadajících zemích jen před sto léty měli běžně velké rodiny. Pět a více dětí nebylo výjimkou. Přitom životní podmínky těchto našich praprarodičů byly výrazně horší, než naše. Co se stalo?

Dle mého soudu jednou z příčin je přebujelý sociální stát. Lidé ztratili obavu z neznámé budoucnosti. Získali pocit, že ať se děje cokoliv, stát se o ně v budoucnu vždy postará. Souběžně s touto vírou jsou dnešní lidé motivování obrovsky širokou nabídkou. Nabídkou luxusního zboží a mimořádných zážitků. A tak dnešní (i vzdělaní) lidé upřednostňují potřebu vidět východ slunce na Jávě, slyšet hřmot Niagary, projít si Tádž Mahal, shlédnout starověké megalitické stavby v ... , před plozením vlastních dětí.

A tak i když má většina dnešních lidí svůj osud pevně ve vlastních rukách, vymíráme. Bohužel.

Pěkné dny

Vojta

362551

14.2.2018 20:25

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Ludvík Jahn 89.?.?.?

Reakce na 362551

Natalita úzce souvisí s životní úrovní. Pokud jde nahoru životní úroven porodnost klesá. Ti co se tak děsí genocidy bílé rasy by tudíž měli co nejvíc plédovat pro masivní ekonomickou pomoc Africe a obecně chudším státům aby se to srovnalo [smích]

362556

15.2.2018 8:42

Krásné jméno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 45.?.?.?

Reakce na 362556

Psáno přes proxy, nepodepsáno a ještě útočné na diskutujícího. Zrušeno.

362569

15.2.2018 18:00

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 362556

Byl bych pro opravdovou pomoc těmto zemím, u nich, na místě.

Naučit tyto lidi, jak si pomoci sami. Něco podobného dělala naše republika za minulého režimu. Naši lidé tam stavěli nemocnice, cesty, školy, ropné rafinerie. Pomáhali se vzděláním. A byli tam proto oblíbení. V jedné takové, rozvojové africké zemi jsem prožil dětství, takže mám informace z první ruky. Tehdy jsem mohl jako bílé, blonďaté, "křesťanské" dítě bezpečně na ulici. Mezi muslimy. Kromě sahání na ty světlé vlasy, mi nikdo nezkřivil ani vlas. Volali na mne "Bibi Aisa" (nebo Isa, překládat nebudu).

Pak je i druhý typ pomoci, kdy se národní bohatství vymění za "korálky" a když se to místním lidem nelíbí, přijde další pomoc, tentokrát v podobě humanitárního nákladu TNT [pláč] . Takže dnes, co tam už léta působí druhá strana, dnes údajně opět "naše", nemůže se západní turista odvážit bez policejního doprovodu mimo rezort. A migranti z těchto zemí, dnes plní nenávisti a převychovaní radikálním islámem (který byl v době mého dětství na samém okraji své existence), nám přicházejí oplatit návštěvu.

362581

16.2.2018 10:15

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 362581

Úvodní věta vašeho příspěvku se mně líbí. Pomoci, naučit je nezávislosti.

Ale...

>migranti z těchto zemí, dnes plní nenávisti a převychovaní radikálním islámem (který byl v době mého dětství na samém okraji své existence), nám přicházejí oplatit návštěvu.

Ve Rwandě v devadesátých letech byla způsobena lidská jatka s miliónem mrtvých. Válku v Libyi, v Iráku nebo v Sýrii způsobil kdo? Neviditelný xxdovský Alláh nebo xxdo-chazarská sekta? Bezohledná těžba surovin a vypalování pralesů je organizováno kým? Xxdo-chazarskými korporátními fašisty! Těmi samými, jež organizují přesun závislých otroků ze zubožených a vydrancovaných oblastí do Evropy. Za účelem zpustošení Evropy. Islám je xxdovská mocenská ideologie (taktéž křesťanství je xxdácký mocenský nástroj) a jeho podstatou je potlačení svobody, paměti, rozumu a vůle. Zcela se oddat Alláhu, proroku Mohamedovi a svaté válce s nevěřícími. Lidi s vymytými mozky islámem, oběti mohamedánství, imámové snadno navedou do svaté války.

Lidé, kterým strach nedovolí pomyslet na příčiny zla, těžko mohou přispět k řešení. Už Orwell napsal; nevědomost je síla!

Znovu si prosím promyslete tuto větu ze svého příspěvku: „ Ale každý, kdo se v tomto řetězci příčin nachází, přidává k výsledku i svůj vlastní díl odpovědnosti.“
Musíme si nutně hrát na blbce, kteří věří, že se hordy černochů a mohamedánů pustili na cestu do Evropy z nějakého božího vnuknutí? Copak tam dělají xxdovské zločinecké („humanitární“) pašerácké organizace a zločinecké programy OSN?

Když některý odvážnější politik řekne, že je pro podporu, ale v zemích původu migrantů (vodovody, kanalizace, elektrifikace), strhne se běsnění xxdo-fašistických psychopatů se žvásty o nároku na migraci. K naplnění Kalergiho otrokářského plánu?

Místo xxdovských bohů, bohorodiček, proroků a podobných debilit se raději oddávejme dostupným poznatkům a svému rozumu. Čím více lidí bude chápat, odporovat zlu jako je vykořeňování lidí, štvaní lidí proti sobě, tím větší máme naději proti šmejdům – chazarským korporátním fašistům a jejich poskokům.

362597

16.2.2018 13:50

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 362597

Děkuji za Vaši poznámku psanou nekonfrontačním stylem.

Podle mého názoru je nade vší pochybnost, že za migrací stojí lidští lumpové z masa a kostí. Dokonce jsem ani nezaznamenal, že by se někdo na Boží vnuknutí v tomto případě odvolával. V mojí větě, kterou jste citoval, ani já nic takového nenaznačuji.

To, že jevy mají (obvykle) svoje příčiny, minimálně v nastavení podmínek, které je umožňují, přece uznává i materialistická věda. Například obecná teorie relativity je na kauzalitě přímo založena. A když například pod vlivem špatné nálady, kterou mi někdo způsobil, další osobě ublížím, pokračuji tím v řetězci kauzality, ale přidávám k tomu i svou odpovědnost, jelikož jsem měl aspoň teoretickou možnost řetězec "zla" zastavit.

Pak tam také něco píšu o prvotní příčině všech věcí... Ano, myslím tím Boha a jak jsem už někde jinde psal, ten pojem nemám moc rád, ale je mezi lidmi zažitý. Tak ho tedy používám v diskusi s ostatními lidmi, ale pro sebe mám jiný a o ten se s nikým dalším nedělím. Nemám ho rád (ten termín "Bůh" ) přesně pro ty důvody, které mu vyčítáte Vy, tj. zneužití k oblbnutí lidí. Rozdíl mezi našimi názory vidím jen v tom, že Vy cokoliv i vzdáleně podobného považujete za hloupost, kdežto já za část reality, s "vlastnostmi" (některými mírně a jinými hodně) odlišnými těm "Bohu" běžně přisuzovaným. Hlavně v náboženské tradici, kterou z mnoha oprávněných důvodů kritizujete. Reality, k níž bylo člověku bráněno v přístupu, z různých důvodů a pravděpodobně i schválně, mj. psychologickými triky, například manipulací s vinou a sexualitou.

Teď se dostávám na tenký led, protože mne můžete podezřívat buď z neupřímnosti, nebo poblouznění. K tomu druhému existuje několik reálně vypadajících důvodů, například prodělaná vážná nemoc a ohrožení života, nebo pro mnoho lidí i "divná", abstraktní věda, kterou se zabývám. Ze které prý některým lidem také pořádně "hráblo".

Zůstanu tedy jen u toho, že z mého pohledu bych se neměl dopouštět nějaké agitace, "lanaření" a "obracení na víru", natož násilného. Jelikož bych vám tím jen značně zkomplikoval najít svou vlastní cestu. Mohu tedy jen říct, že (podle mne) opravdu existuje něco takového jako "Bůh", "Tao",... a stojí za to, abyste je hledali a našli, bez ohledu na to, co vám o něm kde nalhali. To "Ono" má o vás upřímný a čistý zájem, netouží vás ovládnout, spoutat, ublížit vám, trestat vás či jiným způsobem vás "znásilnit". Nemůže ani za zlé věci, které se vám v životě stávají jinak, než tím, že uvedlo v existenci všechno, co kdekoli existuje, včetně zákona příčiny a následku. Z jistého pohledu "Ono" jste vy sami. Jak je to možné a co to znamená, na to si ale musíte přijít sami. Nejde to sdělit, jelikož nejde o myšlenku. Když se to stane, zjistíte, že jsem nelhal.

362609

16.2.2018 15:24

RE: Copak tam dělají xxdovské zločinecké pašerácké organizace a zločinecké programy OSN?

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 362597

Pravděpodobně tam dělají toto:
,,A umístil jim do mysli jednu myšlenku, kterou budou považovat za svou vlastní myšlenku, aby úplně spálili ohněm nevěstku, která sedí na mnoha vodách,,.
Falešní křesťané jsou v Boží nemilosti a budou divokým drakem ze Zjevení Jana zničeni. A je jedno, jestli to bude TOPOLÁNEK SE SAPÍKEM NEBO SATANISTI z východu, co sem lezou, vykonat rozsudky co jim nakázal páníček.
V souladu s tím, jak se globalisti snaží naplnit svůj sen o jedné vládě a zákonech pro všechny - z jedné dílny Ďábla a jeho poskoků - bude to aplikováno zcela určitě! Žádná záchrana v Okamurovi nebo někom kdo to myslí upřímně se nebude konat.
Velký restart po 2000 letech je za rohem a zase u toho bude spousta falešníků, vrahů, zlodějů, przničů dětí a sexuálních deviantů, nactiutrhačů, nevěrníků a podobně.
Už to brzy bude. Za rok, za pět let, nevíme,
,,O tom dni a hodině neví nikdo, ani Syn, ani andělé ale jen Otec,,.
Ale bude to podle predikce z Bible, ne podle přání lidí.

362611

16.2.2018 21:54

RE: Copak tam dělají xxdovské zločinecké pašerácké organizace a zločinecké programy OSN?

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 362611

Jardo,
hlavu vzhůru. A vysvětlujte lidem ve svém okolí, že migraci organizují loupeživí lumpové. Dosud je naděje. Banksterů na vrcholu pyramidy je jen několik desítek. Jejich poskoci jsou sice kolem nás, ale těm můžeme připomínat, jak dopadli přisluhovači zločinů.

362619

18.2.2018 17:03

RE: Copak tam dělají xxdovské zločinecké pašerácké organizace a zločinecké programy OSN?

Co na tom zalezi 162.?.?.?

Reakce na 362611

Amen.

Co je definovano coby Satanova Synagoga (prelozeno “zber”)?

Zjeveni, 3.kapitola
9. Vím o skutcích tvých, i o ssoužení, a chudobě, (ale bohatý jsi), i o rouhání těch, kteříž se praví býti Židé (Judaite), a nejsou, ale zběř satanova.

9. Aj, dávámť z zběři satanovy ty, kteříž se praví býti Židé (Judaite), a nejsou, ale klamají. Aj, způsobím to, žeť přijdou a budou se klaněti před nohama tvýma, a poznajíť, že jsem já tě miloval.

https://www.henrymakow.com/2018/01/what-being-jewish-really-means.html

362660

17.2.2018 11:38

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Spektátor Inspektor 62.?.?.?

Reakce na 362556

Nemáte úplně pravdu. Třeba na Ukrajině šla dolu jak životní úroveň, tak i natalita! Celé je to primárně o vymývání mozků... Vysvětlím: Má babička se narodila v roce 1911 v chudé oblasti Vysočiny. Měla 14 sourozenců, což v té době bylo ještě celkem obvyklé! Od dětství tudíž tvrdě pracovala - jako její sourozenci. V tehdy v jedné z nejvyspělejších částí světa! To zde píši pro kritiky dětské práce v mnohodětných zemích třetího světa, kteří kritizují západní korporace (nehájím je, neb je u nich hodně věcí v nepořádku), aniž by si dotyční neomarxisti položili otázku: "Co je to za rodiče, nadělají 10-20 dětí a nepostarají se o ně...?". Ona sama měla děti již jen 4. Chtěla jich pět - zatímco její manžel ji už u třetího na cestě domlouval potrat, a ona jej poslala kamsi do horoucích pekel, že jej chce a hotovo. Vysvětlovala mi: Tehdy v první polovině 20-tého století panoval názor, že každá žena má mít min. děti 3 - jedno za sebe, jedno za muže, jedno za bezdětné páry, a že ideální je mít ještě jedno navíc pro národ. Nu a ona chtěla mít ještě jedno pro radost a pokládala to za své poslání. Ale v 80-tých letech někdy již vyjadřovala názor, že 3 děti je nějak hodně...! Nu a zeptejte se dnešních holek, kolik chtějí dětí. Pokud nenarazíte na silně věřící dívku, zjistíte, že každá chce tak 1-2 děti na ukojení mateřských pudů, a jinak si chce užívat (třeba i na dluh), cestovat, čumět na televizi, běhat po kavárnách s kamarádkami ve stylu "Sex ve městě". Atd. Třeba ženy v celkem bohatém Izraeli mají celkem normální porodnost. Proč asi? To není jen o bohatství. Problém je, co mají lidé v hlavách! Nu a vysoká natalita u muslimů? To je jednoduché - pro ně je to jedna z forem džihádu! V animisticko-křesťanské Africe jde zase o formu kmenových válek. Kolonialisté vládli ve stylu "divide et impera" a hranice států dnes jsou nakresleny bez ohledu na etnické hranice. A tak jeden kmen s druhým nepřátelským soutěží v porodnosti kvůli svému bezpečí... (znásilňování žen nepřítele je součástí stejného uvažování...). Takže to jediné s čím souhlasím je udělat něco pro zvedání životní úrovně Afričanů... Protože lidstvo se vyvíjí a mění a je úplný nesmysl, abychom my zde létali do vesmíru a je nechali žít na úrovni doby kamenné... Ale kladu si otázky - co ekologie, co zdroje surovin...? Zdá se mi, že jsme v pěkném průšvihu...

362624

17.2.2018 12:24

RE: Ženám se líbí silní mužové!

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362624

...no a právě proto, aby Evropa a jeji rozmazlení degeneráti nelítali po kavárnách a do kosmu, je rozhodnuto, že se o tu svojí pohodičku rozdělí s těmi poloopicemi z džungle, aby ty nezavazely při rabování Afriky a okolí a kdo to všechno asi organizuje je na každém z nás, aby si tam dosadil koho chce, ale napovím mu, ti negři to nejsou, kdyby je odtamtud nevyháněli, oni by si na posranou, zblblou Evropu a nějaká svá lidská práva ani nevzpomněli...

362628

17.2.2018 23:04

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 63.?.?.?

Reakce na 362628

r.2002, prognoza pro 2030, afrika 1/5 populace, predana ukrajincum(!) na zemedelstvi pouze, ukrajina cernosska s bilym vedenim, nasmerovani hord na Rusko, dalsi havlobusta do knesetu .

362643

18.2.2018 2:22

RE: Ženám se líbí silní mužové!

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362643

Jo, o tom záměru se před časem zmínil někdejší president Evropského židovského kongresu a gubernátor Dnepropetrovska sám Kolomojský...dokonce tam začali skupovat od vlády nevyužité cvičáky a kasárna po armádě a budovat ubytovací kapacity pro ty novodobé otroky z Afriky...[oči v sloup]

Vše to do sebe zapadá...

362644

20.2.2018 19:00

RE: Ženám se líbí silní mužové! .-) keníci viť

úlet? 2c0f:x:x:x:x:x

Reakce na 362644

Vy dva se neuvěřitelně mýlíte. Myslíte si snad že kalergiho ceny jsou v eu jen pro srandu králíkům? Jste naprosto mimo, vážení a solventní klienti cestovky dvou kontinentů s € povolávací rozkazy na obranu majetku nedostanou. A 80 000 žolgáků již na hranicích je aby ukázali cestu povolaným ročníkům na cestu kudy vede na rudý koberec toho jak řekla železná lejdy podnikatelům že na svých ložiscích surovin a energií mohou nechat domoorodce pracovat. A tak ubrečení metrosexuálové půjdou soplat na bodáky v týlech sobě.
https://www.youtube.com/watch?v=-FsPoGh8K2w
https://www.youtube.com/watch?v=wxogkCO6haA

362703

17.2.2018 13:39

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 362624

Myslím, že jste se trefil přesně. Někde kolem dětské práce a vzdělání je klíč k celé záhadě. Prostě pokud chceme, aby děti nepracovaly a každý měl pokud možno vysokoškolské vzdělání a k tomu Ph.D. (tj. nejen, že by děti neměly pracovat, ale dokonce mladí dospělí do nějakých cca 25 let), není možné, aby normální rodiče měli dětí mnoho. Je to o celém informačním prostoru ve společnosti. Protože i když byste si chtěli žít po svém a tak, jak si myslíte, že by to mělo ideálně být, jste najednou v potížích, protože pak v konkurenčním prostředí těžko obstojíte. Pro jednotlivce je nesmysl, aby nechtěl pokud možno vysokoškolské vzdělání pro své děti, když je mají skoro všichni kolem. (Kromě toho, není úplně jasné, jak by to být mělo a jaký vlastně je ideální model. Takže, případný "osamocený průkopník správného života" a pro to přiměřený idealista nemá, oč by se opřel.)

A druhý faktor jsou platy - a tedy i rozdělení zisku z práce a podnikání. Pokud chceme všechny ty výše jmenované civilizační vymoženosti a ještě mít dost dětí, platy a sociální politika státu by musely být takové, aby tolik dětí lidé uživili. A někdo jiný by potom měl zisk menší. Podnikatelé budou jistě proti, řeknou, že to není ekonomicky možné. Nevím, je-li to pravda, nebo spíš nenažranost. Ale zase, z hlediska podnikatele-jednotlivce to pravda být může, jelikož by jinak v konkurenčním prostředí sám neobstál.

Třetí faktor je tlak na všeobecné "užívání si", který je opět zdrojem nemalého zisku pro korporace a vybrané jedince. Pokud v tom nejedete, čelíte označení a dehonestaci jako "looser" a nebo podivín (když je z něčeho jiného zřejmé, že looser nejste). Každý to neunese. Ty dnešní mladé lidi bych neodsuzoval, v jinde mnou zmiňovaném řetězci příčin jsou tím posledním článkem.

Nevím, jestli si pamatujete, ale požadavek na téměř plošnou vysokoškolskou vzdělanost tu původně nebyl, to přišlo až z EU a Ameriky. Jeden americký kolega, když jsem si postěžoval, jak to devastuje celý školský systém a poskytovanou úroveň vzdělání, mi oponoval s tím, že se tím předchází vážným sociálním problémům. No, myslím, že v delší perspektivě je to právě naopak. Takto současný společenský systém sám sebe pomalu likviduje a odnáší to prozatím jeho nejslabší články - mj. děti, které se nenarodí.

362631

15.2.2018 0:02

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 362551

Vážený pane Vojto, stále si myslím, že to pěkná myšlenka je... Zřejmě jste velmi dobře finančně zajištěný (což je jistě hodné ocenění a není to žádná Vaše chyba) a nemáte tedy reálnou představu, jak žije většina lidí.

Ani já nejezdím se svého platu VŠ učitele na Jávu pozorovat východ nebo západ slunce, ani poslouchat Niagaru. Ano, sjezdil jsem toho hodně, skoro celý svět, ale z různých grantů, na vědeckých konferencích. Rodinu jsem musel nechat doma. Nemohl bych mít 5 dětí, ale jen 2 nebo 3, pokud jim chci dopřát stejný životní standard jako mám já a možnost studovat. Není to v sociálním systému, který mimochodem ani správně nefunguje (jako onkologický pacient bych Vám mohl vyprávět, co vše jsem musel podniknout, abych se dočkal šetrné a moderní léčby), i když jsem do něj během těch let co pracuji, nastrkal milióny. Ale s důchodem si jistý být nemohu. Nikdo si dnes nemůže být jistý ničím, a to je také jeden z důvodů, proč mnoho lidí, když si vydělají nějaké peníze, honem si chce užít a utratit je... Že to není správné? No, možná není, ale pochopitelné to je.

Když budete mít fyzicky v ruce nějaký nástroj, ale nebudete vědět, k čemu slouží a jak ho použít, k užitku Vám to nebude. S tou svobodou, o které píšete, je to podobné. Ty mladé lidi sice nikdo násilím nenutí , aby si užívali místo plození dětí - ale na jejich špatné volbě existuje obrovský ekonomický zájem. Celý společenský systém je takto nastaven - užij si co můžeš - a na tomto ohlupování většiny lidí mnozí nestydatě vydělávají. Zneužití něčí nevědomosti k vlastnímu obohacení. Co jiného to je, než podvod a krádež? Žádné hodnoty tím nevznikají.

Aby člověk měl v rukou svůj život, je podle mne nutné mít správné a pravdivé poznání. Jinak se minete se smyslem svého života, což podle mne není pouhé zachování rodu (jak někde jinde píšete). Protože pak by smyslu života nejlépe dosahovaly jeho nejjednodušší formy a k čemu by pak byl ten celý jeho vývoj? Byl by jen nesmyslnou hříčkou náhody, což neodpovídá tomu, jak složitá a cílevědomá cesta to je.

Podle mne celý vývoj života směřuje k vzniku a rozvoji vědomí, od jednoduchých forem až k člověku a dále pak ten vývoj pokračuje v něm samotném. To vidím jako smysl života já. Probuzení a rozvoj vědomí. Něco v nás, naše vlastní podstata, si chce sebe sama uvědomit a prožít. K tomu, podle mne, směřuje celý Vesmír, proto v něm vznikl život a jednotlivé organismy, aby se nakonec staly nositeli tohoto vědomí. Je na to dokonce Zenový kóan: Jaký je zvuk jedné dlaně?

Takže to, co píšete Vy - že po nás příroda a život sám tvrdě vyžaduje, abychom se rozmnožovali rychleji, než hyneme, a celá biologie je tomu podřízena - je vlastně pravda. Ale ne celá. Všechno to děláme kvůli účelu, na který musíme ve svém životě přijít. Kdo vlastně jsme.

362565

14.2.2018 17:07

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 362525

>... pokud se nic nezmění, jsme nestrašlivější hrozbou blahobytné budoucnosti celého lidstva.

Už zase ten pocit viny? A to "lidstvo" je co přesně, jak to definujete? Spadají tam také Indové, Pákistánci, Afričané? A kvůli nám je nečeká blahobytná budoucnost? My jsme tedy ta žába na prameni, kdyby nás nebylo, měli by ráj na zemi? A ještě kdo jsme "my"? Jenom Češi nebo tam zahrnujete také Evropany či Američany? Já jen bych si rád ujasnil mantinely.

362547

14.2.2018 19:38

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 362547

Vážený pane Stworo,

my - to je celý západní svět. Do 60. let minulého stol. byl lidstvu příkladem, ukazoval perspektivy oné blahobytné budoucnosti dle celého lidstva – měl dobrý výchovně-vzdělávací systém, dobré zdravotnictví, sociální systém byl lidský, probíhala skutečně demokratická volba vlád, více méně byla média objektivní, kultura člověka mravně pozvedávala, byla ohraničena neřest, postupně, ale jistě rostl materiální blahobyt, byla dostatečná porodnost, … Vše toto dávalo příklad a naději celému lidstvu. Chtěli také tak žít, včetně národů, které žili v socialistickém bloku.

Co máme nyní po čtyřiceti- padesáti letech?

Degradující systém vzdělávání; katastrofu ve zdravotnictví, která přeměnila lékaře v obsluhu farmaceutických korporací; postupně stále více zruinovaný sociální systém; demokracie se zvrhla ve frašku, která obsluhuje zájmy mikroskopické hrstky vlastníků velkých kapitálů; mainstreamová média zcela ztratila objektivitu a obsluhují opět zájmy malé skupinky vlastníků velkých kapitálů; naše současná masová kultura je hanbou před celým lidstvem; neřestí se nejenom nestydíme, ale propagujeme a vnucujeme je celému lidstvu; o materiální blahobytné budoucnosti už většina z nás pochybuje; růst porodnosti je už na takové úrovni, že je otázkou, zda za půl století bude ještě bílý člověk dominovat ve své rodné domovině. A co katastrofický objem odpadků, které naše zlatá miliarda produkuje, projídaje neobnovitelné zdroje planety!

Všechny světové kapitály, všechny globální systémy řízení, všechny světové systémy komunikace, všechny hlavní vědecké instituce se koncentrují na Západě, a proto ostatní část světa musí následovat vytyčený Západem směr. Pokud my-Západ letíme do propasti, tak i celé lidstvo táhneme za sebou. Právě v tomto smyslu jsme hrozbou blahobytné budoucnosti pro celé lidstvo.

Co se týče konkrétně naší země, bylo by pro nás nejlepší, kdybychom z tohoto rychlíku, nesoucího se do propasti, co nejdříve vystoupili.

362554

17.2.2018 12:01

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Spektátor Inspektor 62.?.?.?

Reakce na 362554

Úplně nesouhlasím. Např. lidé třetího světa dnes rovněž produkují hromady odpadů, a na rozdíl od nás je ještě ani netřídí ale sypou po krajině všude kolem... Ano, to k tomu, co jim tam vozí západní firmy... Opravdu souhlas s panem Stworou. Komplex naší viny je zbytečně používán tam, kde by měla být jen sebereflexe... a ta by měla být vyžadována po všech - tedy i po tamních chudých krajích. Vždyť jsme to byli především my Evropané, kdo jsme např. vymýtili epidemie smrtelných chorob... a zasloužili se o pokrok lidstva po všech stránkách a tak nějak jsou věci, které se nám taky nepovedli a vidíme to, a snažíme se s tím něco dělat. Např.: Kolem roku 1950 zde v Evropě (od Irska po Ural) žilo kolem 600 mil. lidí a dnes kolem 800 mil. lidí. Takže nás nepřibylo tolik s ohledem na naše nároky na životní styl. Nu a podívejte se na Čínu (z 500 mil. na 1,4 miliard), Indii (z 250 mil. na 1,4 miliard) či Nigerii (z 10-15 mil. na 180 mil.). Mohl bych jmenovat a jmenovat další země. Dle všeho v populační explozi nyní vynikají právě muslimské země, kde mnohdy je i tabu o tématu vůbec mluvit... Ale je zde Irán, kde se lidé navzdory chudobě chovají stejně, jako zde v Evropě! Proč? Nu stojí za tím kampaně vlády!

362625

13.2.2018 18:01

RE: Ženám se líbí silní mužové!

martin bares 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 362504

Miroslavo,

ne, že bych se s Vámi chtěl hádat či popírat vaše "ženám se líbí silní mužové".

S tím souhlas. Nezaměňujete to ale za vzrůšo si zaš..kat s černochem a pocítit jeho kládu viz neustálé opěvování černocha jako sexuálního dravce a jejich penisu sem tam, ale skoro všude okolo? O čem taky ti novinářští čudlové mají dneska psát, že jo.

Pak Vaše "schopni je reálně ochránit" mi zní trochu jinak.

I já totiž občas bulvár čtu. Zvlášť na Novinkách je velmi hodnotnej - Vrbasová, Maryško, Zuna, poskok ODS Tuna, jeden tlustoprd, který nesmí jíst cukr, aby zhubl a jehož jméno mi vypadlo a další borci a borkyně.

Hezký den a držím palce, abyste měla toho pravého [cool]

362511

13.2.2018 22:38

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 362504

Milá Miroslavo, jako mladá žena toužící po dobrodružství se silnými muži si zkuste přečíst něco od těch " šťastnějších" mladých žen které tu zkušenost už mají.

Třeba Vám to zachrání když už ne život nebo zdraví aspoň nějaké ty peníze a čas.

Pokud máte masochistické sklony a děláte to kvůli tomu, tak Vás při vedení podobně blbých keců může zboulovat i nějaký nedomrlý bezduchý běloch.

S dokonalou úctou Váš Pacholík.

P:S: Kolik máte kil?

362531

16.2.2018 16:11

RE: Ženám se líbí silní mužové!

Spektátor Inspektor 89.?.?.?

Reakce na 362504

No to je velká pravda. Podle mě to je vyloženě přírodní zákon, který má snadno doložitelné evoluční biologické důvody. Jen se stalo, že pod vlivem modernismu (spojeného s přijímáním "nových myšlenek" a opouštění tradičních osvědčených modelů + souvisící výchovou atd.) dnešní muži přestali být odpovědní (hlavně za své rodiny) a moderní ženy si přestaly uvědomovat své poslání (ANO POSLÁNÍ - matky, strážkyně domácího krbu) a společně vychovali muže bačkory, kteří dnešní ženy z biologických důvodů nemohou ani přitahovat. Korunu tomu nasadily vlády, které zrušily povinnou vojnu (kde se dalo ještě něco napravit a mladý muž dostal jasný signál/předěl, že doba dětství skončila + naučil se aspoň po část života žít bez komfortu mamahotelu)! Pochopitelně muž bačkora se bude odmítat vzmužit, pokud k tomu nebude donucen okolnostmi (nedostatek: peněz, bezpečí, sexu - a ani za těch okolností se akt vzmužení už nemusí odehrát) a součástí toho odmítání bude obhajoba oněch škodlivých "moderních myšlenek" (jako multi-kulti, neomarxismus, genderismus). Osobně kolem sebe vidím několik tragických příkladů měkotů (ač heteráci, tak bez holek!), kterým je mezi 30-40 roky, a o nic se nesnaží a ještě vůbec nic nedokázali (zatímco já měl již své úspory a pořizoval si první byt na dluh v 31 letech, ač to bylo v drsných 90-tých letech, kdy jsem tak tvrdě pracoval, že jsem ani nevěděl, co to je volný den). Mámy jim perou a vaří ... A okřikují táty (pokud s nimi ještě žijí a pokud nemají podobně nepochopitelně měkký přístup), aby na ně nebyli zlí a ještě je živili(což je v rozporu s přírodou, kde samice odrostlá mláďata náhle začne od sebe odhánět). Součástí problému je i to, že společnost nutí ženy pracovat stejně, jako pracují muži (a tak se nemohou věnovat rodině a jsou unavené z práce, takže ani svým mužům, kteří s tím cítí nespokojení - a co nemají hledají jinde, což je taky špatně). Pokud jde o mě, jsem za to, že ženy by měli mít právo na 2/3 pracovní dobu, co muži (pochopitelně za příslušně nižší plat, aby se neděla nespravedlnost na mužích). Důvod je, že ženy často do práce nechodí ani tak kvůli penězům, ale z důvodů seberealizace a společenských kontaktů. Ale nevím, zda se to dá ten úpadek evropského muže ještě nějak napravit. S opuštěním křesťanské morálky, kde Kristus kázal "před nikým se neponižuj a nad nikým se nepovyšuj", jsem bohužel i svědkem vzájemného porušování např. tohoto pravidla, kde se obě skutečná biologická pohlaví (protože neexistuje žádné další pohlaví - někteří pomatenci si prostě pletou pohlaví se sexuální orientací a dokonce v mnoha případech s úchylkami...) vzájemně různě ponižují a vzájemně se různě uráží a vzájemně se nad sebou různě povyšují... A to je velký problém! Zkrátka společnost v rozkladu...

362614

13.2.2018 14:39

Článek

martin bares 2001:x:x:x:x:x

Tak vyloženě nacistický článek jsem už dlouho nečetl.

Nablýskaný, sterilní, prostě arijsky čistotný.
Ukazuje, co je myšlení mnohých židů zač. A Izraele jak by smet. [bliji][bliji]

362505

13.2.2018 22:21

RE: Článek

Pacholíček 93.?.?.?

Reakce na 362505

To jsou ty filtry Martine.

362529

14.2.2018 12:15

RE: Článek

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 362505

Nacisti jim vpálili do mozků Stockholský syndrom, hromadně. Okultně pokoutním způsobem vyhráli ))

362537

14.2.2018 17:38

RE: Článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 362505

Z hlediska Taa (rovnováhy a harmonie) jsou autorovy názory nesprávné. Přesně takové názory a jimi inspirované chování vedly k současné nenávisti části černého etnika vůči bílým lidem, vidí v nich bývalé kolonizátory a dobré věci nevidí nebo vidět nechtějí. Správné by bylo naopak utlumení vášní. Otázka je, jak to udělat. Druhou otázkou je, jestli by to někdo udělat mohl a tou třetí, pokud by někdo mohl, jestli by opravdu chtěl.

Situace je velmi nebezpečná, protože bílé etnikum začíná mít pocit, že je nikdo nechrání. Cenzura, potlačování nehodících se informací a všechny dosavadní pokusy establishmentu jsou kontraproduktivní, protože jen zvyšují podezření a paniku. Řešením by bylo podniknout okamžité a viditelné kroky na ochranu domácího obyvatelstva Evropy a zastavení živelné migrace. Ale k tomu se nikdo nemá. Takže vývoj ve stylu autorova článku je dost možný. A nebo jeho opak, teror domácího obyvatelstva ze strany nově příchozích a jimi převzaté státní moci. Obojí je ve svém důsledku stejně špatné, protože povede k etnické občanské válce.

Autora a židů obecně bych se ale trochu zastal. Z jejich pohledu jsou ve státě Izrael obklopeni přesilou nepřátelských etnik (pominul bych důvody, proč tomu tak je) a různými druhy násilí nebo manipulace se snaží udržet to, co by jinak udržitelné nebylo. Nemusí se nám to všechno líbit, ale z jejich pohledu možná nemají jinou možnost. I to (podle mne nesmyslné) lpění na přesném počtu miliónů zahynulých lidí v holokaustu vidím hlavně jako projev paniky. Pro mne dost pochopitelné - v kontextu různých pochodů pohrobků SS např. v pobaltí a Banderovců na Ukrajině.

Řešení bych v obecné rovině viděl (inspirován přírodou a fyzikou) v utlumení a POZVOLNÉM vyrovnání protichůdných energií. Postupné vzájemné smíření, odpuštění, kompromis a mírová koexistence všech zúčastněných etnik a skupin. To ale je možné jen tehdy, pokud něco takového chtějí všechny strany, jinak je to sebevražda. Myslím, že hlavní chybou tzv. "sluníčkářství" je jeho naivita, překotnost a nesprávné vyhodnocení situace. Mírové a pacifistické chování vůči někomu, kdo stejně mírové cíle nemá.

Smíchal jsem toho hodně dohromady a připouštím, že nemusím mít ve všem pravdu. Ale myslím si, že žádné řešení nemůže být trvalé, pokud nebude spravedlivé (tato poslední myšlenka vlastně ani není moje, ale je parafrází výroku Abrahama Lincolna).

362548

14.2.2018 20:30

RE: Článek

Ludvík Jahn 89.?.?.?

Reakce na 362548

Nakonec i tady se najdou rozumní lidé [smích]

362558

14.2.2018 21:06

RE: Článek

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362548

Vážený pane, buď jste až neskutečně naivní a v obluzení nějakých ujetých "sluníčkářských pseudonáboženských odtahovadel od reality", nebo máte málo informací, ale vysvětlitelné to tou Vaší přírodou a fyzikou rozhodně není a už vůbec ne řešitelné...
Pokud si chcete trochu ve věci udělat jasno, vyposlechněte si pondělní relaci v odkazu a její dnešní pokračování, (ten odkaz už jsem sem někam jednou dal)...:

http://www.svobodny-vysilac.cz/2018-02-12-zdrcujic...

362560

14.2.2018 22:28

RE: Článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 362560

Vážený pane, mohu Vás ubezpečit, že s realitou života jsem obeznámen velmi dobře. Vyslechl jsem si už zprávy mnohem více zdrcující, než může uveřejnit jakýkoliv svobodný vysílač, nebo nesvobodný a prolhaný mainstream. Ty zprávy mi řekl můj doktor...

Ale na politiku americké ambasády a zaprodanost politiků a jiných osob mám bohužel asi takový vliv, jako na kudrnatění ovcí. Máte-li vliv větší, neváhejte a použijte ho. Moje možnosti se omezují na to, že něco někomu řeknu, nebo napíšu, což dělám. Podle toho, co považuji za pravdivé a odpovídající mé životní zkušenosti. Nemám potřebu se obhajovat, právo na omyl jsem si vyhradil. Jiný názor jsem schopný zvážit a respektovat. Zkuste konkretizovat ten svůj a třeba se domluvíme.

362563

15.2.2018 2:02

RE: Článek

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362563

..."Řešením by bylo podniknout okamžité a viditelné kroky na ochranu domácího obyvatelstva Evropy a zastavení živelné migrace. Ale k tomu se nikdo nemá..."

Vážený pane, tyto dvě věty svědčí o tom, že mě ubezpečujete naprosto planě, neb s realitou života jste sice obeznámen velmi dobře, ale přesto ji nechápete...

A to proto, že se o žádnou "živelnou migraci" nejedná a tudíž není důvod ji zastavovat a už vůbec ne lidmi, kteří z paralelní mocenské struktury prorostlé do státního aparátu naopak její zdárný průběh dostali za úkol, což dokládá mj. i můj odkaz...

362567

15.2.2018 13:02

RE: Článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 362567

Mě to připadá, že spíš máte jinak nastavené významy slov a celkově jste zjevně nastavený na konfrontaci.

Přívlastek "živelný" jsem použil ve významu slova, od něhož je odvozen, tedy "živel". Jako třeba požár, povodeň, zemětřesení,... I když stoh zapálí žhář, oheň nepřestane být živlem, nehoří "spořádaně", dál se šíří nekontrolovaně a postupně zachvátí všechno.

Tak tedy - že migraci někdo organizuje, že migranti mají mobily, tablety, navigace, mapy, kvalitní oblečení (aspoň někteří), někdo jim platí telefon a internetové připojení, jasně označené vůdce, stejným stylem jako při organizaci ukrajinského Majdanu, nebo při organizaci demonstrací proti prezidentu Zemanovi, že jakási Nulandová prohlásila, že do Majdanu nalili 5 miliard dolarů,... Tohle snad nevědí už úplně všichni? Já myslel, že ano. Že paní Merkelová v politice "otočila" zhruba od své nehody s vrtulníkem? O tom se psalo už před mnoha lety. Že americká ambasáda sponzoruje islámská centra, to už tu také bylo. Co podstatného k tomu může dodat nějaká nová zpráva, když už tento pomyslný prst ukazuje jasně?

A proč by měli volení politikové migraci zastavit, i když chce někdo v pozadí opak? No, protože když to neudělají, události, které budou následovat, budou mnohem horší, než cokoliv, co může pár jednotlivcům provést jakákoli ambasáda. A protože i zbabělí, podplacení nebo vydíraní lidé občas mívají svědomí. A jestli očekávám, že se politikové budou svým svědomím řídit? To bych možná ani neměl předem prozrazovat, ne [velký smích]?

Ale popravdě řečeno, podobné zprávy mne už zajímají asi jako předpověď počasí, které taky neřídím a neovlivním. A předpovědi někdy vyjdou, jindy ne. Naučil jsem se, že kvalita života je určena především tím, jakým věcem člověk věnuje pozornost. Když se zabýváte jen hnusnými věcmi, Váš život bude dozajista hnusný. A nejhorší ze všeho je zabývat se hnusnými věcmi, které změnit nemůžete - to člověka přímo zabíjí.

Mnoho lidí si myslí, že mají svobodu dělat nebo udělat téměř co chtějí, a pak jsou velmi frustrovaní, když zjišťují, že ne. Tato iluze svobody je jedna z mnoha ohlávek, kterými společenský systém člověka ovládá. Mnohem lepší typ svobody je ale dělat správné věci ve svém okolí, tam, kde to opravdu jde. Kdyby to lidé dělali, život by byl snesitelnější v každém režimu. I ve vězení nejmíň polovinu pekla dělají ostatní spoluvězni. Dozorci to vědí a proto například politické vězně zavírají mezi nejhorší kriminálníky a nenávist mezi vězni podporují. Tento život se vězení velmi podobá - to zjistíte, jakmile zahodíte všechny iluze a pozlátka. Pokud náhodou máte hodně peněz a společenské postavení, váš život může být snazší, ale koneckonců, jste jen větší kápo za stejnými mřížemi. A nejde to změnit jinak, než tím, že změníme sami sebe.

362576

16.2.2018 18:01

RE: Článek

Spektátor Inspektor 89.?.?.?

Reakce na 362548

Nu napsal jste to pěkně. Jedna myšlenka (snad z TAO) na doplnění: Postavte do místnosti přibližně kulatou skleněnou vázu (či spíše podobně tvarované akvárium), a naplňte ji čistou vodou. A pak koukejte skrze tu nádobu na okolní předměty z různých stran, co tam uvidíte. Nu a to je náš případ, to jsou naše hlediska na věci kolem nás - vždy z různých úhlů to budeme vidět jinak, a vždy alespoň trochu zkresleně (podle mě čím větší duch, tím má větší schopnost vidět to z více a více hledisek). A teď si představte, že tu vodu ještě někdo začne schválně nějak kalit (lží)... Nu a svobodnou diskusi zde máme od toho, abychom si říkali, co kdo v té nádobě vidíme a udělali si jasno, co to skutečně je! (Tudíž Bůh zatrať všechny cenzory, i všechny kaliče a šiřitele lží, či skutečné nenávistníky, kteří si vylévají jen své komplexy a nesledují v diskusi její skutečný účel - hledání pravdy = čímž dodávají munici pro cenzory.) Co se týče tzv. "genocidy bílého muže" - nu to opět má hodně úhlů pohledu: 1. Osobně si nemyslím, že to je správně, i když sluníčkář může celkem logicky říkat, že alespoň zmizí důvody pro rasizmus (když budeme všichni vypadat stejně). Obávám se totiž, že něco v některých lidech je (bez ohledu na barvu pleti), co je žene a bude hnát k tomu, aby u druhých hledali něco dalšího, kvůli čemu je budou nenávidět, - a když to nepůjde zrovna kvůli barvě pleti, tak to bude z jiných důvodů. Tudíž tudy řešení nepůjde. 2. Lidstvo je neuvěřitelně pestré a nádherné. Myslím, že bychom již neměli dopustit, abychom přišli o nějaké další unikátní skupiny lidí či celé rasy, jako se to stalo u kanárských Guančů, či se nyní děje u Sanů... A nyní to začíná u bělochů evropského typu. 3. Problém asi není ani tak v tom, že bychom my Evropané zas až tak moc ubývali. To ještě ne. Ale že příslušníků jiných ras a etnik tak explozivně přibývá! 4. A z toho plyne další problém - všichni by rádi onu hmotnou kulturu, jako máme my, ale mnozí z nich bez oné naší duchovní kultury, která za tím stojí (jako např. muslimové). 5. A je zde další problém, pokud neustále rostoucí lidstvo začne růst i po stránce hmotné kultury... - kolik toho snese naše matička Země? Řeknu Vám, mě to dělá vážně starosti!

362616

14.2.2018 19:23

RE: Článek

Boris 178.?.?.?

Reakce na 362505

si idiot

362553

13.2.2018 14:57

Nebylo.

ID 185.?.?.?

"To už tady bylo a víme, jak to dopadlo." Domnívám se, že to tady ještě nebylo. Dělit na jiné a jiné a nepodporovat jejich mísení, není totéž co dělit na lepší a horší a vyhlazovat to domněle horší. Pokud máte na mysli Hitlera, lze vysledovat okamžik, kdy vyměnil ideál rasově čistého Německa za podporu IG Farben, čili globalistů. Proto nechápu, jak můžou někteří "nacionalisti" oslavovat Hitlera - podle mě je to největší zrádce.

https://janica9.wordpress.com/category/sionismus-p...

362506

13.2.2018 16:32

Chazar Magorland

J_Pitralon 178.?.?.?

Uctívači Izraele uctívají vlastně experiment sociálního inženýrství zkoušející nadělat z Evropanů Araby. Možná by bylo jednodušší naimportovat je zpátky do Evropy, než importovat muslimy, kterým pomocí různých fint rozflákali země.

Netanyahu o 9/11 https://www.youtube.com/watch?v=CC4ENA30IFs

362509

13.2.2018 21:35

pravděpodobně židovský dobře živený provokatér s tlampačem

r.m. 80.?.?.?

Žene mladé pomatence do boje. Stejné jako v bavorsku 1919.
https://youtu.be/zPYUUnkBlq0

362523

13.2.2018 22:21

Konečně...

? 89.?.?.?

Někdo definoval, co je to rasismus. Že je to vrozený biologický instinkt sloužící k přežití svého rodu, druhu a rasy. Úkolem každého člověka je šířit své geny. A ne chovat psy, kočky a běhat kolem emigrantů.

362528

14.2.2018 20:17

Osobní genetická historie toho pána mi něco připomíná

Ludvík Jahn 89.?.?.?

V Praze žije jeden neonacista. Tedy bývalý neonacista protože ted je z něj sionista a nechybí na žádné demoakci vedle paní Tydlitátová na podporu Izraele a proti antisemitismu. Nevím jestli si nechal udělat genetický test ale nějak zjistil že většina jeho předků byli židé.

362555

15.2.2018 18:41

Genocida bileho lidskeho tvora

co na tom zalezi 173.?.?.?

Kdyz jeden nahledne do historie, a nemusi to byt ta davnoveka, jako nekde v Egypte, na Strednim Vychode, v Indii, etc., ale i nedavna a soucasna (America, dnesni casti Evropy), je naprosto jasne, ze miseni bilych lidskych tvoru s nebilymi druhy vyusti v to, ze vznikla smichanina jiz neni, a nikdy nebude schopna udrzet stejne hodnoty jako kdysi po staleti, ci tisicileti jejich "bilou prisadou"... Nejdrive dojde ke stagnaci, a ta vyusti v tragedii z niz NEBUDE navratu .. Neschopnost, zoufalost, brutalita, bezcitnost, a oprese - to jsou znaky vladnouci Strednim Vychodem, ale i napr. v mnoha castech USA, Brazilie, Karibske oblasti, etc... Kdysi casti sveta (jako Mezopotamie, Assyrie, Babylon, Egypt) byly znamy coby "kolebky civilizace". A dnes? Svrab a nestovice .. Pritom mumie egyptskych faraonu maji dodnes - blond, ci rude vlasy .. Jasne, dnesni populace Egypta a Stredniho vychodu tak vypada taky.

362582

15.2.2018 18:45

Genocida bileho lidskeho tvora, II

co na tom zalezi 173.?.?.?

Kdyz existuji zakony zakazujici (pod trestem) nepovolujici vrazdu, tak proc by nemohly existovat zakony (pod trestem) zakazujici genocidu (michanim) puvodni "bile rasy" ??

362583

Tuto stránku navštívilo 2 864