Diskuze k článku

Zeman bude "odejit"

Příspěvků 55

15.1.2018 0:23

Obrázek téměř stačí pro informaci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Vložený obrázek
Tuším zde ostrou realizaci ukr industriálu kdy tedy v různých intenzitách forem jdou od centra po kontinentu od samotného počátku. Nakašírované režie choreografie agentury bilderberg.
https://www.youtube.com/watch?v=BooiVypT2m0 Time 5:18

361928

15.1.2018 15:13

RE: Obrázek téměř stačí pro informaci

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 361928

Kulisy mají připomínat Listopad, kdy Drahouš poslušně zdobil rudé nástěnky[bliji]

361954

15.1.2018 2:09

to uz radsi Tupolanka

zbynek 212.?.?.?

Milí vladimíre,
byl jsem volit, na lístek jsem napsal: "Na hrad nikdo!" a vhodil v obálce do urny. Funkce prezidenta mi prijde precenovana a zadruhe nidko z kandidatu me nemuze reprezentovat, nikdo z nich semnou nemluvil, ani se za mnou nezastavil a presto maji tu drzos se u chazet o muj hlas a prohlasovat ze budou zastupovat vsechny.
Ze to vypada ze nevyhraje zeman, tak ac jsem se bránil politikům skrze média mě připravit o moji pozornost, kteoru potřebují aby měli moc, sem si vsiml.
A jsem rád, je to troska, už dlouho za něj přemýšlí jiní, zachvíli bude nosit pleny a celé období by snad uz nemel sanci vydrzet. Je sice hezké že u nás má šanci zastávat člověk i v pokročilém stáří, což dementuje zprávy o české netolerantnosti, ale zřejmě by to nemělo jít za rámec težkých nemocí a demence.

361930

15.1.2018 9:49

RE: to uz radsi Tupolanka

Kantar 212.?.?.?

Reakce na 361930

A k čemu bylo to vaše prohlášení na volebním lístku? Hlas byl vyřazen jako neplatný a vy jste klidně mohl zůstat doma, vyšlo by to nastejno. Skutečně inteligentní volba ...[bliji]

361939

15.1.2018 10:12

RE: to uz radsi Tupolanka

gippius 213.?.?.?

Reakce na 361930

Myslím že se hrozně přeceňujete, Zbyňku. Kultivujte pravidla pravopisu.

361940

15.1.2018 11:26

RE: to uz radsi Tupolanka

ROMAN1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 361930

Zemana tak na Hradě sice mít nebudete, zato tam budete mít klon slovenského prezidenta Kisku. A co je to za křiváka a lumpa, to se můžete dozvídat téměř každý všední den ve 20.00 na slovenském rádiu INFOVOJNA, kde tohoto lumena probírají. Věrná kopie Havla, (ne)blahé paměti, ten Kiska je. A Soroš, pardon Drahoš, ten jakbysmet. Tohle nás všechny přijde draho!
A tak si odměnou za nezvolení Zemana nejspíše budete muset vybrat zakrátko znovu - totiž minimálně 2 nepřizpůsobivé migranty do vašeho obydlí z Afriky a Asie. Věřím, že zejména vaše žena či přítelkyně to náležitě ocení...

361942

15.1.2018 12:41

RE: to uz radsi Tupolanka

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 361930

Vzhledem ke gramatice, způsobu vyjadřování a formulování myšlenek byste se také nemohl delegovat na Hrad.

361946

15.1.2018 2:32

Dobrá analýza

XJX 89.?.?.?

a mimochodem podobný pohled má Oskar Krejčí. V minulé volbě byl Zemanův protikandidát svázaný s tehdejší i předchozími vládami. Vypadá to, že havloidi se poučili a tentokrát nasadili převážně nepolitické kandidáty. Drahoš, Horáček, Hilšer, to jsou všechno "páni čistí", nasazení proti "zlému" Zemanovi. První kolo nemělo jiný význam, než ze všech antizemanů vybrat toho nejvhodnějšího - všimněte si, že oni proti sobě téměř neútočili a po vyhlášení výsledků si takřka padli do náruče! Navíc Zeman zestárl - od určitého věku se už nic nezlepšuje. Drahoš má být českým Kiskou, takhle si to naplánovali. Naděje ale stále existuje - pokud se Zemanovi podaří do druhého kola zmobilizovat dosavadní nevoliče, ještě může vyhrát, ale bude to těsné. Příznivci Zemana - počítám se mezi ně - by měli akceptovat nepříjemnou pravdu: Favoritem druhého kola je bezpochyby Drahoš.

361931

15.1.2018 7:18

RE: Dobrá analýza

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 361931

Ano souhlasím, Zeman to má nahnuté. Ale intuitivně věřím na zázraky, které se také občas i v politice dějí. Rozdíl v počtu hlasů bude sice minimální, ale Zeman vyjde jako vítězem.

361934

15.1.2018 18:04

RE: Dobrá analýza

RomanTička 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 361934

Každý "zázrak" v politice je předem dobře naplánován. [velký smích]
Zeman jde na 99.99% do penze, protože nevěřím, že se tenhle národ zmobilizuje, aby to ten hadrový panák Hraboš=Sraboš=Soroš nevyhrál. A tenhle národ se zmobilizovat ani nechce, protože už je to jenom lehce tvárná plastelína v rukách velice šikovných sochařů, loutkářů.....

361964

15.1.2018 9:30

RE: Dobrá analýza

kolokol 213.?.?.?

Reakce na 361931

Ano, tentokrát si kavárny zaslouží ocenění. Připravily se skvěle. S voliči, kteří nezvedli zadky v prvním kole se příliš počítat nedá. To nebude jako proti Schwarzenbergovi. Drahoš není cizák, vypadá přijatelně. Moc víc "толпа" zkoumat nebude. Jistou naději vkládám do ČT a dalšího mainstreamu. Kopou do Zemana s takovým potěšením, že to snad může přece jen nějaké hlasy pro něj vyburcovat. Jinak jsem taky dost skeptický.
A ještě k tomu příspěvku od Zbyňka. Ano, klidně by mě nemusel reprezrezentovat z Hradu žádný prezident. Ale tak tomu nebude, a proto raději Zemana o holi, než Drahoše předkloněného Bruselu.

361938

15.1.2018 2:32

Drahoš by nás vyšel draze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Jdeme volit. Slizoun s nákladem afroteroristů nesmí projet!

361932

15.1.2018 6:39

Sice to dobre nevypada,

Qwe 37.?.?.?

Ale nadeje tu stale je, a to predevsim (ne-li jedine) v tv debatach. Je-li Zeman stale jeste dusevne OK, nemel by byt pro neho problem udelat pred narodem z Drahouse naproste tele.

361933

15.1.2018 8:16

Článku chybí podstatná věc,

gippius 213.?.?.?

stáhnuté kalhoty kilometr před brodem nepůsobí hezky. Co takhle říct to, co řekl i Zeman, tedy, že ať si každý sbuntuje rodinu a kámoše a všichni alou k volbám? Kdo nechce kvóty, vítání, ostřejší kurz k Rusku, ojro, zrušení hotovostních plateb a další svinstva, měl by jít volit Zemana. Není sice jisté, že se Zeman proti těmto věcem postaví, je ale úplně jisté, že Drahoš je přivítá. Takže jsou tu ty volby. Je třeba jít volit. Víc se teď asi dělat nemůže, na to, to si přiznejme, nemá tento národ koule. Ale zvednout zádel a jít volit, to snad ještě zvládnem. Nebo už ani to ne?

361935

15.1.2018 9:13

Zemand o toho!

senil1 hrubisko (zavináč) centrum (tečka) cz 94.?.?.?

Pokud nechceme aby to v Praze za 20 let vypadalo jako v Paříži, ze které se stala jedna velká no-go zóna, je potřeba volit Zemana navzdory všem jeho chybám. Řítí se na nás Dublin IV + Sociální kompakt.

http://www.epshark.cz/clanek/320/francie-no-go-zony-nyni-i-v-centru-velkych-mest

361936

15.1.2018 9:26

Opravdu chcete mít na Pražském hradě Kalouskova poskoka Drahoše?

Lájoš 217.?.?.?

http://www.novarepublika.cz/2018/01/dva-slusnaci-pripijeji-na-pokracujici.html

Jeden Kalouskův poskok (Šláfenberk) se tam nedostal, tak tam teď strkají jiného.
Kvalifikace obou je stejná - vlastizrada, kolaborace, islamizace, euro-fašismus.

Už teď Kalousek a jemu podobní uctívají zločineckou organizaci zvanou Evropská Unie jako církev. Sebevětšímu nesmyslu, která EU řekne se musíme klanět, jinak
je zle - seberou nám dotace, vyloučí nás z rozhodování a další vyhrůžky. A kdo je vlastně EU - pár nevolených úředníků, kteří slouží korporacím, v jejichž zájmu je zničení suverenity národních států, zavedení korporátního fašismu a vyvolání války s Ruskem.
Euro-náboženství = monopol na pravdu, a kdo má jiný názor bude upálen (zatím jen mediálně a finančně) jako kacíř. To je přátelé totalitní korporátní fašismus a ne demokracie.

To není ten západ, kam jsme chtěli. Nechci do takové Evropy, kde se běžně vraždí občané na ulicích, všude stojí mešity a muslimové žijící bezpracně z našich daní znásilňují hromadně ženy a nic se jim nestane (protože jsou přece i ve 40 letech nezletilí a "zranitelní"[mrknutí jedním okem], zatímco řádní občané platící daně jsou označování za rasisty a mláceni úderkami Antifa, pokud s tím nesouhlasí. Tam nás pan Drahoš povede. Položte si otázku, jestli tohle opravdu chcete.

Za Zemana jsme byli šestou nejbezpečnější zemí na světě. Jak bezpečnou
budeme za Drahoše, až sem pozve islámské barbary, jako to měl v plánu Šláfenberk, který tu chtěl mít 80 000 migrantů. Lidé Šláfenberka nezvolili, když se podřekl s Benešovými dekrety, protože se obávali vracení majetku vysídleným Němcům.
Teď nám ale hrozí něco mnohem horšího než jen vracení majetku Němcům.
Teď nám hrozí národní a rasová likvidace, při které kolaboranti a zrádci typu Drahoše ochotně v předklonu poslouží. Toho se nebojíte?

361937

15.1.2018 11:12

Zeman má velkou šanci vyhrát.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Potřeboval by vyřešit jen rébus jak si na jednu stranu udržet voliče Bureše v druhém kole, ti ho volili už teď, většinou. Na stranu druhou dostat k volbě nevoliče Bureše, kteří jsou znechuceni přílišnou podporou Zemana onomu korporátu se státní mocí. - Zemana bylo poplácávání Bureše v proslovu v parlamentu + bylo vyjádření po proslovu, že příště 101.... + udělal sám Bureš mírným obrácením v TV, když radil Milošovi co by měl dělat ve svém okolí.
Pokud se podaří Milošoj přesvědčit nyní tuto skupinu lidí, nikdy ho Drahoš nemůže převálcovat (+15-20% )hlasů navíc co leží na ulici) a Miloš je obratný rétor na to, aby na jednu stranu udržel koblihy a na druhou něco pověděl, klidně jen mezi řádky směrem k těm co nemůžou korporáta se státní mocí ani cítit.

361941

15.1.2018 12:14

RE: Zeman má velkou šanci vyhrát.....

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 361941

...nebude-li zvolen Zeman, Bureš půjde od válu, na to ta "demokratická unie s ODS a Kalouskem" hraje a Bureš s tím nic nenadělá, on by mu ten Sorosův poskok z Římského klubu, ten laboratorní mol víc vyhovoval, ale v Praze ho nikdo nemá rád mezi hemoroidy Vency Flašky, takže je v jeho zájmu aby přemluvil "burešovské koblihové dědky a báby",aby volili Zemana, jeho obhájení je hlavně v jeho zájmu, jenže ten potrhlej zdivočelej chazarskej hokynář strašně znejistěl a začal se "pragmaticky" šmajchlovat k Drahošovi...Burešovi by vyhovaoval i co se týče "spolupráce se Sorosem a jeho agendou"....
No, jde o hodně a dřív, nebo později nás mela nemine, ať v rámci celé Evropy, nebo jen ta domácí...[oči v sloup] je to na [bliji]

361944

15.1.2018 12:10

Zeman byl vždy křivák

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 104.?.?.?

Zeman byl vždy křivák a nehrál podle pravidel. Přesně jsem předvídal, že on žádné spjenectví s Babišem neuzavřel, jen Babiše sprostě využil, aby mohl plácat hovadiny při projevu v Parlamentu. Potom hned zahodil Babiše do stoky, když prohlásil, že bude vyžadovat 101-čku.

Babiš to také pochopil a chrstnul Zemanovi do ksichtu bezpečnostně neprověřeného Mynáře a ruského agenta Nejedlého.

To jsme to tedy dopracovali. Za prezidenta hajzl a křivák a premiérem trestně stíhaný stbák.

Voliči musí mít v hlavě totálně nasráno!

361943

15.1.2018 12:57

RE: Zeman byl vždy křivák

kolokol 213.?.?.?

Reakce na 361943

No jo, to jsou ty domácí žabomyšárny. Ale všichni tu snad chápou, že se hraje rozhodně i o víc. Zřejmě i vy, když tu zmiňujete ruské agenty. Doufám, že přitom nepřehlížíte spousty těch bruselských či washingtonských. Možná se třesete před ruskou hrozbou. Ale nebojte se. Ten nevyužitý potenciál Ruska leží od Moskvy na východ. To přece jasně vyjádřila i Madeleine Albrightová, pokud se nemýlím. A jestli ta ne, tak nějaká druhá ku.da.
A možná jste naopak válečný štváč a víte, že Válka je mír. Pak by byl váš příspěvek zcela srozumitelný.

361948

15.1.2018 15:34

RE: Zeman byl vždy křivák

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 104.?.?.?

Reakce na 361948

Situace je velmi složitá a v krátkém příspěvku nevysvětlitelná. Nejsem ani proruský, ani probruselský ani prowashingtonský. Mám rád všechny dobré lidi na celém světě. Velmi si vážím Vladimíra Putina. Co vám to mně řekne? Jen to, co si vy sám budete individuálně interpretovat.

Proto je dobré držet se faktů. Zeman ukázal během pěti let, že je to člověk nulového charakteru, se vším a se všema vyjebává. Navíc je to alkoholik a chová se jako hulvát. Sledoval jsem jeho poslední návštěvu Moskvy a na Putinovi bylo vidět, jak se vedle Zemana cítí nekomfortně. Zeman dělal chytráka, machroval, že umí ruský jazyk a přitom blábolil nerusky, že on "rozumějet". Smáli se tomu i v pořadu 60 minut. Mistroval Putina za sankce, že přeci i Rusku to škodí. Putin jen nevěřícně kroutil hlavou a v duchu si musel říkat, "bože to je pitomec ten Zeman".

Zeman není vůbec proruský. Je to gobalista jako poleno. Pjakin hovořil o globalistovi třetího stupně. Tedy z pohledu světové orientace (miravozrjenie) je úplně jedno, jestli je tam Zeman nebo kdokoliv jiný z kandidátů.
Proto Zeman daleko více podlézá Číně, protože ví, že tam se přesouvá centrum moci. Zeman je poslušná loutka globalistů.

Současně je Zeman člověk s velmi narušenou osobností a je nesmírně mstivý. Je to právě Zeman, kdo nedokáže oddělit vyšší cíle od osobních půtek a touhy pomstít se. To, co předvedl se Sobotkou byl absolutní hnus a takového hulváta, jako je Zeman, co ukazuje premiérovi ČR hůlkou, kde má mikrofon, kdy podvede premiéra a sehraje divadlo o demisi, to je prostě ubožák Zeman.

Mnozí blábolí o uprchlících. Zeman ze své pozice nemůže udělat vůbec nic. ČR bude přijímat uprchlíky jako doposud, to jest na základě Ženevské konvence.
Jestli měl někdo velké oči, že třeba SPD něco změní, tak připomínám, že poslanec Kobza (SPD) se vyjádřil jasně, cituji:
"pakliže se bavíme o migrantech, kteří přijdou, požádají na ambasádě o azyl nebo o trvalý pobyt, projdou azylovým řízením, tam problém nevidím" !!!
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udal...
Čas 16.10

361955

15.1.2018 17:41

RE: Zeman byl vždy křivák

Heriot 185.?.?.?

Reakce na 361955

Mno..., tak jste nám nejprve sdělil, jaký jste obdivovatel Putina a jak máte všechny lidi rád, dokonce, že posloucháte Pjakina !, abyste čtenáře jakoby ujistil o své objektivitě. A abyste pak v zápětí vylil kýbl špíny na prezidenta.
Nic z toho co jste napsal jste nedoložil. Vše jsou typické pomluvy, jako bych tu zacítil zápach Mitrofanova. Neříkají vám Saša ?

O události se Sobotkou vyloženě lžete, stejně tak jakože mistroval Putina apod. To jsou prostě plané hospodské, tedy vlastně pardon, u vás kavárenské řeči.

K těm uprchlíkům. To co jste se pokusil podsunout s vyjádřením poslance Kobzy je tak zjevná manipulace, že samo o sobě charakterizuje vaši věrohodnost.

Poslanec Kobza mluvil o emigrantech, kteří požádají na ambasádě o azyl (přečtětě si co je ambasáda) !
Nu a pak řekněte, kolik lidí z těch milionů co se již do Evropy přivalilo, zvolilo tento postup a požádalo doma na ambasádách příslušných zemí o azyl...



[oči v sloup]

361961

15.1.2018 18:15

RE: Zeman byl vždy křivák

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 104.?.?.?

Reakce na 361961

Uváděl jsem naprosto všem dostupné informace, každý si může ověřit, že vše se skutečně událo. Odkaz na pořad ČT, kde hovoří Kobza jsem také dal do příspěvku.

Chcete tvrdit, že Zeman neukazoval hůlkou Sobotkovi, kde má mikrofon?

Viděl jste video, kde sedí Zeman s Putinem v jedné lavici vedle sebe a odpovídají novinářům na dotazy? Já jsem to video viděl a také jsem viděl reakce Putina. Nejdříve se na to podívejte a pak dělejte závěry.

Co se týče poslance Kobzy, tak absolutně jsem nic nepodsouval.
SPD ústy Okamury vždy kritizovali Sobotku, že přijímá uprchlíky. Sobotka mnohokráte vysvětloval, že jsou to uprchlíci, kteří se přihlásí na základě Ženevských dohod a pokud projdou azylovým žízením, tak mohou v ČR zůsat.
A vždy jsem tvrdil, že Okamura bude dělat to samé. A všichni jste se rozčilovali, že si vymýšlím.
No a 2 měsíce po volbách nám najednpu Kobza potvrdí, že bude dělat přesně to, co dělal Sobotka.

To jest přijímat uprchlíky, kteří se přihlásí a projdou azylovým řízením.
Tak v čem je rozdí? V čem byl Sobotka horší?
V ničem!

SPD bude stejně přijímat uprchlíky jako to dělala vláda Bohuslava Sobotky.

Jen jste zaslepený a nechcete si připustit realitu a plácáte něco o manipulacích, i když si to můžete poslechnout přímo z úst poslance SPD.

Stejně tak vás SDP vodili za noc, že chtějí referendum o vystoupení z NATO a najednou Radim Fiala prohlásil, že vystupovat nechtějí, že NATO je jediná bezpečnostní volba.

Zmanipulovaný jste vy sám, těmi bláboly Okamury a spol.

361965

15.1.2018 20:06

Ano, ještě si dupněte nožičkou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 361965

Takhle to čtete vy, ovšem emoce do objektivního posouzení nepatří. A máte svůj sestřih který vás šíleně hněte. Kdo ví proč? Že by bláboly, Okamuru jsem blábolit neviděl, drahoše jo a samé nevím, horáčka opovrhujícím obyvateli dokonce plivnout do tváří nejen svým voličům podvrhem rozhovoru.

361973

15.1.2018 20:20

RE: Zeman byl vždy křivák

Heriot 185.?.?.?

Reakce na 361965

Nějak jste se do toho zamotal a do tématu prezidenta plameně bijete SPD.
Ale když jste zminil slova poslance Kobzy, no tak jsem vás upozornil, že jste je lživě inerpretoval, jako souhlas s migrací.
Problémem není migrant, který se ve své zemi přihlásí na naši ambasádu a požádá o azyl. A je prověřen. O tom mluvil Kobza... Problémem jsou statisíce migrantů bez dokladů, bez zničeho, kteří se valí do Evropy a ta nám je chce pomocí kvót přidělovat. A s tím Sobotka souhlasil. To je tak diametrálně rozdílné, že ani kdybyste svůj příspěvek napsal červeně celý, tak to neokecáte...

Video Zeman s Putinem jsem viděl a viděl jsem dva státníky, kteří se respektovali, nic z vašich představ a vlhkých snů tam nebylo ani náhodou.
A Zemanovo ukázání hůlkou na mikrofon zmatenému troubovi, který podává demisi, aby ji hned odvolával, no z toho dělat ty vaše závěry to je hodně trapné.

Co říkal Radim Fiala ohledně NATO je zcela irelevantní tématu článku, takže jakým argumentem a ve prospěch čeho to má být, to patrně víte jen vy sám...
Zřejmě to má být argument pro "Nevolte Zemana, je bezcharakterní", protože "Radim Fiala říkal že chtějí zůstat v NATO".

[chechtot]

361974

15.1.2018 18:01

RE: Zeman byl vždy křivák

kolokol 213.?.?.?

Reakce na 361955

Chápu, že je tu omezený prostor pro přesnější vyjádření se. A taky si dovedu představit, že třeba někomu Zeman vůbec nesedí pro jeho osobní (ne)kvality. Pjakinovy Otázky - odpovědi sleduji už nějakou dobu pravidelně, a tak i o roli Zemana jsem se od něj něco nového dozvěděl. A dovedu si představit, že jeho postoj k Rusku není momentálně konfrontační z pohnutek méně ušlechtilých, než by se na první pohled mohlo zdát. Přesto jsem za takový postoj rád, a byl bych nerad, kdyby Zemana vystřídal někdo jako je Drahoš, Fišer nebo Horáček. A to ne pro jejich osobní (ne)kvality , ale právě pro jejich politickou orientaci na washingtonské bažiny. To považuji za podstatnější.
No, a že jsem si v závěru své odpovědi zkusil střihnout jednu z figur podle Čapka, tak to bylo spíš pro takovou peprnější tečku za mým příspěvkem [mrknutí jedním okem]

361963

15.1.2018 12:27

nevolit Drahose

ppppp 85.?.?.?

NEVOLIT DRAHOSE, NAVEZE SEM HRABOSE

361945

15.1.2018 13:23

Bude to těžký...

ObcaneCR.cz 89.?.?.?

Lidi co volili třeba Hilšera (vítač) => Drahoš, od Horáčka to samé. Jistou ztrátu bych očekával u voličů Fišera a tím je to 50/50 (+/-). Šance je TV debata (pokud bude), tam by měl Zeman Drahoše rozdrtit (jen doufám, že kultivovaně) protože jiné vítězství by bylo kontraproduktivní. Kdo je Drahoš nemá smysl psát, to tu tak nějak každý ví. Je každého věc co podnikne, ale Zeman to již řekl - vzít na druhé kolo co nejvíce příbuzných, kteří jej budou volit. To může/by měl udělat každý, kdo nechce Drahoše. Ámen.

361949

15.1.2018 16:01

RE: Bude to těžký___ale chybi tady

Robin 109.?.?.?

Reakce na 361949

Milan Kohout
---------------------------------
- byl v Charte 77
- Komunisticka srana mu umoznila emigrovat
- Americka majitelka obou spolecnosti mu umoznila vystudovat
- studium dopadlo vyborne, tak fasuje nejlepsi instrukce, to zjisite podle volebniho
programu ______kdyz si ovsem odmislite ten jeho zdegenerovany ksicht

361957

15.1.2018 13:33

Já bych nebyl takovej pesimista

bigi25 2a00:x:x:x:x:x

Podle mě
1) spousta Zemanových voličů první kolo vynechala, páč si byli jistí, že druhé kolo má v kapse
2) někteří voliči poražených kandidátů Drahoše nemusí (jinak by mu to hodili už v prvním kole, páč byl favoritem "opozice"[mrknutí jedním okem], jmenovitě voliči Hilšera a hlavně Topola se budou hóóódně rozmýšlet
3) Miloš má obrovský potenciál mobilizovat voliče a v debatách Drahoše úplně rozseká
4) Zemanův tým jistě vymyslí nějaký kompro na Drahoše, který ovlivní dostatek voličů rozhodujících se na poslední chvíli

361950

15.1.2018 17:08

RE: Já bych nebyl takovej pesimista

ObcaneCR.cz 89.?.?.?

Reakce na 361950

ad 2)
Topolánka možná. U Hilšera leda, pokud nevěděli, kdo je Hilšer. Ten kdo to věděl, těžko může volit Zemana...Názor, ale myslím, že vím, co píšu.

361960

15.1.2018 18:28

RE: Já bych nebyl takovej pesimista

RomanTička 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 361950

Naděje sice umírá poslední, ale přesto umírá. Tato volba byla: Zeman proti všem.
Od voličů Drahoše, Hilšera, Horáčka a Fischera dostane naprosté minimum hlasů. Dva až tři, možná i pět.. Myšleno slovy, ne procenty. [velký smích]
Od voličů Tupolánka možná nějaké procento dorazí, od voličů Hynka a Hanniga dvě procenta taky. A to je málo.
Jediná šance pro Zemana je, že v televizních debatách Sraboše rozseká na kousky, což by nemusel být problém, protože Sraboš je opravdu ubohý, ale bude mít na své straně moderátory a hlavně pozvanou klaku z řad pravdoláskové kulturní fronty. Svěrák už nemládne a fiflá, tak tam nasadí někoho mladšího.

361966

15.1.2018 13:59

demokracia

fan B 195.?.?.?

...tu sa nam zase pekne ukazalo, ako funguje demokracia... Vyzera to navonok velmi pekne, demokraticky ... Dvojkolova volba umoznuje, aby vzdy a zasadne vyhralo "mensie zlo" ...[smích] Lenze kto vlastne rozhoduje o tom, co/kto je to mensie zlo ? Media, analytici, zahranicie ? Volby potom vyzeraju takto, ako to presne vidiet v CR:
na jednej strane relevantny kandidat s podporou, ktory je zasypavany kyblami spiny zo vsetkych medii a hlavne z toho verejnopravneho ... a na druhej strane 8 nul, ktore su nasadene do suboja, aby porazili relevantneho kandidata, ktoreho vlastne normalne nie je mozne porazit...[smích] Naco preboha kandiduju XY rovnakych nul, kde sa neda najst rozdiel ani pod lupou ? Naco je volicovi 50 odtienov sedej ? Na to, aby sa teraz cisto demokraticky mohol vytvorit obraz, ze vlastne vsetci, teda absolutne vsetky nuly su proti ? Ake vlastne nazory prezentovali pan Drahos, Horacek, Fischer, Hilser ? Ich jediny bod programu - antizeman - je tiez len odkopirovany od prazskej kaviarne ! Nic vlastne, ani stipka autonomnosti ...! Iste, Zemanovi sa da vycitat hocico, ale oproti tejto zbierke nul, nimandov je aj tak o 3 triedy lepsi... a nikto nemoze mat pochyb, ze zastupuje krajinu, kde je zaroven voleny... Priznajme si, ze ta zbierka nul reprezentuje skor jednu ambasadu, nez CR...

361951

15.1.2018 14:38

Člen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

http://tadesco.cz/neoliberalni-fasismus-mmf-volba-...

361952

19.1.2018 17:25

RE: Člen Drahoš, poskok Söröse

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 361952

„Tak nám pro boj o prezidentování v ČR nasadili kluci mainsteramoví Jiřího Drahoše. Chemického vědce a co čert nechtěl: Donedávna úřadujícího předsedu české asociace Římského klubu /CoR/…. a co to je ten Římský klub?
Zednářské společenství, ovládané západní „Černou šlechtou“ a přebohatými 13 iluminátskými rodinami z USA jak uvádí Michael Morris v knize „Co nesmíte vědět“

362008

19.1.2018 18:08

RE: Člen Drahoš, poskok Söröse

ppppp 85.?.?.?

Reakce na 362008

Vznik československé pobočky Římského klubu prosazoval již v roce 1990 Miloš Zeman,[10] oficiálně pobočka – Československá asociace Římského klubu – vznikla 22. února 1991. Sdružovala v době svého vzniku tři desítky osobností vědy, kultury a veřejného života z Československa. Čestným předsedou byl zvolen Václav Havel, předsedou byl prof. Valtr Komárek, vědeckým sekretářem Ing. J. Nekola, místopředsedy byli zvoleni rektor Univerzity Karlovy prof. Radim Palouš, děkan matematicko-fyzikální fakulty University Komenského prof. B. Riečan a Miloš Zeman.[11] Po smrti Václava Havla uveřejnil Římský klub nekrolog.[12] 4. března 2008 byl zvolen předsedou České asociace Římského klubu docent Pavel Nováček,[13] dalšími členy výboru byli zvoleni prof. Jarmila Doubravová, prof. Jiří Drahoš, doc. Jaroslav Kalous a Ivan Klíma, sekretářem pak Michal Paulus.[14]
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/%C5%98%C3%ADmsk%C3...

...orientovat se v tom se zda byt slozite, avsak Drahos vykazuje slunickarske a proimigrantske postoje, a vypada to, ze stejne jako nekteri policajti zije zcela mimo realitu, nechape ostatni, nema vazbu na celek, stat.

Stejne tak mi je proti srsti cinnost europoslankyne Zaborske, ktera zde figuruje jako viceprezidentka Kalergiho-Habsburkskeho spolku:
http://www.paneuropa.org/adr/slowakei.html
http://www.paneuropa.org/adr/tschechien.html
Zac vlastne platime tyhle lidi ? Podle mne jde o zjevny stret zajmu. Co je tohle za typ "demokracie" ?

362011

15.1.2018 15:02

Mám stejné obavy,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

jako pan editor. Přes všechny výhrady k politikům typu pana Zemana nebo Klause (ale nechci je zde zmiňovat jako irelevantní v dané situaci), rozhodl jsem se v druhém kole volit pana Zemana.

Stejně jako řada mých kolegů a přátel si myslím, že vědec v politice není šťastná kombinace. Ať se nikdo nezlobí, akademikové většinou nevynikají odvahou ani nezávislostí, pro funkci prezidenta potřebnou. Pan Zeman tyto vlastnosti má, přinejmenším relativně, ve srovnání s ostatními kandidáty. Protikandidáta z druhého kola osobně neznám, neslyšel jsem o něm dokonce ani předtím, než kandidoval. To ale nic neznamená, kromě toho, že jsem poněkud ignorant, kterého zajímá z vědy jen vlastní obor a jeho blízké okolí.

Podle mé zkušenosti vědecké a morální kvality spolu nijak nesouvisejí a přestože někteří mají sklon vědce, učitele nebo lékaře glorifikovat, důrazně před tím varuji a doporučuji, aby to nedělali. Kromě znalostí v nějakém oboru jsou to stejní lidé, jako všichni ostatní. Rovněž tak uhlazenost a zdvořilá řeč neznamená, že je někdo lepší člověk, než třeba hulvát. Doporučuji všem, aby se dívali pod povrch, sledovali, jak kdo jedná a nedali na povrchní zdání.

Politiku považuji za značně špinavou záležitost, kterou není možné se neušpinit, pokud se jí někdo zabývá. Z praktického a lidského hlediska se mi proto zdá lepší, aby v ní pokračoval ten, kdo už v ní je a navzdory všem morálním tlakům se nevyprofiloval úplně špatně. Než někdo bez zkušeností, byť by třeba byl i čistý jako lilie. Bez zkušeností a opatrnosti se snadno ušpiní, ani neví jak. Na komunální úrovni znám hodné a férové lidi, kteří z naivity do politiky šli a dodnes toho litují. Pokud to někdo přesto zvládne a morálně ustojí, je to talent, kterých je málo. Není fér mít na takového člověka přehnané nároky a požadovat dokonalost, pokud vím, že sám bych to dělat nechtěl a nemohl.

361953

15.1.2018 15:45

Zvolí sa poskok s agendou ako tá pumpárska "Kisska"

Lubosmat 212.?.?.?

- Obchod musí byž vždy nad ľudské práva!,
- 2% HDP na zbrojenie je náš cieľ!,
- Treba zrušiť aspoň 20 vysokých škôl nedosahujúcich "kritériá"!
- Choďte študovať do zahraničia, ak chcete mať vzdelanie!
- Slovensko je mafiánsky štát! ...

Pri oblápaní prasaťa z východu mu padali pravé krokodílie slzy.

Nejaká agenda "Modrý sup" a prevaha 5bilboardov na jedného protivníka na každom väčšom námestí a je zvolené.

361956

19.1.2018 20:36

RE: Zvolí sa poskok s agendou ako tá pumpárska

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 361956

Choďte študovať do zahraničia, ak chcete mať vzdelanie!
V České republice získává vysokoškolské vzdělání 40% slovenské populace příslušného věku a nadání. Zadara.

362014

15.1.2018 17:52

Drahoš - estébák a homosexuální pedofil?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Co vlastně víme o Drahošovi? Prakticky nic. A to je jeho hlavní trumf. Psychologická projekce. Takhle si na něj každý jak na čisté plátno může promítat své přání a tužby, jakého by si ho přál mít.

Tenhle výbušný materiál o Drahošovi koluje internetem:

Podle zápisků kpt. StB ing. Jana Šandy, 2. správa, řídícího důstojníka Drahoše, viz ÚSTR: Drahoš byl v roce 1985 získán Státní bezpečností pro spolupráci, záminkou k jeho získání byla jeho záliba v sexu s nezletilým chlapcích.
Protože byl důvěrníkem StB, nemusel vstoupit do KSČ stejně, jako i jiní konfidenti StB viz Horaček, jeho řídící důstojníci ho poslali v roce 1985 na roční stáž do SRN. Jeho svazek byl skartován v prosinci 1989, krycí jméno Drahoše - "Bas", patrně proto, že zpíval ve sboru chlapců, někdo tvrdí, že "Akademik"Drahoš svým kolegům kradl nápady, proto má několik spoluautorství na různých patentech, existují svědectví:"Buď budu uvedený jako spoluautor nebo nebude žádný patent."
Sluníčkáři byl vybrán pro snadnou vydíratelnost a poslušnost.Lidé z tvrdého bolševického jádra Charty mají k dispozici nejen kopii jeho skartovaného svazku StB, ale i další materiály ohledně jeho sexuální úchylky a pedofilie ututlaných případů, také důkazy zahlazení jeho krádeží výměnou za nadstandardní výkony při spolupráci s StB a konečně vydírání kolegů ohledně spoluautorství na patentech.
Donášel na všechny i na své kolegy z pěveckého sboru.

361962

15.1.2018 18:49

RE: Drahoš - estébák a homosexuální pedofil?

alf 217.?.?.?

Reakce na 361962

Takže si můžeme zvolit, jestli první dámou bude Ivana Zemanová nebo Jiří Drahoš. A pak že nám nehrozí globální oteplování - oni jsou jako trpaslíci už úplně všude - posuďte sami: Václava Moravcová, Jiřina Pospíšilová (předseda TOP 09), a teď už i potenciální prezident? To abychom si dávali velký pozor, aby nám před ním náhodou neupadlo na zem mýdlo.

361970

15.1.2018 18:36

B. Kafka

magnes 92.?.?.?

Žíti Břetislav Kafka, a využiv-li svého nejlepšího "citlivce" ve 4 stadiu hypnosy, - viděno do budoucnosti - nebylo by již zde mnoho příspěvků [smích]

361967

15.1.2018 18:37

Visegrád

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Domnívám se, že v plánu je posilování Visegrádu a to by s Drahošem dost dobře nešlo. Takže i když Zeman není můj favorit, mám za to, že to vyhraje. Navíc v debatě nemá želé proti Zemanovi velké šance. Zeman si ho namaže na chleba a diváci sami uvidí, co je želé za loutku.

361968

15.1.2018 18:43

Proč ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Zeman mě sice irituje například svým podbízením se chazarům a Izraeli, ale zároveň mně imponuje tím, že je to silná osobnost, která má svůj myšlenkově konzistentní názor a nebojí se ho veřejně vyslovit a prosazovat, i když poněkud nevybíravým slovníkem. To se o uhlazeném akademikovi s chemickým vzděláním, bohužel, říci nedá. Vypadá na toho, kdo mocným tohoto bizarního lidského mraveniště velmi poslušně odkýve vše, co potřebují k dosažení diktatury západních oligarchů zvané NWO a prosté lidi považuje za naivní a snadno manipulovatelné otroky. A prostí lidé, jimiž namyšlená pražská kavárna (stále nechápu, proč se ti "umělci" a intelektuálové považují za nadřazenou "elitu" společnosti ) i ti, kteří se sami rádi řadí k "elitám" této vykradené kolonie, evidentně a dlouhodobě opovrhuje, můžou mít i tentokrát většinu. Na rozdíl od pana Stwory, nevidím šance Zemana na znovuzvolení tak malé. Pouze musí přijít k volbám hodně voličů z řad těch, kteří jsou v této zemi za outsidery a otroky, za obyčejný kanónfutr a zdroj bezpracných zisků "elit". Dění v českém ďolíku je třeba vidět v poněkud širších souvislotech. Svět se rychle mění a dosud mocný, ale jen na dluh žijící Západ rychle ztrácí svoji dominanci nad zbytkem světa. Budoucnost je v Asii a záleží na tom, kdo z evropských politiků rychleji pochopí, že mírová spolupráce s Čínou a Ruskem je pro ekonomický rozkvět země a mír nezbytná. Takovým patří budoucnost, těm ostatním jen minulost.

361969

15.1.2018 19:28

bitva není ještě prohraná

te 89.?.?.?

ve sportu se běžně děje to, že i když vypadá zápas prohraný, jede se do konce na 100 nebo alespoň 95%. a často se stane, že se zdánlivě beznadějný zápas vyhraje

zeman má problém, ale může se stát mnohé. kavárna může udělat nechtěnou chybu, která se jí vymstí

tak jako lidé nebyli blbí z parlam. voleb, nemusí být blbí ani u prezid.

kavárna nedělá v médiích takový humbuk rozhodně proto, protože plně věří ve vítězství, ale proto, proto že ví, že ho jisté nemá

tuším, že vladimír stwora tady nechce zbytečně příspěvky z "konkurenčních" webů, ale za takové krizové situace snad vyjímku odpustí

http://www.quintus-sertorius.net/news/prohlaseni-v...
http://www.novarepublika.cz/2018/01/vyhledy-druheh...
http://www.quintus-sertorius.net/news/prohlaseni-vaclava-klause-k-vysledkum-1-kola-prezidentske-volby/
http://www.novarepublika.cz/2018/01/vyhledy-druheho-kola-prezidentske-volby.html

361971

15.1.2018 19:43

Průběh 1. a 2. kola první přímé prezidenstké volby v roce 2013

Croix 94.?.?.?

Tady je průběh 1. a 2. kola první přímé prezidenstké volby v roce 2013. Je to zajímavé, doporučuji se podívat. Nevím, jak to dopadne teď, ale určitě nebude platit jen prostá aritmetika 1. kola pro 2. kolo: https://www.volby.cz/pls/prez2013/pe2?xjazyk=CZ

361972

18.1.2018 9:31

Politika je zhuštěná ekonomie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Tak se nám ty volby zvrhly v institucionální a průmyslový rasizmus bussines plánu kapitálu na krizi, které systém ziskovců prostě vyvolává s buď nakoupenými šmejdy nebo s hlupáky v zájmu nadnárodních kolonizátorů bezprizorných. A zastání? Budete se divit leda v sankcionovaném rusku jestli nechápete a proto pořád úžeři řvou Putin. Který nenechává exploatovat obyvatele a samozřejmě že je tam skupina vzdělaných chápajících zločinnost struktur kapitálu dobyvačného imperialismu na rozdíl od choutek těchto výtečníků kteří se na exploataci nevolníků jako neofeudálové klerofastického absolutismu chtějí patrně podílet bez špetky studu a svědomí a pocitu pospolitosti a sounáležitosti. Proto je i ten výsměch lidem evropy s nehorázným náborem cestovky dvou kontinentů lidských zdrojů na popud korporátních fašistů snad sražení ceny práce, jestli ne vyloženě oné výměny obyvatelstva stůj co stůj za každou cenu sociopaty. Otázkou je kam až to chtějí vygradovat? Snad k pouličním bouřím a nedivil bych se při mentalitě I realizovaných skutcích a co to vlastně je za jejich tkz. priority když prý i ČT přiznala že 10% dětí tu nemá na obědy. Zřejmě se drží jak špína košile že z cizího krev neteče a celý ten konstrukt s migranty je prostě výsměch velkomožných obyvatelům s přikládáním jim zátěže oproti obecnému finančnímu zdraví lumpy bez skrupulí a svědomi.

361976

18.1.2018 9:42

pozor na vydieranie slnieckarmi

ppppp 85.?.?.?

Zvykajme si. Dvojity meter. Polarizacia.
Vsetko, len nie Fica.
Vsetko, len nie Kotlebu.
Vsetko, len nie Zemana.
Dokedy takto?
https://www.hlavnespravy.sk/tyrkysova-revolucia-na...

361977

18.1.2018 10:57

...i ty Brute ?!

R.E. 107.?.?.?

Co se tu včera na Zvědavci odehrálo??!!
..nějaký čas byl nedostupný a teď je vidět, že tu proběhla řádná čistka v diskusi...[oči v sloup]

361978

18.1.2018 11:07

Měli jsme vážnou poruchu systému

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 361978

Včera jsme měli vážnou poruchu systému. Musel jsem obnovit data z dva dny staré zálohy, takže příspěvky, které jste vložili za posledních 48 hodin jsou pryč. Omlouvám se.

361979

19.1.2018 7:45

Čestný titul pro pana Drahoše.

karl 217.?.?.?

Navrhuji pana Drahoše podle jeho vstřícného přístupu k islamizaci ČR titulovat jménem Jiří Islamoš Drahoš. Opravdu chcete volit Islamoše Drahoše?

361999

19.1.2018 17:17

Náhodou nebo "náhodou" obsah Zvědavce zmizel, do obnoveného si dovoluji doplnit ze ztracené části diskuze;

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Příspěvek pana 94...: ...dovolím si podělit se s ostatními o metodu, v níž se rozhoduji v podobné situaci, jako je tato. Kdokoli se může a nemusí inspirovat.

Nejdříve hledám svoje vlastní, co nejvíce nezávislé zdůvodnění pro své budoucího rozhodnutí. Tím myslím nezávislé na vnějších zdrojích informací, jako jsou ostatní lidé a média, ať už mainstreamová nebo ta alternativní. A založené jenom na tom, co sám bezpečně vím. Úvahu, vycházející z tohoto přístupu, jsem již prezentoval ve svém předchozím příspěvku.

Po té zohledním, co říkají vnější zdroje informací, tedy ty, které jsem předtím úmyslně v úvahu nebral. V daném případě tedy, co je o daném kandidátovi známo, jaké jsou jeho předpokládané cíle, s jakými lidmi se stýká a o které lidi se opírá, kdo ho nominoval. Je-li to známo, kdo finančně podporuje jeho kampaň a v čích zájmech bude po svém případném zvolení pravděpodobně pracovat. A zda-li jsou tyto předpokládané zájmy v souladu se zájmy mými.

Zde musím konstatovat, že protikandidát pana Zemana se stýká a nechává podporovat lidmi pro mne zcela a nepřekonatelně odpudivými, jako je třeba pan Kalousek, prakticky celá ODS (v té straně snad může být poctivý člověk opravdu jen z naivity), ta horší a více bezpáteřní polovina ČSSD a další profláklé "osobnosti" veřejného a politického života, zodpovědné za současný úpadek hodnot. Takže, i když pana Drahoše osobně neznám a nevím, jaký je, ta společnost, která si jej vybrala za kandidáta, jej v mých očích sama dostatečně diskvalifikuje. Připouštím, že mezi podporovateli pana Drahoše mohou být i lidé a osobnosti, k nimž žádné výhrady nemám. Ale média, stejně jako zmínění politici postrádají jakýkoli elementární stud a soudnost, protlačují se a jsou mainstreamovými médii protlačování do popředí znovu a znovu, přes všechna svá minulá morální i profesionální selhání, což jen ještě více zvýrazňuje všechny jejich negativní rysy. V mých očích se tak diskvalifikuje celý mainstream, včetně politiky, médií a nakonec i samotného pana Drahoše. Tím netvrdím, že pan Zeman nemá své velké chyby. Ale moje vnitřní váhy ho vidí jako menší z obou zel. Přesně jako ve volbě proti Karlu Schwarzenbergovi. Právě kvůli těm zájmům v pozadí.

Tím se oddělí to, co je založeno na mém vlastním pozorování od toho, co je jen pravděpodobné a pro mne tedy ne zcela jisté. Tak, jako hodnocení z minulého odstavce. Pokud dochází ke shodě u obou dílčích metod (jako v daném případě), mám rozhodnuto. Pokud ne, porovnávám své, předtím oddělené argumentace a dojmy navzájem, dokud nějaké důvody nepřeváží nad ostatními. A pak, na základě toho, si vyberu.

362007

22.1.2018 14:01

Drahoš nebo Zeman?

cyril 217.?.?.?

Imigrace (uprchlíci) se stala zbraní hromadného ničení. Stačí nasměrovat tzv. uprchlíky na nějakou zemi, a současně jí zakázat, aby si chránila své hranice – a srazíte tuto zemi na kolena. Mimochodem historicky každá země, která nedokáže ochránit své hranice, ztrácí právo na existenci. Tato „armáda uprchlíků“ vyjde mnohem levněji než armáda vojáků, protože živit sociálními dávkami je přece z důvodů solidarity a uznání jejich lidských práv musí jimi okupovaná země a ovládnutí takové země se tak dosáhne mnohem snadněji a levněji než válkou. A navíc armáda vojáků zase odtáhne loupit někam jinam nebo se vojáci vrátí domů, ale imigranti zůstanou navždy a už se jich nikdy nezbavíte? A právě tohle, tu teď EU dělá. Proč nás chce EU takto srazit na kolena a zničit?

Lež o lidských právech pro imigrantské nájezdníky je opět zbraní hromadného ničení a je třeba se jí rázně postavit. A vítačům a sluníčkářům (správněji řečeno páté koloně kolaborantů) je třeba říci jediné, chtějí-li někomu pomáhat, tak ať napřed pomohou našim lidem v chudobě a bez domova a 10% školních dětí, které nemají peníze na oběd ve školní jídelně. A hlavně se jich zeptejte, kolik jsou ochotni dávat na tuto pomoc ZE SVÉHO. Zjistíte, že nic, že tito vítači umí jenom dojit naše daně a jsou tedy sami jen jiným druhem čistých parazitů.

Jsme tedy svědky účelového spolčení dvou skupin parazitů proti pracujícím, kdy se jedni paraziti (EU, vítači, neziskovky) ve spolupráci s jinými parazity (imigrující negři a muslimové) rozhodli pod rouškou ochrany lidských práv žít na náš úkor, vykořisťovat nás a udělat si z nás své otroky.

V druhém kole prezidentských voleb volte podle toho, jestli tohle chcete (Drahoš) nebo nechcete (Zeman). Vše ostatní je proti tomu podružné.

362038

22.1.2018 17:00

RE: Drahoš nebo Zeman?

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362038

Ano, velmi výstižné...Ta armáda imigrantů není jen armádou dobyvatelů, ale i okupační a to v tom smyslu, že zde v Evropě vytvoří tzv."řízený chaos", který paralyzuje dané území ve všech ohledech a to přesně podle plánů anglosionistických neokonů, který nastínil už neblahé paměti jeden z jejich nejefektivnějších plánovačů na koncilu v Chicagu, George Friedman, který prohlásil, že "je nezbytné zabránit spolupráci Evropy s Ruskem a vytvořit nárazníkové pásmo od Baltu až po Černé moře...",dle jeho slov .."Hitler prohrál válku, proti Rusku proto, že okupace Evropy mu vázala značné množství armády, která mu pak v rozhodující okamžik chyběla na frontě a tomu se musí USA vyhnout a to tím vytvořeným chaosem v Evropě, která se nebude schopna bránit a jen us.dílčí přesné zásahy budou udržovat požadovaný stav.Kdyby měly USA okupovat Evropu, potřebovaly by k tomu několikamilionovou armádu, vždyť jen k udržení poměrného klidu v míru a bez aktivního odporu obyvatelstva, jen na potlačení obyčejné kriminality je jen v New Yorku potřeba okolo 120.000 policistů..."
Imigrace není náhoda, je to cílená pečlivá a monstrozní likvidace Evropy a opravdový, nikoli nafouknutý holokaust a jen opravdoví bezmozci, nebo zkorumpované svině to nevidí a napomáhají tomu.
Dřív, nebo později musí dojít ke střetu, jinak vše bude pokračovat beze změn, jak to vidíme u sousedů na západ od nás a proto si přeju, aby k tomu střetu došlo co (nejspíš ve Francii, VB, NL, B, Itálii) co možná nejdřív, dokud je alespoň pro nás nějaká naděje a prostor k účinné prevenci.Podle stupně "nákazy imigranty", zkorumpovanosti politiků a zblbnutí obyvatelstva považuji tyto státy a národy "za už ztracené"...
Sice by to jistě přineslo velký a dramatický otřes, ale trpné přešlapování na místě a ignorování stavu znamená jistý zánik státu i národa, o což jde těm globalizačním inženýrům nadevší pochybnost...[naštvaný]

A jeden z krůčků jak to trochu alespoň zpomalit a získat trochu času, jsou právě ty nadcházející volby prezidenta a taky např.volby v Itálii v březnu...

362041

28.1.2018 10:39

I Ty malověrný Stworo

LaFox 78.?.?.?

I Ty malověrný Stworo

362162

Tuto stránku navštívilo 5 592