Diskuze k článku

Proč se nemáme zlobit na Angelu Merkelovou

Příspěvků 37

2.9.2017 22:35

Na merklovou se musíme zlobit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

To co píšete je hezké, ale to neznamená, že se na ní nemáme zlobit. Ona dává svou tvář tomu co popisujete a tak musí počítat s odplatou... nenávistí. To je přirozené. Cokoliv jiného by bylo jen další přitakání naší autogenocidě...

359792

3.9.2017 22:56

RE: Na merklovou se musíme zlobit

kolemjdoucí2 213.?.?.?

Reakce na 359792

Tím posledním odstavcem se definitivně odkopal, klasická finta - mluví hlasem lidu, ale kope za ně (myšleno vrchnost a ty vládnoucí "pozadníky" ) a podsouvá jejich myšlenky ke spolknutí.

359824

5.9.2017 23:04

RE: Na merklovou se musíme zlobit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 359792

Merkelová nerozumí politice, blbec, jako Havel!

359865

2.9.2017 23:46

Svatošmejdi mají plán - vyhubit národy s využitím lstí

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

>Babišů, Trumpů, Berlusconiů, Porošenků…

Jsou z šmejdoChazarské lupičské bandy. V hierarchii svatošmejdů jsou výš než loutky Merkel nebo Hitler. Poskoci globálšmejdů banksterů, kteří mohou býti svými páníčky (bankstery) kdykoli odstraněni. Zvláště, pokud přestanou konat přesně podle scénářů.

Vrchní šmejdi se budou stále schovávat za loutky nebo poskoky vychvalující ideologii islámu, komunismu, fašismu, demodemokracie, multikulturalismu, pseudohumanity, pseudospravedlnosti nebo třeba za Velkého bratra.

Jak z toho? Když někdo jedná lstivě, nejspíš to bude zrůda. Nevolte prosím stoupence fašismu kalergismu a EU.

359794

3.9.2017 8:19

RE: Svatošmejdi mají plán - vyhubit národy s využitím lstí

F. 82.?.?.?

Reakce na 359794

Chazarů? Jen hlupák nadává na Židy. Jen český hlupák nadává na Židy. Jen český hlupák nadává na Američany. Že Židi, Američani jsou nebo se považují za vyvolený národ. Čech, který není hloupý, ví, že i Češi mohou být vyvoleným národem. Čech, který není hloupý, ví, že "Chazaři", Amerričani ztratili nebo ztratí své vyvolení. Netřeba o tom pochybovat. Proč? Protože vé vyvolení sami zradili. Jak vypadá, jak se má chovat vyvolený národ? A co zabíjí jeho vyvolení? O tom, a vlastně jen o tom, je Kniha knih.

359798

3.9.2017 17:03

RE: Svatošmejdi mají plán - vyhubit národy s využitím lstí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 359798

Šalóm Chazare!

359813

4.9.2017 17:21

RE: Svatošmejdi mají plán - vyhubit národy s využitím lstí

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 359798

Vyvolenost je evoluční strategie svatošmejdů talmuistického genocidního vyznání, doplněných v osmém století o lupičskou chazarskou bandu. Tu bandu, co zorganizovala nejen obě světové války, ale i bolševismus. Diktaturu a lupičství. Nejen v Rusku.

Evoluční strategie lstí, zrůdností, debilizací a úkolem; vyhubíš pronárody jako klaté (bible, Mojžíš, DT 7,2), je hodna následování, že?

Kdyby korporátní fašisti neměli takovou armádu přisluhovačů mojžíšského vyznání, do Evropy by nebylo možno pašovat armády nájezdnníků z Asie a Afriky na účet a ke škodě Evropanů.

Zločinné spolčení svatošmejdů.

359838

3.9.2017 3:44

máme se zlobit na Makrelu

petrarka 95.?.?.?

Merkelová delá politiku multikulti s plným vedomím, není zbavena svéprávnosti, a když není svéprávna, tak šup s ní na psychiatrii. Anebo za mríže, protože porušila zákon a otevrela hranice. A humanitární hledisko v prípade ekonomických migrantú se neaplikuje. Nejvetší podíl na současné krizy má práve angela, proto máme právo se zlobit na ní, a současne, i když podíl je menší na další multikulti strany, tedy SPD et cetera

359797

3.9.2017 9:44

Pre autora

Casass 91.?.?.?

Koľko detí máš ty ? Tieto kecy stále dokola o tom istom , ako je to všetko naša vina že politici si robia čo chcú , ma už akosi nebavia .

359799

3.9.2017 10:45

RE: Pre autora

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 359799

Jak chápete politiku?
"Politika je uměním možného."

Politici jsou opravdu obrazem společnosti, ať se vám to líbí nebo ne. Pochází a žijí ve stejném kulturním prostředí jako my. Mají stejné informační zabezpečení jako my.

Ti, kdo z nich "mravně chápou" a chtějí posunout stát kupředu, to nikdy nebudou schopni prosadit, pokud nebude tlak od společnosti na danou změnu. Jednoduše mafiánské klany, které stojí nad nimi, jim to neumožní.

Jednotlivce z politiky odstraní mafie raz dva, no tlak prostředí již těžko.

359803

3.9.2017 23:36

RE: Pre autora

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 359803

Howgh.

359825

3.9.2017 11:00

RE: Pre autora

výjimečné porušení omerty 194.?.?.?

Reakce na 359799

[chechtot]

dokonale jste ilustroval lidské zdroje, já nic to "oni" , život není o tom , jestli vás to baví nebo nebaví , jděte raději na fotbal , když vás to tu " už akosi nebavia" ,takoví jako vy mají na zádech tuhle značku :
https://www.priroda.cz/clanky/foto/ikona-recyklace...

359804

3.9.2017 13:32

RE: Pre autora

Casass 91.?.?.?

Reakce na 359804

A ako vy aktívne bojujete proti systému , písaním komentárov na internete ?

359808

3.9.2017 14:58

RE: Pre autora

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 359808

Řízení funguje pomocí formování informačního pole v rámci cílové skupiny, kterou potřebujete řídit. Od jednotlivce po globální politiku.

Ne nadarmo dostávají prostor v komerčních médiích jedinci, kteří davu prezentují absolutně podružné informace (soutěže, sport, hudba, celebrity), nebo lžou až se z nich černá (politici, novináři).

Nebo myslíte, že démoni na vrchu pyramidy chodí na demonstrace s transparenty či píší petice?

359810

3.9.2017 16:09

RE: Pre autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 359810

Když jsem řídil svou vlastní "cílovou skupinu" (firmu), tak mi rozhodně žádné
> formování informačního pole
nebylo nic platné, pane Sugare. K dosažení zamýšleného cíle jsem musel vždy použít vyvážený mix účinné motivace a systematického, vlídného, leč neúprosného nátlaku. Docela by mě zajímalo, jak byste řídil Vy osobně svou firmu (třeba o pěti stech lidech) pomocí "formování informačního pole". Jak dlouho byste s takovým "řízením" asi vydržel. [mrknutí jedním okem]

K Vašemu pojetí řízení mám ještě jednu výhradu. A to k Vaší představě vrcholu řídící pyramidy, obsazeného nějakou skupinou (třeba démonů). Zkusíte-li se podívat do libovolného místa lidské historie, nenajdete tam žádnou řídící strukturu, vedenou kolektivem. Moc má totiž jednu zásadní vlastnost. Je nedělitelná. A tak ať jsou ony Vaše cílové skupiny říše, armády, města, politické partaje, firmy, parníky, ... vždy naleznete na vrcholu jejich řídící pyramidy jen jednoho. Toho odpovědného.

Nechtěl byste nám tedy osvětlit, jak je to s těmi Vašimi
> démony na vrchu pyramidy? [smích]

359811

3.9.2017 21:13

RE: Pre autora

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 359811

To, co jste dělal vy, se nazývá strukturně direktivní řízení. A ve firmě má opodstatnění, protože musíte rychle reagovat na změnu procesů a vaše cíle nejsou dlouhodobé.

Asi chápete, že není moc efektivní, pokud byste potřeboval takto řídit větší masu lidí např. národ. Potřeboval byste ohromné množství struktur (zákonodárce –> soudce –> policii), aby ohlídali, že jsou vaše příkazy uváděny do reality "direktivně". A ani to nezaručuje váš úspěch.

Bavili jsme se ale o politice a médiích, kde cílovou skupinou je většinou národ až po globální civilizaci. Na této úrovni se využívá "bezstrukturní řízení". A tam opravdu řídíte pomocí oběhu informací k cílové skupině, která poté sama reaguje dle toho, co jste jí vepsal do podvědomých úrovní psychiky.

Velmi zjednodušený příklad:
1. Za cíl si uvedete zničení Německého národa a jeho kultury.
2. Chápete, že "direktivně" toho lze dnes jen těžko dosáhnout, jako tomu bylo dříve např. pomocí válek. Co tedy dál?
3. Využijete faktor prostředí, který je dekády v národě pomocí informací (filmy, památníky, dokumenty, výročí) formován = vina za 2. sv válku a genocidu národů vč. toho nejbáječnějšího židovstva. [smích]
4. Hledáte nástroj (zbraň), který by genocidu byl schopen vykonat za vás. Nebudete si přeci špinit ruce a nechcete být veřejně známým viníkem genocidy.
5. Vhodným nástrojem se jeví populace Afriky a Blízkého východu, která je staletí okupována a drancována západo-evropskými národy vč. Německa.
6. Formujete informační prostředí na obou stranách budoucího konfliktu ve váš prospěch. U Němců pocit viny a solidarity. U migrantů touhu, že jim tato země něco dluží a musí jim to vynahradit sociálně zajištěným životem a bílou ženou.
7. Samotní účastníci tohoto procesu se následně snaží uskutečnit váš cíl a vy jen lehce korigujete změny prostředí a chyby, které jste v predikci neodhadl.
8. Porodnost migrantů dalece převyšuje porodnost Němců a dle socio-kulturních statistik budou původní Němci přibližně v roce 2050-60 menšinou ve vlastní zemi.
9. V Německu se hlavní ideologií stává islám a původní národ a jeho kultura jsou ve většině nahrazeni jinou.

Pokud se ve vašem plánu něco zásadního nepodaří, použijete jiný předpřipravený scénář.

Detto kolonizace Severní Ameriky, Austrálie atd...

"Informace jsou zbraň."
Zbraň největšího kalibru...
Více: https://www.youtube.com/watch?v=WEINJQ6wd0Q

359822

4.9.2017 8:49

informační pole

výjimečné porušení omerty 194.?.?.?

Reakce na 359822

99,9% populace si absolutně neuvědomuje, že žijí v tzv. informační válce. Každý text (informaci) , slovo, obraz, idea je používán nepřítelem na nulté prioritě řízení , tedy etymologické, čili vnucení obráceného významu pojmům, čerstvý případ : ( https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/448087-r... )

Každý text , slovo, obraz atd. je tedy třeba filtrovat a analyzovat nejprve klasifikací: kdo to psal a z jakých důvodů, co tím sledoval a nakonec teprve co vlastně psal , bohužel toto obrácené pořadí je důsledek informační války, která se zatím ještě vede o dušičky otroků prostřednictvím vytváření a modifikací informačních polí tak, aby byly dušičky otroků zcela dezorientovány a ve své bezmocnosti se nakonec přimkly oddaně ke svým pánům a právě jejich "pravdě".

Vojáci informační války - jsou to NI(přírodní idioti), UI(užiteční idioti) a DP(placení důstojníci propagandy). Paradoxně nebezpečnost těchto nepřátelských entit je obrácená : DP odhalíte a prohlédnete celkem snadno, u UI je to horší ale hlavním markerem je slepá zapálenost pro "věc" , nejnebezpečnější jsou NI pro svoje bezprostřední sepětí s lidem-otroky ( jako cílovou skupinou působení zbraní informační války) a jejich bezelstné prznění informačních polí papouškováním UI a DP.

K vašemu trpělivému textu pane Sugar si dovolím jen doplnit, že i firmu lze řídit nejen direktivně ale i prostřednictvím mnou vytvářeného informačního pole.
Příklad pro kindermanagement:
a) direktivně - nemůžu najít materiály XY a tak nařídím sekretářce Janičce " paní Jano přineste mi materiály XY, do hodiny je chci mít na stole!"
b) informační pole - nemůžu najít materiály XY a tak si zavolám účetní Marii z banálního důvodu a potom se mimochodem zmíním před oběma dámami " paní Jano neměla jste materiály XY v ruce ? potřeboval bych je a bez nich nemohu dát dohromady podklady pro prémie" . Výsledkem je, že Marie ze mnou vytvořeného zárodku uplete informační pole po celé firmě s obsahem neblahým pro Janu a Jana se strhá, aby našla materiály XY a zvrátila obsah informačního pole ve svůj prospěch.

Analyzuji-li větu "A ako vy aktívne bojujete proti systému , písaním komentárov na internete ?" , nezbývá mi , než ji přiřadit k DP , zejména s ohledem na poslední dobou masívní výskyt "nových přispěvatelů" s velmi výrazným akcentem na dvě cesty: oddání se osudu( případně modlení) nebo chovancovu provokaci .

359830

4.9.2017 16:52

RE: informační pole

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 359830

Děkuji vám oběma pánové, za obsáhlé vysvětlení. Bohužel mě nepřesvědčilo o fungování "informačního pole". Proč?

1. Vy oba jste lstivé informační pole snadno prohlédli. Uměli byste vysvětlit, proč ony masy (dle vás) údajně tímto jevem zmanipulovaných lidí (barevných imigrantů i prostých Němců) mu bez odporu podléhají?

2. Lze-li takto snadno manipulovat cílovými skupinami lidí, proč už dávno ONI (ti manipulátoři) nezmanipulovali Severokorejce, aby se zbavili klanu Kimů, kteří je dlouhá desetiletí udržují v bídě? Nebo proč touto metodou nebyli zmanipulováni evropští Cikáni, aby konečně začali dávat přednost práci před čorkou? Proč nelze zmanipulovat ohromnou skupinu narkomanů, aby zanechali fetu?

3. Proč by kdokoli měl chtít zničit Německý národ? Tedy skupinu lidí, kteří jsou schopni a ochotni vytvářet (na rozdíl od jiných) ohromné bohatství. Větší bohatství, než dnes produkuje téměř celá africká populace? Alegoricky řečeno - KDO A PROČ by chtěl zahubit slepici, která snáší zlatá vejce?

Pokud tím, kdo programuje tato destrukční "informační pole" je entita typu ďábel, GP či špagetové monstrum, tak prosím pánové na tento můj text nereagujte. Pokud ovšem za vším stojí konkrétní člověk, pak mě to velmi zajímá. Kdo je to?

Dle mých zkušeností totiž žádní lidé nikdy v historii nekonali nic, co by jim nebylo k užitku. Ač o tom někteří lidé dodnes pochybují, jsme totiž součástí přírody. Jsme jedním z mnoha druhů živých organismů. A bylo nezvratně prokázáno, že VŠECHNY ŽIVÉ ORGANISMY SE CHOVAJÍ ÚČELNĚ. [smích]

Přeji pěkný den
Vojta

359836

4.9.2017 21:56

RE: informační pole

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 359836

Tys to teda ZVOJTIL.

359842

5.9.2017 0:03

RE: informační pole

u 93.?.?.?

Reakce na 359836

Otázka - "Proč by kdokoli měl chtít zničit Německý národ?"?
Možné odpovede:
1) zničenie konkurencie
2) snaha o zníženie ceny pracovnej sily. Nenažranci totiž majú k pracovnej sile tzv. managerský prístup, podľa ktorého je človek kus, jednotka, bez kvalitatívnych rozdielov. A tak je možné nahradiť nemeckých drahých (aj keď kvalitných) inžinierov lacnými "inžiniermi" z blízkeho východu či severnej Afriky.
3) snaha o vytvorenie armády, s ktorou by mohli zaútočiť na Rusko. Oni totiž na to nepochybne chuť majú, ekonomický potenciál tiež, zbraní až nadbytok, len vojakov sa im akosi nedostáva. Nejde tu o pár tisíc elitných jednotiek ale o viacmiliónovú armádu k takému útoku potrebnú. A použiteľnosť ľudí zo západnej Európy ako vojakov je prakticky nulová, otázne je, či by vôbec dokázali brániť vlasť, nie to ísť do útočnej vojny. A preto ich chcú nahradiť.

359844

5.9.2017 11:12

RE: informační pole

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 359844

Zničit Německý národ?

Ta snaha trvá od prvního pronikání RKC na jejich území možná i dále. Následně byli využiti k expanzi na východ. Ale mnohokrát se Němci již vzepřeli, což vrchol pyramidy schovaný nad rabinátem neodpouští.

Dnes již hlavně kvůli vysoké spotřebě, která nelze být celosvětovým průměrem vzhledem možnostem biosféry. A pomalu rostoucí konkurenci chápajících jedinců v rámci procesů řízení. Jednodušší je prostě ovládat negramotnou bandu z Afriky.

Moc má absolutní charakter v chápání elit a nechtějí jí s někým sdílet.

359857

5.9.2017 11:02

RE: informační pole

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 359830

Ad bezstrukturní řízení uvnitř firmy...

I tak se dá, bezstrukturní řízení se využívá hlavně v pojmu "firemní kultura".
Ta dopředu definuje základní chování jedinců uvnitř společnosti a ti kteří se nezařadí, jsou automaticky ostatními tlačeni k odchodu.

Viz. např. pošahané praktiky nadnárodních firem původem z USA, kdy se každému zaměstnanci při vhodné příležitosti tleská, jak je báječný. Zkuste nezatleskat. [smích]

359856

3.9.2017 14:32

RE: Pre autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 359799

Naprosto souhlasím, taky mě nebaví Ti internetoví hrdinové

359809

4.9.2017 7:59

RE: Pre autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 359799

Naprosto souhlasím, taky mě nebaví Ti internetoví hrdinové

359827

3.9.2017 10:30

Pozvat imigrantov je pre nemcov logicky krok.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Ziaden nemec nebude robit prace ako smetiar, upratovacka, nebude kopat kanal, ....
Oni na to niekoho potrebuju. Nejaku doby im pomohli ludia so strednej europy ale uz sa naucili jazyky a pretoze su vzdelani, tak im teraz ohrozuju zamestnania, kde nemci chcu pracovat.
Proste potrebuju dalsiu vlnu lacnej pracovnej sily, ktora im ma zabezpecit chod ekonomiky (po turkoch a strednej europe)

Makrela to ani nemusi nemcom vysvetlovat. Na rozdiel od nas, maju ekonomiku zalozenu na malych rodinnych fimach a tak je tam takmer kazdy oboznameny s tym ako tazko je najst napriklad lacnu upratovacku.

359801

3.9.2017 12:54

RE: Pozvat imigrantov je pre nemcov logicky krok.

E.R. 107.?.?.?

Reakce na 359801

[chechtot][chechtot][chechtot]

...je to pitomost,co píšete!! Z toho milionu vandráků prý už pracuje po dvou letech celých 54 kusů a to navíc u Dojče Post...[velký smích][velký smích][velký smích]

...a pokud Vy to,co se odbývá v Německu v souvislosti s imigrační katastrofou považujete za "logický krok" a řešení problémů německé ekonomiky,okamžitě vyhledejte lékařskou pomoc...[oči v sloup]

359806

3.9.2017 13:04

RE: Pozvat imigrantov je pre nemcov logicky krok.

Aja 82.?.?.?

Reakce na 359801

Lodě u břehů Evropy plné mužů mezi 20 a 30 roky, jsou jich desetitisíce a vy si vážně myslíte, že přijdou do Německa dělat to, co Němci dělat nechtějí?

Pokud ano, je vaše naivita bezbřehá.

359807

3.9.2017 12:27

Německo je ztraceno.

senil1 hrubisko (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Německo je ztraceno. A Merkelová tomu hodně přispěla. Z Německa se stane germanistán. A podobně jako ve středověku osmanská říše se bude chovat agresivně, expanzivně a bude ohrožovat své sousedy. Máme se na co těšit.

http://www.epshark.cz/clanek/106/zrozeni-germanistanu

359805

3.9.2017 22:23

RE: Německo je ztraceno.

ObcaneCR.cz 94.?.?.?

Reakce na 359805

Západní evropská společnost je ztracená. Do jaké míry je to koho vina teď nemá smysl řešit jako spíš poukázat na to proč. Jednoduše proto, že mají mozky vymyté lidskými právy, humanitou, diskriminací.
Jsme na tom líp? O něco. Ale ne proto, že bychom byli lepší společnost. Díky předchozímu režimu jsme v převýchově k modle lidksých práv zpožděni. Procesy probíhakí ve školství v rámci GRV (Glob. rozvoj. vzdělávání), pocházející z Agendy 21 z OSN.
Všechny uvedené strany to implementují: ODS, TOP09, ANO, KDU-ČSL, ČSSD, ZELENÍ
Do projektu jsou samozřejmě zaponey neziskovky jako:
Člověk v tísni, NaZemi, NESEHNUTÍ, další neziskovky působí v oblasti multikulturní výchovy.
Aby převýchova byla rychlejší, je tato propaganda šířeno i v rámci volnočasových aktivit dětí a mládeže, jedna z největších, kterou asi každý zná je JUNÁK. Rodiče si myslí, když dítě chodí do Junáka, jakým věcem se naučí atd. Bohužel v rámci toho je indoktrinováno touto propagandou.
Tolik velice stručný souhrn. Ozdrojované a doložené najdete po zveřejnění (předpoklad 09/2017) zde:
http://volby2017.obcanecr.cz/islamizace-skolstvi

359823

3.9.2017 20:04

Angela Merkelová

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

je nejviditelnější a nejvýznamnější obhájce a prosazovatel hlavního cíle globálních "elit", tj. nastolení NWO mezi evropskými politiky. Nyní ji sekunduje E. Makron a samozřejmě vedení EU. Celý projekt EU se stále více ukazuje jako diktatura byrokratů, bank a korporací bez ohledu na přání ovčanů zmanipulovaných a obelhávaných médii. Když se nepovedlo nastolení NWO rozdrobením a totálním vykradením Ruska (Putin se pro západní "elity" velmi nečekaně ukázal jako inteligentní a prozíravý vůdce Ruska a vlastenec ), byl "elitáři" rychle spuštěn plán B, který spočívá v rychlém importu imigrantů z vybombardovaných a naprosto vykradených zemí Blízkého a Středního Východu a Afriky do Evropy pomocí neziskových organizací finacovaných Sorosem a spol. Ostatně je veřejným tajemstvím, že neziskovky vozí imigranty do Evropy jako cestovky po statisících. Té Evropy, jejíž mnozí politici jako poslušní slouhové souhlasili či dokonce materiálně podporovali bombardování na suroviny bohatých či nepohodlných zemí vojsky NATO, která je zcela jasně jen zástěrkou pro agresivní, sobeckou a loupežnickou politiku amerických "elit" po celém světě. Jiný důvod pro existenci NATO už od roku 1991 nevidím. Proč A.M. je tak horlivým zastáncem přijímání uprchlíků z vybombardovaných arabských a muslimských zemí,kteří v Evropanech vidí nepřátele,jež je potřeba zabít, ví nejlépe ona sama. Tak se ji na rovinu zeptejme. Ale nevěřím, že řekne pravdu.

359816

3.9.2017 20:40

Německo degeneruje pod náporem

Altman 93.?.?.?

"amerického způsobu života", stejně jako Japonci, jihokorejci a jiné státy které spadly pod americký deštník.
Merklová se rozhodla že se s tím musí něco udělat, protože pokračovat v dosavadním způsobu života společnosti by znamenal konec germánské rasy.
Ta se už ale s požadovanou rasovou čistotou zachránit nedá, bude se rasa vylepšovat smícháním s příchozími mohamedány či černochy.
Jelikož mezi příchozími je převážná většina mladých mužů, bude žádoucí aby oplodňovali německé ženy. Menší část, němečtí muži budou oplodňovat mladé nevdané černé nebo muslimské dívky.
Hitler se sice bude obracet v "hrobě", ale účel světí prostředky.
Bude to sice běh na dlouhou trať, ale není jiného zbytí.
Výpěstky budou velmi kvalitní, zdraví, opálení a energii oplývající noví vojáci bundeswehru, připraveni konečně zůčtovat s těmi podlidmi na východě Evropy.

359818

3.9.2017 20:44

Základo založenia rodiny je bývanie

u 93.?.?.?

"Stojí vám 30 let života ve zlaté kleci hypoték, které nepotřebujete, za 30 let fyzického a duševního otroctví?" - nepotrebujú hypotéky? Prvým predpokladom na založenie rodiny je bývanie, bez toho sa to akosi nedá. A v súčasnosti to bez hypotéky nejde, takže mladá rodina hypotéku potrebuje, či chce či nechce. Problé ale nie je v hypotéke samotnej, ale v nízkej cene práce a vysokých cenách bývania. Vysoké ceny bývania sú zo značnej časti spôsobené pripustením špekulatívneho kapitálu so zahraničia s podstatne vyššou úrovňou príjmu na trh nehnuteľností určených na bývanie. A v dôsledku nízkych cien práce muž sám neuživí rodinu pri splácaní hypotéky a preto musia pracovať obaja. Mať deti a vychovávať ich je v dôsledku toho ekonomický problém. Hypotéky respektíve pôžičky na nepotrebné veci ako elektronika či dovolenky nad vlastné pomery si berú len blbci, ale mladá rodina sa k bývaniu bez hypotéky prakticky nedostane.

359819

4.9.2017 11:47

hypoteka

Adriana 95.?.?.?

Reakce na 359819

máte pravdu, problém není v hypotéce,
ale: tím hlavním problémem je úrok samotnou půjčenou částku není problém splácet, hlavním problémem je to, že třeba u 30ti leté hypotéky splatíte banksterům pomalu jednou tolik..
pokud si toto uvědomí i poslední ovčan, a na druhé straně se najde nekdo, kdo toto jasně pojmenuje a půjde s tím do voleb, "možná bude líp" .....zatím není vůle, ani poptávka, systém je spolehlivě zakonzervovaný a miliardy zisků bank odtékají mimo republiku...

359833

4.9.2017 16:28

RE: hypoteka

u 93.?.?.?

Reakce na 359833

Problém je nízka cena práce, pre ktorú nie je možné splácať hypotéku v dohľadnej dobe, preto je aj pri pomerne malom úroku značne preplatená. Paradoxne tak čím je človek chudobnejší, tým viac za hypotéku zaplatí. Okreem toho pohyblivosť úrokov vytvára neistotu. Pôžička, ako všetky iné tovary či služby, by mala mať fixnú cenu, prinajmenšom pôžička obyvateľstvu na účely bývania (nie podnikateľská).
Štát v tomto môže pomôcť jednak priamo, príspevkami na bývanie či splácanie hypotéky na bývanie a výstavbou nájomných bytov, jednak nepriamo, tlakom na vyššiu cenu práce. Uvedné príspevky či prenajímanie štátnych nájomných bytov by samozrejme mali byť podmienené zamestnaním a platením daní, aby štát zas nepodporoval asociálnych parazitov na úkor riadnych dane platiacich občanov. Štát sa síce tvári, že uvedené robí, ale žiaľ len pro forma a menej než nedostatočne. A ešte k tomu častokrát uprednostňuje asociálnych parazitov plodiacich ďaľších asociálnych parazitov.

359835

5.9.2017 8:04

je to o ignoraci !!!

výjimečné porušení omerty 194.?.?.?

Reakce na 359833

Sazba daně a "sociální bydlení" :
Sazba daně při převodu stavby je základní, tedy v současnosti 21 %. Existuje ovšem možnost zatížit prodej stavby pouze sníženou sazbou DPH, jež nyní činí 15 %, a to u tzv. sociálního bydlení. Jde o výjimku, kterou si ČR v rámci harmonizace zákonů o DPH v EU vyjednala.
Aby parametry pro sociální bydlení splňoval byt, nesmí součet jeho podlahové plochy přesáhnout 120 m2, u rodinného domu jde pak o hodnotu 350 m2. Režim sociálního bydlení pak s sebou nese i tu výhodu, že všechny následné opravy, rekonstrukce i modernizace budou podléhat taktéž snížené sazbě DPH.
Převod pozemků:
Převod pozemku je od DPH osvobozen za současného splnění dvou podmínek, a sice že se na pozemku nenachází žádná stavba spojená se zemí pevným základem nebo inženýrská síť a že na pozemek není vydáno stavební povolení či udělení souhlasu s provedením stavby.
Pozemek se stává stavebním pozemkem tehdy, kdy na něm sice ještě není umístěna žádná stavba, ale je na něj již vydáno stavební povolení. Za těchto okolností je uplatňována základní sazba DPH ve výši 21 %.


Takže si to shrneme :
podstatnou částí ceny bytu je cena pozemku pod domem,
tedy DPH částka z ceny bytu tvoří něco kolem 17% a na to si také berou "mladí" ignoranti hypotéku.
Ignoranti si samozřejmě nezvolili zloděje , za ně rozhodli u voleb nejspíš velryby grónské, takže za odměnu prvních cca 5 - 8 let splácejí pouze úroky z DPH a DPH, a to se vyplatí Horste, no nekup to ! [mrknutí jedním okem]
Budhisté tomu říkají karma , ateisté bumerang, já blbé ignorantské stádo. Nefňukejte a plaťte.

359849

4.9.2017 10:21

Kdo za to může?

Romulus 37.?.?.?

Označit obyčejné lidi za viníky je velmi jednoduché. To, že EU není demokratická víme, to že Makrela mluví za lidi i když prezentuje jen jeden proud taky. Tak proč nadávat lidem? Ano určitá část odpovědnosti na nás taky leží, ale rozhodně ne ta jak jste popsal vy. Podle vaší logiky jsem si měl pořídit asi 4 děti do 30 let a pak být zavřený v práci, abych je uživil, přitom nulová výchova by z nich vychovala přesně to čím dnes tak opovrhujeme: asociály závislé na dávkách. Víte, všechny tyto menšiny (Romové či uprchlíci) mají obrovskou výhodu. Oni totiž práci potažmo peníze nepotřebují, protože se o ně stát postará z našich peněz. To je holt realita s kterou musíme něco dělat a ne si nadávat mezi sebou.

359832

5.9.2017 23:32

RE: Kdo za to může?

? 89.?.?.?

Reakce na 359832

Přece za to můžou demokratické swině. Každý ví, že nikdo jiný u nás 27 let a na západě 70 let nebyl u moci, jenom demokrati. Tak o čem přemýšlet? Demokrati - lidé bez morálky a svědomí, poslové pekla. Dej demokratovi moc a kvůli penězům zničí všechno, nejen počasí, ale i Evropskou civilizaci. Politika po nás potopa, není žádná politika. Víte co jsou to ty skvělé západní demokratické hodnoty? Každý přece ví, že jsou to peníze. Na to nemusíme mít univerzity a nějaký sociálně politický výzkum. A ještě vám řeknou, že je to svoboda, ale zapomněli říct, že jen pokud máte ty peníze...

359866

Tuto stránku navštívilo 4 239