Diskuze k článku

Řehořek bojující

Příspěvků 44

21.11.2003 7:56

Řehořek bojující

P 152.?.?.?

Mozna by si ten pan pral,aby se "Ceske sdruzeni" zmenilo v jinou organizaci...
Podle komunistickeho vzoru...
Nejspise od slov k cinum,ve smyslu "pana" Minarika v Radiu svoboda evropa...

Emaily s obrazky jsem cetl...je to bida,stejne jako hodnoceni nekterych "znalcu" americkych pomeru.

Na strane druhe bych z podobnych prispevku udelal rubriku
neco jako vrakoviste,ci zonu odpadku za mestem...a pridal k tomu anketu s nazvem: "Sesrotovat ano-ne."

Nemas to lehky Vladimire,tvuj styl psani je tvrdy,ale podle meho korektni...
Mnoho zdaru!

21852

21.11.2003 10:46

Řehořek bojující

JS 194.?.?.?

Mmmmm, ... asi mu ty ruzovy pilulky nezabiraji jak by meli [oči v sloup]

Ale kde jste vzal jeho rozhorcenou reakci Tonikovi?? To vam posila kopii at vidite jak s Vami "zamete"? [chechtot]

21856

21.11.2003 12:46

Řehořek bojující

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Vážený pane Stworo!

V řadě případů s Vámi zuřivě nesouhlasím. To, konec konců, můžete vyčíst i z mých diskusních příspěvků.
Na druhé straně máte moji plnou podporu. A Českému sdružení vzkazuji: Považuji za velkou vymoženost demokracie, že se mohu seznámit v nedeformované podobě i s názory lidí, s nimiž politicky nesouhlasím. Kulturně vedenou diskusi, i (či spíše právě o) ožehavých a kontraverzních tématech púovažuji za jeden ze základních pilířů demokratické společnosti.

S pozdravem a přáním všeho dobrého

21859

21.11.2003 15:07

Řehořek bojující

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 195.?.?.?

Aj mna by zaujimalo, odkial uvedenu konverzaciu mate. Nieco mi v clanku silno nesedi, pretoze je az prilis evidentne, ako sa vyhybate (respektive urcite zamerne neuvadzate) akejkolvek konfrontacii s uvedenim zdroja, ktory Vam tieto maily poskytol. V clanku podobneho charakteru by som to ocakaval ako jeden najpodstatnejsich udajov, ktory mu moze pridat na vahe. V opacnom pripade je to totiz iba "Kde bolo tam bolo, objavili sa nejake maily".. A teda, to mne osobne prilis presvedcive nepride.

21861

21.11.2003 15:51

RE: Řehořek bojující

Taitoon 193.?.?.?

Reakce na 21861

[oči v sloup] Jeste nikdy jsem nereagoval na zadny prispevek na tomto webu prestoze jsem jeho obcasným ctenarem. Jsem z Jiznich Cech. Zazil jsem socialismus. V hospode vsichni svorne tenkrat nadavali na komunisty. Dnes je v cechach svoboda takova ze nemuzete v hospode nadavat na nic a na americkou politiku uz vubec ne. Drive se v Cechach oficialne borila hlava do prdele Rusum a dnes se bori jeste vice Americanum. Drive jsme svobodne a svorne v hospode nadavali na komunisty a celkem nahlas a dnes kritizujeme Ameriku a musime si davat bacha aby nas nikdo neslysel. Tak to dnes je. Tak jsem si tu svobodu v Cecháh nepredstavoval. A vladni garnitura a sdelovaci prostredky mlzi a zamlcuji vsechny negativni zpravy z valecnych a krizovych oblasti. Drive za totality jsem se dival na CNN a myslel jsem si ze me podavaji nezkreslene informace. Dnes a pri valkach americanu jsem ztratil veskekre iluze o jejich objektivnich informacich. Obrazky zajatych Americanu jsem musel poslat svemu kamaradovi do Ameriky, aby byl v obraze protoze jeho sdelovaci prostredky mlcely a dezinformovaly. Tak si mysllim ze se tu na tomto webu da precist dost veci, ktere jsou podlozeny zdroji. Antiamerikanismus zacina byt u nasi mladeze dost v oblibe. Proc asi ? Protoze vládnouci garnitura a media nam mazou med kolem huby a denodenne nas poucuji jaka je Amerika vyborná a svobodna, a to normalniho cloveka uz zacina srat a mlady radikalni lidi dvojnasobne. Pan Rehorek se asi bude vracet do Chech protoze potlacovani svobody projevu mu jde velmi dobre. A pokud je jiz v Cechach, tak je jako bojovnik za cistotu a svobodu jiz na spravnem miste. Nesmi se psat to co se nekomu nehodi do jeho propagandy ... Uz me to nebavi... Chodit pro informace sem budu nadale. Diky za ne. Vsechny prispevatele zdravi.

Taitoon [velký smích]

21863

21.11.2003 16:31

RE: Řehořek bojující

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 21861

Z mnoha důvodů, nepsané právo neprozrazovat své zdroje informací hájí žurnalisté až do těch statků a hrdel i ve vážných případech. Natož, když jde o srandu - a když jde o Řehořka, tak je to vždycky sranda. Kdyby pan Stwora uvedl zdroj, tak by nás o ni mohl v budoucnu připravit.

Ostatně, nemám nejmenších pochybnosti o autentičnosti citátů, něco tak blbého může napsat jen Matěj Řehořek.

21865

21.11.2003 16:42

RE: Řehořek bojující

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 21865

Problem je vsak v tom, ze p. Stwora neuviedol ani len tu typicku kryciu vetu "zdroj si nezelal byt menovany z dovodu.. blabla". Preco by to nespravil? So zurnalistikou ma slusne skusenosti a absencia akejkolvek zmienky o zdroji tejto korespondencie v clanku vyslovene bije do oci. A dokonca aj pokial si zdroj nezela byt nemovany, v ramci korektneho pristupu k citatelom sa patri uviest aspon zakladne informacie, ktore este neumoznuju jeho identifikaciu, ale pridaju tvrdeniu o autenticnosti aspon trochu na vahe. Momentalny sposob, akym je clanok napisany je totiz otrasny. Neriesim tu fakt, ci je Rehorek tupec alebo nie, ale fakt, ze aj keby bol, nijak to este neznizuje nutnost podkladat si svoje tvrdenia jasnymi faktami.

21867

21.11.2003 17:39

RE: Řehořek bojující

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 21867

Ne, že bych se chtěl jen a priori přít, pane Varga, ale všichni aktéři té srandy jsou dost dobře identifikováni: Matěj, autorka odpovědi našemu Matějovi - jednatelka Českého sdružení v Kanadě, a Toník, kterému Matěj sděluje, že se nasral, je jen nedůležitá kulisa.

Já bych dokonce vynechání jména jednatelky hodnotil jako ohleduplnost pana Stwory, když napsala "bohuzel nemuzeme nikomu poroucet co muze a nemuze dat na internet".

Kdo to "líkoval" není vůbec podstatné a pan Stwora to už přesto vysvětlil.

21868

22.11.2003 1:07

Boj za svobodu slova

Dr.Benway 210.?.?.?

Reakce na 21868

na cenzurovanem Zvedavci ????

Tsk tsk pane Taborsky... [chechtot] [chechtot]

21895

22.11.2003 2:33

RE: Boj za svobodu slova

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 21895

Zvědavec není myslím "cenzurován" v pravém smyslu tohoto slova - pouze se snaží zabránit extrémním pojevům hulvátství, včetně osobních útoků, ze strany některých přispěvatelů. Takovou selekci provádějí i jiné české servery, námatkou třeba server Sprcha (www.sprcha.com - doporučuji!), jejíž systém hlasování je dnes jiný, než u Zvědavce a je spravován kolektivem administrátorů pod názvem Sanhendrin. V minulosti byl ale za chod Sprchy zodpovědný rovněž jeden člověk, Mr. Klabačka, stejně jako v případě Zvědavce, a během jeho "vlády" došlo k vyhození minimálně dvou lidí (pokud si dobře pamatuji). Takže nic nového...

Žádný systém a server není bez chyby. Někteří administrátoři zmíněné Sprchy, kteří na svém domovském serveru trvají (právem) a jsou zodpovědni za slušnou úroveň diskuze, bez osobních urážek, hulvátství, apd., se pod alternativními pseudonymy zůčastňují diskuzí na jiných českých serverech (NP, apd.), kde se dopuštějí beztrestně sprostých urážek a osobních útoků zpoza pseudonymu, které by jinak na Sprše nebyly tolerovány.

Jedním z takových výtečníků je třeba člen Sanhendrinu Boutros el Uam aka VPI (BL), který na NP vystupuje pod různými pseudonymy začínajícími na DJ, jako např. DJ Si-pook-gaai nebo DJ Jew-dow (you wish!).

Jelikož ostatní členové Sanhendrinu o jeho eskapádách nemají zřejmě ponětí, je toto pokrytectví dodnes tolerováno, i když na Sprše je považován NP za téměř fašistický server a úrověň tamější diskuze je často kritizována. Není divu (!), značnou měrou k ní přispívá právě Boutros el Uam ben Sanhendrin.

Myslím tedy, že Vaše poznámka, určena panu Táborskému je možná oprávněná, pokud jste opravdu takovým idealistou a každý kontrolující projev považujete za cenzuru. Bohužel realita je často jiná a já se panu Stworovi nedivím, že zareagoval (možná ukvapeně) takovým způsobem. Již dnes se na Zvědavci objevil poll, který se problematikou "vyhození" zabývá. I když s původním rozhodnutím administrátora nesouhlasím, nemohu mu tudíž upřít snahu se problémem poctivě vyrovnat.


21901

22.11.2003 3:16

Dekuji mnohokrat

Dr.Benway 202.?.?.?

Reakce na 21901

za pozorne (az s obsesi hranicici) sledovani me literarni tvorby, mily Ministre Sexu.

K tomu, aby vas argument mel nejakou hodnotu byste ovsem mel uvest nektere priklady tech sprostych urazek a osobnich utoku, jinak je to jen takove plane plkani, ktere nema vahu. A divim se, ze pan redaktor na Vas neuplatnuje sve fundamentalisticke nazory o osobnich urazkach. Aha, vy patrite k tem vyvolenym, I forgot [mrknutí jedním okem]

Co se tyce me cenzury na zdejsich forech,.. (cenzurovano - osobne ladeny utok)

Ohledne Sprchy, doposud byly vyrazeny 2 (slovy dva) bezpredmetne komentare a to nikoli formou cenzury jedince, ale formou hlasovani, ke kteremu ma pristup jakykoli zaregistrovany clen onoho serveru.

Posledni odstavec opet cenzurovan. Pane Maule, dokud se nenaucite psat bez osobniho podtextu a neustaleho shazovani vasich odpurcu, budou vase komentare potlacovany. Mate-li argumenty nebo vyhrady proti clanku, sem s nimi. Ne-li, tak shut up. Editor

21903

22.11.2003 6:07

RE: Dekuji mnohokrat

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 21903

Obsese?, ale kdeže(!), já bych Vás vůbec nevnímal, kdybyste ovšem neměl nutkání se o mě osobně otřít pokaždé, když se zůčastním diskuze na téma nelegální americké okupace Iráku, apd. Nepřeji si nic jiného, než abyste mě ignoroval... Ruku na srdce, myslíte, že jste toho schopen? Já o tom pochybuji!

Každý, kdo by byl schopen si vyhledat Vaše komentáře na NP, by zjistil, že se většinou jedná o osobní urážky bez argumentů. S mnoha Vašimi názory (pokud jste je schopen formulovat) souhlasím - jsou mi odporné právě ty osobní, nevyprovokované komentáře pod nickem DJ, které by rozhodně nebyly trpěny na Sprše. Speciálně poté, co jsem Vám dal jednoznačně najevo, že o diskuzi s Vámi nestojím. Comprende? I hope so!

21916

22.11.2003 6:22

RE: Dekuji mnohokrat

Lev 172.?.?.?

Reakce na 21903

Maule, jste cenzurovano - osobni vypad !! Bez komentare. Lev

21918

22.11.2003 10:17

Asi budu trochu hloupejsi,

Dr.Benway 202.?.?.?

Reakce na 21903

mohl byste mi vazeny redaktore poradit jakym zpusobem mam reagovat na nicim nevyprovokovane osobni urazky pana Juchelky a.k.a. Sinistera Nexuse, ktere nemaji nic spolecneho s obsahem clanku, tak aby muj komentar byl k obsahu clanku a vyhovel vasim pravidlum mderovane diskuse ?

Dekuji predem za odpoved.

21920

22.11.2003 16:01

RE: Asi budu trochu hloupejsi,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 21920

Podívejte se do zrcadla. Přečtěte si ještě jednou, co píšete. Jestli ve vašich vlastních příspěvcích nevidíte začátek problému, nemá cenu pokračovat v diskuzi.

21931

26.11.2003 9:08

RE: Asi budu trochu hloupejsi,

milo 80.?.?.?

Reakce na 21931

Začátek problému je ve Vašich článcích. Pokud jste to zatím nepochopil je asi zbytečné s Vámi diskutovat. A promiňte, že to opět zmiňuji - moderování opravdu diskuzi nijak nezkvalitnilo.

Je pravda, že nechápu poněkud křečovitý boj pana Řehořka proti zvědavci, rozumný člověk podle zvědavce těžko bude soudit všechny emigrany v Kanadě (stejně jako nesoudí emigranty v Austrálii podle nohejla), a žádný jiný rozumný důvod pro tak urputný boj nevidím. Na druhé straně jste se vy docela pěkně odhalil - pomlouváte někoho, aniž byste mu dal možnost se bránit. No, ale to už zde bylo několikrát řečeno, jste demokrat jak "noha". Možná byste opravdu měl toho Orwela číst pořádně, na stránkách zvědavce se chováte jako pravý "vepř".

Jsem zvědav, zdali to pustíte, je to trochu jako Sportka - vyjde nevyjde - podle Vaší nálady.
Ale to není důležité, stačí, když si, že si to přečtete Vy.

PS Do zrcadla se dívat nemusíte, nic pěkného byste tam beztak neviděl.

22125

26.11.2003 17:51

RE: Asi budu trochu hloupejsi,

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 22125

Tato část diskuze byla specificky o tom, jak je pošetilé, pro ty, kdo žijí ve skleněných domech, házet kameny.

Pokud Vám Stworovy články vadí, argumentujte proti nim, nebo na ně nereagujte. Pokud budete osobní, nesmíte se divit, že vydavateli mohou "ujet nervy" a dá Vám to najevo. Je to koneckonců jeho server, svou kůži dává na trh on, ne Vy, atd., atd. Nebude to zřejmě ani ujetí nervů...

Já rozhodně nesouhlasím s mnoha Stworovými články a závěry - speciálně těmi, které specifickým způsobem poukazují na celosvětovou židovskou konspiraci, apd. Nemyslím si ale, že diskuze o těchto problémech by se měla vést pouze jedním způsobem a nebo být přímo tabu. Nenapadlo by mě rovněž vydavateli osobně nadávat, a hlavně, když to dělají druzí, nemám pocit, že jsem se dozvěděl něco nového... Osobní urážky lze navíc zasílat soukromou poštou a pokud je člověk má potřebu vyslovovat veřejně, postrádá většinou disciplínu, potřebnou k jakékoliv smysluplné diskuzi.

Tvrdit, že za sprosté, osobní reakce na své články si může redaktor sám je opravdu demagogie, na kterou asi normálně není třeba reagovat...

22148

27.11.2003 0:47

RE: Boj za svobodu slova

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 21901

Pane Juchelko,

píšu za svou osobu, nikoli za Sanhedrin Sprchy, ačkoli se domnívám, že většina jeho členů by se mnou asi souhlasila.

Pro chod Sprchy je relevantní, jak se Boutros el Uam projevuje tam. Nevšiml jsem si, že by s ním na Sprše měl někdo problémy. Jak se chová na jiných fórech pod jiným pseudonymem je látka pro podnikového kádrováka nebo pro Kenetha Starra. Sprcha naštěstí není socialistickým podnikem, navzdory kolektivní správě [mrknutí jedním okem], ani puritánskou partou WASPů.

A zcela soukromě: zaregistroval jsem na Psu asi dva nebo tři příspěvky podepsané "DJ...", které mne nikterak nešokovaly a na úroveň těch diskusí českých islamofóbních nacistů nemají dle mého soudu pražádný vliv.

22170

27.11.2003 3:41

RE: Boj za svobodu slova

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 22170

Vodníku, výjimečně Vám odpovím, ačkoliv musíte dobře vědět, že zájem o diskuzi s Vámi nemám a prosím, abyste se na mě dále již jmenovitě neobracel...

To, že se na Sprše BeU, podle Vašich slov, chová slušně, pouze potvrzuje můj původní argument - na Sprše je "hodný", jinde je to hulvát. Nedělám si naprosto žádné iluze, že by za svou mimosprchovací činnost byl Sanhendrinem pokárán - otíral se o mě bezdůvodně na Sprše, spolu s Vámi, minimálně v jenom komentáři, aniž by kdokoliv reagoval - a ani mi o to nejde. Co mi vadí, je, že se o mě jmenovitě otíral na jiných serverech a i jinak se dopouští mimo Sprchu stejného hulvátstí, za které on sám na Sprše kritizoval třeba takového Ivana, a to, že jste na NP našel dva až tři (!) komentáře, které Vás osobně neurážejí, pro mě není, nezlobte se, naprosto žádné měřítko - k tomu, abyste se podobným způsobem ventiloval Vy, Vám podle mě chybí pouze Boutrosův temperament.

Takže, abych to shrnul, to, na co jsem v souvislosti s Boutrosovými poznámkami poukazoval, bylo jeho pokrytecké vystupování vůči mě a jiným MIMO Váš server - pokud by se někdo choval na Sprše podobným způsobem jako BeU na NP a jinde, byl by jednoznačně kritizován - nic víc se mu tady nestalo. Navíc si sám skočil do rány, původně jsem jeho pseudonym ze Sprchy a jeho rozličné pseudonymy z NP nedával do žádných souvislostí...

Pokud jste můj komentář pochopil jinak, doufám, že Vám nyní mé vysvětlení stačí a už od Vás a BeU neuslyším... O nic víc mi nejde.

22182

27.11.2003 3:43

RE: Boj za svobodu slova

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 22182

Oprava - mělo být "...jeho pseudonym ze Zvědavce a jeho rozličné pseudonymy z NP a Sprchy nedával do žádných souvislostí... "


22183

22.11.2003 5:56

Uznávám vaši připomínku

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 21867

Přiznám se, že jsem váhal, zda vůbec ty texty uveřejnit. Konečně je to osobní korespondence, která ani nebyla určena mně. A samozřejmě nemám k tomu dovolení pana Řehořka. Z toho pohledu jsem udělal chybu.

Jestliže jsem přeci jenom věc uveřejnil, bylo to proto, že to chápu jako obranu Zvědavce. Někdo tady za mými zády pracuje na jeho zničení a čtenáři mají právo vědět kdo to je a co dělá. Mohlo by se stát, že najednou Zvědavec zmizí a vy se ani nedovíte, čí je to práce. Donášeči a bonzáci mi byli vždycky protivní. V takovém případě jde etika jednání stranou - na hrubý pytel hrubá záplata.

Ale právě z důvodu porušení tajemství osobní korespondence jsem se snažil alespoň minimalizovat jeho dopad. Vše, co nebylo bezpodmínečně nutné, jsem odfiltroval.

21915

21.11.2003 16:36

RE: Řehořek bojující

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 21861

Ten email mi přišel oklikou přes dva lidi. Jejich jména nemají nic společného s problémem.

21866

21.11.2003 18:06

Řehořek bojující

albert 216.?.?.?

Podle priznaku p. Rehorek-Brodsky se ridi motem:

"Demokracie a svoboda projevu je pouze to, co uspokojuje mou/nasi vlastni agendu. Na co mame Ceske sdruzeni ? Aby vybirali jenom poplatky ?"

V jinych slovech, p. Rehorek-Brodsky skvele manifestuje klicovy charakteristicky rys diskutovany v clanku "Jak poznat Žida".
Toz, snad nejsem sam kdo sdili s p. Rehorkem-Brodskym jeho zal nad neprofitnimi placenymi prispevky Ceskemu sdruzeni[pláč]

21869

21.11.2003 18:27

Řehořek bojující

Zo Zapadu 152.?.?.?

Asi pred pol rokom A O L zmenila svoj format a mal som tazkost nanovo najst Zvedavca na internete. Ked som konecne dostal k cielu niekto na "nete" oaznacil Zvedavec za "kontroversny" casopis.
Kedze ja rad chcem citat mienky a nazory od roznych stran a casto sa cudujem kto je ten co si bere za pravo nas ucit co je "politicky korektne" a z akych pricin, vo Zvedavci som skutocne nasiel veci nad ktorymi sa treba pozastavit a polemizovat.
Nehovorim ze suhlasim so vsetkym co Zvedavec pise a co pan Stwora sam si mysli ze je podla neho "korektne" ale verim ze kazdy z nas ma pravo vyslovit svoju mienku a nik nema pravo jeho alebo nasu mienku cenzurovat alebo inymi sposobmi gumovat. To sa vola ta prava demokracia...kazdy mame narok povedat svoje i ked sa to druhym nemusi pacit.

21870

21.11.2003 19:02

Řehořek bojující

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Já si pořád nejsem jist,zdali pan Stwora udělal dobře,
že ty dva blázny "dědka" Matěje Řehořka a Mikina ,
vyobcoval z možnosti diskuze.
Pokuď vím , má vlastně možnost jakýkoliv příspěvek zrušit,
protože diskuzi rediguje.
Nebyl žádný problém jim prostě kontraverzní " nasírací"
příspěvky smazat a napsat,že takhle se tady na Zvědavci
diskutovat nebude. Zvědavec je Stworův, on ho dělá
a my co ho čteme a příspíváme do něho , jsme rádi ,
že takový internetový tvar existuje.
Kdyby nebyl,tak si dámy a pánové můžeme psát, tak akorát
do "bobkového listu". To je základní předpoklad k diskuzi.
Vlastně ona možnost si do Zvědavce něco napsat je taková
svým způsobem hra.
No a Řehořkovi byla sebrána možnost si hrát a tak se cítí
zatrpkle a protože je takové té nátury " a já tomu Stworovi
ukážu" ,činí co je zde popsáno.
Zde už ani nejde o nějaký "rasismus a antisemitismus" ,který
by zde měl být provozován , ale o uraženou ješitnost.
Po mém soudu je Matěj Řehořek nespokojený sám se sebou.
Je to již starší člověk, třeba už nemá s kým si povídat,
/ to si řešil přes Zvědavce / a teď musí koukat , jak si
na Zvědavci lidé dopisují a on musí nuceně mlčet.
Podle projevů je v něm nějaké neuvolněné zlo,nějaká zloba.
Já to neumím přesně popsat, ale kdo četl jeho příspěvky,
musel dojít ke stejnému závěru.
Měl by se poradit s nějakým psychologem nebo psychiatrem,
protože to jsou lidé ,kteří umějí z té nějak porouchané
duše odstranit takové ty chorobné nenávisti a další projevy.
Je to jistě plně páně Stworův problém,kdo bude mít možnost
do Zvědavce psát a kdo nikoliv.
Jenom si myslím a na takovém názoru trvám, že pokuď má
probíhat plnohodnotná diskuze,měli by mít možnost diskutovat
všichni.Jsme lidé různí, z různými životními zkušenostmi
a mám takový poznatek, že i z člověka který se zdá a jehož
projevy jsou hodně primitivní, občas vypadnou zajímavé myšlenky,
nebo poznatky ,které někde slyšel , když už na vlastní nemá.
Nakonec je vysoce záhodno vědět a znát, co se rodí v hlavách
odpůrců a nakonec třeba i nepřátel.
Je známá pravda, že nejlepší znalci marxismu v dobách
nejtěžšího útlaku od takzvaných komunistů ,byli faráři.
Přeji panu Stworovi mnoho síly k překonání takových nejapných
útoků,které jsou spíše k pousmání nebo lítostí nad autorem.

21872

21.11.2003 19:38

RE: Řehořek bojující

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 21872

Také si myslím, že byla chyba výše uvedené z diskuzí zde vyloučit a souhlasím s panem Peleškou.

21874

22.11.2003 15:30

RE: Řehořek bojující

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 21913

Ano máte pravdu.A co jsem těmi nadávkami dosáhl?
Nic!!! Akorát si člověk "plácá játra".
A děkuji za upozornění. To nikdy neškodí!!!

21929

21.11.2003 20:14

Řehořek bojující

malvarika 213.?.?.?


Tvrdí, že si někdo v USA ty komentáře přečte a potrestá celou Kanadu hospodařskými sankcemi.
Se svou naivitou je pan Řehořek bojující směšný. Byla jsem o jeho naivitě ovšem přesvědčená už dříve, z jeho primitivních příspěvků. Nejdříve vyhrožoval velvyslanectvími a soudy a zatím škemrá u Českého sdružení a rozčiluje se na jeho logickou reakci.

Dá se k tomu něco dodat?
Ne, nedá!

21875

21.11.2003 20:19

Řehořek bojující

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

pratele, procetl jsem vase prispevky a jednoznacne musim rici, ze by mi taky nevadili dedulove se svymi nazory. bohuzel, jejich
projevy byly velmi sproste a osobni (i presto, ze neobsahovaly zadne vulgarizmy meho stylu!!!), takze se domnivam, ze je dobre, ze nam dale nepiji krev. pan, asi vzacny to charakter rehorek, se uvedenymi vyroky jasne podepsal a potvrdil, jake nasledky na nem nechala diktatura proletariatu!!!.
domnivam se zaroven, ze se zde ukazuji nasledovnici mateju, brnaku a mikinu-jsou to hrac a zdenek, kteri nevyvraceji, oponuji ci argumentuji, ale osobne atakuji, posilaji zpet do skolnich lavic, zpochybnuji inteligenci vybranych anebo vysilaji do mentalnich instituci!!!
toto ja bych osobne take klasifikoval jako osobni utoky a jmenovane i kohokoliv dalsiho s podobnym stylem, poslal do RITI!
dekuji za porozumeni, stefan

21877

21.11.2003 21:30

RE: Řehořek bojující

Lev 172.?.?.?

Reakce na 21877

Stefane, stejne jste nejlepsi, [chechtot] [chechtot] [chechtot] libi se mi Vase vyjadrovani. Neberte to prosim, jako nejake prdelkovani, ale jako slovo chlapa, chlapovi. Vzdy se u cteni Vasich prispevku, moc masmeju. Je videt, ze jste neztratil Vas moravsky optimizmus a humor [chechtot] S usmevem Lev

21883

22.11.2003 0:42

RE: Řehořek bojující

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 21883

>Stefane, stejne jste nejlepsi, [chechtot] [chechtot] [chechtot] libi se mi Vase
>vyjadrovani. Neberte to prosim, jako nejake prdelkovani, ale jako
>slovo chlapa, chlapovi. Vzdy se u cteni Vasich prispevku, moc
>masmeju. Je videt, ze jste neztratil Vas moravsky optimizmus a
>humor [chechtot] S usmevem Lev

ano, prisel jsem na to, ze nejake analyzovani je zbytecne a na to mame experty a profesionalni stranky. ja tady tomu rozumim jako si vyjadrit nazory at "pozi ci nega" a kdyz se k tomu prida trocha srandy, tak to nemuze nikdy uskodit. nejvetsi prdel je, ze se to tu bere strasne vazne a pritom muze byt kazdy inkognito, schovan za nejaky "nickname".
jen kdyby tu nebyli provakateri, kteri se bavi tim, ze druhe muzou nebo chteji nasrat!! uz je nebudu jmenovat, zdenda by se zase urazil!!!
tak cau stefan!!!

21893

21.11.2003 22:36

RE: Řehořek bojující

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 21877

>brnaku a mikinu-jsou to hrac a zdenek, kteri nevyvraceji, oponuji
>ci argumentuji, ale osobne atakuji,

rad bych vedel, kde v mych poznamkach vidis osobni utoky ?
ty se spise objevuji ve vetsine Tvych stale stejnych komentarich.

21888

22.11.2003 0:34

RE: Řehořek bojující

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 21888

>>brnaku a mikinu-jsou to hrac a zdenek, kteri nevyvraceji,
>oponuji

>>ci argumentuji, ale osobne atakuji,
>
> rad bych vedel, kde v mych poznamkach vidis osobni utoky ?
> ty se spise objevuji ve vetsine Tvych stale stejnych
>komentarich.

zdenulo, ty kluku jeden, zatemneni mesice bylo minuly tyden a zase dlouho nebude! zatemneni toho, co mas nasazeno na krku, jak vidno, bylo a je trvalym jevem, co???
prijemny weekend preje, stefan

21891

22.11.2003 4:22

RE: Řehořek bojující

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 21891

>>>brnaku a mikinu-jsou to hrac a zdenek, kteri nevyvraceji,
>>oponuji
>
>>>ci argumentuji, ale osobne atakuji,
>>
>> rad bych vedel, kde v mych poznamkach vidis osobni utoky ?
>> ty se spise objevuji ve vetsine Tvych stale stejnych
>>komentarich.
>
>zdenulo, ty kluku jeden, zatemneni mesice bylo minuly tyden a
>zase dlouho nebude! zatemneni toho, co mas nasazeno na krku, jak
>vidno, bylo a je trvalym jevem, co???

>prijemny weekend preje, stefan

velmi zajimavy tzv. " neosobni utok" rek' jsem to dobre ?

21906

22.11.2003 20:12

RE: Řehořek bojující

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 21906



>
> velmi zajimavy tzv. " neosobni utok" rek' jsem to dobre ?

zdenulo, nevim proc s tebou wastuji fucking time, ale asi jse se do tebe zalubil, resp. do tvych duchaplnych odpovedi.ano, MA PRIPOMINKA JE OSOBNI UTOK NA TEBE JAKO ZAKON AKCE REAKCE!!!
jinymi slovy jak se do lesa atd....... takze se neser do me osoby a mych "stale stejnych komentaru"(uz tady v te vete me atakujes!!!!)
takze mi napis, ze muj komentar je spatny nebo dobry, anebo si ho kritizuj jak chces, ale nechej si sve osobni poznamky na nejaky chat, ci kam chces!!! nevim byl-li jsem dostatecne srozumitelny, ale po tom, co mi vzdy odpovis, si nejsem jist, proto se te radeji ptam!!!
cau stefan
ps.: p.stwora, pokud shledavate me pripominky jako insultacni vuci zdenulovi, klidne je prelozte do srozumitelnejsiho vykladu!!!

21936

23.11.2003 0:52

RE: Řehořek bojující

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 21936

>
>
>>
>> velmi zajimavy tzv. " neosobni utok" rek' jsem to dobre ?
>
>zdenulo, nevim proc s tebou wastuji fucking time, ale asi jse se
>do tebe zalubil, resp. do tvych duchaplnych odpovedi.ano, MA
>PRIPOMINKA JE OSOBNI UTOK NA TEBE JAKO ZAKON AKCE REAKCE!!!

>jinymi slovy jak se do lesa atd....... takze se neser do me osoby
>a mych "stale stejnych komentaru"(uz tady v te vete me
>atakujes!!!!)

neplet si kritiku s osobnim utokem, osobne muzu utocit na cloveka, ktereho znam. Tady maximalne muzu kritizovat jeho vytvory ne osobu.

>takze mi napis, ze muj komentar je spatny nebo dobry, anebo si ho
>kritizuj jak chces, ale nechej si sve osobni poznamky na nejaky

nemuzu napsat, ze je spatny, protoze to povazujes za osobni utok jak uvadis o par radku vyse. A to jsem vubec nepsal ze je spatny pouze ze se porad opakujes.

>chat, ci kam chces!!! nevim byl-li jsem dostatecne srozumitelny,
>ale po tom, co mi vzdy odpovis, si nejsem jist, proto se te
>radeji ptam!!!

>cau stefan
>ps.: p.stwora, pokud shledavate me pripominky jako insultacni
>vuci zdenulovi, klidne je prelozte do srozumitelnejsiho
>vykladu!!!

>

21951

21.11.2003 21:07

Řehořek bojující

Dancan dancan10 (zavináč) hotmail (tečka) com 24.?.?.?

Ja se pripojuji k tem z vas,kdo zastavate nazor,ze by nikomu nemelo byt zakazano do teto diskuse prispivat.Nic na svete neni jen cerne,nebo bile a myslim si,ze kazdy z nas je jiny,jinak premysli,jinak vnima svet a od toho odviji svoje nazory.Osobne si myslim,ze cas od casu tu zazni nazory podivne temer od kazdeho,a je prirozene,ze tu a tam nesouhlasime s timhle,ci s nekym druhym.Nejsme preci stroje!Jsme casto vztahovacni,plni emoci,horkosti,vzteku a dost casto nadavame jeden na druheho.A presto vsechno mi tu nazory, specialne Mikina chybi,at jsou jakekoliv.Vzdyt na druhe strane jsou tu zase nazory jinych,ktere mi nic nerikaji,nebo s nimi sam v sobe nesouhlasim..ale proste tak to v zivote preci je,ne?Omlouvam se,asi se to sem nehodi,ja jen ze bych rad pozadal o zruseni te blokace.

21882

22.11.2003 0:53

RE: Řehořek bojující

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 21882

>Ja se pripojuji k tem z vas,kdo zastavate nazor,ze by nikomu
>nemelo byt zakazano do teto diskuse prispivat.
mily dancane, jsem take toho nazoru at si rika kazdy kdo chce co chce, i mluvi treba sproste!!! at si pise cerna anebo bila, ale at nikdo nikoho nenapada osobne, nenadava, neposila do zakladni skoly, nezkouma neci IQ anebo vysila do mentalnich ustavu!!! a NEPOUCUJE!!!
podivas-li se do kterehokoliv tematu, vzdy tam je nejaky "chytry yngenyr", ktery nam radi, jak se ma co delat!!!
to jsme tady uz ale resili x krate!!
stefan

21894

22.11.2003 4:24

Řehořek bojující

Robert emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Rehorek je z hnizda "Rehorku",kteri uz v roce 1947 v Americe prohlasili"Bud budetemit jednu svetovou vladu a nebo nebude nic!!!"Oni si to mohlidovolit ,nebotvsichni z tech "Rehorku" byli cleny atomove komise,takz e vedeli ,coaji v ruce a co s tim udelat ,kdyz je svet nepusti ke korytu nadvladynad svetem,takze "Rehorek" neni ojedinely pripad,alekazdopadne je nebezpecny v kazdem smeru,nebot je rizen fanatickou myslenkou na ovladani druhych.

21907

22.11.2003 6:18

Řehořek bojující

ina 199.?.?.?

Je rozdil mezi "nazorem" a "provokaci".
Ja osobne si myslim, ze pan Matej byl
v jedne osobe oboji.
Nakonec nikomu neublizil a stali citatele
vedeli s kym maji tu cest.
Jsem proti vylouceni.

21917

23.11.2003 11:12

Řehořek bojující

Sukraaan sukraaan (zavináč) post (tečka) cz 80.?.?.?

Z hlediska zabavy bych nechal rehorka na chatu - prosim povolte mu tam zase pristup - vzdit takovi debilci jsou preci zabavnii.
Udelate tim dobry skutek - protoze tenhle Rehorek je uchyl a kdyz ho nenechate blejt ty svoje kraviny tak muze svou uchylku sublimovat nekam jinam a treba pak znasilni malou holcicku - vzdyt viite ze tihleti Sinisticti volnomyslenkari jsou vetsinou pedofilove, zoofilove a koprofilove

21979

23.11.2003 17:20

RE: Rˇehorˇek bojující

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 21979

>Z hlediska zabavy bych nechal rehorka na chatu - prosim povolte
>mu tam zase pristup - vzdit takovi debilci jsou preci zabavnii.

>Udelate tim dobry skutek - protoze tenhle Rehorek je uchyl a
>kdyz ho nenechate blejt ty svoje kraviny tak muze svou uchylku
>sublimovat nekam jinam a treba pak znasilni malou holcicku -
>vzdyt viite ze tihleti Sinisticti volnomyslenkari jsou vetsinou
>pedofilove, zoofilove a koprofilove
---------------------
Je to osobni utok ? Neni to osobni utok ? Ne, pustime to..... [oči v sloup]

22011

23.11.2003 20:12

Řehořek bojující

jedinecny 217.?.?.?

zaujimava veta:
Bylo rozhodnuto, ze bohuzel nemuzeme nikomu poroucet co muze a nemuze dat na internet.

to bohuzial tam dal fasista alebo komunista ?
[smích]

22023

24.11.2003 1:00

RE: Řehořek bojující

jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 22023

asi to opat bude velky demokrat s totalitnym zmyslanim

22033

Tuto stránku navštívilo 7 118