Diskuze k článku
V Evropě dochází k nahrazování obyvatelstva
Příspěvků 29
Co muzete cekat od zivota , kdyz si nechate nadelat z zen kurvy a predelat vychovu rodiny cumenim na televisi.
To je primo BIBLICKA katastrofa!!!
Zena matka ma dat detem zaklad pro zivot , rodine hodnoty ..co jim muze dat nejaka tetovana svine.
Jste proste vini!!
20.6.2017 9:43
RE: Co muzete cekat od zivota
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 358456
Nevím přesně, jakého má tento příspěvek adresáta, ale než k němu zaujmete stanovisko (souhlasné nebo zamítavé), zkuste vzít v úvahu ještě ten můj.
Příspěvek připomíná hlas vnitřního soudce, který nám (nejčastěji v těžkých chvílích) sděluje, že stojíme za houby, že jsme k ničemu. Pozor, nejde o hlas svědomí, který se váže ke konkrétnímu činu (který jsme udělali nebo zvažujeme udělat). Vnitřní soudce má radost, když nás sráží k zemi a bere si z toho energii, čímž sílí. Je to takový náš vnitřní parazit. Parazita často zneužívají manipulátoři k ovládání lidí (a mnohdy ho za hlas svědomí úmyslně vydávají). Tím neříkám, že autor příspěvku má tento úmysl, naopak, myslím si, že ne. Chce lidi vyburcovat ke změně, což je v pořádku.
Porazit parazita, umlčet ho, není snadné, ale pokoušet se o to stojí za to, protože i samotný boj pozvedne naše vnitřní štěstí. S parazitem se bojuje, stručně řečeno, pomocí bezpodmínečné lásky a soucitu k sobě i ostatním. To lidské bytosti potřebují mnohem víc, než obviňování. Více ve svých knihách píše např. Don Miguel Ruiz.
...toho parazita...nebo spíše "ony parazity popisuje více lidí i náboženství"...a každý po svém...David Icke jim například říká ARCHONS ...but: "Never call them archons" ... http://www.ascensionhelp.com/blog/2012/01/31/never...
20.6.2017 12:20
RE: Co muzete cekat od zivota
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?
Reakce na 358456
Přesně tak na 100%souhlasím,ale je to ještě mnohem horší!
Pod Řípem začala bilická katastrofa už smrtí Vratislava I. , mimochodem.
Dokud evropané neprozřou a neuvědomí si, že je celá tato "migrace" řízená a podporovaná jejich vlastními elitami tak se nikam nepohneme.
Bohužel jsem značně skeptický v tom jestli jsou toho západoevropané ještě schopni. Dle mého tam probíhá tak masivní vymývání mozků multi-kulti propagandou, že převážně mladá generace je z větší části ztracená. Ostatně adorování mladých lidí a ostrakizace těch starých tomu jenom nasvědčuje. Měl jsem možnost bavit se s mladými němci kolem 17-18let a jejich názory mě zcela šokovali, většina z nich bezmezně věří, že je třeba otevřít hranice všem a zachránit lidi před bídou.
Pokud si evropané uvědomí, že nepřítel nesedí někde v nelegálním táboře u Calais ale sedí přímo v Bruselu, ovládnul náš vzdělávací systém, naše media a je v jednotlivých státech zastupován kolaborantskými vládami a armádou neziskovek, potom má Evropa šanci tenhle šílený sociální rozvrat přežít.
Ostatně nedělám si iluze, že spousta "teroristických útoků" je plánována tajnými službami s cílem rozdělit společnost a přesunout hněv a pozornost lidí od zločinné vlády a politiků směrem k muslimům a imigrantům kteří jsou nástrojem těchto šílených sociálních inženýrů.
"Dokud evropané neprozřou a neuvědomí si, že je celá tato "migrace" řízená a podporovaná jejich vlastními elitami tak se nikam nepohneme."
- To všetko je pravda, ale nie je to ROZHODUJÚCA podmienka pre záchranu.
To ROZHODUJÚCE je, aby si ľudia uvedomili, že extrémny dovoz inej rasy je EXTREMNE ZLO, ktoré vedie strednodobo ku záhube. ZLO nie sú tie občasné teroristické útoky, ZLO je to zamorenie životného prostredia inou rasou.
To, že je celá tato "migrace" řízená a podporovaná jejich vlastními elitami , to je absolutne viditeľné a jasné. K pochopenie tohoto netreba mozog, stačí jedno oko a kúsok miechy.
Dříve Němci přesídlovali Židy a Slovany do plynových komor, Češi měli být přesídleni na Východ (tí méně šťastní zplynováni spolu s Židy) a dnes by k nám chtěli Germáni pro změnu přesídlovat celé syrské vesnice.
Je mě k zblití z Němců, z levičáckých a rudozelených ksindlů, z Berlína, z Brusele a z celého molochu nazvaného Evropská unie.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/441278-eu...
bílou holku tahat se s negrem, chce se mi blejt....
Jde po Václavském náměstí v Praze zrzavý černoch. Někdo se ho ptá:
Pane, vy jste žid ?
Zrzavý černoch vyděšeně odpoví:
To by mi tak ešče chýbalo...:
D
Sexuální frustrace? Co vyhledat odborníka?
který s jedinou ženou zplodil a vychoval v křesťanském duchu 7 dětí ! Přitom to není ani cikán, ani čmoud... Poctivě pracuje (spíše dře), aby je uživil. Klobouk dolů. Kdyby alespoň každý druhý bílý Evropan takto postupoval, nebyly by problémy s vymíráním původního obyvatelstva a s přivandrovalými nekompatibilními vetřelci. Jenomže vykládejte to přeemancipovaným sebevědomým slepicím nebo narcistickým frajírkům, upřednostňujícím konzum a kariéru, že se vydali na cestu do pekel... Jedno dítě nanejvýš... Přitom 1 dítě = žádné dítě. To vědí všichni, kteří si postupně pořídili 2 či více dětí. Teprve při dvou dětech se začíná tvořit rodina a zachovává se národ.
Ti, co upřednostnili svůj blahobyt na úkor zachování rodu, pak přirozeně nemají sebemenší důvod volit takové politiky, kteří ještě rodinu, národ a vlast pokládají za základní a univerzální hodnoty (a chtějí je podporovat). Preferují úplně jiné doktríny a jejich nositele... Potom to ovšem v Evropě (i u nás) vypadá, tak jak to právě vypadá - původní evropské národy slábnou a bílá rasa vymírá. S ní nakonec vymře i její výjimečná schopnost kreativního myšlení - a celé zbývající lidstvo tak bude navždy ochuzeno a uvrženo nazpět do feudálního středověku. A to je právě ten (prozatím) skrytý cíl "vyvolených" vládců za oponou. Nepotřebují konkurenci.
To je hezké a od toho člověka "sebeobětující",ale proč se stále říká "Husákovi děti"? Oni za toho sociááálismu vědeli, že když zajistí podmínky rodinám k tomu, aby se nebály mít děti a mohli je uživit, tak zajistili slušné bytí těmto rodinám, rodinné přídavky, půjčky novomanželům, kdy za každé dítě odepsaly 3 000,- Kč. Matřské školy a jesle byly v každé vesnici, ženy měly možnost zkrácených pracovních dob, pozdější nástup do práce atdatdatd. To se ale nehodí dnešnímu establishmentu. Tendence je protichůdná. Calergiho plán s tím nepočítá. Asi tak
Ach bože, pohou matematikou si spočítejte když každá žena v Evropě bude mít 7dětí a ty děti znovu 7dětí na jaká čísla se do několika let dostanete.
Jestli tenhle zubožený a otrávený svět opravdu něco potřebuje, ROZHODNĚ TO NENÍ VÍC LIDÍ.
Proč si asi myslíte, že sem migruje tolik jedinců z Afriky a Asie? Přesně z toho samého důvodu, protože se množí takovým způsobem kdy sebe sama nejsou schopni uživit, jsou jako kobylky které si zničí vlastní ekosystém a migrují dál. Jak může tato populační a idiotská válka vypadat se stačí podívat do Izraele. Ortodoxní židé mají velký počet dětí protože tím chtějí ovládnout populaci v regionu, to samé praktikují palestinci. Ve výsledku je tento region tak brutálně přelidněný, že bez vnější pomoci by se sám neuživil.
Osobně si říkám, proč nemůže v Evropě žít třeba jen 100milionu lidí?
Proč ten neustálý fetiš udržovat abnormálně vysokou populaci, s tím spojenou spotřebu, likvidaci našeho ekosystému a klanění se nekonečnému růstu který je z biochemického hlediska v omezeném prostoru nemožný.
Vyborny prispevek. Zajimave je, ze evropska populace je udrzovana na zbytecne vysokych poctech zamerne a to aniz by k tomu byl nejaky duvod. Ten nemaji ani bezni obcane (pece o 1- 2 deti je pro ne optimalni), ale ani elity (lidskou praci nahradi stroje a mensi skupina je lepe manipulovatelna, nezli nekolikanasobne vetsi, jejiz ovladani je vzdy nevyzpytatelne a tedy drazsi).
Tim padem vidim nekolik moznych motivu, ktere daly do pohybu soucasne udalosti.
Motiv prvy: Sprava prelidneneho celku dovoluje investovat vice prebytecneho kapitalu. Umele udrzovani prelidneni se tak deje mimovolne a jde o vedlejsi investicni efekt.
Druhym moznym motivem, jak to vidim ja, je nasunovani imigrantu coby nahrazkova mocenska aktivita (kdyz si deti hraji, nezlobi). Jinak receno, evropsky socialni chaos ma zakryt nemoznost-neschopnost planovaneho rizeni (popisme to vyrokem: "Nevime jak dal, tak neco vetsiho udelejte, ono z toho uz neco vyleze."
Priliv imigrantu je totiz kontraproduktivni temer pro vsechny spolecenske vrstvy a skupiny a to vcetne nejvyssich elit (minimalne se musi schazet a o tehle blbosti debatovat, coz musi byt otravne).
Dalsim moznym motivem by tedy byla nedockavost elit, ztrativsich ochotu pracovat vytrvale a zdlouhave na svem postaveni ("Uz nas to nebavi, chceme NWO ted a tady."
Jediny, kdo zatim profituje, jsou prevadeci a NGO, v obou pripadech jde o kriminalni spinave penize (v pripade mafii z podstaty, v pripade NGO jde o zneuziti statnich financi proti statu a jeho obcanum).
To napovida na dalsi motiv a sice, ze stat(y) jiz prestavaji fungovat, ale soukromy vlastnik a zaroven spravce (statni manazer) zatim plne nenastoupil do sve funkce.
Podle meho tedy je imigracni vlna a s ni spojene "obavy" o vymirani Evropanu nejspise projevem krize behem predavani moci. Revoluce sice jiz probehla, ale jeji vitezove se jeste neetablovali v novem parlamentu a nemaji prozatim kontrolu nad zakonodarnym procesem).
Kdyz se meni vlady, v nasem pripade od kolektivistickeho statniho celku smerem ke spravcum statu bez opory ve vuli lidu, tak se vzdy deji nepochopitelne a pozdeji historicky nevysvetlitelne veci. Tomu odpovida i stav nasi (evropske) spolecnosti, coz neni ani pes, ani kocka, nybrz dortik namichany ze statne-kapitalisticke a realne-fasiticke slozky.
Samozřejmě, při porodnosti 7 dětí na každou 1 ženu bychom se brzy dostali do stavu, jaký panuje v Africe či jihozápadní Asii. Jenomže jsem napsal každý druhý Evropan, a i to je nadnesené a utopistické! Spíše bychom si mohli vytknout za cíl že každý(á) čtvrtý(á) - a to už by (při stávajícím nezájmu ostatních o potomstvo) mohlo přiblížit Evropu k číslu 2,5 až 3... Bílí Evropané (o nich je řeč) by přestali vymírat a odpadl by tento hlavní argument globalistů, proč musí podporovat příliv neevropských migrantů k nám.
Mít v Evropě celkově 100 mil. obyvatel max. je sice hezká představa, ale rovněž naprosto utopická. To by totiž v okolním světě musela být hustota obyvatelstva stejná či řidší, a k tomu srovnatelné životní podmínky s Evropou... Anebo by vnější hranice Evropy musely být těžce opevněny a uvnitř žádná 5. kolona nadstandartně honorovaných dobroserů a "neziskovkářů". Stejně jako zrádných politiků. Ale i tak by byl tento stav dlouhodobě neudržitelný. Buď by opevněné hranice nakonec padly, a záplava vetřelců by se vřítila dovnitř, anebo by ještě dříve došlo vně Evropy k totálnímu populačnímu overshootu se všemi důsledky. Byla by to hra vabank... Já jsem přesvědčen, že za současné situace je nejdůležitější a nejrozumnější zastavit vymírání původního bílého obyvatelstva/rasy. A každému, kdo k tomu přispěje, je zapotřebí projevit vděk a uznání.
No však proč ne.
Pokud by se lidská populace snížila na nějaké 2mld. a začalo se lépe rozdělovat bohatsví, ne jako dnes kdy 1% vlastní téměř celou planetu tak by tu bylo dost prostoru a dost surovin pro zajištění současné západní životní úrovně pro všechny.
Jenže místo toho se predikuje 10,5mld do roku 2065.
Už dnes umírají tisíce lidí hlady a další miliony jsou podvyživené. Je sice hezké jak se snažíme modifikovat potraviny ale zapomínáme na to, že díky změně klimatu se vyšší výnosy vynulují v důsledku klimatických změn. Je tak velmi pravděpodobné, že nás čeká v budoucnu velký hladomor.
Jenom ze subsaharské Afriky se může v přístích 25letech vydat směrem do Evropy dalších 100milionu lidí. To nemluvím o brutálně přelidněných zemích jako je třeba Pákistán, ono taky není překvapením, že nejpočetnější muslimská komunita v UK jsou pákistanci, proč asi.
Blíží se bouře a obávám se, že Evropa nebude schopna zastavit obrovskou migrační vlnu která přijde. To co se děje v Evropě dnes je teprve začátek. Nevím nakolik si naše vlastní elity uvědomují tuto skutečnost, mám za to, že sledují své krátkodobé cíle a celý tento multi-kulturní projekt se jim může snadno vymknout z rukou. A nebo se snaží o likvidaci bílé rasy a potom je to ještě horší než jsem si myslel.
Konzum, hamižnost, bezohlednost, způsobuje ztrátu obezřetnosti.Ani se nenadějeme a ovládne nás masa primitivů, protože je agresivní.My už zvládáme jen růžové spodní prádlo, nagelované vlasy, kérky po těle jako idioti a náš bůh je mobil, do kterého čumíme i kdyby jsme měli hlavy pod gilotinou!Končíme.Neziskovky toho hbitě využívají!
Souhlasím. A proč? Protože zapomněl na Pána Boha a jeho Zákon. Člověk bez Boha je jako loď bez kotvy na moři zmítající se ve velké bouři, nedokáže rozlišovat dobro a zlo, krásu od ošklivosti. Ateistická společnost je jako skupina cestujících ve vlaku z kopce se řítícím bez brzd a strojvůdce. Je duchovně nemocná, a proto následuje degradace a zkáza. Neřest, rozvrat, tolerance a lhostejnost k různým nemravnostem přivedly ke zkáze i národy před námi. Není na tom nic nového, jen člověk je nepoučitelný.
Místo rozvíjení dovedností, učení se ověřitelných skutečností, uspořádávání poznatků a uchovávání pudu sebezáchovy - nechat si vymývat mozek svatošmejdským podvodem, blízkovýchodním otrokářským zlořádem?
Přiklady vymývání mozků otroků podle Písma svatého:
„Nemějte tedy starost a neříkejte: co budeme jíst? Co budeme pít? (Mt 6,31)…kdo tě uhodí do pravé tváře, nastav mu i druhou (MT 5,39)…Radujte se a jásejte, protože máte hojnou odměnu v nebesích (Mt 5,12)…Vstal, pohrozil větrům i moři a nastalo veliké ticho. Lidé užasli a říkali; ,Kdo to jen je, že ho poslouchají větry i moře?“(Mt 8,27)
(A pak že prý komunisti za socialismu vymysleli; poručíme větru, dešti - a oni to byli dávno před tím samovyvolenci, svatošmejdi)
Místo spolehnout se na své schopnosti - oddávat se osudu? Místo konat, co můžu, dokud můžu - oddávat se vůli neviditelného nepoznatelného strach vzbuzujícího boha? Věřit farizejskému podvodu? Debilita!
Jedné ze tří blízkovýchodních pánbíčkářských zrůdností předsedá Chazar papež František. Stejně jako presstituti i on vítá nájezdníky. Ti jsou zázračnými sliby od svatošmejdů zdebilizováni. Okupanti,nemajíce kloudné uplatnění, kradou, loupí, znásilňují, vraždí.„Kulturní obohacení." Z jedné kulturní zdůdnosti k další. Scénáře ovšem kdysi i nyní od talmudistických zrůd.
24.6.2017 13:32
RE: Oddanost debilizaci, to je cesta do vlastního neštěstí
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 358526
Ono to (v tom Novém zákoně) není takto myšleno. Je to otázka kontextu a správné míry, jako u všeho. Aby člověk nehleděl jen na hmotné věci (kdo zná míru.., viz. třeba Lao Ć, Tao te ťing). Člověk samozřejmě má (správně) jednat tam, kde může. Ale máte pravdu, k vymývání mozku a manipulaci se tyto citáty používají velice často.
Pokud jde o "vůli neviditelného nepoznatelného strach vzbuzujícího boha", tak ten je v Bibli podán takovým způsobem, že kdyby to člověk vzal všechno úplně vážně, prakticky by ho nebylo možné mít rád. Můžeme přemýšlet o tom, jestli je to jen hloupost, nevědomost, nebo úmyslná lež.
>Ono to (v tom Novém zákoně) není takto myšleno. Je to otázka kontextu a správné míry
Ó, bez takové vymývárny bych se neobešel. Co je psáno v bibli vlastně neplatí, ale platí úplně něco jiného! Je psáno; „Nemějte tedy starost a neříkejte: co budeme jíst? Co budeme pít? (Mt 6,31),“ podle mě je to popírání přirozené potřeby zajištění si základních podmínek pro přežití. Ale v kontextu to znamená úplně něco jiného? Co je správné jednání? Oddat se debilizaci: „Důvěřuj Hospodinu (Alláh, Jahve- stejný základ lsti, podvodu) celým srdcem, na svoji rozumnost nespoléhej.“ (Př 3,5) Dále v xindlofašistické příručce farizejové píší o „správné míře“, v pastorálních epištolách; „Otroci, poslouchejte ve všem své pozemské pány, nejen naoko, abyste se jim po lidsku zalíbili, nýbrž ze srdce, v bázni Páně.“ (LK 3,22)
>Pokud jde o "vůli neviditelného nepoznatelného strach vzbuzujícího boha", tak ten je v Bibli podán takovým způsobem, že kdyby to člověk vzal všechno úplně vážně
Co to vůbec je vůle neviditelného nepoznatelného strach vzbuzujícího boha? Choré nekonečné slintání po moci a zdrojích „jeho zástupců na zemi“- se lstí, debilizací a tyranií? Hraniční tyranií: „Já jsem Hospodin (Alláh, Jahve)…Jestliže mě nebudete poslouchat a nebudete plnit všechny tyto příkazy, jestliže zavrhnete má nařízení…Budete jíst maso svých synů a budete jíst maso svých dcer.“ (Lv 26,29) Což ve lstivém vysvětlení může znamenat také úplně něco jiného. Co to ale podle mě neznamená, je svobodná vůle člověka.
Možnost volby.
26.6.2017 13:00
RE: Oddanost debilizaci, to je cesta do vlastního neštěstí
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 358634
Ještě bych snad poznamenal, že jsem neměl žádný úmysl v tom "vymývání", jak tomu říkáte, pokračovat. Ty citáty dobře znám, prostředí z kterého jsou, jsem poznal i zevnitř, na sobě. Prošel jsem určitým vývojem, dá se říct, že poněkud nedobrovolně. Hledal jsem i jiné duchovní prameny, než křesťanské. Takže míchám všechno dohromady, přesně jak se mi zachce . Využívám přesně té svobody člověka, kterou hájíte.
Když ta různá učení konfrontuji se svou situací (můžete se podívat na jiné moje příspěvky), konstatuji, že všichni ti duchovní učitelé trochu "kecali". Nebo minimálně jejich žáci, kteří to zapsali. Ale zase není to všechno jen myšleno špatně. Nejsem ničí mluvčí, říkám jen, jak to vidím.
V určitém období mně některé věci dráždily stejně, jako Vás, argumentoval jsem podobně, snad právě proto jsem Vám odepsal. V druhé části příspěvku citujete Starý zákon, a ta místa právě svědčí o tom, co jsem psal. Mně byly podobné pasáže vždycky na překážku, nikdy jsem nepochopil a nejspíš ani nepochopím, jak bytost, která má být láska sama, může takto mluvit a na jiných místech i jednat. Nemůže - v tom je to řešení. Prostě je to lež, skoro celá kniha a její celkové vyznění. Ve smyslu zprávy o nejvnitřnější podstatě všech věcí, nás všech a celého Vesmíru. Jejímu biblickému pojmenování se (úmyslně) vyhýbám.
Kecáš pyčoviny. Žiju obyčejným životem, pracuji a na rozdíl od vás vy demokratičtí zloději, platím daně. Nevím proč, by měl bílý svět, být nemocný? Nejsem hamyžnej a nežiju pro peníze. Ale vinu na všem nesete vy, co volíte ty demokratické kurwy, co všechno měří množstvím peněz. Za vším hledej demokrata. Kradl, fotbalista, primátor, podnikatel Bakala a další? Všichni mají něco společného: Jsou demokrati.!!!
20.6.2017 23:45
Mafie, pašeráci, nevládní organizace, OSN, NATO, papež František, coby vykonavatelé zadání světoobčanů banksterů.
Dojímá mě, jak fašisty ovládaná organizace OSN má péči o doplňování obyvatelstva v Evropě. Přitom by stačilo tak málo, pokud by mělo býti obyvatel v Evropě stále podobně? Peníze na lidská jatka, války, válečný rozpočet s podvodným názvem výdaje na obranu, vydávat na podporu rodin. Prý jsme se zavázali fašistické organizaci NATO k výdajům na vraždění, podle lstivého zločineckého slovníku - na obranu, 2% HDP, což by nyní bylo asi 10% rozpočtu ČR, 100 miliard korun českých. Za to by bylo školek, škol, bytů a přídavků na děti.
NATO není proto, aby bránilo hranice před okupanty, ale okupovat území kolem Ruska nebo Severní Koreje, k tomu je. Vraždit v Iráku nebo Sýrii může také. Pobřežní hlídky by měly být přejmenovány. Pašerácké hlídky by byl mnohem výstižnější název. Jsou součástí pašerácké stezky ovládané korporátními fašisty.
Holožvástem to korporátní fašisti se svými poskoky zase dobili.
Druhou světovou válku zorganizovali banksteři, k čemuž se ve své skrovnosti jaksi nehlásí. Koncentráky byly pro likvidaci konkurence a neposlušných. A pro válečnou výrobu. Něco ve stylu - z otroků musíme dostat co nejvíc (IG Farben a další chucpe chavrusy). Na ztrátách lidských životů korporátním fašistům nezáleželo. Zato na zdrojích a moci ano. Například uloupené zlato bylo přemístěno do „neutrálního“ Švýcarska, spravovaného taktéž bankstery.
Profesor papez Frantisek hovori zcela jasne
__do kazdeho kostela 40 Semitskych Arabu, aby se naredil antisemitizmus
__do kazde bile rodiny 10 Pisecnych Negru, aby se zlomil odpor.
OSN a jeji majitelky hovori zcela jasne___do Evropy proudi deti
__90 % jsou mladici tz. deti
__10 % tvori Sufrazetky to jsou taky mladici
A proto budou zrusemy duchody a socialni davky a budou zavedeny Alimenty
Afro-Evropane a Semito-Evropane budou alimenty pobirat naveky.
Kdo nezaplati Negroidum alimenty bude odsouzen ke 20 letum ve veznici s ostrahou.
Dej demokratovi moc a kvůli penězům zničí všechno, nejen počasí, ale i Evropskou civilizaci. Demokrat v klidu zniči fabriku za 5 miliar, aby vidělal pro sebe 5 milionů. Tuhle demokracii, starou 2500 let, kterou se ohánějí USA, je nutné minimálně reformovat, optimálně vykopnout na smetiště dějín. Tolik lidského utrpení a mrtvých, jako demokracie, po sobě nezanechal ani Hitler a Stalin dohromady.
Ale v britove se jeste nevzapamatovali z mocnych soku a nestihli svest horici barak a nepodarene volby na Rusko. Ani slovicko nikde o korporacich , ktere takove baraky postavily a stavi dale.
A prodavaji velmi draze. Napravy , opravy , kontroly i ty protipozarni pak musi zajistit stat , za penize vydrene z pracujicich.
A musi nejen stat , ale lide ,rodiny a deti , kteri se stavaji nevinnymi obetmi
musi nest i poslusne vsechny NASLEDKY !!!
Aspon nejsou v tomto,pripade obeti obvineny jako mnohokrat predtim.
Nejmenovat ty zodpovedne, je pravidlo dneska.
Kdokoliv uvede pravdiva fakta , nehodici se, je umlcen a kazdy kritik je hlucne obvinovan pravdolaskari. S absolutni moci propagandy po ruce.
Kdo uvazuje a vyjadruje se logicky je nazyvan konspiratorem a zakriknut temi opravdovymi konspiratory. /Bylo tim "zakriknutim" dnes povereno NATO/...
Extremista je kazdy kdo odhaluje fakta a informuje o pravdivych udalostech, ktere jsou dnes beze sporu velmi extremni/tak nic jineho nezbyva ani/ ,kdyz odhaluje tak skutecnost a je umlcen povykem skutecnych extremistu , vyrobcu chaosu a tech, kteri musi upevnit moc ..Za cenu valek, tragedii a obeti.
Komunisti nazyvali takovy beh udalosti zamerne /vytvorenych/
jako PLIZIVOU KONTRAREVOLUCI a meli celkem pravdu. Ta postupne a trpelive a s vyjimkami nepozorovane , zachvacujue svet a drti lidstvo jiz od materskych skolek svymi slizskymi chapadly.
A tak Brusel uchvatil a upevnil totalni moc na EU a ted prichazi Diktaty, Rozkazy , Narizeni a Instrukce /verejne nebo tajne/ , ohled na demokraticke obcany EU neni zadny , logika vyvoje plizivych, ale extremnich teroristu a jejich vzrustajici moci, pak veli ,aby pouzili vsech moznych Vyhruzek , Soudu a Zakonu, jiz na tyto situace predem a dobre pripravenych. Octli jsme se prave ve stadiu SOUDU !!
/. Mluvime o konspiracich/.
Stoji za pozornost vyraz plaza v obliceji a v ocich a celkem i v chovani britske vladni extremistky May.
Beze stopy lidskosti ,/stejne jako u jinych politiku , Cheyney napr./a s vyrazem chladne zurivou nenavisti vuci vsemu lidskemu. Stale jen opakuji obvykle fraze beze stopy citu, solidarity a beznych projevu normalni, lidske povahy..
A prese vsecky tragedie , ktere ukazuji jejich neschopnost vladnout a snahu skodit ,a nikdy snahu zabezpecit normalni zivot , nikdy dobrovolne neresignuji..!!!.
Nezáleží přece na tom, jakou má politický systém nálepku, jak sám sobě říká, ale jak reálně funguje (nebo nefunguje). Souhlasili byste s tím, že systém je takový, jako je ten, kdo v něm reálně vládne?
To znamená, kdyby, čistě teoreticky, existovala skutečná demokracie, její kvality a chování (na vnitřní i vnější politické scéně) by záležely na tom, z jakých lidí by byla složená. Implicitně se předpokládá, že většina je automaticky morálně na výši a představuje sílu "dobra". Zapomíná se ale, že většina může být také zmanipulovaná, zaslepená, nevzdělaná i celkově morálně zkažená. A také většinou je. V demokracii je také velký problém kontroly. Člověk bojující každý den o přežití, o zdraví, o zajištění rodiny,... prostě nemá čas ani sílu kontrolovat politiky, chodit na demonstrace. Oni to také dobře vědí a starají se dobře, aby tu sílu a čas neměl.
A naopak, je-li u moci jeden nebo úzká skupina, teoreticky by to mohl být skvělý člověk, vystupující většinou v legendách z dávné doby (snad Karel IV nebo čínský Žlutý císař?). Ale podle zákona vlčí smečky a boje o moc to tak většinou nedopadne (Hitler, Stalin,..).
Někdy se také objevuje myšlenka ideokracie, vláda skutečných elit a moudrých lidí. Problém je, kde je vzít a proč by měli chtít vládnout. Například vědci a techničtí odborníci, mezi něž se počítám, jako skupina nejsou ani lepší ani horší než ostatní. Ale aspoň je možné v těchto oborech poměrně snadno zkontrolovat odbornou úroveň. Také viz. článek a diskuse o diplomových pracích a absolventech humanitních oborů. Některé obory jsou vyloženě korumpovány a systém si zde vybírá své budoucí opory. Jiné obory, které jsou ze své povahy rigorózní a přesné, jsou naopak tlačeny do pozadí. Možná úmyslně. Celkově to povede k degeneraci, ale ta se neprojeví hned.
Ideální by mohl být systém, který kromě myšlenky dát šanci (na osobní rozvoj a uplatnění) všem, by měl obsahovat samoopravný a samovýchovný mechanismus. Jak to ale zařídit? Kde třeba vzít etalon, k němuž by se takový mechanismus měl vztahovat? Například organizované náboženství selhává úplně stejně, jako všechno ostatní. A když se podíváme na velké a všeobecně uznávané duchovní učitele (Kristus, Buddha, Lao-Ć,..), nikdo z nich o vládnutí neměl zájem. Pochopitelně, není možné v tomto světě žít normální život a neušpinit se... Nic proti nim, ale mám dojem, že v reálném životě jejich učení moc nepomohlo.
Protože se tím nechci nikoho dotknout, vysvětlím, co tím myslím. Když jsem se oženil (a to šťastně) a založil rodinu, kostelové křesťanství mi nebylo skoro na nic. Když jsem onemocněl rakovinou, musel jsem si na všechno přijít sám a znovu. Takže sice hodně z toho, co organizovaná náboženství (nejen křesťanství) říkají je sice pravda, ale tak nějak jinak a naprosto nečekaně.
Tuto stránku navštívilo 3 386