Diskuze k článku

Profesor Rainer Mausfeld, přednáška na téma: Strach mocenských elit z národa

Příspěvků 23

15.5.2017 2:38

Poznamky...

P.A.Semi 79.?.?.?

1.Elity nespokojene s lidem to zacaly resit.Pred casem byl vtip:"Národ zklamal své vládce, a tak vládcové vymění lid".Ovsem nyni mrzne usmev na rtech, protoze prave tohle neomarxisticti soudruzi z Brusele a Berlina zacali provadet dovezenim noveho hnědého lidu dle Kalergiho planu. Opravdu se chystaji, ze behem necele generace vymeni Evr.lid za jiny, bez naroda, historie,zcela poddajny ž.elite

2.skutecna Zastupitelska Demokracie je nejdokonalejsi system vladnuti. Takova ale zatim nikde neni. Dnes tu je Volena Tyranie.
Zastupitelska demokracie tu bude, az bude Zastupitel, kdo ma Důvěru sveho Voliče a skutecne ho Zastupuje. Jakmile ztrati Duveru, prestane byt Zastupitel.
Takto budou vladnout Dobre Elity, narozdil od Spatnych Elit soucasne Volene Tyranie, narozdil od prumerneho plebsu ovladaneho Médii v Přímé Demokracii.
http://www.novarepublika.cz/2017/05/strany-zbyvajicich-devadesat-devet.html#c4556626464456709908
a nasl.

3."pastýři od narození a ovce od narození" - az prilis zavani ž.nadrazenosti. Nic takoveho neexistuje!

4.Degradace Národa je rovnez z Podezřelé dílny.
Národ je Bytost vyssiho radu, jako Úl. Vitrualni bytost vyssi fraktalni urovne.
Jiste ze i Elity existuji, sice nejsou dedicne a neni zadne pevne rozhrani, ale proste nejsme si vsichni Rovni (ve smyslu ekvivalence i zamenitelnosti), to je jen (neo-)marxisticky Blud.
Elity nejsou jen spatne. Jsou Dobre Elity a jsou Zlé Elity. (Jen zde autor vyvolava dojem, ze "Elita" je a-priori ta Zlá, ze je vsechno Elitni potreba znicit a celou spolecnost vyrovnat v naproste marxisticke Rovnosti)
Spolecnost je jako Katedrala, tedy Struktura, jez ma Smysl. Rovnost je jako zbourat kazdou Strukturu a jednotlive kameny vyrovnat vedle sebe do roviny. Pak jsou si vsechny rovny! Postradaji nejen Struktruru, ale i Smysl.
Neni Smyslem Spolecnosti ani Chramu jen zdanlive spravedlna Rovnost vsech Kamenu.

5."a opravdová centra moci nejsou ve středu pozornosti"
kdybych zminil,kdo predevsim ma Moc,neproslo by to cenzurou

6.Falesna slova - dnes diskurs zcela zaplnen anti-Labely. Oznacuji obvykle opaky toho,co vyslovuji. Zde treba slovo "Elita" je lživý anti-label,pouzivajici tento pojem pro neco,co "Elita" ve skutecnosti neni, cimz zastira to,ze skutecna "Elita" je potrebna a je dobre,kdyz Dobrá Elita vladne.
Stejne to je s "Democratic party" v USA jez neni demokraticka, "Liberalove" kteri omezuji svobodu slova,levice a pravice prohozene,Sexismus je prirozena laska ale "Gender equality" je privilegium zen,Rasismus je nebyt anti-white,Populiste jsou pry Centriste ale Vlastenci jsou nazyvani Populiste,i zde zamenuje neo-conservative a neo-liberal,nebo "Zastupitelska dem." neni Z.D. atd

7.Propaganda je problem.Cesta ven je co nejotevrenejsi sireni informaci, porovnavani zdroju.Internet otevrel lidem oci a cestu ven.Jde ted o to,nenechat si ty vratka zase pribouchnout

8.1789 byl rejd řezníků.Vsichni pak byli spravedlive odpraveni Napoleonem v Rusku. Rovnost (zaměnitelnost,nevynikajicnost) je nebezpecna neo-marxisticka iluze

357823

15.5.2017 21:31

Hlavně nic nového neříct, ale vysoce seriozně...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 357823

Extrémě dlouhé rádobyvědecké stále dokola se opakující články, ve kterých není v podstatě nic nového ani neznámého, co by už na internetu mnohokrát nebylo, vše psané vysoce spisovně a logicky ...Nepřipadá Vám to taky jako taková jakoby intelektuálnější ale o to nebezpečnější forma oblbování.....? [velký smích]

357835

16.5.2017 10:25

RE: Hlavně nic nového neříct, ale vysoce seriozně...

Altman 93.?.?.?

Reakce na 357835

Máš pravdu. Ve velké většině takové ty správně pravé pravoucí, z hlav podobných tvé. A že jich je všude hromady.
Takových to "oblbování" o kterých jsi se zmíníl, jsou minima. A přečíst si je dneska v tom převažujícím oblbováku, je docela vzácné. Hlavně tady, v té naši hezky česky, protektorátní krajině.
Jinak, jak oblbnout blba ? Poraď a hlavně napiš svůj ročník.
p.s. V případě, že je v této odpovědi něco vulgo, pak se omlouvám.

357838

16.5.2017 16:16

==: Hlavně nic nového neříct, ale vysoce seriozně...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 357838

Jak oblbnout blba, a nejen blba? Je to velmi snadné, a sám se tím zabývám roky. Prosímvás, ne v háku a za žold, jen mne to baví.../.Stačí vhodného jedince vyhledat, postavit na internetová divadelní prkna, zapnout reflektory, a nechat se ho rozčílit.

Internet je něco o čem se před rokem 1989 fotrům dnešních bolševických dětí, které se tu snaží vládnout, mohlo jen zdát. Můj kolega, vedoucí jednoho ze známých ústavů duševního zdraví národa / dříve se tomu říkalo psychiatrie, a ještě předtím blázinec / tvrdí, že když postaví na chodbě dvě internetové konzoly a dívá se na to zezadu v kanclu, ví za půl dne o pacientech daleko více, než kdyby je diagnostikoval půl roku nejmodernějšími metodami pod vlivem psychofarmak, a nebo mlátil jako estébák dlaní přes ucho či kopal kanadou do ledvin . Takového Zvědavce si velmi vážím, protože je to něco podobného, jen se to nachází před plotem, a ne za plotem, což je ale při dnešní společenské situaci asi v podstatě jedno....

Jsme spolu s kolegou ročník 50... [velký smích]

357842

16.5.2017 20:38

RE: ==: Hlavně nic nového neříct, ale vysoce seriozně...

Altman 93.?.?.?

Reakce na 357842

Ročník 1950. Já 1938. I v tom je určitý symbol. Prožitá válka, byť jako děcko, je neocenitelná věc. Zvláště když člověk ví, o co se jednalo a komu to prospělo.
Rovněž svědectví rodičů, co to byla ta první "demokratická" republika.
Pan je s kolegou asi v té vyšší kastě, jako ten pejsek onoho ovčáka. To o těch estebácích a kopancích kanadou, něco naznačuje. Byl jste pokopán ? Nebo dokonce ohluchnul ? Já jsem měl s "komunisty" také problém, jako můj otec, který plný ideálu přijal tu rudou knížku po válce, aby ji (ta odvaha) položil v padesátých létech. Ne že by ztratil ideu ale na protest, co se ze strany stalo už pár let po válce. Být nalevo je a byl vždy problém. Z "levého" se snadno stane pravý pravák. Naopak to moc nejde. A jak ukázal hadrák, praváku se najednou rekordně urodilo.
No dobře. Jste zřejmě jedna z "obětí komunismu", a to se ve vašem případě nedá nic dělat.
Někdo byl obětí kapitalismu za té naši první a někdo zase oběť jiného ismu.
Dneska jsou zase ty stejné podmínky, jako za té první "demokracie".
Pro někoho pohoda, pro většinu nic moc.
Kdybych byl vašim kolegou, tak jsme asi už tři.

357843

18.5.2017 8:07

RE: Poznamky...

cormel 93.?.?.?

Reakce na 357823

pozn. jako nejlepší forma vlády se udává osvícený absolutismus.

357854

15.5.2017 10:45

U nás by se měla probudit klidná síla a jit konečně k volbám protože už taky nemusí prosperovat a stát se bezprizorními

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Z PL
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/...
Pružní "plastic people of universe jsou všichni gumáci nejen e lička. [smích], eš, 15. 5. 2017 9:51:03
Je čas na změny z gruntu. Volit na podzim sebranku která za 3.dekády budování kapitalismu postavila národ na piedestal rozvojových zemí za mrzké mzdy NELZE !!! V nepatrných obměnách jsou tam stejní kejklíři a šejdíři které strany používají jako firmy na vlastní zisky a podnikatelé v politice občanům je i výsměch intelektu. Takže ten augiášův chlév tam je potřeba rázně vyčistit. Žádnou ze stávajících parlamentních stran na podzim do sněmovny nepustit. K volbám pokud chcete změnu musíte jít protože rozvětvené rodinky přisáté na státní cecíky si tam své dárečky tlačit budou, to si pište! Napáchali toho že zpronevěřili vytvořenou industrializaci takřka soběstačného nezadluženého státu v ždímanou kolonii lidských zdrojů kdy půl století generací by na jejich mrhání za společného nevydělalo a ještě s jakým výsledkem outsorsované kolonie systému dluhu, teď 2. bilióny dluhového otroctví potomkům. Nýmandů bylo opravdu dost. Je takřka nulová šance aby se tam dostali takoví šmelináři kteří neváhají za vlastní profity zaprodat cokoli jak nás mnohokrát přesvědčili. Nezapoměňte a ve svém zájmu a hlavně dětí pokud je máte "zanedlouho"
- ŽEŇTE JE OD KORYT. https://www.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.svob...

https://www.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.svob...

de la vére [velký smích] dobrý, fakt jako dobrý https://www.youtube.com/watch?v=M-vqRY8j1rU

357826

15.5.2017 12:31

Dobrá analýza podstaty

Altern 141.?.?.?

Jen víc takto užitečných textů!

357828

19.5.2017 4:16

RE: Dobrá analýza podstaty

PavelSam 90.?.?.?

Reakce na 357828

Souhlasím, solidní text. Ale pro člověka, který o tom všem nikdy neslyšel, bude znít jako "snůška hloupostí".

Kdo nezná historii Británie a způsob vládnutí koloniím (řekněme od Indie r.1860 - 1905, dělení Bengálska), kdo neví nic o převzetí bank Francie, Británie a USA, a neví nic o "trustech" kolem r.1907 a vzniku finančního centra světa (wiki, Panika v r.1907, vznik Fed jako důsledek dlouhé práce a této paniky), viz Edward Griffin o schůzce bankéřů r.1910,

...kdo neví nic o Africkém dobrodružství Rhodese, britských školách a Milnerově skupině "Kulatého stolu", z jejichž "kindergaten" (mladých z Afriky) vznikla CFR v USA a RIIA v Británii, aby vedli svět do války - pro ovládnutí oceánů a vznik dluhů

...tak ten nikdy nepochopí, kam se posunul vliv finančního centra moci po druhé světové válce, natož dnes, v době NGO (Soft Powers) a jejich médií, totálního vymytí mozků mladých, kteří "demonstrují pro válku" a další finanční krizi, a kteří nadávají těm, kteří je v podstatě chrání (před teroristy ISIS, banderovci, a dalšími účelovými silami těch finančních elit).


Dluhy jen rostou, čeká je další finanční krize, a např. můj velmi inteligentní kolega řekl:"Ale dluhy států jsou něco jiného, ty se neplatí." Svatá prostoto, a to je sečtělý!! Kdepak, sociální sítě a média, filmy a kultura se staly vymývárnou mozků - ten text výše má pravdu, utajují před lidmi, jak by se dalo na problémech pracovat lépe, a volby mezi "bílými koni" elit nemohou nic zásadního změnit. Dlužník je vždy otrokem svého věřitele, navíc když ten ovládá celý trh, může kdykoliv přivést lidi i státy zcela na mizinu. Jde o falešný pocit demokracie a hlubokou indoktrinaci, dlouhodobou, dnes vrcholící do velkého finále.

357885

15.5.2017 13:42

Chtělo by to okopírovat, vzít zvýrazňovač

Altman 93.?.?.?

a označit podstatné, byť podstané je tam asi vše.
Ze svého "letem světem" nad touto esejí, jsem ale vycítil toho ducha onoho díla, a tak dávám za 1.
Dodávat k tomu něco je ale těžké, protože to chce nejen přečíst, ale i o tom kriticky přemýšlet. A než bych se dostal k vyjádření, budou tu další a další výzvy k myšlení.
Jelita a pasáci, spolu s hlupáky ovcemi, většinou uhříky, to ale odsoudí šmahem. Myšlení bolí a navíc ti co nemají o čem myslet, jelikož nic neví a umí jen papouškovat pravičácké mantry, budou bečet unisono.

357830

15.5.2017 15:43

RE: Chtělo by to okopírovat, vzít zvýrazňovač

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 357830

Jistě je to zajímavý text, dobře za něj.
Pan profesor si ale dává moc velký pozor , aby náhodou nezmínil ani v náznaku konkrétně " oč jde" a konkrétně komu. Cituje pouze poskoky a loutky, i když pozornost si zaslouží stáří citátů a jejich dopad do matérie onoho tzv. "prostého lidu" za ta staletí - nula, nic.
Jinak samozřejmě i přehledně katalogizuje "oblbování" , takže přečíst by si článek měl každý , nejlépe 2x. Co by se však stalo ? Vsadím se, že nic. Jako již staletí. De La Boetie to ostatně již dávno napsal a uplynuly staletí a nic, jen stamiliony zavražděných mrtvol .
A k té fascinaci osvícenstvím; no můj dojem je, že osvícenci dělali stejné ne-li mnohem horší prasárny než " tmáři" a v hustotě vyšší .
Mimochodem, o potřebě či nutnosti dělat z "lidí" blbce se již hovoří denně v médiích a "lidem" to - nevadí.
Co asi tak bude efektivnější , kultivování elit nebo kultivování lidu ? Zdá se někomu, že lid lze zkultivovat k politické dospělosti , už se to povedlo někde někdy ? Profesor udává, že vlastnické a politické elity si platí intelektuální elity ,
aby pro ně dělaly špinavou práci proti lidu. Jak chcete kultivovat lid, když mu stačí zamávat před nosem koblihou ?
Intelektuální elity by se spíš měly kultivovat především samy, aby při tom prostituování se alespoň mírnily zhovadilosti rentiérů. Tím bych začal.

357833

16.5.2017 0:38

RE: Chtělo by to okopírovat, vzít zvýrazňovač

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 357833

Inteligenci si kazdy muze koupit , vetsinou to jsou kurvy prodejny , kupoval je i Ada Hitler.
Elity mysli na sebe jak urvat pro sebe maximum!!! a prezit. Nemysli nad nicim jinym a stoleti.
Lidi proste musi prohlednout a pocist cist jako maniaci, pochopit ideologie!!! a najit sve misto ve existencni tlacenici. Pokud ne skonci na urovni negru!!!

Ja osobne neverim na inteligenci elit ale spise na umyslne zdegenrovani ve skolach lidi.

Ovsem elity , nemaji prilis mnoho moznosti , pri populacni explosi musi !!! dojit k socialnim revolucim !!!a oni vedi , ze budou zakonite CILEM UTOKU , mozna opravnene.

Je to skutecne strasna scena a proto se vyvyjeji Policejni Roboty, Zbrane na ovladani davu, Roboticka armada , soukrome armady , narodni brana povinost je neexistujici.

Je to scena z futurismu, ale lidi a dav NECTE a NEMYSLI!!!

357836

16.5.2017 11:57

RE: Chtělo by to okopírovat, vzít zvýrazňovač

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 357836

Je to skutecne strasna scena - ano svět je skutečně děsivá scéna , obludná a hororová, i když obdivovatelům Angeliny Jolie to přijde přesně obráceně a to je ještě obludnější a skutečně bizzar.
"Nakousl" jste nejspíše problém sobectví. Čistě z účetního hlediska je ale mezi sobcem hlupákem a sobcem chytrákem malý rozdíl. Rozdíl nastává z hlediska odpovědnosti za kolektiv, tak nějak se ve vesmíru lidí předpokládá , že chytrák by měl být nejen odpovědnější za sebe než hlupák za sebe, ale o chytrákovi se ( ze záhadných důvodů ) usuzuje, že bude odpovědnější i za kolektiv (společnost směsi chytráků a hlupáků) více než hlupák ( taktéž člen kolektivu ), asi prý protože je chytřejší, aniž by bylo řečeno v čem je chytřejší pro kolektiv, když chytrák je ve skutečnosti chytřejší jen pro sebe.
Jenže ty doby jsou dávno pryč, kdy chytráci, tedy někteří lidé moudří, zvedali své humanistické hlavy z bahna hororu , aristokrat a aktivista Marx nám všem vysvětlil, že "poslední budou první a první poslední" pro slávu šesticípé hvězdy. Od těch dob jsou všichni socio-politicky kompetentní k čemukoliv a skutečně nejvíc přínosný byznys pro chytráky jsou pohřební služby.
Jak tedy vysvětlit sobcům, chytrým i hloupým, že by se měli krotit ? Kdo bude ta autorita, která jim poskytne nový BIOS do jejich 8-mi bitových systémů ? Vedoucí
sobecká síla světa si myslí, že to budou 4 kamery na metr čtvereční zeměplochy a výtěry rekta 3x denně. A nejméně 1/2 polovina sobců jim tleská, protože prý to budou rekta sousedova. Opět. Jak znám lid obecný, násady ke košťatům půjdou na dračku.

357839

19.5.2017 4:41

RE: Chtělo by to okopírovat, vzít zvýrazňovač

PavelSam 90.?.?.?

Reakce na 357839

Lid se vzbouří, až "nebude mít co žrát" (a bankomat bude vypnutý). Nevzbouří se, když mu seberou-ovládnou banky, když zadluží jeho státy, když v daleké zemi umírají miliony lidí, když mu média denně otevřeně lžou.

Utopická sci-fi díla popisují možnost zrušit "soutěž" o ekonomický prospěch, v dobách "obecného blahobytu budoucnosti", kdy stroje a umělá inteligence zajistí možnost "nedřít na poli a v továrnách", při dostatku jídla a věcí.

Jenže jaksi "civilizace spalovací-ropná a průmyslová" zanechává po sobě spoušť, ničí přírodu a životní druhy na souši i v mořích, odpady toxikují vzduch a lidí je na planetě příliš.

Takže otázou dneška je, jak to vše zaregulovat (Čína, Indie, kdyby tam žili všichni jako na západě, tak svět končí), a elity dnes dokáží ekonomicky nebo vojensky zničit všechny země, "hard silou" s výjimkou jaderných velmocí, ale i ty možná časem podlehnou soft silám a manipulaci konzumem.

Takže nám chybí čas a rozum, a peníze se hromadí u malého procenta zazobanců, kteří nemají zájem na řešení, které by je připravilo o tuto (finanční - potažmo skrytě plně politickou) moc, budovanou dvě staletí.

357886

15.5.2017 14:09

Pyramída hierarchie svetovej moci. Stručný prehľad pre začiatočníkov

pozorovateľ 217.?.?.?

Môže sa niekomu hodiť ako úvodný orientačný prehľad významu a histórie najdôležitejších používaných pojmov a vysvetlenie rozdielov medzi nimi:

- globalisti
- slobodomurári
- ilumináti
- satanisti
- B'nai B'rith
- Prieuré de Sion
- Sionisti vs. Židia
- Čierna šľachta
- Okrúhly stôl
- CFR
- RIIA
- Skull and Bones
- Thule
- Council of 13
- Najvplyvnejšie bankárske rodiny sveta
- Výbor 300
- Bilderberg
- Rímsky klub
- Trilaterálna komisia
- OSN
- Bank for International Settlements
- Medzinárodný menový fond
- Svetová banka
- Tavistock Institute of Human Relations
- FED
- IRS
- FBI
- CIA

celý článok tu:

https://diskuter.wordpress.com/2017/05/11/pyramida...

357831

15.5.2017 15:34

Myšlení je prevít a bolí. Souhlas,

Velekněz Ratata 185.?.?.?

Proto dovolte paradox: z uváděných hledisek nebyl režim řekněme v ČSSR ani tak moc totalitní. Důvod: podceněný vývoj technologie lhaní. Systém lhal, ale převážně amatérsky. Důvod: velká část papalášů byla opravdu přesvědčena, že to dělají pro lidi a hlavně že historická pravda je tak nějak stejně na jejich straně. Chytřejší a leckdy vlivnější se řídili prostou zištností a v poslední fázi rozvalu systém, na kterém parazitovali, zradili za možnost nasytit se na jeho mršině. Stávající systém (de facto ten, který přetrval) takto rozvalit nepůjde, protože není komu ho zradit.

Autor je na tom ve skutečnosti o dost víc germánsko-hegeliánsko-marxisticky, než by tu možná každému líbilo. Ale prosím: neklamte se rovnítkem mezi marxismem a neomarxismem. (Nepatří tam víc než třeba mezi Nea a neoprén.) První chápu jako dobově úspěšnou teorii, která reálné sociální procesy demaskovala. To druhé (když už to musí být a termín je v oběhu) je něco, co sociální realitu naopak pomáhá maskovat.

357832

15.5.2017 19:11

Demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

západního střihu vždy byla a je jen znamentým fíglem finančních elit k udržení vysávaných otroků v poslušnosti a v pokoře. Společnost založená především na zisku a jeho stále více nerovnoměrnějším rozdělování není a ani nemůže být demokracií, nýbrž je jasnou diktaturou kapitálu. Dnes více než kdy jindy dochází k privatizaci zisků stále užší skupinou tzv. mocenských "elit" (ve skutečnosti všehoschopných sociopatů a zločinců, kteří dost často nějaký ten státní převrat zasponzorují ) a k socializaci ztrát. Taková "demokracie" nemůže skončit jinak než zcela zjevnou diktaturou a tyranií početně marginálních "elit" nad miliardami naivních a více či méně poslušných novodobých otroků. Toho jsme ostatně v současnosti přímými svědky a účastníky. Otroci jsou jen zdrojem zisků a moci zločineckých "elit" a dobrý kanonfutr ve válkách, revolucích, etnických a náboženských konfliktech, které"elity" záměrně vyvolávají, a to za výlučně své zájmy a profit. Dokud toto lidé nepochopí, budou mít zločinci a sociopati vždy navrch a svět se bude zmítat v krizích, válkách, státních převratech atd.

357834

19.5.2017 4:49

RE: Demokracie

PavelSam 90.?.?.?

Reakce na 357834

Ano, souhlasím. Přesně tak to je. Oni nedají pokoj, dokud si nepodrobí všechny, a pak propukne (po roce 2050) novodobé otroctví, řízené s pomocí umělé inteligence (vojensky i výrobně nebudou navíc potřebovat tolik lidí).

357887

16.5.2017 14:25

Douška pro zajímavost k osobě přednášejícího.

Velekněz Ratata 88.?.?.?

Přiznám se, že to jméno nic neřeklo. Na wiki jen v německé verzi, co tam je, potvrzuje dojem z přednášky (= pro jednou Němec jak se patří[smích]. Studoval psychologii, ale i matematiku a filosofii, dlouhodobě se zabývá experimentální psychologií vnímání, vedoucí několika výzkumných projektů (vnímání barev atd.), zabývá se metodologií výzkumu a konkurujícími si koncepcemi v neurovědách - na hraně sciences a "duchověd" (sorry jako, v němčině se to tak tradičně říká). Publikoval práce o roli a odpovědnosti psychologů při vývoji technik mučení (white torture - informační deprivace atd.), kde mj. dospívá k závěru, že primární není ani tak informační deprivace, jako aktivní zlomení vůle, ponížení, disciplinování subjektu-oběti. Dělám si závěr: tenhle pán ví ale hodně dobře, o čem mluví.

357840

16.5.2017 15:48

RE: Douška pro zajímavost k osobě přednášejícího.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 357840

Ono je idopatické školství v kráterku o něčem jiném s odpady nad kterými ohrnují nos i ti co sociopatizace zrůd plánují?

357841

17.5.2017 0:16

Mýty o ideológiách a revolúciách más

lubosmat 95.?.?.?

Môj nebohý otec nám večne vtĺkal doma do hlavy "robotnícka trieda, strana a vláda a čo my sa rozumieme do politiky, naša mať že je dedinčanka a jeho svokor (môj dedo) kulak.

Vtedy sa mi tomu naozaj chcelo veriť, veď všetko bolo ideoógmi "komunizmu" tak dobre vymyslené, len prečo mala pradu mama, keď občas otca "zarytého komunistu" upozornila na to, že kde sa so svojou čestnosťou hrabe, keď kadejaká podšívka sa má v tom "komunistickom blahobyte" ako prasa v žite, a u nás doma je stále život akosi o chlebe, vode, nejakej tej streche nad hlavov a obnosených veciach po príbuzenstve z mesta.

Po 89 som pochopil, že:
1) vznešený názov "robotnícka trieda" možno kľudne nahradiť pojmom "dav alebo tupé stádo".
2) sebevznešenejjšia ideológia neslúži k rozvoju ale utláčaniu,
3) tzv. "revolúcie" nie sú prejavom vzbury más, ale dôsledkom nezodpovednosti vládnucích elít

Jedno ale socialistom nemožno uprieť, obmedzením bohatstva elít sa snažili celkom účinne budovať, resp. brániť mier.

Kapitalizmus prináša opäť prostredníctvom elít nie slobodu a demokraciu, ale strach a vojnu.

357845

17.5.2017 21:58

RE: Mýty o ideológiách a revolúciách más

Altman 93.?.?.?

Reakce na 357845

Třešnička na dortu.

357851

19.5.2017 5:00

RE: Mýty o ideológiách a revolúciách más

PavelSam 90.?.?.?

Reakce na 357845

Souhlasím, jde jim o ovládnutí všeho a všech, ovládnutí států, jejich zdrojů a ekonomiky, s potenciálem dosáhnout naprosté kontroly nad světem a lidmi (kterých dík umělé inteligenci nebudou tolik už potřebovat, ani výrobně ani vojensky, viz mé další příspěvky výše).

Během asi 30let proběhne poslední obrovská finanční krize a transformace společnosti do dvoutřídní, elit a lidí na okraji, střední vrstva skoro zmizí (lepší otroci, pár nezávislých kolonií) - viz BBC článek s analýzou (i další texty).
http://www.bbc.com/future/story/20170418-how-weste...

357888

Tuto stránku navštívilo 3 385