Diskuze k článku

Absurdita vystřídala jinou

Příspěvků 53

8.5.2017 14:45

A co Rumuni?

Navstevnik 89.?.?.?

Co myslite, kolik ti tu meli padlych? Ti uz jsou z nasi historicke pameti vymazani. Holt zacali valku na spatne strane.

357681

8.5.2017 20:24

RE: A co Rumuni?

t 85.?.?.?

Reakce na 357681

Nie,ešte nie sú.Moje rodné mesto oslobodili prevažne Rumuni a ležia aj v hrobe pod pomníkom,kam sa každoročne kladú vence.Pokiaľ tie pomníky neporozbíjame,ako Ukrajinci,tak v našom meste Rumunov z pamäte nevymažú.Nápis červenou farbou " кВАРТ.ПРОВЕРЕН МИН НЕТ" na námestí už zatreli,takže Rusi už majú utrum.. [bliji]

357690

8.5.2017 15:13

Roll Out the Barrels

janjanjan 5.?.?.?

Když ono to, že obsadili plzeňský pivovar, opravdu nemělo moc velký význam...

357682

8.5.2017 15:50

RE: Roll Out the Barrels

M.M. 185.?.?.?

Reakce na 357682

To zajisté ne. Zato by však stálo za bližší studium, co se tenkrát stalo s materiály z vývojového oddělení plzeňské Škodovky. Po odchodu Američanů už je nikdo nikdy neviděl. [velký smích]

357683

8.5.2017 17:34

===RE: Roll Out the Barrels

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 357683

Ještě v roce 1956 měly v baráku výzkumu Škoda Plzeň jedny dveře na konci chodby ve druhém patře mosaznou cedulku Werner von Braun...

Co se týče tvrdých osvobozovacích bojů za slovenského národního povstání, fascinovaly mne historiky málokdy popisované ale o to jistě četnější tvrdé boje partyzánů a německých vojáků o místní likérky, které končily buď úplným vypitím či rozkradením jejich skladů, a nebo tím, že nakonec obě strany ožralé jak prasata místní hajný s brokovnicí a psem společně na čas zahnal hluboko do tatranských hvozdů...[velký smích]

357687

8.5.2017 16:19

Toto by nemělo uniknout pozornosti nejen všímavých s probíhajícími procesy v EU

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

# mysak001 2017-05-08 12:46
Člověk,běloch především, je na světě jediný živý tvor,u kterého se cílenou degenerací a podprahovým řízením zcela vymýtit a potlačit pud sebezáchovy.
Každé volně žijící zvíře brání vlastní potomstvo a teritorium,nutn é k přežití s nasazením vlastního života a v živočišné říši existuje pouze jediný tvor-bílý tvůrčí člověk,....kter ý si nechá bez odporu a opravdové obrany zlodějským systémem ukrást vlastního potomka(sebrat své dítě),bez obrany a aktivního odporu si nechá beztrestně ukrást svůj,i po několik generací budovaný domov,atd. .
Přitom jediná adekvátní dané situaci je odpor aktivní,tzn. násilná obrana,jiný způsob prostě neexistuje a pokud by se celé společenství semklo v daném duchu,žádný,byť sebedekadentněj ší a úchylnější systém nemá absolutně šanci společnou vůli lidu nikterak ZLOMIT!!
Protože ten,kdo se se skloněnou hlavou,za tichého fňukání nechá okrást o vlastní minulost a budoucnost,ten si přirozeně žádné vlastní pokračování rodu nezaslouží,nebo ť pro něj nesebral dostatek odvahy aby svůj nárok na další pokračování a existenci dokázal především svému rodovému okolí,své rodině a nakonec i sám sobě!!
Viz. Svatoplukovy tři pruty!!!
Kdo je tím odvěkým debilizátorem existence a sebezáchovných pudů člověka a vůbec lidstva??
Je to ten samozvaný pronárod,který se neváhal vyhlásit vyvoleným nad národy ostatními a při tom neváhal zavraždit i vlastního opravdového židovského krále a mesiáše,Ježíše Krista,....a to pouze proto,že jim vytýkal jejich nemorální chování a ze všech sil se snažil do posledního výdechu na kříži,aby se konečně začali chovat jako lidé a ne hůře jak ta divá zvěř.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/10321-macron-zv...

357685

8.5.2017 16:35

střídání absurdit je kauzální zákonitost

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

http://www.czechfreepress.cz/tema-tydne/preco-je-s...

Že jedna absurdita vystřídala druhou je zcela zákonité. Absurdity jsou produkty školství a výchovy a právě tyto příčiny (školství a výchova) jsou napadeny již takřka 100 let chorobou. Následky se kumulují a jedna generace za druhou to vede zdárně do análu přesně pod vedením Protokolů. Dějiny byly , jsou a budou vždy pouze rasovou otázkou.
Teče vám teplá voda a stále máte v zásuvce alespoň průměrně 240V ? Pokud ano, modlete se za zítřek, ANO bude líp.

357686

8.5.2017 19:06

den vítězství v Praze

pivoj 37.?.?.?

Dnes jsem byl na shromáždění "Nesmrtelného pluku" Praze na Loretánském náměstí - vzpomínková akce na padlé vojáky při osvobozování Prahy. Žádnou americkou vlajku jsem tam neviděl [smích]
Zato mnoho tajných opicajtů s kamerami. Ale třeba to byli jen turisti.
A taky hlouček naší mladé avantgardy, vyznávající "Evropské hodnoty", bytem asi na nějaké Klinice, kteří na nás z bezpečí před deštěm v podloubí křičeli, že jsme fašisti. Tak jsem z toho nějaký zmatený.
Za silného lijáku a bouřky dle mého odhadu na akci bylo asi 1000 lidí. Chovanců kliniky asi 10, Chovancových chovanců asi 20.

357688

8.5.2017 19:25

I u nás zkončila válka 9. května

cnemo 91.?.?.?

Říkám to, kudy chodím, bylo to 9.5.!
https://nautilus2.wordpress.com/2012/05/08/927772-8-kveten-falesny-svatek/

357689

9.5.2017 11:00

RE: I u nás zkončila válka 9. května

Kertag 80.?.?.?

Reakce na 357689

Bratr mojí babičky padl 9.května kolem páté ráno ve zřejmě poslední bitvě v Praze na Zlíchově,kupodivu aspoň pamětní deska zůstala zachována.

357706

8.5.2017 20:57

Konec války 8 května?NE!

Tomix 93.?.?.?

Konec II sv.války byl ohlášenje 9.května a pamatují si to velmi dobře.Počet padlých Američanů je zkreslený.Nebylo jih 248,ale 140.Ovšem stále předemnou leží otázka od koho nás vlastně ti Američané zde a hlavně v Plzni osvobozovali, když zde už nikdo s nikým nebojoval.Proč bombardovali naše města když už nás nikdo neohrožoval.Proč zničili chebské letiště.94 bomb bylo shozeno jen na chebské letiště.Kolik bomb bylo celkem shozeno u nás a kolik v Německu na Drážďany a dalších přes dvacet německých měst.Když gen.Patton uviděl tu rozbombardovanou Plzeň tak pronesl .“Tak jsem si to představoval“. .Hlavně ,že máme zde tu neodolatelnou americkou demokracii,která všechno zařídí i volby ve Francii,které se konaly pod taktovkou Rothschildů.

357692

8.5.2017 22:01

RE: Konec války 8 května?NE!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 357692

...Padlých vojáků us-army na našem území je badateli vojenské historie zadokumentováno pouhých 119....

357694

8.5.2017 21:04

Ano, překrucování dějin není nic nového,

Altman 93.?.?.?

a děje se a dělo v jakémkoliv politickém systému. Za socíku byli z řad našich osvoboditelů vyeliminováni vojáci USA. O tom, že se u nás objevili na jihovýchodě u Plzně jsme ale všichni věděli. O jejich roli u nás v závěru války, byly ale různé dohady. Převládaly názory, že to byl více záchranný sbor pro ustupující wehrmacht.
A o tom, že se této záchrany dočkalo mnoho, nejen obyčejných vojáků ale i také mnoho válečných zločinců, není snad pochyb. Byť jsem současník druhé světové, sice jako školák, o tom jak to kolem té Plzně vypadalo, nemohu posoudit.
Jako rodák z Ostravy jsem ale zažil osvobození města na vlastní oči. A o tom, že nejen já dnes ještě žiji,a to nejen já ale i mnozí dnešní rusobijci, jsem opravdu vděčen vojákům rudé armády.
V domě kde jsem s rodiči bydlel, byli z dvanácti partají kromě jedné, jen češi. Ten dvanáctý, byl němec v hnědé uniformě s hakenkrajcem na rukávu, ve funkci jakéhosi hlídače, jelikož všichni obyvatelé byli dělníci na koksovně Karolína, která byla pro zbrojní výrobu pro nacisty důležitá. Byl velmi disciplinovaný nacista a sledoval situaci do poslední chvíle. Sovětské tanky už projížděly přes Sýkorův most a tento fanatik, nám vyhrožoval že nás všechny postřílí.
S americkými či britskými osvoboditeli jsme se setkali jen na dálku. Když koncem války, když už bylo rozhodnuto, bombardovali Ostravu. Už tehdy jsme málem přišli o život, protože dům kde jsme do konce r. 1943 bydleli, dostal přímý zásah bombou a zahynulo v něm hodně lidí. Další byli zabiti v nedalekém protileteckém krytu v haldě, poblíž tehdejší vysokých pecí hutě Žofie. A jelikož se i za okupace stavěly domy pro dělníky, přestěhovali jsme se do onoho výše popisovaného domu v kolonii Šalamoun. Tím jsme unikli jisté smrti, z rukou našich budoucích spoluosvoboditelů. Takže vlastně díky nacistům a rudé armádě jsem ještě tady.
No a zítra, 9.května, v den vítězství nad Německem, zase zapíchnu do truhlíku před oknem vlaječky ČSR, SSSR a USA. Ty dvě první mají asi mnozí, kteří je museli povinně či pocitu vděčnosti vyvěšovat. Tu americkou jsem přidal v čase sedmdesátého výročí konce války. Abych napravil dějiny, aspoň ty svoje.

357693

8.5.2017 22:21

RE: Ano, překrucování dějin není nic nového,

E.R. 107.?.?.?

Reakce na 357693

K tomu Vašemu "vyeliminovávání us.vojáků z řad našich osvoboditelů" bych si dovolil toto podotknout,cituji z komentářů na NR:

Anonymní8. května 2017 9:08
Když vyjedete z Chebu směrem na Mar.lázně,je tam rozcestí,kterému se místními říká "Ypsilonka"(údajně je to prý i geografický střed Evropy..) a tam býval ještě dlouho před tou "Velkou listopádovou homosexuálně-sionistickou revolucí" v r.89 pomník americkým vojákům padlým na našem území koncem 2.sv.války.Jsou tam i jejich jména a hodnosti od kapitána po vojíny a zajímavé na tom je i fakt,že jsou tam příjmení velmi připomínající poangličtělá slovenská...A jak píšu,nevím,kdy byl ten pomník vstyčen,ale bylo to buď hned po válce,anebo za "hluboké totality" a nikdy nebyla tendence jej odstraňovat...

Odpovědět [mrknutí jedním okem]

357695

9.5.2017 22:57

RE: Ano, překrucování dějin není nic nového,

Stepe 83.?.?.?

Reakce na 357693

Možná je to jen detail,ale píšete :"Sovětské tanky už projížděly přes Sýkorův most"...Ruské tanky přijely do Ostravy od Odry v Zábřehu,Vítkovic,přes Frýdlantský most.Tedy kolem Šalamouny a Karolíny dolů do centra.Sýkorovým (tehdy Říšským) mostem vyjížděly do Slezské části Ostravy z centra dále na Šenov,tedy ven z Ostravy.
K článku : 30 let vozím na autě bílou hvězdu.Ještě chvílí mě budou "historici" dráždit a přemalují ji na červenou.Stejně mám radějí boršč,než hamburger [překvapení])

357723

8.5.2017 22:45

Překrucování dějin je již bohužel smutný fakt

Spektátor Čumilovič Puk 62.?.?.?

Osvobození Prahy: Sovětské tanky vjely do již svobodné Prahy. Den před tím vedení Pražského povstání podepsalo s Němci příměří, které ještě ten den večer vstoupilo v platnost. A Němci již spíše bojovali o ústupové cesty do amerického zajetí, kam si přáli spadnout spíše, než do toho sovětského...
Osvobození Plzně: US Army vjela do již svobodné Plzně, kde od českých vlastenců obdrželi klíče od města a navrch německé zajatce. Za odměnu US Army v Plzni rabovala průmyslové vlastnictví a české vlastence odzbrojila a nedovolila jim jet na pomoc bojující Praze!!!
Je fakt ale, že bez úsilí SSSR, USA a dalších zemí by naši odbojáři Prahu a ani Plzeň neosvobodili. Je smutné, že se tyto dva význačné skutky našich dějin nikde, a ani moc na altermédiích nijak nezdůrazňují...
K některým našim hloupým politikům: Poslední voják Rudé armády z našeho území dobrovolně odjel na podzim roku 1945. Tak se skutečně chová osvobozenecká armáda a ne dobyvačná...
Osobně bych byl pro to slavit ten den jak 8/5 tak i 9/5. Důvody: jde o významný milník dějin lidstva, okolnosti podpisu kapitulační dohody kdy na Západě byl ještě 8/5 a v Moskvě již 9/5, přechody z hitlerovského letního na normální čas a jiné okolnost...i

357696

9.5.2017 7:15

RE: Překrucování dějin je již bohužel smutný fakt

jacob 193.?.?.?

Reakce na 357696

Některé hlouposti typu "Sovětské tanky vjely do osvobozené Prahy" mne většinou rozesmutní. Příště napište Sovětské tanky vjely do osvobozeného protektorátu Čech a Moravy. Mimoto zde je potřeba připomenout hrdinství občanů Prahy, kteří se s holýma rukama postavili miliónové perfektně vyzbrojené armádě, jejíž součásti byly jednotky SS. Byla to největší bitva Čechů s Německou armádou ve II. světové válce, Příjezd sovětských tanků do Prahy byla faktická i symbolická tečka znamenající ukončení Německého protektorátu, zánik Slovenského štátu, okupace Oravy a Těšínska Polskem (před 1.9.1939), okupace Jižního Slovenska Maďarskem. Na základě tohoto byla obnovena státní moc v ČSR a obnoveny hranice státu ČSR z počátku roku 1938. Položte si otázku a mohlo to být jinak?

357700

9.5.2017 10:54

RE: Překrucování dějin je již bohužel smutný fakt

Spektátor Čumilovič Puk 62.?.?.?

Reakce na 357700

Pane jo... Já si ty otázky kladu neustále. Ale jako českého vlastence mě mrzí, že Pražskému povstání a osvobození Plzně není věnována větší pozornost. Na ty dvě události můžeme být nesmírně hrdí - taky jsme si dokázali sami osvobodit naše nejdůležitější kousky naší vlasti. S tou faktickou i symbolickou tečkou... To tedy nemáte úplně pravdu. Nastudujte si dějiny pořádně. Odkazuji na Wikipedii z níž vyjímám toto:
"V noci ze 7. na 8. května se povstalci dále připravovali na další útoky. ČNR vedla s Vlasovci neúspěšná jednání, která vyvrcholila rozhodnutím generála Vlasova opustit Prahu. Povstalci tak přišli o výraznou pomoc, která naopak, ale v menší síle, přišla v podobě partyzánské jednotky. K útoku se připravovali i Němci, kteří již věděli, že v Remeši podepsal generál Alfred Jodl bezpodmínečnou kapitulaci,[5] která měla nabýt účinnosti 8. května ve 23.01 SEČ.[6] Maršál Ferdinand Schörner již věděl, že v boji nemá smysl pokračovat a snažil se zachránit, co se dalo. Jediným možným řešením bylo, aby se co nejvíce vojáků dostalo do amerického zajetí. A k tomuto potřeboval volný průchod Prahou. V časných ranních hodinách 8. května začal mohutný útok na Prahu za použití tanků a pěchoty. Od rána hořela Staroměstská radnice, její novogotické křídlo muselo být po ukončení bojů strženo.[7] Pokračovaly masakry českých civilistů. Ve městě se rozhořely prudké boje, při nichž obránci využívali s úspěchem ukořistěné pancéřové pěsti, jimiž zničili mnoho tanků a obrněných vozidel. Od dopoledních hodin probíhala jednání mezi ČNR a zástupci německé armády[b], jejímž výsledkem bylo, že v pozdních odpoledních hodinách byly zastaveny boje, jednotky Wehrmachtu podepsaly kapitulaci[8] a byl jim umožněn volný odchod z Prahy. Prahu též na základě této dohody opustily správní, soudní, policejní a jiné okupační úřady, organizace a instituce i někteří němečtí civilisté. (Za tuto dohodu byl v roce 1949 odsouzen v inscenovaném procesu na doživotí velitel pražského povstání generál Karel Kutlvašr). Příslušníci jednotek Waffen SS se však této dohodě nepodřídili a pod velením SS-Gruppenführera Carla von Pücklera, který byl velitelem jednotek Waffen-SS na území protektorátu, pokračovali v boji."
Zásluhy Rudé armády tedy nijak nesnižuji. Dějiny PP navíc dokazují, že Němci se chovali jako dobytek i v samém závěru války... Dnes nějak zamlčované...

357705

9.5.2017 13:09

RE: Překrucování dějin je již bohužel smutný fakt

Spektátor Čumilovič Puk 89.?.?.?

Reakce na 357705

Ještě dodám:
Kdyby čeští vlastenci seděli s rukama složenýma v klín a čekali, až vše za ně udělají Američané a hlavně Sověti..., buďte si taky jist tím, že při osvobozování Němci obsazené Plzně by zhasl nejeden americký život a při osvobozování Němci obsazené Prahy by muselo padnout x desítek tisíc Sovětských životů navíc... a ty škody na městě i civilních životech by asi taky byly řádově někde jinde..., ono to při osvobozování či dobívání měst (v případě okupantů) takto bývá... Takže příspěvek Pražského povstání je opravdu významný. Ano Rudá armáda by to dokázala tak či onak, o tom není pochyb, ale my se díky vystoupení našich vlastenců můžeme cítit taky hrdí na kus naší historie... a konec 2WW bychom měli slavit společně s Ruskem, neb konec 2WW kapitulací v Berlíně byl v 0:00 či 24:00 SEČ čili v 1:00 SELČ již 9/5, a složení zbraní mělo být do 1 hodiny od podpisu kapitulace! Takže na náš kalendář to vychází spíše skutečně na 9/5!!! Ale protože je zde hodně osob neznalých historie, tak bych slavil 8 i 9 května, a bylo by.

357709

9.5.2017 13:39

RE: Překrucování dějin je již bohužel smutný fakt

jacob 193.?.?.?

Reakce na 357705

Děkuji za popsání sledu událostí, které podtrhují hrdinství občanů Prahy. Jednotky SS a spousta Němců, civilistů, řádili i po podepsaném příměří. Co to bylo za příměří či kapitulaci? Část Německé armády se dala na ústup a druhá část, nemalá, se odmítla podřídit a dále sváděla boje s obránci Prahy. V Praze stále probíhaly boje s jednotkami SS a s fanatiky z řad Německých civilistů. Položme si otázku byl nebo nebyl v Praze mír? Co by se dělo, kdyby SS měla dostatek času, vzpamatovala se po zjištění, že Wehrmacht vzal do zaječích, zformovala se, doplnila mužstvo o poblázněné německé civilisty a zahájila soustředěné vojenské operace k ničení města a obyvatel. Tady se dá jen říct Bůh ví. K tomu faktickému ukončení války v ČSR. Obnova ČSR jako státu proběhla ihned po osvobození v původních hranicích před Mnichovem. Tento stav byl dán dojezdem Rudé armády do Prahy. Dnes to bereme jako neměnný fakt, taky to mohlo být jinak. Jih Slovenska mohl být Maďarský, Těšínsko Polské a zbytek Slovenska mohlo být taky Polské apod. Slovensko nebylo okupované Německem, ale byl poražen Slovenský štát spojenec III. říše, Tiso dostal od Hitlera nůž na krk - vytvořit štát nebo je nechá rozdělit mezi Poláky a Maďary a Poláci měli na tomto dělení Slovenska velký zájem v roce 1939 a Maďaři v malé válce v roce 1939 rovnou jih Slovenska obsadili a asi by chtěli více. Chutě rozparcelovat ČSR po I. WW tady přece byly a nezačínaly Sudety a ČSR svádělo pohraniční šarvátky se svými sousedy nejenom na Těšínsku. Měli jsme západní a východní Německo po II.WW, proč by nemohlo být západní a východní Československo po II.WW. Po roce 1992 máme opět Český a Slovenský stát (západní a východní Československo). Poslední otázka. Které státy světa uznaly současné hranice nově vzniklých států po rozpadu Československé federativní republiky. Zapátrejte a zamyslete se nad tímto argumentem.

357710

9.5.2017 20:14

RE: Překrucování dějin je již bohužel smutný fakt

Spektátor Čumilovič Puk 89.?.?.?

Reakce na 357710

Dojezd RA do Prahy s poválečným uspořádáním naší země v předmnichovských hranicích nesouvisí. (Ale je fakt, že až tehdy si povstalci v Praze mohli oddechnout, že Praha je v bezpečí, a taky je fakt, že RA i uvnitř Prahy s Němci měla ozbrojené střety.). To vyjednala již exilová vláda v Londýně, a chtěly to tak všechny vítězné mocnosti dávno před koncem 2WW... V té době jednotky SS a Wehrmachtu hrály již jen o to, jak uniknout ze zajetí Sověty... A kdyby v tom úsilí obsadili Němci Prahu, Sověti by jí s Němci společně řádně rozbili při vzájemných bojích, a mnoho vojáků RA by i zemřelo, to je fakt. Dle Vaší logiky Mír pak fakticky zde nebyl až do 11/5/1945, kdy se na našem území pořád střílelo... Dle vaší logiky bych mohl tvrdit, že konec 2WW v Pacifiku dlouho taky nebyl, neb na mnoha různých ostrovech v Tichomoří se stále ještě pohybovaly desítky let od kapitulace Japonska desítky či stovky japonských vojáků v džungli v přesvědčení, že válka trvá... Prostě podpis kapitulace byl rozhodný moment a události nelze vytrhávat z kontextu dějin (podobně jako Pakt Ribentrop-Molotov nelze chápat jinak, než nutný následek Mnichovské zrady, kdy v Evropě již definitivně padly jakékoli morální hranice a SSSR byl nucen ve svém zájmu jednat, tak jak jednal a dodnes je to Rusku nespravedlivě vytýkáno = zrada je pořád více amorálnějším aktem, než uzavírání paktů - v dané postmnichovské atmosféře - za účelem získání lepších výchozích pozic pro jistý nadcházející vojenský střet, i když s tím, s kým je pakt uzavírán... = šlo o vynucený tah, jako v šachu, kdy bylo nutno rozbít Polsko-Německý pakt a posunout hranice SSSR dále od Moskvy z vojenského hlediska... ). A hledat odpověď na otázku: "Co by se dělo, kdyby SS měla dostatek času..." je irelevantní... Mašinérie byla taková, že v České kotlině a na Moravě bylo cca 900 tis. demoralizovaných německých vojáků a proti nim stála rozjetá mašinérie 2,5 mil. vojáků RA a Němcům se díky činnosti českých vlastenců hroutil týl. SSmani na nějaké organizování moc času ani neměli, ti řešili jen únikové cesty k Američanům... A pak taky obnova státu v předmnichovských hranicích je jedna věc, a obnova činnosti úřadů, které nefungovaly od vzniku protektorátu, je věc druhá... Nefunkční úřady pak logicky často selhávaly při nastolování zákonnosti - důsledkem byly ony zbytečné pogromy na Sudetské Němce, které jsou landsmanšafty v Německu a Rakousku nafukovány a zneužívány revanšisty... Opět vytrhávání událostí z kontextu. Kdyby Němci nezničili naše úřady za protektorátu... asi by ani ty pogromy nebyly... Když se ale podívám nejen na 2WW, ale na celé 20. století, nejraději bych navrhl vyhlásit "Den genocidy Slovanů a jiných východoevropských etnik".

357718

9.5.2017 14:01

RE: Překrucování dějin je již bohužel smutný fakt

Alfred 37.?.?.?

Reakce na 357705

Toto by mohl třeba vysvětlit pan Posselt a jemu rovní z Havloidní kolaborantské kavárny.

http://www.novarepublika.cz/2017/05/porazeni-se-msti-ii.html

357711

9.5.2017 18:59

RE: Překrucování dějin je již bohužel smutný fakt

franta 109.?.?.?

Reakce na 357696

mily cumilove,

s tim 8 kvetnem muzes jit tak akorat do .... bylo mi tehdy 11 let, a na 9 Kvetna - mych narozenin jsem koukal spolu s matkou na prijzdejici Konevovo tanky. To primeri zrejme neplatilo pro posadku Waffen SS ktera byla ve skole na Prazacce. Kdyz tam rusaci prisli, tak tahali spousty umucenych cechu ze sklepu skoly. pujdes li po Zizkove, uvidis jeste tabulky se jmeny zabitych a nektere maji datum 9 kveten, takze to primeri sice Tausaind nebo jak mu rikali podepsal ale platilo jen pro werhmacht ne pro SS. Jinak v dalsim mas pravdu..

me postrehy jako kluka z te doby. tanky staly od Hrdlorez az na Orhadu, a my kluci jsme tam smejdili. Rusaci tankisti se mohli z nas posrat stestim, chovali nas, ukazovali tanky a davali nam jist co meli.. ja a Pepik jsme se prezrali konzervy kurete v masle a pak jsme se po....li pod tankem.
To byla Praha... asi v cervenci jsem jel s matkou za tetou do Plzne, zase amerovojaci.. kamos mne naucil zebrat o zvejkacku "gimmegumcum" pridej si k tomu diakritiku... a co se stalo - vojacek mne kopl do prdele....

Dnes jsem mel skutecne stesti.. sel jsem s manzelkou na Olsany na Zizkove jsou tam pochovani padli rudoarmejci z valky, a tam jsem potkal stareho dedu - jeste starsiho nez mne, deda mel civilni saty ale plno stuzek.. a a a byl to "nastojacnij" rudoarmejec. Objal jsem ho, polibil mu ruku, a rozbrecel jsem se ja starej dedek.

No nic,jak jsem psal mas pravdu jen s tim * kvetnem jsi ujel

zdravi Franta

357716

8.5.2017 22:49

Tož tak jsem to viděl já

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Narodil jsem se na jižní Moravě - byť v její severozápadní části, za Protektorátu. Mé první životní vzpomínky skoro čtyřletého caparta se týkají konce války. Upravovali jsme ležení na noc ve sklepě na bramborách, protože byly hlášeny možné nálety (západních spojenců). Těšil jsem se na to dobrodružství, ale nebylo z toho u nás nic. (Zato do školy jsem začal chodit do budovy gymnásia, protože obecní a vedle stojící obchodní škola byla vybombardovaná.) Před naším přízemním dvojdomkem se najednou objevil traktorem vlečený obytný přívěs, jehož obyvatelé mně nabízeli kostky cukru, což jsem odmítal. Matka se mně pak divila - já jsem se začal poprvé v životě divit matce. Druhý den přívěs s prchajícími německými kolóny odjel. V jednom z dalších dnů jsem stál v zástupu lidí u silnice, po níž projížděl od severních Letovic směrem na jih k Adamovu trén. Mezi nohama lidí jsem moc neviděl, matka plakala, tož jsem začal taky brečet - to jsem se zrovna učil, že plakat lze i štěstím. Napomohlo to ale k tomu, že jsem pak mohl přihlížet z matčina náručí příchodu Rudé armády.

357697

8.5.2017 23:05

Keby bolo na amíkoch tí by ako deň víťazstva najradšej oslavovali deň humanitárneho bombardovania Hirošimy a Nagasaky

lubosmat 95.?.?.?

USA na konci vojny masívne bombové investície umiestňovali kde mohli, keďže už mali dobre spočítané, komu vystavia po konci vojny mastný účet.

Smola pre nás bola v tom, že sme časť toho účtu po 89 museli zaplatiť aj my sami. Hoci sa náš Mashallov plán priamo nedotýkal, sanovali sme ho po "ideologickej" prehre v studenej vojne spoločne s EÚ.

Nie každý zasran hompáľajúci sa na Heydrichových kolenách mal to šťastie predať majetok Nemcom a potom ho ešte dostať zveľadený komunistami v reštitúciách.

357698

9.5.2017 0:49

U nás se 8. května mnohde ještě tvrdě bojovalo

Hm 46.?.?.?

a došlo k řadě masakrů civilního obyvatelstva ze strany prchající německé armády. Je s podivem, že u nás tedy 8.5. Němci nekapitulovali, byť je to vydáváno za den jejich kapitulace. Tím mi alespoň u nás toto datum, 8.5., přijde trochu podivné, jako den osvobození. Kupříkladu v Havlíčkově Brodě se vydali parlamentáři 8.5. vyjednávat s místní německou posádkou kasáren (poměrně početnou) o kapitulaci, a nikdy se nevrátili. Byli nakonec nalezeni asi 14 dní po válce v hromadném hrobě za městem, brutálně umučeni. Podobně se to odehrálo na řadě dalších míst.
Poslední boje u nás probíhaly u Milína 11.5. a poslední německé jednotky kapitulovaly u Slivice v noci nad ránem 12.5.

357699

9.5.2017 8:43

Dne 2. 4. 2015

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Zde na Zvědavci vyšel článek "Konec války v Plzni".

357701

9.5.2017 9:07

absurdity?

petras 95.?.?.?

když padlo 140 tisíc sovetských vojáku a jen 140 amerických, tak je prece normální, že drvivá vetšina vlajek je sovetská. Krome toho americká vojska zvihla prdel až tehdy a tedy jakože šla osvobodzovat až když jim bylo jasném že soveti hitlera porazili a aby sovetská vojska nevbehla až na manhaten, ale jinak vubec nemeli v úmyslu bojovat proti fašistúm, naopak, at ti fašisté pekne jen porazí sovety. Takže jaképak to osvobozování?

357702

9.5.2017 9:21

humanitární bombardování ČSR 1945

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Sověti nás osvobozovali pomocí 140 000 padlých, američani pomocí statisíců bomb. Brno bylo velmi málo poškozeno bombardováním. Přesto na ně v posledním roku války shodili američani nejmíň 1 200 bomb.
http://www.brno.cz/bombardovani

Že bombardování naší infrastruktury a továren na konci války nemělo skoro žádný vojenský a strategický význam je dnes všeobecně známo.

357703

9.5.2017 23:33

RE: humanitární bombardování ČSR 1945

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 357703

Ale mělo, nedělějte z generality debily...

Vy byste jako nepřítel přenechal SSSR a jejich budoucímu spojenci technologicko-výrobní základnu pro další možné vybavení armády?

Přeci Goebbels nejednou prohlásil, ať se němečtí vojáci drží, že doba spojenectví Wehrmachtu, USA a Anglie proti bolševikům se blíží. Nebyl daleko od pravdy, viz. plány operací "Unthinkable" a "Rankine" toto jen potvrzují.

Hitler svého "veřejně deklarovaného" největšího nepřítele Anglii mohl rozplácnout jako mouchu, místo toho otevřel druhou frontu Ač věděl, že to je pro Německo cesta do pekel. Kdo ho přinutil k takovému kroku? Proč napadnul SSSR, aniž by měl vyřešen týl v Evropě?

Anglie by bez váhání oka pomohla Německu, pokud by jej SSSR v počátku války drtil. Psychopat Churchill byl ze Stalina a bolševiků podělanej až za ušima.

357724

9.5.2017 12:07

Proč nechválit

Dale Coper 82.?.?.?

Článek v kterém není nic s čím bych nesouhlasil. Vzhledem k tomu že jsme na tomto webu malý zázrak [smích]

357708

9.5.2017 18:25

RE: Proč nechválit

Mikon 66.?.?.?

Reakce na 357708

Cela debata je o nicem. Jak ta svoboda, kterou nas oblazila Ruda armada dobre vime. Ale neni divu. Nesvobodny narod uz z prinipu nikomu nemuze prinest svobodu.

357715

9.5.2017 22:35

RE: Proč nechválit

franta 109.?.?.?

Reakce na 357715

fakt bys mel prestat chlastat, pak pises nesmysly. Zazil jsem jak osvobozeni Rusaky,a pak to "nejlepsi" od 49 az do 68 kdyz jsem zdrhnul za more.

Zpet k Rusakum.. odjeli zase v 45 do Ruska, a ten 48 rok bolsevizmu, zavinili Narcocani kdyz zacli delat komedie, ale to ty moulo asi nevis. Nejhorsi totalita stejne trvala jen do 53 roku do smrti Stalina,

O svobode radsi nemel, a jestli si myslis ze ted mame svobodu tak potrebujes lobotomii. Od 39 roku jsme byli Protektorat Boehmen und Maehren, a od 89 jsme se stali zase protektoratem NWO rizenemu via Brusel via Bonn via Washington z Levanty...

357722

9.5.2017 23:36

RE: Proč nechválit

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 357715

Definujte "svobodný národ" a uveďte prosím alespoň 1 příklad z dějin.

357725

9.5.2017 23:52

RE: Proč nechválit

Mikon 66.?.?.?

Reakce na 357725

No, kdyz jeste dnes tvrdi komuniste, ze nas Rusove osvobodili, a par starcu to oslavuje jeste dnes, tak jsme museli byt minimalne jeden svobodny narod.

357726

10.5.2017 9:37

RE: Proč nechválit

Sugar 94.?.?.?

Reakce na 357726

Ano, osvobození od fašismu to opravdu bylo, ať se dnešní histerici mohou přetrhnout v překrucování dějin, jak to jen jde.

Či máte jiný výklad a byl byste raději pod kuratelou Německa? Každý gramotný člověk tehdy přeci věděl, jaké plány má Hitler se Slovanskými národy, to vám snad nemusím připomínat:
"Slovanstvo snížíme na posunkový jazyk. Žádné školy, žádné očkování, jen vodka a tabák." A. Schecklgruber

Měl byste alespoň projevit tolik úcty k padlým vojákům, kteří ztratili svůj vlastní život, aby vaše pokolení vůbec mohlo žít. Jinak se stavíte do role rozmazleného a nevděčného děcka.

Ale Svoboda? To jistě ne, dle mého chápání tohoto pojmu.

357731

11.5.2017 20:00

RE: Proč nechválit

Mikon 66.?.?.?

Reakce na 357731

Uctu k armade, ktera nas neosvobodila, ale dobyla opravdu nemam. Ani k naslednemu teroru naroda "osvoboditelu", kterym zdevastovali zivoty dvou genraci cechu a slovaku. Ale nikdo vam nebrani aby jste se klanel svemu bozstvu a dekoval jim.

357770

13.5.2017 20:09

RE: Proč nechválit

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 357770

pane
jste ch ....uj

357794

14.5.2017 21:03

RE: Proč nechválit

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 357770

Komu není shůry dáno, rozlišení nekoupí...

357815

15.5.2017 1:55

RE: Proč nechválit

Mikón 75.?.?.?

Reakce na 357815

>Komu není shůry dáno, rozlišení nekoupí...

Komu jsou cenzurovana fakta, tomu nepomohou ani fiktivni dary shury. Uvedl jsem zde pravdivy vycet fakt, ale neproslo to. Toz zijte dal v Temnotach, klante se tomu co nikdy neexistovalo a ignorujte budoucnost svych potomku.

357822

15.5.2017 9:43

RE: Proč nechválit

Sugar 94.?.?.?

Reakce na 357822

Dobrá tedy, dojmy a pojmy,

které evidentně chápeme každý jinak. Asi se shodneme, že existují určité sociálně/ekonomické statistiky, které ukazují, zda je národ terorizován, či se rozvíjí.

1. Porodnost
2. Délka dožití
3. Úmrtnost dětí při narození
4. Vývoj cen základních potravin vzhledem k příjmu
5. Cena bydlení vzhledem k příjmu

Bavíme se o základních parametrech, chujoviny typu, že nejsou banány nebo kasina, opravdu neberu jako významný prvek kvality života lidí.

Nicméně s čím se dá souhlasit...
To co bylo u nás, byl jen dozvuk pokusu o nastolení spravedlivé společnosti v SSSR, který byl ukončen rokem 1953. Tedy jednalo se o značný fázový posun do roku 1968. A následná záměrná diskreditace systému i z vrchních pater SSSR již udělala své.

357825

10.5.2017 14:00

RE: Proč nechválit

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 357715

Táhni do prdele, debile.

357741

10.5.2017 21:11

RE: Proč nechválit

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 357741

A konec. Vyloučen. Varoval jsem vás.

357750

12.5.2017 22:43

RE: Proč nechválit

Altman 93.?.?.?

Reakce na 357750

No já bych toho "mikona" do prdele neposílal, je tam totiž pro některé dost příjemně a teplíčko.
Já, kdybych ho potkal, tak jak jsem starý tak bych ho zbavil předních zubů. Tento uhřík, zřejmě narozen nedávno, uráží nejen ty, kteří jsou zřejmě za tím že je vůbec tady (pokud to není milovník a obdivovatel samotného fírera) a rovněž nás staré, myslíce si, že on bude navždý mladý a hloupý. Zbude mu jen to druhé.

357784

18.5.2017 17:37

RE: Proč nechválit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 357750

Pane Stwora, dekuji, ze jste vyhodil toho hulvata, urvaneho komouse a zastal se pana Mikona, jednoho z mala slusnych lidi zde. Je videt ze nakonec mate trochu rozumu. Kazdy slusny clovek vi, ze nas osvobodili Americane a Rusaci vyuzili "osvobozeni" jen jako zasterku k nasi okupaci. Je jasne, ze mistnim komousum se vari krev pri pripomenuti, kdo nas to vlastně osovobodil. Penize vam sice ze zasady neposlu, protoze zde větsinou otiskujete komouske nesmysly, ale opravdu ocenuji, ze se zbavujete alespon te nejhorsi bolsevicke luzy.

357879

18.5.2017 23:54

RE: Proč nechválit

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 357879

Tak moment. Já jsem ho nevyhodil pro jeho názory, se kterými většinou souhlasím (a osvobodili nás opravdu Rusáci, sorry), já jsem ho vyhodil za opakované vulgární osobní napadání diskutujícího.

357881

25.5.2017 0:02

RE: Proč nechválit

Valduk 185.?.?.?

Reakce na 357881

To je blbost! Svobodný jsme byli jen s Říší! Ta byla o Naší rase a ta stojí nad jednotlivými nárůdky. WWII. prohrála Naše rasa jako celek, ne nějací Němci! Každý Čech se moh dříve či později poněmčit, nikdo to nepozná, ale čmoudem se nestane a do mentality koránu či jiných divošských kultů nepronikne i kdyby se posral na kvadrát! Slované by bývali byli z velké části odsunuti za Ural, kde by toto území osídlili naší, tedy Bílou rasou a zachránili ho tak. Nyní připadne rase žluté, bohužel. Tak jako celý zbytek Ruska a ten ocásek na konci Asie zvaný Evropa rase čmoudů. Páč dějiny píší jen rasy brutální vůle a ostatní - ty zdegenerované a změkčilé z ní bývají odejity. A to čeká nás, je to po porážce v roce 45 náš neodvratný osud. Stalinský systém na Východě jen dočasně zakonzervoval stav, který se ale i tak stal historicky neudržitelným. A jediný účel proč byla WWII. rozpoutána a vedena je tu popsán samotnými Rusy a v ruštině - http://cat-779.livejournal.com/184817.html

357945

9.5.2017 20:12

Americké osvobození

Bety 213.?.?.?

Ke třicátému výročí konce války vycházel v plzeňské Pravdě seriál, ve kterém bylo detailně popsáno, kam Američané v západních Čechách došli. Zajímalo mě to, tak jsem si ho vystřihovala. Není tedy pravda, jak tvrdil Václav Havel, že o účasti Američanů na osvobození bylo zakázáno psát.

357717

9.5.2017 22:14

Sověti v Praze 8.5. 1945

juvi 77.?.?.?

Můj prastrýc bojoval v řadách Sovětské armády a když jsme spolu mluvili naposledy říkal, že v květnu 1945 dojeli do Olomouce, kde zachytili volání pražského rozhlasu. Proto vypravili expediční oddíl (on byl jeho součástí), který 8.5. v ranních hodinách dorazil do Libně a zůstal tam do příjezdu tanků od Berlína. Nikde jsem o tom neslyšel.

357721

10.5.2017 10:45

to doládá jedinou věc

r.m. 195.?.?.?

že vládnou stále tytéž tupé, zákeřné mozečky [bliji]

357735

10.5.2017 18:31

A to podstatně horší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Dnešní mladá i střední generace o válce ví jen to, co ji nabulíkuje ČT, Respekt, i Děs a jiné mediální sra.komety hlásající jedinou "pravdu" v žoldu neuvěřitelně vych.aných a zbabělých sionistických zločinců a válečných štváčů.Ověřitelným faktem je, že německé nacisty porazili Rusové a Západ se k Rusku přidal až tehdy, kdy Hitler a Japončíci začali zabíjet i lidi ze Západu. Zjistěte si, kdo na válkách v bezpečí svých rezidencí vždy vydělal, kdo financoval obě strany válečného konfliktu, koho válka stála nejvíce lidských a materiálních obětí a kdo bombardoval města a továrny v porobených zemích v době, kdy nacistické Německo už leželo na lopatkách. Chvíli přemýšlejte a pak teprve něco pište! Nebo raději mlčte.

357745

10.5.2017 19:28

Osvobození Karlových Varů

dolim 212.?.?.?

I to je zajímavá historie..... Němce vlastně odzbrojili Čeští Varáci.... do 90. to byli sověti a nyní amíci... přitom Chebský most byla demarkační linie...:tudíz to američani být ani nemohli... přesto se sňal památník rudoarmějce a postavil pomník usa armádě..::: achjo....... a přitom

357747

13.5.2017 22:35

Vzpomínka na Rumunské osvoboditele

KarelH 46.?.?.?

Klub vojenské historie Dukla se ve středu odpoledne na náměstí TGM společně s městem Prostějov postaral o důstojnou připomínku skutečnosti, že na osvobození Prostějovska se v roce 1945 zásadně podílela také Rumunská královská armáda.

https://www.youtube.com/watch?v=rE5bsKpn7RU

357796

Tuto stránku navštívilo 5 614