Diskuze k článku

Dlouhodobý nedostatek financí vážně ohrožuje provoz tohoto webu

Příspěvků 45

27.4.2017 10:55

Americký seznam.cz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Má obrovské množství exotu,kteří rádi přispějí http://www.white-media.info/amk_watch_hnusaci.html: [překvapení]

357473

27.4.2017 11:31

pink money

Kolousek q17687 (zavináč) mvrht (tečka) com 94.?.?.?

Ja bych pravidelne prispival, ale vy o pink money nestojite. Skoda.

357474

27.4.2017 16:12

RE: pink money

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 357474

Jsem druhy takovy. Smula...

357487

27.4.2017 17:35

RE: pink money

Kdesi_cosi 178.?.?.?

Reakce na 357487

Co jsou to pink money? Našel jsem si to na Wikipedii, ale nijak jsem z toho nezmoudřel.

357488

27.4.2017 21:43

RE: pink money

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 357488

Že na ty dva vůbec reagujete. [naštvaný]
Jsou to provokatéři, co si hrajou na solventní buzeranty.

357499

27.4.2017 12:13

Sorosovy fondy

Morozov morozov (tečka) p (zavináč) centrum (tečka) cz 46.?.?.?

Já bych pravidelně přispíval, ale moje peníze jsou původem Sorosovy peníze a o ty vy asi nestojíte.

357476

27.4.2017 19:21

RE: Sorosovy fondy

Míša 37.?.?.?

Reakce na 357476

Posli peníze a nevymlouvej se. Jestli jsou původem od Sorose, tím lépe. A vy s těmi pink money, žádné výmluvy pošlete příspěvky taky. Jde o dobrou věc.

357492

27.4.2017 21:45

RE: Sorosovy fondy

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 357492

O dobrou věc půjde, až pan editor tohoto trolla s nickem Morozov konečně zablokuje. :⁠)

357500

27.4.2017 12:25

+1

Jan Prášek 212.?.?.?

Dobrý den pane Stworo,
Děkují za Vaši práci.
Přidávám se k pravidelným přispěvatelům.
Hezký den.
Zdraví Jan Prášek

357478

27.4.2017 12:56

Lituji

Radim 178.?.?.?

Chlape Stwora, já po nocích sbírám flašky po flámujících studentech, takže tak....

357480

28.4.2017 16:50

RE: Lituji

P.K. 78.?.?.?

Reakce na 357480

Domnívám se, že aby většina z nás po nocích nemusela v budoucnu "sbírat flašky.." nebo se "bát, kdo zaklepe..", že víme, že je třeba takové weby, jako je Zvědavec podporovat. Již kvůli prevenci!
Že si Zvědavec a tím pádem i pan Stwora své peníze zaslouží, je bez diskuze.
Takže se svou trochou také budu pravidelně přispívat.
P.K.

357514

27.4.2017 13:06

bbhet

Radim 178.?.?.?

Do řiti s celým tímhle národem, který není schopen poslat posraných 10kč měsíčně alternatívnímu webu!!!

357481

27.4.2017 14:43

Zdravim

karoy79 195.?.?.?

Zdravim

Minuly mesiac som nastavil trvaly prikaz na Vas ucet. Myslim, ze tych par korun mesacne nikoho nezabije. Bola by skoda keby ste skoncili.

To zije vacsina navstevnikov tejto stranky z ruky od ust???

Citatel zo Slovenska

357483

27.4.2017 15:18

RE: Zdravim

Holofaust 37.?.?.?

Reakce na 357483

Ano, nezabije. Zvedám přispěvek ze 125 na 200 [smích]

357485

27.4.2017 15:03

Držte se

dataland147 90.?.?.?

Přeji pěkný den a posílám 500 [smích]

357484

27.4.2017 16:08

Dotaz

drezna 88.?.?.?

Dobrý den pane Stworo,

Stojíte prosím o podporu i od někoho, v kom jste "odhalil" fízla? Děkuji

357486

27.4.2017 18:09

Přispívám

lucifuge 46.?.?.?

jako důchodce s minimálním důchodem 50 Kč měsíčně. Nic jiného tištěného nekupuji, ani na jiném webu nic neplatím. Zvědavce čtu léta a považuji ho za výborný zdroj informací. Takže ať se každý na sebou zamyslí, zda aspoň takovou částku nemůže poslat.

357489

27.4.2017 20:15

Posílám

Geox 85.?.?.?

Nově posílám 100 měsíčně.

Možná bych zvýraznil nějak sdělení na konci každého článku - Tento web neběží zdarma - příspěvek 10kč za článek nebo 100,- měsíčně je slušností - můžete nás číst a naši práci nijak neocenit, nikdo Vás nedonutí, ale je jen na Vás jaký člověk chcete být.

Event. je tady možnost přístupu za placené členství - právě to bych si neměl problém zaplatit.

357494

27.4.2017 20:23

Financování

Geox 85.?.?.?

Nebo navrhuji se vrátit k nějaké formě financování - nic na světě není zadarmo, ani ty informace....
Při množství čtenářů a mírném poplatku co já vím 20-30,- měsíčně by to mělo fungovat - zvlášť pokud je tady 180 000 návštěv měsíčně sakra.

357495

27.4.2017 21:00

Weby

Wwwwww 194.?.?.?

Počet podobně zaměřených webů není malý. Řada lidi jich asi čte více, ale málokdo asi přispívá více než jednomu. Pokud vůbec - lidé si zvykli, že obsah webu je zdarma.
Vím, o čem mluvím - svůj projekt s částečně placeným obsahem jsem po několika letech ukončil). Měl jsem to jako bokovku vedle stálého zaměstnání. Příjem z reklamy byl cca 100 tis / rok pri měsíční návštěvnost 50.000 lidí. Ale toho opruzu kolem ( včetně daní apod.)... Když jsem to přepocital na výdělek za hodinu - nestálo mi to za to.

V podobné finanční situaci jako zvědavec jsou tak i jiné weby.
http://www.nwoo.org/2017/04/05/mam-splneno-beru-si-dovolenou-co-dal/

Uvažovali jste o spolupráci s jinými weby?Moc jiných možností nebude, reklama se nepohrne.

Každopádně držím palce.

357497

27.4.2017 21:12

Mainstreamáci se mají jak prase v žitě

Václav K. 37.?.?.?

Je to strašně nefér!! Znám jednoho, co teď nastoupil na Novu nebo to jejich TN.CZ. Nikdy nepracoval, vystudoval nějakou politickou školu snad v USA, je mu sotva 25 a za rok na Nově si vydělal na luxusní byt, auto taky má, každou chvíli ho vidím jít do nějaký lepší restaurace.... komu tihle lidi slouží??? Proč se oni mají tak dobře a skuteční novináři jako autor zvedavce živoří???

357498

28.4.2017 9:26

RE: Mainstreamáci se mají jak prase v žitě

F. 82.?.?.?

Reakce na 357498

Pročpak Krista, který neměl ani kde bydlet a chodil po žebrotě, břichatí a vypasení židáci z velerady ukřižovali? A pročpak židovský národ nestál za Kristem, ale za bohatými pupkáči z velerady, když všichni volali – ukřižujte ho, jeho krev na nás a na naše děti?

357507

2.5.2017 22:48

RE: Mainstreamáci se mají jak prase v žitě

Pan nikdo 185.?.?.?

Reakce na 357498

Proč se někteří můžou udřít a jiní mají ráj na zemi? Je to proto, že svině, které slouží Ďáblu jsou zaopatřeny z jeho strany, aby dobře škodili Bohu i lidem. Co nejvíce morálky zlikvidovat, podupat co nejvíce lásky a vztahů člověka s člověkem a s Bohem.
Proto písmo odhaluje jednu skutečnost, že spíše velbloud projde ouškem jehly, než-li by se dostal boháč do Božího Království-rozuměj do budoucího systému rajské země.

Tak jsem vlastně odpověděl na otázku, proč se ti, co nám škodí radují a koupou se v krvi dětí a v penězích.
Oni mají ten Ráj už terazky. (nejde mi psát d s háčkem).
Nechci se koupat v krvi ale prachy bych bral, abych nemusel lozit po odpadech a vydělávat si na živobytí opravami starých krámů.
No a mezi ty boháče co tyjí z peněz chudých a sedřených patří takoví jako politici, hrdinní ředitelé elektráren, mobilních operátorů a podobně.

Ve Zjevení Jana v Bibli se píše, že mají tito darebáci v soudném dnu zkoušet utrpení, kterým deptali sami ty miliardy ztrápených a nuzných lidí, za to že sami žili v nestoudném přepychu a říkali že nikdy nebudou vdovami, neb sedí jako královna. Je to podobenství o církvi falešné, mající jméno Babalon, matka nevěstek.

A jak víme, náboženství je velice provázáno s obchodními praktikami, podvody, politikou a válkami, znemravnováním obyvatel planety země.
Takže to podobenství se týká nejen náboženství ale všeho dění a tudíž i všech zainteresovaných v nekalém výdělku.

Jestliže nyní mají Ráj, potom budou mít prd, neb o vše přijdou a hlavně o život.

Ale ti ztrápení mají větší šanci, že Boha naleznou, když ho hledají, pro ústrky a útrapy, které je v životě potkávají.
A tito právě zdědí zemi. Ježíš o nich mluvil jako o dětech.

Řekl:.. Nebudete-li jako tyto děti, rozhodně nevstoupíte do Božího Království,, .
Člověk chudý vždy Boha hledal, je to vidět ve filmech i v psané historii.
Tak prostě nějaké nepohodlí my chudí máme, pravda, ale potom budeme ,,drancovat,, po těch, co si své majetky neužijí, protože zmizí ze scény světa.
Amen.

Ale hlavně, bude tu krásný klid a pokoj.....

357611

28.4.2017 3:20

Mne se Zda ze Zvedavec Stagnuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Obcas jsem neco posilaval, ale ted mam pocit ze Zvedavec ztratil naboj a smer.
Je to spise takova Stezovatelna - Lamparna na Nakladnim Nadrazi.
Zvedavec ma na vic ale jaksi stagnuje.
Muj nazor -

357503

28.4.2017 8:51

RE: Mne se Zda ze Zvedavec Stagnuje

Radim 178.?.?.?

Reakce na 357503

Žišmarjá! Nebuď tak tvrdej! Vždyť ho provozuje jeden člověk! Už mnoho let! A aj on je "jen" člověk! Taky má svoje osobní starosti! Tohle není ČT - se svým rozpočtem a možnostmi! Tak raději nic nepošli, co kdyby chlap Stwora náhodou zbohatl!

357505

28.4.2017 23:18

RE: Mne se Zda ze Zvedavec Stagnuje

coinageboy 70.?.?.?

Reakce na 357505

To od te stagnaci jsem tam dal ja, jenom jsem si nevsiml ze nejsem prihlasenej, takze to vyslo anonymne.
Stwory si vazim a moje poznamka neni vytka ale postreh.
Kdybych vedel jak a kudy na to, tak bych se snad do toho pustil..
Tahle okurkova sezona ma asi dost do cineni s pasivitou a neochotou obcanu se za neco postavit....

357522

28.4.2017 10:00

RE: Mne se Zda ze Zvedavec Stagnuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 357503

Máte pravdu a nemáte pravdu. Máte pravdu v tom, že doba se skutečně láme. Podobné těžkosti vidím na všech webech. Jeden příklad: Na Protiproudu je teď článek Klause, expres. Je to jeho shrnutí z besedy. No pane, nejen ten článek, ale i ta beseda – naprosto bez invence, co dělat. Mluví o jakémsi plánu B, nikdo z nich neví, co to je. Jen plán B. Něco tak trapného jsem už dlouho neviděl. Klaus kdysi plný invence, natropil strašlivé škody, ale měl i dost dobrých postojů, konec. Není to stářím, je to dobou. Teď se doba láme. A nemáte pravdu v tom, že si asi neuvědomujete, že právě teď, ne jindy!, platí, že kdo vytrvá, vyhraje.

357508

28.4.2017 10:18

Příspěvek

Ivi 217.?.?.?

Posílám, ač již jsem v důchodu, není možné nechat tento web padnout!

357509

7.5.2017 23:51

RE: Příspěvek

zvedavecjepica pojebsimatku (zavináč) tvojfoter (tečka) com 151.?.?.?

Reakce na 357509

Nerozumiem, ako môže dostávať kokot veriaci bludom dôchodok.

357679

28.4.2017 12:02

Zamyšlení

ROMAN1 88.?.?.?

Zvedavec byl kdysi první a jedinečný alternativní server v českém kyberprostoru. Přinášel informace, které se do té doby předávaly pouze šuškandou mezi zasvěcenými, či vycházely tiskem v omezeném nákladu a většinou se musely platit. Za toto prvenství nechť patří Zvedavci věčná čest a sláva!
Dnes se však situace značně změnila. Na českém a slovenském internetu působí značné množství alternativních webů, rozličného zaměření a kvality. Nechci je tady vyjmenovávat, ale jedno mají všechny společné: Všechny žádají o finanční přispění. Všechny si našly svůj okruh čtenářů. Jenže se většinou nejedná o čtenáře vyhraněné, ale o čtenáře surfující a fluktující meze větším či menším počtem těchto alternativ. Jelikož však návštěvníci alternativ s nejvyšší pravděpodobností nepatří mezi ty movité (proč by sem jinak chodili?), není v jejich možnostech podporovat všechny. Finanční příspěvky se tak zákonitě stěhují za webem, který se zdá být v daném okamžiku subjektivně nejlepší. Je to sice na jedné straně zdravá konkurence, avšak odvrácená strana této mince je tříštění opozičních sil a finančního potenciálu.
Stejná situace se v menším měřítku vyskytuje i v novějším resortu alternativních web.rádií. Ovšem i ty ukusují ze společného koláče potenciálních prostředků pro celou alternativu. Koláče, který jak se zdá, se jen tak nezvětší.
V reálném světě alternativních (opozičních) politických stran tento stav vygradoval až do absurdna. Desítky a desítky malých stran a straniček, s obdobným programem, ale s nesmiřitelností mezi svými lídry a neschopností se domluvit. A opět všechny se společným jmenovatelem - zápasem o každou korunu členských příspěvků a nezájmem větších sponzorů.
Co z toho vyplývá? Mě z toho vycházejí 2 varianty:
1. Šéfové (majitelé-administrátoři, šéfredaktoři, předsednictva) se dokáží spolu domluvit na společném projektu a budou tak pracovat efektivněji. Ušetří mnoho sil, prostředků i času. Předpokládá to však potlačit své vlastní ego, které všichni kladou na piedestal hodnot.
2. Nebo se bude pokračovat v dosavadním trendu dále, ale pod Rašínovým heslem "služba národu se (víceméně) neplatí". Každý dle svých sil a možností. I za cenu, že některé projekty v rámci evolučního vývoje holt zaniknou. Třebas i takové, které byly kdysi průkopníky. Tak to je, všechno na světě má svůj začátek i konec.
Je jen na všech aktérech, pro co se rozhodnou.

357510

28.4.2017 14:02

RE: Zamyšlení

F. 82.?.?.?

Reakce na 357510

Krásně rozebráno, jenom chybí na závěr alternativa 3, která se však skutečně stane, bude realizována: Totiž – "bude se pokračovat v dosavadním trendu dále", neboť ad 1, t. j. dohoda je nejen nemožná, ale i nesmyslná. Proč? Protože ideové základy, ne visuální povrch, jsou naprosto rozdílné, roztříštěné. Není možné sladění povrchu bez sladění základů. Ale to je jen to dynamické. Současně s tím, s tou konkurencí, bude nutně docházet ke korekcím právě těch základů, ke sjednocování na principech. To je právě to, jak je zde napsáno, že se doba láme. A výsledkem toho procesu bude právě to ad 1. Ne tedy nějaká dohoda od stolu, ale srozumění vnitřní. S tím vědomím, že se plného srozumění asi dosáhnout nedá, ale jde o proces srozumňování. Pokud bychom uvěřili na nějaké konečné a úplné sjednocení ideových základů, stali bychom se utopisty. Ale proces postupného sjednocování utopický není. Sjednocování je možné proto, že o každé věci v daném smyslu existuje jen jediná pravda. A skoro nekonečně nepravd. A ta realita, jejímž popisem tyto pravdy jsou, nepravdám neuhne. Nakonec si můžeme vzít příklad z hospodářství. Konkurence je zdravá a vyhrává ten nejlepší. (Ovšem ve shnilém systému, jaký tu máme, nevyhrává ten nejlepší, ale ten největší se stává ještě větším. U alternativních webů, které zápasí o přežití, taková situace moc nehrozí; je možné, že některý web se silným stane a začne lhát, aby zničil konkurenci stejně, jako je tomu v hospodářství ve shnilém systému: třeba vzniká Chovancovo ministerstvo pro podporu lží. Toto nebezpečí je ale daleko menší, než v tom hospodářství.) Tak se jeví budoucnost mně. Příznivě.

357512

30.4.2017 15:26

RE: Zamyšlení

F. 82.?.?.?

Reakce na 357512

Jestli mohu, ještě mě napadla lepší formulace směřování webů ad 3. Četl jsem teď na E-republice článek Když alternativa není alternativou (je míněna nealternativa SWIFTu) paní Pohlhammer Lauterbachové. A uvědomil jsem si, že tam jde jen (jak je pro ni typické) o popis neblahého stavu. A ta lepší formulace je tato: postupně budou vyhrávat weby, kde se nebude jen skuhrat (i když upozornění na lži a zla jsou nutná), ale které si budou stále přesněji vědomy dobrého řešení neblahého stavu (jak neblahý stava správně řešit) a budou čtenáře k aktivnímu podílu na tomto řešení aktivizovat . Pokud dnes čteme, že "Češi mají k EU nejméně positivní vztah ze všech", a víme-li, jak dlouho tu Zvědavec už pracuje, pak vidíme i tu zásluhu. Takže: musíme stále lépe vědět, co chceme, spíše, než co nechceme. (Když už to píšu, tak ještě z dnešního ústního rozhovoru: Na Zvědavci je dobré to, že má tak asi nejvýš jeden (dobře vybraný) článek denně. Takový Protiproud, i když není špatný, v tom dost lítá, je extensivní, článků moc a dlouhých, nepřehledných, často jen subjektivně úvahových, ne jasně informativních.)

357545

30.4.2017 16:38

RE: Zamyšlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 357545

> musíme stále lépe vědět, co chceme, spíše, než co nechceme.

Udeřil jste hřebíček na hlavičku, pane F. A zároveň pojmenoval hlavní problém drtivé většiny "alternativních" médií. Všimněte si, že všude najdete popsáno téměř výhradně JEN TO, CO (údajně) NECHCEME. A nejen v alternativních médiích. Co nechceme je popsáno dokonce i ve volebních programech většiny parlamentních stran. Jejich současné předvolební heslo unisono zní - NECHCEME BABIŠE. Pročpak jim asi tak strašně vadí?

Historická zkušenost nás ovšem učí, že lidé jdou obvykle za dobře formulovanou myšlenkou - CO CHTÍT. Dokud se nenajde někdo, kdo s široce akceptovatelnou vůdčí ideou nepřijde, bude ve společnosti převládat trvalý NECHCISMUS. Mýlím se?

Vojta

357546

30.4.2017 20:53

RE: Zamyšlení

F. 82.?.?.?

Reakce na 357546

Děkuji za pochvalu, ale nezasloužím si ji: snadno se to totiž řekne. Třeba Vás teď naopak zraním: tem náš dnešní rozhovor končil takto: ten Zvědavec je ale nevěrecký (atheistický) – a kolega si povzdechl. A já, pokud mohu, doplním svou reakci, kterou jsem už ráno neřekl. These: pro pana Stworu osobně, je to špatné z hlediska tzv. věčné spásy, ale (pozor!) pro Zvědavce je to skoro jediná záchrana. To se budou mnozí asi divit, pokud toto budou číst. Ráno jsme totiž mluvili i o jiné věci. Na webu je toto: 4. Prosme za Turecko a Rusko, aby v těchto zemích zavládla spravedlnost a odvaha k demokracii (Turecko pokračuje v čistkách. Policie přes noc zatkla více než tisíc lidí. Ruská prokuratura proti nevládkám. Zakázala činnost organizaci Otevřené Rusko.). Čtenáři Zvědavce vědí toto: Proti Erdoganovi spustily USA puč, Rusko ho zachránilo. Dnes právě víme, že USA vojensky podpořili Kurdy zase proti Erdoganovi. A Erdogan nedělá nic než čištění proti US agentům, špionům a kolaborantům. V Rusku spustil protesty kriminálník Chodor.., navíc ze Západu. A d. Toto se četlo ve všech kostelích. Už se divíte, že nejpočetnější skupinou mezi eurosluníčkáři jsou katolíci? To, co se na nich děje, je šílená euromasáž, už před "vstupem" ČR to Eurosojuzu. Myslíte si, že by pan Stwora, pokud by na něj vytrvale padala tato eurolejna, dlouhodobě odolal? Naštěstí, doufám, že dnes v kostele nebyl. (Mohl by taky jít mezi protestanty, to by mu stejně k té věčné spáse moc nepomohlo.) Takže i z tohoto hlediska je třeba se dívat na to, co dělat. A ohledně té demokracie: Správně píšou ti katoličtí s.áči o odvaze k ni. Ano, je to odvaha k všeobecnému rozvratu, jaký je na celém Západě. A i to by masírovaný pan Stwora po čase pochopil správně bruselsky.

357552

29.4.2017 10:33

1000 kč za 1000 zobrazení ????

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Tu cenu mate fakt prestrelenu, konkretne na facebooku ak zadavam reklamu tak platim za 1000 zobrazení na hlavnej stranke uzivatela 30 kč, a to je cielena reklama a pravý stlpec tam platim tak 5 kč za 1000 zobrazení. Dat 1000 kč za 1000 zobrazení je nehorazne mrhanie zdrojmi, to už na googli sa dokazete na niektoré slová dostat na takú cenu a tam sa platí za preklik na web.

357523

29.4.2017 11:11

také zamyšlení od věrného čtenáře

Jen tak 84.?.?.?

Kdyby to bylo dotované, už to tady není. Spíše se hodí i těch pár tisíc, co to hodí....[smích] Překlad článku s nativní angličtinou je otázka i s napsáním na tři hodiny maximálně. Sám dělám denně překlady, vím co píšu. Proč někoho platit? Když na to nevydělám tak překládám sám......Mám svůj web a administrace i s eliminováním reklamy od trollů v diskuzích je hodina ráno, hodina večer.....

Čtu tento webzine od počátku, ještě v dobách kdy byl internet jen v práci a doma ho měl málokdo. Přispíval jsem kdysi,ale od té doby co je zde na diskuzích brutální cenzura to nemá smysl. Přitom nešlo nikdy o napadání diskutujících, nebo vulgariismy, jen jiné názory.....ale to se nesmí. Pravda je to privátní prostor, každého majitele stránek věc.

Potom ale nechápu, že jsou stížnosti na to, že nejsou peníze. No nejsou, alternativních webů je hodně a jediný kdo se v pohodě uživí je neznámý pan VK (Marek Pešl) co provozuje známé stránky na doméně, kde se dříve scházeli fandové létání......

Alternativců je v každé společnosti cca 8-16% a vesměs nejsou tolik majetní, takže jak už tady psal kolega přispěvatel, koláč je jen jeden a ten se spíše drobí.

Spíše mne zaráží, že ty články nejsou pod úroveň provozovatele, já bych se hanbou propadl takto neustále upozorňovat na to, že chci peníze. Té energie jen na ty prosbočlánky......vždyť ten čas jde prodat i jinde a jinak pokud něco umím co prodám a dělat to pro zábavu, i třeba s menším rozsahem, ale být na tom závislý jako na přilepšení k důchodu, to mi hlava nebere.

357524

29.4.2017 11:38

Platba kreditem mobilu?

pavel em 86.?.?.?

Kdysi jsem poslal Britským listům (ještě v době Čulík + Kotrba) peníze formou DMS (dárcovská SMS). Čulíkovi už nic nepošlu, tak rád pošlu vám pane V. Stworo. Je to možné u Zvědavce? Pavel M.

357525

29.4.2017 13:15

Jsem stařík lápající po dechu,

Altman 93.?.?.?

uvědoměn že "tento svět není pro starý", a tak jen technickou. Stačí na jednorazovku napsat na složenku pouze číslo účtu a tak kod banky ?

Jinak bych byl pro, aby se také více psalo a diskutovalo o tom našem "zdravotnictví", které se neustále propadá do větších sraček. Zavírají se ordinace, na takovou interní ambulanci se jen tak nedostanete, nemocnice ruší celá oddělení, nejsou sestry u lůžek ale v ordinacích soukromých "ošetřujících " lékařů, (rozuměj úředníků) se jich mnohdy fláká zbytečně moc.

357526

29.4.2017 20:54

RE: Jsem stařík lápající po dechu,

F. 82.?.?.?

Reakce na 357526

1. "Není pro starý" – přece se snažíme o zlepšení, když ne světa, tak aspoň okolí.
2. České zdravotnictví, myslím, bylo jedno z nejlepších na světě. S otevřením se světu jde a půjde dolů. Rapidně.
3. Není to jen zdravotnictví. Ale i taková obyčejná pošta: po létech posílám pohlednici k narozeninám. Jdu do trafiky a říkám: jednu 30 h známku. Co? Jednu 30 h známku, mám pohlednici, na dopis je to 60 h, ne? Pane, kde jste? Doma. Tak byste měl vědět, že na pohlednici je známka 16 Kč. Co? 16 Kč. Moment, tady někdo blbne, na pohlednici 16 Kč? No jasně. A od kdy? Pane, to už je nějaký čas. No, já jsem dlouho pohled neposílal. To už je hodně dlouho. To teda nevím. Tak tedy známku za 16 Kč, je možné takové zdražení? Pane, teď je možné všechno. No, snad ne. Tak dobře, nashledanou. U východu se dívám, na známce není napsáno 16 Kč. Pane promiňte, to má být známka za 16 Kč, tady nic není. Jak to, že tam nic není? Je tam A. A to A znamená 16 Kč? No dneska to znamená 16 Kč, kolik to bude zítra, to se pozná. Aha, tak aby to mohli nerušeně zdražovat. Asi máte pravdu, že teď je možné všechno, tak nashledanou.
(4. K jinému komentář: Mně se nezdá, že by byly komentáře nějak brutálně ořezávány. Proto se mi to tady líbí. Někde jsou komentářů stovky a většinou blbosti, to němá vůbec cenu to tam číst nebo tam psát.)

357535

29.4.2017 14:50

Budu tedy 101.

Zapp 46.?.?.?

Udělal jsem rozhodnutí, že některé věci je potřeba zachovat. Od 3.5.2017 sponzoruji Zvědavce [smích]

357530

29.4.2017 19:34

Starý čtenář, nový přispěvatel

Stanislav Novák 193.?.?.?

I když kávu nepiju (za kávu rozhodně nedám víc než za Zvědavce ... a není to jen odporem ke Kavárně) a ani soumrak kuřáctví nevnímám jako jednu z velkých tragédií dnešní doby (byť i zde chápu, že kyvadlo obecné /ne/svobody se řádně rozhoupalo a není radno to podceňovat ... dnes kouření a zítra ...), právě jsem zadal trvalý příkaz.

Zvědavce jsem čítal ještě jako "studentík". Teď jsem "otec od rodiny". Už roky jsem nenapsal byť jen komentář do diskuze (a že je nad tabletem doma u stolu každý generál) ... jsem rád, když si najdu čas aspoň na čtení.

A i když sám na sobě vidím, jak moc člověka umí vysílit každodenní shon (nejde o fyzickou dřinu, ale i tak) a jak potom trvá, než se k něčemu rozhoupe, nechci být součástí nečinně reptající (byť i reptání je lepší než otupělá rezignace) většiny. Ne každý může být v čele, jako svým způsobem pan Stwora ... ale pokud se nás nesebere dost alespoň k nějaké formě podpory takových lidí (a toto je forma stále extrémně bezbolestná, přímo gaučově pohodlná - to mě nejvíc děsí ... když půjde do tuhého a o opravdové oběti, tak jako společnost už skoro neexistujeme), dopadne to s námi špatně. Hodně špatně. A pak ještě hůř. A pak už to bude jedno.

Kromě sahání si do svědomí, šáhněme si prosím občas do peněženky.

Myšlení a řeči jsou fajn, ale bez činů je z toho po čase jen virtuální nic. A to zoufalství se nám tu postupně přímo zhmotňuje. Vím, že těch mých 125 Kč měsíčně svět nespasí (ano, nemám právo kázat, nejsem extra štěsrý sponzor ... ani bych se neodvážil si na něj hrát, ne teď) ... ale je to tak trošku jako u voleb - kdyby se sebrali všichni ti, kteří brečí, že jejich hlas stejně propadne a skutučeně volili toho, koho chtějí, ne nějaké věčné "menší zlo", třeba by se změnilo víc, než si mnozí myslí. A to mám a panu Stworovi při všech názorových rozdílem lepší mínění, než o kdejakém "menším dobru", které se občas přeci jen u voleb objeví.

Zatím si mainsream většinou vystačí s lehkou manipulací ... a nebýt lidí, jako pan Stwora, jen těžko by se naše nově se rodicí totalita začínala tak často a neobratně odkopávat. Díky jemu i všem aktivním Zvědavcům.

357534

30.4.2017 19:52

Dano

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Prispievat na takyto one-man-show copy-(translator)-paste fake-everything blog? To by som musel byt na praskoch. [bliji]

357549

30.4.2017 23:47

RE: Dano

Zavodny 109.?.?.?

Reakce na 357549

Sa chlapce najprv nauc vyjadrovat po slovensky, lebo zo svojich deti vychovas debilov. Okrem toho, koho si myslis, ze oslovi tvoj anonymny pohrdavy primitivny vylev?

357555

1.5.2017 8:13

RE: Dano

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 357549

Jestlipak víte, že jsou dva druhy slovníků: one-man dictionaries a multiple-man dictionaries? V posledních desetiletích jiné, než ty druhé, se už nevyskytují. A jsou plné zmatků, nesmyslu, i stejné informace na více místech. Ty první byly dokonalé. Ale už nejsou pracanti, kteří by je sestavili. Také už vymřeli encyklopedisté. Pjakin to nepřímo říká takto: je dvojí vidění světa: mosaikové a kaleidoskopické. Zkuste se poučit u něho. Lidé s kaleidoskopickým viděním skutečně musejí být na práškách, aby se jim pohled na svět zcelil.

357558

1.5.2017 16:14

Výběr článků

Články 37.?.?.?

Ze Zvědavce se bohužel stal jen překladač článků z několika často se opakujících zdrojů.

357582

Tuto stránku navštívilo 4 628