Diskuze k článku

Už šlechtí „nové Němce“

Příspěvků 58

31.12.2016 1:15

Verstehen ßie, bitte?

MoUdrostrak 90.?.?.?

Tak snad už lidem dochází, že jsme všichni uprostřed manipulace!
Německo dostatalo várku několika milionů migrantů.
Stejně tak, vzhledem k hustotě obyvatelstva dopadlo Švédsko.
Ostatní země, včetně zemanujícího Česka, jsou víceméně šanovány. V Dánsku dokonce bylo masově na migranty pliváno, žádní Refugee Welcome tam neposkakovali a migranti byli dánskou policií popoháněni do Švédska či zpět do Německa. Nejvíce jsou šanovány země bývalého Ost-blocku, opět včetně zemanujícího Česka.
Málokdy bývá cíl „Plánu" zřetelný ihned. Ale už se za ty dva roky kontury rýsují: Německo a Švédsko je migranty zaplaveno. Zbytek Evropy je šanován - Ost-block nejvíc.
Sečteno a podtrženo půjde zejména o psychologickou operaci. Možná měla strhnout pacifistické Evropany k humanitárnímu bombardování Zlého Assada (a`la Mr. Miloschewich 1999). Možná měla a má vice cílů.
Kruciální moment je ale šanování Ost-blocku.
O Němky bych se zase tolik nebál. Nejen Němky, ale i Češky plní letadla cestovek, když i x-krát ročně létají souložit s plážovými inženýry do Ýdžipzu, Tunisu, Maroka, Turecka, Senegalu, Keni, Tanzanie... Holt přirodě a vábení genů neporučíš.
Migrant nebo Němkou dovezený plážový inženýr možná v evropském prostředì neobstojí, multiculti outěžek se ale do Evropy narodí ať tak nebo tak - invaze / neinvaze - holky si pro outěžky na just k teplému moři doletí.
spíš by stálo za to uhodnout, PROČ právě Němky a Švédky???
A zda Breivik byl (před)součástí "Plánu"???
Anebo se (pouze) díky papá diplomatu v Paktu NATO o "Plánu" dozvěděl, zešílel z toho co seznal a "vykropil to" vůkol v sebezáchovném pudu bílého nadčlověka...
Co myslíte???

354434

31.12.2016 8:21

Cinkáči, kdo necinká a necintá s debily je debil, co

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 354434

Odhlédněte jatí od dispozic hormonů vážení.Na zázraky a nemožné věci jsou běhny a coury patrně předprogramovány a s malými mozky nadělají problémy společnostem které ovšem obvykle odmění plodivostí po katastofách co spustí, verze sameťáků je ovšem odplodila budováním kariér. Odedávna si vybírají alfa samce kteří okolí podmaňují už od opic, čí mají stejného tvůrce genů protože spíš tedy beru ojedinělý názor že opice se vyvinuly z člověka. A jak jsem zahlédl tak P.Staněk zmiňoval že 40% lidí má horší rozpoznávací a rozlišovací funkce jak opice a to podporují vtipy o blondýnách. Kdy tedy jednoduché řešení pomocí těch co dodrbou okolí mají nasnadě pomocí právě tlupáků.[velký smích] Situace je ale vážná a k procesu kalegrizace který přímo snižuje IQ tedy spontálně přispívají výběry bezkrupulózních násilníků jejich tužeb o tpm žádná. Co na tom že v islámu jsou na hodnotovém žebříčku dnes povýšeny z věci na úroveň hospodářských zvířat. Oni se cítí krkem co kroutí hlavou a i tak jsou okolím mnohdy utvrzovány a jim se jejich paviján z otočení zájmů nevymkne dokud nevymění model.[překvapení] K zamyšlení je i poměrně úspěšné švýcarsko kde ženám dali hlasovací právo až v 78? roce. Vliv tam tedy bude a mnozí si pamatují jak zdejší dámy poměrně nedávno měli grupy vašíků haflovek a klausofek a podřezali si větev a blahobytnému životu všem hravě. Protože že to tu jde od deseti k pěti vidí snad i sám prezident hospodářské komory komparaktivní výhoda. [chechtot]

354438

31.12.2016 13:24

RE: Cinkáči, kdo necinká a necintá s debily je debil, co

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354438

A co když je to obráceně???
A blahobytné Německo a Švédsko bylo vybráno, aby "infikovalo" arabské teenagery těmi "správnými" západními hodnotami??
A oni, pokud se vrátí do domovin a/nebo alespoň budou twitterovat a postovat svoje "kosmopolitní" názory vrstevníkům doma, tak pomohou šířit Pravdu&Lásku, namísto Jihhadu???
Netvrdím naivně, že to bylo v "Prvním Plánu". Tím bylo bezesporu zostuzení Zlého Assada, jak coby novodobý Mr. Miloschewich cleanuje Sýrii a proto by měl být nejušlechtilejším Paktem NATO Zlý Damašek humanitárně bombardován až do té doby, dokud Assad "dobrovolně" nepředá klíče od syrských produktovodů hodnému TelAvivu / Fashingtonu.
Ale v x-tém plánu hodnotový pipeline EU-Střední Východ via nejnovější ajfouny se mohl v sorosovských chamtivých mozkovnách zrodit, nicht wahr? [mrknutí jedním okem]

354447

31.12.2016 13:53

RE: Cinkáči, kdo necinká a necintá s debily je debil, co

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 354447

Dnes je sice Silvestr , ale u vás bych nečekal podlehnutí rčení "přáni otcem myšlenky". GENY Proroka z DNA ajfounama nevystříhnete.

PROČ právě Němky a Švédky??? - bo jsou nejhloupější a s ťápáním do tabletu to nesouvisí.

Mimochodem k předpisateli : korelace mezi zavedením volebního práva pro ženské a startem katastrofy ctěného státu je naprostá.

A co se Lebensbornu týče , tak tradice je tradice [cool]
Důležité je, aby byly dost pneumatické.

354449

1.1.2017 9:46

RE: Cinkáči, kdo necinká a necintá s debily je debil, co

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 354447

Mou, je to skutečně obráceně. Mimo Kalergiho napsal na téma míšení ras i tibetský lama Dr.Lobsang Rampa zhruba toto: Budoucí civilizace planety Země bude mít díky smíšení,příjemý barevný odstín, a bude známa celé řadě dalších civilizací. Mimoto popisuje podzemní kamenné sály ve kterých jsou ukryté vysoce pokročilé stroje i zbraně . A to v Tibetu pod himalájemi, na Sahaře,na Sibiři, a v jižní Americe. To, že ve vesmíru neexistuje žádná jiná civilizace než naše popírá celá řada artefaktů které objevila moderní archeologie a pouze tvrdohlavý demagog je může ignorovat.Daniken je dávno překonán. Indické Védy se zmiňují o 14 planetárních soustavách pouze v našem vesmíru.

Protagonisté tohoto projektu mají bezesporu mnohem větší úroveň poznání v mnoha vědních oborech něž současná materialistická věda. To se týká především sexuologie a psychologie davu.

I v křesťanské bibli se můžete dočíst, že Enoch,praděd Noe,znaje o budoucí velké potopě,vyhloubil v poušti devět kamenných podzemních sálů a nedaleko nich postavil dvě cihlové věže. V jedné schoval vše,co se týkalo minulé epochy,druhou věž postavil budoucnosti,ve které skryl tajné vědění pro ovládnutí popotopního světa-jeho potomky. Ve věži praděda Enocha byly srovnány svitky a knihy o strategii a taktice budoucích zednářských lóží. Dále mystické učení, které bylo později nazváno kabalou.

354473

2.1.2017 6:49

RE: Cinkáči, kdo necinká a necintá s debily je debil, co

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354473

Zní to "sexy"! Ale lidstvo se dosud ploužilo šnečím tempem na to, kdyby tu byl nějaký funkční "Plán". Nepopírám, že tu nějaký ten "šestitísíciletý" a "šesticípý" Plán je. Ale i ten vykazuje nestabilitu, odchylky a těžké vady, včetně jaksi "globální nekompaktibility".
Kdo nevylezl za celý život z kostela nebo synagógy, tak si to není ochoten připustit. Ale dnešní mládež je zcestovalá. Takže šesticípá moUdra už nekonzumuje ohne weiteres jako po staletí otcové a dědové.
Tibet kdysi usilovně zkoumali Zlí širokolící a slovanští Rusové. Museli, i kdyby nechtěli, protože to byla pro Rusy jediná šance, jak obstát v tehdy se rozjíždějící Great Game.
V Sankt-Peterburg Zlí Rusové založili široký vědní obor Lámaismu a Tibetologie. Do něho nalapali stipendisty z celé Střední Asie, aby "Tibet uměli".
Určitě to Zlým Rusům pak i pomohl při ovládnutí Mongolska, Sibiře a nemalé části Číny.
Díky ruskému "vědeckému" zmapování Tibetu, lamaismu a budhismu, si dnes i Čína dovolila učinit za pouhých padesát let z otrokářského Tibetu jednu z nejvíce modernistických zemí světa!
Pokud by existovaly nějaké "tajné zbraně", které by dokázali "porobu" Hodných otrokujícící Tibeťanů Zlými Rusy a Zlými Číňany oddálit či neutralizovat, jistě by se objevily na světle a Střeše světa - a Tibeťané by dál vodili otroky na provázku, jako Evropané své psy.
Je tedy třeba se ptát, nakolik jsou Tibetské zázraky realitou a nakolik vlhkým snem ze zionistických lóží v Londýnské City a zionistických brdlohů na Brighton Beach???
Kdysi jsem se učil vypočítat, o kolik se Tibeťanu nevratně poškodí kapacita mozku, když na nahém těle v mrazu usuší mokré prostěradlo - což je nejoblíbenější tibetská duchovní disciplína...

354502

2.1.2017 10:09

RE: Cinkáči, kdo necinká a necintá s debily je debil, co

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 354502

Mou-nevíme toho ještě mnoho-včetně Tibetu. Mimo Ruska byl Tibet též v hledáčku Německa. Dokonce za 2.sv.války bojovali Tibeťané proti SSSR. Při obraně Berlína jich padlo, posledních, několik tisíc. Mimoto:tajné a zasvěcené informace se na světlo nedostanou. A přesto,že máte bezesporu přehled o současné civilizaci, tak tyto střežené vědomosti nemáte,ani je nemůžete mít. Dostávají se k nám pouze útržky,které mohou být též zavádějící.

Nicméně, proč tibetský lama se vzděláním lékaře, má stejnou koncepci jako Kalergi?? Proč védská astronomie má přesné výpočty zaznamenané písemně před více jak 5000 lety,ke kterým se moderní astronomie přiblížila teprve ve 20.století. Viz nesvítící planety Gulika a Mandi objevené Švýcarskými astronomy a další vědomosti jako je např. :znalost kulatosti planety a počtu světadílů, když teprve o několik tisíc let později J.Brůno zjistil to samé-a byl moudrýmí evropany upálen.

A nakonec, když budete-a to ne sexy, studovat Védy, tak se dozvíte o válce která proběhla před 120 miliony lety. Tedy bez postranních úmyslů Mou- nevíme toho
ještě mnoho.

354505

3.1.2017 8:58

RE: Cinkáči, kdo necinká a necintá s debily je debil, co

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354505

Hih, fatální číslo Vašeho Zvědavčího diskusního příspěvku #99999!!!
Skutečně nechápu, PROČ by Tibet měl být něčím výjimečným?! Pokud vím, Védy se šířily do Indie z dnešní Sibiře a přes Tibet a okolo Tibetu pouze procházely.
Tibet daleko více přitahoval dobyvatele pro svoji strategickou výjimečnost, nežli proto, že by z Tibetu tryskala moUdrost.
Vyvyšování tibetského Iamaismu = povyšování židovství (jak přes kopírák). Oboje slouží anglo-zionistické úporné snaze o globalism a porobu světa.
Zbožšťování a zbožštění Tibetu (i Izraele) se zvládli vyhnout mistrně Rusové i Číňani.
Co se týká týká míchání ras:
Smíchání geniticky podobných jedinců (např. Seveřan + Středozemec/Levant) = posílená imunita + vyšší iq.
Smíchání odlišnějších jedinců (např. Středoevropan + Subsaharský Afričan) = oslabená imunita v prvním pokolení + iq. nic moc.
Takže Kalergi sice „měl (přidělený) plán". Ale tehdy se ještě příliš o eugenice mnoho exaktního nevědělo.
Opakuji: Védám věřím. O Tibetu příliš velké mínění nemám, stejně jako o Zionismu. Obojí je "rubberized fabric"...

354544

3.1.2017 14:03

RE: Cinkáči, kdo necinká a necintá s debily je debil, co

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 354544

Mou, nebudeme tady zatěžovat diskusi na toto téma, je velmi náročné na pochopení a též na popsání. Když věříte Védám, jako prokazatelně nejstarší duchovní literatuře této planety Země, tak máte pevnou oporu.

Tibet ani zionismus nevyzdvihuji. Buddizmus přišel do Tibetu z Indie a židovská duchovní nauka čerpá (doslova opisuje) celé pasáže z Vendidadu. První zmínka o příchodu Buddhy je ve slovníku Nirukti,již 2900 let před Jeho sestoupením. Přesto, pochopit proč byla tato duchovní nauka aplikována vyžaduje další náročné studium.

Člověk není hmota,ale duše, to ještě nestačí k tomu,aby člověk porozuměl vlastnímu já a jeho činnostem. Poznání duchovních činností- jejich aplikaci do života jednotlivce analýzují bezchybně právě Védy. Takové poznání může být náležitě oceněno pouze v lidské společnosti,nikoli zvířecí. Lidské bytosti by měly žít usměrněným životem. Zvířecí život má také určitá usměrnění,avšak zcela odlišná od pravidel pro lidské bytosti.Transcentálnímu poznání můžeme porozumět pouze tehdy, když se ve svém životě budeme řídit dle příkazů Véd. Současná společnost žije v zakletí smyslového požitku který povýšila na kult. Jsou bourány téměř veškeré morální zábrany a to je předzvěstí zániku takové civilizace. A kdo je za "rubberized fabric" není také (mezi námi dvěma)žádných sporů.

354555

31.12.2016 17:47

RE: Cinkáči, kdo necinká a necintá s debily je debil, co

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 354438

Vtipy o blondýnách pochází od khazarů - viz např. otlemený "bavič" Kraus. Nejde o nic jiného než o útok na bělošskou rasu.

354461

31.12.2016 19:13

RE: Verstehen ßie, bitte?

jessirah toljedo 85.?.?.?

Reakce na 354434

Podle meho je to pokracovani teze barona Ismay "Keep the Russians out, the Americans in, and the Germans down" a tedy prodlouzeni zaveru berlinske Konzske konference (viz wiki).
Jako nejaky sofistikovany plan bych to nevidel. Ale pusobi dvousmerne, tj. zaroven jde o infekci citlivych prievropskych oblasti (ale to pisete i vy), to jest zaroven tu vidim snahu si vytvorit kulturni naraznikove pasmo (podobne jako meli Rusove ve vychodnim bloku).
V souhrnu bych rekl, ze jde o pokracovani imperialni politiky jinymi prostredky. Nemecko, ac kolonie melo (byt vzdy bidne), prvou imperialni ligu nikdy nehralo, resp. ho tam nikdy nepustili. Ambice na to ma, tah na branu take, ale zradila ho geopolitika- Nemecko je z hlediska velkoimperialnich ambici umisteno opravdu nestastne. Modifikace- transformace velkonemeckeho premysleni do freudianske sebedestrukce na podklade indukovane viny je genialni tah. Indukovane proto, ze vinu 3. povalecna generace uz rozhodne nenese.

A Svedsko od 30-ti lete valky je na tom podobne, ambice a prumerne imperialni zisky ma (Gotland, kdysi Pobalti atd.) a jako reformovany a vysoce potencialni spojenec Nemecka je take sudem se strelnym prachem: svedske zdroje + nemecka produktivita= velmi traskava smes. Norsko (!!!) a jeho nafta tam patri samozrejme take, to ale zvladli uz mistrne.

Vedlejsim ziskem je likvidace socialniho statu (na 5 milionech Noru nezalezi, to je brnkacka). Tady bych pripomenul Francii, kde socialni stat je likvidovan take...a v zasade i Rusko (!) se svymi 20% muslimu, to lze jako pomalu likvidovany "socialni" stat klasifikovat opatrne take, byt jeho socialita nevyrusta ze statnich struktur, ale ruske povahy.

Vychodni nemecko + vychodni blok si dle meho ponechavaji jako rezervu, protoze velmi dobre vedi, ze hraji nebezpecnou hru. kdyby se jim to nahodou vymklo z rukou, maji v zaloze jeste velmi silny tyl.

Takze plan je to sice komplexni, ale ne prehnane slozity. Ta "tezkost" se kterou se o tom bavi (o tom mluvi) vyplyva prave z urcite jednoduchosti a prehlednosti situce. Je to sikovne a zaroven otevrene (ne podle, ne skryte) navleceno, klobouk dolu.

354464

1.1.2017 11:22

RE: Verstehen ßie, bitte?

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 354464

Tady jde o to,aby se Německo za žádnou cenu nespojilo s Ruskem ve vzájemně se doplňující a v souladu potřeb obou stran spolupracující gigant,který by Anglosionistům hatil jejich plány po ovládnutí světa a přeorganizování jej v ten tolik proklamovaný NWO....a mj.přesně tak to i v souvislosti s vytvářením "řízeného chaosu v Evropě" otevřeně tvrdí George Friedman ze Stratforu,takže není o čem pochybovat:
..."pokud nepůjde potenciál Evropy přes EU využít k útoku na Rusko a využít jej pro vytvoření nárazníkového pásma v zájmu globální strategie USA & comp.,je potřeba jej zlikvidovat,aby nemohl s Ruskem spolupracovat a vytvořit tak Anglosionistům konkurenci...."

A proto se zase opakuje to,co bylo už před téměř sto lety,Trocký nesplnil úkol,byl vykopnut Stalinem,tak jako jej nesplnil Jelzman a byl nahražen Puťkou,který se vymknul kontrole a proto je na řadě sestavení 4.říše a místo násilných "Mnichovů" a anšlusů se koncentruje celý potenciál Evropy podobrém,přes EU a tu debilní slizskou propagandu evr.hodnot a už nyní i tou nacistickou metodou "cukru a biče"....což se už nastalo,jenže 4.říše je poněkud "měkkoprdelatá",její obyvatelstvo si zvyklo na dobrý život a za žida proti Rusovi se mu chcípat nechce,neb není až tak úplně blbé a má v živé paměti,jak to dopadlo posledně a ideologická,ani náboženská motivace není,neboť to už není sociál,systémově antagonistický SSSR,ale potencionální partner,který má zájem.....

A proto je potřeba vyměnit obyvatelstvo za ideologicky ovladatelné hybridní bioroboty,nezatížené vzděláním,ale tím správným náboženstvím,jako dálkovým ovládáním,kteří by pro žida ten nový Drang nach Ost udělali a rádi....tak,jak mu dnes čistí Střední východ pro vznik "Velkého Izraele"....

...už Dolfa,blahé paměti,se zmínil,že "německý národ by k dokonalosti potřeboval islám",čili poslušného,řádně napruženého a neodmlouvajícího robota,který pokud je to ve jménu Alláha,učiní vše,dokonce ze svých dětí a sebe i bombu a to s úsměvem a to se z Goetheho a Schillerova národa jistě za těhle podmínek podaří udělat a to max.za 1-1 1/2 generace.....a pak se půjde na pravoslavného Rusa bez váhání...

354476

1.1.2017 13:49

RE: Verstehen ßie, bitte?

jessirah toljedo 85.?.?.?

Reakce na 354476

"Tady jde o to,aby se Německo za žádnou cenu nespojilo s Ruskem"
To si nemyslim, spojeni Ruska s Nemeckem je jen jakysi nahradni meziplan, protoze obe zeme se hodlaji udelat samy pro sebe. Jejich spojeni by bylo pouhym prostredkem, nouzovym mezikrokem, coz obe zeme vedi a berou to dost vlazne.
Berlinska konfenece...a pak to slo po 20 letech: prva a druha svetova valka, rok 1968 byl prekazen obcanskou revoltou, nasledoval 1989 a nemecke spojeni a ted, po dalsich 20 letech, se pokusili Nemci, ve vlastni rezii, opet prevzit EU.

Vy se na to divate z ruskeho pohledu, coz je pro Evropana "spatne". Evropan je pod vlivem globalne/ evropskych elit, ktere premysli protirusky.
Ci kone byli Trocky, Hitler, Eichmann, to zde neni dulezite a je to na uplne jinou debatu. Pro nas, coby Evropany, jsou dulezite vystupy zasedani globalnich manazeru, jez jsou protinemecke, protiruske a proti evropsko-obcanske. Evropu nechteji zlikvidovat, ale zrobotizovat (v tom s vami souhlasim). Miseni evropskych narodu do jakesi bezove masy je horecnata myslenka, to neevropsky element (uprchlici) nikdy nedovoli. Ted vse zalezi na tom, je se uhraje konflikt evropskych zidu vs. importovaneho vysoce rasistickeho uprchlickeho elementu.
Proto take sanitarni zona vychodniho bloku, kam zadne uprchliky neposilaji.

354487

1.1.2017 14:19

RE: Verstehen ßie, bitte?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?

Reakce na 354476

Tak asi to máte na dlouhé lokte. Jednoduše Merkelová jde na strunu svých voličů a to jsou generační migranti a těch je prý 30% s naprostým potenciálem a perspektivou. Sama je z dederonu a potom si fungovala na ukrajině a v Moskvě léta a nezapomněla navštívit kneset, kořeny k zemi, jazyku, kultuře tam nevidím. Předpokládám že je jí osud němců na háku stejně tak jako ovlivněné oblasti evropským lídrem eu po odchodu jiných dědičných koloniálníků z commonweltu. Nalijme si čistého vína a neudržujte si představy a bludy toho co není a s touto idustrializací a s ní už vůbec ne. Nebude blahobytná evropa a politikům řekněme NWO je patrně proti srsti. Chálifát se jeví čím dál zřejmější i to že outsosovaná jižní evropa, státy bývalého východního bloku lídrem jsou již dnes outsorsováním kolonizovány a v další etapě mohou být "ugandou a pokud se tam nechytí domácí za nos a přestanou věřit konečně že to myslí "to zvládneme" s němci. Má zjevně jinou a perspektivnější voličskou skupinu a služebníci státu již ví a také to dělají že určeným se klaní a ohlupované balamutí. K tomu se dá říci že ty přebytky cca.430.mld€/rok už cílí, níže v odkazu. A právě víceméně z kondomií. A k doražení domorodců už tu mají zákony na na zalaufování kanonenfutrů briskně. A s jejich kýženou kalegrizací to může být fofr. Sama je snad nositelkou jeho ceny či fangle, ne?
http://blokprotiislamizaci.cz/slechti-nove-nemce-m...

354489

1.1.2017 16:04

RE: Verstehen ßie, bitte?

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 354489

No,co se týče te volitelnosti a šancí u nejbližších voleb Merklové,považuji bohužel tak,jak píšete,Německo za ztracené,ale to je jen jeden taktický krok z plánu,jehož strategický cíl,je uchvátit Rusko a to dnešní voliči s potenciálem 30% nedosáhnou,k tomu musí vzniknout pořádně veliký batalion mameluků a to potřebuje určitý čas,který jsem tam odhadl a co se týče toho "industriálního odkrvování"post.kom.prostoru,tak to je už v závěreční fázi,kterému říkám "ukrajinizace" podle našeho vých.kdysi souseda,u kterého to probíhá ve "zrychleném formátě" za použití katalyzátoru občanské války a cílem těchto kroků je "somalizace" společnosti jdoucí ruku v ruce se "somárizací" obyvatelstva vých.Evropy po všech stránkách vymačkané jako citron a ponechané zatím ve funkci nárazníkového pásu postupně schalífátovávaného "nach dojče Art",než se stane bojištěm toho budoucího finálního střetu s Ruskem,přes které se poženou loupeživé hordy ze západu na východ a potom rychle zpět,pokud nebudou už zastaveny hned na půl cesty právě zde,u nás na dvorku za použití plamenů pekelných,které budou počátek toho posledního a úplně konečného "Endlózungu",který jednou přijít musel a konečně se musí provést bez zaváhání a důsledně,jinak si n e p o m ů ž e m ....středovek neskončil,středověk trvá.....

354492

1.1.2017 11:55

RE: Verstehen ßie, bitte?

jessirah toljedo 85.?.?.?

Reakce na 354464

Zavery Berlinske konference 1885 byly Nemeckem napadeny dvakrat, 1914 a 1938 a ted, po 2-3 generacich, se Nemecko rozhodlo udelat to same, a sice cestou ticheho puce v Bruselu, kdy se pokusilo o nenasilne prevzeti EU. To mu zatrhli rizenou migraci a samozrejme k tomu pridali par bonusu, at jiz preventivnich (Francie, Svedsko), tak ekonomickych (Recko, CR atd.).

354482

2.1.2017 21:19

RE: Verstehen ßie, bitte?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 354434

Milý Moudro,diskutující se přestěhovali http://aeronet.cz/news/[chechtot]

354529

31.12.2016 4:28

Jak souvisí vznešená evropská myšlenka s „panskou rasou“? Příručky o EU a učebnice dějepisu vám to zamlčují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

"... v oslavných článcích a ani v učebnicích dějepisu stoprocentně nenalezneme informaci, že Coudenhove-Kalergi byl zjevně člověk rasistického smýšlení a že jeho „evropská myšlenka“ se neobešla bez předpokladu vládnoucí „panské rasy“, jakési elity, která v takovéto Evropě bude mít hlavní slovo."

"Coudenhove-Kalergi si uvědomoval, že šťastné mase míšenců, ať už z Wittenbergu, či Liberce, musí vládnout „duchovní elita“. Ta má vzniknout kolem „panské rasy“, jak nazývá ve svých dílech Židy. Neboť ti se staletími pronásledování geneticky a duchovně zocelili, čímž získali předpoklady k poučování druhých. Rozhodování a vedení euroelity má zabránit možným sporům mezi jednotlivými členy společenství, kteří by chtěli prosazovat svůj dílčí zájem a nezohledňovali by dobro celku. Ve své práci Adel (Vídeň 1922) označuje Coudenhove-Kalergi Židy v pozitivním a žádoucím smyslu za Führernation (vedoucí národ), Herrenrasse (panská rasa), Herrenmensch (panský člověk) a Herrenvolk (panský národ)."

"Coudenhove-Kalergi, který se díky zděděnému majetku nemusel soustředit na žádnou produktivní pracovní činnost, je autorem myšlenky Panevropy, jež dle jeho představ měla být osídlena míšenci a jejíž vedení mělo připadnout Židům."

Ale proč si neocitovat také slovo od slova z jeho práce Praktischer Idealismus, která vyšla ve Vídni v roce 1925? Tedy:
„Městský člověk je zpravidla míšencem z různých sociálních a nacionálních prvků. Ukládají se v něm protikladné charakterové vlastnosti, předsudkky, zábrany, tendence vůle a světové názory jeho rodičů a prarodičů, nebo přinejmenším se navzájem oslabují. Následkem je, že míšenci často kombinují bezcharakternost, nespoutanost, slabost vůle, nestálost, neúctu a neloajálnost s objektivitou, mnohostranností, duchovní čilostí, bezpředsudkovostí a šíří rozhledu.“ (Strana 21)
„Co hlavně odděluje Židy od průměrného městského obyvatelstva, je, že jsou Inzuchtmenschen (pozn. překl: lidé, kteří se navzájem rozmnožují s pokrevně spřízněnými jedinci). Síla charakteru spojená s bystrostí ducha předurčuje Žida v podobě svých nejznamenitějších exemplářů k pozici vůdce městského lidstva, k nepravému stejně jako opravdovému aristokratu ducha, k protagonistovi kapitalismu stejně jako revoluce.“ (Strana 28)

„Počátkem roku 1924 nám volal baron Louis Rothschild: Jeden z jeho přátel, Max Warburg z Hamburgu, četl mou knihu (Pan-Europa – pozn. překl.) a chtěl nás poznat. K mému velkému údivu mi Warburg spontánně nabídl šedesát tisíc zlatých marek za účelem oživení hnutí během prvních tří let.“ (Ein Leben für Europa. Meine Erinnerungen. Kiepenheur und Witsch, 1966, str. 124-125).

http://nassmer.blogspot.cz/2014/05/jak-souvisi-vzn...

354437

31.12.2016 9:47

Multikulti - ultrafašistka Barbara Coudenhove-Kalergi na tému..

udo2 95.?.?.?

Reakce na 354437

Tu nemenej známy gesichtík Riškovej neterky
z tribún mejdanu roku ´89 u nás:

https://www.google.sk/search?q=Barbara+Coudenhove-Kalergi&biw=1536&bih=755&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiLt8j2gJ7RAhWTd1AKHQQsDVgQ_AUIBigB

tu malinký citát z Barborkinho nedávneho prejavu..
Barbara Coudenhove-Kalergi sa prihlásila už začiatkom roka prorocky ku slovu: Výmena obyvateľstva v Európe je "nezvratná", ako konštatovala 7. januára 2015 v denníku "Standard". A: "Európa dostane novú tvár, či sa to starousadlíkom hodí, alebo nie. Žijeme v ére sťahovania národov. Táto sa ešte len začala a s určitosťou nebude ešte dlho u konca." O niekoľko mesiacov začal nápor utečencov v Maďarsku a Grécku.

Myšlienka, prinútiť Európu násilne k etnickej výmene nie je rodinné krédo rodiny Coudenhove - Kalergiovcov. Skoro identicky sa vyjadril vydavateľ Jakob Augstein 5. októbra v Spiegli: "Sily demografie sú tak radikálne, ako tie migračné. Preto sa Nemecko zmení. A nikto to nedokáže zadržať. Neexistuje právo zostať v minulosti."

zopár ďalších info o tomto PANeú PANovi
http://afinabul.blog.cz/1506/slobodomurar-richard-coudenhove-kalergi
http://afinabul.blog.cz/1601/slobodomurar-richard-coudenhove-kalergi-ii

Aj vojenský stratég USA Thomas Barnett prezradil, že ku stratégii globalizácie patrí výmena ľudí Európy. Tak ako Coudenhove-Kalergi nie je Thomas Barnett žiadny drsný ideológ, ale analytik Pentagonu, s výbornými stykmi a vplyvom. Sponzorovaný a poverený bol Thomas Barnett od roku 2000 koncernom finančných služieb "Cantor Fitzgerald", v roku 2002 predstavil geostrategické výsledky vtedajšiemu ministrovi obrany Donaldsovi Rumsfeldovi. Plány a analýzy zhrnul vo viacerych knihách. V knihe "The Pentagon´s new map" (New York, 2004) vysvetľuje, že globalizácia je "stav vzájomne zabezpečenej závislosti". "Aby sa globalizovalo hospodárstvo a spoločnosť, musíme sa zmieriť s tým, že neustále je vlastná budúcnosť prednostne ovplyvňovaná a menená vonkajším svetom, vlastné tradície sa strácajú v zabudnutí. Budeme sa musieť zmieriť s tým, že importované tovary a výrobky zahltia domáci trh a vlastní výrobcovia v tomto konkurenčnom boji sa buď presadia, alebo sa stratia." (str. 122)

V druhej knihe, "Blueprint for action" (New York, 2005), sníva Barnett o návrate jednej biblickej ideálnej rasy: "Kto sa vzpiera miešaniu rás, koná nemorálne a nečasovo. Ja som si istý, že prví ľudia boli svetlohnedej farby … nebol to tiež aj Ježiš Kristus, keď putoval po zemi?" (str. 282)

Barnett už dávno urobil rozsudok nad Európou: "Stará Európa je - historicky videné - dávno mŕtva a nemôže byť znovu oživená." Naviac musí Európa ročne prijať 1,5 milióna imigrantov, aby sa tým Európa už nikdy nemohla nevymaniť z objatia globalizácie. (Zadanie, ktoré Merkelová v októbri 2015 konečne splnila.) Ak niekto napriek tomu sleduje "znovuoživenie bývalých spoločenstiev a uplynulých predstav hodnôt" má byť jedným ...Automaticky kráceno

354442

31.12.2016 9:54

"Herrenrasse" a nepochybná inšpirácia Dolfiho

udo2 95.?.?.?

Reakce na 354437

..pokračovanie
Barnett už dávno urobil rozsudok nad Európou: "Stará Európa je - historicky videné - dávno mŕtva a nemôže byť znovu oživená." Naviac musí Európa ročne prijať 1,5 milióna imigrantov, aby sa tým Európa už nikdy nemohla nevymaniť z objatia globalizácie. (Zadanie, ktoré Merkelová v októbri 2015 konečne splnila.) Ak niekto napriek tomu sleduje "znovuoživenie bývalých spoločenstiev a uplynulých predstav hodnôt" má byť jedným dychom označený za "radikálne fundamentalistického islamistu ako Osama Bin Laden". Všetky tieto nepriateľské sily "sa obávajú straty svojej identity v rámci zgleichšaltovanej, urbanizovanej, rozštiepenej masy, v ktorej zastupuje každý sám svoje záujmy jednotlivca." (str. 280)

Pre Vás necháva jednoduché riešenie: "Áno, ja beriem na vedomie argumenty mojich odporcov protiviace sa rozumu, na vedomie. Avšak, ak by sa protivili voči svetovému poriadku, žiadam: Zabite ich!" (str.. 282)

Toľko zároveň aj k ideológii tzv. "židovstva",
ako asi najstaršej forme fašizmu
na nacisticko-rasových princípoch.
(Na rozdiel od ním samým asi najviac prenasledovaného pôvodného judaizmu)

354443

1.1.2017 11:38

RE: Jak souvisí vznešená evropská myšlenka s „panskou rasou“? Příručky o EU a učebnice dějepisu vám to zamlčují

jessirah toljedo 85.?.?.?

Reakce na 354437

Kalergiho plan je kravina, era zdegenerovanych slechticu, co jeste meli takove prachy, ze si mohli dovolit socialni inzenyrstvi, je uz za nami. Dnes vladne /vimekdo, ovsem socialne inzenyruje jiz kulturne zdecimovana mestanska burzoasie 2-3 generace a to na pozicich manazeru.
Neplette si plan, vysly z jakkoliv zdegenerovane, ale stale jeste kulturni mysli a "plan" coby soubor podnikatelskych zameru, vysly z mysli krupanske a bezduche burzoasie.

Dnes se to sice jeste zrochu mele, ale ekonomika nabyva navrch. Zmena Evropy je tudiz motivovana ekonomickymi duvody. A neni s ni pocitano jako s metropoli, to podrthuji. Tudiz je treba Evropu zbavit vsech metropolnich atributu.
Nejde o bezduchy, ani nejaky satansky-kulturni plan.

Baron Rothschild je takovy baron-nebaron, PEU (panevropska unie) je prez vsechny slechticke (Habsburg) snahy a kontakty a nacisticke (Posselt) penize na ustupu.
Dnes zacina vladnout nova vrstva manazeru- napr. Musk, jehoz Tesla je snad z 85% statem (!) dotovanym projektem je manazerem statnich penez.
Lide odvedou dane- kdosi(!) je prerozdeli a spravcem ucini Muska et al. Ze statu se stala uz jen jakasi formalne administrativni kulisa, abychom se necukali davat penize rovnou tem, vite komu.

Takze na nejakeho Kalergiho zapomente, momentalne jsme svedky de-metropolizace konkretnich celku a prevod center rizeni na vyssi uroven. Zni to slozite, ale to je moje chyba, jednoduseji to rici nedokazi.
Mozna jako historicky primer: Lokalni slechtic opustil hrad/ zamek a prestehoval se do sveho palace kdesi ve meste. Poddanym zmizel z oci, ale jeho leno zustalo zachovano. Zmizel konkretni atribut moci (pan-stat), se kterym se bylo lze setkavati denodenne a tak prijatelne reprudukovat mocensky vztah. Tato konkretnost moci se kamsi prestehovala a tudiz se zda, ze jakoby zmizela, ovsem tak to samozrejme neni.

Takze onen plan na zmenu Evropy....no, jde jen o to, ji zbavit vykonu metropolitnich prav. Prelozeno do cestiny jde o to, ji oslabit na obcanske (!) urovni natolik, aby nedokazala generovat vyssi myslenky a stala se povolnym nastrojem manazeru/ vitekoho.

354480

2.1.2017 3:39

RE: Jak souvisí vznešená evropská myšlenka s „panskou rasou“? Příručky o EU a učebnice dějepisu vám to zamlčují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 354480

"Kalergiho plán" se už několik desítek let evidentně vyplňuje, nezáleží jak se ten plán nazývá a jestli je vůbec od "šlechtice" mezirasového křížence Kalergiho. Mordechaj Levi alias Karl Marx taky nebyl autorem Komunistického manifestu, od Rotšildů už to vylezlo dvacet let před tím, když Mordechajovi bylo asi deset let. Motivy jsou stejné a jen mají průběžně jinou nálepku, jde stále o totéž, degenerace původního bělošského obyvatelstva do hnědé směsky jako prostředek k hlavnímu záměru proběhla již ve starověkém Egyptu.

354500

2.1.2017 10:36

RE: Jak souvisí vznešená evropská myšlenka s „panskou rasou“? Příručky o EU a učebnice dějepisu vám to zamlčují

udo2 95.?.?.?

Reakce na 354480

Zčasti súhlas, ale..
Ekonomika sa v tomto zmysle nedostáva na vrch a ani nemôže.

Naozaj si myslíte Jessirah, že ide v 1.rade o peniaze?
Peniaze sú len predsa iba jedným z prostriedkov výkonu moci, želaní.
Navyše dosť neefektívnym z dlhodobého hľadiska..

Trh je predsa len PROSTRIEDOK = nástroj distribúcie tovarov, služieb a obeživa.
O ten sa musite starať, čistiť brúsiť, ostriť..úrokové sadzby nastavovať, množstvo obeživa, mieru inflácie, periódy finančnej sterilizácie, burzové cykly (áno, burza je s čisto odborného hľadiska tiež len nástroj), až po daňovo dotačnú politiku, clá, etc..
Kladivo, píla, ..tiež nekoná samo, neleží, ale koná podľa príslušného plánu,
1. realizuje nejaký obraz, cieľovú matricu (koncepciu v konkrétnych výsledných obrazoch) niekým zvolených stavov.

2. Aplikácia takto projektovanej matrice následne chronologicky prebieha na rôznych úrovňiach chápania jednotlivývh cieľových podskupín a v príslušných charakteristických sociologických cykloch, časových prahoch vnímania, potrebných na zapracovanie príslušných informačných modulov do objektu riadenia riadiacim subjektom.

3. Následne je základný kulturologický koncept pomocou napr. médii..filmov, seriálov, správ, kedysi tzv. ideológii, náboženstiev, filozofii sprostredkovaný, aplikovaný do cieľovej skupiny, populácie v nej prijateľných formách obrazoch, systéme stereotypov myslenia, zvykoch, v rámci identifikovaných bazálnych matríc jej kolektívneho podvedomia.

4. Až na tomto mieste v rámci celkovej procedúry "samoriadienia" vybraného etnografického materiálu môžu nasledovať ekonomické (finančno-vojenské) operácie a následne ďalšie operačné priority na nižšej 5. a 6. úrovni riadenia tzv. rýchleho zásahu. T.j., ak dlhodobé riadenie subjektom zlyháva, na stále nižšie úrovne výkonu moci sa dostáva.
Pri padnutí z úrovne studenéj (informaćnej vojny) na úroveň hybridnej, až po horúcu..Zahodí pušku, potom vystrieľa pištol, zoberie, nôž, až po holé ruky

Za vyhlásenia, formulácie typu "voľný trh", či "plán, alebo trh" by vás z lepšej školy, ekonomického kurzu vyrazili uź na zápočte. Naši novembroví pseudolpolitici dostali práve preto otrávené kvapky nižších úrovní "zasvätenia" pri školeniach na západe. Vždy tam boli preto, že nepochopili, vo vyšších kruhoch na smiech, ako sprosté nástroje. Včítane vtedy Klausa, či Mikloša, Čubajsa, aspol. Bioroboty. Neskôr možno i čo-to pochopili, no dostávali pak ponuky, ktoré sa neodmietajú..

Bonusovka:
Aká ideológia dnes prevláda na západe?
Áno, oficialne sa v rámci kamufláže často deklaruje dokonca jej neexistencia.
Ako by ste ju nazvali po slovensky, resp. po česky Jessirah?

jou.. btw. pravdu máte ešte aj v tom, že prostriedky obecnej genocídy sú reálne až na spomínanej úrovni č. 5 všeobecných prostriedkov riadenia. T.j., za ekonomickými, keďže nimi (č.4) môžete robiť aj iné operác...Automaticky kráceno

354506

2.1.2017 10:41

RE: Jak souvisí vznešená evropská myšlenka s „panskou rasou“? Příručky o EU a učebnice dějepisu vám to zamlčují

udo2 95.?.?.?

Reakce na 354480

jou.. btw. pravdu máte ešte aj v tom, že prostriedky obecnej genocídy sú reálne až na spomínanej úrovni č. 5 všeobecných prostriedkov riadenia. T.j., za ekonomickými, keďže nimi (č.4) môžete robiť aj iné operácie okrem napr. genocídne zameranej umelej deprivácie základných potrieb masy, nastavovanie trhu na výrobu otravín, miesto potravín, umelého podpory konzumu do absurdných biosfericko-fatálnych foriem, reálnych cieľov farmabiznisu..ktorými samozrejme nie je v 1.rade zisk, bo ak privátne koncenzom ovládate financie, natlačíte si toľko hotovosti, koľko chcete v prípade potreby a i infláciu môzete umelo pozdržiavať, atď..

Onen západný Titan(IC) je predsa programovo nastavený na apokalypsu už od biblie. Že to asi všetci vieme, je jasne. Otázka, je, čo sa stane, keď s tým nič nezrobíme, keď starým inžinierom asociálnym zablokované kormidlo naďalej prenecháme?

Ok, nasleduje malá prestávka na výlete do špecializácii základov (a?)sociálneho inžinierstva, priemyselnej psychológie a dejín riadenia globalizácie,.. leaking vyššej pilotáže elitných kurzov jelít

354507

31.12.2016 8:59

to je iný druh problému

Malý a zvedavý 46.?.?.?

"Německá vláda má vážný politický a demografický problém."

Ja si myslím, že nemecká vláda má psychiatrický problém.

354440

31.12.2016 11:13

RE: to je iný druh problému

RomanTička 178.?.?.?

Reakce na 354440

Německá vláda nemá žádný psychiatrický problém. Německá vláda je naprosto psychicky v pořádku, rozhodně víc, než ti, co si to o ní myslí, akorát plní zadání, protože nepracuje pro Německo, ale pro někoho jiného, v jehož zájmu je zaplevelení celé Evropy a totální rozbití tradičních států. Německá vláda v cizích službách vyhlásila válku proti vlastnímu lidu. A za to slovo "německá" si můžete dosadit i jiné proměnné..

354445

31.12.2016 14:10

RE: to je iný druh problému

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 354445

Ak sú v nemeckej vláde aj ľudia etnického nemeckého pôvodu, tak potom ten problém JE psychiatrický - a nazýva sa tak po globalisticky "selfhating". Chceš tvrdiť, že človek podporujúci a priamo organizujúci genocídu vlastného národa je duševne zdravý?

354451

31.12.2016 16:56

RE: to je iný druh problému

RomanTička 178.?.?.?

Reakce na 354451

Ano, je, když za to má hodně peněz a budoucnost zajištěnou konty v Karibiku a nemovitostí tamtéž nebo někde v Dubaji. "Lidé" určitého typu udělají pro prachy vše.

354458

31.12.2016 17:07

RE: to je iný druh problému

RomanTička 178.?.?.?

Reakce na 354458

Vložený obrázek

354459

31.12.2016 18:50

RE: to je iný druh problému

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 354459

Skutečně trapné, právě se tu snažíte degradovat lidské a evropské hodnoty. Patrně záměrně.

354463

1.1.2017 13:00

RE: to je iný druh problému

RomanTička 178.?.?.?

Reakce na 354463

Vy jste to nepochopil. Lidské a evropské hodnoty jsou u určitých lidí (politiků) dávno zdegradovány, proto dělají, co dělají. Když budou zdegradovány u obyčejného člověka, budou obtěžovat jen své okolí, ale když je tomu tak u prodejných vrcholových politiků typu Merkelová.. Celým tím jsem chtěl říci, že to nejsou blázni nebo neschopní hlupáci, jak se bohužel většina lidí domnívá, ale že naopak velmi dobře vědí, co dělají a dělají to sakra "dobře". A hloupost davu jim v tom pomáhá...

354483

3.1.2017 20:24

RE: to je iný druh problému

pavel jan 90.?.?.?

Reakce na 354483

Přesně tak to je.

354564

31.12.2016 15:36

RE: to je iný druh problému

pec 82.?.?.?

Reakce na 354445

Ne. "malý a zvedavý" má pravdu. Jedná se o psychiatrický problém. Problém související s degenerací. Jak jistě víte, degenerace člověka se projevuje nejprve ztrátou schopnosti se rozmnožovat (homosexualitou). Dále potom psychickými poruchami (psychopati, geniopati, géniové, idioti) a v nakonec přeměnou v křivánky-kulhánky. A samozřejmě jsou zde všemožné kombinace těchto nemocí.
A které lidí můžeme považovat za nejdegenerovanější? Samozřejmě ty, jež se nazývají židy. Sami se z toho usvědčují (viz Kalergi). Židi.ti nejodpornější rasisti, kteří se po staletí kříží mezi sebou jsou nejdegenerovanější. A i ti, kteří se za židy nepovažují a slouží jim, jsou vesměs degeneráti. Tedy ano. To jsou případy psychiatrické.

354456

1.1.2017 10:05

RE: to je iný druh problému

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 354456

Knihy G. Klimova o vyšší sociologii jsou v Israelu bestsellerem, velmi se tam prodávají, nejsou tudíž žádný antisemitismus. Chazarští židi a židovky je hltají s očima navrch hlavy - je to o nich. I vy "gojové" a "šiksy" si o nich taky přečtěte, je to ve vašem životním zájmu.
https://ulozto.cz/hledej?q=klimov
https://ulozto.cz/!XcxJMQShn/klimov-bozi-narod-e-b...
https://ulozto.cz/!pT9cuctt7/klimov-g-rodinne-albu...
https://ulozto.cz/!ohSq82gfL/klimov-txt-rodinne-al...

354474

2.1.2017 11:09

RE: to je iný druh problému

Sugar 94.?.?.?

Reakce na 354474

Milý Anonyme 159...

1. Jaký je důvod, že knihy Klimova jsou volně šířeny světem, jako důkaz nadřazenosti židů oproti jiným sociálním skupinám a nějaký český Zvědavec je okamžitě byť jen za pochyby hnán před soud?
2. Jaký cíl mají knihy Klimova vzhledem k židovstvu a ostatním lidem. Co probouzí u ostatních sociálních skupin?
3. Kdo z toho cíle profituje a kdo na něm má zájem?

354510

1.1.2017 13:07

RE: to je iný druh problému

RomanTička 178.?.?.?

Reakce na 354456

Nesouhlasím, pokud se u nich (např Merkelová) jedná o nějakou psychiatrickou diagnozu, není to žádná nesvéprávnost nebo snížená inteligence, jsou to jen psychopati. Hezky česky řečeno: lidské svině, hajzlové a tak podobně. Termínů by se na ně dalo použít hodně, zůstal jsem jen u nevulgárních. [chechtot]
Dokud si lidé neuvědomí, že ty svině plní zadání proti nim, nic se nezmění.

354484

1.1.2017 14:17

RE: to je iný druh problému

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 354484

Niečo také som mal na mysli. Nie zníženú inteligenciu, ale v prípade tých vyššie postavených absenciu ľudského cítenia až na úoveň sociopatie a v prípade vítačov nejaký divný druh masochizmu spojený so sadizmom voči vlastným.

354488

1.1.2017 16:21

RE: to je iný druh problému

RomanTička 178.?.?.?

Reakce na 354488

Tak to jo. Já na to reagoval, protože se až moc často setkávám s názorem, že ze strany politiků jde o nějakou hloupost a neschopnost a přitom je to naopak. A platí to nejen pro politiky, ale i pro ty vítače. Ovšem pro ty "neziskové", kteří z toho mají velký zisk. U vítačů dobrovolných a neplacených jde ale opravdu o obyčejnou vrozenou hloupost až debilitu..[velký smích]

354493

31.12.2016 9:10

situace

Morozov morozov (tečka) p (zavináč) centrum (tečka) cz 89.?.?.?

Je to katastrofální situace a vyhlídky se nelepší. Vynořují se informace, že všechny německé porodnice vyfasovaly barevné tabulky vyrobené Obamovými neziskovkami a od nového roku mají doktoři povinnost úředně určit zbarvení dítěte. Čím tmavší, tím tučnější přídavek na dítě. Dalším krokem má být uzákonění tzv. daně za světlost rasy, kdy při překročení určité světlosti pleti budou rodiče odvádět poplatek sloužící na nalákání dalších černochů ze Sýrie a Turecka.

354441

31.12.2016 14:02

RE: situace

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 354441

..."daň za světlost rasy"?
No,tak to soukmenovce hodně nadzvedne,už tak se dost probouzí....[překvapení]

354450

31.12.2016 15:06

RE: situace

Balt 82.?.?.?

Reakce na 354450

Dnes není apríla, ale přesto se jedná o vtip. Zřejmě Silvestrovský [smích]

354454

2.1.2017 15:14

RE: situace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 354454

Co je zač bylo jasné už při pohledu na nickname, který zvolil - a nemá to nic co dělat s tím že je to ruské příjmení, ale se znalostí toho, co byl konkrétně Pavlík Morozov přesně za "člověka".

354517

2.1.2017 20:49

RE: situace

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 354517

Dnes žijeme už v takové absurditě,že se není čemu divit,viz.tohle video s Putinem a jeho reakcí na rozsudek v jistém,mediálně značně propraném případě.
Lidí se zdravým rozumem kvapem ubývá i v istitucích,jako jsou soudy a začíná se to podobat tomu,čemu říkáme "je to jak u blbejch":


https://www.youtube.com/watch?v=fRYxOdErkI8

354527

31.12.2016 14:53

Malá citace.

Balt 82.?.?.?

To, co se nyní děje v Německu je pouze akcelerované pokračování toho, co již dávno pozvolna probíhá v celoevropském měřítku. Za zmínku stojí citace projevu největšího zločince všech dob Adolfa Hitlera:„Když jsem zde k vám, moji staří členové strany, mluvil naposledy, mohl jsem mluvit s plným pocitem vítězství jako sotva kdy nějaký smrtelník přede mnou. A přesto na mne tehdy doléhala velká starost, neboť mi bylo jasné, že za touto válkou dlužno hledat jako posledního onoho paliče, který vždy žil ze sváru mezi národy – mezinárodního Žida! Nebyl bych už nacionálním socialistou, kdybych se kdykoli vzdálil od tohoto poznání. Sledovali jsme jeho stopy po tolik let, vědecky a plánovitě jsme poprvé v této Říši zajisté vyjasnili tento problém na všechny časy a pochopili jsme v celé obsažnosti slova jednoho velkého Žida, který řekl, že "Rasová otázka je klíčem světových dějin" (anglický ministerský předseda Benjamin Disraeli, 1880). Věděli jsme tudíž, že v pozadí tohoto dění byl hnací silou Žid a že to jsou – jako vždy v dějinách – hlupáci, kteří byli ochotni se ho zastávat; zčásti bezcharakterní placená individua, zčásti lidé, kteří chtěli dělat obchody a nezdráhali se dát kdykoliv prolévat za takové obchody krev. Poznal jsem tyto Židy jako světové paliče. Viděli jsme přece, jak v letech předtím otravovali pomalu národy oklikou přes tisk, rozhlas, film, divadlo atd., viděli jsme, jak tato otrava probíhala dále, viděli jsme, jak jejich finance, jejich peněžní obchody musely pracovat v tomto smyslu. A v prvních dnech války to přece řekli i jistí Angličané – byli to přeci jen majitelé zbrojařských akcií – také zcela otevřeně: »Válka musí trvat nejméně tři roky! Neskončí a nesmí skončit dříve, než za tři roky!« To bylo samozřejmé, rotože přeci investovali své kapitály a nemohli doufat, že by dosáhli amortizace před třemi roky. Pro nás, nacionální socialisty, moji členové a členky strany, je to téměř nepochopitelné. Ale v tomto demokratickém světě je tomu právě tak. Člověk je ministerským předsedou nebo ministrem války a zároveň majitelem nesčetných balíků akcií zbrojařských továren. Zájem je tím vysvětlen. Poznali jsme kdysi toto nebezpečí jako hybnou sílu v našem vnitřním boji. Měli jsme co dělat s černo-červeně-zlatou koalicí, touto směsí licoměrnosti a zneužívání náboženství na jedné a kapitálových zájmů na druhé straně, a konečně s opravdu židovsko- marxistickými cíli. Vypořádali jsme se s touto koalicí uvnitř v tvrdém boji nadobro. Nyní stojí tento nepřítel právě tak venku před námi. On je přece inspirátorem světové koalice proti německému národu a Německé říši. Nastrčil kdysi Polsko, později zapřáhl do svých služeb Francii, Belgii, Holandsko a Norsko. Anglie byla přitom už předem hybnou silou. Co však bylo srozumitelnějšího, než že jednoho dne nastoup

354452

31.12.2016 14:53

RE: Malá citace.

Balt 82.?.?.?

Reakce na 354452

Co však bylo srozumitelnějšího, než že jednoho dne nastoupí proti nám také mocnost, které vládne tento židovský duch nejzřetelněji: Sovětský svaz, který je právě největším služebníkem Židovstva. Čas zatím potvrdil to, co jsme my, nacionální socialisté, tvrdili po mnoho let; je to opravdu stát, ve kterém byla povražděna všechna nacionální inteligence a zůstalo bezduché, násilím proletarizované podlidství, nad kterým se tyčí obrovská organizace židovských komisařů – což znamená ve skutečnosti otrokářů. Často byly pochybnosti, zda snad v tomto státě přeci jen nezvítězí nacionální tendence. Zapomnělo se přitom pouze, že už vůbec není nositelů uvědomělého nacionálního názoru, že nakonec muž, který se stal přechodně pánem tohoto státu, není ničím jiným než nástrojem v rukou tohoto všemocného Židovstva a že, je-li vidět na jevišti před oponou Stalina, stojí za ním v každém případě Kaganovič a všichni ti Židé, kteří vedou v desetitisícovém rozvětvení tuto obrovskou Říši.“ (projev z 8. 11. 1941, Projevy A. Hitlera, str. 485-487, Guidemedia s.r.o.)

354453

7.1.2017 3:57

RE: Malá citace.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 354452

Za zmínku stojí citace projevu největšího zločince všech dob Adolfa Hitlera.

Mno, Schicklgruber-Hitler nebyl o nic horší než třeba takový Churchill. A ostatně, oba byli z "vyvolenejch".

354704

31.12.2016 17:25

Kalergiho deti

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Na ukážku jeden starší klip z Nemecka, z roku 1997.
https://www.youtube.com/watch?v=5VT-p5wYcb0

Melódia síce veselá, ale inak dúfam, že toto nás širokým oblúkom obíde.

354460

31.12.2016 19:27

teorie

Mirra 89.?.?.?

Když se na věc podíváme logicky tak zjistíme že vlastně jde o plán jak se trvale zbavit německého národa jako vedoucího evropského faktoru. Ostatně tento proces zasahuje všechny vůdčí národy Evropy - německý i francouzský. Už "Tečrová" se bála a oprávněně Německa až se znovusjednotí a vylíže se z ran - pak se opět stane mocností která bude opět díky produktivitě své populace hrát prim v evropských záležitostech. A opět hrozí obnovení soupeření s Francií a nevyhnutelným konfliktem. Tak vymysleli plán jak pomocí migrace rozložit jak německý tak francouzský národ. Totéž plánovali pro Rusko jenže to se vysmeklo z oprátky a vede pronárodní kurz. V případě Německa je to nejvíce viditelné, tamní vláda je pořád pod okupační mocí tak plní příkazy - v každém národě se najdou jednotlivci ochotni jít proti vlastním lidem. A bohužel ke smůle německého národa mají vlastnost která je dobrá i špatná zároveň - poslušnost vůči autoritě a její zpochybnění je díky této mentalitě velmi složité. Takže díky znalosti německé psychologie přišli s plánem jak sami němci budou pracovat na svém zničení. Ostatně těsně po válce byly návrhy udělat z Německa zemědělský stát. Studená válka to oddálila díky tomu že tam bylo předpokládané frontové území a tudíž byl třeba průmyslový stát. Nyní to třeba není, území západní aliance se posunulo na východ.

354465

1.1.2017 11:15

Teoryje.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 354465

.......... Nyní to třeba není, území západní aliance se posunulo na východ....

Pokud se dnes podíváte na Západní Turecko, a zejména jeho hlavní město Berlín, připadá mi Váš výrok, jak se území západní aliance posunulo na východ téměř absurdní...[velký smích]

354475

1.1.2017 15:08

RE: Teoryje.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 354475

Pokud sledujeme migraci v dnešních čechách, případně v bývalém československu, je jednak zajímavé pozvolné zabírání od čech a moravy odděleného slovenska, vyprazdňujícího se stále rychleji do česka, zdola Rakouskem, a z východu Maďarskem. Po dnes již slovensky hůtorící Praze, kde prakticky každý význačnější politik a podnikatel od prezidenta dolů má v peřinách nějakou ambiciozní slovenku, a překvapivém uchopení se moci v česku panem Babišem, který místo k zapálené menoře položil své koblihy na papundeklovou krabici, sešel do Metra, a koupil si tam těma koblihama české voliče, takže se stal ministrem financí, a pak tu skoupil vše co se dalo od zemědělství až po veřejné sdělovací prostředky, a chce vést český stát jako svou firmu, se objevuje další slovenská bomba, / asi již ne sexbomba/, paní Vašáryová.

Chci rozumět tomu, co se v Česku děje,a navíc je tu náš export - pan Babiš," říká paní Vášáryová studentům, na CEVRu.

Doufám, že když se zatím česku podařilo, odradit většinu černých a arabášů, nepřichází k nám ze slovenska další Angela Merkelová,
která , když se to dříve nepodařilo, tak je k nám oficiálně pozve jako do Německa.

Odpusťte mi na Nový rok tuto konspirační teorii, jen se bojím, aby se jako všechny nejdříve neuvěřitelné konspirační teorie za nějakou dobu, až se chopí moci, například duo Horáček -Vašáryová í, nestala tato teorie jako většina konspiračních teorií ostatních, skutečností. Když se podívám těm výšeuvedeným tetám do ksichtu, tak jsou k nerozeznání...[velký smích]

354490

1.1.2017 19:18

RE: Teoryje.

Mirra 89.?.?.?

Reakce na 354490

to je normální. Stát se nerozdělil kvůli nějakým velkým sporům ale kvůli tomu že se Mečiár s Havlem po diktátorsku rozhodli že zničí ČSR. A kdoví zda to neměli nařízeno ze Západu. Nebyl nejmenší důvod likvidovat společný vcelku dobře fungující stát. Bylo pár horkých hlav, ale asi tolik či méně co je dnes aktivních neonacistů. To že je tu hodně Slováků je tedy normální, nerozdělili jsme se nijak ve zlém jako třeba v Jugošce ale tak že většina lidí nepochopila proč vlastně....

354496

2.1.2017 1:27

RE: Teoryje.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354496

Důvod k rozdělení byl jednoduchý. na Slovensku byli "opožděni ve vývoji" zrovna jako v šedesátém-osmém. V Čechách už cítili privatizátoři (připraveni v prognosťáku) Slováky jako nežádoucí brzdu. Kdežto na Slovensku zkraje mysleli, že společné se rozkrádat nemá, než jim nakonec už v samostatném státě taky došlo, že je to poslední šance jak zbohatnout...

354498

2.1.2017 10:46

RE: Teoryje.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 354496

Obávám se, že připojení Slovenska byla již v roce 1918 fatální chyba profesora Masaříka, a když se Beneš po válce v pětačtyřicátém vrátil do Prahy, měl druhý diplomatický krok po Benešových dekretech být oddělení " slobodného slovenského štátu" a rozdělení republiky, stejné jako po roce 1989. To že se tak nestalo, zapříčinilo další absurdní a neřešitelnou fantasmagorii až do roku 1989. Dnešní slovenská invaze do česka je velmi zákeřná pátá kolona, stejně jako byli kdysi sudeťáci. Fatální je, že je tu perfektně organizovaných pátých kolon tolik,že na to za čas na to drsně doplatíme. Jak tu začnou ve větším množstvím volit děti slováků, cikánů, "rudoarmějců", vietnamců, a dalších, tak tu budeme v p....i i bez muslimské emigrace z Afriky. S chudýma bláznivýma arogantníma "bratrama" který nám nalezou do baráku jsou jenom potíže.

354508

2.1.2017 19:51

RE: Teoryje.

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 354508

Opravdu?
1. Myslíte, že nějaký Masaryk rozhodoval o tom, co kde a kdy bude připojeno? Jemu byla pouze propůjčena funkce s jasně danými parametry, v rámci kterých se musí pohybovat. V tom se systém nezměnil.

2. Jaká by byla procentuálně velká německá populace za 1. republiky, pokud bychom se nespojili se Slováky? Co z toho plyne, je vám doufám pro další vývoj historie jasné.

3. My a Slováci jsme bratři a vždy budeme a není zrovna objektivní hodnotit národ dle pár elit a ekonomických migrantů naplavených v Praze. Slováci nás také nehodnotí jen podle zednáře Masaryka, Havla atd...

Spojení se Slováky bylo jedním z nejlepších procesů, kterých se Masaryk a Beneš účastnili. Utvořili základ pro budoucí možné sjednocení, nebo byste se anonyme raději v rámci globalizace spojoval s národy na západ od nás?

V jakém postavení pro tyto západní státy jsme - ukázaly dějiny.
Nakonec i dnešní postavení levných montoven z rozdělené ČSSR.

354526

3.1.2017 18:17

RE: Teoryje.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 354526

Opravdu se před Vámi stydím za to, že jsem anonym, sugare. Závidím Vám, jak je Vám všecho jasné. Obávám se jen, že když už je dnes východem vykraden uran, nezbývá západu, než udělat z česka levnou montovnu.... [velký smích]

354562

11.1.2017 21:53

RE: Teoryje.

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 354562

Vykraden uran...?

Pokud je to vytrženo z kontextu, lze to tak vnímat. Ovšem zajisté chápete, že na světě vše přiměřeně souvisí se vším a nic se neděje bez příčiny. Pokud danou vývojovou etapu porovnáte s maximálně vám možně rozkrytým historickým kontextem. Pohled se může razantně změnit...

Tedy co, bylo příčinou té "kráděže" jak říkáte? Proč si SSSR od nás vzal uran?
Říká vám něco Legiobanka, či blokace trans-sibiřské magistrály českými legionáři?

Jak podle vás měly národy SSSR zpětně reagovat, aby se doma alespoň trochu pročistil vzduch a my přitom nebyly navzájem dalších několik generací nepřáteli na život a na smrt? Měli udělat něco podobného?...

Proč myslíte, že při popravě Kolčaka verbeží Trockého, Kolčak zvolal:
"Spasiba čskaja sabaka!"
Náhoda? Neexistuje...

354942

1.1.2017 13:17

RE: teorie

jessirah toljedo 85.?.?.?

Reakce na 354465

Presne tak, neni to nic sloziteho. Nemecko dostali 2x vojensky na kolena a 2x se zvedlo, naposledy do te miry, ze se pokusilo o nenasilne prevzeti EU. Tak mu to zatrhli. Uprchlicky problem je zcela mylne (zrejme zamerne) povazovan za jekesi evropske kulturne- hodnotove selhani a pri tom jde o bezny nastroj imperialni politiky (vyrizovani si konkurencnich uctu).
Problem elit je problemem protektoru- jak muzete nekomu, kdo je zcela odtrzen od narodniho etosu, ma k tomu 3 pasy a deti rozesete po skolach celeho sveta vycitat, ze nechrani jakesi narodni zajmy?
A vzato velmi krute: Po tom, co jsem prozil na verejnych diskuzich se nedivim, ze elity narodni zajmy odvrhly. Zasazovat se za zajmy reknemez nedostatecne intelektualne vybavenych spoluobcanu, kterych je dobra polovina a jez ziji ve stadiu nizsich spolecenskych zivocichu, to slo delat jen v obdobi konstituce narodu, dnes by byla takova aktivita smesna az nedustojna [cool]

354486

1.1.2017 11:32

Z jiného úhlu pohledu

Petr Petr 37.?.?.?

Z jiného úhlu pohledu - migrace probíhala již hodně dlouhou dobu, Angela prohlásila, že multikulturalismus selhal. Trochu podivná byla její reakce. Pozvala do Evropy to nejhorší, co pozvat mohla. Mnoho trestných činnů migrantů se neřeší, to vyvolává nenávist u etnických němců. Z rasistů se stávají ještě větší rasisti, pomalu ale jistě roste množství "obohacených" etnických němců a nálada ve společnosti se mění. Pokud někdo chtěl vyvolat mezirasovou válku, tak lepší způsob zvolit nemohl. Možná to dopadne tak, že v Evropě vznikne rasa polointeligentních lidí, kteří budou dělat podržtažku Číňanům a možná dojde k občanské válce s velkými materiálními škodami na jejichž obnovu elity půjčí peníze a světová ekonomika dostane nový impuls.

354478

Tuto stránku navštívilo 6 129