Diskuze k článku

Pokec s Američankou

Příspěvků 104

25.9.2003 22:25

Pokec s Američankou

R 213.?.?.?

vystizne, vyborne odzrkadlujuce realitu a davajuce odpoved na mnozstvo otazok ....

20052

26.9.2003 0:00

Pokec s Američankou

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 160.?.?.?

Co k tomu dodat jineho nez ze to je klidne mozne.
Byt tim koblizkem nebo muffinem tak si z ni asi udelam svandu taky [smích]

20054

26.9.2003 1:46

RE: Pokec s Američankou

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 20054

Vazeny pane Rehak,
co kdyz je to trosku opacne ? Nenapadlo vas ani na chvilecku
jestli si ta americka divcina nedelala legraci s toho ceskeho
sohaje ?
Samozrejme tuto myslenku si nepripustite. Voni ti americani
jsou vsichni zli, hloupi proste takovi, jak vas to naucili
v Rudem Pravu.

20058

26.9.2003 11:26

RE: Pokec s Američankou

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 20058

Ano opravdu ze se muj buh Rude Pravo milil [překvapení] to snad neni mozne [překvapení]
Co ja levicak komunista terorista fasista antisemita extremicak si ted pocnu ?????
Opravdu se nejspis neumim sam rozhodnout podle urcite situace a zrejme jiz automaticky rozskatulkuji lidi podle prislusnosti k rase narodu a nebo pohlavi.
Jsem rad ze patrite do NASI skupiny lidi a spravne jste me zaradil do skupiny lidi modlicich se k Rudemu Pravu ... mam zajiste dva nezpochybnitelne priznaky
1. Navstevuji zvedavce
2. Vetsinou necitim rozpor s nazory jeho trurce.
Bravo

20082

26.9.2003 19:03

RE: Pokec s Američankou

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 20082

Pane Rehak,
rovnez ja necitim odpor k levicakum nebo pravicakum. Ale
delat si legraci s " Dedulu " co ztratily sveho syna 11/9
se me zda velice nechutne.
Ale nakonec, to je otazka vaseho vlastniho lidskeho svedomi.

20093

26.9.2003 21:30

RE: Pokec s Američankou

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 20093

Pane matej pokud chcete vrtat do toho "deduli" tak Vam to rad objasnim.
Ja prece nepoukazoval na to ze prisel o syna, ale na zpusob jakym prezentoval holy nesmysl za pravdu. Je my jasne ze kterykoli lidsky promarneny zivot pri podobne udalosti je katastrofou (snad kromne toho busova [smích] ) Ale styl jakym media prezentuji "americke" ztraty mne nuti temer ke zvraceni ... je to podobne jako kdyz za 2.sv. brali nemci pocitali zivoty svych vojaku v kurzu 20:1 oproti jinym "nizsim" narodum. A kdyz k tomu navic nekdo zacne tvrdit hole nesmysly tak me to opravdu dohani az nekdy prenane satyre.

20100

22.6.2004 13:31

RE: Pokec s Američankou

Tommy 212.?.?.?

Reakce na 20058

Tak se zkuste zeptat nejakeho Americana,kde je CR!Polovina nevi, co to je a zbytek si bud mysli,ze je to CSR nebo nevi,kde to je!Americani sou masla a sou zazrani ve sve "DOKONALOSTI".>Vazeny pane Rehak,
>co kdyz je to trosku opacne ? Nenapadlo vas ani na
>chvilecku

>jestli si ta americka divcina nedelala legraci s toho
>ceskeho

>sohaje ?
>Samozrejme tuto myslenku si nepripustite. Voni ti americani
>jsou vsichni zli, hloupi proste takovi, jak vas to naucili
>v Rudem Pravu.
>

30067

4.2.2007 15:39

RE: Pokec s Američankou

Matous 88.?.?.?

Reakce na 30067

Tak se zkuste zeptat nejakeho Cecha, kde je treba Vermont, ten nebude ani vedet co to je. Jenomze rozdil mezi Cechem a Amikem je v tom, ze ten Amik si to umi vyhledat, jenomze vetsina Cechacku nezvladne ani to.

30546

26.9.2003 0:20

Pokec s Američankou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

no, moc "pekne", asi bych to ani neradil do humoru, spise do garbage. mam tim na mysli ten duchaplny dialog se 17 letou prazdnou hlavou(rozumej skola nedodala!), jen jaksi nevim kolikalety byl ten cesky "spion". dle psani a pouzivani dvousmysleneho humoru, kteremu malo kdo z amiku rozumi, si myslim, ze jako ji chtel "ukazat" jak je na tom s vedomosti dobre.
na druhe strane ale take nevi co za stat je OK a kazdy hnup co o americe trochu vi, vi, ze je to oklahoma.
no a v zaveru, uz to je uplny "crap", kdy jako se "jmenuji Lenin" a podobne nesmyslne, radoby srandovni, poznamky ceskeho soudruha!!!
stefan

20055

26.9.2003 3:05

RE: Pokec s Americˇankou

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20055

Stefane,
spolecne s tebou si ted lamu hlavu nad otazkou, kdo z tech dvou diskutujicich je vetsi blbec.
Nejspis se ti dva tak dlouho hledali, az se nasli. Doufejme, ze se nepoznaji osobne a nebudou mit deti..... [smích]

20068

26.9.2003 0:30

Pokec s Američankou

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

Dnes jsem svezl jednoho mladého američana z doprovodem české dívky.Jedna z otázek byla, zda se stydí za to že je američan.Řekl, že částečně ano a zeptal se mě jestli je být dobré být Čech.Po mé malé lekci historie a závěrem že žiju doma na svém nikomu neukradeném území a žiju z toho co vytvořím a ne co pro mě má vláda uloupí zůstal mlčet po celý zbytek cesty.
A protože byl mladý a zvědavý, mám z toho dobrý pocit.Myslím, že onen druh studu byl z jeho strany velmi výmluvný.....

20056

26.9.2003 1:54

RE: Pokec s Američankou

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 20056

Po mé malé lekci historie a závěrem že žiju doma na svém nikomu neukradeném území a žiju z toho co vytvořím a ne co pro mě má vláda uloupí zůstal mlčet po celý zbytek cesty.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx


Me to pripada, jako kdybych napadl nejakeho Ivana za to co
udelal jeho batuska Breznev. Myslite, si ze ten kluk je zodpovedny za to co dela ci nedela jeho vlada ?
Jsou lide, kteri se k cizincum v Cesku chovaji jinak pane
Bily. Kdo vi, mozna, ze ten mlady american byl intelektual
ktery hned poznal s kym ma tu cest.

20059

26.9.2003 2:09

"žiju doma na svém nikomu neukradeném území "

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 20056

"žiju doma na svém nikomu neukradeném území "

Nemuzu jinak nez: [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

20060

26.9.2003 2:38

RE: Pokec s Američankou

Aja 24.?.?.?

Reakce na 20056

>Dnes jsem svezl jednoho mladého američana z doprovodem české
>dívky.Jedna z otázek byla, zda se stydí za to že je
>američan.Řekl, že částečně ano a zeptal se mě jestli je být dobré
>být Čech.Po mé malé lekci historie a závěrem že žiju doma na svém
>nikomu neukradeném území a žiju z toho co vytvořím a ne co pro mě
>má vláda uloupí zůstal mlčet po celý zbytek cesty.

>A protože byl mladý a zvědavý, mám z toho dobrý pocit.Myslím, že
>onen druh studu byl z jeho strany velmi výmluvný.....
Nevim,pane Bily,ale zustal ve mne po precteni vaseho prispevku kus lepkave rozpacitosti.
Opravdu mate dobry pocit,ze jste mladeho kluka zahnal do rohu?Vy jste se ho zcela vazne zeptal,zda se stydi za to,ze je American?A jak hezky jste mu vysvetlil vasi moralnost a jeho imoralitu.[překvapení]
..a ted se snazte presvedcit sam sebe,ze po zbytek cesty nemluvil proto,ze se zamyslel nad vasim moudrem.















20063

26.9.2003 2:46

RE: Pokec s Američankou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 20063


>Opravdu mate dobry pocit,ze jste mladeho kluka zahnal do rohu?Vy
>jste se ho zcela vazne zeptal,zda se stydi za to,ze je American?A
>jak hezky jste mu vysvetlil vasi moralnost a jeho imoralitu.[překvapení]

>..a ted se snazte presvedcit sam sebe,ze po zbytek cesty nemluvil
>proto,ze se zamyslel nad vasim moudrem.


ajo, ja se stydim za pana bileho!!!!!

stefan

20064

26.9.2003 13:34

RE: Pokec s Američankou

Aja 24.?.?.?

Reakce na 20064

ajo, ja se stydim za pana bileho!!!!!

stefan


Ja take,Stefane.

20085

26.9.2003 3:47

RE: Pokec s Američankou

jednorozec> kupredu (zavináč) vsemi (tečka) smery 81.?.?.?

Reakce na 20056

>Po mé malé lekci historie a závěrem že žiju doma na svém
>nikomu neukradeném území

Jste si jistý, že před příchodem praotce Čecha s jeho modlami na Říp nikdo jiný tu zemi oplývající mlékem a strdím neobýval?

My tu v západní Británii máme dodnes poněkud nasýřené, zatrpklé Kelty. Dál už ustoupit nemohli. Atlantik.

Zášť proti Čechům či Lechům dávno ztratili, přenesli ji na dominující Anglosasy. Ale doposud si zachovali svůj jazyk.

Kolik Čechů si uvědomí, že v Británii se dnes mluví (a zpívá) také v jiných domorodých řečích, než angličtina?

20072

28.9.2003 19:19

RE: Pokec s Američankou

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 20072

V našom geografickom priestore existovali Kelstské osady spoločne so Slovanskými. Kelti, čo neodišli, sa pomišali so slovanmi. Žiadna genocída sa nekonala, niet sa za čo hanbiť.

20159

28.9.2003 20:27

RE: Pokec s Američankou

Josef 12.?.?.?

Reakce na 20159

Nikdo nemluvil o genocide !
Kdyz ale v narode jsou vsichni studovani a chytri, tak dojde k situaci, ze se zacne nedostavat lidi pro vytvareni hodnot a podniky se musi zavirat,protze nikdo nechce se vzdelanim manuelne pracovat.Ceska Republika mela 236 vyzkumnych ustavu s desetititisicema vedeckych pracovniku, pul milionu lidi dnes pracuje ve statni sprave plus tisice v mestskych okresnich a krajskych uradech, jejich prace se ale neda nikomu prodat a proto se zacina tolik nedostavat penez na dalsich 10% nezamestnanych plus penzisty a deti ve skolach a na platy ucitelum a lekarum. Naopak je navrh ve vlade zacit shanet remeslniky a lidi na praci ze zahranici. Takze mit vsechny lidi ve state chytry se take moc nevyplaci. Hlavne, ze se vysklebujete te pitome holce.

20162

29.9.2003 15:26

RE: Pokec s Američankou

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 20162

Skôr je problém v tom, že sa nejako ujalo, že manuálna práca smrdí.

A ešte jeden problém ohľadne vzdelania: neviem presne, ako je to u vás, ale tu na Slovensku nie je zatiaľ žiadna doktrína preferencií v školstve (t.j., ktoré vedné odbory rozvýjať viac a ktoré len doplnkovo). Minimálne Slovensko nie je schopné mať všetky typy priemyslu, takže nepotrebuje všetky najlepších odborníkov vo všetkých odboroch (na rovnakej úrovni). (Zhrnuté: takže ani nie veľa, ako zle štrukturovaných).

20183

26.9.2003 8:28

RE: Pokec s Americˇankou

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20056

>Po mé malé lekci historie a záveˇrem zˇe zˇiju doma na >svém
>nikomu neukradeném území a zˇiju z toho co vytvorˇím a >ne co pro meˇ
>má vláda uloupí zu?stal mlcˇet po cely´ zbytek cesty.
---------------
Nejspis premyslel, kolikrat ze ho to spoluobcane pana Bileho ten den den oloupili... [velký smích]

20077

27.9.2003 7:24

RE: Pokec s Americˇankou

Josef 12.?.?.?

Reakce na 20077

Mozna ten americky student byl slusny kluk a nerekl panu Bilemu , ze se plete, aby ho nevyhodil z auta, protoze nez vznikly USA, tak uz cely kontinent byl uz kolonizovany (politicky podano "ukradeny"[mrknutí jedním okem] Brity , Francouzema a Spanelama.Holandani koupili Manhattan a mesto nazvali Novy Amsterdoam. A podle teorie pana Bileho neni take na svem, ale nachazi se na uzemi ukradenem Rakousku-Uhersku. Kdyby Spojene Staty nevznikly, byl by cely kontinent zbidaceny a zpustoseny evropany stejne jako Afrika.

20126

27.9.2003 19:44

RE: Pokec s Americˇankou

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 20126


>neni take na svem, ale nachazi se na uzemi ukradenem
>Rakousku-Uhersku.

co je to za volovina, ty mas taky americke skoly?

20139

27.9.2003 22:31

RE: Pokec s Americˇankou

Josef 12.?.?.?

Reakce na 20139

Jasny , ze je to blbost to Rakousko-Uhersko. To jsem dal na prirovnani jaka je blbost rikat , ze Americani neco ukradli. Puvodnich trinact koloniji ziskali porazenim britske kolonialni armady,uzemi zapadne od reky Mississippi koupili od Francouzu v roce 1803 za 11.3 milionu.A Aljasku koupili v r.1867 od Ruska za 7.2 milionu $. Stejne ten americky student si myslel jak si s ceskou holkou skrtne a ceska holka zase myslela na to jak se vda do USA. Ale nejvice se mi libi na prispevku pana Bileho, jak dava lekce cizincum o tom, ze se nema krast.

20142

28.9.2003 4:57

RE: Pokec s Americˇankou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 20126

Holandani koupili
>Manhattan a mesto nazvali Novy Amsterdoam.
udajne koupili za 24 americkych dolaru, od indianu!!!!
tak jsem slysel, stefan

20149

28.9.2003 16:38

RE: Pokec s Americˇankou

Josef 12.?.?.?

Reakce na 20149

Stefane mas castecne pravdu! Platili ale formou koralku a alkoholu v celkove hodnote kolem 28 dollaru.(dolar v te dobe neexistoval , cislo je ciste pro srovnani), samozrejme, ze to koupili za facku.

20152

28.9.2003 16:43

RE: Pokec s Americˇankou

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20149

Mozna se u pana Bileho jednou objevi nejaky Nemec nebo Skot a rekne mu, ze je potomek jednoho z germanskych nebo keltskych kmenu, ktery predkove pana Bileho vyhnali z uzemi Cech.
Pan Bily pak bude muset s hanbou odtahnout z ukradene zeme, a zacit si hledat kousek pudy ve stepich mezi Dneprem a Dnestrem...... [smích]

20153

26.9.2003 20:42

RE: Pokec s Američankou

brnak 68.?.?.?

Reakce na 20056

Pan Vladimir Bily mozna bydli na neukradenem pozemku, ale cenu za nejvetsi pitomost roku ukradl te mlade americance.

20097

26.9.2003 1:09

Pokec s Američankou

albert 216.?.?.?

Tahle Okie Americanka je alespon slavna. O intelektualnich kvalitach statisicu jinych se malokdo vubec kdy neco dozvi.
Pro jednoho, kdo se s takovymi individui v zivote nesetkal, to muze byt asi sok [překvapení], protoze propaganda hlasa opak.[zahanbení]
Pro ty, kteri meli tu cest mit s radovymi americkymi Joe Six-Pack a Debbie Big-Mac mnoholety styk [chechtot]- samozrejme vyjimky existuji -, cteni bylo zabavne a moooc to neco pripominalo ...[cool]


20057

26.9.2003 3:02

RE: Pokec s Američankou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 20057


>Pro ty, kteri meli tu cest mit s radovymi americkymi Joe Six-Pack
>a Debbie Big-Mac mnoholety styk [chechtot]- samozrejme vyjimky
>existuji -, cteni bylo zabavne a moooc to neco pripominalo ...[cool]

jo, presne jsi to vyhmatl!!!!!!!!!!!

stefan

20067

26.9.2003 2:13

Nahodou

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Nahodou nekdo narazil na prostoduchou holku z USA. Nektery cesky detatka to jsou taky vejlupci, co se jen tak nevidi.

20061

26.9.2003 2:15

Pokec s Američankou

Brda fbudin (zavináč) centrum (tečka) cz 24.?.?.?

Tak zprvu jsem se doopravdy radne zasmal ale po kratkem case me doslo ze nejde pouze o najivitu ale o problem ktery zpusobuje dnesni celosvetovou situaci. Po te muj smich presel. Nechapu jak k tomu mohlo dojit.

20062

26.9.2003 2:54

Pokec s Američankou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

jo, a pan bily presne ukazuje a potvrzuje ceskou nadutost jako ten chatovnik s tou 17-ti letou, jak popisuji nize!
zlate ceske rucicky, broukpytlikovstvi, vsudybylstvi a vsechnoznalstvi, to je priznacne pro cizky.
jen nam pan bily nerekl, jestli nahodou nemlcel amik proto, ze
uz tusil, ze bude mit asi "cizinecky" tarif za jizdu. anebo, ze by se nam narod zacal moralizovat a kultivovat- nemyslim!!!!!
stefan

20065

26.9.2007 4:16

RE: Pokec s Američankou

mana 64.?.?.?

Reakce na 20065

Souhlasim!!!!!!!!!!!!!!!!

30569

26.9.2003 3:00

Pokec s Američankou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

a jeste dodatek, ja se nekdy tady stydim, ze jsem cech, vidim-li ty zlodeje a chytre ceske hlavy, ktere se nam tady prisly "ukryt" anebo u americkych "tupcu" hledaji praci, aby si doma mohli koupit "oktavku".
nastesti se rady techto "vandraku" snizuji a novych moc nepribyva, diky opatreni stupidni americke vlady!!!
stefan

20066

26.9.2003 8:06

RE: Pokec s Američankou

hrac 80.?.?.?

Reakce na 20066

1)Ono pane Stefan kdyby se mne nekdo zeptal ,jestli se stydim ze jsem Cech?'..a svuj vystup uzavrel vetou ze zije na svem neukradenem kousku zeme..tak tenhle clovek by me nestal ani za odpoved...a presne tahle se ten amik choval..
2)btw: Videl jsem asi pred tydnem reportaz na CT1 kdy se reportal ptal mladych lidi kdy byla 2.svetova valka....odpovidali studenti strednich skol, a studenti VS pedagogicke...a nevedeli to!...tipuji ze v USA existuje stejne vyšinutý web jako tenhle a prezentuji se tam vysledky teto mini ankety....

20075

26.9.2003 9:46

RE: Pokec s Američankou

Grovik 213.?.?.?

Reakce na 20066

to ze nekdo hleda praci jinde je dano spis tim ze u nas se prace hodnoti mizerne. A k tomu prispevku. Kamarad se vratil asi pred dvema mesici z USA a on odpovidal na otazku kde je Ceska republika ze je v Texasu. Protoze ani jeden american nebyl schopny pochopit ze Existuje neco jako ceska republika a ze to muze byt samostatny stat!!!!

20079

29.9.2003 3:36

v Texasu

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 20079

He, tak to se asi dostal do spatny spolecnosti. Za sebe mohu rici, ze prinejmensim polovina lidi se kterymi prisla rec na to odkud jsem, vedela aspon priblizne, kde je ta malicka prdelka zvana Ceska Republika.

20175

26.9.2003 21:12

RE: Pokec s Američankou

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 20066

co se to tu deje, nejen Taborsky, ale i Stefan uz zacina psat rozumne [zmaten]

20099

26.9.2003 22:29

RE: Pokec s Američankou

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 20099

co se to tu deje, nejen Taborsky, ale i Stefan uz zacina psat rozumne

xxxxxxxxxxxxxx

Zdenku, mas pravdu, nasemu Stepankovi uz to jde, ale na Taborskeho si jeste musime chvili pockat nez vyroste s tech
pubertackych let domyslivce, co vsechno zna a vi, co si
stale mysli, ze jen on a jedine on je ten, kdo vi vsechno
ale taky k tomu dojde ..............
vzdyt si pamatujes, kdyz kdysi davno jsme byli mladi a nako-
nec jsme to zase videli u nasich dorustajicich deti
on taky prijde k tom ze bude spolu s nami a Sokratem tvrdit
"Vim, ze nic nevim"

20103

26.9.2003 8:26

Pokec s Američankou

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Takhle nějak to vypadá, když se baví pitomec s husou. Nezáleží příliš na národnosti obou.

20076

26.9.2003 8:37

Pokec s Američankou

Be mail3 (zavináč) phantomemail (tečka) com 194.?.?.?

Pokud zná 17 letá Američanka dílo Franka Zappy ( nějak se na něj v Čechách zapomnělo ), tak to s ní rozhodně nebude tak špatné [smích] !

Co by asi FZ říkal dnešní době ?

20078

26.9.2003 12:36

Pokec s Američankou

Radek 195.?.?.?

Pane stefane! Jestli se stydíte za to, že jste čech, pak to sdělte především svým rodičům. Požádejte o vystěhovalecký pas. Nejlépe do USA. Tam se za nic stydět nemusíte. [vyplazený jazyk]

20083

26.9.2003 14:36

RE: Pokec s Američankou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 20083

>Pane stefane! Jestli se stydíte za to, že jste čech, pak to
>sdělte především svým rodičům. Požádejte o vystěhovalecký pas.
>Nejlépe do USA. Tam se za nic stydět nemusíte. [vyplazený jazyk]
ja uz jsem davno vystehovan!
ne za to ze jsem cech, ale ja se stydim za ty, co nam tady delaji ostudu a kradou, ci delaji jinou nekalou cinnost. delam interpretera u soudni stolice, a tak o pripady neni nouze. pak tam stoji a cumi jako blbecci, neschopni niceho. a kdyz dostanou vyhosteni, tak to jsou pekne kurvy, ti amici!!!
stefan

20087

26.9.2003 13:02

Pokec s Američankou

Tomáš Malý 194.?.?.?

No cetl sem originalni rozhovor z fora kdy byl k dispozici a tento preklad je obcas dost zavadejici, takze z nej nejde hodnotit (jen pro nektere vyse)
jinak ten cesky diskutujici byl tusim nejaky lektor anglictiny a z jeho strany byl rozhovor veden vyborne. (to byste poznali v originale)
ta holka to bude mit v zivote asi dost tezky jestli se nekdy dostane do nejakyho konkurencniho prostredi, nedej boze aby vycestovala nekam do sveta [smích])

20084

26.9.2003 13:41

Pokec s Američankou

kolja 194.?.?.?

No, ja jsem se na rozdil od mnoha pobavil. Ale nepotesil. Proste se setkala na chatu holka a kluk a tohle jim vyslo. Co mne ale zarazilo, jsou zdejsi komentare(tedy nektere). Nedivim se, ze mlady amik zustal cucet. Ja bych asi pri takovy rozhovor dale neprotahoval. Myslim ze to nebyl stud, ale jednak ohromeni nad neomalenosti, druhak poznani, ze debata je zbytecna. Zrovna tak jako s nekterymi VZNZMCCMTPSZS (kazdy hnup, co vi neco o CR vi ze mam na mysli V Zahranici Nahle Zmoudreleho Maleho Ceskeho Cloveka Majiciho Touhu Poucit Sve Zaostale Soukmenovce, stefane [smích] ) Hned cizci, Rude Pravo a prejata nadutost, v te same vete kritizovana u cizku. Tak to sem nezatahujte, je to uz omleta pisnicka. Spis by bylo zajimave, kdo mate vice zkusenosti a zijete tam dele, zda je to mozne, jestli je to vyjimka a proc tomu tak je, je-li to pravda.

20086

26.9.2003 17:18

RE: Pokec s Američankou

Grovik 213.?.?.?

Reakce na 20086

Prave z vypraveni toho kamose vim ze to je celkem bezna vec... takovyhle stav. On tam byl dvy roky (kvuli praci a popravde nacerno) ale vychodil si tam i skolu. A prosel ji mezi 10 procenty nejlepsich. A to musim rict ze ve skole byl spis prumnerny student. Ale to ze z Anglictiny mnel 86 procent a to nijak v anglictine nevinikal (aspon u nas [mrknutí jedním okem] a treba z matematiky mnel 96 procent. Myslim ze to ukazuje celkem jasne jak to tam muze vypadat!

Nekdy ho fakt musim ukecat at k tomu napise nejake vzpominky... protoze to co obcas vypravi mne privadi do uzasu. (Prikladem treba to ze nejvetsi starsot cloveka z ochranky v obchodaku ve kterem delal bylo jestli nahodou nejsou rusove protoze s tema se nesmi bavit!!)

20088

26.9.2003 18:44

RE: Pokec s Američankou

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20088

Pane Groviku,

I když riskuji, že jsem se dal strhnout dalším provokatérem (první byl pan Bílý), to co píšete jsou opravdu nesmysly. Situaci lidí, kteří sem přijedou za prací na černo do jisté (značné) míry znám a i když generalizovat se jistě dá pouze do určité míry, Vaše americké historky založené na jejich vyprávění jsou zcela absurdní. Tito lidé ("černoši" z ČR) žijí ve svém vlastním mikrokosmu umývačů nádobí nebo uklízečů v obchodních domech a o americké realitě nemají většínou ani ponětí - stejně tak, jako většina Američanů neví o té jejich. Nikdo netvrdí, že je zde všechno v pořádku (stejně jako všude jinde), ale neinfomovanost Vašich výroků je skutečně do očí bijící...

K "rozhovoru" Američanky a českého lektora angličtiny. Totéž jsem četl již dávno v hodně jiné verzi, kde se Zappou oháněl lektor a ne dívčina, což mi připadá logičtější, neboť nevím o žádné 17leté Američance, která by věděla, kdo Zappa byl. Zappa byl kdysi naopak bůh českého hudebního intelektuála. Celý rozhovor mohl být zcela vycucán z prstu a i kdyby nebyl, jeho výpovědní hodnota je podle mě nulová a lze z něj neomylně rozpoznat snad jen nevyléčitelnou zlomyslnost a nezaslouženou povýšenost českého prostředí...
Zveřejnění něčeho takového mi připadá jako snaha překlenout se přes konec okurkové sezóny nebo ubohý pokus o vzpružení vlastního sebevědomí (u lidí, kteří z rozhovoru dělají dalekosáhlé závěry o americké mládeži)... [pláč]

20091

26.9.2003 18:57

RE: Pokec s Američankou

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 20091

Zveřejnění něčeho takového mi připadá jako snaha překlenout se přes konec okurkové sezóny nebo ubohý pokus o vzpružení vlastního sebevědomí (u lidí, kteří z rozhovoru dělají dalekosáhlé závěry o americké mládeži)...
Alex Juchelka --

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Pane Juchelka,
velice ted s vami souhlasim. Proc se ti chronicti negativiste
nepodivaji trebas tento tyden na Jeopardy. Prave ted je tam
soutez desetiletych skolaku. Proc o tom tady nikdo nepise ?
Proc musi vitezit jenom a jenom negativni pristup ke vsemu
a ke vsem ? Proc ti lide co napisi ten nejvice negativni
clanek ci prispevek si mysli, ze jsou geniove ? Zachranci
lidskeho pokoleni.

20092

26.9.2003 20:52

RE: Pokec s Američankou

Grovik 62.?.?.?

Reakce na 20091

Rad bych upozornil ze se nejak neohanim tim ez ten clanek je pravada. Muez byt a nemusi.
Muj kamarad (mimochodem hodne dobry kamarad) do ameriky odjel prave kvuli tomu ze nemohl najit praci v CR (povsimnete si ze narozdil od tisicu jinych nesel na pracak ale sel za praci!!) Myslim ze on nezil jen v nejakem mikrosvete. Neni clvoek ktery zustane zavreny u umivani nadoby. Nakonec to ze vychodil tu skolu o tom svedci. (Jestli neverite muzu naskenovat diplom at verite [smích]
Takovychhle historek si privezl na celou knihu. Napriklad to ze v Americe se prakticky nechodi pesky. Mnohdy ani nemaji chodniky. Nebo treba to ze vetsina jejich obyvatel se nepodiva ani do halvniho mesta. Ano je to tak kdekoliv prijel se vsichni divili ze byl v New Yorku a ve Woshingtonu... proc? Protoze on se snazil nejake informace ziskavat... prijde mi neuveritelene ze bych nikdy nevidel Prahu nebo treba Brno. Ale ti lide jsou skutecne zakopani celi zivot v jednom meste. Nejvetsi uspech je kdyz se protlaci nekam dal rekneme na uroven okresu (u nas receneo).
To skutecne o necem vypovida. At chcete nebo nechcete. Nakonec jestli vy tam jste za rpaci nebo jste se tam pristehoval uz drive asi sam vite ze cech ktery dostane obcanstvi vetsinou neskonci na ulici a jeho osud byva vetsinou presne opacny?? Proc? Je to celkem jednoduche nase zaostale skolstvi nas uci znat veci kteer nepotrebujeme. Uci nas poucit se z chyb ostatnich. Uci nas vynalezavosti. Uci nas samostatnosti (do nedavna)! Zatimco Americky vzor zalozeny na tom ze se parta pubertaku dohaduje s ucitelem jestli tohle nebo tamto bylo dobre vetsinou vede k tomu ze nemaji nejmensi nutkani se snazit!!! Oni vyrostou ve stejne televizni baliky jako jejcih rodice... a pokdu se setkavate s vijimkami. tak to nejspis bude tim ze obcas existuji proto aby potvrdili pravidlo ..a taky proto ze mezi slepimi je jednooky kralem!

20098

26.9.2003 23:20

RE: Pokec s Americˇankou

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20098

Groviku,
povez nam toho jeste vic o Americe.... Please !!! [oči v sloup]

20106

26.9.2003 23:38

RE: Pokec s Američankou

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20098

Pane Groviku,

nehodnotím nijak (negativně) situaci Vašeho kamaráda - znám osobně několik Čechů, kteří sem přišli za prací a netroufám si posuzovat jejich důvody - vím ale, že jejich schopnost vnímat USA realisticky je v drtivé většině značně omezená. Váš známý je možná do jisté míry výjimkou, zřejmě se naučil anglicky, apd., (zajímal by mě ale jeho diplom, pokud můžete, opravdu naskenujte, nebo zašlete na osobní poštu, zajímalo by mě, co zde za dva roky Váš přítel "vystudoval"[mrknutí jedním okem], na druhé straně typicky české srovávání situace v obou zemích ve stylu "návštěva v hlavním městě" je pro mě neklamným důkazem, že zřejmě, jako většina, nepochopil vůbec nic. Navíc, na rozdíl od Vašeho přesvědčení to nevypovídá vůbec o ničem a lidí, kteří nebyli v hlavním městě a přesto jsou vzdělanými a informovanými občany je zde nepřeberné množství. Ne všichni Češi, kteří se sem odstěhovali jsou úspěšní, mnozí žijí v různých verzích českých ghet, kde podvody, rozvody, přebírání manželek, apd. jsou běžnou normou. Zde bych rozhodně kladně negeneralizoval... A Amerika Vás připraví na život mnohem lépe, než nejlepší škola, nebo zkušenost v Čechách, to by bylo ale na delší povídání...

20108

27.9.2003 1:31

RE: Pokec s Američankou

Aja 24.?.?.?

Reakce na 20098

Pane Groviku,nechci vas poucovat,ani si hrat na brouka Pytlika,ale i vy i vas kamarad,se divate na tenhle kontinent evropskyma(ceskyma)ocickama.Samo o sobe by to nebylo nic zavadneho,ale....
Pravda,leckde tu nejsou chodniky(ani v Kanade,predstavte si...),predevsim tam,kde nejsou residencni ctvrte,ale pouze obchody.Severni Amerika je proste velika a vsude,opravdu vsude je dalekoooo.
Jet na vylet z Ase do Prahy je docela neco jineho,nez cestovat ze zapadniho pobrezi USA do NY nebo Washingtonu.Ne kazdy je nadseny cestovatel,ale to jeste neznamena,ze je blbec,blbci se poznaji podle neceho docela jineho.
Posuzovat z tohohle uhlu Americany je prinejmensim detinske(neurazte se).
Otazka skolstvi a urovne vzdelani -to je o necem jinem,ale ani tady nelze delat zavery z uspesneho dokonceni skoly vaseho kamarada.

20110

27.9.2003 2:29

RE: Pokec s Americˇankou

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20110

Snaha cloveka, ktery v Americe podle vseho nikdy nebyl, poucovat lidi kteri v Americe ziji nebo ji ze sousedstvi casto navstevuji, je vskutku dojemna.... [smích]

20112

27.9.2003 3:54

RE: Pokec s Američankou

brnak 68.?.?.?

Reakce na 20098

Groviku, a to ceske skolstvi uz prestalo vyucovat gramatiku?

20118

27.9.2003 2:26

Pokec s Američankou

karel karel4u (zavináč) cz 205.?.?.?

Vazeni,USA je velmi barvita a rozmanita zeme.Bylo by opravdu velmi hloupe jen tak generalisovat jen proto abychom se citili lepe. Jako vsade ,jsou tam lide hloupi a lide chytri. Pro pristehovalce je tak trochu tezke se dostat do spolecnosti tech chytrych,protoze je tam urcita klikysnes ktera automaticky zavira dvere novym lidem. Ale je tu velke intelektualni bohatstvi ,schopnost sebekritiky a seebekorekce.Tem kdo maji pochyby bych doporucil casopis "Nation". Je to plodna sebekritika se kterou se jen zridka setkame v domovine.

20111

27.9.2003 5:14

Pokec s Američankou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

ja, po zkusenostech tvrdim jedno, at uz jsem oznacovan za toho ci onoho, vzdy si chci zachovat zdravy nazor na vec. uz je i to pitomost mi rikat, ze jsem se "probudil". ja jsem probuzen hodne davno, jen tam kde je treba, je treba, fucking, reptat, nadavat ci lat, tam kde jsou fakta, tam je treba je podporit!!!
neni pravdou, ale FAKTEM, ze cizci, pribyvsi do "americkych nizin" by chteli reorganizovat, zmenit vse, tak, jak broukpytlikovska nadutost kaze, s tim, ze se to ma delat jinak,
ze oni tu jsou vsichni blbi, bez kultury, atd, atd, atd.!!!
jen se, vy hnupi, podivejte co amerika dokazala od r.1776, tedy krapitko pres 200 let existence. my, cesi, vzdelani, podlozeni historickymi udalostmi a kulturni tradici atd, atd, atd,!!!, cumime nad produktivitou prace, strukturou bussinesu a celkovou prosperitou.
donedavna jste kradli hajzl papir (88/89) na zachodech v reichu i oestereichu, kdyz jsem privezl v r.1985/86, krizovy sroubovak a sroubek, zvany phillips, tak jste se divali na me jak zullukafri na aeroplan!!!
v r. 89 mi nejak baba vycetla, ze ona to v cr za mne musela
"vybojovat", zatimco, ja si uzival vyplodu kapitalismu, schovan
v lune svobody a demokracie. jiste, poslal jsem ji do pice!!!
bohuzel, musim konstatovat, ze i pres 13 letou svobodnou vladu
"jedne" strany, lidem nedosly zasady slusneho chovani, vzajemneho respektu a akceptovani. co jim doslo, ze penize jsou "main subject" vseho, co existuje a proto je jich treba kumulovat co nejvice za JAKOUKOLIV CENU!!! nejlepe pres zname ci rodinu, kteri pomohou.
zacnes-li se ptat, ze je treba platit najem, vodu a ten ostatni bullshit, potrebny k zivotu, zacnes byt na indexu, ty jim nechces pomoci, ty jim nechces doprat, aby se meli "taky" dobre. ty jsi dobry jim jen zajistit praci, zadarmo(nejlepe!!!)
bydleni, najit levny obchod na zradlo, protoze se s tebou delit nebudou, zkratka, aby co nejvice "zlataku" vydelali na tu oktavku ci kdo vi co?
a me to ma zajimat????? jejich oktavky, druzstevni byty a nebo bussinesy s tureckem, na ktere si sem prisli vydelat?????
panove bili i cerni, prosim vas, "give me a break" s vasima picovinami. (verim, ze anglictinou vladnete, jako i dalsimi aspekty zapadni civilizace, tudiz nebudu dale rozebirat).
zaverem bych chtel jen podotknout, ze z dlouholete amero-praxe je mi znamo, ze amici maji v prdeli nejakou evropu, a uz vubec ne nejake CESKO!!!!!, kde uz zbylo jen plzenske pivo a to zna jen par lidi!!! a jen tehdy kdyz ho prineses na party. nejake sklo, ceske granaty, zbrane, vysivane ubrousky, jsou jen tak dobre na vytreni "oblicejove casti tela", cili riti obecne
(my zverolekari hlasime anusu).
nevim, zda-li jsem vyslal dostatecne silnou "message" na misto urceni, ale verim, ze se urcite namitnici(novy vyraz!), najdou.
preji (i nepratelum)pekny weekend,
stefan

20122

27.9.2003 14:53

RE: Pokec s Američankou

Aja 24.?.?.?

Reakce na 20122

Tedy,vy jste se rozjel,Stefane.[smích]Tak dlouhy projev jsem tu od vas nezazila.

20135

27.9.2003 15:04

RE: Pokec s Američankou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 172.?.?.?

Reakce na 20135

>Tedy,vy jste se rozjel,Stefane.[smích]Tak dlouhy projev jsem tu od
>vas nezazila.

ajo, domnivam se, ze bylo jiz na case, ne?
stefan

20136

29.9.2003 1:38

RE: Pokec s Američankou

Lev 160.?.?.?

Reakce na 20122

Stefane, napsal jste to drsne ale otevrene. Mate muj souhlas ... JE TO TAK !!! Budme ale alespon, trochu k nasim prichazejicim krajanum do USA i Kanady tolerantnejsi. Vzdyt oni za to ani kolikrat nemohou, i kdyz je to neomlouva. I ja jsem zazil takovy extrem, ze nove prichozi posily na cerno pracujicich Cechu do USA, ohrnovali sve nosiky nad Americkou pohostinnosti. A dokonce a to jsem byl v soku, ze jedna pani z Ceska hovorila na amiky Cesky, i kdyz musela tusit, ze ji to bude houby platne a pripadalo mi to od ni i trochu povysene. Hlavne a predevsim, zalezi na individualite cloveka. Nemuzeme skutecne VSECHNY Americany a Cechy, hazet do jednoho pytle.

20171

27.9.2003 5:19

Pokec s Američankou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

a dnes me "nastval" nejvice albert s nohejlem, ze se nezminili o zidovskem vyroci noveho roku, udajne se pise rok 5764. takze tu slavim s yarmulou na palici sam!!!
what a shame on you guy's!!!!
ale snad to dozenete a zidolovers vam prominou!!!!!!!
cau stefan

20123

30.9.2003 7:03

RE: Pokec s Američankou

albert 67.?.?.?

Reakce na 20123

> a dnes me "nastval" nejvice albert s nohejlem, ze se nezminili o
> zidovskem vyroci noveho roku, udajne se pise rok 5764. takze tu
>slavim s yarmulou na palici sam!!!

>what a shame on you guy's!!!!
>ale snad to dozenete a zidolovers vam prominou!!!!!!!
>cau stefan

Stefane,
to "vyroci" je akorat k oblbovani gojimu, aby verili, ze chazari-zidi (neboli Ashke-nazi zid) pocitali leta pane od toho rok! Ve skutecnosti co oslavuji je, - pytel plny penez!

Ostatne, premysli-li jeden, to oslavovani modernimi zidy "noveho roku" je asi neco takoveho, jako kdyby Jesse Jackson a Al Sharpton by oslavovali i s celym slavnym ACLU a Black Caucus narozeniny George Washington, Benjamina Franklina, ci narozeniny of the rest of good ol' boys, founding fathers! Ci mestizos by slavili dobyti Noveho Sveta Columbusem a spanelskymi conquistadores ...

Ale co, gojimi jim to basti a zid-chazar se chechta, ma to dneska na haku!



20200

27.9.2003 19:04

Pokec s Američankou

kolja 62.?.?.?

no, tak jsem se pokusil reagovat na urcite nazorove cisty prispevek stefana. Bohuzel neprosel, takze si tuhle adresu vyradim z tech, kam bych chtel jeste nekdy vkrocit. Necht se vam dari, zejmena podobnym stefanum. Je to opravdu dobra cesta, jen miva spatny konec.

20138

28.9.2003 0:23

RE: Pokec s Američankou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 20138

>no, tak jsem se pokusil reagovat na urcite nazorove cisty
>prispevek stefana. Bohuzel neprosel, takze si tuhle adresu
>vyradim z tech, kam bych chtel jeste nekdy vkrocit. Necht se vam
>dari, zejmena podobnym stefanum. Je to opravdu dobra cesta, jen
>miva spatny konec.

koljiku, mas tam muj emajl, tak u mne projdes!
stefan

20145

28.9.2003 23:59

Pokec s Američankou

Vladimír Bílý Vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

Ale, ale.To sem si zas naběhl.Budu muset po sobě začít vše číst a představovat si reakce neúčastněného.Skutečně mě reakce málem přesvědčili o tom, jaký jsem nabubřelý hlupák a padouch a mladý amigo napadená intelektuální elita.
Ale dobře mi tak, ten článeček jsem fakt napsal tak, že se to tak dá chápat, takže tímto na jakékoli vysvětlování ohledně všedního zážitku rezignuji.[smích]

Snad jen na věcnou otázku od jednorožce:

Jste si jistý, že před příchodem praotce Čecha s jeho modlami na Říp nikdo jiný tu zemi oplývající mlékem a strdím neobýval?
/zkráceno/
jednorozec> -- [email protected] --

Ještě před příchodem Keltů /keltský kmen Bójů/žilo na území dnešních Čech původnější obyvatelstvo, které je historicky nazýváno - místním živlem - .
A kelti se s ním, pravděpodobně bez větších problémů asimilovali...
A já věřím tomu,že v mé DNA jsou všechna tyto data nakumulovana, tak jako v každém, kdo žije(resp.jeho rody) na tomto území nějaké ty stovky let.
Takže si připadám být i se slovanským jménem a řečí domorodcem...

20167

29.9.2003 6:23

RE: Pokec s Americˇankou

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20167

Jo pane Bily,
jenze ten mlady American se pravdepodobne v Americe narodil. A rovnez kdovikoliv generaci jeho predku. Amerika je jeho vlast, zadnou jinou nema.
Ty vase reci o ukradene zemi byly nebetycna,arogantni pitomost.....

20178

30.9.2003 0:10

RE: Pokec s Americˇankou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 20178

>Jo pane Bily,
>jenze ten mlady American se pravdepodobne v Americe narodil. A
>rovnez kdovikoliv generaci jeho predku. Amerika je jeho vlast,
>zadnou jinou nema.

>Ty vase reci o ukradene zemi byly nebetycna,arogantni
>pitomost.....

velmi spravne, souhlasim.
stefan

20194

1.10.2003 18:00

RE: Pokec s Americˇankou

Spiteful Evilman spitefulevilman (zavináč) yahoo (tečka) com (tečka) au 212.?.?.?

Reakce na 20178

Jsem rád Mikine za Vaše slova. Znamená to tedy, že moji prarodiče, kteří se narodili na dnešním území ČR a po válce byli vyhnáni do Německa byli vyhnáni neprávem. Děkuji. Prosím opakujte to co možná nejvíce a hodně nahlas. A předem promiňte, že jsem Vašich vět použil v jiném kontextu. [smích]

20223

30.9.2003 18:06

Hruba neslusnost prinejmensim => ostuda

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 20167

To je jako kdyby Vas nekdo cizi (tedy nikoliv kamarad) svezl v "Americe" a hned se Vas vyptaval a snazil se Vas presvedcit, ze byste se mel stydet za to ze jste Cech, protoze hrdinni Cesi se tak urputne branili v historii proti vsem krivdam na nich pachanych, naposled vytrvale bojovali proti budovani socialismu, neni-li pravda?

Libi se mi (trebaze je to mozna jenom zdani), ze jsem se ve svem okoli zde v U.S. zatim nesetkal s clovekem, ktery by se z nekoho snazil delat blbce jen proto, ze ten ci onen dotycny neco nezna, nevi. Kdyz nevi, druhy mu to vysvetli. Nestoura. Zacinam nabyvat dojmu, ze to je ceska specialita.

20205

30.9.2003 18:48

RE: Hruba neslusnost prinejmensim => ostuda

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 20205

Libi se mi (trebaze je to mozna jenom zdani), ze jsem se ve svem okoli zde v U.S. zatim nesetkal s clovekem, ktery by se z nekoho snazil delat blbce jen proto, ze ten ci onen dotycny neco nezna, nevi.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

A ja zase s clovekem zde v Kanade, ktery se snazi delat nekoho
blbcem, ze se narodil trebas v Praze ci v Jeruzaleme, nebo
ze jeho rodicove jsou z Recka ci Japonska. To je zase specialita ignorantu.

Dosazovat sem jmena ? Ne. To by neproslo.

20206

29.9.2003 23:41

Generace americkych idiotu

albert 216.?.?.?

Ale stale jsou o sobe vychovou a propagandou presvedceni, ze jsou "nejlepsi na Svete"! Nr. 1 ... [oči v sloup]
http://www.rense.com/general42/ddsu.htm

20193

30.9.2003 0:46

Pokec s Američankou

Vladimir Bily vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

Ty vase reci o ukradene zemi byly nebetycna,arogantni pitomost.....

Mikin -- [email protected] --

Snad, z Vašeho pohledu.

Ovšem z mého pohledu i vy jste okupantem území,
ze kterého bílá civilizace (známými způsoby) téměř odstranila původní indiánské obyvatelstvo.

Je to z mého hlediska fakt, a nevidím prostor pro domělou aroganci.

Ale pokud hledáte něco ryze arogantního, podívejte se na činy své vlády.Ale vy to tam asi neuvidíte......



20195

30.9.2003 4:54

RE: Pokec s Americˇankou

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20195

>Ovsˇem z mého pohledu i vy jste okupantem území,
>ze kterého bílá civilizace (známy´mi zpu?soby) témeˇrˇ >odstranila
>pu?vodní indiánské obyvatelstvo.
-------------------------------------------
Pane Bily, uz jsem to zde psal, ale vice jak polovina mych spolupracovniku jsou indiani. Vcetne meho sefa. Takze to s tim odstranenim puvodniho obyvatelstva nebude tak horke....
Co se tyce te okupace..... Zadne puvodni obyvatelstvo nikde na svete neexistuje.
Jestli si myslite, ze predkove severoamerickych indianu, stejne tak jako predkove lidi obyvajicich dnes ceskou koptlinu prisli do "zeme zaslibene, mlekem a strdim oplyvajici" a slusne pozadali puvodni obyvatele at opusti sve domy, pole, loviste a odtahnou dal...... ha, ha.....
Pane Bily, horely vesnice a vrazdilo se......
Takze - budto jsme okupanti vsichni, nebo nikdo. Ja osobne jsem nikomu nic neukradl.
Ty recicky o kolektivni vine nechame nacistum, O.K. ?



20198

30.9.2003 7:49

RE: Pokec s Americˇankou

Lev 160.?.?.?

Reakce na 20198

Mikine souhlasim. Ale jde to i bez valek a nasili ( pokud se jedna o male skupiny lidi, i v prubehu nekolika let ). My jsme si po prichodu do Ameriky nemuseli nic vybojovavat. Taktez nove prichozi z Ukrajiny a snad z jinych statu do CR, jen podaji zadost a bud je urady nechaji v zemi, nebo ne - nepisu nic noveho pod sluncem, ALE !! s Irakem, to uz je o necem jinem a nevime, jak to pujde ve svete dal, kde se jeste objevi dalsi, nove, politicke kolonie.

20202

1.10.2003 18:04

RE: Pokec s Americˇankou

Spiteful Evilman spitefulevilman (zavináč) yahoo (tečka) com (tečka) au 212.?.?.?

Reakce na 20198

Zkuste si zjistit něco z historie. ještě v 15!!! století bly na dnešním uzemí ČR oblasti které byly popisovány jako neobydlené! To znamená, že ne každý nový příchozí musel nutně vyvraždit někoho předchozího, a dokonce příchozí byli původními požádáni aby přišli a například osídlili pohraniční hory.

20224

2.10.2003 4:07

Evilmane,

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20224

ty neobydlene oblasti byly neobydlene vetsinou z velice dobrych duvodu.
A vyhnani puvodnich obyvatel je vetsinou rychlejsi nez kaceni lesa a vytrhavani parezu. Zkusil jste to nekdy ? [smích]
Co se tyce osudu vasich nemeckych predku - jejich vyhnani bylo podle me naprosto protipravne. Snad by se jich i nekdo zastal, kdyby tak velke procento sudetskych Nemcu nepodporovalo Hitlera.
Ja vim, zase ta nestastna kolektivni vina..... [zmaten]

20240

2.10.2003 10:26

RE: Evilmane,

Spiteful Evilman spitefulevilman (zavináč) yahoo (tečka) com (tečka) au 212.?.?.?

Reakce na 20240

On počet obyvatle před pár set lety byl o dosti nižší než dnes, i Praha měla svých 150 tis. obyvatel. A třeba pohraničí bylo nutno osídlit už jen proto, aby bylo kvůli komu tam zřizovat výkon státní správy a taky aby pohraniční pevnosti (hrady) měly zajištěný bezproblémový support.

Přeji hezký den!

20245

18.11.2003 14:53

RE: Evilmane,

Forby forby (zavináč) gmx (tečka) de 195.?.?.?

Reakce na 20240

A zkusil se nekdo zamyslet proc takova spousta sud.nemcu podporovala Henleina pozazmo Hitlera? Co napr. zakaz prace pro stat(policie, posty, statni skoly, zeleznice apor) pro necechy (at uz slovaky nemce nebo madary)? Co udela takovy slovek, ktery se tak trochu nap po 20letech prace u drahy octne na dlazbe, kdyz mu nekdo rekne , ze kdyz ho bude volit muze se na drahu vratit?

21744

30.9.2003 7:06

RE: Pokec s Američankou

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 20195

Uvedomuje si pan Bily, ze s nim nelze agrumentovat ?
Nedivim se tomu mladikovi v aute, ze se s nim prestal
bavit a vyzname mlcel. Vite vy pane Bily, co vubec tady
pisete ?
Vite, vy vubec clovece, ze rust Indianske populace je vic jak
trikrat vetsi, nez jinych narodnosti tady v Kanade ? Ja ziji
zde v provincii co ma 17 % populace Indianu. Nevim ani
o jednom komu se ublizilo za to, ze je Indian.
O jake aroganci nasi Kanadske vlady tady mluvite ? Co vy
o ni proboha vite ? Jsem zde v Kanade 35 let, krome ko-
munistu a chronickych nic-nedelacu, nikdo tady na aroganci
Kanadske vlady nenadava. Kanada patri po dlouha a dlouha
leta mezi nejlepsi zeme jak v zivotni urovni, tak socialnim
zrizeni ci demokratickem efektu na celou populaci na celem
svete. Ja jsem nesmirne stastny, ze v teto zemi mohu zit.
Nikde nemuze byt vic prakticke demokracie jako je zde.
Cist takove radky jako jsou vase, pane Bily me opravdu na-
hani strach. Kde se podela lidska soudnost ? Zaklady lidske
slusnosti a vseobecneho porozumeni mezi lidmi. Aspon kousek
logickeho argumentu dospeleho prumerne vzdelaneho cloveka ?
Pred asi pul rokem jste psal, jaky jste verny krestan. Jestli
to co tady pisete je krestanske a Jezisovo uceni, pak se opravdu moc a moc muzete stydet. Pane Bily.Tu aroganci nevidim u Kanadske vlady, ale u vas osobne.

20201

1.10.2003 4:37

Pokec s Američankou

Hansi 63.?.?.?

(Cenzurovano - urazka) ktery si delal legraci s mlade a zrejme slusne 17. americke holky. (cenzurovano - urazka) nebo dojemny (cenzurovano - urazka)? A par stejne blbych Cechu se tomu na internetu smeje. Jak podradne a typicky Cesky prihlouple. Proc by Americany mel zajimat jakysi maly stat kdesi v Evrope ktery pred par lety vubec neexistoval. Navic byli Cesi rakouskou-nemeckou kolonii ktera nelibne obohacovala svet jen pivnimi ozralkami.

20216

1.10.2003 15:41

Neprehanejte

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 20216

"Navic byli Cesi rakouskou-nemeckou kolonii ktera nelibne obohacovala svet jen pivnimi ozralkami." & "Jak podradne a typicky Cesky prihlouple."

Neprehanejte, at to nezni tak "typicky cesky prihlouple".

20222

3.10.2003 0:34

Pokec s Američankou

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

Hansi, nemáš tak trochu problémy ze svým poločešstvím ?
Věř, že lépe je býti poločechem, než poloblbem.



20264

7.11.2003 19:33

Pokec s Američankou

Klavesnicka 213.?.?.?

Rozhovor mne rozesmal ale potom mi do smichu nebylo.Ano,takovych lidi je hodne,jasne ze nejmene z 50%za to muzou veskeri vychovatele ci ucitele ci okoli,ktere desinformuje mlade lidi.
Verte ale,ze takoveto to typy lidi jako ta mlada am.umi komplikovat zivot a prinaset potize.Nebot jsou pripraveni okamzite soudit druheho,dle toho,ceho malo vedi.

21379

30.11.2003 19:36

Pokec s Američankou

xr 160.?.?.?

To mělo být jako vtipné?Zajímalo by mě-když se vysmíváte té holce, co neví kde je česká republika-jestli vy sami by jste věděli, kde je kupř. stát Ohio-Aljaška-Wyoming a další! a pak-tady tyto zvědavcovy stránky mi připadají pěkně PARANOIDNÍ!!!

22337

18.6.2004 15:06

Re: Pokec s Američankou

Beat less 160.?.?.?

hehe... američani mají teda názory...
Slyšela sem, že na tom ale nejsou nejhůř. Britové si podle průzkumů myslí, že lidé, jako Odyseus std. jsou jen postavy vymyšlené pro film. Naopak si myslí, že filmy, jako Hvězdné války a podobné jsou podle skutečných událostí.
[chechtot]

29931

5.12.2004 6:30

Pokec s Američankou

vladi vladibosak (zavináč) hotmail (tečka) com 201.?.?.?

pokec s cechy:

jednou se tak bavim asi hodinu s cecy a rikam ze sem z ameriky, ziju m mexicu, celou hodinu kecame cesky, a pak se mi jeden vytecnik zepta: hele, ty mas naky cesky meno, nemas predky cechy?

jaksi ho kluka chytryho vubec nenapadlo ze jakto ze kecame cesky?
to vona je nak cestina svetovey jazyk, ze, zvlaste takova lehka rec.
cili ta americanka je nak blizka hodne ceskey pepikum a pepickam.

30238

12.12.2004 17:45

Pokec s Američankou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

[překvapení] [cool] [velký smích] [mrknutí jedním okem] [zahanbení] [oči v sloup] [oči v sloup] [vyplazený jazyk] [zmaten] [mrknutí jedním okem] [pláč] [pláč] [chechtot] [naštvaný] [naštvaný] [zahanbení] [zahanbení] [smích] [smích] [smích] [velký smích] [zmaten] [mrknutí jedním okem] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]

30249

12.1.2005 22:50

Pokec s Američankou

Hellstorm 213.?.?.?

[chechtot] proboha,tak jako teď už jsem se dlouho nezasmál,vidím to prvně,doufám,že takových textů se objeví víc

30272

26.1.2005 2:05

Pokec s Američankou

ZERO samolet (zavináč) pobox (tečka) sk 147.?.?.?

JOU to bola haluzz [velký smích]

30283

27.1.2005 2:05

Pokec s Američankou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

hmmmmm

30284

27.1.2005 15:34

Pokec s Američankou

Kakao kakawko (zavináč) yahoo (tečka) com 147.?.?.?

Ja si myslim ze u nas je tiez velmi vela deb.il.ov. To je v kazdej krajine. Kludne sa mozete zacat spytovat ludi na ulici ze kde je madrid a tiez vam nepovedia. A to ze ona nema paru o tom ze kde su cechy ?? No a ?? Ved tak isto ako si ona myslela ze oklahoma je centrum (jej) sveta co aj v podstate je.. tak je aj pre teba centrum sveta cechy. Ako si to vobec dovolila ze o nas nevie ?? Predsne to na com si sa ty smial, tak na to si sa aj sam nachytal. To ze nevie ze sme tu neni sami komancovia to je rozhodne trochu na hlavu.. ale ktoz vie kolko mala rokov.. mozno si sa rozpraval z dakov 12 rocnou suskou, co ani nevie co komunizmus vobec je.

30286

27.1.2005 21:50

Pokec s Američankou

aaaa 213.?.?.?

no ja som zo Slovenska... a myslim, ze to nema chybu... jaka tupa( blba) [mrknutí jedním okem] ja len tolko pa [mrknutí jedním okem]

30287

15.3.2005 12:01

Pokec s Američankou

Jenny 212.?.?.?

Me se ten clanek moc libil a fakt sem se nasmala!!!
A to pripominam, ze nejsem ani blondynka, ani Americanka...
Lidi, neblaznete, vzdyt jste v rubruce VTIPY, vzpominate?!?

30347

9.4.2005 18:50

Pokec s Američankou

SPIDER kundovnik (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

JE TO DIVNÉ ALE AŽ DO TEĎ JSEM SI MYSLEL ŽE V.L MUSÍ MÍT ROHY
NEMUSÍ [smích]
JE TO AZ K NEUVĚŘENÍ ALE MOŽE TO BYT PRAVDA

30377

22.4.2005 8:21

Pokec s Američankou

Gromit 193.?.?.?

Cool! I thing that the agent from Russia (city Czech) is nicely formed by that comanchero regime! How fool are the russian bastards!!! And the girl from us is clearly good and her knowledges are wonderfull! Have a nice rest of life communists!

Harry Goodfellow

30389

1.5.2005 0:03

Pokec s Američankou

Daniela Cook danielaeug (zavináč) aol (tečka) com 205.?.?.?

je teda pravda,ze americani nevi moc o svetove historii.-jeste ale k tomu otci cechovi:Alois Jirasek pise ve starych povestech,ze praotec cech potkal puvodni obyvatele,kteri byli smeli a srdnati,staveli se jim se zbrani v ruce.-(Nekde za Labem)
Cech a Lech jejich lid potreli(pobili)a postupovali dale.-

Neni dobre hazet kameny ze skleneneho zamku

30397

28.5.2005 19:41

RE: Pokec s Američankou

Alien 147.?.?.?

Reakce na 30397

K tej diskusii (C vz. A) ... nezda sa mi ze ta dievcina mala naozaj 17. Viem si uplne normalne predstavit ako 10 rocne dieta povie ze ma 17. Ale samozrejme to neviem dokazat, takze budis.

To, ze Americania nevedia kde je Slovenska alebo Ceska republika je podla mna celkom prirodzene. Ja tiez vsetky prdave staty sveta nepoznam.

Ja niesom laviciar, ani praviciar. Snazim sa vychadzat z toho, co viem a s cim mam skusenosti. Akurat mam pocit, ze niektori z Vas zakladaju na zvastoch pochadzajucich z druhej polovice dvadsiateho storocia.

30416

8.8.2005 20:25

123

123 spam (tečka) 7 (tečka) asd-123 (zavináč) spamgourmet (tečka) com 81.?.?.?

trosicku cely trapny.. Zajimalo by me kolik pak je muffinovi

30466

31.8.2005 5:30

Ja se smichem

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

malem pripochcal [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

30472

14.11.2006 19:29

to snad není ani možné!

Globální Léčitel 85.?.?.?

Ale no tak! Tohle snad ani není možné... Američani nejsou hloupí, bohužel ale ví jen to, co "ti nahoře" chtejí aby věděli.
Celý svůj život si myslím, že nejlepším šéfem propagandy byl Gebls, ale čim víc se zajímám o Ameriku, tím víc o tom pochybuji.
Dle mého, často kritizováneho, názoru je Amerika nejhorším státem světa... Jen v Americe dostanete práci jen díky tomu, že jste afroameričan nebo příslušník jiné menšiny, na úkor jakkoliv dobře vystudovaného "bělocha"
Nebo ta jejich "demokracie", škoda mluvit...
A současné války? Pardon, operace "Trvalá svoboda"... Myslím, že to jen pokračování křížových výprav do Svaté země...
Lidstvu by prospělo, kdyby Spojené státy odlítly na Mars...nebo i dál...

30536

10.8.2007 3:03

RE: to snad není ani možné!

Cadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 30536

ale je , v CZ je dnes bordel uz jak v USA . Nebo snad ne ? Tohle bylo na IDnes diskuzich - (Mlada Fronta)kde do dnes pisou jak Rudy Pravo .....! Kdyz bych ja byl barevny , mel bych zivot nadherny , zivil by me cesky stat , ja jen tancil pil a krad . Mrdal bych Vam jako kanec a z deti mel plnej ranec . Po svete bych cestoval az z Galanty do Hamburku a se stiznosti do Strasburku . Nezabejval bych se praci a zivil se emigraci . Prislusnici tmavy rasy maj i v CZ zlaty casy ! [chechtot]

30565

26.9.2007 4:43

Je to mozne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Pokud je to fantazie tak je to stejne mozne.
Myslim, ze ceska mladez ma vetsi rozhled o svete a dejinach.
Ale zpusob jak tahle americka divcina myslela je docela mozny.
Znam mlade spoluzaky mych synu a nejednou jsem se setkal s podobnou znalosti. Vetsina nema poneti kde jsou ruzne zeme a co se dejin tyce, jsou si jisti, ze Amerika zachranila svet v WW2. Jinak nevi skoro nic.

30570

26.10.2007 11:01

československo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

před pár lety, tuším 5, to my bylo něco okolo 12 [smích] jsem se pokoušel vysvětlit Italům ( to není zase tak daleku) že už opravdu nežijeme v Československu... zcela marně [smích]

30573

15.11.2009 19:49

Сталин следит за всеми!

mikamj 81.?.?.?

Stalin watching everyone!

30608

Tuto stránku navštívilo 12 367