Diskuze k článku

Dnešním vzorem dětí je poseroutka

Příspěvků 89

11.4.2016 2:27

Z toho srdce bolí, v jak temném světě žijeme

Anu 90.?.?.?

Z dětí se vychovává stádo tupých submisivních otroků naprosto bez jakýchkoli ideálů, které z člověka teprve činí vyvinutou a kultivovanou bytost. Denně je mi nesmírně hořko při myšlence, jak ohavný nastává svět budoucnosti, pokud se nevzepřeme šílené neomarxistcké diktatuře, která účelově vyhovuje pouze vládnoucí elitě, jinak je proti všemu a všem - hlavně proti Bohu. Jestli lidé v sobě nenajdou sílu k odporu, propadneme se do temnot a jako lidé skončíme. Protože člověk je determinován především svobodnou vůlí, což je nejzákladnější vlastnost lidského ducha, a toto je nyní drasticky podvazováno stále větším tempem a razancí. Vytrácí se různorodost, která je nutným předpokladem pohybu, který zase udržuje život (v nejzákladnější podobě to vidíme např. na krvi - přestane proudit, bytost zemře). Jak může být pohyb v jednotvárnosti, jak může existovat v homogenním bahně? A stagnace je smrt. Různými myšlenkovými dálnicemi a umrtvovacími indoktrinacemi se řítíme k duchovnímu zastavení, tedy i k duchovní smrti. A to by znamenalo vítězství temnot - a nutnost zničení Země, stejně tak, jak se zahradník zbaví obtížné plevele. Ti, kdo si myslí, že tento vývoj přechytračí, se šeredně mýlí. Toto je pravda.

347560

11.4.2016 11:03

RE: Z toho srdce bolí, v jak temném světě žijeme

udo2 95.?.?.?

Reakce na 347560

hej..všetko je v prdeli (doslovne),
pome chlastať do kómy,
alebo si rovno kravatu uviažme samy..
Tak ste to Anu mysleli??

Zopár sociopatov Vás presvedčilo, že patríte ku nim?
Kráľu kráľu daj vojačka!
..ste ako decko hrávali?

Doplnenie k článku:
Moźno by som akurát rozlišoval inžinierstvo
1) SOCIÁLNE a
2) A-SOCIÁLNE.
Že by ste Vašich kolegov celkovo zodpovednejśích zbytočne neurážali.

Kto sa snaží bokom držať,
ten vždy automaticky pre asociálov pracuje.
Takú sú praVidla objektívne..
Na najvyššej úrovni chápani vskutku
platí ono tak často hercami zneuźivané:
"Kto nie je s nami, je proti nám"

Indiferentnosť, ničotnosť, Ničota z rozprávok
je totiž tá programová ilúzia,
pasca, do ktorej sa ovce chytajú,
keď sedliackeho rozumu zdravého dobrovoľne sa vzdávajú.
Pasívna väčšina v démonkracii,
vždy pre besného barana na vrchu,
na oltári-hrobe detí-obetí svojich pracúva.

Prázdno niet ani vo VesMíre.
Tak, ako nemôže byť niečo v ne-miere..bez Miery

347573

11.4.2016 11:51

RE: Z toho srdce bolí, v jak temném světě žijeme

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 347560

" Denně je mi nesmírně hořko při myšlence, jak ohavný nastává svět budoucnosti, pokud se nevzepřeme šílené neomarxistcké diktatuře, která účelově vyhovuje pouze vládnoucí elitě, jinak je proti všemu a všem - hlavně proti Bohu. Jestli lidé v sobě nenajdou sílu k odporu, propadneme se do temnot a jako lidé skončíme. "

A mně je zase hořko z pánbíčkářů. Kdyby někdo moje dítě takhle oblboval, bylo by zle. Neomarxistické diktatuře absolutně nefandím - zastávám názor, že se jedná o výměnu svrabu infiltrovaného do mozků bez vlastního názoru - důvodem je nevzdělanost.


PS Proč občané polykají "léky", které je zabíjejí. Proč polykají potraviny ze supermarketů - sleva je něco jako bůh. A co takhle jehovisti? To bychom si nedali?

347576

11.4.2016 3:07

Autor clanku

Satanist 173.?.?.?

odhalil to co dnes jsou nuceny do sebe vstrebavat deti ale jaksi zapomel napsat vo tech deckach pro ktery byl i za komancu v pohadkach hrdinou princ kterej zabil draka a dostal za to vod krale princeznu a dnes diky eraru se jejich hrdinou stal buzerant s pilnickem na nechty protoze erar povolil deviantum si decko adoptovat .

347561

11.4.2016 10:30

RE: Autor clanku

Miro Vojta 46.?.?.?

Reakce na 347561

Na četbě je mimo jiné půvabné i to, že si čtenář mimoděk osvojí i pravopis, psaní a projev. S příběhy přechází do krve interpunkce, oko uloží do paměti tvar slova. Potom stačí uvidět "nechty" nebo "vod" a hned se zatmí před očima. A to je druhá strana téže mince- špatné příběhy a k tomu napsané rádoby hovorovým jazykem, s chybami a překlepy. Čtenář je z takové knihy dvakrát hloupý, jazyk se nenaučil a duchem zůstal chud.

347570

12.4.2016 1:05

RE: Autor clanku

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 347570

Ja zapomel ze dnes v Europe cigany , zidy , ilegalni emigranty a devianty nesmej kritizovat ! Ale za to muze nekompetentni erar ..... To jste teda v ceskym krateru dopadli ! Ja se pamatuju ze jeste v 80tym mohl kazdej buzeranta kdyz vobtezoval v mnoha pripadech i zmasakrovat a beztrestne !

347622

12.4.2016 12:10

RE: Autor clanku

JN 91.?.?.?

Reakce na 347622

Tak to si musel být bit jak žito.

347635

12.4.2016 15:18

RE: Autor clanku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 347635

Ale buzeranti byli biti! Když obtěžovali. Vzpomínám na jednoho takového nechutného sliza, který na plaveckém bazénu se zdržoval jen ve sprchách a očumoval kluky - no, a tak dostal po tlamě a byl od něj pokoj. To bylo v 70-tých letech.

347645

12.4.2016 23:54

RE: Autor clanku

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 347635

Nedelej si z ty deviantni huby jeste prdel ! Me se vzdycky deviantni nedomrdci Tvyho kalibru aby neprisli k ourazu vyhejbali . PS: For Stwora , uz trikrat moje odpoved na urazku toho nedomrdka vod vedle byla smazana tak smazte i tuhle kdyz tak touzite jak sem Vam uz slibil se se mnou necekane setkat v CZ , v Mississauga nebo v Torontu . A ze se dozvim co je za tim na to vemte jed !

347662

11.4.2016 15:31

RE: Autor clanku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 347561

Polednice

Řehoní se dítko drze, učitelce v bledou líc,

ať se jenom úča vzteká, ví, že vlastně nesmí nic!

Učitelce v hlavě hučí, chvějí se jí kolena,

když tu v umučené lebce bleskne veršík Erbena.


"Pojď si proň, ty Polednice, pojď, vem si ho, upíra!"

Když tu dveře ztichlé třídy, kostlivý hnát otvírá...

Pod plachetkou - však to známe - příšera se zjeví tu,

dříve rozjívené děti náhle stojí v zákrytu.


"Dej sem dítě!" zaburácí, "volala jsi, tady jsem!"

"Volala jsem. Pročpak dítě? Víš co? Radši mě si vem!

Ty si sbalíš děsné dítko - horší přijdou do školy -

a mne za zmizení žáka odbor školství osolí.


Mě si vezmi, Polednice, konečně tak najdu klid!

Kolegyně potvrdí ti, jak je těžké takhle žít.

Ať se kde chce co chce šustne, kdo je vinen ze všech zel?

Kdo je volán jako pucflek? Zcela jistě učitel!


Když si páťák místo džusu

dá pořádný rumu lok,

na koho se ukazuje?

Zanedbal to PEDAGOG!


Když se dívka zfetovaná

vrhá z okna jako cvok,

v ruce láhev od čikuli...

kdo je vinen? PEDAGOG!


Když mládenci skotačiví

vhodí chodce v říční tok,

kdopak za to zvěrstvo může?

Jen a pouze PEDAGOG!


Že děťátko v třetí třídě

pohačá si druhý rok,

kdopak mu měl IQ zvýšit?

Kdo to nezvlád? PEDAGOG!


Tak to vidíš, Polednice,

škoda mluvit, hanba klít,

proto radši mě si vezmi,

ať mám jednou pro vždy klid."


Polednice hlavu skloní,

slza z oka skane jí.

Šeptá: "Nejsem kompetentní,

zanech marných nadějí."


Na pozdrav svým strašným hnátem

učitelce zakývá,

chápe už, proč pro tu ženu

není příliš děsivá…

=

347595

11.4.2016 4:54

celkově

Mirra 89.?.?.?

je dnes krize čtení. Už moje generace četla s obtížemi (85) a nyní čtou vlastně jen nadšenci nebo co to nutně potřebují pro další profesní rozvoj.
Také jsem četl Foglarovky, Mayovky ale i třeba od H.Sienkiewicze Pouští a pralesem (fantastická kniha),Poklad na ostrově, dále je výborná Říše Slunce od N. Smirnova či knihy od J.M Trosky, úchvatné čtivo s čestnými a zdatnými hrdiny.
A později i modernější četbu na SŠ - kdy mě navnadily filmy Pán prstenů, tak jsem přečetl všechny kniky plus dodatky, stejně tak u H.Pottera Rowlingové. A i jiné a vždy byla kniha mnohem lepší jak film.
Ale kdybych měl rozhodnout která kniha či série byla nejlepší tak bych se klonil k příběhům pana Trosky v jehož příbězích se prolíná jak nastupující svět techniky a charakterově silných hrdinů. Dnes už autoři jeho formátu nejsou, bohužel.

347562

11.4.2016 12:49

Když se chce,

Petr I. 46.?.?.?

Reakce na 347562

tak to jde. Poznám školní knihovnu, v níž knihovnice vede děti ke čtení. Nesedí za stolem a nečeká, jestli se náhodou nějaké dítě objeví – většinou k počítači, ale chodí mezi ně, nabízí jim knihy, doporučuje, pořádá akce, zve už prvňáčky do knihovny a součástí návštěv je i, světe div se, půjčit si na místě knihy. Přidělává si tak práci, protože to obnáší upomínat posléze ty zapomětlivé.
Dělá přesně to, co naše profesorka češtiny na gymnáziu. Já se takhle dostal k poezii, kterou jsem do té doby nečetl, ač jsem jinak četl hodně.
Takže kromě vlivu rodičů může pomoci i škola.

347581

12.4.2016 19:39

RE: celkově

JirkaM 66.?.?.?

Reakce na 347562

H.Sienkiewicze Pouští a pralesem je knížka kvůli které jsem se naučil číst. Máma mi ji nechtěla podruhé číst nahlas [smích]

347653

11.4.2016 7:51

Ukázky v .pdf již nejsou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Tak v 7:30 hod. již ukázky chybí, o několik hodin dříve tam ještě byly. Jistě je to jenom náhoda, že, Albatros Media. Pro ty co to neviděli, tak mohu jen sdělit asi tohle: Šílenost, prostě šílenost.[pláč] Kdo tohle koupí vlastnímu děcku, ten by si měl za odměnu hodit provaz.[bliji][bliji][bliji]

347563

11.4.2016 9:21

RE: Ukázky v .pdf již nejsou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 347563

V 7:30? Tak to si, sakra, pospíšili. Čeho se bojí?

Ne, to už fakt není náhoda!

347566

11.4.2016 8:45

drzí nestoudní przniči všude kolem

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Dvacet tisíc mil pod mořem
Druh zboží: Kniha
Autor: Ondřej Neff, Jules Verne
Žánr: sci-fi, dobrodružství
Nakladatelstvi: ALBATROS
Znalec a sběratel „verneovek“ Ondřej Neff příběh nově převyprávěl, takže je přístupný a atraktivní i pro současného čtenáře.

Drzost jejich překonala již mez návratu.

Původní krásný překlad Jaroslava Janečka seženete již jen po antikvariátech a tyhle zmrdoviny s pouliční češtinou se dnes cpou do hlav těch nemnoha klikačů, kteří ještě čtou něco jiného, než esemesky. [pláč]

347564

11.4.2016 20:20

RE: drzí nestoudní przniči všude kolem

Deméter 83.?.?.?

Reakce na 347564

Nechápu... co na tom potřebovalo převyprávět?

347611

11.4.2016 22:57

RE: drzí nestoudní przniči všude kolem

qa 188.?.?.?

Reakce na 347611

Převyprávět nebylo třeba nic.

jen si Neff potřeboval vydělat...

347618

12.4.2016 15:20

RE: drzí nestoudní przniči všude kolem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 347618

Nebo tu verneovku zažidovat....

347646

11.4.2016 9:36

Kromě

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 78.?.?.?

Mimo již zmíněných Verna, Maye, Batličky, Foglara, Trosky... připomínám také A. V. Friče, Z. M. Kuděje, , E. Štorcha, J. Londona, A. Ransoma atd. Minulý týden jsem se na přednášce (přítomno ca 150 studentů), zeptal, kdo četl něco od Londona - nula.
Také jsem rád četl Příběh opravdového člověka či Jak se kalila ocel. A nestydím se za to.

347567

11.4.2016 10:47

Dřívější generace

JN 91.?.?.?

Tak nějak nevím, kde byli ti hrdinové předchozích generací s jejich čestností, férovostí, odvahou a vlastenectvím, když tady připustili 40letou vládu komunistů a 20letou přítomnost ruských vojsk.

347571

11.4.2016 15:10

RE: Dřívější generace

Mirra 89.?.?.?

Reakce na 347571

valná většina nejlepších padla ve válce a ta zbývající hrstka už nic nezmohla. To za A. Za B - byla zde sovětská vojska, to je podstatný rozdíl, ikdyž pro lidi s jednodušším myšlení je to stejné asi jako hodinky a holínky - obojí se natahuje, že...

347593

12.4.2016 7:32

RE: Dřívější generace

JN 91.?.?.?

Reakce na 347593

Tady jde spíše o to že ty hrdinné dřívější generace tu poměrně bez protestů (až na pár vyjímek) trpěly přítomnost cizích vojsk. PS u nás byla posádka tvořená samými Rusi takže je to rozdíl asi jako holínky a gumáky

347626

11.4.2016 15:35

RE: Dřívější generace

Jan Sochor 90.?.?.?

Reakce na 347571

Tak například skupina kolem bratří Mašínů se s nadvládou komunistů nesmířila, jenže byli prakticky osamělí a tak jim nezbylo, než utíkat. Ale taky ten svůj útěk zvládli se ztrátami, několik kamarádů, na jedničku.

347596

11.4.2016 16:11

RE: Dřívější generace

Aja 82.?.?.?

Reakce na 347596

Vy ty vrahy hodláte předhodit současné generaci jako vzor a idol?

347599

11.4.2016 22:46

RE: Dřívější generace

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 347596

Komunista jsem nikdy nebyl a pred nimi utekl, ale Masinove byli skutecni psychopati, a vlastne zlodeji a samozrejme vrahove.

Precti si nezavisle a rikam skutecne nezavisle hodnoceni toho co Masinove udelali a pak teprve ....

347617

12.4.2016 7:17

RE: Dřívější generace

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 347617

Ale, no tak, pánové. Je všeobecně známo, že doma není nikdo prorokem. To v zahraničí jsou Mašíni obdivováni a uctíváni. Dokonce slavná britská kapela Yes zpívá o Mašínovi coby Spasiteli https://youtu.be/PbrO7rO2_rw?t=10m17s ( v závěru písně zpěvák naznačuje pohybem své kytary, jakým způsobem bylo provedeno toto spasitelské dílo)

347625

13.4.2016 20:32

RE: Dřívější generace

JirkaM 66.?.?.?

Reakce na 347625

Tak v zahraničí by klidně uctívali i Mengeleho, kdyby se jim to zrovna hodilo.

347694

12.4.2016 12:04

RE: Dřívější generace

Petr Beránek 109.?.?.?

Reakce na 347571

91 - odhaduji rok narození. Pak chápu nesmysly typu "40letou vládu komunistů a 20letou přítomnost ruských vojsk."
Přes tu přítomnost SOVĚTSKÝCH (ne ruských) vojsk si troufám říct, že jsme byli svobodnější než dnes. Vojska byla zalezlá v kasárnách, nešéfovali nám v práci Sověti, nediktovali nám z Moskvy jak mají být zakřivené okurky a podobné nesmysly. Ano, v mezinárodních záležitostech jsme museli "držet basu", ale doma jsme byli svobodni. Připomínám, že kdyby ne tak by nikdy nemohlo dojít třeba k Pražskému jaru v r. 1968.
Pamatuji jak na mne, někdy v roce 2002 při čekání na výtah jeden z mých vyšších šéfů v práci (tehdy jsem ještě nevěděl kdo to je) s despektem vybafl "I dont speak czech".
Takže hochu nevíš o čem mluvíš.

347634

12.4.2016 13:11

RE: Dřívější generace

Mivo 46.?.?.?

Reakce na 347634

Je v celku zajímavé, kolik lidí by vyhladilo Rusy, obratem se ale pokloní Němci, který tady vyvraždil 360000 lidí za druhé války. A posledních 600 let byl Němec u každé války, která na na našem území proběhla. Takže vše je jen propaganda. Zruší se Mezinárodní den studenstva, protože to bylo proti Říši, zruší se 9.května jako státní svátek, protože to byli v Praze Rusové, přihodí se Valentýn a pár dýní a nasměruje se nenávist "správným" směrem. V tichosti zapomeneme, jak nás Británie s Francií hodily přes palubu a budeme si namlouvat, že máme pro ně nějaký význam a v Evropě máme vliv. Táta říkával, Brit tě zradí za libru, Francouz za žábu a mrtvej Němec, dobrej Němec.

347639

12.4.2016 14:27

RE: Dřívější generace

JN 91.?.?.?

Reakce na 347634

Co je nesmyslného na 40 leté vládě komunistů a 20 leté přítomnosti chcete-li sovětských vojsk. Tak to přece bylo. Kromě toho, že nám z Moskvy diktovali takové věci jako kolektivizaci, diktovali která země RVHP co smí vyrábět, obsadili naše území, tak nám nechali "opravdu obrovskou svobodu". Mohli jsme si svobodně zvolit KSČ, svobodně práskat na sousedy na uličním výboru, prostě byla to paráda. PS jsem ročník 53

347644

13.4.2016 14:01

RE: Dřívější generace

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 347571

aniz bych se jich zastaval, ale spise pro historickou pravdu kterou si pamatuje malokdo jen par nas starejch paprdu,, musim dodat, ze v 48 komousi se dostali do moci (vlady) legalne, kdyz Narodni Socani z naproste blbosti planovali jakysi puc - a vystoupili z vlady a cekali ze Benes vyhlasi novou vladu... a tim to prosrali.

Hrdinove? a o jakych hrdinech mluvis, byli totiz na obou stranach politickeho spektra jak v zapadni armade tak i a to byla vetsina ve Svobodove - vychodni armade.

Jedini ted oslavovani "hrdinove" byli Masinove, lide typu Mrazka kteri se nestitili zabit nevineho cloveka pro par korun.

Nekdo zde psal ze ja na zapade oslavuji - no samozrejme ze ano. Ona totiz taky jednou - dost davno predsedkyne vlady Margaret Thatcherova, rikala (myslim s rozhovorem s Ronniem Reaganem ze v Rusku - tenkrat Sovetskem svazu staci 500 tisic obcanu - dost na to aby mohli dodavat suroviny na zapad.

347681

13.4.2016 23:38

RE: Dřívější generace

hc 90.?.?.?

Reakce na 347681

Ona hlavně byla válka. Studená, ale válka. A začal jí Washington, ne Moskva. Kdo se chce něčeho dobrat hledáním vinníka v Benešovi, Gottwaldovi, Dubčekovi atp., ten se ničeho nedobere.

347695

11.4.2016 10:50

Podle meho lezi hlavni cast viny na kompjutrech

türköfürdö 92.?.?.?

Cteni je docela namahava cinnost, narocna na delsi soustredeni (nejen cteni samotne, ale i rozvijeni ctenarskeho zajmu).
Dneska staci klikat a obrazy, ktere jste si pri cteni museli vytvaret sami, vam naskakuji pred ocima automaticky. A nejsou to vase obrazy, nybrz nekoho jineho, kdo vas timto modeluje.
S obrazy je vubec problem, recene slovo muzete vnitrne vyvratit, neprijmou, odlozit a to s obrazy udelat nejde, jak neco jednou vidite, uz se toho jen tak nezbavite a ani s tim nedokazate pracovat (bezne).
Ale zaroven musim priznat, ze mladou generaci docela chapu, pro ne je surfovani na netu atd. formou drogy, protoze kdo by dneska mohl vydrzet ten tlak, ktery se na ne zhora vali?
Vestina knizek vyjmenovanych panem Stworou a dalsimi ma jedno spolecne: kolektiv, pratelstvi, vztahy. Dnes kdyz nejaky chlapec chytne foglarovskou ci novakovskou naladu, je uplne vyrizen, protoze zcela chybi spoluzaci, kteri by citili podobne a tak se stane tercem posmechu a ostrakizace. Dnes to "nadejni" mladi opravdu nemaji lehke, proti ni stoji cela fronta pragmatickych hlupaku, kterym jde navic system na ruku.
Ze byl pripomenut Jaroslav Novak- nevedel jsem, ze ho jeste nekdo zna, ja mel od nej Zelene jezero a pamatuji si nektere dialogy dodnes:
http://skautska-literatura.skauting.cz/literatura/detail.php?id=243

347572

11.4.2016 11:15

Teď jsem si to od sestry půjčil...

Maxon 79.?.?.?

Jen co jsem nakoukl, už na první pohled to vypadá docela úchylně... Zlatej Kája Mařík a Broučci jak jsem to opravdu moc nemusel...

347574

11.4.2016 11:45

DNEŠNÍM VZOREM DĚTÍ JE POSEROUTKA

Danielle 178.?.?.?

Áno, je to tak.

Len nechápem, ako sa mohli stať z ľudí, ktorí mali také skvelé vzory, ľudia, ktorí ženy nazývajú slepice a mumie a z ktorých sa na Zvedavcovi stal v podstate iba Klub frustrovaných mužov plačúcich nad všetkým a hlavne nad tým, akí sú neplodní a ako im nebelosi budú obrábať ženy.

Nezabúdajte, že Vy, muži 60+ ste vychovali naše (ďaĺšie) generácie, že Vy ste našimi vzormi a že len Vy ste zodpovední za stav sveta, v ktorom sa nachádzame.

A nečudujem sa ženám, že si radšej "povídají se psem", lebo Vy stále len hundrete, vidíte všetko pesimisticky a tvárite sa, akoby svet bolo to najhoršie miesto vo Vesmíre. Ak nechceme prežiť život v depresiách a sebaobviňovaní (lebo len my môžeme za to, že sme slepice a že ak nie sme, aj tak sme - ak odmietame šuk kvôli postoju k Putinovi a vôbec, len ženy môžu za to že starnú a že sa z nich stávajú mumie (čo na to Vaše matky?) a preto by sa mali povinne všetky zastreliť vo veku 29 rokov, lebo každej nad 30 už tikajú biologické hodiny a nechcú sa podriadiť samcovi a rodiť deti do takéhoto sveta.

Preto je jediným riešením ujsť od poseroutek Vášho typu čo najďalej a obklopiť sa ľuďmi, ktorí sa tešia aj z toho mála krásneho (a nie je toho až tak málo, že? len Vy to už z nejakého dôvodu nedokážete vidieť), čo nám náš krásny pozemský život umožňuje vnímať...

Ak sa nespamätáte, dopadnete takto: https://www.youtube.com/watch?v=gNdnVVHfseA&no...

347575

11.4.2016 12:10

RE: DNEŠNÍM VZOREM DĚTÍ JE POSEROUTKA

Clovek 176.?.?.?

Reakce na 347575

Rozprávate sprostosti!!! Vychoval som dve pracovité deti majuce dnes cez 40, slušnosti a ucte k človeku, pokore k osudu a vďake za všetko dobré . Sám som od svojich 7 rokov!!!! kazdé prázdniny do 18 pracoval na majeri. Veľa som čítal , chodil do kina. Dnes umenie je z 90% brak, všetko opakovane z pupku sveta.
Stále žijeme v imperializme,v inej , klonovanej podobe. A lož a zmanipulovana propaganda sú hlavná zbraň!

347577

11.4.2016 14:36

RE: DNEŠNÍM VZOREM DĚTÍ JE POSEROUTKA

herbert 85.?.?.?

Reakce na 347577

Preco beriete predchodzi prispevok ososbne? Nebolo to adresovane Vam. Je jasne, ze sa vynimky najdu, ale na tom, co napisala Danielle, nieco je. Do znacnej miery su za vychovu dnesnej mladeze zodpovedne predchadzajuce generacie. A oni dovolili aby nemalo zla preniklo do spolocnosti a stalo sa standardom.

347592

11.4.2016 19:37

RE: DNEŠNÍM VZOREM DĚTÍ JE POSEROUTKA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 347592

Ta zenska placa. Copak za vychovu decek byli zodpovedni jen chlapi? Fakt je ze nekteri chlapi stratili muznost a nektere zenske zenskost.

347608

11.4.2016 12:19

RE: DNEŠNÍM VZOREM DĚTÍ JE POSEROUTKA

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 347575

Nechápete ? Nedivím se. Už jsem jich potkal víc, ale takový věrný tulku Leniny Crowne , úžasné díky.
http://img02.deviantart.net/7184/i/2015/008/0/5/le...

347579

11.4.2016 12:29

RE: DNEŠNÍM VZOREM DĚTÍ JE POSEROUTKA

JN 91.?.?.?

Reakce na 347575

Velmi pěkně a přesně napsané. Je to taky jak klub uplakaných frustrovaných dědků se slzou v oku vzpomínajících na staré dobé časy[smích]

347580

11.4.2016 14:02

RE: DNEŠNÍM VZOREM DĚTÍ JE POSEROUTKA

dir 109.?.?.?

Reakce na 347580

A něco k tématu byste neměl/neměla? Doporučte nám pět skutečně dobrých knížek pro mladé z posledních pěti let od pěti současných autorů. A napište nám prosím, proč je vnímáte jako dobré. Nastartujte diskusi o nich. Takto se dobereme k něčemu pozitivnímu. Abychom tu jak píšete pouze nenaříkali.
Předem děkuji.

347589

12.4.2016 13:56

RE: DNEŠNÍM VZOREM DĚTÍ JE POSEROUTKA

Zubr 88.?.?.?

Reakce na 347580

Ano jsou ruzne kategorie lidi, kdyz prijde na otazky smerovani a budoucnost nasi lidske spolecnosti. Nekteri se o ni zajimaji. Nekteri jsou znepokojeni tim, kam smerujeme a stezuji si na to. Nekteri z nich na tomto zaklade budou dokonce jednat (ac jsou obvykle v mensine). Pak je kategorie lidi, kterym je to lhostejne - zalostna to kategorie lidi. Ale pak je jeste jedna skupina, skupina lidi, kterym nejen ze je nase budoucnost lhostejna, ale navic se posmivaji lidem, ktere na budoucnosti nas a nasich deti zalezi. A do teto ubohe skupiny zbytecnych lidskych bytosti patrite v tomto ohledu vy a vase spriznena duse z predchziho prispevku [bliji]

347642

11.4.2016 13:11

RE: DNEŠNÍM VZOREM DĚTÍ JE POSEROUTKA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 347575

Zajimave pocteni v jednotlivych prispevcich... Taky jsem odrustal s knizkama od Foglara, Trosky, Verna, Storcha, Petisky, Batlicky a dalsich zminenych autoru. I kdyz se to bude zdat mnohym smesne, zaradil bych k nim i Gajdarovu Timur a jeho parta...

Zvlastni, ze vetsina techto knizek nebyla zrovna k dostanu (zvlaste Foglar a Troska), ale kdo se snazil a chtel, vzdy se k tem knizkam nejak dostal...

Je docela ocividne, ze kazdy rezim si urcuje obsah kultury, vzdelani a vychovy tak, jak ji potrebuje. Tak to bylo i za komunistu, tak tomu je i dnes. Ale co zustane porad stejne... kazdy jedinec si privatne a osobne (nebo rodice) muze sam urcit, jakou kulturu chce a co ho zajima...jestli zapadni "pakultura" nebo neco jineho.

Samozrejme, ze ma i skola velky vliv na utvareni kulturniho vkusu a taky chovani a charakteru zaku. Ale na obranu ucitelu.... drive meli ucitele daleko vice pravomoci, co se tyka udrzovani poradku ve stride a ve skole. Dnes maji rodice a zaci vetsi pravomoci, nez ucitele.. a podle toho to taky vypada.. Vim, o cem mluvim..

Vyvoj se neubira dobrym smerem, (zapadnim) trendem je honba za penezi a majetkem - nejlepe oba rodice - a deti zustavaji bokem - vychova a vzdelani se prenechava skole, okoli a ulici. Mama, ktera by chtela s detmi delsi dobu zustat doma, to si nemuze kazda rodina financne dovolit..

347582

11.4.2016 14:12

RE: DNEŠNÍM VZOREM DĚTÍ JE POSEROUTKA

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 347582

>I kdyz se to bude zdat mnohym smesne, zaradil bych k nim i Gajdarovu Timur a
>jeho parta...

Samozřejmě, že patří k tomu lepšímu. Je tam jasně definované dobro a zlo, odvaha, odhodlanost, dokonce pomáhání starým lidem. Náhodou sovětská četba pro mládež nebyla vůbec špatná, i když ideologicky zatížená. Jako kdyby dnešní tlaky nebyly ideologické... Jsou jen mnohem rafinovanější, podlejší, sebedestruktivnější a tedy nebezpečnější.

347590

11.4.2016 12:19

deníček českého premiéra?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Tak třeba vzali za předlohu deníček z dětství současného českého premiéra....
[smích][smích][smích][smích][smích][smích]

347578

11.4.2016 13:12

Všichni Gregovi fanoušci pozor!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Každý teď může psát jako malý poseroutka!
Nenechte si ujít tenhle NOVÝ a vylepšený Můj vlastní deník malého poseroutky. Je založený na slavných zápiscích Grega Heffleyho vám umožní vyjádřit se svým vlastním způsobem!
Co nejlepšího se vám kdy zdálo? Jaké nejhnusnější jídlo jste jedli? Nejtajnější tajemství, co jste zaslechli? Do jakého nejnemožnějšího průšvihu jste se kdy dostali, aniž by to byla vaše vina? Odpovědi na všechny tyhle otázky a na spoustu dalších můžete zaznamenat do téhle knížky. Navíc je polovina stránek prázdná, abyste měli dostatek prostoru pro svůj vlastní příběh!


Až se propracujete, budete jako velcí poseroutkové moci psát o tom všem na internetu, jak to jde se vším z kopce, případně komentovat světové dění. Ti nejzdatnější z vás budou moci ta nejtajnější tajemství vykřikovat po náměstích...
Nelámal bych ale nad nimi hůl. Třeba jim se podaří účinněji hnout kormidlem dějin, než předchozím generacím, které sice měli na očích světlé vzory, ale za zády lež a přetvářku a jako základní kámen "vnějších vztahů" - sobectví.

347583

11.4.2016 13:21

Jednu ukázku z knihy jsem našel zde:

Heřman Vidlák 193.?.?.?

https://obalky.kosmas.cz/ArticleFiles/160553/16055...

Doufám, že ji laskavý čtenář přečká ve zdraví [chechtot]

347585

11.4.2016 14:26

RE: Jednu ukázku z knihy jsem našel zde:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 347585

Já zas našel ve svým kompjuteru ukázky, které byly ještě v noci funkční, a které Albatros Media hned po ránu smazal.

Tu jsou:
http://uloz.to/xcBRYEbq/ukazka-1-pdf
http://uloz.to/xHzXc3UK/ukazka-2-pdf
http://uloz.to/xaEC5FtV/ukazka-3-pdf

Dobrou chuť všem! [bliji][bliji][bliji]

347591

11.4.2016 15:13

RE: Jednu ukázku z knihy jsem našel zde:

Heřman Vidlák 193.?.?.?

Reakce na 347591

Tak jsem si úryvky přečetl a jako satira pro dospělé čtenáře by to vůbec nebylo špatné. Rodiče dítek se touto nenásilnou a humornou formou seznámí se způsobem uvažování dnešního typického -náctiletého facebookového hipstera.[chechtot]
Ovšem jako dětská literatura je to tragedie...

347594

12.4.2016 22:23

RE: Jednu ukázku z knihy jsem našel zde:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 347585

Tak jsem přečetl tu ukázku z Kosmasu a je to realistické čtení, vůbec ne špatné. Jako bych četl o svých třech puberťácích: celý den u PC, ven ne, tam je nuda, k moři taky ne... a na městský bazén nechodím rád ani já, protože je tam moc černo - kofoly dostávají od sociálky vstupenky zdarma...
Mé děti četly Rowlingovou i v angličtině, což já nemohl (fantasmagorie), u Pána prstenů jsem nevydržel sledovat ani film, natož číst. Přitom jsem v dětství četl rád Gajdara, Twaina i Václava Řezáče.

347658

11.4.2016 13:56

Se vzory je potíž v každé době

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Za sebe musím říci, že ty rádoby kladné asexuální dobroserské vzory od Foglara, Maye a spol. považuji za škodlivé pro vývoj dítěte úplně stejně jako toho Poseroutku. Z dětí se takto formují naivní idioti s asociálním chováním. Vždyť autoři těch knižních rádoby kladných postav byli většinou devianti par excellence. Ostatně to prezentované černobílé vidění světa je známkou nedospělosti a rozumové nedostatečnosti.

Vzory potřebují jen otrocké, věčně nedospělé duše, které snadno podléhají manipulaci.

347588

11.4.2016 18:46

RE: Se vzory je potíž v každé době

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 347588

Rád bych v této souvislosti připomněl M.Twaina a jeho Toma Sawyera a H.Finna

347604

11.4.2016 21:16

RE: Se vzory je potíž v každé době

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 347604

Přesně. A já bych k tomu přidala Goscinnyho Mikulášovy patálie. To byl vzor!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

347615

11.4.2016 19:47

RE: Se vzory je potíž v každé době

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 347588

Safra. Musíte být minimálně Van Helsing. Klobuk dolů

347609

11.4.2016 15:44

Někdo možná,

Marten264 93.?.?.?

ale určitě ne všichni. Když jsem se díval na Jirku Maryšku a přemýšlel nad tím s jakou odvahou a "nadhledem" se dívá na svět kolem sebe, tak si říkám, že bych to nedal. Není to strašidlo trochu morbidní ?

https://www.stream.cz/kanal-marysko/10009718-obecn...

Pokud hledáte nový kus řeziva do domácího šatníku a máte hodně ale fakt hodně love. Snad nejlépe fotbalista nebo hokejista, ovšem žádná česká pralesní liga, kapišto. A pak, když chcete pořádně zaujmout diváky prestižního kanálu Discovery buďte ustaraní a hlavně je třeba chytit Rybu.

https://www.stream.cz/porad-ludka-stanka/10009908-...

Tak podle mě tyhle dva poseroutkové nebudou. I když, asi tak nějak jinak.

347598

12.4.2016 18:16

RE: Někdo možná,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 347598

Maryško je odporný dobytek.
http://www.cd89.cz/cistka-v-usti

347651

14.4.2016 8:51

RE: Někdo možná,

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 347651

tak jsem se ještě jednou s velkou nedůvěrou, po přečtení linku od kolegy anonyma, podíval na toho Maryško.

A ať dělám co dělám , mě tak blbej nepřipadá.

Nevíte ještě co je to hybridní PUČ, nevadí - sledujte pozorně

https://www.stream.cz/kanal-marysko/10009995-frace...

347699

11.4.2016 17:09

A co Jiří Kulhánek?

Ahura Mazda 109.?.?.?

český PAN spisovatel, jehož dílka se prodávají pod rukou cca 4-5000 za knihu, pokleslý žánr brutal/horor SCI-FI. Aby nevznikl dojem, že si dělám prču, ale dovolím si tvrdit, že jsem přečetl hodně velkou hromadu knih a ještě další hromadu přečtu.
Julek a jeho kapitán Nemo, Troska a jeho kapitán Nemo tiše pláčou a vzpomínají na Jamese Hiltna co asi dělá v Šangri La, kde v dáli vesele poskakuje opičák Sun pod paží Enderovu hru, jo mládí, zamáčkl jsem slzu. Měl jsem rád robota Emila,
Takže to válcuji plošně, co mi příjde pod ruku, tak čtu. Jen mi u toho vadí internet, páč mi ubírá čas na televizi [smích]

347601

11.4.2016 17:35

Hlavu vzhůru

R 90.?.?.?

Máme v novodobé historii sebevědomé politiky, před kterýma si svět padal na zadek (Hejvl, dnešní Bohumil, nebo vyháněč ruských vojsk, který dokázal sevřít krky armádě SSSR).

347602

11.4.2016 19:30

Těm co říkají, že dementní názory se nedají komentovat

Sasin 178.?.?.?

vzkazuji. Dají

Těm, co tvrdí, že všem těm dědicům, co ukradli po předcích nesčetněkrát podíly nejen na půdě, ale i na zisku a vědění z ukradených podílů na půdě vzkazuji, že jejich potomci musejí cílevědomě a záměrně dementnit s poseroutky, páč k ničemu jinému nemají přístup, ani materiální základnu ani prostor ani ty podělané bankocetle. Tak se nedivte, že z těch dětí vyrostou ještě větší dementi, než ti, od kterých se měli poučit a, kteří svým potomkům měli po všech svých selháních se zaprodánstvím alespoň něco nechat. A na to, co jim nechali, je měli naučit jezdit. Ten zůstatek, má dáti = dal, čili "dědictví", které ty děti, až zase systémově selžou, měli předat zase dál, svým potomkům už říká pane nějakým divným cizákům a voni ani nevědí kterejm!

Místo zaučování se dívají na bílé koně co si zkupují tu jejich slíbenou VLAST, kterou oni bezprizorní nebo zajištění falešnýma grošama, mají za úkol bránit proti uzurpátorům. Gdyby se nějakej starej kmet zamyslel, proč to dělají. Ale jemu by se asi zvedl cukr nabo adrenalin a zdravotnictví by šlo na buben. Tož tak vážení. Potomci jsou vaše kopie.

Co jste těm potomkům dali? NIC. Za všechno musí cálovat. ZA VŠECHNO
[bliji]

347607

11.4.2016 20:09

Proč tolik pesimizmu

Anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 109.?.?.?

Poseroutka a ostatní podobné čtivo ovlivní zase jen ty, kteří se jako slaboši narodili a v závějích přehnané rodičovské péče se cítí trvale dobře. Jsou přesto jen menšinou. Téměř každý kluk se jednou probudí do stadia, kdy mu to, co má přestává stačit, kdy začne toužit po uznání, později i po zájmu druhého pohlaví a kdy zjistí, že s dosavadními kousky vystačí sice starý pes ale pubescent dlouhodobě ne a nechce-li se stát otloukánkem má jen dvě možnosti. Buď z kola ven a tito kluci končí často jako buzeranti (on už si nad nimi nějaký "chápavý buzík" vezme patronát), popř. feťáci nebo katoličtí kněží. Ostatní asertivnější, těch je většina, se nakonec musí v kolektivu nějak prosadit. ať fyzicky nebo jinak. A na tom jen málo změní kvalita dětské četby. Na naši generaci, která ještě četla, přesto více působil příklad dospělých, rodiny, později vojna a studium. Z nikoho z nás se vlivem četby nestal ani Pavlík Morozov ani Old Shatterhand a z těch, co čtou Poseroutku nebudou všichni poseroutkové, spíše jen lidé špatného literárního vkusu.

347610

11.4.2016 21:31

Jak ses narorodil ty?

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 347610

Jak ses narorodil ty? Jako silák? Muheeeeee

347616

11.4.2016 20:23

Co dodat?

Deméter 83.?.?.?

Vlastně nic. Jenom že jsem překvapen (a příjemně!), že je tu zmíněno Srdce od de Amicise!

Ale otázka: chcete z dítěte vychovat férového člověka? Vždyť mezi těma hajzlama nepřežije [pláč]

347612

11.4.2016 20:42

tenhle článek skvěle vystihuje dobu

JirkaM 66.?.?.?

Zrovna jsem poslouchal podkást ve kterém se Adam Corolla podivoval nad tím, že se v Amerických vysokých školách studenti cítí být ohroženi, protože jim v areálu školy někdo napsal křídou nápis podporující Trumpa. Corolla byl šokován tím, že dnešního amerického studenta dokáže vyděsit k smrti kus křídy. Během jedné generace tam udělali z chlapů kteří (v dobrém i zlém) vládli světu bandu tak dokonalých zbabělců, že to tady v (o generaci zpožděné) Evropě máme problém chápat.

K tomu Vernovi, jako dítě jsem ho miloval, ale připadalo mi na něm něco zlého, jako by vychovával generaci budoucích nacistů. Old Shatterhand byl vždycky hrozný dobrák, totálně na to vždycky doplatil a nakonec se ze ztracené situace dostal neuvěřitelným kouzlem. Jako 8 letý kluk jsem na kouzla nevěřil a v duchu jsem si říkal, zabij ty zajatce, je jich moc, když je nezabiješ, špatně skončíš. Spousta německých kluků pak ty zajatce v dospělosti zabíjela v reálu.

347613

11.4.2016 20:52

RE: tenhle článek skvěle vystihuje dobu

JirkaM 66.?.?.?

Reakce na 347613

Ach jo, jsem unavený. Nemyslel jsme Verna, ale Maye a Corollu, ale Carollu.

347614

11.4.2016 23:09

Ale ale pane Stworo,

arbitr 194.?.?.?

ja bych toho poseroutku tak tragicky nebral, koukl jsem se na to pres Googla a je to vlastne normalni anglicka (nestudoval jsem to podrobne) myslim britska knizecka ktera asi bude ucit male britske parchantiky ke kulti-multi ze?

Kazda mince ma rub a lic jak jiste vite, a tak se podivejte na pocitacove hry a uvidite realitu, nad kterou budete zase (asi) narikat.

Knizka je spise minena pro maminky ktere je ctou svym pitomkum v zoufale snaze aby necumeli na nejaky Xbox ci neco podobneho, kde jsou ruzne lahodne "Kill those bastards" hry.

Mimo toho pokrok se nezastavi, a pamatuji si jak maminka mne vyhanela po valce od radia kde jsem poslouchal na Mjuniku americke pisnicky.

Ze deti jsou dneska takove jake jsou za to muze doba, a mezi nami - (jste mladsi takze jste to mozna nezazil in natura) jak nasi zajordansti krajane pomalu po divokych 60 letech nastolovali politickou a genderovou slusnost ci korektnost.

Nechci se s Vami dohadovat, vim ze nakonec vzdy mate pravdu stejne jako moje manzelka, ale podivejte se jak to zacalo kolem 70 let dole pod nami v Americe.

nemusite to publikovat, ono je uz malo lidi kteri si pamatuji skutecnou pravdu o zacatcich politicke korektnosti

t.

p.s. vo co ze nevite co je to Mjunik?

347619

12.4.2016 0:06

básnička na súťaž

ppppp 95.?.?.?

nedávno som náhodou zistil, že jednému školákovi bola doporučená básnička na súťaž od dávnej spisovateľky Ľudmily Podjavorinskej.

Básnička bola o akomsi žobrákovi versus skupáňovi, ale ako som ju čítal, tak som sa nestačil čudovať, ako bol jeden sedliak vykresľovaný ako skúpy len preto, že nechcel dať viac, než musel, žobráka neodvrhol úplne, ale nechal mu nejaké minimum na prežitie. Žobrák si ale postupne začal nárokovať čím ďalej tým viac, akoby to bolo samozrejmé. Básnička nakoniec pokračovala a končila tým, ako žobrák vtláča svoj osud a neschopnosť do hlavy sedliaka, a núti ho ešte aby sa cítil vinný pomaly aj za to, že vôbec existuje.
Akokeby žobrák preto, že žobre a nič nemá, naraz mal na všetko nárok.
Nápadná podoba na dnešných imigrantov. Akoby tá Podjavorinská tiež plnila akúsi agendu, a snažila sa porušiť známe "bez práce nie sú koláče", apod.
Sedliak skončil ako úplne negatívna postava s tým, že sa cítil ako žobrák, akoby sa aj hneď poberal na druhý svet.
Dosť ma to zaskočilo, a zmenil som na ňu názor, keďže tá básnička bola ako celok hotová psychóza. Možno si niektorí povedia, že som to nepochopil správne, no dal som si záležať niekoľkokrát, a výsledok rovnaký. Projekcia povinnosti podriaďovať sa "vyvoleným" žobrákom aj tomu, kto reálne rozmýšľa hospodári. Rozklad a kritika racionálneho myslenia a vtláčanie ideológie.
Takže dnes to len podrástlo a zmenilo farbu.
Chlapcovi som zhruba vysvetlil, a že to nemusí brať až tak vážne.

347620

12.4.2016 0:13

FSEM ZDEJSIM PISALKUM.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Jste fseci zlocinci a popiraci. Ctete pouze knihy Vaclava HAVLA. Jste Putinovi spioni a sirite nenavist. My urcujeme co je krasne a demokraticke. Ferda Mravenec byl husita a zakazoval Pytlikovi adoptovat Krvavou Madlu Olbrajtku. Lovci mamutu nadavali na cigany a Storch je Zemanuv cinsky agent !! A vy tady chvalite tydle a jine teroristy. Stydte se.

347621

12.4.2016 3:09

Kardinální otázka: Jak formovat, a zda vůbec?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Když vlastně nevíme co chceme. Každá zdánlivě potřebná charakterová vlastnost se při podrobnějším zkoumání ukáže jako zásadní přítěž při účinném nabalování válené kuličky.
Doby, kdy bylo možné vystačit s neměnnými vzory pro celý život skončili na počátku minulého století. „Výrobu člověka“ potřebného do zápřahu s klapkami na uších i očích zvládala rodina a tradiční instituce.
Když se někdo dnes dá na psaní knížek, musí mít hlavně zájem aby zboží šlo na odbyt. Dobré je, když tím příliš neuškodí. Možná se autor (poseroutka) ještě „vyvine“ a završí to něčím universálně smysluplným. Zatím upoutal většinovou pozornost a momentálně se snaží o probuzení aktivního přístupu k okolí, formou hledání otázek a odpovědí. Už návod k formulování vlastních zážitků naznačuje vyšší cíle, ale mohu se mýlit.

347623

12.4.2016 8:45

Foglarovky nas vzor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

zajimalo by me jak se zdejsi LGBTbijci vyrovnaji s tim, ze jejich idol J. Foglar (a to nic proti nemu!) byl homosexual [vyplazený jazyk]

347627

12.4.2016 9:34

RE: Foglarovky nas vzor

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 347627

Milý anonyme, ale to my přeci víme. A nebyl buzík, ale hebofil. A to je přeci jen malinký rozdíl.

347630

12.4.2016 10:39

RE: Foglarovky nas vzor

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 347630

Pederast nebo efebofil je na dospívající kluky, hebefil na dospívající děvčata. Jen tak pro pořádek. Prostě to byl deviant. [smích]

347631

12.4.2016 11:03

RE: Foglarovky nas vzor

primabalerína 95.?.?.?

Reakce na 347627

Když proti Foglarovi nic nemáte,tak proč to píšete? Mění se snad tím něco? Psal úžasně a my jako děti jsme hltali jeho knihy. Rychle šípy nic nepřekonalo.[zmaten]

347633

12.4.2016 12:42

RE: Foglarovky nas vzor

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 347633

Podle mne a toho, co vidim, je nepřekonatelné výhradně Bratrstvo kočičí pracky.
P.S. návnada s Foglarovou sexualitou je typicky jeruzalemská provokace.

347636

12.4.2016 12:56

RE: Foglarovky nas vzor

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 347633

No,my toho lehce pedofilního Foglara (jo,to Otakar Batlička,nebo Verne,to byl jinej borec..) s těma jeho stejně lehce deviantními hrdiny usilujícími o svatořečení a klubovnami a kronikami (60.léta) tak neprožívali a místo čtení a snění jsme dělali zcela praktické věci od sestrojování luků,praků a míchání travexu s cukrem,rozhrabávání válečných pozic s těžbou střelného prachu z patron na nich nalezených atd.,až po několikadenní výpravy po Sázavě na pramicích,pytlačení a živení se tím,co nám řeka dala,nebo jsme jí,nebo okolnimu lesu vyrvali...Jo,to když jsme se pak domů vrátili,tak jsme nekroutili rypákama nad škubánkama s mákem a mámy nám nepřipadaly,"jako vrásčitý otravný ochechule",jako tomu posránkovi ta jeho v tý debilní knížce....
Jak říkal už soudruh Lenin."šedá je teorie,ale zelený je strom praxe".
Měli jsme tu výhodu,že jsme byli na venkově,ale ti chudáci neduživí z velkých měst holt museli číst ty za vlasy přitažený nesmysly s Červernáčkem,Dušínem a Dlouhým Bi(y)dlem,jako teď ty nudný píčoviny toho posránka,psané dospělým člověkem, vychovaným v nějakém západním městském koncentráku.....
A proto lituju ta děcka,vyrůstající v těch po všech stránkách dekadentních městech,které jsou rezervacemi a kultivátory šíleností proti přírodě a přirozenostem a ničí duše nejen dospělým,ale hlavně těm malím lidičkům....[oči v sloup]

347637

12.4.2016 16:02

RE: Foglarovky nas vzor

Pablo 194.?.?.?

Reakce na 347637

Vtip je v tom, že i městské části měli svou poetiku, zákoutí a tajemství, které pro změnu klukům z venkova zůstali skryté a které nikdo jiný než městský syčák nepoznal. Jenže to byla doba kdy města byla napůl venkovem. (Do roku 1989).

PS: Jatka První světové války byla podle mně možná mimo jiné právě i pro to, že lidé byli velice slušní, autorit poslušní, ideálů milující - láska k vlasti, vztah k občanské povinnosti, touha po hrdinství, láska ke statečnosti, kamarádství atpd. A tak s písní na rtech a s bušícími srdci plnými ideálů šli zabíjet a nechat se zabít.

PS2: Kulhánek je fenomenální současný český autor píšící Sci-fi z českého ba pražského prostředí. Jeho Vládci strachu jsou bombastičtí. Na pozadí popkulturních klišé vyvstane charakterní hrdina. Ale je to žánrovka a rozhodně to není pro děti.

PS3: Úžasný současný autor je Jiří žáček. Dále Pavel Čech, který své poetické a melancholické knížky sám maluje a ilustruje. V nich je patrné ono kouzlo městských zákoutí.

PS4: Dědkovsky vzpomínat na zašlé časy je podle mně velice dobré. Jednak je vidět, že je na co vzpomínat a druhak se tím člověk vztahuje k současnosti a budoucnosti. A ono vzpomínání může obsahovat i notný kus pravdy. Mně osobně je třeba líto toho, že moje děti nikdy nezažijí to, co jsem v dětství zažíval já. Jednoduše se změnila doba a prostě to zažít nelze. Je mi to líto kvůli nim, né kvůli mně...[mrknutí jedním okem]

347647

12.4.2016 22:03

RE: Foglarovky nas vzor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 347637

Ja vyrustal na vesnici, prozival to co Ty, kromne Sazavy, ja bloudil po beskydech, ale Foglarovky jsem mel rad.

347657

14.4.2016 11:06

RE: Foglarovky nas vzor

Deméter 193.?.?.?

Reakce na 347637

No, já zase lituju vesničany, když přijdou do města a lekaj se tramvaje, kde je do deseti minut okrade i kapsář se zlomenou rukou. Každej má holt něco.

347702

14.4.2016 21:38

RE: Foglarovky nas vzor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 347627

>zajimalo by me jak se zdejsi LGBTbijci vyrovnaji s tim, ze jejich idol J. Foglar
>(a to nic proti nemu!) byl homosexual [vyplazený jazyk]

Vy o tom mate nejake dukazy? Me by ani ve snu nenapadlo, kdyz jsem jako kluk cetl Foglarovy knizky a komiksy rozebirat jestli je homosexual. Spis jsem ani nevedel co to je. Vy jste zrejme uz tenkrat mel jasno a pozdejzi pomluvy jen vase temna podezreni potvrdili. Tuto pomluvu rozsiril Jaroslav Hanzel, který se po jeho smrti zapojil do soudního sporu o dědictví. Ve svem zivote mel vztah s nekolika zenami. Napr. Božena Voldrichová, Jirina Kalousova a svou kolegyni v casopise Vpred si dokonce chtel vzit.
Za presvedcivy dukaz toho, ze měl k chlapcum vztah vyhradne vychovny a pedagogicky, nikoli sexualni, svedci skutecnost, ze si ze stovek chlapcu, ktere po nekolik desetileti vedl, nikdy nikdo nestezoval na nejake obtezovani nebo zneuzivani a ze nic takoveho proti nemu nikdy nezneuzili ani jeho osobni nepratele, kterych mel vzdycky dost, ani STB.

347726

15.4.2016 18:56

RE: Foglarovky nas vzor

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 347726

Nikdo nepsal, že by byl agresivní pederast, který by svěřence obtěžoval. Mohl být třeba jen platonický asexuál. Například většina pedofilů je ženského pohlaví a nejsou s nimi skoro žádné problémy.
Možností je mnoho. [vyplazený jazyk]

347761

16.4.2016 17:36

RE: Foglarovky nas vzor

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 347761

Nejjednodušší možnost ale je, že se už nenáležitým, nepatričným zpusobem vyjadrujete k osobe.
Vám prijde normální si o jakékoliv osobe neco podobné vymýšlet stylem "možností je mnoho" bez primerených doložení? Mne teda ne. Neprísluší vám podobná hodnocení, jsou to intrikánské praktiky, pokud nemáte k dispozici treba i nepsané, ale precejenom fakty. Pokud ten človek zjevne neškodil, tak nemáte morální právo na podobná vyjádrení. Proste žijte a nechte také žít jiného. Proč by kdokoliv musel být zapletaný do podobných pavučin.
Podobná hodnocení se vymykají bežným soudum a zjevne prekračují červenou čáru v etice.

347784

12.4.2016 13:40

Nesouhlasím s tímto zpřeházeným smyslem diskuse

FERDA ferr (zavináč) volny (tečka) cz 109.?.?.?

Je mi líto času, ale nevydržím sledovat tu sbírku slátanin.
Prvotní problém vidím v nedostatku času pro děti, jak by náleželo rodičům.
Ještě větší problém je v tom, jak poznat, čemu se dá věřit a proč.

Pokaždé, když se mi podařilo nějak vykroutit z toho, co otec považoval za správné, měl jsem pocit, že odolám jeho pravdě.
Později, když mi na každou lež přišel, neměl jsem radost.
Ale dnes jsem zastáncem poznatku, že nejlepší je držet pravdu.
Jenže zde je asi nejtěžší problém v tom, že lidi se dělí na tyto skupiny:

1) soutěživci, co jsou řízeni pouze snahou vyhrát - pravidel nedbaje, i když mívají drzost se pokoušet je definovat
2) rebelové, tedy to, co si nedělají starosti, co bylo, ale jdou hlavně dopředu,
často bývají specialisty a vizionáři
3) důvěřivci, kteří se ztrhávají ve snaze udělat si v tom pořádek a smysl

Učitelé pak mají vnucen smysl pro pravidla ze školy, ale vidí kolem nadmíru rebelů, načež se chovají jako ti, co čekají na pochvalu.

Mládež pak kolem sebe vidí snahu, že se vyplatí cokoliv ošidit a tak se snaží taky soutěžit, jenže v marné snaze o ocenění, které rovněž chybí důvěřivcům.

Hnacím motorem toho všeho jsou lidé, co dokáží uprostřed zmatku najít vlastní řešení. jenže skutečných rebelů je tisíckrát méně.
Umět být rebelem, to jest umět tvořit je pak na tu masu nedostatečně.
Jenže tak prosté to není, jelikož jen systematický důvěřivec může nabrat tolik znalostí, aby mohl přejít do úrovně rebela.
Klasickým rebelem byl Gándhí, ale až dosáhl svého maxima jinak.

Česky řečeno, napřed se snažte umět a až potom můžete rebelovat a měnit věci, protože bez znalostí to nelze.

O soutěživcích bych raději nemluvil, to je dokonalá aberrantia.

Methoděj

347640

12.4.2016 13:55

Zimmermannierung ueber alles in der Welt, nicht wahr?!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Poseroutka je sice síla!
Na druhou stranu je sílou i téměř padesátileté ztotožňování se s fiktivním "Velikánem".
Namísto hájení si zájmů rodiny, obce, kraje, národa, zdrhají Pepíci a Mařen/ky k relativizujícímu k.k. a k. u. k. "hrdinovi", jehož vlastí je "Boehmen".
Není tedy divu, že se Pepíci i Mařen/ky nakonec dopracovali postavení podřadné kolonie - "...Projevuje se v neschopnosti elit vůbec vnímat, v jakém prostředí
se ČR nachází a jaké jsou její strategické zájmy ..."

http://www.rybkapub.cz/fotky12944/fotov/_ps_172Jak...

Že v "Boehmen" jsou pětinové platy, mizerné důchody, asociální ne/zabezpečení.

Hlavně že je veselo, že se dá :svobodně: Zimmermannierungovat, nicht wahr?

347641

14.4.2016 13:22

RE: Zimmermannierung ueber alles in der Welt, nicht wahr?!

Sugar 94.?.?.?

Reakce na 347641

Ano, toto jsou principy, které se můžeme od cigánů a slušnějších židů naučit. Nenechají si srát na hlavu od vrchnosti!

347710

13.4.2016 9:06

Kouzelná školka

jitka- 82.?.?.?

Otec Abrhám přinesl obrázky..... v ranní Kouzelné školce paní Molavcové byly obrázky předány nějakým plyšákem s těmito slovy....otec Abrhám přinesl obrázky.
Co si o tom myslet?

347672

15.4.2016 6:02

Poseroutka je fajn

MartIN-anonymně 109.?.?.?

Knížky jako Poseroutka, Odvážný Bojko a podobně si čtu na toaletě vždy, když jedu na návštěvu za neteří (10 let). Jsou to vtipné knihy, je možné se z nich spoustu věcí naučit o tom, jak to ve společnosti dětí skutečně funguje. Tedy co je pro děti důležité, co rozhoduje o úspěšnosti a o oblíbenosti, jak to funguje v rodinách včetně takové té rodinné přetvářky, vztahů mezi starším a mladším sourozencem, mezi příbuznými, je to vlastně lehce pojatá parodie společnosti.

Je mi 35 let. Jako dítě jsem také četl Vernea, Mayovky, Robinsona, i toho Foglara (kdy Stínadla mne uchvátila)... začal jsem číst brzy, tak jsem většinu stihl ještě před revolucí. A po revoluci jsem přidal Conana, desítky komixů, Tolkiena (časem i Sapkowského, ale i mnoho klasické literatury). Ano, skvělé příběhy knih v dětství, daly mi podnět k mnoha fantazijním hrám, dobrodružstvím, ale upřímně - realistické nejsou a na život ve společnosti moc nepřipraví. To už mi byla sympatičtější kniha Mládí v Hajzlu, která se mému reálnému životu podobala podstatně víc, než tomu, co prožíval Mirek Dušín.

Pokud je kluk odchovaný na takových knihách jako těch od Foglara, o to tvrdší je potom poznání, jak odlišně to funguje v té pozdně komunistické společnosti a že ty knihy jsou vlastně jen taková nebezpečná pohádka. Že jiné věci se smí říkat v rodině a jiné ve škole, jinak za to platí blízcí, že dospělí jsou z 99% pokrytci, kteří se sice povyšují na děti, ale na oplátku se zase někdo povyšuje na ně, že většina dospělých včetně těch, kdo se ohání ideály (a to po krátké euforii z revoluce rychle přešlo), ty ideály v praxi běžného života vyměňuje za střechu nad hlavou, trochu jídla a konzum, flákání se u televize a zasmrádlý klídek. Že 80% toho, co se učí ve škole je prostě jen masírování mozku obecně přijatou propagandou a 50% z toho nevěří ani učitelé.

Možná, že generace odchovaná Poseroutkem a Odvážným Bojkem nebude tak hloupě naivní, jako byla ta, která cinkala klíči v inscenovaném divadle, kterému se říká Sametová revoluce. Ano, nová generace si možná nebude sama sebe představovat jak někde koni střílí padoušské gaunery, ale proč by sakra měli? O co je až tak lepší být knihami vychovávaný jako naivní trouba, co si myslí, že vrcholem hrdinství je zbytečně zdechnout pro idealismus, který nemá a ani nemůže mít oporu v realitě? Proč by měla další generace budovat nové vzdušné zámky komunismu II, fašismu II, křesťanství IV nebo islámu III - kéž by žili realističtěji, řešili, jak si život udělat příjemnější a jak spolu lépe vyjít.

A mimochodem - Poseroutka i Odvážný Bojko učí i kladné hodnoty. Přes tu parodii a humor je tam vidět, že z dlouhodobého hlediska se vyplatí třeba podpořit přátelství i když kamarád není oblíbený, i když je dítě hned poučeno, jaké to bude mít následky.

347735

16.4.2016 17:48

RE: Poseroutka je fajn

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 347735

Máte dost pravdu, kdyby nebylo duvodného podezrení, že projekt "Poseroutka" je agendou. Zeptejte se, kdo to všechno financuje, a zjišťujte, co delají v živote lidé, co to píšou.
Takže podobnou knížku je podle mne nutné považovat za kulturu rozkladu společnosti, její reálné (jak píšete) organizace.

Copak ta kniha reší pokrytectví, dvojí metry, a troufne si pojmenovat deje a jevy ve společnosti opravdu pravým jménem? Nerekl bych.
Pravdu je asi nutné stále pestovat doma na zahrádce, nebo klidne i na balkóne v kvetináči. Je nekdy docela miniaturní.

347785

16.4.2016 3:48

Ema Goldman,rozbijem krestanske rodiny feminismem-1907

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Tahle zidovka,pritelkyne zida Blank-Lenin odhadla jaka bude budoucnost, k tomu s epridali homosexualove,ze znici dospivajici mladez,staci,"sodomizaci" nakouknout na internetovou linku Homosexual Agenda,tam to vsechno je a pridejme zivotniho filosofa o potrebe snizit populaci planety a platek od Spojenych narodu na pohlavni styk devcat se zviraty a pripojme hloupost politiku,zasah byrokracie a obrazek je cely.
Ucme s evsak od "primitivu" indianu z Jizni Ameriky,,domorodcu z ostrovu,kde chlapci jsou u matky do desiti roku,dovrsi deset roku a chlapec prejde z zenskeho domu,do muzskeho domu a prestane se s matkou stykat dostava vychovu byt muzem a to je to co nase zhyckana civilisace udelala za omyl,ze pripustila zeny byt hlavnimi cleny rodiny a ty si prisvojili vychovu podle jejich planu a predstav o rodine,kterou,vlastne ,feminismem nici,zcela zamerne.
Takze,poucme se ,otazkou je zda jsme schopni , otocit kormidlo o 180 stupnu.
Dodejme,zebychom byli znova svedky "divci valky" a to velmi krvave,nebot i zeny uznavajici roli muze v rodine jsou tercem techto feministek a v minulosti doslo na jejich adresu mnoho vyhruzek, az vyhrozovani smrti.
Jak se zda za dane situce ,je tento problem neresitelny a muzem pozorovat,cim dal tim vice roste nasili z obou stran.

347774

Tuto stránku navštívilo 6 439